Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.174 views

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:40
De postbode op de fiets krijgt niet betaald per poststuk hoor. Gewoon vast salaris. Heb het zelf nog een tijdje gedaan op de zaterdag ;)

De ZZP pakketbezorgers krijgen volgens mij wel per pakketje betaald. Dat verklaart ook gelijk waarom ze de pakketjes in containers achterlaten / in je tuin klimmen etc.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:48:
Tinydeal heeft een leuke promotie 7% korting op alle sexy lingerie met de couponcode ''mid4''.

[afbeelding]

Dit lijkt mij wel leuk voor in de slaapkamer voor vriendinlief om aan te doen O+
Het jammere van lingerie is dat ze vaak allean maar one-size verkopen en een chinees mokkel het aan heeft op het plaatje. Zit voor een gemiddelde hollandse al snel te strak. gelukkig gaat het ook vaak snel weer uit :9

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mmmmm... mijn Xiaomi powerbank van CoolICool is bezorgd in Portugal....

Number (Registered): RCxxxxxxxxNL
Status: Delivered (8 Days)
Destination: Portugal
2014-10-21 10:00 6100 - SERTÃ, Delivery success, .
2014-10-21 08:08 6100 - SERTÃ, In distribution
2014-10-16 09:33 LISBOA, International reception
2014-10-14 03:30 AMSTERDAM, National reception
2014-10-14 03:30 AMSTERDAM, International dispatch
Origin: Netherlands
2014-10-16 09:33 The item has been processed in the country of destination
2014-10-15 00:27 The item has arrived in the country of destination
2014-10-14 08:21 The item is on transport to the country of destination
2014-10-14 03:30 The item is at the PostNL sorting center

Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...

• FunFair
Millgate schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:33:
Mmmmm... mijn Xiaomi powerbank van CoolICool is bezorgd in Portugal....

Number (Registered): RCxxxxxxxxNL
Status: Delivered (8 Days)
Destination: Portugal
2014-10-21 10:00 6100 - SERTÃ, Delivery success, .
2014-10-21 08:08 6100 - SERTÃ, In distribution
2014-10-16 09:33 LISBOA, International reception
2014-10-14 03:30 AMSTERDAM, National reception
2014-10-14 03:30 AMSTERDAM, International dispatch
Origin: Netherlands
2014-10-16 09:33 The item has been processed in the country of destination
2014-10-15 00:27 The item has arrived in the country of destination
2014-10-14 08:21 The item is on transport to the country of destination
2014-10-14 03:30 The item is at the PostNL sorting center

Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...
Haha dat is wel heel vreemd. Ik neem toch aan dat je het juiste adres hebt opgegeven? :P of staat je paypal ingesteld op een portugees adres?

• FunFair
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:28:
De postbode op de fiets krijgt niet betaald per poststuk hoor. Gewoon vast salaris. Heb het zelf nog een tijdje gedaan op de zaterdag ;)

De ZZP pakketbezorgers krijgen volgens mij wel per pakketje betaald. Dat verklaart ook gelijk waarom ze de pakketjes in containers achterlaten / in je tuin klimmen etc.
Ik hoorde van mijn lokale primera dat bij 'pakjegemak' punten de bezorger niet betaald krijgt voor afgeleverde pakketjes en ze daar ook niet blij mee waren. Maar ja, dan moet nlpost het niet aanbieden.

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FunFair schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:37:
[...]

Haha dat is wel heel vreemd. Ik neem toch aan dat je het juiste adres hebt opgegeven? :P of staat je paypal ingesteld op een portugees adres?
Ik heb maar één adres, en dat is toch echt in Nederland.. Ik heb het bij de support van CoolICool aangemeld. Als het goed is weet ik over 24 uur meer.

• FunFair
De xiaomi miband is morgen bij banggood voor 28$ te koop ipv $31

http://new.banggood.com/O...579&utm_content=wanglinan

Deze korting is onderdeel van de 'flash sale' die ze op http://new.banggood.com hebben geïntroduceerd.
http://new.banggood.com/D...ics&utm_content=wanglinan (klik op next deals, rechtsbovem)

samen met onderstaande $3 code wordt het dan $25!
http://chinakorting.nl/co...iaomi-miband-coupon-code/

Ook komt deze LED lamp met licht en bewegingsensor op batterijen in de aanbieding voor $4,80. Heb er 1 in de schuur hangen, ideaal met dit donkere weer als je de fiets moet pakken
http://new.banggood.com/W...000&utm_content=wanglinan.

[ Voor 22% gewijzigd door FunFair op 21-10-2014 22:07 ]

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11 19:52

html

</html>

Hallo Tweakers,

Mijn pakket van Banggood staat al enkele weken vast in Urumqi. nu las ik in dit topic wel vaker voor komt. Dit is mijn eerste "Chinaorder" en weet dat het wel een aantal weken kan duren maar hoe lang moet het duren voordat je een refund kan claimen o.i.d.

2014-10-02 00:35 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-10-02 00:34 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening
2014-09-26 18:01 83009903, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection

Alvast bedankt!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:52

Chocoball

瞧好吧!

FunFair schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:00:

Deze korting is onderdeel van de 'flash sale' die ze op http://new.banggood.com hebben geïntroduceerd.
http://new.banggood.com/D...ics&utm_content=wanglinan (klik op next deals, rechtsbovem)

MiBand is bij Ibuygou en Merimobiles voor $25 met gratis verzending. Hij was ook een paar dagen $25 bij Banggood. Let er wel op dat dit ding alleen volledig werkt op een Mi3, Mi4 en Note 4G.

Mijn bestelling bij Tinydeal zou 2 weken geleden met Postnl verzonden worden. Vorige week kreeg ik bericht dat Postnl als "niet stabiel"omschreven wordt en nu is het onderweg met Swedish Post. Zou niet stabiel inhouden dat het eindigt in Urumqi ;)

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb uit eerdere posts begrepen dat enkel de unlock functie niet zou werken op andere smartphones dan de mi3 en mi4?

Verwijderd

html schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:05:
Hallo Tweakers,

Mijn pakket van Banggood staat al enkele weken vast in Urumqi. nu las ik in dit topic wel vaker voor komt. Dit is mijn eerste "Chinaorder" en weet dat het wel een aantal weken kan duren maar hoe lang moet het duren voordat je een refund kan claimen o.i.d.

2014-10-02 00:35 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-10-02 00:34 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening
2014-09-26 18:01 83009903, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection

Alvast bedankt!
Welkom bij de club, veel kun je niet doen buiten op tijd een PayPal geschil aanmaken zodat je het kunt escaleren naar een claim mocht je bestelling niet binnen een redelijk tijd bezorgd worden.

• krissie100
  • Laatst online: 11:09
Het leuke is dat straks iedereen een refund gekregen heeft en iedereen alsnog de pakjes over een jaar ontvangt ;)

Verwijderd

krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:12:
Het leuke is dat straks iedereen een refund gekregen heeft en iedereen alsnog de pakjes over een jaar ontvangt ;)
Die kans zit er dik in inderdaad, persoonlijk wacht ik nog twee weekjes en dan maak ik erbij PayPal gewoon een claim van want Banggood antwoord ook niet op mijn geschil.

• html
  • Laatst online: 24-11 19:52

html

</html>

Mijn order was opgesplitst in twee pakketen. Een Bluetooth afstandsbediening van ~ 2eu. waarmee je foto's kan maken op afstand is wel geleverd, echter zonder doos en gebruiksaanwijzing en hij werkt ook niet op een van mijn 5 apparaten, maakt mij verder niet veel uit was maar 2 euro maar maar mijn pakket die nu vast staat in China is 30+, namelijk een TV-beugel en een AirPlay receiver. Als ik een "geschil" aanmaak is het dan erg dat ik een ding al ontvangen heb?

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ook komt deze LED lamp met licht en bewegingsensor op batterijen in de aanbieding voor $4,80. Heb er 1 in de schuur hangen, ideaal met dit donkere weer als je de fiets moet pakken
Had ik al besteld voor in de back van m'n pickup. Zit vast in you know where :)
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:12:
Daar ben ik vet mee over 'n jaar :) Ik wil m'n ledstripstuff NU :D
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:15:
[...]

Die kans zit er dik in inderdaad, persoonlijk wacht ik nog twee weekjes en dan maak ik erbij PayPal gewoon een claim van want Banggood antwoord ook niet op mijn geschil.
Same here, ze antwoorden niet.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• krissie100
Hebben jullie ook al gecommuniceerd met Banggood zelf? Zonder paypal geschil ertussen?
Ik was nuet tevreden over mijn headset(piepje on geluid) en heb toen gewoon zelf met Banggood een refund geregeld.

• yolo7bear
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:24:
Hebben jullie ook al gecommuniceerd met Banggood zelf? Zonder paypal geschil ertussen?
Ik was nuet tevreden over mijn headset(piepje on geluid) en heb toen gewoon zelf met Banggood een refund geregeld.
Dat vind ik persoonlijk ook de beste manier, eerst even contact opnemen met het bedrijf/ persoon.
Met banggood zelf heb ik ook nog nooit problemen gehad, lossen ze altijd netjes op (bij mij dan :9)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 14:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Aangezien hier veel zaklamp fans zitten en andere battery powered gadget liefhebbers. Heb nu een 18650 lamp en heb nu een crappy ladertje erbij. Nu wil ik een paar iets betere 18650's hebben en een veiligere lader. Nu vind ik deze lader van Nkon wel aardig:
http://sk.nkon.nl/charger...ery-charger-analyzer.html
Maar hij is redelijk duur, 40 euro. Bestaan er Chinese laders die ook kunnen batterijen kunnen testen en capaciteit meten? En is dit een nuttige feature in praktijk? Lijkt me zelf wel handig om een indicatie te hebbben hoe goed een batterij nog is.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
yolo7bear schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:26:
[...]

Dat vind ik persoonlijk ook de beste manier, eerst even contact opnemen met het bedrijf/ persoon.
Met banggood zelf heb ik ook nog nooit problemen gehad, lossen ze altijd netjes op (bij mij dan :9)
Yep, geen antwoord.
Gaat moeilijk als ze niet replyen op berichten, hé :)

• krissie100
dodge_911 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:30:
Gaat moeilijk als ze niet replyen op berichten, hé :)
Haha, snap ik, maar bij mij reageren ze altijd ;)

• FunFair
Bij mij reageren ze ook altijd. Ik maak zodra hun verzend tijd is verlopen en ticket aan. Bij dx is dat 20 dagen. Bij TD 30.

Als je al meerdere keren contact hebt gehad zijn ze wat sneller met de volgende keer reageren volgens mij, gezien een ticket dan escaleert. Bij dx heb ik de ervaring dat het 4e bericht meestal tot een refund komt. Bij het eerste bericht vragen ze nog even te wachten. Bij het tweede gaan ze navragen bij de post, bij de 3e vragen ze weet even geduld en bij de 4e keren ze uit.

Ze vragen of je 2 a 3 weken kunt wachten, maar ik reageer meestal de week erop alweer. Dan zijn pakjes ook wel al 8 a 9 weken onderweg.

Ik heb van dx nog 5 pakjes tegoed zonder tracking. Gezien de ervaringen met urumnogiets ga ik dat bij mijn volgende ticket vermelden en dat ik er geen vertrouwen meer in heb.

Verwijderd

Nee eerlijk gezegd niet, want dat is me teveel moeite om het via Banggood zelf te doen terwijl het ook via PayPal kan, maar dan moeten ze wel antwoorden natuurlijk :( Maja voor mij zijn het gewoon formele handelingen, want ik heb eigenlijk weinig zin om allemaal berichtjes te sturen maar als het niet komt moet ik wel een PayPal geschil aanmaken.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
Ik vind het hele proces bij dx.com en banggood op zich wel duidelijk, maar bij beiden heb ik na het openen van een ticket (dx.com via hun ticketsysteem, bg via hun cs email) er nog een keer achter aan moeten gaan, omdat ik maar geen reactie kreeg. Daarna de standaard reactie...nog even wachten, etc.

Bij aliexpress heb ik voor een order met een hogere waarde die nog 1 dag minder lang onderweg was de verkoper gemaild. Deze zei, het zal we bij de douane liggen, komt vast niet meer, maak maar een dispuut aan voor het hele bedrag en dan geef ik je een refund. Binnen 10 minuten geregeld, geen gezeur om te blijven wachten.

Bij DX.com duurt het nu 55 dagen, of ik nog 2 weken wil wachten :S

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 22:32
Ik heb inmiddels ook de BIC tablet binnen en heb hem vergeleken met de Cherry M738 die ik een jaar terug voor 70 euro bij de Kruidvat gekocht heb. DE BIC is wat groter en lomper maar wel degelijker dan de M738 die van metaal is maar een beetje gammel aanvoelt,

De M738 heeft een IPS scherm, dat scherper en helderder is en een betere kijkhoek heeft. Het BIC scherm is ook minder gevoelig. De M738 heeft een slechtere wifi ontvangst, deels door de metalen behuizing. De batterij gaat bij beiden vrij snel leeg.

De M738 heeft een RK3066 met 2x A9 en 4x Mali 400 GPU, de BIC heeft 4x A5 en een OC1000 GPU.
Zie hier een vergelijk van de specs. Antutu geeft foutief aan dat de M738 een RK3188 heeft.

De totaalscore met Antutu is vrijwel gelijk, maar op details schelen ze wel.

Al met al is het best een aardig ding voor op vakantie, maar voor thuis heb ik gelukkig ook nog een Asus MemoPad 10".

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:41
Ze zijn daar in China toch niet goed bezig zene.

Verschillende pakjes die niet aankomen.
Antwoorden niet op mails. Meer informatie dan dat er staat op de ebay listing moet je niet verwachten, zelfs een extra foto opsturen is teveel.
Ze weten echt niets van de producten die ze verkopen.Krijg je dit als antwoord
"could you pls kindly get the information from our ads?" euh nee want anders zou ik niet mailen voor meer info?

Als ze dan antwoorden worden ze soms echt arrogant.
Je mag een bod doen op een product (5% minder dan de vraagprijs) maar je wordt volkomen genegeerd

Pff het wordt tijd dat ik ze wat rust geef :9

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
Mr_gadget schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:29:
Aangezien hier veel zaklamp fans zitten en andere battery powered gadget liefhebbers. Heb nu een 18650 lamp en heb nu een crappy ladertje erbij. Nu wil ik een paar iets betere 18650's hebben en een veiligere lader. Nu vind ik deze lader van Nkon wel aardig:
Maar hij is redelijk duur, 40 euro. Bestaan er Chinese laders die ook kunnen batterijen kunnen testen en capaciteit meten? En is dit een nuttige feature in praktijk? Lijkt me zelf wel handig om een indicatie te hebbben hoe goed een batterij nog is.
Ik heb zelf ook een chinese lader Soshine H2-v2. Werkt perfect, de aangegeven % accustatus is nooit helemaal accuraat en laadtijd ook niet, ligt een beetje aan de batterij en hoe vol ze zijn. Al met al voor mij prima genoeg als indicator van hoe t "ongeveer" is. Verder zie je ook het Laadvoltage en laadstroom in mah. Ik heb er ook Soshine 18650 3400mah batterijen bij, eindelijk een chinees merk die echte panasonic 3400mah cellen gebruikt met een protection waar ik het idee heb niet genaaid te worden. Betaal je wel wat meer maar heb je ook wat aan. Werken echt perfect voor zaklampen, vooral als je een direct drive lamp hebt zal hij direct feller zijn dan die standaard crappy 18650 ultrafire dingen die je overal ziet.

Charger heb je bij aliexpress (EDIT/ ik zie dat deze seller ineens shipping kosten heeft, dat was eerst niet toen ik hem bestelde. volgens mij hebben ze hem ook op DX trouwens): http://www.aliexpress.com...650-18650/1223691694.html

batterijen bij DX( worden verzonden via postnl in china) : http://www.dx.com/p/soshi...es-set-black-2-pcs-194718

btw Je hebt ook een lader voor 4 batterijen de soshine H4, daar heb ik geen ervaring mee. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Slammz op 22-10-2014 00:47 ]

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik zou zelf eerder voor een Nitecore charger gaan, hebben zeer goede reputatie en zien er ook nog eens heel mooi uit. D4 bijv. Is iets duurder maar laad wel zo een beetje alle denkbare batterij types.

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Bij Tinydeal is de MiBand momenteel $23.99.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snuffelke schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:36:
Ze zijn daar in China toch niet goed bezig zene.

Verschillende pakjes die niet aankomen.
Antwoorden niet op mails. Meer informatie dan dat er staat op de ebay listing moet je niet verwachten, zelfs een extra foto opsturen is teveel.
Ze weten echt niets van de producten die ze verkopen.Krijg je dit als antwoord
"could you pls kindly get the information from our ads?" euh nee want anders zou ik niet mailen voor meer info?

Als ze dan antwoorden worden ze soms echt arrogant.
Je mag een bod doen op een product (5% minder dan de vraagprijs) maar je wordt volkomen genegeerd

Pff het wordt tijd dat ik ze wat rust geef :9
Voor informatie over producten hoef je ze echt geen mails te gaan sturen. De personen die de mails afhandelen weten er inderdaad nog minder over dan jij.
Als ze technisch onderlegd personeel moeten gaan zoeken zullen de shops ze toch meer moeten betalen en gaan de prijzen omhoog. En juist vanwege die lage prijzen koop je daar toch ? :+

En als jij zo'n 500-1000 mailtjes per dag moet afhandelen waarvan een groot gedeelte ook nog in bagger Engels is geschreven, dan wordt je ook niet echt blij.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Bij een bezoek aan HQB (mekka voor geeks & gadgetfreaks) 'helaas' nep MiBands tegen gekomen.
Tenminste, ze werden voor minder dan de helft van de retailprijs verkocht, wat gezien het feit dat ze %^%&^% niet te krijgen zijn bij de officiele Tmall store van Xiaomi er op duidt dat het waarschijnlijk neppers zijn.

Mocht er helaas niet mee spelen maar kan me zo indenken dat bijv het horlogebandje van dat goedkope giftige plastic is.

• Majesty
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:28:

Dat is tegenwoordig veranderd. Ik heb er zelf ook nog 4 jaar gewerkt als bijbaan, maar hoorde laatst van m'n ex-collega dat ze op basis van de hoeveelheid post (gewicht dus) betaald krijgen.

Mijn LED-strip is eeeeindelijk aangekomen. 11 september besteld bij AliExpress.
Moet zeggen dat 'ie goed bevalt. Hij kan heel erg licht (doet gewoon pijn aan je ogen), maar het dimmen werkt erg fijn. Helaas is er al iemand tijdens een overenthousiaste reactie op gaan staan waardoor 3 LEDS geen blauw meer laten zien. Dat stuk knip ik er wel tussenuit :).
Maarrr daar heb ik nog wel verloopstukjes voor nodig die ik moet kopen. Tips anyone? Mooiste zou een pakket zijn waar ook 90 graden verloopstukken bij zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 22-10-2014 09:44 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Is er wat veranderd bij eBay?

Zowat mijn hele volglijst verzendt opeens wel nog naar België, maar er worden nergens meer verzendkosten gemeld, tenzij in de beschrijving zelf als je geluk hebt en je 't niet moet aanvragen bij de verkoper.

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
dodge_911 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:53:
Is er wat veranderd bij eBay?

Zowat mijn hele volglijst verzendt opeens wel nog naar België, maar er worden nergens meer verzendkosten gemeld, tenzij in de beschrijving zelf als je geluk hebt en je 't niet moet aanvragen bij de verkoper.
Is mij nog niet opgevallen naar Nederland.
Wat me wel opviel is die zoekfunctie van ze... helemaal kl :> te laatste tijd: als ik iets zoekt, onvindbaar op ebay, als ik in google hetzelfde zoek met het woord ebay erbij, dan krijg ik tientallen hits.
Ik gok dat het te maken heb met feedback, maar helemaal verdwijnen uit zoekresultaten als je niet van iedereen 5 sterren krijgt ?

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05
Nog een Urumuqi slachtoffer hier. Heb een week na die bestelling nog meer besteld via DX en dat is allang binnen:

2014 Received by China Post Urumuqi Netherlands 20141009 1146

• Kitano
De BIC tablet is volgens mij niet meer beschikbaar en onder dezelfde link staat nu een duurdere tablet met dual sim. :/

• jovael
  • Laatst online: 21-11 06:23
hier ook :( 2014-10-03 01:15 , Urumqi International , Netherlands - NL,

Ik heb banggood nu maar gemaild over wat er aan de hand is.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ik heb eindelijk iemand te pakken gekregen bij de live-chat op BangGood.
Ze zouden me gaan mailen omtrent de Urumqi kwestie. Afwachten dus.
Ik ga wel vrolijk door met PP claims/disputes op dag 40, zodat ik wel wat achter de hand heb.

• Kitano
Zojuist deze thermometer gekocht met een bereik van -50 tot 1300 graden, dus binnenkort de aansteker er maar eens onder houden :)

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ben ik blij dat m'n traceerbare pakketje via Shanghai ging en niet via het zwarte gat Urumqi. Ik heb ook nog nooit een dispute hoeven openen, problemen werden altijd netjes opgelost door de verkoper/winkel.

• Majesty
  • Niet online
Kitano schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:22:
Zojuist deze thermometer gekocht met een bereik van -50 tot 1300 graden, dus binnenkort de aansteker er maar eens onder houden :)
Kan aan mij liggen maar ik zie 750 graden staan :p.

• Kitano
Majesty schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:24:
[...]
Kan aan mij liggen maar ik zie 750 graden staan :p.
Op het apparaat zelf staat 1300 graden, maar je kunt er verschillende probes op aansluiten, dus dat zal ook wel schelen.

• Snuffelke
Kenzi schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

Voor informatie over producten hoef je ze echt geen mails te gaan sturen. De personen die de mails afhandelen weten er inderdaad nog minder over dan jij.
Als ze technisch onderlegd personeel moeten gaan zoeken zullen de shops ze toch meer moeten betalen en gaan de prijzen omhoog. En juist vanwege die lage prijzen koop je daar toch ? :+

En als jij zo'n 500-1000 mailtjes per dag moet afhandelen waarvan een groot gedeelte ook nog in bagger Engels is geschreven, dan wordt je ook niet echt blij.
Dat de personen die de mails beantwoorden niet technisch onderlegd zijn daar heb ik helemaal geen probleem mee maar ze kunnen de vraag ook doorspelen aan de fabrikant. Ik heb het dan voornamelijk over de kleinere individuele Ebay sellers. Er moet toch iemand zijn die de specificaties vermeld om het op de website te plaatsen. (ik weet het ze hebben allemaal dezelfde info die ze van elkaar kopieren) Maar om een extra foto te nemen moet je ook niet echt technisch geschoold zijn.
Ze verkopen dezelfde producten, het prijsverschil tussen de winkels is soms veel maar je krijgt bij de duurdere winkel even weinig info dan bij de goekopere.

Ik probeer ze daar toch ook wat te helpen met hun enorme werkdruk en soms krijg ik dan ook iets positef terug, en ik meld dan ook de goeie dingen. ;)

Thank you for your kind remarks!
All the tired of the long time work has removed form your comment.
It's my pleasure to help you!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snuffelke schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Dat de personen die de mails beantwoorden niet technisch onderlegd zijn daar heb ik helemaal geen probleem mee maar ze kunnen de vraag ook doorspelen aan de fabrikant. Ik heb het dan voornamelijk over de kleinere individuele Ebay sellers. Er moet toch iemand zijn die de specificaties vermeld om het op de website te plaatsen. (ik weet het ze hebben allemaal dezelfde info die ze van elkaar kopieren) Maar om een extra foto te nemen moet je ook niet echt technisch geschoold zijn.
Ze verkopen dezelfde producten, het prijsverschil tussen de winkels is soms veel maar je krijgt bij de duurdere winkel even weinig info dan bij de goekopere.

Ik probeer ze daar toch ook wat te helpen met hun enorme werkdruk en soms krijg ik dan ook iets positef terug, en ik meld dan ook de goeie dingen. ;)

Fabrikant? Daar hebben ze 9 vd 10 geen contact mee, en die gaat ook niet reageren.

En extra foto's nemen? Hoe ? Ze zien die producten nooit, er is geen warehouse (aangezien het allemaal dropshipping is).

Overigens zijn 9 vd 10 individuele Chinese ebay sellers gewoon een bedrijf. 100-200 ebay accounts per bedrijf is niet zeldzaam.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:04
Snuffelke schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Je koopt niet bij technische mensen, je koopt bij een dozenschuiver.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Ik vond net dit juweeltje, De reactie is van een China Post volunteer:
Re: |banggood.com| Stuck orders from BG
on: October 17, 2014, 17:55
the parcel was shipped from Urumuqi where safety check is very very strict and many parcels were rejected.

Ik las net ook dat sinds mei van dit jaar in Urumqi streng gecontroleerd wordt op wapens en munitie in zendingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 22-10-2014 11:29 ]

• Snuffelke
tc982 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Je koopt niet bij technische mensen, je koopt bij een dozenschuiver.
Met andere woorden. We moeten het zelf oplossen.

In China kopen. Zelf testen. Review op Tweakers plaatsen en ervaringen uitwisselen.

We zijn dan goed bezig. ;)

• Snuffelke
Heeft er iemand dit misschien al getest?

http://www.ebay.com/itm/L...Power-Bank-/161431498326?

Zijn er trouwens goede powerbanks met meerdere uitgangsspanningen (5V,9V,12V,15V,19V,24V)?
Een soort van "draagbare" batterij voedingen?

Heb er momenteel zelf eentje gemaakt (test versie) via usb deze kan ik dan op mijn XPB aansluiten. regelbaar van 1,5v tot 30v

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Vanaf hoelaat vandaag wordt de prijs minder? Tot op heden nog steeds 31 usd....

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• krissie100
freestyler2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

http://new.banggood.com/D...ics&utm_content=wanglinan
nog 5 uur en 20 minuutjes ;)
electronics en dan next deals

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 22-10-2014 11:39 ]

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-11 11:17

NSG

Je weet niks!

freestyler2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

TinyDeal is goedkoper, zie:

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Enes_81 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

TinyDeal is goedkoper, zie:

[...]
@krissie100, thnx ik zie het nu ook staan, zat denk ik even te slapen :z

Tinydeal schijnt fakers te hebben... ik betaal liever iets meer aan voor grotere betrouwbaarheid + banggood gun ik het meer vanwege hun goede (snelle) service...

Ben benieuwd hoe het nu precies werkt op de MI3, de omschrijvingen beloven veel goeds/leuks _/-\o_
Zal een review plaatsen als ik hem binnen heb (en niemand mij voor is..) :-)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Iemand nog ervaring met lightning kabels die niet binnen een maand breken, wel snel opladen en geen melding geven? Ik heb banggood, dx en miniinthebox geprobeerd en ben inmiddels zo'n 15 kabels verder na 1,5 jaar lightning. Ook origineel Apple houd het niet lang vol bij mij en vind ik daardoor te duur.

Ik wikkel ze netjes af, rol ze niet op en houd de ingang van mijn iPhone stofvrij dus daar ligt het niet aan.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Mijn bestelling van Banggood de Earson Bluetooth Speaker zit sinds 04-10-14 vast in Urumuqi?
Zou die nog aankomen, aangezien er meerdere er last van hebben?

Heb hem 25 september besteld duurt wel lang, meestal heb ik de spullen uit China binnen 2/5 tot 3 weken binnen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

freestyler2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:47:
[...]
Tinydeal schijnt fakers te hebben... ik betaal liever iets meer aan voor grotere betrouwbaarheid + banggood gun ik het meer vanwege hun goede (snelle) service...
Heb je een bron dan? Wat Kenzi eerder zei moet je inderdaad oppassen voor fakes maar ik denk dat Tinydeal niet moeilijk zal doen wanneer het een fake zou blijken te zijn.

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

michael3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:25:
Mijn bestelling van Banggood de Earson Bluetooth Speaker zit sinds 04-10-14 vast in Urumuqi?
Zou die nog aankomen, aangezien er meerdere er last van hebben?

Heb hem 25 september besteld duurt wel lang, meestal heb ik de spullen uit China binnen 2/5 tot 3 weken binnen.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Speaker heeft in totaal 30 dagen vastgezeten op Urumqi, uiteindelijk wel aangekomen!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 18:44
Kitano schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:08:
De BIC tablet is volgens mij niet meer beschikbaar en onder dezelfde link staat nu een duurdere tablet met dual sim. :/
Ik heb 'm nog besteld anderhalve week geleden en er 48 USD voor betaald (ipv eerder gemelde USD 39). Ding is nu onderweg, ben benieuwd of het dual sim 1GB wordt....

• NSG

NSG

Je weet niks!

Is er al een tweaker die zo'n Xiaomi USB lampje heeft, of een linkje naar een review?
Ben wel benieuwd of het een beetje licht geeft zo'n ding.

• sjakieman
  • Laatst online: 22-11 11:57
Ik heb vorige maand mijn eerste bestellingen uit China gedaan. Bij Banggood een Pipo P4 en 2 Earsons gekocht. De op 20-9 bestelde P4 zit helaas nog steeds vast in het inmiddels welbekende Urumqi net als 1 earson (gekocht op 25-9). Bij de andere Earson die ik op dezelfde dag heb gekocht maar verzonden is met dutch mail is alweer 2 weken binnen en bevalt erg goed. Wat een geluid uit zo'n klein dingetje!

Hoe zit het eigenlijk als het met die P4 nog een tijd gaat duren en ik zou uiteindelijk een refund krijgen van Banggood en een tijd later komt het pakje alsnog aan?

• NSG

NSG

Je weet niks!

Wat ik nu tegenkom op Aliexpress XD

• krissie100
Maar 2 euro per stuk! ;)

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
per zak van 80 zelfs ;)

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik vroeg eerder om advies voor een hooftelefoon met bluetooth. Een echte koptelefoon met van die oorwarmers zegmaar ;) en dan ook een die goed het geluid van buiten weg isoleert. Maar volgens mij is daar in de prijsrange 0-30 dollar niet echt iets goeds voor te vinden.

Dus heeft iemand dan wat aanraders voor zo'n hoofdtelefoon alleen dan bekabeld in de prijsrange 0-20 dollar?

(Ik merk vaak dat mensen een aanwezige bass als nadeel vinden trouwens. Ik vind dit vaak (tot nu toe met al mijn in-ear oordopjes) nooit storend)

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 13:55
http://www.hoax-slayer.com/boob-melons-hoax.shtml en toch 24 positieve kopers op Aliexpress..... hmmmz

[ Voor 11% gewijzigd door Lfshiu op 22-10-2014 13:50 ]

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Enes_81 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:11:
Is er al een tweaker die zo'n Xiaomi USB lampje heeft, of een linkje naar een review?
Ben wel benieuwd of het een beetje licht geeft zo'n ding.
Er werd net aangebeld en kijk eens wat ik kreeg:
Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141022_131102%20(Small).jpgAfbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141022_131151%20(Small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141022_131318%20(Small).jpgAfbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141022_131451%20(Small).jpg

Nog wat technische details:
Voltage: 5V
6 LEDs 1.2W
Afmetingen: 169mm x 18mm x 9mm

Gekocht bij ibuygou voor $9.

[ Voor 2% gewijzigd door Chocoball op 22-10-2014 23:34 . Reden: shopvermelding en prijs ]

• krissie100
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:45:
Ik vroeg eerder om advies voor een hooftelefoon met bluetooth. Een echte koptelefoon met van die oorwarmers zegmaar ;) en dan ook een die goed het geluid van buiten weg isoleert. Maar volgens mij is daar in de prijsrange 0-30 dollar niet echt iets goeds voor te vinden.

Dus heeft iemand dan wat aanraders voor zo'n hoofdtelefoon alleen dan bekabeld in de prijsrange 0-20 dollar?

(Ik merk vaak dat mensen een aanwezige bass als nadeel vinden trouwens. Ik vind dit vaak (tot nu toe met al mijn in-ear oordopjes) nooit storend)
gewoon een hoofdtelefoon of eentje voor de pc met microfoon?

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:14
Ik bestel al ruim 6 jaar uit China, en tot nu toe is alles aangekomen, Wat me verbaasd is het verschil in leveringstijden. Vorige maand heb ik iets besteld dat binnen 6 dagen op de deurmat lag. Een op dezelfde dag besteld product wacht ik nog op (bijna 1,5 maand). Overigens via ebay.com besteld. Er is echt geen touw op te trekken. Iemand een verklaring?

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

krissie100 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

gewoon een hoofdtelefoon of eentje voor de pc met microfoon?
Zonder mic of een die je niet ziet dat mag ook, of eraf kunt halen. Maar niet zo'n draaibare die je voor je mond kunt stoppen ;)

• krissie100
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:32:
[...]

Zonder mic of een die je niet ziet dat mag ook, of eraf kunt halen. Maar niet zo'n draaibare die je voor je mond kunt stoppen ;)
:)
Ik zou het niet weten, misschieb zo'n beats look-a-like bij banggood voor 9 euro, zijn 15 reviews van

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 03:41

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Tot mijn grote verbazing kwam de pakketbezorger vandaag al 2 pakketjes van de MIJNMINI actie van Miniinthebox brengen. Afgelopen vrijdag avond laat (17okt) besteld en nu woensdag (22 okt) al binnen, dus dat was binnen 5 dagen met het weekend er zelfs nog tussen. Bij de afzender staat er "Lightinthebox Poland" dus dat verklaart waarschijnlijk de snelheid.

Verder was het opvallend dat wat ik besteld had makkelijk in een envelop past maar toch in een kartonnen doosje verstuurd is. De twee producten hadden bovendien makkelijk in 1 doosje gepast. Opmerkelijk.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
WhatTheFuck schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:07:
Tot mijn grote verbazing kwam de pakketbezorger vandaag al 2 pakketjes van de MIJNMINI actie van Miniinthebox brengen. Afgelopen vrijdag avond laat (17okt) besteld en nu woensdag (22 okt) al binnen, dus dat was binnen 5 dagen met het weekend er zelfs nog tussen. Bij de afzender staat er "Lightinthebox Poland" dus dat verklaart waarschijnlijk de snelheid.
Had jij van deze orders (die dus klaarblijkelijk uit Europa komen) ook een Tracktrace code gekregen?

Ik heb namelijk bij een aantal orders van de MIJNMINI actie wel een verzendbevestiging maar geen tracktrace code gekregen. Ik vroeg me de reden hiervan af. Het kan dus misschien best zijn dat deze dan uit Polen komen.
WhatTheFuck schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:07:
Verder was het opvallend dat wat ik besteld had makkelijk in een envelop past maar toch in een kartonnen doosje verstuurd is. De twee producten hadden bovendien makkelijk in 1 doosje gepast. Opmerkelijk.
Het zijn natuurlijk wel 2 verschillende accounts he ;) dus ze kunnen het moeilijk in 1 doos stoppen. Ondanks dat de pakketjes naar hetzelfde adres worden verstuurd.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Mr_gadget schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:29:
Accucel 6 en Imax B6 zijn beide multifunctionele (ont)laders die die een capaciteitstest kunnen doen en (IIRC) een grafiek van de ontlaadcurve naar een computer kunnen uploaden. Voor de prijs zijn het echt geweldige onmisbare tools.

druk en typefouten voorbehouden

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Ik kreeg gisteren dit bericht van MITB:
We are sorry to tell you that the following item(s) of your order is out of stock. After contacting our procurement department, we found that this product will be out of stock for an indefinite period of time. In order not to delay your order, we have canceled the item and will arranged a refund of 0.89 EUR for you instead.
It normally takes 3-5 business days for the refund transaction to complete. Please keep this in mind when checking your PayPal account.
Ben benieuwd of dit echt zo is en dat ik nu zelfs geld toe ga krijgen bij mijn bestelling :P

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

Mijn MITB bestelling verzonden, eens kijken wat ik nu met de bestelde led en driver ga doen. Wel jammer dat de tracker van bpost het niet doet.

• krissie100
Dusche schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:52:
Mijn MITB bestelling verzonden, eens kijken wat ik nu met de bestelde led en driver ga doen. Wel jammer dat de tracker van bpost het niet doet.
tracker bpost doet het wel gewoon toch?

• silmaril8
  • Niet online
Dusche schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:52:
Tracker Bpost doet het pas na 1-2 dagen. En je moet wel zelf die code invullen op de website link die je ze sturen. Alleen op de link drukken is niet voldoende.

• Dusche

Dusche

Tja.

silmaril8 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Tracker Bpost doet het pas na 1-2 dagen. En je moet wel zelf die code invullen op de website link die je ze sturen. Alleen op de link drukken is niet voldoende.
Ohh oke, wist ik niet zal t morgen nog eens proberen.

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
Tjoh... meerdere versies van de SJ4000 in de aanbieding bij Banggood : http://deals.banggood.com...topic/sj4000_3/index.html

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 19:21
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:45:

Geen isolatie maar wel oorwarmers: nokia BH-503.
Destijds via BIC ongeveer $20,-

Verwijderd

mpx200_05 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Geen isolatie maar wel oorwarmers: nokia BH-503.
Destijds via BIC ongeveer $20,-
Dat waren niet de originele volgens mij. Ik heb hier de originele Nokia versie in gebruik, bevalt goed. :) inmiddels 3 jaar dagelijks gebruik en nog geen problemen (dat zie ik de Chinees knock offs niet doen :P)

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:22
RetroTycoon schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:54:
[...]

Resultaten uit het verleden ... Ik wacht er derhalve nog steeds op ;)
Inmiddels binnen! Werkt leuk zo met wifi :)

• Dusche

Dusche

Tja.

krissie100 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

tracker bpost doet het wel gewoon toch?
Bij mij (nog) niet.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:30

ManiacsHouse

Scheisse!

silmaril8 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Ik krijg een 'pagina niet gevonden'. Hoe bedoel je code invullen? Krijg nergens iets te zien waar ik een code kan invullen.

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-10 19:41
Die BLVS codes kun je gewoon via 17track volgen, de link in de email van MITB werkt inderdaad niet.

• silmaril8
  • Niet online
@ManiacsHouse
Gewoon op die link van Miniinthebox klikken en dan daarna op Klantenzone (rechtsbovenin) klikken. Vul dan rechtsonder de code in en dan kan je dus je pakketje volgen.
Houd er dus wel rekening mee dat het volgen pas na 1-2 dagen kan.

[ Voor 30% gewijzigd door silmaril8 op 22-10-2014 19:38 ]

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 17:09
sjakieman schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:15:
Ik heb vorige maand mijn eerste bestellingen uit China gedaan. Bij Banggood een Pipo P4 en 2 Earsons gekocht. De op 20-9 bestelde P4 zit helaas nog steeds vast in het inmiddels welbekende Urumqi net als 1 earson (gekocht op 25-9). Bij de andere Earson die ik op dezelfde dag heb gekocht maar verzonden is met dutch mail is alweer 2 weken binnen en bevalt erg goed. Wat een geluid uit zo'n klein dingetje!

Hoe zit het eigenlijk als het met die P4 nog een tijd gaat duren en ik zou uiteindelijk een refund krijgen van Banggood en een tijd later komt het pakje alsnog aan?
Ook mijn Earson staat geparkeerd op Urumuqi, besteld op 1 Oktober..

2014 | Received by China Post | Urumuqi | Netherlands | 20141009 1146

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 19:21
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:26:
[...]

Dat waren niet de originele volgens mij. Ik heb hier de originele Nokia versie in gebruik, bevalt goed. :) inmiddels 3 jaar dagelijks gebruik en nog geen problemen (dat zie ik de Chinees knock offs niet doen :P)
Werden verkocht als OEM... wellicht een voorloper van de Earson. Hier inmiddels bijna 2 jaar in gebruik. Niet dagelijks maar wel zeer frequent (en zeker als het weer kouder wordt ;) )

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-11 22:17
Ook hier MIJNNINI bestelling ontvangen, zaterdag bestelling geplaatst vandaag binnen,
Snelste levering ooit, wel duurdere prijzen vergeleken met BIC etc, zou anders nooit bij mini in the box besteld hebben.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik zoek een gps tracker voor in mijn wagen.

Ik ken iemand die er een heeft van het type TK103 en er tevreden mee is.

Waar kan ik deze kopen onder de €22 bij een betrouwbare shop?
AliExpress?

• Snuffelke
XPB 10400mAh bij Coolicool voor 12,99€

Iemand deze daar al besteld, is een koopje :)

http://de.coolicool.com/x...martphone-tablet-g-284033

Verwijderd

Vandaag de Red Micro USB Cable ontvangen (voorlopige winnaar uit de OP) en op de Nilkin EU AC 5V 2A USB Charger Adapter aangesloten.

Nu zit mijn Xiaomi 10400mAh al 4 uren aan deze lader maar hij zit nog niet voor 50% vol. Het is de eerste keer dat ik hem oplaadt.

Klopt dit?

• krissie100
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:05:
Vandaag de Red Micro USB Cable ontvangen (voorlopige winnaar uit de OP) en op de Nilkin EU AC 5V 2A USB Ch Adapter aangesloten.

Nu zit mijn Xiaomi 10400mAh al 4 uren aan deze lader maar hij zit nog niet voor 50% vol. Het is de eerste keer dat ik hem oplaadt.

Klopt dit?
Koop gewoon een volt/ampere meter voor een euro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:05:
Vandaag de Red Micro USB Cable ontvangen (voorlopige winnaar uit de OP) en op de Nilkin EU AC 5V 2A USB Charger Adapter aangesloten.

Klopt dit?
Klopt wel ongeveer, je kan het zelf uitrekenen.

Verwijderd

krissie100 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:06:
[...]

Koop gewoon een volt/ampere meter voor een euro.
Dat ga ik ook zeker nog doen maar hier even vragen is nét even sneller :)
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:11:
[...]

Klopt wel ongeveer, je kan het zelf uitrekenen.
Thanks!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Let op dat een 2A lader niet altijd met 2A laadt. Het kan dus langer duren dat je zou verwachten.

druk en typefouten voorbehouden

Verwijderd

Snuffelke schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:49:

Is het ook een echte?

Verwijderd

http://www.coolicool.com/...smartphone-tablet-g-34603

De 5200 versie is trouwens 50% in prijs gestegen op coolicool.

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-10 19:41
Snuffelke schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:49:

Er komen helaas nog €11.80 verzendkosten overheen :-(

• Snuffelke
_Sukkel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:49:
[...]

Er komen helaas nog €11.80 verzendkosten overheen :-(
Blijkbaar maar tot 15/10 gratis verzending vanuit China, ze zijn al uitverkocht in DE warehouse.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Oeps :+ ik heb weer geboden op een horloge in China. Daar gaat m'n voornemen om voorlopig niks meer te kopen ;w.

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 21:26

ViezeVis

Sample Text

Ik ben dus van plan om de WLToys V262 te kopen, deze om precies te zijn. Daar koop ik dan een HD camera bij waarschijnlijk dus dat wordt een dure jongen.

Alleen: nu wil ik het foam waarschijnlijk eraf halen wat betekent dat de quadcopter minder gewicht draagt, maar dat het circuitboard/moederbord geen bescherming heeft. Heeft een originele Tweakers misschien suggesties om dit op te lossen?

/
Je kunt ook van deze covers halen die op het foam horen, maar dan kan je ze nog niet vastmaken aan de constructie waarschijnlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door ViezeVis op 22-10-2014 22:19 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Pagina: 1 ... 28 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.