nobleone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:17:
[...]
Dat had ik tot voor kort ook maar zodra ik mijn S4 gebruik, gaat de accu rap leeg.
Heb al 2 nieuwe accu's geprobeerd, Factory reset + cache leegmaken voor en na update naar Lollipop.
Zelfs in spaar stand en met auto brightness aan met het schuif balkje op "1" is na anderhalf uur browsen de accu leeg:
[afbeelding]
Niet normaal toch?
Ik zou hem naar een Samsung service punt brengen, als je nog garantie hebt. Ik kan dat iedereen hier trouwens aanbevelen, want dan wordt hij direct gerepareerd want de winkel stuurt hem op als je problemen hebt binnen garantie.
Ik kan er wel mee leven, ik druk gewoon direct nog een keer op de homeknop na het sluiten van de apps als je het zwarte scherm krijgt en het probleem is opgelost. Ik moet zeggen dat ik ook geen reden meer heb om alle apps op die manier te sluiten, eigenlijk is dat en het legen van het geheugen niet nodig bij mij want ik zet mijn telefoon als ik slaap of weg ben toch uit.
Het is wel raar, ik moet zeggen dat 5.0.1 als een afgeraffelde het moet maar update aanvoelt op mijn GT i9515 Black Edition. Maar het is ook weer niet zo erg dat ik terug ga naar Kit Kat.
Je kunt verder je toestel nog rooten, al is er weinig ondersteuning voor de 9515.