Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Flex0r schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:07:
[...]

Ik had idd al eerder begrepen dat AC2 wel de beste van de serie is en wil zeker nog wel eens een poging wagen maar zoals ik al eerder zei heb ik nog een stevige backlog en een chronisch gebrek aan tijd.
Tja, wie heeft dat tegenwoordig niet. Heb er zelf in ieder geval ook erg last van. ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Gisteren voor het eerst begonnen met een AC game :) ziet er leuk uit allemaal. Moet wel even wennen aan het combat systeem. Als ik wil aanvallen doe ik maar wat en gaat de enemy neer. Hier kan ik nog wel wat training in gebruiken ghehe. Hoop dat de game me snel zal raken zodat ik er uren mee bezig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
Razorbite schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:05:
[...]

.. De steden in BF zijn misschien niet zo groot, maar wel erg mooi, er is veel te doen en er is veel meer realistische levendigheid
Volledig met je eens wat dat betreft en het spel zelf zit ook gewoon prima in elkaar, maar voor mij haalt de sfeer het niet niet bij de feesten in Venetie, de daken van Florance & Rome, de herkenbaarheid van personen (Leonardo!!) en in het verhaal verwoven gebeurtenissen in de europeese geschiedenis...

Het is uiteraard een "gevoel" en voor iedereen anders maar ik zou AC2 en zijn opvolgers zeker proberen als de sfeer in ACBF je al aanspreekt, hoewel het (en daar ging het om) niet nodig is voordat je ACBF gaat spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RHE218 op 20-12-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Ja! Zojuist Uplay (PC) opnieuw opgestart en geprobeerd Black Flag te laden. Er is een nieuwe update beschikbaar, plus een extra download voor Freedom Cry. Ben benieuwd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bram1984 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:07:
Weet iemand hoe je in de companion app kan fast travelen? Ik heb al van alles geprobeerd.
Ik heb deze vraag ook bij Ubi neergelegd. Kan er werkelijk niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Assassin's Creed black flag gekocht via de psn store voor de PS4 maar een ding wekt bij mij veel irritaties op. Wat flikkert de achtergrond van het spel belachelijk veel zeg. Blijkbaar door de nieuwe patch veroorzaakt. http://community.us.plays...SSUE/td-p/42179005/page/4

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ah ligt dus niet aan mij. Probeer je TV eens op game mode. Heeft het bij mij wel verminderd.

Net iets raars trouwens. Ik was in Nassau een kistje en fragment halen van dat schip helemaal links bovenin. En terwijl ik op dat schip loop, zie ik een stuk verder op zee een grote zwarte wolk stil hangen boven het water. Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nee, dat is een storm op zee ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Weet iemand hoe je de dlc "freedom cry" opstart? Zit dit gewoon in het huidige spel of is het iets totaal apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Maditude schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:04:
Weet iemand hoe je de dlc "freedom cry" opstart? Zit dit gewoon in het huidige spel of is het iets totaal apart?
Dat zit bij mij rechts boven in het hoofdmenu (xbox 360). Is apart van de main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
janvanmil schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:12:
[...]

Dat zit bij mij rechts boven in het hoofdmenu (xbox 360). Is apart van de main.
OK bedankt, zal morgen es kijken, desnoods reset ik ps4 even en installeer ik de dlc opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
bram1984 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:07:
Weet iemand hoe je in de companion app kan fast travelen? Ik heb al van alles geprobeerd.
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Maditude schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:14:
[...]

OK bedankt, zal morgen es kijken, desnoods reset ik ps4 even en installeer ik de dlc opnieuw.
Op de PS4 zitten daar ook de Avaline missies geloof ik. Zelfde menu item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Niet? Ik was gisteren op zee, en toen ik op een fast travel punt drukte, stond er ineens wel fast travel bij. Waarom zou dit niet kunnen dan? Redelijk vreemd te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Al die topics van BF4, FIFA14 en AC:BF laten me handen jeuken. De PS4 is hier nog ver weg helaas. :'(

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
bram1984 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:22:
[...]

Niet? Ik was gisteren op zee, en toen ik op een fast travel punt drukte, stond er ineens wel fast travel bij. Waarom zou dit niet kunnen dan? Redelijk vreemd te noemen.
Ingame of in je app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
App. Heb er alleen niet op gedrukt omdat ik met een contract of iets bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben nog lekker bezig met AC, geloof dat ik op ongeveer 45% zit en ik doe overal de kistjes etc oppakken, kheb nu ongeveer 2/3 van de kaart vrij gespeeld.

Weet iemand of je voor 100% completion ook alle crafting moet doen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Ik heb net het verhaal uitgespeeld. Pas tegen het eind kreeg ik wel een beetje het assassins creed gevoel.
Ik heb me flink vermaakt met dit spel. Ik miste wel de klim uitdagingen zoals die kerken in Assassins Creed 2 (dacht dat het 2 was). Die vond ik altijd wel leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Dennis8102 schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:59:
Ik heb net het verhaal uitgespeeld. Pas tegen het eind kreeg ik wel een beetje het assassins creed gevoel.
Ik heb me flink vermaakt met dit spel. Ik miste wel de klim uitdagingen zoals die kerken in Assassins Creed 2 (dacht dat het 2 was). Die vond ik altijd wel leuk om te doen :)
Ik ben juist blij dat dat er niet inzit, vond dat altijd maar rotuitdagingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Ik heb zojuist via onlinekeystore de Season pass gekocht.
Echter met het invoeren voor de PS4, heb ik 7 cijfer/letters te veel.
Omdat de PS4 maar 12 cijfers/letters aan kan.. iemand een idee hoe ik die code kan inlossen?
Want op de site van Ubisoft kan het ook nergens.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het zijn dat schatten pas verder in het verhaal beschikbaar komen?

Ik ben bij 605,835 waar een "schat" zou moeten liggen bij een wrak, ik kan hem alleen nergens vinden.
Als ik dan vervolgens op YouTube kijk zie ik dat op 605,835 (abaco island) wel iets zou moeten liggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Volgens mij wel , maar het ligt niet precies bij de positie die Aangeven wordt. Ergens op dat eiland is een situatie die lijkt op de schatkaart. En daar moet je zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:25:
Volgens mij wel , maar het ligt niet precies bij de positie die Aangeven wordt. Ergens op dat eiland is een situatie die lijkt op de schatkaart. En daar moet je zijn ;)
Aldus de schatkaart zou er een ship wrak moeten liggen, dat zie ik op YouTube ook maar bij mij dus niet.
Ik ga maar verder spelen, kwam hier toevallig dus dacht kijk gelijk ff.

Dat piraten gedeelte is wel helemaal fantastisch trouwens, tweakers noemde het al eens sid meier's pirates meets A-C maar dat is het absoluut. Wat geweldig zeg.

Misschien wel net zo tof al sid meier's pirates zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is dat het eiland met die gestrande Man-o-War? Die komt inderdaad pas iets later in het spel daar te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat.wel irritant is aan die schatkaarten is dat je niet ziet welke je gehad hebt? In het begin niet zo'n probleem maar als je met weet ik hoeveel kaarten rondloopt is het erg lastig om te onthouden welke je gehad hebt? Ik zoek er overigens niet actief naar... ik hoop maar dat de waarschuwingen me genoeg opvallen als ik weer eens bij zo'n ding in de buurt ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Chaoss schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:32:
Wat.wel irritant is aan die schatkaarten is dat je niet ziet welke je gehad hebt? In het begin niet zo'n probleem maar als je met weet ik hoeveel kaarten rondloopt is het erg lastig om te onthouden welke je gehad hebt? Ik zoek er overigens niet actief naar... ik hoop maar dat de waarschuwingen me genoeg opvallen als ik weer eens bij zo'n ding in de buurt ben :P
Bij mij is het echt wel duidelijk welke je gehad hebt, want die zie je niet meer als je je kaarten selecteert en bekijkt... Als je ze nog kunt zien via je wapen selectie, heb je ze nog niet gedaan.

Gisteren AC ook uitgespeeld. Heb nog niet alles op 100%, behalve de alle verzamelitems.

Het verhaal van Edward in London (zoals iemand hierboven vroeg) zou dan moeten spelen tussen

(alleen lezen als je absoluut geen spoilers wilt en Assassin's Creed Forsaken gelezen hebt (of niet wilt lezen natuurlijk) [Forsaken vertelt het verhaal van Haytham en Connor Kenway]
spoiler:
de scene dat je op je boot (oh nee, schip!) zit en die scene op het balkon. Want vlak daarna wordt Edward tenslotte vermoord en begint Assassin's Creed: Forsaken.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
Chaoss schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:32:
In de Companion App staat het bij de kaart als je de schat al gevonden hebt ("treasure found" als dat zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Kaarten verdwijnen toch volledig als je ze gevonden hebt? Ben vrijdag met de game begonnen. Helemaal geweldig. Muziek, varen, stemmen allemaal prachtig. Ben nu op de plaats aangekomen waar ik de eerste "boss" verslagen heb. Waar je dat eiland "erft". Meestal als ik op een nieuw eiland kom zoek ik eerst ff naar de kistjes etc. Echter was dat eiland van die Boss net een Labyrint

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Oxigeon schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:28:
Kaarten verdwijnen toch volledig als je ze gevonden hebt?
Volgens mij ook. Heb 21 van de 22 kaarten gevonden, maar kan ze niet meer vinden, aangezien ik de schatten ook al gevonden heb.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

RHE218 schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:06:
[...]

In de Companion App staat het bij de kaart als je de schat al gevonden hebt ("treasure found" als dat zo is)
Die domme app werkt niet op mijn tablet :P

Maar blijkbaar heb ik me vergist, daht dat de kaarten bleven staan... kheb nogal wat kaarten mag wel eens opzoek naar schatten begrijp ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kan ik verwachten in die schatten? Is dat een geld bedrag, of goods oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

geld en "plans" voor items voor je schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Chaoss schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:56:
[...]

Die domme app werkt niet op mijn tablet :P
De aanhouder wint... Hij werkt zogenaamd ook niet op mijn tablet (Android 3.2) maar ik heb hem daar ook aan de praat gekregen door de apk handmatig te downloaden en installeren.

Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben, deze site geeft tekst, uitleg en downloads...

http://wiiare.in/12141-as...anion-app-fur-androidios/

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34

masauri

aka qwybyte

Doet iemand ook mee aan de community challenge?
Plunder 3000000 schepen.
Mijn aandeel stijgt echter niet...
Terwijl ik intussen toch al de nodige schepen geplunderd heb.

Edit: werkt blijkbaar alleen maar als je de jackdaw repareert, en bij niets anders zoals niveau verlagen of aan de vloot toevoegen.

[ Voor 27% gewijzigd door masauri op 24-12-2013 14:14 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Weet iemand wat je met die Animus-Fragment icoontjes kan die overal en nergens op je map verschijnen? Als ik hem highlight staat er "Complete Abstergo Challenges", maar ik heb er al best wel wat gehaald en toch kan ik helemaal niks doen als ik op de plek van zo'n Fragment ben...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

EricNL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:20:
Weet iemand wat je met die Animus-Fragment icoontjes kan die overal en nergens op je map verschijnen? Als ik hem highlight staat er "Complete Abstergo Challenges", maar ik heb er al best wel wat gehaald en toch kan ik helemaal niks doen als ik op de plek van zo'n Fragment ben...
Gewoon het fragment verzamelen, bij een bepaalde hoeveelheid speel je cheats vrij of iets voor de multiplayer. kan je via je start menu zien bij abstrego uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
masauri schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:25:
[...]

Gewoon het fragment verzamelen, bij een bepaalde hoeveelheid speel je cheats vrij of iets voor de multiplayer. kan je via je start menu zien bij abstrego uitdagingen.
Ja, maar dat is dus het punt. Als ik naar de plek van zo'n fragment ga dan kan ik daar niets doen/zien/oppakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan kijk je denk ik niet goed. Als er op de map zo een fragment staat, dan is 'ie er bij mij ook echt altijd. Als ik 'm dan pak, verdwijnt deze. Kijk je wel goed? Vaak zitten ze heel hoog op een paal of toren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Steam aankopen en Uplay - Epic fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
bram1984 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:55:
Dan kijk je denk ik niet goed. Als er op de map zo een fragment staat, dan is 'ie er bij mij ook echt altijd. Als ik 'm dan pak, verdwijnt deze. Kijk je wel goed? Vaak zitten ze heel hoog op een paal of toren ofzo.
Ja, dat was dus het probleem. Ik keek niet goed 8)7
Blijkt dat die dingen vaak hoog in de lucht zitten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

EricNL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:18:
[...]

Ja, dat was dus het probleem. Ik keek niet goed 8)7
Blijkt dat die dingen vaak hoog in de lucht zitten. |:(
het helpt als je die markeert op je kaart, dan zie je ook hoe hoog die zitten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik heb nou een optionele missie waarbij ik zeelieden met de draaibas moet vermoorden, maar hoe doe je dit? Als ik een schip kapot schiet met de draaibas krijg ik er niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
EricNL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:00:
Ik heb nou een optionele missie waarbij ik zeelieden met de draaibas moet vermoorden, maar hoe doe je dit? Als ik een schip kapot schiet met de draaibas krijg ik er niets bij.
Wanneer je een schip kan 'enteren' ga je met Edward naar de draaibas en richt je deze op de zeelieden die je op het andere schip ziet. Zo knal je ze af. Ik heb al best vaak geen schip hoeven enteren want ik schoot de bemaning gewoon naar het hiernamaals.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
SacreBleu schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:04:
[...]

Wanneer je een schip kan 'enteren' ga je met Edward naar de draaibas en richt je deze op de zeelieden die je op het andere schip ziet. Zo knal je ze af. Ik heb al best vaak geen schip hoeven enteren want ik schoot de bemaning gewoon naar het hiernamaals.
Gelukt! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

SacreBleu schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:04:
[...]

idd, zeker als je die elite hebt, heb er vaker 3 in één keer nu.
spaart je wat gezeik als je niet die vlag moet afhalen of die 2 verkenners moet vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Wat een heerlijke game zeg.

AC3 vond ik maar zo-zo, de hele Amerikaanse setting was toch niet helemaal mijn ding. Veel lange afstanden rijden te paard voor 1 kleine missie om dan weer helemaal de andere kant op te moeten... ja ondertussen kan je dan 'konvooien' aanvallen ofzo maar dat boeide me totaal niet.

Wat een verschil met Black Flag... de sfeer van deze game is echt schitterend. Dat in combinatie met de mooiere graphics (ik blijf nog steeds nu en dan eens stilstaan om het te bewonderen), de zee/oceaan is heel knap gemaakt, een snellere afwisseling van dag/nacht en andere weerstypes... petje af.

Het kapen van schepen blijft uitdagend omdat je telkens grotere schepen kan aanvallen naarmate je upgrades vorderen, en in een later stadium ook de forten. De landmissies zijn tot nu toe erg afwisselend, zowel qua opbouw/omgeving als de missies zelf.

Zit nu op 15% ofzo en ik kijk echt uit om de overige 85% op mijn gemak uit te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Heb je voor dit spel altijd uplay nodig?
Ik ga dit spel voor mijn broer kopen en kan online een Uplay gamekey kopen voor 19,90.
Maar er is ook een steam key maar die kost ruim 29 euro. nogal een verschil.

Bij de uplay code van 19,90 staat wel dit:
This product will activate asian version of the Assassin's Creed IV Black Flag. This means that the game flder is listed as asian version, but the game is only in english language and game workd worldwide.

Maar ik neem aan dat dit geen probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Heb het hele spel uit.
Leuk spel beetje teleurstellend einde.
En wat ik niet snap, ik heb nooit de vijfde sleutel voor die templar missie gekregen.
Domweg omdat de missie helemaal niet meer is verschenen???

• Notna

Notna

Where are you?®

Ach gut, wil mijn vrouw mij voor de kerst een Season pass geven, heeft de arme ziel een season pass voor de PC gekocht. Ik heb de 360 versie :+ van het spel.

Is er iemand die de code wil overkopen voor de PC tegen een reduced prijs? Stuur anders even een PM. Anders ga ik het middels V en A proberen. Ik denk namelijk niet dat Ubi optijd gaat reageren voordat de code vetlopen is of dat ze uberhaubt het wisselen.... (Ga het denk ik wel proberen maargoed)

Wat zijn de reacties op de DLC btw? Beetje leuke add on?

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Help!!!

Hoe kan ik winnen van de boot die je met Black beard zijn schip moet aanvallen en enteren? Ben elke keer in 2 a 3 schoten dood.
Heb het denk ik al 50 keer geprobeerd maar lukt me echt niet.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Notna schreef op donderdag 26 december 2013 @ 08:54:
Ach gut, wil mijn vrouw mij voor de kerst een Season pass geven, heeft de arme ziel een season pass voor de PC gekocht. Ik heb de 360 versie :+ van het spel.

Is er iemand die de code wil overkopen voor de PC tegen een reduced prijs? Stuur anders even een PM. Anders ga ik het middels V en A proberen. Ik denk namelijk niet dat Ubi optijd gaat reageren voordat de code vetlopen is of dat ze uberhaubt het wisselen.... (Ga het denk ik wel proberen maargoed)

Wat zijn de reacties op de DLC btw? Beetje leuke add on?
Freedom Cry is wat mij betreft echt top! Ben net klaar.. Adewale is een echte badass bruut!

• masauri

masauri

aka qwybyte

melvin0907 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:02:
Help!!!

Hoe kan ik winnen van de boot die je met Black beard zijn schip moet aanvallen en enteren? Ben elke keer in 2 a 3 schoten dood.
Heb het denk ik al 50 keer geprobeerd maar lukt me echt niet.
Ik had er geen moeite mee maar heb wel mijn schip al zo goed als complete elite gemaakt voor ik echt verder ging in de missies.

Spendeer ff wat tijd om je schip te upgraden zou ik zeggen.

• Notna

Notna

Where are you?®

Nee, dit is de missie dat je met de boot van Black Beard zelf moet, niet de Jackdaw. Is ook een kut missie aangezien die boot van BB ronduit kut en vooral zwak is. Kunst is vooral blijven bewegegn ivmmortars en flink bestoken met heavy shots.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 16:54
Met een zwikkie mortars win je idd bijna alle botenmissies vrij simpel.

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb een probleem: als ik via de ps4 in het spel naar uplay ga is mijn usersname Downing01. Als ik via de pc of companion app inlog met hetzelfde email adres is mijn usersname Downing-nl. Ik krijg ook de companion app niet aan de praat, hij geeft dan steeds geen game date gevonden. Iemand dit probleem ook of een oplossing hiervoor???

• Beakzz
De ene naam is dan gekoppeld aan je Playstation account. Ik heb er echt lang mee zitten kloten aangezien ik ooit een keer maar wat had ingevuld om snel Farcry coop met wat vrienden te spelen.

Stond dus Bambeakz NL aan mijn PSN gekoppeld op een niet bestaande email :+ Op de website van Ubisoft moet je dus ff je account waar je mee inlogt op de app koppelen aan je PSN.

Edit: tijdje geleden dus ik twijfel een beetje maar het kan ook zijn dat je met je PSN account kan inloggen op de website van Ubi / Uplay en die dan de verkeerde moet ontkoppelen. Succes !

Edit 2 : Ja dus.. Ff naar deze site http://uplay.ubi.com dan naar connection en onderaan met PSN inloggen kiezen. Dan zie je de foute naam en die afkoppelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 26-12-2013 15:36 ]

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
Beakzz schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:28:
De ene naam is dan gekoppeld aan je Playstation account. Ik heb er echt lang mee zitten kloten aangezien ik ooit een keer maar wat had ingevuld om snel Farcry coop met wat vrienden te spelen.

Stond dus Bambeakz NL aan mijn PSN gekoppeld op een niet bestaande email :+ Op de website van Ubisoft moet je dus ff je account waar je mee inlogt op de app koppelen aan je PSN.

Edit: tijdje geleden dus ik twijfel een beetje maar het kan ook zijn dat je met je PSN account kan inloggen op de website van Ubi / Uplay en die dan de verkeerde moet ontkoppelen. Succes !

Edit 2 : Ja dus.. Ff naar deze site http://uplay.ubi.com dan naar connection en onderaan met PSN inloggen kiezen. Dan zie je de foute naam en die afkoppelen.
Eindelijk na lang kl*** is het eindelijk gelukt. Ben nu wel mijn 160 uplay punten kwijt. Maar kan nu eindelijk gebruik maken van de app. Dank je voor de hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 07:37:
[...]

De aanhouder wint... Hij werkt zogenaamd ook niet op mijn tablet (Android 3.2) maar ik heb hem daar ook aan de praat gekregen door de apk handmatig te downloaden en installeren.

Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben, deze site geeft tekst, uitleg en downloads...

http://wiiare.in/12141-as...anion-app-fur-androidios/
Had ik al geprobeerd, kan de app dan installeren maar zodra ik hem start krijg ik even een zwart scherm en daarna ben ik terug op mijn startscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
downing schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:00:
[...]

Eindelijk na lang kl*** is het eindelijk gelukt. Ben nu wel mijn 160 uplay punten kwijt. Maar kan nu eindelijk gebruik maken van de app. Dank je voor de hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb er een paar keer mee gespeeld, maar ik geef persoonlijk de voorkeur aan de in-game map. Die vind ik vanwege de grootte van mijn TV toch een stuk overzichtelijker en daardoor tevens beter bedienbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
De app is vooral lekker om je vloot een beetje bij te houden. Een keer per dag je schepen een rondje laten varen en je hebt zo een paar duizend real bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Inderdaad en bij de schatkaarten vind ik de app ook handig. En een paar duizend ? Doe maar 120 K in 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Okay kort vraagje tussendoor. Ik had vorig jaar erg veel problemen met AC III icm mijn twee 580gtx kaarten. Het kwam er op neer dat ik het voltage op mijn kaarten moest verhogen om het spel langer dan 20 minuten te kunnen spelen. Na een zoektocht op internet kwam ik er achter dat het een bekend probleem was bij de 500 serie kaarten van Nvidia. AC IV BF is op dit moment in de sale bij steam, nu is mijn vraag; weet iemand of AC IV hier ook last van heeft? Ik kan hier zo snel niets over vinden op internet en vraag het liever bij de behulpzame tweaker community :) Vrolijke feestdagen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanavond voor het eerst vastlopers in AC gehad notabele 3x binnen 10-15 minuten, 1x al bij het opstarten van het spel en daarna nog 2x onder bet managen van mijn fleet. Menu van mij PS4.reageerde dan nog wel dus het was echt het spel zelf, ik kon steeds via het menu het spel stoppen. Na de laatste.keer heb ik ook gewoon dik 2 uur zonder problemen gespeeld.

Ik zit al op 65% van het spel zou me niets verbazen als ik er al 40 uur in heb zitten en hiervoor geen enkele vastloper gehad en dan nu ineens 3 in zeer korte tijd achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zjeery schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:54:
Okay kort vraagje tussendoor. Ik had vorig jaar erg veel problemen met AC III icm mijn twee 580gtx kaarten. Het kwam er op neer dat ik het voltage op mijn kaarten moest verhogen om het spel langer dan 20 minuten te kunnen spelen. Na een zoektocht op internet kwam ik er achter dat het een bekend probleem was bij de 500 serie kaarten van Nvidia. AC IV BF is op dit moment in de sale bij steam, nu is mijn vraag; weet iemand of AC IV hier ook last van heeft? Ik kan hier zo snel niets over vinden op internet en vraag het liever bij de behulpzame tweaker community :) Vrolijke feestdagen allemaal!
Helaas geen antwoord op je vraag maar heb zelf ook het risico genomen deze game te kopen, had in ACIII zoveel framedrops toen ik in Boston aankwam dat het onspeelbaar was, meerdere die dat probleem hadden als je zo rond las op forums.
ACIII na Boston dan ook nooit meer aangeraakt, hoop dat BF het iets beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Klopt het dat die templar missies niet op je kaart te zien zijn? Ik weet inmiddels dat ze in de 3 steden te vinden zijn, maar toch apart dat je niet gewoon een waypoint kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

dio22 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:16:
De app is vooral lekker om je vloot een beetje bij te houden. Een keer per dag je schepen een rondje laten varen en je hebt zo een paar duizend real bij elkaar.
Of als je geen tijd hebt om achter je PC te kruipen maar wel je tablet bij de hand hebt...

Ik heb een nieuw spel begonnen om alle story content 100% te halen maar je Fleet blijft hetzelfde. Dus die save had al snel heeeeel veel reaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Met kerst van mijn vrouw Black Flag gekregen en nu lekker midden in het spel (lang leve wat extra vrije dagen). Ik vind de app ook wel erg handig, kan ik als ik niet aan het spelen ben toch even wat ingame currency verdienen. Heb nu net de duikklok vrijgespeeld en mijn eerste wrak bezocht, maar dat vind ik tot nu toe toch het minste van alle sidemissions: dat geklooi met haaien en sidderalen de hele tijd. Ik ben vast verwend (aangezien je in je eentje nog altijd een stuk of 10 vijanden makkelijk aankan), maar ik ga door die haaien de hele tijd dood. Misschien toch maar eens wat voorzichtiger zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Vandaag is de Season Pass met 25% korting te krijgen op Xbox Live!
http://marketplace.xbox.c...62f8f0155?cid=majornelson

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Thanks voor de tip! Meteen gekocht aangezien Ubi het foutje van mijn vrouw ongedaan heeft gemaakt ( i.e geld terug gestort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Vandaag begonnen aan AC (PS4) dit is mijn eerste assasins creed ooit dus ik moet wel VEEL wennen. Zeker het rennen, vechten en gebruik van knoppen is nog erg nieuw voor mij.

Het spel zelf ziet er wel super uit! (niet nextgen wauw maar zeker mooi om te zien) ik zit nog in havana en speel het pas 2 uurtjes dus echt veel kan ik er verder nog niet over zeggen. Maar ik ga zeker genieten van dit spel en het lekker rustig uitspelen.

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaWierie op 30-12-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Notna schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:48:
Thanks voor de tip! Meteen gekocht aangezien Ubi het foutje van mijn vrouw ongedaan heeft gemaakt ( i.e geld terug gestort)
Graag gedaan :) Heb m - ondanks dat ik AC4 nog niet heb - ook maar vast gekocht :P Die komt er toch wel! Ik ben zo'n mafkees die zich zelfs met AC3 uitstekend heeft vermaakt al blijft AC:B toch mijn all time favorite!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Weet iemand misschien hoe het werkt met die Community Challenges? Ik moet nog Witte Walvissen jagen, maar blijkbaar gaat dat alleen via die Community Challenges. Ik begrijp alleen niet hoe ik daar aan mee kan doen, en dus op Witte Walvissen jagen?

Ik speel op de PS4, ben verbonden met uPlay en doe ook de AC Initiates Missie's (waarbij ik overigens pas bij missie 1 ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Ik heb de Aveline DLC ingewisselt op m'n PS4, maar er is aan het einde van het boekje ook nog een code 'B'. Is dit een 'extra' code voor bijv. iemand anders? Of is dit nog meer DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 16:12
EricNL schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:42:
Weet iemand misschien hoe het werkt met die Community Challenges? Ik moet nog Witte Walvissen jagen, maar blijkbaar gaat dat alleen via die Community Challenges. Ik begrijp alleen niet hoe ik daar aan mee kan doen, en dus op Witte Walvissen jagen?

Ik speel op de PS4, ben verbonden met uPlay en doe ook de AC Initiates Missie's (waarbij ik overigens pas bij missie 1 ben).
Ik snap het ook niet >< Ik weet wel dat je via database -> leaderboards de community challenges kan bekijken maar daar heb ik er nog nooit eentje zien staan :/

Heb de game al bijna uitgespeeld ondertussen, beetje gaar want als je hem uitgespeeld hebt heb je niets meer aan die challenges. Het is dan enkel nog nuttig voor het behalen van achievments of throphies, maar daar ben ik zelf niet zo van als het op deze manier moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
Je hebt community events en community challenges.

- Events zijn de witte walvissen, schatkisten of royal convoys welke je random tegen kan komen. (deze worden automatisch gedeeld, als je ze tegenkomt, met vrienden die ook AC:BF spelen)
- Challenges lopen af en toe. bv voor een bepaalde datum een x aantal kills. Momenteel is er geloof ik geen actief.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Het gevecht met de eind baas lukt niet op de PS4
spoiler:
Ik zit dus boven op de balk...die schuift dan heel langzaam naar voren richting Laureano Torres. Dan heb ik de mogelijkheid om een assassin uit te voeren. Ik heb het wel 10x geprobeerd maar hij raakt hem niet. Hij komt steeds net achter hem neer...Ik kan geen messen of zwaard wapens gebruiken helemaal niets. Alles lijkt wel geblokkeerd? Zijn er meer mensen met dit probleem?

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
King Dingeling schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:36:
Het gevecht met de eind baas lukt niet op de PS4
spoiler:
Ik zit dus boven op de balk...die schuift dan heel langzaam naar voren richting Laureano Torres. Dan heb ik de mogelijkheid om een assassin uit te voeren. Ik heb het wel 10x geprobeerd maar hij raakt hem niet. Hij komt steeds net achter hem neer...Ik kan geen messen of zwaard wapens gebruiken helemaal niets. Alles lijkt wel geblokkeerd? Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wacht tot hij is uitgepraat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Yannickzz schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Wacht tot hij is uitgepraat!
Oke...ga ik dat even proberen...thx

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Heb gisteren de missie gespeeld dat je dat schip van Blackbeard moet vinden. In het half uurtje dat ik de tijd heb genomen voldoende schepen geënterd om alle docks in Kenways fleet vrij te spelen en ook flink wat upgrades aan de Jackdaw kunnen doen door de enorme hoeveelheid metaal/hout die je met het veroveren van schepen kunt krijgen. Wel 'jammer' (hoewel ook wel heel handig) dat je tijdens het enteren van een schip even niet wordt aangevallen door andere schepen, geeft vaak mooi even de tijd om je schip te repareren voordat je weer een hunter in je nek krijgt. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe geen enkel zeegevecht heb verloren, behalve toen ik per ongeluk op 2 legendary man o' wars stuitte (helemaal rechtsboven op de kaart). Gewoon flink mortars gebruiken, dan als ze recht op je af komen je kettingkogels gebruiken en dan snel draaien, salvo main cannons en snel met je swivels afmaken.

Voorlopig gaat het nog niet vervelen, maar ga nu denk ik maar weer eens verder met de main storyline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EcoR schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:11:
Heb gisteren de missie gespeeld dat je dat schip van Blackbeard moet vinden. In het half uurtje dat ik de tijd heb genomen voldoende schepen geënterd om alle docks in Kenways fleet vrij te spelen en ook flink wat upgrades aan de Jackdaw kunnen doen door de enorme hoeveelheid metaal/hout die je met het veroveren van schepen kunt krijgen. Wel 'jammer' (hoewel ook wel heel handig) dat je tijdens het enteren van een schip even niet wordt aangevallen door andere schepen, geeft vaak mooi even de tijd om je schip te repareren voordat je weer een hunter in je nek krijgt. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe geen enkel zeegevecht heb verloren, behalve toen ik per ongeluk op 2 legendary man o' wars stuitte (helemaal rechtsboven op de kaart). Gewoon flink mortars gebruiken, dan als ze recht op je af komen je kettingkogels gebruiken en dan snel draaien, salvo main cannons en snel met je swivels afmaken.

Voorlopig gaat het nog niet vervelen, maar ga nu denk ik maar weer eens verder met de main storyline :)
Het zou vrij ingewikkeld worden als je nog steeds wordt aangevallen terwijl je een schip aan het enteren bent. Dan moet je en de tegenstanders vermoorden, en andere schepen aanvallen. Ja, het wordt minder realistisch inderdaad maar anders wordt 't wel errug moeilijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Wat ik me zou kunnen voorstellen is dat je gewoon nog niet aan enteren kan beginnen terwijl er nog andere schepen jacht op je maken. Zodra je alles om je heen hebt uitgeroeid kun je rustig gaan enteren, die schepen gaan toch nergens heen. Nu wil ik nog wel eens midden in een leuk gevecht even snel 'bijtanken' door een van de schepen te enteren. Maar goed, het is geen echte kritiek, het piraatje spelen vind ik veel te leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EcoR schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:10:
Wat ik me zou kunnen voorstellen is dat je gewoon nog niet aan enteren kan beginnen terwijl er nog andere schepen jacht op je maken. Zodra je alles om je heen hebt uitgeroeid kun je rustig gaan enteren, die schepen gaan toch nergens heen. Nu wil ik nog wel eens midden in een leuk gevecht even snel 'bijtanken' door een van de schepen te enteren. Maar goed, het is geen echte kritiek, het piraatje spelen vind ik veel te leuk.
Ja, dat zou een oplossing zijn. Maar tegen die tijd dat je alles hebt neergehaald zijn de meeste schepen allang gezonken, dus dan is dat ook weer niet heel realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Hoeveel sequenties moet je eigenlijk spelen om die routes bij kenway's fleet richting europa en afrika vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
masauri schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:14:
Hoeveel sequenties moet je eigenlijk spelen om die routes bij kenway's fleet richting europa en afrika vrij te spelen?
Ik heb het hele spel al uitgespeeld en nog heb ik die routes niet vrij gespeeld. Volgens mij moet je eerst alles vrij maken in de andere gebieden voordat je naar een niewe kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik zit denk ik halverwege het spel maar heb Afrika en Europa al wel vrij, maar nog niet alles. Volgens mij moet je inderdaad alle handelsroutes een keer doen om de rest vrij te spelen. Ik loop nu vast op capaciteitsproblemen, heb een man 'o war nodig maar nog niet in het spel veroverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EcoR schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:16:
Ik zit denk ik halverwege het spel maar heb Afrika en Europa al wel vrij, maar nog niet alles. Volgens mij moet je inderdaad alle handelsroutes een keer doen om de rest vrij te spelen. Ik loop nu vast op capaciteitsproblemen, heb een man 'o war nodig maar nog niet in het spel veroverd...
Bij de laatste missie moet je 2 man 'o wars verslaan om de missie te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Of als je je wanted level maximaal hebt, komen er een level 60 man o' war en een level 38 frigate achter je aan. Als je ze ziet en ze vallen nog niet aan laat je het roer los, zwem je erheen, moord je iedereen uit en als je dan weer terug naar je schip zwemt kun je 'm na 1 schot veroveren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

EcoR schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:16:
Hoeveel missies heb je vrijgespeeld op 100%
Volgens mij heeft dat er ook mee te maken.
Bij voortgangstracker zie ik bij de gouden balkjes staan tempeliersjachten, moordcontracten en zeecontracten.
Totale synch. is 74%
65% verhaalmissie, 75% extra missies, 97% verzamelobjecten, 87% nevenactiviteiten.
En nog heb ik afrika en europa niet...

[ Voor 21% gewijzigd door masauri op 03-01-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
masauri schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:09:
[...]

Hoeveel missies heb je vrijgespeeld op 100%
Volgens mij heeft dat er ook mee te maken.
Bij voortgangstracker zie ik bij de gouden balkjes staan tempeliersjachten, moordcontracten en zeecontracten.
Totale synch. is 74%
65% verhaalmissie, 75% extra missies, 97% verzamelobjecten, 87% nevenactiviteiten.
En nog heb ik afrika en europa niet...
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik heb net Europa vrijgespeeld en ik zit op ongeveer 58%, en heb nog lang niet 100% op alle missies. Was eigenlijk wel handig geweest als het ergens vermeld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Yannickzz schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:16:
[...]

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik heb net Europa vrijgespeeld en ik zit op ongeveer 58%, en heb nog lang niet 100% op alle missies. Was eigenlijk wel handig geweest als het ergens vermeld stond.
Ik had blijkbaar bij 1 van de landen een aantal nieuwe missies gemist.
Deze zijn nu allemaal bezig dus morgen weet ik of ik europa en afrika heb vrijgespeeld.
Zo niet weet ik het echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
masauri schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:01:
[...]

Ik had blijkbaar bij 1 van de landen een aantal nieuwe missies gemist.
Deze zijn nu allemaal bezig dus morgen weet ik of ik europa en afrika heb vrijgespeeld.
Zo niet weet ik het echt niet...
Ik vind uberhaubt de hele minigame behoorlijk saai en ingewikkeld als ik eerlijk moet zijn, het is dat je er wat reales mee verdient.. Het voegt vrij weinig toe vind ik zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door yannickzz op 04-01-2014 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het levert gemakkelijk wat centen op, verder af en toe leuke collectables/kunst voor in je woning en heel af en toe krijg je volgens mij een plan (bij mij 1x gebeurd dacht ik). Verder kan ik die fleet aansturen niet echt ingewikkeld noemen, de gevechten gaan het snelst als je steeds firebarrels op je vijanden afschiet, verder is het bootjes op missie sturen en klaar.

Ik zit nu op ongeveer 70% van de game en volgens de stats heb ik er zo'n 52 uur inzitten, gaat lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:56
Ja hoe krijg je eigenlijk nieuwe firebarrels voor je fleet? Dat is het enige wat ik nou nog niet heb uit kunnen vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als je bovenin naar de meest rechtse optie gaat (met R2), ben ff vergeten hoe die heet maar dan krijg je op de map al je eigen schepen te zien en die van de mensen in je friends list. Als je vervolgens een schip van een friend selecteert en helpt met een "speed up" dan krijg je daar 1 fire barrel voor en het kost je niets. Zo heb ik gisteravond iets van 25 fire barrels verdiend door wat vrienden te helpen met een speed up.

Moet je dus wel mensen in je friends list hebben die ook AC4 spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Chaoss schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:02:
Als je bovenin naar de meest rechtse optie gaat (met R2), ben ff vergeten hoe die heet maar dan krijg je op de map al je eigen schepen te zien en die van de mensen in je friends list. Als je vervolgens een schip van een friend selecteert en helpt met een "speed up" dan krijg je daar 1 fire barrel voor en het kost je niets. Zo heb ik gisteravond iets van 25 fire barrels verdiend door wat vrienden te helpen met een speed up.

Moet je dus wel mensen in je friends list hebben die ook AC4 spelen :+
Ik ben er dus achter gekomen hoe je de missies naar afrika en europa vrij speelt.
Je moet effectief iedere missie in ieder gebied minimaal 1X spelen.
Je speelt dan weer andere missies vrij in gebieden die je al hebt en dan speel je vanzelf alles vrij.
Gewoon zorgen dat je verschillende soorten schepen kaapt zodat je alle missies kan doen. (alles buiten de kannoneerboot dus.)
En voor iedereen die AC4 véél speelt, voeg me maar toe zodat we elkaar onderling kunnen helpen.
nightscath is men psn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Nog iemand die het moeilijk heeft met die schatten te vinden? Aan de coördinaten op de schatkaart heb je toch niets, aangezien je op de grote kaart alleen de coördinaten kan zien van de stad of het eiland zelf?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

electrom schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:59:
Nog iemand die het moeilijk heeft met die schatten te vinden? Aan de coördinaten op de schatkaart heb je toch niets, aangezien je op de grote kaart alleen de coördinaten kan zien van de stad of het eiland zelf?
http://www.ign.com/wikis/...-black-flag/Buried_Chests
En op youtube vind je ook filmpjes genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

t'is soms lastig, maar de meest schatten heb ik toch kunnen vinden adhv de aanwijzing op de kaarten, geloof dat ik 2x op YouTube iets heb opgezocht en de andere 12 heb ik zelf gevonden (de rest moet ik nog).

Die coördinaten geven idd alleen maar globaal het eiland aan waar je moet zijn, voor de rest is het gewoon kijken en vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EcoR schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:10:
Dat doe ik wel altijd hoor, als ik een schip aanval en andere schepen schieten nog op me vaar ik gewoon naar dat brandende schip toe. Dan rondje ingedrukt houden en de boel overnemen.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste