• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Notna schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:07:
[...]

Dan doe je iets niet goed. Ik heb hier ook een Tab 2 en die werkt als een tiet. Toegegeven; wel op CM 11 en met een OC Kernel zodat hij op 1460 Mhz CPU draait (en 536 Mhz GPU)
Ja ik heb gewoon de stock ROM wat erop zit. En na die update van 4.2 dacht ik dat het was is die een stuk slomer op sommige gebieden. Ik deed dat wel in "offline" modus though. Weet niet of dat nog uitmaakt. Vanmiddag eens proberen om samen met de app te spelen.

Desnoods op mijn S4.

En ik denk dat je er meer profijt van uit haalt als je een 10.1" scherm naast je hebt of een scherm als S4. Vandaar dat ik hem "klein" noemde

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 20:54
bram1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:27:
Ja joh, ik barst van het geld en heb alle resources helemaal vol zitten op 2000, alleen ik mis nog een aantal van die plannen. Zou graag mijn hull, mortars en boardsides elite willen maken, maar dat kan gewoon niet. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met mijn geld moet. Kenways fleet maakt het ook wel heel makkelijk om grote sommen binnen te harken.
Die elite plans liggen allemaal in een wrak, behalve de fire barrels.
Die kun je verzamelen als je de optie tot duiken hebt in de storyline. Uurtje en je hebt al die dingen bij elkaar :)

Dan die jackdaw elite maken en gaan. Dan zijn de legendary ships ook net Schooners :9

Ik wil zelf wel nog proberen de Sp op 100% sync te krijgen. Is voor mij alleen nog een paar story missies opnieuw doen.. Maar die MP tot lvl 55 zoek ik niet zo..

[Voor 9% gewijzigd door Scrisissszzz op 31-01-2014 09:26]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kokoryuu schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:07:
[...]

Ja ik heb gewoon de stock ROM wat erop zit. En na die update van 4.2 dacht ik dat het was is die een stuk slomer op sommige gebieden. Ik deed dat wel in "offline" modus though. Weet niet of dat nog uitmaakt. Vanmiddag eens proberen om samen met de app te spelen.

Desnoods op mijn S4.

En ik denk dat je er meer profijt van uit haalt als je een 10.1" scherm naast je hebt of een scherm als S4. Vandaar dat ik hem "klein" noemde
Maakt echt geen moer uit, tenzij je hem ook als map gebruikt.

• Aschtra
  • Nu online
Natuurlijk ga ik hem als map gebruiken. Dat is het enige nut dat ik zo even van de app zie. Moet hem uitgebreid samen met de game gebruiken though.

• bram1984
Niet mee eens. Ik prefereer de ingame map. Stuk sneller en ik hoef niet met mijn handen van de controller af. Op mijn Vita bedien ik de map ook met de pookjes. Het enige nut van de app is in mijn ogen de fleet. Als ik mijn PS4 opstart, heb ik geen zin om eerst een half uur een bordspel te gaan doen.

• Aschtra
  • Nu online
Gelukkig hoef je je handen niet van de controller af te halen om op de map te kijken. Want dat doe je met je ogen. En gelukkig speel ik op PC en kan ik wel 2 seconden mijn hand van de muis afhalen om op de tablet iets aan te raken zonder dat ik er wat van merk.

• bram1984
Zoomen en scrollen is wat lastig met je ogen. Volgens mij zit die optie er niet in.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:46:
Niet mee eens. Ik prefereer de ingame map. Stuk sneller en ik hoef niet met mijn handen van de controller af. Op mijn Vita bedien ik de map ook met de pookjes. Het enige nut van de app is in mijn ogen de fleet. Als ik mijn PS4 opstart, heb ik geen zin om eerst een half uur een bordspel te gaan doen.
Ik heb dat ook. De Map gebruiken op je tablet voelt toch een beetje onhandig.
Aan het begin leek dat me juist de killer feature van de App maar nu gebruik ik het echt nooit meer. De map via de controller gaat een stuk sneller.

Ik gebruik hem nu alleen voor de Fleet en voor de schatkaarten.

(Aan het begin kreeg ik mijn Uplay niet geactiveerd op mijn Nederlandse PSN, ik ben toen mede door de app opnieuw begonnen op mijn Amerikaanse PSN. Baal ik nu best van want trophy's enz tellen nu niet op mijn Nederlandse account en de App gebruik ik nu zonder PS koppeling)

[Voor 16% gewijzigd door Donstil op 31-01-2014 14:45]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Aschtra
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:13:
Zoomen en scrollen is wat lastig met je ogen. Volgens mij zit die optie er niet in.
Op de trailer die ik zag leek het alsof de map zelf meegaat met je?

• Donstil
  • Niet online
Kokoryuu schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:15:
[...]

Op de trailer die ik zag leek het alsof de map zelf meegaat met je?
Doet de map ook. Met de personage in het midden.

• Aschtra
  • Nu online
Wat is het probleem met scrollen dan precies...? Ik heb het net uitgeprobeerd en je hoeft niets te doen behalve je hoofd af en toe bewegen

• Donstil
  • Niet online
Kolere zeg die grote schepen zijn behoorlijk pittig.

Mijn ship is bijna helemaal uitgebouwd maar ik wordt echt in de pan gehakt zeg.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
Mortars helpen een hoop; gewoon vanaf afstand beginnen te schieten en op afstand blijven terwijl je mortars afvuurt, en pas echt aanvallen als het schip genoeg verzwakt is met de mortars.

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:38:
Mortars helpen een hoop; gewoon vanaf afstand beginnen te schieten en op afstand blijven terwijl je mortars afvuurt, en pas echt aanvallen als het schip genoeg verzwakt is met de mortars.
Nou daar begon ik idd mee, het schip "zag" me en kwam vol op me af, daarna was ik heel snel weg.
Vluchten hielp niet, dat schip was veel sneller dan de mijne.

• bram1984
Kokoryuu schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:24:
Wat is het probleem met scrollen dan precies...? Ik heb het net uitgeprobeerd en je hoeft niets te doen behalve je hoofd af en toe bewegen
Nou, probeer bijvoorbeeld eens een schatkist op een geheel andere locatie als waypoint in te stellen. Dan zal je toch echt met je vingers over het scherm moeten gaan en eventueel uit moeten zoomen (pinch).

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 10:43

Wailing_Banshee

You're Next

Zo, net alles op 100% gehaald, nu nog die 4 legendaries en dan is mijn total op op 100% (minus de MP natuurlijk).

En dan de DLC.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• bram1984
Wailing_Banshee schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:13:
Zo, net alles op 100% gehaald, nu nog die 4 legendaries en dan is mijn total op op 100% (minus de MP natuurlijk).

En dan de DLC.
Netjes. Ik heb vandaag in ieder geval alle fragments en kisten op zee binnengeharkt. Alle locaties en forten heb ik ook al vol en heb ook de templar armor binnen. Verder nog alle locatie upgrades van je homebase unlocked. Toch geld zat. Nu ben ik begonnen met het compleet maken van Kingston. Ben wel benieuwd naar die duikmissies.

• dutchgio
Wailing_Banshee schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:13:

En dan de DLC.
Goed bezig ;)
Ik ben nog bezig met de laatste fort missie, die wil maar niet lukken :(
Eerst mn schip maar eens proberen maximaal te upgraden...
Dan de 4 legendaries en alle missies op 100% en dan zou de totale synchronisatie op 100% moeten staan. :D

• bram1984
Zijn het in totaal 4 legendaries, of 4 groepen legendaries? Ik bedoel; alleen links bovenin zijn er al 2.

• dutchgio
Heb alleen in de mist heel verderop met de verrekijker gezien.
Dat het er meerdere waren op 1 locatie was ii me nog niet van bewust ;)
Maar je moet dus alle 4 hoeken bij langs.

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:01:
Zijn het in totaal 4 legendaries, of 4 groepen legendaries? Ik bedoel; alleen links bovenin zijn er al 2.
Links boven is er bij mij maar een, rechts boven zijn er wel twee. Links onder ook twee dacht ik. Rechts onder zou ik niet weten.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 16:38
Ik heb even alle mensen in dit topic die hun uplay account hadden gedeeld toegevoegd. :)
Ik heb weinig vrienden met een PS4, laat staan met AC:BF.

Zal zo ook even wat mensen toevoegen aan PSN.

Mijn uplay: LuPo189
PSN: LuPo1989

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

dutchgio schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:06:
[...]

Ik ben nog bezig met de laatste fort missie, die wil maar niet lukken :(
Welke is dat? Er was 1 fort waar ik in het begin ook veel moeite mee had (diegene waar altijd twee twisters op komen zetten zodra je begint aan te vallen). Totdat ik erachter kwam wat mortars waren...

Ik gisteren tegen twee Man o' Wars vechten (voorlaatste missie). Kwam ik bij de eerste erachter dat ik helemaal geen mortar shots meer had... Oeps...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• bram1984
Donstil schreef op maandag 03 februari 2014 @ 02:20:
[...]

Links boven is er bij mij maar een, rechts boven zijn er wel twee. Links onder ook twee dacht ik. Rechts onder zou ik niet weten.
Oh ja, rechtsboven bedoel ik ja.
Wailing_Banshee schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:45:
[...]

Welke is dat? Er was 1 fort waar ik in het begin ook veel moeite mee had (diegene waar altijd twee twisters op komen zetten zodra je begint aan te vallen). Totdat ik erachter kwam wat mortars waren...

Ik gisteren tegen twee Man o' Wars vechten (voorlaatste missie). Kwam ik bij de eerste erachter dat ik helemaal geen mortar shots meer had... Oeps...
Je kan ze ook prima zonder mortars verslaan (1 althans). Gewoon heel dicht op zijn achterkant blijven zitten en beuken/bestoken met je swivel. Dan zijn ze zo kapot.

• dutchgio
Wailing_Banshee schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:45:
[...]

Die heb ik ook een keer opnieuw moeten doen, maar door op maximale snelheid te varen, en dan te vuren, ook met mortars is het wel gelukt.

Ik bedoelde de laatste zeemissie, deze bevindt zich in het fort in het zuidwesten, en kun je pas doen zodra alle andere zeemissies zijn gedaan. Alleen is ie behoorlijk pittig dus ik ga eerst even wat grondstoffen verzamelen om mn schip te verbeteren.

Die vuurtonnen zijn ook behoorlijk krachtig, als je dreigt geramt te worden kun je die vuurtunnen schuin naar achter gooien, en als er dan 3 raak zijn doen ze behoorlijk wat schade aan.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

bram1984 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:58:
[...]
Je kan ze ook prima zonder mortars verslaan (1 althans). Gewoon heel dicht op zijn achterkant blijven zitten en beuken/bestoken met je swivel. Dan zijn ze zo kapot.
Ja, dat weet ik, maar ik voer erop af, wilde m'n mortar gebruiken, en zat kostbare seconden te staren naar m'n scherm: waar blijft mijn rode cirkel! En toen zat ik niet meer op een goede lijn om hem te rammen :D

(die eerste gaf mij 2 mortar rounds die ik natuurlijk prompt op die tweede knalde, ging een stuk makkelijker!)

[Voor 0% gewijzigd door Wailing_Banshee op 05-02-2014 07:39. Reden: typo]

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 17:18
dutchgio schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:53:
[...]

Die heb ik ook een keer opnieuw moeten doen, maar door op maximale snelheid te varen, en dan te vuren, ook met mortars is het wel gelukt.

Ik bedoelde de laatste zeemissie, deze bevindt zich in het fort in het zuidwesten, en kun je pas doen zodra alle andere zeemissies zijn gedaan. Alleen is ie behoorlijk pittig dus ik ga eerst even wat grondstoffen verzamelen om mn schip te verbeteren.

Die vuurtonnen zijn ook behoorlijk krachtig, als je dreigt geramt te worden kun je die vuurtunnen schuin naar achter gooien, en als er dan 3 raak zijn doen ze behoorlijk wat schade aan.
Met alleen de kanonnen aan de zeikant heb je genoeg. Gewoon rondjes eromheen blijven varen, dan kunnen ze je bijna niet raken. Afwisselen tussen de normale en in brand staande kogels. Zo klaar :9

• dutchgio
Streskip schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 05:40:
[...]

Met alleen de kanonnen aan de zeikant heb je genoeg. Gewoon rondjes eromheen blijven varen, dan kunnen ze je bijna niet raken. Afwisselen tussen de normale en in brand staande kogels. Zo klaar :9
Ik ben nu de missies opnieuw aan het doen voor 100%, en heb nu pas door dat je dus die zware 'in brand staande' kogels gebruikt door te schieten zonder te richten. Die heb ik de hele storyline nooit gebruikt :+
Vond het al zo raar dat je zware kogels kon upgraden maar deze nergens kon selecteren om af te vuren.. 8)7

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 17:18
dutchgio schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:14:
[...]

Ik ben nu de missies opnieuw aan het doen voor 100%, en heb nu pas door dat je dus die zware 'in brand staande' kogels gebruikt door te schieten zonder te richten. Die heb ik de hele storyline nooit gebruikt :+
Vond het al zo raar dat je zware kogels kon upgraden maar deze nergens kon selecteren om af te vuren.. 8)7
Zo haha! Gelukkig is het nooit te laat, werkt echt vernietigend. :*)

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-02 21:20
Wat een toeval!!! Ben net hetzelfde als jij aan het doen :+ Kwist da ook nie van die "heavy shots". Daar moet je dan achterkomen als je de game al 61u gespeeld hebt 8)7

• bram1984
dutchgio schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:14:
[...]

Serieus????

• dutchgio
Ja echt :o
En zoals hierboven te lezen is ben ik niet de enige >:)

Die uitleg is me totaal ontgaan toen ik die missie voor t eerst deed, en verder in het spel zie je daar ook niets van terug, op de upgrades van de zware kogels na dan, maar die brachten me niet tot het denken van waar deze eigenlijk voor zijn, en hoe je die gebruikt..

Ik richte altijd netjes voordat ik schoot 8)
Ook wel een leuke uitdaging hoor, proberen het te halen zonder zware kogels. :+

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

dutchgio schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:00:
[...]

Ja echt :o
En zoals hierboven te lezen is ben ik niet de enige >:)

Die uitleg is me totaal ontgaan toen ik die missie voor t eerst deed, en verder in het spel zie je daar ook niets van terug, op de upgrades van de zware kogels na dan, maar die brachten me niet tot het denken van waar deze eigenlijk voor zijn, en hoe je die gebruikt..

Ik richte altijd netjes voordat ik schoot 8)
Ook wel een leuke uitdaging hoor, proberen het te halen zonder zware kogels. :+
Ik heb er iets korter over gedaan, maar mij overkwam hetzelfde... Ik klikte per ongeluk eens verkeerd... Hetzelfde met m'n mortar. Ik had dat ding, maar had geen idee hoe ik hem moest gebruiken!

• Notna
  • Laatst online: 19:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mortar was met name onduidelijk, maar de heavy shots nooit issues mee gehad.

Of Ubisoft moet iets doen aan zijn tutorials/controls, of wij Nederlanders danwel tweakers zijn gewoon niet weggelegd om piraten te worden :'(

Xbox Live ID:Notna8310

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:55:
Mortar was met name onduidelijk, maar de heavy shots nooit issues mee gehad.

Of Ubisoft moet iets doen aan zijn tutorials/controls, of wij Nederlanders danwel tweakers zijn gewoon niet weggelegd om piraten te worden :'(
Of juist wel, want ik heb een groot deel van het spel gespeeld zonder gebruik te maken van die dingen en toch alles winnen!

• Scrisissszzz
Ik kwam ook heel laat achter die heavy shots en hoe ik ze moest gebruiken. Mortars werd volgens mij wel uitgelegd als je ze voor t eerst hebt.

Heavy shot en rammen was wel de oplossing om die legendary ships te zinken. Vooral die twee bovenin rechts. Dat waren trouwens de enige die ik een paar moest proberen, de rest had ik de eerste keer. Als je schip beetje packed is met elite upgrades stelt t niet veel meer voor..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• bram1984
Ik heb een vraagje over 1 van de sync points in Kingston. Ik zet het even tussen spoiler tags, mocht iemand het zelf uit willen vinden.

spoiler:
Links is er een plantage met daar direct tegenaan een villa waarop de sync point zit. Deze villa staat echter achter een muur, en ik zie zo niet 1-2-3 hoe ik hier overheen moet geraken. Klopt dat, of doe ik iets fout? Moet ik eerst verder in het verhaal?

• dutchgio
Volgens mij zit er links een boom waar je langs omhoog kunt klimmen, maar die locatie komt zoiezo later terug in het verhaal. De kans is groot dat je dan via het dak je doel bereikt, en dus ook die synchronisatie dan goed kunt doen.

• Notna

Notna

Where are you?®

Je moet verder met het verhaal aangezien je alleen via het hek aan de voorkant naar binnen kan. En die is dicht totdat je de missie doet dat hij open gaat ;)

Anoniem: 337891

bram1984 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:44:
Ik heb een vraagje over 1 van de sync points in Kingston. Ik zet het even tussen spoiler tags, mocht iemand het zelf uit willen vinden.

spoiler:
Links is er een plantage met daar direct tegenaan een villa waarop de sync point zit. Deze villa staat echter achter een muur, en ik zie zo niet 1-2-3 hoe ik hier overheen moet geraken. Klopt dat, of doe ik iets fout? Moet ik eerst verder in het verhaal?
Serieus?

• bram1984

• Razorbite
  • Laatst online: 26-05 19:14
Volgens mij kun je er wel in maar je moet even zoeken. :-) Beter is verder te spelen tot de poort open is!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:24
Gisteren ook begonnen aan AC:BF, en deze game weet me nu al meer te boeien dan AC3. Zojuist mijn eigen bootje verkregen / gekaapt.

• Scrisissszzz
Alle sync points kun je volgens mij meteen bij. Sommige liggen in restricted gebieden die bij een missie uit de story horen op een bepaald moment, of een warehouse ofzo.. Maar je kunt volgens mij altijd overal bij.

Ik deed altijd eerst alles verzamelen in steden en begon dan aan de missies, en kon volgens mij meteen overal komen.. Alleen kwam ik daar later met de story missie nog een keer :)

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Die ene achter de poort kon ik eerst ook niet bij. Gewoon verhaal volgen, komt vanzelf... Misschien kun je er al eerder bij (bomen klimmen?) maar je komt er uiteindelijk toch wel.

• bram1984
Scrisissszzz schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:29:
[...]

Alle sync points kun je volgens mij meteen bij. Sommige liggen in restricted gebieden die bij een missie uit de story horen op een bepaald moment, of een warehouse ofzo.. Maar je kunt volgens mij altijd overal bij.

Ik deed altijd eerst alles verzamelen in steden en begon dan aan de missies, en kon volgens mij meteen overal komen.. Alleen kwam ik daar later met de story missie nog een keer :)
Dat doe ik ook, maar bij dit betreffende punt kom je niet. Ik ben al meerdere malen langs die muur gerend en heb alle bomen al beklommen. Maar no spang, ik speel wel even verder.

• dutchgio
Hmm, ik meende dat er aan de linkerkant een omgevallen boom lag waardoor je over de muur kon klimmen.
Wellicht kwam dat door een aardbeving, die pas verder in het verhaal plaatsvindt. :+
Je kunt er in ieder geval nu dus nog niks mee.

Het is trouwens ook nog verdacht moeilijk om alle missies op 100% te voltooien...
Sommige optionele doelen zijn behoorlijk lastig..

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-05 18:02
Zijn er hier mensen die Black Flag spelen op de PC in combinatie met de PS4 controller? Werkt dat makkelijk en goed?

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wat kan je met die goederen doen die je collect met Kenway's Fleet? heb zojuist die companion app geïnstalleerd, als je daar naar Resources gaat staat er:
To collect in the captian's quarters: 13700Reales

Hoe doe ik dit?

• Notna

Notna

Where are you?®

Ga in het echte spel naar de cabin op je schip, interact daar met de kaart (Kenways Fleet) en je krijgt het geld automagisch :)

De companion app is bedoeld voor offline play (i.e als je niet achter je console zit). Zodra je dan weer inlogged in de echte game kan je het geld collecten :)

• gise
  • Niet online
Dat geld krijg ik inderdaad wel, maar je kan dus niks met die goederen die je haalt met Kenway's fleet?

Volgens mij die drank, parfum, etc.

• Afvalzak
  • Laatst online: 30-05 17:36

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Nee, hoe denk je dat je aan dat geld komt ;) Door die drank parfum etc te verhandelen lijkt mij.

Last.fm | Code Talks

• gise
  • Niet online
Ja maar als je iets verhandelt dan lijkt mij dat het dan ook van die resources af zou gaan, nu blijft het bij elkaar optellen èn je krijgt geld.
Maar het is dus eigenlijk een soort scoreboard van wat je totaal heb vervoerd als ik het goed begrijp

• Notna

Notna

Where are you?®

Precies; je doet missies waar je goederen voor krijgt. Die goederen zorgen er weer voor dat je andere missies kan doen. Simple as that ;)

en als je een missie volbracht hebt, wordt je beloont met, jawel, geld. En die krijg je weer in je cabin.

Het enige wat van de app naar het echte spel overdraagt is je progressie in je feelt, unique spullen (beeldjes, landkaarten) en geld. De rest is bedoelt voor de fleet zelf in danwel verhandelen dan wel statistics.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

gise schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:10:
Ja maar als je iets verhandelt dan lijkt mij dat het dan ook van die resources af zou gaan, nu blijft het bij elkaar optellen èn je krijgt geld.
Maar het is dus eigenlijk een soort scoreboard van wat je totaal heb vervoerd als ik het goed begrijp
Nee. Je krijgt die resources door je lanen vrij te houden (je bent een piraat, en je vloot is een piraten vloot!) Daarna stuur je je schepen naar havens om die goederen te verkopen. En daar krijg je geld mee wat je in het spel zelf kunt gebruiken.

Het is dus de stapel goederen die je klaar hebt liggen om te verhandelen.

• gise
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:12:
[...]

Nee. Je krijgt die resources door je lanen vrij te houden (je bent een piraat, en je vloot is een piraten vloot!) Daarna stuur je je schepen naar havens om die goederen te verkopen. En daar krijg je geld mee wat je in het spel zelf kunt gebruiken.

Het is dus de stapel goederen die je klaar hebt liggen om te verhandelen.
Ah, that makes sense! bedankt :)

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Hoe kun je meer recourses vervoeren met kenways fleet? Mijn schepen kunnen max 25 vervoeren, maar er zijn ook missies waar je schepen met 50 nodig hebt. Iemand enig idee?

• LuPo
fiore187 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:35:
Hoe kun je meer recourses vervoeren met kenways fleet? Mijn schepen kunnen max 25 vervoeren, maar er zijn ook missies waar je schepen met 50 nodig hebt. Iemand enig idee?
Betere schepen enteren. :P

Jij hebt nu alleen Brig's in je fleet. Frigate en Man-o-War's kunnen standaard resp. 40 en 70 cargo vervoeren. Het ligt overigens ook nog aan het level van het schip want ik heb ook een frigate die 50 kan vervoeren.

• fiore187
  • Laatst online: 03-05-2021
Ok bedankt! Dat moet geen problemen opleveren :D

• dutchgio
Vooral in het zuiden vind je de betere schepen.

Iemand een idee hoe je snel dat metaal en andere vereisten voor de jackdaw upgrades krijgt?

Hoe speel je trouwens Spanje/Barcelona vrij in Kenway's fleet? Volgens mij heb ik die locatie nodig voor de alerlaatste schatkaart ;)

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

fiore187 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:35:
De grootte van het ruim hangt af van het level van het schip wat je in het spel kaapt. Een brig kan 25, 30 of 35 cargo vervoeren, een frigate 40, 45 of 50 en een Man 'o War 70, 80 of 90 (hoewel die 90 erg zeldzaam is, maar ik heb er eindelijk 1 in m'n vloot!)

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:51:
Vooral in het zuiden vind je de betere schepen.

Iemand een idee hoe je snel dat metaal en andere vereisten voor de jackdaw upgrades krijgt?

Hoe speel je trouwens Spanje/Barcelona vrij in Kenway's fleet? Volgens mij heb ik die locatie nodig voor de alerlaatste schatkaart ;)
Metaal en andere zaken: enter / plunder vijandelijke schepen. Vooral de grotere schepen hebben vaak veel metaal (kun je zien door met je verrekijker de schepen te bekijken).

Spanje/Barcelona is vooral een kwestie van alle beschikbare routes varen, zodra je bepaalde routes een keer hebt gedaan worden er nieuwe routes unlocked.

• Swaxie
EcoR schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:57:
[...]

Metaal en andere zaken: enter / plunder vijandelijke schepen. Vooral de grotere schepen hebben vaak veel metaal (kun je zien door met je verrekijker de schepen te bekijken).

Spanje/Barcelona is vooral een kwestie van alle beschikbare routes varen, zodra je bepaalde routes een keer hebt gedaan worden er nieuwe routes unlocked.
Ik ben er wel al achter dat het een hele klus is om alle updates voor die romp beschikbaar te krijgen want je hebt overal verrektes veel van nodig:)

• Notna

Notna

Where are you?®

Really? Echt compleet geen last van gehad. Nu heb ik ook in den beginne alleen maar schepen lopen raiden voordat ik uberhaubt verder ging met het hoofdverhaal.

Kijk ook regelmatig even door je spyglass als je in het zuiden bent en zoek naar schepen die met name metaal vervoeren. Ben je zo doorheen (uitgaande van 5 minuten per shcip moet je in een half uur tot een uur grinden genoeg vinden. Wel tussendoor upgraden aangezien je cargo maar zoveel resources kan vasthouden)

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:27
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:55:
[...]

De grootte van het ruim hangt af van het level van het schip wat je in het spel kaapt. Een brig kan 25, 30 of 35 cargo vervoeren, een frigate 40, 45 of 50 en een Man 'o War 70, 80 of 90 (hoewel die 90 erg zeldzaam is, maar ik heb er eindelijk 1 in m'n vloot!)
De schepen met 90 lading kan je krijgen door je ‘beruchtheid te water’ naar 4 te krijgen. Dan komen de man ‘o wars van de kapers. Deze zijn voorzien van 90 cargo (en sneller en steviger). Ga ze niet te vroeg te lijf, ze zijn redelijke stevig.. ;-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• dutchgio
Kun je de legendaries ook toevoegen aan je fleet? :+
Of moet je die per se zinken en kun je ze niet enteren...

Ik zit nog vast met die upgrades, waardoor die legendaries behoorlijk lastig zijn.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:27
De legendaries zijn niet eens te enteren... Helaas...
Die zinken gelijk.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Macchill schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:39:
[...]

De schepen met 90 lading kan je krijgen door je ‘beruchtheid te water’ naar 4 te krijgen. Dan komen de man ‘o wars van de kapers. Deze zijn voorzien van 90 cargo (en sneller en steviger). Ga ze niet te vroeg te lijf, ze zijn redelijke stevig.. ;-)
Ja, dat had ik ook gelezen. Maar ik weet 1000% zeker dat ik geen beruchtheid van lvl4 had... Ik kreeg hem ergens op het laatst, ergens in sequence 10 of 11... (ik probeerde mijn level minder dan 1 te houden, terwijl ik bezig was met de sequences)

• Swaxie
Notna schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:34:
Really? Echt compleet geen last van gehad. Nu heb ik ook in den beginne alleen maar schepen lopen raiden voordat ik uberhaubt verder ging met het hoofdverhaal.

Kijk ook regelmatig even door je spyglass als je in het zuiden bent en zoek naar schepen die met name metaal vervoeren. Ben je zo doorheen (uitgaande van 5 minuten per shcip moet je in een half uur tot een uur grinden genoeg vinden. Wel tussendoor upgraden aangezien je cargo maar zoveel resources kan vasthouden)
In het zuiden zijn ook allemaal verboden wateren en het ergste is nog zon fort:P

• bram1984
Nou ik ben officieel nagenoeg klaar met alles behalve de story. Ik heb alle collectibles, behalve de schat helemaal onderin (nog niet toegankelijk, elite mortar storage geloof ik), alle locaties inclusief wrakken unlocked en upgraded, templar armor, schip elite en alle legendaries kapot geschoten. Ben nu bij die missie dat ik Blackbeard moet redden. Iemand die weet of dit nog ver van het einde af is?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15
Je hebt ongeveer
spoiler:
13 hoofdstukken met daarin 3 a 4 missies.
Reken maar uit. Je kan in het pauze menu vinden in welk hoofdstuk je zit.

Ik zit in hetzelfde schuitje (pun intended). Alle zijmissies gehad nu alleen nog een paar hoofdmissies. Ik wil het spel wel uitgespeeld hebben maar het verhaal vind ik niet zo heel erg interessant meer.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• bram1984
Ik ben het verhaal al lang kwijt, eerlijk gezegs, maar goed. Waar vind je die laatste 3 Maya stenen eigenlijk? Helemaal onderin zeker op 502,44?

Anoniem: 153905

Als je het schip wilt upgraden moet je genoeg geld hebben en grondstoffen .
Maar het is mij onduidelijk waar je aan grondstoffen komt ?
Ik heb iets gelezen op google dat je vijandelijke schepen moet overvallen en buit maken ?
Is dat de enige manier om aan grondstoffen te komen ?
Ik lees graag je antwoord .

• bram1984
Ja. En warehouses plunderen, maar voornamelijk schepen innemen.

[Voor 90% gewijzigd door bram1984 op 16-02-2014 09:25]

Anoniem: 153905

Oké bedankt voor je snelle antwoord , nu hoef ik teminste niet verder te zoeken .
Schepen plunderen is toch wel een leuke toevoegin in deze game .
TOP GAME waar ik dacht dat ik geen Assassin's Creed meer wilde kopen maar deze is toch zeker uniek van zijn veelzijdige gameplay
bram1984 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:24:
Ja. En warehouses plunderen, maar voornamelijk schepen innemen.

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Het water ziet er echt schitterend uit in dit spel. Ik vaar nooit op de hoogste snelheid (travel speed) maar op die snelheid daaronder omdat ik dan beter van het mooie water kan genieten ;)

Voor wat betreft de gevechten, hoe pakken jullie meestal die dikzakken aan die zo'n soort van hakbijl ofzo hebben? Met counteren doodt ik ze vaak niet direct en gewoon op ze inhakken is meestal ook vrij kansloos. Met je gun neerpaffen is wel effectief maar als het druk is om je heen dan is dat ook lastig.

• Dennis585
  • Laatst online: 18:29
Heerlijke game tot nu toe , niet te moeilijk en niet te makkelijk.

Hier gameplay van mijn favoriete scene tot nu toe :

Dit allemaal op de PlayStation 4.

Tip : Kijk in 720P.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 18:40
Lizardz schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:08:
Zijn er hier mensen die Black Flag spelen op de PC in combinatie met de PS4 controller? Werkt dat makkelijk en goed?
Hier PC met x-box controller.. Werkt vlekkeloos

• dutchgio
Eindelijk 100% synchronisatie bereikt ;)
Nu nog beginnen aan Aveline, en daarna de trophies ;)

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 10:30
Ik speel nu sinds een weekje Black flag en vind het zeker een erg leuk spel. Ook de kenway fleet system vermaakt mij prima. Wel heb ik het probleem dat geen van mijn vrienden black flag speelt en dus kan ik in de kenway fleet niet anderen vrienden helpen of zelf hulp krijgen.

Daarom wou ik vragen als andere hier met hetzelfde probleem zitten. Zo ja, add mij dan even als vriend in uplay, kan misschien zelf tot een leuk potje multiplayer onder tweakers leiden.
username: dwarrelegel

• Notna

Notna

Where are you?®

Reiben schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:07:
Het water ziet er echt schitterend uit in dit spel. Ik vaar nooit op de hoogste snelheid (travel speed) maar op die snelheid daaronder omdat ik dan beter van het mooie water kan genieten ;)

Voor wat betreft de gevechten, hoe pakken jullie meestal die dikzakken aan die zo'n soort van hakbijl ofzo hebben? Met counteren doodt ik ze vaak niet direct en gewoon op ze inhakken is meestal ook vrij kansloos. Met je gun neerpaffen is wel effectief maar als het druk is om je heen dan is dat ook lastig.
Nooit counteren, maar disarm (A op de xbox) en dan erop rammen. Counter werkt niet met heavies

• bram1984
Counteren werkt als in dat je hun slagen ontwijkt. Maar je moet inderdaad push to disarm doen op het moment dat die knop in beeld komt. Ik schiet ze meestal echter gewoon overhoop.

• Scrisissszzz
Gewoon smoke bombs neergooien en iedereen om je heen afslaan :P

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 09:23
Scrisissszzz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:37:
Gewoon smoke bombs neergooien en iedereen om je heen afslaan :P
of als er 2 van die gasten zijn bijde beschieten met een beserk pijltje en dan rustig afwachten hoe ze de rest voor je afmaken om dan vervolgens hun aftemaken met een stealth attack :+ _/-\o_

btw. op http://www.kinguin.net/ kun je black flag voor de pc kopen voor 13 euro nog wat. kon ik em niet voor laten liggen :)

[Voor 14% gewijzigd door fuqua op 21-02-2014 11:41]

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 09:30
Ik heb een vrraag over de kenway fleet mode. Ik heb met succes kunnen spelen, echter zijn al mn trade items onvoldoende om nieuwe missies te spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik nieuwe trade items kan krijgen?

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:33

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Je trade routes veiligstellen.

Cunning linguist.

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:51
Dit komt zo bekend voor..

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Inderdaad! @#$@#$ spring er nou niet op, sukkel! @#$@#$@#$ ga er nou niet achter verbergen, sukkel!

• Michelli
  • Laatst online: 03-06 18:09
Gisteren eindelijk de laatste Legendary ships verslagen (HMS Fearless & Royal Sovereign). Ben nu aan het proberen om de main missies op 100% te krijgen en wanneer ik niks te doen heb, dan ga ik wss de overige schatkisten en animus fragments zoeken.

Moet zeggen dat ik Deathmatch best wel interessant vind om te spelen, juist omdat je niet het kompas hebt. Je merkt wel dat een headset bij de multiplayer veel fijner speelt. En gelukkig ondersteunt de PS4 usb headsets :)

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-03 22:58
Wailing_Banshee schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:15:
[...]

Inderdaad! @#$@#$ spring er nou niet op, sukkel! @#$@#$@#$ ga er nou niet achter verbergen, sukkel!
Dit heb ik ook met rondlopen op je schip :'( beter hadden ze een aparte knop gemaakt om te rennen

• LuPo
Ik heb het ook wel eens als je een bijna geschonken schip opgaat en je een x aantal seconden hebt om schatkistjes open te maken. Dan werkt die knop ook niet lekker en doet hij regelmatig ook iets wat je niet wilt. Zeker met zo weinig tijd is dat frustrerend.

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Of als je een schip gaat boarden, dan mag je eerst ff 5 keer knallen met die swivel gun. Maar dan heb ik geen geduld om zo traag naar die gun te lopen dus dan ren ik daar naar toe, en hup dan hang ik weer aan de reling.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Reiben schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:40:
Of als je een schip gaat boarden, dan mag je eerst ff 5 keer knallen met die swivel gun. Maar dan heb ik geen geduld om zo traag naar die gun te lopen dus dan ren ik daar naar toe, en hup dan hang ik weer aan de reling.
Ik ga er meestal op zitten... Blijkt ook niet zo goed te werken :D

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:33
Ik heb hem uitgespeeld. Geweldige game. Niet te moeilijk of te makkelijk. Vond het verslaan van de 4 legendarys ontzettend gaaf!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 09:04
Na een tip ben ik afgelopen zaterdag begonnen aan de serie Black Sails. Dit kan ik iedereen aanraden die Black Flag speelt!

http://www.imdb.com/title/tt2375692/?ref_=nv_sr_1

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ja, ik had er over gelezen... Al die bekende namen!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-03 18:15
hoe zoeken jullie stormen op, vind die rogue waves het beste maar het begint vaak alleen te stormen als je in gevecht bent :/

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Van het weekend met de Freedom Cry DLC begonnen, maar het spel crasht regelmatig tijdens cutscenes. Elke keer op dezelfde plek van de spelende cutscene. De eerste cutscene waar dit gebeurde heb ik toen maar overgeslagen, maar het blijft terugkomen. Ik heb 'Verify Gamefiles' al uitgevoerd. Hebben meer mensen dit en al een oplossing gevonden?

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

oostland33 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:40:
hoe zoeken jullie stormen op, vind die rogue waves het beste maar het begint vaak alleen te stormen als je in gevecht bent :/
Jij hebt de surfplank unlocked begrijp ik?

• dutchgio
Reiben schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:57:
[...]

Jij hebt de surfplank unlocked begrijp ik?
Nee, de elite ram. Rammen die golven! :+
Ik zie inderdaad ook niet in waarom je graag die golven zou willen tegenkomen, ik zou ze eerder willen ontwijken. :o
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee