Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.174 views

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Plastic zakje erom maken?

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 21:26

ViezeVis

Sample Text

8)7 dat ziet er niet heel erg mooi uit en ik denk ook niet dat het veel protectie biedt.
Een onderkant van de flessendop had wel gekund zag ik, maar zo'n canopy cover dingetje erboven op maken lijkt me wel ideaal maar zou niet weten hoe nog.

[ Voor 35% gewijzigd door ViezeVis op 22-10-2014 22:22 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Bescherming tegen wat? Waarom wil je het er af halen?

Heatshrinken of met het hetelijmpistool er over heen gaan is miss een oplossing?

druk en typefouten voorbehouden

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

lutkeveld schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:23:
Bescherming tegen wat? Waarom wil je het er af halen?

Heatshrinken of met het hetelijmpistool er over heen gaan is miss een oplossing?
Als je je realiseert dat de gemiddelde vliegtijd zo'n 7 à 8 minuten is met dat ding erop, en 10+ minuten is zonder foam, dan scheelt dat aardig. En daarnaast is het zonde als hij breekt. Ik wil hem beschermen tegen water bijv.

Maak je zo'n circuitboard niet stuk als je er met een hetelijmpistool overheen gaat of wanneer je hem heatshrinkt? De connectoren ga ik dan uiteraard niet bedekken.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v632/MassiveOverkill/V262/V262_FPV1_zpsdc044115.jpg
Zo ziet dat circuitboardje eruit. Afbeelding komt van Google.

[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 22-10-2014 22:29 ]

• lutkeveld
Ik zou gewoon voor een accu-upgrade gaan dan. Of een tweede accu die je snel kan verwisselen. Laat die kap er lekker op zitten. Zonde van zo'n mooie quadcopter.

[ Voor 17% gewijzigd door lutkeveld op 22-10-2014 22:29 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

lutkeveld schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:28:
Ik zou gewoon voor een accu-upgrade gaan dan. Of een tweede accu die je snel kan verwisselen. Laat die kap er lekker op zitten. Zonde van zo'n mooie quadcopter.
Ja dat is ook zoiets waarvan ik niet zeker weet hoe dat moet. Ik ben ook bang dat zo'n grote foam rand snel beschadigd, da's zonde.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

ViezeVis schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:30:
[...]

Ja dat is ook zoiets waarvan ik niet zeker weet hoe dat moet. Ik ben ook bang dat zo'n grote foam rand snel beschadigd, da's zonde.
Euhm... Ga je de foam dan in je vitrinekast zetten? :P Dat hoort toch gewoon bij die copter?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

ManiacsHouse schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:35:
[...]

Euhm... Ga je de foam dan in je vitrinekast zetten? :P Dat hoort toch gewoon bij die copter?
Dat berg ik dan weer op in de doos, als het kapot is, dan is het ook echt kapot en zit ik alsnog zonder.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:36

Quad

Doof

Die link in de TopicWarning klopt niet echt. Mijn RCxxNL code kan ik daar niet op tracken.
Op https://www.internationalparceltracking.com/#/search wel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:38:
Die link in de TopicWarning klopt niet echt. Mijn RCxxNL code kan ik daar niet op tracken.
Link werkt prima, ligt dus aan je code.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
De printplaat kun je gewoon plasti-dippen tegen het water.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:26
Snuffelke schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:49:
XPB 10400mAh bij Coolicool voor 12,99€

Iemand deze daar al besteld, is een koopje :)

http://de.coolicool.com/x...martphone-tablet-g-284033
De 5200 die ik midden september besteld heb was in elk geval genuine.

Let op: er komt nog 7€ verzendkosten bij (minimum)!

[ Voor 6% gewijzigd door azerty op 22-10-2014 23:03 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

bambinodekat schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:49:
De printplaat kun je gewoon plasti-dippen tegen het water.
Leg dat eens uit :o?

Verwijderd

http://plastidip.co.uk/
Kan je krijgen in een spuitbus of in blik. Het is eigenlijk een vloeibare plastic die je aanbrengt. Achteraf gewoon te verwijderen door los te pulken en dan komt de rest vanzelf mee.
Youtube staat er vol van . Is een rage momenteel in het auto-/tuninggebeuren. Door het aanbrengen van het plastic verkrijg je een beschermlaag. Maar bij je quadcopter zal het enkel beschermen tegen vocht/water, maar niet voor crashen. Wel zal het bij een crash je elektronica netjes bij elkaar houden, dus dat spaart je zoekwerk/puzzelwerk :p

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 21:09
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:28:
http://plastidip.co.uk/
Kan je krijgen in een spuitbus of in blik. Het is eigenlijk een vloeibare plastic die je aanbrengt. Achteraf gewoon te verwijderen door los te pulken en dan komt de rest vanzelf mee.
Youtube staat er vol van . Is een rage momenteel in het auto-/tuninggebeuren. Door het aanbrengen van het plastic verkrijg je een beschermlaag. Maar bij je quadcopter zal het enkel beschermen tegen vocht/water, maar niet voor crashen. Wel zal het bij een crash je elektronica netjes bij elkaar houden, dus dat spaart je zoekwerk/puzzelwerk :p
Wow, gaaf om te zien. Dank! Krijg er meteen creatieve ideeën van :D
lutkeveld schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:13:
Let op dat een 2A lader niet altijd met 2A laadt. Het kan dus langer duren dat je zou verwachten.
Idem, wat LutkeVeld zegt, gebruik een goede lader (iPad/iPhone/Samsung originele lader). Mijn 10400mAh Powerbank wordt ongeveer in 4 a 5 uur volledig opgeladen door mijn originele Samsung S4 lader.

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:55:
[...]

Idem, wat LutkeVeld zegt, gebruik een goede lader (iPad/iPhone/Samsung originele lader). Mijn 10400mAh Powerbank wordt ongeveer in 4 a 5 uur volledig opgeladen door mijn originele Samsung S4 lader.
Dan is die niet leeg neem ik aan of de powerbank is al flink in capaciteit afgenomen?
10,4 Ah / 2 A = 5,2 uur
En dat is idealiter bij 2A, ik haal met mijn Anker 10W max. 1,7A

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:04:
[...]

Dan is die niet leeg neem ik aan of de powerbank is al flink in capaciteit afgenomen?
10,4 Ah / 2 A = 5,2 uur
Toch wel leeg, en nope, capaciteit is okay.
Wat je over het hoofd zien is real world performance als je enkel naar de cijfertjes kijken.
Als ik naar mijn USB meters kijk zegt dat genoeg, geen enkele waarde blijft constant gedurende de laadcyclus.
En die 10Ah is bijvoorbeeld al geen 10Ah bij 5V, maar bij 3,7V. Bij 5V is het omgerekend 7696mAh. Daar begint het dus al. Tel daarbij nog de fluctuaties in laadvoltage en -amperage okus het feit dat je 2A lader al geen 2A uitgeeft en je kan dus niets absoluut gaan bepalen.

[ Voor 19% gewijzigd door dodge_911 op 23-10-2014 00:27 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:04:
10,4 Ah / 2 A = 5,2 uur
Nope (klein beetje maar) :) De 10400mAh laadt nog altijd mijn Samsung S4 4x op. De Samsung S4 lader (niet getest icm de powerbank -> laden van de powerbank -> hoeveel (m)A?) heeft een max output van 2A, en het laadt mijn Samsung S4 op met 1.9A :) (S4 is dan ook in 50 a 60 minuten van paar procent naar 100% volledig opgeladen).

Over de 5200mAh ben ik eigenlijk wel erg teleurgesteld en raad ik die ook niet aan, deze is namelijk na 1x gebruik in capaciteit verminderd, het laadt net 1x volledig mijn S4 op.

Verwijderd

@dodge
De capaciteit van de powerbank lijkt me een vrij statisch constant getal.
De amperstroom kan varieren, daar ben ik me ook wel van bewust. Maar om onder de 5 uur uit te gekomen heb je dus wisselend meer dan 2A nodig? Dat is nieuw voor mij of ik begrijp het verkeerd.

Edit: ik zie nu je aanpassing van de post, ik maar denken dat er 10400 mAh in zit, bedankt voor de uitleg.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 00:33 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
EN-IS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Over de 5200mAh ben ik eigenlijk wel erg teleurgesteld en raad ik die ook niet aan, deze is namelijk na 1x gebruik in capaciteit verminderd, het laadt net 1x volledig mijn S4 op.
1 kaduke cel, misschien?
Of :

een hele hele hele hele goeie nepperd :)

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 23-10-2014 00:37 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:28:
@dodge
De capaciteit van de powerbank lijkt me een vrij statisch constant getal.
De amperstroom kan varieren, daar ben ik me ook wel van bewust. Maar om onder de 5 uur uit te gekomen heb je dus wisselend meer dan 2A nodig? Dat is nieuw voor mij of ik begrijp het verkeerd.
Nope, in theorie zou je je 10400 mAh XPB kunnen volblaffen in 4 uur, mits je constant kan laden aan 2A. Maar dat kan je dus niet, want de XPB bepaalt zelf z'n laadstroom.
De capaciteit is in theorie statisch : 4*2600mAh 18650 cellen. Maar wie zegt dat die 18650 cel effectief 2600 mAh is en niet 2533?
Als je exacte uitkomsten wil, moet je starten van exacte data, en die hebben we dus niet, tenzij we zelf alles gaan meten.

edit :
Jij met je ninjaedit :p

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 23-10-2014 00:35 ]

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:55:
[...]

Wow, gaaf om te zien. Dank! Krijg er meteen creatieve ideeën van :D

[...]
Je kan er zeker leuke dingen mee doen, alleen is detailwerk iets moeilijker. Omrandingen enzo zijn moeilijk af te bakenen. Ik heb bv de grill van mijn Volvo blinkend zwart gedipped en het logo binnenin origneel gelaten. Makkelijkste manier daarvoor is om het logo af te plakken met schilderstape en achteraf voorzichtig los te halen en eventueel tegelijk op de rand mee snijden met een vlijmscherpe cutter ofzo. Anders gaat je plastic inscheuren en mag je opnieuw beginnen.
Spijtig dat het bij ons zo duur is (in vergelijking met USA), anders zou ik me er helemaal mee uitleven >:)

• EN-IS
dodge_911 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:29:
1 kaduke cel, misschien?
Of :
[video]
een hele hele hele hele goeie nepperd :)
:D Daar had ik niet aan gedacht, kapotte cel waarschijnlijk is dat het.Heb deze van Xiaomi Tmall, kan geen nepperd zijn :) (alles kan maar de kans dat deze nep is, is wel heel erg klein - was mijn eerste of tweede powerbank aanschaf - ergens terug in april/mei).
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:37:
Je kan er zeker leuke dingen mee doen, alleen is detailwerk iets moeilijker. Omrandingen enzo zijn moeilijk af te bakenen. Ik heb bv de grill van mijn Volvo blinkend zwart gedipped en het logo binnenin origneel gelaten. Makkelijkste manier daarvoor is om het logo af te plakken met schilderstape en achteraf voorzichtig los te halen en eventueel tegelijk op de rand mee snijden met een vlijmscherpe cutter ofzo. Anders gaat je plastic inscheuren en mag je opnieuw beginnen.
Spijtig dat het bij ons zo duur is (in vergelijking met USA), anders zou ik me er helemaal mee uitleven >:)
Idem, ik zie heel veel toepassingsmogelijkheden. Ik ben bang als ik al twee ideeen noem, ik mij op dit spul ga storten :P Dus ik zeg maar niks dan blijf ik er ook ver vandaan :D
Ik wil niet off topic gaan maar ben toch benieuwd, wat kost het hier in NL (zelf doen) in vergelijking met de USA?

Verwijderd

Pakketjes met een RC..NL code zijn pas te volgen als het pakket in NL is.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:25

RobertowNL

For your gear!

Die eerste link in de topic warning werkt vaak pas als hij in Nederland is. De tweede werkt wanneer die zin heeft :P.

Twee voorbeeldjes:

Pakket van DX kon ik eerst alleen traceren op:
https://www.internationalparceltracking.com/#/search
Tot hij China verliet, daarna heeft het geen update meer gehad en kwam hij wel op:
http://postnl.post/ te staan. Pakket was ook aangemeld in mijn pakket met de RCxxxNL code maar die heeft ook nooit gewerkt.

Pakket van Ebay is alleen aangemeld op: https://www.internationalparceltracking.com/#/search
en daarna nooit meer een update totdat hij op http://postnl.post/ opdook.

Trackingsystemen zijn dus nog steeds deels gescheiden en het lijkt van de situatie af te hangen wat je waar kan traceren :P Heb wel het idee dat het idee is dat alles gaat integreren op termijn. De pakketten komen namelijk al wel netjes mijn pakket te staan (Geheel zonder updates bij mij :+ )

Verwijderd

EN-IS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:24:
[...]

Nope (klein beetje maar) :) De 10400mAh laadt nog altijd mijn Samsung S4 4x op. De Samsung S4 lader (niet getest icm de powerbank -> laden van de powerbank -> hoeveel (m)A?) heeft een max output van 2A, en het laadt mijn Samsung S4 op met 1.9A :) (S4 is dan ook in 50 a 60 minuten van paar procent naar 100% volledig opgeladen).

Dat is opvallend. De 10400mAh heeft mijn S4 afgelopen week net geen 3x opgeladen. Ik heb mijn 3x helemaal uit laten vallen. De eerste twee keer is hij van 0% naar 100% gegaan in een kleine twee uurtjes. De laatste keer is hij blijven steken op 93%, toen was de 10400mAh leeg. Ik heb het originele kabeltje van de 10400mAh gebruikt.

Heeft dit te maken omdat ik hem voor de eerste keer gebruikte? (ik ben echt niet thuis in de wereld van batterijen).

De 10400mAh is trouwens origineel. Afkomstig van BG en heb de vergelijkingspunten gecontroleerd en testjes uitgevoerd.

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Even een vraagje. Ik had vroeger een i-gotu om me photos met gps data te voorzien.
Vond deze weer in de kast maar helaas overleden.
En vroeg me af of er ook goedkope chinese varianten voor zijn.

Heb all gezocht op alieexpres en deze gevonden.
Maar heeft iemand ervaring/tips nog ervoor?

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
slommer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:58:
Even een vraagje. Ik had vroeger een i-gotu om me photos met gps data te voorzien.
Vond deze weer in de kast maar helaas overleden.
En vroeg me af of er ook goedkope chinese varianten voor zijn.

Heb all gezocht op alieexpres en deze gevonden.
Maar heeft iemand ervaring/tips nog ervoor?
Dit werkt ook goed.
https://www.conrad.nl/nl/...t-730fl-s-usb-373686.html

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26
Meer spullen incoming :')

title

Verwijderd

EN-IS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:47:
Idem, ik zie heel veel toepassingsmogelijkheden. Ik ben bang als ik al twee ideeen noem, ik mij op dit spul ga storten :P Dus ik zeg maar niks dan blijf ik er ook ver vandaan :D
Ik wil niet off topic gaan maar ben toch benieuwd, wat kost het hier in NL (zelf doen) in vergelijking met de USA?
De spuitbussen en containers (= verfpotten) zijn overal verkrijgbaar, alleen betaal je hier heel wat meer voor hetzelfde. Daar zijn ze in de modale doe-het-zelfwinkel te krijgen tegen iets van een $5. Hier betaal je al vlug €10 voor een spuitbus.
Ik raad je aan dacht indien je toch mocht bestellen, je ze in Engeland bestelt. Veel kans dat je ze goedkoper hebt dan in Nederland of België (toch als het over enkele bussen gaat). Verzending uit de USA gaat enorm lang duren, aangezien het niet per vliegtuig mag verzonden worden.
Ik heb zelf 4 matzwarte en 2 glossifiers spuitbussen liggen van plastidip. Voor mocht ik ooit eens goesting hebben om mijn velgen zwart te lakken. Ik heb ook 2 blinkend zwarte spuitbussen van Motip liggen (ik denk in Duitsland te krijgen). Prijs is ietsje lager, maar naar wat ik zie is de kwaliteit ietsje minder. Plastidip had nog geen blinkende kleuren, enkele matte (althans toch toen ik aan het zoeken was). Dus dan moet je nog een glossifier spuitbus kopen om er een blinkend laagje op te spuiten.

En nog een voordeel. Indien er bij mijn grill enkele putjes in zijn van steenslag en de verf eraf is. Laagje erover en je ziet het verschil niet meer. Bij gewone verf heb je altijd wel de oneffenheid tussen nieuw en oud...

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 22:32
ViezeVis schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:19:
Ik ben dus van plan om de WLToys V262 te kopen, deze om precies te zijn. Daar koop ik dan een HD camera bij waarschijnlijk dus dat wordt een dure jongen.
Welke camera wil je eronder hangen, een SJ4000 is nog best zwaar dus dan moet het schuim er zeker af. Een Mobius is maar 40 gram en geeft ook heel goed beeld.

Zoals ik al eerder postte heb ik deze L6036. Die is iets kleiner, maar als je daar de body vanaf haalt (ca. 30 gr) zit er nog steeds een stevige kunstof body over de printplaat. Ik zal er vanavond een foto van maken en posten.

Tinydeal vraagt trouwens nog $25 extra voor shipping, maar ik heb hem bij deze Aliexpress seller gekocht. En deze seller biedt hem nu aan voor maar $40 incl shipping :>

[ Voor 28% gewijzigd door Kitano op 23-10-2014 10:17 ]

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

2 pakjes van MITB gekregen. En 2 delen van bestellingen.

Bestelling 1 was:
Microvezel brillenpoetser + ASUS kabel -- enkel brillenpoetser gekregen
Bestelling 2 was:
Parel oorbellen + CREE zaklamp -- enkel pareloorbellen gekregen.

Zal nog even wachten voor ik lastig ga doen bij MITB. Mogelijk komt het nog aan. Maar vind het erg raar...

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:25

RobertowNL

For your gear!

Dima_2005 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:18:
2 pakjes van MITB gekregen. En 2 delen van bestellingen.

Bestelling 1 was:
Microvezel brillenpoetser + ASUS kabel -- enkel brillenpoetser gekregen
Bestelling 2 was:
Parel oorbellen + CREE zaklamp -- enkel pareloorbellen gekregen.

Zal nog even wachten voor ik lastig ga doen bij MITB. Mogelijk komt het nog aan. Maar vind het erg raar...
Wat is er raar aan? Ze doen gewoon dingen die op voorraad zijn direct verzenden en de rest later.
Of het komt van verschillende warenhuizen in China, of uit de EU en China.

Zoveel dingen waar het aan kan liggen, niets raars aan (en komt regelmatig voor :D).

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
Lekker minimaal, heb je een linkje ?

• Quad

Quad

Doof

RobertowNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:05:
[...]

Die eerste link in de topic warning werkt vaak pas als hij in Nederland is. De tweede werkt wanneer die zin heeft :P.

Twee voorbeeldjes:

Tot hij China verliet, daarna heeft het geen update meer gehad en kwam hij wel op:
http://postnl.post/ te staan. Pakket was ook aangemeld in mijn pakket met de RCxxxNL code maar die heeft ook nooit gewerkt.

Pakket van Ebay is alleen aangemeld op: https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Trackingsystemen zijn dus nog steeds deels gescheiden en het lijkt van de situatie af te hangen wat je waar kan traceren :P Heb wel het idee dat het idee is dat alles gaat integreren op termijn. De pakketten komen namelijk al wel netjes mijn pakket te staan (Geheel zonder updates bij mij :+ )
Ah, bedankt voor de info, ik hou het in de gaten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kitano schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:09:
[...]

Welke camera wil je eronder hangen, een SJ4000 is nog best zwaar dus dan moet het schuim er zeker af. Een Mobius is maar 40 gram en geeft ook heel goed beeld.

Zoals ik al eerder postte heb ik deze L6036. Die is iets kleiner, maar als je daar de body vanaf haalt (ca. 30 gr) zit er nog steeds een stevige kunstof body over de printplaat. Ik zal er vanavond een foto van maken en posten.

Tinydeal vraagt trouwens nog $25 extra voor shipping, maar ik heb hem bij deze Aliexpress seller gekocht. En deze seller biedt hem nu aan voor maar $40 incl shipping :>
Die L6036 ziet er echt mooi uit, ben je er tevreden mee? De laatste link van 31,80 heeft er alleen geen camera erbij zitten, heb jij die wel?

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

RobertowNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Wat is er raar aan? Ze doen gewoon dingen die op voorraad zijn direct verzenden en de rest later.
Of het komt van verschillende warenhuizen in China, of uit de EU en China.

Zoveel dingen waar het aan kan liggen, niets raars aan (en komt regelmatig voor :D).
Dat de shipment notification voor de hele bestelling kwam... En geen partial shipment o.d. qua vermelding.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

En voor een ultra low budget tabletje...
http://www.focalprice.com...let_PC_with_External.html
:D

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn eerste pakketje van MITB kwam vanuit Polen trouwens :? En ik kreeg twee keer een BPOST track en trace en drie keer een Chinapost track en trace. Zal wel te maken hebben met EU warehouse of niet. Maar toch gek dat 1 v/d twee met BPOST vanuit Polen deze kant op komt, zal wel de goedkoopste aanbieder zijn qua verzending?

• Whiskey48
  • Laatst online: 13:05
Joosie200 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:06:
Mijn eerste pakketje van MITB kwam vanuit Polen trouwens :? En ik kreeg twee keer een BPOST track en trace en drie keer een Chinapost track en trace. Zal wel te maken hebben met EU warehouse of niet. Maar toch gek dat 1 v/d twee met BPOST vanuit Polen deze kant op komt, zal wel de goedkoopste aanbieder zijn qua verzending?
Bij mij ook vandaag 2 redelijke pakketjes uit polen!
(in elk pakketje in G9 lampje (zeer klein) :|

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Komt van US warehouse. Dus 250% kans op douanecontrole (of toch hier in BE)
Je neemt dan beter: http://www.focalprice.com...let_PC_with_External.html
of
http://www.focalprice.com...Tablet_PC_with_Wi_Fi.html

[ Voor 26% gewijzigd door Dima_2005 op 23-10-2014 14:10 ]

• Whiskey48
  • Laatst online: 13:05
Dima_2005 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Komt van US warehouse. Dus 250% kans op douanecontrole (of toch hier in BE)
Maar maar 800% van :)

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:20
Dima_2005 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Dat de shipment notification voor de hele bestelling kwam... En geen partial shipment o.d. qua vermelding.
Je moet kijken wat er op de pakbon staat aangezien ook het volgende staat vermeldt:
Houdt u er rekening mee dat uw bestelling is opgesplitst in meerdere pakketten die we apart zullen verzenden.
Als je bestelling in 1 keer binnenkomt dan staat iets in de trant van complete bestelling als ik het me goed herinnerde.

• Kitano
Majesty schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Die L6036 ziet er echt mooi uit, ben je er tevreden mee? De laatste link van 31,80 heeft er alleen geen camera erbij zitten, heb jij die wel?
Ja ik vind hem fijn vliegen, vergelijkbaar met de Syma X5C. Hij weegt toaal maar ca. 100 gram, dus hij is wel windgevoelig, net als de meeste soortgenoten.

Ik heb hem zonder camera, maar de meegelverde camera's geven toch geen mooi beeld. Ik gebruik de Mobius. Alleen is die niet via de afstandbediening aan en uit te zetten.

Gearbest heeft de Syma X5C met camera voor $52 met code GBX5C.

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
Mi Band binnen, echter heeft m'n G4s geen android 4.4 dus kan ik er niets mee.

Ook twijfel ik aan de echtheid (al vroeg besteld maar er was nergens anders stock), mede doordat mijn handleiding vierkant is en geen geronde hoeken. Verder kan ik nergens iets vinden over de eventuele neppe.

Iemand die de band gebruikt met een andere app?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Vanmiddag vond ik weer een pakketje in mijn brievenbus... :D
In het pakketje zat :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4w0i9O2.jpg

• Standard International Shipping - Hong Kong Post
• ordered : 2014-10-01
• shipped : 2014-10-02
• arrived : 2014-10-23

In-actieshot :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2d8Nt7W.jpg

En omdat ik dit ding voor 'n speciaal projectje had besteld, gelijk maar in het project gevlogen met onderstaand resultaat :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/COPtxve.jpg
USB-powered licht in m'n fototas :D
Waarom? Omdat het kan :)

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 23-10-2014 15:28 ]

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:53
_/-\o_

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11 06:23
Weten jullie misschien een goed en goedkoop alternatief voor deze: pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter

Het belangrijkste is de tulp aansluiting zodat hij op een oude receiver past.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:49
Kun je niet beter een omvormer kopen voor tulp en dan elke willekeurige bluetooth adapter halen?

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11 06:23
als dit geen verschil maakt in geluidskwaliteit en gemak. Dan is dit zeker een optie.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:02

Chocoball

瞧好吧!

remcoboy1479 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:05:
Mi Band binnen, echter heeft m'n G4s geen android 4.4 dus kan ik er niets mee.

Ook twijfel ik aan de echtheid (al vroeg besteld maar er was nergens anders stock), mede doordat mijn handleiding vierkant is en geen geronde hoeken. Verder kan ik nergens iets vinden over de eventuele neppe.

Iemand die de band gebruikt met een andere app?
Zo wordt het voor ons ook gissen . Beetje meer info als waar je hem gekocht (linkje) hebt? Wat je ervoor betaald hebt? Welke kleur is het bandje? Werken de LEDjes? Staat er aan de binnenkant designed by xiaomi? Kun je verbinden via Bluetooth ook al heb je geen Xiaomi toestel?

Zo erg als deze zal het waarschijnlijk niet zijn http://weibo.com/p/1001603764521217957372

• Xyphoid
  • Laatst online: 24-11 12:48
Bah, gister mijn pakket uit China binnen. Hadden ze via DHL gestuurd, maar geen verzendkosten op gezet (was free shipping). Ze betalen DHL natuurlijk per batch.
Maar als DHL hier in Nederland geen verzendkosten op de factuur zien, dan rekenen ze het maximale verzendbedrag en dat mag de ontvanger betalen.

Gister een dispute geopend
Heb al contact gehad met de AliExpress verkoper (ze hebben me vandaag gebeld). Ze zouden daar morgen nog contact opnemen met DHL. Eerst wilde ze dat ik alles zelf met DHL ging regelen, maar heb gezegd dat zij daar ook contact moeten opnemen met DHL.
Gelijk DHL gebeld en die hebben dus uitgelegd dat er geen verzendkosten bij stonden. Ben benieuwd hoe de verkoper dit gaan oplossen, want ik heb gezegd dat ik de douanekosten wel betaal, maar dat ze de verzendkosten terug moeten storten naar mij.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Kan niet anders zeggen dan dat het er tof uit ziet. Voor de mensen die hem ook willen: http://www.benl.ebay.be/itm/181222991193

Ik vind hem toch redelijk duur, maar wellicht dat ik hem toch ga bestellen.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Damocles.NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Kan niet anders zeggen dan dat het er tof uit ziet. Voor de mensen die hem ook willen: http://www.benl.ebay.be/itm/181222991193

Ik vind hem toch redelijk duur, maar wellicht dat ik hem toch ga bestellen.
http://www.benl.ebay.be/itm/321510503805 is cheaper maar korter.
Ik ga d'r waarschijnlijk zelf nog één bestellen voor in de bak van m'n pickup, die ik dan ga poweren met 'n fake XPB die anders toch niks light te doen.
Helaas heb ik alles al verwerkt, dus ik moet wachten op nummer 2 om verbruiks- en duurtesten mee te doen, want in mijn tas zit de strip achter onderverdelingen en velcro verwerkt, en ik ben bang dat dat qua temperatuur niet zo lekker voor de strip is als 'ie lang aan moet blijven. Maar toch, effe snel :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/20i6jDz.jpg
8,84W voor 2M is best netjes.

Wat betreft de prijs : is idd niet goedkoop voor ledstrip, maar 't is de goedkoopste die ik op eBay kon vinden voor 2m + USB. Wellicht dat AliExpress nog wat betere prijzen biedt. Per 2 is AE iets goedkoper.

BTW : de strip was niet alles wat ik nodig had voor m'n project, er kwam nog wat bij, maar dat had ik al ge-eBayed (niet uit China, dus hoort hier niet thuis :D )
Ik heb 'm dus niet gewoon tegen de wand geflatst met de 3M-tape, FYI

Wat AliExpress betreft : ondertussen toch al 'n paar orders geplaatst :
  • 5x 12V 24V Male Car Cigarette Lighter Socket Plug Connector On Off Switch 1.5m
  • 2x Black Universal Combination Gun Trigger Safety Lock Fits Pistols Rifles Shotguns
  • 4x Automatic MINI 12V 24V LED strip use pir motion sensor switch free shipping
  • 4X 5m 5630 LED Strips (white/warm white/purple x2)

[ Voor 52% gewijzigd door dodge_911 op 24-10-2014 00:15 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

_/-\o_
Een echte tweakertttt :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• remcoboy1479
Chocoball schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Zo wordt het voor ons ook gissen . Beetje meer info als waar je hem gekocht (linkje) hebt? Wat je ervoor betaald hebt? Welke kleur is het bandje? Werken de LEDjes? Staat er aan de binnenkant designed by xiaomi? Kun je verbinden via Bluetooth ook al heb je geen Xiaomi toestel?

Zo erg als deze zal het waarschijnlijk niet zijn http://weibo.com/p/1001603764521217957372
Gekocht bij PW op 1 oktober voor $22 in happy hour.
Bandje blijft staan zoals hier de zwarte. De gaatjes lijken ook hetzelfde en er staat inderdaad designed by xiaomi in.
Ik zie op mijn G4s een Bluetooth apparaat staan, 88:0F:10:0F:DF:9D, maar koppelen gaat niet. Hoewel ik dat vaker met Earsons ook heb.
Ledjes gaan tijdens het opladen aan, heb nog niet uitgevonden hoe ze aan gaan zonder dat ie opgeladen wordt.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
remcoboy1479 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:04:
[...]
Ik zie op mijn G4s een Bluetooth apparaat staan, 88:0F:10:0F:DF:9D, maar koppelen gaat niet. Hoewel ik dat vaker met Earsons ook heb.
Zou het kunnen dat de bluetooth van jouw G4s een beetje picky is?

[ Voor 41% gewijzigd door dodge_911 op 23-10-2014 17:08 ]

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
remcoboy1479 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:04:
[...]

Gekocht bij PW op 1 oktober voor $22 in happy hour.
Bandje blijft staan zoals hier de zwarte. De gaatjes lijken ook hetzelfde en er staat inderdaad designed by xiaomi in.
Ledjes gaan tijdens het opladen aan, heb nog niet uitgevonden hoe ze aan gaan zonder dat ie opgeladen wordt.
Als je je arm naast je houdt, en daarna een beweging maakt alsof je op een horloge kijkt, dan gaan de ledjes even aan. hij laat dan je vooruitgang naar je dagelijkse doel zien.
Bijvoorbeeld : dagdoel 6000 stappen, als je op 4000 stappen zit gaan 2 van de 3 ledjes aan, bij 5000 stappen 2 ledjes en een knipperende 3de.

Ik heb ook die van Pandawill, koppelen met mijn Nexus 5 ging prima, en alles zoals alarm werkt ook prima.
Ben nu met een review bezig na een weekje gebruik, daar zet ik uitgebreider alle info in hoe het werkt.

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 15:35
Ook maar besteld. Versie met het zwarte bandje en witte klok.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• remcoboy1479
Rdegoede schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:11:
[...]
Ik heb ook die van Pandawill, koppelen met mijn Nexus 5 ging prima, en alles zoals alarm werkt ook prima.
Ben nu met een review bezig na een weekje gebruik, daar zet ik uitgebreider alle info in hoe het werkt.
Werk je met de originele Xiaomi app?
Denk dat de ledjes niet branden omdat ie ook niet gekoppeld is.

• lutkeveld
dodge_911 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:51:
Ik ga d'r waarschijnlijk zelf nog één bestellen voor in de bak van m'n pickup, die ik dan ga poweren met 'n fake XPB die anders toch niks light te doen.
Waarom zou je die niet gewoon stroom geven van je auto accu via een step down?

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xyphoid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:18:
Bah, gister mijn pakket uit China binnen. Hadden ze via DHL gestuurd, maar geen verzendkosten op gezet (was free shipping). Ze betalen DHL natuurlijk per batch.
Maar als DHL hier in Nederland geen verzendkosten op de factuur zien, dan rekenen ze het maximale verzendbedrag en dat mag de ontvanger betalen.

Gister een dispute geopend
Heb al contact gehad met de AliExpress verkoper (ze hebben me vandaag gebeld). Ze zouden daar morgen nog contact opnemen met DHL. Eerst wilde ze dat ik alles zelf met DHL ging regelen, maar heb gezegd dat zij daar ook contact moeten opnemen met DHL.
Gelijk DHL gebeld en die hebben dus uitgelegd dat er geen verzendkosten bij stonden. Ben benieuwd hoe de verkoper dit gaan oplossen, want ik heb gezegd dat ik de douanekosten wel betaal, maar dat ze de verzendkosten terug moeten storten naar mij.
welke verzendkosten bedoel je? :?
DHL wordt gewoon per pakket betaald, niet per batch. En er worden nooit verzendkosten op het pakket gezet.

Bedoel je niet de inklaringskosten ?

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 07:59
Weet iemand ook een adresje in China waar je iets vergelijkbaars als Pugoo (soort sticky mat voor phones e.d.) kunt krijgen dat goed werkt? Zie ook https://www.kickstarter.c...goo-mini-mount-create-diy

[ Voor 5% gewijzigd door arene op 23-10-2014 18:22 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lutkeveld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:15:
[...]

Waarom zou je die niet gewoon stroom geven van je auto accu via een step down?
Dan kan ik evengoed gewoon 12V strip pakken :D
En ook omdat de geniuses die de install van mijn hardtop hebben gedaan stroom hebben afgetakt van de achterlichten, en dat is zo wat de enige plaats waar ik dan zelf weer stroom kan pakken voor die strip. Tenzij ik een extra batterij achterin zet, heb ik geen goede stroombron ervoor, want ik wil niet gaan boren in mijn bak.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:26
Kenzi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:16:
[...]

welke verzendkosten bedoel je? :?
DHL wordt gewoon per pakket betaald, niet per batch. En er worden nooit verzendkosten op het pakket gezet.

Bedoel je niet de inklaringskosten ?
Als DHL de gegevens aan de douane doorspeelt, en er staat geen verzendkosten op de factuur, rekenen zij (DHL) een forfaitair bedrag aan. Heb dit eens gehad met een pakje uit de VS. Verzendkosten 75$, heeft DHL uiteindelijk 180$ doorgegeven aan douane omdat de 75$ niet op de factuur stond. Zal dus gelijkaardig zijn in dit geval.

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
arene schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:20:
Weet iemand ook een adresje in China waar je iets vergelijkbaars als Pugoo (soort sticky mat voor phones e.d.) kunt krijgen dat goed werkt? Zie ook https://www.kickstarter.c...goo-mini-mount-create-diy
http://www.ebay.de/sch/i....&_nkw=GripGo&_mPrRngCbx=1

• Kitano
Ruim 6 weken terug heb ik bij Aliexpress deze olieverf repro van Van Gogh besteld voor slechts $15. Inmiddels is hij binnen (opgerold met folie ertussen in een kartonne koker) en heb ik hem opgespannen met spielatten (5 euro in NL). Zie hier het resultaat. Het is geen exacte replica en de kleuren zijn veel feller dan het origineel, maar wel zoals op de Ali site. Op zich is hij best aardig gelukt, alleen bij de gele wolk links nder is de verf gaan brokkelen, zoals op deze hires foto te zien is. Al met al ben ik enthousiast genoeg om ook Terras bij Nacht te bestellen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xMAuLwf.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kitano op 23-10-2014 20:30 ]

• Kitano
Hierbij foto's van de Syma X5C en de L6036 zonder behuizing op een LP hoes van 31 cm. De L6036 heeft nog steeds een behuizing om de printplaat.

De L6036 weegt 68 gr zonder behuizing en accu. De behuizing weegt 29 gr en de accu 15 gr. De Syma weegt 84 gr zonder accu van 15 gr. Aan de Syma zit al een verwijderbare camera van ca. 15 gr.

Ze hebben vergelijkbaar vlieggedrag en mogelijkheden: Twee snelheden voor horizontale verplaatsing en een 360 graden flip met EEN druk op de knop. De Syma AB heeft een LCD scherm met trim standen, de knoppen links en rechts van het scherm werken niet en zijn puur voor de sier :/ De propellors zijn identiek en dus uitwisselbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gTbRZxk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/auxrsem.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Kitano op 23-10-2014 20:33 ]

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
arene schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:20:
http://m.banggood.com/Tra...n-for-phone-p-912482.html
En als je m via www.new.banggood.com besteld heb je ze (als je er 3 koopt) voor $0,73 per stuk.

[ Voor 9% gewijzigd door andydewit op 23-10-2014 19:45 ]

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Kitano schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:56:
Ruim 6 weken terug heb ik bij Aliexpress deze olieverf repro van Van Gogh besteld voor slechts $15.
Hoek flapjes naar binnen vouwen op de bovenste en onderste lat, niet naar buiten.
Dat ziet er zo niet goed uit ;)

Wel een mooi schilderij. De felle kleuren zijn juist mooi.
Dat zijn schilderijen vandaag wat dof zijn komt waarschijnlijk door de tijd :*)

[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 23-10-2014 19:44 ]

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Het verbaast me dat ene webshop totaal anders en veel beter werkt dan de andere, naar gelang welk bedrijf het pakje verzendt. Bij BG heb ik voor 300€ aan spullen gekocht maar vloek regelmatig om de soms tragere levering, vooral door EMS shipping en zo onduidelijk. Bij Sunsky kreeg ik na een mailtje over levering via postNL dit:

hi please check the details
10/22/2014 05:25:00
2014-10-21 22:28, BRUSSEL X, Your item has been sorted
10/22/2014 05:25:01
2014-10-21 22:28, BRUSSEL X, Your item has been sorted
2014-10-21 09:08BEBRUA, International transfer
2014-10-18 17:26NLAMSC, Departure from international depot
Origin Country - Tracking Consuming: 5070 ms - Go to official website2014-10-21 09:08The item has been processed in the country of destination
2014-10-21 07:13The item has arrived in the country of destination
2014-10-21 02:42The item is on transport to the country of destination
2014-10-18 17:26The item is at the PostNL sorting center
10/22/2014 05:25:13
please check with your post office if get the package
10/22/2014 05:25:23

Heb nog nooit zo gedetailleerde leveringsinfo gezien, top van PostNL en dit voor twee elektronische aanstekertjes. Op 6 oktober besteld... 22 oktober postbode gemist :)F

• andydewit
Iemand nog een hebbedingetje die leuk/handig kan zijn? Heb op dit moment 14 pakketjes die geleverd moeten worden, maar ben nog steeds in een koopbui:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:05:
Vandaag de Red Micro USB Cable ontvangen (voorlopige winnaar uit de OP) en op de Nilkin EU AC 5V 2A USB Charger Adapter aangesloten.

Nu zit mijn Xiaomi 10400mAh al 4 uren aan deze lader maar hij zit nog niet voor 50% vol. Het is de eerste keer dat ik hem oplaadt.

Klopt dit?
Nou óf de USB kabel is waardeloos of de USB charger is waardeloos. Hij heeft er 12 uur over gedaan om op te laden :X

Ik heb geen USB meter helaas maar nog wel een originele S4 adapter liggen dus ga wel even dingen uitsluiten.

• EN-IS
Als we het dan toch over led aansluitingen hebben :) Misschien kan iemand mij helpen, ik heb naar aanleiding van de aanbieding twee led strips gekocht bij Banggood, 5meter RGB 5050 SMD en ik vraag mij af of er voor deze led strip ook een 'LED Strip Accessory Special Plug' bestaat? Zoiets dus;
- LED Strip Accessory Special Plug

Het is niet iets wat ik per se nodig heb maar vroeg het mij af :) Volgens mij kan het niet want tussen de led en de voeding komt dit nog tussen (de ontvanger):
- Infrarood Ontvanger

[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 23-10-2014 20:40 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Oh... Banggood heeft mij 20$ teveel uitbetaald voor die affilate points. 7(8)7

Ben dus dan toch van plan om die V262 te kopen.

[ Voor 24% gewijzigd door ViezeVis op 23-10-2014 21:11 ]

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ViezeVis schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:41:
Oh... Banggood heeft mij 20$ teveel uitbetaald voor die affilate points. 7(8)7

Ben dus dan toch van plan om die V262 te kopen.
Gauw ff melden bij BG :+

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• rodlan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-11 08:03
Heeft er iemand ervaring met de Banggood Wholesale afdeling?
Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen gehad met Banggood maar dat waren altijd bedragen onder de 24 euro.

Ik wil nu graag een paar honderd led-lampjes bestellen voor kerstcadeautjes op school. En ik heb daarvoor een aanvraag gedaan via e-mail naar de wholesale afdeling.
Daarop heb ik antwoord gekregen van een Sales manager. De prijs is gunstiger dan via de website waar maar tot 100 stuks vermeld wordt.

De salesmanager stelt echter voor om het totaalbedrag via PayPal over te maken naar een hotmail adres (zijn persoonlijke hotmail adres zo te zien!). De lampjes kunnen ook in meerdere kleine batches verstuurd worden via free shipping zoals ik heb gevraagd.
Maar het lijkt een beetje buiten Banggood om te gaan via een hotmail adres of komt dit vaker voor? Kortom is dit betrouwbaar of gaat dit normaal op een andere manier?

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-11 11:48
Soms kan China-shoppen zo leuk zijn... AliExpress in dit geval:
Je besteld: S3 Mini Tempered Screen Protector, met de volgende productfoto:
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/2031638488_1/Tempered-9H-0-3mm-Clear-glass-Toughed-screen-protector-for-samsung-galaxy-s3-mini-i8190-lcd.jpg_350x350.jpg

Je krijgt geleverd:
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/UT8nx6HXjXaXXagOFbX7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/UT8eEDHXe8aXXagOFbXy.jpg

Oftewel: Hij is niet zoals hij geleverd is.
Dus ik maak een dispute aan, met dat het product niet hetzelfde is als in de advertentie.
Krijg je dit als antwoord van de verkoper:
pls be professionale, can not cover the full screen for samsung phone, the side for the phone is curve ,if cover the full screen, the glass will be curve up !1
Wie moet er nu professioneel zijn en de juiste foto's plaatsen? :X

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:49
dmstr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:17:
[afbeelding]

Je krijgt geleverd:
[afbeelding]
[afbeelding]

Oftewel: Hij is niet zoals hij geleverd is.
Dus ik maak een dispute aan, met dat het product niet hetzelfde is als in de advertentie.
Krijg je dit als antwoord van de verkoper:

[...]

Geweldig, de combinatie van bagger Engels en dat zij zeggen dat jij professioneel moet zijn en verwachten dat je dit "natuurlijk" wel wist _/-\o_

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

dmstr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:17:
[afbeelding]

....

Ik zou dan gewoon op dezelfde manier terugreageren om je aan te passen aan hem. Dan ben je in zijn ogen misschien wel professioneel.
helo frient pls help me with teh problem i have a not good protector pls help or giv me my money back thnx.

Al met al gewoon de dispute blijven volhouden en anders aan AliExpress overlaten.

[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 23-10-2014 22:23 ]

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-11 11:48
timmert26 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

Geweldig, de combinatie van bagger Engels en dat zij zeggen dat jij professioneel moet zijn en verwachten dat je dit "natuurlijk" wel wist _/-\o_
ViezeVis schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:21:
[...]

Ik zou dan gewoon op dezelfde manier terugreageren om je aan te passen aan hem.
helo frient pls help me with teh problem i have a not good protector pls help or giv me my money back thnx.
Ik heb heel netjes terug gereageerd met:
Hello,
I'm professional. Please do not advertise with the wrong picture/photo. That's not very professional.
On the advertised picture the whole front of the phone is covered by the screen protector.
I checked other products on AliExpress and eBay and they cover the whole front.
So I'm sorry, but I'm not pleased with the not right pictures of the product.
Inmiddels is ook de store leeg. :')

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Shit mijn Earson ligt ook in Urumqi

Ik had dit:
乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发
乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆
荷兰 - NL, 收寄局收寄

Maar dat is dus idd dit:
Urumqi International, Netherlands - NL, export total package seal seal straight hair
Urumqi International, Netherlands - NL, total export mutual sealed package be opened
Netherlands - NL, Acceptance Acceptance Bureau

Geen idee of dat laatste nu betekent dat hij alsnog wel onderweg is. Of gewoon een melding dat hij weg mag maar nog niet weg is

• andydewit
Pakket nummer 5 is binnen. Onder andere LED strip, telefoonhouder, Bluetooth music receiver, Bluetooth headset voor in de auto, US naar EU plugs, 24w adapter voor LED strip en USB verlengkabels van BG. Had maar 1 US naar EU plug besteld, 3 ontvangen. En 1 USB verlengkabel besteld, ook 2 gekregen. Ik noem het geen fout, gewoon 'goede service' van Banggood ^^

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:37
Voor wie het niet kan laten: nog een nutteloze 0.01 deal ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Perkouw op 24-10-2014 10:47 ]

• Quad

Quad

Doof

Code Monty-500th-Post

[ Voor 59% gewijzigd door Perkouw op 24-10-2014 10:48 . Reden: VIP stukje is ook referall, eruit gehaald. ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• mrBob
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb vandaag de Xiami powerbank 10400 mah van Coolicool binnengekregen die ik op 5 oktober besteld had voor 13,15 euro. Hij is genuine (hij doorstaat de online serienummercheck). Leuk dingetje :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:42
Quad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

Kan je ook ipv affiliatielinks directe links posten? Nu moet ik weer op zoek.
http://www.gearbest.com/survival-emergency-gear/pp_3123.html

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:26:
Shit mijn Earson ligt ook in Urumqi

Ik had dit:
乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发
乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆
荷兰 - NL, 收寄局收寄

Maar dat is dus idd dit:
Urumqi International, Netherlands - NL, export total package seal seal straight hair
Urumqi International, Netherlands - NL, total export mutual sealed package be opened
Netherlands - NL, Acceptance Acceptance Bureau

Geen idee of dat laatste nu betekent dat hij alsnog wel onderweg is. Of gewoon een melding dat hij weg mag maar nog niet weg is
Ligt jou pakket waarschijnlijk naast die van mij, of zouden ze zoals ik al eerder beweerde tracking nr's niet goed koppelen aan de juiste order.
En met regelmaat ook een nr meerdere keren gebruiken :'(

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Iemand met ledstripervaring hier een antwoord op:
Ik wil mijn RGBW strip in een hoek van 90 graden krijgen. Er zijn alleen geen hoekjes met 5 aansluitpunten te vinden. Ik wil NIET solderen: iemand de gouden tip?

marco_sire@hotmail.com

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

marco_sire schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:56:
Ik wil mijn RGBW strip in een hoek van 90 graden krijgen. Er zijn alleen geen hoekjes met 5 aansluitpunten te vinden. Ik wil NIET solderen: iemand de gouden tip?
Gewoon vouwen? Of als hij waterdicht is, met een stukje heet metaal een hoek in de siliconen duwen?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
marco_sire schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:56:
Snel rondje google levert alvast dit op :
http://www.amazon.com/LED...tion-5-pack/dp/B00ML2IVUG
Dus het bestaat wel :)

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:22
jovael schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:49:
Weten jullie misschien een goed en goedkoop alternatief voor deze: pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter

Het belangrijkste is de tulp aansluiting zodat hij op een oude receiver past.
Ik had zoiets gekocht twee maand terug. Met een omvormer kom je dan ook op tulp uit. Uiteindelijk heb ik toch de Logitech Adapter gekocht.

Om deze redenen: bereik is groter (en stabieler) en ook voor mij belangrijk: er zijn geen fades tussendoor. Met de Chinese variant is er tussen elke geluidsvrije periode een kleine geluidsdrop en een knal als ie er weer op komt. Omdat ik het als vervanger voor 3.5mm kabels wilde hebben was dat reden genoeg om iets meer geld uit te geven aan de Logitech Adapter. De Chinese variant gebruik ik nu voor plekken waar ik instant smartphone en geluid over speakers wil laten lopen. Voordeel daarvan: hij is micro-usb en heeft een kleine ingebouwde accu, dus dat scheelt weer een lader :)

• Xyphoid
wsitedesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:20:
[...]
Als DHL de gegevens aan de douane doorspeelt, en er staat geen verzendkosten op de factuur, rekenen zij (DHL) een forfaitair bedrag aan. Heb dit eens gehad met een pakje uit de VS. Verzendkosten 75$, heeft DHL uiteindelijk 180$ doorgegeven aan douane omdat de 75$ niet op de factuur stond. Zal dus gelijkaardig zijn in dit geval.
Dit dus. Morgen hoor ik meer van de verkoper.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Quad

Quad

Doof

RobertowNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:05:
[...]

Twee voorbeeldjes:

Nog even inhakend hierop, sinds vandaag is mijn tracking code (RCXXXXXXXXNL) ook te tracken in MijnPakket van PostNL kwam ik achter, op PostNL.post niet werkend en op de eerder genoemde internationale tracking staat hij nog op in transit. En hij wordt morgen (vandaag) bezorgd. :-)

Als de tracking allemaal klopt dan is hij in 3 dagen na daadwerkelijke verzending binnen, woensdag aangemeld en volgbaar en vrijdag in huis. (vanuit China)

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 24-10-2014 01:12 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
Xyphoid schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:56:
[...]

Dit dus. Morgen hoor ik meer van de verkoper.
Nu weet ik meteen dat je dus DHL moet mijden als de pest bij een free shipping order. Zuur, hoop dat je t opgelost krijgt. Alhoewel ik denk dat je eerder bij DHL moet zijn, die hebben immers de fout gemaakt.

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
dmstr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:23:
[...]

[...]

Ik heb heel netjes terug gereageerd met:

[...]

Inmiddels is ook de store leeg. :')
Mijn ervaring met AliExpress is dat veel verkopers gewoon maar wat neerzetten als plaatje. Klopt van geen kanten vaak. En als je dan weer over moet gaan communiceren kom je ook niet ver, paar keer op een partial refund laten uitdraaien via dispute daardoor. Voortaan stuur ik bij twijfel de verkoper een bericht VOOR ik het daadwerkelijk bestel of dat het exact is als de foto of wat je dan ook wilt weten. Mocht het dan nog niet kloppen claim je meteen full refund en je hebt toch schriftelijk bewijs dat je bent voorgelogen.

• Xyphoid
Slammz schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 02:32:
[...]

Nu weet ik meteen dat je dus DHL moet mijden als de pest bij een free shipping order. Zuur, hoop dat je t opgelost krijgt. Alhoewel ik denk dat je eerder bij DHL moet zijn, die hebben immers de fout gemaakt.
DHL moet de oplossing niet bij de ontvanger zoeken. De verzender is degene die verzendkosten moet betalen aan DHL.
En de verzender moet natuurlijk ook gewoon de verzendkosten op het pakket zetten die ze aan DHL hebben betaald, maar volgens DHL doen de meeste verzenders dat niet, omdat ze DHL per batch betalen. Als DHL dat weet, snap ik al helemaal niet dat ze de ontvanger met de kosten opzadelen.

Maar goed, ik word vandaag hopelijk gebeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Xyphoid op 24-10-2014 08:27 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
ViezeVis schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:21:
[...]

Ik zou dan gewoon op dezelfde manier terugreageren om je aan te passen aan hem. Dan ben je in zijn ogen misschien wel professioneel.

Al met al gewoon de dispute blijven volhouden en anders aan AliExpress overlaten.
Ik heb juist zo een farce voor gehad. Ik had een lightning kabel besteld, gegarandeerd ios7 en hoger compatible. Kwamen ze af dat dit enkel ios7+ was en niet ios8
Vroegen om geen slechte rating achter te laten.
Ik heb mijn dispute gewoon laten staan, en gezegd dat ik een werkende kabel wou.
2 dagen later : dispute closed en full refund.
Nah!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik vind het hele LED strip verhaal nog best lastig.

Ik wil nu bijvoorbeeld een kastje op zolder waar mijn TV op staat voorzien van twee stukken LED strip van 1 meter per stuk. Ik wil een stuk aan de onderkant plakken en ik wil een stuk ongeveer 50CM verder in de kast plakken zonder dat het tussenstuk ook ledstrip is.

Eigenlijk moet ik dus twee stukken over een langere afstand met elkaar verbinden. Echter wil ik dit kunnen doen ZONDER solderen. Ik heb al gezocht hierop, ik heb ook al RGB en single color extension cables liggen. Maar ik zie niet in hoe ik dit kan aansluiten zonder te moeten solderen.
Pagina: 1 ... 29 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.