Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Gewoon niet meer voor de trophies gaan. Spelen doe je voor je plezier.dvdkiwi schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:51:
Ik heb er zin in!
Al hoop ik stiekem dat ze die multiplayer eens laten varen en die tijd in extra single player stoppen.
In Black Flag nu met de mp bezig, maar buiten Wolfpack vind ik er echt geen drol aan.
Ik kan geen kills maken van meer dan 150ptn, omdat ze mij altijd zien (ik ren niet) en daarom vaak stunnen.
Dat terwijl ik zelf altijd kills van 900ptn tegen krijg...
Ik snap er de ballen niet van, en dat frustreert me.
Dus het wordt tot lvl55 Wolfpack spelen... jeuj...

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

Op zich is het met Wolfpack te doen, het kost alleen wat tijd.
Sommige trophies zijn nu eenmaal minder leuk

Wolfpack met mensen die het gebrijpen is best leuk

[Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2014 09:10]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Was erg aan het genieten van de game, maar om nu weer helemaal opnieuw te beginnen zit ik ook niet op te wachten.
heeft iemand anders een save game bij sequence 5 ongeveer>?
https://www.youtube.com/watch?v=qp8XIHNR-OU&noredirect=1
[Voor 7% gewijzigd door Jorian89 op 21-03-2014 16:52]
Ik ga er ook van uit dat dit ingame is....
Also: http://www.usgamer.net/ar...s-fall-unity-is-the-first
We krijgen een aparte game op de oude consoles: AC Comet.
Dus nu moet ik en de game voor de 360 én een nieuwe console met de Unity game. Poor me

[Voor 122% gewijzigd door Notna op 21-03-2014 18:26]
Leuke tekst onder het youtube filmpje:
Qu'ils mangent de la brioche [Let them eat cake]! We have been working on the new Assassin's Creed for more than three years and although we weren't quite ready to show you our full vision for a next-gen only AC, it seems Abstergo are trying to force our hand! So here's a true first look at in-game footage from Assassin's Creed Unity. Stay tuned - we'll have many more exciting details for you in the months ahead!
Er is nog wat speculatie op verschillende fora over de nieuwe assassin, of het wel een assassin is... omdat niemand een embleem van de assassins kan vinden op zijn kleding. Maar volgens mij heb ik er toch één gevonden!
[Voor 9% gewijzigd door bulletrene op 22-03-2014 11:38]
Via tinypic/flickr je afbeelding uploaden en dan die tinypic url kopiëren en plakken tussen [ img ] [ / img ] tags zonder spatiesbulletrene schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:13:
Iemand enig idee hoe ik een afbeelding van mijn lokale PC kan uploaden naar mijn reactie? of kan dat niet..

Haha, hier precies ookNotna schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:18:
Dus nu moet ik en de game voor de 360 én een nieuwe console met de Unity game. Poor me

Heb laatst 2 man at wars verslagen en toen een mooie upgrade aan me schip gedaan. Helaas ging ik meteen daarna dood. En begon ik weer in zelfde stuk zee met ook de twee schepen in de verte !! Slaat die nou de upgrades meteen op ?? Of ben ik het weer kwijt..
Cunning linguist.
Ja tuurlijk heb ik dat gedaan!! Alleen weet niet zeker hoeveel streepjes ik nu had bij die upgrade!!! Of kan ik dat ergens heel duidelijk zien met datum ofzoBart ® schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:35:
Kijken of je ze nog hebt lijkt me sneller dan hier vragen.
Cunning linguist.
Ja dat dacht ik ook.. Alleen zag weer precies de twee de zelfde schepen die me net zoveel moeite had gekost om te verslaan. Dus toen begon ik te twijfelen.Bart ® schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:43:
Nee kun je niet zien. Maar als het goed is slaat ie op.

Ik hoop echt dat ze de multiplayer trophies bij deel V eruit laten.
Wolfpack is even leuk, maar niet 15 uur...
AlphaWindSim.eu | De wind simulator voor je sim rig | HeliumHotShop.eu | Helium Hotspots en randapparatuur

Dat gewoon zo veel en vaak mogelijk doen.
[Voor 59% gewijzigd door green-tea op 24-03-2014 18:48]
AlphaWindSim.eu | De wind simulator voor je sim rig | HeliumHotShop.eu | Helium Hotspots en randapparatuur

Fixed that for youdvdkiwi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:21:
Woppa, platinum
Ik hoop echt dat ze de multiplayer trophies bij deel V Unity eruit laten.
Wolfpack is even leuk, maar niet 15 uur...

Heb je nog tips om snel level 55 te bereiken?
No-lifend Wolfpack met mensen die nog niet eens een sync-kill kunnen uitvoeren schiet niet echt op

En ik moet dat wapen gooi (?) achievement ook nog, dan heb ik ook de eerste platinium trofee op de PS4 binnen...
Ik deed standard vaak in 11-12 mins met 8-9 mins over.
Difficult vond ik pittig en niet zo leuk, dus die heb ik niet vaak (3 keer) gedaan.
Ik haalde 6600xp per game, plus dat van challenges.
110 credits per game, plus 2x30 voor de accolades.
Zo heb ik, op poison na, alle abilities gekocht vóór lvl55.
Ik moet mijn schip upgraden maar ik heb niet genoeg grondstoffen.
Je bent een piraat. En wat doen piraten het beste? dat is ook de beste manier.Dennis585 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:30:
spoiler:Hoe krijg je snel en makkelijk meer grondstoffen?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Andere schepen aanvallen voor grondstoffen?Wailing_Banshee schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:41:
[...]
Je bent een piraat. En wat doen piraten het beste? dat is ook de beste manier.
HIerdoor krijg je notoriety, dat zijn de rode zwaardjes boven je lifebar.
De pirate hunters die je daardoor achter je aan krijgt hebben meer grondstoffen dan de kleinere schepen.
Daarnaast kun je je schepen op reis sturen en handelsroutes veilig stellen voor extra grondstoffen met kenway's fleet.
Je kunt ook plantages aanvallen en de warehouses leeghalen.
Deze 3 manieren brengen samen redelijk wat grondstoffen op!
En natuurlijk de drijvende grondstoffen altijd ff meepakken

Dennis, kijk eens letterlijk 3 posts boven je.Dennis585 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:30:
spoiler:Hoe krijg je snel en makkelijk meer grondstoffen?

Grondstoffen voor het upgraden van je schip haal je inderdaad door (oa) andere schepen te overvallen.
Ga eens in het zuiden van de map kijken; veel grote schepen met veel aan boord

150-180 metaal per schip is geen uitzondering.
Iemand die dit weet?? Heb natuurlijk gekeken bij de upgrades maar weet niet meer hoeveel streepjes ik daar had dus twijfel ik..k1978 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:34:
Vraagje:
Heb laatst 2 man at wars verslagen en toen een mooie upgrade aan me schip gedaan. Helaas ging ik meteen daarna dood. En begon ik weer in zelfde stuk zee met ook de twee schepen in de verte !! Slaat die nou de upgrades meteen op ?? Of ben ik het weer kwijt..
Heb je minder geld dan ervoor? Ga er van uit dat deze upgrades wel zijn meegenomen.k1978 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:43:
[...]
Iemand die dit weet?? Heb natuurlijk gekeken bij de upgrades maar weet niet meer hoeveel streepjes ik daar had dus twijfel ik..
Was het makkelijker?
Upgrade gelukt!

:
Nu heb ik een cheat vrijgespeeld waar ik rond kan varen met volle notoriety, alleen is het zo dat tijdens het gebruik van een cheat je progress niet wordt opgeslagen. Is het zo dat als ik die cheat weer uitzet en alles wel weer wordt opgeslagen, ik mijn verkregen schepen en cargo behoudt?
Maar er varen wel schepen rond met 90 Cargo toch?
(je hebt trouwens maar max 80 cargo nodig).
"Normale" MoW zijn inderdaad 80 (max cargo die je nodig hebt). Maar de hunter (90 cargo) versie zijn sterker wat handig is in die battles.dvdkiwi schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:49:
Goede vraag... geen idee.
Maar er varen wel schepen rond met 90 Cargo toch?
(je hebt trouwens maar max 80 cargo nodig).
Voor zover ik weet kun je alleen een 90c krijgen door een pirate hunter.

Je hebt niet per se 90cargo Man O Wars nodig voor de batlles, de "kleintjes" volstaan ook.
Ik heb alle vlootmissies voltooid en een hoop battles gevochten, mijn vlootje is niet één scheepje verloren

5 Man O Wars, 6 Frigates en 4 Brigs.
Ik ben wel benieuwd of het werkt met die cheat die je noemt.
- elk speltype
- elke vaardigheid
- elk langa-afstandswapen
Staat er bij: "1 keer in de multiplayer"
Maar Wolven (Solo) valt toch ook onder de multiplayer?
Anders moet ik alle vaardigheden en lange-afstandwapen in een 'normaal' online potje gaan doen, waar ik ni twijfel of ik wel alle games heb gespeeld..
Bij de klassementen kun je de game modes zien, en bij "vermoorden" heb ik nog geen enkele sessie gespeeld.
Doe ik vervolgens een aangepaste match > vermoorden, dan join je uiteindelijk een "gezocht" game.
Een besloten sessie alleen starten kan niet.
Ik zal ook even kijken of bodyguard in een online sessie effect heeft

Geen effect.
Iemand een keer zin in een potje "vermoorden" op de PS4?

[Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 29-03-2014 21:42]

Hmm, ik ging ervan uit dat het net zoiets was als met ACIII. Tyranny of King Washington bestond ook uit 3 delen...bulletrene schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:30:
Freedom Cry bestaat uit 1 deel.. er komt volgens mij geen volgend deel?
Ben nu een kleine 40 uur bezig en pas bij sequence 6. Er is gewoon zoveel te doen dat ik bijna niet aan missies toe kom.

De Jackdaw is ook bijna volledig geüpgraded. Nog een paar elite plans maar dat komt nog wel aangezien ik het onderwater gedeelte van de game wat minder geslaagd vind...
Ik kan me verder letterlijk uren vermaken op zee; er is altijd wel wat te ontdekken of aan te vallen.

Krijg alleen die verdomde shanties niet meer uit m'n hoofd.

Geweldig spel en waarschijnlijk wel m'n favoriete AC tot nu toe.

Zie hem in de pricewatch staan voor 17 euro. Echter bij steam en uplay voor 49 en deluxe zelfs voor 59 euro. Plus dan heb je ook nog een season's pass als ik het goed heb voor 20 euro.
Als ik de pricewatch versie van 17,- euro en de seasons pass heb ik dan in ieder geval alle storyline content? Extra uiterlijk en songs op het schip boeit me niet zo.
Qua verhalende single player dlc zijn dan alleen freedom cry en Aveline de Grandpré's memories interessant. Maar ik weet niet of die laatste los te downloaden is. De rest is of multiplayer of extra wapens, outfits of songs (waarvan sommige via een extra locatie (o.a. sacrifice island te vinden zijn, maar deze zijn niet interessant voor het verhaal).
[Voor 55% gewijzigd door janvanmil op 22-04-2014 14:26]
Nu loop ik tegen het prObleem aan dat de installatie blijft hangen ( de ene keer rond 20% andere keer rond 50%).
De dvd is onbekrast en zitten geen vlekken op, ps3 is een slim met een 250gb hdd. Icm de laatste updates. Is er iemand bekend met dit probleem? Kan er weinig tot niets over vinden op onze vriend google

Als ik deze instelling gebruik moet ik dan de in-game V-Sync optie uitzetten?db87 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:33:
Essentiële tip voor AMD gebruikers:
Gebruik Radeon Pro om triple buffering te forceren, het spel wordt daarmee een stuk beter speelbaar.
De in-game Vsync optie zorgt voor onnodig veel input-lag en framedrops, zonder Vsync heb je behoorlijk veel tearing omdat AC4 regelmatig onder de 60fps duikt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit op dit moment rond 25-30 fps met een AMD Phenom II X4 955BE @ 3600 Mhz, 8G RAM en een Sapphire HD6870 en dat op 1920x1080. Op zich moet mijn systeem dit spel prima kunnen spelen, AC III werkte ook goed. Ik begin zoals vaker met de hoogste settings om dan langzaam af te bouwen naar een acceptabel niveau. Zo ook nu, echter met AA op FXAA ingesteld. Zet ik 'm op 8x dan loopt zelfs het menu op max 6 fps

Het rare is dat wanneer ik met de settings speel, dit totaal geen invloed heeft op de fps in-game, wat ik ook aanpas. Heeft dit te maken met de instelling van Radeonpro of moet ik het spel helemaal opnieuw opstarten om de settings effect te laten hebben? Zelfs met de omgevingskwaliteit op laag en AA uit haal ik max 30 fps.

Ik heb het spel sinds gisteravond dus ik heb er verder nog niet veel mee kunnen testen.
*edit
Ik heb gisteren nog even lopen testen, maar geen enkele setting heeft effect op de fps! Ook niet na een herstart van het spel of het niet mee laten draaien van Radenpro..

Wie heeft er nog tips??
[Voor 9% gewijzigd door JunkO op 30-04-2014 10:11]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Met de aankomende E3 persconferentie van Ubisoft komen er wat meer afbeeldingen naar buiten.
Zo ook een duidelijke afbeelding van de nieuwe Assassin:
http://zakon-ac.info/images/newsy/zaproszenie.jpg
En het lijkt erop dat er inderdaad een Co-Op gedeelte komt:
[Voor 23% gewijzigd door bulletrene op 09-06-2014 10:59]
"Oooh Jeroen!"
Wel jammer dat die CE redelijk aan de prijs is..
Bookmarked! Was me al opgevallen dat er nog geen SP was. Mooi!janvanmil schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:11:
Vast een begin gemaakt met een startpost voor Assassin's Creed: Unity.
Moet nog gevuld worden!

Grappig dat er tussen de info over beesten, locaties etc. die je bent tegengekomen nog developer notes staan. Foutje, lijkt mij.
[Voor 26% gewijzigd door Tom op 20-06-2014 22:31]
Ik ook vorige week. Afgelopen weekend aan begonnen. Ik vermaak me prima in 't spel. Ziet er erg mooi uit en er is genoeg te doen.Tom schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:28:
Beetje laat, maar ook eindelijk Black Flag in huis gehaald
PSN ID: MrMichel_75
XBOX Live Gamertag: WouterRi
[Voor 43% gewijzigd door janvanmil op 01-07-2014 16:15]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Mijn PC:
Intel Core i5 2500K
Asus P8P67 PRO (Rev.3.0)
8 GB RAM (Corsair XMS3 CMX8GX3M2A2000C9)
MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC (2 stuks in Crossfire)
Dat dacht ik eerst ook maar het hoort bij het verhaal. Vergeet niet dat alles wat zich in de piratentijd afspeelt een animatie (of simulatie) is. De notities van developers die je ziet zijn de notities van de in-game (huidige tijd) developers.Tom schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:28:
Beetje laat, maar ook eindelijk Black Flag in huis gehaald
Grappig dat er tussen de info over beesten, locaties etc. die je bent tegengekomen nog developer notes staan. Foutje, lijkt mij.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja, vond ik erg leuk gedaan! Je bent een spel aan het spelen dat zich afspeelt in een bedrijf wat computer spellen maaktAtlAntA schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:13:
[...]
Dat dacht ik eerst ook maar het hoort bij het verhaal. Vergeet niet dat alles wat zich in de piratentijd afspeelt een animatie (of simulatie) is. De notities van developers die je ziet zijn de notities van de in-game (huidige tijd) developers.

PSN: Alvanosa
Is deze verder de moeite waard? Wat vinden jullie?
Echter heb ik freedom cry zelf niet dus of ie de moeite waard is zou ik zo niet weten.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ja, deze is stand alone (je kunt hem ook als DLC kopen). Ik vond het wel leuk, maar ik vond King Washington beter.bram1984 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:24:
AC Freedom Cry is nu tijdelijk € 7,50 in de Store. Weet iemand of die stand-alone is? Ik heb Black Flag niet meer.
Is deze verder de moeite waard? Wat vinden jullie?
Ik heb zelf Liberation gekocht... Gewoon om de verzameling kompleet te hebben

Ik heb mezelf wel vermaakt met de DLC. Zoals Wailing_Banshee al zegt was King Washington beter..maar dat neemt niet weg dat het geen slechte DLC is.. je krijgt een nieuw gebied, nieuwe assassin met een nieuw wapen en je kunt wat nieuwe side quests doen. Al met al best leuk voor € 7,50

Mooizo! Dan kan de code direct op marktplaats / tweakers vraag&aanbod

Iemand intresse?

Ow en begin niet aan naval missies of forten overnemen totdat je de harbour master hebt unlocked (waar je schipupgrades kan unlocken). Anders kom je klem te zitten in de game (been there, done that

Ah, die heb ik nog nooit geprobeerdNotna schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:13:
Ow en begin niet aan naval missies of forten overnemen totdat je de harbour master hebt unlocked (waar je schipupgrades kan unlocken). Anders kom je klem te zitten in de game (been there, done that)

Ik zou zeggen, volg het verhaal totdat je de harbourmaster hebt. En ga dan lekker piraten! Eventueel iets sneller verder met het verhaal totdat je Kenway's Fleet hebt...

Ook zit de e-handleiding goed in elkaar dus alles wat ik niet meer (direct) weet, of waar het spel wel erg snel na elkaar met nieuwe dingen blijft komen, wordt dat daar ingame zeer goed uitgelegd

Wel heb ik een vraagje:
Komt er een rustmoment in het verhaal waarbij je zelf kunt exploreren/uitbreiden/veroveren of is dat pas aan het eind van de Story en moet ik dat rustmoment zelf creëren als ik dat liever halverwege doe en het verhaal tijdelijk links wil laten liggen ? Door middel van snel-reizen/fast-travel ?
Ik merk dat ik zin heb om er even zelf met de Jackdaw op uit te gaan (nu op het punt dat ik net de Great Inagua Hideout heb bemachtigd), maar het verhaal dendert maar door: iedere keer als ik weer bij mijn schip kom (daar ligt de laatste paar uur ieder keer het volgende story-continue point).

Don't worry... Die punten komen er genoeg, eigenlijk is alleen het begin echt gescript. Zodra jij de Jackdaw echt krijgt, zitten er eigenlijk geen beperkingen meer in het spel (er zijn nog een paar gebieden die afgesloten zijn, maar dat is minimaal). En dan is het gewoon een kwestie van 10x de wereld rondvaren in alleen de Cariben (als je daar zin in hebtStarWolfer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:04:
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met Black Flag nadat deze via Games with Gold werd aangeboden (XBOX360). Heb alleen Assassins Creed 1 uitgespeeld, dus er zitten genoeg nieuwe dingen in om me meer dan prima te vermaken.
Ook zit de e-handleiding goed in elkaar dus alles wat ik niet meer (direct) weet, of waar het spel wel erg snel na elkaar met nieuwe dingen blijft komen, wordt dat daar ingame zeer goed uitgelegd![]()
Wel heb ik een vraagje:
Komt er een rustmoment in het verhaal waarbij je zelf kunt exploreren/uitbreiden/veroveren of is dat pas aan het eind van de Story en moet ik dat rustmoment zelf creëren als ik dat liever halverwege doe en het verhaal tijdelijk links wil laten liggen ? Door middel van snel-reizen/fast-travel ?
Ik merk dat ik zin heb om er even zelf met de Jackdaw op uit te gaan (nu op het punt dat ik net de Great Inagua Hideout heb bemachtigd), maar het verhaal dendert maar door: iedere keer als ik weer bij mijn schip kom (daar ligt de laatste paar uur ieder keer het volgende story-continue point).

Ik heb wel de Jackdaw flink geupgrade om de 4 legendary ships te kunnen verslaan. Voor de rest alleen zaken verzameld voor health bonus en het craften van items.
Al met al een gave game, omdat de sfeer goed wordt neergezet en de naval battles leuk blijven. Wat mij betreft hadden ze dit in een vervolg nog wel verder mogen uitdiepen, helaas blijkt dat in Rogue alleen maar eenvoudiger te zijn.
Tot slot vond ik de Kenway's fleet app een leuke toevoeging. Het geeft je de mogelijkheid om snel veel geld te verdienen, maar is niet verplicht.
Saves die ik trek van internet (uit 2014) werken niet.
Anoniem: 153905
Als het goed is heb ik alle sleutels bemachtigt om bij het Templar Armor uniform te komen.
Ik sta voor deze deur en zie dat alle sleutels erin zitten. Het uniform hangt om het skelet. Maar de deur gaat niet open. En ik heb alle side missies voltooid.
Wel heb ik een ander uniform (de ene die je krijgt als je alle maya stenen in een deur plaatst)
verhaal, extra missies, verzamel op 100%.
Alleen nevenactitivteiten: --> begraven geldkist
[Voor 46% gewijzigd door noud op 29-12-2015 02:21]

Ik herspeel ook de Tempeliersjacht over. Alleen het gedeelte waar je de sleutel moet afpakken
[Voor 25% gewijzigd door noud op 29-12-2015 16:42]
dus ik zou je niet kunnen vertellen of dat 'm is

Maar er waren iets van 4 puzzles die je moest doen met als laatste een eindpuzzel, toch?
[Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2015 16:46]
Is dat niet in Unity?dvdkiwi schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 06:50:
Stomme vraag, maar heb je ook de puzzle gedaan die je moet doen om de kooi open te krijgen?

Bij Black Flag is er volgens mij geen puzzel, alleen de sleutels. Maar inderdaad, het is al even geleden...

Te lang geleden

Net als alle voorgaande delen van AC vind ik het spel na 3/4 saai worden. De opdrachten, het vechten, afluisteren.
[Voor 8% gewijzigd door noud op 29-12-2015 22:25]
https://freetrial.ubisoft...sins-creed-black-flag/16/
Was zeker een leuke game - Watchdogs is overigens ook gratis nuMadcat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:14:
De actie is blijkbaar verlengt tot 23 dec, grab it while you can