[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:41:
[...]

Niet meer? Ook niet minder?

Anyway, natuurlijk rank je met zoo sneller dan met Control Warrior. Zelfs als je winrate lager is rank je sneller puur omdat je potjes veel korter duren. Een gemiddelde zoo game kun je in een paar minuten afwerken terwijl je met control warrior vaak 10 minuten bezig bent.

Verder word ik een beetje moe van het gezeur 'geen skill nodig' voor zoo. Is er meer skill voor nodig dan om met de standaard warrior kaarten 30 armor op te bouwen en dan met je legendaries de game te winnen? Vereist het zoveel skill om met druids 200 taunts neer te gooien?
Voor de meerderheid is dat idd zo:) Daar geef ik u en bekse gelijk in.
Maar als je een deftige streak kunt aanhouden rank je ook deftig.
Waarom speelt geen enkele streamer nu zoo? Die willen toch ook zo snel mogelijk naar r5?

En 'zeuren'. Nja maakt mij niet uit of het deck skill nodig zou hebben of niet.
Zolang ik er tegen win , maakt da mij eigenlijk ook niet veel uit :)
Daarbij, ik heb sinds naxx wing 4 geen enkele zoo meer gezien...
(behalve gisteren toen ik op rank 20 eens ff ging trollen, toen kwam ik dat elke game tegen)

Het enige waar ik echt om zou zeuren is mid hunter. Dat is echt zo op:/ (en ik main hunter dan ook nog sinds closed beta)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:41:
[...]

Niet meer? Ook niet minder?

Anyway, natuurlijk rank je met zoo sneller dan met Control Warrior. Zelfs als je winrate lager is rank je sneller puur omdat je potjes veel korter duren. Een gemiddelde zoo game kun je in een paar minuten afwerken terwijl je met control warrior vaak 10 minuten bezig bent.

Verder word ik een beetje moe van het gezeur 'geen skill nodig' voor zoo. Is er meer skill voor nodig dan om met de standaard warrior kaarten 30 armor op te bouwen en dan met je legendaries de game te winnen? Vereist het zoveel skill om met druids 200 taunts neer te gooien?
HS is sowieso niet zozeer een skill game. Enige decks die wellicht wat meer skill vereisen zijn miracle rogue en freeze mage.

Zoo is wel gewoon makkelijk te spelen omdat je gewoon een platte curve hebt en veel dingen 'use when available' zijn.

Zelf speelde ik overigens ook wel regelmatig Zoo hoor. Het is een overpowered deck, waarbij je veel potjes gewoon snel wint zonder dat je tegenstander veel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevos, vraagje hoe kom je op 70%? Niet omdat ik je niet geloof. Maar komt wat vakantie aan, en zit te denken dat ik tot diep in de nacht zou kunnen gaan spelen met een puur zoobot counterdeck. Iets wat lijkt op een anti-heigan deck. Als het echt 70% of hoger zou je met 50 potjes twintig ster omhoog gaan. Goed haalbaar in twee nachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net deathwing gekregen :o
Useless maar toch, tis een legendary

@stoneNL:
gewoon, uit ervaring en wat maten mij zeggen.
Als je eens diep in de nacht inlogt en paar games speelt dan zag je indertijd veel zoolocks.
En die 'mensen' hadden toevallig ook nooit een pijl en speelden telkens hun cards met zelfde tijdstippen ertussen.

Ik ben ook nie de enige die dat ondervond.
http://www.hearthpwn.com/...-night-in-eu-i-had-enough

Als dat nu het geval is, dat durf ik niet zeggen.

En waarom dan niet ranken. Ge haalt nie easy 50%+ winrate tegen een zoo, ook al ist een bot :)
Maar in principe is ranken pak easier snachts ja :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:53:
Net deathwing gekregen :o
Useless maar toch, tis een legendary
ik zag er een keer eentje in een aggro deck. Werkte eigenlijk best goed. Want meeste romval is tegen die tijd al gespeeld. En als je met Aggro ronde 10 haalt dan heb je meestal al verloren tenzij je deathwing gooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:52:
Stevos, vraagje hoe kom je op 70%? Niet omdat ik je niet geloof. Maar komt wat vakantie aan, en zit te denken dat ik tot diep in de nacht zou kunnen gaan spelen met een puur zoobot counterdeck. Iets wat lijkt op een anti-heigan deck. Als het echt 70% of hoger zou je met 50 potjes twintig ster omhoog gaan. Goed haalbaar in twee nachten.
Als je alleen zoo tegen komt wel. Ik zie soms alleen maar zoo en hunter en vandaag ben ik er maar een paar tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt zou alleen werken als de stelling die door stevos007 gesteld is dat rond level 5 tot 1 tussen 2:30 en 5:00 70% bots is. Maar een experiment war me leuk lijkt om te proberen tijden mijn vakantie. Een deck verzinnen dat 100% (niet te letterlijk nemen) kan winnen van deze zoo en hunterbots. En of dat goed genoeg werkt om binnen een paar nachten legend te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:19:
Klopt zou alleen werken als de stelling die door stevos007 gesteld is dat rond level 5 tot 1 tussen 2:30 en 5:00 70% bots is. Maar een experiment war me leuk lijkt om te proberen tijden mijn vakantie. Een deck verzinnen dat 100% (niet te letterlijk nemen) kan winnen van deze zoo en hunterbots. En of dat goed genoeg werkt om binnen een paar nachten legend te bereiken.
Ik zeg niets over hunterbots é.
Alleen dat er veel zoobots waren tussen r5 en 3.
Als dat ook op r1 zo is , haalde je idd easy legendary.

edit: ik zei in mijn vorige post r3+, ik bedoelde r3- , dus alles 'slechter' dan rank 3.

Alhoewel het me niet zou verbazen dat die bots ook op r1 zouden zitten hoor :)

Maar vergis u niet, dat was voor de OP hunter... Ne deftige hunter speler owned zoo hard, dus ik zie nie in dat er momenteel zoobots legendary zullen halen in deze meta.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon is een nacht spelen. Tellen hoe veel zoobots ik tegen kom. Als er geen hunters tussen zitten is het alleen maar makkelijker om een counterdeck te maken. Neem bijvoorbeeld sacrifel pack. Een kaart die niemand speelt omdat die veel te traag is, maar in een counter deck helemaal niet traag omdat het ineens een removal ia die je ook nog health geeft. En 70% winrate is iets waar vele voor zouden tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat dat met de huidige meta haalbaar is :)

edit: volgens mij ben ik nu tegen een bot aant spelen op rank 19:D
Golden murlock die echt nie kan spelen.
Ik zet doomsayers, hij legt gwn op en ik zie geen arrow en geen emotes :(

Nuja rank 19 is iet anders dan 1 :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:53
http://www.twitch.tv/kolento

De voidcallers vind ik wel apart in zijn Zoo.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik had het ook (tijdens toernooi bijvoorbeeld) maar heb ze eruit gehaald. Werd er best vaak hard door genaaid en ze zijn te traag.

Vicariously I live while the whole world dies

• Astie
ik heb op dit moment 2 deathlords in mijn priestdeck zitten. Deze doen hun werk goed tegen zoo en hunter. Echter heb ik vanavond ook andere games gespeeld (veel control-warriors gezien) en daarbij trok de deathlord 3x een Rag en 1x een Hellscream uit zijn deck. Toch nog best aardig kunnen counteren en niet alles verloren maar toch zit ik in 2-strijd. Wat zijn nu goede alternatieven?

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S7r5XPE.jpg?1

Ik zag deze gast bij Kolento z'n stream voorbij komen, niet lang daarna was ik aan de beurt.. Gelukkig uiteindelijk gewonnen :)

@Astie:

Zou je je decklist eens kunnen laten zien?

Ik heb zelf ook een dubbel gevoel bij Deathlord.. Een Tirion of Rag op het bord van de tegenstander ermee krijgen is vaak GG.
Tegen zoo is hij erg goed, tegen hunter ook redelijk (een Highmane kan wel n probleem zijn). En tegen control decks is hij erg risky.

Als je echt heel veel zoo tegen komt zou ik ze er allebei inlaten. Met veel hunter eentje erin (of geen) en tegen veel control allebei eruit.
Tegen veel miracle is het wel een goede kaart (laat hem z'n saps maar snel burnen of 2-3 spells opofferen).

Op de 3 spot zijn er veel goede kaarten voor priests: SW:D, Injured Blademaster, Thoughtsteal, Dark Cultist.
Als je nog geen Wild Pyromancers in je deck hebt, die kunnen ook effectief tegen hunter en zoo zijn.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Het zit even mee, na eergisteren mijn 2e Cairne gehad te hebben, nu een Golden Tinkmaster Overspark!
Me happy :)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Beunhaas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:32:
[afbeelding]

Ik zag deze gast bij Kolento z'n stream voorbij komen, niet lang daarna was ik aan de beurt.. Gelukkig uiteindelijk gewonnen :)
Ja, die Dog is een bekende. Trump heeft ook vaker tegen hem gespeeld en ze hebben hem ook in hun friendslist allemaal volgens mij.

W.b. Deathlord, een week geleden ongeveer had Forsen 6 keer achter elkaar dat de tegenstander een sterke Legendary kreeg, dat was echt niet normaal. Ik speel ze zelf dan ook niet, hoewel ik het tegen Zoo wel erg lastig heb. Misschien is het met een Priest nog te verantwoorden i.v.m. heal, maar in mijn andere decks zou ik hem zeker niet spelen. Te veel risico en vooral tegen Zoo goed (maar zul je net zien dat ie een Doomguard trekt) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 04-09-2014 08:25 ]

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Grotman schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:25:
[...]

Ja, die Dog is een bekende. Trump heeft ook vaker tegen hem gespeeld en ze hebben hem ook in hun friendslist allemaal volgens mij.

W.b. Deathlord, een week geleden ongeveer had Forsen 6 keer achter elkaar dat de tegenstander een sterke Legendary kreeg, dat was echt niet normaal. Ik speel ze zelf dan ook niet, hoewel ik het tegen Zoo wel erg lastig heb. Misschien is het met een Priest nog te verantwoorden i.v.m. heal, maar in mijn andere decks zou ik hem zeker niet spelen. Te veel risico en vooral tegen Zoo goed (maar zul je net zien dat ie een Doomguard trekt) ;)
Deathlord is goed en 1 kaart voor je early game is vaak wel te verantwoorden. Heerlijke kaart tegen Zoo, maar Deathlord heeft als heel groot voordeel, dat wanneer je tegenstander een kaart op het bord krijgt, de battletry niet afgaat. Tegen een Zoolock is dit heerlijk.

Bijkomen voordeel, als je op jouw beurt de Deathlord kan suiciden, en er komt iets op het bord, kan je er wel meteen iets aan doen voor je tegenstander de kans krijgt (hard removal, minions opofferen, etc. Zo kan je het spel van je tegenstander leuk onderuit halen.

Deathlord is van mijn favo kaarten als Priest, maar ook leuk om als Priest tegen je gespeeld te krijgen (Cabal, of anders SW:P).

Zeer bruikbare kaart, maar nadeel is inderdaad dat hij ook een Ragnaros op turn 3 kan betekenen.

-

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik had gisteren tijdens arena een priest tegen.

Turn 2: Coin -> Deathlord
Turn 3: Divine Spirit -> Inner Fire

Toen had hij op turn 3 een active 16/16 op het bord, MET taunt.. echt ziek.
Ik had een spellbreaker in mijn hand dus ik heb hem gelijk gesilenced (Hier had ik wel geluk mee, ik had maar 1 silence in heel mijn deck.. :+), maar toen had ik al 16 damage geïncasseerd en bleef hij face gaan en verloor ik alsnog. (Was een mage deck met maar 1 taunt in het deck en maar 7 spells, waarvan 1 enkele CC genaamd blizzard).

Zulke early board presence is vaak gelijk GG, vooral aangezien het al op turn 3 was.

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 04-09-2014 08:43 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kaluro2 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:42:
Ik had gisteren tijdens arena een priest tegen.

Turn 2: Coin -> Deathlord
Turn 3: Divine Spirit -> Inner Fire

Toen had hij op turn 3 een active 16/16 op het bord, MET taunt.. echt ziek.
Ik had een spellbreaker in mijn hand dus ik heb hem gelijk gesilenced, maar toen had ik al 16 damage geïncasseerd en bleef hij face gaan en verloor ik alsnog. (Was een mage deck met maar 1 taunt in het deck en maar 7 spells, waarvan 1 enkele CC genaamd blizzard).

Zulke early board presence is vaak gelijk GG, vooral aangezien het al op turn 3 was.
Tja... can't win 'em all zeg ik bij zulke games altijd maar :D Ik heb ook wel eens tegen tegenstanders gespeeld die iedere keer PRECIES een antwoord op jouw kaarten hebben en precies de juiste kaarten topdecken. Ook wel eens in een friendly gehad. Daarna die matchup nog 3x gespeeld en 3x gewonnen. Soms heb je gewoon domme pech.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Cardback voor 't nieuwe season is bekend:

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/rr/RR3PYTWW6CK21409767310337.jpg
Bron: http://us.battle.net/hear...undering-pirates-9-3-2014

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nice. Vond die van vorig seizoen, die blauwe die je nu dus hebt, ook erg mooi.

• OkkE

OkkE

Grotman schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:48:
[...]

Nice. Vond die van vorig seizoen, die blauwe die je nu dus hebt, ook erg mooi.
Zeker, de blauwe Icecrown gebruik ik nu. Verder vind ik de Fireside erg mooi. Legend en TeSPA (onmogelijk voor ons) zijn ook wel tof. De rest vind ik niet zo bijzonder.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

OkkE schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:58:
[...]

Zeker, de blauwe Icecrown gebruik ik nu. Verder vind ik de Fireside erg mooi. Legend en TeSPA (onmogelijk voor ons) zijn ook wel tof. De rest vind ik niet zo bijzonder.
Mijn favo is juist Black Temple :p

Wel jammer van die TeSPA, ik vind hem erg mooi, maar beetje apart dat deze exclusief is, dot een beetje af aan het hele CCG gevoel, want voor het overgrote deel van de spelers, is deze niet collectible.

-

Nazanir schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:59:
[...]

Mijn favo is juist Black Temple :p

Wel jammer van die TeSPA, ik vind hem erg mooi, maar beetje apart dat deze exclusief is, dot een beetje af aan het hele CCG gevoel, want voor het overgrote deel van de spelers, is deze niet collectible.
Zo rolt Blizzard met al zijn games. Het beleid van Blizzard wat betreft collecting, vanity en rewards en het gebruik daarvan is nogal slecht te noemen.

Ik weet nog in WoW toen ze account wide titles en mounts enzo gingen introduceren. Ik had rank 1 arena titles, veel Gladiator mounts, Rated Battleground hoogste ranks etc op mijn Mage, die ik al een tijd lang praktisch niet meer speelde (omdat ik Hunter gewoon leuker vond). Toen dacht ik: yay, mijn hunter krijgt nu alle vanity items op mijn account. Maar nee, IEDEREEN en ALLES werd geshared, BEHALVE PvP rewards.......

Toen ben ik ook gestopt met WoW en sindsdien heb ik nooit meer gespeeld. Net ff voor de gein gekeken.... op 19/11/2012 heb ik mijn laatste WoW activity.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 04-09-2014 10:45 ]

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Heb vandaag sinds enkele maanden weer wat potjes gedaan.
Vind het jammer dat er nu allemaal al nieuwe kaarte etc zijn.
Voor mensen die dagelijks een potje spelers is het natuurlijk wel leuk maar goed.

Open je even 5 packs en krijg je alleen maar rommel.
5x een rare(?) weet zo niet meer hoe de blauwe symbool kaartjes en hete en de paarse..
psvunited schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:57:
Voor mensen die dagelijks een potje spelers is het natuurlijk wel leuk maar goed.

5x een rare(?) weet zo niet meer hoe de blauwe symbool kaartjes en hete en de paarse..
Zo werkt een game nou eenmaal. Mensen die 1 x in de paar maanden een potje spelen brengen geen geld in het laatje. Nieuwe kaarten zijn nodig om de mensen die veel spelen (de core spelers) bezig te houden, anders stoppen die gewoon met spelen.

Blauw = Rare
Paars = Epic
Oranje = Legendary (mag 1 x in je deck i.t.t. de andere rarities)

De kans op een Epic of Legendary is ook niet heel erg groot overigens. Kaarten in HS kan je op 2 manieren verzamelen: 1) veel spelen en/of 2) geld uitgeven aan pakjes. Als je geen van beide doet, duurt het gewoon heel lang voordat je veel goede kaarten hebt.

• OkkE

OkkE

De nieuwe kaarten kan je alleen verdienen door Naxx te spelen, niet uit packs. Het zijn overigens maar 30 kaarten, dus dat valt reuze mee. Een CCG zonder nieuwe kaarten is juist niet leuk. Gold verdienen is nog best simpel in HS, vind ik.

Overigens, uit 5 packs 5x Rare en 1x Epic vind ik een erg mooie score.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Grappig, ik dacht juist dat iedereen blij was dat er nieuwe kaarten waren, iets waar al een poosje om gevraagd werd. Daarnaast zal er tegen het einde van het jaar weer een expansie toegevoegd worden (zonder adventure mode) bestaande uit 100+ kaarten.

Pech kan je altijd hebben met het openen van packs, je kan gelukkig altijd wat je niet nodig hebt dusten, om zo de kaarten te maken die je wel wil hebben.

Geen symbool = Basic
Wit = Common
Blauw = Rare
Paars = Epic
Oranje = Legendary

-

• Astie
Beunhaas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:32:
[afbeelding]

@Astie:

Zou je je decklist eens kunnen laten zien?

Ik heb zelf ook een dubbel gevoel bij Deathlord.. Een Tirion of Rag op het bord van de tegenstander ermee krijgen is vaak GG.
Tegen zoo is hij erg goed, tegen hunter ook redelijk (een Highmane kan wel n probleem zijn). En tegen control decks is hij erg risky.

Als je echt heel veel zoo tegen komt zou ik ze er allebei inlaten. Met veel hunter eentje erin (of geen) en tegen veel control allebei eruit.
Tegen veel miracle is het wel een goede kaart (laat hem z'n saps maar snel burnen of 2-3 spells opofferen).

Op de 3 spot zijn er veel goede kaarten voor priests: SW:D, Injured Blademaster, Thoughtsteal, Dark Cultist.
Als je nog geen Wild Pyromancers in je deck hebt, die kunnen ook effectief tegen hunter en zoo zijn.
Ik heb mijn decklist inmiddels al wat aangepast. Mijn Azure Drake (cards had ik genoeg en extra spelpower had ik ook niet veel aan) vervangen door Loatheb en 1 deathlord vervangen door injured blademaster.

http://www.hearthpwn.com/...71:2;7735:2;7746:1;7753:1;

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat deck is vrijwel exact hetzelfde als wat ik heb met de volgende aanpassingen:
-2 dark cultist
+1 deathloard
+1 injured blademaster

En ik heb geen sylvanas, geen idee wat ik daar ook alweer voor in de plaats heb.

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:47
Wrrm zonder dark cultist? Is by far beste 3drop int spel... Vind ik maar een rare keuze om die nie te gebruiken.

• Bekse
stevosmax schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:54:
Wrrm zonder dark cultist? Is by far beste 3drop int spel... Vind ik maar een rare keuze om die nie te gebruiken.
Inderdaad fantastische kaart voor priest.

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Gisteren paar potjes 'priest zoo'gespeeld. Leuk en verrassend goed. Die turn 3 dark cultist kun je vaak nog een keer healen na een aanval (kaartje pakken met de cleric), en wat dacht je van een offer met een cult master? => 4/5 Cultmaster en een kaart pakken is 'OP' ;-)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op een of andere manier heb ik in mijn deck zelden de deathrattle kunnen benutten van de Dark Cultist en dan vind ik de Blade Master leuker. De kaart op zich is prima, maar zou denk ik beter passen in een minion based deck dat veel gaat traden, terwijl ik het juist meer van (al dan niet AoE) removal moet hebben.

• Bekse
Vicarious schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:32:
[...]

Op een of andere manier heb ik in mijn deck zelden de deathrattle kunnen benutten van de Dark Cultist en dan vind ik de Blade Master leuker. De kaart op zich is prima, maar zou denk ik beter passen in een minion based deck dat veel gaat traden, terwijl ik het juist meer van (al dan niet AoE) removal moet hebben.
Ik heb ze er beide inzitten, priest is zo sterk met 3 mana kaarten.

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
astie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:41:
[...]

Ik heb mijn decklist inmiddels al wat aangepast. Mijn Azure Drake (cards had ik genoeg en extra spelpower had ik ook niet veel aan) vervangen door Loatheb en 1 deathlord vervangen door injured blademaster.

Het gebrek aan taunts geen probleem?

• Astie
Ja een sludge of 2 zou wel handig zijn maar nier in de strijd tegen zoo. Dan zijn ze weer te langzaam.

Op dit moment ervaar ik geen problemen zonder taunt omdat ik goede removal heb en goede urly minions.

[ Voor 34% gewijzigd door Astie op 04-09-2014 19:08 ]

• PCBaas
Ik heb net een nieuw mage deck gemaakt, als mensen hiertegen willen playtesten kunnen ze me toevoegen: KoningTimmy#2519 :*)

EDIT:
tips zijn ook welkom! :+

het deck: http://i.imgur.com/IPN4LtU.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door PCBaas op 04-09-2014 21:41 ]

• Beunhaas
astie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:41:
[...]

Je deck ziet er goed uit, hieronder nog wat goede toevoegingen die je zou kunnen overwegen:

- Sludge Belcher is echt een goede toevoeging in bijna elk niet aggro/zoo deck. Een 4/7 voor 5 mana, en hij is erg lastig om efficient te removen. Hunter heeft vaak KC of Hunter's Mark + 2 doggies nodig om de kaart weg te krijgen, Zoo heeft meerdere minions nodig etc.
Ook is de kaart erg goed voor je curve omdat het je een goede 5-drop geft.

- Cabal Shadow Priest zou ik er zeker in doen. Tegen Zoo is er altijd wel een kaart om te stelen, tegen hunter al helemaal (Leokk, Snapjaw, Rhino, Creeper).
Tegen andere decks altijd wel een Argus, Harvest Golem etc.

- Shadow Madness (1x), kan ook een goede toevoeging zijn. Met al die deathrattles kun je vaak 2 minions van de tegnstander mollen en de tokens van de gestolen minion voor jezelf houden.
Of denk bij hunter aan een getaunte 3/4 Haunted Creeper overnemen, de Houndmaster killen en 2 tokens voor jezelf summonen :)

- Mass Dispel is een langzame kaart. Is het echt zo nuttig? Als je de kaart gebruikt is er vaak weinig ruimte om zelf nog een bord te creëren waardoor je het initiatief weer bij de tegenstander laat.
PCBaas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:17:
Ik heb net een nieuw mage deck gemaakt, als mensen hiertegen willen playtesten kunnen ze me toevoegen: KoningTimmy#2519 :*)

EDIT:

- Malygos is een geniale kaart (11 damage Fireballs BOEM) maar ik denk dat hij veel te langzaam is. In mage is het meer een win more kaart voor als je toch al aan het winnen bent.

- Arcane Explosion zou ik eruit halen. Die 1 damage zal vaak weinig uithalen, je kunt die 2 kaarten beter vervangen door iets anders.

- Een goede 2- en 3-drop is misschien een goede toevoeging. Harvest Golem bijvoorbeeld, of Sorcerer's Apprentice.

- Misschien Ice Lance eruit? Genoeg mogelijkheden om n minion te freezen met 6 spells. Met Arcane Missles en Mirror Image zijn er dan nog 4 kaarten om op beurt 8 de Antonidas Fireball trein om gang te brengen :)

Ik speel niet heel veel mage (alleen in arena) dus weet niet of deze feedback helemaal tegen de intentie van het deck is :P

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

EDIT:

Ik mis een beetje een idee met dit deck. Wil je nou aggro of control zijn? Nu voelt het aan als een mix van de twee en ik vrees dat het niet zal werken.

Malygos is volgens mij te traag in de huidige meta. Hij is uber cool, maar ik vrees dat het niet zal werken.

Arcane explosion zal volgens mij weinig doen in dit deck. Ik zou Arcane Intellect spelen.

En meer een idee uitwerken. Wil je meer aggro zijn dan zou ik zeker sorcerer's apprentice erbij doen en nog meer aggressieve kaarten. Wil je meer control zijn, dan zou ik ice lance zeker ditchen. Misschien ook de arcane missiles en mana wyrms. En dan waarschijnlijk naar de goede mage secrets kijken. Maar jah, dan word je eigenlijk gewoon freeze mage :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• PCBaas
Ik heb nu 2 Ice Lance > 2 Kobold Geomancer gedaan en het werkt alweer een stukje beter (net gewonnen van een golden mage in casual hiermee HUEHUEHEUHEUEHUE).

Op papier is het inderdaad beetje meh, maar je moet er maar een keertje tegen spelen om te zien hoe goed het is. *hint* *hint* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Beunhaas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:14:
[...]

Je deck ziet er goed uit, hieronder nog wat goede toevoegingen die je zou kunnen overwegen:

- Sludge Belcher is echt een goede toevoeging in bijna elk niet aggro/zoo deck. Een 4/7 voor 5 mana, en hij is erg lastig om efficient te removen. Hunter heeft vaak KC of Hunter's Mark + 2 doggies nodig om de kaart weg te krijgen, Zoo heeft meerdere minions nodig etc.
Ook is de kaart erg goed voor je curve omdat het je een goede 5-drop geft.

- Cabal Shadow Priest zou ik er zeker in doen. Tegen Zoo is er altijd wel een kaart om te stelen, tegen hunter al helemaal (Leokk, Snapjaw, Rhino, Creeper).
Tegen andere decks altijd wel een Argus, Harvest Golem etc.

- Shadow Madness (1x), kan ook een goede toevoeging zijn. Met al die deathrattles kun je vaak 2 minions van de tegnstander mollen en de tokens van de gestolen minion voor jezelf houden.
Of denk bij hunter aan een getaunte 3/4 Haunted Creeper overnemen, de Houndmaster killen en 2 tokens voor jezelf summonen :)

- Mass Dispel is een langzame kaart. Is het echt zo nuttig? Als je de kaart gebruikt is er vaak weinig ruimte om zelf nog een bord te creëren waardoor je het initiatief weer bij de tegenstander laat.

[...]
Cabal heb ik helaas niet. Is de enige die ik nog mis.
Heb wel Veelen die ik vaak wissel voor Ysera maar ben er nog niet uit welke het meest edfecient is.

Welke zou jij eruit halen voor sludge?

Mass dispell heeft tot nu toe erg veel nut gehadcdus die laat ik er voorlopig in. Ik vind shadow maddness op een of andere manier te duur.

Bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:48:
Ik heb nu 2 Ice Lance > 2 Kobold Geomancer gedaan en het werkt alweer een stukje beter (net gewonnen van een golden mage in casual hiermee HUEHUEHEUHEUEHUE).

Op papier is het inderdaad beetje meh, maar je moet er maar een keertje tegen spelen om te zien hoe goed het is. *hint* *hint* :D
Heb je Bloodmage Thalnos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:22
Heb net gisteren die card uit een pack getrokken, de eerste écht nuttige legendary die ik trok na een Deathwing, King Krush, Millhouse Manastorm (deze zelfs 2x achter elkaar, what are the odds... 8)7) en een Hogger. Leuk om mijn spelldamage mee op te vijzelen en er nog een card voor terug te krijgen ook als ie doodgaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Nazanir schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:10:
[...]

Grappig, ik dacht juist dat iedereen blij was dat er nieuwe kaarten waren, iets waar al een poosje om gevraagd werd. Daarnaast zal er tegen het einde van het jaar weer een expansie toegevoegd worden (zonder adventure mode) bestaande uit 100+ kaarten.

Pech kan je altijd hebben met het openen van packs, je kan gelukkig altijd wat je niet nodig hebt dusten, om zo de kaarten te maken die je wel wil hebben.

Geen symbool = Basic
Wit = Common
Blauw = Rare
Paars = Epic
Oranje = Legendary
Maar basics krijg je nooit uit een pack.
Wat mij betreft zijn die "rares" gewoon hetzelfde als "uncommons" in MTG (en iedere andere TCG).
Iedere keer dat ik een pack open en die dwerg roept "RARE!" denk ik "whoop tie doo, big fucking deal" :O

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
KnightX schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:49:
[...]

Wat mij betreft zijn die "rares" gewoon hetzelfde als "uncommons" in MTG (en iedere andere TCG).
Iedere keer dat ik een pack open en die dwerg roept "RARE!" denk ik "whoop tie doo, big fucking deal" :O
Inderdaad basics krijg je niet uit packs, maar door te levellen met je heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

KnightX schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:49:
[...]

Dat gevoel deel ik echter niet, er zijn genoeg Rares die meer dan de moeite waard zijn, dus ben zeker wel benieuwd welke ik krijg. Eerlijk is eerlijk, ik word wel een stuk enthousiaster als de kaart een paarse gloed heeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021

EDIT:

Ik vind je curve niet echt optimaal. Naast wat er al is gezegd vind ik cone of cold een beetje een rotkaart. Je mist goede 2 en 3 drops.

Ik ben toevallig ook bezig met een Mage deck te bouwen :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bijna weer een legendary craften en zat te denken aan Bloodmage Thalnos.
Speel voornamelijk Priest, Mage en Hunter.. is dat een goede kaart ervoor? Of past hij eigenlijk bij elke class/build ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bij een priest heb je er eigenlijk alleen iets aan bij Holy Nova, Holy smite en Holy fire, maar het nut is daarbij beperkt. In hunter heb je er alleen iets aan bij kill command. In een mage deck past hij natuurlijk uitstekend en ook bij Druid wordt hij regelmatig gebruikt (maakt Swipe veel sterker en werkt ook met Wrath). In een Shaman deck is hij ook uitstekend vanwege bijv. lightning storm, lightning bolt en earthshock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Bloodmage Thalnos wordt minder gespeeld de laatste tijd wegens te traag.

Ik vind de meta eigenlijk nu verschroeiend snel. Ik bemerk dan ook heel veel discrepantie in de potjes die ik speel. Omdat constructed zo snel is, is de curve van je kaarten o zo belangrijk. Als jij of je tegenstander ook maar één beurt missen is het meestal game over.

Constructed begin ik dan ook minder en minder leuk te vinden. Gisteren was het enorm erg. Ofwel had ik een beter hand/curve dan de tegenstander en won ik met de vingers in de neus. Ofwel was het omgekeerd. De gelijk opgaande potjes waren serieus in de minderheid en dat maakt het spelen minder leuk.

Ik denk dat ik terug meer Arena ga doen. Het spel is daar toch trager en je beurt 3 of 4 daar missen betekent niet onmiddellijk game over. Terwijl dat in constructed toch wel meestal het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Mwa Thalnos heb ik nog altijd heel graag in m'n midrange Shaman deck, hij combo'd zo heerlijk met Lightningstorm.

En in m'n Paladin deck is hij ook erg welkom, Thalnos + Consecrate betekend vaak dat ik m'n equalities achter de hand kan houden, en een beetje extra carddraw, is nooit verkeerd. Nog meer voor m'n Shaman eigenlijk.

Denk niet dat ik hem snel uit die 2 decks haal.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 22:11
Hier nog meer mensen die een virtual blizzcon ticket gaan kopen voor de hearthstone in-game goodie? Hij kost 30 euro,,, vorig jaar was het een golden elite tauren chief, ik denk dat ik hem dit jaar weer neem :) Toch weer me collectie iets unieker maken :D

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RKwant schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:21:
Hier nog meer mensen die een virtual blizzcon ticket gaan kopen
Ja.
voor de hearthstone in-game goodie?
Nee.

Dat er in-game goodies bij zitten is leuk meegenomen, maar ik koop de ticket voor het event. Ik zou nooit €30 uitgeven alleen voor de goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Vicarious schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:03:
Bij een priest heb je er eigenlijk alleen iets aan bij Holy Nova, Holy smite en Holy fire, maar het nut is daarbij beperkt. In hunter heb je er alleen iets aan bij kill command. In een mage deck past hij natuurlijk uitstekend en ook bij Druid wordt hij regelmatig gebruikt (maakt Swipe veel sterker en werkt ook met Wrath). In een Shaman deck is hij ook uitstekend vanwege bijv. lightning storm, lightning bolt en earthshock.
Het nut in een hunter deck kan zeker groter zijn dan alleen bij een kill command, ook de damage van een arcane shot, multi-shot, explosive shot, snipe of explosive trap wordt er beter van, die extra damage kan net het verschil betekenen zodat b.v die 5 health minion de snipe niet overleeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Explosive trap en snipe ook? Voor zover ik weet werkt het daar niet mee. Explosive shot en multishot wel, maar die worden volgens mij niet heel vaak gebruikt in hunter decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:40:
[...]

Ja.

[...]

Nee.

Dat er in-game goodies bij zitten is leuk meegenomen, maar ik koop de ticket voor het event. Ik zou nooit €30 uitgeven alleen voor de goodies.
Ik vind 30 euro ook flink aan de prijs voor een virtuele ticket :o. Wat krijg je voor dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

xelfer schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:00:
[...]

Ik vind 30 euro ook flink aan de prijs voor een virtuele ticket :o. Wat krijg je voor dat geld?
Daarmee kun je heel BlizzCon live volgen en alles tot 2 weken er na On Demand terug kijken.

[list]
• Developer Panels & Exclusive Interviews
• Live Contests—Hosted by Chris Hardwick
• Closing Ceremony
• Bonus: Epic In-Game Goodies

Bron: http://eu.battle.net/blizzcon/en/blog/15663730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Vicarious schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:59:
Explosive trap en snipe ook? Voor zover ik weet werkt het daar niet mee. Explosive shot en multishot wel, maar die worden volgens mij niet heel vaak gebruikt in hunter decks.
Volgens mij wel... als je een minion met +spelldamage op het bord hebt liggen op het moment dat de secret getriggerd wordt, dan wordt de damage van die secret daardoor versterkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

The_Big_Easy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:07:
[...]

Volgens mij wel... als je een minion met +spelldamage op het bord hebt liggen op het moment dat de secret getriggerd wordt, dan wordt de damage van die secret daardoor versterkt!
Je hebt gelijk, nooit geweten. Ik heb dan ook nog nooit een hunter met een thalnos gezien :D Valt overigens ook wel makkelijk omheen te spelen door eerst de thalnos te killen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 05-09-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:05:
[...]

Daarmee kun je heel BlizzCon live volgen en alles tot 2 weken er na On Demand terug kijken.

[list]
• Developer Panels & Exclusive Interviews
• Live Contests—Hosted by Chris Hardwick
• Closing Ceremony
• Bonus: Epic In-Game Goodies

Bron: http://eu.battle.net/blizzcon/en/blog/15663730
I see. Persoonlijk vind ik 30 euro dan wel extreem duur voor een livestream. Als het gratis was dan zou ik er nog niet voor gaan zitten :o. Veel mensen zullen vnl. geïnteresseerd zijn in de ingame goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ik ga hem inderdaad ook alleen kopen voor de inname goodie :) heb nog steeds alles ingame dus wil deze ook hebben haha :p

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reply's. Dus overall gezien is Thalnos een prima legendary?
Anders kom je uit bij een Ragnaros of andere duurdere mana cost legend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:18:
Bedankt voor de reply's. Dus overall gezien is Thalnos een prima legendary?
Anders kom je uit bij een Ragnaros of andere duurdere mana cost legend?
Ze waren al de moeite waard, maar i.c.m. verschillende legendary cards uit de Naxxramas expansion kan je met Cairne Bloodhoof en Sylvanas Windrunner ook hele leuke dingen doen >:)

Daarnaast is Leeroy Jenkins ook een prima low-cost mana legendary. Heb alleen deze drie zelf nog niet, dust vergaren gaat niet zo snel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

xelfer schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:09:
[...]

I see. Persoonlijk vind ik 30 euro dan wel extreem duur voor een livestream. Als het gratis was dan zou ik er nog niet voor gaan zitten :o. Veel mensen zullen vnl. geïnteresseerd zijn in de ingame goodies.
Ik vind de stream(s) altijd erg vermakelijk en interessant, terwijl ik de goodies van vorig jaar eigenlijk niet gebruik; grote kans dus die van dit jaar ook niet. Maar ieder zo zijn ding. :)

[small]
• Banner voor Diablo: gebruik ik niet
• Hearthstone kaart: gebruik ik niet
• Starcraft portrait: gebruik ik niet
• World of Warcraft pet: speel geen WoW meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:26:
[...]

Ze waren al de moeite waard, maar i.c.m. verschillende legendary cards uit de Naxxramas expansion kan je met Cairne Bloodhoof en Sylvanas Windrunner ook hele leuke dingen doen >;)

Daarnaast is Leeroy Jenkins ook een prima low-cost mana legendary. Heb alleen deze drie zelf nog niet, dust sparen gaat niet zo snel... :(
Ik heb nu;
Al' Akir
Prophet Velen
Lorewalker Cho

Ik denk dat k voorlopig meer ga hebben aan Thalnos, dus Thalnos it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
@Astie:

Voor Sludge zou ik het volgende eruit halen:
- 1x Ysera
- 1x SW:P

Ysera is persoonlijk. Zelf run ik ook Sylvanas en Rag en heb eigenlijk geen derde dure legendary nodig. Tegen control warriors waar het vaak op fatigue aankomt heb ik niet het idee dat ik een minion als Ysera mis. Met je Mind Control kun je altijd nog een legendary overnemen :)

SW:P is niet heel goed in de huidige meta door alle deathrattles. Het beste wat je ermee weg kunt halen is een Sludge Belcher of Violet Teacher (wordt niet zoveel gespeeld). De rest kun je met je andere spells wel prima clearen.

@Pewpew: Als je veel Priest, Mage en Hunter speelt zal ik niet voor Thalnos gaan. Het is een heel goede legendary. maar niet in de huidige meta. Verder wordt hij vooral in Rogue, Druid, Shaman gespeeld (mage weet ik niet, denk dat het daarvoor wel een goede toevoeging is).

Voor hunter is Leeroy eigenlijk alleen een goede legendary.
Ik zou eerder voor Ragnaros gaan, of Cairne of Sylvanas. Die kun je bijna in elk deck wel kwijt. Al deze drie kun je in elk niet aggro deck kwijt.

Wie weet verandert de meta wel binnenkort waardoor Thalnos opeens weer een vaste plaats krijgt. Het is een van de beste legendaries, dus het is een goede keuze. Alleen in de huidige meta zijn er betere opties dan Thalnos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo. Net 1600 dust uitgegeven voor het craften van een Gelbin Mekkatorque :D. Nog 20 kaarten te gaan dan heb ik een volledige collectie.

Overigens heb ik expres Gelbin gecraft omdat ik die niet uit een pakje kan krijgen. Alle goede legendaries heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
ik dacht dat iedereen die al kreeg als je wat kocht schijnbaar is dat niet meer :)

je weet wat de reward is voor alles hebben he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Even een snel kort vraagje.

Het is slimmer om de uitbreiding met echt geld te kopen ipv van gold toch?
Als je deze berekening gebruikt:

700 gold x 3 = 2100 gold = 21 pakketjes
18 euro = 15 pakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Naxx: 700G per wing x 4 wings = 2800 gold
20 euro = Naxx 4 wings + 1 arena OF 15 packs + 1 arena

In principe zijn de Naxxramus wings dus ongeveer 2x zo "goedkoop" als packs kopen van echt geld. Als je pas begint met het spel en je mist nog veel kaarten zou ik het gewoon met echt geld doen, want anders "mis" je maar liefst 28 packs, waar flink wat commons/rares/paar epics/0-2 legendaries + flink wat dust van dubbele kaarten in zou kunnen zitten. Anders is het inderdaad heel flink grinden (zonder dat je collectie uitgebreid wordt) om alle Naxxramus wings te unlocken.

Je zou ook alleen wing 2 (Sludge Belcher + Loatheb + Webspinner) en 4 (Undertaker + Mad Scientist + Zombie Chow + Feugen/Stalagg + Death's Bite) kunnen unlocken met in-game gold. Daar zitten eigenlijk alle nuttige kaarten in; en dan die andere wings pas unlocken nadat je verzameling een beetje completer is en je gold "over" hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door PCBaas op 06-09-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Wognummer schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:39:
ik dacht dat iedereen die al kreeg als je wat kocht schijnbaar is dat niet meer :)

je weet wat de reward is voor alles hebben he :p
Wellicht wil hij er geen cent aan uitgeven ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
nee je kreeg hem alleen tijdens de beta net even opgezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
psvunited schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:49:
Even een snel kort vraagje.

Het is slimmer om de uitbreiding met echt geld te kopen ipv van gold toch?
Als je deze berekening gebruikt:

700 gold x 3 = 2100 gold = 21 pakketjes
18 euro = 15 pakketjes
Als je het zo bekijkt is het inderdaad voordeliger (slimme zet van Blizzard ;))
Als je het niet erg vindt om 18 euro kwijt te zijn voor alle wings zou ik het zeker aanraden.

Mochten er mensen zijn die geen geld in het spel willen stoppen, spaar dan eerst alles voor Naxx. Het is een hoop gold, maar veel kaarten zijn zo goed, dat je meer hebt aan al die kaarten die je unlockt dan aan 21 pakjes.

edit: wat PCBaas zegt is helemaal waar en het kan je wat gold besparen. Veel goede kaarten zitten in wing 2&4

[ Voor 7% gewijzigd door Beunhaas op 06-09-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:01:
nee je kreeg hem alleen tijdens de beta net even opgezocht :)
Jep, helaas wel. En aangezien ik niet tijdens de beta speelde :(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Als ik nu pakjes koop zonder dat ik volledig de DLC heb, kan ik dan wel de nieuwe dlc cards krijgen?
Of zijn er geen nieuwe cards verkrijgbaar uit packs?

Edit: weet het antwoord al,

10 packs geopend, en mijn 3de legendary gekregen, edwin.

[ Voor 22% gewijzigd door psvunited op 07-09-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
psvunited schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:36:
Als ik nu pakjes koop zonder dat ik volledig de DLC heb, kan ik dan wel de nieuwe dlc cards krijgen?
Of zijn er geen nieuwe cards verkrijgbaar uit packs?

Edit: weet het antwoord al,

10 packs geopend, en mijn 3de legendary gekregen, edwin.
Miracle Rogue tijd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Zojuist de finale tegen Mauz gespeelt. Hij won door zijn hunter met 3-1. Echter blijkt dit pas mijn first elimination te zijn en aangezien het dubble elimination is moeten we blijkbaar de finale nogmaals spelen.
Hier hadden wij niet op gerekend en ik wil hem best spelen maar Mauz heeft daar geen zin in. (zijn mening mag hij natuurlijk zelf geven).
Hier had ik niet op gerekend en ik ga morgen op vakantie dus kan hem pas volgend weekend spelen.
Intussen kan er natuurlijk gewoon een nieuw toernooi worden opgestart en je kan mij inschrijven als de eerste wedstrijd op zijn vroegst op zaterdag gespeeld hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Nou, geen zin is het woord niet. Double elimination geldt normaliter altijd tot de finale. Ik zou het erg raar vinden 2 finales te moeten spelen...

Bovendien 4 a 5 weken over een toernooi doen is ook erg ... bijzonder haha... tevens zou ik de enige zijn die 7 ronden speelt dan...

[ Voor 31% gewijzigd door Mauz1978 op 07-09-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mauz1978 schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:38:
Nou, geen zin is het woord niet. Double elimination geldt normaliter altijd tot de finale. Ik zou het erg raar vinden 2 finales te moeten spelen...
Daarom zei ik ook dat je je eigen mening moest geven :).
Ik laat de organisator wel oordelen.
Ondanks dat waren het leuke potten en vind ik een rematch best prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
astie schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:40:
[...]

Ondanks dat waren het leuke potten en vind ik een rematch best prima
lol dat snap ik ;)... en het is niet omdat ik gewonnen heb dat ik het 'niet wil', maar ik vind het sowieso onzinnig 2 finales te spelen...ook als ik verloren zou hebben (voor de eerste keer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
hij heeft wel een punt en het is een flaw in het double elimination toernooi een van de finalisten heeft nog geen verlies gehad en als hij de finale verliest zul je nog een ronde moeten spelen...

BRON

ik snap je punt wel hoor maar helaas heeft ie gelijk

[ Voor 9% gewijzigd door Wognummer op 07-09-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Het is gewoon heel simpel, als je 2 keer verliest lig je er uit en astie heeft maar 1 keer verloren. Zoals je ook in de bracket ziet, moeten beiden nog een "finale" spelen. Dus mauz, je moet nog een keer.

[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 07-09-2014 22:08 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Dat wordt pas volgend weekend want eerder kon hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Lol, belachelijke regel als je het mij vraagt. Finale hoort imo gewoon 1 wedstrijd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Vind ik ook, maar ja, ik heb em gewonnen dus dan is mn geklaag heel egoistisch... maar ik vind het nergens op slaan... ik had er ook met een heel andere gedachte in gegaan als ik dacht, "ok eerste een 1e finale, dan een finale-finale...."...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Laatst online: 19-03-2020
Volgens mij mis ik iets, maar om welk toernooi gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
5e Tweakers toernooi...

http://challonge.com/tw5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ik moet me hier eigenlijk niet in mengen omdat dit alleen maar in mijn voordeel is. Maar ik zou dan ook de enige zijn die geen herkansing krijgt. Eigenlijk was de halve finale dan de finale want daar stonden de 2 winnaars van de winnaarsronde tegenover elkaar. Dat er dan nog een verliezwrsronde is die leuk is omdat je er dan niet gelijk uitligt....dan kan je nog the best of the rest worden.

Maar ach, het blijft een spelletje en ikzou met liefde en plezier nogmaals tegen Mauz spelen, zelfs met dezelfde bans en decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die toernooien zijn wel heel verwarrend zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
ik stel voor om hiervan te leren en bij de volgende double elimination gewoon van te voren duidelijk te maken dat de finale 1 match is :)

en ja dat is in het voordeel van een van de finalisten die al een ronde verloren heeft :P

[ Voor 25% gewijzigd door Wognummer op 08-09-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:08:
Het is gewoon heel simpel, als je 2 keer verliest lig je er uit en astie heeft maar 1 keer verloren. Zoals je ook in de bracket ziet, moeten beiden nog een "finale" spelen. Dus mauz, je moet nog een keer.
Dit dus. Het zou anders Mauz een voordeel geven. Hij komt tenslotte uit de losers bracket de finale in (hij had in de halve finale al van Astie verloren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Vind het best... volgend toernooi moet maar weer een andere opzet zijn...

heb als enige 2 halve finales gespeeld, en 2 finales in 1 toernooi lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Laatst online: 19-03-2020
Thanks!

Dat is cool zeg :O Hier wil ik ook wel is aan mee doen als dat mogelijk is natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Laatst online: 15:47
Mauz1978 schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:38:

Bovendien 4 a 5 weken over een toernooi doen is ook erg ... bijzonder haha... tevens zou ik de enige zijn die 7 ronden speelt dan...
wnr er een loser bracket is , dient de finalist die via de loserbracket komt normaal gezien de andere finalist 2x te verslaan. Anders ist nie eerlijk... Nuja kweet niet welke regels ze hier toepassen :) maakt op zich nie veel uit, is maar een fun tornooike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

stevosmax schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:31:
[...]

wnr er een loser bracket is , dient de finalist die via de loserbracket komt normaal gezien de andere finalist 2x te verslaan. Anders ist nie eerlijk... Nuja kweet niet welke regels ze hier toepassen :) maakt op zich nie veel uit, is maar een fun tornooike
De winnaar van de loser bracket moet toch voor een 2e/3e plaats tegen de verliezer van de finale? Dat lijkt me het meest logisch in deze...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Er zijn vele variaties mogelijk.

Strikte double eliminations leidt inderdaad tot een (zelf verdiend) voordeel voor de finalist uit de winnaars-leg. Die heeft dan inderdaad nog een loss tegoed, dus is er mogelijk een 2e finale-partij nodig.

Wikipedia: Double-elimination tournament

Ik dacht zelf aan judo, maar daar zijn de regels nog veel ingewikkelder:
(in de eerste ronde verliezen van iemand die verliest in de 2e ronde leidt tot uitsluiting, maar wint je tegenstander (van de 1e ronde) zijn/haar 2e ronde dan mag je wel naar de verliezerspool, en je kunt dan nog maximaal 3e worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je met double elimination niet gewoon beter Swiss pairen en dan mensen droppen zodra ze 2 rondes verloren hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Het hele punt van double elimination is dat als je 2 maal verloren hebt je uit het tournooi ligt. aangezien beide finalisten nu nog geen 2 keer verloren hebben moeten ze nogmaals tegen elkaar spelen om uit te maken wie degene is die 2 maal verloren heeft en dus uit het tournooi ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Als tip voor volgend toernooi zou ik double eliminatie aanhouden en dan de finale 1x laten spelen maar dan wel een best of 7(of 9), waarbij je die laatste class(es) pas aanmaakt na het bereiken van de finale. Wel gewoon met class ban. Dat lijkt mij de beste oplossing.

PSN Profile

Pagina: 1 ... 125 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]