Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Grotere schepen enter ik doorgaans wel aangezien ik anders te veel cargo misloop, de schooners en af en toe ook brigs schiet ik doorgaans aan gort omdat ik me anders suf enter.

[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 11-12-2013 14:54 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
prutser001 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:08:
Gister de hoofd verhaal lijn afgerond, nu gewoon de hele wereld aan het leegroven/schepen verzamelen voor mijn 'vloot' etc. Het verzamelen van alle schatkisten is wel erg tijdrovend en kan best vervelend worden..

Moet nog minimaal 12 schepen aanvallen om al mijn upgrades voor mijn eigen schip af te ronden, hier een tip voor diegene welke het nog niet opgevallen was dat als je op zee zit en je je verrekijker (E) gebruikt je de inhoud van het vijandelijke schip kan zien... scheelt een hoop nutteloos geplunder.

Ik zet toch wel mijn vraagtekens bij het 'einde' maar ja..
Ik mag toch hopen dat mensen dit soort essentiële zaken wel weten, aangezien het uitgebreid wordt uitgelegd in de game zelf (sterker nog: volgens mij behoort dit tot een verplichte tutorial).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 12-09 09:15
Het was inderdaad verplicht. Ik had ook wel het eerste kwartier niet door dat als een schip ver weg was en je de cargo nog niet zag, je kan inzoomen en de cargo wel verschijnt dan.

@flexor, inderdaad nog geen slecht idee. Het is wel wat zonde om een 150 metal ship te zinken. Een kleiner ship gewoon doorrammen en de grotere toch innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
Je kan maar max 2000 metal hebben en je hebt in totaal 4145 metal nodig door het hele spel heen, voor alle upgrades.
Als je een beetje in het zuiden van de kaart rondvaart, alles kapot schiet en niets entert stijgt je metal toch als een malle, dus ik was op een gegeven moment wel klaar met enteren, vooral bij de grotere schepen kost dat toch wel ff tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt voor de tips van hierboven. Als ik het spel heb heb ik dus wel al een beetje de do's en dont's

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Lointje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:14:
Enteren jullie elk schip trouwens? Je kan hem namelijk ook gewoon neerknallen waardoor je de helft van de cargo uit de zee kan plukken. Op de tijd dat je de wat zwaardere ships hebt ingenomen (captains killen, mannen vanboven, of vlag) heb ik via heavy shot etc wel een tweede ship gezonken.
Enkel als ik reparaties nodig heb en soms eens om de vloot wat aan te sterken enter ik.

Ik zit nu op zo'n 67%. Het enige wat mij een beetje tegensteekt nu zijn de uncharted chests & animus pieces waarbij je telkens van de boot springt, pakt en terug naar je boot zwemt. Maar misschien had ik ze ook niet bijna allemaal moeten laten liggen tot ik al drie kwart van de kaart zag :)
Op het einde heb ik weinig schepen meer ge-enterd voor de cargo, alleen voor extra schepen voor mn eigen vloot of als ik geen zin had om het verhaal verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Het blijft leuk met een beetje opgewaardeerde Jackdaw:
Op een gunboat(je) afvaren en men roept "Incoming ship!!" *krak* *blub blub* Ik:"Ship?? What ship??" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oxigeon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:29:
Bedankt voor de tips van hierboven. Als ik het spel heb heb ik dus wel al een beetje de do's en dont's
Ik kan je wel adviseren (als je een AC pro bent, sorry, maar ik ben nog een n00b) om gelijk vanaf het begin te proberen alle kistjes en andere shit te verzamelen. Dan kom je op plekken waar je normaal niet komt. Ik heb na zo een 2 uur in het spel, toen ik de basics eindelijk een beetje door had, mijn savegame verwijderd en ben toen weer opnieuw begonnen om alles te zoeken. Gelijk op het begin al nieuwe plekken ontdekt.

Weet iemand hoe je trouwens in één keer in zo'n hooibaal of struik duikt vanaf zo een dak? Ik wilde gisteren een contract doen, dus ik dacht ik spring met R2+rondje in de hooi, maar die mafkees sprong midden tussen de soldaten waardoor ik dus gespot werd. Moet je gewoon met freerun de richting op rennen waar de hooibaal ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
bram1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:15:
[...]
Weet iemand hoe je trouwens in één keer in zo'n hooibaal of struik duikt vanaf zo een dak? Ik wilde gisteren een contract doen, dus ik dacht ik spring met R2+rondje in de hooi, maar die mafkees sprong midden tussen de soldaten waardoor ik dus gespot werd. Moet je gewoon met freerun de richting op rennen waar de hooibaal ligt?
Gewoon freerunnen (R1 dacht ik) en de richting van de hooibaal. Kleine tip: op daken ligt ook een beetje stro met soms vogels erop, hiervandaan zal je automatisch in een baal stro duiken.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Freerun + Springen uiteraard. (360: Rb + A ) Anders blijft hij lekker zitten waar hij is :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
bram1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:15:
[...]

Ik kan je wel adviseren (als je een AC pro bent, sorry, maar ik ben nog een n00b) om gelijk vanaf het begin te proberen alle kistjes en andere shit te verzamelen. Dan kom je op plekken waar je normaal niet komt. Ik heb na zo een 2 uur in het spel, toen ik de basics eindelijk een beetje door had, mijn savegame verwijderd en ben toen weer opnieuw begonnen om alles te zoeken. Gelijk op het begin al nieuwe plekken ontdekt.

R2 + X + Linker stick waarmee je hem een richting op moet sturen (dus naar het hooi of water toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet vanaf een sync point hè, maar gewoon vanaf een willekeurig punt boven een hooibaal. Zelfde verhaal?

• Lointje
Ja free run + springen en richting de hooibaal richten (zowel vanop een willekeurig dak als van af een sync point). In de eerste AC moest je nog heel goed mikken om richting een hooibaal te duiken, maar in de huidige AC games is het spel redelijk vergevend en duik je soms zelfs te snel in zo'n ding. Al gebeurt het inderdaad wel eens dat hij alsnog gewoon springt om dan met 50% health neer te komen op een debiele plaats.

E zoals hierboven gezegd: als je wat hooi + vogels + vogelstront ziet liggen kan je er van uitgaan dat er onder wel een hooibaal ligt, dus van daar springen is altijd slim. Heel handig als de halve stad je achtervolgt of als je niet ontdekt mag worden en de guard zijn meter zo goed als vol is.

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 07:54
Ik krijg tijdens het spelen regelmatig van die vensters ''Je kunt nu .... maken''

Maar als ik dan via de Options-knop naar Maken ga en daar kijk tussen al die dingen (zoals die kostuums en die pijlen e.d.) heb ik wel de benodigde resources maar staat bij ieder item in rode letters: Je kunt nu niets maken.
Iemand enig idee waar dat aan ligt?

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Dat kan komen doordat je dan op je schip bent... ik heb deze melding ook wel eens gezien maar dan was ik op mn schip. Zodra ik dan aan land was kon ik het wel maken!

• Flex0r
Als je de boot stil legt en het kapiteins vertrek in gaat kun je daar ook dingen maken, op het dek kan het inderdaad niet.

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
Pijlen kun je ook kopen (munitie)
Scheelt ongeveer 45 keer knopjes drukken

[ Voor 9% gewijzigd door RHE218 op 12-12-2013 16:18 ]

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
Iemand enige details over hoe "Kenways Fleet" exact werkt? Ik heb gister me volledige vloot op pad gestuurd (allemaal Man o' Wars) en heb er nu nog maar 4 over. Alle missies hadden een 100% success rate. Moet je terwijl je Fleet op pad is de route nog safe houden met zeeslagen? Of hoe kan het dat ik zo ongeveer me volledige vloot kwijt ben? :p

• Notna

Notna

Where are you?®

Je moet de routes wel in het groen houden alvorens en het liefst tijdens dat je ze op missies stuurt. En niet vergeten boten te repairen alvorens je ze op pad stuurt.

• Vinnocchio
Shorteh schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:41:
Iemand enige details over hoe "Kenways Fleet" exact werkt? Ik heb gister me volledige vloot op pad gestuurd (allemaal Man o' Wars) en heb er nu nog maar 4 over. Alle missies hadden een 100% success rate. Moet je terwijl je Fleet op pad is de route nog safe houden met zeeslagen? Of hoe kan het dat ik zo ongeveer me volledige vloot kwijt ben? :p
Een hele vloot aan man o wars is ook niet echt handig omdat ze zo traag zijn met schieten.
Beter hou je een paar schooners en brigs achter de hand voor het vrij maken van routes en alleen als er te weinig laadruimte is pas een man o war wegsturen op handelsmissie. Die schooners en brigs zijn ook sneller dan die grotere schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Met Schooners en Brigs de betere routes clearen waar je als tegenstanders Frigates en Man O Wars krijgt is natuurlijk wel erg lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Er is een verschil tussen de routes clearen en de trade route nemen. Die man o Wars kan je wel gebruiken voor trading (sterker nog, je moet wel als je een cargo van 80 wilt meenemen) maar in gevechten zijn ze vaak erg traag. Als je ze al moet gebtruiken; altijd in het eerste slot zetten omdat je dan een speedbonus krijgt.

En gebruik gewoon regelmatig je firebarrels, scheelt een hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Laatst online: 10-09 09:15
Ik houd de routes altijd in het groen voordat ik ze op pad stuur. Als er geen 100% success rate staat stuur ik ze ook niet. Ook repair ik ze voordat ik ze op pad stuur, maar zal vanavond even wat andere bootjes aan de vloot toevoegen.

Verder kan de traagheid toch niet van invloed zijn op dat ze kapot worden geschoten tijdens een handelmissie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hoe langer ze bezig zijn hoe meer ze aangevallen kunnen worden, zeker als je ook niet tijdens de missie de route groen houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Notna schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:52:
Er is een verschil tussen de routes clearen en de trade route nemen. Die man o Wars kan je wel gebruiken voor trading (sterker nog, je moet wel als je een cargo van 80 wilt meenemen) maar in gevechten zijn ze vaak erg traag. Als je ze al moet gebtruiken; altijd in het eerste slot zetten omdat je dan een speedbonus krijgt.

En gebruik gewoon regelmatig je firebarrels, scheelt een hoop :P
Andere optie:
Ik heb gemerkt dat je MoW bijna altijd het doelwit is van de tegenstanders.
Als je die in het laatste vakje zet (meer weerstand), dan leidt die vaak het vuur af, terwijl je lichtere boten (die sneller en dus vaker kunnen vuren) vrij baan krijgen omdat ze nauwelijks beschoten worden.

Het is verder vooral cashen, ik ben pas 1 boot onderweg kwijt geraakt, en 1 boot in een zeeslag...

Wat is de zwaarste MoW die jullie ingame zijn tegengekomen (afgezien van een legendary dan)? Ik kom ze nu van lvl 49 tegen (52% voltooiing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Lvl 60 of 70 is volgens mij het hoogste van regulier. Lvl 75 is legendary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
RHE218 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:53:
[...]

Andere optie:
Ik heb gemerkt dat je MoW bijna altijd het doelwit is van de tegenstanders.
Als je die in het laatste vakje zet (meer weerstand), dan leidt die vaak het vuur af, terwijl je lichtere boten (die sneller en dus vaker kunnen vuren) vrij baan krijgen omdat ze nauwelijks beschoten worden.

Het is verder vooral cashen, ik ben pas 1 boot onderweg kwijt geraakt, en 1 boot in een zeeslag...

Wat is de zwaarste MoW die jullie ingame zijn tegengekomen (afgezien van een legendary dan)? Ik kom ze nu van lvl 49 tegen (52% voltooiing)
De tegenstanders pakken altijd de sterkte van jou boten om op te schieten.
Heb je 1 MoW dan pakken ze die altijd. Heb je er 2, dan pakken ze degene met de meeste health.
Daarom gooi ik standaard een MoW in het laatste vakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Ik heb nu 5 of 6 level 60 MoW's in m'n fleet zitten (overigens met geweldige namen; Devastator etc :p), die ik op een gegeven moment achter me aan heb gehad toen ik Wanted level 4 had. Voor zover ik weet zijn dat inderdaad ook de hoogste levels in de game. Verder een aantal level 38 frigates, volgens mij ook het hoogste level wat daar aan te krijgen is.

Met het vrijmaken van de routes gebruik ik overigens alleen maar die level 60 MoW's en heel af en toe een frigate tussendoor. Er kan geen deuk in die MoW's geschoten worden, maar met 1 salvo hebben ze vijandelijke bootjes al de grond in geboord. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Kaap schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:30:
Met Schooners en Brigs de betere routes clearen waar je als tegenstanders Frigates en Man O Wars krijgt is natuurlijk wel erg lastig...
Ik vecht nooit tegen manowars. :)
Ik kijk welke tegenstanders ik heb en als het met niet bevalt cancel ik en selecteer de route weer. Heb je 9 van de 10 keer andere tegenstanders.
En dan herhalen totdat je makkelijkere tegenstanders hebt, dan knallen en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Ben ik de enige die de haaien bij het duiken verschrikkelijk irritant vind ? Heb wat zoektermen op dit topic los gelaten maar niemand die klaagt schijnbaar :)

Zover ik weet kan je ze niet killen en ze zien me altijd ? Het kan natuurlijk aan mij liggen , maar het zwemmen onder water werkt bij mij ook niet lekker.

Sla het nu dus maar over terwijk ik het liefst alles haal / verzamel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Beakzz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:44:
Ben ik de enige die de haaien bij het duiken verschrikkelijk irritant vind ? Heb wat zoektermen op dit topic los gelaten maar niemand die klaagt schijnbaar :)

Zover ik weet kan je ze niet killen en ze zien me altijd ? Het kan natuurlijk aan mij liggen , maar het zwemmen onder water werkt bij mij ook niet lekker.

Sla het nu dus maar over terwijk ik het liefst alles haal / verzamel.
Ja dat vind ik zelf ook de minst leuke levels maar juist daar ga je de elite upgrades vinden voor je schip en zonder elite upgrades wordt het op den duur echt heel lastig om de moeilijke schepen en forten te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Elite upgrades voor forten? Ik had de heke map gecleared voor ik uberhaubt mijn diving bell kreeg in het verhaal lol.

Uitgespeeld overigens. Wat een kut einde en kut verhaal. Denk zelfs dat 3 een beter einde had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vinnocchio schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:58:
[...]

Ja dat vind ik zelf ook de minst leuke levels maar juist daar ga je de elite upgrades vinden voor je schip en zonder elite upgrades wordt het op den duur echt heel lastig om de moeilijke schepen en forten te vernietigen.
Damn dat wist ik dan weer niet. Heb steeds een tekort aan metaal dus mijn upgrades gaan toch al niet snel en tot nu toe red ik het best. Zit op 40% en naar mij gevoel echt al lang gespeeld dus ben benieuwd hoeveel % er nog over is als het verhaal stopt.

Op de haaien na (en wat vage bugs) wel een topgame iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 15:44
Ook ik heb Black flag, maar ook een vraagje
Voordat ik ga beginnen met flink geld uit te geven aan mijn eigen schip, jack dawn.
Is het ook mogelijk om andere grotere schepen te besturen/krijgen ?
of is dit echt het enigste schip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
De Jack Daw is het enige schip wat van jou( Edward ) is, en wat je kunt verbeteren.
Je kan dus met een gerust hart aan het upgraden slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Het is inderdaad het beste om het meeste geld in je jackdaw te investeren. Al die wapens, geweren en cosmetics heb je in het begin niet echt nodig. (Al heb ik wel halverwege ergens mijn zwaarden en pistolen geupgrade, gezien de "beste" uit de standaard shop ook zo duur niet zijn.

Hoogste level man-o-war die niet legendary is, is de hunter (lvl 60) denk ik. Wachten tot je 4 hunter icons hebt, en dan afmaken die handel. Krijg je er nog een lvl 38-ish frigate bij.

Haaien had ik de eerste keren niet zoveel last van, maar dit weekend al de overige duik-missies gedaan en daar waren ze een pak lastiger. Gewoon proberen door het zeewier te zwemmen en wrakken van boten binnengaan. Ook is het niet zo erg als ze af en toe eens tegen je aan zwemmen. Je wordt vooruit geduwd, verliest wat health maar normaal ben je dan al redelijk dicht bij je volgend target. En als je lucht hapt, krijg je toch weer wat health bij ook.

Ik zit nu in sequence 11. Nog 1 stad te gaan en epic story :-) Mijn jackdaw is op 1 ding na volledig geupgrade. Waarschijnlijk is het vanavond wel "uitgespeeld" dus. Dan nog legendary proberen en hier en daar wat farmen of challenges, ... doen voor de 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Die duiklocaties vind ik echt irritant om te doen. Afgezien daar van echt een top game. Vooral lekker rondvaren, locaties ontdekken en navalcombat is tof. Inmiddels ben ik op 69%, maar ik ga de 100% nooit halen. De mainstory missies haal ik bijna nooit 100% en ik heb echt geen zin om straks de hele campaign over te doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja die optionele dingen hebben me ook altijd. Meestal heb ik ze niet gelezen. Of dan moet je een air assasination doen en springt je kerel toch nog op een andere persoon. Of je moet stealth zijn maar word je perongeluk toch ontdekt. Geeft altijd wel leuke: "verdorie, dan dood ik wel alle 28 guards op dit plein" momenten :D

Maar als ik op tijd de optionele doorheb, dan ga ik er wel voor dus ik zal niet heel de campaign opnieuw moeten doen, maar een paar subsequences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Wat ik meestal deed is dat als ik werd gespot als dat niet mocht, of toch aangevallen werd, even terug gaan naar het pauze menu. Bovenaan heb je dan de knop "reload", en dan kun je kiezen of je de hele herinnering opnieuw wil spelen, of vanaf je laatste checkpoint. Als ik laatste checkpoint selecteerde waren de optionele doelstellingen ook 'gereset', oftewel ze waren weer opnieuw te behalen.

Wellicht niet helemaal eerlijk, maar als de game je die keuze geeft... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Zojuist een flinke hoeveelheid updates voor mijn schip (30.000) en nu kan ik niet eens een easy fort meer innemen.
ipv dat mijn schip beter is wordt alles alleen maar lastiger.
Dat zuigt best
Net zoals trouwens de besturing op een PC die is ook niet te harden.
Helaas verder leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wierd ik heb mijn schip ook aardig geupgrade, merk toch duidelijk verbeteringen, kon eerst amper een lvl23 brig aan, kan er nu met gemak 2 tegelijk aan :+ Zo ook de eerste marine missie kon die eerst onmogelijk halen, na wat ugrades was het een makje!

Zit nu op 35% en heb er echt al giga veel uurtjes in zitten... heb op de bovenste 1/3'de deel van de map ook echt alles gedaan wat ik kon doen behalve duiken want dat kan ik nog niet :+

Ook al 3 van die sleutels te pakken voor dat vrijmetselaars pakje, jammer genoeg zijn de andere missies in vijandelijk gebied waar ik nog niet ben geweest.

Hoe zit het met die Maya quests, tijdens de missie waar je uitleg kreeg dat je ze allemaal moest verzamelen kreeg je ze heel even op de map te zien? dat is eenmalig? kan ze nl nergens meer terugvinden... lijkt me ook vrij veel moeite voor een maya pakje :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mwa, je ziet ze gewoon als je viewpoint synced. Dus niets eenmalig. Pakje zelf ziet er wel ok uit maar tegen de tijd dat je het aan kan trekken is het verhaal na 4 missies afgelooen :X zo een hekel aan in de AC series. Alle toffe armor en wapens krijg je pas op het eunde.

Het is niet eens dat je er extra moeite voor kan doen het eerder te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ben ook al heel wat uurtjes bezig ,maar kan je nog ergens checken hoeveel tijd precies ? (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
MatMich schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:34:
Zojuist een flinke hoeveelheid updates voor mijn schip (30.000) en nu kan ik niet eens een easy fort meer innemen.
ipv dat mijn schip beter is wordt alles alleen maar lastiger.
Dat zuigt best
Net zoals trouwens de besturing op een PC die is ook niet te harden.
Helaas verder leuk spel.
Geen idee wat je fout doet dan, want bij mij hielpen upgrades namelijk wel veel (meer health, meer cannons, meer damage per kannonskogel, mortars, ...). Denk dat je gewoon wat pech hebt gehad door in mortar van het fort te blijven stilstaan of misschien was er een boot aan het meevechten? Afhankelijk wat je al hebt moet je op forts van ver eerst mortars gebruiken, en dan enkel je zijkannonen goed mikken. Indien er weak spots zijn uiteraard je swivel even op gooien. Heavy shot gebruikte ik niet echt omdat je daar niet zo goed mee kon mikken op die torens. En je chains vanvoor (of barrels achteraan) hebben geen nut op die forts.

Controls vallen ook wel mee, gewoon onthouden dat je sneller draait als je trager vaart, en in travel speed (uitgezoomd op je schip) kan je niets afschieten.

Mayan reward krijg je ten vroegste in sequence 11 en dan heb je inderdaad enkel nog de laatste epics af te gaan. Gisteren ook uitgespeeld dus en zit nu op 97 of 98%. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Vanaf vandaag is de Freedom Cry DLC met Adéwalé te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat gaat die kosten en hoeveel uur gameplay levert het.op? Denk dat ik er mee wacht tot ik BF zelf uitgespeeld heb.

Wat me opvalt is dat dit filmpje veel bloederig is dan de game zelf... Ik bedoel je steekt een zwaard door iemand heen en veen drupje bloed te zien? De hele zwaard gevechfen in BF zijn gewoon braafjes je hakt er op los met coole moves maar ik zie geen bloed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Maybe, heb je bloed uit staan? :p ik zie wel degelijk bloed in de hoofdgame (SP) als je rond loopt te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik verwacht rond de 10 euro met circa 4 uur gameplay (volgens een ouder persbericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Ik heb de Season Pass, dus ik verwacht dat hij vanmiddag gaat downloaden :D.
Of moet ik dit zelf nog even aanklikken?
Vanmorgen kreeg ik namelijk niks automatisch...

Ik heb het spel zelf nog niet uitgespeeld. Zit aan het eind van sequentie 11, maar wil zoveel mogelijk vrijgespeeld hebben voordat ik de game afmaak. Anders weet ik weer hoe ik ben. Dan gaat hij aan de kant en gaat ie niet meer aan voor het verzamelen.

Deze DLC is wel leuk denk ik. Bij deel III vond ik dat Tyranny nep verhaal zo niet Assassins dat ik het niet aangeschaft heb.

[ Voor 53% gewijzigd door Dubrillion op 17-12-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:
Ik heb de Season Pass, dus ik verwacht dat hij vanmiddag gaat downloaden :D.
Of moet ik dit zelf nog even aanklikken?
Vanmorgen kreeg ik namelijk niks automatisch...

Ik heb het spel zelf nog niet uitgespeeld. Zit aan het eind van sequentie 11, maar wil zoveel mogelijk vrijgespeeld hebben voordat ik de game afmaak. Anders weet ik weer hoe ik ben. Dan gaat hij aan de kant en gaat ie niet meer aan voor het verzamelen.

Deze DLC is wel leuk denk ik. Bij deel III vond ik dat Tyranny nep verhaal zo niet Assassins dat ik het niet aangeschaft heb.
Op de xbox moet ik DLC zelf downloaden.

Ik verwacht zelfs dat dit verhaal sterker is dan het hoofdverhaal (tenminste dat hoop ik, gezien de mogelijkheden met de politieke en historische lading van slavernij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik wil ook spelen op mijn PS4, wacht nu al 3 weken op mij blackflag disc van de Saturn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kupauw schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:13:
Ik wil ook spelen op mijn PS4, wacht nu al 3 weken op mij blackflag disc van de Saturn! :(
Hier hetzelfde. Gisteren maar eens gebeld.. ik raad jou aan dit ook te doen. Het artikelnummer van hun bestelde AC4 kwam niet overeen met dat wat je hebt besteld. Dit moest de mevrouw handmatig overzetten naar de nieuwe. Vandaag nog maar eens gebeld omdat ik geen wijziging vond in mijn order. En wat blijkt. Er was nog niets veranderd :S. Nu zouden ze het weer handmatig wijzigen. Maar nog steeds niks. Ben dus benieuwd of het in de loop van de dag nog wijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Oxigeon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:18:
[...]

Hier hetzelfde. Gisteren maar eens gebeld.. ik raad jou aan dit ook te doen. Het artikelnummer van hun bestelde AC4 kwam niet overeen met dat wat je hebt besteld. Dit moest de mevrouw handmatig overzetten naar de nieuwe. Vandaag nog maar eens gebeld omdat ik geen wijziging vond in mijn order. En wat blijkt. Er was nog niets veranderd :S. Nu zouden ze het weer handmatig wijzigen. Maar nog steeds niks. Ben dus benieuwd of het in de loop van de dag nog wijzigd
Misschien is het een idee om te annuleren en een gewone versie ergens te bestellen. (ik neem dan aan dat je een special edition hebt besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gewone versie. Maar de prijs toen ik bestelde was €43,- vele malen cheaper dan op andere plaatsen (55-60). Dus daarom saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dat scheelt inderdaad vrij veel. Is er ondertussen nog geen andere goedkopere bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Beakzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:41:
Ben ook al heel wat uurtjes bezig ,maar kan je nog ergens checken hoeveel tijd precies ? (PS4)
Dit kan alleen via de companion app als je ps4 gelinked is aan de app. Ik zit nu op 71% met ongeveer 30 uur speeltijd. De speeltijd kan je alleen zien als je in de game zit. De rest kan je altijd checken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik zie freedom cry nergens staan. Ik zit op se PC en heb de aeason pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Zelfde hier... Vorige keer met de Season Pass voor AC III kreeg ik netjes een mailtje met download instructies. Moest 'm dan wel handmatig downloaden en installeren, maar kreeg het toen wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
voxxel schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:54:
[...]

Dit kan alleen via de companion app als je ps4 gelinked is aan de app. Ik zit nu op 71% met ongeveer 30 uur speeltijd. De speeltijd kan je alleen zien als je in de game zit. De rest kan je altijd checken.
Nee hoor, het kan gewoon ingame. Weet niet uit mijn hoofd welke optie, maar nadat je deze geopend hebt, kun je op statistics drukken.

Als ik trouwens crew wil regelen in een tavern, of bij die bootwinkel iets kopen, dan zeggen ze steeds dat ze alleen zaken doen met de kapitein. Hoe zit dit?

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 17-12-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
bram1984 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:41:
[...]

Als ik trouwens crew wil regelen in een tavern, of bij die bootwinkel iets kopen, dan zeggen ze steeds dat ze alleen zaken doen met de kapitein. Hoe zit dit?
Dan ben je nog niet ver genoeg in de game, komt vanzelf wel als je wat main story missies gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Voor de PC gamers die wachten op de Freedom Cry DLC:
Hi Guys,

Please see the following statement about the release of the DLC on PC:

“The PC version of the Freedom Cry DLC for Assassin’s Creed IV Black Flag will release in the coming days. We are taking the extra time to apply a final layer of polish to ensure that it meets the expectations of our fans.”
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand die op de Platstation 3 of 4 speelt welke zijn uPlay code niet gebruikt?
Ik heb een buitenlandse game maar heb er geen erg in gehad dat hij nodig is voor de second screen optie.

Ik hou me ten zeerste aanbevolen, wil hem overnemen ook wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Chaoss schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:18:
Wierd ik heb mijn schip ook aardig geupgrade, merk toch duidelijk verbeteringen, kon eerst amper een lvl23 brig aan, kan er nu met gemak 2 tegelijk aan :+ Zo ook de eerste marine missie kon die eerst onmogelijk halen, na wat ugrades was het een makje!
Of twee Man o' Wars, met een hunter frigate en brig...

Was ik eindelijk klaar met die twee Man o' Wars, kwamen die twee hunters eraan!
Hoe zit het met die Maya quests, tijdens de missie waar je uitleg kreeg dat je ze allemaal moest verzamelen kreeg je ze heel even op de map te zien? dat is eenmalig? kan ze nl nergens meer terugvinden... lijkt me ook vrij veel moeite voor een maya pakje :P
Als je naar je kaart gaat, kun je met F1 en F3 (F1 = vorige, F3 is volgende, PC versie) de icoontjes tonen en verbergen.
Martell schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:25:
Voor de PC gamers die wachten op de Freedom Cry DLC:

[...]

Bron
Zit pas op 55%, dus ik vind het niet zo heel erg...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik zit aan het einde van sequentie 11. Ik speel eerste alle dingen vrij voor ik aan sequentie 12 wilt beginnen.
Heb alle forten al en zit denk op 75% van alle eilanden. Ik moet nog wel veel duiken. Dat vind ik namelijk niet echt leuk met die haaien. Begint Freedom Cry na het spel of moet je gewoon naar een missie gaan ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:21:
Ik zit aan het einde van sequentie 11. Ik speel eerste alle dingen vrij voor ik aan sequentie 12 wilt beginnen.
Heb alle forten al en zit denk op 75% van alle eilanden. Ik moet nog wel veel duiken. Dat vind ik namelijk niet echt leuk met die haaien. Begint Freedom Cry na het spel of moet je gewoon naar een missie gaan ofz?
Freedom Cry start je via een apart menu (rechtsboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Iemand tips? Ik heb een contract aangenomen van een gast op een fort dat ik ingenomen heb. Taak is om een schip te beschermen en zijn belagers kapot te maken. Het zijn er echter zoveel en sommige hebben zo veel health, dat het vrijwel onmogelijk is om te halen. Probleem is dat als ik mijn savegame opstart, het spel precies in deze missie begint. Ik zit nog erg vroeg in het spel (ben nog niet eens in Nassau aanbeland) en ben dus bang dat de Jackdaw nog onvoldoende geüpgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ha, dat had ik dus ook, ook precies die missie en precies op dat punt dat jij bent :P.

Je moet eerst restart memory (zodat je bij het fort begint ipv midden in de battle) (of gewoon dood gaan :P ) doen en dan verder gaan met de hoofdmissie (aka; var naar Nassau) en dan cancelled hij de huidige missie. (welke je later weer opnieuw kan doen, geen zorgen) Enige manier om dat te doen (en is niet erg, na Nassau kan je namelijk ook je schip upgraden :) )

[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 18-12-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hehe jij bent ook van het eerst alles ontdekken? Ik heb er een uur of 10 inzitten en alleen de Havana missies nog maar gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
janvanmil schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:47:
[...]

Freedom Cry start je via een apart menu (rechtsboven).
Daar staan nu de Aveline missies bij mij. Die heb ik namelijk nog niet gespeeld _/-\o_ :9~
Maar bedankt voor de info. Ik ga er toch nog niet aan beginnen voor ik AC4 100% heb, maar ik wil niet weer een maand wachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bram1984 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:19:
Hehe jij bent ook van het eerst alles ontdekken? Ik heb er een uur of 10 inzitten en alleen de Havana missies nog maar gedaan. :+
Ik deed eerst 100% Havana, toen met de boot de hele map explored (tot zover de game het toeliet) en all collectibles, missies en fort bevrijdingen gedaan. Toen ik die naval missie deed zat ik dus ook vast omdat ik eigenlijk eerst Nassau moest doen. Voordeel was wel toen ik eenmaal Nasau gedaan had ik de Jackdaw meteen voor 50% kon upgraden. Missie was ook meteen niet meer moeilijk :D

Zo heb ik het steeds gedaan, beetje verder met de main en dan eerste de sidemissies doen tot er niets meer over was op de kaart. Ten eerste is het handig als je alles explored voor de missies, ten 2de krijg je sneller upgrades en als laatste is het ook een failsafe voor mijzelf; als ik door de main rush weet ik gewoon dat die sidemissions mij kunnen oxideren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:15:
[...]

Zo heb ik het steeds gedaan, beetje verder met de main en dan eerste de sidemissies doen tot er niets meer over was op de kaart. Ten eerste is het handig als je alles explored voor de missies, ten 2de krijg je sneller upgrades en als laatste is het ook een failsafe voor mijzelf; als ik door de main rush weet ik gewoon dat die sidemissions mij kunnen oxideren :+
Ik neem me telkens voor om een main missie te doen, om alleen bij het afsluiten te bedenken dat ik alles heb gedaan behalve een main missie :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Donstil schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:28:
Is er iemand die op de Platstation 3 of 4 speelt welke zijn uPlay code niet gebruikt?
Ik heb een buitenlandse game maar heb er geen erg in gehad dat hij nodig is voor de second screen optie.

Ik hou me ten zeerste aanbevolen, wil hem overnemen ook wel.
Doel je op een Uplay pasport? Deze is toch gratis te downloaden vanuit de game? Begreep dat sinds enkele dagen na de release van Black Flags de pasport functionaliteit gratis is geworden.

Gisteravond voor de tweede keer de main story uitgespeeld. Na de Ps3 nu ook de Ps4 versie.
Blijft een geweldige game. In totaal nu iets van 81% en nu langzaam alle rest achievments aan het wegwerken.

Zit te twijfelen over de Season Pass. Die gratis Ps3 content viel eigenlijk best tegen.
spoiler:
op de ps3 hoes staat 1 uur gameplay, maar zat volgens mij al binnen een half uur op 100%
.

Een vraagje: bij het kopen van de ps3 versie krijg je de ps4 season pass erbij. Werkt dat ook andersom? Dus ik koop de season pass op de ps4 en kan ik dan op de ps3 de content ook gebruiken?

[ Voor 34% gewijzigd door Henkje.doc op 18-12-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Henkje.doc schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:19:
[...]

Doel je op een Uplay pasport? Deze is toch gratis te downloaden vanuit de game? Begreep dat sinds enkele dagen na de release van Black Flags de pasport functionaliteit gratis is geworden.
Doe geen moeite, deze man gelooft je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:19:
[...]

UPlay paspoort is idd gratis maar staat voor ACBF niet meer in de ps4 store helaas.

Bij het kiezen van Uplay krijg ik namelijk een foutmelding
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/21o6gj7.jpg
Vinnocchio schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:29:
[...]

Doe geen moeite, deze man gelooft je niet...
Bedoel je met "deze man" mij toevallig?

Wat jij namelijk beweerde in het andere topic is simpelweg niet waar. Bij de retail disc zit een uPlay code, deze heb je voor veel functies niet nodig maar voor een belangrijke wel en dat is de connectie met je iPad. Ik bedoel hiermee dus niet de iPad uplay login maar echt de connectie met je PS4.

Daar wilde je in het normale Ps4 topic al niet aan maar het is toch echt zo.
Zie foto's:

Edit: De Ps4 geeft de foutmelding "Please redeem your Uplay Passport in order to activate companion application synching.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/29w4jly.jpg

De iPad app geeft ook duidelijk aan dat de connectie met de PS4 niet gemaakt is maar de connectie met uPlay zelf wel. (Zie rechts boven)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/wqriuf.png

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 18-12-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Donstil schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:22:
[...]

UPlay paspoort is idd gratis maar staat voor ACBF niet meer in de ps4 store helaas.

Bij het kiezen van Uplay krijg ik namelijk een foutmelding
[afbeelding]

[...]

Bedoel je met "deze man" mij toevallig?

Wat jij namelijk beweerde in het andere topic is simpelweg niet waar. Bij de retail disc zit een uPlay code, deze heb je voor veel functies niet nodig maar voor een belangrijke wel en dat is de connectie met je iPad. Ik bedoel hiermee dus niet de iPad uplay login maar echt de connectie met je PS4.

Daar wilde je in het normale Ps4 topic al niet aan maar het is toch echt zo.
Zie foto's:

Edit: De Ps4 geeft de foutmelding "Please redeem your Uplay Passport in order to activate companion application synching.

[afbeelding]

De iPad app geeft ook duidelijk aan dat de connectie met de PS4 niet gemaakt is maar de connectie met uPlay zelf wel. (Zie rechts boven)

[afbeelding]
Volgens mij zit jij in de EU store voor je US game. :*)
Maar nogmaals, ik hoefde alleen een uplay account te registreren. Heb digital US Creed 4 en speel daarnaast gewoon op iphone. Zonder code. Echt.

En niet BUY kiezen maar activate!! <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:44:
[...]

Volgens mij zit jij in de EU store voor je US game. :*)
Maar nogmaals, ik hoefde alleen een uplay account te registreren. Heb digital US Creed 4 en speel daarnaast gewoon op iphone. Zonder code. Echt.

En niet BUY kiezen maar activate!! <----
Activate gaat niet juist omdat ik een US game heb, de games zijn hetzelfde dus daarom zou een NL uPlay ding kopen in de EU store moeten lukken. Dat ding staat alleen niet in de store, ook niet als ik hem met de hand op zoek.

Misschien dat de digitale versie geen Uplay account nodig heeft oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Donstil schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:51:
[...]

Activate gaat niet juist omdat ik een US game heb, de games zijn hetzelfde dus daarom zou een NL uPlay ding kopen in de EU store moeten lukken. Dat ding staat alleen niet in de store, ook niet als ik hem met de hand op zoek.

Misschien dat de digitale versie geen Uplay account nodig heeft oid.
Ja dit is dus onbegonnen werk, je hoeft geen advies op te volgen maar ga dan niet lopen klagen als het niet werkt. En JA ook ik zit op uplay met mn US game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zen!th schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:36:
Maybe, heb je bloed uit staan? :p ik zie wel degelijk bloed in de hoofdgame (SP) als je rond loopt te steken.
zal die optie eens zoeken :P gekke is wel dat ik niet bewust iets uit gezet heb? staat het standaard uit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:57:
[...]

Ja dit is dus onbegonnen werk, je hoeft geen advies op te volgen maar ga dan niet lopen klagen als het niet werkt. En JA ook ik zit op uplay met mn US game.
Nou de klacht is toch wel degelijk gegrond, als je immers een Nederlandse game van iemand over neemt kan je ook geen uPlay ticket "kopen" in de store. Dat Ubisoft of Sony dat uplay ticket uit de store hebben gehaald is gewoon vreemd.

Dat de titel die ik bezit uit Canada komt staat hier verder los van, online las ik dat een Usa game activeren met een EU uPlay code gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Donstil schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:03:
[...]

Nou de klacht is toch wel degelijk gegrond, als je immers een Nederlandse game van iemand over neemt kan je ook geen uPlay ticket "kopen" in de store. Dat Ubisoft of Sony dat uplay ticket uit de store hebben gehaald is gewoon vreemd.

Dat de titel die ik bezit uit Canada komt staat hier verder los van, online las ik dat een Usa game activeren met een EU uPlay code gewoon kan.
Vraag je eens af waarom het bij mij dan wel werkt en bij jou niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:37:
[...]

Vraag je eens af waarom het bij mij dan wel werkt en bij jou niet
Als ik daar wat mee op zou schieten had ik dat zeker misschien wel gedaan, dat doet het helaas niet dus dan vind ik dat eigenlijk niet zo interessant.

Online zie ik in ieder geval wel meer problemen, er zijn een aantal topics op het Ubisoft forum over deze klacht, er zou aan gewerkt worden maar een oplossing is er nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Donstil schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:25:
[...]

Als ik daar wat mee op zou schieten had ik dat zeker misschien wel gedaan, dat doet het helaas niet dus dan vind ik dat eigenlijk niet zo interessant.

Online zie ik in ieder geval wel meer problemen, er zijn een aantal topics op het Ubisoft forum over deze klacht, er zou aan gewerkt worden maar een oplossing is er nog niet echt.
Maak eens een foto van je hoofdmenu?

[ Voor 5% gewijzigd door Vinnocchio op 18-12-2013 23:51 ]

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar mensen die nog steeds wachten op hun Saturn Ps4 Blackflag bestelling kunnen het beste even contact opnemen met de support van de webshop.
Ik heb gisteren namelijk 20 euro korting gekregen op de game omdat ik al 3 weken aan het wachten was door een fout in hun systeem.

Er werd op de webshop een verkeerd artikelnummer gebruikt tijdens de initiële verkoop waardoor de game dus niet geleverd kan worden.

Ik heb de eerste aankoop van 42 euro moeten annuleren. Dit geld krijg ik netjes teruggestort. Vervolgens moest ik een nieuwe bestelling doen van 59 euro. Over dit bedrag krijg ik dan 20 euro korting en de game word vandaag geleverd!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kupauw schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:20:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar mensen die nog steeds wachten op hun Saturn Ps4 Blackflag bestelling kunnen het beste even contact opnemen met de support van de webshop.
Ik heb gisteren namelijk 20 euro korting gekregen op de game omdat ik al 3 weken aan het wachten was door een fout in hun systeem.

Er werd op de webshop een verkeerd artikelnummer gebruikt tijdens de initiële verkoop waardoor de game dus niet geleverd kan worden.

Ik heb de eerste aankoop van 42 euro moeten annuleren. Dit geld krijg ik netjes teruggestort. Vervolgens moest ik een nieuwe bestelling doen van 59 euro. Over dit bedrag krijg ik dan 20 euro korting en de game word vandaag geleverd!
Lol, hier exact hetzelfde. Gisteren zelf een ticket aangemaakt bij hun helpdesk. Rond 16.00 kreeg ik antwoord dat ik beter kon annuleren en dan idd 20 euro korting. Bij mij is ook gisteren verstuurd en komt dus ook vandaag aan. Ipv 43€ betalen we nu dus 39€. Maar met de rente erbij mag dat ook wel van die 3 weken. Al leg ik AC4 aan de kant tot kerst.

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 15:44
Kan iemand me hier mee helpen,
Als ik een schatkaart vind staan er coordinaten op.
Op welke manier kun je deze coordinaten aflezen, zie nergens compas met coordinaten ofzo ?

• Notna

Notna

Where are you?®

Here we go again...

De map geeft coordinaten die je op je kaart kan vinden (als je kijkt bij je cursor, dan zie je de coordinaten die overeenkomen met die op je map). De exacte locatie moet je (zoals een schatkaart bedoeld is) vinden op visuale markers die op de kaart staan.

Voorbeeld: YouTube: Treasure Location 749, 625 In Assassins Creed 4! How To Get Treasure In Assassins Creed Black Flag

• Beakzz
Ligt de Ubisoft server er bij meer mensen uit ? Heb een ton verdiend met varen de laatste 2 dagen en nu kan ik in het spel niet verbinden en dus niet cashen :/

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Yups, kreeg tijdens het spelen, tot vervelens toe, vele foutmeldingen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb gelukkig nergens last van gehad. Ik heb net Black Vlag uitgespeeld. Ik heb alles 100% op de animus fragment en schatkisten op de verlaten eilandjes na. Ik had nog niet de zin gehad om elke keer te stoppen, van me boot te duiken, 1 kist te openen en weer terug te zwemmen. Het einde brengt weer meer vragen op dan antwoorden (moderne tijd) maar Edward zijn einde vind ik best grappig. Ik ben erg benieuwd naar Assassins 5 of waar ik op hoop is een vervolg a la Ezio met Edward in Londen :D. Al gok ik dat ze dat varen wel doorzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren de game dan binnengekomen. Nog niet gespeeld. Heb alleen nog maar naar het doosje mogen turen. Ga hem vandaag na mijn werk maar eens in de PS4 drukken. Als ik de filmpjes van tevoren zag ziet het er allemaal zeer belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 13-09 15:09
Gisteren even een dikke twee uur gespeeld, en wat me meteen opviel is dat er enorm veel te doen is in de wereld. Morgen eens flink voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik snap er niks van. Freedom Cry is via illegale manier te krijgen. Plus bij me DLC in Uplay staat in bezit... Maar ik zie niks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Aangezien ik geen betere locatie kan vinden om dit te vragen post ik het hier maar. Ik wil binnen kort beginnen met AC te spelen. Ik heb nog nooit een AC spel gespeeld (althans nooit helemaal uitgespeeld). Waar raden jullie mij aan om mee te beginnen zodat ik het verhaal wel begrijp? En welke zijn daarnaast de moeite waard, en hebben een toevoeging aan het verhaal?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Hebben we hier eerder besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ah, zover had ik nog niet terug gebladerd. Thanks.
Komt er op neer om gewoon met Black Flag te beginnen, Zal de rest van AC ook zeker aanschaffen (voor de collectie), en misschien pak ik die ooit nog eens op.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ja heb ik ook gedaan, Black Flag bevalt prima en nog geen moment gehad dat ik dacht "shit had ik nu de andere games maar gespeeld."
En ik heb verder dus alleen AC1 voor de helft gespeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Flex0r op 20-12-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Flex0r schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:47:
Ja heb ik ook gedaan, Black Flag bevalt prima en nog geen moment gehad dat ik dacht "shit had ik nu de andere games maar gespeeld."
...dat niet, maar wat ik wel heb is dat ik lopend door de straten van ACBF, de veel intensere (stads)sfeer van Italie mis.
Is uiteraard de specifiekere Europeese setting itt de meer algemenere piraterij maar toch; Ik zou zeker AC2, Brotherhood en (in mindere mate) Reveleations aan willen bevelen om die te spelen mocht je nog ergens een week of 4 over hebben... Niet omdat het nodig is voor een beter begrip van het ACBF verhaal (helpt wel) maar gewoon omdat ze (ihmo) beter zijn dan ACBF.... en als je die laatste tof vind, ga je je helemaal vermaken met de eerdere delen...

Hoe dan ook veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
RHE218 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:55:
[...]

...dat niet, maar wat ik wel heb is dat ik lopend door de straten van ACBF, de veel intensere (stads)sfeer van Italie mis.
Is uiteraard de specifiekere Europeese setting itt de meer algemenere piraterij maar toch; Ik zou zeker AC2, Brotherhood en (in mindere mate) Reveleations aan willen bevelen om die te spelen mocht je nog ergens een week of 4 over hebben... Niet omdat het nodig is voor een beter begrip van het ACBF verhaal (helpt wel) maar gewoon omdat ze (ihmo) beter zijn dan ACBF.... en als je die laatste tof vind, ga je je helemaal vermaken met de eerdere delen...

Hoe dan ook veel plezier!
Ik ben het niet helemaal met deze stelling eens. De steden in BF zijn misschien niet zo groot, maar wel erg mooi, er is veel te doen en er is veel meer realistische levendigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Weet iemand hoe je in de companion app kan fast travelen? Ik heb al van alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ik had idd al eerder begrepen dat AC2 wel de beste van de serie is en wil zeker nog wel eens een poging wagen maar zoals ik al eerder zei heb ik nog een stevige backlog en een chronisch gebrek aan tijd.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste