[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.907 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:12:
[...]

:? Er is geen kerstvakantie. Wel zijn er 3 dagen van 1 tot en met 3 januari.
En de post werkt vaak wel door maar in minimale bezetting.

De eerst volgende echte vakantie is 18 tot en met 26 februari (alhoewel de meeste shops de 22ste weer aan de gang gaan)
Niet? Ik had laatst contact met wat shops (geen idee meer welke) en die gaven allemaal aan tussen kerst en 5 januari stil te liggen. :? leugenaars! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:14:
[...]

Niet? Ik had laatst contact met wat shops (geen idee meer welke) en die gaven allemaal aan tussen kerst en 5 januari stil te liggen. :? leugenaars! :(
Of Kenzi snapt het niet ;), misschien hebben sommige "verwesterde shops" vakantie ingepland zoals MITB, want het lijkt er echt op dat ze stil liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:16:
[...]

Of Kenzi snapt het niet ;), misschien hebben sommige "verwesterde shops" vakantie ingepland zoals MITB, want het lijkt er echt op dat ze stil liggen.
Dat zou ook kunnen inderdaad. :P maar volgens mij zaten er ook wel shops zoals TD bij (TD sowieso niet) maar zou ook wel enkel toevallig ''verwesterde shops'' kunnen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Als webwinkel wil je toch zo vaak mogelijk werken. Het slaat nergens op om een extra vakantie in te lassen omdat mensen van je doelgroep dat ook doen. Juist dan wil je doorwerken om de extra bestellingen te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Ronald8 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:20:
Als webwinkel wil je toch zo vaak mogelijk werken. Het slaat nergens op om een extra vakantie in te lassen omdat mensen van je doelgroep dat ook doen. Juist dan wil je doorwerken om de extra bestellingen te verwerken.
Misschien zodanig verwesterd dat het alle werknemers vakantie gunt ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

krissie100 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:21:
[...]

Misschien zodanig verwesterd dat het alle werknemers vakantie gunt ;) :P
Dat doet geen enkele webshop hier. Zelfs in Spring Festival blijven er mensen werken. Ze krijgen dan wel meer betaald.

En "verwesterd" 8)7 :) Dan zouden ze geld verliezen, dat doen ze echt niet.

Jullie hebben het trouwens over pakketjes die je met gratis tegoed hebt gekocht en gratis verzending.
Nogal logisch dat MiTB daar geen haast mee heeft.
Hun facebook account is gewoon actief, zo ook hun Wechat dus ze zijn gewoon aan het werk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 29-12-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Kenzi schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:25:
[...]

Dat doet geen enkele webshop hier. Zelfs in Spring Festival blijven er mensen werken. Ze krijgen dan wel meer betaald.

En "verwesterd" 8)7 Dan zouden ze geld verliezen, dat doen ze echt niet.

Jullie hebben het trouwens over pakketjes die je met gratis tegoed hebt gekocht en gratis verzending.
Nogal logisch dat MiTB daar geen haast mee heeft en zegt dat ze dicht zijn. 8)
Snap ik ;)
Maar die gratis pakjes werden eigenlijk altijd binnen een dag verstuurd en nu opeens niet meer? Dus dan toch vrij? Je werkt immers niet bij MITB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kenzi schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:25:
Nogal logisch dat MiTB daar geen haast mee heeft.
Het mijne niet. Wel 5 dollar coupon, maar met betaalde verzending. Er staat nog 'op tijd' bij, dus ben benieuwd. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
tokko1 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:21:

Koop dan de Xiaomi band bij Tinydeal) voor $19.49, dat is nog geen €16! of koop ‘m bij de officele Xiaomi store (als je in china leeft ;))!
Mooie review :) Was altijd geïnteresseerd in de Mi Band maar had sinds de release vernomen dat het android only was en laat ik nou IOS hebben. Weet nog dat ik sinds de release reviews had gezien op YT dat de stappenteller niet echt goed is. Bewegen met je arm of iets in die richting pakt hij ook als een stap werd gezegd. Wat zijn jouw ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:25
Said Ben Salah schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:04:
[...]

Mooie review :) Was altijd geïnteresseerd in de Mi Band maar had sinds de release vernomen dat het android only was en laat ik nou IOS hebben. Weet nog dat ik sinds de release reviews had gezien op YT dat de stappenteller niet echt goed is. Bewegen met je arm of iets in die richting pakt hij ook als een stap werd gezegd. Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Tinydeal: Now!The IOS APP Arrived!!!
IOS 7.0 (Or above) can use the function of Call reminder,Pedometer,Sleep monitor and Alarm.(Other function will be updated in the future )

Op dit moment kan je dus nog niet alles, maar ze zijn er mee bezig

[ Voor 4% gewijzigd door Yeasis op 29-12-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
MeneerJoep schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:08:
[...]

Tinydeal: Now!The IOS APP Arrived!!!
IOS 7.0 (Or above) can use the function of Call reminder,Pedometer,Sleep monitor and Alarm.(Other function will be updated in the future )

Op dit moment kan je dus nog niet alles, maar ze zijn er mee bezig
Yes I know vandaar dat me interesse weer is opgewekt :) Van plan om hem later te kopen wanneer alles perfect is voor IOS

[ Voor 6% gewijzigd door GSOD op 29-12-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
krissie100 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:27:
[...]

Snap ik ;)
Maar die gratis pakjes werden eigenlijk altijd binnen een dag verstuurd en nu opeens niet meer? Dus dan toch vrij? Je werkt immers niet bij MITB ;)
Mijn vorige MITB pakketje kwam uit belgie. Dat zou jet kunnen verklaren misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
krissie100 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:27:
[...]

Snap ik ;)
Wat je zegt klopt niet. Blijkbaar heb je gewoon alles uit de EU warehouse met binnen 24 uur shipping service of was het gewoon sneller verwerkt dan normaal. Het hangt ervan af wat voor product je koopt. Niet alle producten komen uit de warehouse of hebben een ship within 24 hours opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:54

NSG

Je weet niks!

Said Ben Salah schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:11:
[...]

Yes I know vandaar dat me interesse weer is opgewekt :) Van plan om hem later te kopen wanneer alles perfect is voor IOS
Heb hem zelf besteld, ga het testen met m'n iPhone 5.
De app heeft in elk geval een koppeling met healthkit, dus dat is al fijn.

[ Voor 10% gewijzigd door NSG op 29-12-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:32

pinda powerrr

Slow down...

Na een hele tijd alleen maar lurken in dit topic, nu maar eens meedoen :9

Ben al jaren een China shopper, meeste gaat via Ebay.com en dat gaat eigenlijk altijd wel goed, soms krijg je wel de meest rare meuk binnen, terwijl je een "goed" product verwacht, maar ach, zo duur was het meestal niet. De fotografie skills zijn meestal beter bij de Chinezen, dan het het product zelf :+

Maar nu even een vraag voor jullie.
Wat zijn jullie ervaringen voor de Xiaomi Powerbank vanaf de EU warehouse van DX?
Gegarandeerd een originele, of is het een twijfelgeval?

Ik heb al een XPB, maar die heb ik via een NL webshop gekocht (veel te duur natuurlijk, maar snel nodig en moest zeker weten een originele te krijgen), nu is de hele familie jaloers en willen ze er massaal ook een. Mijn kinderen waren met de kerstdagen namelijk de enige die door konden gamen op de tablets, terwijl alle andere tablets leeg waren.

Overigens is er nog een XPB 16000 onderweg vanaf Xiaomishop.com, beetje vage constructie qua verzendkosten. Een 10400 kost $29 om te verzenden en een 16000 kost $13 om te verzenden 8)7 Koop je er twee, zijn de verzendkosten ineens $70 :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44
pinda powerrr schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:40:
Na een hele tijd alleen maar lurken in dit topic, nu maar eens meedoen :9

Ben al jaren een China shopper, meeste gaat via Ebay.com en dat gaat eigenlijk altijd wel goed, soms krijg je wel de meest rare meuk binnen, terwijl je een "goed" product verwacht, maar ach, zo duur was het meestal niet. De fotografie skills zijn meestal beter bij de Chinezen, dan het het product zelf :+

Wat zijn jullie ervaringen voor de Xiaomi Powerbank vanaf de EU warehouse van DX?

Ik heb al een XPB, maar die heb ik via een NL webshop gekocht (veel te duur natuurlijk, maar snel nodig en moest zeker weten een originele te krijgen), nu is de hele familie jaloers en willen ze er massaal ook een. Mijn kinderen waren met de kerstdagen namelijk de enige die door konden gamen op de tablets, terwijl alle andere tablets leeg waren.

Overigens is er nog een XPB 16000 onderweg vanaf Xiaomishop.com, beetje vage constructie qua verzendkosten. Een 10400 kost $29 om te verzenden en een 16000 kost $13 om te verzenden 8)7 Koop je er twee, zijn de verzendkosten ineens $70 :X
DX heeft er orginele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Laatst online: 12-09 11:40
pinda powerrr schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:40:

Ik heb er eentje :) 10400 versie, en die heb ik gecheckt en is een echte. En hij werkt zeer prettig.
Tip: koop er zo'n houdertje bij, hij is niet zo krasbestendig. Maar dat heeft verder geen invloed op de kwaliteit natuurlijk :)

ps. en die heb ik gehaald bij het DX EU-warehouse

[ Voor 4% gewijzigd door Call of Duty op 29-12-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Call of Duty schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:48:
[...]

Ik heb er eentje :) 10400 versie, en die heb ik gecheckt en is een echte. En hij werkt zeer prettig.
Tip: koop er zo'n houdertje bij, hij is niet zo krasbestendig. Maar dat heeft verder geen invloed op de kwaliteit natuurlijk :)

ps. en die heb ik gehaald bij het DX EU-warehouse
Thanks voor de reply's bottom line en Call of Duty :)

Silicone case heb ik zelf ook, vroegen ze in de NL webshop iets van €3,50/st voor en op Ebay drie stuks voor $4.- gekocht. Die covers kon ik wel op wachten en zeker voor dat prijsverschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik zou graag een nieuwe micro-usb kabel kopen, maar ik zit wat met een dilemma.

Vele mensen hier raden de Nillkin-kabel aan. Op Banggood kost die €3,60, op Tinydeal €3,05. (beide met couponcode)
Heeft iemand deze kabel al gekocht op Tinydeal?
Ik heb hier ook gelezen dat er relatief veel gevallen van kapotte kabels zijn na enkele maanden.

In de openingspost kwam ook de Red Micro-kabel als een van de beste uit de bus. Met de typische Miniinthebox-coupons kost deze €1,69. Is deze even goed als de Nillkin?

Als ik een Xiaomi Power bank koop, zit daar ook een kabel bij. Is deze ook zo goed als bovenstaande?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
NSG schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:38:
[...]

Heb hem zelf besteld, ga het testen met m'n iPhone 5.
De app heeft in elk geval een koppeling met healthkit, dus dat is al fijn.
Top zou je je ervaring kunnen delen m.b.t. de werking van IOS en de Mi Band? Ben zelf erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

user001 schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:06:

Vele mensen hier raden de Nillkin-kabel aan. Op Banggood kost die €3,60, op Tinydeal €3,05. (beide met couponcode)
Ik heb hier ook gelezen dat er relatief veel gevallen van kapotte kabels zijn na enkele maanden.

In de openingspost kwam ook de Red Micro-kabel als een van de beste uit de bus. Met de typische Miniinthebox-coupons kost deze €1,69. Is deze even goed als de Nillkin?

Als ik een Xiaomi Power bank koop, zit daar ook een kabel bij. Is deze ook zo goed als bovenstaande?

Bij de xpb's zit een hele korte kabel. kwaliteit daarvan is wel goed maar doorvoer niet zo. geen 2A in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:25

Offtopic: Zijn deze couponcodes maar een keer te gebruiken? Ben van plan een tablet te kopen op tinydeal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
MeneerJoep schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:12:
[...]

Offtopic: Zijn deze couponcodes maar een keer te gebruiken? Ben van plan een tablet te kopen op tinydeal :)
Probeer eens xmas22 of bt7off11

[ Voor 3% gewijzigd door user001 op 29-12-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:10:
[...]

Bij de xpb's zit een hele korte kabel. kwaliteit daarvan is wel goed maar doorvoer niet zo. geen 2A in ieder geval.
Die zal het dus niet worden, aangezien ik dat (de oplaadsnelheid) net belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44
krissie100 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:16:
[...]

.... misschien hebben sommige "verwesterde shops" vakantie ingepland zoals MITB, want het lijkt er echt op dat ze stil liggen.
Even opnieuw mijn mailbox gecontroleerd.
"Today at 8:13 AM" bevestiging gehad van MITB van verzending van een item!
"Ordered on December 26, 2014" (van de $2 tegoed in de mailing van die dag).

Zo te zien wordt de dus toch gewerkt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line

- Die van Tinydeal heb ik gekocht, maar nog niet ontvangen.
- Red Micro kabel gekocht. Is zeker geen slechte kabel, maar laad niet hetgene op wat in de tabel staat. Getest met 2A adapter van OnePlus en de Xiaomi 10.400 powerbank (die toch 2A zou trekken)
- Bij de Xiaomi Power bank zit een kabeltje. Een van de beste die ik heb, maar dat kabeltje is gigantisch kort. 15cm? Ik zal direct eens meten 20 cm. Maar laat wel in de opstelling eerder vermeld, 1,7A door. De 2Akabels van Anker laten maar 1,24A door -.-

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 29-12-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
tokko1 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:21:
Eerst was de Mi band alleen beschikbaar voor android. Maar er is inmiddels ook een IOS app beschikbaar, dus het is niet alleen meer Android only.
toevallig sinds vorige week (tinydeal 12,75 euro) in bestelling staan. Ik heb zelf een iPhone 5S dus mooi dat er nu ook een officiele app is!

Ik zal mijn bevindingen wel delen zodra hij binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
lazydave-II schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:20:
[...]

toevallig sinds vorige week (tinydeal 12,75 euro) in bestelling staan. Ik heb zelf een iPhone 5S dus mooi dat er nu ook een officiele app is!

Ik zal mijn bevindingen wel delen zodra hij binnen is
Er is een apart mi band topic voor je ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Mijn MITB order wat is vandaag heb bestelt is verzonden, orders die ik op de 26ste heb geplaatst nog niet er lijkt er dus op dat MITB weer 'normaal' is aan het versturen van orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Ik heb dan maar de Nillkin-kabel gekocht bij die schimmige webshop TinyDeal.
Hopelijk werkt die goed.

Iets zegt mij trouwens dat deze tekst in de bevestigingsmail niet klopt.

Don’t miss out on your thank-you gift!
As a special thank you for shopping, you'll receive 20 TD Points free with your next purchase of $50 or more (Promotional products excluded). All TD Points can be used for purchase or redemption.
Use Code:
Ends: 01/01/1970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
bottom line schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:47:
[...]
- Bij de Xiaomi Power bank zit een kabeltje. Een van de beste die ik heb, maar dat kabeltje is gigantisch kort. 15cm? Ik zal direct eens meten 20 cm. Maar laat wel in de opstelling eerder vermeld, 1,7A door. De 2Akabels van Anker laten maar 1,24A door -.-
Da's inderdaad handig: Zo kort mogelijke kabel om te laden. Weerstand is lineair afhankelijk van de lengte van de kabel, dus als je een goedkope (bv: $2 mitb tegoed) kabel zoekt, is een korte kabel redelijk veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
MeneerJoep schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:12:
[...]

Probeer eens
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
bij Banggood

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmrizio schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:26:
[...]

Da's inderdaad handig: Zo kort mogelijke kabel om te laden. Weerstand is lineair afhankelijk van de lengte van de kabel, dus als je een goedkope (bv: $2 mitb tegoed) kabel zoekt, is een korte kabel redelijk veilig.
Ook onder de korte kabels zit er meer rotzooi dan juweeltjes tussen kan ik je uit ervaring vertellen ;)
Je hebt gelijk dat er dat er meer ampere stroomt door een rotzooi korte kabel dan een rotzooi lange kabel. Maar 0,4 A i.p.v. 0,2 A schiet je ook niet echt veel mee op als je begrijpt wat ik bedoel.

Bij HDMI kabels gaat die stelling overigens wel op, daarbij kan je gerust een goedkope korte (max. 50 cm) HDMI kabel van de Action of MITB halen, de verschillen in kwaliteit zijn niet waarneembaar i.v.t. de duurdere Monster kabels bijv. De verschillen merk je pas bij langere kabels.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 02:03:
[...]
Bij HDMI kabels gaat die stelling overigens wel op, daarbij kan je gerust een goedkope korte (max. 50 cm) HDMI kabel van de Action of MITB halen, de verschillen in kwaliteit zijn niet waarneembaar i.v.t. de duurdere Monster kabels bijv. De verschillen merk je pas bij langere kabels.
Ik heb een perfect werkende Action HDMI kabel van 5m (Duracell?) van 3€. Nog nooit last gehad van artifacts o.d.... Dus max. 50cm HDMI kabel is mss overdreven.
Meer dan 5m zou ik wel niet kopen bij MITB o.d.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

leuk stukje over HMDI kabels op Consumentenbond site
Digitale signalen bestaan uit een serie enen en nullen; tussenwaarden zijn niet mogelijk. Dus ook wanneer de signaalkwaliteit door slechte kabels of invloed van buitenaf vermindert, is de ontvanger in de meeste gevallen nog uitstekend in staat om het grote signaalverschil tussen een 0 en een 1 te kunnen onderscheiden en het signaal helemaal goed te interpreteren.
Xiaomi 10.400mAh powerbank voor €15,55 met
Members only:
bij TD.

nog steeds niks over die xiaomi muismat, begin te denken dat het een hoax was, net zoals die laptop bijna een jaar terug.

Members only:
werkt ook nog steeds op de Nillkin 1.2m 2A kabel €2,66

[ Voor 36% gewijzigd door Kenzi op 30-12-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:46
Kenzi schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:57:
Members only:
Misschien een stomme vraag, maar ik kan nergens die codes invoeren bij de winkelmand. Op welk moment moet je die code invoeren?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

nog steeds niks over die xiaomi muismat, begin te denken dat het een hoax was, net zoals die laptop bijna een jaar terug.
Dat zou erg jammer zijn. Ik zie hem inmiddels ook bij ibuygou onder 'New arrivals' staan. Uiteraard 'Out of stock'

[ Voor 19% gewijzigd door Hendrikje1 op 30-12-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37

Is it? http://www.banggood.com/X...M-15_6-Inch-p-941729.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

LordSinclair schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:11:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar ik kan nergens die codes invoeren bij de winkelmand. Op welk moment moet je die code invoeren?
Bij de keuze van betaalwijze, onder de "Order Information" is een veld met "Discount Coupon". Als je daar op klikt kan je een coupon invullen.
Die staat er al maanden. ;) 0 verkocht. Kijk eens goed, dat Mi logo is wel erg gephotoshopped.
Ook klopt de toetsenbord layout niet voor een 15" laptop, Het is eerder een soep van een 13" mac met oranje Mi logo erop (wat Mi trouwens nooit zo zou doen, kijk naar alle XPB logo's.)
En daarbij 16GB geheugen kost al meer dan die laptop. Dat gaat nooit. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 30-12-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Kenzi schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:23:
[...]

Bij de keuze van betaalwijze, onder de "Order Information" is een veld met "Discount Coupon". Als je daar op klikt kan je een coupon invullen.

[...]

Die staat er al maanden. ;) 0 verkocht. Kijk eens goed, dat Mi logo is wel erg gephotoshopped.
En daarbij 16GB geheugen kost al meer dan die laptop. Dat gaat nooit. _/-\o_
Ik weet het, maar nieuws: Xiaomi komt binnen enkele weken met toestel met high-end specificaties dit zou het best wel eens kunnen zijn..

Ik ben wel erg geïnteresseerd in die muismat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:51
Subtiel kickje op mijn vraag >:)
Thecola schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:14:
Met kerst voor het eerst een 'groot' product uit China besteld. Heb de SJCAM SJ4000 besteld via banggood, via de UK magazijn. Ze claimen zelf dat de verzendtijd 7-10 werkdagen beslaat. Klopt dit een beetje met jullie ervaring(en)?

Volgens m'n ordertrack is hij afgelopen zaterdag verzonden (had donderdag besteld).

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dangerousp schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:25:
[...]

Ik weet het, maar nieuws: Xiaomi komt binnen enkele weken met toestel met high-end specificaties dit zou het best wel eens kunnen zijn..

http://en.miui.com/thread-57784-1-1.html

Daar kan je alle Mi gadgets terug vinden. De muismat staat er niet tussen helaas. Wel de Game controller bijv.

Die introductie is hoogstwaarschijnlijk de Mi Pad 2, te samen met de Red Mi 2 (voor de markt in India heel belangrijk) en de Mi3S (er is nog geen S model van de Mi3)

ik kan het mis hebben maar mijn bronnen zitten doorgaans redelijk dichtbij 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Kenzi op 30-12-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Thecola schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:27:
Subtiel kickje op mijn vraag >:)

[...]
Ik heb een tijdje een experiment gedaan met het dropshipping programma van Banggood. Hierbij alleen maar producten uit UK Warehouse verkocht.

Conclusie: NOOIT WEER. Ze claimen inderdaad 7-10 werkdagen. In de praktijk is dit 3-4 week. Ik heb 1 positieve order gehad, deze kwam in 3 werkdagen (ja echt) binnen. Orders van begin december zijn tot op heden nog steeds niet binnen. Bende dus!

Reactie Banggood: Can you please wait a few more days.. blablalbal

Ik heb mijn twijfel of ze wel echt een UK warehouse hebben. Ik heb een keer wat naar Duitsland verzonden vanaf UK warehouse en moest toen ineens BTW betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Inderdaad wie denkt via de optie UK warehouse zijn spullen eerder te hebben komt vaak bedrogen uit.
Ik gebruik die optie zelf nóóit meer.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Hmm oké thx voor de replies. Balen, had gehoopt 'm binnen die 10 business days te hebben, zodat ik het cameraatje mee kan nemen op de wintersport.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

dangerousp schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:25:

Staat gewoon "in stock" voor $19.99 (ex tax en bizarre verzendkosten :X )

http://www.xiaomishop.com...-anti-slip-mouse-pad.html

Afbeeldingslocatie: http://www.xiaomishop.com/667-thickbox_default/oem-metal-anti-slip-mouse-pad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xiaomishop.com/668-thickbox_default/oem-metal-anti-slip-mouse-pad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
pinda powerrr schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:59:
[...]

De verzendkosten zijn inderdaad erg hoog. Eerst $9 en nu $17 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:29

sphere

Debian abuser

Laptop batterij besteld op ebay:
dear friend:
thanks for your purchasing, we are so sorry for this inconvenience to you, we had shipped the item#.[snip] to you from post office Vip Air Mail on Dec-02, but we are so sorry that today we receive the post office message, the package had been stopped and lost in your local customs unexpected, we will contact with the post for help, friend, we are so sorry for this inconvenience to you, we can resend the new item to you again . we are so sorry the delay, now we need your message, do you still need the item? if you need it, we can resend it as soon as possible, we think it will be favoring this times, please wait patience. but if you don't need it, we can full refund your payment.
please don't make any dispute / low DSR / bad feedback for us.if you do it, it wil harm us very much and no help for any good solution, we hope you can understand and help us.
waiting for your answer, wo are so sorry for this delay inconveninece to you again. but we also lost money in
U wot m8? 8)7

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Het is toch duidelijk wat ze bedoelen? Heb soms berichten gehad waar ik echt actief bij na moest denken om te begrijpen wat ze bedoelden :+

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 18:54

NSG

Je weet niks!

[...]

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Deze is niet van Xiaomi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is gewoon een alu plaat, niks xiaomi aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ik had al zoiets van, wat moeten ze daar mee dan? Wel een duur stukje alu dan :/

Heb je een foto van die Mi muismat? Want nu begin ik wel erg nieuwsgierig te worden wat jullie er nou zo mooi aan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:31

Chocoball

瞧好吧!

Nog wat laatste aanbiedingen van Banggood:

Earson ER-151 BT speaker $16,99
Nut tracker $7,99
BT armband $27,99
Gereedschapsetje $9,99
30000mAh solar powerbank $11,99
5000mAh solar powerbank $9,99
Waterdichte BT speaker $5,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 22:22

HellBeast

Oh My GoT!

Wat ik heel irritant vind aan Lightinthebox, is dat ik nergens gewoon contact kan opnemen via een mailtje of form. Er staat een "gegarandeerde 24 uurs verzending" nu al 4 dagen op status "verwerking" en ik kan nergens aan de bel trekken. (Of er moet me iets ontgaan zijn).

Ik zie alleen dat je kunt annuleren, het adres kunt wijzigen of betalingsproblemen kunt melden.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
HellBeast schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:15:
Wat ik heel irritant vind aan Lightinthebox, is dat ik nergens gewoon contact kan opnemen via een mailtje of form. Er staat een "gegarandeerde 24 uurs verzending" nu al 4 dagen op status "verwerking" en ik kan nergens aan de bel trekken. (Of er moet me iets ontgaan zijn).

Ik zie alleen dat je kunt annuleren, het adres kunt wijzigen of betalingsproblemen kunt melden.
klik op die betalingsprobleem en verander de reden naar "andere reden"

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 22:22

HellBeast

Oh My GoT!

robinjoo1 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:21:
[...]

klik op die betalingsprobleem en verander de reden naar "andere reden"
Ga ik proberen, thanks.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
ik heb nu vaak dat er staat dat hij niet verzonden is vraag ik of hij verzonden is door een ticket te sturen krijg ik een tracking's code hun zeggen ook dat hun systeem nu wat bugjes schijnt te hebben

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ok, vandaag mijn grootste wtf momentje van het jaar.... Had begin deze maand een stel slangenklemmen besteld (150 stuks) bij buyincoins, omdat t toch bijna niks kost en ik gek werd dat die dingen altijd op zijn als je ze nodig hebt. Kreeg gisteren 2 pakketjes, beide met een deel van de bestelling. Toen had ik al zoiets van, dit moet toch efficienter kunnen?

Vandaag in de brievenbus, nog 4 pakketjes. Opengemaakt en daarin zat de rest van de klemmen. Als toppunt was er 1 envelop, waarin 1 hele klem zat, gewikkeld in bubbeltjesfolie. Alsof die niet bij 1 van de andere 5 pakjes gepast had. Was nog de kleinste maat die ik besteld had ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
mark-k schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:42:
Ok, vandaag mijn grootste wtf momentje van het jaar.... Had begin deze maand een stel slangenklemmen besteld (150 stuks) bij buyincoins, omdat t toch bijna niks kost en ik gek werd dat die dingen altijd op zijn als je ze nodig hebt. Kreeg gisteren 2 pakketjes, beide met een deel van de bestelling. Toen had ik al zoiets van, dit moet toch efficienter kunnen?

Vandaag in de brievenbus, nog 4 pakketjes. Opengemaakt en daarin zat de rest van de klemmen. Als toppunt was er 1 envelop, waarin 1 hele klem zat, gewikkeld in bubbeltjesfolie. Alsof die niet bij 1 van de andere 5 pakjes gepast had. Was nog de kleinste maat die ik besteld had ook 8)7
Komt wellicht van verschillende magazijnen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hyp Hyper schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:00:
[...]

Komt wellicht van verschillende magazijnen af.
Lijkt me gek, was allemaal gemixt. pakjes zijn volgens de BIC order bevestiging binnen 2 dagen van elkaar verstuurd, waarvan 3 stuks binnen 10 minuten van elkaar.

Edit: en zo te zien is het pakje met 1 klem ook nog als 2e verstuurd 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 30-12-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Wow, die earson is wel heel goedkoop! Is gewoon origineel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
dangerousp schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:27:
[...]

Wow, die earson is wel heel goedkoop! Is gewoon origineel toch?
Ja, ik heb die van mij van BG gisteren binnen gekregen. Origineel en werkt perfect.

Helaas vervolgens meteen een voor mijn moeder besteld voor $21 en die kan ik niet meer cancellen. Misschien maar even een mail naar de klantenservice om te kijken of die wat voor me willen doen.

Dat gereedschapssetje is trouwens ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Goede ervaring met LitB, 20e besteld, 21e verzonden, vandaag afgeleverd :-). TOSLink kabeltje met gratis tegoed aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
bigbass schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:33:
Dat gereedschapssetje is trouwens ook een aanrader.
Nice..besteld.
De Earson heb ik helaas al aan m'n hele familie cadeau gedaan, dus daar heb ik ff niks aan. :P
Rylo schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:52:
Goede ervaring met LitB, 20e besteld, 21e verzonden, vandaag afgeleverd :-). TOSLink kabeltje met gratis tegoed aangeschaft.
Hier ff niet. Mijn gegarandeerd binnen 24 uur verzonden bestelling is na 36 uur nog niet verzonden.
(no big deal, maar roep het dan niet zo hard :P)

[ Voor 41% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Hyp Hyper schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:58:
[...]
Hier ff niet. Mijn gegarandeerd binnen 24 uur verzonden bestelling is na 36 uur nog niet verzonden.
(no big deal, maar roep het dan niet zo hard :P)
Zou dus zomaar verzonden kunnen zijn door bug systeem, stuur ze gewoon een berichtje in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filibuster
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 00:04
bigbass schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:33:
[...]

Ja, ik heb die van mij van BG gisteren binnen gekregen. Origineel en werkt perfect.
Ik wacht nog steeds op mij Earson van BG. Op 4/12 besteld, op 13/12 een RY track nummer gekregen, maar is nog. Niet binnen. Inmiddels al ingehaald door een SJ4000 besteld op 10/12. Doen die Earsons er wel vaker wat langer over? Of ben ik gewoon ongeduldig omdat het normaal zo snel gaat.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn Banggood order het beste annuleren ? Het product is nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:11:
Hoe kan ik mijn Banggood order het beste annuleren ? Het product is nog niet verzonden.
Live chat?
http://www.banggood.com/Support_hl91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
De miband zwart, ook bij Banggood in de aanbieding, met de c0de
Members only:

Kosten dan 18,59 $ of via PayPal 15,75 euro.

----------------------------------------------------------------------
Ongelooflijk 20 december een doa obd scanner ontvangen.
Net een nieuwe ontvangen van Banggood.

Heel erg netjes.

[ Voor 41% gewijzigd door Supertip op 30-12-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
filibuster schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:08:
[...]

Ik wacht nog steeds op mij Earson van BG. Op 4/12 besteld, op 13/12 een RY track nummer gekregen, maar is nog. Niet binnen. Inmiddels al ingehaald door een SJ4000 besteld op 10/12. Doen die Earsons er wel vaker wat langer over? Of ben ik gewoon ongeduldig omdat het normaal zo snel gaat.
Die van mij was 8 december verzonden. Die van jou kan best door de kerstdrukte ergens blijven hangen, zou me er nog niet te veel zorgen over maken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik denk dat er inderdaad wat is met de verzending van de Earsons. Ik heb namelijk nog een bestelling open staan, maar krijg ik over 5 dagen refund van. Is al onderweg sinds 11/11 en sinds 23 november geen update meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Hier pas na 10 weken (BangGood) ontvangen.
dangerousp schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:27:
Ik denk dat er inderdaad wat is met de verzending van de Earsons. Ik heb namelijk nog een bestelling open staan, maar krijg ik over 5 dagen refund van. Is al onderweg sinds 11/11 en sinds 23 november geen update meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
*knip* kappen met de statusupdates

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 30-12-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Nu heeft iedereen het over die pistons dat ze zo goed zijn. Maar daar zit een mic. op en daar kan mijn tablet niet goed mee overweg.

Wat zijn vergelijkbare maar dan zonder mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Vandaag zijn 4 pakjes bezorgd, op 3 verschillende momenten. Eerst twee door de gewone postbode, daarna een door de pakketbezorger en daarna nog een door een andere pakketbezorger 8)7. Het had eigenlijk ook allemaal gewoon door de brievenbus gepast.

Eindelijk zat er een pakje van Dealsmachine.com bij, daar zat ik al lang op te wachten. Verder nog meer sieraden, een aluminium sleutelhanger annex flesopener, een lampje en een pen.

Die pen heeft me aardig verrast! Het heeft een mooie fijne punt en schrijft goed. En door het golvende van het bamboe is hij ook best comfortabel vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
maartend schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:14:
Dan gebruik je de mic toch gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
lutkeveld schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:40:
[...]

Dan gebruik je de mic toch gewoon niet?
Nee, mijn tablet heeft moeite met de aansluiting. Geluid klinkt voor geen meter dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
maartend schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:44:
[...]

Nee, mijn tablet heeft moeite met de aansluiting. Geluid klinkt voor geen meter dan.
En dan moet je op de microfoonknop drukken voordat het weer goed klinkt? Dat heb ik tenminste soms gehad met oordoppen+mic. Heb er bij de pistons geen last van. Goede alternatieven zijn de Kanen KM92 (veel bas), of de Awei ESQ3 (iets neutraler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
lutkeveld schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:53:
[...]

En dan moet je op de microfoonknop drukken voordat het weer goed klinkt? Dat heb ik tenminste soms gehad met oordoppen+mic. Heb er bij de pistons geen last van. Goede alternatieven zijn de Kanen KM92 (veel bas), of de Awei ESQ3 (iets neutraler).
Werkte dus ook niet.

Ga eens kijken voor de Awei. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:39
*knip* probeer de tekst in dat grote roze blok eens te lezen, die bevat zeer nuttige informatie.

[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 30-12-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

svp een TR plaatsen :)

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 30-12-2014 18:50 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online

[...]

Members only:
bij TD.

Members only:
Die kortingscode bij de kabel zorgt hier voor een totaalprijs van €3,19 (gratis verzending). Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat €2,66 wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
user001 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:42:
[...]

Die kortingscode bij de kabel zorgt hier voor een totaalprijs van €3,19 (gratis verzending). Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat €2,66 wordt?
Vraag <-> Aanbod.
Je bent er te laat bij :) waarschijnlijk waren er al veel verkocht zodat de prijs hoger kwam te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
[...]
Members only:
bij TD.
1x Xiaomi 10400mAh 2.1A Power Bank for iPhone 6 Samsung Cellphone EBTPH-294409 $24.99
$19.20Discount Coupon $19.20
Edit Shopping Cart
Discount Coupon
Your Current Redemption Code: mip23off

krijg hem niet voor € 15.55 met de korting :/

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
bottom line schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:55:
[...]

Vraag <-> Aanbod.
Je bent er te laat bij :) waarschijnlijk waren er al veel verkocht zodat de prijs hoger kwam te liggen.
Nu had ik mijn order al geannuleerd! :(
Gelukkig heeft een (behoorlijk onvriendelijke) chatmedewerker dat kunnen ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
rambocus schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:56:
[...]

1x Xiaomi 10400mAh 2.1A Power Bank for iPhone 6 Samsung Cellphone EBTPH-294409 $24.99
Edit Shopping Cart
Discount Coupon

bottom line schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:55:
[...]
Vraag <-> Aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Ik gisteren mooi mijn cubot s200 binnen.

Heb er nog achter de dhl-koerier met zijn bakfiets gerend.

Ik in alle haast de verpakking bij het oud papier gesmeten (niet netjes, weet ik). Kijk ik later nog eens goed, zie ik er een papier op met een rekening van DHL. Ik meen dat je altijd direct moest betalen. Of is de koerier vergeten mij te laten afrekenen? Dat zou wel mooi zijn.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
jhhest schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:28:
Ik gisteren mooi mijn cubot s200 binnen.

Heb er nog achter de dhl-koerier met zijn bakfiets gerend.

Ik in alle haast de verpakking bij het oud papier gesmeten (niet netjes, weet ik). Kijk ik later nog eens goed, zie ik er een papier op met een rekening van DHL. Ik meen dat je altijd direct moest betalen. Of is de koerier vergeten mij te laten afrekenen? Dat zou wel mooi zijn.
Mijn ervaring is dat het een factuur is, dus achteraf overmaken...
Je kan wachten op de herinnering, of even bellen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Herr Flicker schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:33:
[...]

Ik heb een tijdje een experiment gedaan met het dropshipping programma van Banggood. Hierbij alleen maar producten uit UK Warehouse verkocht.

Conclusie: NOOIT WEER. Ze claimen inderdaad 7-10 werkdagen. In de praktijk is dit 3-4 week. Ik heb 1 positieve order gehad, deze kwam in 3 werkdagen (ja echt) binnen. Orders van begin december zijn tot op heden nog steeds niet binnen. Bende dus!

Reactie Banggood: Can you please wait a few more days.. blablalbal

Ik heb mijn twijfel of ze wel echt een UK warehouse hebben. Ik heb een keer wat naar Duitsland verzonden vanaf UK warehouse en moest toen ineens BTW betalen.
Supertip schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:52:
Inderdaad wie denkt via de optie UK warehouse zijn spullen eerder te hebben komt vaak bedrogen uit.
Ik gebruik die optie zelf nóóit meer.
WOW! Nou ik heb 'm dus vandaag binnen gekregen :*)

1e kerstdag besteld, zaterdag een melding gehad dat ie verzonden was en vandaag ontvangen! 8)

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
Rdegoede schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:31:
[...]

Mijn ervaring is dat het een factuur is, dus achteraf overmaken...
Je kan wachten op de herinnering, of even bellen hoe het zit.
Stiekem gehoopt dat de bezorger een foutje had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
Thecola schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:32:
[...]

[...]

1e kerstdag besteld, zaterdag een melding gehad dat ie verzonden was en vandaag ontvangen! 8)
Vroeger stonden er altijd van die waarschuwingen in dit topic.. Dat je moest oppassen met bestellen met kerst ivm levertijden. Lijkt tegenwoordig een stuk beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
maartend schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:14:
Nu heeft iedereen het over die pistons dat ze zo goed zijn. Maar daar zit een mic. op en daar kan mijn tablet niet goed mee overweg.

Kan het niet zijn dat je aansluiting net even anders is. Zoek even met google naar OMTP to CTIA.
Ik weet niet of dat het probleem is. Is maar een idee. Voor 1 of 2 dollar heb je een converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
rambocus schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:56:
[...]

Edit Shopping Cart
Discount Coupon

Ik quote mezelf even, had zeker nog iets in mijn ogen 8)7 :O maar ik had hem in $ staan ipv € , nu kost hij 15.72€

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 15:17
http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

Toch maar wat besteld mett het gratis tegoed, al mn eerdere tegoed was vervallen :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het melden van wat je gekocht hebt valt onder statusupdates/"ik ook". Svp achterwege laten, dit is geen topic voor meldingen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik heb trouwens even en vraagje, ik heb zo'n cheape ebay voltage converter gekocht, zodat ik 2 50W powerleds op een auto accu zou kunnen aansluiten. Dit moet dus van 12-14V naar 30-35V. Hij werkt prima voor zover ik kan meten, maar de vraag is, ga ik dood als ik dit ding langer dan 2 minuten gebruik? :P

http://www.ebay.com/itm/1...pply-module-/141316770525

(oftewel, is dit ding een beetje veilig of moet ik met de brandblusser in de hand in de auto zitten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Ik heb de Earson toevallig vandaag binnen gekregen. Echt super ding. Goed geluid stevig gebouwd. En er komt een goede bas uit. En dat voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:53

ViezeVis

Sample Text

Thecola schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:32:
[...]

[...]

Gek? Op zaterdag, zondag en maandag transporteert PostNL geen zendingen van depot A naar B.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Voor de china shoppers die nog op zoek zijn naar een quadcopter. Vandaag zijn enkele quadcopters zoals de cheerson cx10 in de aanbieding bij de Banggood. Er is vandaag ook nog een actieve coupon voor rc toys: "bestbg".

Die coupon werkt niet via hun site (flashdeals), maar werkt wel als je het via de mobiele app toepast. Een cheerson cx10 heb je op die manier al voor zo'n 12 euro.

Voor de komende 2 uur is er nog een flashdeal voor de syma s107 RC heli. Dit is ook een leuke beginners helicopter. Hij is nu voor ongeveer de helft van de prijs => 15,99 en ook hierop kun je de kortingscode gebruiken. Heb je voor 12 euro een mooie chopper!

[ Voor 25% gewijzigd door Kasj op 31-12-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Heb afgelopen weekend dit statief (Q-555) besteld via Amazon.co.uk. Dat is niet China uiteraard, maar het is wel een Chinees statief wat je ook op diverse webshops en eBay tegenkomt.

http://www.amazon.co.uk/XCSOURCE®-Profeshional-Portable-Magnesium-Aluminium/dp/B00KNJ2QUA

Je komt hem in allerlei merken en varianten tegen, maar volgens mij komen ze allemaal van het merk Beike. Die van mij in ieder geval wel. De prijs via Amazon was ongeveer gelijk aan de diverse Chinese webshops en ebay, maar lekker snel in huis en geen btw of invoerrechten.

Ik ben niet zo heel veeleisend, maar vind het een erg fijn en compact statief. Vrije unieke feature is dat je hem eenvoudig kunt ombouwen naar een monopod. De ballhead lijkt goed stabiel te zijn, goed verstelbaar, alleen wil ik ook kunnen pannen met video opnames. Dus heb er gisteren nog een Beike BK-03 ballhead bij besteld, die wel 360 graden kan pannen: http://www.amazon.co.uk/B...ead-Release/dp/B00JSJXH3Q

[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 31-12-2014 08:26 ]

Pagina: 1 ... 65 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.