• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:24
Imo: Voordat je verder gaat met de main story, eerst alle side missions doen. Dan haal je het maximale uit de game. Vaak ben je eerst uren zoet nog met verkenennen, dingen verzamelen, kopen en upgraden voordat je aan een missie begint uit de main story. Op een gegeven moment moet je wel verer met de main msisie omdate je dan het hele gebied uitgekamt hebt ;)

Ow en begin niet aan naval missies of forten overnemen totdat je de harbour master hebt unlocked (waar je schipupgrades kan unlocken). Anders kom je klem te zitten in de game (been there, done that :P )

Xbox Live ID:Notna8310

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 31-03 08:39

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:13:
Ow en begin niet aan naval missies of forten overnemen totdat je de harbour master hebt unlocked (waar je schipupgrades kan unlocken). Anders kom je klem te zitten in de game (been there, done that :P )
Ah, die heb ik nog nooit geprobeerd :p

Ik zou zeggen, volg het verhaal totdat je de harbourmaster hebt. En ga dan lekker piraten! Eventueel iets sneller verder met het verhaal totdat je Kenway's Fleet hebt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:50

nlboy

Alles kitz?

Nadat ik Far Cry 4 had uitgespeeld wilde ik weer een vergelijkbaar iets spelen (open wereld). Eerst Bioshock: Infinite even gespeeld, sfeer/uitwerking top maar helaas niet zo 'open'. Nu AC: BF en dit is echt een heerlijke opvolger voor Far Cry. :)

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-03 13:39
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met Black Flag nadat deze via Games with Gold werd aangeboden (XBOX360). Heb alleen Assassins Creed 1 uitgespeeld, dus er zitten genoeg nieuwe dingen in om me meer dan prima te vermaken :) .

Ook zit de e-handleiding goed in elkaar dus alles wat ik niet meer (direct) weet, of waar het spel wel erg snel na elkaar met nieuwe dingen blijft komen, wordt dat daar ingame zeer goed uitgelegd _/-\o_

Wel heb ik een vraagje:

Komt er een rustmoment in het verhaal waarbij je zelf kunt exploreren/uitbreiden/veroveren of is dat pas aan het eind van de Story en moet ik dat rustmoment zelf creëren als ik dat liever halverwege doe en het verhaal tijdelijk links wil laten liggen ? Door middel van snel-reizen/fast-travel ?

Ik merk dat ik zin heb om er even zelf met de Jackdaw op uit te gaan (nu op het punt dat ik net de Great Inagua Hideout heb bemachtigd), maar het verhaal dendert maar door: iedere keer als ik weer bij mijn schip kom (daar ligt de laatste paar uur ieder keer het volgende story-continue point).

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:34

Superkiwi

Hoi doei

Tijd geleden dat ik deze heb gespeeld maar ja, er komen voldoende rustmomenten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 31-03 08:39

Wailing_Banshee

You're Next

StarWolfer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:04:
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met Black Flag nadat deze via Games with Gold werd aangeboden (XBOX360). Heb alleen Assassins Creed 1 uitgespeeld, dus er zitten genoeg nieuwe dingen in om me meer dan prima te vermaken :) .

Ook zit de e-handleiding goed in elkaar dus alles wat ik niet meer (direct) weet, of waar het spel wel erg snel na elkaar met nieuwe dingen blijft komen, wordt dat daar ingame zeer goed uitgelegd _/-\o_

Wel heb ik een vraagje:

Komt er een rustmoment in het verhaal waarbij je zelf kunt exploreren/uitbreiden/veroveren of is dat pas aan het eind van de Story en moet ik dat rustmoment zelf creëren als ik dat liever halverwege doe en het verhaal tijdelijk links wil laten liggen ? Door middel van snel-reizen/fast-travel ?

Ik merk dat ik zin heb om er even zelf met de Jackdaw op uit te gaan (nu op het punt dat ik net de Great Inagua Hideout heb bemachtigd), maar het verhaal dendert maar door: iedere keer als ik weer bij mijn schip kom (daar ligt de laatste paar uur ieder keer het volgende story-continue point).
Don't worry... Die punten komen er genoeg, eigenlijk is alleen het begin echt gescript. Zodra jij de Jackdaw echt krijgt, zitten er eigenlijk geen beperkingen meer in het spel (er zijn nog een paar gebieden die afgesloten zijn, maar dat is minimaal). En dan is het gewoon een kwestie van 10x de wereld rondvaren in alleen de Cariben (als je daar zin in hebt :p) en te genieten van dat varen (lekker tegen de golven in beuken, of over een spiegelglad oppervlak, of alles er tussen in...) Ik weet niet hoeveel kilometer ik totaal gevaren heb, maar ik denk dat die 10x de wereld rond niet heel erg afwijkt :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-03 09:14
Zojuist de main story uitgespeeld. Het varen en verkennen blijft het leukst. Het einde vond ik verhaaltechnisch niet echt bijzonder. Verder zit ik totaal pas op 60% ofzo. Alles verzamelen wordt op een gegeven moment wat ééntonig, gelukkig is dat optioneel.

Ik heb wel de Jackdaw flink geupgrade om de 4 legendary ships te kunnen verslaan. Voor de rest alleen zaken verzameld voor health bonus en het craften van items.

Al met al een gave game, omdat de sfeer goed wordt neergezet en de naval battles leuk blijven. Wat mij betreft hadden ze dit in een vervolg nog wel verder mogen uitdiepen, helaas blijkt dat in Rogue alleen maar eenvoudiger te zijn.

Tot slot vond ik de Kenway's fleet app een leuke toevoeging. Het geeft je de mogelijkheid om snel veel geld te verdienen, maar is niet verplicht.

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-03 04:04
Voor degene met een XbOne: Black Flag is komende maand gratis te downloaden in het Games with Gold programma! (zie http://majornelson.com/20...-with-gold-for-july-2015/)

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 09:46
Is er nog een pc-gamer die voor mij een werkende save-game heeft? Blijkbaar werken bij deze game de cloud saves niet (.....) en ik ben bij sequence 6...

Saves die ik trek van internet (uit 2014) werken niet.

Anoniem: 153905

Ik moet nog beginnen aan Assassin's creed Unity lijkt mij een Supergoede game op Mijn PS4 laat maar komen die mooie games

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02 21:23
Hoi

Als het goed is heb ik alle sleutels bemachtigt om bij het Templar Armor uniform te komen.
Ik sta voor deze deur en zie dat alle sleutels erin zitten. Het uniform hangt om het skelet. Maar de deur gaat niet open. En ik heb alle side missies voltooid.
Wel heb ik een ander uniform (de ene die je krijgt als je alle maya stenen in een deur plaatst)

verhaal, extra missies, verzamel op 100%.
Alleen nevenactitivteiten: --> begraven geldkist

[Voor 46% gewijzigd door noud op 29-12-2015 02:21]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Stomme vraag, maar heb je ook de puzzle gedaan die je moet doen om de kooi open te krijgen?

• noud
Je bedoelt wanneer je op een pilaar staat. En een aantal vormpjes passend moet maken in hetzelfde vormpje? Iets dat kleuters bij een psychologische test krijgen :)

Ik herspeel ook de Tempeliersjacht over. Alleen het gedeelte waar je de sleutel moet afpakken

[Voor 25% gewijzigd door noud op 29-12-2015 16:42]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is tè lang geleden dat ik die puzzle gedaan heb waarmee je de armor kooi opent,
dus ik zou je niet kunnen vertellen of dat 'm is ;)
Maar er waren iets van 4 puzzles die je moest doen met als laatste een eindpuzzel, toch?

[Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2015 16:46]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:25
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 06:50:
Stomme vraag, maar heb je ook de puzzle gedaan die je moet doen om de kooi open te krijgen?
Is dat niet in Unity? :+
Bij Black Flag is er volgens mij geen puzzel, alleen de sleutels. Maar inderdaad, het is al even geleden... ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij heb je gelijk ja.
Te lang geleden :P

• noud
Ik lees dat er meer mensen zijn met deze bug. Wel een verslavend spel. Ik zal het een stuk leuker vinden als er minder van die zoekdingen waren. Dat neemt zoveel tijd in beslag en voorwat waarom eigenlijk? Ik moet die dingen pakken.
Net als alle voorgaande delen van AC vind ik het spel na 3/4 saai worden. De opdrachten, het vechten, afluisteren.

[Voor 8% gewijzigd door noud op 29-12-2015 22:25]

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
In de aanbieding op PSN voor de geinteresseerden, 15 euro nu.

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben, tot 18 december gratis te downloaden voor de PC icm een ubisoft account:
https://freetrial.ubisoft...sins-creed-black-flag/16/

• dezekeer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
Heb hem ook for free dus maar proberen, blijkt weer dat 21:9 niet werkt. Dus ik zoek naar een fix maar een of andere manier ik weer niet uit. Alle links naar de fix zijn niet meer te online en vraag me af of iemand mij ff kan helpen hoe dit wel te fixen?

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
De actie is blijkbaar verlengt tot 23 dec, grab it while you can ;)

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Madcat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:14:
De actie is blijkbaar verlengt tot 23 dec, grab it while you can ;)
Was zeker een leuke game - Watchdogs is overigens ook gratis nu :)
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee