[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Ik ben nu ook begonnen met dit spel. Ik snap alleen niet hoe je zelf een deck kan samenstellen? En kan je dan een deck per karakter opslaan of moet je die elke keer opnieuw aanmaken?

En wat is jullie favoriete karakter en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
Jup. Alleen maar Handlock. Momenteel 77% winrate. :) Toch beter dan die 60% van men token druid. Alhoewel ik op tourneys ga beginnen Ramp + Handlock spelen met dan Shaman als derde deck denk ik.
Zou je je decklist eens willen posten?
Ik kom niet echt verder op rank 4 met mijn deathrattle hunter, misschien tijd om eens iets anders te proberen.
Succes in ieder geval, ik hoop dit weekend iets verder te komen, al is elke rank vanaf nu een nieuwe record voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
astie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:51:
[...]

Ik heb geen ster verloren of bijgekregen hoor B-)
De laatste keer dat ik het voorhad was in Arena en toen kreeg ik een kruisje erbij.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Hoppa gratis leeroy ingewisseld voor Cairne Bloodhoof die past toch meer in mijn decks/speelstijl. Fijne patch :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:36:
Morgen nog een laatste push doen voor Legend. Spannend! Nu kom ik al veel tegen Legends uit. Wel leuk om er van te winnen al. Nu het alleen nog zelf worden. :)

[afbeelding]
Precies de rank en sterren die ik vorige week had. Toen gekelderd naar Rank 7 en nu weer op 4 :)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
p2w schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:52:
Ik ben nu ook begonnen met dit spel. Ik snap alleen niet hoe je zelf een deck kan samenstellen? En kan je dan een deck per karakter opslaan of moet je die elke keer opnieuw aanmaken?

En wat is jullie favoriete karakter en waarom?
Je kan bij 'my collection' rechts in beeld 'new deck' ofzo aanklikken.. Dan kan je een eigen deck maken. Je kan 9 verschillende decks maken.

Mijn favo class verandert wel eens.. Nu vind ik shaman en warrior leuk. Warrior vooral omdat ik een leuke kaart voor dat deck pas uit een pack heb gehaald. Als je een control warrior deck wil maken heb je wel veel legendaries nodig.

Shaman is leuk, maar vooral met de naxrammas kaarten. Ik ben zelf sowieso meer fan van control decks dan rush decks. Zo zou ik graag een handlock deck willen maken, maar daar heb ik de kaarten niet voor. Ook voor control paladin mis ik teveel kaarten.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Kan ik ergens vinden welke kaarten goed met elkaar combineren (bomen/bos probleem ;))

En echt veel kaartenpacks heb ik nog niet kunnen openen, dus zal nog wel niet veel opties hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwe speler kan ik ten zeerste aanraden eenmalig 40 packs te kopen (44.99 euro). Daarmee heb je zo direct een toffe start in het spel. Want later als je al veel kaarten hebt, is het niet meer zo voordelig om packs te kopen want je hebt de meeste al en zal dan met 3 dubbele zitten etc.

Als je geen geld wilt uitgeven kan je altijd Free 2 Play decks kopiëren en die leren.
Hier enkele bronnen:
www.hearthpwn.com
www.tempostorm.com
www.hearthstonetopdeck.com
www.hearthstonetopdecks.com
www.liquidhearth.com
www.reddit.com/r/hearthstone -> site met héél veel informatie over de game. Zoekfunctie = handig.

Veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:21:
Als nieuwe speler kan ik ten zeerste aanraden eenmalig 40 packs te kopen (44.99 euro). Daarmee heb je zo direct een toffe start in het spel. Want later als je al veel kaarten hebt, is het niet meer zo voordelig om packs te kopen want je hebt de meeste al en zal dan met 3 dubbele zitten etc.

Als je geen geld wilt uitgeven kan je altijd Free 2 Play decks kopiëren en die leren.
Hier enkele bronnen:
www.hearthpwn.com
www.tempostorm.com
www.hearthstonetopdeck.com
www.hearthstonetopdecks.com
www.liquidhearth.com
www.reddit.com/r/hearthstone -> site met héél veel informatie over de game. Zoekfunctie = handig.

Veel succes :)
Ik zou een zeerste afraden om als beginner meteen voor 45 euro packs te kopen!!!

Als eerste is het weggegooid geld als blijkt dat je het spel toch niet leuk vind.

Ten tweede ken je de game en kaarten totaal niet. Dus waarom jezelf nog meer overweldigen met zoveel extra kaarten?

Ten derde, als je geen geld uit geeft gaat het kopen van pack zeer traag. Je bent nieuw, dus je verliest veel en gold sparen gaat traag. Dus als je na een paar maanden zoveel geld er tegen aan gooit heb je niet zoveel meer dubbele, is je kent nu het spel (beter) en de kaarten door dus heeft het zin om zoveel nieuwe kaarten bij te kopen. ;)

Mijn mening in ieder geval. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Als beginner vond ik de arena een leuke plek om te spelen. Je komt er allerlei kaarten en classes tegen, zodat je alvast kunt wennen aan bepaalde combo's zonder ze zelf te hoeven looten / craften. Daarnaast verzamel je langzaam maar zeker je eigen kaarten via de reward-packs. Als je elke dag de daily quest doet (die je als je mazzel hebt ook in de arena kunt doen) en nog een beetje goud mee pakt uit je arena-rewards, dan kun je iedere 1-2 dagen een arena-serie doen en krijg je, zodra je wat vaker wint, de packs goedkoper dan als je ze met goud direct had gekocht.

Uiteraard is arena wel een iets ander spel, want je kunt in gewoon ranked play bepaalde kaarten of combinaties gewoon verwachten. In de arena is het altijd maar afwachten wat er tegen je wordt gespeeld.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
DarthDavy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:52:

Ah, de drie epics (waarvan 1 golden) in het pakje maken wel wat goed. :)
Krijg je soms betere kaarten van die arena packs dan uit de gewone?
Ik heb zelf nog maar één keer arena gedaan, en dat was die gratis arena helemaal in het begin.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
KnightX schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:17:
[...]

Krijg je soms betere kaarten van die arena packs dan uit de gewone?
Ik heb zelf nog maar één keer arena gedaan, en dat was die gratis arena helemaal in het begin.
Nee, even grote kans op welke kaart dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeggen dat ik meer met Lode eens ben dan met Dreanor. Als je kaarten koopt doe dat dan zo vroeg/snel mogelijk. De vraag die je voor je zelf wel eerst moet zien te beantwoorden (die Dreanor terecht ook aangaf) is of je het spel leuk genoeg vind om geld aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:49:
ik zeggen dat ik meer met Lode eens ben dan met Dreanor. Als je kaarten koopt doe dat dan zo vroeg/snel mogelijk. De vraag die je voor je zelf wel eerst moet zien te beantwoorden (die Dreanor terecht ook aangaf) is of je het spel leuk genoeg vind om geld aan uit te geven.
Als noob moet ik daar toch ook mee akkoord gaan. Ik heb mij een paar decks aangeschaft met de BNet balance die ik nog overhad van mijn pogingen om ooit in D3 wat items te verkopen, en ik krijg nog altijd regelmatig een pak slaag van spelers die de ene na de andere epic, rare en legendary uit hun mouw schudden. =/
Ik kan mij alleen maar inbeelden dat het nog erger zou zijn zonder die paar extra kaarten.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken: ik heb heel lang F2P gespeeld enkel en alleen in Arena omdat dat goed te doen was. Door enkel Arena te spelen bouw je ook je collectie uit en eens mijn collectie eindelijk iets was, dan ben ik constructed beginnen doen.

Uiteindelijk heeft constructed me toch nog kaarten doen kopen voor echt geld, maar ik had toen al zoveel plezier gehad aan Hearthstone dat ik wel met wat geld Blizzard wou steunen voor hun werk voor Hearthstone.

Volgens mij hangt het er vanaf wat je wil doen. Wil je uitsluitend constructed spelen dan zou ik zeker kaarten kopen voor wat geld. Ben je voorlopig blij genoeg met enkel Arena dan kan je het zonder geld doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
An1ma, komt er nog een toernooi aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Grr.. Ik heb nu alweer 6 dagen achter elkaar alleen maar 40 gold quests. En vorige week heb ik ook maar 2x een 60 gold quest gehad ofzo.. En dat is met elke dag een replace quest. Ik bewaar al mijn 40 gold quests tot ik ze kan vervangen voor 60 gold quests.. Maar de hele week nog niets gekund behalve een 40 gold quest wanneer ik mn 3 quests buffer vol heb.

Wow.. Net een game waar ik death's bite nodig had om te winnen.. Ik heb er 2 in mijn deck en had er nog geen gebruikt.. Uiteindelijk verloor ik met nog 2 kaarten over in mijn deck.. Beide dus een death bite.. Hoeveel pech kun je hebben.. :F

[ Voor 58% gewijzigd door aicaramba op 26-09-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch al rank 2 met men dom freeze mage deckje.
Kom nu weer tegen een shaman bot uit. (ofc golden hero)

Elke keer ik op dze ranks een bot tegenkom ist ne shaman ^o)
Ik snap echt nie dat die rank 2 halen, zijn atlijd zo free wins:/

Is al de 4de shamanbot op 2dagen:/

edit: nog ene ^o)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:53
Europese qualifiers voor blizzcon zijn bezig voor de geïnteresseerden : http://www.twitch.tv/playhearthstone/mobile

De Nederlandse ThijsNL is zojuist doorgedrongen naar de top 8

(...)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Bekse schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:17:
An1ma, komt er nog een toernooi aan?
Weet niet hoe groot de animo er voor is, strawpoll perhaps?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

Nog 3 games winnen en ik ben legendary^^

Maar pff dit spel is echt naar de klote.
Kom zelfs ranked 400 spelers tegen die shaman botten.

edit: hahahaah

nu een legendary shamanbot die deathwing doet in men sylvanas
2 Turns, ervoor silenced die een een taunt met stats 2/1 ipv sylvanas ^o) (hij kon zelfs taunt me 1/1 ghost spider killen)

LOL xD

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vTH5Hw8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jIWnKGJ.jpg
yeaaah 8) men hart ging nogal te keer bij men laatste game ^^
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z8lJWka.png mijn stats.
Tot en met rank 2 gespeeld met een troll freeze mage deck. Vandaag altijd nipt nie gewonne/pech gehad
TOen maar naar priest geswitch enja geen handlocks tegengekomen(lucky me) .
deck

89 games nodig gehad vanaf rank 5 om legendary te halen :)
Tis en blijft een dom rankingsysteem.

Dat ze nu maar rap die bots aanpakken .

@anima: denk dat er toch wel wat vraag is naar een tornooi.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 09:31 ]

Ik heb ook voor het eerst in een tijdje weer een paar games gespeeld en man o man.... wat is er mis gegaan met Hearthstone?

Je speelt gewoon 95% van de tijd tegen bots...

Verwijderd

xelfer schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:59:
Ik heb ook voor het eerst in een tijdje weer een paar games gespeeld en man o man.... wat is er mis gegaan met Hearthstone?

Je speelt gewoon 95% van de tijd tegen bots...
Net men eerste 3 games als legendary gespeeld, en 2 ervan tegen legendary shamanbots.
It's ok. 8)7

ALs blizzard nie binnen de 1/2 maand iets gaat doen aan die botters is HS dood.
Iedereen in mijn friendlist klaagt erover. (including me)

Nie da ik da erg vind, is altijd ne free win, maar tis gwn erg da mensen free legendary, free gold en free golden heroes krijgen en blizzard gewoon geen hol doet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 10:52 ]

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:48:
[...]

Net men eerste 3 games als legendary gespeeld, en 2 ervan tegen legendary shamanbots.
It's ok. 8)7

ALs blizzard nie binnen de 1/2 maand iets gaat doen aan die botters is HS dood.
Iedereen in mijn friendlist klaagt erover. (including me)

Nie da ik da erg vind, is altijd ne free win, maar tis gwn erg da mensen free legendary, free gold en free golden heroes krijgen en blizzard gewoon geen hol doet.
Jouw Nederlands is dood geloof ik, amper te lezen zeg...
Zou je je mage deck willen posten, ben wel benieuwd.

Verwijderd

Ossi schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:11:
[...]

Jouw Nederlands is dood geloof ik, amper te lezen zeg...
Zou je je mage deck willen posten, ben wel benieuwd.
http://www.hearthpwn.com/...;522:2;525:1;672:2;7748:1;

Verwijderd

Finally Legend :)
Na een lange tocht uiteindelijk Legend geworden dit seizoen in 275 games. Dus eigenlijk niet zo slecht.
Farm naar Rank 5 gedaan met Token Druid deck. Dan van 5 naar Legend met Handlock gespeeld met 75% winrate.

Video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wjHGdmU35W4]

Deck:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/epHW1w8.png

Proof:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1BsLTsW.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZaEfK49.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lY5Alsh.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 16:19 ]

Verwijderd

Gefeliciteerd! leuk om te zien, vind 250 games naar legendary wel impressive. Ik speel zelf rond de 500 games per seizoen maar blijf altijd steken op rank 3/4

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Iemand een leuk warrior deck waar je niet 900000000000 legendaries voor nodig hebt? Krijg altijd tig quests en heb alleen Ragnaros, en ik verlies zowat non-stop. Mijn warrior winrate ligt al op 42% met Paladin als dieptepunt op 25%.

Verwijderd

Vanmiddag 11-0 in arena, tijdens het 12e potje ging de deurbel, pakketbezorger, duurde iets te lang, 11-1, volgende potje disconnected, 11-2, laatste potje zaten al m'n spells bovenop en m'n minions onderop, 11-3, grmbl...

• DarthDavy
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:17:
Finally Legend :)
Na een lange tocht uiteindelijk Legend geworden dit seizoen in 275 games. Dus eigenlijk niet zo slecht.
Farm naar Rank 5 gedaan met Token Druid deck. Dan van 5 naar Legend met Handlock gespeeld met 75% winrate.

Video:
[video]

Deck:
[afbeelding]

Proof:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd lode. Ik heb respect voor je prestatie en als je verder wil gaan in je hearthstone carriere, dan zal ik zeker een fan van jou zijn.

Ik kijk nu naar de EU blizzcon qualifiers en da's wel leuk. Maar heartstone is zo'n RNG game... Op dat niveau voel ik me soms slecht in de andere spelers hun plaats. Kijk maar naar de match van Frezzar tegen Numberguy. Frezzar wint de eerste game terwijl hij slecht speelt en zomaar zijn ysera weggeeeft, maar verliest dan toch omdat numberguy gewoon iedere game met zijn druid perfect kan rampen.

I mean... ah ja, da's the nature of the game. But it blows my mind that this kind of game can be an esport game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Trouwens, ik kijk nu naar de match tussen ThijsNl en Kolento. Ik ben Belg (Vlaming) en ik heb veel respect voor ThijsNL, maar ik hoop dat Kolento naar Blizzcon gaat.

Eerlijk gezegd, ik zou willen dat zowel Kolento als ThijsNL naar Blizzcon gaan, want dat zijn twee spelers die bepalend zijn voor hearthstone en ze verdienen het allebei. Het is een beetje spijtig dat één van die twee naar huis moet terwijl spelers zoal Koar (who?) en numberguy (i'm good, but fuck you, you're just regular) al naar blizzcon gaan.

Blizzard moet eens nadenken als ze een WC organiseren wie ze gewoon een free entry ticket geven, want imo horen zowel Kolento als ThijsNL daar thuis. Het is sptijig dat er nu een naar huis moet.

Ah je, dit past ook wel in de stijl van Hearthstone: iedereen kan winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58

Felyrion

goodgoan!

Dat is waar.. maar aan de andere kant vind ik ook niet dat de mensen die toevallig "bekend" zijn in HS naar een toernooi moeten alleen omdat ze toevallig bekend zijn. En ja, ik weet dat zowel ThijsNL als Kolento echt wel top spelers zijn, maar van de anderen kan _ik_ dat in ieder geval niet beoordelen alleen op wat ik dit toernooi gezien heb.

Toernooi is toernooi, en dan moet je maar winnen :P

En over het RNG, je ziet toch echt dat Kolento bij bijna ieder toernooi weer in de top eindigt... hij kan echt wel wat.

Wat telt met dit soort spelletjes is het aantal games dat gespeeld wordt. BO5 is wat dat betreft misschien nog wat RNG gevoelig, maar hoe meer games hoe meer het toeval geëlimineerd wordt. Zelfde zie je ook bij poker waar toch elke keer de echt goede spelers wel komen bovendrijven.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Felyrion schreef op zondag 28 september 2014 @ 03:31:
Dat is waar.. maar aan de andere kant vind ik ook niet dat de mensen die toevallig "bekend" zijn in HS naar een toernooi moeten alleen omdat ze toevallig bekend zijn. En ja, ik weet dat zowel ThijsNL als Kolento echt wel top spelers zijn, maar van de anderen kan _ik_ dat in ieder geval niet beoordelen alleen op wat ik dit toernooi gezien heb.

Toernooi is toernooi, en dan moet je maar winnen :P

En over het RNG, je ziet toch echt dat Kolento bij bijna ieder toernooi weer in de top eindigt... hij kan echt wel wat.

Wat telt met dit soort spelletjes is het aantal games dat gespeeld wordt. BO5 is wat dat betreft misschien nog wat RNG gevoelig, maar hoe meer games hoe meer het toeval geëlimineerd wordt. Zelfde zie je ook bij poker waar toch elke keer de echt goede spelers wel komen bovendrijven.
RNG is RNG, ik bedoel, Thijs had heel veel mazzel dat hij een Hex wist the Thought Stealen, maar in dat laatste potje maakte hij wel een rare beslissing door de Giants te laten liggen, terwijl hij Equality + Consecration op handen had, en juist dan besluit hij Tirion neer te gooien.

Maar je hebt wel gelijk, niet alleen vanwege Kolento hoor, maar je ziet altijd de bekende, goede spelers die in de toernooien spelen en elk seizoen weer op Legendary eindigen.

Dus ja, met RNG zou je nog een eind kunnen komen, maar vanaf rank 5, als de winstreaks ophouden, zie je vaak wie de goede spelers zijn en wie wat geluk hebben gehad daar te komen, want die vallen altijd wel een aantal ranken weer terug.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:06:
Trouwens, ik kijk nu naar de match tussen ThijsNl en Kolento. Ik ben Belg (Vlaming) en ik heb veel respect voor ThijsNL, maar ik hoop dat Kolento naar Blizzcon gaat.

Eerlijk gezegd, ik zou willen dat zowel Kolento als ThijsNL naar Blizzcon gaan, want dat zijn twee spelers die bepalend zijn voor hearthstone en ze verdienen het allebei. Het is een beetje spijtig dat één van die twee naar huis moet terwijl spelers zoal Koar (who?) en numberguy (i'm good, but fuck you, you're just regular) al naar blizzcon gaan.

Blizzard moet eens nadenken als ze een WC organiseren wie ze gewoon een free entry ticket geven, want imo horen zowel Kolento als ThijsNL daar thuis. Het is sptijig dat er nu een naar huis moet.

Ah je, dit past ook wel in de stijl van Hearthstone: iedereen kan winnen!
Team innovation spelers regular shit?

En thijsnl altijd door? Zo goed is hij echt niet hoor :)
Nu als ik naar de lijst van de Europeanen kijk die doorgaan, had Thijs daar zeker in mogen staan ja :)
Nuja das misschien het nadeel van het tornooisysteem, maar dan nog. Als ge zo zwak speelt , zelfs met RNG mee en ge verliest nog zo tegen Kolento verdiende het eigenljk niet om door te gaan. Kan alleen maar zijn eigen blamen dat hij er niet bij is. (veeeeeel te veel missplays over heel hett tornooi heen)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Best spelende Europeaan op dreamhack voor blizzcon vond ik persoonlijk frezzar... En die gaat niet. Ook eigenlijk verloren door rng. Maar langs de andere kant: ook spelletjes heel slecht gespeeld en dan toch winnen door rng.

Kolento is eigenlijk de enigste die geen fouten maakt. Dus ja, gelukkig dat hij gaat (en mijn favoriet ook om te winnn).

Thijs heeft gewoon heel slecht gespeeld tegen Kolento. Waarom weet ik niet. Is dat omdat het tegen Kolento is? De mindset van oei, ik speel hier tegen misschien de beste speler van de wereld, dus ik moet iets anders doen dan wat ik normaal zou doen want anders verlies ik? Daarom kijken we misschien zo naar Thijs zijn match dat hij slecht heeft gespeeld. Wat ook zo is. Maar wij hebben makkelijk praten: wij zaten daar niet in die stoel tegen kolento te spelen. :p

Trouwens, van de amerikanen vind ik ook niet dat er zoveel "fantastische" spelers tussenzitten. Velen cruisen ook gewoon op de RNG.

Hearhtstone is gewoon een RNG spel, maar daardoor heeft het ook zijn charmes. Iedereen kan van iedereen winnen. Ik speelde vroeger magic, semi-professioneel en het was frustrerend om te weten dat je altijd zal verliezen tegen betere spelers (of de rng moest enorm meezitten langs jouw kant). In hearthstone heb ik altijd het gevoel dat het 50/50 is en rng zal wel beslissen, maar ik kan beter zijn dan mijn tegenstander en toch winnen of ik ben slechter, maar rng zorgt ervoor dat ik ook nog win. En als ik verlies leer ik er altijd iets uit. Bij magic was da's minder, want daar was ik nooit goed genoeg om met de top mee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hearthstone bevat zeker een hoge RNG gehalte, zeker ivm anologe (irl) TCG. maar vind niet dat RNG de games beslissen. (volgorde van deck buiten beschouwing gelaten) bij betere spelers zie je dat ze RNG zoveel mogelijk uitsluiten, als het hoger is dan een coinflip kiezen ze vaak zelf voor een andere optie.

natuurlijk zijn er momenten in de game waarin een coinflip het verschil maken tussen winnen of verliezen. bijvoorbeeld de beurt waarin ThijsNL zijn sylvanas doden waarmee hij of een 5-5 Loatheb(?) kreeg of een 1-2 slime. (in de loser bracket van groep B weet even de tegenstander niet meer, misschien die fransman Lowelo) maar vaker zie je geweldige beurten waarmee RNG gedwongen wordt het gewenste resultaat te geven. bijvoorbeeld hoe frezzar, cupecake 9-9 shade of naxx weet over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb sinds kort stampeding kodo's in mn paladin deck zitten.. En als er een 50-50 kans was op de juiste kill en de verkeerde kill heeft ie tot nu toe 6x de verkeerde te pakken en 0x de juiste.. Bijvoorbeeld giant met 1 attack of sunfury protector. Ik word er een beetje simpel van.

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 29-09-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Als je Kodo altijd gebruikt als een "kill random target" dan heb je dat. Je kunt ook zorgen dat je hem gebruikt als er maar 1 target geschikt is en dan is het een extreem efficiente removal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:16:
Ik heb sinds kort stampeding kodo's in mn paladin deck zitten.. En als er een 50-50 kans was op de juiste kill en de verkeerde kill heeft ie tot nu toe 6x de verkeerde te pakken en 0x de juiste.. Bijvoorbeeld giant met 1 attack of sunfury protector. Ik word er een beetje simpel van.
Zo werkt HS nou eenmaal. Tis een spelletje waarbij de uitkomst voor een groot gedeelte op kans is berust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bosmonster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:05:
Als je Kodo altijd gebruikt als een "kill random target" dan heb je dat. Je kunt ook zorgen dat je hem gebruikt als er maar 1 target geschikt is en dan is het een extreem efficiente removal.
Ja. Helemaal mee eens. Maar als je tegen een handlock speelt die een giant taunt kun je niet altijd eerst de tauntgiver killen. Dit is dus steeds het geval. De sunfury protector zit achter de taunt van de giant. Dan zou ik eerst removal moeten spelen, dan change attack to 1, dan kodo. Dit is vaak niet mogelijk. Daarom heb ik regelmatig een 50-50 kans. Wanneer je dan in totaal 0 keer het juiste target killt is dat best frustrerend.

Ps: op een of andere vage manier heb ik je gerapporteerd ipv geciteerd. Dat was niet de bedoeling. Mocht de mod dit lezen. Bosmonster deed niets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
aicaramba schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:00:
[...]

Ps: op een of andere vage manier heb ik je gerapporteerd ipv geciteerd. Dat was niet de bedoeling. Mocht de mod dit lezen. Bosmonster deed niets verkeerd.
Verdorrie, moet ik weer op kantoor komen dalijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Was het allemaal maar RNG, dan zou ik veel beter scoren in Arena :( Doe echt iets vreselijk fout volgens mij. Ik krijg ook echt slechte drafts, maar na 6 keer < 3 wins lijkt het meer mijn eigen schuld dan iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:17
Laatste tijd gaat arena bij mij juist veel beter :) Eigenlijk maar 1 goede tip, zorg voor voldoende 2-drops. Dit is voor mij altijd essentieel in de arena. Vooral beurt 1 coin + 2drop is meestal hele wedstrijd board control. Verder speel ik arena veel meer aggro-achtig ipv control. Verder moet je gewoon "leren" welke kaarten het goed doen in arena, dit zijn vaak kaarten die je in construct minder tegen zal komen, bijvoorbeeld: spellbreaker, mind control tech, adventure co etc. En natuurlijk, neem je tijd, bekijk je opties elke beurt en denk 1 of 2 beurten vooruit.

Komende maand laat ik arena even links liggen en ga ik voor Legendary, augustus rank 3 behaald, deze maand met nauwelijks tijd rank 4 behaald, dus komend seizoen er maar even voor gaan, moet lukken!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Kijk wat arena drafts en wedstrijden van Trump op YouTube. Hij geeft veel toelichting bij z'n keuzes voor bepaalde picks en plays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het nadeel van arena doordat wij gemiddeld 6 wins hallen, hebben we twee keer zoveel mensen nodig die gemiddeld niet meer daar drie wins hallen. waarom denk je dat iedereen hier nieuwe spelers arena als beste speelmodus adviseert. dat is alleen zodat zij makkelijker meer wins kunnen hallen. het is een groot complot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Raafz0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:15:
Kijk wat arena drafts en wedstrijden van Trump op YouTube. Hij geeft veel toelichting bij z'n keuzes voor bepaalde picks en plays.
Dit helpt inderdaad enorm. Met name wat je wel en niet moet kiezen in je draft wordt dan heel snel duidelijk. Trump heeft een enorme reeks aan Arena runs op YouTube staan: YouTube: Trump Cards

En toevallig heeft ie net ook een Draft-uitleg-sessie gedaan: YouTube: Hearthstone: Trump Teachings - 1 - Draft (Mage Arena)

Draft:
- Zorg voor een goede mana-curve! Een slechtere 2 drop tegenover een dikke 6-drop is beter als je 2 drops mist bijvoorbeeld.
- Zorg voor voldoende minions (minions > spells in Arena, in de meeste gevallen)
- Zorg voor value-minions, dus bijvoorbeeld minions die een andere buffen, veel health hebben, etc. Wat dat betreft is Arena goed vergelijkbaar met een Zoo-deck! Je wilt bij voorkeur minions die 2-for-1 of "up" kunnen traden.
- Vergeet de standaard combo-shizzle die je uit ranked gewend bent. Het lukt zelden om deze combinaties goed te krijgen in een draft, dus kunt beter goede individuele kaarten nemen.

Game:
- Zorg voor efficiente trades en bekijk of je board niet te vatbaar is voor de standaard board-wipes (een 4 health minion en 2 1-health minions achterlaten tegen een druid bijvoorbeeld is geen goed idee. Of overcommitten tegen een mage op turn 7)
- Board control > face damage. In Arena draait alles om board-control (vandaar al het gezeur over value hierboven!) Dit is ook de reden dat spells een lagere waarde hebben. Ze clearen wel, maar doen niks aan je board presence.

Dus samengevat: probeer zoveel mogelijk value zelf te halen en de value van je tegenstander te minimaliseren!

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 30-09-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach ja, al die arena guides zijn superhandig maar soms lukt het gewoon niet... Vorige week een potje arena met Paladin, waar ik gewoon geen carddraw mechanics of removal voorbij zag komen, en erg weinig interessante kaarten. Ging met 0 - 3 op m'n plaat, en denk niet dat er veel meer ingezeten heeft. Kaar 30 was een Tirion, dat was dan ook de enige speciale kaart van het hele lijstje (jammer genoeg geen screenshot van m'n decklist gemaakt).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hehe. Ik had net een shaman die 2x 4-2 en 3x 0-2 op het bord had. Ik speel bloodmage thalnos en swipe to face. Hexed ie mijn thalnos, terwijl hij nog 25 health had. Overreact much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
aicaramba schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:00:
Hehe. Ik had net een shaman die 2x 4-2 en 3x 0-2 op het bord had. Ik speel bloodmage thalnos en swipe to face. Hexed ie mijn thalnos, terwijl hij nog 25 health had. Overreact much.
Klinkt als een bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op rank 16 (door Legend vorig seizoen) en eerste 2 games tegen 2 face hunters. Komaan zeg, als handlock had ik zelfs nog giants maar kom ik gewoon te laat. Tegen turn 7/8 ben ik zo dood als een pier. Die gaten rushen gewoon door alles heen en nu zeker dat ze deadly shot runnen ben je volledig de choco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:03
Het is weer het begin van het seizoen, dus ik zou je maar voorbereiden op grote ladingen snelle decks als je van plan bent de komende dagen meteen te gaan ladderen. Daarnaast wordt handlock volgens mij momenteel gezien als sterkste deck dus daar zullen ook meer mensen op anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hearthstone™ October 2014 Ranked Play Season – Hallow’s End!

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/20ZGV9GBP3DT1412102853017.png

Bron: http://us.battle.net/hear...w%E2%80%99s-end-10-1-2014

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:43:
Zit op rank 16 (door Legend vorig seizoen) en eerste 2 games tegen 2 face hunters. Komaan zeg, als handlock had ik zelfs nog giants maar kom ik gewoon te laat. Tegen turn 7/8 ben ik zo dood als een pier. Die gaten rushen gewoon door alles heen en nu zeker dat ze deadly shot runnen ben je volledig de choco.
Veel hunters inderdaad, dan heeft je handlock geen zin.
Ik nuke ze achter elkaar met control warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Hey Bekse,

Heb jij die control warrior van Sjow nog veranderd of speel je 1-op-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
astie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:09:
Hey Bekse,

Heb jij die control warrior van Sjow nog veranderd of speel je 1-op-1?
Iets gewijzigd, check zijn stream hij speelt hem nu

Edit: o priest nu. Ik check het zo na mijn potje even.

[ Voor 10% gewijzigd door Bekse op 01-10-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

neehoor, hij speelt al een tijdje zoo ivm tilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Edit: o priest nu. Ik check het zo na mijn potje even.
Mijn stream loopt achter maar hij is inderdaad net overgeschakeld op Priest :). Zag een gast in zijn vriendenlijst die al op rang 4 zat.....tering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

OkkE schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:57:
Hearthstone™ October 2014 Ranked Play Season – Hallow’s End!

[afbeelding]

Bron: http://us.battle.net/hear...w%E2%80%99s-end-10-1-2014
Altijd handig, een Halloween cardback die je pas krijgt in november :+ GG Blizzard....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
astie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Mijn stream loopt achter maar hij is inderdaad net overgeschakeld op Priest :). Zag een gast in zijn vriendenlijst die al op rang 4 zat.....tering!
Sorry, warrior deck hetzelfde, handlock wat aangepast :) Maar speel nu uiteraard geen handlock met al die hunters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Grappig. Hunter is "dood" en iedereen speelt ineens hunter. Zo erg istie er niet aan toe dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 01-10-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind ook dat hunter nog steeds OP is.. Dat heb ik al vaker gezegd, maar het probleem van hunter vind ik verder gaan dan alleen buzzard unleash.

Ik vind het heel irritant spelen dat je tegen secret hunter tegen een timer speelt vanwege de hero ability, maar niet kunt aanvallen, omdat je ze dan charges op hun weapon geeft of je minions weer terug naar je hand gaan. Heb je eindelijk een minion liggen is het hunters mark. Tegen de tijd dat ik minions heb liggen na alle buffs op hun minions, weapon charges, secrets, removals en hunters marks, en ik dus eindelijk aan aanvallen kan denken, heb ik bijna geen health meer en kan hij me simpel dood maken met hero ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
aicaramba schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:01:
Ik vind ook dat hunter nog steeds OP is.. Dat heb ik al vaker gezegd, maar het probleem van hunter vind ik verder gaan dan alleen buzzard unleash.

Ik vind het heel irritant spelen dat je tegen secret hunter tegen een timer speelt vanwege de hero ability, maar niet kunt aanvallen, omdat je ze dan charges op hun weapon geeft of je minions weer terug naar je hand gaan. Heb je eindelijk een minion liggen is het hunters mark. Tegen de tijd dat ik minions heb liggen na alle buffs op hun minions, weapon charges, secrets, removals en hunters marks, en ik dus eindelijk aan aanvallen kan denken, heb ik bijna geen health meer en kan hij me simpel dood maken met hero ability.
Hunter is echt geen op meer omdat ze nu extreem mulligan gevoelig zijn geworden. Je weet dat als net met zoo, als ze beginnen met het bord vol gooien dat je geen kans meer maakt maar anders vind ik ze vrij eenvoudig te counteren. Ook zie je dat Hunter vaak out of gas komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
Hey allemaal, ik ben een tijdje eruit geweest met deze game, maar zijn er misschien al rumors/confirms mbt nieuwe expansions?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Kol Nedra schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:28:
Hey allemaal, ik ben een tijdje eruit geweest met deze game, maar zijn er misschien al rumors/confirms mbt nieuwe expansions?
lees dit eens:
http://www.theverge.com/2...e-expansion-100-new-cards

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
astie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

Hunter is echt geen op meer omdat ze nu extreem mulligan gevoelig zijn geworden. Je weet dat als net met zoo, als ze beginnen met het bord vol gooien dat je geen kans meer maakt maar anders vind ik ze vrij eenvoudig te counteren. Ook zie je dat Hunter vaak out of gas komt te zitten.
Absoluut mee eens: hunters geen OP. Zijn zeer goed te counteren en erg afhankelijk van hun start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dat klinkt goed, nu alleen een datum :P
maar Blizzard kennende is dat wel 2015 :/
net zoals Heroes of the Storm, die zit nog steeds in Alpha fase (wtf 8)7 )

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:30:
Dat is het nadeel van arena doordat wij gemiddeld 6 wins hallen, hebben we twee keer zoveel mensen nodig die gemiddeld niet meer daar drie wins hallen. waarom denk je dat iedereen hier nieuwe spelers arena als beste speelmodus adviseert. dat is alleen zodat zij makkelijker meer wins kunnen hallen. het is een groot complot ;)
Wat een idiote stelling is me dat zeg!

Is al zo idioot als: waarom denk je dat iedereen hier nieuwe spelers constructed als beste speelmodus adviseert: dat is alleen zodat zij makkelijker meer wins kunnen halen met hun decks vol legendaries. Het is een groot complot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kol Nedra schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

dat klinkt goed, nu alleen een datum :P
maar Blizzard kennende is dat wel 2015 :/
“very soon” :)

Overigens verwacht ik wel iets meer info over de expansion op BlizzCon.

http://www.polygon.com/20...100-new-cards-blizzard-pc

.
net zoals Heroes of the Storm, die zit nog steeds in Alpha fase (wtf 8)7 )
Ik heb liever dat ze lang met ontwikkeling bezig zijn en een (in hun ogen) goede/perfecte game uitbrengen, dan overhaast en vol met bugs of balance issues.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
OkkE schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

“very soon” :)

Overigens verwacht ik wel iets meer info over de expansion op BlizzCon.

http://www.polygon.com/20...100-new-cards-blizzard-pc

.

[...]

Ik heb liever dat ze lang met ontwikkeling bezig zijn en een (in hun ogen) goede/perfecte game uitbrengen, dan overhaast en vol met bugs of balance issues.
valt mee, ik heb denk al meer dan 10 uren naar Streams zitten kijken, ziet er al goed genoeg uit ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
astie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Xixo nu op Rank 2 :)

Edit: Nu Legend! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Bekse op 01-10-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kol Nedra schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

valt mee, ik heb denk al meer dan 10 uren naar Streams zitten kijken, ziet er al goed genoeg uit ;)
Oh, ik zou een open beta ook helemaal niet erg vinden hoor, ziet er inderdaad al prima uit; iig niet als een Alpha versie (meer) nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Zat net te kijken ja, wat een mafkees. Kan hij nu eindelijk gaan slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Wat een idiote stelling is me dat zeg!

Is al zo idioot als: waarom denk je dat iedereen hier nieuwe spelers constructed als beste speelmodus adviseert: dat is alleen zodat zij makkelijker meer wins kunnen halen met hun decks vol legendaries. Het is een groot complot :)
haha, denk je nu echt dat ik dat serieus bedoelde? maar wiskundig gezien klopt het natuurlijk wel dat voor iedere persoon die 6-3 gaat in arena twee andere zijn die 3-3 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Pffft, wat voor decks gebruikte ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Pffft, wat voor decks gebruikte ie?
Hunter aggro.
Nog mensen die zeuren over skill: ik speel net 4 potjes met hetzelfde deck, 4 verloren.

Edit: ok dat gaat nu beter. Kost een paar potjes om je een deck eigen te maken 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Bekse op 01-10-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare eerste avond. Eigen Shaman. Maar dichtbij shaman deck die iedereen kent. Eerst bijna zonder te verliezen van 20 (last maand weinig gespeeld) naar 16 en toen weer terug naar 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

astie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

Precies. Normaal komt dan altijd die carddraw combo waarmee ze nog een tweede adem hebben, maar nu ze die niet meer hebben zijn ze vaak nog wel te doen, helemaal als je zelf wat sustain hebt (priest, paladin, warrior bijv)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:17
Na gister ben ik nu rank 14 :) gebruik gemaakt van zoo (met molten giants en leeroy) en me eigen gemaakte hunterdeck. Wil nog steeds proberen deze maand ook legendary te worden, moet lukken :)

Trouwens, vanaf vandaag is het Naxx speelboard ook in de gewone modes te vinden, leuke variatie imo.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Gisteren eindelijk weer een 12 overwinningen in de Arena gehaald met mijn secret mage. Perfect deck met een perfecte manacurf. Alleen 2x verloren tegen een aggro hunter.
Na een hoop geladder was het weer eens een verademing om arena te spelen en dan ook nog met zo'n resultaat.
De rewards vielen wat tegen. 285 gold, 2 golder rares en een pack. Het pack was een standaard pack met 1 rare.

Vanavond maar weer eens een keer gaan ladderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:42

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Door een wijziging bij de Internationale bond (IeSF) is er ruimte in het budget vrijgekomen om nog een speler naar de IeSF World Championship af te vaardigen. We hebben ditmaal gekozen voor de game HearthStone. Echter vanwege het beperkte tijdsbestek, hebben we besloten om deze kwalificatie online te houden.

De winnaar van het online kwalificatietoernooi zal van 12 tot en met 17 november 2014 namens Nederland deelnemen aan het Hearthstone toernooi tijdens het IeSF Wereldkampioenschap 2014 te Baku (Azerbaijan). De vlucht en overnachtingen worden door de E-sportbond en IeSF (International e-Sports Federation) vergoed.

http://binarybeast.com/xHS1409292

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mortum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:30:
Door een wijziging bij de Internationale bond (IeSF) is er ruimte in het budget vrijgekomen om nog een speler naar de IeSF World Championship af te vaardigen. We hebben ditmaal gekozen voor de game HearthStone. Echter vanwege het beperkte tijdsbestek, hebben we besloten om deze kwalificatie online te houden.

De winnaar van het online kwalificatietoernooi zal van 12 tot en met 17 november 2014 namens Nederland deelnemen aan het Hearthstone toernooi tijdens het IeSF Wereldkampioenschap 2014 te Baku (Azerbaijan). De vlucht en overnachtingen worden door de E-sportbond en IeSF (International e-Sports Federation) vergoed.

http://binarybeast.com/xHS1409292
Niet geschoten is altijd mis dus ik heb me ingeschreven. Je weet het maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

astie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:41:
Niet geschoten is altijd mis dus ik heb me ingeschreven. Je weet het maar nooit :)
Gaaf! ik ben zelf helaas die avond niet admin, maar ik zal proberen op de hoogte te blijven! :D

(en omdat ik geen admin ben: Ik zal voor je duimen! :D)

Let wel goed op de beschrijving van het toernooi dus schrijf je niet klakkeloos in, dit om teleurstelling van verwijdering te voorkomen

[ Voor 17% gewijzigd door Mortum op 02-10-2014 09:45 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mortum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:43:
[...]

Gaaf! ik ben zelf helaas die avond niet admin, maar ik zal proberen op de hoogte te blijven! :D

(en omdat ik geen admin ben: Ik zal voor je duimen! :D)

Let wel goed op de beschrijving van het toernooi dus schrijf je niet klakkeloos in, dit om teleurstelling van verwijdering te voorkomen
Mooi, heb alle duimers en kaarsen-aanstekers nodig :).

Ik heb alles eerst goed doorgelezen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

hehe, ik verwacht vanavond het reglement in te kunnen publiceren. (regeltjes van hoe en wat er gerapporteerd moet worden en welke format (best of 3/best of 5 etc.) alles aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mortum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:48:
hehe, ik verwacht vanavond het reglement in te kunnen publiceren. (regeltjes van hoe en wat er gerapporteerd moet worden en welke format (best of 3/best of 5 etc.) alles aanneemt.
Ja als me dat niet aanstaat kan ik me altijd nog terugtrekken he :).
Krijg ik daar een e-mail van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik kan wel al melden dat het "Double Elimination en Best off 3" wordt.

Voor derest in het reglement komen enkel wat afspraken te staan wat er gedaan wordt als er mensen niet reageren op game uitnodigingen etc.
En via welk kanaal de score report gedaan wordt.

Als je je via mail (zoals in de beschrijving stond) had aangemeld zal ik er voor zorgen dat er een mail jullie kant op gaat!

In de beschrijving van Binarybeast en hier op het forum zal ik ook een linkje naar de reglement toe posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mortum schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:56:
Ik kan wel al melden dat het "Double Elimination en Best off 3" wordt.

Voor derest in het reglement komen enkel wat afspraken te staan wat er gedaan wordt als er mensen niet reageren op game uitnodigingen etc.
En via welk kanaal de score report gedaan wordt.

Als je je via mail (zoals in de beschrijving stond) had aangemeld zal ik er voor zorgen dat er een mail jullie kant op gaat!

In de beschrijving van Binarybeast en hier op het forum zal ik ook een linkje naar de reglement toe posten ;)
Is de finale ook DE? Dus als ik nog niet heb verloren en uiteindelijk de finale wel dat ik nog een rematch krijg omdat dat pas mijn eerste eliminatie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

finale staat tussen de 1e plek winnaars bracket en 1e plaat losers bracket.

De winnaars bracket krijgt wel een 1-0 voorsprong (je heb tenslotte alles tot nu toe gewonnen).
Finale is ook best of 5 als enigste uitzondering van de Best of 3 regel, WB (winners Bracket) hoeft maar 2 potjes dan te winnen waar LB (losers bracket) er minimaal 3 moet winnen voor een overwinning.

Dus nee, als de finale je eerste loss zou zijn, dan ben je 2e plek geëindigd.
Rematch wordt dan ook niet gedaan aangezien je een voorsprong krijgt.

Hearthstone is aangezien het een nieuwe game is nog vrij lastig een solide reglement voor te schrijven.
Het kan ook zijn dat volgende HS event die we hebben deze regels ook wat meer fine tunen ;) .

Momenteel zijn we ook flink aan het experimenteren en overleggen met andere organisaties maar in de praktijk blijkt een theorie altijd net even anders uit te pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die hier naar Storm LAN gaan te Sint-Niklaas, België? www.thestorm.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reddit.com/r/h...now_be_used_in_play_mode/

Naxx map vanaf nu in play mode

edit: men eerste game vandaag is op naxx :p

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

offtopic:
Leesbare posts (interpunctie, spelling, 'men' is geen bezittelijk voornaamwoord) worden wel gewaardeerd. Wat altijd wel werkt is je post zelf nog eens nalezen voordat je hem plaatst.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

uch... latertje geworden voor me, en helaas reglement niet af gekregen.

a.s. Zaterdag kan ik er weer volop voor zitten (wil het natuurlijk niet afraffelen) maar ik hanteer gewoon bovenstaande regels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Volgens mij zijn alle goede spelers aan het ranken want heb achter elkaar 12-3, 8-3 en 10-3 gehaald in de arena :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

astie schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:23:
Volgens mij zijn alle goede spelers aan het ranken want heb achter elkaar 12-3, 8-3 en 10-3 gehaald in de arena :-D
Welke class gebruik je het liefst in arena? Gisteren voor het eerst in tijden weer arena gedaan en 3/3 gegaan.... Wat voor mijn doen goed is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
IdieEasy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Welke class gebruik je het liefst in arena? Gisteren voor het eerst in tijden weer arena gedaan en 3/3 gegaan.... Wat voor mijn doen goed is |:(
Eigenlijk maakt het niet uit als het maar geen Hunter is. Voor de rest pas ik mijn keuzes aan aan de class. Bijvoorbeeld bij Mage kies ik niet te veel 2-drops vanwege de heropower.
Maar om te beginnen is mage atijd een goede keus vanwege de goede normal classcards.
Lees ook eens over arena manacurve. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister ook weer eens Arena geprobeerd (Paladin); kreeg een hoop slechte kaarten om uit te kiezen en daarbij ook zelf nog eens een paar domme keuzes gemaakt... Uiteindelijk 3-3 gegaan. Ik denk dat ik het voorlopig maar even bij Ranked Play houd, dat gaat me beter af en levert tenminste nog een leuke cardback op ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMHO

Sterker classes in arena zijn Mage, Paladin. Shaman, (in deze volgorde) voornamelijk door goedkope (AoE) removal en goede class minions. daarnaast (Shaman iets minder) zijn hun hero power zeer bruikbaar in arena.

dan komt Druid, Warlock, Priest, Hunter, Warrior, Rogue. Druid zit dicht op de top drie maar gezien een hoop van zijn spels buff zijn is hij vaak instaat om goede trades te maken maar niet zijn board te verbeteren. Warlock hero power is zijn grootste kracht maar ook zijn zwakheid. vaak is de deck te zwak om de face damage te overleven. Priest is heel erg deck afhankelijk, met een beetje degelijke deck ben je onverslaanbaar, helaas is de kans op een redelijke deck bij Priest te laag. Hunter is puur gebaseerd op vroege board control en voldoende schade aanrichten voor de tegenstander kan stabiliseren. Warrior en Rogue zijn in mijn mening de zwakste twee. beide hebben de mogelijkheid om onverslaanbare deck te krijgen. maar je bent erg afhankelijk van de juiste kaarten. beide hebben hun hero power tegen. Rogue moet het vooral van tempo hebben, maar raakt hierdoor vaak te snel "out of steam", Warrior is te wapen afhankelijk, en zijn classminions zijn ondermaats zonder activeer mogelijkheden. ik denk dat daarom Rogue en Warrior om maar een beperkt versie in ranked heb. Rogue is miracle of backspace, en Worrior is nou ja alleen control Warior.

P.S. met sterk bedoel ik gemiddeld hoge scores niet zozeer 12 wins. dus 3x 7 wins wint het kwa sterkte van 2x3 wins en een keer 12 wins

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
rogue staat toch echt op 1 met hoogste win/lose ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 16:13
Zetalot is precies rank 1 op het einde van vorig seizoen geworden als deathrattle priest.

Anyways: Waar blijft het nieuwe tornooi?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

badboyqxy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:47:
rogue staat toch echt op 1 met hoogste win/lose ratio
Klopt. Snap ook niet zo goed waarom Rogue zwak genoemd wordt. Kaarten als Defias Ringleader, Eviscerate, Backstab etc. zijn allemaal commons en erg goede en goedkope removals. Zolang je ook een paar mid/lategame kaarten draft moet je met Rogue vaak toch wel een aardig deckje kunnen samenstellen.

Vicariously I live while the whole world dies

Pagina: 1 ... 128 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]