Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 06:45
Brad Pitt schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:48:
[...]

Ziggo + wifi + whatsapp = vertragingen, afhankelijk van apparaat. Staat het internet vol mee. Hier ook last van.

Van alles al geprobeerd, PNF, andere instellingen, ip6 uit, weet ik het. Als ik wil wappen is het wifi off :)
Waardeloos, heeft er idd niemand een oplossing? Toen bij upc ging het goed, nu ziggo.....
Ik ben toen naar lollipop gegaan omstreeks de upc ziggo samensmelting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
7 weken geleden (25mrt) een s4mini gekocht, sinds vanmorgen gaat hij niet meer aan, geeft op welke manier dan ook geen enkel teken van leven. Net terug gegaan naar de BCC, kan alleen opgestuurd worden voor reparatie.

Hebben anderen dit probleem al eens gehad ? Het lijkt mij niet normaal, toestel is nog als nieuw, plastic zit er zelfs nog op en hij stopt er al mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Is inderdaad een bekend euvel, er is volgens mij nog niemand die exact de vinger op de zere plek kan leggen, maar Ziggo + Wifi + whatsapp geeft soms dit soort problemen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:59
Jovas schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:40:
[...]ik heb toch altijd wel 4 uur schermtijd op een volle accu
Dat had ik tot voor kort ook maar zodra ik mijn S4 gebruik, gaat de accu rap leeg.
Heb al 2 nieuwe accu's geprobeerd, Factory reset + cache leegmaken voor en na update naar Lollipop.
Zelfs in spaar stand en met auto brightness aan met het schuif balkje op "1" is na anderhalf uur browsen de accu leeg:
20150515 S4 battery usage

Niet normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Jovas schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Klopt dit heb ik ook met Nova Launcher, ik heb Nova nu als standaard ingesteld, als ik alle apps wil sluiten homeknop nog een keer indrukken en probleem is opgelost. Niet ideaal, maar Touchwiz is lang zo slecht nog niet, het loopt soepel en licht alleen de aanpassingsmogelijkheden zijn nihil
Echt een behoorlijk irritante bug :( en touchwizz was en ben ik geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:43
nobleone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:17:
[...]

Dat had ik tot voor kort ook maar zodra ik mijn S4 gebruik, gaat de accu rap leeg.
Heb al 2 nieuwe accu's geprobeerd, Factory reset + cache leegmaken voor en na update naar Lollipop.
Zelfs in spaar stand en met auto brightness aan met het schuif balkje op "1" is na anderhalf uur browsen de accu leeg:
[afbeelding]

Niet normaal toch?
Ik zou hem naar een Samsung service punt brengen, als je nog garantie hebt. Ik kan dat iedereen hier trouwens aanbevelen, want dan wordt hij direct gerepareerd want de winkel stuurt hem op als je problemen hebt binnen garantie.
floriske.nl schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:52:
[...]

Echt een behoorlijk irritante bug :( en touchwizz was en ben ik geen fan van.
Ik kan er wel mee leven, ik druk gewoon direct nog een keer op de homeknop na het sluiten van de apps als je het zwarte scherm krijgt en het probleem is opgelost. Ik moet zeggen dat ik ook geen reden meer heb om alle apps op die manier te sluiten, eigenlijk is dat en het legen van het geheugen niet nodig bij mij want ik zet mijn telefoon als ik slaap of weg ben toch uit.

Het is wel raar, ik moet zeggen dat 5.0.1 als een afgeraffelde het moet maar update aanvoelt op mijn GT i9515 Black Edition. Maar het is ook weer niet zo erg dat ik terug ga naar Kit Kat.

Je kunt verder je toestel nog rooten, al is er weinig ondersteuning voor de 9515.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Hebben jullie lollipop op de 9515 op je telefoon aangeboden gekregen of heb je het handmatig geïnstalleerd? Ik heb hem namelijk nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 17:21
Mijn update (9515) kwam gewoon OTA. Even op 'ok' drukken en een klein half uurtje later staat Lollipop er op.

Wel vervelend is dat je nu permanent met 'S-finder 'en 'Snel verbinden' wordt geconfronteerd.

Ook krijg ik op het vergrendelscherm naast een niet te verwijderen pedometer, een melding dat ik in Kortrijk ben (zelfs wanneer dat niet het geval is), dat het er 10° is en dat het regent. ( yep, constant regen, constant 10°C)

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:21
Heeft iemand de Rabo Wallet app werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Galukon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:14:
Welke software draai je op het toestel? Er zijn namelijk minimum versies die je nodig hebt op een toestel om het werkend te krijgen. Kun je de output van *#1234# in de dailer eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
vwtune schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:26:
Hebben jullie lollipop op de 9515 op je telefoon aangeboden gekregen of heb je het handmatig geïnstalleerd? Ik heb hem namelijk nog steeds niet...
Ik heb de eerste keer OTA gekregen, maar ik heb hem later via Samsung Smart Switch opnieuw geïnstalleerd. Is wel beter omdat mijn toestel via usb en Smart Switch in Odin mode herschreven werd, een schone nieuwe installatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
arnoud_h schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Welke software draai je op het toestel? Er zijn namelijk minimum versies die je nodig hebt op een toestel om het werkend te krijgen. Kun je de output van *#1234# in de dailer eens posten?
Heb Android 5.0 en de GT-i9505. Kwam gisteren zover tot de digitale pas aanvragen maar deed er langer over als de 10 maximaal aangegeven minuten. Straks maar weer is proberen. Heb geen scanner bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik zag trouwens ook dat Chrome bij mij op 5.0.1 de meeste stroom verbruikt, die gaat er dus af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Galukon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Heb Android 5.0 en de GT-i9505. Kwam gisteren zover tot de digitale pas aanvragen maar deed er langer over als de 10 maximaal aangegeven minuten. Straks maar weer is proberen. Heb geen scanner bij de hand.
Ik heb gehoord dat het soms langer dan die 10 minuten kan duren. Maar je hebt wel een origineel NL toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
arnoud_h schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Ik heb gehoord dat het soms langer dan die 10 minuten kan duren. Maar je hebt wel een origineel NL toestel?
Had hem vannacht door laten lopen alleen vanmorgen vergeten dat ik dat had gedaan en toen had ik alle apps gestopt.. 8)7
Hopelijk kan ik het vanavond werkende krijgen. Het is ook gewoon nog een brakke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Galukon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Had hem vannacht door laten lopen alleen vanmorgen vergeten dat ik dat had gedaan en toen had ik alle apps gestopt.. 8)7
Hopelijk kan ik het vanavond werkende krijgen. Het is ook gewoon nog een brakke app.
Ik zou als het niet lukt contact opnemen met de Rabo helpdesk, zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik heb ook nog een leuke, toestel van mijn vrouw is na anderhalf jaar gewoon ingebrand.
Er zit een mooi zwart vlak op alle pagina's.
Valt dit onder de garantie?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:14

W84

Ga langs een service center (bijv. Vodafone winkel) en laat het zien. Dan vervangen ze het display wel voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:27:
Ik heb ook nog een leuke, toestel van mijn vrouw is na anderhalf jaar gewoon ingebrand.
Er zit een mooi zwart vlak op alle pagina's.
Valt dit onder de garantie?
Alle amoleds branden in/hebben last van aging.. Allemaal. Mensen kunnen zeggen van niet maar die zién het niet :) In de meeste gevallen is het echter niet zodanig opvallend als dat je nu omschrijft en derhalve geen probleem :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Een zwart vlak lijkt me erg sterk, maar inbranden van bepaalde dingen is normaal inderdaad.

Vaak is de statusbalk het eerst zichtbaar, gevolgd door vaste patronen van veel gebruikte apps zoals bijvoorbeeld de balk bij WhatsApp en je toetsenbord.

Ik vraag me af of met LP, waarbij de statusbalk nu 9 van de 10 keer meekleurt dit in hetzelfde tempo zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Bij mij werkt Rabo Wallet naar behoren. Moet zeggen dat ik hem gebruik waar het kan. Altijd leuk die kassieres die je dan aan zitten te kijken dat je met je telefoon wil betalen :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Hurricane schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:01:
[...]

Bij mij werkt Rabo Wallet naar behoren. Moet zeggen dat ik hem gebruik waar het kan. Altijd leuk die kassieres die je dan aan zitten te kijken dat je met je telefoon wil betalen :? >:)
Ik zal het straks thuis bekijken of ie werkt. Hoop het wel want wil het graag eens testen ;) (Vooral ook om die reden dat de kassieres er geen drol van snappen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Hehe.. heb het werkende.
Jammer genoeg kan ik geen 2e pinpas toevoegen. Ik krijg de error geen geldige passen voor productservice gevonden. Neem contact op met uw bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Galukon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Er is trouwens vanmiddag een nieuwe versie van de Rabo wallet vrijgegeven:

https://play.google.com/s...rient.android.wallet.rabo

Dus misschien werkt het hier wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
arnoud_h schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:28:
[...]

Er is trouwens vanmiddag een nieuwe versie van de Rabo wallet vrijgegeven:

Google Play: Rabo Wallet

Dus misschien werkt het hier wel mee?
Hij werkt wel maar ik kan geen 2e pas toevoegen jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Alle amoleds branden in/hebben last van aging.. Allemaal. Mensen kunnen zeggen van niet maar die zién het niet :) In de meeste gevallen is het echter niet zodanig opvallend als dat je nu omschrijft en derhalve geen probleem :P
Ik zal er even een foto van schieten dan zal je zien hoe erg het is.

https://secure.tweakers.n...lay_image&image_id=373199

[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 19-05-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Maar dat beantwoord nog steeds de vraag niet of het onder de garantie valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik gebruik naast de originele S4 lader ook een af en toe een andere lader, eentje van Nokia met een veel langere kabel maar iets tragere laadsnelheid.

De laatste maanden was ik de S4 lader kwijt en heb ik alleen geladen met de Nokia lader. Nu heb ik mijn S4 lader weer gevonden, echter laadt hij nu veel langzamer met. Waar de originele veel sneller kon laden dan de Nokia lader is het nu andersom. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De lader doet het nog prima, andere telefoons laadt hij wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:12:
[...]
Ik zal er even een foto van schieten dan zal je zien hoe erg het is.

https://secure.tweakers.n...lay_image&image_id=373199
Jammer dat die foto in een afgeschermd gedeelte staat, ik had hem ook wel willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als ie afgeschermd was, dan krijg je toch geen melding a la "Sorry, maar deze afbeelding kon ik niet vinden"?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Laatst online: 00:52

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik heb hem op mijn S4 werkend gehad onder Android 4.4, maar nu mijn telefoon geupgrade is naar Lollipop krijg ik de app niet meer werkend met de mededeling dat mijn toestel niet geschikt is:

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b215/TheExecuter/Tweakers/9345b627-9dd2-4d23-a148-1d551838621e_zpswli0cigh.png

Mijn toestel is rooted geweest, maar heb hem toen teruggezet. Secure boot status staat op type: Samsung, geen rootmeer aanwezig etc. Hierna toen de Wallet geïnstalleerd, en werkte toen. Nu dus helaas niet meer (Overigens laatste update erop staan, sindsdien kon ik verder in het proces om de pas toe te voegen totdat ik op deze melding stuitte.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Franco10 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:01:
Ik gebruik naast de originele S4 lader ook een af en toe een andere lader, eentje van Nokia met een veel langere kabel maar iets tragere laadsnelheid.

De laatste maanden was ik de S4 lader kwijt en heb ik alleen geladen met de Nokia lader. Nu heb ik mijn S4 lader weer gevonden, echter laadt hij nu veel langzamer met. Waar de originele veel sneller kon laden dan de Nokia lader is het nu andersom. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De lader doet het nog prima, andere telefoons laadt hij wel snel.
Moet je is voor de gein een lader + kabel van een S5 erop zitten, binnen twee uur is hij helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:29:
[...]

Moet je is voor de gein een lader + kabel van een S5 erop zitten, binnen twee uur is hij helemaal vol.
Nou dat was hij eigenlijk al met de S4 lader, dat duurde geen twee uur heb ik het idee. Het is alleen raar dat hij nu met de originele veel langzamer vol is.

Als je trouwens sneller wil laden raad ik je een lader aan van de laatste Tab S van Samsung aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:20:
Als ie afgeschermd was, dan krijg je toch geen melding a la "Sorry, maar deze afbeelding kon ik niet vinden"?
Ik krijg deze melding;
"Het fotoalbum is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:?

Dus als je niet genoeg karma hebt mag je iemand anders zijn/haar album niet bekijken? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:03:
:?

Dus als je niet genoeg karma hebt mag je iemand anders zijn/haar album niet bekijken? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Tja, ik snap er ook niets van, misschien dat iemand kan vertellen wat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
ik was al aan het kijken of ik het plaatje ergens anders kan hosten, maar de meeste zitten onder de spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:07:
ik was al aan het kijken of ik het plaatje ergens anders kan hosten, maar de meeste zitten onder de spam
Imgur?

Bij mij kan tweakers de afbeelding gewoon niet vinden. Mn karma zal het probleem niet zijn :+

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 20-05-2015 10:08 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Tja, ik snap er ook niets van, misschien dat iemand kan vertellen wat de oplossing is.
karma vereist om iemand anders zijn fotoalbum te bekijken? , eens kijken wat de devvers zeggen.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Imgur?

Bij mij kan tweakers de afbeelding gewoon niet vinden. Mn karma zal het probleem niet zijn :+
Dat heb ik dus ook, maar vind het wel vreemd dat pcfreak52 een totaal andere fout krijgt.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Poging twee:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zIqMMZs8SFQNJPaKpNVjVS5F/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah, nu zie ik wel wat :)
P_de_B schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:18:
Hij heeft een linkje naar 'mijn fotoalbum' geplaatst. Je wordt dus geredirect naar je eigen fotoalbum. Jij hebt (voldoende karma voor) een fotoalbum maar de foto met het gevraagde ID zit niet in jouw fotoalbum.

pcfreak52 heeft geen fotoalbum en onvoldoende karma.

De fout zit hem dus in het verkeerde linkje van Neo Ziggy.
:P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Raven schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:27:

[...]

Ja prive is nu eenmaal prive :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Het scherm hier op werk is niet zo goed maar waar zie je precies de problemen? Kun je misschien een foto maken met een groen compleet groen scherm?

Ik zie halverwege het scherm wat burn in, volgens mij is dat de lijn van het toetsenbord? Die heb je wel erg hoog staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt alleen een 2e pas toevoegen als je ook 2 plastic passen hebt.
Galukon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:39:
[...]

Hij werkt wel maar ik kan geen 2e pas toevoegen jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:26:
Poging twee:
<knip bizar groot plaatje>
Volledig formaat plaatjes van friggin 3MB (!) embedden is op fora niet zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel actieve internet connectie? Ik zie een G staan in je schermprint. Kun je verbinden met Wifi of 3G/4G

Kun je in het telefoonscherm 'bellen' naar *#1234# en dan de volledige output posten?
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:27:
[...]

Ik heb hem op mijn S4 werkend gehad onder Android 4.4, maar nu mijn telefoon geupgrade is naar Lollipop krijg ik de app niet meer werkend met de mededeling dat mijn toestel niet geschikt is:

[afbeelding]

Mijn toestel is rooted geweest, maar heb hem toen teruggezet. Secure boot status staat op type: Samsung, geen rootmeer aanwezig etc. Hierna toen de Wallet geïnstalleerd, en werkte toen. Nu dus helaas niet meer (Overigens laatste update erop staan, sindsdien kon ik verder in het proces om de pas toe te voegen totdat ik op deze melding stuitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:27:
[...]

[afbeelding]

Die kreeg ik gisteren ook maar na de update was die weg. Misschien dat je hem wel werkend hebt na de update.
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:35:
Je kunt alleen een 2e pas toevoegen als je ook 2 plastic passen hebt.

[...]
Het aparte is ik had het gisteren om half 6 geprobeerd met de nieuwe update. Kreeg het niet voor elkaar.
Probeer het in 's avonds om half 11 voor de gein nog eens en ineens werkt ie.

Het lijkt net of die app zijn eigen wil heeft.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Nu zie ik hem ook, maar op die foto zie ik geen afgetekend inbrand verschijnsel, maar misschien dat je het beter op het toestel zelf ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:38:
Heb je wel actieve internet connectie? Ik zie een G staan in je schermprint. Kun je verbinden met Wifi of 3G/4G

Kun je in het telefoonscherm 'bellen' naar *#1234# en dan de volledige output posten?

[...]
Ik kom op deze locatie even niet verder als een G-verbinding, maar gisteravond op Wi-Fi dezelfde melding. Output *#1234#:

AP: I9505XXUHOB7
CP: I9505XXUHOB7
CSC: I9505PHNHOB2
Galukon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:41:
[...]

Die kreeg ik gisteren ook maar na de update was die weg. Misschien dat je hem wel werkend hebt na de update.
Heb gistermiddag de laatste update nog geïnstalleerd, kon toen wel verder met instellen van de Rabo Wallet maar liep hierna tegen deze melding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Heb gistermiddag de laatste update nog geïnstalleerd, kon toen wel verder met instellen van de Rabo Wallet maar liep hierna tegen deze melding aan.
Herstart eens of force de app eens tot afsluiten. Doet echt wonderen voor die brakke app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Toestel is gisteravond nog opnieuw opgestart, accu was leeg waardoor toestel uitviel. Sindsdien ongeveer 15 keer geprobeerd (met reboot + force close) maar blijf de melding houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:52:
Toestel is gisteravond nog opnieuw opgestart, accu was leeg waardoor toestel uitviel. Sindsdien ongeveer 15 keer geprobeerd (met reboot + force close) maar blijf de melding houden.
Tja dan weet ik het ook niet. Gewoon elke dag blijven proberen, bij mij werkt ie magisch van het een op andere moment wel of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Galukon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Tja dan weet ik het ook niet. Gewoon elke dag blijven proberen, bij mij werkt ie magisch van het een op andere moment wel of niet.
En had je hierbij dezelfde melding? Ik had eerst een melding dat de pas niet geconfigureerd kon worden geloof ik, na een aantal updates is dat verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:02:
[...]

En had je hierbij dezelfde melding? Ik had eerst een melding dat de pas niet geconfigureerd kon worden geloof ik, na een aantal updates is dat verholpen.
Kreeg eerst die melding van een paar post terug, die afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:37:
[...]

Volledig formaat plaatjes van friggin 3MB (!) embedden is op fora niet zo handig :)
Ja ach... zodat je het wel kan zien dat het beeldscherm echt ingebrand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:09:
Ja ach... zodat je het wel kan zien dat het beeldscherm echt ingebrand is.
Thumbnail. Zulke grote plaatjes posten is gewoon not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Goed, inmiddels werkt de Rabo Wallet... Wat bleek: Mijn NFC stond uit. Nadat ik deze inschakelde ging mijn toestel een pas instellen, en na 5 minuten draaien is deze ingesteld. Geen foutmelding tonen dat NFC uitstaat, nee, we tonen gewoon dat het toestel niet geschikt is 8)7 .

[ Voor 22% gewijzigd door The Executer op 20-05-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:17:
Goed, inmiddels werkt de Rabo Wallet... Wat bleek: Mijn NFC stond uit. Nadat ik deze inschakelde ging mijn toestel een pas instellen, en na 5 minuten draaien is deze ingesteld. Geen foutmelding tonen dat NFC uitstaat, nee, we tonen gewoon dat het toestel niet geschikt is 8)7 .
Ah, soms kan het zo makkelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat het nu werkt. Obv de door jouw aangeleverde info zagen we niets vreemds.
Als de NFC uit staat komt er wel degelijk een foutmelding. We gaan kijken of we het kunnen reproduceren. Veel plezier met mobiel betalen!
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2lth8y.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Nu ik toch hier weer aan het posten ben: Is videobellen afhankelijk bij welke provider je zit? Onlangs probeerde mijn schoonvader te videobellen met mij, maar dit is niet mogelijk. We hebben beide een S4, I9505. Hij zit nog op Android 4.4, ik zit op Android 5. Wanneer hij gaat bellen naar mijn schoonmoeder kan er wel een videogesprek plaatsvinden. Zowel mijn schoonvader als schoonmoeder zitten op KPN, ik zit bij Ziggo Mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
The Executer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:42:
Nu ik toch hier weer aan het posten ben: Is videobellen afhankelijk bij welke provider je zit? Onlangs probeerde mijn schoonvader te videobellen met mij, maar dit is niet mogelijk. We hebben beide een S4, I9505. Hij zit nog op Android 4.4, ik zit op Android 5. Wanneer hij gaat bellen naar mijn schoonmoeder kan er wel een videogesprek plaatsvinden. Zowel mijn schoonvader als schoonmoeder zitten op KPN, ik zit bij Ziggo Mobiel.
Klopt, Ziggo,UPC en Tele2 ondersteunen geen videocalls. Vodafone, T-Mobile, Telfort en KPN doen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 16:26

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Is videobellen duur? Gaat het van je belminuten af of van je databundel?

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
@Wallet hij had de pas nog niet geconfigureerd. Jij hebt de melding als nfc uitstaat en de passen wel geconfigureerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Thumbnail. Zulke grote plaatjes posten is gewoon not done.
Je snapt blijkbaar niet waarom dit plaatje zo groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:58:
Je snapt blijkbaar niet waarom dit plaatje zo groot is.
  • Lees de tekst in de immens grote rode balk onder je plaatje
  • Maak een thumbnail
  • Men klikt op de thumbnail en je grote plaatje opent
  • Het topic blijft netjes en data-vriendelijk
  • Mensen die dat grote plaatje wél willen bekijken klikken er even op, de rest waste geen zinloze 3MB

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 20-05-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Anyway, valt dit nou onder garantie of niet?

3mb, nou erg... iedereen heeft wel een dik data pakket aan z'n mobiel of wifi :X

[ Voor 48% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 20-05-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik kreeg de optie met welke NFC ik wilde betalen, blijkt dat mijn vodafone sim ook een nfc chip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via instellingen>NFC>Tikken en Betalen, kun je instellen welke APP je als standaard wilt instellen voor mobiele betalingen. Dit is wel zo handig als je een black screen betaling doet. Dus betalen zonder je telefoon te unlocken.
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Ik kreeg de optie met welke NFC ik wilde betalen, blijkt dat mijn vodafone sim ook een nfc chip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Sinds 5.0.1 op mijn GT i9515 Black Edition vebruiken mijn internet browsers de meeste stroom, daarna Android Systeem. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik, stock of Chrome, ze vebruiken zelfs veel meer dan mijn scherm..

Dit is trouwens een verse installatie via Smart Switch in Odin mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 17:21
Deze morgen een nieuwe update gekregen (i9515) van 273 Mb.

Android versie ongewijzigd (5.0.1).

Stappenteller en Plaats/weerbericht op vergrendelscherm zijn verdwenen.

Voor overige nog geen zichtbare veranderingen gezien.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Jovas schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:49:
Sinds 5.0.1 op mijn GT i9515 Black Edition vebruiken mijn internet browsers de meeste stroom, daarna Android Systeem. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik, stock of Chrome, ze vebruiken zelfs veel meer dan mijn scherm..

Dit is trouwens een verse installatie via Smart Switch in Odin mode.
nou wat ik gedaan heb is chrome verwijderd uninstal, en ja heb nu al 2 dagen op accu,
voor heen haalde ik nog geen dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Edwin_VH schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:03:
Deze morgen een nieuwe update gekregen (i9515) van 273 Mb.

Android versie ongewijzigd (5.0.1).

Stappenteller en Plaats/weerbericht op vergrendelscherm zijn verdwenen.

Voor overige nog geen zichtbare veranderingen gezien.
Die heb ik ook gehad, geheugengebruik is lager bij killen van alle apps, maar zwarte scherm bug met Nova launcher is nog steeds present..
agaam schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:48:
[...]

nou wat ik gedaan heb is chrome verwijderd uninstal, en ja heb nu al 2 dagen op accu,
voor heen haalde ik nog geen dag
Ik had het ook met de standaard browser, ik denk dat het een internet gerelateerde bug is. Ik ben benieuwd of de update van vanmorgen dit verholpen heeft. Wat ik nog kan proberen is Firefox of een andere browser..

https://code.google.com/p...&groupby=&sort=&id=165558

Dit zou wel eens mijn laatste Android toestel kunnen zijn dat weet ik wel

[ Voor 8% gewijzigd door Jovas op 22-05-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 12:37

filthy rich

löp wa los

Ik heb hier de samsung s4 GT-I9506 liggen via BEN, heeft iemand hier al een update voor gehad naar android 5.0+?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
filthy rich schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 19:58:
Ik heb hier de samsung s4 GT-I9506 liggen via BEN, heeft iemand hier al een update voor gehad naar android 5.0+?
Wij hebben dezelfde via T-Mob maar ook nog geen update.
Er is trouwens nog geen update voor dit model volgens Samfirmware, wel voor de I9500 & I9505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Iemand die ook 'Aanbevolen apps' niet meer werkend had na Lollipop, maar dit nog heeft kunnen oplossen? Heb het al aan en uit gezet in instellingen en de data van de App zelf verwijderd, maar helaas nog geen effect.. Zal even afwachten op de update van hierboven misschien nog helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik heb een GT i9515 Black Edition en heb na twee Factory resets via Samsung Smart Switch een verse installatie via usb op mijn pc uitgevoerd en had nog steeds last van internet browsers die tijdens surfen twee keer zoveel stroom als mijn scherm verbruikten.

Het maakt niet uit welke browser ik installeer, ik heb ook een OTA update gehad de tweede 5.0.1 dus, cache clearen helpt ook niet.

Hebben meer mensen dit? In Lollipop verbruikt je internet data verbinding dus ruim twee keer zoveel stroom als je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jovas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:11:
Ik heb een GT i9515 Black Edition en heb na twee Factory resets via Samsung Smart Switch een verse installatie via usb op mijn pc uitgevoerd en had nog steeds last van internet browsers die tijdens surfen twee keer zoveel stroom als mijn scherm verbruikten.

Het maakt niet uit welke browser ik installeer, ik heb ook een OTA update gehad de tweede 5.0.1 dus, cache clearen helpt ook niet.

Hebben meer mensen dit? In Lollipop verbruikt je internet data verbinding dus ruim twee keer zoveel stroom als je scherm?
Nee, sinds Lollipop wordt het beter geadministreerd wie of wat het gebruikt. Dus als jij browsed, dan wordt het verbruik naar je browser toegeschreven ipv naar het scherm.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:05:
[...]
Nee, sinds Lollipop wordt het beter geadministreerd wie of wat het gebruikt. Dus als jij browsed, dan wordt het verbruik naar je browser toegeschreven ipv naar het scherm.
Interessant, als dat dan maar voor alle apps die het scherm gebruiken doorgevoerd is, nadeel is denk ik dat je niet meer kan zien wat een prog idle gebruikt, of het moet apart vermeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:18:
Interessant, als dat dan maar voor alle apps die het scherm gebruiken doorgevoerd is, nadeel is denk ik dat je niet meer kan zien wat een prog idle gebruikt, of het moet apart vermeld worden.
Ben het er ook niet mee eens want op drie Lollipop apparaten hier staat scherm altijd gewoon, zoals het ook hoort imho, bovenaan bij de verbruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:32:
[...]
Ben het er ook niet mee eens want op drie Lollipop apparaten hier staat scherm altijd gewoon, zoals het ook hoort imho, bovenaan bij de verbruikers.
Bedankt, ik zit nog op 4.4.2 met mijn Honor-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Jovas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:11:

komt bij mijn GT i9515 Black Edition net weer een update binnen ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:58:
Bedankt, ik zit nog op 4.4.2 met mijn Honor-6
Zó was het niet de bedoeling over te komen :P Bedoel alleen dat het op geen enkel LP apparaat (hier) zo wordt berekend. Scherm staat altijd bovenaan. En dan daar onder bijv. de browser. Vaag dat dat niet overal zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb browser er nieteens tussen staan, dat heb ik alleen even gehad op Samsung firmware (paar uur gedraaid voor de update van de camera firmware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:49:
Ik heb browser er nieteens tussen staan, dat heb ik alleen even gehad op Samsung firmware (paar uur gedraaid voor de update van de camera firmware)
Dus jij gebruikt de browser ook nooit? Anders snap ik "Dus als jij browsed, dan wordt het verbruik naar je browser toegeschreven ipv naar het scherm." niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Zó was het niet de bedoeling over te komen :P Bedoel alleen dat het op geen enkel LP apparaat (hier) zo wordt berekend. Scherm staat altijd bovenaan. En dan daar onder bijv. de browser. Vaag dat dat niet overal zo is.
Ik denk dat ik wat te kortaf was, want ik ben zelfs blij dat ik 5.x.x nog niet heb _/-\o_ als je de problemen erover/ermee leest. Ik heb zelfs update-meldingen uitgeschakeld en volg eerst een aantal weken het Honor-6 topic als hij uitgerold word alvorens ik besluit te updaten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:54:
[...]

Dus jij gebruikt de browser ook nooit? Anders snap ik "Dus als jij browsed, dan wordt het verbruik naar je browser toegeschreven ipv naar het scherm." niet helemaal :)
Ik gebruik 'm constant, maar staat er zelden tussen. Mijn opmerking was gebaseerd op rumours en wat ik had gezien toen ik ff Sammy firmware draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:46:
[...]

Ik gebruik 'm constant, maar staat er zelden tussen. Mijn opmerking was gebaseerd op rumours en wat ik had gezien toen ik ff Sammy firmware draaide.
Dus je statement dat Lollipop op de S4 batterij verbruik beter administreert is gebaseerd op geruchten en je eigen korte ervaring op de Samsung stock 5.0.1 rom?

Eigenlijk wil ik weten of er meer mensen met de GT i9515 VE of BE zijn die ook de internet browser als grootste stroom verbruiker hebben staan op 5.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Ik heb nog steeds geen lollipop op mijn GT I9515VE aangeboden gekregen. Ik begrijp echt niet hoe die update gedistribueerd wordt. Hoe en wie bepaalt wanneer welke 9515 een update krijgt? Ik gebruik trouwens Simyo - sim only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je zou het Samsung op Twitter kunnen vragen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Raven schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:35:
Je zou het Samsung op Twitter kunnen vragen ;)
Ik heb geen twitter... en ben ook niet van plan om een account speciaal daarvoor aan te maken.
Het is wel een serieuze vraag wat ik stel overigens. Vraag me echt af hoe het bepaalt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is toch echt een vraag dat alleen door Samsung beantwoord kan worden :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
vwtune schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:19:
Ik heb nog steeds geen lollipop op mijn GT I9515VE aangeboden gekregen. Ik begrijp echt niet hoe die update gedistribueerd wordt. Hoe en wie bepaalt wanneer welke 9515 een update krijgt? Ik gebruik trouwens Simyo - sim only
Ik zal je eerlijk zeggen, je mist niks. Ik vind het blauw witte thema geen vooruitgang en Lollipop zit vol met bugs en je accu is sneller leeg. Tenminste, dat constateer ik op mijn toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Ik ben er wel erg tevreden over.

Qua looks een forse verbetering, en mijn accuduur is met uren verlengd.

Bugs heb ik nog geen last van gehad.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:12
Ik heb sinds een paar dagen een flipcase voor mijn S4 maar nu valt het me op dat het scherm steeds aan gaat door de cover die tegen de hometoets aankomt.
Is dit ergens in te stellen dat het scherm alleen aan gaat via de aan/uit knop?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
audiojunk schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:47:
Ik heb sinds een paar dagen een flipcase voor mijn S4 maar nu valt het me op dat het scherm steeds aan gaat door de cover die tegen de hometoets aankomt.
Is dit ergens in te stellen dat het scherm alleen aan gaat via de aan/uit knop?
Tempered screenprotector kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:12
Je kan het ook via Samsung Kies of Samsung Smart Switch proberen, zo heb ik hem ook mijn S4 gekregen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Weet je zeker dat je een 'echt' Nederlands toestel hebt? Het zou kunnen zijn dat je een import toestel hebt wat op een andere software versie wacht... Post anders eens de output van *#1234# als je dit in de dailer ingeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
arnoud_h schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:26:
[...]

Weet je zeker dat je een 'echt' Nederlands toestel hebt? Het zou kunnen zijn dat je een import toestel hebt wat op een andere software versie wacht... Post anders eens de output van *#1234# als je dit in de dailer ingeeft...
Ik heb hem overgenomen een half jaar geleden. Dit is wat er staat:
AP: I9515XXU1AND3
CP: I9515XXU1AND3
CSC: I9515YPN1ANF2

Geen idee wat dit betekent allemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
AP: I9515XXU1AND3
CP: I9515XXU1AND3
CSC: I9515YPN1ANF2

Geen idee wat dit betekent allemaal :?
Model GT-I9515
Model name GALAXY S4 VE
Country Netherlands (KPN) (Black Edition)
Version Android 4.4.2
Changelist 1338770
Build date Tue, 15 Apr 2014 01:01:27 +0000
Product code KPN
PDA I9515XXU1AND3
CSC I9515YPN1ANF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Oke thanks, is het dan niet vreemd dat ik nog geen update gekregen heb aangezien het dus wel een gewoon NL toestel is?
Pagina: 1 ... 71 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV