Ik las in een ander topic ook iemand die dacht dat zijn redmi DOA was, maar hij bleek het stickertje dat voorkomt dat de accu leegloopt nog op de batterij te hebben zitten. Bij jou toevallig ook niet het probleem? 😁Kees Klaassen schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:27:
Batterij is een gok dat wellicht het proberen waard was, anderen denken dat het aan het moederbord ligt.
Waar heb je die gehaald?dodge_911 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:52:
[...]
Ik heb 2 van die Portapow Lightning cables onderweg, charging only, want mijn UK Amazoner't voor lightning cables verzendt opeens niet meer buiten de UK
Zodra ze binnen zijn post ik mijn ervaringen.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Gisteren mijn gewonnen prijs, de Lenovo K900 van de DX MVP Lucky Draw binnen gekregen. Heeft er 9 werkdagen over gedaan. DX heeft alleen klein foutje gemaakt bij de waarde van het object op het CN22 formulier dus niks hoeven te betalen 
Mooi toestel, dunner maar ook groter dan mijn Galaxy Note II. Onbegrijpelijk dat Lenovo er geen Android 4.4 voor uitbrengt.
Mooi toestel, dunner maar ook groter dan mijn Galaxy Note II. Onbegrijpelijk dat Lenovo er geen Android 4.4 voor uitbrengt.
Denk via de officiele webshop aangezien ebay duurder is.
http://www.portablepowers...ge-apple-lightning-cable/
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal er op letten!krissie100 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:28:
[...]
pas op voor die autoladers, die had ik ook besteld en inmiddels al een week binnen, maar hier brandde hij meteen stuk in de auto en tot op heden nog geen wel reactie van DX en krijg de waarde in store credit
Ik maak gebruik van deze USB 12V lader: http://www.banggood.com/R...-5C-IPod-GPS-p-90218.html
Bevalt prima, ik kan met mijn OnePlus One navigeren en opladen tegelijk, wel de juiste kabel erbij gebruiken, Chinese of goedkopere loopt hij wel mee leeg.
Bevalt prima, ik kan met mijn OnePlus One navigeren en opladen tegelijk, wel de juiste kabel erbij gebruiken, Chinese of goedkopere loopt hij wel mee leeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zojuist contact gehad met Fiona om na te vragen waar mijn order blijft nadat ik volgende bericht in de faq had gelezen http://cs.dx.com/FAQ/Detail/8 (order besteld op 14-08-14)
Volgende bericht krijg ik terug.
Even later na nog wat vragen gesteld te hebben waar ik ook netjes antwoord op kreeg kreeg ik nog dit bericht.
We wachten nog maar even af, misschien vanwege Chinese feestdagen?Your order has been shipped out on August 15 without tracking number. Usually it takes 2-6 weeks to reach you. We appreciate your patience while your order is in transit. The delivery time varies from different destinations and different shipping routes.We cannot ignore any unexpected reason causing the delay.
Even later na nog wat vragen gesteld te hebben waar ik ook netjes antwoord op kreeg kreeg ik nog dit bericht.
It would be highly appreciated that you would give me 5-Star rating after this chat.
Dat bericht is normaal. Ze worden afgerekend op customer feedback. Slechte feedback = minder betaald krijgen.walterworld schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:00:
Zojuist contact gehad met Fiona om na te vragen waar mijn order blijft nadat ik volgende bericht in de faq had gelezen http://cs.dx.com/FAQ/Detail/8 (order besteld op 14-08-14)
[...]
We wachten nog maar even af, misschien vanwege Chinese feestdagen?
[...]
Snap ik, ik heb 5 sterren gegeven.Kenzi schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 04:53:
Dat bericht is normaal. Ze worden afgerekend op customer feedback. Slechte feedback = minder betaald krijgen.

Ik gebruik een USB 12V lader van de ActionQuad schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:09:
Ik maak gebruik van deze USB 12V lader: http://www.banggood.com/R...-5C-IPod-GPS-p-90218.html
Het probleem is dat het nogal erop of eronder is.
Had ooit een zwarte microUSB lader gekocht (draad gesoldeerd), maar die bood slechts 100mA. Dus compleet nutteloos!
Ook ooit eens een goedkope via Amazon gekocht, die gaf zo'n 500mA en niet 2.1A...
Ooit eens eentje van DX gehad (4 jaar geleden), maar meteen weggesmeten. Na het insteken in de sigarettenplug, gingen mijn pinkers aan
Nu terug eentje van de Action en superblij met 2A
Probleem is idem met Chinese laders, behalve dat die ook nog eens kunnen smelten. Maar voor 2,5 kun je prima een lader halen hier in BE/NL, zonder risico voor schade aan je voertuig/electronica.
Sommige dingen kun je vertrouwen, zoals hierboven ergens beschreven van de 12V dikke voedingen met geperforeerd metaal errond voor LED-strips. Die voedingen zijn uitzonderlijk stabiel en hebben bijna geen ruis. Natuurlijk moet je wel bij betrouwbare leverancier kopen...
Had ooit een zwarte microUSB lader gekocht (draad gesoldeerd), maar die bood slechts 100mA. Dus compleet nutteloos!
Ook ooit eens een goedkope via Amazon gekocht, die gaf zo'n 500mA en niet 2.1A...
Ooit eens eentje van DX gehad (4 jaar geleden), maar meteen weggesmeten. Na het insteken in de sigarettenplug, gingen mijn pinkers aan
Nu terug eentje van de Action en superblij met 2A
Probleem is idem met Chinese laders, behalve dat die ook nog eens kunnen smelten. Maar voor 2,5 kun je prima een lader halen hier in BE/NL, zonder risico voor schade aan je voertuig/electronica.
Sommige dingen kun je vertrouwen, zoals hierboven ergens beschreven van de 12V dikke voedingen met geperforeerd metaal errond voor LED-strips. Die voedingen zijn uitzonderlijk stabiel en hebben bijna geen ruis. Natuurlijk moet je wel bij betrouwbare leverancier kopen...
[ Voor 17% gewijzigd door Dima_2005 op 13-09-2014 11:17 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Weer iemand nog een goede micro usb 5V 2.5A van AC 230V lader??
Ik heb de Earson ER 151 eerst bij dealmachine.com gehaald en vervolgens bij banggood.com
Die van Dealsmachine bleek fake en heb ik een fully refund gekregen.
Nu wilde ik deze Earson binnen een week hebben omdat ik op vakantie zou gaan dus geprobeerd via banggood UK warehouse op tijd te krijgen.
Binnen 5 dagen kwam de postbode met mijn pakketje!
Verschil is echt bizar, kwaliteit geluid veel beter, meer power, batterijduur lijkt iets beter, maar vooral de distance reach is het verschil. De fake version heeft moeite met 1 meter terwijl ik gewoon met de echte naar buiten kan lopen en zeker 8-9 meter prima muziek heb.
Mochten jullie twijfelen of je de echte op de fake hebt hieronder een paar fototjes

Echte versie:

Fake versie:
Nu wilde ik deze Earson binnen een week hebben omdat ik op vakantie zou gaan dus geprobeerd via banggood UK warehouse op tijd te krijgen.
Verschil is echt bizar, kwaliteit geluid veel beter, meer power, batterijduur lijkt iets beter, maar vooral de distance reach is het verschil. De fake version heeft moeite met 1 meter terwijl ik gewoon met de echte naar buiten kan lopen en zeker 8-9 meter prima muziek heb.
Mochten jullie twijfelen of je de echte op de fake hebt hieronder een paar fototjes

Echte versie:

Fake versie:

Denk dat het om de oudere versie (zonder A) gaat. Vanwaar fake?PMuizen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:07:
Ik heb de Earson ER 151 eerst bij dealmachine.com gehaald en vervolgens bij banggood.com
Op de naam na zie ik geen verschil met een echte.
[ Voor 3% gewijzigd door remcoboy1479 op 13-09-2014 12:16 ]
Ik heb bij dx.com de Earson gehaald en die krijg je ook netjes in een doosje, met een a4tje als manual. Deze staat echter wel juist in de bluetooth en daar heb ik gewoon +10m bereik mee in huis.
Ofwel, dat blaadje en doosje zeggen niet zoveel.
Vandaag deze powerbank open gehad en de batterij is verwisselbaar. Er zit een grijze unmarked batterij in.

Ik heb deze pb ook maar eens opengemaakt, circuitje zag er beter uit en een marked batterij. maar de beloofde 2600mah gaat ie sowieso niet halen.

Ik heb deze pb ook maar eens opengemaakt, circuitje zag er beter uit en een marked batterij. maar de beloofde 2600mah gaat ie sowieso niet halen.

[ Voor 58% gewijzigd door Dusche op 13-09-2014 13:57 . Reden: pb 2 toegevoegd en cmts ]
We moeten echt een aparte topic gewoon hebben met "is it fake?"
ff een vraagje, ik heb hier een micro sim en dat moet een gewone sim kaart worden.
kan ik dan deze gebruiken? of is dit alleen voor iphone?
http://www.aliexpress.com...hone-5-5G/1871830034.html
Gisteren bericht gehad van verkoper op aliexpress betreffende mijn Car DVR cam, deze heeft het zo'n 2 minuten goed gedaan, daarna ging tijdens het rijden het schermpje op zwart en was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen.
Contact opgenomen met de verkoper en deze een filmpje gestuurd waarop te zien is dat het apparaat niet meer goed functioneert. Ze hebben het naar hun technische afdeling gestuurd en zouden weer contact met me opnemen binnen 1 week.
Dit hebben ze ook gedaan, binnen 4 dagen zelfs.
Hun voorstel, ze sturen me een nieuwe, maar of ik wel de shipping fee @ 8$ wil vergoeden.
Gisteren aangegeven dat ik dat niet echt een oplossing vind en nu bericht gehad dat ze een nieuwe opsturen, zonder extra kosten.
Ben benieuwd, hopelijk werkt deze wel goed, want het is op zich een mooi apparaatje en de filmpjes zijn nog best redelijk ook.
Met betrekking tot de fake geheugenkaartjes bericht gehad dat ik de kaartjes kan opsturen voor een full refund en zij zullen ook de shipping kosten vergoeden.
Heb voorgesteld om 18$ ipv 19.34 refund te krijgen en nu geven ze 16$ als tegenvoorstel, waarop ik 17$ heb voorgesteld. Nog even wachten op reactie dus.
Vandaag is mijn XPB 10400mAh van Banggood binnengekomen, deze besteld op 2 september en de 13e dus al binnen. Ook mijn zwarte sleve is al binnen, ook de 2e besteld en de 11e al binnen.
Het is overigens de grijze versie en kwam in een wit doosje. Zo even testen of deze echt is.
*getest*
Contact opgenomen met de verkoper en deze een filmpje gestuurd waarop te zien is dat het apparaat niet meer goed functioneert. Ze hebben het naar hun technische afdeling gestuurd en zouden weer contact met me opnemen binnen 1 week.
Dit hebben ze ook gedaan, binnen 4 dagen zelfs.
Hun voorstel, ze sturen me een nieuwe, maar of ik wel de shipping fee @ 8$ wil vergoeden.
Gisteren aangegeven dat ik dat niet echt een oplossing vind en nu bericht gehad dat ze een nieuwe opsturen, zonder extra kosten.
Ben benieuwd, hopelijk werkt deze wel goed, want het is op zich een mooi apparaatje en de filmpjes zijn nog best redelijk ook.
Met betrekking tot de fake geheugenkaartjes bericht gehad dat ik de kaartjes kan opsturen voor een full refund en zij zullen ook de shipping kosten vergoeden.
Heb voorgesteld om 18$ ipv 19.34 refund te krijgen en nu geven ze 16$ als tegenvoorstel, waarop ik 17$ heb voorgesteld. Nog even wachten op reactie dus.
Vandaag is mijn XPB 10400mAh van Banggood binnengekomen, deze besteld op 2 september en de 13e dus al binnen. Ook mijn zwarte sleve is al binnen, ook de 2e besteld en de 11e al binnen.
Het is overigens de grijze versie en kwam in een wit doosje. Zo even testen of deze echt is.
*getest*

[ Voor 6% gewijzigd door paulus_01 op 13-09-2014 14:35 ]
Dat zal prima werken, maar die in je link is wel voor 10 stuks. Heb je 10 adapters nodig?Aggressor schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:19:
ff een vraagje, ik heb hier een micro sim en dat moet een gewone sim kaart worden.
snap ik, altijd handig voor familie enz... china phones hebben meestal normale simkaart.
en ik bestel regelmatig telefoons voor familie vrienden enz
en ik bestel regelmatig telefoons voor familie vrienden enz
naja eigenlijk heb ik wel minimaal 5 setjes nodig...
vandaar... zijn toch hetzelfde in principe?
Komt idd op het zelfde neer, als je er meerdere nodig hebt is die van jou een goedkopere keuze.Aggressor schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:29:
naja eigenlijk heb ik wel minimaal 5 setjes nodig...vandaar... zijn toch hetzelfde in principe?
Heeft iemand ervaring met HDD (2,5 inch - USB 3.0) behuizingen uit China? Er zijn zo veel modellen, maar welke zou het beste zijn...
Deze misschien: http://www.lightinthebox....d-enclosure_p1492514.html
ik heb deze gehaald, doet t goed alleen erg vingervlek gevoelig. zorg er wel voor dat je eentje koopt waar je hdd in moet vast schroeven anders zit hij alleen vast aan de sata-poort. Dat heeft die ik gelinkt heb namelijk niet.user001 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:38:
Heeft iemand ervaring met HDD (2,5 inch - USB 3.0) behuizingen uit China? Er zijn zo veel modellen, maar welke zou het beste zijn...
De Asus Zenfone 5 is nu trouwens maar $189 bij focalprice.
[ Voor 16% gewijzigd door Dusche op 13-09-2014 14:46 ]
Bedankt, dat is ook een te overwegen optie. Ik vind hem alleen spuuglelijk. Maar dat is persoonlijk, natuurlijk.Dusche schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:41:
[...]
ik heb deze gehaald, doet t goed alleen erg vingervlek gevoelig.
Ik ga vandaag de Hercules WAE BTP04 bestellen bij Coolblue. Deze ontvang ik dan morgen nog met PostNL. Ik ga de Hercules WAE BTP04 vergelijken met de Earson-ER152 en kijken waar de geluidskwaliteit beter is.
Na afloop stuur ik hem terug.
Nog meer mensen benieuwd?
Benieuwd ben ik wel, maar het is wel een beetje 'misbruik' om het nadien terug te sturen...ViezeVis schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:34:
Ik ga vandaag de Hercules WAE BTP04 bestellen bij Coolblue. Deze ontvang ik dan morgen nog met PostNL. Ik ga de Hercules WAE BTP04 vergelijken met de Earson-ER152 en kijken waar de geluidskwaliteit beter is.
Ook ik ben benieuwd! Al is de hercules wel flink aan de prijs tov. de earson.user001 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:35:
[...]
Benieuwd ben ik wel, maar het is wel een beetje 'misbruik' om het nadien terug te sturen...
Zit er ook wel over te twijfelen om deze via BG aan te schaffen
*edit = typo*
Misbruik? Leg eens uit? Ik snap dat het niet heel erg "netjes" is maar ik ga deze speaker niet tot in alle details testen. Ik zorg er gewoon voor dat deze in een keurige staat blijft uiteraard.user001 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:35:
[...]
Benieuwd ben ik wel, maar het is wel een beetje 'misbruik' om het nadien terug te sturen...
Klopt, deze is €70,- bij Coolblue. De Earson tikt ongeveer de €20,- aan. Dan zou ik verwachten dat de Hercules zooooveeel meer kwaliteit te bieden heeft, maar dat zal wellicht tegenvallen.r00kw0rst schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:37:
[...]
Ook ik ben benieuwd! Al is de hercules wel flink aan de prijs tov. de earson.
Zit er ook wel over te twijfelen om deze via BG aan te schaffen
*edit = typo*
Coolblue zal morgen een "coureur" langs sturen i.p.v. een koerier als ik de medewerker van hun hoor.

[ Voor 41% gewijzigd door ViezeVis op 13-09-2014 15:43 ]
Het terugsturen is bedoeld voor mensen die niet tevreden zijn met hun aankoop, niet voor mensen die producten willen testen.ViezeVis schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:42:
[...]
Misbruik? Leg eens uit? Ik snap dat het niet heel erg "netjes" is maar ik ga deze speaker niet tot in alle details testen. Ik zorg er gewoon voor dat deze in een keurige staat blijft uiteraard.
Zo zou ik ook elke maand een nieuwe smartphone kunnen 'testen' om zo nooit eentje te moeten kopen.
Ik vergelijk slechts één keer een product, jij hebt het nu over het testen van een smartphone elke maand. Die vergelijking is te ver gezocht. Echter, je geeft zelf aan: "niet tevreden met hun aankoop". Als ik de Hercules ga testen op basis van de geluidskwaliteit en merk ook dat de kwaliteit van het geluid niet is zoals ik had verwacht dan ben ik niet tevreden met mijn aankoop.user001 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:44:
[...]
Het terugsturen is bedoeld voor mensen die niet tevreden zijn met hun aankoop, niet voor mensen die producten willen testen.
Zo zou ik ook elke maand een nieuwe smartphone kunnen 'testen' om zo nooit eentje te moeten kopen.
//
ik lees nu de reviews van de hercules, daar staat dat als de speaker op vol vermogen aan staat, er vervorming is in het geluid en dat de speakers dan gaan trillen. Dat merk ik bij de Earson niet.
[ Voor 12% gewijzigd door ViezeVis op 13-09-2014 15:50 ]
Verwijderd
Dat je benieuwd bent begrijp ik, maar eerlijk gezegd zie ik de meerwaarde niet van het testen.ViezeVis schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:46:
[...]
Ik vergelijk slechts één keer een product, jij hebt het nu over het testen van een smartphone elke maand. Die vergelijking is te ver gezocht. Echter, je geeft zelf aan: "niet tevreden met hun aankoop". Als ik de Hercules ga testen op basis van de geluidskwaliteit en merk ook dat de kwaliteit van het geluid niet is zoals ik had verwacht dan ben ik niet tevreden met mijn aankoop.
//
ik lees nu de reviews van de hercules, daar staat dat als de speaker op vol vermogen aan staat, er vervorming is in het geluid en dat de speakers dan gaan trillen. Dat merk ik bij de Earson niet.
Het geluid moet minstens 3x zo "goed" zijn om het voor die prijs waard te kunnen noemen i.v.t. de Earson. De relevantie van het testen lijkt nogal te vervagen voor die prijs.
Heel veel beter geluid dan de Earson qua formaat gaat 'm niet worden vrees ik, je hebt een bepaalde limiet in verhouding tot de drivergrootte. Maar succes nog met "testen".
Mijn Earson speaker van Banggood kwam in een plastic zak i.p.v. een doos.FunFair schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:20:
Ik heb bij dx.com de Earson gehaald en die krijg je ook netjes in een doosje, met een a4tje als manual. Deze staat echter wel juist in de bluetooth en daar heb ik gewoon +10m bereik mee in huis.
.
Verwijderd
Tijdens de meeste bestellingen is 1/10 van deze kabels kapot.tc982 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:35:
Mooie openingpost! Nu hopen dat iedereen deze leest voor dat ze vragen stellen.
Heeft er iemand nog ervaringen met iPhone Lightning kabels die wel willen opladen? Die van mij geven allemaal aan dat het een ongeauthorizeerde is, en som met een beetje geluk laad die. Maar traag.
M
Dat kan kloppen. Bg verkoopt de OEM versie, DX de retail. Enige verschil is de verpakking.Chocoball schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:25:
[...]
Mijn Earson speaker van Banggood kwam in een plastic zak i.p.v. een doos.
.
Volgens mij heb ik op BangGood ondertussen alle bruibare couponcodes wel gebruikt 
'k Probeer nog wat af te rekenen met wat korting, gaat niet meer lukken denk ik

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Pas inloggen na paypal was de truc dacht ik.dodge_911 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:58:
Volgens mij heb ik op BangGood ondertussen alle bruibare couponcodes wel gebruikt
Dat is bij een andere webshopremcoboy1479 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:00:
Pas inloggen na paypal was de truc dacht ik.
Bij Banggood is de truc om niet in te loggen, in je winkelwagen kun je de coupon code steeds per keer toepassen en dan met PayPal afrekenen, (als je e-mail adres van paypal hetzelfde is als die van banggood, wordt het soms nog wel eens geregistreerd onder je account - ook al was je niet ingelogd).
Zo ook met de coupon code voor de Xiaomi Powerbank bijvoorbeeld, deze is voor elke klant maar 1x te gebruiken, als je niet inlogt, kun je deze probleemloos toch toepassen en afrekenen, vervolgens opnieuw bestellen en nogmaals de coupon code toepassen.
Vandaag besloten mijn fake Xiaomi 10400mAh powerbank een keer uit elkaar te halen, hieronder de inhoud:

Vergelijkbaar qua constructie met andere fake XPBs?

Vergelijkbaar qua constructie met andere fake XPBs?
Wat deden die andere testen dan bij je (waarbij je hem niet uit elkaar hoefde te halen?)
En dat nummer op het doosje, gaf die niet aan of die fake/real was?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Bij de fake variant zat er geen nummer bij.GGS_206 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:36:
Wat deden die andere testen dan bij je (waarbij je hem niet uit elkaar hoefde te halen?)
Van de checks slaagde de helft. Passthrough werkt bijvoorbeeld wel.
Mezelf een cadeautje gegeven
Buckyballs! Van Focalprice, ook gelijk de welkomstkorting ertegenaan gegooid.
Verwijderd
Een USB PC controller en een MiKey besteld bij Banggood. Wilde de controller bestellen en kon de MiKey niet laten liggen voor 3,14.
Tijd geleden 3x http://www.focalprice.com...s_Gyro_RC_Quadcopter.html besteld van Focalprice. Helaas kwam er 1 defect aan (gebroken bij de verzending). Hier een foto van gemaakt (in verpakking) en aangemeld bij focalprice. Kreeg de keuze om het geld terug te krijgen, of opnieuw opsturen. Opsturen gekozen, en vandaag binnen gekregen! Onverwacht goede service van Focalprice!
Zeer grappige Quadcopter voor weinig geld. Leuk kado om te geven. Ze zijn wel erg moeilijk te besturen.
Zeer grappige Quadcopter voor weinig geld. Leuk kado om te geven. Ze zijn wel erg moeilijk te besturen.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennis1109 op 13-09-2014 23:34 ]
Ik heb hier twee Earsons staan van Bang good. De eerste was bedoeld als onderdeel van een zelf samengestelde USB docking station. De eerste speaker hing aan een USB geluidskaartje en daarbij kon ik het volume niet harder zetten dan 15% zonder de speaker flink te oversturen. Daarboven was alles zwaar vervormd dus ik ben er maar vanuit gegaan dat ik het het speakertje waarschijnlijk opgeblazen had.ViezeVis schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:46:
[...]
Tweede setje besteld en dit keer maar verbinding via Bluetooth. Als ik het volume boven de 60% zet kraakt het Windows stereo test riedeltje. Sluit ik de speaker met een 3.5 mm kabeltje op de laptop aan, dan heb ik geen last van oversturing.
Zelf vind ik het nog acceptabel. Mijn volume stond nooit hoger dan 50%, maar als ik jullie reacties lees dan moet ik mijn Earson anders inregelen, of heb ik te maken met een DOA.
Nog een vreemd verschil. De oude speaker meldt zich aan als een headset. De nieuwe alleen als speakers. Dat kan ook een Windows 8.0 VS 8.1 verschil zijn overigens. Bluetooth onder W8 was niet betrouwbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door f.v.b op 14-09-2014 08:26 ]
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Ik heb jullie advies nodig. Ik wil graag 2 quads/helicopters bestellen voor mijn neefjes. ZE zijn 7 en 4. Welke zijn geschikt voor hun?
Op de producten die ik gezien heb staat geen leeftijdsaanduiding.
Fietslamp gisteren al binnen gekregen. Was wel heel snel vanuit China, verwachte leverdatum was tussen 16 september en 8 oktober. Niks te klagen dus en de lamp werkt perfect. Zat heel goed in bubbeltjes gewikkeld, lastig los te krijen
.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
ik denk dat cheerson cx-10 wel goed is. alleen je zou ook nog kunnen kijken naar de syma s107. dit is gewoon een helikopter dat lijkt mij wat handiger voor iemand van 4 en 7Russel88 schreef op zondag 14 september 2014 @ 08:14:
Ik heb jullie advies nodig. Ik wil graag 2 quads/helicopters bestellen voor mijn neefjes. ZE zijn 7 en 4. Welke zijn geschikt voor hun?
Ik heb volgende Lightning kabels gekocht en ben er tevreden over.
Meldingen over niet origineel onderdeel op je iPhone of Ipad? Soms gebeurt het, maar veel minder dan mijn vriendin haar originele kabels.
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/1855652262.html
http://www.aliexpress.com...ipod-nano/1986150741.html
Meldingen over niet origineel onderdeel op je iPhone of Ipad? Soms gebeurt het, maar veel minder dan mijn vriendin haar originele kabels.
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/1855652262.html
http://www.aliexpress.com...ipod-nano/1986150741.html
Earson vervormt ook bij hoge volumes opzich logisch (vooral muziek met hoge tonenViezeVis schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:46:
[...]
Ik vergelijk slechts één keer een product, jij hebt het nu over het testen van een smartphone elke maand. Die vergelijking is te ver gezocht. Echter, je geeft zelf aan: "niet tevreden met hun aankoop". Als ik de Hercules ga testen op basis van de geluidskwaliteit en merk ook dat de kwaliteit van het geluid niet is zoals ik had verwacht dan ben ik niet tevreden met mijn aankoop.
//
Ik heb zojuist de Hercules BTP04 ontvangen, en ik moet zeggen dat de Earson vrij dicht in de buurt komt van de Hercules BTP04. De afwerking van de BTP04 is wat dat betreft wel veeeel beter. Hoewel, als ik de aluminium honinggraadjes "inknijp" kraakt dat hele ding letterlijk. Dat is bij de Earson niet zo.
De Hercules heeft wel een veel diepere bass en een lagere treble. Naar mijn idee gaat de Earson ook iets harder dan de Hercules. Ik heb het geluid eens aan beide ouders laten horen met het nummer "Rather be, Clean bandit". Oordeel was vrij duidelijk: de Earson is écht de beste. De Hercules BTP04 zou een voordeel moeten hebben met de wat diepere bass, integendeel: deze extra subwoofer zorgt voor een akelige vervorming. Een soort "bpfff" effect als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben echt heel zeker: de Earson is écht een beter product dan het €70,- kostende boxje van Hercules.
De Hercules heeft wel een veel diepere bass en een lagere treble. Naar mijn idee gaat de Earson ook iets harder dan de Hercules. Ik heb het geluid eens aan beide ouders laten horen met het nummer "Rather be, Clean bandit". Oordeel was vrij duidelijk: de Earson is écht de beste. De Hercules BTP04 zou een voordeel moeten hebben met de wat diepere bass, integendeel: deze extra subwoofer zorgt voor een akelige vervorming. Een soort "bpfff" effect als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben echt heel zeker: de Earson is écht een beter product dan het €70,- kostende boxje van Hercules.
[ Voor 32% gewijzigd door ViezeVis op 14-09-2014 13:21 ]
Geen en geen. 7 is nog te jong om er mee te leren vliegen. Ze kunnen best wel iemand zeer mee doen. Kinderen zijn impulsief en die blades kunnen zeer doen. Ik spreek uit ervaring. Een klein kind dat ineens de quadcopter wou grijpen terwijl die nog stil stond enz.Russel88 schreef op zondag 14 september 2014 @ 08:14:
Koop ze dan eerder een coole RC auto of zo. Als ze dan 10 zijn kunnen ze vliegen met de quadcopters.
Even een vraag over die Earsons. Kan je met meerdere apparaten tegelijk pairen?ViezeVis schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:41:
Ik heb zojuist de Hercules BTP04 ontvangen, en ik moet zeggen dat de Earson vrij dicht in de buurt komt van de Hercules BTP04. De afwerking van de BTP04 is wat dat betreft wel veeeel beter. Hoewel, als ik de aluminium honinggraadjes "inknijp" kraakt dat hele ding letterlijk. Dat is bij de Earson niet zo.
\zonee; wat gebeurd er al er een apparaat gekoppeld is en je koppelt een 2e apparaat?
zoja: ik neem em voor 18,-
Toch maar een weblog?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
De earson kan 4 apparaten onthouden waarmee je voor het laatst hebt verbonden, als het goed is. Je kunt de Earson slechts op één apparaat gebruiken. Als je 1 apparaat hebt gekoppeld, en je koppelt een andere, dan bewaart hij het 1e apparaat gewoon.tomic schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:09:
[...]
Even een vraag over die Earsons. Kan je met meerdere apparaten tegelijk pairen?
\zonee; wat gebeurd er al er een apparaat gekoppeld is en je koppelt een 2e apparaat?
zoja: ik neem em voor 18,-
Als ie één van de 2 niet kan vinden dan verbindt de Earson met diegene die 'ie wel kan vinden.
Ja goed idee, lekker je publiek blind makenLeo1010 schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:11:
http://www.banggood.com/L...5mw-1x18650-p-944964.html
Iets voor de aspirerende dj's onder ons?
Laatst had ik nog zo'n 5 mW laser in handen en de output ervan gemeten; die ging ruim over de 20 mW.
top geweldig! Hoe handig is dat met spotify ;-) Thanks!ViezeVis schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:19:
[...]
De earson kan 4 apparaten onthouden waarmee je voor het laatst hebt verbonden, als het goed is. Je kunt de Earson slechts op één apparaat gebruiken. Als je 1 apparaat hebt gekoppeld, en je koppelt een andere, dan bewaart hij het 1e apparaat gewoon. Als ie één van de 2 niet kan vinden dan verbindt de Earson met diegene die 'ie wel kan vinden.
Toch maar een weblog?
In de beschrijving staat zelfs 1-200 mW, dat is dan dus erg gevaarlijk.ebia schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:22:
[...]
Ja goed idee, lekker je publiek blind maken
Laatst had ik nog zo'n 5 mW laser in handen en de output ervan gemeten; die ging ruim over de 20 mW.
Ik ben bezig met het testen van mijn verschillende usb kabels. Als ik een goed en voor mij bevredigend consistent resultaat hebt
, dan post ik ze hier.
Ik probeer dit met verschillende vermogens,toestellen en kabels maar sommige kabels geven bv bij een powerbank perfect 1.64A en bij de smartphone maar 0.66A dus de kabel is van goede kwaliteit maar het toestel of type van sturing is foutief.
Ik weet dat het apple laadsysteem anders is maar zijn er zo nog speciale zaken? Ik laad alles via het stopcontact (dus zonder data) via mijn Anker max. 8A maar zal dit ook testen met andere adapters.
Volgens Wikipedia is de micro usb connector zelf maar voorzien tot 1.8A. 1+1=1.8
The Micro B USB connector has a maximum current rating of either 1 A per pin, or 1.8 A for pins 1 and 5
Misschien is dit iets om het probleem op te lossen
https://www.kickstarter.c...cal-meter-know-your-power
maar dit is het neusje van de zalm, vind ik nog duur om wat usb kabels te testen. Het gaat mij dan voornamelijk om deze functie. (emulate charger)
https://www.indiegogo.com...inline-usb-power-analyzer
Ik probeer dit met verschillende vermogens,toestellen en kabels maar sommige kabels geven bv bij een powerbank perfect 1.64A en bij de smartphone maar 0.66A dus de kabel is van goede kwaliteit maar het toestel of type van sturing is foutief.
Ik weet dat het apple laadsysteem anders is maar zijn er zo nog speciale zaken? Ik laad alles via het stopcontact (dus zonder data) via mijn Anker max. 8A maar zal dit ook testen met andere adapters.
Volgens Wikipedia is de micro usb connector zelf maar voorzien tot 1.8A. 1+1=1.8

The Micro B USB connector has a maximum current rating of either 1 A per pin, or 1.8 A for pins 1 and 5
Misschien is dit iets om het probleem op te lossen
https://www.kickstarter.c...cal-meter-know-your-power
maar dit is het neusje van de zalm, vind ik nog duur om wat usb kabels te testen. Het gaat mij dan voornamelijk om deze functie. (emulate charger)
https://www.indiegogo.com...inline-usb-power-analyzer
[ Voor 9% gewijzigd door Snuffelke op 14-09-2014 23:12 ]
toch maar even deze 2 besteld en nog wat andere rommel
http://www.aliexpress.com...-Dual-Core/760820378.html
http://www.aliexpress.com...opter-RTF/1907119126.html
http://www.aliexpress.com...-Dual-Core/760820378.html
http://www.aliexpress.com...opter-RTF/1907119126.html
Hoe meet je het uitgaande vermogen? Ik heb bij Ali een 5 en een 50 mW laser gekocht en die zijn allebei even fel en trekken evenveel stroom: 0.3 A bij 3 V dus ca 1 W ingaand vermogen.ebia schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:22:
Bij BIC krijg je momenteel 8% korting op tablets en gsm's met de code: BIC8MOB
Deze tablet kost dan nog maar $43. Ik heb hem 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op "packaging"
Heb wel een mail gehad dat nieuwe voorraad nog onderweg is.
Deze tablet kost dan nog maar $43. Ik heb hem 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op "packaging"
Vandaag mijn RGB-led-strip-controller en remote binnengekregen.
Net getest, en het werkt op mijn ouwe led-strips van 10 jaar geleden
Wat me dit weekend wel is opgevallen is dat BangGood traag is als excrement door een taps toelopende constructie, die gewoonlijk gebruikt wordt om vloeistoffen of gebroken of korrelige vaste stoffen te storten of te geleiden. Wat vrij irritant is als je bestellingen wil doen
Net getest, en het werkt op mijn ouwe led-strips van 10 jaar geleden
Wat me dit weekend wel is opgevallen is dat BangGood traag is als excrement door een taps toelopende constructie, die gewoonlijk gebruikt wordt om vloeistoffen of gebroken of korrelige vaste stoffen te storten of te geleiden. Wat vrij irritant is als je bestellingen wil doen
[ Voor 51% gewijzigd door dodge_911 op 15-09-2014 13:01 ]
Verwijderd
Mijn bestelling bij Banggood is verzonden.
heb wel een vraag, heb een usb gamepad en een xiaomi mikey besteld in een bestelling maar ze zijn apart verstuurd. De waarde blijft onder de €22 dus dat is niet de reden, vraag me af waarom Banggood dat doet. Of versturen ze altijd maar een artikel per pakketje/envelop?
Verwijderd
9 van de 10 keer per bestelling 1 pakket volgens mij. Bij dx heb ik tot nu toe 1x meegemaakt dat er 3 bestellingen in 1 pakket is verzonden, maar dat is dus vrij zeldzaam.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:45:
Mijn bestelling bij Banggood is verzonden.heb wel een vraag, heb een usb gamepad en een xiaomi mikey besteld in een bestelling maar ze zijn apart verstuurd. De waarde blijft onder de €22 dus dat is niet de reden, vraag me af waarom Banggood dat doet. Of versturen ze altijd maar een artikel per pakketje/envelop?
Bg werkt met verschillende warehouses. Dat kun je ook zien in je winkelmandje, per warehouse een zending.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:45:
Mijn bestelling bij Banggood is verzonden.heb wel een vraag, heb een usb gamepad en een xiaomi mikey besteld in een bestelling maar ze zijn apart verstuurd. De waarde blijft onder de €22 dus dat is niet de reden, vraag me af waarom Banggood dat doet. Of versturen ze altijd maar een artikel per pakketje/envelop?
Verwijderd
Maar het is dus ook 1 bestelling. Alleen Banggood heeft dus mijn ene bestelling opgesplitst in twee pakketten.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:03:
[...]
9 van de 10 keer per bestelling 1 pakket volgens mij. Bij dx heb ik tot nu toe 1x meegemaakt dat er 3 bestellingen in 1 pakket is verzonden, maar dat is dus vrij zeldzaam.
Verwijderd
Ah dat zou inderdaad kunnen, dat beide producten uit verschillende warehouses komen, daar heb ik om eerlijk te zijn niet op gelet. Bedankt voor de info.starcopy schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:05:
[...]
Bg werkt met verschillende warehouses. Dat kun je ook zien in je winkelmandje, per warehouse een zending.
Die verschillende warehouses kan soms wel een beetje roet in het eten gooien, imho. Al goed dat mijn wishlist lekker vol staat met spul dat ik erbij kan nemen tot ik aan de magische free registered shipping grens kom
Verwijderd
Sorry, verkeerd gelezenVerwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:05:
[...]
Maar het is dus ook 1 bestelling. Alleen Banggood heeft dus mijn ene bestelling opgesplitst in twee pakketten.
Opsplitsen kan te maken hebben met verschillende levertijden of verschillende dropshipping points.
Verwijderd
Heb inderdaad even terug gekeken en de twee producten komen uit twee verschillende warehouses.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:07:
[...]
Sorry, verkeerd gelezen![]()
Opsplitsen kan te maken hebben met verschillende levertijden of verschillende dropshipping points.
Yeaaaaah pakje is binnen! De Chinese track and trace is idd niet te vertrouwen of ik heb gewoon een verkeerd nummer gehad. Volgens de t&t zou deze nog steeds in Nieeeeeeuw Zeeland liggen ;-) maar deze ligt toch echt op de keukentafel.
Die tracking klopt idd geen klap van, heb nu 3 orders achter elkaar waar de tracking nog van zegt dat de pakjes in een of ander collectioncenter liggen. Het enige waar het nuttig voor is, is kracht bijzetten in een eventueel paypal dispute op het moment dat je je goederen niet binnen krijgt.
Verwijderd
Heb je niet eens nodig. Paypal gelooft kopers voor mijn gevoel gewoon op hun blauwe ogen.Henk schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:51:
Die tracking klopt idd geen klap van, heb nu 3 orders achter elkaar waar de tracking nog van zegt dat de pakjes in een of ander collectioncenter liggen. Het enige waar het nuttig voor is, is kracht bijzetten in een eventueel paypal dispute op het moment dat je je goederen niet binnen krijgt.
Iemand hier weleens wat bij aliexpress gekocht? Ze ondersteunen geen PayPal. Welke betaalmethode kan ik dan het beste gebruiken? Kan ik mijn geld terugkrijgen als het niet aankomt?
Edit: ik zit eraan te denken om een prepaid creditcard te nemen. Ik heb sowieso geen credit card nog en ik lees hier dat je je maandelijkse lasten etc. moet opgeven om er eentje te kunnen krijgen. Daar heb ik niet zo een zin in.
Edit: ik zit eraan te denken om een prepaid creditcard te nemen. Ik heb sowieso geen credit card nog en ik lees hier dat je je maandelijkse lasten etc. moet opgeven om er eentje te kunnen krijgen. Daar heb ik niet zo een zin in.
[ Voor 39% gewijzigd door danielkraak op 15-09-2014 16:03 ]
Verwijderd
Ik weet dat je met een gewone CC 180 dagen aankoopgarantie hebt dus dat is dan je bescherming mocht het niet aankomen en dan krijg je dus gewoon je geld terug net als bij paypal. Of deze aankoopgarantie ook op prepaid CC's geldig is weet ik niet, maar ik denk het niet.danielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:01:
Iemand hier weleens wat bij aliexpress gekocht? Ze ondersteunen geen PayPal. Welke betaalmethode kan ik dan het beste gebruiken? Kan ik mijn geld terugkrijgen als het niet aankomt?
Ik heb overigens voor mijn CC bij de ING nooit mijn inkomen hoeven opgeven, nou heb ik ook maar een limiet van €1k dus dat zou de reden kunnen zijn.
Dan ga ik denk ik maar eens een normale creditcard aanvragen. Ik merk dat ik die steeds vaker nodig heb. Wel jammer dat dat jaarlijks geld kost. Als ik echter kijk naar de prijs van electronica componenten op aliexpress dan denk ik dat ik daar wel vaker ga bestellen. De prijzen zijn lager dan grote leveranciers als mouser en farnell.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:06:
[...]
Ik weet dat je met een gewone CC 180 dagen aankoopgarantie hebt dus dat is dan je bescherming mocht het niet aankomen en dan krijg je dus gewoon je geld terug net als bij paypal. Of deze aankoopgarantie ook op prepaid CC's geldig is weet ik niet, maar ik denk het niet.
Ik heb overigens voor mijn CC bij de ING nooit mijn inkomen hoeven opgeven, nou heb ik ook maar een limiet van €1k dus dat zou de reden kunnen zijn.

Edit: ik zie dat mijn normale pas een maestro pas is en dat ik daarmee dus ook zou moeten kunnen betalen bij aliexpress?
[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 15-09-2014 16:17 ]
Drie pakjes onderweg (broeken, multitool, gadget)
ze hebben ontzettend leuke spullen maar de levertijd
maar dat is natuurlijk te verwachten voor dat geld.
Zolang je er maar rekening mee houd, dat het mogelijk allemaal niet zo deftig is al lokale leverancier. Kijk zeker goed naar de feedback!danielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:13:
[...]
Als ik echter kijk naar de prijs van electronica componenten op aliexpress dan denk ik dat ik daar wel vaker ga bestellen. De prijzen zijn lager dan grote leveranciers als mouser en farnell.
Het zijn chips die ik bestel. Die zouden hetzelfde moeten zijn ongeacht waar je het bestelt.tc982 schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:24:
[...]
Zolang je er maar rekening mee houd, dat het mogelijk allemaal niet zo deftig is al lokale leverancier. Kijk zeker goed naar de feedback!
Verwijderd
Volgens mij is het toch alleen Mastercard en visa? Zo niet zou je het eens kunnen proberen maar ik denk niet dat het gaat werken.danielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:13:
[...]
Dan ga ik denk ik maar eens een normale creditcard aanvragen. Ik merk dat ik die steeds vaker nodig heb. Wel jammer dat dat jaarlijks geld kost. Als ik echter kijk naar de prijs van electronica componenten op aliexpress dan denk ik dat ik daar wel vaker ga bestellen. De prijzen zijn lager dan grote leveranciers als mouser en farnell.
Edit: ik zie dat mijn normale pas een maestro pas is en dat ik daarmee dus ook zou moeten kunnen betalen bij aliexpress?
Bij bestellen op aliexpress lijkt het me ook wel wenselijk om een CC te gebruiken door de aankoopverzekering. Just sayin'
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Aliexpress buyers protection. Gaat allemaal heel vlotjes.Henk schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:43:
Bij bestellen op aliexpress lijkt het me ook wel wenselijk om een CC te gebruiken door de aankoopverzekering. Just sayin'
Ik heb dan ook betaald met mijn (Maestro) bankkaart.
Al gehoord van Chinese namaak?? Die maken alles na, zelfs de simpelste chips.danielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:25:
[...]
Het zijn chips die ik bestel. Die zouden hetzelfde moeten zijn ongeacht waar je het bestelt.
Naja, ik bestel redelijk ingewikkelde chips (processors). Die kunnen ze niet zo makkelijk namaken. Enige dat ze wel zouden kunnen doen is de behuizing met pinnetjes zonder binnenkant leveren.Dima_2005 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:47:
[...]
Al gehoord van Chinese namaak?? Die maken alles na, zelfs de simpelste chips.
Maar goed, ik bestel alleen bij sellers met goede feedback, dan zou het volgens mij redelijk betrouwbaar moeten zijn.
Op mijn pas staat een maestro teken. Ik zal eens proberen daarmee te bestellen. Je zou toch zeggen dat je een normale bankkaart niet als credit card kunt gebruiken.Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Aliexpress buyers protection. Gaat allemaal heel vlotjes.
Ik heb dan ook betaald met mijn (Maestro) bankkaart.
[ Voor 37% gewijzigd door danielkraak op 15-09-2014 17:58 ]
XPB van Banggood is binnen en zoals honderden comments voor mij al wel deden geloven, het is een echte.
Wat een bouwkwaliteit, mooi ding
Wat een bouwkwaliteit, mooi ding
Android developer & dürüm-liefhebber
Dit staat gewoon in de OP, met uitleg en al, ook wanneer je niet in het bezit bent van een creditcard en toch wilt bestellen met een creditcard - prepaid creditcard bijvoorbeeld.danielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:01:

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 15-09-2014 18:32 ]
Hmm blijkbaar kan je in Belgie met de Maestro online betalen, echter werkt dit niet in Nederland... Hopelijk verandert dit binnen twee maanden (ook al betwijfel ik dat), dan hoef ik mijn Neteller kaart niet te verlengendanielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:56:
[...]
Op mijn pas staat een maestro teken. Ik zal eens proberen daarmee te bestellen. Je zou toch zeggen dat je een normale bankkaart niet als credit card kunt gebruiken.
V: Kan ik met mijn betaalpas met Maestro® logo op internet betalen?
A: In veel Europese landen is het mogelijk om via Maestro® een internetbetaling te doen. Dit is veilig en werkt eenvoudig. Om een Maestro® betaling te doen op internet heeft u een 12-cijferig nummer nodig. Momenteel verstrekken de Nederlandse banken dit nummer nog niet aan hun klanten. Daardoor is het voor Nederlandse betaalpashouders nog niet mogelijk om een internetbetaling via Maestro te doen.
Ok mijn micro USB kabels aangekregen.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6201925551.html
Ik ga nog niet eens de moeite nemen om deze Ohms te meten. De meter komt niet boven de 0,45 Amp uit
Tijd verlies, zogezegd verkeerd opgestuurd en brol eerste klas.
Nu proberen mijn geld terug te krijgen. Weet iemand hoe dat moet op Aliexpress ?
Ik ga nog niet eens de moeite nemen om deze Ohms te meten. De meter komt niet boven de 0,45 Amp uit
Nu proberen mijn geld terug te krijgen. Weet iemand hoe dat moet op Aliexpress ?
Op je orderpagina kun je kiezen voor 'open dispute'. Als reden misschien 'product is not as described'? Er staat wel nergens dat de kabel echt snel moet zijn.Luke-san schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:16:
Ok mijn micro USB kabels aangekregen.
Met charge verwacht ik wel charge.user001 schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:19:
[...]
Op je orderpagina kun je kiezen voor 'open dispute'. Als reden misschien 'product is not as described'? Er staat wel nergens dat de kabel echt snel moet zijn.
Staat trouwens '1, Up to 30% faster charging than conventional cables'
Nexus 7, Note 1, ZTE blade ... allemaal max 0,45A zelfs een kabeltje dat bij een charger van de action zat (ook brol) kwam ik tenminste nog aan 0,78A
De Red Micro USB Cable is met 1$ omhoog gegaan bij LITB, toch allemaal teveel besteld denk ik. Is de Red Micro USB Cable nog steeds de beste keuze?
En is het verstandig om een Micro USB hub te kopen op 220 uit China? Of toch liever in NL? Ik wil het liefst 4-5 devices met een redelijke snelheid op kunnen laden zonder veiligheid uit het oog te verliezen. Wil gewoon naar buiten kunnen gaan en apparaten eraan kunnen laten zitten.
En is het verstandig om een Micro USB hub te kopen op 220 uit China? Of toch liever in NL? Ik wil het liefst 4-5 devices met een redelijke snelheid op kunnen laden zonder veiligheid uit het oog te verliezen. Wil gewoon naar buiten kunnen gaan en apparaten eraan kunnen laten zitten.
Iemand enig idee oof het mogelijk is om de Earson zonder grof geweld uit elkaar te halen? Ik zie nergens iets van een schroefje of een andere mogelijk.Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:22:
[...]
Ik ga het eens proberen. Ziet er wel vrij robuust uit maar wie niet waagt die niet wint.
Met de nadruk op 'zouden'. Alhoewel het echt amper voor komt, komt het toch echt wel voor. Je hebt het over IC's neem ik aan?danielkraak schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:25:
[...]
Het zijn chips die ik bestel. Die zouden hetzelfde moeten zijn ongeacht waar je het bestelt.
[ Voor 5% gewijzigd door lutkeveld op 15-09-2014 22:02 ]
druk en typefouten voorbehouden
Ik heb hm met code besteld, eens kijken of het wat is, anders snel op marktplaats.Kitano schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:25:
Bij BIC krijg je momenteel 8% korting op tablets en gsm's met de code: BIC8MOB
Deze tablet kost dan nog maar $43. Ik heb hem 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op "packaging"Heb wel een mail gehad dat nieuwe voorraad nog onderweg is.
En als het te lang duurt via paypal mn geld terug vragen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Van de Duitse amazon een antec bestellen.Damocles.NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:26:
orico dch-4u doet het hier prima, 2x 2a en 2x1a, ik kon er geen slecht woord over vinden en ben er zelf ook tevreden mee.Damocles.NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:26:
http://www.ebay.nl/itm/OR...one-Samsung-/301073413687
je heb ook de 5 poorts dch-5u, over het algemeen heb je aan ORICO een aardig goeie koop
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a