Ik doe zeker weer mee!An1mA schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:01:
[...]
Done, als er animo is kan ik wel weer een toernooi starten.
Ik weet niet of er behoefte aan is ofzo. Maar ik vond ook dit bord wel erg leuk 

[ Voor 96% gewijzigd door aicaramba op 17-09-2014 18:56 ]
Verwijderd
Meh, gisteren in 1 stuk door van rank 6 naar 9 met exact hetzelfde deck. Ik kwam alleen maar shamans en warriors tegen, 0 priests en nauwelijks hunters, is de meta zich alvast aan het voorbereiden op 22 september? Overgestapt op druid en weer op weg naar boven.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:04:
Ik ben afgelopen weekend even bezig geweest met een tempo warrior deck en ben in een paar uur van rank 10 naar 6 geklommen zonder veel problemen, ik heb de tijd niet voor de klim vanaf rank 5, maar ik heb het gevoel dat dat met dit deck niet zo heel moeilijk zou zijn, hunters en priests vreet ik op
Lijkt me juist dat mensen nog even willen genieten van hunterVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:12:
[...]
Meh, gisteren in 1 stuk door van rank 6 naar 9 met exact hetzelfde deck. Ik kwam alleen maar shamans en warriors tegen, 0 priests en nauwelijks hunters, is de meta zich alvast aan het voorbereiden op 22 september? Overgestapt op druid en weer op weg naar boven.
Als iedereen zich aan het voorbereiden is op 22 sept is het wellicht een goed idee om zelf hunter te spelen
Kan niet wachten tot 22 september *Handlock oppoetsen doet*
Stikt van de hunters hierBeunhaas schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:35:
[...]
Lijkt me juist dat mensen nog even willen genieten van hunterDenk dat je gewoon pech hebt, ik heb zelf deze week nog niet gespeeld dus weet niet wat er veel wordt gespeeld.
Als iedereen zich aan het voorbereiden is op 22 sept is het wellicht een goed idee om zelf hunter te spelen
Kan niet wachten tot 22 september *Handlock oppoetsen doet*
Nu bijna Rank 2Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:27:
Al mensen Legend dit seizoen? Ik blijf maar tussen 7-5 hangen met Token Druid.
Verwijderd
Dit is promotie/reclame/werving en dat is niet toegestaan
[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 18-09-2014 17:41 ]
Verwijderd
Welk deck speel je dan?
En ffff, wnnr gaan ze die noobcard genaamd undertaker eens nerfen.
DIe card is way to op voor 1 mana. Een kaart die 90% van de keren 3 tot 5x zijn value haalt is gewoon

Deathrattle Priest.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:37:
[...]
Welk deck speel je dan?
En ffff, wnnr gaan ze die noobcard genaamd undertaker eens nerfen.
DIe card is way to op voor 1 mana. Een kaart die 90% van de keren 3 tot 5x zijn value haalt is gewoon
Zucht, de volgende zeur...
Lukt het je niet om te winnen van een priest?
Verwijderd
Ik speel wa troll freeze mage, men rank maakt me niks uit. Ben nu 6 denk ik .Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:46:
[...]
Deathrattle Priest.
Zucht, de volgende zeur...
Lukt het je niet om te winnen van een priest?
En dat met gewoon te concede als ge ne hunter tegekomt ^o)
Ik kom niet zo veel priest tegen, en al zeker deathrattle niet. (met deathlord en baron rivendare)
En nee in deathrattle priest is da niet op, t probleem is bij hunter. Als een hunter die op turn 1 kan opleggen (al dan nie met een coin) haalt die veel te veel value uit een 1 mana card.
+1/1 is er een beetje over. +0/1 is zelfs al sterk, maar dat is nog 'ok'.
Ik zie het anders, maar blijf vooral conceden als je een hunter zietVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:55:
[...]
Ik speel wa troll freeze mage, men rank maakt me niks uit. Ben nu 6 denk ik .
En dat met gewoon te concede als ge ne hunter tegekomt ^o)
Ik kom niet zo veel priest tegen, en al zeker deathrattle niet. (met deathlord en baron rivendare)
En nee in deathrattle priest is da niet op, t probleem is bij hunter. Als een hunter die op turn 1 kan opleggen (al dan nie met een coin) haalt die veel te veel value uit een 1 mana card.
+1/1 is er een beetje over. +0/1 is zelfs al sterk, maar dat is nog 'ok'.
Gelukkig ziet blizzard het niet anders en nerfen ze hunterBekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:57:
[...]
Ik zie het anders, maar blijf vooral conceden als je een hunter ziet
(Ik ben nu voor het eerst sinds open beta hunter aan het spelen, maar dat ter zijde
[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 18-09-2014 18:06 ]
Dat is wat anders inderdaadaicaramba schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:59:
[...]
Gelukkig ziet blizzard het niet anders en nerfen ze hunter(maar dat gaat dan niet over de undertaker, maar toch).
Had trouwens ook niet per se gehoeven van mij hoor. JE kunt toch gewoon om die combinatie heen spelen?
Verwijderd
Da ge mij haat om dingen die ik zeg ivm balancing en meta enzo. Ok, das uw goed recht. Soms kom ik wel als een betweter over.Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:01:
[...]
Dat is wat anders inderdaad
Had trouwens ook niet per se gehoeven van mij hoor. JE kunt toch gewoon om die combinatie heen spelen?
Maar kom dan nie af met dingen als : hunter nerfen was nie nodig, just L2P en speel langs buz/uth is gewoon uw eigen ruiten ingooien.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 18:18 ]
Ehm, ja ik ga mensen op een forum haten...Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:17:
[...]
Da ge mij haat om dingen die ik zeg ivm balancing en meta enzo. Ok, das uw goed recht. Soms kom ik wel als een betweter over.
Maar kom dan nie af met dingen als : hunter nerfen was nie nodig, just L2P en speel langs buz/uth is gewoon uw eigen ruiten ingooien.

Mijn eigen ruiten ingooien? Goed, zullen we dit maar laten rusten? Beter voor ons beiden denk ik
Verwijderd
Ik wil alleen maar zeggen dat ge me belachlijk maakt omda ik vind da undertaker veel te veel value heeft voor 1 mana. En 1 sec later zegt ge dat van hunter, dan maakt ge u gewoon zelf wat belachelijk.Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:09:
[...]
Ehm, ja ik ga mensen op een forum haten...![]()
Mijn eigen ruiten ingooien? Goed, zullen we dit maar laten rusten? Beter voor ons beiden denk ik
Nuja meer ga ik er ook nie over zeggen.
Trouwens, ik vroeg naar uw decklist omdat ik vond dat ge snel op 1 of 2? dagen van R5 naar 2 ging. Niet omdat ik uw deck ga kopiëren omdat ik 'vast zit'. Ik was gewoon positief verbaasd dat ge zo snel rankte.
Anyways on topic: Net tegen een hunter gespeeld als priest(net ff een deck in elkaar geflatst)
Golden hero + all golden cards
Nuja ik denk wel dat het een rank 4 bot was, die was echt nie goed. Maar is nog maar de enige kaar na 1 jaar spelen dat ik tegen iemand uitkom met een full golden set(en dan ook nog eens golden hero erboven op)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 19:19 ]
Bij deze het deck: http://bmkgaming.com/bury-playing-undertaker-priest-legend/Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:15:
[...]
Ik wil alleen maar zeggen dat ge me belachlijk maakt omda ik vind da undertaker veel te veel value heeft voor 1 mana. En 1 sec later zegt ge dat van hunter, dan maakt ge u gewoon zelf wat belachelijk.
Nuja meer ga ik er ook nie over zeggen.
Trouwens, ik vroeg naar uw decklist omdat ik vond dat ge snel op 1 of 2? dagen van R5 naar 2 ging. Niet omdat ik uw deck ga kopiëren omdat ik 'vast zit'. Ik was gewoon positief verbaasd dat ge zo snel rankte.
Anyways on topic: Net tegen een hunter gespeeld als priest(net ff een deck in elkaar geflatst)
Golden hero + all golden cardsKom ik tegen golden king krush+maexna enzo uit. Thoughtsteal ik golden leeroy+uth ^o)
Nuja ik denk wel dat het een rank 4 bot was, die was echt nie goed. Maar is nog maar de enige kaar na 1 jaar spelen dat ik tegen iemand uitkom met een full golden set(en dan ook nog eens golden hero erboven op)
[afbeelding]
Edit zojuist eindelijk een keer rank 2 gehaald.
Edit2: het is echt een belachelijk lekker deck. Inmiddels een winpercentage waar je u tegen zegt. Inmiddels Rank 2 3 sterren.
[ Voor 7% gewijzigd door Bekse op 18-09-2014 20:20 ]
Verwijderd
Ja zag dat artikel vorige week denk ik.Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:52:
[...]
Bij deze het deck: http://bmkgaming.com/bury-playing-undertaker-priest-legend/
Edit zojuist eindelijk een keer rank 2 gehaald.
Edit2: het is echt een belachelijk lekker deck. Inmiddels een winpercentage waar je u tegen zegt. Inmiddels Rank 2 3 sterren.
WOu dat deck proberen maar ik vind die haunted creepers maar raar.
Nuja scalen nice met onze vriend Undertaker, maar toch mmm.
Met deathlord hebk ook zo mijn gemengde gevoelens. Vaak won ik daar games mee (in zetalot zijn deck), maar anderzijds verloor ge er ook veel games mee.
http://i.imgur.com/3aZQd60.png
dit deck ben ik nu aant spelen (was mage zo beu). Sta 8/10 en ga nu rank 4 hitten.
Priest is wel easy ranken de laatste maand. Ik denk wel dat dat gaat veranderen na de patch;(
Niet dat ik klaag, ben al blij dat hunter generfed gaat worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 20:36 ]
Je moet naar beneden scrollen. Dat is het uiteindelijke deck. oa geen DEathlords en andere verschrikkingenVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:33:
[...]
Ja zag dat artikel vorige week denk ik.
WOu dat deck proberen maar ik vind die haunted creepers maar raar.
Nuja scalen nice met onze vriend Undertaker, maar toch mmm.
Met deathlord hebk ook zo mijn gemengde gevoelens. Vaak won ik daar games mee (in zetalot zijn deck), maar anderzijds verloor ge er ook veel games mee.
http://i.imgur.com/3aZQd60.png
dit deck ben ik nu aant spelen (was mage zo beu). Sta 8/10 en ga nu rank 4 hitten.
Priest is wel easy ranken de laatste maand. Ik denk wel dat dat gaat veranderen na de patch;(
Niet dat ik klaag, ben al blij dat hunter generfed gaat worden.
Verwijderd
Ja dat weet ik:) Ik weet alleen niet waarm ik dat van deathlord zeiBekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:47:
[...]
Je moet naar beneden scrollen. Dat is het uiteindelijke deck. oa geen DEathlords en andere verschrikkingen

Tegen welke decks win je dan hard? Mss ook maar eens proberen, maar dit deck van amaz gaat ook lekker.
Alhoewel ik al 3 games met fatigue waren heb gehad.... so close altijd.
Het enige wat ik op rank 4/5 tegenkom is priest ^o)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 20:55 ]
Er is nog geen een deck geweest waar ik heel veel moeite mee heb. Zowel early, mid als late game is goed verzorgd. Zoo waarschijnlijk de meeste moeite. Is rond Rank 2 niet veel meer gelukkig.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:50:
[...]
Ja dat weet ik:) Ik weet alleen niet waarm ik dat van deathlord zei![]()
Tegen welke decks win je dan hard? Mss ook maar eens proberen, maar dit deck van amaz gaat ook lekker.
Alhoewel ik al 3 games met fatigue waren heb gehad.... so close altijd.
Het enige wat ik op rank 4/5 tegenkom is priest ^o)
Ik denk dat Priest best wel hard tegen handlock verliest. Heb er zelf geen ervaring mee, maar drakes zijn lastig te verwijderen en een turn 4 giant is geen pretje (tenzij je SW:D in je hand hebt natuurlijk).
Priest is iig erg goed tegen shaman, en die zal binnenkort ook weer erg populair worden
Veel FotM players die nu hunter spelen zullen denk ik ook overstappen op Zoo aangezien het een cheap + goed deck is om te spelen
Priest is iig erg goed tegen shaman, en die zal binnenkort ook weer erg populair worden
Veel FotM players die nu hunter spelen zullen denk ik ook overstappen op Zoo aangezien het een cheap + goed deck is om te spelen
Handlock is best lastig inderdaad. Tenzij je early game hebt, dan red je het meestal net.Beunhaas schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:21:
Ik denk dat Priest best wel hard tegen handlock verliest. Heb er zelf geen ervaring mee, maar drakes zijn lastig te verwijderen en een turn 4 giant is geen pretje (tenzij je SW:D in je hand hebt natuurlijk).
Zelf gister tijdje handlock gespeeld op rank 5, kreeg letterlijk om en om priest en hunter als tegenstander, wat ook inhield dat ik om en om won/verloor, ik won heel makkelijk van priest en verloor hele tijd van hunter... wat inhield dat mijn aantal sterren op 10 potjes nog steeds hetzelfde was. Toen maar weer hunter gepakt met undertakers en toen won ik weer wat meer dan wat ik verloor... denk dit weekendje nog maar even proberen te ranken met hunter :)! Na de nerf pak ik me handlock weer denk ik.Beunhaas schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:21:
Priest tegen handlock is vaak een beetje geluk hebben. Je gaat Shadowword Death heel hard nodig hebben, maar je neemt het op tegen 4 Giants, dus dat is al problematisch. Dus hopelijk levert thoughtsteal iets bruikbaars op.
-
Je hebt ook evt. nog Big Game Hunter en Mind Control (tech) tot je beschikking..Nazanir schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:51:
Priest tegen handlock is vaak een beetje geluk hebben. Je gaat Shadowword Death heel hard nodig hebben, maar je neemt het op tegen 4 Giants, dus dat is al problematisch. Dus hopelijk levert thoughtsteal iets bruikbaars op.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Pffft, eindelijk weer een legendary uit een pack, Gromm die ik net vorige week heb gecraft... Ik had dat ook al met Ragnaros en Ysera een tijd geleden, gecraft met 1600 dust en binnen een week uit een pack.
Had ik met Black Knight, dan baal je wel even ja.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:01:
Pffft, eindelijk weer een legendary uit een pack, Gromm die ik net vorige week heb gecraft... Ik had dat ook al met Ragnaros en Ysera een tijd geleden, gecraft met 1600 dust en binnen een week uit een pack.
Verwijderd
Ik heb indertijd 4 shit legendaries gedisenchant om sylvanas te maken.Grotman schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:10:
[...]
Had ik met Black Knight, dan baal je wel even ja.
1 dag later krijg ik sylvanas uit een pak. Ik disenchant die. 1 dag daarna kondigen ze sylvanas nerf aan.
Toen wask wl ff srs pissed =p
Verwijderd
Grmbl, afgelopen dagen met druid van 9 naar 5, vandaag met datzelfde deck van 5 naar 9... Veel druids en handlocks gezien.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:12:
[...]
Meh, gisteren in 1 stuk door van rank 6 naar 9 met exact hetzelfde deck. Ik kwam alleen maar shamans en warriors tegen, 0 priests en nauwelijks hunters, is de meta zich alvast aan het voorbereiden op 22 september? Overgestapt op druid en weer op weg naar boven.
Even kijken wat we nu weer gaan proberen
Verwijderd
Na wat kleine aanpassingen bijna een win streak naar rank 5, toch niet normaal ditVerwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:25:
[...]
Grmbl, afgelopen dagen met druid van 9 naar 5, vandaag met datzelfde deck van 5 naar 9... Veel druids en handlocks gezien.
Even kijken wat we nu weer gaan proberen
Altijd benieuwd naar de gespeelde decks. Maar dit klinkt als typisch HS. Denk dat je zonder de aanpassingen ook de winstreak had gehad. Maak dit zo vaak mee.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 07:17:
[...]
Na wat kleine aanpassingen bijna een win streak naar rank 5, toch niet normaal dit
[ Voor 20% gewijzigd door Astie op 20-09-2014 08:33 ]
Verwijderd
Vandaag even aan rank 4 gesnoven. Morgen om 12.15h ga ik verder met de grind. Ik stream dit ook. Van 12.15-21.30 continue streaming 
GRINDING FOR LEGEND!
GRINDING FOR LEGEND!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 19:20 ]
Wat speel je Lode? Of verschillende decks?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
lijkt op Kolento's Druid deckDarthDavy schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:51:
Wat speel je Lode? Of verschillende decks?
http://www.hearthpwn.com/...-kolento-nr-1-legend-deck
Meh, da's een oud deck.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:11:
[...]
lijkt op Kolento's Druid deck
http://www.hearthpwn.com/...-kolento-nr-1-legend-deck
Ik hou er wel van en het is mijn standaard druid deck, maar het is aggro druid en ik haal er niet meer dan 50/50 uit, maar dat zal voornamelijk aan mij liggen.
Vind dit deck net zo voorspelbaar als zoo en hunter. Zodra je echoing ooze ziet jezelf direct richten op boardclearence en dan heb je al bijna zeker gewonnen. Vind hem op die sea giant shaman lijken. Wachten tot het juiste moment om bloodlust te spelen en ondertussen het board overladen met minions.DarthDavy schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:30:
[...]
Meh, da's een oud deck.
Ik hou er wel van en het is mijn standaard druid deck, maar het is aggro druid en ik haal er niet meer dan 50/50 uit, maar dat zal voornamelijk aan mij liggen.
Verwijderd
Kolento standard midrange met dubbel combo. 55% win momrnteel. Straks online voor te streamen. Hopelijk naar 3 dan volgend weekend de push doen.
hnnnngVerwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:09:
http://i.imgur.com/ffnED3S.jpg
that dust value tomorrow
Ik moet zelf nog 21 Legendaries (de arena grind is real, nu 1 per dag en dan heb ik ze over een half jaar misschien allemaal).
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Stukken makkelijker te counteren dan de hunter.Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:28:
Zetalock bleh, da's de nieuwe hunter, die undertaker priest kom je overal tegen
Verwijderd
Net gedaan met streamen na 8 uur.
Van rank 4 2* naar rank 6 1* gegaan. Leve Hearthstone.
Was wel niet volledig geconcentreerd door te streamen. Entertainen moet erbij horen hé.
Maar sowieso, streaming & gaming schedule voor volgende week:
Dinsdag 23/09: 20.30 - 00.00
Vrijdag 26/09: 18.00 - 21.30
Zaterdag 27/09: 14.00 - 21.00
Maandag 29/09: 08:00 - LEGEND
Ook te vinden op m'n facebook page.
Was wel niet volledig geconcentreerd door te streamen. Entertainen moet erbij horen hé.
Dinsdag 23/09: 20.30 - 00.00
Vrijdag 26/09: 18.00 - 21.30
Zaterdag 27/09: 14.00 - 21.00
Maandag 29/09: 08:00 - LEGEND
Ook te vinden op m'n facebook page.
Mijn deathrattle deck begint minder goed te werken. Aangezien er meer deathrattle decks zijn zal er ook meer rekening mee gehouden worden met het maken van een deck. Al moet ik zeggen dat dit toch wel een satisfying game was.

Zo eindelijk eens een klein succes, meestal kom ik nooit verder dan rank 13-14 omdat ik niet altijd even serieus speel of meer met wat fundecks speel.
Donderdag dat hunter deck gepakt zonder Uth+bluzzard maar voornamelijk met deathrattles, was hier eind een paar dagen geleden gepost maar kan hem nu niet vinden.
Ik was dus deze maand rank 18, gisteren even rank 7 aangetikt en nu op rank8 met 4 sterren.
Wat heb ik mij vermaakt met dit deck, alleen minor verliest ik vaak, of ik moet een hele slechte draw hebben.
Echt als je een beetje slim met je secrets om gaat, freezing trap op de juiste momenten gebruikt is het zo gedaan.
Vrijdagavond ook met Royy90( weet zijn GoT naam niet hier) een stuk of 10 potjes gespeeld en hij had ook niet ergens en antwoord op (ik had ook wat geluk soms)
Ik hoop wel op rank5 te komen, moet lukken denk ik
Om dit deck gaat het, http://www.hearthpwn.com/...er-easy-legend-no-unleash
Ik heb zelf 1 flare vervangen voor Leeroy, iemand nog wat tips om het deck wat meer te tweaken?
Donderdag dat hunter deck gepakt zonder Uth+bluzzard maar voornamelijk met deathrattles, was hier eind een paar dagen geleden gepost maar kan hem nu niet vinden.
Ik was dus deze maand rank 18, gisteren even rank 7 aangetikt en nu op rank8 met 4 sterren.
Wat heb ik mij vermaakt met dit deck, alleen minor verliest ik vaak, of ik moet een hele slechte draw hebben.
Echt als je een beetje slim met je secrets om gaat, freezing trap op de juiste momenten gebruikt is het zo gedaan.
Vrijdagavond ook met Royy90( weet zijn GoT naam niet hier) een stuk of 10 potjes gespeeld en hij had ook niet ergens en antwoord op (ik had ook wat geluk soms)
Ik heb zelf 1 flare vervangen voor Leeroy, iemand nog wat tips om het deck wat meer te tweaken?
Ik heb dit deck ook gespeeld en werkt inderdaad goed maar merk wel dat iedereen verwacht dat je de SB+UTH combo wel speelt en daarom terughoudend zijn met hun minions. Na vandaag zullen er nog maar weinig problemen mee hebben om meer minions op te gooien en dan zie ik dit deck toch een stuk minder winnen. Maar dat is een voorspelling natuurlijk.LangeQuin schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:22:
Zo eindelijk eens een klein succes, meestal kom ik nooit verder dan rank 13-14 omdat ik niet altijd even serieus speel of meer met wat fundecks speel.
Hoe doet hij het tegen de (misschien nieuwe meta) Deathrattle Priest?
Royy90 hierLangeQuin schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:22:
Ha, ik dacht Als Lode nog rond 4/5 hangt, dan ben ik best dichtbij. Maar ik ging gisteren van 6 5* naar 8 terug.Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:02:
Net gedaan met streamen na 8 uur.
Ik was met Warrior control lekker gestegen, dit weekend Gruul en Grommash uit packs gehaald, dus the Gromm mocht direct mee, toch wel regelmatig een mooi finisher!
Maar ik wilde gisteren toch mijn ramp Druid eens naar golden werken. En een ramp werd het

Dus aan het eind 'nog ff Zoo spelen, om snel nog wat potjes te winnen' en dan super onnozel spelen, vergeten te tappen en dan een crappy play maken, dat soort dingen. Mooie tilt...
Speltip 13: weet wanneer je moet stoppen.
Voorlopig lekker warrior spelen, dat speelt toch heerlijk moet ik zeggen.
Heeft iemand de nerfed buzzard en leeroy teksten? Kan niet bij blizzard kijken op werk
Maar Leeroy voor 5 mana, das ongeveer net zo goed als die standaard 5/2 voor 5 (dan krijg je geen tegen-kereltjes)
Dus zouden ze om hem legendarisch te houden dan niet gewoon 5/4 charge moeten maken ofzo? met 2 2/1 mannetjes voor de tegenstander? of 4/6?
Edit: Oké Reckless Rocketereer van 6 mana dus, (thanks Grotman), dan houdt hij nog wel wat van zijn gouden glans)
Ik ben er trouwens niet rouwig om, ik heb geen Leeroy en weiger hem te craften.
Maar een arcane Golem kun je ook nog steeds aardig oppompen, speel die 3x met shadowsteps en 1 cold blood en je hebt ook 16 dmg. Doe je dat na beurt 9, dan heb je ook geen nadelen dus het kan zelfs op net-niet-lethal (na sap op een taunt), met nog wat direct damage achter de hand.
sap + arcane golem 3x = 6 mana, 2x cold blood kan, evt nog een eviscerate.
Dus je dit inzet met een gadgetzan heb je ook nog zat te knallen, alleen die crappy battle cry van Leeroy er niet bij :-)
Voordeel is dat je 2 arcane golems in je deck kunt steken, dus een reserve of meer kans op de combo's.
Maar Leeroy voor 5 mana, das ongeveer net zo goed als die standaard 5/2 voor 5 (dan krijg je geen tegen-kereltjes)
Dus zouden ze om hem legendarisch te houden dan niet gewoon 5/4 charge moeten maken ofzo? met 2 2/1 mannetjes voor de tegenstander? of 4/6?
Edit: Oké Reckless Rocketereer van 6 mana dus, (thanks Grotman), dan houdt hij nog wel wat van zijn gouden glans)
Ik ben er trouwens niet rouwig om, ik heb geen Leeroy en weiger hem te craften.
Maar een arcane Golem kun je ook nog steeds aardig oppompen, speel die 3x met shadowsteps en 1 cold blood en je hebt ook 16 dmg. Doe je dat na beurt 9, dan heb je ook geen nadelen dus het kan zelfs op net-niet-lethal (na sap op een taunt), met nog wat direct damage achter de hand.
sap + arcane golem 3x = 6 mana, 2x cold blood kan, evt nog een eviscerate.
Dus je dit inzet met een gadgetzan heb je ook nog zat te knallen, alleen die crappy battle cry van Leeroy er niet bij :-)
Voordeel is dat je 2 arcane golems in je deck kunt steken, dus een reserve of meer kans op de combo's.
[ Voor 5% gewijzigd door ir_richman op 22-09-2014 14:47 ]
Van hearthpwn (niet officieel die kan ik ook niet vinden...)
Leeroy Jenkins mana Cost is now 5, up from 4.
Starving Buzzard mana cost is now 5, up from 2. Attack is now 3, up from 2. Health is now 2, up from 1.
Starving Buzzard mana cost is now 5, up from 2. Attack is now 3, up from 2. Health is now 2, up from 1.
User Error -- Please Replace User
Die buzzard is wel echt de nek omgedraaid.Ikke_Niels schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:14:
Van hearthpwn (niet officieel die kan ik ook niet vinden...)
Vergelijk dat eens met een utility card als wild pyro: een 3/2 + prima ability voor 2 mana (dus buzzard draw mechanics kost 3.5 mana)
Of een cult master 4/2 voor 4 mana met iets andere draw mechanics.
Dan heeft hij toch wel heel crappy stats?
Ik heb veel meer moeite met de combo SB + UTH, wolfje erbij, nog een wolfje, en dan bijna altijd een hunters mark van 0!!! Dan ligt je Ancient of war er weer soepeltjes bij, of de Druid of the Claw. Wat mij betreft was Hunters mark 2 mana maken veel betere nerf voor Hunter.
Laat Hunters ietsje meer werken voor die big taunt en evt Deadly shot spelen, door Hunters mark niet gratis te maken. Dan mag de buzzard wel iets minder generft.
Je moet al smal spelen tegen hunter, dat is ook wel de charme toch.
Nou ja, misschien ook wel leuker voor de control-spelers zo.
Edit:
@ grotman, Ja die rocketeer bedoelde ik. oké 5/2 voor 6 is nog steeds crap
Dan is de Arcane Golem het enige alternatief ivm lage mana cost.
[ Voor 5% gewijzigd door ir_richman op 22-09-2014 14:33 ]
Idd.. Buzzard was sterk, maar dit is echt dood generfed. Een 3/2 voor 5 is echt ongehoord. Zelfs Defender of Argus is een 2/3 voor 4.
3/2 voor 4 was mijns inziens een stuk betere verhouding geweest en meer dan genoeg om hem wat in kracht te laten afnemen.
Hunter's Mark is inderdaad een ander probleem dat ze dan helaas weer niet aangepakt hebben. Die had toch zeker wel 1 of zelfs 2 mana mogen worden, zo sterk is die spell.
3/2 voor 4 was mijns inziens een stuk betere verhouding geweest en meer dan genoeg om hem wat in kracht te laten afnemen.
Hunter's Mark is inderdaad een ander probleem dat ze dan helaas weer niet aangepakt hebben. Die had toch zeker wel 1 of zelfs 2 mana mogen worden, zo sterk is die spell.
Verwijderd
Hunter's Mark is altijd een 2-voor-1 removal, zo goed is die kaart niet. Triggert daarnaast deathrattle en doet niets met bubble. Frog en sheep zijn vele malen beter.Bosmonster schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:19:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 18:30 ]
Ja ja, natuurlijk. wat een slechte kaart.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:23:
[...]
Hunter's Mark is altijd een 2-voor-1 removal, zo goed is die kaart niet. Triggert daarnaast deathrattle en doet niets met bubble. Frog en sheep zijn vele malen beter.
Verwijderd
dat zeg ik niet, maar Hunter's Mark is zeker niet OPir_richman schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:12:
[...]
Ja ja, natuurlijk. wat een slechte kaart.
het is een removal waarbij je nog een andere kaart nodig hebt om hem te laten werken, het voordeel is dat hij 0 mana kost en aardig samenwerkt met UtH of Explosive Trap, maar dat maakt hem in die zin ook minder bruikbaar dan bijv. een naturalize, die je wel kunt spelen als je niets op het bord hebt
Buzzard is idd dood: 3/2 voor 5 mana heeft geen value. Not at all. Hij zou eigenlijk op zijn minst 4/3 moeten zijn (4/4 naar analogie met gadgetzan auctioneer, maar aangezien het een class card is...). Soit...
Wat met Leeroy? Dissen of niet? Het is een nul operatie en het valt af te wachten of hij nog value heeft. Hij heeft value, maar eerlijk gezegd vind ik arcane golem nu beter, dus ja... 1600 dust incasseren om grommash te craften is wel verleidelijk.
Wat met Leeroy? Dissen of niet? Het is een nul operatie en het valt af te wachten of hij nog value heeft. Hij heeft value, maar eerlijk gezegd vind ik arcane golem nu beter, dus ja... 1600 dust incasseren om grommash te craften is wel verleidelijk.
Ik heb 2 Leeroys, dus eentje ga ik dusten voor 1600 dust
De andere houd ik, mede omdat ik toch de meeste kaarten al heb.
Ik vraag me af of Leeroy nu nog veel gespeeld gaat worden... Als je wat agressievere decks speelt zou ik hem niet dissen. Het is maar +1 mana, dus in die decks is de nerf te overzien (kijk maar naar UtH, toen die 3 mana werd ging iedereen weg van hunter).
Combo decks met Leeroy zijn nu echter dood dus in die decks is de kaart nutteloos.
Wat denken jullie trouwens van Sludge Belcher? Nu de hunters nergens meer te bekennen zijn en ook miracle voorlopig weg is zal de meta een stuk langzamer worden. Sludge Belcher was vooral erg goed om de tegenstander wat af te stoppen. Aangezien dit niet meer hoeft, zijn er geen betere opties? Sludge is eigenlijk een Sen'Jin + Footman.
The return of Azure Drake? Spectral Knight?
Ik vraag me af of Leeroy nu nog veel gespeeld gaat worden... Als je wat agressievere decks speelt zou ik hem niet dissen. Het is maar +1 mana, dus in die decks is de nerf te overzien (kijk maar naar UtH, toen die 3 mana werd ging iedereen weg van hunter).
Combo decks met Leeroy zijn nu echter dood dus in die decks is de kaart nutteloos.
Wat denken jullie trouwens van Sludge Belcher? Nu de hunters nergens meer te bekennen zijn en ook miracle voorlopig weg is zal de meta een stuk langzamer worden. Sludge Belcher was vooral erg goed om de tegenstander wat af te stoppen. Aangezien dit niet meer hoeft, zijn er geen betere opties? Sludge is eigenlijk een Sen'Jin + Footman.
The return of Azure Drake? Spectral Knight?
Verwijderd
Sludge Belcher blijft heel goed, hij heeft direct impact op het bord, dus is ideaal als je achter staat, Azure en Spectral zijn te traag. Daarnaast is ie sticky dus heel vaak 2-voor-1 en bestand tegen AoE. Tegen zoo en backspace is ie killing, ook stopt ie een beurt 9 druid combo. Met deathrattle werkt ie goed samen met undertaker, baron en KT. Ik ga hem voorlopig niet vervangen uit m'n decks.
Als je nog goede legendaries (of zelfs epics) mist, dan zou ik leeroy gewoon ruilen voor die andere(n). Denk niet dat je Leeroy nog heel veel terug gaat zien in decks (het was al een stuk minder aan het worden in recente meta).DarthDavy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:36:
Buzzard is idd dood: 3/2 voor 5 mana heeft geen value. Not at all. Hij zou eigenlijk op zijn minst 4/3 moeten zijn (4/4 naar analogie met gadgetzan auctioneer, maar aangezien het een class card is...). Soit...
Ik ga hem ook dissen voor iets waar ik wat meer aan heb.
Ik speel dan geen Hunter, maar Buzzard nerf is echt over de top. En class specific cards zijn tot heden altijd sterker geweest dan Neutrals. Maar Buzzard is nu een slechtere Auctioneer, 5 mana voor een 3/2 body is gewoon bar en bar slecht, als je hem vergelijkt met andere Neutrals die een soort gelijk effect leveren kom je uit op Azure Drake en Auctioneer, en beiden zijn 4/4 bodies. Elke 2 drop in de game (en zelfs enkele 1 drops) kunnen de Buzzard weg meppen, dus het is onmogelijk om de combo over 2 beurten te spelen (vanaf beurt 5 gezien dan) en zelfs de zwakste single target spells dealen 2 of meer damage, waardoor het ook onmogelijk wordt Buzzard te beschermen met dingen als taunts.DarthDavy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:36:
Nu zijn er wel Hunter decks die zonder UtH/Buzzard werken en het ook goed doen, neemt echter niet weg dat deze nerf echt gigantisch over de top is mijn inziens.
@Bekse: Golden Leeroy? Anders zou hij gewoon 1600 moeten geven.
-
Ehm, nice... ik dis Leeroy, krijg 3200 dust? 
Edit: helaas... relog en toen had ik Leeroy weer. Opnieuw dissen leverde gewoon 1600 op
Edit: helaas... relog en toen had ik Leeroy weer. Opnieuw dissen leverde gewoon 1600 op
[ Voor 49% gewijzigd door Bekse op 23-09-2014 10:27 ]
Alright, mee eens. En de tranformeer-kaarten zijn ook sterker, maar die kosten ook meer.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:37:
[...]
dat zeg ik niet, maar Hunter's Mark is zeker niet OP
het is een removal waarbij je nog een andere kaart nodig hebt om hem te laten werken, het voordeel is dat hij 0 mana kost en aardig samenwerkt met UtH of Explosive Trap, maar dat maakt hem in die zin ook minder bruikbaar dan bijv. een naturalize, die je wel kunt spelen als je niets op het bord hebt
Ik noem ook niets OP, trouwens. Ik bedoelde te zeggen dat de nerf op buzzard minder zwaar had gekund, als ze hunters mark 1 of 2 mana hadden gemaakt, 1 is vergelijkbaar met execute, zeer vergelijkbaar in effect. Dus als een hunter dan wat kaarten trekt met zijn doges, krijgt hij niet automatisch een gratis kill erbij als daar nog een hunters mark bij zit. Of hij moet in elk geval kiezen voor de HM of een wolfje voor zijn (eventueel) overgebleven laatste mana.
Een klein verschil, maar voor mij moet nerfen gaan om subtiele verschillen, niet 1 ding totaal kapot maken.
Nu zetten ze volledig in op: Die en die combo moet naar turn 8/9/10.
In het geval van een iets bredere inzet had de nerf van buzzard dus minder gekund.
Edit: nog een klein sommetje verder:"
de combos
- Buzzard-Leeroy-UTH kan niet meer 13 mana
- Buzzard-UTH-UTH kan ook niet meer (11 mana) (alleen met coin)
Daar kan ik nog wel mee leven, maar de analyse dat buzzard nu inderdaad nog steeds kansloos is om los te spelen maakt het een te grote nerf
[ Voor 14% gewijzigd door ir_richman op 23-09-2014 10:37 ]
Misschien moeten Hunters maar overwegen om Buzzard in te ruiken voor Auctioneers.
Hunters die afhankelijk zijn van Buzzard/UtH, maken geen schijn van kans meer tegen control decks, want op beurt 7/8 zorg je gewoon dat je 1 of 2 dikke minions op het bord hebt liggen, en krijgt de hunter max 2 kaarten getrokken en ligt er een 3/2 en max 2 1/1 op het board, niets om je zorgen over te maken. Dus voor control decks is er heel makkelijk om heen te spelen. Voor aggro decks, is het early game een heel stuk veiliger geworden, want je hoeft op beurt 5 niet meer bang te zijn voor Buzzard/UtH, dus je kan veilig het board flooden en aggressief spelen.
Hunter krijgt het nu een stuk zwaarder tegen aggro/zoo decks early game en veel zwaarder tegen control decks late game.
Auctioneer is eigenlijk bijna beter, want UtH is een spell, Hunter's Mark is een spell, traps/animal companion zijn spells, Kill Command/ Deadly Shot zijn spells en dankzij zijn 4 health is hij makkelijker te beschermen en blijft hij beter liggen dan een 3/2.
Hunters die afhankelijk zijn van Buzzard/UtH, maken geen schijn van kans meer tegen control decks, want op beurt 7/8 zorg je gewoon dat je 1 of 2 dikke minions op het bord hebt liggen, en krijgt de hunter max 2 kaarten getrokken en ligt er een 3/2 en max 2 1/1 op het board, niets om je zorgen over te maken. Dus voor control decks is er heel makkelijk om heen te spelen. Voor aggro decks, is het early game een heel stuk veiliger geworden, want je hoeft op beurt 5 niet meer bang te zijn voor Buzzard/UtH, dus je kan veilig het board flooden en aggressief spelen.
Hunter krijgt het nu een stuk zwaarder tegen aggro/zoo decks early game en veel zwaarder tegen control decks late game.
Auctioneer is eigenlijk bijna beter, want UtH is een spell, Hunter's Mark is een spell, traps/animal companion zijn spells, Kill Command/ Deadly Shot zijn spells en dankzij zijn 4 health is hij makkelijker te beschermen en blijft hij beter liggen dan een 3/2.
-
Tegen Zoo zal het inderdaad een stuk moelijker worden. Eigenlijk is dat jammer, nog meer reden om Zoo te spelen.Nazanir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:45:
Misschien moeten Hunters maar overwegen om Buzzard in te ruiken voor Auctioneers.
...
Gaan we straks ineens miracle hunters zien? Maar waar moet dat toe leiden, wat is het mirakel?
King Krush blijft een matige finisher voor 9, daar kun je niet eens bij schieten in dezelfde beurt.
KK plus bestial wrath cleart aardig een ragnaros, maar 10 dmg voor 10 en 2 kaarten is iig niet erg snel (wel meer presence dan bv een pyroblast).
Maar dan is 1 beurt een Tundra rhino in leven houden voor een rush-Highmane (met evt opvolgend rush-hyena's) al een stuk sneller.
Mid-range met snapjaws en houndmasters is al populair.
Op zich vind ik het wel interessant of de andere spells van Hunter nu meer gebruikt gaan worden.
Deadly shot en Explosive shot zijn op zichzelf best mooie spells, een eventuele combo hunters mark/explosive shot of multishot kan ook handig zijn.
Maar deze spells pasten bijna niet in het draw- en beast/combo-heavy profiel. Ook voor bow+secrets heb je vrij veel kaarten nodig.
Ik heb wel eens geprobeerd een beetje anti-meta te spelen, dus de tegenstander smal laten spelen en dan multishots en deadly shots gebruiken, maar daar is de verrassing ook vrij snel af. Zeker als je met een senjin of andere non-beast komt. Beast synergy blijft belangrijk voor Hunter, maar dat kost dus veel ruimte in het deck.
Ben wel benieuwd waar het allemaal toe leidt.
Een nieuw type midrange hunter heeft best middelen om het bord schoon te maken en zelf wat power op het bord te krijgen, alleen de hero power is erg ongeschikt voor control-type decks, dus het moet wel voorwaarts gericht blijven.
Wat ik gemerkt heb, is dat Deathrattle varianten voor Hunters erg populair aan het worden zijn (variant van de Priest, Undertaker + Mad Scientist, Web Spinners, Leper Gnome, Loot Hoarder, etc)
De Madscientist is bedoeld voor tempo, omdat deze rechtstreeks een trap uit je deck haalt en voor 0 mana activeert, wat je deck uitdunt en je geen beurt/mana kwijt bent om de trap zelf te spelen.
De Madscientist is bedoeld voor tempo, omdat deze rechtstreeks een trap uit je deck haalt en voor 0 mana activeert, wat je deck uitdunt en je geen beurt/mana kwijt bent om de trap zelf te spelen.
-
En het is natuurlijk lekkere synergie met 't wapen van de hunter.Nazanir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:40:
Wat ik gemerkt heb, is dat Deathrattle varianten voor Hunters erg populair aan het worden zijn (variant van de Priest, Undertaker + Mad Scientist, Web Spinners, Leper Gnome, Loot Hoarder, etc)
User Error -- Please Replace User
Grootste nadeel van de scientist is dat je de timing/soort niet kunt bepalen, sommige traps zijn een slechte combo.
Het is lekker om de scientist te meppen met een zwaardje (of een slam) als er al een secret hangt, en dan 2 secrets met 1 unstable ghoul triggeren. Dan is een freezing trap + explosive trap mij prima. Meestal heeft hij dan de bow nog niet gespeeld (early game).
En als je bord een explosive trap het niet kan verdragen, ruil je eerst een paar mannetjes met zijn bord, in elk geval dus de scientist, voordat je de secrets test, en is je offer vaak maar relatief klein.
Het is lekker om de scientist te meppen met een zwaardje (of een slam) als er al een secret hangt, en dan 2 secrets met 1 unstable ghoul triggeren. Dan is een freezing trap + explosive trap mij prima. Meestal heeft hij dan de bow nog niet gespeeld (early game).
En als je bord een explosive trap het niet kan verdragen, ruil je eerst een paar mannetjes met zijn bord, in elk geval dus de scientist, voordat je de secrets test, en is je offer vaak maar relatief klein.
Daarom zul je een hunter nooit scientist op een leeg bord zien spelen op beurt 2 (althans, een beetje slimme hunter), want je kan early game makkelijk om traps heen spelen, en freezing trap op een minion die 1-3 mana kost, is minder erg dan freezing trap op een minion die 6+ mana kost, omdat dit je late game tempo flink onderuit haalt.
-
Als je geen bord nadeel hebt altijd hero-poweren aangezien die je geen kaarten kost, OF proberen juist een bord advantage te creeren. Aangezien een Mad Scientist dat nauwelijks doet voor je kun je dus beter hero-poweren op turn 2 in dat geval.Nazanir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:39:
Daarom zul je een hunter nooit scientist op een leeg bord zien spelen op beurt 2 (althans, een beetje slimme hunter), want je kan early game makkelijk om traps heen spelen, en freezing trap op een minion die 1-3 mana kost, is minder erg dan freezing trap op een minion die 6+ mana kost, omdat dit je late game tempo flink onderuit haalt.
Vicariously I live while the whole world dies
Voor degene die ook de blizzcon ticket hebben gekocht... de gift is een cardback 

Vond de gift van vorig jaar mooier maar dit is ook een mooie toevoeging aan me collectie.

Vond de gift van vorig jaar mooier maar dit is ook een mooie toevoeging aan me collectie.
Verwijderd
Ziet er een zalige cardback uit.
I want:(
Ben nu met een freeze mage bezig, atm rank 3.
Maar lijk tme toch nie zo goe in de huidige meta.
I want:(
Ben nu met een freeze mage bezig, atm rank 3.
Maar lijk tme toch nie zo goe in de huidige meta.
Schandalig eigenlijk dat dit soort kaarten relatief erg mooi zijn, maar bijvoorbeeld de Naxx heroic echt oerlelijk is, terwijl dit de enige skillbased cardback is naast de legendary cardback (die wel weer mooi is).
Dat is echt de nare nasmaak aan Naxx vind ik, waardeloze reward voor het uitspelen (nog niet eens een pakje) en geen kans op golden Naxx kaarten (ik ben tot nu toe welgeteld één golden common Naxx kaart tegengekomen in het wild) terwijl ik al enkele tientallen standard gold cards uit packs heb kunnen halen en Arena rewards.
Begrijp me niet verkeerd, Hearthstone zit aan de goede kant van F2P (geen pay2win dus), maar ik blijf nostalgisch terug verlangen naar de tijd dat je rewards ook echt verdiende omdat je een prestatie hebt geleverd.
Dat is echt de nare nasmaak aan Naxx vind ik, waardeloze reward voor het uitspelen (nog niet eens een pakje) en geen kans op golden Naxx kaarten (ik ben tot nu toe welgeteld één golden common Naxx kaart tegengekomen in het wild) terwijl ik al enkele tientallen standard gold cards uit packs heb kunnen halen en Arena rewards.
Begrijp me niet verkeerd, Hearthstone zit aan de goede kant van F2P (geen pay2win dus), maar ik blijf nostalgisch terug verlangen naar de tijd dat je rewards ook echt verdiende omdat je een prestatie hebt geleverd.
Ben het wel met je eens dat de rewards qua gevoel niet helemaal goed zitten. Zo vind ik de Arena redelijk matig qua rewards (en waarom geen golden portrait achtig iets voor arena wins..), en inderdaad ook Naxx gaf niet veel bijzonders (een matige cardback voor heroic??) behalve de kaartjes zelf die wel érg makkelijk te halen waren.SeamusXanthus schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:02:
Schandalig eigenlijk dat dit soort kaarten relatief erg mooi zijn, maar bijvoorbeeld de Naxx heroic echt oerlelijk is, terwijl dit de enige skillbased cardback is naast de legendary cardback (die wel weer mooi is).
Ook jammer dat ze de echte verzamelaars niet tegemoetkomen doordat ze er cardbacks instoppen die totaal niet te verkrijgen zijn voor veel mensen (Tespa of hoe die gaming high scool club ook mag heten uit amerika).
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Je zou haast denken dat ze dit forum lezen bij Blizzard, want volgens mij staat er nu iets op Hearthpwn dat je ook die Tespa back kan krijgen. Zelf vind ik het allemaal niet zo boeiend die card backs, maar er zijn kennelijk genoeg mensen geweest die het kenbaar hebben gemaakt aan Blizzard dat ze alle cardbacks willen verkrijgen.
Zoals ik het lees kan je juist NIET de Tespa cardback krijgen. Ik vind zelf juist de cardbacks een leuke toevoeging aan mijn collectie... helaas stopt het hier bij de Tespa cardback want hij is nu officieel onmogelijk om te krijgen voor me...
Tespa eisen:
• The reward will be available to active members of TeSPA Local Chapters
• This card back is available to TeSPA members belonging to chapters with at least 25 members
• Official members will be able to claim this reward in “My TeSPA”, our dashboard for Local Chapters
• This reward becomes available Fall 2014
Toevallig woon ik niet in de USA en heel toevallig doe ik geen chapter bij Tespa... Ze maken het onmogelijk voor een hele grote groep mensen, geen goede keus imo.
Tespa eisen:
• The reward will be available to active members of TeSPA Local Chapters
• This card back is available to TeSPA members belonging to chapters with at least 25 members
• Official members will be able to claim this reward in “My TeSPA”, our dashboard for Local Chapters
• This reward becomes available Fall 2014
Toevallig woon ik niet in de USA en heel toevallig doe ik geen chapter bij Tespa... Ze maken het onmogelijk voor een hele grote groep mensen, geen goede keus imo.
Verwijderd
even naar US verhuizen, klein fortuin neerleggen voor het inschrijven bij een aangesloten college, Tespa joinen voor een paar tientjes per jaar, cardback innen, terug verhuizen naar Nederland, lijkt me niet moeilijk
Echte verzamelaars hebben het er voor overVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:17:
even naar US verhuizen, klein fortuin neerleggen voor het inschrijven bij een aangesloten college, Tespa joinen voor een paar tientjes per jaar, cardback innen, terug verhuizen naar Nederland, lijkt me niet moeilijk
Apart, volgens mij hebben ze onderstaand bericht op hun website dan snel aangepast. Er stond naast de "spoiler: You do" eerst echt een "not" achter, zodat ik echt dacht dat ze iedereen in staat wilde stellen om die cardback te verkrijgen:
5:30 PM EDT: Added information on obtaining the TeSPA Card Back. Spoiler: You do need to be in a TeSPA chapter.
5:30 PM EDT: Added information on obtaining the TeSPA Card Back. Spoiler: You do need to be in a TeSPA chapter.
Hmm, nu begin ik toch te twijfelen over een BlizzCon ticket 
Een extra exclusieve cardback is mooi, net als die HotS mount + portrait (OT: kan niet wachten op HotS!).
Natuurlijk is 30 euro voor wat content en 2 hebbedingetjes een beetje gekkenwerk, maar dan nog.. ik vind het niet erg om 30 euro ervoor neer te leggen, zoveel lol die ik van hun spellen heb gehad de afgelopen jaren
Op een of andere manier wil ik toch zoveel mogelijk cardbacks krijgen.
Jammer van de TeSPA card back... niet zoveel aan te doen. Hoop alleen niet dat ze voor ELKE expansion of event met een cardback aankomen die je krijgt als je wat koopt.
Hebben mensen ook last van botters tijdens het spelen van HS? Ik kwam er gister een aantal tegen, en net ook weer (rank 4-6):
- Altijd Shaman of Warlock (misschien druid ook nog).
- Gouden hero portrait
- Tussen hun acties zit altijd hetzelfde interval. Als ze je met 4 minions aanvallen zul je zien dat het erg langzaam gaat (frustrerend!).
- Je ziet nooit een target arrow op een van je kaarten, of je ziet nooit dat hij over zijn eigen kaarten in z'n deck hovert.
De reden dat het altijd shammy of warlock is (misschien ook druid) is dat die decks zich vaak op board control richten.
Een extra exclusieve cardback is mooi, net als die HotS mount + portrait (OT: kan niet wachten op HotS!).
Natuurlijk is 30 euro voor wat content en 2 hebbedingetjes een beetje gekkenwerk, maar dan nog.. ik vind het niet erg om 30 euro ervoor neer te leggen, zoveel lol die ik van hun spellen heb gehad de afgelopen jaren
Op een of andere manier wil ik toch zoveel mogelijk cardbacks krijgen.
Jammer van de TeSPA card back... niet zoveel aan te doen. Hoop alleen niet dat ze voor ELKE expansion of event met een cardback aankomen die je krijgt als je wat koopt.
Hebben mensen ook last van botters tijdens het spelen van HS? Ik kwam er gister een aantal tegen, en net ook weer (rank 4-6):
- Altijd Shaman of Warlock (misschien druid ook nog).
- Gouden hero portrait
- Tussen hun acties zit altijd hetzelfde interval. Als ze je met 4 minions aanvallen zul je zien dat het erg langzaam gaat (frustrerend!).
- Je ziet nooit een target arrow op een van je kaarten, of je ziet nooit dat hij over zijn eigen kaarten in z'n deck hovert.
De reden dat het altijd shammy of warlock is (misschien ook druid) is dat die decks zich vaak op board control richten.
Dit wordt vaak toegeschreven aan botters, maar volgens mij als je vanaf een iPad speelt heb je dit ook niet.Je ziet nooit een target arrow op een van je kaarten, of je ziet nooit dat hij over zijn eigen kaarten in z'n deck hovert.
Hmm oke, ik had geen rekening gehouden met iPadBosmonster schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:27:
[...]
Dit wordt vaak toegeschreven aan botters, maar volgens mij als je vanaf een iPad speelt heb je dit ook niet.
Het is vaak een combinatie van al deze dingen die ik in de game terug zie.
Daarbij lijkt het me dat als je tegen een iPad speler speelt, je hem zeker over een kaart ziet hoveren als hij er een speelt, en een 'cardback' op het bord ziet als hij met zijn vinger een kaart vanuit zijn hand op het bord wil leggen.
Misschien een handige tip voor de mensen die dit spel graag willen spelen op een Android tablet.
Ik kwam de tip tegen in een Hearthstone bericht op tweakers.net.
Ik gebruik nu de app: Splashtop 2 Remote Desktop op mijn first gen Nexus 7 en het speelt echt goed.
Met de gratis versie kun je alleen vanuit je eigen netwerk connecten, maar dat zal voor de meesten genoeg zijn. Nadeel is, dat je je pc waar Hearthstone op draait, wel aan moet blijven, dus ideaal is het nog niet, maar voorlopig kan het er voor mij mee door.
Ik kwam de tip tegen in een Hearthstone bericht op tweakers.net.
Ik gebruik nu de app: Splashtop 2 Remote Desktop op mijn first gen Nexus 7 en het speelt echt goed.
Met de gratis versie kun je alleen vanuit je eigen netwerk connecten, maar dat zal voor de meesten genoeg zijn. Nadeel is, dat je je pc waar Hearthstone op draait, wel aan moet blijven, dus ideaal is het nog niet, maar voorlopig kan het er voor mij mee door.
Verwijderd
Ge komt toch vaak bots tegen hoor.
Ik speel nu op rank 3 tegen een shaman bot
Enja ofcourse golden hero
Nuja zijn 90% van den tijd wel redelijk easy wins, zeker eens je door hebt dat het een bot is en ge ernaar speelt.
Nu op rank 2 een shaman die op turn 4 2x met een 1 minoin men acolyte aanvalt en erna lightning bolt op doet. ^o) Wat een slechte bot:(
82% winrate vandaag met men mage , going strong
Ik speel nu op rank 3 tegen een shaman bot
Enja ofcourse golden hero
Nu op rank 2 een shaman die op turn 4 2x met een 1 minoin men acolyte aanvalt en erna lightning bolt op doet. ^o) Wat een slechte bot:(
82% winrate vandaag met men mage , going strong
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 19:05 ]
Gister kwam Trump tegen een 'Kripp' in constructed ook tegen een golden Shaman uit, was ook een bot (en niet Kripparian dus)
Na gisteren een winrate van 78% heb ik vandaag een winrate van 36% met precies dezelfde decks en type tegenstanders. Blijft toch een vreemd spel. Maak weinig tot geen fouten meer maar toch kan het een wereld van verschil zijn in 24 uur tijd. Van rang 4 naar 6 gezakt in 1 avond. Morgen maar weer eens de weg omhoog vinden. Legendary kan ik dit seizoen wel vergeten na vanavond!
Rage Quit
Rage Quit
Gisteren weer hunter gespeeld met deathratlle deck, nou hunter is alles behalve dood, van rank 7 naar rank 4, nieuwe record voor mij!
Vooral veel rushen, alleen vraag ik mij af of Baron Rivendale hier een beetje in past, iemand een idee?
Vooral veel rushen, alleen vraag ik mij af of Baron Rivendale hier een beetje in past, iemand een idee?
Goed bezig!LangeQuin schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:13:
Gisteren weer hunter gespeeld met deathratlle deck, nou hunter is alles behalve dood, van rank 7 naar rank 4, nieuwe record voor mij!
Denk niet dat Rivendare goed is in hunter. Je hebt niet zo'n goede deathrattles om te triggeren (geen cairne, sylvanas etc.)
Daarbij past hij niet echt in een aggro deck imo.
Ik wilde even casual spelen om hunter te proberen, kom ik tegen Zetalot. Gelukkig had ik gewonnen

[ Voor 12% gewijzigd door Beunhaas op 25-09-2014 11:42 ]
Sinds ik grommash heb is warrior veeel leuker om te spelen. Hoewel ik ik geen rag, sylvanas, alexstraza en ysera heb, heb ik toch een control warrior opgezet met hogger, cairne, loatheb en baron geddon.
Verder heb ik nog geen brawl en nog maar 1 shield slam.
Toch heb ik nog geen game verloren en heb ik elke game met garrosh geeindigd. Erg leuk om je nieuwe legendary meteen zoveel, nuttig, te gebruiken.
Toch heb ik nog geen game verloren en heb ik elke game met garrosh geeindigd. Erg leuk om je nieuwe legendary meteen zoveel, nuttig, te gebruiken.
Ken je het gevoel?
Je wint het spel de volgende beurt, behalve als je tegenstander een deathwing heeft/trekt.
Tegenstander heeft geen kaarten in zijn hand en trekt.... deathwing...
Einde Arena op 8-3
Ah, de drie epics (waarvan 1 golden) in het pakje maken wel wat goed.
Je wint het spel de volgende beurt, behalve als je tegenstander een deathwing heeft/trekt.
Einde Arena op 8-3
Mooi om te horen dat decks ook werken zonder de standaard kaarten. De enige Legendary die ik nog mis voor een Warrior Control Deck is helaas Grommash, Misschien wel de volgende die ik ga craften.aicaramba schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:01:
Sinds ik grommash heb is warrior veeel leuker om te spelen. Hoewel ik ik geen rag, sylvanas, alexstraza en ysera heb, heb ik toch een control warrior opgezet met hogger, cairne, loatheb en baron geddon.
Ik ken het zeker. De enige kaart van Hunter die ik niet wil zien is Kill Command, anders heb ik gewonnen.......plop, Kill Command.DarthDavy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:52:
Ken je het gevoel?
Einde Arena op 8-3
Ik heb zojuist voor de 2e keer in mijn Hearthstone carriëre gelijk gespeeld. Toch vreemd om te zien dat je tegenstander geen andere uitweg meer heeft dan dit te doen. Hellfire met allebei nog 2 leven is niet echt succesvol voor de overwinning
Blijft frustrerend. Had he ook weer in Arena. Tegenstander (shaman) heeft geen kaarten meer. Ik clear zn board en speel een grote minion. Enige dat ie kan doen is hexen.
En die ene kaart die die trekt is natuurlijk: hex. aarrgghhh
En die ene kaart die die trekt is natuurlijk: hex. aarrgghhh
Dat is niet gelijkspelen, maar allebei verliezen.astie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 02:07:
[...]
Ik heb zojuist voor de 2e keer in mijn Hearthstone carriëre gelijk gespeeld. Toch vreemd om te zien dat je tegenstander geen andere uitweg meer heeft dan dit te doen. Hellfire met allebei nog 2 leven is niet echt succesvol voor de overwinning.
Ik vraag me af wat er op dat moment in een toernooi gebeurt? Ik wil het wel eens zien gebeuren tijdens Blizzcon. Weet iemand wat er daar dan de regel is?
Ik heb geen ster verloren of bijgekregen hoorDarthDavy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:47:
[...]
Dat is niet gelijkspelen, maar allebei verliezen.![]()
Ik vraag me af wat er op dat moment in een toernooi gebeurt? Ik wil het wel eens zien gebeuren tijdens Blizzcon. Weet iemand wat er daar dan de regel is?

Verwijderd
Morgen nog een laatste push doen voor Legend. Spannend! Nu kom ik al veel tegen Legends uit. Wel leuk om er van te winnen al. Nu het alleen nog zelf worden. 

Goed bezig kerel. Speel je alleen handlock?Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:36:
Morgen nog een laatste push doen voor Legend. Spannend! Nu kom ik al veel tegen Legends uit. Wel leuk om er van te winnen al. Nu het alleen nog zelf worden.
[afbeelding]
Verwijderd
Jup. Alleen maar Handlock. Momenteel 77% winrate.
Toch beter dan die 60% van men token druid. Alhoewel ik op tourneys ga beginnen Ramp + Handlock spelen met dan Shaman als derde deck denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]