• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 14:25

Assassin's Creed IV: Black Flag

Platform & Release:
29 oktober 2013: Xbox 360 & Playstation 3
21 november 2013: Wii U, PC & Playstation 4
2014: Playstation 4 & Xbox One (de release van de Xbox One in NL is uitgesteld tot 2014)
(bron: bol.com)

Beschrijving:
Assassin's Creed IV: Black Flag draait om Edward Kenway, de overgroot vader van Connor uit ACIII en speelt zich af in het Caribisch gebied in het 'Gouden tijdperk der piraterij' (circa dertig jaar van de eerste helft van de achttiende eeuw) in één open wereld (zonder laadtijden) met daarin eilanden zoals Cuba, Jamaica en de Bahamas. Het verhaal zal zich volgens de ontwikkelaar voor 40% op zee en 60% op het land afspelen.

Info aan de hand van:
Preview van Tweakers (4 maart 2013).
E3-preview van Tweakers (17 juni 2013)
Hands-on preview van Tweakers (26 augustus 2013)

Edward Kenway
Edward Kenway is duidelijk een heel ander hoofdpersonage dan je tot nu toe gewend bent van de Assassin's Creed-serie. Altair, Ezio en Connor waren allemaal op een bepaalde manier de 'good guys'. Edward is echter voornamelijk een piraat, compleet met alle plunderingen, moorden en berovingen die daarbij horen. Het is, zogezegd, een rotte appel. Die appel stuit eigenlijk bij toeval op de immer voortdurende strijd tussen de Templars en de Assassins, en hij raakt op die manier betrokken bij het moordenaarsgilde. Niet verwonderlijk: de Templars staan voor controle, de Assassins voor vrijheid, en ultieme vrijheid is nu net een van de grondbeginselen van de piraterij. Edward zal net als Ezio en Connor gebruik maken van Dual Hidden Blades en het schieten zal free aim zijn, waardoor je meer controle hebt over waar je op schiet

Als piratenkapitein is het vrij logisch dat Edward in de strijd tussen de piraten en de Britse Royal Navy aan de kant van de piraten staat. Met die piraten is Edward betrokken bij de formatie van de 'Republic of Pirates', en iets later ook bij de val van dat bondgenootschap der piraten. Edwards band met de piraten wordt door niemand zo goed weergegeven als door de iconische piraat Blackbeard. De beroemde piraat met het immense postuur en de zwarte baard is een van de bekende namen in Assassin's Creed IV: Black Flag en hij dient bovendien als Edwards vriend en mentor. Dat is leuk, want een type als Blackbeard is meestal de grote vijand die je moet verslaan, niet je meest trouwe strijdmakker en mentor...
Historische gebeurtenissen.

Blackbeard is slechts een van de iconische piraten die hun opwachting maken in Assassin's Creed IV: Black Flag, Ook Calico Jack, Charles Vane, Benjamin Hornigold en Anne Bonny zullen aanwezig zijn. Naast de bekende namen bevat het spel ook een aantal historische gebeurtenissen, zoals een aanval van één piratenschip op 42 Portugese schepen en de slachting van de Spaanse armada. Net als zijn voorgangers moet de game namelijk een historische basis hebben. Ubisoft heeft zich als doel gesteld het gouden tijdperk der piraterij zo natuurgetrouw mogelijk in beeld te brengen, en daar horen bekende figuren en gebeurtenissen bij.

Caribisch gebied
In de nieuwe spelwereld van het Caribisch gebied beslaat een gebied waarin Cuba centraal ligt. In het noorden strekt de map zich uit tot Nassau en in het zuiden is het hedendaagse Jamaica te vinden, terwijl ten oosten van Cuba de piratennederzetting Tortuga ligt. Het is slechts een handjevol plaatsen dat je vrij kunt verkennen.

Net als een aantal van zijn voorgangers telt Black Flag drie grote steden. Op Cuba ligt Havana, dat natuurlijk toebehoort aan de Spanjaarden. Het inmiddels Jamaicaanse Kingston was in die tijd een belangrijke stad voor de Britten, terwijl Nassau eigenlijk een 'piratenstad' (hoofdstad van de republiek der piraten) was. Dat zijn de drie grote steden van Assassin's Creed IV, en volgens de makers zullen spelers er de traditionele AC-gameplay terugzien, met het rennen over daken en beklimmen van torens.

Misschien nog wel belangrijker dan de drie grote steden is het gegeven dat de speler vrij is om de Caribbean te verkennen, waar en wanneer hij dat wil. Zoals de ontwikkelaar het nu voor zich ziet, kan Edward gewoon van zijn schip springen en naar een eiland zwemmen. Als hij daar klaar is, kan hij gewoon weer terug zwemmen, op zijn schip klimmen en verder varen. Naar alle waarschijnlijkheid hebben de grotere steden wel een laadscherm.

De Jackdaw
Om de Caribbean verkennen beschikt in Black Flag over zijn eigen schip, De Jackdaw. Dat schip is niet alleen een vervoermiddel en wapen, maar bijna een personage op zichzelf. De speler dient zijn tobbe flink te upgraden, op allerlei manieren. Met alleen een flink aantal kanonnen ben je er dus nog niet.

Dat upgraden hangt samen met het baas-systeem van de game. Edward en zijn crew komen af en toe een schip tegen dat een bepaald gebied bewaakt. Wil Edward dat gebied betreden, dan zal eerst afgerekend moeten worden met het schip in kwestie. Door het schip via zijn spyglass te bekijken, kan Edward zien hoe sterk zijn vijand is en welke upgrades de Jackdaw nodig heeft om een kans te maken in een vuurgevecht.

Zoals je van een game met een piratensetting mag verwachten, breng je aardig wat tijd door op de Jackdaw. Volgens Ubisoft wordt de verdeling tussen gameplay op land en gameplay op zee ongeveer 60 procent versus 40 procent. Hoewel we de gameplay nog niet in actie hebben gezien, valt aan te nemen dat voor het varen wordt voortgeborduurd op de in Assassin's Creed III ingezette lijn.

Zeker is wel dat er regelmatig met andere schepen moet worden geknokt. De speler krijgt daarbij veel vrijheid om een eigen aanpak te kiezen. Een zeeslag zal beginnen met flinke kanonsalvo's, maar uiteindelijk vaak uitdraaien op een gevecht op een van beide schepen. Het enteren speelt dan ook een grote rol, en ook daarbij heeft Edward verschillende mogelijkheden. Spelers zijn vrij om gewoon naar de overkant te springen, maar ze kunnen bijvoorbeeld ook eerst in de mast klimmen en het gevecht van boven benaderen, of om het vijandelijke schip heen zwemmen en vanuit onverwachte hoek aanvallen.

Weg 100% sync
Over de zestig procent van het spel die zich op land afspeelt is veel minder informatie. Het belangrijkste detail is dat de vrije aanpak in hoe je een assassination uitvoert, weer terug is. Als je de eerste Assassin's Creed hebt gespeeld, weet je dat Altaïr vaak uit diverse uitvoeringen kon kiezen. Dat systeem keert terug in deel vier.

Next Gen
Waarschijnlijk laat Ubisoft pas in-game beelden zien als de ontwikkelaar heeft bepaald waar het niveau van de pc- en de next-gen-versies komt te liggen. Voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 hoeft niet meer dan de al in deel drie bereikte kwaliteit te worden verwacht. Het is goed mogelijk dat ook in in de Ubisoft-studio in Montreal nog niet helemaal duidelijk is wat wel en wat niet kan met de PlayStation 4 en de nog niet aangekondigde nieuwe Xbox.

Heden
Je kunt in Assassin's Creed IV in het heden spelen, maar of dat iets met het verhaal te maken heeft, is nog niet duidelijk. Volgens Ubisoft is de speler zelf de hoofdrolspeler in het heden. Mensen kunnen zelf op onderzoek gaan binnen het kantoor van Abstergo. Wat dat precies betekent en wat daar dan te doen valt, maakt Ubisoft pas later bekend.

Multiplayer
Ook over de multiplayer-mogelijkheden van Assassin's Creed IV: Black Flag kon de ontwikkelaar nog niet veel vertellen, anders dan dat de multiplayer-modi van de vorige games worden doorontwikkeld en dus zullen terugkeren in deel vier. Of daar nieuwe onderdelen aan worden toegevoegd, is echter nog onduidelijk.

Exclusive content PS3 en PS4
Op de PS3 en PS4 is circa 60 minuten exclusive content beschikbaar waar in enkele (3 à 4) missies met Avaline de Grandpré, de hoofdpersoon uit AC3:Liberation (PS:Vita) gespeeld kunnen worden.

Overige info:
Interview met de creative director van het spel, Jean Guesdon: http://www.gamer.nl/inter...n-frisse-ervaring-leveren
Website van Eurogamer ook met een interview: http://www.eurogamer.net/...plans-to-hook-you-back-in
Q&A met Darby McDevitt: bulletrene in "[Multi] Assassin'Creed IV: Black Flag"

Trailers & Gameplay Demo's:

[YouTube: http://youtu.be/M26IaWh5xTs]

Screenshots & Artwork:

Screenshots & Artwork (Multiplayer):

Preorder packs:

The Black Chest Edition & The Buccaneer Edition

The Skull Edition & Special Edition

[Voor 255% gewijzigd door janvanmil op 24-10-2013 13:34]

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 14:43
Ik ben stiekem wel blij dat er een deel vier verschijnt :) In eerste instantie begreep ik dat 3 de laatste zou zijn, maar dat zal wel over het gedeelte met Desmond gaan. Ben benieuwd :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

@ Hierboven; jup er werd van te voren aangekondigd dat de lineage van Desmond zou eindigen :) Gelukkig niet de reeks, kan nog veel uitgehaald worden (zonder het te melken hopelijk maar dan nog blijf ik het leuk vinden :P )

Xbox Live ID:Notna8310

• janvanmil
Notna schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 07:20:
@ Hierboven; jup er werd van te voren aangekondigd dat de lineage van Desmond zou eindigen :) Gelukkig niet de reeks, kan nog veel uitgehaald worden (zonder het te melken hopelijk maar dan nog blijf ik het leuk vinden :P )
Ubisoft heeft pas aangegeven dat ze ieder jaar een frisse ervaring willen leveren. (zie: http://www.gamer.nl/inter...n-frisse-ervaring-leveren) Dus waarschijnlijk ieder jaar een nieuwe Assassin's Creed. Of je dat uitmelken moet noemen is een vraag. Persoonlijk vind ik dat wel relaxed, zeker als ze ieder jaar een interessant verhaal neerzetten met iedere keer wat betere / vernieuwende gameplay.

[Voor 6% gewijzigd door janvanmil op 07-03-2013 08:32]

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Zolang er elk jaar voldoende vernieuwingen zijn op het gebied van gameplay, de serie in grafisch opzicht met zijn tijd meegaat, en er om de zoveel tijd een verfrissende setting wordt geintroduceerd blijf ik waarschijnlijk nog wel even geintresseerd :)

Ben zelf erg benieuwd wat voor Collectors editions we bij AC4:BF kunnen verwachten!

@janvanmil: Nette startpost !

• Notna

Notna

Where are you?®

Misschien kan je voor de startpost om het iets minder karig te maken hier wat informatie nog vandaan halen:

reviews: Eerste blik op Assassin's Creed IV: Black Flag

• janvanmil
Notna schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:12:
Misschien kan je voor de startpost om het iets minder karig te maken hier wat informatie nog vandaan halen:

reviews: Eerste blik op Assassin's Creed IV: Black Flag
Ok, daar ga ik vanavond even mee aan de slag, de link is alvast toegevoegd aan de startpost

[Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 07-03-2013 09:52]

• bulletrene
Volgens mij is dit een in-game screenshot, en dan hoop ik dat er nog heel wat geoptimaliseerd wordt :P Persoonlijk vind ik het er namelijk niet super uitzien, maar het spel is natuurlijk nog vol in ontwikkeling dat moeten we niet vergeten.

Nieuwe screenshots: http://www.gamequarter.be...creenshots/galerij/709229

[Voor 42% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2013 10:11]

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-06 10:23
bulletrene schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:57:
Zolang er elk jaar voldoende vernieuwingen zijn op het gebied van gameplay, de serie in grafisch opzicht met zijn tijd meegaat, en er om de zoveel tijd een verfrissende setting wordt geintroduceerd blijf ik waarschijnlijk nog wel even geintresseerd :)

Ben zelf erg benieuwd wat voor Collectors editions we bij AC4:BF kunnen verwachten!

@janvanmil: Nette startpost !
Ik ben ook erg benieuwd naar de Collectors Edition.
Dit zijn van die spellen waar ik graag wat meer geld voor neerleg als ik daar mooie
dingen extra voor krijg :9

• bulletrene
Dubrillion schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:34:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd naar de Collectors Edition.
Dit zijn van die spellen waar ik graag wat meer geld voor neerleg als ik daar mooie
dingen extra voor krijg :9
Ben ik met je eens.
Heb zelf tot nu altijd de meest speciale edities gekocht ( Codex/Animus/Freedom Edition ).
Enige keer dat ik een beetje teleurgesteld was, was bij de Animus Edition van AC:R. Dit omdat de behuizing een beetje goedkoop overkwam voor zo'n dure editie. De Freedom edition van AC3 heeft dat weer goed gemaakt met het mooie beeldje van Connor :P

Ik verwacht dat ze in de collectors edition van AC4:BF wel een piraten/assassin vlag zullen stoppen :P

Nog meer screenshots : http://www.gamersnet.nl/n...blackbeard_jungle_en_zee/

[Voor 15% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2013 13:02]

• Dubrillion
Ik vond het verschrikkelijk dat bij de Join or Die editie wel dat medaillion zat en bij de Freedom Edition niet.... Zou dat medaillion alsnog wel willen hebben :D

• bulletrene
Zojuist kwam ik een artikel tegen van GameInformer waarin er wat details beschreven worden aan de hand van een interview wat ze hebben gehad met Darby Mc.Devitt.
Zo komt onder andere het volgende voor in de "preview" :

- De game is in ontwikkeling sinds september 2011
- Edward komt Blackbeard, Calico Jack, Charles Vane, Benjamin Hornigold, en Anne Bonny tegen.
- De grote steden zoals Kingston/Havana/Nassau hebben wel gewoon laadtijden. De kleine locaties niet.
- Edward zal net als Ezio en Connor gebruik maken van Dual Hidden Blades.
- Het schieten is nu Free Aim. Hierdoor heb je meer controle over waar je op schiet

Het hele artikel kun je hier lezen: http://www.gameinformer.c...v-black-flag-preview.aspx

En nog een nieuwe screenshot:

Als je hiernaar kijkt lijkt het erop dat er misschien een keuze aanwezig zal zijn om de "hood" omhoog/omlaag te doen!

[Voor 20% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2013 19:24]

• janvanmil
Ik heb de startpost uitgebreid met delen uit de preview van Tweakers, aangevuld met andere informatie. Hopelijk vinden jullie het niet te uitgebreid, want dan moet ik een andere oplossing gaan zoeken. (Weet misschien iemand of ik delen van de tekst misschien kan verbergen, zodat deze wanneer iemand dit wil zichtbaar gemaakt kunnen worden?)

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:00:
Ik heb de startpost uitgebreid met delen uit de preview van Tweakers, aangevuld met andere informatie. Hopelijk vinden jullie het niet te uitgebreid, want dan moet ik een andere oplossing gaan zoeken. (Weet misschien iemand of ik delen van de tekst misschien kan verbergen, zodat deze wanneer iemand dit wil zichtbaar gemaakt kunnen worden?)
Dikke prima :) d:)b

Misschien alleen het eerste log aanpassen met een wat console neutraler plaatje zoals dit:

http://download.gamezone....-4-Black-Flag-artwork.jpg

• janvanmil
Notna schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:42:
[...]

Dikke prima :) d:)b

Misschien alleen het eerste log aanpassen met een wat console neutraler plaatje zoals dit:

http://download.gamezone....-4-Black-Flag-artwork.jpg
Check!

• bulletrene
@janvanmil, ziet er netjes uit! Ik denk dat je zo een mooie startpost hebt :) Alleen de Edward trailer is stuk :P

Er is nog een Assassins Creed in de maak, maar het is nog niet duidelijk of het hier om een game of film of iets dergelijks gaat. Het kan ook een Vita titel zijn. Het draagt de naam: Assassin's Creed: Rising Phoenix.

[Voor 4% gewijzigd door bulletrene op 08-03-2013 10:13]

• janvanmil
bulletrene schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:43:
@janvanmil, ziet er netjes uit! Ik denk dat je zo een mooie startpost hebt :) Alleen de Edward trailer is stuk :P

Er is nog een Assassins Creed in de maak, maar het is nog niet duidelijk of het hier om een game of film of iets dergelijks gaat. Het kan ook een Vita titel zijn. Het draagt de naam: Assassin's Creed: Rising Phoenix.

[afbeelding]
De trailer heb ik aangepast.

Hoe zat dat trouwens met dat initiates verhaal, ik heb me aangemeld maar ik krijg geen inlog code?

• bulletrene
janvanmil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:24:
[...]

De trailer heb ik aangepast.

Hoe zat dat trouwens met dat initiates verhaal, ik heb me aangemeld maar ik krijg geen inlog code?
Ik weet niet waarom je nog geen inlog code hebt gehad. Bij mij duurde het ook 2 dagen voordat ik die kreeg.

Ondertussen is er een 2e screen "uitgelekt" van AC Rising Phoenix :

• Notna

Notna

Where are you?®

Moet toch wel lachen om dat watermerk rechts onder :+

• bulletrene
Op een duitse gamesite zijn de collectors edition voor AC4:BF opgedoken. Zonder foto's of beschrijving. Alleen de naam en de prijs voor de PS3 versie. € 119.00.

Bron: http://www.gameware.at/in...28AT%29?emphasize=MS-AC4C

• Dubrillion
Frusterend dat er geen beschrijving bij staat.
Sowieso zal het niet lang meer duren voordat het bekend wordt gemaakt denk ik.
Als hij net zo groots wordt als deel III pre-order ik op de eerste dag :D

• bulletrene
Overigens wel intressant dat er bij de PC collectors editie ook als release gewoon 31-10-2013 staat. Dit suggereert dat de PC versie tegelijk uitkomt met de consoles?

Ook staat er als release voor de PS4 15-01-2014...

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:21:
Overigens wel intressant dat er bij de PC collectors editie ook als release gewoon 31-10-2013 staat. Dit suggereert dat de PC versie tegelijk uitkomt met de consoles?

Ook staat er als release voor de PS4 15-01-2014...
Ik ben benieuwd, vooral naar de verschillen tussen de current-gen en next-gen consoles. Vooralsnog heeft het grafische verschil tussen de pc en de consoles van AC3 me niet kunnen overtuigen. Hopelijk kan er door de rekenkracht meer detail in de omgeving worden ontwikkeld. Al heeft AC3 voor mij al een indrukwekkende omgeving waarin dingen gebeuren.

• Anoniem: 429879
  • Niet online
Gameplay trailer: YouTube: Assassin's Creed 4 Black Flag - Wereldpremière: Gameplay trailer [NL]

Let ook op de box die aan het eind wordt getoond. Ziet er erg gaaf uit!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:23

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ziet er heel gaaf uit, maar soms lijkt het next gen, soms hellemaal niet, hoop dat ze wel voor de ps4 en future xbox 1080p met 60fps halen, maar 720p met 60fps neem ik ook genoegen mee ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
http://www.polygon.com/20...railer-collectors-edition
The "Black Chest" edition is exclusive to Ubisoft's proprietary Uplay network
Ik ben benieuwd naar de prijs en of ze het ook in NL aan zullen bieden. Die figurine wat er in zit is wel een stukje groter dan die uit de vorige delen.. :o

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Notna

Notna

Where are you?®

130 euro a 150 euro

http://shop.ubi.com/store...-Black-Chest-Edition.html

Holy crap maar so worth it lol

buccaneer editie is 100euro
http://shop.ubi.com/store...he-Buccaneer-Edition.html

[Voor 71% gewijzigd door Notna op 25-03-2013 20:59]

• Dubrillion
Het komt er dus op neer dat de Black Chest Editie alleen van de Ubishop te bestellen is?
Want ik zit een beetje te wachten tot Bol.com ze als pre-order krijgt.
Ik zit nog te twijfelen tussen de Buccanneer en de Black Chest.
Die 55cm figurine is wel erg groot op me kast :o

Ergens ben ik alleen bang dat als ik de Buccanneer versie bestel ik spijt krijg.
Al raak je de helft van die extra content nooit meer aan :D

[Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 26-03-2013 08:49]

• Notna

Notna

Where are you?®

Yup, die Black chest is alleen via Ubi te krijgen. Ik had daar de AC III Freedom Edition ook vandaan (met de figurine?) en die was de dag na release binnen (werd de dag van release verzonden) en was nog het goedkoopste daar ook. Geen slecht ervaring mee. Ze werken echter wel met het systeem; first come first serve. Dus als je snel besteld krijg je het ook eerder binnen cq. weet je zeker dat je er 1 hebt. Prima ervaring mee persoonlijk :)

Ik denk dat ik voor Buccaneer editie ga. Die Black Chest is wel heel erg mooi kwa content maar ik zou het dan alleen voor de grotere figurine doen (immer is de Buccanneer editie precies hetzelfde alleen minus de boeg van het schip) en de 2 canvas doeken + Black Flag. Waar ik die laatste moet laten (vlaggen en doeken) geen idee. Daarnaast is 150 euro wel erg aan de prijs. 100 euro vind ik dan nog net leuk zeg maar :)

• Dubrillion
Je kan ook voor super express kiezen, dan komt er 10euro bij.
Dan komt hij binnen 1 dag binnen ofz...

• Notna

Notna

Where are you?®

Zonder de express doet hij dat ook dus dat is weggegooid geld ;)

• Dubrillion
Notna schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:17:
Zonder de express doet hij dat ook dus dat is weggegooid geld ;)
Thanks.
Ik ga denk toch voor de Black Chest O-)

UPDATE: Ik heb de Black Chest besteld.
Hij gaf een serverfout maar krijg wel een bevestiging van PayPal en de Ubisoftshop, dus het zal wel goed zijn gegaan. Soms moet ik zn extreme versie hebben en dat doe ik alleen bij Assassins Creed O+

Productnaam: Assassin’s Creed® IV Black Flag™ - The Black Chest Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Thu Oct 31 00:00:00 CDT 2013

Staat op Bol.com 29-11... dus ben benieuwd :o

[Voor 54% gewijzigd door Dubrillion op 26-03-2013 09:29]

• bulletrene
Het kan aan mij liggen, want het is en blijft een smaak kwestie natuurlijk... maar ik vindt de figurines niet zo mooi deze keer :P

Denk dat ik daarom toch maar voor de wat simpelere versie ga deze keer.. de Skull Edition. Mooie steelcase + wat extra ingame content en een artbook :)

Het enige verschil met de buccanneer edition is dan de figurine en 1 dlc missie -> die dlc koop ik dan later wel.
En als je kijkt wat er allemaal bij de Black Chest edition zit... ga ik toch allemaal niet kwijt kunnen.. vlaggen, canvas doeken etc...

• Dubrillion
bulletrene schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:58:
Het kan aan mij liggen, want het is en blijft een smaak kwestie natuurlijk... maar ik vindt de figurines niet zo mooi deze keer :P

Denk dat ik daarom toch maar voor de wat simpelere versie ga deze keer.. de Skull Edition. Mooie steelcase + wat extra ingame content en een artbook :)

Het enige verschil met de buccanneer edition is dan de figurine en 1 dlc missie -> die dlc koop ik dan later wel.
En als je kijkt wat er allemaal bij de Black Chest edition zit... ga ik toch allemaal niet kwijt kunnen.. vlaggen, canvas doeken etc...
Ja tuurlijk blijft het een kwestie van smaak.
Ik vind de figurine juist wel mooi.
Al is de Black Chest wel een beetje overdreven weet ik van mezelf dat ik spijt krijg als
ik hem niet neem |:( .

• janvanmil
Zo in het kort denk ik dat ik ga voor de skull edition. Ik zal vanavond even de startpost updaten met de pre-order info.

• bulletrene
Dubrillion schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:05:
[...]

Ja tuurlijk blijft het een kwestie van smaak.
Ik vind de figurine juist wel mooi.
Al is de Black Chest wel een beetje overdreven weet ik van mezelf dat ik spijt krijg als
ik hem niet neem |:( .
Ik snap wat je bedoelt :p ik heb in het verleden altijd de meest luxe versie gekocht.. maar als ik kijk naar de prijs + wat er allemaal in de black chest editie zit. Dan moet ik gewoon eerlijk zeggen dat ik met een groot deel van die editie na een paar weken niets meer doe, dat het ergens in een donker hoekje onder het stof komt te liggen. En dat is dan zonde van het geld :P

De Skull edition is voor mij dan ook een mooie keuze :) de game + wat leuke extra's tegen een mooi prijsje!

• Dubrillion
Hahaha je hebt ook helemaal gelijk hoor.
Ik ga die vlag niet ophangen...
Me vriendin vindt het hardstikke leuk hoor en zegt je moet de Black Chest nemen, maar ik ga echt geen piraten vlag meer ophangen in me slaapkamer. Die figurine vind ik dan wel weer stoer.

Als we ooit een huisje krijgen (fantastische tijd zo met de banken enz)
komt er ook een mooie boekenkast te staan met speciale steelcases en alle series die we al hebben :D
Uiteraard komen dan deze figurines er ook bij te staan.

Negeer alles :*) .

Me bestelling was dus alsnog niet doorgekomen en alle versies (excl. de Black Chest) zijn
te pre-orderen bij Bol.com. Deze levert wel op de dag van release (al staat er wel 29-11 ipv 31-10 maar dat zullen ze wel recht brijen).
Ik ga alsnog voor de Buccanneer editie van Bol.com. Ik doe inderdaad niks meer met die vlaggen en vind 40euro dan nog best de moeite om te besparen O-). Alleen jammer van de steelcase, maar pech 8)7

En ja Bulletrene dit is jou schuld ;)

[Voor 33% gewijzigd door Dubrillion op 26-03-2013 11:37]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:48

Player1S

Formerly known as L1nt

Net de Buccaneer editie gepre-ordered bij Bol.com voor 99 euro.

De Black Chest is mij net iets te duur. Kan voor mijzelf die 30 euro meer niet rechtvaardigen.

Player1s Twitch

• bulletrene
haha heel goed :P Guilty as charged..

Ik ga ook bij Bol.com bestellen, daar heb ik tot op heden al mijn collectors editions al gekocht, en de levering/service is altijd goed geweest, dag van de release de game binnen :)

Ik ga overigens dit jaar wel overstappen naar de PC voor Assassins Creed.
Heb deeltje 1 ooit op de PC gespeeld, beviel me goed alleen de controls waren niet super.
Deel 2/brotherhood/revelations en deel 3 allemaal op de xbox360 gespeeld, maar nu ik mijn PC weer eens een leuke upgrade heb gegeven en een xbox360 controller eraan heb hangen gaan we deeltje 4 maar weer eens op de PC aanschaffen :) scheelt ook nog eens wat extra centjes :p het zijn toch al dure tijden momenteel !

• Dubrillion
L1nt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:07:
Net de Buccaneer editie gepre-ordered bij Bol.com voor 99 euro.

De Black Chest is mij net iets te duur. Kan voor mijzelf die 30 euro meer niet rechtvaardigen.
30euro verschil zit hem in de PC versie denk.
De PS3 / XBOX versie is 150 :o
bulletrene schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:08:
haha heel goed :P Guilty as charged..

Ik ga ook bij Bol.com bestellen, daar heb ik tot op heden al mijn collectors editions al gekocht, en de levering/service is altijd goed geweest, dag van de release de game binnen :)

Ik ga overigens dit jaar wel overstappen naar de PC voor Assassins Creed.
Heb deeltje 1 ooit op de PC gespeeld, beviel me goed alleen de controls waren niet super.
Deel 2/brotherhood/revelations en deel 3 allemaal op de xbox360 gespeeld, maar nu ik mijn PC weer eens een leuke upgrade heb gegeven en een xbox360 controller eraan heb hangen gaan we deeltje 4 maar weer eens op de PC aanschaffen :) scheelt ook nog eens wat extra centjes :p het zijn toch al dure tijden momenteel !
Ik heb ook de PC versie.
Ik heb net een nieuwe game PC in elkaar gezet met een prachtige GTX670 die het allemaal wel leuk moet kunnen spelen. En uiteraard ook met de Xbox360 controller. Dat speelt stukken fijner _/-\o_

Wel voor Vrijdag bestellen dan krijg je Black Flag: The Watch bij.
Wat het precies inhoudt in bij mij nog onbekend.

Unieke Assassins Creed IV pre-order actie!
Reserveer nu Assassins Creed IV: Black Flag, dan heb je de game op de releasedatum in huis. Je krijgt bovendien exclusief toegang tot het VIP Programma The Watch*. Speel exclusieve content vrij en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes. *De DLC-codes worden iedere vrijdag voor 17.00 uur per e-mail verstuurd aan klanten die voor vrijdag hebben besteld. Wees er snel bij want op = op!

[Voor 69% gewijzigd door Dubrillion op 26-03-2013 12:56]

• bulletrene
Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar dat The Watch programma. Wat ik op internet kan vinden is het een soort programma waar je de laatste nieuwsberichten en events die met AC te maken hebben kunt vinden. ( niet super bijzonder dus.. maar wel leuk om te hebben :P alles voor de heb :+ )

Ik twijfel eerlijk gezegd toch nog een klein beetje tussen de skull of buccaneer versie :P Het enige verschil is de statue en 1 DLC van 15 minuten... want dat vindt ik persoonlijk een beetje magertjes. Je krijgt 3 DLC pakketten van elk 15 minuten. is niet echt lang :P

• Dubrillion
bulletrene schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:39:
Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar dat The Watch programma. Wat ik op internet kan vinden is het een soort programma waar je de laatste nieuwsberichten en events die met AC te maken hebben kunt vinden. ( niet super bijzonder dus.. maar wel leuk om te hebben :P alles voor de heb :+ )

Ik twijfel eerlijk gezegd toch nog een klein beetje tussen de skull of buccaneer versie :P Het enige verschil is de statue en 1 DLC van 15 minuten... want dat vindt ik persoonlijk een beetje magertjes. Je krijgt 3 DLC pakketten van elk 15 minuten. is niet echt lang :P
Ach anders betaal je 5 EUR voor die extra DLC en dus maar 15 EUR voor de figurine.
Ik vind het dat geld dan nog wel waard ;)

Ben ook benieuwd hoe dat The Watch programma uitpakt. Mag wel iets uitgebreider voor
de Diehard fans die bestellen op de dag dat de collector editions worden aangekondigd ;)

[Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 26-03-2013 14:43]

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

bulletrene schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:08:

Dat is ook de grootste reden dat ik daar bestel. Soms wel wat duurder maar als ik soms lees van anderen dat ze de beste koopjes zoeken en vervolgens 2-3 weken mogen wachten op de levering terwijl de rest al lekker kan gamen dan weet ik het wel. Liever paar euro meer en op de release dag gamen dan 2-3 weken mezelf zitten op te vreten en het topic mijden als de ziekte.
Dubrillion schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:54:
[...]

30euro verschil zit hem in de PC versie denk.
De PS3 / XBOX versie is 150 :o
Ah, dan is het voor mij helemaal niet te rechtvaardigen....150 is bijna 3 games. 100 euro is al bijna 2 games maar dat vind ik het voor Assassin's creed dan wel weer waard.

Player1s Twitch

• bulletrene
Volgens mij zijn er officieel nog geen PC Requirements uitgegeven door Ubisoft, maar de volgende specs duiken op verschillende site's op :

Minimum System Requirements

Operating System: Windows Vista 32 bit
Processor: Core 2 Duo E6700 2.66GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
RAM: 3 GB
Disk Space: 20 GB
Video RAM: 512 MB
Video Card: GeForce GT 440 GDDR5 / Radeon HD 3870
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection
Direct X: Direct X 10

Recommended System Requirements

Operating System:Win 7 64 bit
Processor: Core i5-670 3.46GHz / Phenom II X4 905e
RAM: 6 GB
Disk Space: 20 GB
Video RAM: 1 GB
Video Card: GeForce GTX 650 / Radeon HD 7750 GDDR5
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection
Direct X: Direct X 11

Bron: http://games-requirements...80%99s-Creed-4-Black-Flag

[Voor 4% gewijzigd door bulletrene op 26-03-2013 17:31]

• janvanmil
Net de Skull Edition besteld bij bol.com, inderdaad om de reden dat ze (tot nu toe) altijd op de dag van de release geleverd hebben! Jammer dat het nog zo lang duurt tot november...

Ook meteen de startpost geupdate. Weet iemand hoe ik een gallery kan maken van al die grote afbeeldingen? Lijkt me beter voor het overzicht.

[Voor 28% gewijzigd door janvanmil op 26-03-2013 18:31]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Van Assassins Creed 2 (geen idee meer welke van de 3 :P) had ik ook de meest "luxe" versie besteld bij bol maar nooit geleverd gekregen -O-. Toen ie op de release-dag nog niet afgeleverd was gemaild met ze en ik moest maar geduld hebben (wat ik niet had). Naar Gamemania hier in de buurt gebeld en daar hadden ze er nog 1 liggen en die ben ik toen direct op gaan halen. Een paar dagen later mail van bol dat ze mijn bestelling geannuleerd hadden omdat ie niet meer leverbaar was (terwijl ik de bestelling zelf geannuleerd had en daar ook al een bevestiging van had).
De volgende versies heb ik allemaal bij bol besteld en allemaal goed geleverd gekregen maar spannend is het soms wel. :P

Nu in ieder geval de BlackChest-versie besteld. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Dubrillion
Ik hoop wel dat AC IV: Black Flag wat meer ''terug naar ze roots'' gaat.

Het leuk aan AC I vond ik ten eerste de setting.
- Het opkomen van de Tempeliers naar een wereldmacht.
- Het echte duidelijke gevecht tussen de Tempeliers die op de achtergrond verbonden zijn.
- De Assassins die nog als een grote club samen opereren met een leider.

Het leuke aan AC III vond ik dat ze de tijd namen om het verhaal rond Connor uit te leggen.
Met het spelen als Haytam en later Connor als kleine jongen. Toch sprak het karakter me niet helemaal aan. Het was Connor tegen de rest. Niet echt het samenwerken van deel I.

Ook was ik de Assassins een beetje kwijt. In deel II komen alle Assassins uiteindelijk bij elkaar.
Nu was er niemand behalve je mentor. Dat vind ik erg jammer.

Ze legden ook helemaal niets uit over de geschiedenis van de Tempeliers.
Niks over het ''heilige land''. Niks over Ezio en Italie. Als Altair en Ezio zo belangrijk waren
voor de Assassins. Waarom wordt er dan niks over vertelt. Dit zou de games veel meer laten samen hangen.

Ik geloof niet dat dit in AC IV veranderd aangezien ze in de trailer al spreken van een ''vrij man / piraat''
opgeleid door Assassins. Maar je ziet niks van een conflict met de Tempeliers. Er word niet eens over gesproken.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb bewust gewacht op de Collector Editions om er één op dag één te bestellen. Ik ben gek op de Assassins Creed reeks. Het is alleen nu nog de gameplay waar ik gek op ben en niet meer zo zeer de setting en de richting die de reeks op gaat.

Een echte ''AC V'' is voor mij één in Azie / Europa. Die zich afspeelt in meerdere landen / Grote steden. Waar de Assassins nog een grote groep zijn die samenwerken onder één / meerdere leiders. Geloofwaardig spel over de opkomst van een belangrijk Assassin. Waar de Tempeliers op de achtergrond samenwerken aan een Nieuwe Wereld Orde, maar dit wel allemaal duidelijk en geloofwaardig wordt uitgelegd. Ook gewoon weer een Assassin a la Altair. Mes / Zwaard en Hidden Blade. Geen paraplu om van daken te springen en andere carpriolen. Gewoon weer een Assassin die kan blenden in de menigte en vanuit onbekende hoek aanvalt.

• bulletrene
Zojuist de skull edition voor de PC besteld bij Bol.com.
Nu is het lange wachten begonnen :p

@Dubrillion; Ik hoop ook dat ze wat meer terug naar de roots van de serie gaan. Tuurlijk deel 1 was hier en daar wat repetitief :P maar in dat deel was het verhaal van de assassins wel erg mooi verwerkt, vooral "The Creed" was goed aanwezig in het verhaal. Dit was ook nog wel aanwezig in de Ezio saga maar in deel 3 miste ik dit heel erg. Er werd wel een soort van verwijzing gemaakt door Achilles in Boston als Connor nog jonger is door te zeggen "Whats true and what is are not always the same" en later wordt er gezegd dat hij en Connor niet echt het type zijn voor een ceremonie bij het toelaten tot "the Brotherhood", maar dat is het dan ook wel zo'n beetje :P

Ook had ik het idee dat er veel weggeknipt is uit de final versie van het spel. Zo had ik dit gevoel in het begin als Connor bij de openhaart zit met Achilles, dan zegt achilles iets van "it started when Ezio uncorked the bottle" en daarna wordt het beeld zwart, en poeff.. heel het verhaal is verteld zonder dat we daar ook maar iets van mee hebben gekregen.

Daarna in de trainingsruimte als ze de schilderijen van de templars aan het bekijken zijn, weet Connor ineens wie zijn vader is en kreeg ik weer het gevoel alsof er tekst/beelden uitgeknipt waren.

Ik hoop dat in deel 4 weer goed tijd wordt genomen om het verhaal uit te leggen aan de speler. En dus wat jij zegt Dubrillion, het verhaal van de Assassins VS Templars mag wel weer iets meer aan de orde komen.

Laten we hopen dat onze verwachtingen waargemaakt worden. De eerste beelden zijn in ieder geval veelbelovend moet ik zeggen, de gameplay zit wel goed zo te zien :P

• Dubrillion
Zo te zien zitten wij op dezelfde lijn Bulletrene ;)

Ik was heel het gevoel met ''Nothing is true, everything is permitted''.
Ook de ceremonie voor het toelaten had juist leuk geweest en een kort verhaal over Altair die de appel ''opent'' en Ezio die weer achter Altair ze verhaal komt. En gewoon wat algemene geschiedenis.

Het verhaal over de Tempeliers tussen ''The Holy Land'' naar Italy en vervolgens in ''Muricaaa'' is één groot mysterie. Dit had ik juist wat duidelijker willen hebben, aangezien ik dit ''in real life'' ook interessant vind :D.

Laten we hopen dat het deze keer beter zit. Betwijfel het want ze roepen al dat Edward een vrij man is en dergelijke..... kak...

• Notna

Notna

Where are you?®

Ugh, keuzes:

Die Black Chest edition is wel leuk en mooi maar objectief er naar kijkend heb ik de helft van die meuk niet nodig; de figurine bij de Buccaneer editie is meer dan zat imo.

Maar waar ik met name mee zit is de vraag; Het komt naar Next Gen consoles. Ik zou nu de game voor de Xdoos 360 halen maar het kan zo maar gebeuren dat de opvolger hiervan dit jaar uit gaat komen. Hoe groot is de kans dat de game daar ook naar komt>?

Iets zegt mij dat het of al in de pijp zit en later aangepast gaat worden of later achteraf nog geport gaat worden.

Meh, dan maar toch voor de 'oude' 360 versie gaan. Maar nu is dus de vraag welke :D (100 vs 150 euro is nogal een verschil )

• Dubrillion
Notna schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:11:
Ugh, keuzes:

Die Black Chest edition is wel leuk en mooi maar objectief er naar kijkend heb ik de helft van die meuk niet nodig; de figurine bij de Buccaneer editie is meer dan zat imo.

Maar waar ik met name mee zit is de vraag; Het komt naar Next Gen consoles. Ik zou nu de game voor de Xdoos 360 halen maar het kan zo maar gebeuren dat de opvolger hiervan dit jaar uit gaat komen. Hoe groot is de kans dat de game daar ook naar komt>?

Iets zegt mij dat het of al in de pijp zit en later aangepast gaat worden of later achteraf nog geport gaat worden.

Meh, dan maar toch voor de 'oude' 360 versie gaan. Maar nu is dus de vraag welke :D (100 vs 150 euro is nogal een verschil )
Ik had precies dezelfde vraag als jou.
Eerst bestelde ik de Black Chest voor de PC, maar de bestelling kwam niet goed door.
Mede dankzij de drukke server denk ik. Dus deze afkunnen zeggen en voor de Buccanneer gegaan.
Ik doe niks met die vlag en die wereldkaart. En die twee canvas doeken die erbij zitten ook niet.
Alleen mis ik de Steelcase. Die had ik wel leuk gevonden... Maar inderdaad keuzes keuzes. Ik vind 40euro toch wel de moeite om over de Steelcase heen te komen O-) .

Bij Deel III ook de Freedom Edition besteld. Washington zijn Journal en de Litho's zitten nog in de doos |:(

Vraagt niemand zich nu af hoe het verhaal met Juno verder gaat?
Volgens mij interesseert niemand dat iets O-)

[Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 27-03-2013 11:18]

• bulletrene
@Notna; Persoonlijk denk ik dat er eind dit jaar een nieuwe xbox uit zal gaan komen, en waarschijnlijk komt hier ook wel AC4 op uit. Hooguit dat deze versie iets later komt ( hangt af van wanneer de nieuwe xbox komt... )

Omdat ik nu een serieuze game PC heb, en daarnaast het zonde vindt om nog een game te kopen voor de xbox360, als er waarschijnlijk rond de release een nieuwe console uitkomt... heb ik dus voor de PC versie gekozen :P

@Dubrillion; Ik vraag me ook af hoe het verhaal met Juno verder gaat hoor :P Persoonlijk had ik niets tegen Desmond, maar ik begrijp wel dat het tijd was voor wat opfrissing van het Modern day gebeuren. Echter vraag ik me sterk af hoe het idee "je bent zelf de modern day protagonist" uit gaat pakken. Wat het modern day verhaal betreft weten we alleen nog maar dat we een researcher van Abstergo Entertainment zijn die het leven van Edward Kenway aan het doorzoeken is. Ik denk zelf dat je dus op zoek bent naar een piece of eden om Juno te stoppen.

Het wordt intressant om te zien hoe de wereld er aan toe is na de overname van Juno.. ook wil ik graag weten wat er met William, Rebecca en Shaun is gebeurd.. want buiten dat het een waardeloos afscheid was :P weten we verder niets ....

Spannend spannend :)

Overigens had ik gelijk over het eruit geknipt zijn van bepaalde scenes in AC3! Via onderstaande youtube playlist kun je ze alsnog beluisteren! :) http://www.youtube.com/pl...iREZGZxbVdjYvqs-g16245rwM

[Voor 9% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2013 11:56]

• Dubrillion
bulletrene schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:23:
Overigens had ik gelijk over het eruit geknipt zijn van bepaalde scenes in AC3! Via onderstaande youtube playlist kun je ze alsnog beluisteren! :) http://www.youtube.com/pl...iREZGZxbVdjYvqs-g16245rwM
Ooeeehhh ik ga ze gelijk beluisteren :*)

Heb ze beluisterd en er zitten toch best wel interessante stukken in.
Ook dat Achilles uitlegd dat Haytam en de Tempeliers alle Assassins hebben
opgezocht en vermoord en dat er niemand meer is. Wel makkelijke oplossing, maar ook wel
weer logisch. Haytam was een Assassin en keerde hen de rug toe, dus hij wist de geheimen enz.

Ook vraag ik me nog steeds af wie Haytam aan het begin van de game in het theater neersteekt.
Iemand hier een antwoord op? Is het misschien de ondertussen bekende Edward Kenway? _/-\o_

[Voor 40% gewijzigd door Dubrillion op 27-03-2013 12:50]

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

vanochtend nog ff snel opnieuw de Buccaneer editie besteld bij bol.com en de vorige geannuleerd.

had een 15 euro giftcard gekregen gister...Jammer dat je bestellingen niet meer kunt wijzigen ondanks dat er nog niks mee gedaan wordt.
Maar goed, 15 euro bespaart :D

Player1s Twitch

• bulletrene
@ Dubrillion : Als uitleg wie haythem vermoord in het theater heb ik het maar even in spoiler tags gezet...het kan nogal als een spoiler m.b.t. AC4:BF opgevat worden..
spoiler: title
Haythem vermoord in het theater Miko. Miko was een assassin en was in het bezit van de sleutel van de Grant Temple. Na de dood van zijn vader Edward Kenway wordt Haythem op jonge leeftijd bekeerd van Assassin(in opleiding) naar Templar door Reginald Birch. Dat is de man waar Haythem in het begin van de opera naast zit ( voordat je gaat klimmen ). Miko en Haythem hadden al een aantal jaar voor de opera een confrontatie gehad waabij Miko het familiezwaard van Haythem( wat hij heeft gehad van Edward ) in een afgrond liet vallen en Haythem daarop de Hidden blade van Miko stal ( zo is Hayhtem dus aan zijn hidden blade gekomen ). Miko was overigens de oom van Duncan Little ( 1 van de assassin recruits uit AC3 ).

Dit kun je allemaal lezen in het boek Forsaken , te bestellen bij Bol.com :)

• Dubrillion
bulletrene schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:05:
@ Dubrillion : Als uitleg wie haythem vermoord in het theater heb ik het maar even in spoiler tags gezet...het kan nogal als een spoiler m.b.t. AC4:BF opgevat worden..
spoiler: title
Haythem vermoord in het theater Miko. Miko was een assassin en was in het bezit van de sleutel van de Grant Temple. Na de dood van zijn vader Edward Kenway wordt Haythem op jonge leeftijd bekeerd van Assassin(in opleiding) naar Templar door Reginald Birch. Dat is de man waar Haythem in het begin van de opera naast zit ( voordat je gaat klimmen ). Miko en Haythem hadden al een aantal jaar voor de opera een confrontatie gehad waabij Miko het familiezwaard van Haythem( wat hij heeft gehad van Edward ) in een afgrond liet vallen en Haythem daarop de Hidden blade van Miko stal ( zo is Hayhtem dus aan zijn hidden blade gekomen ). Miko was overigens de oom van Duncan Little ( 1 van de assassin recruits uit AC3 ).

Dit kun je allemaal lezen in het boek Forsaken , te bestellen bij Bol.com :)
Wauw !! Dankje. Ik had al wat zitten Googlen ernaar.
Zijn de boeken interessant om te lezen? Ook The Fall ?

• bulletrene
Ik heb zelf : The Secret Crusade , Renaissance, Brotherhood, Revelations, en Forsaken dan.
Ik heb "the fall" en de andere "the chain" niet zelf en ook niet gelezen dus daar kan ik niet over oordelen.

Maar de boeken die ik net genoemd heb kan ik je zeker aanraden. Je krijgt best veel achtergrond informatie over de gebeurtenissen en karakters uit de spellen. Daarnaast zijn ze allemaal maar 8.99 of 11.99 :p dus daar kun je ook niet moeilijk voor doen denk ik dan!

Forsaken is eigenlijk een soort dagboek van Haythem. Aangezien ik Haythem eigenlijk het beste karakter uit AC3 vind, was dit een mooie toevoeging.

[Voor 14% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2013 13:29]

• bulletrene
@janvanmil: er zit een foutje in de startpost pre order packs : bij de buccaneer edition staat ook de black chest....

• Niet online
Bedankt voor het vermelden van de audiofragmenten bulletrene, zitten erg interessante stukken tussen!

De boeken zijn erg leuk om te lezen. Het volgt het verhaal van de game (behalve Forsaken zie ik, deze heb ik nog niet gelezen), met ook veel verdieping en achtergronden. The Secret Crusade vond ik echt een geweldig boek, als ik me niet vergis was dat degene waarbij er
spoiler:
heel wat achtergronden en nieuwe 'avonturen' van Altaïr werden verteld. Al bedenk ik me net dat deze ook in een mobiele game zaten, volgens mij op de PSP.

Voor de TS: het plaatje van de Buccaneer Edition geeft de Black Chest Edition weer :)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 429879 op 27-03-2013 14:47]

• janvanmil
bulletrene schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:43:
@janvanmil: er zit een foutje in de startpost pre order packs : bij de buccaneer edition staat ook de black chest....
Anoniem: 429879 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:45:
Voor de TS: het plaatje van de Buccaneer Edition geeft de Black Chest Edition weer :)
Check, aangepast!

• bulletrene
@ Hulzebos : Graag gedaan, ik was aan het zoeken op google naar deleted scenes omdat ik echt sterk het gevoel had dat er wat scenes ontbraken, en dat bleek dus ook zo te zijn :P het had in mijn ogen echt wat toegevoegd aan de opbouw van het karakter Connor als zijn intrede tot de Brotherhood beter was uitgewerkt. Nu voelt het toch een beetje alsof je speelt met een Kaniénkehaka indiaan met een assassins pakje aan :p i.p.v. een daadwerkelijke Assassin.

@Janvanmil : helemaal goed!

Waar ik overigens ook nog benieuwd naar ben is het einde van de Tyranny of king washington DLC. Er is namelijk door Ubisoft gezegd dat het einde hiervan "canon" is tot het hele verhaal. Misschien zien we aan het einde van deze DLC al iets over Edward Kenway?

[Voor 35% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2013 15:36]

• Niet online
Yep, inderdaad! Zoals in een van de YouTube comments ook wordt aangegeven: als dit erin had gezeten was de sympathie voor Connor zoveel groter geweest. Nu was het meer van 'oké, hier heb je je pak en je tomahawk, veel plezier'.

Einde van de DLC ben ik ook benieuwd naar. Ik geloof dat de Assassin's Creed pagina op Facebook iets had geplaatst over
spoiler:
Ratonhnhaké:ton en Mr Faulkner op de Aquila, wat uit de DLC zou komen. Kan het filmpje zelf niet meer vinden, wel iets van de audio: YouTube: Connor knew about Edward Kenway

Wie weet zien we nog wel iets over Cap'n Kenway, het lijkt er nu toch op dat deeltje 3 van de DLC (gedeeltelijk) het ruime sop kiest.

Of hoef ik dit niet tussen spoilertags te zetten? :p

• bulletrene
Volgens mij is het inmiddels bij iedereen wel bekend dat deel 4 over Edward Kenway gaat, en dat het de opa van Connor is :p Van mij hoeft het niet in spoilertags.. maar dat is mijn mening :)

Overigens nu je het zegt, die tomahawk, heb je ook zomaar ineens :P Gelukkig zat er nog een cutscene bij het krijgen van je hidden blades ( was niet heel bijzonder maar toch ). Die Tomahawk heeft een assassin logo als head, het is dus best een speciaal wapen... hoe kom je eraan? gehad van Achilles? ook dat mist in het verhaal. .... tenzij Ubisoft het gewoon leuk vond om het wapen er zo uit te laten zien en er verder niets boeiends aan is :+

[Voor 10% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2013 16:22]

• Niet online
Doelde meer op de ontwikkelingen in de DLC, maar zoals je zegt het is toch non-canon... Ach ik laat het lekker :)

Klopt! Voordat ik de game speelde dacht ik dat je de tomahawk zelf zou maken (beetje het Ezio/Leonardo verhaal met de hidden blades in deeltje 2), onder andere omdat de tomahawk voor zover ik weet toch een typisch indiaans wapen is. Dat bleek dus tegen te vallen!

Overigens vandaag de Skull Edition besteld bij de Gamemania, maar zit nu toch erg te twijfelen of ik 'm zal upgraden naar de Buccaneer Edition. Je krijgt dan ook een extra missie "Black Island" waarbij je een of ander ultiem schip kan bemachtigen :+ En die figurine is ook best wel vet. Lastig, lastig!

Edit: ben toch voor de Buccaneer Edition gegaan. Kreeg ook direct een code voor The Watch, deze gelijk verzilverd. Hiermee krijg je nog extra content genaamd "Pride of the West Indies".

Zat nog een beetje op de UbiShop rond te surfen, en daar kwam ik het volgende tegen: http://shop.ubi.com/store...NL/pd/productID.277679500. Een beeldje van Edward Kenway, maar je krijgt ook digitale content in de vorm van "Een unieke kledingkleur voor Haytham". Zou dat betekenen dat we wederom (gedeeltelijk) met de beste man aan de slag mogen? :*)

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 429879 op 27-03-2013 18:05]

• janvanmil
Anoniem: 429879 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:33:
Zat nog een beetje op de UbiShop rond te surfen, en daar kwam ik het volgende tegen: http://shop.ubi.com/store...NL/pd/productID.277679500. Een beeldje van Edward Kenway, maar je krijgt ook digitale content in de vorm van "Een unieke kledingkleur voor Haytham". Zou dat betekenen dat we wederom (gedeeltelijk) met de beste man aan de slag mogen? :*)
Voor Haytham? Klinkt als een foutje, maar het staat inderdaad ook op deze engelse beschrijving:

Ik heb net trouwens ook de Startpost geupdate met een tumbnail gallery van de afbeeldingen.

[Voor 9% gewijzigd door janvanmil op 27-03-2013 19:01]

• Dubrillion
Zou ook kunnen dat je als kleine jongen met Haytam speelt en dan de Assassins uitroeit aan het einde van deeltje IV.

Het is textueel en grafische verwerkt. Wel jammer dat ze dit veeeeeeer van tevoren verklappen. Dit was toch wel 1 van de verrassende punten van deel III dat je met Haytam speelde

[Voor 44% gewijzigd door Dubrillion op 27-03-2013 19:08]

• bulletrene
Ik denk eerlijk gezegd niet dat we met haythem aan de slag gaan.. Maar dat je de outfit van Edward kan "verven" in de kleuren van haythem zn outfit uit ac3! De afbeelding laat dit namelijk ook zien, we zien de armor van edward in de kleuren van haythem zn pakje :p

• Dubrillion
Hopelijk kan je ook weer en je armor upgraden.
Het zijn kleine dingetjes, maar ik genoot er altijd wel van :)

Dat andere beeldje van Edward is ook wel gaaf.
Hadden ze ook wel bij de Collectors mogen doen ;)

• bulletrene
Als ze dat andere beeldje bij de collectors hadden gedaan, had ik zeker weten die besteld :P dit beeldje vind ik persoonlijk mooier als die er nu bij zit.

En ik hoop idd ook dat je je armor weer kan upgraden ipv alleen maar verven.. in AC3 waren de mogelijkheden namelijk wel erg beperkt!

Ondertussen zijn ze bij Bol.com ook maar eens aan de slag gegaan om alles bij te werken van AC4. Er staan nu afbeeldingen bij de te bestellen edities + een juiste release date ( 1-11-2013 ).

[Voor 24% gewijzigd door bulletrene op 28-03-2013 09:47]

• Dubrillion
bulletrene schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:54:
Als ze dat andere beeldje bij de collectors hadden gedaan, had ik zeker weten die besteld :P dit beeldje vind ik persoonlijk mooier als die er nu bij zit.

En ik hoop idd ook dat je je armor weer kan upgraden ipv alleen maar verven.. in AC3 waren de mogelijkheden namelijk wel erg beperkt!

Ondertussen zijn ze bij Bol.com ook maar eens aan de slag gegaan om alles bij te werken van AC4. Er staan nu afbeeldingen bij de te bestellen edities + een juiste release date ( 1-11-2013 ).
Ik vind dit beeldje ook mooier.
Misschien dat ik hem alsnog bestel :*)
Ook zoek ik een mooi beeldje van Altair, maar die kan ik niet vinden |:(
Dan heb ik Altair, Ezio, Connor en Edward O-)

Bol.com is inderdaad lekker bezig. Nu nog die code ontvangen.
Zag dat iemand anders hem wel al had ontvangen van de GameMania :|

[Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 28-03-2013 13:15]

• bulletrene
Ja klopt , maar Bol.com heeft erbij staan: De DLC-codes worden iedere vrijdag voor 17.00 uur per e-mail verstuurd aan klanten die voor vrijdag hebben besteld. Wees er snel bij want op = op!

Ik verwacht dus morgen een code :)

Het beeldje heeft trouwens een bruine jas aan, hopelijk zit deze ook ingame als outfit.
Als ze ervoor zorgen dat je armor kan upgraden en kan verven en daarnaast een aantal leuke outfits tot je beschikking hebt, ben ik al snel tevreden op dat gebied :p

Ik vind de outfits in AC3 niet echt heel bijzonder namelijk... de altair outfit plakt aan connor vast, beweegt niet realistisch, De kanienkehaka outfit is voor de volwassen connor ook niet super, de Captain Kidd outfit vind ik ook niet echt super.. vooral de hoed :P

Laten we maar hopen dat er wel leuke outfits/armor in AC4 zitten :)

Ondertussen is het eerste nieuwsitem over AC5/4.5 wat het ook wordt al weer online dankzij mevrouw Raymond van Ubisoft :P http://inthegame.nl/nieuw...-opvolger-van-black-flag/

[Voor 68% gewijzigd door bulletrene op 28-03-2013 13:56]

• janvanmil
Net een mailtje van bol.com met de code voor The Watch, vanavond eens kijken wat het allemaal inhoud!

• bulletrene
Heb het mailtje ook gekregen en mezelf al aangemeld.
Zover de site nu is is het nog niet veel.... gewoon een verzamelsite met nieuws/fanartwork/foto's van gebruikers zelf....

Het gedeelte wat wellicht nog intressant kan worden ( missions etc. ) is nog niet beschikbaar.. HANDIG :P

• janvanmil
bulletrene schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:13:
Heb het mailtje ook gekregen en mezelf al aangemeld.
Zover de site nu is is het nog niet veel.... gewoon een verzamelsite met nieuws/fanartwork/foto's van gebruikers zelf....

Het gedeelte wat wellicht nog intressant kan worden ( missions etc. ) is nog niet beschikbaar.. HANDIG :P
Mezelf net aangemeld, inderdaad nog niet veel te zien. Maar even afwachten....

Hoe zit dat eigenlijk met de extra content genaamd "Pride of the West Indies"?

• Niet online
Die wordt als het goed is direct beschikbaar wanneer je de game hebt geinstalleerd. Zou oorspronkelijk 1 van de 4 extra pakketten bij de Black Chest Edition moeten zijn, maar blijkbaar krijgen leden van "The Watch" deze ook :+

• Dubrillion
Van het weekend de code ingevuld op mijn telefoon en heb dus nog niet echt kunnen kijken wat het allemaal precies inhoudt. Zou leuk zijn als ze early adopters toegang geven tot de Watch. Dat je toch nog eens beloont word voor het snelle reserveren van het spel :D.

• bulletrene
Als je jezelf netjes registreerd met je code van Bol.com krijg je al toegang tot the watch.
Alleen op dit moment is nog niet veel soeps vind ik persoonlijk :P

Hopelijk komt dat nog :)

• janvanmil
bulletrene schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:23:
Als je jezelf netjes registreerd met je code van Bol.com krijg je al toegang tot the watch.
Alleen op dit moment is nog niet veel soeps vind ik persoonlijk :P

Hopelijk komt dat nog :)
Hopelijk komt dat snel :)

• Dubrillion
Ach als blijkt dat je wat extra Artwork en Fan-art te zien krijgt dan is ''The Watch'' als gauw iets wat ik niet meer opzoek :D.

Als nou blijkt dat je inderdaad wat extra gameplay / DLC kan verwachten door ''The Watch'' dan zal het nog de moeite waard zijn. Vaak probeer ik Story trailers en andere onthullende trailers te vermijden.
Ook kijk ik geen review filmpjes. Die zitten vaak vol met spoilers :D.
Dan klik ik even door naar de conclusie en kijk ik het eindcijfer en meer niet.

Zelfde bij AC III gedaan en daardoor wist ik niets van Haytam en voor sommige films als ''The Dark knight rises'' ook alle rumors en on set pictures vermeden. Pakt meestal wel goed uit :D

• Lolacabana
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02-2020
Persoonlijk vond ik AC 1&2 beter dan 3. Vind Italië dan ook leuker dan de VS. Ben wel benieuwd naar AC4. Ik koop hem wel voor de xbox, als die dan op de nieuwe console uitkomt heb ik gelijk een goede reden om die ook maar te kopen :).

• Cobiwan
  • Niet online
Ik hoop dat ze wat aan de Pc performance doen. Het slaat natuurlijk nergens op dat je processor 1 thread benut en je videokaart maximaal 50 procent in Boston, tenzij je een flinke oc hebt. Ze mogen ac 3 ook wel fixen op dat punt.

• bulletrene
@Dubrilion: Het zou inderdaad leuk zijn als we een leuke DLC krijgen omdat we The Watch hebben! Als je het spel via The Ubishop besteld zie je bij het afrekenen dat je ook daadwerkelijk 10 euro los betaald voor deelname aan The Watch. Mag toch hopen dat we dan iets meer dan alleen fan art krijgen voor dat geld :P

@Lolacabana: Is het al zeker dat de nieuwe XBOX backwards compatible wordt dan? of koop je het spel gewoon 2 keer?

@ Sj44k13: Zou inderdaad fijn zijn als er wat aan die performance gedaan wordt. Ik had zelf gek genoeg geen problemen op PC met AC3 (i7-870/HD7850/8GB) maar ik las inderdaad dat het wel een redelijk algemeen probleem was.

• Cobiwan
  • Niet online
Heb je hem overclockt? Ik heb een i7 920 stock met een HD7950 en 12 GB en ik heb wel af en toe dat de FPS onder de 30 zakt. Alleen als ik omgevingseffecten wat om laag zet wordt dat beter. Ik heb nu AA op hoog, schaduwen op max, textures max en omgeving op hoog ipv max en dan draait het spel dus meestal prima, met af en toe irritante drops.

Jouw 870 heeft een hogere cpu clock (+300 Mhz), dus dat kan het verschil misschien verklaren.

Oh ja, hyper threading staat bij mij uit... Heb jij dat toevallig aan?

[Voor 20% gewijzigd door Cobiwan op 04-04-2013 12:33]

• bulletrene
Ik heb hem niet overclocked, hij loopt op de standaard snelheid ( volgens mij 2.92Ghz. )
En ik heb inderdaad hyperthreading aan staan :) maar kan me niet voorstellen dat het spel daar iets mee doet :P

Heb inmiddels een upgrade gekocht voor mn PC , hopelijk kan ik daar straks mooi AC4 mee spelen :P

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik vraag mij af of je dit nou echt als volledig nieuw deel moet zien. In AC3 zaten al schepen en het vechten op zee, het lijkt erop dat ze nu daarop voortborduren. Het komt ook wel erg kort op elkaar uit. Tussen deel 2 en deel 3 zaten drie jaar (met ertussen nog Brotherhood en Relevations). Dat is ook mijn probleem.. zowel Brotherhood als Relevations vond ik wat tegenvallen en het geld niet waard. Het bood weinig vernieuwing en de zaken die nieuw waren spraken mij niet zo aan.

Deel 2 vond ik echt top en deel 3 ook wel weer leuk omdat het meer als nieuw spel aanvoelde. Hoewel de Italiaanse setting mij meer aansprak, had ook meer het idee dat die stad leefde. Ik vraag mij af of ik Black Flag niet als een soort Brotherhood of Relevations moet zien, maar dan met nieuw hoofdkarakter?

• bulletrene
@Tom: In theorie is AC4 Black Flag een compleet nieuw deel. Ubisoft zegt zelf altijd: Nieuwe assassin = nieuw deel en dus geen uitbreiding of iets dergelijks.

Nu we weten wat er in deel 4 allemaal te doen is, caraïben, zeeslagen, jackdaw(schip), jungle... zie je hier veel van terug in AC3 in kleine(re) vorm. Ik heb de afgelopen weken AC3 opnieuw gespeeld en ik kreeg het idee dat ze veel van de features die in AC4 zitten een soort van getest zijn in AC3, om te zien hoe wij daar als spelers op zouden reageren.

Zo heb je de DLC met die Maya ruïne, heb het idee dat die als test was om te zien wat wij van jungle omgevingen etc vinden, ook de zeeslagen waren een soort van teaser :P

Ik denk dat we het dus niet moeten zien als dat AC4 voortborduurt op AC3, maar meer als AC3 was met sommige onderdelen een "testversie" voor AC4.

• Lolacabana
  • Laatst online: 24-02-2020
@bulletrene, ik houd mijn oude xbox ook gewoon. Kan dus op beide spellen spelen dan. :D

Ik hoop wel dat er in AC4 wat meer stad zit. Vind dat hele door het bos rennen helemaal niks. En ik wil Ezio terug. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren haha. AC3 vond ik de multiplayer ook echt helemaal niks. Had daar meer van verwacht.

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:41:
@Tom: In theorie is AC4 Black Flag een compleet nieuw deel. Ubisoft zegt zelf altijd: Nieuwe assassin = nieuw deel en dus geen uitbreiding of iets dergelijks.

Nu we weten wat er in deel 4 allemaal te doen is, caraïben, zeeslagen, jackdaw(schip), jungle... zie je hier veel van terug in AC3 in kleine(re) vorm. Ik heb de afgelopen weken AC3 opnieuw gespeeld en ik kreeg het idee dat ze veel van de features die in AC4 zitten een soort van getest zijn in AC3, om te zien hoe wij daar als spelers op zouden reageren.

Zo heb je de DLC met die Maya ruïne, heb het idee dat die als test was om te zien wat wij van jungle omgevingen etc vinden, ook de zeeslagen waren een soort van teaser :P

Ik denk dat we het dus niet moeten zien als dat AC4 voortborduurt op AC3, maar meer als AC3 was met sommige onderdelen een "testversie" voor AC4.
Dit denk ik ook, AC3 is een soort test-case voor verschillende elementen voor AC4. AC4 is verhaaltechnisch een nieuw deel, maar engine-technisch (of hoe noem je dit) een doorontwikkeling van AC3 (op eenzelfde manier als brotherhood en revelations bij AC2).

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dan zijn we het toch eens? Lijkt erop dat deel 3 en 4 dicht tegen elkaar zitten als je puur kijkt naar de daadwerkelijke vernieuwingen die erin zitten. Toevallig heeft dit weer een nieuw hoofdkarakter (en dus verhaal) zodat ze het een echt nieuw deel kunnen noemen, maar ik denk dat het spelen aanvoelt als 'veel van het zelfde', alleen stukje verder uitgewerkt als deel drie. Ik verwacht toch iets meer dan dat. Caraïben is wellicht wel tof, al vond ik de levende stad en dat sfeertje in AC2 tot dusver het beste.
Ik wacht denk ik de reviews maar even af voor ik iets bestel :)

[Voor 9% gewijzigd door Tom op 05-04-2013 00:41]

• janvanmil
Tom schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:39:
Dan zijn we het toch eens? Lijkt erop dat deel 3 en 4 dicht tegen elkaar zitten als je puur kijkt naar de daadwerkelijke vernieuwingen die erin zitten. Toevallig heeft dit weer een nieuw hoofdkarakter (en dus verhaal) zodat ze het een echt nieuw deel kunnen noemen, maar ik denk dat het spelen aanvoelt als 'veel van het zelfde', alleen stukje verder uitgewerkt als deel drie. Ik verwacht toch iets meer dan dat. Caraïben is wellicht wel tof, al vond ik de levende stad en dat sfeertje in AC2 tot dusver het beste.
Ik wacht denk ik de reviews maar even af voor ik iets bestel :)
Ja we zijn het eens :+ .

• Dubrillion
Is de hype van Black Flag nu al afgelopen :O ?
Een paar dagen na het aankondigen van de Collector Editions en de gameplay trailer hoor je er al niemand meer over ;)

• janvanmil
Dubrillion schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:02:
Is de hype van Black Flag nu al afgelopen :O ?
Een paar dagen na het aankondigen van de Collector Editions en de gameplay trailer hoor je er al niemand meer over ;)
Ja, iig tot de volgende trailer :+ :P

• Martell
  • Laatst online: 16-05 23:53
Of Ubi is alvast een fatsoenlijke gameplay video voor de E3 in elkaar aan het flansen :)

• janvanmil
De E3 is pas in juni, hopelijk komt er voor die tijd nog wat nieuws. (via the watch misschien)

• Dubrillion
Hoop ook dat ''The watch'' nog iets gaat toevoegen.

Ben wel benieuwd naar het verhaal. Ik hoop op een wat duidelijker verhaal
over de Assassins, maar aangezien piraten ''vrij'' waren denk ik niet dat Edward veel
gebonden is aan de ''Creed''

• Martell
  • Laatst online: 16-05 23:53
Inderdaad, als piraat is dat hele motto "We work in the dark to serve the light" niet echt van toepassing. Hoewel... hoe gaaf zouden zeeslagen onder een volle maan of in het holst van de nacht zijn? Alle lichten op je schip doven, muisstil richting de vijand varen en 'm met een verrassingssalvo uitschakelen. _/-\o_

• bulletrene
Persoonlijk denk ik dat we niet teveel moeten verwachten van "the Watch".
Tot op heden stelt het echt niks voor :P misschien komt daar nog verandering in.. lets hope so!

Er is wel een nieuwe "trailer" van AC4:BF maar he... dat is een trailer over de geweldige pre-order poster :+

• Dubrillion
Martell schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:34:
Inderdaad, als piraat is dat hele motto "We work in the dark to serve the light" niet echt van toepassing. Hoewel... hoe gaaf zouden zeeslagen onder een volle maan of in het holst van de nacht zijn? Alle lichten op je schip doven, muisstil richting de vijand varen en 'm met een verrassingssalvo uitschakelen. _/-\o_
Klinkt ook erg gaaf inderdaad. Hopelijk zit er tenminste één z'n missie in _/-\o_
bulletrene schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:02:
Persoonlijk denk ik dat we niet teveel moeten verwachten van "the Watch".
Tot op heden stelt het echt niks voor :P misschien komt daar nog verandering in.. lets hope so!

Er is wel een nieuwe "trailer" van AC4:BF maar he... dat is een trailer over de geweldige pre-order poster :+
Vind ''The Watch'' ook weinig toevoegen. Ik had er goede hoop in, maar in de tijd van ''Like en Share onze Facebook pagina en krijg toegang tot extra content.... Waauuuwww een nieuwe Wallpaper |:( '' i.p.v. ''Dankuwel voor het zo snel pre-orderen van AC:IV als echte fan. Daarom word u beloond met extra video's en ingame content. Hell what je krijgt er zelfs een DLC bij waar andere mensen 5 euro voor moeten betalen. En dat alles omdat u zo loyaal de game pre-orderde zonder eerst Reviews te willen lezen''....

Misschien iets te ver doorgedacht O-) ... zoveel vertrouwen in de industrie kan je niet meer hebben na al die
dure niets toevoegdende DLC |:(

[Voor 50% gewijzigd door Dubrillion op 10-04-2013 11:15]

• janvanmil
Tot nu toe voegt "The Watch" erg weinig toe, maar we wachten af.

@bulletrene: Welke trailer bedoel je (linkje?)
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee