[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:15
Is het misschien een idee een apart toernooien topic te maken? Ik denk dat het als buitenstaander niet zo interssant is om te lezen. Verder schrik ik er zelfs van dat het toernooi 4 à 5 weken duurde. Ik zou het dan waarschijnlijk al vergeten zijn, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

RKwant schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:45:
Als tip voor volgend toernooi zou ik double eliminatie aanhouden en dan de finale 1x laten spelen maar dan wel een best of 7(of 9), waarbij je die laatste class(es) pas aanmaakt na het bereiken van de finale. Wel gewoon met class ban. Dat lijkt mij de beste oplossing.
Mij niet. Dan heb je als winnaar van de winners bracket geen voordeel van het feit dat je nog niet verloren hebt. Je kan het doen zoals in League wel eens gebeurde: dan geef je de winnaar van de winners bracket alvast een 1-0 voorsprong in de serie.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Nostordici schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:28:
Is het misschien een idee een apart toernooien topic te maken? Ik denk dat het als buitenstaander niet zo interssant is om te lezen. Verder schrik ik er zelfs van dat het toernooi 4 à 5 weken duurde. Ik zou het dan waarschijnlijk al vergeten zijn, maar goed.
4 a 5 weken is inderdaad veel te lang.

Verwijderd

+1

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:30
Buitenstaander zijnde volg ik het toernooi juist met enige belangstelling, maar 4 á 5 weken is natuurlijk veel te lang. Wat mij betreft mag na een week de finale wel aan de beurt zijn. Vicarious' suggestie vind ik overigens wel een goede; zo behoud je het verdiende voordeel van je onverslagen status, zonder dat je een 'nepfinale' moet spelen die naar mijn smaak toch wat minder spannend is dan het einde van zo'n toernooi zou moeten zijn.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Bekse
Damn nu net uit een pakje Loremaster Cho. Ik weet niet wat ik gegeten heb maar het regent legendaries. 3 nu in 2 weken.
Bekse schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:25:
Damn nu net uit een pakje Loremaster Cho. Ik weet niet wat ik gegeten heb maar het regent legendaries. 3 nu in 2 weken.
Gratz :). Ik had zelf een x 4 legendaries uit 6 pakjes gehaald (3 x Nat Pagle en 1 x Nozdormu), maar ik heb ook weleens 100+ pakjes achter elkaar geen legendary gehad.

• Bekse
xelfer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:12:
[...]

Gratz :). Ik had zelf een x 4 legendaries uit 6 pakjes gehaald (3 x Nat Pagle en 1 x Nozdormu), maar ik heb ook weleens 100+ pakjes achter elkaar geen legendary gehad.
Thanks. Yep, lang leve RNG.

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Wikipedia: Clustering illusion

Ook met een perfecte RNG zul je clusters vinden in voldoende kleine samples. Sterker nog, als je bijna precies elke 10 pakjes een epic zou krijgen (stel de kans is 10% per pakje), dan zou er zeer zeker iets niet random zijn.

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Op reddit zijn een paar glitches verschenen van spelers, waarop bepaalde kaarten generfd zijn:

- Starving Buzzard, 5 mana 3/2 "Whenever you summon a beast, draw a card"
- Leeroy Jenkins, hetzelfde gebleven maar de mana kost van 4 -> 5

Zie hier:
http://2p.com/8861452_1/H...roy-Jenkins-by-Hadden.htm
http://2p.com/8857864_1/H...zard-Glitch-by-Hadden.htm

Ook heeft Ben Brode gezegd dat ze aan het kijken zijn naar hunter

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ze kunnen de tekst op Starving Buzzard ook veranderen naar "when you play a beast from your hand". Dan heeft het geen effect bij UTH of Animal Companion want daarbij speel je een spell uit je hand en als effect van die spell krijg je een beast.

Vicarious schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:30:
Ze kunnen de tekst op Starving Buzzard ook veranderen naar "when you play a beast from your hand". Dan heeft het geen effect bij UTH of Animal Companion want daarbij speel je een spell uit je hand en als effect van die spell krijg je een beast.
Dat zou al een hoop oplossen. Gestraft worden voor het spelen van minions door Buzzard + UTH is kwalijk.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Vijf mana voor een 3/2... Haal daar maar eens value uit... Kaart is dan gewoon utter trash geworden. Dat is wel iets te hard met de nerf hamer slaan.

"Play from your hand" is een veel mooiere en elegantere oplossing imo.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

5 mana 3/2 is vuilnis ja.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

xelfer schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:33:
[...]

Dat zou al een hoop oplossen. Gestraft worden voor het spelen van minions door Buzzard + UTH is kwalijk.
Niet meer kwalijk dan gestraft worden voor het spelen van minions tegen flamestrike, consecrate, hellfire, blade flurry, swipe, starfall etc.

Het verschil is dat je minstens 2 specifieke kaarten nodig hebt voor een UTH/buzzard combo, en minstens 3 om er 2/1 hondjes van te maken. 7x 1/1 honden zijn echt slecht bijvoorbeeld, ook al draw je 7 kaarten.
Vaak kan je die 7 kaarten niet eens gebruiken omdat je hand al (te) vol zit. De combo kost ook minstens 5 mana.

Wanneer je UTH/buzzard nerfed zullen er heel wat buffs moeten komen voor hunters om het te compenseren, hunter's enige steunpilaar is momenteel UTH/buzzard. Hunters hebben buiten UTH om amper, if any aoe. Wanneer UTH/buzzard generfed wordt gaat iedereen vrolijk mass minions spelen tegen hunter. ;)

Erg makkelijk om te klagen zonder goede constructieve feedback te geven, slechte zaak.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58

Felyrion

goodgoan!

Beunhaas schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:59:
Op reddit zijn een paar glitches verschenen van spelers, waarop bepaalde kaarten generfd zijn:

- Starving Buzzard, 5 mana 3/2 "Whenever you summon a beast, draw a card"
- Leeroy Jenkins, hetzelfde gebleven maar de mana kost van 4 -> 5

Zie hier:
http://2p.com/8861452_1/H...roy-Jenkins-by-Hadden.htm
http://2p.com/8857864_1/H...zard-Glitch-by-Hadden.htm

Ook heeft Ben Brode gezegd dat ze aan het kijken zijn naar hunter
Ik hoop het van harte, voelt erg oneerlijk als je UTH+SB tegen je krijgt. Geen enkele interactie mogelijk.
Ben benieuwd!

En @ hierboven, het gaat gewoon om de carddraw mechanic. De tempo swing is simpelweg te groot, zonder dat je er iets tegen kunt doen. Zeker als je weet dat er ook nog kaarten in het deck van de hunter zitten als hunters mark, die zeker wel direct gebruikt kunnen worden.
Ik denk dat een groot deel van de fun van het spel zit dat je elkaars strategieën doorziet en tegen probeert te houden. Dit is een play die gewoonweg niet tegengehouden kan worden.

Als ik de huidige hunters bekijk denk ik wel dat ze het moeten kunnen redden met deze nerf. Overigens vind ik het idee wat eerder geopperd werd dat het alleen geldt voor minions die je uit de hand speelt ook prima.. dan gaat het in elk geval 1 om 1 en wordt de tegenstander niet gestraft voor zijn manier van spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Felyrion op 11-09-2014 14:13 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Felyrion schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:04:
[...]

Ik hoop het van harte, voelt erg oneerlijk als je UTH+SB tegen je krijgt. Geen enkele interactie mogelijk.
Ben benieuwd!
Hoe zou jij dan zorgen dat hunters een aoe threat behouden, zoals flamestrike/starfall/hellfire etc hebben (en let op, dat zijn énkele cards, geen combo-cards?
UTH op zichzelf staand is een zéér inferieure aoe en alleen maar goed vanwege de card draw. Of jij moet bij je UTH 'toevallig' twee wolves hebben waardoor het 3/1 honden worden bijvoorbeeld. 3 cards nodig hebben om een redelijke aoe te hebben? No thanks.

En hoe voelt het oneerlijker dan een flamestrike op je 5 minions krijgen? Nog meer damage ook, want je zult vrijwel nooit een average van 4 damage per enemy minion krijgen met UTH. En dat is een enkele kaart overigens, geen combo draw nodig (Welke maar 50% zoveel kans heeft om getrokken te worden dan een enkele card).
[...]

En @ hierboven, het gaat gewoon om de carddraw mechanic. De tempo swing is simpelweg te groot, zonder dat je er iets tegen kunt doen. Zeker als je weet dat er ook nog kaarten in het deck van de hunter zitten als hunters mark, die zeker wel direct gebruikt kunnen worden.
Dus 2x hunters mark, UTH, buzzard, wolves enzo.
Dan heeft een hunter vaak nog steeds ~3-6 kaarten nodig om een vol board te clearen, terwijl een mage het met puur flamestrike kan doen.

Die 3-6 kaarten die je dan gebruikt, draw je dan terug maar dat heft het effect op van de card cost die je had.
Een mage drawed geen kaarten maar hoeft er ook maar een enkele te gebruiken.
Je ziet het te zwart/wit en staart je te blind op de card draw zonder context, en ziet niet dat UTH op zichzelf absurd slecht is en hunters veel kaarten moeten gebruiken voor clears.
. dan gaat het in elk geval 1 om 1 en wordt de tegenstander niet gestraft voor zijn manier van spelen.
Nogmaals je wordt niet meer of minder gestraft dat je minions speelt, dan wanneer je een flamestrike/hellfire of wat dan ook op je zou krijgen. Je hebt in beide gevallen een zeer inefficiënte trade en bent in het geval van flamestrike eerder je minions kwijt.

[ Voor 66% gewijzigd door kaluro2 op 11-09-2014 14:19 ]

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

kaluro2 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:07:
[...]

Hoe zou jij dan zorgen dat hunters een aoe threat behouden, zoals flamestrike/starfall/hellfire etc hebben (en let op, dat zijn énkele cards, geen combo-cards?
UTH op zichzelf staand is een zéér inferieure aoe en alleen maar goed vanwege de card draw. Of jij moet bij je UTH 'toevallig' twee wolves hebben waardoor het 3/1 honden worden bijvoorbeeld. 3 cards nodig hebben om een redelijke aoe te hebben? No thanks.

En hoe voelt het oneerlijker dan een flamestrike op je 5 minions krijgen? Nog meer damage ook, want je zult vrijwel nooit een average van 4 damage per enemy minion krijgen met UTH. En dat is een enkele kaart overigens, geen combo draw nodig (Welke maar 50% zoveel kans heeft om getrokken te worden dan een enkele card).
ik had mn antwoord al iets aangepast, maar even een voorbeeldje.

-ik ben bv. druid, met een druid of the claw, een ironbark protector en twee of drie kleinere minions.
-stel, hunter heeft een savannah highmane liggen.. verder niks, maakt verder niet zoveel uit.
-ik heb nog 3 kaarten in de hand, de hunter ook.

SB + UTH, 5 hondjes, dus 5 kaarten. Hunter heeft nu weer 6 kaarten, met daarbij een aardige kans dat er bijvoorbeeld een wolf tussenzit, of een hunters mark. die kan er direct bij.
Dus mijn bord wordt grotendeels weggevaagd én de hunter heeft weer een hand vol kaarten!

wordt dus een bord ter waarde van bijvoorbeeld 15 mana weggevaard door een combo van 5 mana.. en daarbij bovenop ook nog de extra kaarten om een vervolg te geven.

Dat is véél frustrerender dan een flamestrike.. die trekt immers geen kaarten en kost praktisch een beurt (7 mana...) Daar kun je ook nog eens redelijk omheen spelen.. (meer dan 5 health op beurt 7 of meer dan 6 op beurt 9) en je weet wanneer hij ongeveer kan komen.
De combo van de hunter kost maar 5... (+ evt wolf / companion / whatever)

Als je de kaarten pas na de play kreeg was het al weer veel minder erg, want dan moet je de complete combinatie al in je hand hebben. Maar met het trekken van een rits kaarten er bij ingebouwd wordt de kans wel heel groot dat je iets van synergy kunt vinden.

Anyway, dat is maar mijn mening natuurlijk. Het voelt gewoon veel frustrerender dan welke andere combo ook. (al scoort de shadowstep leeroy shadowstep leeroy ook hoog, maar die vind ik veel lastiger uit te voeren).
Natuurlijk heb ik niet de beschikking over de harde cijfers, en ik ga er vanuit dat Blizzard er wel gedegen naar zal kijken voor ze ook maar iets doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Felyrion op 11-09-2014 14:31 ]

UTH is niet oneerlijk
Buzzard is niet oneerlijk

UTH + Buzzard = oneerlijk

• Raafz0r
  • Laatst online: 02-09 07:51
Als druid 5 minions op het bord leggen tegen een Hunter is verdienen te verliezen. Als ee een matchup tegen Hunter makkelijk is dan toch wel ramp druid met grote taunts en aoe. Maarja zeuren over OMFG COMBO OP is veel makkelijker natuurlijk...

Vooral zoo en andere rush hebben het zwaar tegen Hunter maarja, zoo is natuurlijk ook mindless blablabla...

[ Voor 18% gewijzigd door Raafz0r op 11-09-2014 16:27 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik snap zelf niet zo heel goed waarom mensen de hele combo er uit willen. Wat minder sterk en/of mana efficient, prima, maar SB+UTH is specifiek de sterke combo van hunters, verder hebben ze amper finishers. UTH of Buzzard in dit geval wat duurder maken vind ik prima.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 01:17
Ik denk dat ze midrange hunter eerder gaan nerfen door van Mad Scientist een 2/1 minion te maken en bij Flare het effect van "Destroy all enemy secrets" te verwijderen. De rest mag van mij zo blijven zoals het nu is; dan is hunter nog steeds competitief, maar niet meer "OP".

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Verwijderd

Raafz0r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:24:
Als druid 5 minions op het bord leggen tegen een Hunter is verdienen te verliezen. Als ee een matchup tegen Hunter makkelijk is dan toch wel ramp druid met grote taunts en aoe. Maarja zeuren over OMFG COMBO OP is veel makkelijker natuurlijk...

Vooral zoo en andere rush hebben het zwaar tegen Hunter maarja, zoo is natuurlijk ook mindless blablabla...
Ja want als druid 1 minion op tafel leggen met een O mana cost huntesr mark is ook verdienen om te verliezen zeker?

Het probleem met hunters.

- Perfecte mana curve
- Draw mechanics die gwn zo op zijn da het nie te beschrijven is. FLare, Buz+uth , tracking.
Om dan nog te zwijgen van Buz+ ne beast
-Hunters mark O mana
-by far beste 6 drop in game.

Het moest generfed worden, da valt nie goed te praten.

VOor mij zouden ze dit moeten doen:
-Flare, Draw 1 card, all stealthed enemies are now unstealthed & secrets are revealed. (not destroyed)
-Buzzard werkt alleen op gespeelde beasts. (dus niet op UTH+ animal companion)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 17:15 ]

Verwijderd

Beste 6 drop is Highmane niet. Dat is Fire Elemental die ook nog eens basic is. Highmane is een van de weinige end game kaarten in het hunter arsenaal dus die moet wel goed zijn.

Hunter's mark is ook niet zo goed als iedereen zegt. Het is een 2 voor 1 removal die ook nog eens deathrattle triggert. Frog en sheep zijn een stuk beter. Toegegeven, hij heeft wel goede synergie met de andere hunter kaarten.

Je hebt wel gelijk dat SB + UTH veel en veel te goed is. Dat is de grootste ergernis op het moment. Een combinatie die een spel compleet kan omgooien en als je eromheen wilt spelen, kun je bij sommige decks je hero power niet gebruiken.

UTH is trouwens al 4x aangepast in het verleden omdat de kaart broken was. En SB al 1x.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 20:41 ]

• Beunhaas
Highmane is inderdaad het probleem niet. Het is een erg goede 6-drop, maar zeker niet broken. Veel hunter decks tegenwoordig (de agressievere) runnen niet eens highmanes meer.
Je hebt (na mijn mening) 3 soorten kaarten die je in hunter kan stoppen:

1. Undertaker + Leper Gnome, Loot Hoarder voor een sterke early game
2. Eaglehorn Bow + Mad Scientist + Traps
3. Highmane, Loatheb, Sludge Belcher

En natuurlijk de core: Flare, Hunters Mark, Buzzard+UtH, Houndmaster, Leeroy, Webspinner, Haunted Creeper, KC etc.

Pick 2 v/d 3 opties en vul het aan met de core kaarten en je hebt een goed hunter deck. Ben zelf de eerste 3 dagen naar rank 5 geschoten met optie 1+3. Reynad z'n Mad Trapper deck gebruikt optie 2+3, Forsen's aggro hunter gebruikt optie 1+2.

Het probleem is een combinatie van heel veel dingen, wat volgens mij niet simpelweg is op te lossen door één kaart te nerfen.
Zoals Stevos al zegt hebben hunters een perfecte curve.
Met zoveel goedkope kaarten die allemaal goede synergy hebben kun je bijna altijd wel iets van je hand maken de eerste paar beurten.
Mad Scientist is zo sterk in hunter. Die gratis Freezing Trap kan je zomaar 5 extra damage geven op je tegenstander. Met Buzzard + UtH kun je je hand weer bijvullen, en grote threats met KC of Hunter's Mark killen.

Dan heb je nog de burst. Leeroy + UtH is 8 damage, +1 voor elke minion van de tegenstander, voor 7 mana. Beast + 2x KC is al 10 damage voor 7-8 mana. Leeroy + UtH + KC is 13 damage + 1 voor elke minion van de tegenstander voor 10 mana. Tel hierbij de minions die je nog hebt liggen bij op... je wilt bijna niet onder de 15 hp komen tegen hunter.

Houndmaster is zo'n sterke kaart. Als je op turn 3/4 een beast kan taunten heb je bijna zeker al gewonnen.
Flare maakt bepaalde decks onspeelbaar (mage bijvoorbeeld). ZOVEEL value voor een kaart van 1 mana... Reynad heeft ooit gezegd: "Als Flare een neutral kaart was zou ik hem in elk deck stoppen. Elk deck zou bestaan uit 2x Flare en 28 andere kaarten." Ik denk dat hij gelijk heeft.

Maar wat moet je nerfen om hunter weer op zijn plaats te zetten? Het is erg lastig, aangezien alles in het hunter deck met elkaar samen hangt.
Het probleem ligt toch echt bij Buzzard + UtH en Flare. Je kunt Highmane, de Traps, Houdmaster nerfen maar dat zal deze kaarten waarschijnlijk onspeelbaar maken.

Als je de Buzzard + UtH combo wegdenkt is het helemaal niet zo erg om tegen hunter te spelen. Ze hebben verder goede kaarten, maar dat heeft elke class. Je moet alleen altijd uitkijken voor deze combo op turn 5 voordat je hele board weg is of dat je veel damage incasseert en de hunter weer een hand vol met kaarten heeft.

Flare moet niet alle secrets vernietigen. Sommige games worden gewonnen doordat de tegenstander deze 1-mana kaart in zijn hand heeft of niet, dat kan niet eerlijk zijn. Dit moeten ze weghalen, of zoals Stevos zegt alleen de secrets revealen.
Voor 1 mana 1 kaart pakken en alle stealth van je tegenstander weghalen is toch niet zo slecht?

Als alle hounds van UtH geen beasts waren, kunnen hunters niet meer veel kaarten trekken met deze combo, maar kunnen ze wel i.c.m. Hunter's Mark een grote minion neerhalen. Ook worden ze niet meer gebufft door TImber Wolf/Leokk. Wel kan Buzzard nog kaarten trekken met andere goedkope beasts, alleen hebben deze dan niet zo'n grote impact op het bord zoals UtH.

UtH weghalen voor een alternatief? Die kaart is al zovaak generft dat Blizzard volgens mij zelf ook niet weet wat ze ermee aan moeten. Het probleem met hunters zonder UtH is dat ze geen goede AoE removal hebben. Explosive Trap is een secret en makkelijk omheen te spelen, Exposive Shot is aan de dure kant en in deze deathrattle meta erg slecht. Hunters Mark kan wel 1 target killen maar het is zoals Henkie al zegt altijd een 2-voor-1 kaart.

@Henkie, stel je voor dat UtH in deze meta 2 mana zou kosten, pff wil er niet aan denken :D
De oude UtH was al helemaal belachelijk. Geef elke beast +1 attack en charge.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind het heel frustrerend tegen hunter dat zelfs als je board control hebt, je niet fatsoenlijk kan aanvallen door traps. Dan ook nog kaarten die heel goed zijn tegen board control zoals uth buzzard, kill command. Zo kom ik normaal gesproken gewoon amper aan aanvallen toe en ben ik soms gewoon bijna dood door alleen zn hero power.

Goed. Ik speel dan niet op hoog niveau en speel met eigen gemaakte decks die niet perse goed zijn tegen hunter. Maar het frustreerd gewoon heel erg dat het zo moelijk is om aan te vallen ALS je een keer board control hebt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Beunhaas
aicaramba schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:45:
Ik vind het heel frustrerend tegen hunter dat zelfs als je board control hebt, je niet fatsoenlijk kan aanvallen door traps. Dan ook nog kaarten die heel goed zijn tegen board control zoals uth buzzard, kill command. Zo kom ik normaal gesproken gewoon amper aan aanvallen toe en ben ik soms gewoon bijna dood door alleen zn hero power.

Goed. Ik speel dan niet op hoog niveau en speel met eigen gemaakte decks die niet perse goed zijn tegen hunter. Maar het frustreerd gewoon heel erg dat het zo moelijk is om aan te vallen ALS je een keer board control hebt.
Het is vooral de combinatie van alle kaarten wat hunter zo goed maakt. Sommige games heeft hunter gewoon een antwoord op al je plays, en lijkt het alsof er geen optie voor je is om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 16:13
Officieel aangekondigde patch voor 22sept. nog zo lang:( dan zullen we weer trg control games gaan zien. Een pak meer handlock en shaman. Ik ga sowieso wa trollen met secret en freeze mage tot ik 500wins heb:P. het enige wat ik haat is dat elke nerf zo Obvious is, maar dat die altijd maaaaaaanden op zich kaat wachten. Was ook al zo in beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

stevosmax schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:28:
Officieel aangekondigde patch voor 22sept. nog zo lang:( dan zullen we weer trg control games gaan zien. Een pak meer handlock en shaman. Ik ga sowieso wa trollen met secret en freeze mage tot ik 500wins heb:P. het enige wat ik haat is dat elke nerf zo Obvious is, maar dat die altijd maaaaaaanden op zich kaat wachten. Was ook al zo in beta.
Link en patch notes?

Wat wel OP aan UTH is, is dat zolang hij geen taunt (meer) heeft, je de gehele damage richting zijn face kan gooien. Met 3/1 hounds is dat erg potentieel. Geen enkele andere AOE heeft die mogelijkheid.
Dat is 15 damage (5 hounds + 2 wolves) voor 5 mana.
quote: blizzard
Both before and after the release of Curse of Naxxramas: A Hearthstone Adventure, we have been monitoring card balance as more Hearthstone games are played along with the new cards that have been added. After careful consideration we have decided to make balance changes to Leeroy Jenkins (Neutral) and Starving Buzzard (Hunter).

The following balance changes will be made in an upcoming patch:

Leeroy Jenkins now costs 5 (up from 4)
Starving Buzzard now costs 5 (up from 2) and now has 3 Attack and 2 Health (up from 2 Attack and 1 Health)

Leeroy Jenkins created a strategy that revolved around trying to defeat your opponent in one turn without requiring any cards on the board. Fighting for board control and battles between minions make an overall game of Hearthstone more fun and compelling, but taking 20+ damage in one turn is not particularly fun or interactive. This was occurring when Leeroy was used in combination with other cards like Power Overwhelming, Faceless Manipulator, Cold Blood, Shadowstep, and Unleash the Hounds, among others.

The amount of cards Starving Buzzard allowed Hunter players to draw ultimately ended up being too excessive for its low cost. This change will allow the Hunter’s opponent more time to react to both the Starving Buzzard and the cards drawn by its power.

Expert cards that are being changed can be disenchanted for their full cost for a limited time once this balance change goes live. The currently targeted date of this balance change is September 22nd.

After these balance changes go live on September 22nd, we will not be making additional card changes between September 22nd and the Hearthstone World Championship at BlizzCon.

We will continue to make balance changes to Hearthstone only when we feel they are completely necessary in order to increase the variety of cards seen at all levels of play and make Hearthstone a more fun and interactive game for everyone.
Een 5 drop 3/2 kan je niet justifyen :X :X :X Dit wordt een dode kaart, dit is immers een kaart die uit zichzelf niks doet en puur en alleen een minion is.

Silver hand knight (4/4 + 2/2) kost ook 5 mana bijvoorbeeld
Frostwolf warlord (4/4 +1/1 per minion op het veld) ook
venture co mercenary (7/6)
azure drake (4/4 + card draw +1 spellpower)
zelfs een gadgetzan auctioneer kost 5 en heeft card draw per spell played en heeft 4/4.

Buzzard zou minstens 4/4 moeten worden, aangezien het een equivalent van gadgetzan is.
3/2 5 mana is echt..bah

[ Voor 65% gewijzigd door kaluro2 op 12-09-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin over Buzzard + UTH.
Je weet dat iedere Hunter deze kaarten heeft en uiteindelijk die combo wil gaan maken.
Leg je als tegenstander meer dan 2-3 minions op tafel dan vraag je er om, is niet de fout van de Hunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:54:
Je weet dat iedere Hunter deze kaarten heeft en uiteindelijk die combo wil gaan maken.
Leg je als tegenstander meer dan 2-3 minions op tafel dan vraag je er om, is niet de fout van de Hunter!
dus als shaman en paladin kan ik m'n hero power niet gebruiken tegen hunter, lijkt me niet de bedoeling

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
"Leeroy Jenkins & Starving Buzzard Changes Confirmed"

Blue post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:21

Mauz1978

Console War Veteran

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:53
Miracle was al vrij RIP ;) Zelfs met een naxx variant kom ik nauwelijks boven de 50% winrate uit binnen de huidige meta, terwijl ik voor naxx op zo'n 65% zat.

Hunter is een class die ik eigenlijk niet speel behalve met de quests. Vraag me af wat nu de trend gaat worden, zoo, control, ??

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Hmm... fijne aanpassing, de balans zal weer teruggevonden worden.

Arena-rant
Verdomme, denk ik net een mooie deck in Arena te hebben, krijg ik een Shaman met Ragnaros tegen me, waarna ik blij ben deze zonder veel schade weg te kunnen werken. Maar daarna ook nog eens Onyxia incl. een tweede bloodlust. Dan heb ik het toch al redelijk snel gehad met heeeeeeel die Arena.
/Arena-rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:24:
[...]

Vraag me af wat nu de trend gaat worden, zoo, control, ??
moeilijk te voorspellen, zoo zal altijd populair blijven, zeker voor de grind naar rank 5, ik denk dat als hunter wegvalt, mage weer populair wordt, en shaman komt ook weer kijken. Het is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

ozothebozo schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:52:
Arena-rant
Verdomme, denk ik net een mooie deck in Arena te hebben, krijg ik een Shaman met Ragnaros tegen me, waarna ik blij ben deze zonder veel schade weg te kunnen werken. Maar daarna ook nog eens Onyxia incl. een tweede bloodlust. Dan heb ik het toch al redelijk snel gehad met heeeeeeel die Arena.
/Arena-rant.
Ach, ik had gisteren met m'n Paladin deck een Druid op één HP gewerkt, ik met nog wat HP en twee taunters op het bord. speelt hij die kaart dat je drie boompjes krijgt, wat in combinatie met z'n twee minions precies genoeg was om mij dood te krijgen :'(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:54:
Het probleem is dat je er weinig tegen kan doen: speel je veel minions dan ben je de sjaak vanwege de combo. Speel je er weinig dan brengt hij je low met zijn hero power en ga je dood door kill command OF hij doet gewoon hunters mark op die ene taunt die je hebt en maakt je alsnog kapot met de minions die hij zelf wel redelijk vrijuit kan spelen (zeker als ze ook nog een deathrattle hebben zoals mad scientist en highmane).

Verder ben ik het wel met Kaluro eens dat 3/2 voor 5 mana belachelijk is, zeker gezien de zeer vergelijkbare Gadzetan Auctioneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Vicarious schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:36:
[...]
Verder ben ik het wel met Kaluro eens dat 3/2 voor 5 mana belachelijk is, zeker gezien de zeer vergelijkbare Gadzetan Auctioneer.
Eens! Als Buzzard 5 mana wordt, zou hij 4/4 moeten worden net zoals Gadgetzan Auctioneer.

Daarnaast heb ik toch ook wel een klein beetje een probleem met de nerf van Leroy. Leroy heeft al een nadeel dat hij 2 1/1's voor je tegenstander spawnt en daardoor de beurt erop bijna altijd kan gemold worden door je tegenstander.
Je kan Leroy dan ook bekijken als een fireball. Als Leroy te sterk is, dan is fireball ook te sterk en moet die kaart ook vijf mana worden.

Het probleem ligt niet bij Leroy, maar bij Shadowstep. Leroy an sich is geen probleem. Leroy 2x shadowsteppen en voor 8 mana 18 dmg is een probleem.

Volgens mij moet shadowstep aangepast worden en niet Leroy, maar het is niet de eerste keer dat Blizzard de verkeerde kaart nerfed.

Soit, de decks die Leroy "fair" spelen zullen niet erg wakker liggen van 4 of 5 mana voor leroy, want ze gebruiken hem meestal toch als finisher en dan zal het verschil tussen 4 of 5 mana niet zoveel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:54:
[...]

Het probleem ligt niet bij Leroy, maar bij Shadowstep. Leroy an sich is geen probleem. Leroy 2x shadowsteppen en voor 8 mana 18 dmg is een probleem.
als Leeroy 5 mana kost, kun je niet meer 2x shadowsteppen (behalve met coin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 16:13
DarthDavy schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:54:
[...]

Eens! Als Buzzard 5 mana wordt, zou hij 4/4 moeten worden net zoals Gadgetzan Auctioneer.

Daarnaast heb ik toch ook wel een klein beetje een probleem met de nerf van Leroy. Leroy heeft al een nadeel dat hij 2 1/1's voor je tegenstander spawnt en daardoor de beurt erop bijna altijd kan gemold worden door je tegenstander.
Je kan Leroy dan ook bekijken als een fireball. Als Leroy te sterk is, dan is fireball ook te sterk en moet die kaart ook vijf mana worden.

Volgens mij moet shadowstep aangepast worden en niet Leroy, maar het is niet de eerste keer dat Blizzard de verkeerde kaart nerfed.

Soit, de decks die Leroy "fair" spelen zullen niet erg wakker liggen van 4 of 5 mana voor leroy, want ze gebruiken hem meestal toch als finisher en dan zal het verschil tussen 4 of 5 mana niet zoveel uitmaken.
Geen dubbel shadowstep.geen power overwhelming met faceless. Nerfs zijn te rechtvaardigen. Alleen is 3/2 te weinig voor buzzard. Hunter is dood nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Kan iemand mij Sylvanas uitleggen. Ben echt geen noob maar kan gewoon geen value uit deze kaart halen en net als net wordt ik totaal overlopen door die kaart. Ik heb hem zelfs uit mijn deck gehaald en een Sledge voor in de plaats gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

astie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:31:
Kan iemand mij Sylvanas uitleggen. Ben echt geen noob maar kan gewoon geen value uit deze kaart halen en net als net wordt ik totaal overlopen door die kaart. Ik heb hem zelfs uit mijn deck gehaald en een Sledge voor in de plaats gedaan.
Sylvanas kan erg sterk zijn, maar zeker niet in elk deck. Ik heb hem bijvoorbeeld in mijn priest deck zitten, en daar bevalt hij vrij goed. Ik gebruik hem op verschillende manieren.
Op curve, om de tegenstander te weerhouden een "zware jongen" op te gooien, of later om een trade te forceren.
Als er al zware jongens liggen kun je overwegen om death op je eigen sylvanas te gebruiken.
Daarnaast heeft de kaart al aardige stats zonder de deathrattle.

Ik denk wel dat het een echte control kaart is.

En over de komende nerfs: ik ben er blij mee. Het haalt twee van de meest interactie-loze decks onderuit. Ik denk dat er zo weer veel meer variatie in het spel komt. En het idee van miracle rogue blijft wel overeind, de variant met spelldamage (malygos) doet het nog steeds erg goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Felyrion op 12-09-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Felyrion schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:51:
[...]

Sylvanas kan erg sterk zijn, maar zeker niet in elk deck. Ik heb hem bijvoorbeeld in mijn priest deck zitten, en daar bevalt hij vrij goed. Ik gebruik hem op verschillende manieren.
Op curve, om de tegenstander te weerhouden een "zware jongen" op te gooien, of later om een trade te forceren.
Als er al zware jongens liggen kun je overwegen om death op je eigen sylvanas te gebruiken.
Daarnaast heeft de kaart al aardige stats zonder de deathrattle.

Ik denk wel dat het een echte control kaart is.

En over de komende nerfs: ik ben er blij mee. Het haalt twee van de meest interactie-loze decks onderuit. Ik denk dat er zo weer veel meer variatie in het spel komt. En het idee van miracle rogue blijft wel overeind, de variant met spelldamage (malygos) doet het nog steeds erg goed.
Dat is dus ook wat ik dacht en weet maar in mijn ramp deck krijg ik er geen value van.
Heb hem ook in mijn control priest deck zitten maar vanwege de vele hunters speel ik die niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ik speel op dit moment met mijn Rage Ramp deck. Prima deck waar ik heerlijk mee speel maar op sommige dagen, zoals vandaag, herft de tegenstander alle goede antwoorden. Wisselen jullie dan van deck/class of gaan jullie stug door met t huidige deck?
Ik blijf op dit moment tussen rang 7 en 9 steken en kom niet verder. Ben benieuwd of dit mijn top is of dat iknog wel door zal stoten naar rang 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
astie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:
Ik speel op dit moment met mijn Rage Ramp deck. Prima deck waar ik heerlijk mee speel maar op sommige dagen, zoals vandaag, herft de tegenstander alle goede antwoorden. Wisselen jullie dan van deck/class of gaan jullie stug door met t huidige deck?
Ik blijf op dit moment tussen rang 7 en 9 steken en kom niet verder. Ben benieuwd of dit mijn top is of dat iknog wel door zal stoten naar rang 5
Als je nu al tussen rank 9-7 zit zul je zeker rank 5 kunnen halen :) Tegen het einde van het seizoen is het altijd makkelijker ladderen omdat de betere spelers dan al legend zijn.

Ik zou alleen wisselen van deck als je merkt dat je veel tegen een bepaalde class verliest. Weinig aan te doen als je zelf gewoon goed speelt.

Ik ben erg blij dat zowel buzzard als Leeroy generfd wordt.

Leeroy was gewoon vreselijk om tegen te spelen. Niet alleen in miracle, maar ook in hunter en warlock. 15-20 damage burst met de goede kaarten is niet leuk om tegen te spelen. De 5 mana cost maakt het niet meer mogelijk om 2x te shadowsteppen, PO + Faceless als warlock te gebruiken, of Leeroy+UtH+KC als hunter.
Buzzard is wel een overkill. De 5 mana cost is goed. Met flares en de vele goedkope beasts moet hunter nog genoeg carddraw hebben. 3/2 is wel heel matig, de stats hadden wel wat hoger gemogen.

Wat zal er met de meta gebeuren? Hunters zullen er een tijdje uit liggen, dat is zeker. Dit maakt de weg vrij voor handlock en shaman.
Helaas voor shaman is priest heel erg goed ertegen. Zoveel goede kaarten voor Cabal Shadow Priest, en shaman's Earth Shock heeft weinig effect tegen priest.
Handlock is echter weer erg sterk tegen priest.

Malygos rogue? Erg leuk deck om te spelen, alleen is het wel minder sterk dan de Leeroy miracle omdat het minder damage output heeft en je moet tot beurt 9/10 wachten voor je wombo combo. Met leeroy kun je je tegenstander al eerder killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Dit (heel interessante) "miracle" Rogue deck (http://www.liquidhearth.c...tlight-talent-token-rogue) is een stuk minder hard generfed door de Leeroy nerf (omdat hier sowieso geen shadowstep in zit), dus misschien gaat zo'n versie binnenkort meer gespeeld worden op toernooien i.p.v. de reguliere miracle rogues?

Beetje jammer dat ik hem niet kan testen, want ik heb geen Thalnos/Preparations. :'(

EDIT:
Overigens was er een tijdje geleden al een goed Hunter deck op hearthpwn gezet welke geen gebruik maakt van Buzzard/Leeroy (http://www.hearthpwn.com/...er-easy-legend-no-unleash), dus misschien is Hunter helemaal niet zo snel weg van de ladder als dat men denkt. O-)

[ Voor 24% gewijzigd door PCBaas op 12-09-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
PCBaas schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:07:
Dit (heel interessante) "miracle" Rogue deck (http://www.liquidhearth.c...tlight-talent-token-rogue) is een stuk minder hard generfed door de Leeroy nerf (omdat hier sowieso geen shadowstep in zit), dus misschien gaat zo'n versie binnenkort meer gespeeld worden op toernooien i.p.v. de reguliere miracle rogues?

Beetje jammer dat ik hem niet kan testen, want ik heb geen Thalnos/Preparations. :'(

EDIT:
Overigens was er een tijdje geleden al een goed Hunter deck op hearthpwn gezet welke geen gebruik maakt van Buzzard/Leeroy (http://www.hearthpwn.com/...er-easy-legend-no-unleash), dus misschien is Hunter helemaal niet zo snel weg van de ladder als dat men denkt. O-)
Die Hunter ben ik al vrij vaak tegengekomen. Moeilijk om tegen te spelen omdat je unleash verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik speel een variant van die hunter ook al een tijdje (zonder Buzzard/unleash). Het deck werkt bijzonder goed omdat de tegenspeler bijna nooit verwacht dat je geen unleash/buzzard speelt.

Na de nerf zal dit nog meer voorkomen en zullen spelers meer weten dat een hunter deck niet per se de combo heeft. Dus dan wordt het ook weer minder.

Het is trouwens niet altijd slim om rond de combo te spelen. Je moet altijd spelen om te winnen, niet om niet te verliezen. Spelen om te winnen betekent dat je soms in de combo moet spelen en soms ook niet. Dat hangt vangt situatie tot situatie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ben ik trouwens de enige die vindt dat mindvision een slechte kaart is? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zoveel priests ze in hun deck hebben.

Het is 1 mana en een kaart in ruil voor een kaart die hoogstwaarschijnlijk niet goed bij je deck past. Je krijgt er dus geen kaartvoordeel door.
Het enige voordeel is dat je een kaart uit de hand van je tegenstander weet.. Maar volgens mij is een kaart die wel bij je deck past toch echt een betere keus.

Of zie ik hier iets helemaal over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
aicaramba schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:29:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat mindvision een slechte kaart is.. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zoveel priests ze in hun deck hebben.

Het is 1 mana en een kaart in ruil voor een kaart die hoogstwaarschijnlijk niet goed bij je deck past. Je krijgt er dus geen kaartvoordeel door.
Het enige voordeel is dat je een kaart uit de hand van je tegenstander weet.. Maar volgens mij is een kaart die wel bij je deck past toch echt een betere keus.

Het is niet zozeer een slechte kaart, alleen zijn er veel meer betere opties om die 2 slots in je deck mee op te vullen. In ranked kom ik hem nooit tegen als ik tegen priest speel. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Hebben jullie dit filmpje al gezien. Kwam het tegen op Facebook, vond het echt geweldig hoe Reynad terug komt.

YouTube: Hearthstone Top Play #1 Ever by Reynad! - Reynad vs Zmin -Dreamhack 14 NESCAFE Hearthstone

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:17
Nitai schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:18:
Hebben jullie dit filmpje al gezien. Kwam het tegen op Facebook, vond het echt geweldig hoe Reynad terug komt.

YouTube: Hearthstone Top Play #1 Ever by Reynad! - Reynad vs Zmin -Dreamhack 14 NESCAFE Hearthstone
Haha hij is mooi :) Had hem zelf even op pauze gezet voor de play, maar ik kon de oplossing niet vinden... mooi gespeeld. _/-\o_

PSN Profile

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

aicaramba schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:29:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat mindvision een slechte kaart is? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zoveel priests ze in hun deck hebben.

Ik kom hem niet zo vaak tegen in constructed, maar ik pak hem wel regelmatig in arena als de alternatieven niet zo goed zijn.

Dat doe ik om dat de gemiddelde kaart die de tegenstander heeft ook goed voor mij zal zijn. In arena wordt veel meer op kaart value gespeeld en de kans is groot dat ik voor die 1 mana kaart een kaart terug krijg met meer waarde. Dus dan is die kaart waarschijnlijk beter dan als ik 1 van de slechte alternatieven had gekozen in de draft. En het is gewoon leuk :P

In constructed zie ik de voordelen ook niet zo. Misschien in combinatie met de wild pyro voor een cheap spell? geen ide... :P

• Beunhaas
Nitai schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:18:

Heerlijke play _/-\o_
Reynad heeft met z'n decks zo'n grote impact gehad op het hele spel.
Mijn favo streamer, jammer dat ik hem niet vaak zie streamen.

edit: iets heel anders: een goede tierlist voor arena die ik op reddit tegen kwam! https://docs.google.com/s...F9iRnc&usp=sharing#gid=10

- Hier een miracle deck zonder leeroy of malygos, zie dit topic: http://www.reddit.com/r/C...i_or_how_to_climb_to_top/.

Wellicht het niet het einde van miracle?

[ Voor 27% gewijzigd door Beunhaas op 13-09-2014 00:56 ]

• aicaramba
Ik heb met gromash eindelijk weer eens een legendary uit een pack.. Het heeft lang geduurd dit keer.

Overigens vind ik mn shaman deathrattle deck ontzettend leuk om te spelen.. Vaak van die vage beurten waarin in een beurt enorm veel grote minions te voorschijn komen óf worden gekilled.. Vaak best onvoorspelbare dingen.

[ Voor 52% gewijzigd door aicaramba op 13-09-2014 18:45 ]

• Astie
Hoe ziet dat deck eruit? Heb nog geen echt shaman deck dus ben benieuwd

• aicaramba
Let er wel op dat het geen competitief deck is, daar is het veel te inconsistent voor. Ik ben nu rank 13.
Met name tegen hunter wordt ik erg ingemaakt.

Verder heb ik nog lang niet alle kaarten. Ik heb nog geen tweede lightning storm en feral spirit. Ook heb ik geen sylvanas windrunner.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/33zab81.png

Ik heb de twee ancient watchers om wat beter te zijn tegen agressieve decks icm sunfury protector.

Wat verder regelmatig voor komt is dat ik al 3 minions op het bord heb, waarvan een sludge belcher. Daar speel ik dan ancesteral spirit op en dan baron rivendare op het bord. Als de sludge belcher dan dood gaat kunnen niet alle deathrattles hun werk doen, omdat het bord vol is. Dan is het maar de vraag of je de 3-5 krijgt of de 1-2. Helemaal wanneer ik Kel'Thuzad speel komt het nog wel eens voor dat ik vooral kleine minions op het bord heb. Maar vaak is dat niet erg, omdat je voorsprong dan al zo groot is.

Ik twijfel ook nog over het nut van de unstable ghouls.. Die zijn nog niet vaak van pas gekomen.

Boards als hieronder zijn niet heel ongewoon als je de game eenmaal aan het winnen bent.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/u1lsi.png

En de game erna :P

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/i1lkbn.png

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 13-09-2014 22:26 ]

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Hype momentje, vanavond m'n 4e legendary getrokken: Sylvannas.

Euros gespendeerd: 0

Enik zit nog met een issue, eerder deze week opende ik een gouden Mountain Giant, een kaart waar ik niets mee kan momenteel, maar ik zou hem kunnen dusten voor een Doomhammer en daarmee zou m'n Shaman deck compleet zijn, maar tis wel een gouden Epic....

Wat te doen?

-

Verwijderd

Net Poule winnaar geworden in Frag O Matic LAN. Om 22u starten de brackets. Benieuwd! :)
Sector One & RUZ3 sterk vertegenwoordigd.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:26:
Let er wel op dat het geen competitief deck is, daar is het veel te inconsistent voor. Ik ben nu rank 14.
Met name tegen hunter wordt ik erg ingemaakt.

Verder heb ik nog lang niet alle kaarten. Ik heb nog geen tweede lightning storm en feral spirit. Ook heb ik geen sylvanas windrunner.

[afbeelding]

Ik heb de twee ancient watchers om wat beter te zijn tegen agressieve decks icm sunfury protector.

Wat verder regelmatig voor komt is dat ik al 3 minions op het bord heb, waarvan een sludge belcher. Daar speel ik dan ancesteral spirit op en dan baron rivendare op het bord. Als de sludge belcher dan dood gaat kunnen niet alle deathrattles hun werk doen, omdat het bord vol is. Dan is het maar de vraag of je de 3-5 krijgt of de 1-2. Helemaal wanneer ik Kel'Thuzad speel komt het nog wel eens voor dat ik vooral kleine minions op het bord heb. Maar vaak is dat niet erg, omdat je voorsprong dan al zo groot is.

Ik twijfel ook nog over het nut van de unstable ghouls.. Die zijn nog niet vaak van pas gekomen.

Boards als hieronder zijn niet heel ongewoon als je de game eenmaal aan het winnen bent.

[afbeelding]

En de game erna :P

[afbeelding]
Ik zou undertaker errin doen met al die deathrattles. Ik heb een deck met hetzelfde idee, maar wel een behoorlijk verschil in kaarten. Hilarisch om te spelen.

• aicaramba
Vicarious schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:25:
[...]

Ik zou undertaker errin doen met al die deathrattles. Ik heb een deck met hetzelfde idee, maar wel een behoorlijk verschil in kaarten. Hilarisch om te spelen.
Ik geloof meteen dat er veel dingen anders of beter kunnen. Ik heb aan undertaker gedacht, maar ik weet niet echt wat ik er uit moet halen. Die unstable ghouls zouden kunnen. Die zitten er vooral in voor tegen zoolock, maar die kom ik niet zoveel tegen en zijn tegen zoolock niet echt vaak nuttig geweest. Alleen ik heb graag wel taunts, omdat het deck best langzaam kan zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 13-09-2014 22:46 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:40:
[...]

Ik geloof meteen dat er veel dingen anders of beter kunnen. Ik heb aan undertaker gedacht, maar ik weet niet echt wat ik er uit moet halen. Die unstable ghouls zouden kunnen. Die zitten er vooral in voor tegen zoolock, maar die kom ik niet zoveel tegen en zijn tegen zoolock niet echt vaak nuttig geweest. Alleen ik heb graag wel taunts, omdat het deck best langzaam kan zijn.
Mijn decklist:
http://imgur.com/iLlSINN

Nog niet heel veel geplaytest. Early game kom ik meestal door dmv lightning bolts, rockbiters en kleine taaie beestjes als haunted creepers en harvest golems. Lategame is het gewoon deathrattle trollen met die stalagg/fuegen combo eventueel met rivendare erbij. Nu in casuals 4 wins en 1 loss hiermee.

De mana curve is awkward, maar dat is door de hero power meestal niet zo erg. Toch denk ik niet dat het heel competitief is om eerlijk te zijn.

• aicaramba
Mijn deck werkt juist beter nu ik meer taunt er in heb gedaan in ruil voor lightning bolts en rockbiters.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:04:
Mijn deck werkt juist beter nu ik meer taunt er in heb gedaan in ruil voor lightning bolts en rockbiters.
Vooral de rockbiters zijn een must voor mij omdat ze ook bijv. je nerubian eggs kunnen activeren.
Edit: 6-1 in casuals nu :P Zegt me alleen nog weinig want ik kom best matige spelers tegen daar....

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 14-09-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Gisteren legend gehaald met Brian Kibler's Undertaker Priest (http://bmkgaming.com/bury-playing-undertaker-priest-legend/). Ben hier op het forum nog niet veel geweest, zal kijken of ik hier eens wat meer kan rondhangen. Ik vind Hearthstone een verademing om online te spelen ten opzichte van Magic, wat ik veel gespeeld heb.

Van rank 17 of zo tot 9 gespeeld met Undertaker Hunter, daarna van 9 t/m 5 met Beast Hunter, daarna hele tijd op 5/4 gezeten met vanalles, ik kreeg maar niet een winnend deck onder handen. Undertaker Priest heeft daar wel verandering in gebracht. Heeft een goede matchup tegen Hunter, in ieder geval als Hunter niet optimaal gespeeld wordt. Nu op Legend rank heb ik er wel wat meer moeite mee helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Netjes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Met een Druid arena 12-2 gegaan vergeet ik een SS te maken :(

de hoogtepunten

2 innervate
3 swipe
2 druid of the claw
2 keeper of the grove
2 ironbark protector
2 Faceless Manipulator

en ja het voelde net als ranked spelen :D

de dieptepunten eerst 0-2 gaan daarna 12 op rij winnen

290 dust 160 gold een golden.... Mad Bomber en 2 boosters... beetje jammer (boosters zat niets heel spannends in helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Vanavond een hearthstone record gevestigd. Heb rang 5 gehaald. Bleef maar steken op rang 7/9. Nu in een avond doorgestoten naar rang 5 Helaas wel door Zoo te gaan spelen. Zodra ik op rang 5 was aangekomen weer met mijn Ramp Druid gaan spelen en vind het heerlijk. Prachtige battles en lange potten zoals ik Hearthstone wil spelen. Hoelang duurt dit seizoen nog? dus hoelang nog tot ik legend kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

astie schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:09:
Vanavond een hearthstone record gevestigd. Heb rang 5 gehaald. Bleef maar steken op rang 7/9. Nu in een avond doorgestoten naar rang 5 Helaas wel door Zoo te gaan spelen. Zodra ik op rang 5 was aangekomen weer met mijn Ramp Druid gaan spelen en vind het heerlijk. Prachtige battles en lange potten zoals ik Hearthstone wil spelen. Hoelang duurt dit seizoen nog? dus hoelang nog tot ik legend kan worden :)
Een seizoen duurt altijd precies een maand. Dus tot 30 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Vicarious schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:11:
[...]

Een seizoen duurt altijd precies een maand. Dus tot 30 september :)
Nice, en de 22e ben ik af van de Hunters dus dat scheelt weer losses.
Nog 15 spelen......moet toch lukken zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Op de 22e van Hunters af? Nee hoor, ik experimenteer met een deck zonder Unleash/Buzzard en die doet het aardig goed. Ik bereid me zo voor mt mn Shaman/Paladin, want ik verwacht dat dit doort decks populair gaan worden na de 22e.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nazanir schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:56:
Op de 22e van Hunters af? Nee hoor, ik experimenteer met een deck zonder Unleash/Buzzard en die doet het aardig goed. Ik bereid me zo voor mt mn Shaman/Paladin, want ik verwacht dat dit doort decks populair gaan worden na de 22e.
Control paladin is al een tijdje populairder aan het worden en midrange shaman is nog altijd heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Vicarious schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:00:
[...]

Control paladin is al een tijdje populairder aan het worden en midrange shaman is nog altijd heel goed.
Dan begrijp je me net verkeerd, ik speel al Control Paladin en Midragen Shaman, met ik oefen wat met dat Hunter deck zodat ik beter weet hoe het te counteren :-)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah ok dan begreep ik je inderdaad verkeerd. Nouja een hunter zonder UTH + SB combo zorgt in ieder geval dat je zonder al teveel zorgen het bord kan volspammen met minions (liefst wel van meer dan 2 health ivm explosive trap). Hunter heeft namelijk geen echte keiharde AoE removal buiten explosive trap (waar je zelf nog wat controle op hebt) en Explosive Shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Klopt ook wel, maar deze variant heeft wat naar de deathrattle priest gekeken.

Denk aan Undertaker, Loot Hoarders, Webspinners, Leper Gnomes, Mad Scientists, etc.

Niet ongewoon om op beurt 2 (als je met coin begint) om een 3/4 Undertaker op het bord te hebben.

Het deck heeft een heel hoog tempo, en voor card draw heb je 2x flare, 1x tracking, Mad Scientist in principe om je secrets op het bord te krijgen en 2x Loot Hoarder. Daarbuiten heb je neit echt veel card draw nodig omdat alles aardig op elkaar is afgestemd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Die variant speelde ik eerst op de ladder, ik had er alleen wel buzzard + unleash in omdat het gewoon te goed is/was. Heel het deathrattle gedoe erin, maar je won gewoon af en toe keihard op de buzzard + unleash of leeroy + unleash.

Dat gezegd hebbende denk ik dat er nog zeker plek is voor een hunter aggro deck, want de hero ability van hunter blijft erg goed daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Zoiets: http://www.hearthpwn.com/decks/102145-aggro-hunter

AoE en in minder mate taunt is een probleem. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Hij lijkt meer op dit deck, wat ik speel:

http://www.hearthpwn.com/...er-easy-legend-no-unleash

Deathrattles + Undertaker spreken voor zich, zelfs je Highmane heeft zo nog extra waarde :p

Freezing Traps voor board control, mad scientist is eigenlijk je card draw + mana besparen. Explosive trap is heerlijk tegen early gamers (Zoo, aggro). Dit deck is vooral early/midgame en je zorgt voor buffs voor je undertakers (een keer de droom, beurt 1 Undertaker coin Undertaker, beurt 2 2x Webspinner, beurt 3 Leper gnome + Haunted Creep, toen was het concede).

Het deck heeft een hoog tempo, en behoudt deze dankzij Mad Scientist dit tempo makkelijk vast, omdat je niet op geluk je freezing traps hoeft te krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:12:
Klopt ook wel, maar deze variant heeft wat naar de deathrattle priest gekeken.

Denk aan Undertaker, Loot Hoarders, Webspinners, Leper Gnomes, Mad Scientists, etc.

Niet ongewoon om op beurt 2 (als je met coin begint) om een 3/4 Undertaker op het bord te hebben.

Het deck heeft een heel hoog tempo, en voor card draw heb je 2x flare, 1x tracking, Mad Scientist in principe om je secrets op het bord te krijgen en 2x Loot Hoarder. Daarbuiten heb je neit echt veel card draw nodig omdat alles aardig op elkaar is afgestemd.
Het nare van dit soort decks vind ik dat het de bedoeling is dat je zo snel mogelijk je critters op tafel legt, in beurt 4 een lightning storm en je zit met een leeg bord en een lege hand. Waar je met Zoo dan nog je hero power hebt voor card draw, kun je met hunter met je spreekwoordelijke pis naar de dokter.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:58:
[...]

Het nare van dit soort decks vind ik dat het de bedoeling is dat je zo snel mogelijk je critters op tafel legt, in beurt 4 een lightning storm en je zit met een leeg bord en een lege hand. Waar je met Zoo dan nog je hero power hebt voor card draw, kun je met hunter met je spreekwoordelijke pis naar de dokter.
Klopt, maar daarom heb je ook veel andere tools in je deck zitten, je hoeft namelijk niet met beurt 3, 7 minions op het bord te hebben liggen, je speelstijl pas je aan op je tegenstander. Daarnaast heb je ook een paar buffs erin zitten.

En voor de card draw/extra kaarten heb je dus juist Flares/Tracking 2x Loot Hoarder, 2x Webspinner en je Mad Scientists.

Als je overextend met dit soort decks, dan verdien je inderdaad te verliezen, maar ik kan eerlijk zeggen na een aantal keer gespeeld te hebben met dit deck (+/- 20 potjes) dat card draw echt geen probleem is.

Turtle decks die in hele late game gaan (Paladin. Priest en Control warrior (als je niet de overhand weet te krijgen voor beurt 4-5)) daar heeft dit deck het zwaar mee, maar dat is vergelijkbaar met Zoo, al heeft dit deck wel een betere kans hier tegen, dankzij Freezing Traps en Hunters Mark.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Nazanir schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:56:
Nu is iedereen 'bang' voor de combo en houd daar rekening mee, dan niet meer. Iig in mindere mate. Nu leg ik nooit meer dan 3 minions op tafel tegen hunters. Dan kijk ik daar niet meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben afgelopen weekend even bezig geweest met een tempo warrior deck en ben in een paar uur van rank 10 naar 6 geklommen zonder veel problemen, ik heb de tijd niet voor de klim vanaf rank 5, maar ik heb het gevoel dat dat met dit deck niet zo heel moeilijk zou zijn, hunters en priests vreet ik op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Henkie....deck please. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Pff.. Net een game tegen een control warrior met m'n reïncarnate shaman. Hij had gelukkig niet alle legendaries. Geen cairne, geen gromash.

Hij begon perfect met unstable ghoul, acolyte of pain en armorsmith. Ik had geen 3 damage minions, dus de acolyte of pain kon 3x een carddraw geven. En toen ik die 3 minions van het bord had was ik meerder minions kwijt en had hij 14 armor.

Daarna had ik 7 minions op het bord en hij 2. Hij doet brawl en zijn 3/5 taunt blijft liggen.

Daarna speelt hij ragnaros die mijn stalagg of fuegen killt (7-4 iig). Daardoor kon ik ragnaros niet meer killen en bleef ie nog een beurt op het bord. In die beurt speelt hij ook nog ysera die 3 beurten in het spel bleeft. Pas toen ik hem dood had kreeg ik hex.

Het enige geluk dat ik had in de hele game was hij geen yseras awakening kreeg..

Uiteindelijk won ik toch toen hij zonder kaarten kwam te zitten en ik er nog 10 in mn deck had.. Ik had nog 5 health over, maar tegen die tijd had ik wel de stalagg/fuegen (4-7) op het bord en een thadius.
Voelde wel goed om na zoveel pech toch te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/zjyrs8.jpg

Gromm kun je eventueel vervangen door Gorehowl

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/15iajpl.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Zojuist ons 5 weken durende toernooi afgerond. Ik heb in de 2e finale met 3-1 van Mauz gewonnen.

Mauz en ik waren het er over eens dat Swiss de beste manier is voor een Tweakers Toernooi. Kan iedereen toch veel potten spelen en duurt niet zo lang.

Ik kan niet inloggen dus als An1ma de score in wil vullen!

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
astie schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:08:
Zojuist ons 5 weken durende toernooi afgerond. Ik heb in de 2e finale met 3-1 van Mauz gewonnen.

Mauz en ik waren het er over eens dat Swiss de beste manier is voor een Tweakers Toernooi. Kan iedereen toch veel potten spelen en duurt niet zo lang.

Ik kan niet inloggen dus als An1ma de score in wil vullen!

:9
Done, als er animo is kan ik wel weer een toernooi starten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ik meld me zeker aan. Als het geen DE is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:57:
[...]

[afbeelding]

Gromm kun je eventueel vervangen door Gorehowl

[afbeelding]
Ook Colma aan het volgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik wil ook wel eens meedoen aan een toernooi. Ben niet zo goed, maar vind het altijd wel leuk :)

Overigens, ik weet dat als je een seizoen op rank 20 of lager eindigt, je een nieuwe kaart achterkant krijgt, maar zijn er nog andere ranks die je graag wilt halen? (Iedereen hier is zo druk bezig met legendary halen immers)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
Snappie88 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:16:
Ik wil ook wel eens meedoen aan een toernooi. Ben niet zo goed, maar vind het altijd wel leuk :)

Overigens, ik weet dat als je een seizoen op rank 20 of lager eindigt, je een nieuwe kaart achterkant krijgt, maar zijn er nog andere ranks die je graag wilt halen? (Iedereen hier is zo druk bezig met legendary halen immers)
Hou me ook aanbevolen! Tag is BitterMcGraw#2521

Volgens mij zijn er geen andere milestones te behalen behalve legendary in ranked. Weet niet of je daar nog wat aan hebt behalve dan stoer te doen. Misschien moet je, om je te kwalificeren voor bepaalde toernooien, elke maand of een paar maanden achter elkaar legendary level X zijn ofzo...

[ Voor 23% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 16-09-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Snappie88 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:16:

Mwa ik probeer ook altijd iig rank 20 te zijn (maar dat is zo gebeurd...)

En daarna vooral arena vind ik veel leuker :D

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

NoUseWhatsoever schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:57:
Volgens mij zijn er geen andere milestones te behalen behalve legendary in ranked. Weet niet of je daar nog wat aan hebt behalve dan stoer te doen.
Er is een cardback voor als je Legendary gehaald hebt.
.
Misschien moet je, om je te kwalificeren voor bepaalde toernooien, elke maand of een paar maanden achter elkaar legendary level X zijn ofzo...
Top 16 mag mee doen aan de qualifiers voor BlizzCon. Verder hebben de meeste tournaments volgens mij niet specifiek een minimaal level requirement.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe die tournaments werken. Draait Hearthstone dan in een soort van aangepaste LAN versie ofzo? Of is het gewoon via de friends list elkaar opzoeken volgens het roster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
CorvusGS schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:51:
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe die tournaments werken. Draait Hearthstone dan in een soort van aangepaste LAN versie ofzo? Of is het gewoon via de friends list elkaar opzoeken volgens het roster?
Dat laatste. Er komt echter wel een toernooimodus oid. In ieder geval dat het ook makkelijker maakt om mee te kijken met een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Cairne anyone? >:)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wa3ecw.png

Al moet ik wel zeggen dat ik nu aan een erge unlucky streak bezig ben, waar ik steeds exact de kaarten krijg die ik niet wel en waar alle RNG tegen me keert :(

Maar dit maakt weer veel goed:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2w6fd7b.png

Vooral die ancestral sprit icm stalagg is erg leuk. Dan krijg je voor een 2 mana kaart een 7-4 en later nog een 11-11 terug, mits ik mn baron rivendare niet trek. Hij had mijn eerste thaddius al gekilled met big game hunter, maar toen was de stalagg ook al doodgegaan met reïncarnate en daarna met ancestral spirit. Vandaar de 2de thaddius en toch nog een stalagg.

[ Voor 103% gewijzigd door aicaramba op 16-09-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
aicaramba schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:16:
Cairne anyone? >:)

[afbeelding]

Al moet ik wel zeggen dat ik nu aan een erge unlucky streak bezig ben, waar ik steeds exact de kaarten krijg die ik niet wel en waar alle RNG tegen me keert :(
Haha prachtig. Leuke combos.
Als ik vaak unlucky ben pak ik een ander deck.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Brawl inc :P

Heb zelf een tijdje dat Deathrattle deck gespeeld met Shaman, maar vond het te inconsistent. Je hebt board control nodig om het aan de praat te krijgen. En vaak is het met dit deck al lastig om dat uberhaupt te krijgen.

Maar als het lukt is het wel hilarisch :P

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 17-09-2014 10:28 ]

• aicaramba
Bosmonster schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:26:
[...]

Brawl inc :P

Heb zelf een tijdje dat Deathrattle deck gespeeld met Shaman, maar vond het te inconsistent. Je hebt board control nodig om het aan de praat te krijgen. En vaak is het met dit deck al lastig om dat uberhaupt te krijgen.

Maar als het lukt is het wel hilarisch :P
Tja, na een brawl had ik nog steeds minstens 3 4-5's op het bord gehad.

Maar je hebt wel gelijk. Het is erg inconsistent. Maar ik vind het ontzettend leuk als het wel lukt, dus speel ik het graag.
Toch is de kans om te winnen in de late game best groot. Ook als je geen board control hebt. Je kunt snel veel minions op het bord krijgen. Zelfs als je ze dezelde beurt nog moet spelen.

Pagina: 1 ... 126 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]