db87 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:33:
Essentiële tip voor AMD gebruikers:
Gebruik Radeon Pro om
triple buffering te forceren, het spel wordt daarmee een stuk beter speelbaar.
De in-game Vsync optie zorgt voor onnodig veel
input-lag en
framedrops, zonder Vsync heb je behoorlijk veel tearing omdat AC4 regelmatig onder de 60fps duikt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik deze instelling gebruik moet ik dan de in-game V-Sync optie uitzetten?
Ik zit op dit moment rond 25-30 fps met een AMD Phenom II X4 955BE @ 3600 Mhz, 8G RAM en een Sapphire HD6870 en dat op 1920x1080. Op zich moet mijn systeem dit spel prima kunnen spelen, AC III werkte ook goed. Ik begin zoals vaker met de hoogste settings om dan langzaam af te bouwen naar een acceptabel niveau. Zo ook nu, echter met AA op FXAA ingesteld. Zet ik 'm op 8x dan loopt zelfs het menu op max 6 fps

.
Het rare is dat wanneer ik met de settings speel, dit totaal geen invloed heeft op de fps in-game, wat ik ook aanpas. Heeft dit te maken met de instelling van Radeonpro of moet ik het spel helemaal opnieuw opstarten om de settings effect te laten hebben? Zelfs met de omgevingskwaliteit op laag en AA uit haal ik max 30 fps.
Ik heb het spel sinds gisteravond dus ik heb er verder nog niet veel mee kunnen testen.
*edit
Ik heb gisteren nog even lopen testen, maar geen enkele setting heeft effect op de fps! Ook niet na een herstart van het spel of het niet mee laten draaien van Radenpro..

Hoogste settings, laagste settings, hij loopt
altijd rond 25-30 fps.
Wie heeft er nog tips??
[
Voor 9% gewijzigd door
JunkO op 30-04-2014 10:11
]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."