The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Maar de schrijfsnelheid van de PNY is wel veel hoger: http://tweakers.net/price.../324426;324570/categorie/WiLLoW_TieN schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:39:
[...]
Dan is deze Crucial M500 240GB toch een betere koop @ € 113,49![]()
pricewatch: Crucial 2.5" M500 240GB
Daar kun je gewoon een TR voor maken. Echter, het is verstandiger geen combinaties van de korting en visie op wat een goede aanbieding is te maken, want dan krijg je juist discussies, en die willen we niet in dit subforumdidi79 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:50:
quote uit kortingscode/coupons topic
[...]
Maar de schrijfsnelheid van de PNY is wel veel hoger: http://tweakers.net/price.../324426;324570/categorie/
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Het topic is voor aanbiedingen die voor ''tweakers'' handig kunnen zijn, vibratoren zijn gewoon spam en een trol...

Dan kunnen we ook wel bijna dagelijks een pakje condooms erop zetten omdat die weer ergens in de aanbieding zijn...
[ Voor 19% gewijzigd door Frozen op 10-01-2014 20:20 ]
En als het nou een speciale aanbieding is kan je het misschien nog verantwoorden maar je moet inloggen om de aanbieding te zien aldus spam idd..
Er zijn ook luiers-aanbiedingen, of denk je dat die bedoeld zijn om niet op te hoeven te staan bij een lange CoD of BF4 sessie? We hebben nooit een dergelijke limitatie gesteld. Het inlogscherm is wat me meer stoort, vandaar de modbreakStef602 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:19:
Het topic is voor aanbiedingen die voor ''tweakers'' handig kunnen zijn, vibratoren zijn gewoon spam en een trol...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
tweaken werkw.Afbreekpatroon: 'twea - ken Herkomst: «Engels Verbuigingen: tweakte (verl.tijd ) Verbuigingen: getweakt aanpassen, precies afstellen, optimaliseren Voorbeeld: `je toestel tweaken totdat het helemaal naar je wens is...
Na de aanmelding heb ik dus niets meer gezien of gehoord en heb dus maar de boel geannulleerd bij die prutsers. Ik ben even benieuwd hoeveel tweakers wel hun krant hebben gehad en of we voortaan anders even een waarschuwing bij deze acties moeten zetten als blijkt dat niemand die krant heeft gekregen.
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 20-02-2014 12:46 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Greetz,
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Misschien de omgekeerde wereld, maar kost minder tijd en irritatie voor een mod en tevens kan alleen een mod alle reacties verplaatsen naar een apart topic. Het zal namelijk misschien wel een staartje nog hebben, omdat het een prijsfout betreft. Nu kunnen veel mensen die een bestelling geplaatst hebben geen reactie plaatsen, omdat er geen apart topic voor is.
Een topic openen is echt niet moeilijk, dus als er iemand wil discussieren over die aanbieding, dan moet die maar de stoute schoenen aantrekken. Als een topic openen al teveel moeite is, dan zijn die reacties blijkbaar niet zo urgent
je koopt een kaartje van 15€ en je krijgt 1 van 25€, vorig jaar is dit een paar keer geweest, maar de laatste tijd heb ik dit nog niet zien voorbij passeren.
Daar is dit topic niet voor bedoeld, en om eerlijk te zijn zijn dit soort vragen ook niet de bedoeling op het forum. Er zijn geen waarzeggers en je zult gewoon de topics moeten volgen tot iemand het meld.Repi3 schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:34:
iemand een idee wanneer er van die itunes kortings periodes zijn?
je koopt een kaartje van 15€ en je krijgt 1 van 25€, vorig jaar is dit een paar keer geweest, maar de laatste tijd heb ik dit nog niet zien voorbij passeren.
Verwijderd
damn you gambieter!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 15:37 ]
Maar ik wil best wel eens de gebruikelijke itunes aanbiedingen posten in het aanbiedingen topic.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
En als je geen zin hebt om elke folder door te spitten, kun je ook gebruik maken van Voordeelmuis.nlCapTVK schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:05:
Wie een beetje de reclamefolders doorneemt komt elke maand wel een itunes aanbieding tegen. Dixons, AH, kruidvat, trekpleister etc.. Ze komen vaak langs. En dat zijn de gebruikelijke aanbiedingen. Eerlijk gezegd post ik alleen de exceptionele aanbiedingen op itunes tegoed als ik ze zie.
Maar ik wil best wel eens de gebruikelijke itunes aanbiedingen posten in het aanbiedingen topic.
"Snel zoeken naar folder aanbiedingen met de woorden..." invoeren itunes.
Bijvoorbeeld;
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=itunes
Verwijderd
Is het niet handiger om een eigen topic voor de dagelijkse iBood aanbiedingen te maken? Valt me op dat er vaak discussie losbreekt dat het eigenlijk (terecht) een gare aanbieding is of elders vrijwel dezelfde prijs.-ION- schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:38:
[...]
Zelfde prijs, gratis verzending en (volgens de beschrijving) Ziggo gecertificeerd.
http://www.plattetvdiscounter.nl/smart-tv/lg-42lb630v
Verder is er op zich ook niks mis mee als er na het posten van een iBood aanbieding een paar reacties komen om die aanbieding op waarde te schatten. Uitgebreide discussies zijn uiteraard niet de bedoeling, dus daarvoor graag een TR, zodat we dat kunnen afsplitsen / verwijderen (afhankelijk van de kwaliteit van de discussie).
Gebruik 'm daarvoor en ga niet algemene dingen zoals de lijst met kortingscoupons van McDonalds tussen MO tags zetten. Dat is niet waarvoor deze is gemaakt en[/mbr][mo]het lijkt wel of we een of andere rare sekte zijn geworden die standaard alles tussen deze tags zet.je unieke kortingscode te verbergen voor zoekmachines en niet-ingelogde bezoekers.
Dus: is de code eenmalig of anderszins uniek: dan desgewenst MO tags gebruiken. Is het een generieke code die iedereen kan gebruiken? Dan geen MO tags gebruiken.
Alvast dank voor jullie medewerking.
Het was er eventjes, maar na overleg is dat toch weer teruggedraaid. Er waren technische redenen om met 3.0 verder te gaan, maar dat zorgde ervoor dat veel mensen het niet meer in hun MyReact of Bookmarks hadden staan, en dat is niet goed voor het meest populaire topic op Tweakers.netMaardiweb schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:48:
Ben ik echt helemaal seniel geworden of was er afgelopen week een 'centraal aanbiedingen topic 3.0', dat nu weer weg is?
Ik snap de functie van MyReact trouwens niet, staat er ergens uitgelegd wat je hiermee kan?
Het lijkt me in dit topic duidelijk dat er wat fouten zitten in de productomschrijving derhalve is de kans groot dat het hier gewoon gaat om een fout en dus niet om een aanbieding.
We voegen een tag [prijsfout?] toe aan de topictitel, zodat mensen in ieder geval weten dat levering helemaal niet zeker is. En we modereren er zeker op als mensen door gaan slaan in klagen of allerlei claims gaan maken. Bij topics die echt serieus worden (zoals de Xbox One e.d.) verplaatsen we het naar het Shopping Forum met een zero tolerance op het topic
Dus Duitsland is geen land zoals 2 posts geleden met land-gebonden restrictie? Dan vind ik dat Amazon app coins uit Amerika ook moet kunnen.gambieter schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:02:
[mbr]Svp geen aanbiedingen posten zoals de Amazon app coins waar men moet land-gebonden restricties moet ontwijken om ze te kunnen gebruiken. Posts zijn weg[/]
Allereerst: svp dergelijke posts NIET in het aanbiedingentopic. Reacties op moderatie willen we nooit en te nimmer in topics zien, die dienen per DM naar de moderator of in de feedbacktopics te gebeuren. Ik heb het nu even verplaatst.Ghost Ops schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:20:
Dus Duitsland is geen land zoals 2 posts geleden met land-gebonden restrictie? Dan vind ik dat Amazon app coins uit Amerika ook moet kunnen.
Verder: jezelf voordoen als Amerikaans is heel erg duidelijk het omzeilen van regels, het aantal tweakers in de VS is marginaal. De aanbieding kan wel nuttig zijn voor Tweakers in de grensstreek die wonen in Duitsland of kennissen hebben net over de grens. Het is dus wat meer een grijs gebied.
Even een vraagje daarover, is dat niet toegestaan in deze topic of op heel het tweakers forum?gambieter schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:02:
[mbr]Svp geen aanbiedingen posten zoals de Amazon app coins waar men moet land-gebonden restricties moet ontwijken om ze te kunnen gebruiken. Posts zijn weg[/]
(zou ik er een thread over mogen maken in Aanbiedingen en Kortingscodes?)
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 24-05-2014 20:39 ]
Zie ten eerste wat ik hierboven aangeef: nooit en te nimmer vragen over moderatie stellen in topics waar het gebeurt. En al helemaal niet in het Aanbiedingentopic waar we geen discussie willen zienSmokingCrop schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:38:
Even een vraagje daarover, is dat niet toegestaan in deze topic of op heel het tweakers forum?
(zou ik er een thread over mogen maken in Aanbiedingen en Kortingscodes?)
Aangaande je vraag: die valt in principe onder Het algemeen beleid #verbodenhacken. Zie bijvoorbeeld ook Netflix Nederland en België: het bespreken van toegankelijk maken van Netflix USA is niet toegestaan. Het is imo een forumbreed verbod, al kunnen daar forumspecifieke uitzonderingen voor bestaan.
Ik zie je vraag als vergelijkbaar met het Netflix gebeuren. Ik zal het even in de groep gooien, maar tot die tijd is het antwoord negatief
Is het mogelijk om ook hier een keer een verbod op te plaatsen, want 1 is het niet eens aanbieding, punt 2 is dat het vaak belabberde producten zijn.
We gaan geen aanbiedingen beoordelen, dat kunnen degenen die geinteresseerd zijn zelf doen. Wel lijkt dit erg op namaak en dat is niet de bedoeling. Dat is dan ook de reden dat ik het weg heb gehaald.NotSoSteady schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:17:
ThinkPadd in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Is het mogelijk om ook hier een keer een verbod op te plaatsen, want 1 is het niet eens aanbieding, punt 2 is dat het vaak belabberde producten zijn.
Uberhaupt is al zoveel verboden in dat topic, zonder dat men zich er echt aan houd....
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 28-05-2014 22:26 ]
Nu zag ik op de site van sygic staan dat ik een jaar gratis "traffic information" ontvang als andere mensen mijn code gebruiken
Mijn voorstel zou zijn om dit te melden bij de link, de volgende die besteld zal weer een referral code krijgen en deze mogelijk ook willen posten.
[ Voor 10% gewijzigd door MetalfanBlackness op 01-06-2014 18:12 ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Mensen die puur registreren of iets plaatsen voor die referral-dingen met kortingen van 2% ofzo, dat is wel onnodig.
Bambu Lab P1S Combo
Verwijderd
Uber zal zelf haar advertentieruimte moeten kopen
Beetje rare opmerking... Hebben jullie misschien iets tegen Uber? Want het is voor alle andere bedrijven in de topics schijnbaar geen enkel probleem dat die op deze manier ook reclame maken.gambieter schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:09:
Uber zal zelf haar advertentieruimte moeten kopen
Hellofresh en Uber proberen mensen referrals te laten spammen. We hebben geen probleem met kortingcodes, wel met referrals waarbij de tussenpersoon wordt aangemoedigd om te spammen.williamvdh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:51:
Beetje rare opmerking... Hebben jullie misschien iets tegen Uber? Want het is voor alle andere bedrijven in de topics schijnbaar geen enkel probleem dat die op deze manier ook reclame maken.
Is ook weer eens nieuws in forumland.
[ Voor 6% gewijzigd door hmartino op 06-06-2014 13:10 ]
Daarbij de aantekening dat discussies over aanbiedingen niet in aankoopadviestopics moeten vervallen, dwz geen discussies of TV X beter is dan TV Y.
[ Voor 9% gewijzigd door Wasabi! op 20-06-2014 09:08 ]
Je bedoelt een soort suggestie-ticker?
Luierpagina is dan weer puur voor de aanbiedingen, niet de discussie. Alle oudere topics doorbladeren vind ik ook niet echt makkelijk, of je leest er overheen, ik denk dan veel mensen ook niet doorbladeren en op de main/frontpage blijven.
Maar goed, als het niet op de eerste pagina staat (afhankelijk van je instellingen qua periode) dan heb je altijd de search nog.
Zie link http://gathering.tweakers...=opvoeden+pampers+zwanger voor de resultaten die ik krijg.
Of ik doe iets verkeerd, dan zou zo'n Might be interesting for you voor mij handig zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Wasabi! op 20-06-2014 09:52 ]
Voor uitbreidingen op GoT kan je het beste een topic openen in Mooie Features
Daar kunnen de devvers ook wat roepen over de (on)mogelijkheden.
300 min. 500 mb. 16 euro per maand bij Vodafone + gratis Samsung Galaxy Tab3 10.1 WiFi = totaal 1 jaar: 192 Euro.
Tablet uit pricewatch is: pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Zwart 230E
Zou je hem verkopen heb je 1 jaar lang een gratis abonnement.
Verkeerde topic geplaatst. sorry
[ Voor 4% gewijzigd door kanem0chi op 20-06-2014 15:14 ]
Wijnvoordeel aanbiedingen en kortingscodes
PSN ID = Jorco
Verwijderd
Je hebt gelijk. Mij was het incognito tab gedeelte niet doorgedrongen.Jorco schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:54:
Het wijnvoordeeltopic wordt momenteel nogal vervuild door mensen die de eerder geposte handleiding niet (goed) lezen en daardoor beweren dat het niet mogelijk is om meermaals een kortingscode te gebruiken.
Wijnvoordeel aanbiedingen en kortingscodes
[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 23-06-2014 19:16 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dank voor je steun.coyote1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:15:
Wat is de handigste plek/manier om misleiding van klanten te voorkomen? Er was een post voor bcc-wk.com die Perkouw heeft verwijderd maar waar ik maar meteen op gereageerd heb door de webhost provider een seintje te geven in de hoop dat die hem ASAP uit de lucht halen. Beetje sneu als iemand erin trapt, dus (al is het maar voor 1 of 2 dagen) misschien wel handig om koopjesjagers in hét koopjesforum te waarschuwen
Ik wist ook niet waar ik de waarschuwing voor "http://www.bcc-wk.com" kwijt kon.
Leek me een goede plek om mede-tweakers meteen te waarschuwen...
Ik ging gelukkig naar een BCC-filiaal om het artikel tegen de "aanbiedingsprijs" op te halen en werd hier gewaarschuwd. Had bijna online besteld..... En was dus het geld kwijt geweest....
Dat zullen onze collega's in Fotografie & Video moeten doen, het topic staat daar en wij krijgen pas rechten als zij een alias maken. Je kunt het beste een topicreport bij dat topic maken met de suggestiedennistd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 02:08:
Is het mogelijk om het nieuwe foto-aanbiedingen-topic ook weer aan AK te koppelen? [Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2014
Er staan allemaal codes voor Cyberghost premium maar wil bijv. graag kwijt dat je als je dit aanzet, met locatie Nederland je op een server komt die je een IP Ban op Tweakers oplevert. Je kunt wel bekijken, maar niet reageren.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 21-07-2014 20:17 ]
Waarom werd twee dagen geleden dan een -volledig relevante- toevoeging van mij aan de Weber barbecue verwijderd? De discussie die daarna ontstond werd terecht verwijderd, maar mijn post was een belangrijke toevoeging (dat het niet om een landelijke actie ging).gambieter schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:16:
We doen daar niet zo moeilijk over een losse opmerking die behulpzaam bedoeld is, zolang het maar geen discussie oplevert. Alternatief: open een topic voor de Cyberghost premium codes, dan plaatsen wij een modbreak in het topic en verplaatsen eventuele nieuwe posts daar naar toe
Dat is niet het Kortingscodetopic, maar het Aanbiedingentopic. Daar zijn we wel heel strak in de moderatie, puur omdat mensen zich niet in kunnen houden en ondanks topicwaarschuwing e.d. toch gaan babbelenRobbert_jan schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:02:
Waarom werd twee dagen geleden dan een -volledig relevante- toevoeging van mij aan de Weber barbecue verwijderd? De discussie die daarna ontstond werd terecht verwijderd, maar mijn post was een belangrijke toevoeging (dat het niet om een landelijke actie ging).
We krijgen regelmatig topicreports over referralcodes en dat is correct, want die staan we niet toe. Dat verbod is er al jaren, maar we zien dat de markt voor referrals wel aan het veranderen is. Social en sharing is in de mode en daar hoort soms ook een actie als 'vriendje brengt vriendje aan en beiden krijgen korting' bij.
Nu denken we er (heel voorzichtig) over om wat soepeler met referrals om te gaan. Daarbij stellen we voor dat die per onderwerp (Über, hellofresh, etc. etc.) in een eigen topic gaan. Niet in het grote kortingscodetopic, want dan staan er opeens 86 codes voor een willekeurige actie die net een mailing heeft gedaan. En is het knokken om wie als eerste in de lijst staat.
Tweede voorwaarde is dat er een voordeel voor de nieuwe klant aan vast moet zitten. Een code waarbij alleen de bestaande klant voordeel heeft, blijft niet toegestaan.
Derde voorwaarde is dat de plaatser van de code moet aangeven dat het een referralcode is.
Dit is in het kort het idee, we zijn benieuwd hoe jullie daar over denken.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 11-08-2014 07:56 ]
Wat vervelend gaat worden is dat wanneer je een topic hebt met referrals voor hetzelfde bedrijf, de codes die het meest bovenaan staan, ook het meest gebruikt worden. Het is dus per definitie niet eerlijk. Dan kun je net zo goed een topic hebben met één code, want de mensen die de codes gebruiken maakt het niet uit wie er beter van wordt. Als zij maar hun korting krijgen (wat ik begrijp).
Hier hangen aardig wat mensen rond die mekaar kennen in bepaalde vorm/mekaar tegenkomen in andere topics en daar leuke discussies of interacties mee hebben. Dan kun je dus als je wilt evt nog de keuze maken om voor hem/haar te kiezen als je een referral ziet staan (gun-factor) of gewoon een random naam kiezen. Het kan namelijk om iets simpels gaan als extra opslag voor clouddiensten (die hier en daar steeds meer eisen stellen om een referral geldig te laten zijn), wat alleen voor de leuk is en waar geen echte geldwaarde aan vast zit zeg maaroohh schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:40:
Wat vervelend gaat worden is dat wanneer je een topic hebt met referrals voor hetzelfde bedrijf, de codes die het meest bovenaan staan, ook het meest gebruikt worden. Het is dus per definitie niet eerlijk. Dan kun je net zo goed een topic hebben met één code, want de mensen die de codes gebruiken maakt het niet uit wie er beter van wordt. Als zij maar hun korting krijgen (wat ik begrijp).
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het klopt dat er niet altijd iets aan vast zit waar geen waarde aan zit, maar daar maak ik ook gelijk onderscheid tussen. Verder ondersteunt jouw argumentering eigenlijk wat ik eerder zei: het is niet helemaal eerlijk, want je krijgt een inner circle met mensen die codes van elkaar gebruiken. En random is natuurlijk niet helemaal random, want menselijk gedrag is vrijwel voorspelbaar. Natuurlijk enigszins gechargeerd, maar je begrijpt vast waar ik heen wil. Dus tenzij er een systeem komt waarmee deze codes gelijkmatig verdeeld (lees: uitgedeeld) worden, ben ik er geen voorstander van.2Dutch schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:16:
[...]
Hier hangen aardig wat mensen rond die mekaar kennen in bepaalde vorm/mekaar tegenkomen in andere topics en daar leuke discussies of interacties mee hebben. Dan kun je dus als je wilt evt nog de keuze maken om voor hem/haar te kiezen als je een referral ziet staan (gun-factor) of gewoon een random naam kiezen. Het kan namelijk om iets simpels gaan als extra opslag voor clouddiensten (die hier en daar steeds meer eisen stellen om een referral geldig te laten zijn), wat alleen voor de leuk is en waar geen echte geldwaarde aan vast zit zeg maar
je hebt gelijk. Als voorwaarde is toegevoegd: aangeven dat het een referral is.oohh schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:40:
Het lijkt mij geen goed idee om referralcodes toe te laten. Bij Uber is het bijvoorbeeld zo dat de code er voor zorgt dat niet alleen de nieuwe klant 10 euro tegoed krijgt, maar ook de persoon die de referral aanbiedt. Uber is natuurlijk niet het enige bedrijf dat zo werkt.
Probleem wat ik nog wel zou kunnen zien, is dat er ineens een stormloop bestaat aan nieuwe accounts, speciaal om geld te kunnen verdienen met zulke referrals. Wat je hiertegen zou kunnen doen is minimale eisen aan het account stellen, bijvoorbeeld je moet een jaar lid zijn en minsten 50x hebben gepost.
Maar goed, dat brengt op zich ook weer problemen mee en ik weet niet of het technisch(en kostentechnisch) haalbaar zou zijn.
Verwijderd
Maar vanuit een positieve gedachte. Dit kan erg leuk zijn.
Nee, dat is niet toegestaan, als je het ziet zet dan svp een topicreportVerwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:45:
Kom regelmatig zelfstandige bedrijfjes (veelal webwinkels die mobiele hoesjes en andere prularia aanbieden) bij het kortingscode topic tegen die daar hun eigen actieve actiecodes promoten. Erg slim natuurlijk, maar is dat toegestaan? Want is het dan niet meer een geval dat diegene gewoon meer bezoekers op zijn site wilt en je het dus kunt zien als promoten van je eigen zaakje?
Refferals zijn alleen toegestaan als het voor aanbieder en afnemer van de link voordelen biedt. Dat is toch win-win?thefal schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:57:
Probleem wat ik nog wel zou kunnen zien, is dat er ineens een stormloop bestaat aan nieuwe accounts, speciaal om geld te kunnen verdienen met zulke referrals.
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.
Dit topic is ook NIET bedoeld voor prijs en kortingscorrecties in de Pricewatch.