Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.176 views

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Damocles.NL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:24:
Ik vind het hele LED strip verhaal nog best lastig.

Ik wil nu bijvoorbeeld een kastje op zolder waar mijn TV op staat voorzien van twee stukken LED strip van 1 meter per stuk. Ik wil een stuk aan de onderkant plakken en ik wil een stuk ongeveer 50CM verder in de kast plakken zonder dat het tussenstuk ook ledstrip is.

Eigenlijk moet ik dus twee stukken over een langere afstand met elkaar verbinden. Echter wil ik dit kunnen doen ZONDER solderen. Ik heb al gezocht hierop, ik heb ook al RGB en single color extension cables liggen. Maar ik zie niet in hoe ik dit kan aansluiten zonder te moeten solderen.
Tja, custom willen werken, maar niet willen solderen, is een opgave.
Het zal wel kunnen, maar 3 a 4 draadjes solderen is ook niet de opgave.
Of je koopt twee 1 meter strips...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Damocles.NL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:24:
Ik vind het hele LED strip verhaal nog best lastig.

Ik wil nu bijvoorbeeld een kastje op zolder waar mijn TV op staat voorzien van twee stukken LED strip van 1 meter per stuk. Ik wil een stuk aan de onderkant plakken en ik wil een stuk ongeveer 50CM verder in de kast plakken zonder dat het tussenstuk ook ledstrip is.

Eigenlijk moet ik dus twee stukken over een langere afstand met elkaar verbinden. Echter wil ik dit kunnen doen ZONDER solderen. Ik heb al gezocht hierop, ik heb ook al RGB en single color extension cables liggen. Maar ik zie niet in hoe ik dit kan aansluiten zonder te moeten solderen.
Lusterklemmen of wagoklemmen icm van die klemconnectors?
Of anders elke strip apart gaan voeden, zoals ik hier heb gedaan.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik dacht er zelf aan om gewoon maar twee 1M led strips met USB voeding te kopen en die op een USB hub te zetten aangesloten op de USB poort van de TV. Maar ik weet niet of de USB poort op me TV dat leuk gaat vinden.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 21:09
We hebben het steeds over 2A kabels, nu heb ik deze Nilkin EU 2A Fast Charge lader besteld, ik zal laten weten hoe deze het doet;
http://www.banggood.com/Deals_Electronics.html
Quad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:40:
Kan je ook ipv affiliatielinks directe links posten? Nu moet ik weer op zoek.
Gaat om deze: http://www.gearbest.com/survival-emergency-gear/pp_3123.html
Code Monty-500th-Post
Anton.net linkt naar ChinaKorting.nl (wat geen affiliate link is), vervolgens plaats jij zelf een affiliate link van GearBest.com - Klagen over affiliate link vervolgens zelf er een plaatsen, beetje tegenstrijdig vind je niet :')

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:36

Quad

Doof

Nouja, was de link die op Chinakorting stond, heb daar niet bij nagedacht. Nu help ik Chinakorting ermee ja. :(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:41
Quad schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:44:
Nouja, was de link die op Chinakorting stond, heb daar niet bij nagedacht. Nu help ik Chinakorting ermee ja. :(
De code werkt ook niet meer (bij mij). Als ik de code invoer, wordt de prijs ook 1,53 ipv 0,62 8)7 .

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Damocles.NL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:25:
Ik dacht er zelf aan om gewoon maar twee 1M led strips met USB voeding te kopen en die op een USB hub te zetten aangesloten op de USB poort van de TV. Maar ik weet niet of de USB poort op me TV dat leuk gaat vinden.
Nope, gaat'ie niet leuk vinden, als 2m 1.8A trekt, trekt 1M logischerwijs 0.9A.
En jouw TV-USB geeft max 0.5A imho.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik zet hem op de wishlist aangezien ze zijn uitverkocht.

PSN: Alvanosa

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
dodge_911 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

Nope, gaat'ie niet leuk vinden, als 2m 1.8A trekt, trekt 1M logischerwijs 0.9A.
En jouw TV-USB geeft max 0.5A imho.
Dat wisselt nog per TV, mijn vorige Samsung LED had 2x USB waarvan 1 met 1A, mijn huidige LG heeft dat ook

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 21:26

ViezeVis

Sample Text

Wie kan mij helpen met het zoeken naar bearings?
Ik zoek bearings voor de V262 van WLToys maar ik kan ze helaas niet vinden..

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ViezeVis schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:17:
Wie kan mij helpen met het zoeken naar bearings?
Ik zoek bearings voor de V262 van WLToys maar ik kan ze helaas niet vinden..
deze heeft een groot assortiment

http://www.lagerboer.nl/

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Rdegoede schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Dat wisselt nog per TV, mijn vorige Samsung LED had 2x USB waarvan 1 met 1A, mijn huidige LG heeft dat ook
En dan kom je dus nog steeds tekort :p

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 15:43
Een paar weken geleden deze kabel besteld en inderdaad, hij laat duidelijk stukken sneller op dan andere kabels. In de auto (via de 12v sigarettenaansteker) haalde ik eerst met een andere goedkope kabel max. 500mA en nu rond de 1100mA. *O* En ik maar denken dat het aan de 12v -> 5v omvormer lag (meerdere versies van gehaald :'))..

[ Voor 8% gewijzigd door Mevius op 24-10-2014 13:05 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Mevius schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Een paar weken geleden deze kabel besteld en inderdaad, hij laat duidelijk stukken sneller op dan andere kabels. In de auto (via de 12v sigarettenaansteker) haalde ik eerst met een andere goedkope kabel max. 500mA en nu rond de 1100mA. *O* En ik maar denken dat het aan de 12v -> 5v omvormer lag (meerdere versies van gehaald :'))..
Ik heb ook recent van kabeltje gewisseld in de auto en de telefoon laad nu daadwerkelijk op als ik GPS gebruik. Waar ik me nu wel zorgen om maak, is of mijn goedkope 2A aansteker lader het wel vol gaat houden, want deze wordt nu enorm warm :X

• Quad

Quad

Doof

Wat is nu de lengte van de kabel? 80CM of 149CM? :+

Ik zoek nog een kabel (of meerdere) voor mijn OnePlus One, de originele kabel laadt in de auto wel op + GPS, ik heb een aantal Chinese kabels liggen die wel opladen wanneer de OPO uit staat maar niet wanneer er GPS aan staat.

[ Voor 69% gewijzigd door Quad op 24-10-2014 13:14 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Lang :+

• EN-IS
Mevius schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:04:
Top, daar doen we het voor :7 *O*
Voor diegene die niet bij MITB wil bestellen, op eBay is er ook een kabel die 2A doet, perryjong heeft deze getest (alleen is deze maar 60cm);
http://www.ebay.nl/itm/171387288055

• Quad

Quad

Doof

Op die link staan er enkel 20CM / 1M / 2M kabels? :P

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kom ook maar weer eens binnenvallen hier.

Heb zojuist 2 van die bekende rode USB-kabels en een autolader besteld.
En zo meteen ook deze 230V-lader bestellen (deze lijkt nog wel te vertrouwen als ik rond lees op verschillende fora).
Maar ben na dat hele verhaal over laden ook wel een beetje geïnteresseerd in zo'n USB-tester.
Welke was nou ook alweer dé tester die je moet halen? Deze of deze of maakt het niet zoveel uit? Ik heb dit topic even doorzocht maar kon zo geen duidelijke mening vinden.

Als het overigens die laatste is, dan bestel ik 'm wel bij Banggood o.i.d.; bij DX heb ik in geen maanden (zo niet jaren) meer besteld...

Overigens; ik zal niet alleen vragen; ik heb een tijdje geleden dit ontvangen :+ :

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3932/14925303413_617f907833_c.jpg

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 15:35
Piet91 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:30:
Ik kom ook maar weer eens binnenvallen hier.

Heb zojuist 2 van die bekende rode USB-kabels en een autolader besteld.
En zo meteen ook deze 230V-lader bestellen (deze lijkt nog wel te vertrouwen als ik rond lees op verschillende fora).
Maar ben na dat hele verhaal over laden ook wel een beetje geïnteresseerd in zo'n USB-tester.
Welke was nou ook alweer dé tester die je moet halen? Deze of deze of maakt het niet zoveel uit? Ik heb dit topic even doorzocht maar kon zo geen duidelijke mening vinden.

Als het overigens die laatste is, dan bestel ik 'm wel bij Banggood o.i.d.; bij DX heb ik in geen maanden (zo niet jaren) meer besteld...

Overigens; ik zal niet alleen vragen; ik heb een tijdje geleden dit ontvangen :+ :

[afbeelding]
Ik kan die van DX Aanraden, Is ook als beste uit de test gekomen, ( door ik dacht: Dodge_watcijfertjes)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Quad

Quad

Doof

Piet91 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:30:

[afbeelding]
Dit vraagt om een uitleg.. ;) :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 13art
  • Laatst online: 12:14

13art

Moderator Mobile
Was iemand deze scheermesjes bij Banggood al opgevallen? Als je de recencies moet geloven net zo goed als de originele Mach 3 scheermesjes maar dan veel goedkoper. Als ik door mn huidige voorraad scheermesjes heen ben die maar eens bestellen om uit te proberen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

EN-IS schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:40:
We hebben het steeds over 2A kabels, nu heb ik deze Nilkin EU 2A Fast Charge lader besteld, ik zal laten weten hoe deze het doet;
Ik ben benieuwd! Deze lader doet er (icm de Red Micro USB Cable) 12 uren over om mijn 10400mAh op te laden en 2 uren over om mijn S4 op te laden

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 14:04 ]

• walterworld
  • Laatst online: 19-11 16:22
Ik denk dat je deze vraag beter in het Het Scheer- en verzorgingstopic deel II kan zetten

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrMilco schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Ik kan die van DX Aanraden, Is ook als beste uit de test gekomen, ( door ik dacht: Dodge_watcijfertjes)
NINEONEONE!!!! :)
Ehh, ja dus, de KCX-017, die witte...
BG heeft 'm nu ook zag ik gisteren tussen de new arrivals staan. Ook nog wat cheaper afaik.

Die blauwe vind ik maar brol, en de 4 die ik ervan had heb ik ook weggegeven :)

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 24-10-2014 14:07 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik heb gister de nillkin 2A lader en de Nillkin 2A kabel binne gekregen, en hij doet wat het moet doen, hij laad mijn tablet op met gemiddeld 1.85A met een piek van 1.9A, dus tevreden!

@dodge, ik heb die blauwe en ik vind hem zeer goed werken, mooi af te lezen en niet nog een extra kabel maar gewoon direct output en input ;)

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 24-10-2014 14:11 ]

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Ik heb gister de nillkin 2A lader en de Nillkin 2A kabel binne gekregen, en hij doet wat het moet doen, hij laad mijn tablet op met gemiddeld 1.85A met een piek van 1.9A, dus tevreden!

@dodge, ik heb die blauwe en ik vind hem zeer goed werken, mooi af te lezen en niet nog een extra kabel maar gewoon direct output en input ;)
Nadeel aan die blauwe is dat de vaste usb poort gewoon onhandig is met bijvoorbeeld mijn samsung tab3 lader. Deze op de blauwe en hij past niet meer in het stopcontact ;)

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:01
Toevallig mijn s4 oplader kwijtgeraakt gister op de uni, uit mn tas gevallen ofzo :?
Dacht ik bestel m dan nu maar ook, lukt t niet. Staat 0pcs in stock |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 24-10-2014 14:34 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• krissie100
  • Nu online
paulus_01 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

Nadeel aan die blauwe is dat de vaste usb poort gewoon onhandig is met bijvoorbeeld mijn samsung tab3 lader. Deze op de blauwe en hij past niet meer in het stopcontact ;)
Klopt idd, maar ik heb allemaal laders waarbij de usb gewoon aan de achterkant zit

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 22:28
Ik heb laatst ook twee Nillkin 2A kabels binnengekregen. Qua materiaal voelen ze in ieder geval goed aan. Misschien ook maar eens even z'on output-tester gaan halen :)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

Aangezien ik toch niks van 50usd ga kopen gok ik, deel ik deze hier maar even. Geen idee of hij uniek is, kreeg m door een enquête in te vullen (met maarliefst 1 vraag xD )

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Travolter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:54
Iemand die weet of deze site betrouwbaar is? En zal ik moeten rekenen op een fixe douane kost?

http://www.onda-tablet.co...en-ram-2gb-wifi-32gb.html

• yolo7bear
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
Travolter schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:12:
Iemand die weet of deze site betrouwbaar is? En zal ik moeten rekenen op een fixe douane kost?

http://www.onda-tablet.co...en-ram-2gb-wifi-32gb.html
Al gekeken naar de verzend kosten?
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/920eb6560b1b85949db237ca01fd52be.png
Verder moet je inderdaad rekening houden met inklaringskosten ja, die ook nog eens rond de 40 euro zullen liggen.
De kans dat je moet betalen is klein, maar is bij elke tablet wel aanwezig.
Of de website betrouwbaar is weet ik niet, maar dat lijkt me wel.

• Travolter
yolo7bear schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Al gekeken naar de verzend kosten?
[afbeelding]
Verder moet je inderdaad rekening houden met inklaringskosten ja, die ook nog eens rond de 40 euro zullen liggen.
De kans dat je moet betalen is klein, maar is bij elke tablet wel aanwezig.
Of de website betrouwbaar is weet ik niet, maar dat lijkt me wel.
Oei, daar had ik nog niet naar gekeken inderdaad. Toch maar Banggood dan als ik beslis 'em aan te schaffen :P .

• Damocles.NL
Nou, ik heb

http://www.banggood.com/W...g-Wrap-1_6ft-p-47178.html

en

http://www.banggood.com/W...g-Wrap-1_6ft-p-47227.html

besteld. Nu nog even een soldeerkit en ik ga eens kijken of het allemaal wilt lukken.

Zag bij allekabels.nl al een soldeerkit voor 12 euro staan, kan niet goedkoper in China natuurlijk en ook waarschijnlijk niet veiliger. Dus die ook maar bestellen en dan wat aankloten.

http://www.allekabels.nl/...2/1064697/soldeerset.html

Zijn dus heat shrink tubes. Die plaats ik over het soldeerpunt heen en dan even vlam erbij (als ik YT filmpjes mag geloven) en dan heb je een veilige bescherming van hetgeen je hebt gesoldeerd. Ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/upload/game/SKU036116%20.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Damocles.NL op 24-10-2014 16:37 ]

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05:44
Damocles.NL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:36:
Zijn dus heat shrink tubes. Die plaats ik over het soldeerpunt heen en dan even vlam erbij (als ik YT filmpjes mag geloven) en dan heb je een veilige bescherming van hetgeen je hebt gesoldeerd. Ben benieuwd.
Ik heb ze wel eens gebruikt en ze werken perfect. Weet alleen niet meer waar ik die toen heb besteld.

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-10 09:53
wat ga je solderen?
15mm en 30mm is voor aardig dikke kabels

http://www.banggood.com/W...eeve-Kit-Set-p-56687.html

ik heb deze een keer besteld (1mm tm 5mm) die zijn meer dan genoeg voor allerhande kabels in huis.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Damocles.NL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:36:
Kan je beter met een fohn of heteluchtpistool doen

druk en typefouten voorbehouden

• Piet91
  • Niet online
MrMilco schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:
dodge_911 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:06:
NINEONEONE!!!! :)
Ehh, ja dus, de KCX-017, die witte...
BG heeft 'm nu ook zag ik gisteren tussen de new arrivals staan. Ook nog wat cheaper afaik.

Die blauwe vind ik maar brol, en de 4 die ik ervan had heb ik ook weggegeven :)
De witte bestellen dan.
Niet geheel eerlijk; komt uit Japan. :$
Schaal 1:12 van de bekende Eames Lounge Chair & Ottoman.
Musta schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:33:
Ik ben ook te laat. Had ik 'm nou maar eerder besteld |:( ...

[ Voor 12% gewijzigd door Piet91 op 24-10-2014 17:16 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Die ticketservice van DX.com heb je ook niks aan zeg. Heb twee tickets ingediend, eentje op de 19de en eentje op de 21ste maar beide zijn nog steeds niet beantwoord. Heb zo'n idee dat het binnenkort een geschil openen wordt maandag as. bij paypal.

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
l3art schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:09:
Die ticketservice van DX.com heb je ook niks aan zeg. Heb twee tickets ingediend, eentje op de 19de en eentje op de 21ste maar beide zijn nog steeds niet beantwoord. Heb zo'n idee dat het binnenkort een geschil openen wordt maandag as. bij paypal.
Heb ik hier met diverse tickets ook, zodra er eenmaal 1 reactie geweest is zit je gekoppeld aan een medewerker en had ik elke keer binnen een uur een reactie tijdens China-werkuren.

• Damocles.NL
ikdedinges schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:46:
[...]

wat ga je solderen?
15mm en 30mm is voor aardig dikke kabels

http://www.banggood.com/W...eeve-Kit-Set-p-56687.html

ik heb deze een keer besteld (1mm tm 5mm) die zijn meer dan genoeg voor allerhande kabels in huis.
Led strips. Die zijn 10mm breed en ze krimpen 3:1 dus die van 30mm is wat groot, maar die van 15 verwacht ik ook wel mee te kunnen werken.

Het gaat om het uiteinde van een led strip waar ik twee draadjes (of 4 bij RGB) op moet solderen. Welke zou jij dan nemen voor led strips?

[ Voor 3% gewijzigd door Damocles.NL op 24-10-2014 19:08 ]

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik zag dat focal die ene led lamp in de aanbieding heeft (is hier pas voorbij gekomen dacht ik)
http://www.focalprice.com...400LM_LED_Light_Bulb.html
Afbeeldingslocatie: http://img.focalprice.com/860x666/LX/LX2164/LX2164X-1.jpg

Geen idee of dit goedkoper is dan die andere maar ik meld het ff :)

Zijn hier sowieso mensen die ervaring hebben met goede goedkope led lampen? Zowel wel als niet dimbaar
mrBob schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

Ik heb vandaag de Xiami powerbank 10400 mah van Coolicool binnengekregen die ik op 5 oktober besteld had voor 13,15 euro. Hij is genuine (hij doorstaat de online serienummercheck). Leuk dingetje :)
Weet je dat echt zeker? Dan is hij goedkoper dan bij BG
edit: ah er komen nog verzendkosten bij...

[ Voor 31% gewijzigd door Markos op 24-10-2014 18:12 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:45

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb ondertussen mijn el cheap iPod shuffle kloon binnen gekregen (van $1,79), en ik moet zeggen, het werkt best aardig! Ding kan behoorlijk hard qua volume en klinkt best goed. De afwerking is natuurlijk niet echt top (kieren), en het aluminium voelt een beetje cheap aan (grof afgewerkt) en de tekst op het plastic is al half afgesleten voordat 't uit de verpakking kwam :P maar voor de rest is het een prima dingetje voor in de sportschool ofzo (daarvoor heb ik 'm gekocht).
Over de accuduur durf ik nog niks te zeggen.

Vaak bu'j te bang!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb ik ook aan gedacht maar dat topic gaat niet echt over dit soort scheermesjes maar meer over de klassieke mesjes. Dus dacht dat hier meer mensen zouden zijn die het zou interesseren.

• FunFair
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:02:
Ik zag dat focal die ene led lamp in de aanbieding heeft (is hier pas voorbij gekomen dacht ik)
[afbeelding]

Zijn hier sowieso mensen die ervaring hebben met goede goedkope led lampen? Zowel wel als niet dimbaar

[...]

Weet je dat echt zeker? Dan is hij goedkoper dan bij BG
edit: ah er komen nog verzendkosten bij...
Ik heb wat LED lampen besteld. Spotjes GU10, welke warm wit moeten zijn.. miskoop, grauw en koud wit licht. Ook een E27 spot (3 LEDs) met warm white voor boven de tafel, deze is dan weer meer geel/oranje, maar niet warm wit.
Had ook nog een E14 warm white lampje gekocht, maar deze is ook veel te wit.

Heb een aantal Corn LED bulbs van 9watt onderweg, waar ik benieuwd naar ben voor de buitenlamp en voor in de badkamer. Heeft aardige reviews dus ben benieuwd. Enige reden dat ik deze toch nog probeer is dankzij de MITB actie van laatst.

Verwijderd

-tom-562 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:30:
Ik heb ondertussen mijn el cheap iPod shuffle kloon binnen gekregen (van $1,79), en ik moet zeggen, het werkt best aardig! Ding kan behoorlijk hard qua volume en klinkt best goed. De afwerking is natuurlijk niet echt top (kieren), en het aluminium voelt een beetje cheap aan (grof afgewerkt) en de tekst op het plastic is al half afgesleten voordat 't uit de verpakking kwam :P maar voor de rest is het een prima dingetje voor in de sportschool ofzo (daarvoor heb ik 'm gekocht).
Ik ben het wel eens met je oordeel, ik bedoel het speelt mp3's af en that's it en de geluidskwaliteit is verder ook prima. Wat ik wel af en toe merkte is dat de bediening niet altijd even soepel gaat, maar dat is dan ook het enige wat minder werkt.

Eigenlijk is het ja ongelovelijk dat je een dedicated mp3 speler kunt kopen voor zo'n laag bedrag.
Ik persoonlijk denk dat de vraag hier beter op zijn plaats is, want in dit topic gaat het specifiek over goederen uit China. Ik zou trouwens geen cartridge scheermesjes uit China kopen, maar het is altijd het proberen waard.

Ik heb zelf namelijk al heel wat goede klassieke scheermesjes uit China getest en vele werken verrassend goed, maar ik moet er wel bij zeggen dat men wel vaak veel vooroordelen heeft over scheerhardware uit China in de zin van het kan niet goed zijn.

Mijn advies probeer het gewoon, maar wat betreft de cartridge mesjes zou ik eens de math gaan doen en kijken wat het huismerk van de Aldi kost. En in het geval dat het cartridge mesjes voor Gillette zijn, dan denk ik dat ze waarschijnlijk namaak zijn want echte Gillette cartridges zijn in China helemaal niet zoveel goedkoper.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 18:58 ]

• Piet91
  • Niet online
[afbeelding]

Die zijn wel interessant inderdaad; zeker omdat dat wel erg mooi kan staan bij sommige armaturen.
Julian Ilett heeft deze ook binnengekregen:

Ook de losse LED's:

Maar heb verder nog niet wat van hem gezien over hoe het bevalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 24-10-2014 19:20 ]

• MrMilco
Spannend!! Keek ik net in Mijnpakket, zie ik een RC....NL Code staan, met als afzender: David Chen.... Ben benieuwd wat dat word :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• walterworld
MrMilco schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:23:
Spannend!! Keek ik net in Mijnpakket, zie ik een RC....NL Code staan, met als afzender: David Chen.... Ben benieuwd wat dat word :)
Hier het zelfde, bezorgdatum onbekend.

• MrMilco
walterworld schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:32:
[...]

Hier het zelfde, bezorgdatum onbekend.
Hier morgen tussen half 9 in de ochtend en half 9 in de avond

Heb jij dezelfde naam staan dan?

• walterworld
MrMilco schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:42:
[...]

Hier morgen tussen half 9 in de ochtend en half 9 in de avond

Heb jij dezelfde naam staan dan?
David Chen
Guanlan Town Shenzhen Guangdong Chi
China

• FunFair
Piet91 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:19:
[...]

Die zijn wel interessant inderdaad; zeker omdat dat wel erg mooi kan staan bij sommige armaturen.
Julian Ilett heeft deze ook binnengekregen:
[video]

Ook de losse LED's:
[video]

Maar heb verder nog niet wat van hem gezien over hoe het bevalt.
Die lamp ziet er echt interessant uit. Als iemand ze heeft gekocht lees ik graag de ervaringen! Huidig LED licht is beroerd en halogeen te duur. Gebruik nu flame spaarlampen, maar die komen nog niet in de buurt van mooi licht zoals de gloeilamp dat deed.

• MrMilco
walterworld schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:46:
[...]

David Chen
Guanlan Town Shenzhen Guangdong Chi
China
Heb even gekeken op die internationalparceltracking.com ofzo. Komt van lightinthebox (oftewel miniinthebox) af...

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

RobertowNL

For your gear!

l3art schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:09:
Was de laatste keer 10 dagen hier. Veel te traag dus ja.

Ja ervaring mee :).
Hier in de overloop/hal en andere kamers waar je niet lang bent hebben we allemaal goedkope LEDS uit China hangen. Werken perfect en gek genoeg zijn ze ook vaak genoeg nog ook nog goed van kwaliteit (lees netjes gesoldeerd).

Helaas valt de lichtopbrengst bij een aantal van deze LEDS wel wat tegen. Zoals van deze die ik laatst heb besteld hebben weinig licht. Maar goed dat kan ook niet anders voor die prijs (was ook meer als test :+ )

Heb ook deze besteld en die zijn wel goed, nemen niet de 3W maar 2.4W* maar geven wel lekker veel licht :D * Zou ook afwijking van de meter kunnen zijn?

Maar goed, in de woonkamer gebruiken wij of nog gloei of Philips LEDS, daar wil je toch wat mooier geleurd licht hebben ;).

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:11
Iemand ervaring met Signapore post?
Heb namelijk een maand geleden via eBay een onderdeel voor mijn telefoon besteld, maar nog steeds niets binnen.De status is al sinds 27-09-2014: Despatched to overseas (Country code: NL)
Nog steeds niets ontvangen hier. verwachte levertijd volgends eBay was tussen 9 en 29 oktober...
Wat moet ik nu doen? nog afwachten of actie ondernemen?

• Travolter
-tom-562 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:30:
Ik denk dat ik dezelfde heb besteld maar mijne pakt mijn microSD kaart niet aan :( hij klikt er niet in.

Heb de verkoper al gecontacteerd en wacht nog op een antwoord.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Heeft er heel iemand toevallig nog een 5% couponcode liggen van Banggood die hij/zij niet gaat gebruiken? Dan kan ik makkelijker alles in één keer met PayPal betalen.

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
Gisteren de 5m RGB 5050 LED strip van BG binnen gekregen, en vandaag even aangesloten met een muziek controller om te testen. Zie hier het resultaat:
http://youtu.be/S5iF3YYfQvA

Mooi ding voor die paar euro! En jezus wat is dat ding fel:o

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:05
andydewit schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:49:
Gisteren de 5m RGB 5050 LED strip van BG binnen gekregen, en vandaag even aangesloten met een muziek controller om te testen. Zie hier het resultaat:
http://youtu.be/S5iF3YYfQvA

Mooi ding voor die paar euro! En jezus wat is dat ding fel:o
Cool! Heb je misschien de link van BG hiervan? Lachen!

• FunFair
ViezeVis schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:37:
Heeft er heel iemand toevallig nog een 5% couponcode liggen van Banggood die hij/zij niet gaat gebruiken? Dan kan ik makkelijker alles in één keer met PayPal betalen.
Uitloggen
Winkelmandje vullen
"newbg" coupon gebruiken
PayPal betalen (die je adres heeft)
Inloggen

Paar minuten later staat je order in je account.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

FunFair schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:03:
[...]

Uitloggen
Winkelmandje vullen
"newbg" coupon gebruiken
PayPal betalen (die je adres heeft)
Inloggen

Paar minuten later staat je order in je account.
Die heb ik al eens gebruikt, maar ik heb toch een coupon gekocht van mijn punten. Thnx anyways.

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:41
Vandaag een zending binnengekregen (via China post) 5 oktober besteld en 24 oktober geleverd.

PCI-Express 4 port usb 3.0 en in de omschrijving "Stable and reliable NEC Chipset".
Goed want mijn vorige VIA chipset (VLI) had compatibiliteits problemen.

Je raad het nooit wat sturen ze op een VLI chipset. Goed bezig daar (weeral) 8)7

Hopelijk zijn al mijn andere zendingen wat beter want het zijn er nog veel. :P

• FunFair
ViezeVis schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:04:
[...]

Die heb ik al eens gebruikt, maar ik heb toch een coupon gekocht van mijn punten. Thnx anyways.
Als je niet bent ingelogd kun je een code meerdere malen gebruiken. Heb de code al 5 keer gebruikt en geen melding gehad, alles netjes verzonden. En anders even met een tijdelijk mail adres aanmelden voor de nieuwsbrief?

• O88088
  • Laatst online: 12:26
Ik ontdek net dat MiniInTheBox gewoon trackingcodes geeft in de bevestigings mail! :$

3 pakjes schijnen al in Nederland (of België? BPost?) te zijn :D

Een vierde pakje is alleen aangemeld door de verkoper.

Een pakketje via ebay geeft al 5 dagen "Departure from outward office of exchange" aan.

Een ander pakje heeft geen trackingcode :'( en een andere een code die niet te volgen is.

Tot zover mijn update :+

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

Ronald8 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:08:
Ik ontdek net dat MiniInTheBox gewoon trackingcodes geeft in de bevestigings mail! :$

3 pakjes schijnen al in Nederland (of België? BPost?) te zijn :D

Een vierde pakje is alleen aangemeld door de verkoper.

Een pakketje via ebay geeft al 5 dagen "Departure from outward office of exchange" aan.

Een ander pakje heeft geen trackingcode :'( en een andere een code die niet te volgen is.

Tot zover mijn update :+
Bij mijn enige pakketje van MITB is het afgegeven aan de verzender en nog geen locatie beschikbaar, zal dus nog ergens in de China/Hong Kong regionen rond zijn aan het zwerven. Heeft trouwens maar liefst 3 dagen geduurd voordat ik het pakketje kon tracken.

[ Voor 5% gewijzigd door Dusche op 24-10-2014 22:29 ]

• Snuffelke
Chinese micro usb kabel test deel 1

4 kabels getest met weerstandbalast op een Anker 40w voeding. Op Wikipedia vernomen dat de maximale stroomdoorvoer van de micro-usb connector op pen 1 en 5 - 1.8A is (either 1 A per pin, or 1.8 A for pins 1 and 5)
De usb tester via de standaard usb poort komt bij mij maximum tot 1.81A. (met de Anker voeding)
Via de micro-usb voorlopig maximum 1.77A

1ste is de standaard laadkabel van de XPB
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oHpj8P9.jpg
2de is BG 2A 120cm 5V Charge Cable Nillkin Universal Flat Micro USB Cable
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C9DNF23.jpg
3de Swiss Army Knife 3 in 1 Mini USB Charge Cable
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/harDlBc.jpg
4de Magnetic Micro USB cable
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dNYyDQr.jpg

De kortere kabels hebben minder spanningsval. Ik vind wel de spanning van de Anker PS aan de lage kant.

Ik probeer er volgende maal nog meer te testen dit is nog maar een proefopstelling, ik heb nog veel meer verschillende soorten micro usb kabels. En ik zou ook een zwaardere belasting willen maken. Opmerkingen of verbeteringen in de test setup laat het gerust weten.

• EN-IS
@hierboven, ziet er goed uit :)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:04:
Ik ben benieuwd! Deze lader doet er (icm de Red Micro USB Cable) 12 uren over om mijn 10400mAh op te laden en 2 uren over om mijn S4 op te laden
Hieronder al geverifieerd :) Had niet echt een extra lader nodig maar is altijd handig, nu toch blij dat ik het besteld :)
krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:10:
d:)b
Musta schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:33:
Toevallig mijn s4 oplader kwijtgeraakt gister op de uni, uit mn tas gevallen ofzo :?
Het was in de aanbieding, denk dat ze zijn uitverkocht, de aanbieding is alleen vandaag nog. Anders mail sturen naar BG dat je er 1 wilde bestellen maar dat ze out of stock zijn. Of je er alsnog 1 kan bestellen voor de aanbiedingsprijs wanneer ze weer op stock zijn? :)

• Snuffelke
Kleine opvolging van test 1

Ik heb ipv een weerstand een Samsung tablet getest. Ik dacht dat de spanning door de weerstand teveel zakte omdat de geschakelde voeding hiermee mss wat last zou hebben.

De tablet test bevestigd de bovenstaande test, de 2 goede (korte) kabels laden de tablet met 1.69A. De 2 andere kabels maar met 1.2A (hier zit ook de 2A kabel van BG bij) Mss de data aansluitingen niet juist aangesloten om op max. te laden, de testopstelling met de weerstand heeft hier geen last van.

Omdat de kabels en voeding beter kunnen is de vraag waarom de tablet die ook beter kan deze kabels niet gebruikt. De Anker heeft IQ en moet normaal het toestel laden tegen een zo hoog mogelijk vermogen (heeft 8A ter zijne beschikking)

Nu kwam ik onderstaande tegen. Ik heb het nooit willen kopen maar ik ben het beu dat zelfs met alles te testen er nog steeds geen max vermogen naar het toestel gaat terwijl alles kan :?
Tenzij iemand onderstaande usb adapter al heeft getest, ga ik het bestellen om het te testen.
http://www.ebay.com/itm/C...pters&hash=item4ad52b83c8

• Snuffelke
Heeft er iemand ervaring met Zif naar mSATA adapters?

http://www.ebay.com/itm/S...chi-zif-hdd-/221118000473

Ik heb er eentje gekocht en heb het al getest met een ADATA Premier Pro SP310 msata maar de Dell notebook doet niets. De drive wordt niet in de BIOS gevonden. Er staat op de print ook niet wat pin 1 is en er brand ook geen enkel ledje op om te zien of de print werkt.
Om nu niet elke msata ssd te moeten kopen wil ik mss nog 1 gok wagen om het aan de praat te krijgen, enig idee welke ssd ik dan best wel koop.

De Chinese vrienden zeggen dat alles werkt of zoals gewoonlijk weten ze het niet. Zelfs bij Amazon wordt er geen SSD compatibility list gegeven. Tegenwoordig is alles DIY

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
maurits82 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

Cool! Heb je misschien de link van BG hiervan? Lachen!
http://www.banggood.com/5...ight-DC-12V-p-925678.html

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 25-10-2014 00:00 . Reden: referal verwijderd ]

• KennyPlox
  • Laatst online: 12:37

KennyPlox

feest vierende banaan

Jullie hebben het hier toch over deze kabel en deze oplader?
Mijn huidige lader maakt zo'n irritant geluidje als er niks ingeplugd zit, dus zit er aan te denken om de bovenste 2 te kopen, moet toch nog wat dingen bij BG halen

denk ik dan...

• krissie100
  • Nu online
KennyPlox schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:39:
Mijn huidige lader maakt zo'n irritant geluidje als er niks ingeplugd zit, dus zit er aan te denken om de bovenste 2 te kopen, moet toch nog wat dingen bij BG halen
Ja, die heb ik sinds gister, combinatie is top, goede lader, geen piepje oid, zeker het geld waard.

• MrMilco
Een hele poos geleden de Awei ES-Q3 en de ES-Q35 aangeschaft. Moet zeggen dat ze dunne kabels hebben, maar zeer stevig zijn. Ook zit er in beiden een top geluid, en vooral voor dat geld.

Bass is voor mij precies goed, heb er niks over te klagen.

Aanrader!

• KennyPlox
  • Laatst online: 12:37

KennyPlox

feest vierende banaan

krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:42:
[...]

Ja, die heb ik sinds gister, combinatie is top, goede lader, geen piepje oid, zeker het geld waard.
Ty voor de info, morgen dus maar even bestellen :)

Ik heb trouwens al de 15e een dispute aangemaakt voor de MVP actie van DX. DX heeft nog niet gereageerd .. Binnenkort maar even er een claim van maken dan

denk ik dan...

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
Adaper is onderweg, kabel heb ik al, super ding! Volle 2A, lekker lange kabel, fantastisch!

• FunFair
Draai je lader eens om in het stopcontact? Heeft bij mij ooit gewerkt.

• EN-IS
Update met betrekking tot Urumqi / Urumqi International:
naar aanleiding van de vele berichten en onduidelijkheden heb ik een aantal shops benaderd en gevraagd wat er aan de hand is met Urumqu International en de bestellingen die daar zijn blijven liggen (sommigen al meer dan 3/4 weken). Ik heb gemerkt dat de Chinese shops niet echt staan te poppelen om informatie te geven, reacties als 'niets aan de hand, je bestelling komt eraan...' zijn erg gemeengoed.

Ook het negeren van mijn vragen en vage antwoorden geven kwam ook helaas iets te veel voor. :)

Uiteindelijk heb ik wat info die ik hier kan delen, allereerst, bijna geen webshop maakt nog gebruik van 'deze' verzendmethode ('Special line packet mailed in eastern Europe' wat een naam...), verder;
- Bestellingen werden vanuit de magazijnen vervoerd naar Urumqi International met de auto/bus/vrachtwagen
- Urumqi en Kazachstan hebben onenigheid over de 'vracht' kosten
- Een aantal vluchten zijn hierdoor vertraagd en zelfs geannuleerd
- De Chinese webshops zijn momenteel bezig om het probleem op te lossen

Tip; zie Urumqi International en je bestelling als twee losstaande zaken. Wat ze bedoelen met "we zijn bezig om het op te lossen" is niet duidelijk, ik heb het idee dat ze gaan proberen om de bestellingen alsnog te laten doorsturen of ze worden teruggehaald en opnieuw verzonden.

Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.

Ik heb de shops ook gevraagd naar de aanval die heeft plaatsgevonden in Urumqi (zie bericht dodge_911 / The New York Post), daar wordt niet op gereageerd.

• html
  • Laatst online: 24-11 19:52

html

</html>

@EN-IS Nu ik uw bericht gelezen heb ben ik bang dat het nog wel even gaat duren. Heb zelf nog wat pakketjes vast staan in Urumqi. Balen dit!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:08
EN-IS schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

Top, daar doen we het voor :7 *O*
Voor diegene die niet bij MITB wil bestellen, op eBay is er ook een kabel die 2A doet, perryjong heeft deze getest (alleen is deze maar 60cm);
http://www.ebay.nl/itm/171387288055
Volgens mij haal je 2 kabels door elkaar :)
Deze kabel laad max met 1,7A op en is 1 meter lang Maar daar is de prijs ook naar.
Helaas is die nu uitverkocht.

Voor degene die nog een 2A oplader zoekt.
Deze lagen zaterdag bij de action voor 3 of 4 euro: http://www.dymondgroup.be/?portfolio=usb-2-travel-charger

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
EN-IS schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:44:
[i]Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.

Ik heb de shops ook gevraagd naar de aanval die heeft plaatsgevonden in Urumqi (zie bericht dodge_911 / The New York Post), daar wordt niet op gereageerd.
Ik ben met BG al bezig en het ziet er naar uit dat ze of een refund gaan doen, of opnieuw versturen. Deze week zou ik meer gaan horen. In mijn geval gaat het maar om 2 zendingen, maar wel voor een paar honderd euro. Vervelende is alleen dat er niets gedaan wordt, zolang jij niets doet. Dus stuur ze een vriendelijke maar besliste mail, en leg uit dat je ook aan die 45 dagen grens van Paypal zit. Niet gelijk gaan dreigen.

• EN-IS
html schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:49:
@EN-IS Nu ik uw bericht gelezen heb ben ik bang dat het nog wel even gaat duren. Heb zelf nog wat pakketjes vast staan in Urumqi. Balen dit!
Het is spijtig, ik en denk iedereen hier net zo, dacht dat de vertraging van tijdelijke aard was. Ik wil ook niet speculeren en kan dan ook niet zeggen hoe lang het nog kan duren.

Ik heb zelf er ook een aantal liggen, Tablet, Camera, Gadgets, Telefoon, enzovoort.

Mijn advies; als je geen haast hebt met je bestelling, het komt uiteindelijk goed - het zal uiteindelijk worden geleverd. Als je niet wilt wachten, kun je contact opnemen met de shops, het probleem is bekend en de shops gaan zeker niet moeilijk doen.
starcopy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:53:
Ik ben met BG al bezig en het ziet er naar uit dat ze of een refund gaan doen, of opnieuw versturen. Deze week zou ik meer gaan horen. In mijn geval gaat het maar om 2 zendingen, maar wel voor een paar honderd euro. Vervelende is alleen dat er niets gedaan wordt, zolang jij niets doet. Dus stuur ze een vriendelijke maar besliste mail, en leg uit dat je ook aan die 45 dagen grens van Paypal zit. Niet gelijk gaan dreigen.
Idem, netjes blijven en aangeven wat je graag zou willen. (Banggood heeft een van de beste klantenservice onder Chinese webshops en ik spreek uit ervaring :)).

[ Voor 37% gewijzigd door EN-IS op 25-10-2014 12:03 ]

Verwijderd

naar aanleiding van de vele berichten en onduidelijkheden heb ik een aantal shops benaderd en gevraagd wat er aan de hand is met Urumqu International en de bestellingen die daar zijn blijven liggen (sommigen al meer dan 3/4 weken). Ik heb gemerkt dat de Chinese shops niet echt staan te poppelen om informatie te geven, reacties als 'niets aan de hand, je bestelling komt eraan...' zijn erg gemeengoed.

Ook het negeren van mijn vragen en vage antwoorden geven kwam ook helaas iets te veel voor. :)

Uiteindelijk heb ik wat info die ik hier kan delen, allereerst, bijna geen webshop maakt nog gebruik van 'deze' verzendmethode ('Special line packet mailed in eastern Europe' wat een naam...), verder;
- Bestellingen werden vanuit de magazijnen vervoerd naar Urumqi International met de auto/bus/vrachtwagen

Tip; zie Urumqi International en je bestelling als twee losstaande zaken. Wat ze bedoelen met "we zijn bezig om het op te lossen" is niet duidelijk, ik heb het idee dat ze gaan proberen om de bestellingen alsnog te laten doorsturen of ze worden teruggehaald en opnieuw verzonden.

Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.

Dan maar geen Cube tablet :( want ik heb er niet veel vertrouwen in dat ik die bestelling nog op tijd ontvang, en ik wil ook niet mijn PayPal rechten verspelen.

Maar een tip van mijn kant, nooit over politieke gevoelige zaken beginnen wanneer je met een Chinees communiceert.

• MrMilco
Garfieldtjuh schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

Voor degene die nog een 2A oplader zoekt.
Deze lagen zaterdag bij de action voor 3 of 4 euro: http://www.dymondgroup.be/?portfolio=usb-2-travel-charger
Die laders geven niet meer dan 1.1a net een originele Samsung kabel. Dus dde beloofde 2a halen ze niet

• O88088
  • Laatst online: 12:26

[...]

[...]
Dan snap ik het alsnog niet :+. Wat heeft Kazachstan te maken met vervoer binnen China en vervoer per vliegtuig?

• html
  • Laatst online: 24-11 19:52

html

</html>

Ik gok dat het via Urumqi met de trein / vliegtuig naar Kazachstan gaat en dat het vanuit daar verder gaat.

• Damocles.NL
Als test besteld, wil ze achter mijn dual monitors plakken en voeden met de USB aansluiting op een van de monitoren.

http://www.benl.ebay.be/i...10503805?var=510391981537

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/madison123/USB-50WH(50CM)4.JPG

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:56:
Ik ben ook te laat. Had ik 'm nou maar eerder besteld |:( ...
En nou is de lader gewoon weer in stock, maar voor oude prijs.
Ze hadden dus gewoon een maximum dat ze voor aanbiedingsprijs wilden verkopen...
FunFair schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:46:
Die lamp ziet er echt interessant uit. Als iemand ze heeft gekocht lees ik graag de ervaringen! Huidig LED licht is beroerd en halogeen te duur. Gebruik nu flame spaarlampen, maar die komen nog niet in de buurt van mooi licht zoals de gloeilamp dat deed.
Ik zou 'm haast kopen maar we hebben nergens een armatuur waar zo'n type lamp 'past', maar anders...

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44
html schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:52:
Ik gok dat het via Urumqi met de trein / vliegtuig naar Kazachstan gaat en dat het vanuit daar verder gaat.
De vluchten uit Urumqi vertrekken zonder noemenswaardige vertraging. Zal dus inderdaad treinvervoer zijn, en de treinroute van Urumqi via Kazachstan gaat vaak naar Moskou! Zou het iets met USSR/CCCP V2 (=Poetin) te maken kunnen hebben? .......

• FunFair
De MITB pakketsjes zijn inmiddels al in Nederland. Verwacht dat ze deze week bezorgd gaan worden. Best snel via BLVS.

• krissie100
  • Nu online
Vandaag al mijn eerste BLVS pakje mogen ontvangen ;)
leuk laserlampje plus een lading knoop batterijtje voor in de laser ;) , kan ik voorlopig weer lekker laseren :)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Mailtje van BG binnen waar ze in vragen nog geduld te hebben.
Als mijn orders na 60 dagen nog niet binnen zijn bieden ze resend of refund aan.
Aan de ene kant, doordat er nu wat meer achtergrondinfo beschikbaar is ben ik wel geneigd om hen die 60 dagen gewoon te gunnen. Ik heb de belofte 'zwart op wit' dus...
Maar aan de andere kant ben ik dan mijn stok achter de deur (PP-claim) wel mooi kwijt...

Omdat er spul bijzit waar ik eigenlijk nu wel op zit te wachten, zou ik een paar dingen nu al opnieuw orderen en dan laten verzenden via SG post of HK post.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Damocles.NL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:40:
Als test besteld, wil ze achter mijn dual monitors plakken en voeden met de USB aansluiting op een van de monitoren.

http://www.benl.ebay.be/i...10503805?var=510391981537

[afbeelding]
Iemand enig idee hoe deze van kleur veranderd, dimbaar of niet? en of dexe op een PowerBank kan worden aangesloten?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Quad

Quad

Doof

dodge_911 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:29:
Mailtje van BG binnen waar ze in vragen nog geduld te hebben.
Als mijn orders na 60 dagen nog niet binnen zijn bieden ze resend of refund aan.
Aan de ene kant, doordat er nu wat meer achtergrondinfo beschikbaar is ben ik wel geneigd om hen die 60 dagen gewoon te gunnen. Ik heb de belofte 'zwart op wit' dus...
Maar aan de andere kant ben ik dan mijn stok achter de deur (PP-claim) wel mooi kwijt...

Omdat er spul bijzit waar ik eigenlijk nu wel op zit te wachten, zou ik een paar dingen nu al opnieuw orderen en dan laten verzenden via SG post of HK post.
Banggood doet wel een refund of resend, heb je de PP cllaim niet voor nodig.
Laatst een pakketje die ook maar ergens blijft en na 50 dagen nog steeds niet aangekomen is, Banggood heeft keurig een refund gedaan.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• KLX16
  • Registratie: December 2005
28-8 besteld BG tablet nog niet binnen PayPal mogelijkheid tot escalated claim loopt 29-10 af.
Met bericht via paypal page verzonden 5 dagen geleden is door BG niet geantwoord. Geen reactie op mijn pay back verzoek. Nadat ik ze nog vier dagen de tijd gegeven heb om nog af te leveren.
Bij openen claim, reageerde ze wel (verzoek wachten), nu niet.

Dus maar weer een paypal bericht er achter aan gestuurd, dat de vier dagen om zijn.
Dan hebben ze tot de 27 de tijd om een refund te doen anders wordt het een escalated claim.

Het is wat als je iemand een tablet beloofd hebt. En die komt maar niet. Ergelijk. Had hem op tijd besteld.
Moet ik als nog een andere oplossing verzorgen.

[ Voor 5% gewijzigd door KLX16 op 25-10-2014 17:42 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 14:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Snuffelke schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:46:
Chinese micro usb kabel test deel 1

4 kabels getest met weerstandbalast op een Anker 40w voeding. Op Wikipedia vernomen dat de maximale stroomdoorvoer van de micro-usb connector op pen 1 en 5 - 1.8A is (either 1 A per pin, or 1.8 A for pins 1 and 5)
De usb tester via de standaard usb poort komt bij mij maximum tot 1.81A. (met de Anker voeding)
Via de micro-usb voorlopig maximum 1.77A

1ste is de standaard laadkabel van de XPB
[afbeelding]
2de is BG 2A 120cm 5V Charge Cable Nillkin Universal Flat Micro USB Cable
[afbeelding]
3de Swiss Army Knife 3 in 1 Mini USB Charge Cable
[afbeelding]
4de Magnetic Micro USB cable
[afbeelding]

De kortere kabels hebben minder spanningsval. Ik vind wel de spanning van de Anker PS aan de lage kant.

Ik probeer er volgende maal nog meer te testen dit is nog maar een proefopstelling, ik heb nog veel meer verschillende soorten micro usb kabels. En ik zou ook een zwaardere belasting willen maken. Opmerkingen of verbeteringen in de test setup laat het gerust weten.
Goede test :) Welke meter gebruik je? En misschien handig om de bestel urls erbij te vermelden (aangezien het soms per site toch wat verschilt)?

• FunFair
Kon het niet laten om die nieuwe lamp te kopen. Ben erg benieuwd of dit de toekomst gaat worden voor LED verlichting.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/2014/chenyongfu/07/SKU143368/SKU143368(10).jpg

http://www.banggood.com/E...ament-Style-p-936023.html

voor $6,93 met de 5% kortingscode.

informatie van een fabrikant
http://www.ledsmagazine.c...ee-led-filament-lamp.html

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:13

nFo

bambinodekat schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:28:
Ik zoek een gps tracker voor in mijn wagen.

Ik ken iemand die er een heeft van het type TK103 en er tevreden mee is.

Waar kan ik deze kopen onder de €22 bij een betrouwbare shop?
AliExpress?
Ik zat aan deze te denken: https://www.dx.com/p/heac...acker-223929#.VEvNqPmsUuF

Kun je gewoon in de OBD stekker van de auto steken, veel simpeler kan niet.

Verwijderd

krissie100 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:24:
Vandaag al mijn eerste BLVS pakje mogen ontvangen ;)
leuk laserlampje plus een lading knoop batterijtje voor in de laser ;) , kan ik voorlopig weer lekker laseren :)
Lekker laseren?
Die dingen gaan of moeten verboden worden omdat er nogal veel kneusjes met die dingen op mensen of vliegtuigen gaan richten met alle gevolgen van dien, vinden ze stoer :')

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:24:
[...]

Ik zat aan deze te denken: https://www.dx.com/p/heac...acker-223929#.VEvNqPmsUuF

Kun je gewoon in de OBD stekker van de auto steken, veel simpeler kan niet.
Bij een inbraak wordt er om je auto te starten heel vaak gebruik gemaakt van de OBD-ingang.
Ze breken in, hangen je auto via de ODB aan de computer en kunnen op die manier de gegevens inlezen in een nieuwe sleutel.
Het eerste wat er dus uitgaat is je tracker. Lijkt me geen goede plaats. Liever een tracker die je ergens kan wegstoppen en rechtstreeks zijn stroom van de batterij haalt.
Pagina: 1 ... 30 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.