Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.172 views

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-11 10:18
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:31:
[...]

Leuk voor de Chinezen, maar het is maar de vraag of handelaars waar wij westerlingen het mee doen zullen profiteren van de prijsverlagingen ;) Want voor die handelaars betekend het gewoon goedkoper inkopen en meer winst maken >:)
Klopt helemaal, maar ik denk dat er wel hierdoor scherpere aanbiedingen komen, want uiteindelijk hebben die shops ook allemaal last van concurrentie. Hopelijk dus binnenkort goede aanbiedingen ;) .

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:18:
Ja veel Nederlanders kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is en zien alleen die lage prijzen, en houden geen rekening met douane kosten. Je hebt ook Chinese fabrikanten die versturen gewoon vanuit Europa om die reden, hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet maar het zal wel zo zijn als met andere grote partijen elektronica.
Ik zit even op klacht.nl te neusen... en het is wel grappig wat mensen daar schrijven. Ze hebben er echt geen kaas van gegeten 8)7

Ook mensen die hun eigen huistelefoon nummer in een bericht plaatsen en IBAN gegevens. Hoe dom kun je zijn... oh.. het is een belg :+ (geintje!)

[ Voor 11% gewijzigd door FunFair op 20-10-2014 20:33 ]

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:25
Pas zag ik op Facebook ook iemand klagen over de lange levertijd en douanekosten bij MiniInTheBox. Ik heb maar niet gereageerd maar waarschijnlijk dacht ze met een Nederlands bedrijf te maken te hebben.

Ook bij klacht.nl:

Gewenste oplossing:
-geld voor douanekosten vergoed krijgen.
-Kosten voor opsturen terug
-MiniInTheBox laat klanten invoerrechten betalen en weigert daar discussie over te voeren _O-

Ik heb echt medelijden met de klantenservice medewerkers die met zulke domme Nederlanders te maken krijgen. Misschien ook nog wel in steenkolenengels communiceren :X

[ Voor 50% gewijzigd door O88088 op 20-10-2014 20:47 ]

Verwijderd

Die mensen op klacht.nl zijn echt grappig. Die denken echt dat miniinthebox een Nederlandse winkel is volgens mij. XD

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
RobertowNL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:49:
Het probleem zit wellicht ook (weer) deels in Nederland. Heb 2 pakketten waar ik van verwacht dat ze hier al in Nederland zijn maar hier dus ergens vast zitten.
Bij mij zit het zeker niet in NL aangezien ik in België woon ;)

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:37
EN-IS schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:12:
[...]

Vertel mij wat! Aaaarghghghghgghhh$%^ &% $~ %!^ &^% #!.... :(
pppfff, nog aantal dagen en dan zijn er twee maanden voorbij. :( escalatie zit er aan te komen.

Dan BG, met als excuus Chinese feestdagen. :X

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:43:
Die mensen op klacht.nl zijn echt grappig. Die denken echt dat miniinthebox een Nederlandse winkel is volgens mij. XD
Eerste keer dat ik op Klacht.nl zat moest ik erg lachen, dat was van korte duur - het is echt niet grappig hoe sommige mensen denken en handelen, ik zou het geen domme mensen noemen alleen lijkt het niet echt snuggere types te zijn. Ook wat hierboven wordt gezegd, prive gegevens dumpen, vreemde en onlogische klachten - oplossingen, enzovoort.

Nu net lees ik ook alweer een klacht, over een specifieke website waar men een X bedrag van de rekening heeft geïncasseerd, dus ik klik op de website en het staat duidelijk op de site aangegeven "is x gratis?" - antwoord - "Nee, wij rekenen eenmalig 29,50". :F

Leuk zo'n computer en internet, misschien toch maar eerst op een verplichte lees cursus! |:(
KLX16 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:57:
pppfff, nog aantal dagen en dan zijn er twee maanden voorbij. :( escalatie zit er aan te komen.

Dan BG, met als excuus Chinese feestdagen. :X
Ik heb al een claim moeten maken, zoals Dodge_911 dat zo mooi heeft geïllustreerd :D er is geen ontkomen aan Urumiqi International, eenmaal binnen, vergeet het maar :/ Geen idee wat daar aan de hand is en de shops hebben ook geen antwoord.

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 20-11 19:59
RobertowNL schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:35:
Preview PIPO W2
Normaal niet zo van de previews maar deze wil ik jullie niet onthouden (tot ik de review heb).
Gisteren binnen gekregen van BIC 17 dagen na de bestelling (incl vakantie).

Na even opladen, updaten in het Nederlands zetten etc, etc. zit de accu nu nog op 22%. Geen echt batterijmonster dus. Maar goed hoe hij het in de praktijk doet gaan we binnenkort zien.

Wat foto's om jullie lekker te maken:
[afbeelding]
Voorkant, met een 1280x800 8'' schermpje. Op het eerste gezicht ziet het IPS paneel er wel aardig uit.

Specs:
[afbeelding]
Atom quadcore, 2GB RAM, moet voldoende zijn voor licht gebruik :Y

[afbeelding]
Alles in het doosje...
- Tablet
- Lader
- OTG kabel
- Garantiekaart
- Office 365 licentie

Stickers haal ik er zeker nog even af (voorzichtig) dat is namelijk foei lelijk. Maar goed verder ziet hij er wel prima uit. Heb heel wat ervaring met Chinese (Android) tablets van 100-125 euro en deze heeft een zeer goede bouwkwaliteit! Voelt ook heel solide en goed aan. Ben echt onder de indruk.

Daarnaast natuurlijk ook nog eens een jaar lang office 365 voor 1 PC en 1 tablet/telefoon (W2 is een PC natuurlijk gezien de chip). Maar goed daar kan je dus helemaal niets over zeggen gezien een licentie los rond de 55 euro kost!

Tablet kwam netjes geleverd in het Engels en in in te stellen in o.a Nederlands.
Bij het updaten kwam zijn origine weer naar boven ondanks dat de tablet netjes in het Engels stond.
[afbeelding]

Op de plek waar je je wachtwoord moet invullen bij het opstarten (in het invoerveld) staan ook nog 2 Chinese tekens ipv het woord wachtwoord. De apps uit de appstore even herinstalleren en je hebt zover ik zie alles verder netjes in het Nederlands :)

Performance lijkt verder ook wel prima al is het natuurlijk geen snelheidsmonster ;)!

Daarnaast deze ook binnen. Goed setje voelt allemaal stevig aan en de bitjes zijn niet van dat hele zachte staal.
En werkt deze een beetje goed? Zit zelf te twijfelen om deze ook te bestellen een leuk <+:) voor mezelf.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-11 12:56
EN-IS schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:49:
[...]

Ervaring leert dat je het waarschijnlijk in 4/5 werkdagen zult ontvangen
Als het morgen wordt verzonden dan heb je het donderdag/vrijdag :)
Resultaten uit het verleden ... Ik wacht er derhalve nog steeds op ;)

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Ook hier een claim geopend tegen BG. 7 september een tablet besteld en nog niets binnen. Tot tweemaal toe hebben ze gezegd dat ze er op terug komen, maar tot op heden geen nieuws.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

BaZnGaNL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:20:
[...]

En werkt deze een beetje goed? Zit zelf te twijfelen om deze ook te bestellen een leuk <+:) voor mezelf.
Ja, tot nu toe prima. Maar moet hem nog even goed gebruiken voordat ik een definitief antwoord kan geven over de batterij. Dagje aan staan en er op werken lukt wel denk ik.

Mocht iemand hem in het echt willen zien dan valt er vast iets te regelen ;) (in het "noorden" van het land).

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:26

ViezeVis

Sample Text

Heeft er iemand ervaring met de Syma X5C? Een andere quadcopter met camera misschien, onder de 70$?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:11
ViezeVis schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:22:
Heeft er iemand ervaring met de Syma X5C? Een andere quadcopter met camera misschien, onder de 70$?
Bij gearbest met code: GBX5C
Www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html
Voor maar 52 dollar
Voor de rest heb ik er geen verstand van :P
buitenlandsewebshop.nl/gadget-review/syma-x5c-quadcopter-review/
Succes met lezen oOo d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 20-10-2014 22:31 ]

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:26:
[...]

Bij gearbest met code: GBX5C
Www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html
Voor maar 52 dollar
Voor de rest heb ik er geen verstand van :P
buitenlandsewebshop.nl/gadget-review/syma-x5c-quadcopter-review/
Succes met lezen oOo d:)b
Thnx. Weet je of ie met doos komt?
Heb je ook een refferrallink? Koop ik hem wel via jouw refferal.

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-11 11:00
Mijn package van BG zit ook vast in Urumuqi :(
Wat nu? Paypal geschil starten?
Betaald 08/15
Shipped 09/03
En vervolgens deze status via tracking:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RR8DGEKl.png

• krissie100
ViezeVis schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:41:
[...]

Thnx. Weet je of ie met doos komt?
Heb je ook een refferrallink? Koop ik hem wel via jouw refferal.
Doos weet ik niet, koop maar lekker zelf, kan op dit moment geen merchants toevoegen op shareasale, omdat mijn account status dat niet toestaat?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:55:
[...]

Doos weet ik niet, koop maar lekker zelf, kan op dit moment geen merchants toevoegen op shareasale, omdat mijn account status dat niet toestaat?
Vreemd..
Ik twijfel trouwens best erg nu ik meerdere versies heb gezien :(

- Syma X5C
- WLToys V262
- WLToys V222

De V222 heeft wel een camera, en kan 8-10 minuten vliegen.
Maar ja, die anderen zijn ook leuk :'(

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Krijg van de week me syma x5 binnen. Helaas zonder camera maar mag ook niet zeuren want had hem voor 33$ tijdens een sale op alie. Maar binnekort komt ook de cheerson cx-30w uit. Die heeft wifi en een camera die het beeld meteen naar je telefoon stuurt. :)

[ Voor 34% gewijzigd door lennardd21 op 20-10-2014 23:39 ]

• krissie100
De syma heeft ook een camera toch?

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Hoppa, eerste refund-or-resend-mailtje naar Banggood de deur uit.
Toch handig zo 'n Numbers doc dat de (datum van order + 40 dagen) in 't rood aanduidt :)
Dan heb ik nog een paar dagen om heen en weer te mailen voor ik een Paypal geschil start...

Stuff via Guangzhou en Shenzhen komt er dus wel door 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door dodge_911 op 21-10-2014 01:05 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• D-Three
Mark- schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:54:
Mijn package van BG zit ook vast in Urumuqi :(
Wat nu? Paypal geschil starten?
Betaald 08/15
Shipped 09/03
En vervolgens deze status via tracking:

[afbeelding]
Welke site gebruik je voor deze tracking info? Bij mij staat de huidige locatie er niet bij.

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 21-10-2014 07:47 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:42

13art

Moderator Mobile
Ik wacht ook al meer dan een maand op een zonnebril die ik bij DX besteld had. Ik heb geen tracking nummer, maar gezien de vele berichten hier gok ik dat het van mij ook vast ligt in Urumqi.

Hoop niet dat dit nog lang zo door gaat want heb de laatste dagen nog aardig wat zaken besteld bij banggood en dx... Allemaal geen hele grote bedragen, maar toch. Geen zin om elke keer een geschil te moeten starten of een ticktet te moeten in leveren om mijn geld terug te krijgen mocht het niet aankomen. Afwachten maar...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

dodge_911 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:58:
Hoppa, eerste refund-or-resend-mailtje naar Banggood de deur uit.
Toch handig zo 'n Numbers doc dat de (datum van order + 40 dagen) in 't rood aanduidt :)
Dan heb ik nog een paar dagen om heen en weer te mailen voor ik een Paypal geschil start...

Stuff via Guangzhou en Shenzhen komt er dus wel door 8)7
Ik heb mijn bestellingen in een Google spreadsheet staan. Als er 40 dagen verstreken zijn en het pakketje is nog niet binnen, krijg ik een email dat het tijd is om actie te ondernemen :)

Mijn pakketje van BG dat via Urumqi is verstuurd heeft er uiteindelijk 42 dagen over gedaan om aan te komen. Geduld is dus een schone zaak ;)

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

D-Three schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:46:
[...]

Welke site gebruik je voor deze tracking info? Bij mij staat de huidige locatie er niet bij.
Gewoon 17track.net. Je moet dan die Chinese tekens vertalen.
Raad eens.... mijn pakket ligt er ook.

"2014-10-01 02:19
Urumqi international, Netherlands-NL export total letters sent, Departure from outward Office of Exchange"

Verwijderd

Ik heb ook alvast een geschil bij Banggood aangemaakt, ik wacht nu al 40 dagen en vind het wel lang genoeg geweest. Want anders verspeel ik mijn PayPal bescherming als ik het geschil niet binnen 45 dagen aanmaak, dus heb ik hem alvast geopend.

Nu heeft Banggood nog zo'n twee weken en dan maak ik er een claim van.

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Gisteren ben ik met de tweede test van de Earson speaker begonnen. Toen ik vanmorgen naar mijn werk ging stond de Earson nog steeds aan. Ik heb wel het idee dat hij een tikeltje zachter gaat via aux, ook al heb ik hem op maximum volume, misschien dat dit ook een oorzaak is dat hij het langer doet.
Als ik straks thuis kom heb ik de tweede uitslag ook, bluetooth heeft het exact 8 uur en 47 minuten volgehouden, toen ik weg ging stond hij via aux al 9 uur en 25 minuten aan.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Heeft er iemand ervaring met de KCX-017 capaciteit-test?

Ik vraag me eigenlijk af of je moet herberekenen of niet, wanneer je de capaciteit van smartphone wilt meten.

Mijn probleem: een smartphone met normaalgezien 2600mAh, maar de KCX-017 toont slechts 2280mAh.
Nu weet ik niet of de batterij gewoon reeds kapot is of moet ik dat op een of andere manier omrekenen?
Het was aan het laden aan 4.95V, dus heb dat eens omgerekend, dan zou de 3.7V equivalent 3081mAh. Wat dus dan te veel is. Of klopt dit wegens de inefficientie van het laden?

Wie heeft er een exacte formule om de capaciteit te testen met een KCX-017?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kreeg nog een 8% korting code voor focalprice op alle items:
ICNS8

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Iemand hier enig idee of en zo ja hoe je de BIC tablet van laatst kun rooten? Heb me al kapot gezocht op Google, ook met de originele storex naam, maar kan er echt niks over vinden. :( de standaard root methodes die vaak wel werken voor elk apparaat (denk aan framaroot) hebben niet gewerkt. :(

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:52

Quad

Doof

Kingo Root al geprobeerd? Tablet heb je wel in USB Foutopsporingsmodus gezet neem ik aan?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• andydewit
Eerste pakketje van BG is binnen, 12/10 verzonden, totaal van 9 dagen. Ik mag niet klagen:)
Verzending via Netherlands Direct Mail.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

MiBand update:
Het is een leuk en handig ding en ben er supertevreden mee. Maar spijtig genoeg is het zwarte rubber van zeer slechte kwaliteit. Na 2 weken gebruik ziet het er heel versleten uit (lichte vlekken/strepen) en dus gaat de miband mijn broekzak in. Want op mijn arm durf ik het niet meer te dragen in het openbaar.
Hoop binnenkort wel vervangbandje te kunnen kopen (met voorkeur voor leder)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:56:
Kingo Root al geprobeerd? Tablet heb je wel in USB Foutopsporingsmodus gezet neem ik aan?
Nee nog niet. Wel in USB Foutopsporingsmodus gezet uiteraard. :)

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-11 11:00
D-Three schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:46:
[...]

Deze:
http://track-chinapost.com/startairmail.php

• andydewit
*knip*, inkoopacties doen we hier niet.

[ Voor 148% gewijzigd door Perkouw op 21-10-2014 16:38 ]

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:16
Ik waarschijnlijk wel, maar ik moet me er nog wat over inlezen eigenlijk.
Ik ga binnenkort verhuizen en wil dan gelijk e.e.a. aanpakken, ook verlichting...

[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 21-10-2014 16:38 ]

• FunFair
Ik ben heel benieuwd wat MITB nu aan het doen is. Ik heb 2 tracking codes ontvangen voor 1 pakketje.
Een BLVS code en een nlpost code.

BLVS geeft aan:
21-10-2014 13:00:00 Your shipment has arrived at the airport of the country of departure.
21-10-2014 00:01:00 Your shipment has left the sender.
20-10-2014 09:28:15 Your shipment was announced by the shipper for shipment.

nlpost geeft aan:
2014-10-21 08:36 The item has been processed in the country of destination

Het lijkt erop dat ze het 2x verzonden hebben, terwijl ik maar 1x heb betaald...

Verwijderd

FunFair schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:18:
Ik ben heel benieuwd wat MITB nu aan het doen is. Ik heb 2 tracking codes ontvangen voor 1 pakketje.

BLVS geeft aan:
21-10-2014 13:00:00 Your shipment has arrived at the airport of the country of departure.

nlpost geeft aan:

Het lijkt erop dat ze het 2x verzonden hebben, terwijl ik maar 1x heb betaald...
Vaak splitsen ze pakketten op, waarschijnlijk zaten er meerdere producten in je bestelling.

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb misschien ook wel interesse in de milight, ik lees me vanavond als ik terug ben van m'n werk even in. Je hoort van mij.

• andydewit
*knip*, organiseren van inkoopacties of daarop lijkende zaken is niet de bedoeling op GoT

[ Voor 83% gewijzigd door Perkouw op 21-10-2014 16:37 ]

Verwijderd

FunFair schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:18:

BLVS geeft aan:

nlpost geeft aan:

Of meerdere producten zijn verspreid over meerdere pakketten, of je krijgt free st00f! :P

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:32
Ik heb de Syma X5C met camera, maar die camera geeft niet zo'n goed beeld. Filmt in 720p, maar dat kan best ge-extrapoleerde VGA zijn. De quadcopter vliegt wel goed en makkelijk.

Ik heb ook deze zonder camera. Die heeft dezelfde props asl de X5C, maar een wat grotere spanwijdte. Hij vliegt even goed. De body kun je makkelijk verwijderen en dan is hij licht genoeg om een Mobius Cam te dragen, die veel beter beeld geeft.

Ik ga nog een keer en wat uitgebreidere review en compare schrijven van deze twee.

Gearbest heeft ook een 15 cm kleine lookalike van de SymaX5C voor $24 met code.

[ Voor 11% gewijzigd door Kitano op 21-10-2014 14:36 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Kitano schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:29:
Ik heb de Syma X5C met camera, maar die camera geeft niet zo'n goed beeld. Filmt in 720p, maar dat kan best ge-extrapoleerde VGA zijn. De quadcopter vliegt wel goed en makkelijk.

Ik heb ook deze zonder camera. Die heeft dezelfde props asl de X5C, maar een wat grotere spanwijdte. Hij vliegt even goed. De body kun je makkelijk verwijderen en dan is hij licht genoeg om een Mobius Cam te dragen, die veel beter beeld geeft.

Ik ga nog een keer en wat uitgebreidere review en compare schrijven van deze twee.

Gearbest heeft ook een 15 cm kleine lookalike van de SymaX5C voor $24 met code.
Ik had al beelden gezien van de camera ja, vielen me eerlijk gezegd een beetje tegen voor een "HD Camera".
Ik wilde deze of deze kopen. De V262 heeft een enorm grote spanwijdte en geen camera maar vliegt volgens mij wel heel eenvoudig. De V222 heeft wel een camera en is 20 euro goedkoper maar wordt door Banggood wel een beetje onveilig verpakt.

• krissie100
Voor de geinteresseerden:
http://www.dx.com/p/usb-m...200cm-153623#.VEZaLitrOqc
deze 2 meter lange micro usb kabel van DX behaalt gemiddeld 1.05A met opladen, wat best goed is voor zo'n prijs.

Verwijderd

krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:12:
Voor de geinteresseerden:
http://www.dx.com/p/usb-m...200cm-153623#.VEZaLitrOqc
deze 2 meter lange micro usb kabel van DX behaalt gemiddeld 1.05A met opladen, wat best goed is voor zo'n prijs.
Voor een telefoon kan het ermee door. Maar voor een tablet is 1A veels te weinig. Of heb je nog niet met een tablet getest?

• krissie100
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Voor een telefoon kan het ermee door. Maar voor een tablet is 1A veels te weinig. Of heb je nog niet met een tablet getest?
Zit nu inderdaad aan een tablet(v975m) 1A, is inderdaad prima voor telefoon, voor tablet kan het opzich nog wel net, maar 2A is beter ;)

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 13:54
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

Zit nu inderdaad aan een tablet(v975m) 1A, is inderdaad prima voor telefoon, voor tablet kan het opzich nog wel net, maar 2A is beter ;)
Ik neem aan dat je een 2a adapter hebt gebruikt?

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 09:31
Hier ook twee pakketjes vast in Urumuqi.. :/

• krissie100
Garfieldtjuh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:27:
[...]

Ik neem aan dat je een 2a adapter hebt gebruikt?
haha, ja ;)
2A adapter van de tablet zelf, met scherm aan haalt de kabel trouwens 1.2A ;)
zal even kijken hoe het gaat als de tablet wat voller wordt... wordt vervolg, in ieder geval is de kabel lekker langgg

• krissie100
wonen er in Urumqi wel mensen? of werken er dooie robots? :P :9
hier nog geen last van urumqi, deze kabel van vandaag had ik 8 dagen geleden besteld ^^

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:32:
wonen er in Urumqi wel mensen? of werken er dooie robots? :P :9
Ik heb een beetje zitten googlen en zoeken op twitter, en blijkt dat er daar wat aan de gang is :
http://www.nytimes.com/20...55500846&tntemail0=y&_r=2

Ook wat berichten gevonden over luchtvaartmaatschapijen die vluchten naar en van Urumqi opgeschort hebben en deze nu terug willen aanvatten...

Something's goin' on there...

Van BG nog geen antwoord over de Urumqi kwestie.
frietsje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

Ik waarschijnlijk wel, maar ik moet me er nog wat over inlezen eigenlijk.
Ik ga binnenkort verhuizen en wil dan gelijk e.e.a. aanpakken, ook verlichting...
Ik heb er wat over geschreven, wellicht heb je er wat aan.

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 21-10-2014 15:56 ]

• krissie100
Oh, gezellig daar ;(

Verwijderd

Received by China Post Urumuqi Netherlands 20140914 2047
Export Customs Scan Urumuqi Netherlands 20140919 0147
Export Security Scan Urumuqi Netherlands 20140922 0216

:( die van mij is ook nog steeds in Urumuqi

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 16:06 ]

• Passi3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-11 11:07
http://www.aliexpress.com...ent-Meter/1956771989.html

Is dit artikel wat jullie betreft geschikt om mijn oplaadkabels te checken?

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Heeft iemand wat aanbevelingen voor een bluetooth koptelefoon? Prijsrange 0-30 dollar ofzo. Ik heb hier en op Fok al gekeken maar ik kon niet echt een gewenst resultaat vinden..
Het liefst een die omgevingsgeluid goed afsluit zodat ik niks van de omgeving hoor als ik hem op heb :)

• FunFair
Passi3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:11:

Ik heb dezelfde, werkt prima om even snel mA te checken.

• krissie100

Die heb ik ook, top ding!

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:32:
wonen er in Urumqi wel mensen? .....
Als onderdeel van een reis langs de zijderoute heb ik van 1 op 2 oktober 1991 zelfs 12 uur in Urumqi doorgebracht (aangekomen met een vlucht uit Kashgar en overnacht in het Chinese Overseas Hotel). Urumqi was toen een van de vele industriele steden waar we doorkwamen; alleen regionaal transport (luchthaven en veel stoomtreinen). Volgens mijn reisgids van destijds leefden er toen (1991) al meer dan 1 miljoen mensen in Urumqi! Het lijkt wel of ze weer op zijderoute-snelheid werken!....

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43

Heb zowel de bekende DX als deze (MITB vorige keer ;) ). De DX geeft mij een stabiel cijfer, de MITB schommelt constant. Aangezien ik geen "echte" meter heb, weet ik niet welke qua waardes meer juist zit.
Die van DX oogt iig een stuk beter.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20

Ik heb deze ook en werkt prima.
Wel 1 tip: het nadeel bij deze is de fixed usb poort. Ik heb een duurdere waar je een kabel in stopt en dat is flexibeler.
Deze blauwe, met de fixed USB poort is niet te gebruiken icm mijn samsung lader (zonder usb verlengkabel).

• krissie100
Geinig feitje is dat de kabel met 0.15A meer laad als ik clash of clans aan heb staan, 1.35A dus

Edit: ik snap er niks meer van... Met die kabel laad mijn xioami powerbank maar met 0.46A op...

[ Voor 34% gewijzigd door krissie100 op 21-10-2014 16:58 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Grappig dat laadstroom bepaald word door het apparaat en niet door een kabel

druk en typefouten voorbehouden

• user001
  • Niet online
In Wuhan is het nog erger dan Urumqi. Dat pakje zie ik nooit meer terug!
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/seygeh.png

• Dinah
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 08:51
Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:14:
Heeft iemand wat aanbevelingen voor een bluetooth koptelefoon? Prijsrange 0-30 dollar ofzo. Ik heb hier en op Fok al gekeken maar ik kon niet echt een gewenst resultaat vinden..
Het liefst een die omgevingsgeluid goed afsluit zodat ik niks van de omgeving hoor als ik hem op heb :)
Ik ben zelf ook op zoek en denk aan de Bluedio HT, wel aardige reviews over gelezen. Te koop op AE voor $27 of voor een paar euro meer op Amazon.de en dan is 'ie er binnen een paar dagen.

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:14:
Ja ik heb toevallig onlangs een bluetooth ontvanger gekocht waar je zelf je in-ears op aankunt sluiten en hij werkt tot nu toe goed, het enige nadeel is dat tijdens het fietsen de verbinding af en toe happert maar ik heb daar geen last van gehad bij lopen en gewoon stil zitten.

Link.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
lutkeveld schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:49:
Grappig dat laadstroom bepaald word door het apparaat en niet door een kabel
Wat is daar grappig aan?
Zou maar erg zijn als de kabel het bepaalde, ga je 'n 1A gadget laden met 'n 2A kabel, dag magische blauwe rook (en dus ook dag gadget)

• D-Three
ViezeVis schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Gewoon 17track.net. Je moet dan die Chinese tekens vertalen.
Raad eens.... mijn pakket ligt er ook.

"2014-10-01 02:19
Urumqi international, Netherlands-NL export total letters sent, Departure from outward Office of Exchange"
Bedankt allebei. AliExpress verwijst standaard naar http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp

Bij mij trouwens geen Urumuqi maar Nanjing?

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 11:15
80% korting op een "Quick Button" audio plug voor je smartphone (dus nu voor € 0,30) bij Gearbest:
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html

Coupon code: GBSMR

Wie heeft er al eentje, en werkt het wat? In het filmpje ziet het er grappig uit.

• lutkeveld
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:48:
Geinig feitje is dat de kabel met 0.15A meer laad als ik clash of clans aan heb staan, 1.35A dus

Edit: ik snap er niks meer van... Met die kabel laad mijn xioami powerbank maar met 0.46A op...
dodge_911 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:06:
[...]
Wat is daar grappig aan?
Zou maar erg zijn als de kabel het bepaalde, ga je 'n 1A gadget laden met 'n 2A kabel, dag magische blauwe rook (en dus ook dag gadget)
Je kan stroom niet forceren, de device moet het toestaan. Je kan gewoon een 5V 100A lader gebruiken bij wijze van spreken, de device bepaald uiteindelijk de laadstroom. Device en lader kunnen communiceren via de data pinnen van de usb, is bijv fast-charging mogelijk dan word de laadstroom verhoogd.

In principe veranderd een kabel niks, het ligt aan de device. Tenzij het een kabel is zonder D+/- kabels/pinnen is en/of enorm dunne (lange) kabels heeft.

Verwijderd

lutkeveld schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:17:
[...]

[...]

In principe veranderd een kabel niks, het ligt aan de device.
De kabel kan ook de beperkende factor zijn, niet alleen de lader of device.

• lutkeveld
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:22:
De kabel kan ook de beperkende factor zijn, niet alleen de lader of device.
Tenzij het een kabel is zonder D+/- kabels/pinnen is en/of enorm dunne (lange) kabels heeft.

Verwijderd

oheng schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:08:
80% korting op een "Quick Button" audio plug voor je smartphone (dus nu voor € 0,30) bij Gearbest:
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html

Coupon code: GBSMR

Wie heeft er al eentje, en werkt het wat? In het filmpje ziet het er grappig uit.
Ik heb hier een xiaomi mikey. Die dingen werken leuk maar zuipen helaas je batterij nogal leeg dus die van mij ligt stof te happen. :(

Verwijderd

Volgens jouw theorie kan je dus net zo goed een kabeltje bij de Action halen.

• lutkeveld
Moet ik het nog een keer quoten? :D

Ja, dat kan. Het gaat niet beter worden dan een vier-aderige kabel met adequate dikte. Ik heb zelf zo'n meter thuis, ik zal het binnenkort eens testen.

Verwijderd

Ik ben het niet eens met je "theorie", zowel de kabel als device bepaalt de laadstroom. Dat is gewoon makkelijk hard te maken als je elke keer dezelfde lader en device gebruikt. Je krijgt toch echt zeer uiteenlopende waardes met verschillende kabels. Zo'n action kabel ligt al een tijdje stof te happen, ik kan wel 10 verschillende devices aanhangen, maar meer dan 0.5A komt er echt niet uit. ;)
Maar wees even concreet, wat is adequate dikte? Wat versta jij onder een dunne kabel? Leuk die theorie, maar nog praktische info waar ik iets mee kan?

Verwijderd

Tinydeal heeft een leuke promotie 7% korting op alle sexy lingerie met de couponcode ''mid4''.

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/69/94/146994_130542752345154357.jpg

Dit lijkt mij wel leuk voor in de slaapkamer voor vriendinlief om aan te doen O+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 18:49 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:48:
Tinydeal heeft een leuke promotie 7% korting op alle sexy lingerie met de couponcode ''mid4''.

[afbeelding]

Dit lijkt mij wel leuk voor in de slaapkamer voor vriendinlief om aan te doen O+
Ik wil de dame ook wel hoor :9~

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:01
Volgens mij heb je meteen Chinese Babi-pangschurft als je dat aan doet.
Mijn ervaring met kleding bestellen uit China is in ieder geval dat de maten NOOIT kloppen, je krijgt iets binnen dat een maat te klein is, terwijl je al twee maten te groot hebt besteld.

• andydewit
Sibrand schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:54:
Volgens mij heb je meteen Chinese Babi-pangschurft als je dat aan doet.
Mijn ervaring met kleding bestellen uit China is in ieder geval dat de maten NOOIT kloppen, je krijgt iets binnen dat een maat te klein is, terwijl je al twee maten te groot hebt besteld.
Dan bestel je toch 3 maten te groot? :*)

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:01
andydewit schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:55:
[...]

Dan bestel je toch 3 maten te groot? :*)
Haha ja goeie tip!
Helaas ben ik 1.90, blijkbaar denken de chinezen dat de mens niet groter wordt dan 1.80 want ik heb tot nu toe de grootste maten besteld.
Oh en de kwaliteit is meestal ook gewoon waardeloos.

Verwijderd

ViezeVis schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:53:
[...]

Ik wil de dame ook wel hoor :9~
Ik ook, maar dat gaat je wat meer geld kosten dan die € 2 :X

• lutkeveld
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:40:
Ik ben het niet eens met je "theorie", zowel de kabel als device bepaalt de laadstroom. Dat is gewoon makkelijk hard te maken als je elke keer dezelfde lader en device gebruikt. Je krijgt toch echt zeer uiteenlopende waardes met verschillende kabels. Zo'n action kabel ligt al een tijdje stof te happen, ik kan wel 10 verschillende devices aanhangen, maar meer dan 0.5A komt er echt niet uit. ;)
Maar wees even concreet, wat is adequate dikte? Wat versta jij onder een dunne kabel? Leuk die theorie, maar nog praktische info waar ik iets mee kan?
Tenzij het een kabel is zonder D+/- kabels/pinnen is en/of enorm dunne (lange) kabels heeft.
Misschien voldoet die kabel aan (een van de) bovenstaande voorwaarde? Vooral iDevices zijn behoorlijk gevoelig voor missende datapinnen. Ik bedoel meer dat een kabel een passief ding is, beter dan 'voldoet aan de voorwaarden' word het niet. Hang je een '2A kabel' aan een 1A lader komt er niet ineens 2A uit. Dat het een limiterende factor kan zijn klopt. Het 'bepaald' niks, het kan alleen de communicatie tussen de lader en device verhinderen en zo dus fast-charge voorkomen.

• krissie100
dodge_911 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:06:
[...]

Wat is daar grappig aan?
Ja, maar het is een tablet die normaal met 2A oplaad...

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:48:
lijkt mij wel leuk voor in de slaapkamer voor vriendinlief om aan te doen O+
Hoop ik dat vriendinlief heeeeel erg slank is. Kleding van Chinese webshops is berekend op Aziatische maten, niet op Westerse.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Iemand een tip voor een fototentje met lampen? Heb er 1 nodig voor wat product fotografie

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-11 11:17

NSG

Je weet niks!

krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:20:
[...]

Ja, maar het is een tablet die normaal met 2A oplaad...
Nooit geweten dat je apparaten met een Micro-USB aansluiting met 2A op 5V kan opladen, is dat nieuw of zo? Ik dacht namelijk dat het theoretische max rond de 1,8A lag en dat in de praktijk 1,5A is.

Verwijderd

Leo1010 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Hoop ik dat vriendinlief heeeeel erg slank is. Kleding van Chinese webshops is berekend op Aziatische maten, niet op Westerse.
Vriendinlief is Aziatische, dus zo'n grote kledingmaat heeft ze niet.

• krissie100
Enes_81 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:44:
[...]

Nooit geweten dat je apparaten met een Micro-USB aansluiting met 2A op 5V kan opladen, is dat nieuw of zo? Ik dacht namelijk dat het theoretische max rond de 1,8A lag en dat in de praktijk 1,5A is.
2A is max, maar dat wordt nooit gehaald inderdaad ;)
Wel gewoon 1.8A idd, maar dat haalde de kabel dus niet ;')

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 20-11 19:59
RobertowNL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:12:
[...]

Ja, tot nu toe prima. Maar moet hem nog even goed gebruiken voordat ik een definitief antwoord kan geven over de batterij. Dagje aan staan en er op werken lukt wel denk ik.

Mocht iemand hem in het echt willen zien dan valt er vast iets te regelen ;) (in het "noorden" van het land).
Thanks voor je feedback! Ik denk dat ik hem eind van deze maand / begin van volgende maand ga bestellen. En dan duimen dat ik hem binnenkrijg! Bestel hem trouwens op AliExpress. (http://www.aliexpress.com...re-64-Bit/2034099058.html)

Helaas is het "noorden" (Steenwijkerwold?) iets te ver.. Beschik helaas zelf niet over een auto. Kan je misschien een leuke video review maken? O+

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• O88088
Het blijft verslavend :'( nu heb ik weer een tempered glass screenprotector gekocht in China.

For the record: er moeten dan nog 6 pakjes uit China binnenkomen.

• yolo7bear
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
Ronald8 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:43:
Het blijft verslavend :'( nu heb ik weer een tempered glass screenprotector gekocht in China.

Verslavend is het zeker :9, blijft toch altijd leuk om pakketjes te ontvangen.
Al betwijfel ik het dat de Postnl bezorgers er ook zo blij mee zijn haha

Wat moet je zoal nog binnenkrijgen dan?

[ Voor 4% gewijzigd door yolo7bear op 21-10-2014 21:05 ]

• krissie100
yolo7bear schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:05:
[...]

Ik denk dat die PostNL bezorgers wel blij zijn? Die krijgen toch salaris per pakje? Tikt lekker aan, allewn voor de normale postbezorgers is het inderdaad **** want het maakt je stapel nogal dik :)

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-11 11:48
Ronald8 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:43:

6? Ik wacht er nog op 14! En nog 2 tot ze verzonden worden...

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik ben de tel kwijt, zijn er in elk geval meer dan 20 die er al langer dan 4 weken over doen. Maar vandaag wel iets ontvangen dat ik pas een week geleden had bestel op Banggood (gewoon met ChinaPost).

• yolo7bear
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
krissie100 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:06:
[...]

Ik denk dat die PostNL bezorgers wel blij zijn? Die krijgen toch salaris per pakje? Tikt lekker aan, allewn voor de normale postbezorgers is het inderdaad **** want het maakt je stapel nogal dik :)
Ik zou echt niet weten hoe er betaald word bij postnl, het lijkt me inderdaad niet handig dat de post bezorger op de fiets 5~7 pakketjes in je brievenbus moet stoppen :P

// het lijkt me overigens wel dat er bij postnl betaald word per poststuk of gewicht.

• O88088
yolo7bear schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:05:
[...]

Een trui voor m'n moeder, 3 verschillende horloges voor mezelf, een pakje met hebbedingetjes (mes, balletje, karabijnhaak) en dan die screenprotector. Elke keer maar een paar euro dus dan is het: "Ach, voor die paar euro..." maar uiteindelijk wordt dat toch nog best wat geld.

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-11 11:48
Enes_81 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:12:
Ik ben de tel kwijt, zijn er in elk geval meer dan 20 die er al langer dan 4 weken over doen. Maar vandaag wel iets ontvangen dat ik pas een week geleden had bestel op Banggood (gewoon met ChinaPost).
Ik hou 't netjes bij in een Excel-bestand. :)

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 17:13
yolo7bear schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:12:
[...]

Ik zou echt niet weten hoe er betaald word bij postnl, het lijkt me inderdaad niet handig dat de post bezorger op de fiets 5~7 pakketjes in je brievenbus moet stoppen :P

// het lijkt me overigens wel dat er bij postnl betaald word per poststuk of gewicht.
Onze postbezorger had het laatst over 50 cent voor het eerste (vaak ook het enige) pakje van de bezorging, en 20 cent voor elk pakje dat bij diezelfde bezorging zit. ;)

• NSG

NSG

Je weet niks!

koenster schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:20:
[...]

Onze postbezorger had het laatst over 50 cent voor het eerste (vaak ook het enige) pakje van de bezorging, en 20 cent voor elk pakje dat bij diezelfde bezorging zit. ;)
En dan te bedenken dat er bestellingen van $0,01 tussen zitten :D
Pagina: 1 ... 27 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.