[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Kasj schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:07:
Die coupon werkt niet via hun site (flashdeals), maar werkt wel als je het via de mobiele app toepast. Een cheerson cx10 heb je op die manier al voor zo'n 12 euro.
Weet iemand of dit ook werkt met de Xiaomi 5000mAh powerbank en welke code dan het beste is om hiervoor te gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door MrGangstaQ op 31-12-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:51
ViezeVis schreef op woensdag 31 december 2014 @ 05:08:
[...]

Gek? Op zaterdag, zondag en maandag transporteert PostNL geen zendingen van depot A naar B.
Als ik m'n vriendin moet geloven kwam het ook via DHL of een dergelijke vervoerder. Maakt ook allemaal niet uit, ontzettend blij dat ie er al zo vroeg is!

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
psycoxl schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:28:
[...]

Ik heb de Earson toevallig vandaag binnen gekregen. Echt super ding. Goed geluid stevig gebouwd. En er komt een goede bas uit. En dat voor die prijs
Die Earson heb ik ook naar zitten kijken, kun je die ook gewoon 'standaard' aangesloten houden op een pc/laptop? En heb je dan twee kabels nodig omdat de USB alleen oplaadt/voor stroomvoorziening is?

Minder kabels is natuurlijk altijd mooi, maar zou het graag van een ervaringsdeskundige horen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:21
Kasj schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:07:
Voor de china shoppers die nog op zoek zijn naar een quadcopter. Vandaag zijn enkele quadcopters zoals de cheerson cx10 in de aanbieding bij de Banggood. Er is vandaag ook nog een actieve coupon voor rc toys: "bestbg".

Die coupon werkt niet via hun site (flashdeals), maar werkt wel als je het via de mobiele app toepast. Een cheerson cx10 heb je op die manier al voor zo'n 12 euro.

Voor de komende 2 uur is er nog een flashdeal voor de syma s107 RC heli. Dit is ook een leuke beginners helicopter. Hij is nu voor ongeveer de helft van de prijs => 15,99 en ook hierop kun je de kortingscode gebruiken. Heb je voor 12 euro een mooie chopper!
Top, merci voor de tip!

Ik twijfel tussen de nieuwe chearson CX10A (headless, 5min vliegtijd), of de iets grotere Eachine CG023 (headless, 7-10min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
toimoi schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:03:
[...]

Die Earson heb ik ook naar zitten kijken, kun je die ook gewoon 'standaard' aangesloten houden op een pc/laptop? En heb je dan twee kabels nodig omdat de USB alleen oplaadt/voor stroomvoorziening is?

Minder kabels is natuurlijk altijd mooi, maar zou het graag van een ervaringsdeskundige horen :*)
2 kabels want de earson werkt niet als hij afstaat. Hij kan wel langer mee, als je gebruik maakt van een aux kabel. Er is een meetproef geweest geloof ik hier. door Murfie121. (21 oktober).
Bluetooth was ongeveer een 9 uur. De duur via aux heeft hij niet meegedeeld maar het was zeker zo lang als via bluetooth.

[ Voor 12% gewijzigd door bottom line op 31-12-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:35
toimoi schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:03:
[...]

was al beantwoord :)

[ Voor 8% gewijzigd door slommer op 31-12-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
maurits82 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:09:
[...]

Top, merci voor de tip!

Ik twijfel tussen de nieuwe chearson CX10A (headless, 5min vliegtijd), of de iets grotere Eachine CG023 (headless, 7-10min)
Ik zag dat de cx10a pas weer 13 januari in stock was, dus maar weer een cx10 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Bad Brains schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:09:
Ik zit voor de aankomende wintersport (31 jan) te kijken naar een SJ4000

Klopt dit? of is dit niet echt.
25 dollar voor een 1080p camera.. inc accesoires lijkt me TGTBT.

Iemand info over deze dingen / echtheid / shop / en belangrijk binnen 30 dagen moeten leveren.
Deze is echt en er zit een extra accu en lader bij. En voor $7 extra heb je SingPost shipping. SingPost doet er bij mij nagenoeg altijd precies 2 weken over en heeft duidelijke dtracking info, China Post varieert 1-8 weken.

Ik had laatst op Ali ook een "Original SJCAM SJ4000 Wifi" voor $60 dolar gekocht, maar die was toch nep. Ik heb wel een partial refund gehad na een geescaleerde claim. Maar geen enkele chinees gaat die dingen met zwaar verlies verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Wat is de betere koop voor een beginner bij banggood tijdens die flashdeals van dit moment, een syma s107 RC heli of een Cheerson CX-10A ? En wat is het verschil tussen mode 1 en mode 2? Welke mode valt te preferen?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
bottom line schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:11:
[...]

2 kabels want de earson werkt niet als hij afstaat. Hij kan wel langer mee, als je gebruik maakt van een aux kabel. Er is een meetproef geweest geloof ik hier. door Murfie121. (21 oktober).
Bluetooth was ongeveer een 9 uur. De duur via aux heeft hij niet meegedeeld maar het was zeker zo lang als via bluetooth.
held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

melk0r schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:15:
Wat is de betere koop voor een beginner bij banggood tijdens die flashdeals van dit moment, een syma s107 RC heli of een Cheerson CX-10A ? En wat is het verschil tussen mode 1 en mode 2? Welke mode valt te preferen?
Mode 1 of 2 heeft toch met links- en rechtshandig te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
hars73 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:23:
[...]

Mode 1 of 2 heeft toch met links- en rechtshandig te maken?
Inderdaad. Ik gok dat Left Hand Throttle het beste is. Dan kan je met rechts sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
melk0r schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:15:
Ik zou voor de cheerson gaan (left hand throttle). De cheerson is wat uitdagender om te vliegen. De syma s107 is vrij eenvoudig om te vliegen en al snel saai. Zou wel effe een bumpertje meebestellen met de cx10. Die heb je in het begin nodig. En geen paarse, die schijnen minder lekker te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Kasj schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:09:
[...]

Ik zou voor de cheerson gaan (left hand throttle). De cheerson is wat uitdagender om te vliegen. De syma s107 is vrij eenvoudig om te vliegen en al snel saai. Zou wel effe een bumpertje meebestellen met de cx10. Die heb je in het begin nodig. En geen paarse, die schijnen minder lekker te vliegen.
Hartelijk dank voor je antwoord...met zo'n bumpertje bedoel je daar dit mee?
http://www.banggood.com/C...ction-Cover-p-952439.html

En wat betekent de "Warehouse/Direct mail: CN_GZ (2 Items)" optie bij Banggood als ik zo'n Cheerson bestel? Wel of niet aanvinken?

[ Voor 10% gewijzigd door melk0r op 31-12-2014 12:24 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
edit.

[ Voor 97% gewijzigd door bottom line op 31-12-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Heb je voor beide wellicht een linkje?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
melk0r schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:28:
[...]

Heb je voor beide wellicht een linkje?
Mja, had te snel geantwoord. Normaal heb je reservebatterijen, maar bij de cheerson is dit niet gemakkelijk te veranderen denk ik. Heb zelf hem niet dus kan het je niet echt zeggen. Ook op Banggood vind je dat hoor.
All-In-One
Of bekijk overzichtpagina eens: http://www.banggood.com/buy/Cheerson-cx-10.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
en probeer de code bestbg ook. :9

werkt waarschijnlijk alleen op de losse onderdelen, niet op de flashdeals

[ Voor 53% gewijzigd door Supertip op 31-12-2014 12:36 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
En die "Warehouse/Direct mail: CN_GZ (2 Items)" optie? Wel of niet doen?

Is het wel vaker zo dat bij de mobiele app kortingscodes werken die het op de banggood site zelf niet doen?

[ Voor 43% gewijzigd door melk0r op 31-12-2014 13:05 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
melk0r schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:59:

Is het wel vaker zo dat bij de mobiele app kortingscodes werken die het op de banggood site zelf niet doen?
IP adres / account gelinkt etc.
Kon op de mobiele site een kortingscode niet toevoegen (al gebruikt) maar op 3G kon ik dit wel invoegen. Misschien is dit bij jou ook zo.. En op een andere pc/tablet al geprobeerd?

Andere vraag. Ja, dit heb ik al meermaals ondervonden :) Hoeft niet perse mobiele app te zijn. De mobiele site laat ook sommige kortingscodes bij producten werken.

+ Warehouse CN is perfect. UK zal duurder uitvallen.

[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 31-12-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 21:58
Nu op de frontpage: nieuws: 'Xiaomi voorziet Linux-laptop van i7-cpu en 16GB ram'

Was dit niet zo'n grote hoax die al eerder de ronde deed? Het klinkt allemaal too good to be true anders. i7, 16 GB ram. Anders zou het wel eens een prachtig apparaatje kunnen worden.

Inderdaad niet waar: http://en.miui.com/forum....id=73291&highlight=laptop

[ Voor 11% gewijzigd door O88088 op 31-12-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
melk0r schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:59:

Volgens mij betekent het dat het uit China wordt geleverd en niet uit het UK warehouse. Je kan gewoon met free shipping bestellen. Die bumper is inderdaad de juiste. Duurt ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Mannen hartelijk dank voor alle info..zojuist de bestelling geplaatst!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kenzi schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:13:
[...]

ja het zijn originele :)
prijzen schommelen per dag(deel) en zijn ook weer afhankelijk van de koers / paypal conversie. 8)

De Pistons zijn trouwens in de aanbieding bij Tinydeal, 16euro 8)

[video]
http://www.mi.com/xiaoyi
149 RMB

kan aangesloten worden op de mi router, ingebouwde wifi, motion detect .. Mi (ze hebben de 'xiao' gedumpt) gaat het hele huis overnemen _/-\o_

Earson ER-151 voor 18,81 euro met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
_/-\o_ _/-\o_
Heb ze vandaag ontvangen. Werken top! _/-\o_
Zaten zelfs in een doosje. Had verwacht in bubbeltjes plastic!
Mocht je nog een keer een code hebben ;) mijn zusje wilt er ook een na het zien en horen van deze

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10-2024
Kasj schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:09:
[...]

Wat is precies het verschil tussen de cx-10 en cx-10a? Is dat die headless mode? En is dat aan te raden of is het juist leuker om zonder headless mode te vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Pharos schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:08:
[...]

Wat is precies het verschil tussen de cx-10 en cx-10a? Is dat die headless mode? En is dat aan te raden of is het juist leuker om zonder headless mode te vliegen
Headless mode zou gemakkelijker moeten zijn. Heb er geen ervaring mee, maar denk wel dat het handig in en nog steeds leuk vliegt. Het is best lastig ook nog de oriëntatie in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
bigbass schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:33:
[...]

Ja, ik heb die van mij van BG gisteren binnen gekregen. Origineel en werkt perfect.

Helaas vervolgens meteen een voor mijn moeder besteld voor $21 en die kan ik niet meer cancellen. Misschien maar even een mail naar de klantenservice om te kijken of die wat voor me willen doen.

Dat gereedschapssetje is trouwens ook een aanrader.
Vandaag de mijne ook binnen (10 dec besteld). Stuk sneller dan ik had verwacht. Geluid klinkt zeer prima voor zo'n compact dingetje. Hij kan tegen een stootje aangezien er alleen wat bubbelplastic omheenzat bij verzenden. Mis wel usb draad en lancord, kan me ook niet boeien maar toch eens navragen of ik wat tegoed kan krijgen dan :)

Hoe kan ik testen of hij echt is? Geluid is prima, verbinding werkt als ik beneden zit en box boven staat.
Dacht ooit artikel hier gezien te hebben maar kan het niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Banggood stuurt mij oorbellen in plaats van schakelaartjes... Hoe ga ik daar nu iets mee kunnen schakelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Op dit moment is de Xiaomi Miband zwart bij Banggood in de flashdeal.
16,99 $ kost 14,45 eur

Klik

Ook de Nut 2
7.99 $
Nut 2 Intelligent Bluetooth Anti-lost Tracking Tag Colour Alarm Patch

Klik

[ Voor 75% gewijzigd door Supertip op 31-12-2014 20:11 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Ik heb interesse in de XIAOMI 10400mAh power bank. Ik lees wat wisselende reacties waar je echt zeker bent dat het geen fake product is. Bij Banggood zou het om fake exemplaren gaan. Hoe zit het bij DX.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

glennl schreef op woensdag 31 december 2014 @ 21:31:
Ik heb interesse in de XIAOMI 10400mAh power bank. Ik lees wat wisselende reacties waar je echt zeker bent dat het geen fake product is. Bij Banggood zou het om fake exemplaren gaan. Hoe zit het bij DX.com?
Ik heb m van BG en is zeker geen fake hoor...

Nog steeds niemand een idee over mijn vraag?
mark-k schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:27:
Ik heb trouwens even en vraagje, ik heb zo'n cheape ebay voltage converter gekocht, zodat ik 2 50W powerleds op een auto accu zou kunnen aansluiten. Dit moet dus van 12-14V naar 30-35V. Hij werkt prima voor zover ik kan meten, maar de vraag is, ga ik dood als ik dit ding langer dan 2 minuten gebruik? :P

http://www.ebay.com/itm/1...pply-module-/141316770525

(oftewel, is dit ding een beetje veilig of moet ik met de brandblusser in de hand in de auto zitten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 21:58
mark-k schreef op woensdag 31 december 2014 @ 21:46:

Nog steeds niemand een idee over mijn vraag?

[...]
Het grootste probleem met zulke dingen uit China is dat je niet weet hoe de kwaliteit van de componenten is. Daarnaast is er geen beveiliging tegen kortsluiting of dat de stroom de verkeerde kant op gaat.

Als het goed werkt en alles niet te heet wordt zit het wel goed denk ik. Maar misschien kun je met die vraag beter naar het Elektronica forum gaan. Daar weten ze meer van zulke dingen af dan de meesten hier denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ronald8 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 22:31:
[...]

Het grootste probleem met zulke dingen uit China is dat je niet weet hoe de kwaliteit van de componenten is. Daarnaast is er geen beveiliging tegen kortsluiting of dat de stroom de verkeerde kant op gaat.

Als het goed werkt en alles niet te heet wordt zit het wel goed denk ik. Maar misschien kun je met die vraag beter naar het Elektronica forum gaan. Daar weten ze meer van zulke dingen af dan de meesten hier denk ik.
Ah ja, goed plan. Het ding heeft wel gewoon een plus en min in en uit, en er worden leds mee aangestuurd dus stroom verkeerd zal wel meevallen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Ik heb de 10400 ook bij BG gekocht, 100% echt

en ik denk dat Kenzi ook tinydeal wel durft te garanderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Elke check die je kan doen heb ik gedaan en mijne is gewoon echt. Ook de krascode op de doos en het mi logo in de usb poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
mark-k schreef op woensdag 31 december 2014 @ 23:03:
[...]

Elke check die je kan doen heb ik gedaan en mijne is gewoon echt. Ook de krascode op de doos en het mi logo in de usb poort
Dan toch straf dat ze zelf toegeven dat het niet de echte zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
glennl schreef op woensdag 31 december 2014 @ 23:24:
[...]

Ook ik heb in augustus een echte ontvangen van Banggood (volgens de krascode). Ik ben er trouwens erg tevreden over.
(Er is ergens op internet nog een 5% kortingscode te krijgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

glennl schreef op woensdag 31 december 2014 @ 23:24:
[...]

Dat is én al een tijd geleden, én het ging over de 5200mAh ipv de 10400mAh XPB's. Waarschijnlijk hebben ze toen een fake batch gehad en zijn ze toen naar een andere leverancier gegaan ofzo. Tegenwoordig zijn ze in elk geval allemaal echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eForChina, originele met krascode mogen ontvangen. Wel gekozen voor betaald trackingnumber (1 dollar ofzo) dan wordt hij met postnl gestuurd. Prijzen wisselen er uit ervaring iedere dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 23:12
Gisteren een pakketje van miniinthebox binnen gehad met een xbox360 controller en ontvanger voor de pc en een oplaadbare accu voor die controller

Een een uurtje of twee mee gegamed en ben erg tevreden. Controller voelt solide aan, knopjes maken wat meer geluid dan het orgineel, lijkt het, maar op zich niet erg. Is nu 20 euro, heb er zelf 23 voor betaald.
Een jaar geleden Wii numchucks gekocht en dat was toch van mindere kwaliteit/werkt niet goed met WiiU.

Mij verbaasde de levertijd, 10 dagen van bestelling tot ontvangst _/-\o_

Heb ook nog een pakketje van eu store van dx te verwachten met zo'n xiaomi accu, benieuwd hoe snel die is. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* geen statusupdates en zeker geen "ik heb MITB-tegoed" opmerkingen"

De bestelling die ik tijdens de kerst dagen heb geplaats is nog altijd niet verzonden, en een die ik gisteren heb geplaatst wel. (beiden bij MITB) dus binnenkort maar ff een mailtje sturen hoe dat zit. :P

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 01-01-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:31:
Weer gratis tegoed van de MITB mensen. :)

De bestelling die ik tijdens de kerst dagen heb geplaats is nog altijd niet verzonden, en een die ik gisteren heb geplaatst wel. (beiden bij MITB) dus binnenkort maar ff een mailtje sturen hoe dat zit. :P
De verwachte verzenddatum staat bij de orderinformatie.
Meestal wordt het iets eerder verzonden, maar het is alvast een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user001 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:47:
[...]

De verwachte verzenddatum staat bij de orderinformatie.
Meestal wordt het iets eerder verzonden, maar het is alvast een indicatie.
I'm confused. Op de ene plek in het account staat : in verwerking, en op de andere plek staat: Verzonden. Geen mailtje gehad dat het Verzonden is. Nu snap ik er echt helemaal niks meer van...... Maar even een mailtje sturen om om uitleg te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
cypher21 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:27:
[...]

Heb ze vandaag ontvangen. Werken top! _/-\o_
Zaten zelfs in een doosje. Had verwacht in bubbeltjes plastic!
Mocht je nog een keer een code hebben ;) mijn zusje wilt er ook een na het zien en horen van deze
Die Earson is nu iets lager dan €15 bij Banggood. De aanbieding is nog 3 uur geldig.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 01-01-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

wildcheese schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 13:04:
[...]

Die Earson is nu iets lager dan €15 bij Banggood. De aanbieding is nog 3 uur geldig.
3 dagen en 3 uur 8)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 01-01-2015 14:01 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
wildcheese schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 13:04:
[...]

Top!
Thanks, nog maar twee besteld. Leuk als cadeau

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:50

Chocoball

瞧好吧!

melk0r schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:19:
[...]

Hartelijk dank voor je antwoord...met zo'n bumpertje bedoel je daar dit mee?
http://www.banggood.com/C...ction-Cover-p-952439.html

En wat betekent de "Warehouse/Direct mail: CN_GZ (2 Items)" optie bij Banggood als ik zo'n Cheerson bestel? Wel of niet aanvinken?
Je kunt beter een aantal van die bumpertjes kopen. De eerste heeft het bij mij 2 weken volgehouden, kon het gedeelte van de bumper wel weer lijmen maar misschien de volgende keer niet meer. Het beschermt de CX-10 absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:03

ViezeVis

Sample Text

Ik heb een hele vage tracking van gekregen van een verkoper. Zijn 10 nummers maximaal, kan dat kloppen?
Hoelang duurt het voordat DHL trackingnummers werken?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie nog een korte review over de Love Mei metal case voor de Xiaomi Note wil lezen. Staat onderaan deze review.

Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/XN/20141125_163814%20(Mobile).jpg

Deze was met $23,99 het goedkoopste bij Banggood maar ben er niet kapot van. Ziet er wel mooi uit, ook met de aparte rode metaalkleurige afdichting voor de koptelefoon aansluiting. Natuurlijk nemen de afmetingen en gewicht toe maar toch valt het allemaal wat tegen. Geen aanrader voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51
ik heb momenteel een onda v975m tablet.
hiervan is de lader kapot ...

weet iemand nog een goeie oplader(micro usb) die ik kan kopen met EU stekker? dus geen USA> EU Adapter erop.

-edit-

origineel is het 2.5A en 5V

Kan ik dan deze nemen?

1: Universal 5V 3A Micro USB Cable EU Standard Charger For Tablet
of: 2: Universal EU 5V 2A Micro Port USB Cable Charger for Tablet

welke zal dan beter zijn? of als iemand nog tips heeft.. graag!

[ Voor 42% gewijzigd door Aggressor op 01-01-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:26
Vorige week 2 XIAOMI 10400mAh binnengekregen en ben er dik tevreden mee, zo te zien echt via BG..

Verder: mijn kleine cheerson CX10 en Hubsan x4 zijn ondertussen gesneuveld dus overweeg een nieuwe drone uit china te laten komen en denk aan de Syma X5C. Iemand nog andere suggesties? Een cheerson CX30W wellicht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Aggressor schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:02:
Kan ik dan deze nemen?

1: Universal 5V 3A Micro USB Cable EU Standard Charger For Tablet
of: 2: Universal EU 5V 2A Micro Port USB Cable Charger for Tablet

welke zal dan beter zijn? of als iemand nog tips heeft.. graag!
Zonder linkjes kunnen we je helaas niet veel verder helpen :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Rikkie8 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:10:
Vorige week 2 XIAOMI 10400mAh binnengekregen en ben er dik tevreden mee, zo te zien echt via BG..

Verder: mijn kleine cheerson CX10 en Hubsan x4 zijn ondertussen gesneuveld dus overweeg een nieuwe drone uit china te laten komen en denk aan de Syma X5C. Iemand nog andere suggesties? Een cheerson CX30W wellicht??
Kijk eens naar de jjrc h8c. Dit is een verbeterde versie (betere range, verstelbare camera) van de syma x5c en dat wordt ook bevestigd in diverse reviews. De zwarte versie ziet er ook nog eens heel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-07-2023
Bij aliexpress, 11 dingen besteld, en betaald op 8 december
De eerste was een pakketje en kwam met de pakketdienst, deze kwam op 19 december, hij was op de 12de verzonden, 7 dagen mijn persoonlijke record uit china
de volgende 2 kwamen, op 22 december, tegelijk door de brievenbus, met de post dus,
op de overige pakketjes wacht ik nog, mijn vraag is hoe kan het dat de een echt veel sneller is dan de andere?

Ook wacht ik nog op 1'tje waar 2x 30mm fans in zitten met een waarde van 2,5 euro, maar die moet ik van de verkoper traceren via deze website, http://www.chinapostetracking.com/
mijn tracking nr. werkt ook alleen daar niet op aftership of 17track...
Verder als ik deze site google, krijg ik andere tracking nummers en als ik die intyp krijg ik precies hetzelfde patroon van eerst 2 dagen ertussen dan 5 dagen dan 1 en dan 3 enzovoort,

2014-12-31, Processing,, FrieslandSorting

das was mijn laatste status, ik neem aan dat het hier in Friesland is en morgen 2 januari, als iedereen weer moet werken bij mij binnenkomt...

Toch heb ik zo'n vermoeden dat dat niet gaat gebeuren..... :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ik zoek post elastieken (zie afbeelding), kan ze hier wel in nederland vinden maar vind ze zo ontiegelijk duur hier :X
Weet iemand toevallig of deze ook in china te koop zijn, zo ja welke webshop?
Heb al op diverse zoektermen gezocht maar kan ze helaas nergens in de bekende webshops vinden :(

Afbeeldingslocatie: https://www.sabe-verpakkingen.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/l/elastiek.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Laatst online: 27-01 01:28
kokkie20 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 20:34:
Ik zoek post elastieken (zie afbeelding), kan ze hier wel in nederland vinden maar vind ze zo ontiegelijk duur hier :X
Heb al op diverse zoektermen gezocht maar kan ze helaas nergens in de bekende webshops vinden :(

[afbeelding]
De lokale postbode vragen die bij je in de buurt loopt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Wil de 5000mAh xiaomi gaan bestellen bij banggood. Welke verzendmethode kan ik het beste gebruiken nu netherlands direct mail bijna $5 kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
MrGangstaQ schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:15:
Wil de 5000mAh xiaomi gaan bestellen bij banggood. Welke verzendmethode kan ik het beste gebruiken nu netherlands direct mail bijna $5 kost...
Je kan nog altijd gewoon de gratis verzendoptie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb op 5 december een 5-tal artikelen besteld.

1 artikel is verzonden op 6 december en had ik binnen op (rond) 17 december (zonder tracking). 4 artikelen zijn verzonden op 14 december, maar helaas is het laatste trackingsrecord van 19 december (van CAN --> HOL). Ben benieuwd of ik zo vanaf nu nog een update ga krijgen... Misschien dat het door de feestdagen wat achterstand heeft, maar heb er niet het beste gevoel over. Laatste status update op http://intmail.183.com.cn/ is dan weer van 18 december (Departure from outward office of exchange).

Verder nog een order geplaatst op 25 december welke verzonden is op 26 december (zonder tracking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Phentaq schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:25:
[...]

Je kan nog altijd gewoon de gratis verzendoptie kiezen.
Duurde 7 weken voor ik de batterij binnenkreeg met die optie, de siliconen hoes binnen twee weken met een ander pakket, wel via Netherland Direct. Spijtig dat BG niet met SingaporePost stuurt, het duurt meestal (90%) twee weken omdat ze daar wel nog batterijen opsturen ipv via Maleisie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
kokkie20 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 20:34:

[afbeelding]
ongeveer 1750 stuks €8,16 incl. BTW bij Overtoom/Manutan ex verzendkosten, weet niet of je via je werk mee kan bestellen... anders 9,95 verzendkosten....
http://www.manutan.nl/p-A...-mm-.html?singleItemURL=1

Anders 10% korting via nieuwsbrief http://www.manutan.nl/web...345616669470&simplePage=0

Alleen beetje triest dat ze BTW over de verzendkosten rekenen...

Post-en dossier elastiek (+/- 1750 stuks). Afm.: L 185 x B 16 mm.
06195106 Levertijd: 1 werkdag 1 Stuk €6,74
€6,74 Verwijderen
Snel bestellen met bestelnummer Aantal Bestelnummer

In winkelwagen

Totaal orderbedrag €6,74
Verzendkosten* €9,95
Totaal excl. BTW €16,69
BTW €3,51
Totaal incl. BTW €20,20

[ Voor 30% gewijzigd door Wasabi! op 01-01-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:25
fredkroket schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:59:
Heb op 5 december een 5-tal artikelen besteld.

1 artikel is verzonden op 6 december en had ik binnen op (rond) 17 december (zonder tracking). 4 artikelen zijn verzonden op 14 december, maar helaas is het laatste trackingsrecord van 19 december (van CAN --> HOL). Ben benieuwd of ik zo vanaf nu nog een update ga krijgen... Misschien dat het door de feestdagen wat achterstand heeft, maar heb er niet het beste gevoel over. Laatste status update op http://intmail.183.com.cn/ is dan weer van 18 december (Departure from outward office of exchange).

Verder nog een order geplaatst op 25 december welke verzonden is op 26 december (zonder tracking).
Bedankt voor uw update. Soms duurt het gewoon meer dan een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 17-09 10:32
EastWarez schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 20:21:
Bij aliexpress, 11 dingen besteld, en betaald op 8 december
De eerste was een pakketje en kwam met de pakketdienst, deze kwam op 19 december, hij was op de 12de verzonden, 7 dagen mijn persoonlijke record uit china
de volgende 2 kwamen, op 22 december, tegelijk door de brievenbus, met de post dus,
op de overige pakketjes wacht ik nog, mijn vraag is hoe kan het dat de een echt veel sneller is dan de andere?

Ook wacht ik nog op 1'tje waar 2x 30mm fans in zitten met een waarde van 2,5 euro, maar die moet ik van de verkoper traceren via deze website, http://www.chinapostetracking.com/
mijn tracking nr. werkt ook alleen daar niet op aftership of 17track...
Verder als ik deze site google, krijg ik andere tracking nummers en als ik die intyp krijg ik precies hetzelfde patroon van eerst 2 dagen ertussen dan 5 dagen dan 1 en dan 3 enzovoort,

2014-12-31, Processing,, FrieslandSorting

das was mijn laatste status, ik neem aan dat het hier in Friesland is en morgen 2 januari, als iedereen weer moet werken bij mij binnenkomt...

Toch heb ik zo'n vermoeden dat dat niet gaat gebeuren..... :( :( :( :( :( :(
Je weet wat AliExpress voor website is? Ik ga er vanuit dat je verschillende orders geplaatst hebt, de kans is groot dat dit dan ook bij verschillende verkopers is. Als de ene verkoper je pakketje vandaag met de post stuurt en een andere doet dat morgen dan kan het in de aflevering zomaar een week schelen. Zelfs al verzenden ze het op dezelfde dag.

En ook trackingcodes zijn niet altijd echt betrouwbaar is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
Tuurlijk weet ik wat aliexpress is, het probleem is dat ze eigenlijk allemaal op het zelfde moment verzonden zijn dus dan dacht ik dat ik ze ook allemaal op hetzelfde moment zou hebben? Not. Ik had eigenlijk alleen ervaring met Light en Mini, daarbij had ik alles heel snel... kwam meestal uit belgie...

Het is best wel een domme vraag, want ik denk dat niemand hier echt weet wat er nou allemaal precies gebeurt bij china post... als iemand dat wel weet wil ik wel graag weten wat ze allemaal uitspoken en waarom dat zo lang moet duren...
Damocles.NL schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:49:
[...]

Je weet wat AliExpress voor website is? Ik ga er vanuit dat je verschillende orders geplaatst hebt, de kans is groot dat dit dan ook bij verschillende verkopers is. Als de ene verkoper je pakketje vandaag met de post stuurt en een andere doet dat morgen dan kan het in de aflevering zomaar een week schelen. Zelfs al verzenden ze het op dezelfde dag.

En ook trackingcodes zijn niet altijd echt betrouwbaar is mijn ervaring.

[ Voor 12% gewijzigd door nitro op 02-01-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Ik kan ze niet echt vragen aan de postbode aangezien wij er zelf velen nodig hebben.
Wij bezorgen ook post maar dan voor een ander bedrijf.
Helaas vergoed het bedrijf niet de elastieken...
Bedankt in ieder geval van diegene die die link heeft geplaatst, alleen nog best wel jammer van die hoge verzendkosten.
Ik ga ondertussen nog verder zoeken, maar bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Laatst online: 10:45
kokkie20 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:19:
Ik kan ze niet echt vragen aan de postbode aangezien wij er zelf velen nodig hebben.
Wij bezorgen ook post maar dan voor een ander bedrijf.
Helaas vergoed het bedrijf niet de elastieken...
Bedankt in ieder geval van diegene die die link heeft geplaatst, alleen nog best wel jammer van die hoge verzendkosten.
Ik ga ondertussen nog verder zoeken, maar bedankt voor het meedenken!
Misschien dit wat voor je?
http://www.action.nl/office-essentials-elastiekjes-100g

En voor de mensen die nog een earson speaker willen:
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html

Als je je inschrijft op de nieuws brief krijg je nog eens 5% korting.
Voor 13,77 heb je de speaker dan in huis:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 02-01-2015 12:18 ]

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Hmm daar kan ik wel even naar kijken van het weekend. Bedankt voor de tip perryjong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Aggressor schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:02:
[..]
weet iemand nog een goeie oplader(micro usb) die ik kan kopen met EU stekker? dus geen USA> EU Adapter erop.
[..]
Banggood.com: NILLKIN EU AC 5V 2A USB Charger Adapter For Mobile Phone

Wel wat duurder dan de meeste ladertjes uit China, maar deze Nillkin is tenminste goed, en veilig.

[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 02-01-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ThinkPadd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:24:
[...]

Banggood.com: NILLKIN EU AC 5V 2A USB Charger Adapter For Mobile Phone

Wel wat duurder dan de meeste ladertjes uit China, maar deze Nillkin is tenminste goed, en veilig.
Daar moet'ie dan nog een goedwerkende micro-usb kabel bij zoeken :) (en we weten allemaal hoe divers het assortiment daarin is)
Hij zoekt imho een adapter met kabel eraan, althans, dat waren toch de voorbeelden die 'ie linkte in een vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nillkin 2A kabel is ook goed: Snuffelke in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

[ Voor 15% gewijzigd door ThinkPad op 02-01-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
deze kan ik prima gebruiken voor een tablet?

want de originele is deze :
http://www.banggood.com/O...Onda-Tablet-p-928952.html

maar met zo'n adapter erop werkt voor geen meter, zit half in het stopcontact enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
sjcam sj5000 plus besteld bij banggood staat als zijnde expected back on stock 4th of january. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
Aggressor schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:40:
deze kan ik prima gebruiken voor een tablet?

want de originele is deze :
http://www.banggood.com/O...Onda-Tablet-p-928952.html

maar met zo'n adapter erop werkt voor geen meter, zit half in het stopcontact enz..
ik zal je uit de brand helpen ;)
ik heb ook een v975m en vond die lader maar niks, gevaarlijk en hangt er half los in, dus ik kocht het Nillkin duo, en dat werkt fantastisch prima ;)
gewoon beide bij Banggood gehaald.
laad op met zo'n 1.85A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Helemaal super, dankjewel!

heb er meteen maar 2 (voor me zus en hier thuis) van elk besteld ... want de standaard opladers vind ik gevaarlijk, vooral met USA > EU adapter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 17-09 16:46
Euhm, wat is hier de bedoeling van?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Ik weet niet of dit het goede topic is of dat ik beter zelf een topic had kunnen openen.

ik heb iets besteld op ebay.com
bij verzendgegevens staat dit:

Trackingnummer:01098103188
Expediteur:Paypal Package

hoe wordt het dan verzonden en waar kan ik het tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
[quote]Kenhas schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:22:
Huaw schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:05:
Ik weet niet of dit het goede topic is of dat ik beter zelf een topic had kunnen openen.

goeie vraag, komt ie toevallig uit Italie ? dat zegt 17track : http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=01098103188

[ Voor 61% gewijzigd door Perkouw op 02-01-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
Het is een wonder

Ik heb er vandaag 2 binnengekregen

Ook degene met die mooie RA.....CN code die alleen te tracken was op chinapostetracking.com
Op de envelop (z'on mooie gele!) is die hele RA...CN code niet terug te vinden!

Dus ik denk dat het gewoon is uitgerekend hoe lang het duurt, om de klant gerust te stellen dat hij zijn spul krijgt... ofniet?

Er staat wel een tracking nummer op: APV14120901332741
Ik vind het nog steeds raar, maar hé ik heb hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
https://www.aftership.com/courier/ppbyb
Huaw schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:05:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
thx
maar mijn chinees is niet heel goed.
google translate
Cargo scanning library
Cargo warehousing scan
AWB has been generated
Rdegoede schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:08:
[...]

Waarschijnlijk bevatte je bericht iets wat niet mag volgens dat rode "Let op:" die je op elke pagina ziet.

[...]

goeie vraag, komt ie toevallig uit Italie ? dat zegt 17track : http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=01098103188
nope
ik zie het zo snel niet meer maar ieg ergens in china

ik zal eerst maar eens geduldig afwachten
Ik kan moeilijk verwachten dat het er binnen een week is

[ Voor 2% gewijzigd door Huaw op 02-01-2015 14:38 . Reden: Reactie stond in de quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
*knip* geen statusupdates

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 02-01-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 16:16
Garfieldtjuh schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:27:
[...]

En voor de mensen die nog een earson speaker willen:
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html

Als je je inschrijft op de nieuws brief krijg je nog eens 5% korting.
Voor 13,77 heb je de speaker dan in huis:-)
Thanks voor de link, hopelijk is dit dinsdag nog geldig, bestel ik het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Vandaag 4x de Nut tracker via Banggood binnengekregen. 3 netjes in een doosje de 4 los in een envelop met handleiding en voor de moeite een extra knoopcel :? Iemand anders een gelijke ervaring?

Alvast maar een berichtje naar Banggood gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Hyp Hyper schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:58:
Hier ff niet. Mijn gegarandeerd binnen 24 uur verzonden bestelling is na 36 uur nog niet verzonden.
(no big deal, maar roep het dan niet zo hard :P)
Nou, mijn Colorfly was pas na 3 daagjes op de 31e verzonden, maar wel vandaag al binnen. Dus al met al best tevreden met LITB. :)
Wel een aanradertje dat versturen vanaf hun Europees magazijn. Erg snel binnen, geen inklaringsgedoe en in combinatie met een 5 dollar coupon die ik vond ook nog de goedkoopste. (Colorfly E708 tablet)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 22:14
Weten jullie nog een leuke RC heli/quad voor rond de 50-100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, LEES DE TOPICWAARSCHUWING. Dat betekent dus: geen statusupdates. Dat je wat besteld hebt, waar het is etc is niet postwaardig. Dat soort gebabbel mag men op een blog doen, of op Twitter/Facebook. Zorg ervoor dat posts inhoudelijk een bijdrage zijn, dwz dat anderen er ook wat aan hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

weebeast schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:38:
Heb zelf de WLToys V262 in bezit. Leuk dingetje om mee te vliegen maar bij harde wind is het lastig door die grote conapy die er om heen zit. Ik geloof dat Kenzi de V333 had, de geupgrade versie. Vliegt een beetje op dezelfde manier dacht ik zo.

[ Voor 13% gewijzigd door ViezeVis op 02-01-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:07:
[...]

Heb zelf de WLToys V262 in bezit. Leuk dingetje om mee te vliegen maar bij harde wind is het lastig door die grote conapy die er om heen zit.
Misschien dat ik het beter in het drone topic kan vragen maar is de WLToys V666 nou gewoon dezelfde als de V262 maar dan met FPV ? Want ik kan er niks over vinden op de WLToys site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Het enige merkbare verschil maakt het hem in de camerafunctie.
Leuk als je die camerafunctie hebt maar volgens mij kun je voor zo'n 60 euro meer ook een losse camera en ontvanger kopen. Weet alleen niet meer hoe dat heette. Je hebt van die FPVs voor helicopters die je er ook voor kunt gebruiken. Je kunt daarnaast ook je huidige WLToys camera gebruiken als FPV door er een transmitter tussen te stoppen voor 32$ op AliExpress.

V262
  • 2.4Ghz
  • 4CH
  • 8-10 minuten flight
  • 6x AA batterijen in remote control
  • 100-150 meter bereik
  • 850mAh batterij
V666
  • 2.4Ghz
  • 4CH
  • 8-10 minuten flight
  • 4x AA batterijen in remote control
  • 150 meter bereik
  • 1200mAh batterij
  • HD camera met bijgeleverde beeld-receiver
edit: ik denk dat je voor 60€ meer wel zeker weet dat je een goede camera en FPV hebt. De FPV die je bij de V666 krijgt is namelijk 5,8GHz en heeft een HD camera.

[ Voor 220% gewijzigd door ViezeVis op 02-01-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
weebeast schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:38:
Als heli de wltoys v911 en als quad de jjrc h8c (met of zonder canera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:52:
[...]

I'm confused. Op de ene plek in het account staat : in verwerking, en op de andere plek staat: Verzonden. Geen mailtje gehad dat het Verzonden is. Nu snap ik er echt helemaal niks meer van...... Maar even een mailtje sturen om om uitleg te vragen.
Bij mij staan ze ook open maar bestellingen die later worden geplaatst bv gister zijn al verzonden ook zonder de 24 uur verwerking. Denk dat ze over het hoofd zijn gezien of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik (goedkoop) z'n siliconen hoesje kan vinden voor de Xiaomi 16000 power bank?
Op ebay, en bg, td geen succes. Heb geen creditcard, dus geen alie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karimmm schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Thanks voor de link, hopelijk is dit dinsdag nog geldig, bestel ik het zeker!
Hier ook maar de Earson besteld voor de zomervakantie. De nieuwsbriefcode is echter niet geldig voor "special offers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 12:09
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:45:
Weet iemand waar ik (goedkoop) z'n siliconen hoesje kan vinden voor de Xiaomi 16000 power bank?
Op ebay, en bg, td geen succes. Heb geen creditcard, dus geen alie oid.
Is dit er niet een?
http://www.buyincoins.com/item/43820.html
Qua vorm lijkt deze overeen te komen met de 16000 versie.

@the blob

Als je via de mobile app van Banggood bestelt, kun je de code wel invoeren. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 02-01-2015 17:06 . Reden: referral weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
_Sukkel schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:48:
[...]

Is dit er niet een?
http://www.buyincoins.com/item/43820.html#.VKa9Q3vlzmg
Qua vorm lijkt deze overeen te komen met de 16000 versie.
Als je naar de maten kijkt, klopt dit helaas niet :
Size:16cm x 6.8cm x 1.5cm-6.29inch x 2.67inch x 0.59inch.
De XPB 16000mAh is 14,5cm x 6cm x 2,2cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

dodge_911 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Als je naar de maten kijkt, klopt dit helaas niet :

[...]

De XPB 16000mAh is 14,5cm x 6cm x 2,2cm
Dikke kans dat t m wel is, een hoes heeft altijd grotere buitenmaten dan het product dat erin moet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Het siliconen is denk ik 2mm dik, dus 0,4cm kan ik me voorstellen.
1,5cm verschil is echter wel heel veel.
Pagina: 1 ... 66 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.