Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.178 views

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:29:
[...]

Lekker laseren?
Die dingen gaan of moeten verboden worden omdat er nogal veel kneusjes met die dingen op mensen of vliegtuigen gaan richten met alle gevolgen van dien, vinden ze stoer :')
haha, hier niet hoor, mijn kat vind het leuk ;)
Het is ook geen sterke laser oid, gewoon zo'n simpele rode, niet zo'n krachtige groene die je wel eens ziet bij een voetbalwedstrijd |:(

[ Voor 16% gewijzigd door krissie100 op 25-10-2014 18:31 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 14:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

[...]

Lekker laseren?
Die dingen gaan of moeten verboden worden omdat er nogal veel kneusjes met die dingen op mensen of vliegtuigen gaan richten met alle gevolgen van dien, vinden ze stoer :')
Idd, ze moeten die laser eerst maar eens uittesten op hun eigen ogen. Maar het zijn vaak ontzettende lafaards, mensen beschijnen doen ze ook alleen met wat mede lafaards om zich heen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_gadget op 25-10-2014 18:42 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:13

nFo

[...]

Bij een inbraak wordt er om je auto te starten heel vaak gebruik gemaakt van de OBD-ingang.
Ze breken in, hangen je auto via de ODB aan de computer en kunnen op die manier de gegevens inlezen in een nieuwe sleutel.
Het eerste wat er dus uitgaat is je tracker. Lijkt me geen goede plaats. Liever een tracker die je ergens kan wegstoppen en rechtstreeks zijn stroom van de batterij haalt.
Ja oke dat is waar, bij sommige zit er zo'n doorlus Y-kabel erbij of koopt het er los bij.
Zodat je het beter kan verstoppen en gewoon de OBD stekker vrij is.
Is ook meer bedoelt om op het bedrijf te zien waar alle voertuigen zijn.

Ik zat eerst hier te kijken naar de TomTom Link 200: http://business.tomtom.co...ts/vehicle-tracking-lite/
Maar is meer op zakelijke markt gericht.
En het viel mij op dan ze zo'n OBD kastje ervoor gebruiken, dus toen even verder kijken op internet.

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 25-10-2014 18:54 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Wat is BLVS trouwens?

druk en typefouten voorbehouden

• krissie100
BPOST, BELGISCHE POST

rot caps toch ook ;)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
freestyler2 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Iemand enig idee hoe deze van kleur veranderd, dimbaar of niet? en of dexe op een PowerBank kan worden aangesloten?
Verandert niet van kleur en is niet dimbaar, of je moet een usb-source hebben met controlled output.
Het heeft 'n USB-plug, dus aansluiten kan je :) En 't brandt ook nog.

Dimbaar zou eventueel nog gefixed kunnen worden door er zo 'n mini-dimmer unit tussen te frutselen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

Vandaag een iPhone 4 gekocht voor een paar tientjes om die als iPod te gebruiken. Nu heb ik het idee om hem ook als wekkerradio te gaan gebruiken omdat toch een deel van mijn muziek collectie erop komt (heb 200GB aan muziek dus alles gaat niet passen :P) dus nu ben ik opzoek naar een speaker dock die de iPhone ook nog tegelijkertijd oplaad.

Ik heb deze gevonden:

http://www.aliexpress.com...4-4S-iPod/1704886068.html

Maar wat ik eigenlijk zoek is een shop waar ik met paypal kan betalen. Bij DX, BG, Tmart, Tinydeal, etcetera zijn ze allemaal veel duurder, en de docks die ik op Ebay heb gevonden lijken de iPhone niet tegelijkertijd op te laden. Als er niks te vinden is kan ik hem ook wel met CC op Aliexpress kopen maar heb toch liever PayPal dus als iemand iets weet graag. :)

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:00:
Vandaag een iPhone 4 gekocht voor een paar tientjes om die als iPod te gebruiken. Nu heb ik het idee om hem ook als wekkerradio te gaan gebruiken omdat toch een deel van mijn muziek collectie erop komt (heb 200GB aan muziek dus alles gaat niet passen :P) dus nu ben ik opzoek naar een speaker dock die de iPhone ook nog tegelijkertijd oplaad.

Ik heb deze gevonden:

Maar wat ik eigenlijk zoek is een shop waar ik met paypal kan betalen. Bij DX, BG, Tmart, Tinydeal, etcetera zijn ze allemaal veel duurder, en de docks die ik op Ebay heb gevonden lijken de iPhone niet tegelijkertijd op te laden. Als er niks te vinden is kan ik hem ook wel met CC op Aliexpress kopen maar heb toch liever PayPal dus als iemand iets weet graag. :)
Je kunt de verkoper op Ali altijd een berichtje sturen met de vraag of je m via PayPal kunt betalen. Meestal willen ze dat wel.

• krissie100
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:00:

Ik heb deze gevonden:

Www.banggood.com/IP115-Ch...-iPhone-iPad-p-88224.html

Misschien is dit leuk, kan je meteen ook gebruiken voor andere toestellen

Verwijderd

krissie100 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:11:
[...]

Www.banggood.com/IP115-Ch...-iPhone-iPad-p-88224.html

Misschien is dit leuk, kan je meteen ook gebruiken voor andere toestellen
Erg leuk inderdaad. :P maar even een beetje te duur. Ik heb al een earson dus voor de muziek hoef ik het niet te doen. :) toch bedankt voor de tip. :)

• krissie100
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:13:
[...]

Erg leuk inderdaad. :P maar even een beetje te duur. Ik heb al een earson dus voor de muziek hoef ik het niet te doen. :) toch bedankt voor de tip. :)
Www.ebay.com/itm/310790071855?nav=SEARCH

Verwijderd

Had ik ook gezien, maar kan niet echt uit de beschrijving opmaken of die de iPhone ook oplaad, aangezien die portable is gok ik van niet.

• krissie100
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

Had ik ook gezien, maar kan niet echt uit de beschrijving opmaken of die de iPhone ook oplaad, aangezien die portable is gok ik van niet.
Idd, vragen aan de seller?

Verwijderd

Ohja doh! Zal even een berichtje sturen. :)

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:46:
[...]

Ja oke dat is waar, bij sommige zit er zo'n doorlus Y-kabel erbij of koopt het er los bij.
Zodat je het beter kan verstoppen en gewoon de OBD stekker vrij is.
Is ook meer bedoelt om op het bedrijf te zien waar alle voertuigen zijn.

Ik zat eerst hier te kijken naar de TomTom Link 200: http://business.tomtom.co...ts/vehicle-tracking-lite/
Maar is meer op zakelijke markt gericht.
En het viel mij op dan ze zo'n OBD kastje ervoor gebruiken, dus toen even verder kijken op internet.
Het concept is goed, alleen zal je het praktisch beter moeten uitwerken dan gewoon inpluggen.
Ik ben ook al even op zoek naar een goede gps-tracker, maar nog niets goed prijs/kwaliteit gevonden.
Het systeem met simkaart en rechtstreekse aansluiting op de batterij heeft mijn voorkeur.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

Het concept is goed, alleen zal je het praktisch beter moeten uitwerken dan gewoon inpluggen.
Ik ben ook al even op zoek naar een goede gps-tracker, maar nog niets goed prijs/kwaliteit gevonden.
Het systeem met simkaart en rechtstreekse aansluiting op de batterij heeft mijn voorkeur.
Dus meer zoals dit :
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2014/11/SKU170468/1.jpg
http://www.banggood.com/M...-GPSGSMGPRS-p-952281.html ?

Verwijderd

Inderdaad. Die usb aansluiting is makkelijk te omzeilen, dus kan je eigenlijk wel min of meer rechtstreeks aansluiten op de batterij zodat ze die niet makkelijk kunnen afsluiten. Ga ik op mijn wishlist zetten :)

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
dodge_911 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:29:
Mailtje van BG binnen waar ze in vragen nog geduld te hebben.
Als mijn orders na 60 dagen nog niet binnen zijn bieden ze resend of refund aan.
Aan de ene kant, doordat er nu wat meer achtergrondinfo beschikbaar is ben ik wel geneigd om hen die 60 dagen gewoon te gunnen. Ik heb de belofte 'zwart op wit' dus...
Maar aan de andere kant ben ik dan mijn stok achter de deur (PP-claim) wel mooi kwijt...

Omdat er spul bijzit waar ik eigenlijk nu wel op zit te wachten, zou ik een paar dingen nu al opnieuw orderen en dan laten verzenden via SG post of HK post.
geldt die vetraging ook voor orders met EMS als verzend methode

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44
vroeger betekende onderstaande gebaar iets als: we bellen nog

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/23/85/352385_130583617339371280.jpg

nu kan er echt op deze manier gebeld worden (iets voor wintersporters?)

http://www.tinydeal.com/v-p-139523.html

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Bij Dealextreme zijn nu ook de Xiaomi USB LED lampjes te koop voor $5,35.

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Voor de Galaxy S4 Mini van mijn vriendin zoek ik een oplaad dock. Aangezien ze een diversiteit aan cases gebruikt (van erg dunne die micro USB aansluiting vrij laat tot een hoesjes waarbij deze met een "flapje" afgesloten wordt) is een toestel specifieke variant (bijvoorbeeld http://www.dx.com/p/mini-...white-225506#.VEy3dPmG8xK) niet geschikt. Ik ben daarom op zoek naar een meer universeel model. Iets als deze (http://www.dx.com/p/unive...white-260741#.VEy2zfmG8xI) bijvoorbeeld, hoewel ik bij dit model vermoed dat ie problemen heeft bij een wat dikkere case omheen (past de USB er dan ver genoeg in om te laden?) of wanneer het "flapje" van de Micro USB naar achter geklapt is.

Iemand met ditzelfde dilemma gezeten en uiteindelijk een geschikt model gevonden?

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

JBS schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:01:
Voor de Galaxy S4 Mini van mijn vriendin zoek ik een oplaad dock. Aangezien ze een diversiteit aan cases gebruikt (van erg dunne die micro USB aansluiting vrij laat tot een hoesjes waarbij deze met een "flapje" afgesloten wordt) is een toestel specifieke variant (bijvoorbeeld http://www.dx.com/p/mini-...white-225506#.VEy3dPmG8xK) niet geschikt. Ik ben daarom op zoek naar een meer universeel model. Iets als deze (http://www.dx.com/p/unive...white-260741#.VEy2zfmG8xI) bijvoorbeeld, hoewel ik bij dit model vermoed dat ie problemen heeft bij een wat dikkere case omheen (past de USB er dan ver genoeg in om te laden?) of wanneer het "flapje" van de Micro USB naar achter geklapt is.

Iemand met ditzelfde dilemma gezeten en uiteindelijk een geschikt model gevonden?
Je zou ook qi charging kunnen overwegen. Ik heb deze voor mijn Galaxy Note II. Opladen duurt ongeveer net zo lang als normaal opladen (tenzij je een goede qi charging pad hebt). Alleen is deze niet meer te koop bij DX maar is wel nog via bijvoorbeeld eBay of andere shops te krijgen.

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 21:26

ViezeVis

Sample Text

We kwamen laatst in dit topic veel vragen naar boven hoe de kwaliteit van de Earson speaker was in verhouding tot de Hercules BTP04. Heb er een YouTube video van online gezet. Ik had al eens eerder aangegeven waarom ik de Earson beter vond, en op basis van de YouTube video merk je wel waarom.

Ben nu wel benieuwd wat jullie mooier vinden klinken als jullie de video hebben gezien.

Klik hier.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 17:09
EN-IS schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:44:
Update met betrekking tot Urumqi / Urumqi International:
naar aanleiding van de vele berichten en onduidelijkheden heb ik een aantal shops benaderd en gevraagd wat er aan de hand is met Urumqu International en de bestellingen die daar zijn blijven liggen (sommigen al meer dan 3/4 weken). Ik heb gemerkt dat de Chinese shops niet echt staan te poppelen om informatie te geven, reacties als 'niets aan de hand, je bestelling komt eraan...' zijn erg gemeengoed.

Ook het negeren van mijn vragen en vage antwoorden geven kwam ook helaas iets te veel voor. :)

Uiteindelijk heb ik wat info die ik hier kan delen, allereerst, bijna geen webshop maakt nog gebruik van 'deze' verzendmethode ('Special line packet mailed in eastern Europe' wat een naam...), verder;
- Bestellingen werden vanuit de magazijnen vervoerd naar Urumqi International met de auto/bus/vrachtwagen
- Urumqi en Kazachstan hebben onenigheid over de 'vracht' kosten
- Een aantal vluchten zijn hierdoor vertraagd en zelfs geannuleerd
- De Chinese webshops zijn momenteel bezig om het probleem op te lossen

Tip; zie Urumqi International en je bestelling als twee losstaande zaken. Wat ze bedoelen met "we zijn bezig om het op te lossen" is niet duidelijk, ik heb het idee dat ze gaan proberen om de bestellingen alsnog te laten doorsturen of ze worden teruggehaald en opnieuw verzonden.

Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.

Ik heb de shops ook gevraagd naar de aanval die heeft plaatsgevonden in Urumqi (zie bericht dodge_911 / The New York Post), daar wordt niet op gereageerd.
Inmiddels heb ik weer een update grkegen inzake mijn order die vast staat/stond op Urumqi.

2014-10-23 12:13
Urumqi international, Netherlands-NL export total letters sent, Departure from outward Office of Exchange
2014-10-23 12:10
Urumqi international, Netherlands-NL export turnkey fengkai split each other, Opening

Kan iemand mij vertellen wat hier boven staat? Het gaat om een earson speaker. Mijn broertje heeft er ook een besteld (zelfde dag maar andere naam).

• krissie100
Betekend dat hij weg is uit urumqi :o :o :o :o :o

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:48:
Betekend dat hij weg is uit urumqi :o :o :o :o :o
Nee, Depature from outward office of exchange betekend dat hij wacht op een vlucht of vervoersmethode.

• krissie100
ViezeVis schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Nee, Depature from outward office of exchange betekend dat hij wacht op een vlucht of vervoersmethode.
Dan heb ik het altijd verkeerd begrepen ;)
Want bij mijn tracking was altijd departure form outware office of exchange en daarna arrival office of exchange of zoiets, in ieder geval arival als eerste status erna

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:58:
[...]

Dan heb ik het altijd verkeerd begrepen ;)
Want bij mijn tracking was altijd departure form outware office of exchange en daarna arrival office of exchange of zoiets, in ieder geval arival als eerste status erna
Dit is de volgorde als het goed is:

- Collection; zending is aangemeld en wordt verzameld om verzonden te worden naar het vliegveld.
- Dispatching; afronding van het verzamelen van alle pakketten.
- Opening; douanecontrole van het pakket.
- Depature from outward office of exchange; wachtend op een vlucht of ander vervoer.
- NL, null; pakket heeft origin verlaten en is onderweg naar Nederland.
- Arrival at inward office of exchenge; pakket is in Nederland aangekomen en aangemeld bij PostNL (trackingcode van PostNL opvragen is ook al mogelijk dan).

• jspr360
ViezeVis schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

Dit is de volgorde als het goed is:

- Collection; zending is aangemeld en wordt verzameld om verzonden te worden naar het vliegveld.
- Dispatching; afronding van het verzamelen van alle pakketten.
- Opening; douanecontrole van het pakket.
- Depature from outward office of exchange; wachtend op een vlucht of ander vervoer.
- NL, null; pakket heeft origin verlaten en is onderweg naar Nederland.
- Arrival at inward office of exchenge; pakket is in Nederland aangekomen en aangemeld bij PostNL (trackingcode van PostNL opvragen is ook al mogelijk dan).
Thanks!

• unrealbe
  • Laatst online: 03-11 14:31
2014-10-08 10:33
乌鲁木齐国际, 比利时 - BE, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-10-08 10:21
乌鲁木齐国际, 比利时 - BE, 出口总包互封开拆, Opening
2014-10-01 19:27
83009903, 比利时 - BE, 收寄局收寄, Collection

Twee pakketjes, toch maar een mailtje gestuurd. Jammer want had op allebij een mooie kortingsbon die ik nu wss niet ga kunnen gebruiken.

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Even een vraagje, is dit een goede powerbank: http://www.banggood.com/2...obile-Phone-p-947569.html

Of is 20000 mAh pure overkill???
Ik vraag het even omdat ik nog niet bekend ben met powerbanks (ja van vrienden enz.)

Alvast bedankt!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:32:
Even een vraagje, is dit een goede powerbank: http://www.banggood.com/2...obile-Phone-p-947569.html

Ik vraag het even omdat ik nog niet bekend ben met powerbanks (ja van vrienden enz.)

Alvast bedankt!
Ik denk dat je ook zeker rekening moet houden met ontploffingsgevaar.Ik denk niet ik weet haast wel zeker dat hier geen Samsung Cell batterijen inzitten. Ik heb de kleine variant case met een aantal 4900mAh Ultrafire batterijen, maar dat haalt ie bij lange na niet en ik denk dat deze van Banggood dat al helemaal niet haalt.

• PeaceFreak
  • Nu online

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

ViezeVis schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Ik denk dat je ook zeker rekening moet houden met ontploffingsgevaar.Ik denk niet ik weet haast wel zeker dat hier geen Samsung Cell batterijen inzitten. Ik heb de kleine variant case met een aantal 4900mAh Ultrafire batterijen, maar dat haalt ie bij lange na niet en ik denk dat deze van Banggood dat al helemaal niet haalt.
Ehm ik ben geen kenner maar wat is dan een goede & goedkope powerbank voor dagelijks gebruik...?
Ik weet echt niet hoeveel mAh ik nodig heb...

Ik heb een Huawei telefoon + Asus tablet om op te laden.
Telefoon sowieso dagelijks en tablet 1x in de 2a3 dagen...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:32:

Alvast bedankt!
20000 mAh voor dat geld is praktisch onmogelijk. Ik zou met een grote boog rond dat ding lopen en gewoon een Xiaomi 10400 halen bij banggood. Dan ben je goedkoper uit en haal je waarschijnlijk meer capaciteit dan die zogenaamde 20000.

Android developer & dürüm-liefhebber

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Ehm ik ben geen kenner maar wat is dan een goede & goedkope powerbank voor dagelijks gebruik...?
Ik weet echt niet hoeveel mAh ik nodig heb...

Ik heb een Huawei telefoon + Asus tablet om op te laden.
Telefoon sowieso dagelijks en tablet 1x in de 2a3 dagen...
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-923637.html
Dit is nog steeds één van de meest gewaardeerde producten op Tweakers denk ik. Goed product, heb hem zelf ook.

//
Banggood heeft nu zelf ook een video gemaakt om te laten zien dat ze de originele verkopen.
YouTube: Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank - Banggood.com

[ Voor 17% gewijzigd door ViezeVis op 26-10-2014 15:06 ]

• PeaceFreak
  • Nu online

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké is het normaal dat ze 20+ dollar kosten?
Ik zie namelijk veel andere powerbanks op Banggood voor minder...
Ik hoef geen high-end oplader, als hij maar veilig is ;)

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:42:
Wat versta jij onder high-end? Ik kan namelijk geen enkele high-end powerbank verzinnen omdat ze bijna allemaal hetzelfde zijn. De één heeft meer capaciteit dan de ander, de één is meer betrouwbaarder etc.

De Xiaomi powerbank is veilig, maar levert ook de juiste mAhs.

• Lazarus71
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 18:22
@rikdegraaff
Misschien een miscommunicatie, maar zoek je nu een powerbank (voor als je geen 'normale' lader en een stopcontact bij de hand hebt) of een lader zoals je bij je mobiel / tablet krijgt?

Ik begon te twijfelen toen ik je berichten teruglas.

• PeaceFreak
  • Nu online

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

@bashoogers: Ik bedoelde eigenlijk met high-end 20000 mAh en hoger...
Maar zoals ik al zei, ik weet niet hoeveel mAh ik nodig heb.

@Lazarus71: Nee, ik bedoel echt een powerbank voor onderweg.

Alvast allen bedankt!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:42:
Dude, die Xiaomi is hier door talloze Tweakers gekocht, getest, en goed bevonden. Vandaar dat we dit zo 'n beetje kunnen garanderen. (Ik denk in de twee topics gecombineerd een kleine 100 stuks)

Wil je toch lekker je eigen zin doen, go ahead, maar dan niet komen huilen dat de capaciteit niet klopt, of dat er rook uitgekomen is, of ... :)

Kom op, waar vind je nog zoveel power onder de 20€, uit een ding dat blijft werken, en geen rare kuren heeft?

• PeaceFreak
  • Nu online

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Sorry dodge, maar ik vraag dit allen omdat ik bij God niet weet wat ik moet hebben...
Maar een rokend zooitje mot ik ook niet hebben ;)

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:11:
Sorry dodge, maar ik vraag dit allen omdat ik bij God niet weet wat ik moet hebben...
Zoek uit hoeveel mAh batterij je telefoon en tablet hebben en kijk dan hoeveel keer dat past in 10400.
Dan heb je ongeveer een indicatie hoe vaak je hem kunt opladen.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
rikdegraaff schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:11:
Juist! Wij willen je dus niet dood :) Vandaar, Xiaomi :) (en nee, ik heb er geen aandelen in)
Theoretische capaciteit op 5V is 7696mAh, in real life dichter bij de 6800mAh dus daarmee laad je een doorsnee telefoon zo 'n 3 keer mee op.
Kijk even in de specsheets van jouw devices om te weten hoeveel de batterijcapaciteit bedraagt.
Wat bashoogers zegt dus :)

[ Voor 28% gewijzigd door dodge_911 op 26-10-2014 16:17 ]

• PeaceFreak
  • Nu online

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Aha, oke dank jullie beiden voor de berichten.
Ik ga maar eerst eens even rekenen... haha :D

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

dodge_911 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:13:
[...]

Juist! Wij willen je dus niet dood :) Vandaar, Xiaomi :) (en nee, ik heb er geen aandelen in)
Theoretische capaciteit op 5V is 7696mAh, in real life dichter bij de 6800mAh dus daarmee laad je een doorsnee telefoon zo 'n 3 keer mee op.
Kijk even in de specsheets van jouw devices om te weten hoeveel de batterijcapaciteit bedraagt.
Wat bashoogers zegt dus :)
Waarom zou je in godsnaam naar 5V gaan rekenen?

Ik heb zelf een keer in het vorige topic het volgende gepost:
Enes_81 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:44:
Het is niet zo simpel dat je het aantal mAh van een Powerbank kan delen door die van het op te laden apparaat. Vaak is er een voltage verschil (iPhone 5 accu 3,8V), je dient het dan ook om te rekenen naar Wh.

Xiaomi Powerbank: 3,6Volt * 10400mAh /1000 = 37.44Wh
iPhone 5: 5.45Wh (staat op de accu)

37.44 / 5,45 = 6,86....
Vervolgens moet je uitgaan van een efficiëntie van zo'n 80%
6,86... * 0,8 = 5,5x opladen van een iPhone 5.
Dit komt tenminste overeen met wat ik in de praktijk heb getest.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dacht dat de MiBand alleen met Xiaomi-devices werkte... nee dus, dit is m'n tabletje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y7p6A2VWdiKG8ASme1Bl3yeV/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Enes_81 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Waarom zou je in godsnaam naar 5V gaan rekenen?
Omdat je output op 5V en niet op 3,7V
Stel je hebt 'n emmer met een gat, en een emmer met een groter gat. Je doet daar een gelijke hoeveelheid water in. De emmer met het grotere gat (5V) gaat sneller leeg zijn dan de emmer met het kleinere gat (3,7V)
5* je iphone van leeg naar vol is imho niet mogelijk, met eigen resultaten ter bevestiging.
Ik heb een hoop draintests gedaan met leds, ipads, andere powerbanks, telefoons, en kom telkens rond de 6800mAh aan capaciteit uit, gemeten met een KCX-017.
Enes_81 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:44:
Het is niet zo simpel dat je het aantal mAh van een Powerbank kan delen door die van het op te laden apparaat. Vaak is er een voltage verschil (iPhone 5 accu 3,8V), je dient het dan ook om te rekenen naar Wh.

Xiaomi Powerbank: 3,6Volt * 10400mAh /1000 = 37.44Wh
iPhone 5: 5.45Wh (staat op de accu)

37.44 / 5,45 = 6,86....
Vervolgens moet je uitgaan van een efficiëntie van zo'n 80%
6,86... * 0,8 = 5,5x opladen van een iPhone 5.
Om met jouw cijfers te rekenen : 5,45 Wh / 3,7V = 1,472...Ah
En jouw voorbeeld van een iPhone 5 heeft een capaciteit van 1440 mAh, volgens de specs.
Kotm al aardig in de buurt, hé.

En de real life capacity van 6800Mah delen door 1440mAh : 4,72 keer opladen zonder verliezen.

Eigenlijk als je bekijkt hoeveel keer stroom getransfromeerd wordt bij 'n powerbank en 'n gadget dat 't oplaadt :
  • 240V -> 5V -> 3,7V bij 't laden van de powerbank
  • 3,7V->5V->3,7V bij 't opladen van je telefoon of ander li-nogwat spul
En dan vinden wij het gek dat de theoretische capaciteit nooit gehaald wordt :D

[ Voor 56% gewijzigd door dodge_911 op 26-10-2014 17:38 ]

• lutkeveld
Er word dus twee keer getransformeerd. Er van uitgaande dat dat met 85% word gedaan blijft er 10400*0,85*0.85=7514mAh over. Dit getal kan je dan delen door de accucapaciteit van het desbetreffende device dat je wil opladen.

Kan je je emmer vergelijking uitleggen? Een 5v bron is niet per sé sneller leeg, dat hangt af van de stroomsterke (P=U*I)

Wattuur is trouwens een betere indicatie voor capaciteit. mAh en Wh komen niet altijd overeen vanwege het variërende voltage van een lithium cel van vol naar leeg (4.2 naar 2.5-3V)

[ Voor 20% gewijzigd door lutkeveld op 26-10-2014 18:27 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lutkeveld schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:18:
Er word dus twee keer getransformeerd. Er van uitgaande dat dat met 85% word gedaan blijft er 10400*0,85*0.85=7514mAh over. Dit getal kan je dan delen door de accucapaciteit van het desbetreffende device dat je wil opladen.

Kan je je emmer vergelijking uitleggen? Een 5v bron is niet per sé sneller leeg, dat hangt af van de stroomsterke (P=U*I)
Bij gelijke capaciteit en gelijke stroomsterkte zal het dus bij 5V wel sneller leeg zijn dan bij 3,7V, right ?
Waar ging ik uit van Volt en niet van Ampere ?
Omdat elk device een ander amperage 'vraagt', terwijl het voltage wel redelijk constant blijft.

Wattage is een uitkomst van een formule hé
Als je 1 van de onderdelen van die formule gaat aanpassen, gaat dat de uitkomst toch beinvloeden, niet?
Nu is math wel nooit mijn strongpoint geweest, dus misschien is dit helemaal fout.

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 26-10-2014 18:37 ]

• lutkeveld
Het gaat vaak om een absoluut getal. Een device heeft een oplaadlimiet op celniveau. Stel; 4,2v 1000mA. Zonder verliezen trek je dan op 5V 840mA. Hoe hoger het voltage, hoe lager de stroomsterkte. Het aantal Watt blijft echter gelijk, Het is preciezer om in wattuur omdat je dan zowel volt als ampere, welke beide variëren bij het opladen, meeneemt in je vergelijking. Het is inderdaad wel handiger om hier te rekenen met de output op 5V, omdat je dan al de inefficientie van de powerbank weet. (in)efficiëntie van het oplaadcircuit in de mobiel blijft een gok.

amperage is trouwens een niet bestaand woord ;)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lutkeveld schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:37:
I beg to differ. In Nederland misschien niet, maar Google beweert anders, en wat ik vroeger op school kreeg ook ;)

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Lees hier af en toe dat jullie alles bijhouden alle bestellingen met prijzen en datum's erbij.
Waar je dan ook op ziet wanneer de datum bijna voorbij is voor een Paypal Geschil (45 dagen).
Welke programma gebruiken jullie hier voor, ik denk Excel??
Heeft er iemand toevallig een voorbeeld die ik ergens kan downloaden of zo, Ik zelf ben er niet zo heel erg goed in om het te maken.

Heb ik gisteren een setje Xiaomi Piston V2 besteld en heb deze Coupon code gebruikt zie link en kreeg 4USD korting ipv 3USD wat op de website staat, heb er 17.99 USD voor betaald €14.66 Paypal wisselkoers.
http://chinakorting.nl/co...coupon-code/#.VE06byKG-xk
Had al een setje maar heb er nog eentje bij gekocht voor iemand anders, zo goed zijn ze!
EDIT zie dat het alleen voor de Zilveren geld had gisteren niet goed opgelet :o
De Gouden hebben ze verhoogt naar 23,99 USD :( :(

Had deze trouwens nog Binnen gekregen http://www.banggood.com/1...one-MP3-MP4-p-932575.html
Bespaar je de moeite koop ze niet!! klinken bagger, Zang is niet om aan te horen klink onwijs schel en laag weergave is er niet.
Zonde van me 3.40 ;w
Weet eigenlijk niet eens waarom ik ze gekocht had? wou waarschijnlijk gewoon iets bestellen uit China ook wel het China Virus genoemd.

[ Voor 25% gewijzigd door michael3 op 26-10-2014 19:33 ]

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• krissie100
Zo'n "slim" excel bestandje zou ik inderdaad ook wel erg graag willen hebben. Lijkt mij erg fijn, maar mijn kennis is ook te beperkt voor Excel.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:37:
Het gaat vaak om een absoluut getal. Een device heeft een oplaadlimiet op celniveau. Stel; 4,2v 1000mA. Zonder verliezen trek je dan op 5V 840mA. Hoe hoger het voltage, hoe lager de stroomsterkte. Het aantal Watt blijft echter gelijk, Het is preciezer om in wattuur omdat je dan zowel volt als ampere, welke beide variëren bij het opladen, meeneemt in je vergelijking. Het is inderdaad wel handiger om hier te rekenen met de output op 5V, omdat je dan al de inefficientie van de powerbank weet. (in)efficiëntie van het oplaadcircuit in de mobiel blijft een gok.

Moet nog een accent op de e, maar dan is het gewoon een woord hoor. Zoals je bij volt een voltage hebt heb je bij ampère een amperage

• lutkeveld
Volgens mij niet hoor, maar het zou best kunnen dat ik fout zit. Of dat het alleen in het Engels zo is.
michael3 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:19:
Had al een setje maar heb er nog eentje bij gekocht voor iemand anders, zo goed zijn ze!
Lees veel verschillende verhalen maar denk dat ik ze toch maar eens ga bestellen. Bevallen ze niet dan gaan ze terug in de mooie verpakking en is het een leuk kado :)

• bottom line
  • Laatst online: 09:34
michael3 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:19:
Lees hier af en toe dat jullie alles bijhouden alle bestellingen met prijzen en datum's erbij.
Waar je dan ook op ziet wanneer de datum bijna voorbij is voor een Paypal Geschil (45 dagen).
Welke programma gebruiken jullie hier voor, ik denk Excel??
Heeft er iemand toevallig een voorbeeld die ik ergens kan downloaden of zo, Ik zelf ben er niet zo heel erg goed in om het te maken.
krissie100 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:30:
Zo'n "slim" excel bestandje zou ik inderdaad ook wel erg graag willen hebben. Lijkt mij erg fijn, maar mijn kennis is ook te beperkt voor Excel.
Alsjeblieft. Voor jullie snel een klein basisdocumentje gemaakt. Je kan kolommen die je niet nodig hebt gewoon verwijderen of er dingen bijzetten die je er nog bij wilt :)
Paypal datum en aantal nodige dagen tot ontvangst berekent hij automatisch. Verder nog wat coole 8) dingen erin gezet (WAT het is zal je wel merken als je ermee werkt)
https://www.dropbox.com/s.../China-aankopen.xlsx?dl=0

Edit: zelf gebruik ik Microsoft Access omdat ik daar meer kan mee doen. Foto's toevoegen van het product, automatisch het document een link kunnen herkennen + al hetgeen Excel ook kan. Als ik tijd heb kan ik daar nog voor mezelf een veel mooier invoerdocument van maken maar dat is geen prioriteit.

[ Voor 18% gewijzigd door bottom line op 26-10-2014 20:25 ]

• andydewit
Is het misschien niet nog makkelijker om het via internet te doen, ipv een excelbestandje? Ik ben webdeveloper, misschien kan ik wat leuks in elkaar flansen;) Bij genoeg animo zal ik wat maken.

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Tot een aantal dagen geleden had ik ook weinig verstand van Excel, maar heb toch in een avondje een sheet kunnen maken waarmee ik tevreden ben.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/544d50061a770/544d5006149af-thumb.png

Kleur begint bij groen en is bij 40 dagen donker rood, als er een datum voor ontvangst is ingevuld dan stopt het tellen overigens.

https://www.dropbox.com/s...%20Bestellingen.xlsx?dl=0

[ Voor 39% gewijzigd door NSG op 26-10-2014 20:48 ]

Verwijderd

Maar vast 2 30 pin kabels besteld voor mijn iPhone. Denk dat ik het docking station van Aliexpress maar bestel. Voor iets minder dan $14 kun je eens een gokje nemen en als het niet goed komt, CC maatschappij here I come. :)

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

andydewit schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:39:
Is het misschien niet nog makkelijker om het via internet te doen, ipv een excelbestandje? Ik ben webdeveloper, misschien kan ik wat leuks in elkaar flansen;) Bij genoeg animo zal ik wat maken.
Ik meld me alvast als beta tester.

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

lutkeveld schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:16:
Volgens mij niet hoor, maar het zou best kunnen dat ik fout zit. Of dat het alleen in het Engels zo is.

[...]

Lees veel verschillende verhalen maar denk dat ik ze toch maar eens ga bestellen. Bevallen ze niet dan gaan ze terug in de mooie verpakking en is het een leuk kado :)
Ik was laatst bijna overstag gegaan om een paar OnePlus Silver Bullet voor €30 met verzending te kopen maar in deze test worden ze vergeleken met de Xiaomi Piston V2. Ben eigenlijk blij dat ik het toch niet gedaan heb.

• andydewit
Dusche schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:52:
[...]

Ik meld me alvast als beta tester.
Mochten er meer komen, ga ik van start. Als je ideeën hebt voor functies, meld het maar:)

• krissie100
andydewit schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

Mochten er meer komen, ga ik van start. Als je ideeën hebt voor functies, meld het maar:)
Ik meld mij ook alvast aan als beta tester ;)

• lutkeveld
Leuk idee! Met een share functie om verzendtijden van verschillende shops/verkopers te vergelijken :)

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Dan kan je inderdaad goed stats bijhouden van verschillende aanbieders :) heel interessant idee.

Die ene, met die snor

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

[...]

Ik ook! Haha
Kun je een auto grabber maken? Dus dat je alleen de url van het product hoeft de plakken en de rest automatisch gedaan wordt? (product naam, prijs, shop)
Eventueel auto grabber van invoice, maar dat zal een stuk lastiger zijn gok ik zo

• andydewit
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:28:
[...]

Ik ook! Haha
Kun je een auto grabber maken? Dus dat je alleen de url van het product hoeft de plakken en de rest automatisch gedaan wordt? (product naam, prijs, shop)
Eventueel auto grabber van invoice, maar dat zal een stuk lastiger zijn gok ik zo
Zou je het iets uitgebreider kunnen toelichten? :)

EDIT: Ook de functie van de invoice auto grabber, denk zeker dat dit mogelijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door andydewit op 26-10-2014 22:31 ]

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:50
[...]

Lijkt me zeker een goed idee! Ik meld me ook aan ;)

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

andydewit schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:30:
[...]

Zou je het iets uitgebreider kunnen toelichten? :)

EDIT: Ook de functie van de invoice auto grabber, denk zeker dat dit mogelijk is.
Stel je voert deze link in:
Dat hij dan automatisch het volgende gebruikt:
Shop: banggood
Product: Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone
Prijs: $ 22.59

• andydewit
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:43:
[...]

Stel je voert deze link in:
Dat hij dan automatisch het volgende gebruikt:
Shop: banggood
Product: Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone
Prijs: $ 22.59
Ik snap 'm. Is zeker mogelijk.

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

krissie100 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:30:
Ik heb al mijn bestellingen in een Google spreadsheet staan. Verder zit er een script achter die automatisch een mailtje stuurt als een bestelling na 35 dagen nog niet binnen is (en de PayPal bescherming dus bijna afloopt).

Link naar een voorbeeldje: klik

De code die erachter zit (Via Tools -> Script editor, of Extra -> Script editor) is:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
function sendNotification() {
  var numRows = SpreadsheetApp.getActiveSheet().getLastRow()-1;
  var sheet = SpreadsheetApp.getActiveSheet();
  var date = new Date();
  var day = date.getDate();
  var month = date.getMonth();
  var year = date.getYear();
  var startRow = 2;  // First row of data to process
  var dataRange = sheet.getRange(startRow, 1, numRows, 14)
  // Fetch values for each row in the Range.
  var data = dataRange.getValues();
  for (var i = 0; i < data.length; ++i) {
    var row = data[i];
    var product = row[0];       // First column
    var shop = row[1];          // Second column
    var dispute = new Date(row[13]);      // Fourteenth column
    var dDay = dispute.getDate();
    var dMonth = dispute.getMonth();
    var dYear = dispute.getYear();
    if (day == dDay && month == dMonth && year == dYear) {
      var subject = "PayPal dispute is ending at "+shop;
      MailApp.sendEmail("hier_email_adres", subject, "Paypal dispute for "+product+" ordered at "+shop+" is ending soon.");
    }
  }
}

Via Resources -> Current project's triggers kun je in de script editor instellen dat de functie dagdagelijks wordt uitgevoerd.

Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, ik vind het zelf wel handig zodat ik niet zelf hoef te onthouden wanneer ik moet gaan opletten wanneer de koopbescherming afloopt.

Verwijderd

LFA schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:13:
[...]

Ik heb al mijn bestellingen in een Google spreadsheet staan. Verder zit er een script achter die automatisch een mailtje stuurt als een bestelling na 35 dagen nog niet binnen is (en de PayPal bescherming dus bijna afloopt).

Link naar een voorbeeldje: klik

De code die erachter zit (Via Tools -> Script editor, of Extra -> Script editor) is:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
function sendNotification() {
  var numRows = SpreadsheetApp.getActiveSheet().getLastRow()-1;
  var sheet = SpreadsheetApp.getActiveSheet();
  var date = new Date();
  var day = date.getDate();
  var month = date.getMonth();
  var year = date.getYear();
  var startRow = 2;  // First row of data to process
  var dataRange = sheet.getRange(startRow, 1, numRows, 14)
  // Fetch values for each row in the Range.
  var data = dataRange.getValues();
  for (var i = 0; i < data.length; ++i) {
    var row = data[i];
    var product = row[0];       // First column
    var shop = row[1];          // Second column
    var dispute = new Date(row[13]);      // Fourteenth column
    var dDay = dispute.getDate();
    var dMonth = dispute.getMonth();
    var dYear = dispute.getYear();
    if (day == dDay && month == dMonth && year == dYear) {
      var subject = "PayPal dispute is ending at "+shop;
      MailApp.sendEmail("hier_email_adres", subject, "Paypal dispute for "+product+" ordered at "+shop+" is ending soon.");
    }
  }
}

Via Resources -> Current project's triggers kun je in de script editor instellen dat de functie dagdagelijks wordt uitgevoerd.

Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, ik vind het zelf wel handig zodat ik niet zelf hoef te onthouden wanneer ik moet gaan opletten wanneer de koopbescherming afloopt.
Zeker handig, dank _/-\o_

Verwijderd

Iemand trouwens al de 1 cent deals binnen van Gearbest?
Ik heb die creditcard tool en sim adapters besteld, maar nog niks binnen. Las iets over Umqi, heeft het daarmee te maken? :?

• KennyPlox
  • Laatst online: 12:37

KennyPlox

feest vierende banaan

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 02:23:
Iemand trouwens al de 1 cent deals binnen van Gearbest?
Ik heb die creditcard tool en sim adapters besteld, maar nog niks binnen. Las iets over Umqi, heeft het daarmee te maken? :?
Heb ik ook nog niet binnen, 23 september oid besteld.

denk ik dan...

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Die gearbest deal heb ik ook nog niet binnen. Maar goed, het bedrag is ook te laag om me druk over te maken.

Ik heb inmiddels wel een 4e ticket aangemaakt bij dx.com voor de MVP bestellingen. Ik wacht nog op 4 bestellingen die inmiddels 62 dagen onderweg zijn. Hopelijk geven ze dit keer in, eigenlijk moest ik nog een week langer wachten. De bestellinggen hoef ik inmiddels niet meer te hebben, maar store credit heb ik wel wat aan.

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Heb één van de 2 sim adapters vorige week ontvangen (21-9 besteld voor $0,01 en $0,10).
De multi-tool is ook nog niet binnen, even zien wat er morgen allemaal bezorgd word door de postbode.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:05
Review voor de Nillkin 2A adapter

Afbeeldingslocatie: http://lygte-info.dk/pic/USB%20PS/01%20Nillkin%20ACAdapter%202.0A/DSC_6136.jpg
http://lygte-info.dk/revi...CAdapter%202.0A%20UK.html

*edit.
De Nillkin 2A kabel is bij banggood nog in de bonus. De adapter niet meer, maar soms daalt de prijs even naar +- 5 dollar

[ Voor 28% gewijzigd door Whiskey48 op 27-10-2014 08:44 ]

• krissie100
Interessant over de Nillkin lader, heb hem hier ook liggen, maar hij wordt inderdaad erg heet als hij de tablet oplaad, voor de rest idd een goed ding.

• jovael
  • Laatst online: 21-11 06:23
Ik heb ook nog steeds 2 horloges niet binnen die ik op 28 augustus met de mvp actie bij dx heb besteld.
Waarschijnlijk heeft postnl de pakketjes kwijtgemaakt, dus ik ga hun nog maar een keer contacten.

Ook 2 pakketjes zonder tracking code nog niet ontvangen, maar ze reageren niet echt snel bij dx.com :(

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:45

13art

Moderator Mobile
Een tijd terug mijn eerste bestelling gedaan bij AliExpress, maar moet zeggen dat het wel erg traag gaat allemaal.
Op de 17de kreeg ik een mail dat mijn product verzonden was, maar als ik mijn pakket ga traceren lijkt het pas echt de 21ste in beeld te komen: http://www.17track.net/en....shtml?nums=RM216224315CN

En als ik het zo zie pas gisteren echt verzonden te worden naar Nederland vanuit het postcentrum.
Dat wordt nog even geduld hebben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• FunFair
Bannggood heeft een leuke korting atm.
http://deals.banggood.com/deals/2014ThanksgivingDeals.html

1.Coupon THX1 can be used on any product from any category .
2. Coupon minimum Order: $5.00.
3.Redeem the $1.00 coupon this Thanksgiving, then the coupon will upgrade for Christmas!
4.The $2/$3/$4 coupon will be sent into emailbox randomly when the Christmas promotion is on. Don’t miss out!
5.Remember to check your Banggood email for all event info!
Heb het getest met een product die niet op de pagina staat en daar werkt het ook.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Jezus, meer dan "ok" & "sorry" krijg je d'r ook niet uit bij BangGood live support chat, goddamned...

• krissie100
dodge_911 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:22:
Jezus, meer dan "ok" & "sorry" krijg je d'r ook niet uit bij BangGood live support chat, goddamned...
Ze hebben geen grotere Engelse woordenschat....

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
krissie100 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Ze hebben geen grotere Engelse woordenschat....
En dat is niet alleen bij Banggood maar bijna overal zo. Sorry, we fix next time. Dikke neus :+

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46
Ben toch wel huiverig om duurdere spullen te kopen.
Heb nu een aantal kleine dingen besteld.
Twee orders daarvan zijn gewoon defect aangekomen.

4x deze besteld. 1x werkte
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/upload/SKU025082/20111220133744524.JPG
http://www.banggood.com/W...tick-Card-2G-p-38793.html
Na een mailtje heb ik wel keurig antwoord gegeven. Moest een video maken.
Zijn er drie nieuwe verstuurd. Werken ze ook niet. Heb het maar zo gelaten....

Nu heb ik dit dingetje besteld.
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/upload/2014/07/SKU1385144.JPG
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-930483.html
Ook defect. Weer een kleine video moeten maken.
Ik weet zeker dat het op gelost zal worden !

Ze helpen je snel en heel netjes, maar als je iedere keer defecte dingen krijgt......

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
driel24 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:33:

[afbeelding]

Ze helpen je snel en heel netjes, maar als je iedere keer defecte dingen krijgt......
Zo heb ik er ook één, maar die doet 't wel... Ook van BG.

Met die supportdames hangt het er echt vanaf wie je krijgt bij BG... Heb een paar keer een dame gehad die wel wist waar ze 't over had.

• FunFair
Tot nu toe geen ervaringen met defecte dingen bij banggood en toch al 19 bestellingen daar gedaan. Die cardreader moet ik ook nog ontvangen overigens, dus mocht die stuk zijn laat ik het weten.

Naar mijn ervaring zijn de duurdere dingen ook kwalitatief wat beter.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
driel24 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:33:
Ben toch wel huiverig om duurdere spullen te kopen.
Heb nu een aantal kleine dingen besteld.
Twee orders daarvan zijn gewoon defect aangekomen.

4x deze besteld. 1x werkte
[afbeelding]
http://www.banggood.com/W...tick-Card-2G-p-38793.html
Na een mailtje heb ik wel keurig antwoord gegeven. Moest een video maken.
Zijn er drie nieuwe verstuurd. Werken ze ook niet. Heb het maar zo gelaten....

[afbeelding]

Echt huiverig hoef je niet te zijn. Ik had een IP cam besteld van over de $ 100 bij BG. Helaas bleek die defect. Na wat mailtjes en een paar foto's kon ik kiezen uit een nieuwe of een volledige refund. En binnen een dag had ik het geld al weer op mijn Paypal staan.

Dus ik zou in jouw geval ook die nieuwe kapotte declareren.

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 03:41

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

jspr360 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:46:
Inmiddels heb ik weer een update grkegen inzake mijn order die vast staat/stond op Urumqi.

2014-10-23 12:13
Urumqi international, Netherlands-NL export total letters sent, Departure from outward Office of Exchange
2014-10-23 12:10
Urumqi international, Netherlands-NL export turnkey fengkai split each other, Opening

Kan iemand mij vertellen wat hier boven staat? Het gaat om een earson speaker. Mijn broertje heeft er ook een besteld (zelfde dag maar andere naam).
Dit betekend dus dat ze nog steeds spullen blijven sturen via "Het gat" Urumqi.

Mijn Earson ligt daar al bijna 4 weken.

2014-10-01 16:44, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange

;(

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
WhatTheFuck schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:31:
[...]
Dus, ze liegen ook nog eens op de support-chat : volgend Lean werd nu via een andere manier geshipped. Mooi niet dus! Dan maar een kwestie geopend voor de 3de order op rij (van de 9!)

[ Voor 38% gewijzigd door dodge_911 op 27-10-2014 11:54 ]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35

2014-10-01 16:44, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange ;(
dodge_911 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:42:
Dus, ze liegen ook nog eens op de support-chat : volgend Lean werd nu via een andere manier geshipped. Mooi niet dus!
Dodge, rustig in en uit ademen ;)
Bedoel je BG? Daar heb ik het ook nagevraagd, daar zijn ze gestopt met het gebruik maken van deze verzendmethode.

Verder hoeft het niet te betekenen dat wanneer hij dezelfde status update op een andere datum krijgt, ze gebruik maken van Urumqi. Ik denk eerder dat het erop lijkt dat er beweging in zit bij Urumqi. Maar goed, met 1 status update kunnen we niet veel mee.

@jspr360, houd ons op de hoogte als je een andere update krijgt :)

• jspr360
dodge_911 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Dus, ze liegen ook nog eens op de support-chat : volgend Lean werd nu via een andere manier geshipped. Mooi niet dus! Dan maar een kwestie geopend voor de 3de order op rij (van de 9!)
Ik had mijn order geplaatst op 1 oktober.

Ik houd jullie op de hoogte.

[ Voor 4% gewijzigd door jspr360 op 27-10-2014 12:51 ]

• html
  • Laatst online: 24-11 19:52

html

</html>

@driel24 ik heb die Bluetooth shutter ook gekocht, ontvangen zonder door en manual. Werkt bij mij ook niet.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Oh, mijn Quadcopter drone van Banggood wordt verzonden met EMS zonder dat ik meer moest betalen.
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Tracking: EM801832917SG

[ Voor 25% gewijzigd door ViezeVis op 27-10-2014 13:28 ]

• robinjoo1
ViezeVis schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:28:
Oh, mijn Quadcopter drone van Banggood wordt verzonden met EMS zonder dat ik meer moest betalen.
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Tracking: EM801832917SG
waar track je die codes eigenlijk ik dacht bij
http://www.17track.net/en/
maar daar zie ik geen EMS staan
(ik moet EMS code nog kriijgen ) hoeveel dagen duurden dat bij jou eerdat jij code kreeg?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
[...]

2014-10-01 16:44, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange

;(
Die status zit ik ook al weken tegenaan te gapen voor mijn quadcopter parts :(

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

robinjoo1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

waar track je die codes eigenlijk ik dacht bij
http://www.17track.net/en/
maar daar zie ik geen EMS staan
(ik moet EMS code nog kriijgen ) hoeveel dagen duurden dat bij jou eerdat jij code kreeg?
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/f5988310aad4617847e11d1dff08bf62.png
Mijn Quadcopter was al binnen 3 dagen verzonden, dag daarna kreeg ik tracking.

• robinjoo1
ViezeVis schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

[afbeelding]
Mijn Quadcopter was al binnen 3 dagen verzonden, dag daarna kreeg ik tracking.
dat bedoel ik dus ? nogmeer wachten?
mijn phone is vrijdag verzonden vorige week (net voor weekend om 16:21)
EDIT zien net een track code staan :9~ :D

url http://www.17track.net/en....shtml?nums=EM801834396SG

[ Voor 11% gewijzigd door robinjoo1 op 27-10-2014 13:42 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

robinjoo1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:40:
[...]

dat bedoel ik dus ? nogmeer wachten?
mijn phone is vrijdag verzonden vorige week (net voor weekend om 16:21)
EDIT zien net een track code staan :9~ :D

url http://www.17track.net/en....shtml?nums=EM801834396SG
Het duurt sowieso eventjes voordat de tracking code ook echt actief is. Dit kan maximaal 7 dagen duren.

Pagina: 1 ... 31 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.