Heb de game ondertussen uitgespeeld met een total sync van 98% en geen één community challenge, event of social treasure tegen gekomen
Ligt dat er de laatste 2 weken uit of heb je mensen in je friendslist nodig die het spelen ofzo?
Met kerst waren er 2 community challenges, social treasure vond ik zo zelfs zonder andere vrienden die het spelen.Brainalyser1st schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:01:
Heb de game ondertussen uitgespeeld met een total sync van 98% en geen één community challenge, event of social treasure tegen gekomenLigt dat er de laatste 2 weken uit of heb je mensen in je friendslist nodig die het spelen ofzo?
Zorg dat je met psn aangemeld bent en bij het inloggen verbinding maakt met de ubisoft servers (gebeurt normaal automatisch).
Ben gewoon aangemeld bij zowel psn als uplay en overal geweest waar je maar kan komen maar onderweg niets van een event of challenge tegen gekomen gek genoeg. Volgens mij heb ik in het begin van het spel wel eens een witte walvis gezien maar toen verder geen aandacht aan geschonken. Weet eigenlijk niet of ik toen al op hem kon jagen of dat het gewoon deel uitmaakte van de omgeving, had toen sowieso nog niet op vissen gejaagd.masauri schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:03:
[...]
Met kerst waren er 2 community challenges, social treasure vond ik zo zelfs zonder andere vrienden die het spelen.
Zorg dat je met psn aangemeld bent en bij het inloggen verbinding maakt met de ubisoft servers (gebeurt normaal automatisch).
Wel jammer dat er een trophy aan verbonden is, anders had ik wellicht nog wel wat tijd in de multiplayer gestoken om te proberen mijn eerste platina trophy te halen. Heb namelijk nog geen platina op me naam staan, maar best wel wat games in me lijst. En naar mijn idee ook best uitvoerig gespeeld, denk er altijd te laat pas aan om te kijken hoe je de trophies haalt O.o
Verwijderd
Nu ergens in sequence 8, vind het tot nu toe leuk spel. Maar volgens mij moet je wel goed je jackdaw upgarden voordat je echt goede dingen kunt veroveren/kapen. Hoe koop je trouwens mortieren? Ze zijn continue op bij mij.
Hoe "harvest" ik nou het beste de voorraad van schepen die ik aanval? Ik moet een bepaalde hoeveelheid hout hebben voor de laatste upgrade (700 dacht ik) dus ik jaag voornamelijk op schepen met hout.
Als ik dan een schip zie met 120 hout en deze overmeester krijg ik er vaak helemaal niets bij. Het lijkt niet uit te maken of ik kies voor het repareren van me eigen schip, het schip naar mijn fleet stuur of juist mijn beruchtheid verlaag.
Wat zou ik hier fout aan kunnen doen?
Als ik dan een schip zie met 120 hout en deze overmeester krijg ik er vaak helemaal niets bij. Het lijkt niet uit te maken of ik kies voor het repareren van me eigen schip, het schip naar mijn fleet stuur of juist mijn beruchtheid verlaag.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Thanks, ik heb trouwens ook veel materiaal nodig voor upgrades. Mijn schip is momenteel echt heel slecht. Ik kan nu naar de eerste missie van sequence 9 varen. De sequences zijn wel korter na sequence 6 ongeveer vind ik.chiIIed schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:04:
Harbourmaster.
Dat is vreemd ik krijg altijd de volledige loot die ik ook vantevoren door de spyglass zie, het maak niet uit wat je met het schip doet na het kapen.Donstil schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:38:
Hoe "harvest" ik nou het beste de voorraad van schepen die ik aanval? Ik moet een bepaalde hoeveelheid hout hebben voor de laatste upgrade (700 dacht ik) dus ik jaag voornamelijk op schepen met hout.
Weet je wel zeker dat dat schip 120 hout had en niet iets anders? Anders kan het zijn dat de ruimte in je schip vol zit? Ik weet zo niet of je ergens kunt zien hoeveel je mee kunt nemen aar heb je bv al je scheepsruim geüpgrade naar de max inhoud? Anders eens zoveel mogelijk items verkopen die je niet nodig hebt (rum, sugar cloth) en kijken of je er dan wel hout bij krijgt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Om meer dan 500 van een bepaalde grondstof zal je eerst je ruim moeten vergroten. Dat is ook een schipupgrade. Je hebt standaard maar ruimte voor 500 per grondstof, waarna dit uitgebreid kan worden naar 1000 en later nog eens naar 2000.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Idd, heb ook even zitten denken toen ik dit aan de hand had waar het aan lag.CoolGamer schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:23:
Om meer dan 500 van een bepaalde grondstof zal je eerst je ruim moeten vergroten. Dat is ook een schipupgrade. Je hebt standaard maar ruimte voor 500 per grondstof, waarna dit uitgebreid kan worden naar 1000 en later nog eens naar 2000.
Ruimcapaciteit verhogen is de oplossing.
Weet iemand of er een snelle/handige manier is om van die Koninklijke Konvooien te vinden (de Social Challenges, de lichtblauwe). Ik heb inmiddels alle missie's 100%, en zelfs alle kistjes en fragmenten gehaald, maar ik ben geen enkele keer een lichtblauwe konvooi tegen gekomen, of van die Social Chests.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ja had door de spyglass gekeken idd, bootje vervoerde alleen 120 hout.Chaoss schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:49:
[...]
Dat is vreemd ik krijg altijd de volledige loot die ik ook vantevoren door de spyglass zie, het maak niet uit wat je met het schip doet na het kapen.
Weet je wel zeker dat dat schip 120 hout had en niet iets anders? Anders kan het zijn dat de ruimte in je schip vol zit? Ik weet zo niet of je ergens kunt zien hoeveel je mee kunt nemen aar heb je bv al je scheepsruim geüpgrade naar de max inhoud? Anders eens zoveel mogelijk items verkopen die je niet nodig hebt (rum, sugar cloth) en kijken of je er dan wel hout bij krijgt.
Ik had 320 hout (400 nodig ergens voor) dus dat was kaasje dacht ik nog.
Na het veroveren gekeken maar er kwam niets bij. Toen bij nog een paar schepen gekeken maar steeds kwam er niets of veel minder bij.
De hoeveelheid hout die ik in mijn ruim heb is toch aan aantal gelijk als de spyglass? Dus 100 hout in ruim, bootje met 100 ruim kapen = 200 hout in ruim?
Nu heb ik namelijk ook regelmatig dat een schip 50 hout vervoerd maar ik er maar 10 bij krijg.
Voor de zekerheid de volgende upgrade maar even gekocht, kijken wat er nu gebeurd.
Verwijderd
Heb het templar armor. Goed en fijn kostuum met goede bescherming. Zeker het verzamelen waard. Kost wel wat moeite. De missies voor de sleutels zijn niet bepaald lastig ofzo maar het kost wel tijd. Ik heb er een dagje over gedaan. (vandaag) Maar heb tussendoor niet echt veel anders gedaan. Paar bootjes gekaapt. Ik denk dat ik vandaag 4/5 uur heb gespeeld.
Kleine toevoeging van mijn kant, vandaag weer even gespeeld en het harvesten van goods ging weer prima, geen idee wat het nou was gister maar het werkt weer.
Voor de gene die nog Social Challenges nodig hebben op de PS4
Wat: White Whale
Waar: 315, 815
Time Left: 5:33:00
Wat: Royal Convoi
Waar: 203,131 (als die hier niet is, vaar een klein beetje er om heen, je vind hem in deze buurt)
Time Left: 5:30:00
En voor de gene die niet precies weten wat hier mee te doen:
Gewoon naar deze lokaties varen en even je (map)minimap in de gaten houden voor LICHTBLAUWE icoontjes.
Waar: 203,131 (als die hier niet is, vaar een klein beetje er om heen, je vind hem in deze buurt)
Gewoon naar deze lokaties varen en even je (map)minimap in de gaten houden voor LICHTBLAUWE icoontjes.
[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 05-01-2014 21:45 ]
En dan? Wat gaat daar gebeuren?EricNL schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:44:
Voor de gene die nog Social Challenges nodig hebben op de PS4
Als je naar de lokatie van, bijvoorbeeld, de White Whale gaat die ik daar noem, kun je op de White Whale jagen (eenmaal). Dit is met name voor de Trophy-hunters of de 100% Progression-"freaks"
Zelfde geld voor Royal Convoi. Dan zijn er ook nog Social Chests, maar daar heb ik, op dit moment, geen lokatie van.
Mm oké duidelijk. Dan ga ik eens ff kijken.EricNL schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:09:
[...]
Als je naar de lokatie van, bijvoorbeeld, de White Whale gaat die ik daar noem, kun je op de White Whale jagen (eenmaal). Dit is met name voor de Trophy-hunters of de 100% Progression-"freaks". Je moet namelijk 3 keer de White Whale killen om het Walvissenjagers kostuum te maken, en de White Whale is een Social Challenge. Social Challenge kom je random tegen op random momenten. Je kunt dus niet op elke moment een White Whale vinden.
Zelfde geld voor Royal Convoi. Dan zijn er ook nog Social Chests, maar daar heb ik, op dit moment, geen lokatie van.
Ben niet echt een trophy Verder maar toch wel leuk misschien.
Heb een paar rondjes gevaren in de buurt van de white whale maar ik kom niets tegen, moet je niet in me friendslist staan alvorens die daar verschijnt? Ga nu ff die Royal convoi proberen...
EDIT: geen succes heb er zeker 10 min rond gevaren, snap er geen bal van...
Iemand anders die het op deze plekken geprobeerd heeft waarbij het wel gelukt is?
Iemand anders die het op deze plekken geprobeerd heeft waarbij het wel gelukt is?
[ Voor 30% gewijzigd door Brainalyser1st op 05-01-2014 23:18 ]
Ik heb even op de convooi plek rond gevaren, niets gevonden ook.Brainalyser1st schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:31:
Heb een paar rondjes gevaren in de buurt van de white whale maar ik kom niets tegen, moet je niet in me friendslist staan alvorens die daar verschijnt? Ga nu ff die Royal convoi proberen...
Moet je ps+ hebben voor deze opdrachten? Mijn ps+ is verlopen namelijk en omdat ik nu vrijwel alleen ACBF speel heb ik hem nog niet verlengd.
Nee, je hoeft niet in mijn friends list te staan. Je moet echter wel verbonden zijn met uPlay (dus inderdaad ook PSN+).Brainalyser1st schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:31:
Heb ergens gelezen dat je ook met dezelfde Ubisoft server verbonden moet zijn, dat is waarschijnlijk niet het geval en daarom vinden wij ze niet denk ik.EricNL schreef op maandag 06 januari 2014 @ 06:38:
[...]
Nee, je hoeft niet in mijn friends list te staan. Je moet echter wel verbonden zijn met uPlay (dus inderdaad ook PSN+).
Connectie met uPlay kan ook zonder psn+ denk ik! de app enz werken namelijk gewoon.
Zijn jullie er al uit ;-) Moet ik nu iedereen toevoegen via uplay, of op mn ps4 zelf om jullie als "vrienden" voor black flag te gebruiken?
PSN: Wauzer010
Hangt er van af wat je wilt doen.wauzer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:40:
Zijn jullie er al uit ;-) Moet ik nu iedereen toevoegen via uplay, of op mn ps4 zelf om jullie als "vrienden" voor black flag te gebruiken?
- Social Challenges delen met vrienden = uPlay friends
- Vrienden uitnodigen voor Mutiplayer = PSN friends.
Als je uPlay friends bent en je vindt een Social Challenge dan wordt de lokatie direct gedeeld met je vrienden. Je kunt, zonder dat je vrienden bent, ook de lokatie delen van een Social Challenge, en dan hangt het er maar net van af of je op dezelfde uPlay server (wat je zelf helaas niet kunt forceren/veranderen) bent aangemeld. Overigens hier wel een mogelijke oplossing om op een "live server" te komen:
Als je echt die-hard social challenges wil vinden, dan kan je gewoon een simpel check-listje/world-map gebruiken van bekende lokatie's. Zie bijvoorbeeld: http://www.ps3trophies.or...riend-request-thread.htmlIn order to get on a live server there's a little trick:
Quit singleplayer, go to multiplayer and then back to singleplayer again. To see if your friends are listed under statistics. If not, rinse and repeat until they appear.
Het betekend niet dat je bij elk icoontje altijd een challenge zal vinden, maar als je gewoon een half uurtje de tijd neemt zul je er zeker 1 á 2 vinden.
Ik heb de "Sharing is Caring" trophy op deze manier binnen 1 uur gehaald (Royal Convoi, White Whale, Social Chest)
[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 07-01-2014 11:45 ]
Nee de multiplayer lijkt me niet zo boeiend.
Gaat mij om die app en je fleet waar je overal naar toevaart. De reistijd zou korter zijn als je vrienden meedoen. Maar dat gaat via uplay dan dus denk ik?
Kom maar op dan met al die Uplay nicks
Gaat mij om die app en je fleet waar je overal naar toevaart. De reistijd zou korter zijn als je vrienden meedoen. Maar dat gaat via uplay dan dus denk ik?
Als je Kenways Fleet op je Smartphone/Tablet wil gebruik moet je inderdaad inloggen met een uPlay account.wauzer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:45:
Nee de multiplayer lijkt me niet zo boeiend.
Het helpen van vrienden via Kenway's Fleet (missie's versnellen) kan echter niet via de Smartphone/Tablet. Dan zul je echt Kenways Fleet in Black Flag zelf moeten starten.
Maar waar moet ik die vrienden toevoegen dan? Op mn ps4 in Black Flag, of op de site van uPlay? Of wel als vrienden toevoegen op PSN?
Via uPlay. Op de website van uPlay kan je vrienden ook toevoegen.wauzer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:49:
Maar waar moet ik die vrienden toevoegen dan? Op mn ps4 in Black Flag, of op de site van uPlay? Of wel als vrienden toevoegen op PSN?
Thx...het werkt!
Nog iemand een buddy nodig in Uplay?
Mijn Uplay id: KingDing3ling
PSN iD: K1ngD1ng3l1ng
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik nodig je uit! Nog meer mensen?King Dingeling schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:38:
[...]
Thx...het werkt!
Nog iemand een buddy nodig in Uplay?
Mijn Uplay id: KingDing3ling
PSN iD: K1ngD1ng3l1ng
Ja voeg mij ook maar toe
PSN: Brainalyser
Uplay: Brainalyser
Had zelf geprobeerd kingdingeling toe te voegen maar kan nergens vinden waar je dat zou kunnen doen >< Mijn Uplay account is sowieso een beetje gaar want heb er een email gebruikt die helemaal niet bestaat
EDIT: heb gevonden waar je vrienden kan toevoegen, zag het vergrootglas over het hoofd.
[ Voor 9% gewijzigd door Brainalyser1st op 07-01-2014 13:50 ]
Volgens mij heb ik je toegevoegd, anders kijk ik vanavond thuis op de pc nog even
Voor beiden staat t verzoek open zag ik, jullie moeten dus ff accepten
Voor beiden staat t verzoek open zag ik, jullie moeten dus ff accepten
[ Voor 31% gewijzigd door wauzer op 07-01-2014 14:37 ]
Ik kwam gisteren op zee plots een schip tegen met 10 000 reales aan boord! Het stond niet op de kaart aangeduid als een schip met enkel geld (konvooi of zo iets). Is dit een community challenge of event? Nog iemand die het schip gezien heeft? Ik ga denk ik wel meer zonder doel op zee rondvaren
.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Een schip waar je 10.000 Reales van krijgt is een Royal Convoi, en dat is inderdaad een Community Challenge. Deze kan je op willekeurige momenten tegenkomen.electrom schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:06:
Ik kwam gisteren op zee plots een schip tegen met 10 000 reales aan boord! Het stond niet op de kaart aangeduid als een schip met enkel geld (konvooi of zo iets). Is dit een community challenge of event? Nog iemand die het schip gezien heeft? Ik ga denk ik wel meer zonder doel op zee rondvaren.
Community Challenges zijn herkenbaar aan hun lichtblauwe icoontjes op je wereld-kaart.
[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 07-01-2014 20:11 ]
Zojuist de game uitgespeeld met 98% completion. Een voldaan gevoel tijdens het rollen van de credits moet ik zeggen! Na het einde van deel 3, wat ik persoonlijk niet vreselijk vond, maar ook niet echt geweldig, moet ik zeggen dat het einde van deel 4 in mijn ogen stukken beter is 
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in het volgende deel in het Modern-Day gedeelte..
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in het volgende deel in het Modern-Day gedeelte..
Nu ook flink aan het spelen met AC. Ik heb ooit deel 1 gedeeltelijk gespeeld op de pc maar vanwege de eentonigheid nooit afgemaakt. Nu heeft een vriend van mij AC4 voor de PS4 gehaald en ik moet zeggen het speelt erg leuk weg. Ik zit nu op 54% maar ik merk af en toe dat het spel mij af en toe meer gaat frustreren. Edward lijkt steeds vaker net niet te doen wat ik wil maar voor de rest een erg gaaf spel!
Ik ben overigens zo vrij geweest om de bovenstaande mensen ook toe te voegen aan uPlay.
Uplay: TheWorstNL
PSN: TheWorstNL
Ik ben overigens zo vrij geweest om de bovenstaande mensen ook toe te voegen aan uPlay.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heb je toegevoegd op uplayThe_Worst schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:44:
Nu ook flink aan het spelen met AC. Ik heb ooit deel 1 gedeeltelijk gespeeld op de pc maar vanwege de eentonigheid nooit afgemaakt. Nu heeft een vriend van mij AC4 voor de PS4 gehaald en ik moet zeggen het speelt erg leuk weg. Ik zit nu op 54% maar ik merk af en toe dat het spel mij af en toe meer gaat frustreren. Edward lijkt steeds vaker net niet te doen wat ik wil maar voor de rest een erg gaaf spel!
Ik heb de mensen die hier hun uplay account hebben opgegeven ook even toegevoegd! Mijn account is JesseNL2007 (PSN: JesseNL)
Doe mij ook nog ff dan, Wauzer010Crowbar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:47:
Ik heb de mensen die hier hun uplay account hebben opgegeven ook even toegevoegd! Mijn account is JesseNL2007 (PSN: JesseNL)
Als het goed is, moet ik jou ook al een request gestuurd hebben! Je kwam als suggested friend naar voren, vandaar.
Mijn uplay account is N3Gruj, PSN is N3Gruj1989.
Feel free to add me
Feel free to add me
Hmm lijkt mij ook wel wat meer buddies erbij :-)
PSN:StarSaber
Uplay:StarSaber
PSN:StarSaber
Uplay:StarSaber
Hier ook weer mensen toegevoegd. Incl PSN!
Ik ben vooral benieuwd naar de volgende setting.bulletrene schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:27:
Stiekem hoop ik op een vervolg van Edward zijn avontuur in Londen. Edward was een badass
Of toch Japan / China waar je een Ninja / Samurai moet spelen. Lijkt me ook wel gaaf.
Dat zijn de twee settings die er echt uitspringen bij mij
Het avontuur van Edward in London, zal niet zo heel lang (en waarschijnlijk saai) zijn...Dubrillion schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:16:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar de volgende setting.
Stiekem hoop ik op een vervolg van Edward zijn avontuur in Londen. Edward was een badass
Of toch Japan / China waar je een Ninja / Samurai moet spelen. Lijkt me ook wel gaaf.
spoiler:
Het stuk tussen dat hij met z'n dochter naar huis gaat en die scene op dat balkon is het langste stuk. Vlak na die balkon scene worden zowel Edward als zijn vrouw vermoord en wordt Haytham door de Templars verder opgevoed (voordat hij weet dat zijn eigen vader eigenlijk een Assassin is en door de Templars is vermoord).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Egypte, pyramides, de sfynx!!!! CleopatraDubrillion schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:16:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar de volgende setting.
Ik heb het volgende probleem op de ps4 met mijn 2e play through savegame: ik moest in het abstergo gebouw een beveilingscamera hacken zodat ik olivier en die vrouw kon bespieden. Op dat moment heb ik de game gestopt. Nu probeer ik die savegame te laden maar als ik de camera hack dan zit er niemand aan die tafel. Verder kan ik in het gehele gebouw niks meer doen. Ik kan niet terug de animus in. In het pauze menu staan ook geen objectives meer. Tips anyone?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Heb m toevallig gister gedaan. Volgens mij uit die kamer van die camera lopen, helemaal buiten om daar naar buiten, kun je met een liftje omhoog het kantoor van de ceo in, en daar zijn computer hacken.
Verwijderd
Ey,
Ik heb een vraagje, als je in de app of in je hut op het schip naar je vloot gaat. Kan je schepen laten handelen om geld te verdienen. Alleen heb je diamanten nodig om docks te kopen en je schepen te repareren, hoe doe je dit? Ook weet ik niet hoe ik schepen voor je vloot kan kopen.
Weet iemand dit?
Alvast bedankt
Ik heb een vraagje, als je in de app of in je hut op het schip naar je vloot gaat. Kan je schepen laten handelen om geld te verdienen. Alleen heb je diamanten nodig om docks te kopen en je schepen te repareren, hoe doe je dit? Ook weet ik niet hoe ik schepen voor je vloot kan kopen.
Weet iemand dit?
Alvast bedankt
Door in het spel eerst schepen te kapen en aan je vloot toe te voegen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:37:
Ey,
Weet iemand dit?
Alvast bedankt
Door schepen te bergen krijg je diamanten, alsook door routes veiliger te maken.
Verwijderd
Jaa thnxmasauri schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Door in het spel eerst schepen te kapen en aan je vloot toe te voegen.
Door schepen te bergen krijg je diamanten, alsook door routes veiliger te maken.
Kwam ik ook wat laat achter hoor, nu heb ik een stuk of tien schepen verkocht en kom ik om in de diamanten maar aan het begin was dat wat onduidelijk.masauri schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Door in het spel eerst schepen te kapen en aan je vloot toe te voegen.
Ik doe het op de iPad nog wel eens, leuke toevoeging en handig om ff wat geld mee te scoren.
Jammer alleen dat ik mijn grootste twee schepen net verloren ben

Heb zojuist ook wat mensen hier een Uplay invite gestuurd.
Ben pas net begonnen met BF, maar speelt weer heerlijk weg. Ik ga hier rustig op mn gemak van genieten !
Ben pas net begonnen met BF, maar speelt weer heerlijk weg. Ik ga hier rustig op mn gemak van genieten !
Ik had weer eens twee vraagjes.
Is er een mogelijkheid om je fleet schepen te upgraden? Ik zie voor een battle wel een + getal staan maar die komt er nooit bij zo lijkt het.
En ik vroeg me af hoe het zit met die plantages, kan je die 1x plunderen? Of komt er naar verloop van tijd weer goods in die schuren?
Is er een mogelijkheid om je fleet schepen te upgraden? Ik zie voor een battle wel een + getal staan maar die komt er nooit bij zo lijkt het.
En ik vroeg me af hoe het zit met die plantages, kan je die 1x plunderen? Of komt er naar verloop van tijd weer goods in die schuren?
Nummer 1: nope. Die stats komen er bij adhv de positie waar je ze neer zet en zijn voor alleen die battle. Slot 1 doet meer damage, slot 2 meer speed enz. Als je sterkere schepen wilt miet je ze in het 'echte spel' vangen en in je vloot zetten.
Nummer 2: ze restocken uiteindelijk weer.
Die plantages zijn qua opbrengst niet de moeite, met het overvallen van de grotere schepen haal je sneller meer loot binnen, maar die plantages zijn wel leuk om te doen.
Ik heb gister mijn schip helemaal Elite gemaakt! het idee is leuk maar komt toch wat nutteloos over aangezien je dat pas tegen het einde van het spel voor elkaar krijgt. Ik zal nu maar eens gaan proberen zo'n lvl 60 Man'o'war over te nemen
Ik heb gister mijn schip helemaal Elite gemaakt! het idee is leuk maar komt toch wat nutteloos over aangezien je dat pas tegen het einde van het spel voor elkaar krijgt. Ik zal nu maar eens gaan proberen zo'n lvl 60 Man'o'war over te nemen
Wil je dan ook eens een legendarisch schip proberen veroveren? Dan weet ik meteen of het nota bene mogelijk is met een fully upgraded ship.Chaoss schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:15:
Die plantages zijn qua opbrengst niet de moeite, met het overvallen van de grotere schepen haal je sneller meer loot binnen, maar die plantages zijn wel leuk om te doen.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, die dingen zijn nu echt niet te doen.electrom schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Wil je dan ook eens een legendarisch schip proberen veroveren? Dan weet ik meteen of het nota bene mogelijk is met een fully upgraded ship.
Ja maar ze zijn wel leuk en als ze dan nog wat opleveren is het ook nog eens geen "verspilde moeite".Chaoss schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:15:
Een Lvl60 lukt wel toch? Daar heb ik er al eens een van gepakt terwijl mijn schip pas voor 80% geüpgraded is. Wel in de buurt van een overgenomen water kasteeltje, misschien dat die hem al wat schade had bezorgd dat weet ik niet.
Thnx!Notna schreef op zondag 12 januari 2014 @ 07:19:
Nummer 1: nope. Die stats komen er bij adhv de positie waar je ze neer zet en zijn voor alleen die battle. Slot 1 doet meer damage, slot 2 meer speed enz. Als je sterkere schepen wilt miet je ze in het 'echte spel' vangen en in je vloot zetten.
Ik heb nu twee van die Man o War dingen in mijn vloot en win daar tot nu toe eigenlijk alles wel mee. Maar dacht als ze nog upgraden wordt het helemaal een eitje
Fully upgraded is het een eitje imo die legendaries. Zelfs non elite upgrades kan je ze allemaal wel doen imo op El Impoluto (oid, links boven iig) na. Daar is elite wel handig als je niet 2 uur over een battle wilt doen.electrom schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Wil je dan ook eens een legendarisch schip proberen veroveren? Dan weet ik meteen of het nota bene mogelijk is met een fully upgraded ship.
Lvl 60 op elite is niet eens een challenge
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 12-01-2014 13:42 ]
Ligt het aan mij, of is de game grafisch mooier sinds de laatste update?
Nou ik ben 20min met dat schip linksonder bezig geweest, maar dat wou niet echt werken... vrij irritant dat hij alleen dmg van mortieren en kanonschoten op de achterkant krijgt. Na de eerste lading heavy shot op zijn zijkant had ik toch echt iets van wtf.Notna schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Fully upgraded is het een eitje imo die legendaries. Zelfs non elite upgrades kan je ze allemaal wel doen imo op El Impoluto (oid, links boven iig) na. Daar is elite wel handig als je niet 2 uur over een battle wilt doen.
Lvl 60 op elite is niet eens een challenge4 x lvl 60 man o war is pas leuk

Ik zal wel iets verkeerd doen... ik had nu maar 8 mortieren bij me voor de volgende pogingen zal ik iig mijn mortier ammo helemaal vullen.
Gewone lvl 60's zijn een eitje die pak ik al tijden maar die lvl 60 legandary's zijn toch wel andere koek en die bedoelde ik idd.Donstil schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:01:
Ja maar ze zijn wel leuk en als ze dan nog wat opleveren is het ook nog eens geen "verspilde moeite".
Een Lvl60 lukt wel toch? Daar heb ik er al eens een van gepakt terwijl mijn schip pas voor 80% geüpgraded is. Wel in de buurt van een overgenomen water kasteeltje, misschien dat die hem al wat schade had bezorgd dat weet ik niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 12-01-2014 18:51 ]
Als ik niets gemist heb is de laatste update toch al een tijdje geleden, maar nee niks van gemerkt. Is dat wel de gewoonte, de graphics verbeteren bij updates? Zijn die updates niet gewoon voor bugfixes?bram1984 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:36:
Het enteren is wel geen eitje, vermoed ik?Notna schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Lvl 60 op elite is niet eens een challenge4 x lvl 60 man o war is pas leuk
[ Voor 24% gewijzigd door electrom op 12-01-2014 20:57 ]
Ik heb het idee dat bomen e.d. veel minder flikkeren tijdens het draaien van de camera. Echt opvallend.
Net het spel uitgespeeld met 93% completion, het gekke is dat ik volgens de stats 21 van de 22 schatten gevonden heb, maar ik heb geen schatkaart meer over en alle locatie icoontjes zijn geel dus er ligt ook nergens meer een schatkaart?
Via de companion app kun je een 3 a 4-tal schatkaarten vrij spelen. Wellicht heb je daar nog niet alle missies gehaald?Chaoss schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:42:
Net het spel uitgespeeld met 93% completion, het gekke is dat ik volgens de stats 21 van de 22 schatten gevonden heb, maar ik heb geen schatkaart meer over en alle locatie icoontjes zijn geel dus er ligt ook nergens meer een schatkaart?
Enteren gaat ook dikke prima; vaak is het 2 officieren, 3 powder barrels, 1 captain en een vlag doen (naast 20 man dood maken)electrom schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:54:
[...]
Als ik niets gemist heb is de laatste update toch al een tijdje geleden, maar nee niks van gemerkt. Is dat wel de gewoonte, de graphics verbeteren bij updates? Zijn die updates niet gewoon voor bugfixes?
[...]
Het enteren is wel geen eitje, vermoed ik?
Veel met je swivels doen alvorens aan boord te gaan en veel schieten met je pistols. Reloaden voor je het andere schip op gaat en weer je guns leegschieten. Op elite kreeg ik 4 lvl 60 man o wars in 3 minuten wel neer met per schip nog een minuut of 4 echt veroveren
Companion app doet het niet om mijn tabled dus daar heb ik sowieso nog niets mee afgedaan, lijkt me ook sterk dat je die app nodig hebt om 1 schatkaart te vinden? Die schatkaarten vindt je gewoon op lijken op eilandjes.Martell schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:46:
[...]
Via de companion app kun je een 3 a 4-tal schatkaarten vrij spelen. Wellicht heb je daar nog niet alle missies gehaald?
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 12-01-2014 23:40 . Reden: op ]
Idee had ik ook, misschien was dit die 1080p update die al even zou komen? Hij was ook behoorlijk flink, iets van 900 MB dacht ik.bram1984 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:36:
Je speelt ook op de ps4 toch?
Die 1080p update is volgens mij al even geleden. Deze laatste update is van afgelopen woensdag en weegt iets van 750 mb.
Ik speel inderdaad op de PS4. Ik heb echt al meerdere momenten gehad nu, waarop ik denk; wow, dat ziet er waanzinnig uit. Iets dat ik eerst eigenlijk nog niet heb gehad. Of mijn brein moet me gigantisch door de zeik halen.
Ik speel inderdaad op de PS4. Ik heb echt al meerdere momenten gehad nu, waarop ik denk; wow, dat ziet er waanzinnig uit. Iets dat ik eerst eigenlijk nog niet heb gehad. Of mijn brein moet me gigantisch door de zeik halen.
Je speelt met kenways Fleet ook nog een schatkaart vrij. Kan je ook gewoon in je hut benaderen.Chaoss schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:38:
[...]
Companion app doet het niet om mijn tabled dus daar heb ik sowieso nog niets mee afgedaan, lijkt me ook sterk dat je die app nodig hebt om 1 schatkaart te vinden? Die schatkaarten vindt je gewoon op lijken op eilandjes.
Edit : Ow en met elke barman praten.
[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 13-01-2014 11:14 ]
Verwijderd
Dit is/was mijn eerst ac en toch snap ik een hoop nog niet. Heb de verhaallijn (rusitg) uitgespeeld in ong 2,5 week. Maar wat bedoelen jullie met Kenway's fleet enzo. Ik weet wel dat als je een schip plundert dat je dan iets kan doen met het schip ofzo. Zoals gezochtsniveau verlagen etc. En hoe werkt dat met elite wapens en bepantsering voor je schip? Hoe kom je daar aan? Ik zit btw nu op 65%
Als je ver genoeg in de verhaallijn zit (als je de map kan oversteken naar het zuidelijke deel, ongeveer), dan unlock je Kenways fleet. Volgens mij wordt alles haarfijn uitgelegd, maar goed. Kenways fleet is toegankelijk in je kajuit. Daarmee kun je schepen op handelsmissies sturen die dan doekoe voor je vergaren.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:55:
Dit is/was mijn eerst ac en toch snap ik een hoop nog niet. Heb de verhaallijn (rusitg) uitgespeeld in ong 2,5 week. Maar wat bedoelen jullie met Kenway's fleet enzo. Ik weet wel dat als je een schip plundert dat je dan iets kan doen met het schip ofzo. Zoals gezochtsniveau verlagen etc. En hoe werkt dat met elite wapens en bepantsering voor je schip? Hoe kom je daar aan? Ik zit btw nu op 65%
Wapens en bepantsering kun je gewoon kopen. Ook dat wordt uitgelegd.
Wat zonde trouwens dat je de game nu al hebt uitgespeeld. Ik heb er volgens mij al 40 of 50 uur in zitten en zit pas op 30% van het verhaal ofzo.
Ik verken eerst de shit uit de game voordat ik verder ga. Hell, ik heb nog niet eens gedoken.
Verwijderd
Bedankt voor de uitleg van Kenway's fleet. Maar ik ben opzich niet super snel door de verhaallijn heen gegaan. Ik heb Havana en Nassau volgens mij al 100% en heb nog maar 2 forten te veroveren. Ik heb er nu volgens de ubisoft site 40 uur in zitten. En ik denk dat dat nog wel meer wordt. Ook heb ik de templar armor al. Dus heb al best veel ''side'' dingen gedaan. Vindt het echt een tof spel, het is ook m'n eerste ac.bram1984 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Als je ver genoeg in de verhaallijn zit (als je de map kan oversteken naar het zuidelijke deel, ongeveer), dan unlock je Kenways fleet. Volgens mij wordt alles haarfijn uitgelegd, maar goed. Kenways fleet is toegankelijk in je kajuit. Daarmee kun je schepen op handelsmissies sturen die dan doekoe voor je vergaren.
Wapens en bepantsering kun je gewoon kopen. Ook dat wordt uitgelegd.![]()
Wat zonde trouwens dat je de game nu al hebt uitgespeeld. Ik heb er volgens mij al 40 of 50 uur in zitten en zit pas op 30% van het verhaal ofzo.![]()
Ik verken eerst de shit uit de game voordat ik verder ga. Hell, ik heb nog niet eens gedoken.
Doe je goed. Dan speel je iedere dag ruim 2 uur ongeveer. In dat geval heb ik niks gezegd. Ik wilde dat ik de tijd had. 
Op YouTube staan trouwens veel filmpjes die meer over de fleet uitleggen.
Op YouTube staan trouwens veel filmpjes die meer over de fleet uitleggen.
Verwijderd
Tja ik had kerstvakantie dus dat waren wel meer dan 2 uurtjes per dag
, deze week proefwerkweek dus elke dag rond 10:15 ook weer thuis en de hoeveelheid die we moeten leren valt ook wel weer mee. Soms heb je als scholier mindere periodes en soms betere. Heb je anders zin om in de IRC van tweakers te komen om over ac te praten? TIk dan wel even: /join #PS4 in. Want daar is het rustig. Geef maar een seintje hier (als je zin hebt, met de tijd wanneer je komt)
Hier nog een, het verhaal boeit me eigenlijk niet zo.bram1984 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:43:
Wat zonde trouwens dat je de game nu al hebt uitgespeeld. Ik heb er volgens mij al 40 of 50 uur in zitten en zit pas op 30% van het verhaal ofzo.
Ik ben lekker die wereld kaart aan het overgaan, nog 1 vesting en ik heb alles unlocked.
Dan nog wat Maya stenen, assasin's pak vrijspelen enz enz.
Verhaal doe ik eigenlijk pas als ik het ergens voor nodig heb, als ik klem loop in free roaming bv.
Dat maya armour ziet er overigens wel vet uit, soort van light weight harnas, had ik niet verwacht.
spoiler:
dat het kogelwerend is is ook wel handig
[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 13-01-2014 23:57 ]
Helaas is het maar nuttig voor 3 missies ofzo alvroens het spel uitgespeeld is. Dat vindt ik altijd ZO jammer bij AC en de special armors of wapens; pas op het einde krijg je uberhaubt de mogelijkheid ze te krijgen.
Waarom het niet gewoon heel moeilijk maken maar wel beschikbaar halverwege het spel of op 25% oid?
Waarom het niet gewoon heel moeilijk maken maar wel beschikbaar halverwege het spel of op 25% oid?
Zo, AC4 is uitgespeeld op de X360. Erg leuk, hele verbetering tov vorig deel. Multiplayer heb ik 2 tellen gedaan, maar vind dat toch niet zo veel toevoegen (en ik ben er gewoon niet goed in blijkbaar). Zit nog te twijfelen of ik hem weer in de verkoop ga gooien of nog even hou om te proberen de legendary ships aan te pakken, maar bij mij is het meestal wel klaar als ik door het verhaal heen ben...
Dat doe jezelf. Zodra je dat duik ding hebt vrijgespeeld kan je je schip elite maken. Op 1 ding na. Dit heb ik dus ook gedaan. Dan heb je vrij snel al een full elite schip.Chaoss schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:15:
Verwijderd
Ik heb nu een soort kogels elite. Maar Man o'wars van level 49 vind ik super makkelijk om kapot te krijgen maar bij het enteren gaat het vaak mis. Mijn bemanning is schijnbaar slecht en verliest veel en dus heb ik vaak te weinig tijd om de vlag te verwijderen. Heb ook nu net alle forten in m'n bezit. Wat kun je naast de verhaallijn, forten en templar armor, doen om echt te stijgen in procent? Moet je serieus echt al die kistjes gaan zoeken op zee en eilanden? Dat wordt waarschijnlijk eentonig.
Ik mis wel een kap, als je nu in een vijandelijk gebied komt lijkt het net alsof ie zen haren goed doet zoals een vrouw haar haar achter der oren stoptChaoss schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:55:
Dat maya armour ziet er overigens wel vet uit, soort van light weight harnas, had ik niet verwacht.
spoiler:dat het kogelwerend is is ook wel handig

Daar ben ik gelukkig al op het begin mee begonnen. Hele noordelijke kant is nu leeg en nu de onderkant nog.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:56:
Ik heb nu een soort kogels elite. Maar Man o'wars van level 49 vind ik super makkelijk om kapot te krijgen maar bij het enteren gaat het vaak mis. Mijn bemanning is schijnbaar slecht en verliest veel en dus heb ik vaak te weinig tijd om de vlag te verwijderen. Heb ook nu net alle forten in m'n bezit. Wat kun je naast de verhaallijn, forten en templar armor, doen om echt te stijgen in procent? Moet je serieus echt al die kistjes gaan zoeken op zee en eilanden? Dat wordt waarschijnlijk eentonig.
Verwijderd
Ik zit nu op 68%, maar volgens mij is het nu puur verzamelen. Heb de verhaallijn al uitgespeeld, ook alle forten al verslagen, en ook heb ik het templar armor al. (haalbaar door alle templar missies te doen, assassin teken op map) Ik denk dat ik mijn schip nog helemaal ga proberen up te graden (alles elite) en de hoofdeilanden (havana, nassau, kingston, en nog drie/vier volgens mij) 100% te verzamelen. Ik heb Havana, Nassau al 100% en Kingston bijna. Maar vraag me af of dat verzamelen nog wel leuk blijft als je al die hoofdeilanden gedaan hebt. Hoeveel procent van het spel zijn alle optionele doelen in missies ongeveer trouwens? Ik heb namelijk niet op die doelen gelet, ik dacht dat het een bonusje was ofzo waar je misschien wat geld mee kon verdienen. Wist niet dat het echt nodig was voor een trophie en de complete 100%. Tja het is m'n eerst Assassins creed en het bevalt me heel goed. Heb (al) 42 uur gespeeld.
Het is ook echt verzamelen, ik zit op een 67u nu en ik heb echt dagen gehad dat ik enkel ff speelde voor die fragmenten in een bepaalde regio enz. alsook alle wapens, kostuums, voorwerpen enz. de verhaallijn zou je ook op 100% moeten halen volgens mij om de volle sync te kunnen halen, daar zie ik nog het meeste tegen op...Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:03:
Ik zit nu op 68%, maar volgens mij is het nu puur verzamelen. Heb de verhaallijn al uitgespeeld, ook alle forten al verslagen, en ook heb ik het templar armor al. (haalbaar door alle templar missies te doen, assassin teken op map) Ik denk dat ik mijn schip nog helemaal ga proberen up te graden (alles elite) en de hoofdeilanden (havana, nassau, kingston, en nog drie/vier volgens mij) 100% te verzamelen. Ik heb Havana, Nassau al 100% en Kingston bijna. Maar vraag me af of dat verzamelen nog wel leuk blijft als je al die hoofdeilanden gedaan hebt. Hoeveel procent van het spel zijn alle optionele doelen in missies ongeveer trouwens? Ik heb namelijk niet op die doelen gelet, ik dacht dat het een bonusje was ofzo waar je misschien wat geld mee kon verdienen. Wist niet dat het echt nodig was voor een trophie en de complete 100%. Tja het is m'n eerst Assassins creed en het bevalt me heel goed. Heb (al) 42 uur gespeeld.
Verwijderd
Tja ik hoef die 100% sync niet (persee) Misschien kan ik er in latere ac rekening mee houden dat die optionele doelen echt handig zijn om te halen maar ik ga niet bijna al die doelen weer halen. Ben al trots als ik op een 80% sync zou komen.
Om alle story missies op 100% te halen vind ik nog wel uitdagend. Alleen al die losse chests en fragments op zee doen zie ik tegenop, beetje saai ook...
Had eigenlijk al meer moeten verzamelen toen ik alle plaatsen nog aan het vrijspelen was...
Had eigenlijk al meer moeten verzamelen toen ik alle plaatsen nog aan het vrijspelen was...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Ik heb net al de hoofdeilanden 100% verzamelt (die eilanden die net zoals Havana bijvoorbeeld geel zijn gemarkeerd) Het zijn inderdaad veel kistjes en fragmenten. Ik ben trouwens in totaal 5% gestegen met de hoofdeilanden allemaal, al moet ik wel zeggen dat ik Havana en Nassau al 100% had en van sommige al een klein deel.
Ik kreeg zojuist een melding dag ik eerste sta met de community challenge. Klein foutje denk.
Ligt het trouwens aan mij, of is die James Kidd een enorme gay met een verwijfd stemmetje? Ik dacht serieus eerst dat het een wijf was. Verkeerd gecast, of zit hier meer achter?
Edit: Ah, ik zie dat ik nog niet ver genoeg ben.
Ligt het trouwens aan mij, of is die James Kidd een enorme gay met een verwijfd stemmetje? Ik dacht serieus eerst dat het een wijf was. Verkeerd gecast, of zit hier meer achter?
Edit: Ah, ik zie dat ik nog niet ver genoeg ben.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 16-01-2014 06:59 ]
Verwijderd
Haha ik dacht eerst ook: WTF?? Maarja. Heb de elite rompbepantsering. Kost allemaal toch best veel geld en materiaal. Nu maar sparen voor de elite boordezijkanonnen, heb het ontwerp al. Ik vind dat duiken trouwens helemaal niet leuk, de besturing werkt bij mij niet echt heel goed ofzo, maar zal we aan mij liggen.
Doe gewoon veel missies met Kenways fleet en geld is echt geen issue hoor. Per dag kan je makkelijk 200k binnenharken.
Op een gegeven moment kan je ook echt niets meer met je geld. Misschien wat ammo maar dat is het. Ik ben uit 'armoede' maar de ingredients voor crafting gaan kopen ipv hunten omdat ik niets met het geld kon
Op een gegeven moment kan je ook echt niets meer met je geld. Misschien wat ammo maar dat is het. Ik ben uit 'armoede' maar de ingredients voor crafting gaan kopen ipv hunten omdat ik niets met het geld kon
Ben nogal laat begonnen met die fleet missies. had dan ook in 1 keer al mijn docks vol omdat ik schijnbaar allemaal veroverde schepen naar mijn fleet had gedaan.. Meteen alle schooners en brigs eruit en flink missies gaan doen. De latere routes leveren inderdaad aardig geld op. Moet er alleen steeds aan denken om terug te gaan, vergeet het steeds
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Je kan je Fleet ook gewoon met de app beheren. Als je dan later ingame je kajuit in gaat krijg je de reaals er zo bij.Scrisissszzz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:25:
Ben nogal laat begonnen met die fleet missies. had dan ook in 1 keer al mijn docks vol omdat ik schijnbaar allemaal veroverde schepen naar mijn fleet had gedaan.. Meteen alle schooners en brigs eruit en flink missies gaan doen. De latere routes leveren inderdaad aardig geld op. Moet er alleen steeds aan denken om terug te gaan, vergeet het steeds
Klopt, alleen is de app er niet voor mijn SurfaceAtlAntA schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:27:
[...]
Je kan je Fleet ook gewoon met de app beheren. Als je dan later ingame je kajuit in gaat krijg je de reaals er zo bij.
Heb hem van de week wel op de ipad van mijn vriendin gezet.
Ook handig als je niet bij je schip komt omdat die weggevaren is... Of omdat je afsluit midden in een story missie.AtlAntA schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:27:
[...]
Je kan je Fleet ook gewoon met de app beheren. Als je dan later ingame je kajuit in gaat krijg je de reaals er zo bij.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Gisteren uitgespeeld, score is 70% complete na 45 uur.. (op het laatst wel een beetje haast gemaakt)
Briljante game! Ben erg benieuwd naar het volgende deel (zoveel vragen nog
) en dat alleen al zegt voor mij genoeg...
Ik hoop nog steeds op Japan (ninja style) of voor Engeland om wat meer binding te hebben met de gebeurtenissen ingame.
Ik heb overigens een schatkaart genummerd als 23, weet iemand hoeveel er zijn? Ik lees overal maar 22 namelijk... (heb wel maar 22 kaarten gevonden dus ik lijk er 1 te missen)
Nu terug naar borderlands 2
Briljante game! Ben erg benieuwd naar het volgende deel (zoveel vragen nog
Ik hoop nog steeds op Japan (ninja style) of voor Engeland om wat meer binding te hebben met de gebeurtenissen ingame.
Ik heb overigens een schatkaart genummerd als 23, weet iemand hoeveel er zijn? Ik lees overal maar 22 namelijk... (heb wel maar 22 kaarten gevonden dus ik lijk er 1 te missen)
Nu terug naar borderlands 2
Verwijderd
Kan iemand mij een keer duidelijk uitleggen hoe Kenways fleet nou werkt? Ja het zit in je kapiteinshut maar hoe stuur je die vloten dan weg enzo en hoe krijg je daar goede schepen en hoe verdien je daar dan R en materiaal mee?