Anoniem: 398911

Had 'm zaterdag ook al binnen voor de PS3...de Buccaneer Edition. Uiteraard meteen erin en spelen.
Het verhaal trekt mij sowieso veel meer dan ACIII, en de omgeving is inderdaad schitterend.
Edward is bad-ass...wat een wereld van verschil met Connor!
Ben voorlopig alweer zo'n 10 uur bezig geweest, maar het gaat weer heerlijk traag...in de goede zin van het woord dus. Erg veel te ontdekken en te doen!

Ik zie hierboven ergens staan dat dlc de 29ste pas vrijgegeven wordt. Ik heb 1 dlc code kunnen inlossen, maar een andere niet...krijg de melding: Code is onjuist of niet meer geldig.
Wijs om even tot morgen te wachten of klopt dit echt niet en kan ik beter een mailtje sturen?

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:43

Player1S

Formerly known as L1nt

Companion/second screen app is ook nog niet beschikbaar

Player1s Twitch

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:46
L1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:43:
Companion/second screen app is ook nog niet beschikbaar
Ik was er al naar op zoek, maar dan weet ik nu dat het nog niet werkt. Thanks!

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 13:25
Moet mezelf.... tegenhouden om geen gameplay te kijken op YouTube....

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:15
Ik twijfel zeer of ik deze ga kopen...
In verband met tijd die ik heb om te spelen.

Tevens vond ik de story van AC3 tegenvallen :(

[Voor 23% gewijzigd door Lonestander op 28-10-2013 14:03]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Lonestander schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:02:
Ik twijfel zeer of ik deze ga kopen...
In verband met tijd die ik heb om te spelen.

Tevens vond ik de story van AC3 tegenvallen :(
Qua story kan ik er nog geen zinnig woord over zeggen. Zit nog in de beginfase en alles is nu eigenlijk nog tutorial. Je moet bepaalde missies uitvoeren welke eigenlijk de basis uitleggen. Tussendoor kun je natuurlijk wel vrij rond varen.

Echter is het varen al best interessant en vermakelijk. Je kunt schepen aanvallen en eventueel enteren. Eilanden bezoeken en op ontdekking gaan. Ik kan hem moeilijk neerleggen. Net als GTA V is dit zo'n spel van "nog even dit en dan ga ik echt naar be.....FFFFFFUUUUUU!!!! het is al weer 1 uur snachts".

Player1s Twitch

• Lonestander
Oke kon het niet laten :P Heb hem toch maar besteld..
Dan maar de ps3 uit de woonkamer halen en naar mijn kamer slepen zodat ik voor het slapen nog kan spelen :P

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:28
Gezien dit over AC:BF gaat hierbij een kopie van mijn post in het PS4 topic:

PS3 vs PS4 graphics in AC: Black Flag

Als je de video op 1:30 stopt zie je duidelijk dat de Ps4 versie hogere textures gebruikt.
Echter blijft dit natuurlijk een simpele HD poort.

Edit 1: Screenshot van 1 min 30 waar het verschil in textures duidelijk te zien is op de kleding.

Edit 2: Hier is goed te zien dat de current gen consoles veel DOF gebruiken om het gebrek aan detail te maskeren. Iets wat me steeds meer is gaan ergeren in games. Zo'n onrealistisch effect :-(

Edit 3: Een cut-scene vergelijking is natuurlijk niet iets wat veel verschil zal opleveren. Gameplay in een stad zal vloeiender zijn en het is ook bekend de nexgen versie betere (weers)effecten heeft + meer planten etc.

Al met al blijft het verschil beperkt maar ik wacht toch nog eventjes 5 weken zodat ik hem optimaal kan spelen op mijn PS4. :)

[Voor 26% gewijzigd door G4mert op 28-10-2013 17:47]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bijna geen verschil met de PS3 versie op wat meer blur na bij de PS3, zie dit als de PS3 versie zonder bottleneck van de PS3 hardware zelf(current gen port), gelukkig kost upgraden maar een tientje o.i.d.

Op 1:21 ziet het er gewoon precies hetzelfde uit, maar op 1:31 zie je de mooie textures :)

[Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 28-10-2013 17:46]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:37:
gelukkig kost upgraden maar een tientje o.i.d.
Dat heb ik vaker gelezen als comment, maar is dit bevestigd door Ubisoft? Koop current gen versie en krijgeen nextgen upgrade voor €10? Als ik een PS4 in huis haal koop ik sowieso de heritage box om gewoon de hele reeks weer op dezelfde console te hebben.

Verder voelt AC4 als een fijne piratesgame wat het leuk maakt om te spelen, maar ik blijf zweren bij AC2 en Brotherhood.

• G4mert
Een nieuwe vergelijkingsvideo Xbox 360 vs PS4. Nu met gameplay beelden.

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 14:25
G4mert schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:38:
Een nieuwe vergelijkingsvideo Xbox 360 vs PS4. Nu met gameplay beelden.

[video]
Naar mijn mening geen wereld van verschil. Next-gen valt me eerlijk gezegd een beetje tegen in de gameplaybeelden.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

gister eerste current-time missie mogen doen

spoiler: over missie + verhaal spoiler
Moest van de IT guy een animus hacken van een ander en een filmpje downloaden. Gedaan maar geen idee hoe btw. Filmpje ging over Desmond en hoe ze hem in de tempel uit AC3 vonden en hoe ze zijn DNA hebben vergaard. Ongetwijfeld zal ik nog meer van zulke filmpjes mogen hacken.

Vervolgens moest ik dat filmpje aan een courier geven. Ik naar de lobby en wie is de courier? Rebecca! En met wie stond ze te praten? Met Shaun die een koffiestand runde in Abstergo Entertainment.

De assassin's hebben de boel geinfiltreerd !! Nice!

Player1s Twitch

• janvanmil
L1nt schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:17:
gister eerste current-time missie mogen doen

spoiler: over missie + verhaal spoiler
Moest van de IT guy een animus hacken van een ander en een filmpje downloaden. Gedaan maar geen idee hoe btw. Filmpje ging over Desmond en hoe ze hem in de tempel uit AC3 vonden en hoe ze zijn DNA hebben vergaard. Ongetwijfeld zal ik nog meer van zulke filmpjes mogen hacken.

Vervolgens moest ik dat filmpje aan een courier geven. Ik naar de lobby en wie is de courier? Rebecca! En met wie stond ze te praten? Met Shaun die een koffiestand runde in Abstergo Entertainment.

De assassin's hebben de boel geinfiltreerd !! Nice!
Ja, vet he! Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat! (spoiler is hiervoor niet nodig toch?)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Lijkt me niet. Jij vind iets vet. Als de rest wil weten wat jij vet vind moeten ze de spoiler zelf maar lezen. Als je nu daadwerkelijk iets over de spoiler zou zeggen waardoor je iets verklapt van het verhaal.....

Player1s Twitch

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Notna schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:35:
En hij is net aangekomen:

Touwtje moet je overigens zelf spannen. Aangezien ik niet bij de boyscouts dan wel in de marine heb gezeten heb ik het op zijn hollands gedaan; zolang het maar vast zit :+
Notna,

Was bij jou de mast ook in twee delen? Dus moest je hem in elkaar zetten?
Ik kreeg de Black Chest versie geleverd en moest eerst mijn bouw kwaliteiten gebruiken :). Wel erg vet om te zien als hij eenmaal klaar is.

Had toch de 360 versie besteld. Zelf ben ik een pc gamer maar helaas was de pc versie uitverkocht dus maar voor de 360 gegaan. Of mijn vriendin gaat die spelen of ik verkoop de 360 versie met dlc.

• G4mert
janvanmil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Naar mijn mening geen wereld van verschil. Next-gen valt me eerlijk gezegd een beetje tegen in de gameplaybeelden.
Misschien doet deze video je anders denken want wat mij betreft ziet het er goed uit.
Wellicht kunnen de mensen hier die currentgen versie spelen zien of er een duidelijk verschil is?

De PS4 review:

[Voor 17% gewijzigd door G4mert op 29-10-2013 13:25]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:42

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Euhm dit spel is toch wel speelbaar op de X360 zonder LIVE abo?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-06 10:38
Ik heb de skull editie besteld via Dixons, maar daar staat release 31 oktober voor de PC versie. Maar als het goed is staat PC nog steeds op 21 november toch? Zo erg leuk zijn als dixons hem toch opstuurd op 31 oktober.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:41:
Euhm dit spel is toch wel speelbaar op de X360 zonder LIVE abo?
Ik vermoed van wel. Ik ken geen single player games voor de x360 die live eisen.

Player1s Twitch

Joosie200 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

Dat heb ik vaker gelezen als comment, maar is dit bevestigd door Ubisoft? Koop current gen versie en krijgeen nextgen upgrade voor €10? Als ik een PS4 in huis haal koop ik sowieso de heritage box om gewoon de hele reeks weer op dezelfde console te hebben.

Verder voelt AC4 als een fijne piratesgame wat het leuk maakt om te spelen, maar ik blijf zweren bij AC2 en Brotherhood.
Klopt inderdaad als een zwerende vinger.
Kreeg netjes een coupon met download code voor de PS4 versie voor €9,99.

Gisteren weer even gespeeld trouwens. Dit verhaal doet me echt zoveel meer dan indiaantje spelen in ACIII. Vind het ook wat spannender en intrigerender dan het vorige deel. :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Seal9 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Notna,

Was bij jou de mast ook in twee delen? Dus moest je hem in elkaar zetten?
Ik kreeg de Black Chest versie geleverd en moest eerst mijn bouw kwaliteiten gebruiken :). Wel erg vet om te zien als hij eenmaal klaar is.

Had toch de 360 versie besteld. Zelf ben ik een pc gamer maar helaas was de pc versie uitverkocht dus maar voor de 360 gegaan. Of mijn vriendin gaat die spelen of ik verkoop de 360 versie met dlc.
Yush; mast was 2 delen, een onderkant, de figurine, het zwaard en het touw. Alles bij elkaar kreeg jedefigurine :)

Xbox Live ID:Notna8310

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06 18:56

SacreBleu

VR Enthousiasteling

janvanmil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Nou-nou. We moeten wel onthouden dat dit spel, waarschijnlijk, alleen als HD 'remake' is overgebracht naar de PS4 en dat er best veel concessies zijn gemaakt omdat het spel waarschijnlijk eerst voor de 360 en PS3 in de maak was. Je kunt een generation nooit direct beoordelen wanneer de consoles - nu nog niet eens uit zijn - hun exclusives nog niet hebben kunnen tonen. De verschillen in graphics zijn, inderdaad, nihil en zullen sommige mensen niet eens opvallen. Wat ik wel zie, daarentegen, is dat het op de PS4 een stuk vloeiender draait en dat vind ik persoonlijk een belangrijker punt dan een paar HD textures.

Elite Dangerous: AmazingPaper

• janvanmil
SacreBleu schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 02:57:
[...]

Nou-nou. We moeten wel onthouden dat dit spel, waarschijnlijk, alleen als HD 'remake' is overgebracht naar de PS4 en dat er best veel concessies zijn gemaakt omdat het spel waarschijnlijk eerst voor de 360 en PS3 in de maak was. Je kunt een generation nooit direct beoordelen wanneer de consoles - nu nog niet eens uit zijn - hun exclusives nog niet hebben kunnen tonen. De verschillen in graphics zijn, inderdaad, nihil en zullen sommige mensen niet eens opvallen. Wat ik wel zie, daarentegen, is dat het op de PS4 een stuk vloeiender draait en dat vind ik persoonlijk een belangrijker punt dan een paar HD textures.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik had me vooral gefocussed op de graphics en had meer ambient effects verwacht.

Heeft iemand trouwens al de companion app (android - itunes)? Mijn Xperia M is niet compatible..

• Notna

Notna

Where are you?®

Nope; Tab 2 en Note 2 zijn ook niet compatbile. Wtf moet je aan voldoen om compatbile te zijn?

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-05 23:53
Full compatibility list:
iOs
iPad 2,3,4
iPad mini

Android
Google Nexus 7
Google Nexus 7 (2013)
Google Nexus 10
Galaxy Note 10.1 N8010
Sony Xperia Tablet Z
Asus Transformer TF700 Pad Infinity
Samsung P3100 Galaxy Tab 2
Samsung GT-P5110 Galaxy Tab 2 10.1
Asus Transformer Prime TF201

• Notna

Notna

Where are you?®

Uhhh, ik heb dus een Tab 2 (P5110) maar heb wel met custom FW ( CM 10.2, Android 4.3) Dat zal wel het probleem zijn dan :X

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik had hem gister gedownload op m/n ipad maar kon geen verbinding maken. Vanochtend nog even op de ubi forums gekeken en ik vermoed nu dat ik 2 uplay accounts heb :X

Waarschijnlijk is diegene die aan mn games hangt 1 met een oud, niet meer bestaand adres. Chips!

Player1s Twitch

• Notna

Notna

Where are you?®

• Notna

Notna

Where are you?®

Yup, werkt dikke prima. Synced prima, geen connectie problemen enz. Ik moet het vanavond nog even testen hoe het precies zit met live sync maar de opties in deze app makenhet wel echt een aanwinst imo. Zeker de treasuremaps overzicht is erg fijn imo:

https://www.dropbox.com/s...t_2013-10-30-11-52-27.png

Zo kan je ook je floot beheren als je onderweg bent en de loot in een game sessie later oppakken. Geld verdienen terwijl je niet eens speelt, nice :D

https://www.dropbox.com/s...t_2013-10-30-11-54-53.png

Goed over nagedacht door Ubi!
RHE218 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Dat verklaart dat ik hem niet op mij telefoon kan zien |:( ... vanavond maar eens inloggen via de ipad
Zie mijn eerderelink. Gewoon handmatig installeren. Werkt prima!

[Voor 56% gewijzigd door Notna op 30-10-2013 11:57]

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:49
Martell schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:53:
Full compatibility list:
iOs
iPad 2,3,4
iPad mini

..
Dat verklaart dat ik hem niet op mij telefoon kan zien |:( ... vanavond maar eens inloggen via de ipad

[Voor 0% gewijzigd door RHE218 op 30-10-2013 11:49. Reden: spellcheck]

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85 - WHS 29.6

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
En natuurlijk weer geen windows phone/tablet app... urgh

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-01-2022
Basekid schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:51:
En natuurlijk weer geen windows phone/tablet app... urgh
Ja was wel leuk geweest een Windows 8 app, genoeg mensen die hun laptop dan kunnen gebruiken met de companion app en ik mijn Surface!

Krijg 'm ook niet via die link geïnstalleerd op m'n Galaxy S2...bummer... :-(

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik moest het wel downloaden via een pc ( de obb file) voordat het werkte. Dus de apk kan direct op je S2 gedwnload en installed worden, de obb noet via de pc gedownload worden en dan in android/obb/ com.ubisoft.blablabla map gezet worden (als de map er niet is, handmatig aanmaken)

Geen garantie uiteraard, maar dat wilde wel werken op mijn tab 2 en Note 2

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:45

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb het ook op mijn Asus TF101 geprobeerd maar ik krijg even het startscherm te zien en dan sluit ie zich weer af. Het zou leuk zijn als het toch nog op een of andere manier werkend te krijgen is op de wat "oudere" tablets/telefoons..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Lonestander
Meh maandag voor 17.00 besteld, nu nog steeds niet binnen :(
Had zo gehoopt dat het spel op de mat zou liggen zodat ik vanavond even kon doorhalen.

Zwaar irritant om ergens naar uit te kijken en dat het dan niet geleverd is nog :(

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 17:18
Lonestander schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:47:
Meh maandag voor 17.00 besteld, nu nog steeds niet binnen :(
Had zo gehoopt dat het spel op de mat zou liggen zodat ik vanavond even kon doorhalen.

Zwaar irritant om ergens naar uit te kijken en dat het dan niet geleverd is nog :(
Waar heb je 'm besteld? Ik had 'm rond 8 uur 's avonds (maandag) besteld en dinsdag ochtend lag die in de bus.

Inmiddels al heerlijk kunnen spelen en ben het toch echt niet zo eens met de review van Tweakers, gelukkig.

• Lonestander
Streskip schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 06:13:
[...]

Waar heb je 'm besteld? Ik had 'm rond 8 uur 's avonds (maandag) besteld en dinsdag ochtend lag die in de bus.

Inmiddels al heerlijk kunnen spelen en ben het toch echt niet zo eens met de review van Tweakers, gelukkig.
Ik had hem bij .... besteld, waarna ik savonds rond 6 uur een bericht kreeg dat het spel verzonden zou zijn. Nu kan het zijn dat die te laat was voor de post, en dat hij dus pas dinsdag echt bij postnl lag. Alleen had ik dan verwacht dat hij gister aan zou komen :(, maar er lag helemaal geen post in de brievenbus.

Op welk gedeelte ben je het niet eens met de review van Tweakers?

• Streskip
  • Laatst online: 31-05 17:18
Lonestander schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:26:
[...]

Ik had hem bij directgame.nl besteld, waarna ik savonds rond 6 uur een bericht kreeg dat het spel verzonden zou zijn. Nu kan het zijn dat die te laat was voor de post, en dat hij dus pas dinsdag echt bij postnl lag. Alleen had ik dan verwacht dat hij gister aan zou komen :(, maar er lag helemaal geen post in de brievenbus.

Op welk gedeelte ben je het niet eens met de review van Tweakers?
Dat is heel vervelend! Ik hoop voor je dat je 'm nu inmiddels wel hebt?

Volgens de review zou het misschien kunnen tegenvallen voor de die hard fan, voornamelijk vanwege de zo open wereld, de zee, het zou geen echte AC game zijn. Ik ben nog lang niet zover dat ik kan zeggen dat is wel of niet zo; maar het voelt zeker wel als een AC game. Ik vind het juist fijn dat ze bij het zelfde principe zijn gebleven qua het verkennen, de map 'unlocken' (synchroniseren op torens/hoge plekken), ik vind het helemaal niet vervelend dat dat ook in Far Cry 3 zit en waarschijnlijk in Watch Dogs, het is een goed werkend concept. Ook over daken rennen mis ik niet, dat doe ik nog genoeg in het nieuwe deel. Het speelt zich natuurlijk weer in een ander tijdperk af, daar moet je wel voor open staan. Over het karakter zelf, daar heb ik nog mijn twijfels. Een vriend zei het al tegen me en daar kon ik me wel in vinden, in de vorige AC's werd je veel meer in het verhaal getrokken door een vrij emotionele gebeurtenis. Conner verloor zijn moeder voor zijn eigen en Ezio zijn directe familie, publiekelijk opgehangen door de man waar hij zijn vertrouwen in had.

Dus, wat maakt Edward een assassin? :X

edit;
Het varen is trouwens wel onwijs verslavend, echt ontzettend gaaf die scheepslagen! _/-\o_ Heel die sfeer is heerlijk, of het nou stormt of niet!

[Voor 4% gewijzigd door Streskip op 01-11-2013 06:26]

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-01-2022
Ben het met je eens, ik vind misschien deze game nog wel meer een assassin gevoel geven dan ac3. Waarbij je bij de vorige game meer een veldslag commandant was en zeeslag admiraal ben je in deze game weer wat meer zelfstandig en minder een vrijheid strijder.
Ook het klimmen is in deze game weer wat leuker geworden naar mijn gevoel, minder de hoge boom in en weer eens wat grotere gebouwen, het fort van Nassau vond ik zelf erg leuk om te doen.

spoiler: spoiler
jammer dat de eerste Nederlandse dude in deze game meteen zo'n Engels accent had en niet een paar Nederlandse woorden er doorheen jasde.

[Voor 3% gewijzigd door Markie577 op 01-11-2013 08:40]

• Martell

Leuk gedaan!

• Lonestander
Streskip schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 06:23:
[...]

Dat is heel vervelend! Ik hoop voor je dat je 'm nu inmiddels wel hebt?

Volgens de review zou het misschien kunnen tegenvallen voor de die hard fan, voornamelijk vanwege de zo open wereld, de zee, het zou geen echte AC game zijn. Ik ben nog lang niet zover dat ik kan zeggen dat is wel of niet zo; maar het voelt zeker wel als een AC game. Ik vind het juist fijn dat ze bij het zelfde principe zijn gebleven qua het verkennen, de map 'unlocken' (synchroniseren op torens/hoge plekken), ik vind het helemaal niet vervelend dat dat ook in Far Cry 3 zit en waarschijnlijk in Watch Dogs, het is een goed werkend concept. Ook over daken rennen mis ik niet, dat doe ik nog genoeg in het nieuwe deel. Het speelt zich natuurlijk weer in een ander tijdperk af, daar moet je wel voor open staan. Over het karakter zelf, daar heb ik nog mijn twijfels. Een vriend zei het al tegen me en daar kon ik me wel in vinden, in de vorige AC's werd je veel meer in het verhaal getrokken door een vrij emotionele gebeurtenis. Conner verloor zijn moeder voor zijn eigen en Ezio zijn directe familie, publiekelijk opgehangen door de man waar hij zijn vertrouwen in had.

edit;
Het varen is trouwens wel onwijs verslavend, echt ontzettend gaaf die scheepslagen! _/-\o_ Heel die sfeer is heerlijk, of het nou stormt of niet!
Nope nog niks ontvangen, ik wacht vandaag nog af en dan ga ik vragen of ze een nieuw exemplaar kunnen verzenden, ik heb namelijk niks ontvangen en hun zijn daar verantwoordelijk voor. Dat het poststuk misschien bij postnl is kwijtgeraakt is niet mijn verantwoordelijkheid...

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Directgame.nl hmmm, ook al eerder een game besteld daar en het ligt altijd aan post.nl bij hun, als ik een game op tijd wil hebben bestel ik hem daar iig niet meer.

Wacht zelf op de pc versie van de game maar in ACIII had ik zulke framedrops toen ik in Boston aankwam dat het niet meer te spelen was.

Wacht eerst wel wat reviews af van de pc versie dit keer.

[Voor 37% gewijzigd door Sipio op 01-11-2013 11:05]

• Notna

Notna

Where are you?®

Hmmm

Ik ben dus lekker metmijn boodje gaan varen na Sequence 2; ik moet van Havanna nar Nassau. Eigenwijs als ik ben doe ik dat lekker niet en ga ik de wereld verkennen; kistjes zoeken, flessen zoeken enz. Zo heb ik ook mijn eerste (easy) fort links boven in de kaart bevrijd. Appeltje eitje. Toen dit gedaan was heb ik een naval mission aangenomen; een escort missie.

Blijkbaar heb ik echter over het hoofd gezien dat dit een level 5 missie is. Ik moet een schip beschermen van Spaanse raiders. De eerste 2 waves zijn easy, mzar bij wave 3 komen er 4 schepen; 2 daarvan gaan vrij snel down maar die andere 2 zijn rete snel met enorme rammenen behoorlijk wat firepower.

Kan ik uberhaubt een missie zoals dit cancellen? Ik kan mijn schip niet upgraden omdat ik nog niet ver genoeg ben met de main mission. Maar ik kan ook niet verder met de main mission omdat ik die naval missie eerst moet afmaken :X

Je gaat mij toch niet vertellen dat ik nu met een nieuwe save moet beginnen hierdoor? Ik moet iets over het hoofd zien...

Edit; nevermind. Nassau in varen geeft de optie de huidige missie te cancellen. Yay!

[Voor 4% gewijzigd door Notna op 01-11-2013 21:27]

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:24
Goed, begin nu aardig vervelende bugs tegen te komen, die mij denk ik de 100% gaan kosten.
Val regelmatig door de kaart tijdens het klimmen, voornamelijk op rotsen. Daarnet ineens tijdens een assassination mission op een schip dat ik ineens door het dek heen viel in het water (maar nog wel in het schip, dus kan niet weg zwemmen). Daar mijn crew wel nog steeds doorvocht en steeds -1 kreeg, de game maar afgesloten en opnieuw gestart. De missie was weg en is na een paar uur verder spelen nog steeds niet terug en ook niet completed. Dus vrees het ergste.

psnprofiles

• Notna

Notna

Where are you?®

Het stikt wel van de bugs ja. Physics zijn slordig ook en de schatkisten op eilanden komen steeds terug ookal geeft de map aan dat je plek X al helemaal ontdaan heb van kistjes. Wel extra geld maar heel slecht voor mijn 'ik moet alles van de kaart gedasn hebben eer dat ik vertrek' OCD

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:03
Streskip schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 06:23:
[...]

knip

edit;
Hij is niet echt een assassin; hij heeft dezelfde doelwitten maar wil een ander doel bereiken. Blijft een piraat he.. :+

[Voor 56% gewijzigd door pa4jv op 02-11-2013 14:26]

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 22:59

masauri

aka qwybyte

Weet iemand wat je met die ranking kan van rijkste piraat? Komt om de zoveel tijd een bericht hoeveelste je staat. Maar ik kan er nergens iets van vinden.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Anoniem: 153905

Assassin's Creed 2 vond ik de beste van de serie .
Maar ik heb Assassin's Creed IV Black Flag nog niet gespeeld en twijfel om deze te kopen .
In het algemeen vind ik het verhaal in deze niks aan en de menu opbouw wat complex .
Dat tijdreizen houw ik helemaal niet van en zie liever een verhaal in hetzelfde tijdperk .
De herhalende gameplay gaat op den duur ook vervelen omdat elk jaar weer hetzelfde is .
Maar omdat Assassin's Creed IV Black Flag weer een heel andere setting heeft dan zijn voorgangers en de reviews schrijven van een totaal los staande Assassin's Creed game krijg ik wel de neiging om deze game te gaan kopen .
Dan zijn voor mij de pluspunten :
Geen stom verhaal met desmond's miles
Nu een mooie open world game
The Caribbean lijkt mij uitdagend en sfeervol

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Beste mensen,

Een klein vraagje, ik heb de assasssin's creed serie tot brotherhood gespeeld. Maar vanwege franchise fatigue heb ik de delen erna niet geprobeerd (deel 3 een kleine 2 uurtjes).

Nu ben ik toch weer geinteresseerd in dit vierde deel, maar ik ben benieuwd of ik meteen weer kan instappen in de serie of toch beter eerst revelations en deel 3 kan spelen?

Alvast bedankt!

• Notna

Notna

Where are you?®

Je kan er imo zo induiken aangezien Desmond er niet meer is en je toch vanuit een compleet andere angle speelt :)

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Notna schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:04:
Je kan er imo zo induiken aangezien Desmond er niet meer is en je toch vanuit een compleet andere angle speelt :)
Thanks voor de snelle reactie! Dan ga ik toch meteen beginnen aan deeltje IV op de pc.

Anoniem: 153905

svdrvelden schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:35:
Beste mensen,

Een klein vraagje, ik heb de assasssin's creed serie tot brotherhood gespeeld. Maar vanwege franchise fatigue heb ik de delen erna niet geprobeerd (deel 3 een kleine 2 uurtjes).

Nu ben ik toch weer geinteresseerd in dit vierde deel, maar ik ben benieuwd of ik meteen weer kan instappen in de serie of toch beter eerst revelations en deel 3 kan spelen?

Alvast bedankt!
Assassin's Creed IV Black Flag is een los staande game van de eerdere Assassin's Creed serie en is dus een groot voordeel voor diegene wat nieuwsgierig zijn om eens titel te proberen .
Dus geen verhaallijn wat verbonden zit .

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• masauri

masauri

aka qwybyte

maw, mogelijke plaatsen voor de volgende ac's? was dit lijstje niet al is gevraagd aan de fans?

• Martell
De gehele mail is hier te vinden. Het is inderdaad interessant leesvoer!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 13:53

thechib12

aka ChiB

Iemand enig idee waar ik die Uplay passport voor de PS3 kan krijgen? Ik heb gekeken in de PSN store maar kan m daar niet vinden

• masauri

masauri

aka qwybyte

Die "Victorian London Assassin's Creed, please god, come on, come on!" staat me wel aan...

De uitvoering vind ik iets minder:

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:12
Afgelopen vrijdag ook de game in huis gehaald.
Was eigenlijk overstag gegaan door de review van Tweakers. Ben niet zo'n AC player, echter Pirates van vroeger vond ik wel geweldig.

Al met al de nodige uurtjes inzitten en ongeveer halverwege de game. Gewoon lekker relaxed af en toe met je schip erop uit en wat loot bemachtigen en je vloot langzaam uitbouwen.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Uuuh wat??? Er zit geen tijdreizen in de gehele AC serie hoor.

Player1s Twitch

Anoniem: 153905 schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:33:
Assassin's Creed 2 vond ik de beste van de serie .
Maar ik heb Assassin's Creed IV Black Flag nog niet gespeeld en twijfel om deze te kopen .
In het algemeen vind ik het verhaal in deze niks aan en de menu opbouw wat complex .
Dat tijdreizen houw ik helemaal niet van en zie liever een verhaal in hetzelfde tijdperk .
De herhalende gameplay gaat op den duur ook vervelen omdat elk jaar weer hetzelfde is .
Maar omdat Assassin's Creed IV Black Flag weer een heel andere setting heeft dan zijn voorgangers en de reviews schrijven van een totaal los staande Assassin's Creed game krijg ik wel de neiging om deze game te gaan kopen .
Dan zijn voor mij de pluspunten :
Geen stom verhaal met desmond's miles
Nu een mooie open world game
The Caribbean lijkt mij uitdagend en sfeervol
Je spreekt jezelf nogal tegen.
"...vind ik het verhaal niks aan..." > "Geen stom verhaal met Desmond Miles"
Maar je hebt het nog niet gespeeld...dus hoe kun je weten dat het verhaal je niet aan zou staan...of aan de andere kant wel?
Zoals hierboven al geantwoord: Tijdrijzen zit er niet in. Wel kun je (en moet je soms) nog steeds de animus uit.

Over bugs...ik ben ze nog niet tegen gekomen eerlijk gezegd. Nog niet echt vreemde dingen gezien.
Behalve één keer een assassins missie die niet verder wilde. Sequence opnieuw gestart en ging zonder problemen door...'t blijven rare dingen die computers

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Heb gister nog wat computers zitten hacken. Diegene die dat hacken met dat balletje en die lijntjes heeft ontworpen mogen ze van mij een celstraf geven. Wat verschrikkelijk
Die met die wereldbol en geluidslijnen is wel leuk.

1 ding viel me echter op van wat ik ontdekte waarvan ik dacht "Uuhm....."

spoiler:
Op gegeven moment blijkt dat Shaun een koffiestand runt binnen Abstergo Entertainment en Rebekka is een courier aan wie je de gegevens moet geven.

Heel cool dat ze Abstergo zijn geinfiltreerd tot je ontdekt dat Abstergo de mobiel van Desmond heeft en er fotos zijn van Shaun en Rebekka.
Zijn ze nu zo dom bij Abstergo of laten ze zich bewust infiltreren?

Player1s Twitch

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:14
Ik ben erg benieuwd naar de pc versie!

Ik heb deze besteld via UPlay met een kortingscode van tweakers. Helaas ging er iets fout waardoor de bestelling opnieuw geplaatst moest worden: is de code niet meer geldig. Ik heb een email gestuurd naar Ubisoft een 1,5 week geleden, maar nog geen reactie. Dat vind ik dan altijd zo'n afknapper!

• ThunderHorn
  • Laatst online: 12-04 08:05
Ik kan nu schepen toevoegen aan Edwards vloot.
Ik heb echter geen netwerktoegang op mijn PS3. Heeft dit dan enig nut?

• janvanmil
ThunderHorn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:37:
Ik kan nu schepen toevoegen aan Edwards vloot.
Ik heb echter geen netwerktoegang op mijn PS3. Heeft dit dan enig nut?
Geen idee, als dat deel van de game werkt en dat je er geld mee krijgt lijkt me het wel nut hebben.

• ThunderHorn
  • Laatst online: 12-04 08:05
Je krijgt niet meteen iets als je een schip toewijst.
Als je dan de vloot wilt bekijken, moet je je aanmelden bij UPlay...

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Om volledig gebruik te maken van Edwards Fleet moet je een Uplay Passport geactiveerd hebben op je systeem. Gelukkig heeft Ubisoft aangekondigd met die Uplay Passport te stoppen :) Wel net zo fijn dat wanneer je een game koopt je hem helemaal kunt spelen!

• Dubrillion
http://9gag.com/gag/aLKwxXg

Wat ik zag:.... Altair zijn kostuum in Black Flag :D
Sorry ik wacht op de PC versie :D

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Klopt.. alleen jammer dat ze hetzelfde model als in AC3 hebben gebruikt..de onderkant van het kostuum plakt vast aan je benen.. -_-

• masauri

masauri

aka qwybyte

Net ook iets grappigs gevonden, bij het eiland Punta Guarico (673,379) ligt vlak bij aan de andere kant van het eiland een man'o'war (680,358) stil. Even naartoe gezwommen, iedereen uitgemoord, terug naar de jackdaw, enteren en easy win. Niet gemakkelijk, best wel overdag doen want het lukte me ook niet altijd.

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 07:54:
http://9gag.com/gag/aLKwxXg

Wat ik zag:.... Altair zijn kostuum in Black Flag :D
Sorry ik wacht op de PC versie :D
Haha :d

Same here, ben benieuwd of de PC versie een beetje lekker loopt als je de next gen graphics gaat willen.
Gezien de brakheid van ghosts hoop ik dat Ubi het beter doet. Meestal wel, ze stellen het vaak niet voor niets uit.

Speciaal voor Black Flag een controller gekocht, goeie graphics en beter gameplay dan muis en tobo.

• Notna

Notna

Where are you?®

masauri schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:36:
Net ook iets grappigs gevonden, bij het eiland Punta Guarico (673,379) ligt vlak bij aan de andere kant van het eiland een man'o'war (680,358) stil. Even naartoe gezwommen, iedereen uitgemoord, terug naar de jackdaw, enteren en easy win. Niet gemakkelijk, best wel overdag doen want het lukte me ook niet altijd.
Een man o war is hoe dan ook easy. Ik zit net bij seq 3 denk ik ( heb het hacken net voor het eerst gedaan in Abstergo/ heb mijn hideout unlocked) en krijg de man o war dingen binnen 30 seconden plat. Het vechten op het schip duurt langer rofl.

Zitop 32% nu en heb alle medium en easy gebieden compleet uitgekamt en voldaan. Alle scheeps upgrades op unique na zitten er ook op en alle persoonlijke upgrades ook ( op wat pouches na)

• Martell
Notna schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:23:
[...]

Een man o war is hoe dan ook easy. Ik zit net bij seq 3 denk ik ( heb het hacken net voor het eerst gedaan in Abstergo/ heb mijn hideout unlocked) en krijg de man o war dingen binnen 30 seconden plat. Het vechten op het schip duurt langer rofl.

Zitop 32% nu en heb alle medium en easy gebieden compleet uitgekamt en voldaan. Alle scheeps upgrades op unique na zitten er ook op en alle persoonlijke upgrades ook ( op wat pouches na)
Goed bezig! Ben ook van het plan het zo te gaan spelen, wacht op de PC versie. Hoeveel tijd heb je er nu al met al ingestoken?

• Notna

Notna

Where are you?®

Poeh, daar vraagje mij wat. Ik heb er ook aardig wat uren middels de companion app inzitten. Ik oet de game even starten om te zien hoeveel uur ik erin heb zitten...

Here we go:

Dat is game time. Dan heb ik nog iets van totaal 5 uur in de app zitten (lekker handig voor de commercial blocks op tv lol)

Als je btw dacht dat een level 38 man o war lastig is; die 4 Legendary schepen van ruim level 60+ zijn al helemaal :X. Mortars, heavy fire; you name it alles komt tegelijk op je af lol. Ik kreeg er aardig een deuk in alvorens ik het loodje legde maar ik heb echt fully upgraded shots en hull improvements daarvoor nodig :P

[Voor 72% gewijzigd door Notna op 11-11-2013 20:04]

• Martell
Ziet er goed uit. Na ruim 20 uur 'slechts' 33% uitgespeeld, zo hoort een game te zijn. Natuurlijk scheelt het wel of je fast travel points gebruikt of lekker gaat varen, maar dan nog.

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 15:15
10 daagjes en dan kan ik ook aan de slag (Wacht ook op de PC versie), moet heel eerlijk zijn, dit is weer een AC waar ik gigantisch naar aan het uitkijken ben. Vond het dan ook vervelend dat de pc versie zo 'laat' werd gereleased weer. Ondertussen ook een tijd geluisterd naar de soundtrack van het spel, en net zoals vorige delen weer geweldig stuk werk.

Ik heb in AC3 wel veel gebruik gemaakt van de fast travel points, maar ik denk dat ik dit spel toch echt vooral zelf zal gaan travelen, vooral vanwege de setting (waar ik zelf een enorme fan van ben zo ver ik het heb kunnen zien).

• Notna

Notna

Where are you?®

Martell schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:19:
Ziet er goed uit. Na ruim 20 uur 'slechts' 33% uitgespeeld, zo hoort een game te zijn. Natuurlijk scheelt het wel of je fast travel points gebruikt of lekker gaat varen, maar dan nog.
Dit is met gebruik van fast travel. Je moet natuurlijk wel eerst naar een plek zijn gweest alvorens je fast travel kan gebruiken. Daarnaast moet je ook voorbij Sequence 2 zijn geloof ik alvorens fast travel werkt. Maar varen kost je minder tijd dan je zou denken.

Overigens is de omgeving erg veel copy paste geweest hoor. Vooral de eilandjes waar Animus data fragments of kistjes liggen zijn echt allemaal hetzelfde met 2 of 3 variaties. If you've seen one you have seen them all...

[Voor 16% gewijzigd door Notna op 12-11-2013 16:31]

• Zen!th
icratox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:05:
10 daagjes en dan kan ik ook aan de slag (Wacht ook op de PC versie), moet heel eerlijk zijn, dit is weer een AC waar ik gigantisch naar aan het uitkijken ben. Vond het dan ook vervelend dat de pc versie zo 'laat' werd gereleased weer. Ondertussen ook een tijd geluisterd naar de soundtrack van het spel, en net zoals vorige delen weer geweldig stuk werk.

Ik heb in AC3 wel veel gebruik gemaakt van de fast travel points, maar ik denk dat ik dit spel toch echt vooral zelf zal gaan travelen, vooral vanwege de setting (waar ik zelf een enorme fan van ben zo ver ik het heb kunnen zien).
Same here, gelukkig is het uitstellen van ubi met een reden :) dus ik vermoed dat we op de release een goed werkende game krijgen voor de PC. Ben wel benieuwd in hoeverre een gamepctje die crysis 3 op very high/ultra draait met AC:BF overweg gaat :)

Dat fast travelen is soms wel een must, voornamelijk omdat ubi er vaak een handje van heb dat je op de heen EN terugweg dezelfde enemys op dezelfde plek tegen komt :) Maar misschien is AC:BF een welkome verandering!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 15:15
Mja fast travel in AC3 vooral kon ik gewoon niet omheen, het was te veel van hetzelfde om de hele frontier te moeten doorkruisen steeds. Aangezien deze setting me wel enorm interesseerd vraag ik me uberhaupt af of ik niet veel meer op 'zee' zal zijn dan normaal :P

Ik zat me net te bedenken dat ik de minimum requirements nog niet eens had gelezen, word ook eens tijd.

• Dubrillion
http://www.game-debate.co...0Creed%204%20Black%20Flag

Alsjeblieft ;)

Valt erg mee. Mijn PC kan nog goed mee :9

[Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 12-11-2013 19:03]

• janvanmil
Ik heb net sequence 10 gehad, maar wat een vet verhaal! ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen!

• Dubrillion
janvanmil schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:49:
Ik heb net sequence 10 gehad, maar wat een vet verhaal! ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen!
Ik zit maar te wachten op volgende week Vrijdag ;(
Ergens zit ik veel meer te wachten op deze, dan op deeltje III.
Is deze beter / leuker dan deel III?
Ik heb me daarmee namelijk ook best vermaakt, alleen had zoveel meer verwacht van het verhaal en vind Connor maar een saaie Assassin O-)

• Notna

Notna

Where are you?®

IV is beter dan III is alles ongeveer. Maar met name dat je weer een Assassin hebt waar je naar kan relaten/die boeiend is helpt al enorm veel. Dat; en de steden zijn weer meer als vanouds. Dat Amerikaanse open steden gebeuren was dodelijk saai aangezien je amper gebruik kon maken van de daken meer wat het imo juist leuker maakte.

Ze mogen alleen nog steeds wel wat bugs eruit vissen wat mij betreft. Zitten toch wel wat rare dingen in het spel...

Also; die companion app is echt super. In 2 dagen nu 100k R bij elkaar geharked. Lekker weer wat upgraden als ik zo in het spel zit :9 (alhoewel ik daar wel voor eerst verder in het verhaal moet zijn om de unique plans enz. te vinden)

• Dubrillion
Notna schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:05:
IV is beter dan III is alles ongeveer. Maar met name dat je weer een Assassin hebt waar je naar kan relaten/die boeiend is helpt al enorm veel. Dat; en de steden zijn weer meer als vanouds. Dat Amerikaanse open steden gebeuren was dodelijk saai aangezien je amper gebruik kon maken van de daken meer wat het imo juist leuker maakte.

Ze mogen alleen nog steeds wel wat bugs eruit vissen wat mij betreft. Zitten toch wel wat rare dingen in het spel...

Also; die companion app is echt super. In 2 dagen nu 100k R bij elkaar geharked. Lekker weer wat upgraden als ik zo in het spel zit :9 (alhoewel ik daar wel voor eerst verder in het verhaal moet zijn om de unique plans enz. te vinden)
Dat klinkt goed. Ik zit er ook erg op te wachten. Twijfel zelfs om vrij te nemen, aangezien ik nog teveel dagen over heb.

Heb de companion app ook maar even later installeren via de Play Store. Kan hem nog niet gebruiken, maar is natuurlijk wel een gave toevoeging O-) . Is hij niet te installeren op me telefoon?

• Notna

Notna

Where are you?®

Er zijn een aantal compatible devices maar je kan het ook proberen handmatig the installeren via:

http://wiiare.in/12141-as...anion-app-fur-androidios/

Mijn Tab 2 werd eerst niet herkend en ik heb het op die manier installed. Inmiddels is hij via de PlayStore wel herkend en kan ik het gewoon updaten.

Geen garantie dat het werkt overigens, maar je kan het proberen ;)

• Dubrillion
Notna schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:33:
Er zijn een aantal compatible devices maar je kan het ook proberen handmatig the installeren via:

http://wiiare.in/12141-as...anion-app-fur-androidios/

Mijn Tab 2 werd eerst niet herkend en ik heb het op die manier installed. Inmiddels is hij via de PlayStore wel herkend en kan ik het gewoon updaten.

Geen garantie dat het werkt overigens, maar je kan het proberen ;)
Oké top ga het eens proberen ergens volgende week. Dan zal er vast wel 1 of 2 updates over heen zijn waardoor die stabiel werkt aangezien hij dan niet handmatig update :9

• Zen!th
Jammer dat die companion app alleen voor Android/iOS is momenteel (of ik kijk scheel).

Misschien maar op men laptopje een android emulator installeren om alsnog die app te kunnen gebruiken :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik vond AC2 nog altijd het beste. De uitbreidingen daarop vond ik allen erg saai (één ervan zelfs niet uitgespeeld). AC3 ook wel geinig, al had het niet de charme van het tweede deel. Vooral de wereld was niet zo leuk. En het hele 'huidige wereld' spreekt mij niet aan, dat was in AC3 ook best veel aanwezig. Daar had ik helemaal niks mee. Is dat bij AC4 ook of stap je daar één keer in die tijdshit en daarna hooguit een keer of wat een cutscene van een paar minuten?

• Notna

Notna

Where are you?®

Nee; je moet aardig wat opdrachten in Abstergo (heden) doen. Dus als dat je ding niet is moet je of even door de zure appel heenbijten of het niet spelen. Na iedere sequence ga je van start met een missie in het heden. Er zijn 13 sequences (elke sequence heeft weer iets van 6 memories ofzo) dus ik schat dat je tegen de 13 keer in heden moet spelen :P

• janvanmil
Er zijn inderdaad verschillende opdrachten in het heden. Maar gelukkig niet voor iedere memory sequence. Ik zit nu bij sequence 11 en ben tot nu toe 3 keer verplicht buiten de animus geweest.

• Notna

Notna

Where are you?®

REally? Dan is het zeker alleen in het begin dat je continu die hack missies moet doen ofzo? Ik ben ook niet verder dan SEquence 3 dus ik staaf mijn bevindingen daarop en op ervaringen uit de vorige games :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ah ok. Zal AC4 daarom niet laten liggen maar vind het wel jammer en niets toevoegen aan het spel... :P

• janvanmil
Notna schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:12:
REally? Dan is het zeker alleen in het begin dat je continu die hack missies moet doen ofzo? Ik ben ook niet verder dan SEquence 3 dus ik staaf mijn bevindingen daarop en op ervaringen uit de vorige games :)
Really ;)
Tom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:30:
Ah ok. Zal AC4 daarom niet laten liggen maar vind het wel jammer en niets toevoegen aan het spel... :P
Ik vind het wel een belangrijk onderdeel van de game, het hele subverhaal met de first civilization draagt voor mij juist bij aan de mystiek rond het verhaal in het verleden. Anders hadden ze net zo goed 100% accuraat verhalend geschiedenis game kunnen maken.

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:49
Notna schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:50:
Nee; je moet aardig wat opdrachten in Abstergo (heden) doen. Dus als dat je ding niet is moet je of even door de zure appel heenbijten of het niet spelen. Na iedere sequence ga je van start met een missie in het heden. Er zijn 13 sequences (elke sequence heeft weer iets van 6 memories ofzo) dus ik schat dat je tegen de 13 keer in heden moet spelen :P
werkelijk aantal
spoiler:
is 5 volgens de IGN wiki

maar geen idee hoeveel tijd die alles bij elkaar vragen, ook omdat je best veel vrijheid lijkt te hebben en dus ook rustig rond kunt wandelen. Het deel buiten de Animus stoort mij trouwens zeker niet, en ik liep tijdens de eerste sessie al rond te kijken waar ik later misschien tegenop zou kunnen klimmen etc..

Verder ga ik mee in de mening van Jan van Mil, dat het zeker wel bijdraagt; je komt gewoon een aantal zaken tegen/te weten, die je helpen het verhaal (beter) te begrijpen (en ik hoop dat ik de aanwijzingen nu al goed lees en dat het verhaal zich erg tof gaat ontwikkelen, maar dat geheel terzijde)..

Ik zou het dus zeker niet afraffelen maar of je nu echt iedere computer moet hacken, dat is uiteraard geheel aan jezelf...

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85 - WHS 29.6

• janvanmil
RHE218 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:05:
[...]
Verder ga ik mee in de mening van Jan van Mil, dat het zeker wel bijdraagt; je komt gewoon een aantal zaken tegen/te weten, die je helpen het verhaal (beter) te begrijpen (en ik hoop dat ik de aanwijzingen nu al goed lees en dat het verhaal zich erg tof gaat ontwikkelen, maar dat geheel terzijde)..
Ik vind het iig erg tof :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 16:47

Dracul

Ooh yeah!

Ik niet maar het is wel essentieel voor de serie dus ik eet het wel met lange tanden. Als ze een keer die bemoederende wijfen eruit halen wordt het al weer iets meer te pruimen.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:14
Graag naam en toenaam?

• Dubrillion
Nog een klein weekje wachten. Dan mag ik ook eindelijk beginnen.
Zit af en toe wat niets zeggende gameplay te kijken en moet zeggen dat hij er erg gaaf uit ziet.
Niet dat ik daaraan twijfelde, maar toch :D
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee