This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Software aanbiedingen zijn ook aanbiedingen, dus die kunnen gewoon via de reguliere weg in AK gemeld worden. Het is natuurlijk wel zo dat het vragen om likes in ruil voor een licentie al snel als een soort werving / spam wordt opgevat door gebruikers. Maar zo lang je niet je eigen producten / winkel aan het promoten bent zie ik eerlijk gezegd niet direct in waarom we dat zouden verbieden.guardian-spirit schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:06:
Wat is de correcte plek om software promoties te melden?
Het gaat hier om promoties waar de topic-starter niks aan verdiend, het gaat puur om het melden van promoties. (gratis of kortingen).
Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan links naar een facebook pagina (niet naar de facebook pagina van de topicstarter maar naar de facebook pagina van de developer/bedrijf/organisatie die de software promoot).
Omdat je hier misschien een grijs gebied in komt met betrekking tot spam en zelfpromotie e.d. vraag ik het liever.
Ik vraag dit, omdat ik net nog een topic had lopen dat gesloten is omdat het als spam werd opgevat.
Ik wil de discussie niet aangaan of het wel of niet spam was, ik wil dit soort situaties voorkomen.
In het verleden heb ik eerder software promoties/kortingen/giveaways gemeld en dat ging zonder problemen. Er is het een en ander veranderd mbt aanbiedingen daarom vraag ik het even.
Daar loopt als ik me niet vergis een apart topic over in een van de game subfora? Je kan aan de lokale mods vragen of ze een alias in AK willen plaatsenSenor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:18:
Sowieso mis ik ook de steamsales op het AK forum. Dat lijkt me de plek voor dit soort dingen?
Verder kunnen steam acties natuurlijk gewoon hier in het centrale topic gemeld worden, ongeacht waar het verder besproken wordt (linkje is dan wel handig natuurlijk).
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
De link is wel aan de post toegevoegd, maar een apparte steam spin-off vonden de moderators niet nodig denk ik.
Nee ik ga liever geen spin-off starten voor een andermans aanbieding(post)
Wel jammer dat je bijna nooit feedback krijgt als je een TR aanmaakt.Dextertime schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:
Steam summer sale is van start.
Vanaf nu tot en met 22 juli weer mooie aanbiedingen...
Verdere info lijkt me overbodig.
Zie ook Steam Summer Sale 2013
Een gelukt of bedankje voor de genomen moeite zou een ieder sieren.
Het maakt mi. het ook wat prettiger om evt. een TR aan te maken, omdat je dan het gevoel hebt deel te nemen aan het geheel.
[ Voor 5% gewijzigd door Supertip op 18-07-2013 13:30 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Het kan zijn dat de moderator die je TR afhandelt besluit dat er geen actie nodig is, maar dat merk je dan in feite vanzelf (handje wordt groen, maar er is niks veranderd aan de post waar je over rapporteerde).
Feedback op een TR doen we in principe alleen als er onduidelijkheden zijn, of de situatie echt vraagt om uitleg. Als we elke keer alle TR plaatsers persoonlijk moeten gaan bedanken / op de hoogte stellen, dan wordt het modden wel erg tijdrovend.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat niet alleen. Ik plaats veel TRs in andere forumdelen, en als ik voor al die TRs feedback ga krijgen dan wil ik een nieuwe postbusOrion84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:53:
Als we elke keer alle TR plaatsers persoonlijk moeten gaan bedanken / op de hoogte stellen, dan wordt het modden wel erg tijdrovend.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat jullie ermee doen, is jullie zaak.
Je hoeft echt niet in de verdediging te gaan waarom je niet reageert op tr's.
Het was gewoon mijn gevoel erover om samen verder te komen.
En het steam onderwerp vinden jullie niet echt interessant begrijp ik er uit, gezien de reacties die er niet uit voort komen.
Zo leren we elke dag weer wat.
Zo iedereen is op vakantie, jullie waarschijnlijk ook aangezien niemand de moeite neemt inhoudelijk te reageren.
Nou fijne vakantie allemaal
[ Voor 34% gewijzigd door Supertip op 24-07-2013 10:30 . Reden: komkommertijd ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Wie is het met mij eens?
Ik kijk ook bijna nooit meer in het centrale topic, juist omdat het sociale aspect er helemaal vanaf is.
En er is nergens gezegd dat oplossingen geen dev tijd mogen kosten, er is alleen gewaarschuwd dat dev tijd schaars is en oplossingen die (veel) dev tijd vereisen (zoals een post-rating systeem) dus niet op korte termijn te realiseren zijn.
Anyway, als het goed is komt binnenkort de mogelijkheid beschikbaar om de quickreply bij een topic uit te schakelen en zodra dat er is, willen we gaan proberen om reacties in beperkte mate weer te gaan toestaan in het centrale topic. In eerste instantie voor correcties en nuttige aanvullingen, maar wellicht dat we ook kunnen kijken of bedankjes mogelijk zijn. In het kortingscode topic loopt dat ook best aardig.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 01-08-2013 19:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Iemand die al sinds 2012 een account heeft, maar nu pas zijn eerste reactie plaatst en gelijk (zonder ook maar enige input in het topic of waar dan ook te hebben gegeven) zijn mening gaat verkondigen in een feedback topic... Als je daar naar gaat luisteren doe je alle gebruikers die wél iets bijdragen toch echt te kort.Freakster86 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:33:
*knip* laat het op de man spelen achterwege
Zijn mening is zijn mening, maar je hebt pas recht van spreken als je ook daadwerkelijk iets bijdraagt imho.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 01-08-2013 20:07 ]
Dit is een topic voor feedback naar de crew toe. En ik herken hier een "all animals are equal, but some feel more equal than others", en dat is iets waar ik niet vrolijk van wordt. Het komt ook nogal arrogant over.Freakster86 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:59:
Als je daar naar gaat luisteren doe je alle gebruikers die wél iets bijdragen toch echt te kort.
Zijn mening is zijn mening, maar je hebt pas recht van spreken als je ook daadwerkelijk iets bijdraagt imho.
Maar nu gaarne on-topic, en je mag je mening over anderen voor je houden. Je houding komt de sfeer in ieder geval niet ten goede.

waar is de edit knop gebleven?
Om dan toch even in te gaan op het delen van bedankjes in het Aanbiedingen topic. De reden dat veel mensen vroeger zo actief waren in dat topic was juist omdat ze feedback kregen van andere mensen. Wie goed doet, goed ontmoet. Zou wel fijn zijn om te weten dat dat goed doen ook zo wordt ervaren.
Om de vergelijking te trekken met een snelweg vind ik erg kil en niet juist. Jij wilt headlines scannen om even snel te kijken of er iets bijzit wat voor interessant kan zijn. Dat kan toch nog steeds als je langs een paar bedankjes moet gaan? Moet je daar spinoffs voor maken? Een spin off maak je imo pas wanneer een aanbieding veel animo heeft en/of een langere tijd van kracht is.
Ik volgde je al niet, ik heb hier al een paar keer feedback gegeven.Freakster86 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:15:
Excuus, ik keek helemaal verkeerd in zijn profielpagina. 1 reactie (op nieuwsberichten)...Ik neem mijn woorden terug
waar is de edit knop gebleven?
Om dan toch even in te gaan op het delen van bedankjes in het Aanbiedingen topic. De reden dat veel mensen vroeger zo actief waren in dat topic was juist omdat ze feedback kregen van andere mensen. Wie goed doet, goed ontmoet. Zou wel fijn zijn om te weten dat dat goed doen ook zo wordt ervaren.
Om de vergelijking te trekken met een snelweg vind ik erg kil en niet juist. Jij wilt headlines scannen om even snel te kijken of er iets bijzit wat voor interessant kan zijn. Dat kan toch nog steeds als je langs een paar bedankjes moet gaan? Moet je daar spinoffs voor maken? Een spin off maak je imo pas wanneer een aanbieding veel animo heeft en/of een langere tijd van kracht is.
Binnenkort worden de teugels iets gevierd tijdens de pilot, dus we gaan het zien
Ik snap jouw reactie niet.ago schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:18:
Dat sommige mensen helemaal opfleuren van een bedankje leuk en wel, maar dat soort bladvervuiling mag van mij achterwege blijven. Post dan maar geen aanbiedingen meer.
1. Reageren gebeurt al niet (meer)
2. Jij houd niet van waardering ontvangen, prima
3. voor de mensen die daar wel van houden: daarom die bedankt-knop
*knip*. Zie gambieter in "Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback", hou het inhoudelijk en ga niet op de man spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 01-08-2013 21:24 ]
Dit is geen topic voor aanbiedingen, maar voor discussie over de opzet van het forum.Noord27 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:33:
Wat een gezever hier. Ik dacht ga nog eens kijken of er nog leuke tips voor kortingen zijn. Afgelopen pagina's alleen maar haantjes-gedrag..
Als je kortingen zoekt: Centraal aanbiedingen topic. V2.0 en Meld hier uw kortingscodes/coupons
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 02-08-2013 00:36 ]
Als je echter een goede aanbieding post en je krijgt opeens tig direct messages dan zit je daar wellicht ook niet op te wachten hehe. Dus beste is inderdaad een 'thumbs up' knopje dat je zou kunnen aanklikken bij een bericht.
Dat dus. Dit is alleen voor feedback.Noord27 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:33:
Wat een gezever hier. Ik dacht ga nog eens kijken of er nog leuke tips voor kortingen zijn. Afgelopen pagina's alleen maar haantjes-gedrag..
Zoals eerder bediscussieerd is het vanaf nu toegestaan om beperkt te reageren op aanbiedingen
Dit is een experiment, we hopen dat hiermee deels wordt tegemoetgekomen aan de wens van verschillende users, en dat het zal leiden tot het posten van meer aanbiedingen. We realiseren ons dat het even wennen zal zijn
Met dank aan onze devvers die het mogelijk hebben gemaakt om de quickreply uit te schakelen
Wat gebeurt er bij een 6e reactie? Een berisping? Een ban?
Dus geen bedankjes en geen "ik ook"jes toch?

En serieus: zoals gezegd, het is een experiment. We verwachten dus wel dat iedereen zijn best zal doen dit te laten werken.
En nee, geen bedankjes of "ik ook" posts. Die slowchat is niet de bedoeling, we willen inhoudelijke bijdragen zien. Dat wil niet zeggen dat we er gelijk streng op gaan modden, maar met dergelijke inhoudsloze posts ben je snel aan de vijf berichten, en gaan we ook weer mensen krijgen die dan luie vraagjes gaan stellen. Dus laten we het eerst zo proberen en kijken waar het bijgesteld moet worden
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 14-08-2013 19:17 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Aan de andere kant snap ik het wel, codes plaatsen zonder dat men een thanks of heb hem gebruikt plaatst, bijv. mensen die eerst liepen te zeuren dat die code onzin is, hit & runners, halen alles weg of hebben meerdere accounts...... Ik heb nu ook eindelijk via DM een code, waarvoor dank!
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 15-08-2013 18:47 ]
Het is inderdaad jammer dat er nogal wat users zijn die niet het fatsoen hebben het gebruik te melden, maar we willen niet dat het forum voor oncontroleerbare DM-handel gebruikt wordt. Dan wordt het kortingscode topic niet meer dan een spam/werving gebeuren, en juist daarom is er de MO-tag.Wasabi! schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:44:
Aan de andere kant snap ik het wel, codes plaatsen zonder dat men een thanks of heb hem gebruikt plaatst, bijv. mensen die eerst liepen te zeuren dat die code onzin is, hit & runners, halen alles weg of hebben meerdere accounts...... Ik heb nu ook eindelijk via DM een code, waarvoor dank!
Dus alhoewel we er begrip voor hebben, gaan we het niet toestaan
Loopt best goed. Soms maar 1 reactie welke een goede aanvulling is.gambieter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:22:
Zoals eerder bediscussieerd is het vanaf nu toegestaan om beperkt te reageren op aanbiedingen. De afspraak is dat er maximaal 5 reacties mogen zijn, en dat dan een spin-off topic moet worden geopend door de reageerder.
Als ik een code heb zoek ik het best passende topic ervoor, en plaats daar dat ik een code beschikbaar heb, via DM.gambieter schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:49:
[...]
Het is inderdaad jammer dat er nogal wat users zijn die niet het fatsoen hebben het gebruik te melden, maar we willen niet dat het forum voor oncontroleerbare DM-handel gebruikt wordt. Dan wordt het kortingscode topic niet meer dan een spam/werving gebeuren, en juist daarom is er de MO-tag.
Dus alhoewel we er begrip voor hebben, gaan we het niet toestaan
Vaak volgt al snel een reactie van een mede tweaker, die ik dan blij kan maken.
Na controle van de activiteiten op zijn account natuurlijk
Het korting/code topic is mede door de vele hengelaars voor mij passé.
Ik verwacht dan ook dat DM meer toekomst heeft als jullie willen zien.
Één van de vele teleurstellingen KLIK
[ Voor 3% gewijzigd door Supertip op 17-08-2013 14:29 ]
Dan zul je op een bepaald moment er op aangesproken worden, en als je dan toch doorgaat zijn eventuele gevolgen voor eigen rekening. Als er vanuit Tweakers.net wordt aangegeven dat we iets niet willen toestaan, dan is het niet aan jou om dat te negeren.Supertip schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:24:
Als ik een code heb zoek ik het best passende topic ervoor, en plaats daar dat ik een code beschikbaar heb, via DM.
Vaak volgt al snel een reactie van een mede tweaker, die ik dan blij kan maken.
Na controle van de activiteiten op zijn account natuurlijk![]()
Het korting/code topic is mede door de vele hengelaars voor mij passé.
Ik verwacht dan ook dat DM meer toekomst heeft als jullie willen zien.
Deze reactie beschouw ik maar als een emotionele uitglijer.gambieter schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Dan zul je op een bepaald moment er op aangesproken worden, en als je dan toch doorgaat zijn eventuele gevolgen voor eigen rekening. Als er vanuit Tweakers.net wordt aangegeven dat we iets niet willen toestaan, dan is het niet aan jou om dat te negeren.
Dat is niet het geval. Er is duidelijk aangegeven dat DM-werving niet toegestaan is, en als je dergelijke sturing negeert dan gaat dat niet zonder gevolgen blijven.Supertip schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:31:
Deze reactie beschouw ik maar als een emotionele uitglijer.
Maar wat is dat gedoe mbt. Sanctiebeleid, daar gaat het toch niet over?gambieter schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:36:
[...]
Dat is niet het geval. Er is duidelijk aangegeven dat DM-werving niet toegestaan is, en als je dergelijke sturing negeert dan gaat dat niet zonder gevolgen blijven.
Het bewijst dat de MO-tag, ook niet helpt en mensen vaak te lui zijn om te plaatsen dat ze hem gebruikt hebben echter als ze zo lui zijn zal het reageren via DM ook al teveel moeite zijn.
En zijn we terug bij af, tenzij je iets doet wat niet mag en dat is via DM.
Maar je code wel op de goede bestemming komt, dus met het oog op de toekomst gericht.
Dan is DM dan toch niet zo'n slechte optie, en kunnen de moderator's daar eens een toekomst visie over ontwikkelen.
Dan wel in het geheim graag
Het is ons ook opgevallen dat codes wel heel snel verdwijnen, zonder aankondiging. Nu zijn er inderdaad genoeg mensen die niet niet het fatsoen hebben om dit te laten weten, maar dat verklaart niet wat we nu zien. Het lijkt er eerder op alsof iemand of een groep mensen automatisch aan het harvesten is, en dan moeten we daar naar kijken. Het is echter geen oplossing om dat per DM te gaan doen, want dat faciliteert alleen spammers en misbruik en is oncontroleerbaar.
De vraag is al uitgezet in het crewforum
Jammer dat het als provocerend en non constructief word gelezen.gambieter schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:59:
Je zou eens kunnen proberen constructief bij te dragen, provoceren is totaal niet constructief of positief bedoeld.
De vraag is al uitgezet in het crewforum
Dat was echt niet mijn bedoeling, dus zonde van jóu/mijn tijd.

Overigens nooit geweten dat dit verboden was op tweakers om het via DM doen.
My bad
[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 18-08-2013 00:26 ]
Nee. In andere gevallen wordt je verwezen naar Vraag & Aanbod. Het is nergens toegestaan om alleen oproepen voor DM contact te plaatsen.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:25:
Is het 'niet per DM' beleid niet topicspecifiek alleen voor het kortingscodetopic? Of staat er ook iets over in het algemeen beleid? Zo niet dan is beleid voor één topic niet automatisch forumwijd van kracht lijkt me.
Het algemeen beleid #verboden
"DM me maar" valt gewoon onder spam/werving. Maar dat weten jullie zelf ook wel.Een discussie op een andere plaats voortzetten. Reacties als 'mail me maar' zijn dus voor zowel op GoT gewenste als ongewenste onderwerpen niet de bedoeling.
Een kortingscode sturen vind ik nou niet direct typisch vallen onder de noemer 'discussie'. Ook niet onder spam of werving wat allemaal bedoeld is om systematisch het eigenbelang van de poster te dienen. Bij het weggeven van individuele persoonlijke kortingscodes, dus niet door de webshop zelf, is daarvan m.i. geen sprake. Integendeel. Dat is een altruïstische daad t.b.v. 'de community'.
Let op:
Als je interesse hebt dien je de desbetreffende persoon te DM'en, mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan hier.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de
Dus je kunt er alle kanten mee op, en de moderator past de regels naar believen toe.
Op het éne topic iemand allerlei sancties naar het hoofd slingeren, en op het andere topic zetten dat je kunt DM'n in de waarschuwing.
Het wordt er allemaal niet makkelijker op.
Welk topic bedoel je?Supertip schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:30:
Nou het éne topic is wel via DM toegestaan het andere weer niet.
Wat daarbij wel meespeelt is de bijna default houding om tegen de beslissingen van de crew in te gaan. Dat bedoel ik met positief meedenken ipv met van alles te komen om het maar op een andere (de eigen) manier te willen doen.Het wordt er allemaal niet makkelijker op.
Dat is een makkelijke rationalisatie, maar daar is dus V&A voor en niet het forumCaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:33:
Een kortingscode sturen vind ik nou niet direct typisch vallen onder de noemer 'discussie'. Ook niet onder spam of werving wat allemaal bedoeld is om systematisch het eigenbelang van de poster te dienen. Bij het weggeven van individuele persoonlijke kortingscodes, dus niet door de webshop zelf, is daarvan m.i. geen sprake. Integendeel. Dat is een altruïstische daad t.b.v. 'de community'.
Zich begeven in een grijs gebied.
En dat DM zo ook zijn gevaren heeft, is een keuze van de aanbieders want als bijna alles verdwijnt van de aangeboden codes moeten we toch iets verzinnen tot er een oplossing is.
Wat we ook verzinnen (en ik was niet van plan om meer te verzinnen), dat gaat niet veranderen dat de omloopsnelheid hoog is. Aanbiedingentopic is #1 qua views en kortingscodes #4. Van alle topics van GoT. Dus het is niet zozeer een script dta draait, want dat hebben we snel genoeg in de smiezen. Het aantal bezoekers is vreselijk hoog dus de codes zijn snel weg.Supertip schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:50:
Ik ga niet tegen de variabele regels van de crew in, maar je kunt natuurlijk wel verwachten dat als jezelf de regels leest en toepast naar believen, de tweakers dat ook gaan doen.
Zich begeven in een grijs gebied.
En dat DM zo ook zijn gevaren heeft, is een keuze van de aanbieders want als bijna alles verdwijnt van de aangeboden codes moeten we toch iets verzinnen tot er een oplossing is.
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat we dan zouden moeten doen qua nuttige investering van tijd. Want om de botheid van mensen niet aan te pakken op de man zelf, maar te verzachten door inzet van kostbare devtijd, vind ik een slechte keuze. Met die resources kan ik andere, echte problemen oplossen.
En dat gaan we dus niet doen. Er is uitdrukkelijk gevraagd om een members only tag en die is er ook gekomen. Die doet precies wat 'ie moet doen, het afschermen van codes voor mensen die niet ingelogd zijn.Stef602 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:32:
Als je dm gebruikt kan degene zelf kiezen aan wie hij wilt geven. Vaak zal iemand die langer op tweakers zit voorgetrokken worden boven iemand die er nog maar kort op zit. Dit is goed want dit is precies de bedoeling: kortingscodes voor tweakers, niet voor eendagsvliegen die snel even korting willen scoren en waar je vervolgens niets meer van terugziet.
Het is niet aan jou of aan mij om te beslissen wie een echte Tweaker is. Er zijn accounts van 4 cijfers met 2 forumposts. Maar die wel elke dag inloggen en het nieuws lezen. Zijn die meer of minder Tweaker dan iemand die sinds 2 maanden lid is en 20 posts heeft gemaakt op GoT?
Daarom de members only tag, die het verschil maakt tussen wel een account en geen account. Overigens hebben we met onze monitoring scriptjes en harvesters zo door, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Last but not least: het bedankje. Helemaal eens dat je dit gewoon even moet doen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, met features kunnen we de botheid van mensen niet veranderen. Dat zal echt uit de community zelf moeten komen.
Shopping Forum is nooit afgeschermd geweest.Senor Sjon schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 08:50:
Hoho, de MO tag is gekomen nadat andere suggesties (postlimit voor toegang GC, beperkte toegang voor nieuwe users) afgeschoten zijn. Vroeger was heel het GC gedeelte afgeschermd voor nieuwe users. Ik denk ook dat niet iedereen alles meer post in de andere GC fora omdat ze nu openbaar zijn i.p.v. besloten.
Leek me een handige manier om aan te geven welke codes al gebruikt waren, maar was denk ik niet zo handig. Excuus.
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar kan de werking van de MO tags worden aangepast zodat de MO tags ook in een quote blijven werken of zodat de MO tekst in ieder geval niet zichtbaar wordt?
Misschien ook in de topic warning even melden hoe mensen moeten melden welke codes gebruikt zijn.
Verwijderd
Was SF ook niet gekomen, nadat het open werd?zeef schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:09:
[...]
Shopping Forum is nooit afgeschermd geweest.
Verwijderd
Dan kan je in dit topic daar lang op wachten.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:34:
Dit topic ga ik in de gaten houden , een leuke aanbieding of korting is hier altijd welkom.
Verwijderd
LOL...Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:30:
[...]
Dan kan je in dit topic daar lang op wachten.
Gewoon de MO tags laten staan op het moment dat je een reactie quote (die worden gewoon meegenomen). Heb het even voor je aangepast (en de andere reactie met een quote).jurk738 schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:28:
Ik heb geloof ik per ongeluk kortingscodes onthuld aan non-members door een bericht met MO tags te quoten: http://gathering.tweakers...message/40803000#40803000.
Leek me een handige manier om aan te geven welke codes al gebruikt waren, maar was denk ik niet zo handig. Excuus.
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar kan de werking van de MO tags worden aangepast zodat de MO tags ook in een quote blijven werken of zodat de MO tekst in ieder geval niet zichtbaar wordt?
Misschien ook in de topic warning even melden hoe mensen moeten melden welke codes gebruikt zijn.
Als je met "nadat het open werd" doelt op het opengooien van NSTM en dergelijke: dat is volgens mij veel recenter pas gebeurd. SF is in 2008 gestartSenor Sjon schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:22:
[...]
Was SF ook niet gekomen, nadat het open werd?
Ik snap het niet helemaal want volgens mij heb ik niets weggehaald?! Maar goed, zal wel een foutje van mij zijn geweest.Orion84 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:06:
[...]
Gewoon de MO tags laten staan op het moment dat je een reactie quote (die worden gewoon meegenomen). Heb het even voor je aangepast (en de andere reactie met een quote).
Ik heb ook zelf geprobeerd om die reactie te quoten en daarbij werden de MO tags wel gewoon meegenomen.
Laat even weten als je vaker tegen dit probleem aanloopt, wie weet zit er ergens een bugje
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor het vragen om kortingcodes. Dat geld ook voor het per DM aanbieden van codes.
Kleine typo.
Hoe bevalt het jullie in de nieuwe aanpak voor het centrale aanbiedingentopic?
Orion84 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:21:
Inmiddels aangepast zo te zien. Wel fijn dat we het tegenwoordig over dergelijke futiliteiten hebben in dit topic, ipv heftige discussies over de opzet en het beleid
Edit:
Nu we toch aan het mierenneuken zijn:
In Centraal aanbiedingen topic. V2.0:
Let op:
NIEUW: BEPERKT REAGEREN OP GEPLAATSTE AANBIEDINGEN!
Dit topic is bedoeld voor het plaatsen van aanbiedingen, niet voor discussies over de aanbiedingen. Aanvullingen en correcties zijn nu beperkt toegestaan, maar de regel is dat er na vijf reacties een apart topic in AK wordt geopenend
[ Voor 35% gewijzigd door ago op 04-09-2013 11:25 ]
Volgens mij voelt het wel redelijk natuurlijk nu. Als er teveel vraag en/of reactie is dan wordt er vanzelf een topic aangemaakt. Zie bijv. het Bol.com topic. Ik vind het een dikke primaOrion84 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:21:
Inmiddels aangepast zo te zien. Wel fijn dat we het tegenwoordig over dergelijke futiliteiten hebben in dit topic, ipv heftige discussies over de opzet en het beleid
Dat 'vanzelf' lijkt nog wel vaak niet 'vanzelf' maar door de modjes te moeten gebeuren, maar zolang die daar niet over klagen, lijkt het me ook prima zo.thomasv93 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:28:
[...]
Volgens mij voelt het wel redelijk natuurlijk nu. Als er teveel vraag en/of reactie is dan wordt er vanzelf een topic aangemaakt. Zie bijv. het Bol.com topic. Ik vind het een dikke prima
En mijn poging tot een verbetering van de NL werkwoorden vervoegingen met "geopenend" is afgevoerd
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 04-09-2013 11:56 ]
Iets met één, een dam en vele schapen volgen. Of iets in die trant. Beetje geloof in de tweakers en dan gaat het vanzelf, vanzelf.Anakha schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:45:
[...]
Dat 'vanzelf' lijkt nog wel vaak niet 'vanzelf' maar door de modjes te moeten gebeuren, maar zolang die daar niet over klagen, lijkt het me ook prima zo.
Console Budget Gaming topic
Console Budget Gaming topic
PSN/XBL: DarkTaufu
Cool het is gelukt :)!Orion84 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:35:
Wat mij betreft wel, maar dat is aan de mods van het forum waar het nu staat om te beslissen en uit te voeren
Dus dat kan je het beste even aan hen voorleggen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag..gambieter schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:25:
Ik zou het ook jammer vinden, maar we blijven niet waarschuwen.
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 14-09-2013 16:58 ]
Laat maar..
- "ik ook" posts
- claims zonder bronnen
- gespeculeer
- misleiding ordersysteem
- "class action" of andere organisatievorm
Iedere dag dat er niet wordt terugbetaald door Dixons is een nieuwe, en dat verandert de zaak weer wat ten opzichte van gisteren.
Daarnaast hoop ik dat er mensen van Dixons meelezen in dit topic zodat er eens actie ondernomen wordt.
Het is geen geneuzel om een paar tientjes, het gaat om 300 euro en dat is voor veel mensen meer dan ze in een maand vrij te besteden hebben.
Gambieter, ik heb mijn posts al beperkt, en we houden ons volgens mij ook keurig aan jouw lijstje:
• "ik ook" posts
Nope. Het gaat om de posts "ik heb mijn geld nog steeds niet" wat onder "ik ook" valt. Het is vervelend dat Dixons dit niet goed af lijkt te handelen, maar het is nu al verschillende keren aangegeven dat die posts over de terugbetaling niet de bedoeling zijn.
Het klagen moet men bij Dixons doen, niet in het topic.
Je kunt van alles bespreken dat over de actie en de afhandeling gaat, maar als men een Klaagmuur wil, dan gaat men maar naar Jeruzalem. Mensen denken nu dat er nieuws is als het topic telkens naar boven komt, terwijl het dan alleen maar dezelfde mensen zijn die klagen. Het is geen nieuws, het is niet interessant behalve voor die persoon zelf. En daar is het topic niet voor.Dit topic is een verzamelplek geworden voor de tweakers die aan de actie hebben meegedaan. Als af en toe een update mbt. de beloofde terugbetalingstermijn ook al niet mag, wat mogen we hier dan nog wel bespreken voordat jij het dichtgooit?
En laten we wel wezen: er is nu al vaak genoeg op gewezen dat het ongewenst is. Zo moeilijk is het toch niet om je aan een dergelijke regel te houden?
Nice try, no cigar. Zoals aangegeven: die klachten moet je naar Dixons sturen, niet hier.ASW1 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:56:
Iedere dag dat er niet wordt terugbetaald door Dixons is een nieuwe, en dat verandert de zaak weer wat ten opzichte van gisteren.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 14-09-2013 17:05 ]
Is het dan ook niet handiger een paar sub treaths ook te maken optrend de Dixon's aanbieding?
Huidige topic kan dicht aangezien de aanbieding afgelopen is. Maak 2 nieuwe topics. 1 over de terug betaling en 1 over de vervolg afhandeling van dixons.
Lijkt handiger dan alles in de huidige topic te houden. Ik wil graag de voortgang zien hier en zou het niet leuk vinden wanneer het topic wordt gesloten door terugbetaling posts.
[ Voor 15% gewijzigd door worldfastest op 14-09-2013 17:16 ]
You only live once, so enjoy the ride.
Een topic alleen voor meldingen doen we niet, daar moet iemand maar een blog of zo voor maken.worldfastest schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:13:
Lijkt handiger dan alles in de huidige topic te houden. Ik wil graag de voortgang zien hier en zou het niet leuk vinden wanneer het topic wordt gesloten door terugbetaling posts.
Voor de duidelijkheid: we willen het topic liever niet sluiten. Maar we zijn het wel zat dat er mensen zijn die door blijven gaan met posts dumpen waarvan heel duidelijk is aangegeven dat ze ongewenst zijn. De mensen die dat blijven doen, die zijn het probleem. Ik hoop dat de dreiging er voor zal zorgen dat ze er mee stoppen, omdat zij dan degenen zijn die anderen duperen.
Ik wacht het verder wel af hoe het loopt. Jammer dat de mentaliteit hier als de rest van nl is. Een paar kunnen het voor iedereen verpesten ipv dat die paar worden gestraft.
Die link staat nog gewoon in het topic. Het is alleen niet de bedoeling om die vaak te gaan noemen, maar 9 september is de link twee keer gegeven (Perkunas in "[weekendaanbieding 07/08-09] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)" en Perkunas in "[weekendaanbieding 07/08-09] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)"), en user Perkunas heeft de link in zijn signature staanworldfastest schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:44:
Volgens mij had iemand ook een aparte site gemaakt voor dit alleen wordt de link dan verwijderd.
Verwijderd
Dus ja, de druk ligt nu bij degenen die het voor de anderen dreigen te verpesten. Dat klinkt heel lullig, maar heeft uiteindelijk wel gewerkt bij het grote Aanbiedingen topic
Chupaman schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:29:
Aanbieding bij Regio Tuinhout
Schuttingen geplaatst en al voor €57,50 het was €67,50
zie linkje: http://www.regiotuinhout.nl/aanbiedingen
2X Dezelfde link door dezelfde user... kan er 1 worden weg gehaald en de user aangesproken worden?Chupaman schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:14:
Leuke aanbieding voor mensen die net een huis hebben of de schuttingen willen vervangen
http://www.regiotuinhout.nl/aanbiedingen
Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar leek me leuk om te delen.
[edit]
user werkt ook bij het bedrijf dus echt spam
http://nl.linkedin.com/pub/erkan-dinc/1a/bba/52b
[ Voor 7% gewijzigd door Geckoo op 23-09-2013 15:14 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
http://www.nu.nl/tech/358...na-half-miljoen-euro.html
heb het niet gevolgd maar een handvol tweakers hadden daar besteld. Ik denk, ik meld het even
Erg vriendelijk van je!thomasv93 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:28:
enerzijds offtopic maar een tijd geleden was er een topic over het volgende onderwerp :
http://www.nu.nl/tech/358...na-half-miljoen-euro.html
heb het niet gevolgd maar een handvol tweakers hadden daar besteld. Ik denk, ik meld het even
Dit topic is echter verplaatst naar SF en ik zie dat het bericht daar ook al bekend is.
Desalniettemin bedankt voor het melden!
Dat bericht is vrijwel meteen getrashed. Waarom? Het is toch een aanbieding?[TAG]Speedy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:07:
Vandaag en morgen 32% korting op Lego City bij de Bart Smit en Intertoys voor de liefhebbers (het valuepack met de trein is nu 115 euro).
Ik zie inderdaad niet wat er mis mee is, heb hem dus terug gezet
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 16-11-2013 22:13 ]
Ik dacht even dat ik misschien niet aan de regeltjes had voldaan.
Op "ik ook" reacties zitten we ook niet te wachten maar het is wel interresant om te weten of er 10, 100 of misschien wel 1000 keer gebruik is gemaakt van een aanbieding/kortingscode.... uiteraard alleen bij de echte "toppers"
Nikon D7000
Ik zie persoonlijk ook niet helemaal in waarom het nu precies interessant is om te zien hoeveel mensen een bepaalde aanbieding / fout gebruikt / misbruikt hebben.
Klopt.Senor Sjon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:53:
Een poll kan de TS toch helemaal zelf plaatsen?
In zoverre dat we polls wel zullen verwijderen uit een post / topicstart als ze daarmee het topic de verkeerde kant op duwen. En ik persoonlijk in elk geval niet in zie wat nu echt de toegevoegde waarde van een "ik ook" poll is.Lijkt me niet dat dat gereguleerd hoeft te worden.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Als iemand via mij lid wordt bij energieleverancier EnergieDirect ontvang je allebei 50 euro...
Wel een interessante aanbieding voor mensen die van plan zijn om over te stappen. Maar weet niet of dat hier gewaardeerd wordt.
[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 21-11-2013 12:56 ]
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.
Dit topic is ook NIET bedoeld voor prijs en kortingscorrecties in de Pricewatch.