• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 20:12

Assassin's Creed IV: Black Flag

Platform & Release:
29 oktober 2013: Xbox 360 & Playstation 3
21 november 2013: Wii U, PC & Playstation 4
2014: Playstation 4 & Xbox One (de release van de Xbox One in NL is uitgesteld tot 2014)
(bron: bol.com)

Beschrijving:
Assassin's Creed IV: Black Flag draait om Edward Kenway, de overgroot vader van Connor uit ACIII en speelt zich af in het Caribisch gebied in het 'Gouden tijdperk der piraterij' (circa dertig jaar van de eerste helft van de achttiende eeuw) in één open wereld (zonder laadtijden) met daarin eilanden zoals Cuba, Jamaica en de Bahamas. Het verhaal zal zich volgens de ontwikkelaar voor 40% op zee en 60% op het land afspelen.

Info aan de hand van:
Preview van Tweakers (4 maart 2013).
E3-preview van Tweakers (17 juni 2013)
Hands-on preview van Tweakers (26 augustus 2013)

Edward Kenway
Edward Kenway is duidelijk een heel ander hoofdpersonage dan je tot nu toe gewend bent van de Assassin's Creed-serie. Altair, Ezio en Connor waren allemaal op een bepaalde manier de 'good guys'. Edward is echter voornamelijk een piraat, compleet met alle plunderingen, moorden en berovingen die daarbij horen. Het is, zogezegd, een rotte appel. Die appel stuit eigenlijk bij toeval op de immer voortdurende strijd tussen de Templars en de Assassins, en hij raakt op die manier betrokken bij het moordenaarsgilde. Niet verwonderlijk: de Templars staan voor controle, de Assassins voor vrijheid, en ultieme vrijheid is nu net een van de grondbeginselen van de piraterij. Edward zal net als Ezio en Connor gebruik maken van Dual Hidden Blades en het schieten zal free aim zijn, waardoor je meer controle hebt over waar je op schiet

Als piratenkapitein is het vrij logisch dat Edward in de strijd tussen de piraten en de Britse Royal Navy aan de kant van de piraten staat. Met die piraten is Edward betrokken bij de formatie van de 'Republic of Pirates', en iets later ook bij de val van dat bondgenootschap der piraten. Edwards band met de piraten wordt door niemand zo goed weergegeven als door de iconische piraat Blackbeard. De beroemde piraat met het immense postuur en de zwarte baard is een van de bekende namen in Assassin's Creed IV: Black Flag en hij dient bovendien als Edwards vriend en mentor. Dat is leuk, want een type als Blackbeard is meestal de grote vijand die je moet verslaan, niet je meest trouwe strijdmakker en mentor...
Historische gebeurtenissen.

Blackbeard is slechts een van de iconische piraten die hun opwachting maken in Assassin's Creed IV: Black Flag, Ook Calico Jack, Charles Vane, Benjamin Hornigold en Anne Bonny zullen aanwezig zijn. Naast de bekende namen bevat het spel ook een aantal historische gebeurtenissen, zoals een aanval van één piratenschip op 42 Portugese schepen en de slachting van de Spaanse armada. Net als zijn voorgangers moet de game namelijk een historische basis hebben. Ubisoft heeft zich als doel gesteld het gouden tijdperk der piraterij zo natuurgetrouw mogelijk in beeld te brengen, en daar horen bekende figuren en gebeurtenissen bij.

Caribisch gebied
In de nieuwe spelwereld van het Caribisch gebied beslaat een gebied waarin Cuba centraal ligt. In het noorden strekt de map zich uit tot Nassau en in het zuiden is het hedendaagse Jamaica te vinden, terwijl ten oosten van Cuba de piratennederzetting Tortuga ligt. Het is slechts een handjevol plaatsen dat je vrij kunt verkennen.

Net als een aantal van zijn voorgangers telt Black Flag drie grote steden. Op Cuba ligt Havana, dat natuurlijk toebehoort aan de Spanjaarden. Het inmiddels Jamaicaanse Kingston was in die tijd een belangrijke stad voor de Britten, terwijl Nassau eigenlijk een 'piratenstad' (hoofdstad van de republiek der piraten) was. Dat zijn de drie grote steden van Assassin's Creed IV, en volgens de makers zullen spelers er de traditionele AC-gameplay terugzien, met het rennen over daken en beklimmen van torens.

Misschien nog wel belangrijker dan de drie grote steden is het gegeven dat de speler vrij is om de Caribbean te verkennen, waar en wanneer hij dat wil. Zoals de ontwikkelaar het nu voor zich ziet, kan Edward gewoon van zijn schip springen en naar een eiland zwemmen. Als hij daar klaar is, kan hij gewoon weer terug zwemmen, op zijn schip klimmen en verder varen. Naar alle waarschijnlijkheid hebben de grotere steden wel een laadscherm.

De Jackdaw
Om de Caribbean verkennen beschikt in Black Flag over zijn eigen schip, De Jackdaw. Dat schip is niet alleen een vervoermiddel en wapen, maar bijna een personage op zichzelf. De speler dient zijn tobbe flink te upgraden, op allerlei manieren. Met alleen een flink aantal kanonnen ben je er dus nog niet.

Dat upgraden hangt samen met het baas-systeem van de game. Edward en zijn crew komen af en toe een schip tegen dat een bepaald gebied bewaakt. Wil Edward dat gebied betreden, dan zal eerst afgerekend moeten worden met het schip in kwestie. Door het schip via zijn spyglass te bekijken, kan Edward zien hoe sterk zijn vijand is en welke upgrades de Jackdaw nodig heeft om een kans te maken in een vuurgevecht.

Zoals je van een game met een piratensetting mag verwachten, breng je aardig wat tijd door op de Jackdaw. Volgens Ubisoft wordt de verdeling tussen gameplay op land en gameplay op zee ongeveer 60 procent versus 40 procent. Hoewel we de gameplay nog niet in actie hebben gezien, valt aan te nemen dat voor het varen wordt voortgeborduurd op de in Assassin's Creed III ingezette lijn.

Zeker is wel dat er regelmatig met andere schepen moet worden geknokt. De speler krijgt daarbij veel vrijheid om een eigen aanpak te kiezen. Een zeeslag zal beginnen met flinke kanonsalvo's, maar uiteindelijk vaak uitdraaien op een gevecht op een van beide schepen. Het enteren speelt dan ook een grote rol, en ook daarbij heeft Edward verschillende mogelijkheden. Spelers zijn vrij om gewoon naar de overkant te springen, maar ze kunnen bijvoorbeeld ook eerst in de mast klimmen en het gevecht van boven benaderen, of om het vijandelijke schip heen zwemmen en vanuit onverwachte hoek aanvallen.

Weg 100% sync
Over de zestig procent van het spel die zich op land afspeelt is veel minder informatie. Het belangrijkste detail is dat de vrije aanpak in hoe je een assassination uitvoert, weer terug is. Als je de eerste Assassin's Creed hebt gespeeld, weet je dat Altaïr vaak uit diverse uitvoeringen kon kiezen. Dat systeem keert terug in deel vier.

Next Gen
Waarschijnlijk laat Ubisoft pas in-game beelden zien als de ontwikkelaar heeft bepaald waar het niveau van de pc- en de next-gen-versies komt te liggen. Voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 hoeft niet meer dan de al in deel drie bereikte kwaliteit te worden verwacht. Het is goed mogelijk dat ook in in de Ubisoft-studio in Montreal nog niet helemaal duidelijk is wat wel en wat niet kan met de PlayStation 4 en de nog niet aangekondigde nieuwe Xbox.

Heden
Je kunt in Assassin's Creed IV in het heden spelen, maar of dat iets met het verhaal te maken heeft, is nog niet duidelijk. Volgens Ubisoft is de speler zelf de hoofdrolspeler in het heden. Mensen kunnen zelf op onderzoek gaan binnen het kantoor van Abstergo. Wat dat precies betekent en wat daar dan te doen valt, maakt Ubisoft pas later bekend.

Multiplayer
Ook over de multiplayer-mogelijkheden van Assassin's Creed IV: Black Flag kon de ontwikkelaar nog niet veel vertellen, anders dan dat de multiplayer-modi van de vorige games worden doorontwikkeld en dus zullen terugkeren in deel vier. Of daar nieuwe onderdelen aan worden toegevoegd, is echter nog onduidelijk.

Exclusive content PS3 en PS4
Op de PS3 en PS4 is circa 60 minuten exclusive content beschikbaar waar in enkele (3 à 4) missies met Avaline de Grandpré, de hoofdpersoon uit AC3:Liberation (PS:Vita) gespeeld kunnen worden.

Overige info:
Interview met de creative director van het spel, Jean Guesdon: http://www.gamer.nl/inter...n-frisse-ervaring-leveren
Website van Eurogamer ook met een interview: http://www.eurogamer.net/...plans-to-hook-you-back-in
Q&A met Darby McDevitt: bulletrene in "[Multi] Assassin'Creed IV: Black Flag"

Trailers & Gameplay Demo's:

[YouTube: http://youtu.be/M26IaWh5xTs]

Screenshots & Artwork:

Screenshots & Artwork (Multiplayer):

Preorder packs:

The Black Chest Edition & The Buccaneer Edition

The Skull Edition & Special Edition

[Voor 255% gewijzigd door janvanmil op 24-10-2013 13:34]

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04 15:36
Volgens mij is dit een in-game screenshot, en dan hoop ik dat er nog heel wat geoptimaliseerd wordt :P Persoonlijk vind ik het er namelijk niet super uitzien, maar het spel is natuurlijk nog vol in ontwikkeling dat moeten we niet vergeten.

Nieuwe screenshots: http://www.gamequarter.be...creenshots/galerij/709229

[Voor 42% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2013 10:11]

• bulletrene
Zojuist kwam ik een artikel tegen van GameInformer waarin er wat details beschreven worden aan de hand van een interview wat ze hebben gehad met Darby Mc.Devitt.
Zo komt onder andere het volgende voor in de "preview" :

- De game is in ontwikkeling sinds september 2011
- Edward komt Blackbeard, Calico Jack, Charles Vane, Benjamin Hornigold, en Anne Bonny tegen.
- De grote steden zoals Kingston/Havana/Nassau hebben wel gewoon laadtijden. De kleine locaties niet.
- Edward zal net als Ezio en Connor gebruik maken van Dual Hidden Blades.
- Het schieten is nu Free Aim. Hierdoor heb je meer controle over waar je op schiet

Het hele artikel kun je hier lezen: http://www.gameinformer.c...v-black-flag-preview.aspx

En nog een nieuwe screenshot:

Als je hiernaar kijkt lijkt het erop dat er misschien een keuze aanwezig zal zijn om de "hood" omhoog/omlaag te doen!

[Voor 20% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2013 19:24]

• bulletrene
@janvanmil, ziet er netjes uit! Ik denk dat je zo een mooie startpost hebt :) Alleen de Edward trailer is stuk :P

Er is nog een Assassins Creed in de maak, maar het is nog niet duidelijk of het hier om een game of film of iets dergelijks gaat. Het kan ook een Vita titel zijn. Het draagt de naam: Assassin's Creed: Rising Phoenix.

[Voor 4% gewijzigd door bulletrene op 08-03-2013 10:13]

• bulletrene
janvanmil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:24:
[...]

De trailer heb ik aangepast.

Hoe zat dat trouwens met dat initiates verhaal, ik heb me aangemeld maar ik krijg geen inlog code?
Ik weet niet waarom je nog geen inlog code hebt gehad. Bij mij duurde het ook 2 dagen voordat ik die kreeg.

Ondertussen is er een 2e screen "uitgelekt" van AC Rising Phoenix :

• janvanmil
Anoniem: 429879 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:33:
Zat nog een beetje op de UbiShop rond te surfen, en daar kwam ik het volgende tegen: http://shop.ubi.com/store...NL/pd/productID.277679500. Een beeldje van Edward Kenway, maar je krijgt ook digitale content in de vorm van "Een unieke kledingkleur voor Haytham". Zou dat betekenen dat we wederom (gedeeltelijk) met de beste man aan de slag mogen? :*)
Voor Haytham? Klinkt als een foutje, maar het staat inderdaad ook op deze engelse beschrijving:

Ik heb net trouwens ook de Startpost geupdate met een tumbnail gallery van de afbeeldingen.

[Voor 9% gewijzigd door janvanmil op 27-03-2013 19:01]

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-04 15:43

Heeft wel iets weg van Firenze en haar Duomo? :)

• janvanmil
Net een mailtje van The Watch met daarin een link naar een kaart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanmil
Net nog 3 nieuwe screenshots / artwork toegevoegd aan de startpost:

• janvanmil
Er is vandaag wat artwork van de multiplayer gepubliceerd:

Zie ook de start post

• janvanmil
Er zijn weer wat nieuwe screenshots en artwork:

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 14:53
janvanmil schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:41:
Er zijn weer wat nieuwe screenshots en artwork:

<afbeeldingen>
Die laatste lijkt wel op is volgens mij Aveline uit Assassins Creed Liberation:

[Voor 2% gewijzigd door NL-RaVeR op 12-06-2013 17:05. Reden: typo]

• janvanmil
Nieuwe multiplayer "screenshots":

• janvanmil
Nog wat meer artwork (ook toegevoegd aan de TS)

Multiplayer:

Single player:

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-01 11:41

Plato1989

Amused to Death

Ik kreeg zojuist een mailtje van Bol.com dat mijn bestelling, zijnde Assassin's Creed IV Black Flag special edition, is verzonden. Vreemd, ik meen dat het officieel nog niet is verschenen. Ik zie het wel.

[Voor 13% gewijzigd door Plato1989 op 26-10-2013 01:47. Reden: Screenshot toegevoegd]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:10
En hij is net aangekomen:

Touwtje moet je overigens zelf spannen. Aangezien ik niet bij de boyscouts dan wel in de marine heb gezeten heb ik het op zijn hollands gedaan; zolang het maar vast zit :+

[Voor 30% gewijzigd door Notna op 26-10-2013 11:38]

Xbox Live ID:Notna8310

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05 18:02
Gezien dit over AC:BF gaat hierbij een kopie van mijn post in het PS4 topic:

PS3 vs PS4 graphics in AC: Black Flag

Als je de video op 1:30 stopt zie je duidelijk dat de Ps4 versie hogere textures gebruikt.
Echter blijft dit natuurlijk een simpele HD poort.

Edit 1: Screenshot van 1 min 30 waar het verschil in textures duidelijk te zien is op de kleding.

Edit 2: Hier is goed te zien dat de current gen consoles veel DOF gebruiken om het gebrek aan detail te maskeren. Iets wat me steeds meer is gaan ergeren in games. Zo'n onrealistisch effect :-(

Edit 3: Een cut-scene vergelijking is natuurlijk niet iets wat veel verschil zal opleveren. Gameplay in een stad zal vloeiender zijn en het is ook bekend de nexgen versie betere (weers)effecten heeft + meer planten etc.

Al met al blijft het verschil beperkt maar ik wacht toch nog eventjes 5 weken zodat ik hem optimaal kan spelen op mijn PS4. :)

[Voor 26% gewijzigd door G4mert op 28-10-2013 17:47]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-05 14:49
Streskip schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 06:23:
[...]

knip

Dus, wat maakt Edward een assassin? :X

edit;
Het varen is trouwens wel onwijs verslavend, echt ontzettend gaaf die scheepslagen! _/-\o_ Heel die sfeer is heerlijk, of het nou stormt of niet!
Hij is niet echt een assassin; hij heeft dezelfde doelwitten maar wil een ander doel bereiken. Blijft een piraat he.. :+

[Voor 56% gewijzigd door pa4jv op 02-11-2013 14:26]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 06:53

masauri

aka qwybyte

Die "Victorian London Assassin's Creed, please god, come on, come on!" staat me wel aan...

De uitvoering vind ik iets minder:

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:10
Poeh, daar vraagje mij wat. Ik heb er ook aardig wat uren middels de companion app inzitten. Ik oet de game even starten om te zien hoeveel uur ik erin heb zitten...

Here we go:

Dat is game time. Dan heb ik nog iets van totaal 5 uur in de app zitten (lekker handig voor de commercial blocks op tv lol)

Als je btw dacht dat een level 38 man o war lastig is; die 4 Legendary schepen van ruim level 60+ zijn al helemaal :X. Mortars, heavy fire; you name it alles komt tegelijk op je af lol. Ik kreeg er aardig een deuk in alvorens ik het loodje legde maar ik heb echt fully upgraded shots en hull improvements daarvoor nodig :P

[Voor 72% gewijzigd door Notna op 11-11-2013 20:04]

Xbox Live ID:Notna8310

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 17:16

db87

Mach 2 GT modded

Essentiële tip voor AMD gebruikers:

Gebruik Radeon Pro om triple buffering te forceren, het spel wordt daarmee een stuk beter speelbaar.
De in-game Vsync optie zorgt voor onnodig veel input-lag en framedrops, zonder Vsync heb je behoorlijk veel tearing omdat AC4 regelmatig onder de 60fps duikt.

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

• Marcoevich
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-05 22:30
Weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb problemen met de PC versie van Black Flag via uPlay.

Mijn systeem is al 2x compleet vastgelopen. Het geluid speelt wel door, maar beide schermen worden zwart en ik kan echt helemaal niks meer. Cold reboot is de enige oplossing.

Overigens heb ik gisteren de game een paar uur lekker kunnen spelen, en vandaag doet ie ineens alsof ik het spel met een controller speel terwijl ik gewoon het toetsenbord gebruik! Mijn keyboard instellingen staan goed ingesteld, maar op dit moment werken zowel muis als toetsenbord helemaal niet meer en kan ik edward niet eens meer bewegen. Nog meer mensen die hier last van hebben??

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 14:53
Dubrillion schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:29:
GOED NIEUWS. De companion app is te downloaden via de Play Store op me Nexus 5. Er zullen waarschijnlijk wel veel meer telefoons die hem kunnen downloaden. Nu hopen dat ze hem ook ge-update hebben naar Android 4.4 ;). Voordeel is dat ik nu altijd even me fleet kan beheren :D
Jep, mijn HTC One X wordt nu ook officieel ondersteund. Ik had er al de tablet versie op staan, maar nu zijn de knoppen wat groter gemaakt voor kleinere scherm formaten. Top :).
Zag tevens dat ik 91ste sta als deadliest assassin :D

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Henkje.doc schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:19:
[...]

Doel je op een Uplay pasport? Deze is toch gratis te downloaden vanuit de game? Begreep dat sinds enkele dagen na de release van Black Flags de pasport functionaliteit gratis is geworden.
UPlay paspoort is idd gratis maar staat voor ACBF niet meer in de ps4 store helaas.

Bij het kiezen van Uplay krijg ik namelijk een foutmelding
Vinnocchio schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:29:
[...]

Doe geen moeite, deze man gelooft je niet...
Bedoel je met "deze man" mij toevallig?

Wat jij namelijk beweerde in het andere topic is simpelweg niet waar. Bij de retail disc zit een uPlay code, deze heb je voor veel functies niet nodig maar voor een belangrijke wel en dat is de connectie met je iPad. Ik bedoel hiermee dus niet de iPad uplay login maar echt de connectie met je PS4.

Daar wilde je in het normale Ps4 topic al niet aan maar het is toch echt zo.
Zie foto's:

Edit: De Ps4 geeft de foutmelding "Please redeem your Uplay Passport in order to activate companion application synching.

De iPad app geeft ook duidelijk aan dat de connectie met de PS4 niet gemaakt is maar de connectie met uPlay zelf wel. (Zie rechts boven)

[Voor 19% gewijzigd door Donstil op 18-12-2013 20:30]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• 5StarGbVk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-01 17:39
ACIV BF: The Black Chest Edition, Ps3 Naar Ps4 Upgrade + Exclusive Content

Ik heb de Assassin's Creed IV Black Flag The Black Chest Edition via Uplay al een lange tijd terug besteld.

Er staat veel extra content op en een upgrade van ps3 naar ps4, maar kan de Exclusive Content ook op de ps4 worden afgespeeld?

Want er staat "Exclusive Content For Ps3" in het boekje staat 'Unlock Assassin's Creed IV Black Flag Exclusive Content | Discover The Assassin's Creed Universe'

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-05 14:44
Ik heb een vrraag over de kenway fleet mode. Ik heb met succes kunnen spelen, echter zijn al mn trade items onvoldoende om nieuwe missies te spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik nieuwe trade items kan krijgen?

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
Dit komt zo bekend voor..

• Jorian89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-12-2021
AC5, tijdens de Franse Revolutie? :D

• bulletrene
Eindelijk bevestigd door Ubisoft (Abstergo) AC:Unity.

Leuke tekst onder het youtube filmpje:
Qu'ils mangent de la brioche [Let them eat cake]! We have been working on the new Assassin's Creed for more than three years and although we weren't quite ready to show you our full vision for a next-gen only AC, it seems Abstergo are trying to force our hand! So here's a true first look at in-game footage from Assassin's Creed Unity. Stay tuned - we'll have many more exciting details for you in the months ahead!

Er is nog wat speculatie op verschillende fora over de nieuwe assassin, of het wel een assassin is... omdat niemand een embleem van de assassins kan vinden op zijn kleding. Maar volgens mij heb ik er toch één gevonden!

[Voor 9% gewijzigd door bulletrene op 22-03-2014 11:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bulletrene
Aangezien er nog geen nieuw topic is voor AC:Unity maar even hier:

Met de aankomende E3 persconferentie van Ubisoft komen er wat meer afbeeldingen naar buiten.
Zo ook een duidelijke afbeelding van de nieuwe Assassin:

http://zakon-ac.info/images/newsy/zaproszenie.jpg

En het lijkt erop dat er inderdaad een Co-Op gedeelte komt:

[Voor 23% gewijzigd door bulletrene op 09-06-2014 10:59]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee