"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Wordt hier nog naar gekeken?Yorin schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:38:
Er zijn nu 12k posts in Meld hier uw kortingscodes/coupons wordt het niet eens tijd voor een deel 2?
Tweakers Discord
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, want nu moet je iedere keer dat een nieuwe draad opent weer een onzinnige post plaatsen, om hem in je lijst te krijgen (Oeps, verkeerde topic ofzo).gambieter schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:46:
Ja, de devvers zijn er mee bezig. We willen proberen het topic te houden, omdat het bij heel veel mensen gebookmarked is
Echter hoe had ik dit dan kunnen doen? Als ik de voucher hier zou plaatsen en bijvoorbeeld 10 man hem zouden downloaden en naar de winkel zouden gaan werden er 9 teleurgesteld.
Graag hoor ik hoe dit op de juiste manier te doen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
ja die opties was ik al langs gegaan maar vond het zonde om de voucher weg te gooien...Orion84 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:19:
Zelf een lekker stukje vlaai halen of die voucher aan een vriend/kennis/familielid/collega geven. Vouchers voor eenmalig gebruik in een fysieke winke, zijn, zoals je zelf al concludeert niet echt geschikt om online te delen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Het is tenslotte geen algemene aanbieding maar alleen voor een specifieke groep. Anders kunnen mensen ook wel aanbiedingen van Air Miles, Optimel eurosparen, Freebies of welke andere spaaractie dan ook plaatsen en dat lijkt me niet de bedoeling.
Natte krant (363218) (V.242)
Ik zag er gisteren nog een: streafer in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"gambieter schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:00:
Hoe vaak komen dat soort aanbiedingen voor? Ik zie ze niet op de laatste twee pagina's?
maar het stoort mij niet.
Is het goed dat ik een aparte topic maak over deze aanbieding? Tjiwa in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Ik krijg de afgelopen dagen tientallen DM over dit.
En ik kan helaas mijn post niet meer editen.
PSN/XBL: DarkTaufu
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 13:44 ]
Is er dan ook een plek waar dit wel kan? Zoals in de V&A? Want met enkel de mededeling "hoort hier niet" kunnen we vrij weinig. Handig om in de V&A een keyword zelf toe te voegen dat hubt artikelen makkelijk te vinden zijn? ( "IBOOD Hunt gezocht/aangeboden" bijvoorbeeld?)gambieter schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:09:
[modbreak]
Ik zie allerlei mensen (die beter zouden moeten weten) aan het bedelen om bepaalde artikelen of andere V&A te bedrijven. Dat dient dus per direct te stoppen, daar zijn deze topics niet voor.
Verpest het nou niet voor de anderen. [/]
Juist de kracht van een community is volgens mij dat er dit wel kunnen delen met elkaar. Ik snap (nu) dat het niet hier hoort... Maar een uitleg waar wel is een kleine moeite lijkt me.
Ik zou zeggen laat je horen in het topic waar je kan laten weten hoe je dit in de (nabije?) toekomst zou willen hebben.Waah schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:24:
[...]
Is er dan ook een plek waar dit wel kan? Zoals in de V&A? Want met enkel de mededeling "hoort hier niet" kunnen we vrij weinig. Handig om in de V&A een keyword zelf toe te voegen dat hubt artikelen makkelijk te vinden zijn? ( "IBOOD Hunt gezocht/aangeboden" bijvoorbeeld?)
Juist de kracht van een community is volgens mij dat er dit wel kunnen delen met elkaar. Ik snap (nu) dat het niet hier hoort... Maar een uitleg waar wel is een kleine moeite lijkt me.
Ik kan me trouwens niet echt voorstellen dat waah nu pas weet dat V&A niet toegestaan is op het forum. Maar een enkele post schiet er wel eens doorheen, maar als een stapel users aan het bedelen gaat, dan houdt het snel op.
Het topic waar emmich op wijst is inderdaad de juiste plek voor discussie. Dat gaat echter niet betekenen dat bedelposts gaan mogen dwz "wie heeft er product Xxx en wil het kwijt?".
Ik heb er vanmorgen een aantal gekocht, ben ik nu wellicht opgelicht?
Ik heb ook een licentie besteld en vroeg mij ook af waarom deze posts zijn weg gehaald.procyon schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:02:
Waarom zijn de posts over de windows licenties ineens weg? Was dat oplichting? Kan geen feedback over gedelete posts terugzien terwijl dat toch vaak wel gedaan wordt?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
procyon schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:02:
Waarom zijn de posts over de windows licenties ineens weg? Was dat oplichting? Kan geen feedback over gedelete posts terugzien terwijl dat toch vaak wel gedaan wordt?
Nee, het weghalen heeft niets met oplichting of problemen te maken. Dingen die gewoon in de pricewatch staan en geen specifieke aanbieding zijn, die halen we meestal weg.Geckoo schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:37:
Ik heb ook een licentie besteld en vroeg mij ook af waarom deze posts zijn weg gehaald.
Gezien het volume aan posts die we daar weghalen is er inderdaad niet altijd de tijd voor feedback
[ Voor 87% gewijzigd door procyon op 07-09-2015 14:48 ]
reactie 44928476
Ik krijg namelijk een aantal DM's die me vragen naar de codes die ik daar had geplaatst.
(om alvast vooruit te lopen op een aantal mogelijk antwoorden)
1. Als deze is verwijderd, verplaatst of iets anders. Waarom ben ik daarvan niet op de hoogte gesteld?
2. Waarom is niet alleen de inhoud verwijderd met de reden? Zo kan ik (en mogelijke gebruikers), zien wat ermee is gebeurd en zal herhaling van mijn kant uit niet meer optreden.
3. Als het is verplaatst, waar is het dan gebleven.
4. Stel, dat hij is verplaatst naar een ander topic. Waarom is dat niet in mijn reactie erbij gezet?
5. Als deze non-referal codes niet in het algemene topic horen, mag het dan wel op deze locatie zoals Chocoball heeft gedaan met de vorige actie?
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
6. Omdat ik mijn medegebruikers nog wel op de hoogte wil stellen, zal ik ze voorlopig naar een FB pagina begeleiden, want anders is de actie voorbij en lopen ze velen euro's mis.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Mijn posting is op onacceptabele wijze verminkt door een zekere moderator.
CaptJackSparrow in "Windows 7 Professional voor €15,-"
Dat noemt men nou 'satire', in dit geval met gebruik van een dosis sarcasme. De laatste keer dat ik checkte vallen deze zaken niet onder smaad of laster o.i.d. en is satire een niet geheel onbekende zogenaamde stijlvorm. Ook steek ik zoals dat heet mijn mening niet "onder stoelen of banken". Ook zo'n sterke stellingname is weer een stijlvorm (die van de overdrijving). En er zit ook voor die mensen die het weten te waarderen een zekere humor in. Er zijn en worden vele boeken, on-line artikelen, kranten en televisieseries gemaakt die daar allemaal gebruik van maken en er deels of volledig mee gevuld zijn. Maar hier op Tweakers zou dat 'niet kunnen'?
[...]
*knip* om te voorkomen dat je blijft proberen mensen naar dit topic te trekken
Als ik er voor kies om mijn kritiek op het Microsoft beleid op deze manier vorm te geven dan is dat MIJN keuze en past dat geheel in mijn recht op vrijheid van meningsuiting waarvan ik zou verwachten dat een site als Tweakers in dít land dat ook hoog in het vaandel heeft staan.
Ik mag hopen dat dit toch echt niet het officiële standpunt van Tweakers zal zijn. Problemen met smaad en/of laster? Ja, snap ik. Met satire en sarcasme en duidelijke meningen? Nee. Ik mag toch echt hopen van niet.
Gelieve mijn posting z.s.m. in zijn oorspronkelijke staat te herstellen.
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 21-09-2015 15:16 ]
Dat heeft verder ook niets te maken met het inperken van de vrijheid van meningsuiting. Of was dat gedeelte van je post hier ook satirisch en als hyperbool bedoeld?
[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 21-09-2015 13:51 ]
Ik heb uit interesse M'soft gebeld vorige week om te kijken hoe ze zouden handelen. Vreselijk aardig en behulpzaam meisje aan de telefoon hoor die ook haar best wou doen om te helpen en mij garandeerde dat dit opgelost zou worden maar mij uiteindelijk deze link toestuurde: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/326246 (kind had overigens nog nooit van xs4all gehoord en had .nl vervangen door .com bleek toen ik de volgende dag nogmaals belde omdat ik de mail in eerste instantie niet gekregen had - ach gut).
Dit stukje leek vooral interessant:
Klik voor de aardigheid eens op die link.Vervangende media voor gebruikers van computers van systeembouwers
Klik in de volgende lijst op de koppeling voor uw regio als u de software hebt gekocht van een systeembouwer en dit bedrijf niet meer bestaat:
Europa, Midden-Oosten en Afrika
https://om.one.microsoft....wTrans=1&localecode=nl-nl
Oeps!
Dat is toch ver beneden peil? Ik heb dat stukje echt niet voor niets zo geschreven hoor. Daar zit al een hoop verspilde tijd achter dankzij dit Microsoft 'beleid'.Error
This site has been retired. Please contact your System Builder who can provide you with replacement media.
Waarom denk jij anders dat M'soft die bestanden off-line heeft gehaald in een tijdperk dat juist dat bewaren van bestanden voor gebruikers 'in de cloud' zo langzamerhand de norm is geworden?
Je hebt je inderdaad een tijdje lang wel aan de regels gehouden, en nu weer niet.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:41:
Gaan we weer. En het ging al weer zo'n tijd goed.
Nope. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je zomaar op andermans muur mag kladden. Je tekst is daar off-topic, en uberhaupt zijn rants gewoon ongewenst. Dus nee, die tekst hoort daar niet thuis en zal ook de volgende keer weggehaald worden.Gelieve mijn posting z.s.m. in zijn oorspronkelijke staat te herstellen.
Ik zou zeggen: maak een blog. Daar heb je zelf het laatste woord en mag je hyperbolen zoveel je wenst.
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 21-09-2015 14:52 ]
Sinds wanneer is het linken naar topics onderling niet meer toegestaan? Wat heb ik gemist?
[...]
Ik weet niet welke versie van Vista je hebt. 'De Business' versie komt denk ik het meest overeen met de 'Professional' versie van W7. En met een W7 Professional licentie kun je natuurlijk geen W7 Ultimate versie installeren. Voor Ultimate zul je moeten bijbetalen verwacht ik.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in wat er in dit topic gemeld wordt:
CaptJackSparrow in "Feedback A&K forum"
En mag ik aannemen dat ik een reactie krijg op mijn verdere toelichting hier: CaptJackSparrow in "Feedback A&K forum" van een onafhankelijke medewerker? Er is een hele goede reden dat men bijv. ook in de rechtszaal een dief geen vonnis over zichzelf laat uitspreken.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:02:
[...]
Ik weet niet welke versie van Vista je hebt. 'De Business' versie komt denk ik het meest overeen met de 'Professional' versie van W7. En met een W7 Professional licentie kun je natuurlijk geen W7 Ultimate versie installeren. Voor Ultimate zul je moeten bijbetalen verwacht ik.
[mbr]*knip* en nou kappen met dat gezeur.[/]
Omdat je alleen maar bezig bent met te pogen mensen naar je tekst te trekken. Het is gewoon off-topic, en dat zal je gewoon moeten accepteren, hoe moeilijk je dat ook vind.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:21:
Sinds wanneer is het linken naar topics onderling niet meer toegestaan? Wat heb ik gemist?
Dan mag je daar een apart topic over aanmaken in het Shopping Forum, op een neutrale manier, alleen inhoudelijk. Dus niet op de manier waarop je nu bezig bent. En je hebt je onafhankelijke oordeel al gehad: Orion84 in "Feedback A&K forum".En mag ik aannemen dat ik een reactie krijg op mijn verdere toelichting hier: CaptJackSparrow in "Feedback A&K forum" van een onafhankelijke medewerker? Er is een hele goede reden dat men bijv. ook in de rechtszaal een dief geen vonnis over zichzelf laat uitspreken.
Dus als je nou eens wilt kappen met het spelen van de martelaar?
Dus nogmaals mijn vraag. Een reactie die geschreven is vóór ik dat schreef kan natuurlijk niet als een reactie daarop gezien worden. Dat mag (bijna) iedereen duidelijk zijn.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:21:
En mag ik aannemen dat ik een reactie krijg op mijn verdere toelichting hier: CaptJackSparrow in "Feedback A&K forum" van een onafhankelijke medewerker? Er is een hele goede reden dat men bijv. ook in de rechtszaal een dief geen vonnis over zichzelf laat uitspreken.
In een topic over een kortingsactie is een opmerking dat benodigde installatiemedia offline zijn gehaald inderdaad on-topic. Een heel relaas over wat jij daar verder van vindt niet en al helemaal niet op die toon.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:55:
[...]
Dus nogmaals mijn vraag. Een reactie die geschreven is vóór ik dat schreef kan natuurlijk niet als een reactie daarop gezien worden. Dat mag (bijna) iedereen duidelijk zijn.
Het feit dat de bestanden offline gehaald zijn is nuttige info. Eventuele feitelijke achtergrond info vanuit je gesprekken met MS ook. Maar niemand daar in dat topic heeft verder wat aan jouw persoonlijk mening daarover, behalve dan dat het veel kans een aanleiding is om met z'n allen eens lekker modder te gaan gooien naar MS. En daar heeft al helemaal niemand wat aan en dus is dat terecht verwijderd.
Het is natuurlijk bedoeld om mensen tot het standpunt over te halen dat dit niet acceptabel, want veel te klantonvriendelijk beleid is van de kant van Microsoft, en dat zou dan aanleiding kunnen zijn om wat krachten te bundelen en een gemeenschappelijk signaal richting Microsoft af te geven. Namelijk dat wij het niet waarderen dat Microsoft ons als klanten het bos in stuurt.Orion84 schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:04:
behalve dan dat het veel kans een aanleiding is om met z'n allen eens lekker modder te gaan gooien naar MS. En daar heeft al helemaal niemand wat aan en dus is dat terecht verwijderd.
Zonder gepaste verontwaardiging daarover zal men dergelijke actie niet ondernemen. Dát is dus de functie van zo'n stukje.
("de brutale hebben de halve wereld" is hier deels van toepassing en zijn verzoek lijkt eerder ingevuld te zijn, niet dat hij brutaal is, maar wel de aandacht heeft.)
De actie is nog tot (en met) morgen en het zou mooi zijn als Tweakers members hiervan kunnen profiteren, vooral vanwege de Xiaomi Note 2 Prime, met een belachelijke lage prijs.
My bad, ik had contact met je willen opnemen en dat is erbij ingeschotenKiswum schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:18:
De actie is nog tot (en met) morgen en het zou mooi zijn als Tweakers members hiervan kunnen profiteren, vooral vanwege de Xiaomi Note 2 Prime, met een belachelijke lage prijs.
Geen probleem, goed dat het er nog aan komt. Als ik straks duidelijkheid heb, dan weet ik hoe ik in de toekomst kan/moet handelen.gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:29:
[...]
My bad, ik had contact met je willen opnemen en dat is erbij ingeschoten. Ga ik zo even doen.
Alvast bedankt voor je feedback.
Zoals Gambieter al aangaf is het Shopping Forum de juiste plek om te bespreken wat de mogelijkheden zijn om Microsoft dit op te laten lossen (voor zover dit trouwens niet vooral iets is wat je met Groupon moet opnemen). Maar zoals hij ook al aangaf: niet op deze manier. We zijn hier geen klaagmuur en het verwijderde deel van je reactie was gewoon 100% rant, 0% nuttige info / aanzet tot zinvolle discussie.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:13:
[...]
Het is natuurlijk bedoeld om mensen tot het standpunt over te halen dat dit niet acceptabel, want veel te klantonvriendelijk beleid is van de kant van Microsoft, en dat zou dan aanleiding kunnen zijn om wat krachten te bundelen en een gemeenschappelijk signaal richting Microsoft af te geven. Namelijk dat wij het niet waarderen dat Microsoft ons als klanten het bos in stuurt.
Zonder gepaste verontwaardiging daarover zal men dergelijke actie niet ondernemen. Dát is dus de functie van zo'n stukje.
Nee. Het was 100% satire.Orion84 schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:19:
en het verwijderde deel van je reactie was gewoon 100% rant, 0% nuttige info / aanzet tot zinvolle discussie.
14 definities op Encyclo
I.) hekeldicht
II.) een hekeldicht; een prozatekst of gedicht met sarcasme geschreven. Bekende satires zijn: Van den Vos Reinaerde van de dichter Willem en de gedichtenbundel Grassprietjes...
III.) Een satire is een gedicht of verhaal waarin de spot wordt gedreven met, of verontwaardiging wordt geuit over, personen of misstanden. Indien het een gedicht betreft wordt...
IV.) Artistiek middel waarmee menselijke dwaasheid en gebreken worden beschimpt, bespot en belachelijk gemaakt. Categorie: Abstracte Begrippen > artistieke middelen.
V.) verhaal waarin bestaande zaken op humoristische wijze worden bespot en aangevallen.
Voordat je bijdehand gaat lopen doen zoek je voortaan misschien beter even de betekenis op van hetgeen je probeert te ontkennen.
Je kan het wel mooi proberen te praten, maar een lap tekst waarin je enkel je verontwaardiging uit (met de nodige irritatie en agressie) heeft niks te zoeken in dat topic, in welke stijlvorm dan ook.
En daarmee is het inderdaad klaar.
Dat zou bekend moeten zijn, maar toch komen er nog vaak genoeg bedank-posts langs en op die manier kun je toch je waardering uiten...
Groetjes, FaceDown.
Voor zover ik kan zien hebben we het over max. een paar posts per maand of zo? Hoe is dat vervuiling?
Groetjes, FaceDown.
Dus als jij zo nu en dan een interessante deal in het spaarprogramma van Douwe Egberts wilt posten: leef je uit.
Als het nou om een hele niche doelgroep ging, of qua aantal posts echt uit de klauwen loopt, dan ben ik het helemaal met je eens dat het beter in een apart topic kan. Maar zoiets algemeens als de ING rentewinkel en met nog geen 50 posts in 2,5 jaar tijd (waarvan 5 in de afgelopen 2 maanden), zie ik daar weinig aanleiding toe.
Er had ook iemand op geantwoord maar nu zie ik dat deze replies en mijn vraag weg zijn. Hoe kan dit verklaard worden?
Klopt Orion, maar ik ben er zo goed als zeker van dat ik dit niet in dat topic heb gepost. Misschien is de post verplaatst, wat jammer zou zijn? Hoe dan ook, bedankt voor de snelle reactie. Post gevonden.
Ik kan ze wel voor je verplaatsen naar het Dell kortingscode topic, als je wilt?
[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 14-04-2016 13:32 ]
Verplaatsen mag trouwens! Bedankt Orion84.
edit 2 : laat ook maar na opmerking van Gambieter. Op die manier staat dit draadje vól met fouten. Ik blijf dit een elitair forum vinden en zoek het deze keer dan zelf wel uit.
[ Voor 54% gewijzigd door BizonKid op 14-04-2016 13:36 . Reden: bijvoeging ]
En waarom zou een verplaatsing van de post jammer zijn? Verkeerde plek gepost, de link naar het juiste topic staat in de topicwaarschuwing, dus gewoon verplaatst.
Niet doenOrion84 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:30:
Ik kan ze wel voor je verplaatsen naar het Dell kortingscode topic, als je wilt?
Wat is er elitair aan als er gewoon geprobeerd wordt een beetje orde in de chaos te houden?BizonKid schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:33:
Ik blijf dit een elitair forum vinden en zoek het deze keer dan zelf wel uit.
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 14-04-2016 13:40 ]
De reactie ging toch over het functioneren van een kortingscode?gambieter schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:33:
Nee, ik heb die post verplaatst. Het topic in AK is namelijk niet bedoeld voor bestellingen en andere discussies (al blijven mensen hardnekkig dat topic er voor gebruiken en om te bedelen). Dat topic is er voor kortingcodes te delen, niet voor al het andere.
En waarom zou een verplaatsing van de post jammer zijn? Verkeerde plek gepost, de link naar het juiste topic staat in de topicwaarschuwing, dus gewoon verplaatst.
[...]
Niet doen. De vraag gaat over het bestelproces. Waar trouwens het veel verstandiger zou zijn de vraag eerst aan Dell te stellen.
Daarnaast hoort een vraag over de XPS 13 niet in het Inspiron 15 topic lijkt me?
Over het bestelproces, je ziet ook het antwoord paulhekje in "Dell Inspiron 15 3531: Ervaringen & Discussie" waar aangegeven wordt dat het om specifieke modellen gaat, welke Windows versie etc. Dat heeft niet zoveel met de kortingscode te maken, maar met bestelkeuzes. Verder is het Dell kortingcode topic een dumpplek geworden waar men over type laptops, accessoires ging discussieren en niet meer over codes, dus daar wordt wat strenger gemodereerd.Orion84 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:40:
De reactie ging toch over het functioneren van een kortingscode?
Dat is wel een goed punt. Toch moeten we een manier vinden om te voorkomen dat het AK topic niet als bestellingen/aankoopadvies etc topic wordt gebruikt. Als er voorstellen zijn, graagDaarnaast hoort een vraag over de XPS 13 niet in het Inspiron 15 topic lijkt me?
Iemand reageerde zojuist kritisch op zeef in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0", maar die post lijkt nu volledig verdwenen.
Zou toch jammer zijn...
Ik vind het apart dat een post volledig wordt verwijderd in plaats van dat een *knip* wordt gegeven. En hoe je het went of keert: de aanbieding is helemaal niet zo goed en gewoon gesponsord. Als iemand daar kritisch over is, dan vind ik persoonlijk dat dat moet kunnen. Gebeurt overigens wel vaker dat men kritisch is over een "aanbieding" en dan wordt het niet (altijd) verwijderd. Maar uiteraard moet Tweakers dat zelf weten; ik geef alleen aan het jammer is.gambieter schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:59:
Zet het aluhoedje maar af. Het is al heel lang een zero tolerance topic, dus gezeur over aanbiedingen gaat altijd weg. Het insinuerende toontje is nergens voor nodig.
En dat bazige toontje is ook nergens voor nodig.
Aanvullingen en correcties mogen..gambieter schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:59:
Zet het aluhoedje maar af. Het is al heel lang een zero tolerance topic, dus gezeur over aanbiedingen gaat altijd weg. Het insinuerende toontje is nergens voor nodig.
Als ergens een TV in de aanbieding is en iemand meld dat Coolblue, plasmadiscounter <insert willekeurige andere winkel> 'm voor dezelfde prijs aanbied, dan blijft die post ook staan.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Yep. En de weggehaalde post was geen van beiden, maar een beetje azijnpissen. Dus daar is niets veranderdNnoitra schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:43:
Aanvullingen en correcties mogen..
Als ergens een TV in de aanbieding is en iemand meld dat Coolblue, plasmadiscounter <insert willekeurige andere winkel> 'm voor dezelfde prijs aanbied, dan blijft die post ook staan.
Dan plaats je een TR.
Laat je niet zo kennen zeg.gambieter schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:39:
[...]
Yep. En de weggehaalde post was geen van beiden, maar een beetje azijnpissen. Dus daar is niets veranderd
[...]
Dan plaats je een TR.
Ik heb hier een HF code liggen die definitief geen referral is, want generiek. (knip hier stond de code). Mag die wel in het topic?gambieter schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:56:
Omdat bij Hellofresh dat niet duidelijk te zeggen is, doen we gewoon geen HF codes. Dus nee, svp geen Hellofresh codes.
[ Voor 5% gewijzigd door Whaam op 14-06-2016 13:41 ]
Centraal aanbiedingen topic. V2.0
Die was van zaterdag. Aanbiedingen van 2 winkels, waarvan ik er nu 1 wou verwijderen ivm faillisement. Maar de hele post is weg
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik zal hem terugzetten minus de S&F.
Ik ga even in overleg. Persoonlijk zeg ik liever niet, want het is niet voor ons te controleren, en HF is een nogal agressieve promoter van de eigen producten.Whaam schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:39:
Ik heb hier een HF code liggen die definitief geen referral is, want generiek. (knip hier stond de code). Mag die wel in het topic?
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 14-06-2016 13:54 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Eh, ik begin te twijfelen nu. De code was DANKUBUUR50 (in mijn herinnering, want het kaartje is al weggedonderd) maar die doet het helemaal niet. Ik denk dat er nog wat karakters achter moeten, waardoor het mogelijk toch een referral blijkt.gambieter schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:53:
Ik ga even in overleg. Persoonlijk zeg ik liever niet, want het is niet voor ons te controleren, en HF is een nogal agressieve promoter van de eigen producten.
Qua aggressiviteit ben ik het met je eens, maar daarom is een non-referralcode wel een mooie manier om ze soort van terug te pakken
Als het nodig is kunnen jullie [Atie] naar [Actie] corrigeren.
kwakzalver in "[Atie] AOMEI OneKey Recovery Pro 1.6 - gratis 13 t/m 15 Jul"
Hiervoor kan je ook gewoon een topicreport maken met het handje linksboven. Overigens zijn [Actie]-tags vrij overbodig op een aanbiedingenforum.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
http://www.gearbest.com/p...al-481.html?lkid=10099099
http://www.gearbest.com/p...rsary-rc-special-481.html
Persoonlijk vind ik het niet heel erg om via een ref. naar een site te gaan maar het zou wel zo netjes zijn als posters het er even bij zetten en wat het ze oplevert.
Ik zag niet echt een regel tegen dit soort links maar wat vindt men er hier van?
Welk topic bedoel je? Handigste is om gewoon een topicreport te zetten met het handje rechtsboven of met de Rapporteer optie bij de post zelflaminaatplaat schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:11:
Één van de laatste posts heeft een referal link zo te zien.
In principe staan we geen referrals of tracking links toe, en zeker niet als het "stiekem" gedaan wordtPersoonlijk vind ik het niet heel erg om via een ref. naar een site te gaan maar het zou wel zo netjes zijn als posters het er even bij zetten en wat het ze oplevert.
Ik zag niet echt een regel tegen dit soort links maar wat vindt men er hier van?
Dit lijkt me niet de bedoeling, want aanbiedingen zijn niet te verzenden naar Nederland toe.
Kan hier naar gekeken worden?
Tweakers Discord
Mijn punt is meer, dat Tweakers op de Nederlandse en Belgische bezoekers gericht is.
Tweakers Discord
Verwijderd
Dat zijn er misschien enkelen tegenover waarschijnlijk tienduizenden die in de buurt van Duitsland wonen en daar (kunnen) shoppen. Van mij mag het in ieder geval, niet elke aanbieding hoeft vanaf de luie reet aangekocht kunnen worden wat mij betreft.Yorinn schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:24:
Dus dan mogen Amerikaanse, Engelse, Australische, Zweedse enz. enz. aanbiedingen ook genoemd worden? Want er zullen vast wel tweakers wonen daar...
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En nu trek je het weer in extremis. Er wonen miljoenen Nederlanders binnen een halfuur van de grens.Yorinn schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:24:
Dus dan mogen Amerikaanse, Engelse, Australische, Zweedse enz. enz. aanbiedingen ook genoemd worden? Want er zullen vast wel tweakers wonen daar...
Mijn punt is meer, dat Tweakers op de Nederlandse en Belgische bezoekers gericht is.
Ik woon zelf absoluut niet in de buurt van Duitsland (verder kan haast niet) maar ik gun de duizenden mensen die wel in de buurt van Duitsland wonen wel de aanbieding.
Ik had een aanbieding gepost:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48719795
Maar ik denk dat de mensen gelijk hebben, en het een scam is...
Lijkt mij verstandig om dan deze post weg te halen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Je kan zelf gewoon je post aanpassen natuurlijkTjiwa schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:59:
Hoi,
Ik had een aanbieding gepost:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48719795
Maar ik denk dat de mensen gelijk hebben, en het een scam is...
Lijkt mij verstandig om dan deze post weg te halen.
Maar ik heb je post bij deze richting prullenbak verplaatst. Inclusief de reacties er op.
[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 13-10-2016 16:05 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Sinds vandaag is er een nieuw deel geopend van het topic in AK ipv. in CSL. Er is wel een koppeling gemaakt met CSL. Topic is nu te vinden via [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 9Onbekend schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:31:
Mag in de topicwarning van Centraal aanbiedingen topic. V2.0 een verwijzing naar [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 8 komen?
Tweakers Discord
Is het misschien een idee om een slowchat topic te openen? Dat scheelt hier ook straksYorinn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:07:
[mbr]Ik zie nog al te vaak aanbiedingen zonder duidelijke linkjes. Wees zo duidelijk mogelijk met je aanbiedingen, zodat anderen niet zelf hoeven te zoeken.
Ook heb ik een aantal zoekvraagjes en slowchat-berichten verwijderd.[/]
De hele reden van dat verzameltopic incl. strenge moderatie is om van het gekeuvel af te komen.
We willen er juist geen slowchat van maken, omdat de aanbiedingen dan niet/minder goed te zien zijn, vooral nu Black Friday en Cyber Monday nog niet gestart zijn. Ook op vrijdag en maandag zal dit het geval zijn.Vissert schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:21:
[...]
Is het misschien een idee om een slowchat topic te openen? Dat scheelt hier ook straks
Tweakers Discord
Ik bedoel ook een apart topic.Señor Sjon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:28:
Hell no.![]()
De hele reden van dat verzameltopic incl. strenge moderatie is om van het gekeuvel af te komen.
Dat snap ik vandaar het idee voor een apart slow chat topic.Yorinn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:29:
[...]
We willen er juist geen slowchat van maken, omdat de aanbiedingen dan niet/minder goed te zien zijn, vooral nu Black Friday en Cyber Monday nog niet gestart zijn. Ook op vrijdag en maandag zal dit het geval zijn.
Helemaal prima. Dan houden we het bij een aanbiedingen topicSeñor Sjon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:32:
Maar we zijn een forum, geen chatbox? Enige slowchat is tijdens de ibood hunt en dat topic heeft daardoor ook bijna geen waarde.
Overigens op een paar uur 10 upvotes dus als jullie het toch zouden willen overwegen zou ik dat (en waarschijnlijk al het andere traffic naar dat draadje in de komende dagen) op prijs stellen
Edit: en ook graag de 2 posts van mensen die op mijn reactie hebben gereageerd. Vind het eerlijk gezegd niet zo leuk als die dingen weg worden gegooid zonder dat ik ze ook maar heb kunnen lezen
[ Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 24-11-2016 10:49 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dat topic heeft geen waarde meer omdat de iBood Hunt vergane glorie is. Deals zijn geen deals omdat iBood rotzooi tegen normale prijzen aanbiedt. Daarnaast, en misschien wel belangrijker, is iedereen daar al voorzien van 'de beste deals', waardoor er alleen maar gezeur over de 'deals' of anders kan plaatsvinden. Totaal anders dan de BF/CM topics. Black Friday / Cyber Monday deals kunnen zeker waardevol zijn, en het heeft dan ook meerwaarde om erover te discussieren.Señor Sjon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:32:
Maar we zijn een forum, geen chatbox? Enige slowchat is tijdens de ibood hunt en dat topic heeft daardoor ook bijna geen waarde.
Andere jaren kon het ook, waarom nu niet. Je kunt als moderator toch een oogje in het zeil houden, maar je hoeft toch niet als een waakhond elke post te gaan lezen? Nu zijn jullie drukker om steeds alle slow chat weg te halen, dan wanneer je gewoon wat toestaat.
[ Voor 72% gewijzigd door spokje op 24-11-2016 13:17 ]
Het zijn max 4 dagen in een jaar, daarna dump je het hele topic, waar zit het probleem dan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je oude post:kuusj98 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:38:
Ik wil graag dat Yorin mijn post hier weer neerzet zoals ik hem ook in het Black Friday topic heb neergezet. Dat was imho een zéér nette en beleefde post, maar ja, wat verwacht ik hier af en toe ook?
Overigens op een paar uur 10 upvotes dus als jullie het toch zouden willen overwegen zou ik dat (en waarschijnlijk al het andere traffic naar dat draadje in de komende dagen) op prijs stellen.
Edit: en ook graag de 2 posts van mensen die op mijn reactie hebben gereageerd. Vind het eerlijk gezegd niet zo leuk als die dingen weg worden gegooid zonder dat ik ze ook maar heb kunnen lezen
Verder wil ik toch vriendelijk verzoeken om vrijdag slowchat toe te laten. Dit met 'strak aangetrokken touwtjes-topic' is prima, maar buiten de lijst van de sites die meedoen ook compleet nutteloos als we het niet over aanbiedingen mogen hebben. Dat ander ongerelateerd gebrabbel niet wenselijk is moge over het algemeen duidelijk zijn.
Nu wil ik niet als 'kindje dat naar papa rent omdat mama nee zei' overkomen, maar in de iBood hunt-topics mag het wel iedere keer. Dit Black Friday topic is één topic op een heel jaar...
Tweakers Discord
Dat zijn aanvullingen op aanbieidingen en ik vermoed dat daar geen bezwaar tegen is.. Maar je zult zien dat dat er echt niet veel zijn.SinergyX schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:50:
Niet alleen discussies (zoals MM met zn "acties"), maar ook tips, ongetwijfeld dat iemand een actie ziet langskomen waar een ander precies op zoek naar was, of waar die juist goedkoper is (met name Aziatische shops).
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.
Dit topic is ook NIET bedoeld voor prijs en kortingscorrecties in de Pricewatch.