Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-06 09:43

The_Worst

Unox

Het is eigenlijk heel simpel.

In het 'echte spel' neem je schepen over. Je krijgt dan de optie om je eigen schip te repareren, je wanted level te verlagen of dit schip naar Kenway's fleet te sturen. Als je voor deze laatste optie kiest dan kan je ervoor kiezen, bij Kenway's fleet, om deze toe te voegen aan je vloot waarna je dit schip op missie kan sturen.

Daarna krijg je een lijst met regio's te zien en tevens hoe (on)veilig deze gebieden zijn. Voordat je een schip op een missie stuurt zou ik eerst vechten om de route in het groen te krijgen, oftewel zo veilig mogelijk. Als je een missie kiest zie je wat er vervoert moet worden en daarmee ook hoe groot het ruim van het schip minimaal moet zijn. Als een schip terugkomt krijg je daar geld voor. In het begin heel minimaal maar als je meer missies doet speel je meer gebieden vrij en krijg je daar veel meer vrij. Je krijgt er geen goederen voor die je voor upgrades kan gebruiken, deze goederen kan je alleen gebruiken voor jouw vloot.

Het is even kijken in het begin maar daarna is het heel vanzelfsprekend en helemaal niet zo ingewikkeld.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Daarover gesproken: hoe krijg je die firebarrels weer toegevoegd aan je fleet? Die van mij zijn op dus ik kan geen battles meer doen. Kopen in een winkel vult alleen die van de Jackdaw bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je kan geen battles meer doen?

Je weet dat je schepen automagisch aanvallen nadat de cirkel vol is he (met kanonnen)? Je valt niet alleen aan met firebarrels. Wachten op je 'beurt' en dan gaan ze vanzelf schieten. Firebarrels zijn voor het geval je bijna de pijp aan Maarten geeft en je toch snel tussendoor een klap wilt uitdelen...

Waarom denkl je dat al die verschillende stats als dmg en speed bij je schepen komen op de resp. 3 verschillende slots tijdens een battle? Man o Wars zijn erg sloom met heel veel fire power waarbij Schooners beste van beide hebben bijv. Door een Man o War op slot 1 te doen (meer speed) kan ej sneller schieten dan een vijandige man o war. Slot 2 is meer dmg en slot 3 is meer armor

Firebarrels krijg je overigens na battles er vanzelf (soms) weer bij. Er is niet een éénduidige manier om het erbij te kopen (afaik)

[ Voor 54% gewijzigd door Notna op 16-01-2014 14:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_1983
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:42
Kun je niet kopen.
Soms krijg je ze na een gewonnen battle als resource.

Maar om die battles te doen heb je geen firebarrels nodig, ze zijn wel eens handig als je een paar zware tegenstanders hebt maar meestal kun je makkelijk zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, maar ik krijg alleen de optie om op driehoekje te drukken voor zo'n barrel, of valt je schip automatisch aan?

Edit: Ah! In de reactie erboven staat het al. Goed om te weten!

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 16-01-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zodra je een paar man 'o wars aan je fleet hebt toegevoegd heb je zeker geen firebarrels meer nodig, ook al zorgt het er wel voor dat een gevecht een paar tellen eerder is afgelopen. Als je een flink tijdje schepen naar je fleet hebt gestuurd heb je zoveel diamanten als betaalmiddel dat ik tegenwoordig zonder te denken alleen maar man 'o wars stuur, ook al worden ze soms half stukgeschoten omdat ze zo traag zijn. Gewoon na het gevecht repareren en weer verder gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
EcoR schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:37:
Zodra je een paar man 'o wars aan je fleet hebt toegevoegd heb je zeker geen firebarrels meer nodig, ook al zorgt het er wel voor dat een gevecht een paar tellen eerder is afgelopen. Als je een flink tijdje schepen naar je fleet hebt gestuurd heb je zoveel diamanten als betaalmiddel dat ik tegenwoordig zonder te denken alleen maar man 'o wars stuur, ook al worden ze soms half stukgeschoten omdat ze zo traag zijn. Gewoon na het gevecht repareren en weer verder gaan :).
Tja ik heb net weer een hull upgrade gedaan (die van 15k), maar ben nog lang niet klaar voor de man o wars. Ik ben net voorbij Tulum (dat maya dorp helemaal links op de map). Wat is handig? Gewoon lekker schepen plunderen totdat je je hele schip op max hebt, of hebben jullie het anders gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:06:
[...]

Tja ik heb net weer een hull upgrade gedaan (die van 15k), maar ben nog lang niet klaar voor de man o wars. Ik ben net voorbij Tulum (dat maya dorp helemaal links op de map). Wat is handig? Gewoon lekker schepen plunderen totdat je je hele schip op max hebt, of hebben jullie het anders gedaan?
Ik ben vanaf het begin best veel rond gaan varen en exploren. Voordeel is dat ik de jackdaw al best vroeg bijna vol had (buiten de elite omdat dat nog niet ging), plus al heel veel fast travel beschikbaar had. Ook al veel maya stenen enz bij elkaar.

Nadeel is dat je sommige locaties dubbel aandoet omdat je er later in de story missies nog komt :)

Komt ook omdat ik het varen, schepen enteren en locaties exploren te leuk vond en steeds niet aan de story dacht :) Zit nu bij sequence 9 ofzo

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ok. Vanaf mijn komende sessie ga ik dat schip volbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EcoR schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:37:
Hier ook idd, ik heb alleen nog maar Man o Wars in mijn fleet (op een na de hele haven vol), doe er alles mee.

Gevechten kijk ik niet eens naar, leg de iPad vaak weg. Wim het toch wel.
Doe het echt alleen nog om geld te minen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 11:26
Barrels krijg je ook als je je vrienden helpt met hun schepen. Vrienden toevoegen via Uplay, daarna kan je kijken bij de schepen die momenteel een missie vervullen. Daar vind je de schepen van je vrienden terug. Die kan je op weg helpen door hun reis te versnellen of te healen (indien ze schade hebben opgelopen). In ruil voor jouw hulp, krijg je een barrel per geholpen schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Kwam er eergister ook pas achter dat je dat zingen van je crew uit kan zetten, beter laat dan nooit 8)7

Werd soms best vervelend tijdens het exploren..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:23
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:30:
Kwam er eergister ook pas achter dat je dat zingen van je crew uit kan zetten, beter laat dan nooit 8)7

maar dat is juist het leukste aan het hele zinloze rondvaren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Als je maar genoeg liedjes hebt gevonden is het best leuk, alhoewel ik wel moet zeggen dat ik vaak door de nummers 'skip' (door steeds aan te geven dat ze mogen zingen) tot ik een van mijn favoriete liedjes weer hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:30:

Beste instelling van het instellingen menu.
Ik werd er al schijtziek van maar mijn vriendin die dan achter me nog wat werk probeert te verzetten zat er vooral altijd enorm over te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:37
Donstil schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:52:
[...]

Beste instelling van het instellingen menu.
Ik werd er al schijtziek van maar mijn vriendin die dan achter me nog wat werk probeert te verzetten zat er vooral altijd enorm over te klagen :)
Instellingen menu? Tijdens het varen d-pad naar beneden is voldoende?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Instellingen menu? Tijdens het varen d-pad naar beneden is voldoende?
Ja maar dan komt het terug toch als je weer opnieuw aan boord komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Ja maar dan komt het terug toch als je weer opnieuw aan boord komt?
Een flinke calorieënverbrander inderdaad, die D-pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562720

Thx voor die uitleg hierboven. Moet je trouwens alle optionele doelen halen om een 100% eindsync te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Die tijdens een missie voor 100% sync? Sinds dit deel niet meer. Je kan alle missies doe 80% halen en nog steeds 100% completen (als je dan maar wel de rest doet, zoals challenges, kisten, map exploreren, fragments etc. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562720

Maar dus als ik op alle eilanden en op zee alle kisten/fragmenten etc verzamel zou ik 100% moeten kunnen halen? Wat verder nog dan? Welke challenges? En dat exploren? Ik heb trouwens het templar armor al :) Ik wil denk ik toch wel graag die 100% maar niet als ik alle missies weer opnieuw moet doen. Zit nu 72%, verhaal uitgespeeld, alle hoofdeilanden al 100%, templar armor al, daarom dacht ik, hoe kom ik ooit aan die 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:39
De kisten en fragmenten zijn niet nodig voor 100% dacht ik. Juist wél die optionele doelen.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Een flinke calorieënverbrander inderdaad, die D-pad.
Nou ik vind het bovenal irritant, waarom zou ik het dan elke keer uit zetten via de D-pad als ik het ook gewoon 1x uit kan zetten in het menu 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Toevallig iemand die SLI gebruikt met deze game? Heb hem net gekocht en de game stottert nogal en zag dat mijn gpus maar 45-60% usage hebben. SLI een nogo voor AC?

Wel gaaf spel tot nu

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Inderdaad firebarrel verdien je door vrienden te helpen binnen KF, daar verdien je zo 20-35 barrels mee. MoW's in je fleet zijn leuk en je hebt ze zeker nodig voor de grotere ladingen maar ze laden/schieten tijdens de gevechten zo traag. Als je massa's firebarrels hebt dan bestook je daar constant je vijanden mee en zijn die gevechten lekker snel voorbij :+

Wat betreft die zeeman's liederen, ik vindt ze briljant en heb ze ook allemaal verzameld dus variatie genoeg..voegt imho echt wat toe aan de sfeer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

masauri

aka qwybyte

Chaoss schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 09:50:
Inderdaad firebarrel verdien je door vrienden te helpen binnen KF, daar verdien je zo 20-35 barrels mee. MoW's in je fleet zijn leuk en je hebt ze zeker nodig voor de grotere ladingen maar ze laden/schieten tijdens de gevechten zo traag. Als je massa's firebarrels hebt dan bestook je daar constant je vijanden mee en zijn die gevechten lekker snel voorbij :+

Wat betreft die zeeman's liederen, ik vindt ze briljant en heb ze ook allemaal verzameld dus variatie genoeg..voegt imho echt wat toe aan de sfeer.
Je weet dat je door Assassin's Creed Initiates ook chants kan vrijspelen?
Ik heb met de eerste "missie" Sea Shanty: Maid of Amsterdam en 2 zeilen vrijgespeeld.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:37
masauri schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Je weet dat je door Assassin's Creed Initiates ook chants kan vrijspelen?
Ik heb met de eerste "missie" Sea Shanty: Maid of Amsterdam en 2 zeilen vrijgespeeld.
Is dat de multiplayer?

Op de ps4 gebruikt de game automatisch het geluid van de PScamera voor chat. Nergens kan ik vinden hoe dit uit te zetten. Iemand een idee?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

masauri

aka qwybyte

https://acinitiates.com

Edit 1: Er is ook weer een community challenge bezig! (Edit 3: en behaald ondertussen)
Vermoord 5000000 Vijanden.
Je kan er 10 doden.
Edit 3: Je krijgt er een Ontdekkingsreizigerskostuum voor.

Edit2: Er zou ook weer een potvis te zien moeten zijn, maar ik kan die nergens op mijn kaart vinden.
Heeft iemand dit ook al voor gehad?

Edit 4: een potvis gevonden en aan de collectie toegevoegd, je moet blijkbaar varen en als je binnen een straal van 700m word verschijnt het icoontje op de kaart. belangrijk dat je direct kijkt waar je in de buurt zit zodat je hem niet voorbij bent. Weer een challenge voltooid!

[ Voor 75% gewijzigd door masauri op 18-01-2014 17:46 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gistermiddag alle 4 de Legandary schepen gepakt, soms ff juiste tactiek uitzoeken maar het is niet extreem moeilijk.

Vandaag ook de blauwe walvis gevonden, volgens mij mijn eerste Community challange, beetj jammer dat ik de single payer al uit heb en de items achter de community challange niet unlocked heb.

Vanmiddag een tijdje multiplayer wolfpack gedaan... best wel vermakelijk!

Zijn hier mensen die een season pass hebben? is er een voerzicht van de uitbreidingen die er gaan komen? ik heb wel belang bij de single player add-ons maar ik weet niet of dat uit kan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadsie zit ik lekker in de game, lekker de piraat uithangen enz.

Moet ik ineens een missie doen in de toekomst. Mis ik iets of vind iedereen hier geen bal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-06 09:43

The_Worst

Unox

Je bent niet de enige. Het heden interesseert mij helemaal niks. Dit is ook het enige wat alle delen van AC met elkaar bindt volgens mij. Ik heb alleen deel 1 gedeeltelijk gespeeld dus het heden kan mij gestolen worden eigenlijk.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-06 14:24
De missies in het heden zie ik ook als een erg hinderlijke onderbreking iedere keer.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Gister kreeg ik per ongeluk het legendary ship links onder op de map achter me aan, maar heb hem wel kunnen zinken :)

Ging idd nog best makkelijk, constant mortieren erop en iedere keer achter op het schip schieten, achterop rammen hielp ook goed. Mijn hull armour, broadside cannons en ram strength zijn alle elite. De rest nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567573

als iemand zijn PS4 AC 4 Black Flag heeft geactiveerd met de Uplay passport code en het spel doorverkoopt, kan ik dan het spel volledig spelen en eventueel in mijn naam opnieuw activeren?
Of is hierdoor het spel niet meer door te verkopen.
heb antwoord gezocht op dit forum maar kon niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Volgens mij had Ubisoft besloten om de Uplay-code te laten vervallen zodat iedereen een Uplay-account kan gebruiken.

Bron: http://www.joystiq.com/20...ture-games-starting-with/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Zit bijna door de verhaallijn heen zit in de laatste sequentie alleen daar moet ik 2 man o wars verslaan van level 36.... mijn freaking liebe moet eerst mn boot upgraden omdat ik van plan ben het exploren en verzamelen juist na de verhaallijn te doen. Kan ik alsnog bezig met geld metaal en hout verzamelen om mn boot zo snel mogelijk een topper te laten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Zijn er hier al mensen die van die social chests/convoys/walvissen gevonden hebben? Ik ben nog niks tegenkomen. Is het daarvoor handiger om vrienden ingame te hebben voor als je zoiets tegenkomt?

Wel een geniaal en supermooi spel btw...

PSN: Mujira84
Uplay: Mujira84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shadow343 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:56:
Zit bijna door de verhaallijn heen zit in de laatste sequentie alleen daar moet ik 2 man o wars verslaan van level 36.... mijn freaking liebe moet eerst mn boot upgraden omdat ik van plan ben het exploren en verzamelen juist na de verhaallijn te doen. Kan ik alsnog bezig met geld metaal en hout verzamelen om mn boot zo snel mogelijk een topper te laten worden..
Veel Kenway's fleet gebruiken.. maar het echte geld haal je wel binnen met man o wars.. Die moet je dus wel eerst verslaan en naar je fleet sturen.. Ik had redelijk snel alle upgrades bij elkaar gespaard.

Voor boten met veel metaal moet je zijn bij het fort wat links in het midden van de map zit. Daar omheen varen altijd veel boten met metaal. Hout weet ik zo niet.

Voor de elite upgrades moet je eerst wel veel schatkisten zoeken en scheepwrakken afgaan want daar liggen die schema's.

Je hebt je schip niet even snel fully upgraded. Maar het maakt je leven wel een stuk makkelijker :)

Gister 2 legendary schepen gehaald, eentje had ik al. Vanavond de twee man o wars nog! Die leveren namelijk alle 4 ook 20000 reales op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-06 22:57
Kenway's fleet is inderdaad een aanrader om te gebruiken. in het begin zal je niet veel verdienen. Maar op den duur zal je zien dat het heel snel gaat. Ik ben nu bij missie's die 2500-3000 real opleveren. Moet je wel een man'o war sturen.
Een tip is wel dat je veel de waters gaat clearen(kenway's fleet) dan krijg je de resources die je nodig hebt om de missie's te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:34:
[...]

Veel Kenway's fleet gebruiken.. maar het echte geld haal je wel binnen met man o wars.. Die moet je dus wel eerst verslaan en naar je fleet sturen.. Ik had redelijk snel alle upgrades bij elkaar gespaard.

Voor boten met veel metaal moet je zijn bij het fort wat links in het midden van de map zit. Daar omheen varen altijd veel boten met metaal. Hout weet ik zo niet.

Voor de elite upgrades moet je eerst wel veel schatkisten zoeken en scheepwrakken afgaan want daar liggen die schema's.

Je hebt je schip niet even snel fully upgraded. Maar het maakt je leven wel een stuk makkelijker :)

Gister 2 legendary schepen gehaald, eentje had ik al. Vanavond de twee man o wars nog! Die leveren namelijk alle 4 ook 20000 reales op :)
Ik dank jou! Ja ben er met mijn mobiel al veel mee bezig via de app en gister ook maar eens aardig wat schepen geplunderd..

ON: Nassau unlocked niet dat ik alles heb gehad maar heb toch echt alles uitgespeeld... hoe kan dit? En hoe kan ik dat schematje wat je bij het begin aan de rechterkant ziet als je een locatie binnenloopt weer zien ipv steeds opnieuw erin te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shadow343 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Ik dank jou! Ja ben er met mijn mobiel al veel mee bezig via de app en gister ook maar eens aardig wat schepen geplunderd..

ON: Nassau unlocked niet dat ik alles heb gehad maar heb toch echt alles uitgespeeld... hoe kan dit? En hoe kan ik dat schematje wat je bij het begin aan de rechterkant ziet als je een locatie binnenloopt weer zien ipv steeds opnieuw erin te gaan?
Je kunt met R1 dat menu weer bekijken. dan zie je meteen ook wat je eventueel nog mist. De dingen die je helemaal hebt staat een vinkje bij.

Via de app die fleet besturen werkt idd erg goed, daarna even in je cabin je fleet openen om het geld te collecten.

Aanrader is dus je schip te gaan upgraden en een aantal man o wars in je fleet te gooien, dan kun je cashen.

edit: Ik zou ook die schatkaarten die je vindt, vooral van de elite plans, meteen even zoeken. Die leveren volgens mij naast het plan ook 3000 reales op..

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-01-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:11:
[...]

Je kunt met R1 dat menu weer bekijken. dan zie je meteen ook wat je eventueel nog mist. De dingen die je helemaal hebt staat een vinkje bij.

Via de app die fleet besturen werkt idd erg goed, daarna even in je cabin je fleet openen om het geld te collecten.

Aanrader is dus je schip te gaan upgraden en een aantal man o wars in je fleet te gooien, dan kun je cashen.

edit: Ik zou ook die schatkaarten die je vindt, vooral van de elite plans, meteen even zoeken. Die leveren volgens mij naast het plan ook 3000 reales op..
Yes thanks! heb jij toevallig een idee waar je kan zien welk level je eigen schip is of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shadow343 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:17:
[...]

Yes thanks! heb jij toevallig een idee waar je kan zien welk level je eigen schip is of is dat niet mogelijk?
Volgens mij kun je dat niet zien. Maar als je een schip bekijkt met je spyglass op zee en zijn level is rood, zou hij in theorie te sterk moeten zijn. Wilt niet altijd zeggen dat je niet kunt winnen.

Hull armour, mortars, ram strength en broadside cannons gewoon zo snel mogelijk vol duwen, werkte voor mij iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Storyline uitgespeeld.. had eerlijk gezegd meer van het einde verwacht maar al met al een goede storyline!

Overigens een tip ik hoefde de 2 man o wars niet te verslaan.. toen ik die fort ernaast veroverde (dacht even snel geld verdienen) waren ze ook weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Gister de laatste legendary gehaald (de twee man o wars) :)

Had toch paar pogingen nodig zeg.. maar wel gaaf toen ze tegelijk zonken door een laatste mortar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Net even AC IV geregeld voor de PS4 voor omgerekend €29,50. Via Amazon.com digitaal. Even de PS3 versie digitaal aanschaffen en dan upgraden. Voor zo'n bedrag MOEST ik em wel aanschaffen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Mango84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:46:
Zijn er hier al mensen die van die social chests/convoys/walvissen gevonden hebben? Ik ben nog niks tegenkomen. Is het daarvoor handiger om vrienden ingame te hebben voor als je zoiets tegenkomt?

PSN: Mujira84
Uplay: Mujira84
Ik heb niemand in mijn kennissenkring die dit speelt, maar heb al wel een white whale gedaan (kantje boord overigens, die krengen zijn taai als je met een half geupgrade sloep steeds misgooit :p).

Gewoon rond blijven varen, zodra je in beeld ziet dat er een social challenge is op de kaart kijken, lichtblauw icoontje is social chest/convoy/walvis.

Hier kun je een kaart vinden waar de challenges iig een keer zijn gezien.
http://www.trueachievemen...ievement.htm?showguides=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:46
Storyline uitgespeeld.
Had er toch meer van verwacht, het einde viel een beetje tegen.. :(
Nu dus maar op zoek gaan naar de volle 100% completion..

Net voor/na de credits zag je de kaart met daarin onder andere een stuk of 6 templarmissies,en de locaties van de mayastenen.
Zijn dit de missies die je al gedaan hebt of nog moet doen?!
Daar werd namelijk in een cutscene ook nog naar doorverwezen..
Maar eenmaal terug in het spel zie ik daar niets meer van terug...?

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 23-01-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

De spoiler is een vraagje over het verkrijgen van een elite onderdeel, misschien zijn er mensen die daar zelf willen achterkomen...
spoiler:
Hoeveel keer moet je Roodvonk in Kenways Fleet voltooien voor je de Elite Draaibassen krijgt? Ik heb het ondertussen al een paar keer voltooid en nooit krijg ik die verdomde draaibassen. (Ik had op ign.com gelezen dat ze daardoor te krijgen zijn).

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Laatst online: 18:52
dutchgio schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:00:
Net voor/na de credits zag je de kaart met daarin onder andere een stuk of 6 templarmissies,en de locaties van de mayastenen.
Zijn dit de missies die je al gedaan hebt of nog moet doen?!
Daar werd namelijk in een cutscene ook nog naar doorverwezen..
Maar eenmaal terug in het spel zie ik daar niets meer van terug...?
Dit zou ik ook graag willen weten.
Hier had ik zelfs zo'n maya-icoon gemarkeerd, maar vervolgens kreeg ik geen route er naartoe oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ik kreeg die locaties ook te zien hoewel ik al voordat ik het verhaal eindigde de templar en de maya missies gedaan had. Toen verdwenen de markeringen ook gewoon weer netjes

Ik gok dat het een bug is eigenlijk aangezien jullie het ook te zien krijgen ZONDER de missies gedaan te hebben

Mocht je de locaties willen hebben zal je all eilanden af moeten gaan, alle viewpoints moeten doen en dan komen ze vanzelf op de kaarten te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
electrom schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:43:
De spoiler is een vraagje over het verkrijgen van een elite onderdeel, misschien zijn er mensen die daar zelf willen achterkomen...
spoiler:
Hoeveel keer moet je Roodvonk in Kenways Fleet voltooien voor je de Elite Draaibassen krijgt? Ik heb het ondertussen al een paar keer voltooid en nooit krijg ik die verdomde draaibassen. (Ik had op ign.com gelezen dat ze daardoor te krijgen zijn).
Goeie vraag! Ik ben toen gewoon die fleet missies gaan doen en toen ik alle elite dingen wilde doen had ik die upgrade gewoon al beschikbaar... 8)7
Niks van gezien... Ik gok dat ik die missie iets van 5/6 keer heb gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik had de templar missies ook al gedaan, maar in de cutscene in het obsorvatory werd er naar verwezen dat het verhaal nog niet afgelopen was.
spoiler:
de flesjes met bloed zijn weg. Dan wordt er gezegd: zorg dat jij ze eerder krijgt en de templars er niet achterkomen. Dus dan verwacht ik nog een soort 'afsluitende' missie. Daarna zie je de kaart met daarop flink wat templar missies en enkele mayastenen. Skip je vervolgens de credits dan kom je weer terug in de wereld, maar zijn die missies er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vraagje over Kenways Fleet. Ik heb nu een schooner, wat brigs en frigates en 2 man o' wars in de fleet zitten. Begrijp ik het goed dat die zwaardere jongens geschikt zijn om hazardous routes te doen zodat je deze niet eerst per se in een gevecht hoeft te clearen? Kun je in dat opzicht je fleet gewoon met legendaries vullen en deze blind op pad sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:12:
Vraagje over Kenways Fleet. Ik heb nu een schooner, wat brigs en frigates en 2 man o' wars in de fleet zitten. Begrijp ik het goed dat die zwaardere jongens geschikt zijn om hazardous routes te doen zodat je deze niet eerst per se in een gevecht hoeft te clearen? Kun je in dat opzicht je fleet gewoon met legendaries vullen en deze blind op pad sturen?
Voor zover ik weet kun je geen legendaries in je fleet stoppen.
Als een route hazardous is is er gewoon zwaar minder kans op dat je schip terugkomt. de routes waar je de man o wars nodig hebt, omdat de missie meer cargo vereist, heeft ook meer tegenstand op de route als je die niet eerst safe maakt. Beste is om die routes eerst safe te maken. Dan weet je in ieder geval zeker dat je schip terugkomt.

Die ship battles stellen ook niks voor als je 2 man o wars en wat frigates hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
Bovendien zijn de battles wel handig om te doen om aan je voorraad te komen om te kunnen verhandelen. Dus je verdient er verhandelbare cargo mee en je route is veilig = minder kans op aanvallen = minder kosten aan reparatie van je vloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5StarGbVk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-01-2022
ACIV BF: The Black Chest Edition, Ps3 Naar Ps4 Upgrade + Exclusive Content

Ik heb de Assassin's Creed IV Black Flag The Black Chest Edition via Uplay al een lange tijd terug besteld.

Er staat veel extra content op en een upgrade van ps3 naar ps4, maar kan de Exclusive Content ook op de ps4 worden afgespeeld?

Want er staat "Exclusive Content For Ps3" in het boekje staat 'Unlock Assassin's Creed IV Black Flag Exclusive Content | Discover The Assassin's Creed Universe'

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BeVwalkCUAAg5F7.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waarom open je voor deze vraag ook een compleet nieuw topic, als ik vragen mag? Die content zit gewoon standaard in alle PS versies gebakken. Zou een beetje raar zijn anders, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5StarGbVk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-01-2022
bram1984 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 07:54:
Waarom open je voor deze vraag ook een compleet nieuw topic, als ik vragen mag? Die content zit gewoon standaard in alle PS versies gebakken. Zou een beetje raar zijn anders, niet?
Dat heb ik gedaan maar er kwamen niet veel reactie's binnen dus ik d8 zal em hier ook posten,

De game title is het zelfde + meschien nog meer kans voor reactie's

Ik weet niet hoe ik die Extra Content's, Uplay Passport, & de Ps3 Upgrade naar Ps4 ingevoerd moet worden?

Weet iemand om mij dat stap voor stap te kunnen uitleggen??

[ Voor 18% gewijzigd door 5StarGbVk op 26-01-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat ik bedoel te zeggen, is dat je dit soort vragen gewoon hier kan stellen. Moet je je voorstellen dat iedereen voor elke losse vraag een nieuw topic opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Laatst online: 29-07-2024
Gisteren alle vier de legendaries naar de dieperik gestuurd. Zelfs met nog niet alle onderdelen op elite weinig moeite gehad. Ik bleef constant achter het schip varen en van daaruit kogels afvuren en op tijd es rammen :-)
Zit nu op zo'n 93% van het spel, nog zo'n kist of 20 en 10 animusfragmenten gaan ophalen en dan nog een paar missies herspelen voor de 100% synchronisatie.
Moet ook nog es opzoeken waar je in het heden alle notities kan vinden (heb er nu 18/20) en alle computers om te hacken (30/33). Kzou graag platinum halen ma om lvl 55 te halen in MP heb ik zo geen zin in.
Heb ook nog de freedom cry en Aveline DLC om me mee bezig te houden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Multiplayer verplicht voor platinium ja? :(
Dat is een tegenvaller. Ik dacht dat ik al redelijk op weg was met 90% synchronisatie.
Alle mayastenen en bijhorend pak heb ik, en alle locaties ontdekt. Bijna allemaal zijn ze goud doordat alles is behaald.
Alleen alle niet in kaart gebrachte items, de 4 legendaries, en alle main story missies op 100% zien te krijgen is me nog niet gelukt. En de multiplayer dan :(, naast de rest van de trophies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
dutchgio schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:10:
Multiplayer verplicht voor platinium ja? :(
Dat is een tegenvaller. Ik dacht dat ik al redelijk op weg was met 90% synchronisatie.
Alle mayastenen en bijhorend pak heb ik, en alle locaties ontdekt. Bijna allemaal zijn ze goud doordat alles is behaald.
Alleen alle niet in kaart gebrachte items, de 4 legendaries, en alle main story missies op 100% zien te krijgen is me nog niet gelukt. En de multiplayer dan :(, naast de rest van de trophies...
Ik vind dat ook een tegenvaller, moet nog 2 trophies halen die verband houden met de singleplayer nl. die van 100% synchronisatie en dan die van die sociale vondsten.

Heb alle mayastenen, locaties, legendaries en verhaallijn uitgespeeld.
Bij abstergo-uitdagingen zit ik op 82/100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 27-06 22:18

Wailing_Banshee

You're Next

Maditude schreef op maandag 27 januari 2014 @ 00:49:
[...]

Ik vind dat ook een tegenvaller, moet nog 2 trophies halen die verband houden met de singleplayer nl. die van 100% synchronisatie en dan die van die sociale vondsten.
Ik had gisteren geluk met die sociale vondsten.... Ik was aan het eiland hoppen voor die assassin opdrachten, en kwam onderweg 3 kisten tegen. En nog een walvis, waardoor ik die beide nu op 100% heb :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:49
Hey ik had even een vraagje. Ik ben ook van plan dit spel te kopen. In een winkel als Mediamarkt is het spel bijvoorbeeld 35eu en op steam 50euro. Als ik hem in MM koop dan moet ik hem hoogstwaarschijnlijk gewoon via steam installeren toch? (Dat is juist wat ik wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 26-06 10:29
Kokoryuu schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:36:
Hey ik had even een vraagje. Ik ben ook van plan dit spel te kopen. In een winkel als Mediamarkt is het spel bijvoorbeeld 35eu en op steam 50euro. Als ik hem in MM koop dan moet ik hem hoogstwaarschijnlijk gewoon via steam installeren toch? (Dat is juist wat ik wil)
Ik gok erop dat het via Uplay gaat. Ik heb de steamversie, maar zelfs dan gaat het opstarten via Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Maditude schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:40:

Heb ook nog de freedom cry en Aveline DLC om me mee bezig te houden :-)
Aveline ben je op zich zo doorheen..

Freedom Cry kun je je wel weer een aantal uur mee amuseren. De missies vind ik persoonlijk iets uitdagender.. Ade niet zo sterk als Kenway bijvoorbeeld. Leuk genoeg om de Black Flag ervaring nog iets te rekken :)

Ik moet die sociale challenges nog en een paar hoofdmissies opnieuw spelen voor 100% sync. Of moet je ook alle chests enz.. op zee hebben ervoor?

Die MP trophys zijn idd erg ruk.. weinig zin om die te gaan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:30
-never mind-

[ Voor 97% gewijzigd door RHE218 op 27-01-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Razorbite schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:15:
[...]

Ik gok erop dat het via Uplay gaat. Ik heb de steamversie, maar zelfs dan gaat het opstarten via Uplay.
Dat had ik ergens gelezen inderdaad. Gaat mij onder andere om dat je de tijd kan zien hoelang je spel hebt gespeeld via steam. Vind ik altijd wel leuk om te zien ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Nee, je kunt hem dan niet installeren via Steam. Je installeert hem gewoon met de DVD en als je hem opstart, start hij UPlay op (ipv via Steam Uplay opstarten)
Kokoryuu schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:38:
[...]

Dat had ik ergens gelezen inderdaad. Gaat mij onder andere om dat je de tijd kan zien hoelang je spel hebt gespeeld via steam. Vind ik altijd wel leuk om te zien ^_^
Dat werkt geloof ik ook met niet-steam spellen. Je kunt ook spellen aan je Steam library toevoegen (als soort van snelkoppeling).

[ Voor 28% gewijzigd door Wailing_Banshee op 27-01-2014 13:35 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Wailing_Banshee schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Nee, je kunt hem dan niet installeren via Steam. Je installeert hem gewoon met de DVD en als je hem opstart, start hij UPlay op (ipv via Steam Uplay opstarten)

[...]

Dat werkt geloof ik ook met niet-steam spellen. Je kunt ook spellen aan je Steam library toevoegen (als soort van snelkoppeling).
Nee met non-steam games werkt dit helaas niet. Ik heb inderdaad wat niet steam spellen toegevoegd aan me library. Hij laat dan alleen zien wanneer je voor het laatst gespeeld hebt.

xFire doet dit wel.

Maar maakt verder niet uit. Had luk geweest

[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 27-01-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Kokoryuu schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Nee met non-steam games werkt dit helaas niet. Ik heb inderdaad wat niet steam spellen toegevoegd aan me library. Hij laat dan alleen zien wanneer je voor het laatst gespeeld hebt.

xFire doet dit wel.

Maar maakt verder niet uit. Had luk geweest
Ah jammer...

(en ik wil mijn totale speeltijd niet eens zien!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:30
Notna schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:58:
ik kreeg die locaties ook te zien hoewel ik al voordat ik het verhaal eindigde de templar en de maya missies gedaan had. Toen verdwenen de markeringen ook gewoon weer netjes

Ik gok dat het een bug is eigenlijk aangezien jullie het ook te zien krijgen ZONDER de missies gedaan te hebben

Mocht je de locaties willen hebben zal je all eilanden af moeten gaan, alle viewpoints moeten doen en dan komen ze vanzelf op de kaarten te staan.
Het makkelijkst is om de lokaties met je cursor langs te gaan op je map, dan krijg je per lokatie een overzicht te zien met geheimen, liedjes en treasures die je al hebt gevonden (Tov Totaal) inclusief de maya stenen die je al hebt gevonden of op die lokatie nog zijn te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Je kunt ook online een Steam key kopen. Bijvoorbeeld bij amazon.com. Ben je iets goedkoper uit dan bij Mediamarkt (30 dollar momenteel) en heb je wel alle Steamfunctionaliteiten. Je hebt ze ook nog voordeliger maar ik weet niet welke keysites je wel en niet kunt vertrouwen.

(Vervolgens kun je gaan vloeken over hoelang Steam erover doet om een spel te installeren. En in hoeveel stappen. Man ik dacht dat de Playstation 3 brak was. Blijkt nu dat Xbox Live echt mijlenver op de concurrent uitloopt qua gemak. Zeker niet qua prijs overigens :P )

Dit is mijn eerste AC op de PC en wat ziet dat er mooi uit zeg. Gewoon met controller aan de gang maar met bizar mooie graphics. Het water ziet er briljant uit, vooral als het stormt en over het dek glijdt. En dan heb ik nog maar een beroerde PC. Zoveel fraaier dan AC3 op de Xbox 360. En het laadt snel. En ik hoef niet na te denken over achievements want ik weet toch niet waar je die kan zien. Dat PC gamen is zo slecht nog niet. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 27-01-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Anoniem: 337891 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Je kunt ook online een Steam key kopen. Bijvoorbeeld bij amazon.com. Ben je iets goedkoper uit dan bij Mediamarkt (30 dollar momenteel) en heb je wel alle Steamfunctionaliteiten. Je hebt ze ook nog voordeliger maar ik weet niet welke keysites je wel en niet kunt vertrouwen.

(Vervolgens kun je gaan vloeken over hoelang Steam erover doet om een spel te installeren. En in hoeveel stappen. Man ik dacht dat de Playstation 3 brak was. Blijkt nu dat Xbox Live echt mijlenver op de concurrent uitloopt qua gemak. Zeker niet qua prijs overigens :P )

Dit is mijn eerste AC op de PC en wat ziet dat er mooi uit zeg. Gewoon met controller aan de gang maar met bizar mooie graphics. Het water ziet er briljant uit, vooral als het stormt en over het dek glijdt. En dan heb ik nog maar een beroerde PC. Zoveel fraaier dan AC3 op de Xbox 360. En het laadt snel. En ik hoef niet na te denken over achievements want ik weet toch niet waar je die kan zien. Dat PC gamen is zo slecht nog niet. :)
Klopt maar ik hou niet zo van die keys. En heb geen paypal. Inmiddels al besteld bij MM. Komt vandaag binnen als er iemand thuis is.

Hij is binnen :) In een enorme doos, geen idee waarom. Vanavond spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb nu bijna alle collectables op de hele map verzameld. Sowieso zijn alle forten en locaties al ingenomen. Echter het volgende: links onderin en midden onderin zijn er nog 2 locaties en 1 fort die nog een assassination missie zouden moeten hebben. Als ik deze locaties echter bezoek, is deze missie nergens te vinden. Is dit een bug? Ik heb Kingston nog helemaal niet bezocht. Kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik heb gister even gespeeld en damn wat een nice spel. Vanmiddag verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bram1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:34:
Ik heb nu bijna alle collectables op de hele map verzameld. Sowieso zijn alle forten en locaties al ingenomen. Echter het volgende: links onderin en midden onderin zijn er nog 2 locaties en 1 fort die nog een assassination missie zouden moeten hebben. Als ik deze locaties echter bezoek, is deze missie nergens te vinden. Is dit een bug? Ik heb Kingston nog helemaal niet bezocht. Kan het daar aan liggen?
Ik heb hetzelfde.
Alle steden en eilanden voltooid, net als alle collectables op de map. Mijn vermoeden is dat je eerst de andere zeecontracten moet doen of je schip beter moet hebben alvorens je de missies kunt doen.
Kingston heb ik ook klaar, daar ligt het niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ja, die laatste (in het zuiden) kun je pas doen als je alle andere zee contracten ook gedaan hebt. Wanneer je het doet, is het wel duidelijk waarom, maar ik had ook liever gehad dat ze het op een andere manier opgelost hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, ff verder spelen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
Ja, vooral een paar story missies doen ivm een speciale upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja joh, ik barst van het geld en heb alle resources helemaal vol zitten op 2000, alleen ik mis nog een aantal van die plannen. Zou graag mijn hull, mortars en boardsides elite willen maken, maar dat kan gewoon niet. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met mijn geld moet. Kenways fleet maakt het ook wel heel makkelijk om grote sommen binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk om voor dat je het verhaal uitspeelt het "maya" pak al te bezitten?
Ik moet nog 1 steen maar daar lijk ik nu nog niet te "mogen" komen namelijk.
bram1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:27:
Ja joh, ik barst van het geld en heb alle resources helemaal vol zitten op 2000, alleen ik mis nog een aantal van die plannen. Zou graag mijn hull, mortars en boardsides elite willen maken, maar dat kan gewoon niet. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met mijn geld moet. Kenways fleet maakt het ook wel heel makkelijk om grote sommen binnen te harken.
Haha ja he, ik kom er ook in om.
Mijn doel is nu 1.000.000 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 30-01-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op hoeveel zit je nu? Ik heb iets van 300.000R en net tijdens het schijten mijn hele vloot weer op pad gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:10:
Op hoeveel zit je nu? Ik heb iets van 300.000R en net tijdens het schijten mijn hele vloot weer op pad gestuurd.
Haha dat doe ik ook dagelijks ;)
Alleen ik heb nu mijn hele vloot vol Man-O-Wars dus battle me suf.

Zit op iets van 284xxx dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Zijn die fleets ook in singleplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kokoryuu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:15:
Zijn die fleets ook in singleplayer?
Ja hoor, je kan in je kapiteinshut de fleet starten.
Ik doe het zelf op de iPad (air) trouwens, werkt prima. App is niet fantastisch maar doet zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb eigenlijk die fleet pas net ontdekt, terwijl ik al op 93% tot. Synchronisatie zit... :)
Nog maar even wat geld en grondstoffen binnen gaan harken voor de laatste zeemissies, 4 legendaries, en dan heb ik volgens mij alles op de wereld voltooid ;)
Dan begint de fine-tuning; alle missies op 100%, kleinere trophies, maken van kostuums, en de multiplayer.
De laatste zie ik wel tegen op. Hoe kom je ooit op lvl 55 :(
Maar 100% completition en platinium trophy moet wel te doen zijn, gaat nog wel wat tijd in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Ik heb er een stuk of 4 frigates in zitten. Die schieten iets sneller.
dutchgio schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:
Ik heb eigenlijk die fleet pas net ontdekt, terwijl ik al op 93% tot. Synchronisatie zit... :)
Nog maar even wat geld en grondstoffen binnen gaan harken voor de laatste zeemissies, 4 legendaries, en dan heb ik volgens mij alles op de wereld voltooid ;)
Dan begint de fine-tuning; alle missies op 100%, kleinere trophies, maken van kostuums, en de multiplayer.
De laatste zie ik wel tegen op. Hoe kom je ooit op lvl 55 :(
Maar 100% completition en platinium trophy moet wel te doen zijn, gaat nog wel wat tijd in zitten ;)
Echt, waarom zou jezelf dit aandoen? Op een gegeven moment ben je er toch wel klaar mee? Ga je alleen maar een gare MP mode tegen je zin spelen voor een digitaal trofeetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Donstil schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Ik heb 3 Brigs, 4 Frigates en de rest Man 'o Wars. Voor de meeste battles zijn Brigs beter, want ze zijn vele malen sneller. En als je geen 50+ cargo hoeft te vervoeren zijn Frigates en Brigs ook sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bram1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:57:
[...]

Ik heb er een stuk of 4 frigates in zitten. Die schieten iets sneller.

[...]

Echt, waarom zou jezelf dit aandoen? Op een gegeven moment ben je er toch wel klaar mee? Ga je alleen maar een gare MP mode tegen je zin spelen voor een digitaal trofeetje?
Nee, het is gewoon een uitdaging om de game 'volledig uit te spelen' en alle trofeeën te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Moet enkel nog de trophy's "Allrounder", "Hart voor de zaak" en "Volgens het boekje" hebben voor platinum.
Niemand goesting om dien MP voor mij te doen?? :-)

Ben nu bezig met Freedom Cry, maar es proberen om daar alle trophy's te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die andere schepen zijn idd sneller dan de Man-o-wars maar dat maakt me niet zo heel veel uit.
Ik start de battle (altijd met 3x man o war) en dan doe ik vaak iets anders, dan pak ik de iPad weer, start ik de volgende battle en zo voort.

Dat de schepen er wat uren langer over doen maakt me ook niet zo heel veel uit, vaak doe ik het maar eens in de twee dagen dus dan zijn ze toch wel terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Is deze app ook beschikbaar op de surface 2?

Erg vet dat zo'n app beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Alleen iOS en Android zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Dat is jammer. Heb de app op me galaxy tablet 2 geprobeerd maar laggt best wel. Op me s4 totaal niet mja das zo'n klein scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
S4 klein scherm? Dat is een halve tablet. Op mijn iPhone werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Kokoryuu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:24:
Is deze app ook beschikbaar op de surface 2?

Erg vet dat zo'n app beschikbaar is
Helaas geen windows of windows rt of windows phone app...

Ik draai het wel op mijn Android 3.2 tablet (7") maar ben wel blij dat ik er een actieve pen bij heb, want die knopjes zijn wel erg klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Kokoryuu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:
Dat is jammer. Heb de app op me galaxy tablet 2 geprobeerd maar laggt best wel. Op me s4 totaal niet mja das zo'n klein scherm
Dan doe je iets niet goed. Ik heb hier ook een Tab 2 en die werkt als een tiet. Toegegeven; wel op CM 11 en met een OC Kernel zodat hij op 1460 Mhz CPU draait (en 536 Mhz GPU)

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste