Bedankt voor het beter verwoorden wat ik bedoelde. Je voelt je als tweaker hierdoor minder / nauwelijks serieus genomen als je met een voorstel aankomt.CaptJackSparrow schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:21:
Het is ook al gezegd maar er is niet echt op gereageerd.
Er werd juist om topicreports gevráágd! In plaats van het zelf elkaar een beetje in het topic zelf corrigeren als dat nodig mocht zijn. Dat wou men niet. Dan is het natuurlijk ook niet helemaal terecht om te gaan wijzen naar het grote aantal TR's.
[...]
Helaas is iets dat daar veel gelijkenis mee vertoont het enige dat echt zal werken vrees ik. Het feit dat het veel gelijkenis vertoont wil niet zeggen dat het niet ook essentieel anders kan zijn. Dat kan het namelijk wel maar als men alleen maar ziet dat het erg op het oude model lijkt (dat dus zéér succesvol was!!!!!) en daardoor in een reflexreactie roept "dat gaan we niet doen" dan is elke serieuze feedback bij voorbaat gedoemd vrees ik.
Maar goed ik zie dat admins en mods alleen hun standpunt herhalen en zo open je natuurlijk ook geen dialoog. Ik zal afwachten wat eruit komt maar ik moet zeggen het kortingen topic was toch een van mijn favoriete dingen op tweakers.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942