Lucy Stillman, Melanie Lemay en nog wat anderen. Ze behandel(d)en de beste moordenaar ter wereld alsof het een klein kwetsbaar kind is die een verzorgende vrouw nodig heeft...
AC4 voor PC is blijkbaar al te verkrijgen via iets minder gerenomeerde kanalen...
Kan ik lekker alvast wat aankloten totdat hij via Uplay binnen te halen is
Aaaaaah niet NU al... Dat was vorig jaar ook. Me broer downloade hem via de minder legale kanalen en wist me te vertellen dat er aan het begin een grote verassing was (Haytham was niet zo lief SPOILERBasekid schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:38:
AC4 voor PC is blijkbaar al te verkrijgen via iets minder gerenomeerde kanalen...
Nu moet ik nog een week wachten en dit maakt het alleen maar moeilijker

Ik zit met een klein dilemma 
Ik heb AC4 voor de PC(Skull Edition) al in de pre-order staan vanaf de aankondiging..
Omdat ik ook een xbox360 heb en toch tijd teveel had de laatste tijd heb ik m ook gekocht voor de Xbox360.. Nu heb ik het verhaal nog lang niet uitgespeeld, ging me meer om de gameplay etc. Het verhaal wil ik in volle glorie beleven op mn PC. Maaaar mijn dilemma nu is: Zal ik de PC versie annuleren en die gewoon als een echte piraat ergens vandaan plukken? Of zal ik deze gewoon laten komen en dan de Xbox360 variant doorverkopen?
Ik heb AC4 voor de PC(Skull Edition) al in de pre-order staan vanaf de aankondiging..
Omdat ik ook een xbox360 heb en toch tijd teveel had de laatste tijd heb ik m ook gekocht voor de Xbox360.. Nu heb ik het verhaal nog lang niet uitgespeeld, ging me meer om de gameplay etc. Het verhaal wil ik in volle glorie beleven op mn PC. Maaaar mijn dilemma nu is: Zal ik de PC versie annuleren en die gewoon als een echte piraat ergens vandaan plukken? Of zal ik deze gewoon laten komen en dan de Xbox360 variant doorverkopen?
Ik ben niet zo van het piraten. Gewoon DVDtje erin, installeren en netjes updaten.
Deed het vroeger wel. Dan draaide de game belabberd en moest je weer updates downloaden en cracks installeren, je firewall blokkeren.... Geef mij maar de officiele versie
.
Conclusie: Spek UbiSoft zodat er volgend jaar weer een AC komt en verkoop die 360 versie gewoon door
Deed het vroeger wel. Dan draaide de game belabberd en moest je weer updates downloaden en cracks installeren, je firewall blokkeren.... Geef mij maar de officiele versie
Conclusie: Spek UbiSoft zodat er volgend jaar weer een AC komt en verkoop die 360 versie gewoon door
Al dat gedoe is inderdaad wel erg vervelend
Dan inderdaad de xbox360 versie maar voor een prikkie doorverkopen 
Ben wel erg benieuwd naar het verschil tussen de PC versie en Xbox360 versie!
Op dit moment tijdens het spelen van de Xbox360 versie vindt ik vooral de Draw Distance, Textures en de belabberde Shadows wat jammer.... Betekend niet dat het spel er slecht uit ziet, zeker niet voor deze oudere hardware!
Ben wel erg benieuwd naar het verschil tussen de PC versie en Xbox360 versie!
Op dit moment tijdens het spelen van de Xbox360 versie vindt ik vooral de Draw Distance, Textures en de belabberde Shadows wat jammer.... Betekend niet dat het spel er slecht uit ziet, zeker niet voor deze oudere hardware!
YouTube: Assassin's Creed IV: Black Flag PC 1080p Max Settings 5 Minute Gameplay Teaser
Dit is een spoiler free filmpje van de PC versie op Full-HD en alles Max.
Ik ben best onder de indruk
Hij heeft een 660ti en ik heb een 670 die toch best wat beter presteert, dus ik ben blij

Misschien ook omdat NVidia en Ubisoft hebben samen gewerkt dat ie daarom zo goed draait. O-)3
YouTube: Assassin's Creed 4 Black Flag - Next Gen Vs PC 1080p
Hier zie je goed het verschil tussen de PS4 versie en de PC.
Zelfs hier zijn de textures indrukwekkend in verschil
Hij heeft een 660ti en ik heb een 670 die toch best wat beter presteert, dus ik ben blij
Misschien ook omdat NVidia en Ubisoft hebben samen gewerkt dat ie daarom zo goed draait. O-)3
[ Voor 55% gewijzigd door Dubrillion op 15-11-2013 09:27 ]
Dat ziet er stukken beter dan de kwaliteit hoe ik het nu speel op de Xbox360.... Dat wordt genieten op PC
Wat meteen opvalt is de betere draw distance en de betere textures! Op de Xbox360 is alles wat verder dan laten we zegge 50 meter van Edward afstaat al enorm korrelig... wordt het geheel niet echt mooi van
Mijn XFX 7970 Black Edition moet dit volgens mij wel aankunnen haha
BAM! Dit is wel een indrukwekkend verschil. Vooral de textures hebben een hogere resolutie (en kleurenverzadiging?) en daarnaast lijkt de draw distance ook beter te zijn.Dubrillion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:01:
...
Dit maakt dat laatste weekje wachten alleen maar langer.Razorbite schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:13:
[...]
BAM! Dit is wel een indrukwekkend verschil. Vooral de textures hebben een hogere resolutie (en kleurenverzadiging?) en daarnaast lijkt de draw distance ook beter te zijn.
Misschien geeft UbiSoft wel toestemming om ze eerder te versturen net als bij de PS3 en 360 versie omdat die ook eerder op internet verschenen

Gisteren in de preorder geplaatst (digitaal) dus van mij mag hij inderdaad wel vrijgegeven worden.
Waarschijnlijk wachten ze normaalgesproken nog met vrijgeven op de PC om voldoende tijd voor het voorbereiden van een patch te hebben.
Waarschijnlijk wachten ze normaalgesproken nog met vrijgeven op de PC om voldoende tijd voor het voorbereiden van een patch te hebben.
Wat dat betreft zijn de 360 en PS3 de beta testersRazorbite schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:18:
Gisteren in de preorder geplaatst (digitaal) dus van mij mag hij inderdaad wel vrijgegeven worden.
Proefkonijnen voordat de echte gamers los mogen! ;-)Dubrillion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:19:
[...]
Wat dat betreft zijn de 360 en PS3 de beta testers
Juuuiiiissttt !!!!Razorbite schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:25:
[...]
Proefkonijnen voordat de echte gamers los mogen! ;-)
Wij wachten wel een maandje, als we maar het maximale eruit kunnen halen
Hier kun je dit soort dingen zeggen zonder gedownmod te worden door de console fanboys!
Ach ik heb ook een 3DS XL en een PS3. Als die exclusive was had ik hem voor de PS3 gehaald.Razorbite schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:31:
Hier kun je dit soort dingen zeggen zonder gedownmod te worden door de console fanboys!
Als die om de één of andere achterlijke reden alleen naar de 3DS kwam had ik dat ook gedaan

Ik vind de Assassins Creed serie gewoon gaaf
Daarbuiten blijft het op de PC het mooist en samen met een snelle SSD is dat toch echt de mooiste ervaring

[ Voor 19% gewijzigd door Dubrillion op 15-11-2013 11:35 ]
Volgens mij is dat laatst filmpje aan de linkerkant de huidige console en niet de 4.Dubrillion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:01:
YouTube: Assassin's Creed IV: Black Flag PC 1080p Max Settings 5 Minute Gameplay Teaser
Hij heeft een 660ti en ik heb een 670 die toch best wat beter presteert, dus ik ben blij![]()
Leuk die pc fanboysRazorbite schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:31:
Tot nu toe (heb 30min gespeeld op PC) moet ik zeggen dat ik de graphics vind tegenvallen. Ze zijn niet lelijk, maar je merkt wel dat het gemaakt is om op een scherm te spelen dat op afstand staat. Als je dichtbij dingen bekijkt (gras, bomen, water) dan lijken het redelijk lage textures.
FOV is helaas ook niet aan te passen.
De spelwereld zelf is wel 100x beter dan AC3
OHHHH OOOHHHH jij bent een piraatBasekid schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:19:
Tot nu toe (heb 30min gespeeld op PC) moet ik zeggen dat ik de graphics vind tegenvallen. Ze zijn niet lelijk, maar je merkt wel dat het gemaakt is om op een scherm te spelen dat op afstand staat. Als je dichtbij dingen bekijkt (gras, bomen, water) dan lijken het redelijk lage textures.
Assassins Creed staat ook niet echt bekend om de meesterlijke graphics.
Meer om de meesterlijke gameplay (als je ervan houd

De graphics zijn meestal meer dan oke, niet revolutionair. Ik vind AC3 bijvoorbeeld niet lelijk (wel een slechte game, maar dat is wat anders)!
Qua graphics is Revelations mijn favoriet, en laat de Art Director nu dezelfde zijn voor Blackflag!
Qua graphics is Revelations mijn favoriet, en laat de Art Director nu dezelfde zijn voor Blackflag!
Ja wilde in de stemming komen 
Denk dat je daar wel gelijk in heb Razorbite. Ik denk dat voor de PC's de jump in graphics lang niet zo groot is als de console qua AC3 en AC4. Gameplay is tot nu toe erg te doen. lekker varen enzo
Denk dat je daar wel gelijk in heb Razorbite. Ik denk dat voor de PC's de jump in graphics lang niet zo groot is als de console qua AC3 en AC4. Gameplay is tot nu toe erg te doen. lekker varen enzo
Ik heb de game al besteld vanaf de eerste dag. Toch kriebelt het wel om hem te downloaden en lekker volgende week overnieuw beginnen als de officiele game binnen komt
ja, goed he
Ik zeg: altijd maken!janvanmil schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:52:
[...]
ja, goed he. Maar geintje natuurlijk! Zo'n schot voor open doel kan ik niet laten liggen.
Ik vind die dikzak die je in het begin ontmoet wel een leuke dude eigenlijk, hopelijk komt ie nog terug
Bonnet! JaBasekid schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:00:
Ik vind die dikzak die je in het begin ontmoet wel een leuke dude eigenlijk, hopelijk komt ie nog terug
Ik heb hem ook aan staan. Graphics zijn mooi, maar toch trekt me PC het niet blijkbaar. Far Cry 3 op max wel, maar deze niet. Dus even wachten op een patch volgende week met de officiële aankoop...:D. Netjes volgende week verwijderen en de officiële installeren.
Edit: V-sync schijnt wonderen te doen
Hij is wel heeeel erg kicke
Edit: V-sync schijnt wonderen te doen
Hij is wel heeeel erg kicke
[ Voor 27% gewijzigd door Dubrillion op 15-11-2013 17:18 ]
Uhm, ik kreeg dus net de Skull edition voor PC geleverd waar ik me nogal over verbaasde, de release date is toch 22-11-13?
//edit Obligatory "yay I got it" picture:
https://dl.dropboxusercon...g/IMG_20131116_161603.jpg
[ Voor 39% gewijzigd door Xufuja op 16-11-2013 16:22 ]
Even offtopic, maar heeft er iemand toevallig een PS4 Upgrade voucher die je kan missen?
Heb ACIV namelijk tweedehands gekocht, natuurlijk zonder de voucher. Wil deze game toch graag op een next-gen console spelen. Heb een aantal leuke TF2 items en Humble Bundle keys ter ruil, maar sta open voor suggesties.
Heb ACIV namelijk tweedehands gekocht, natuurlijk zonder de voucher. Wil deze game toch graag op een next-gen console spelen. Heb een aantal leuke TF2 items en Humble Bundle keys ter ruil, maar sta open voor suggesties.
Even snel een vraagje, ik sta nu op het dek van een man of war waarbij ik vanuit mijn schip naar dit schip ben gesprongen zonder dat ik eerst heb geschoten met kanonnen.
Ik heb alle crewmembers vermoord, kan ik nu dit schip overnemen? Kan geen opties vinden.
edit: Ah, als je terug gaat naar je schip moet je 1x schieten en dan kun je gelijk boarden zonder tegenstand.
Ik heb alle crewmembers vermoord, kan ik nu dit schip overnemen? Kan geen opties vinden.
edit: Ah, als je terug gaat naar je schip moet je 1x schieten en dan kun je gelijk boarden zonder tegenstand.
[ Voor 17% gewijzigd door ArmouredSPony op 16-11-2013 17:23 ]
JealousCreqaw schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:20:
Uhm, ik kreeg dus net de Skull edition voor PC geleverd waar ik me nogal over verbaasde, de release date is toch 22-11-13?

Ik heb te veel game play video's gekeken, maakt het wachten nu niet bepaald makkelijker.
Waar heb je 'm besteld?Creqaw schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:20:
Dat is wel gek. Dan wordt hij een week te vroeg uit geleverd
. Ik zit er nog op te wachten. Bol.com heeft bij de 360 en ps3 de levering ook een paar dagen eerder gedaan. Misschien bij de PC nu ook weer.
Ja ik vond het ook behoorlijk apart maar aan de andere kant, hadden ze net zo goed de release date eerder kunnen zetten. Anyway, hoop gwoon dat er geen problemen van komen. Ubisoft banned mensen niet, toch?
Lijkt me niet... Gewoon een fout van Dixons. Wat wel weer zou betekenen dat de winkelketens de PC versie ontvangen hebben. Toch maar eens informeren.
Ik heb ook vanmiddag skull editie gekregen!
Ik heb mooi nog geen mailtje over de buccanneer gehad
Same here, ben nog aan het wachten, verwachtte ik ook wel. Achja, 5 (lange) daagjes nog.
Beetje jammer dat ik de foutmelding ACBFSP.exe werkt niet meer krijg, multiplayer werkt wel. Ik kijk wel even de kat uit de boom tot de release.
Ik heb 'm ook bij Dixons besteld en heb ook de skull editie gisteren mogen ontvangen. Net even gespeeld. Gevalletje; weer ff inkomen hehe
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik ben hem wel aan het spelen via de mindere legale manier
. Ik verwijder alles als die binnenkomt en begin dan weer opnieuw. Of is het denk mogelijk om deze save over te zetten. Wel gek dat de skull wel wordt geleverd en de bucanner nog niet...
Ik ga ook proberen de saves over te zetten. Heb de savefiles in iedergeval kunnen vinden. Enige wat ik bang dat het kapot maakt is dat ik in de huidige versie dingen uit de DLC heb, die ik straks in de gewone game niet hoor te hebben...Dubrillion schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:02:
Ik ben hem wel aan het spelen via de mindere legale manier. Ik verwijder alles als die binnenkomt en begin dan weer opnieuw. Of is het denk mogelijk om deze save over te zetten. Wel gek dat de skull wel wordt geleverd en de bucanner nog niet...
Ik heb geen idee hoe de game daarmee omgaat. Ik ben nu wat main missions aan het doen en ga nu een beetje exploreren enz. Dan proberen de saves over te zetten, maar begin net zo graag overnieuw. Ik heb met deel III niet zoveel plezier gehad dan in de eerste 3 sequenties van dit deel
Ben nu een redelijk eind met de minder legale versie
Heb em ook gekocht, voor de MP, en de SP als de minder legale versie niet zo belachelijk veel eerder te "verkrijgen" was.
Moet alleen even oefenen met die zeeslagen, neem over het algeheel net wat teveel hooi op mijn vork -__- Met een Jackdaw met 2-3 upgrades een Frigatte convoy aanpakken .. 1 volle laag in men pet van die frigatte en ik heb een prachtige DESYNCHRONIZED. in men scherm staan. Al met al, leuke game, hier een daar kleine irritaties mbt het springen naar objecten, of het hangen aan/zitten op muurtjes .. Gebeurt me vaak zat dat ik wil stealthen en "per ongeluk" OP de muur ga zitten ipv eraan hangen
.
Moet alleen even oefenen met die zeeslagen, neem over het algeheel net wat teveel hooi op mijn vork -__- Met een Jackdaw met 2-3 upgrades een Frigatte convoy aanpakken .. 1 volle laag in men pet van die frigatte en ik heb een prachtige DESYNCHRONIZED. in men scherm staan. Al met al, leuke game, hier een daar kleine irritaties mbt het springen naar objecten, of het hangen aan/zitten op muurtjes .. Gebeurt me vaak zat dat ik wil stealthen en "per ongeluk" OP de muur ga zitten ipv eraan hangen
Inmiddels gereinstalled en het werkt! Draait lekker soepel zonder issues, ook het varen bevalt goed
Is er al iemand die de minder legale heeft gespeeld en daaruit zijn saves heeft gekopieerd naar de legale versie? Ik heb namelijk heel de avond rond gereisd en me schip een flinke upgrade gegeven. Zou jammer zijn als ik het later niet meer kan gebruiken
. Wil best overnieuw beginnen maar heb er nu toch al een kleine 10u in zitten denk
. Jammer om vrijdag overnieuw te beginnen.
Precies de reden waarom ik AC zojuist weer heb verwijderd. Donderdag of vrijdag begin ik weer opnieuw. Ben bewust door het verhaal heen gerusht (geen filmpjes gekeken, optionele doelstellingen laten zitten), puur om de Jackdaw in handen te krijgen en kijken hoe dat speelt. Alvast een beetje oefenen. Nu was het oppassen dat ik niet Black Flag-moe werd. 
De tip die ik een paar dagen terug las over het gemakkelijk overnemen van een Man o' War werkt erg goed! Naar toe zwemmen, iedereen vermoorden, terugzwemmen en enteren. Dat ga ik vaker doen.
Daarnaast heb ik de Companion app zowel op m'n tablet (voor tijdens het spelen) als op de telefoon (onderweg Kenway's Fleet managen) geïnstalleerd. Laat die game maar komen, ik ben er helemaal klaar voor!
De tip die ik een paar dagen terug las over het gemakkelijk overnemen van een Man o' War werkt erg goed! Naar toe zwemmen, iedereen vermoorden, terugzwemmen en enteren. Dat ga ik vaker doen.
Daarnaast heb ik de Companion app zowel op m'n tablet (voor tijdens het spelen) als op de telefoon (onderweg Kenway's Fleet managen) geïnstalleerd. Laat die game maar komen, ik ben er helemaal klaar voor!
Ik heb ook van het weekend mail gekregen van de Dixons dat mijn skull editie klaar ligt
Vanmiddag ophalen en lekker spelen. Zat al te wachten tot het donderdag was, maar dit is alleen maar mooier!
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Hoe ken dat mensen ? Heeft Ubisoft weer aangegeven dat ze eerder verkocht mogen worden of heeft de Dixons nu gewoon een probleem? Gaan jullie gewoon netjes inloggen en spelen of wachten jullie met inloggen tot Vrijdag? Ik heb Bol.com wel even de vraag gesteld of dit met de Buccanneer ook werkt en of hun ook eerder uit gaan leveren.
Precies het zelfde hier.Creqaw schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:20:

http://www.dixons.nl/game...ck-flag.html#.UonEv-Lpwyg
De Dixons geeft op de site ook aan dat hij gewoon netjes morgen wordt bezorgd... Ik snap er niks van.
Waarom houdt de Bol.com zich dat netjes aan de datum
De Dixons geeft op de site ook aan dat hij gewoon netjes morgen wordt bezorgd... Ik snap er niks van.
Waarom houdt de Bol.com zich dat netjes aan de datum

Verwijderd
In hoeverre is het een meerwaarde om met friends Fleet events te doen enzo ?
Of wat zijn nog andere dingen die je kan doen samen ?
Ik heb namelijk 0 PS3 friends dus heb geen idee
Ik heb via steam gekocht en kon afgelopen vrijdagavond preloaden. Meestal is dit een teken dat een spel snel vrijgegeven gaat worden. Ik verwacht dinsdag. Iemand anders ervaring?
Ik heb teveel dagen over en ben van plan Vrijdag vrij te nemen zodat ik lekker kan gaan gamen. Al zal ik dan niet veel verder komen dat dat ik nu al ben als ik overnieuw moet beginnen. Het maakt opzich niet veel uit of hij eerder komt. Al is het wel handig als hij Donderdag al helemaal geinstalleerd is en ik Vrijdag niet eerst hoef te wachten tot hij binnen komt
. Voor de PS3 en 360 kwam hij de 26ste i.p.v. de 1ste uit. Laten we hopen dat ze hem netjes morgen of woensdag op de mat afgooien
[ Voor 55% gewijzigd door Dubrillion op 18-11-2013 11:59 ]
vziw 0. Ik heb nu ook in mijn eentje die Fleet Missions zitten doen en als je het 2 tot 3 keer per dag checked (en vrij snel je vloot op maximaal krijgt, maar man'o wars zijn wel handig) dan kan je makkelijk per 24 uur iets van 25k verdienen. Beste tot nu toe wat ik gehaald heb is in 3 dagen 145k aan Reales.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:21:
In hoeverre is het een meerwaarde om met friends Fleet events te doen enzo ?
Tsja, wellicht dat het nog sneller gaat met friends maar in je eentje is het verre van langzaam te noemen
Ik moet eens verder met het verhaal, maar geen zin in. Ben bezig de laatste 3 hard gebieden uit te kammen (echt super easy) en als de kaart echt leeg is ga ik past verder met de hoofdmissies
Overigens, die 4 legendary ships zijn echt niet grappig

Maarja, level 75 wil dan ook wel. Ik ben nu met mijn boot dat Level 36 man 'o war met witte letters aangegeven wordt (oftewel, het schip zelf zal nu ~level 40 tot 45 zijn)
Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Tot op heden leveren wij de PC versie van Assassins Creed gewoon uit op de releasedatum. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma van bol.com
Helaas. Had ik nu maar de Bucanneer bij Dixons besteld
Helaas. Had ik nu maar de Bucanneer bij Dixons besteld
Die legendary ships zijn echt de enige die ik met een volledig geupgraded schip niet in 1 keer voor elkaar krijg, Maar in twee keer lukt meestal wel. Voor mij werkt bestoken met mortars en dan zorgen dat je achter het ship komt zodat ze je nauwelijks kunnen raken. het beste.Notna schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:54:
[...]
Overigens, die 4 legendary ships zijn echt niet grappigGeen idee hoe ik die (zelfs met unique upgrades) ooit dood ga maken. Ze lijken wel in het bezit te zijn van motoren en hebben een eenrom sneller en korte draaicirkel. Nog leuker; als ze je rammen ben je 50% van je hull armour (welke op unique na compleet geupgrade is) kwijt
Maarja, level 75 wil dan ook wel. Ik ben nu met mijn boot dat Level 36 man 'o war met witte letters aangegeven wordt (oftewel, het schip zelf zal nu ~level 40 tot 45 zijn)
Gister uit gespeeld. Benieuwt hoe het nu verder gaat.
Spel was weer de moeite waard.
Spel was weer de moeite waard.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bestoken met Mortars en zorgen dat je goed veel blijft manoeuvreren.Notna schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:54:
[...]
Overigens, die 4 legendary ships zijn echt niet grappigGeen idee hoe ik die (zelfs met unique upgrades) ooit dood ga maken. Ze lijken wel in het bezit te zijn van motoren en hebben een eenrom sneller en korte draaicirkel. Nog leuker; als ze je rammen ben je 50% van je hull armour (welke op unique na compleet geupgrade is) kwijt
Heb em ongeveer een kwartier bestookt met een default Jackdaw (alleen 1 hull upgrade en 1 mortar upgrade -___-), het uithouden was het probleem niet, echter heeft dat ding zo gruwelijk veel armor dat je met een standaard Jackdaw een klein uur bezig ben om zon ding te slopen .. Was a nice try, maargoed 1 hit in je pet van zo'n Legandary en je kan visjes vangen met je hidden blade.
^
Heb ondertussen de Jackdaw al zover dat fregatten ook prima te "kelderen"/verslaan zijn.
Gister na het stilleggen van een aantal schepen met een hunter in gevecht gegaan, alleen vaart die snotneus achter het stil liggende fregat langs waar ik op twee kogels na achterlangs schiet op de hunter en daar ging het fregat voor mijn vloot en de volledige loot.
Heb ondertussen de Jackdaw al zover dat fregatten ook prima te "kelderen"/verslaan zijn.
Gister na het stilleggen van een aantal schepen met een hunter in gevecht gegaan, alleen vaart die snotneus achter het stil liggende fregat langs waar ik op twee kogels na achterlangs schiet op de hunter en daar ging het fregat voor mijn vloot en de volledige loot.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Iemand die de pc versie van de game via Ubishop hebben besteld?
Vraagje: hebben jullie al bericht?
Dit gezien de xbox360 versie op de vrijdag voor de officiële release al binnen was.... Ook vanuit Ubishop.
Vraagje: hebben jullie al bericht?
Dit gezien de xbox360 versie op de vrijdag voor de officiële release al binnen was.... Ook vanuit Ubishop.
Ik speel momenteel nog de "minder" legale versie, ben aan het wachten tot mijne verstuurd word voor de PC.
Die vloot is normaal gesproken ingame beschikbaar, of alleen via die companion app?.
Ben even aan het kijken wat verder de meerwaarde is achter die companion app en het hele idee van je Kenway Fleet enzo.
I know, t is de minder legale versie, geen uplay, dat soort dingen, daarom vraag ik het ook voor de legale versie.
Die vloot is normaal gesproken ingame beschikbaar, of alleen via die companion app?.
Ben even aan het kijken wat verder de meerwaarde is achter die companion app en het hele idee van je Kenway Fleet enzo.
I know, t is de minder legale versie, geen uplay, dat soort dingen, daarom vraag ik het ook voor de legale versie.
[ Voor 15% gewijzigd door Zen!th op 18-11-2013 16:17 ]
Je kan je vloot voor zover ik weet in game ook gewoon bedienen. Het is alleen makkelijk als je even niet online ben dat je toch 'verder' kan. Ik ben ook met de minder legale versie bezig en wacht op de Bol.com. Hopelijk kan ik me saves over zetten. Probeer zo weinig mogelijk main missies te doen, maar me schip is al zoveel beter dat ik makkelijk twee fregatten kan hebben
Ik heb de pc-versie zojuist ontvangen en zie dat er twee discs in zitten. In het boekje bij het bij de installatie staat er gewoon 'Plaats de installatie-dvd', geen vermelding van 2 discs dus. Ik veronderstel dat de eerste voor de installatie dient, maar waarom dan een tweede?
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Soundtrack wellicht?
Fleet is ingame ook beschikbaar. Echter dien je wel over een internetverbinding en een Uplay account te beschikken, voor zover ik weet.
Fleet is ingame ook beschikbaar. Echter dien je wel over een internetverbinding en een Uplay account te beschikken, voor zover ik weet.
Bij wie heb je besteld? Ook bij de Dixons?electrom schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:49:
Ik heb de pc-versie zojuist ontvangen en zie dat er twee discs in zitten. In het boekje bij het bij de installatie staat er gewoon 'Plaats de installatie-dvd', geen vermelding van 2 discs dus. Ik veronderstel dat de eerste voor de installatie dient, maar waarom dan een tweede?
Nope, bij Mycom.be (waardebon van Tweakers). Blijkbaar krijg ik hem 3 dagen vroeger 
Ik zal het zo vlug mogelijk spelen en mijn mening delen over de pc-versie
Ik zal het zo vlug mogelijk spelen en mijn mening delen over de pc-versie

[ Voor 48% gewijzigd door electrom op 18-11-2013 21:20 ]
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
OK, zojuist gekocht op Steam. Afgelopen dagen de "demo" gespeeld en als piraten game bevalt het zeer goed. Wel jammer dat het weer een 100% single cpu core game is.
Ik heb begrepen dat het voordelen heeft om Uplay vrienden te hebben die ook de game spelen ?
Ik heb begrepen dat het voordelen heeft om Uplay vrienden te hebben die ook de game spelen ?
I am RubbeR, You are Glue
Gisteren dus ook de game opgehaald bij de Dixons, op mijn skull editie stond een papiertje met 16/10 als uitgave datum
Ben erg blij met de skull editie, mooie case in ieder geval. Gisteravond even wat gespeeld, en het ziet er zeker gaaf uit op de pc, alles max speelt heerlijk weg. Nog maar 1 verhaalmissie gedaan en toen begon ik al direct met free roamen
Nu al geweldig spel, kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Pas wel op met dat freeroamen zo snel in het spel dat je geen Naval missies aanneemt die je niet aankan. Anders moet je eerst weer verder met de hoofdverhaallijn voordat hij die cancelled en je uberhaubt iets anders kan doen
(Been there, done that)

Als in demo de ''Minder legale versie''. Ik zit namelijk te wachten op mijn Bucanneer van Bol.com en heb er al flink wat uren inzitten en zou graag me save overzettenRubbeR01 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:33:
OK, zojuist gekocht op Steam. Afgelopen dagen de "demo" gespeeld en als piraten game bevalt het zeer goed. Wel jammer dat het weer een 100% single cpu core game is.
http://www.wehkamp.nl/ent...lag-skull-edition-pc.html
Wehkamp heeft de release op morgen staan. Wat is het nou jongens

[ Voor 25% gewijzigd door Dubrillion op 19-11-2013 09:21 ]
Bij de console (iig xbox) is de tweede disk voor de multiplayer.electrom schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:49:
Steam released pas op 21 november.Dubrillion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:22:
[...]
Als in demo de ''Minder legale versie''. Ik zit namelijk te wachten op mijn Bucanneer van Bol.com en heb er al flink wat uren inzitten en zou graag me save overzetten. Heb jij dit ook gedaan of overnieuw begonnen?
Dat had ik ook met Skyrim. Ik thuis ziek op de bank. Komt me vriendin met Skyrim (twee dagen voor de release) binnen lopen. Ik helemaal blij en geïnstalleerd... ''Waar is de play knop''

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 19-11-2013 09:33 ]
AC IV is volgens mij niet Steam exclusive, maar er is wel een Steam versie te koop (alleen heb je uPlay er dan alsnog naast trouwens, of je nu Steam hebt of niet).
Bol.com heeft trouwens op de store pagina gemeld (bij de vraag aan de rechterzijde) dat ze nog altijd gewoon releasen op 22 november.
Bol.com heeft trouwens op de store pagina gemeld (bij de vraag aan de rechterzijde) dat ze nog altijd gewoon releasen op 22 november.
Dus voor zo ver geen hoop dat ze 'per ongeluk' een paar daagjes eerder worden verzonden.Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Tot op heden leveren wij de PC versie van Assassins Creed gewoon uit op de releasedatum. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma van bol.com
[ Voor 7% gewijzigd door icratox op 19-11-2013 10:04 ]
Dat was mijn vraag aan Bolicratox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:03:
AC IV is volgens mij niet Steam exclusive, maar er is wel een Steam versie te koop (alleen heb je uPlay er dan alsnog naast trouwens, of je nu Steam hebt of niet).
[...]
Dus voor zo ver geen hoop dat ze 'per ongeluk' een paar daagjes eerder worden verzonden.
Ik hoop dat ze stiekem Donderdag binnenkomen, want ik heb Vrijdag vrij. Dan kan ik er gelijk aan beginnen ipv eerst te wachten tot hij binnenkomt

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 19-11-2013 10:07 ]
Even kort op terugkomen: Ik heb er nu 1 richting Zuid-Afrika, die 36 uur duurt (voor 2200R geloof ik).
Het zou wel lekker zijn om die in te kunnen korten dmv samenwerken, maar ik heb geen idee hoe je dat doet.
Aan de andere kant, ik heb geen haast en nog genoeg andere schepen om dichter bij huis de Reals op te halen.
De naam kwam me al bekend voor, en ik zie net dat je het al eerder in het topic had geplaatstDubrillion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:07:
[...]
Dat was mijn vraag aan Bol
Ik hoop dat ze stiekem Donderdag binnenkomen, want ik heb Vrijdag vrij. Dan kan ik er gelijk aan beginnen ipv eerst te wachten tot hij binnenkomt

Maar goed, iniedergeval, ik zie wel. Na 3 weken wachten nadat de consoles hem al hadden, maakt dat ene dagje ook niet meer uit (al is het stiekem wel leuk als het spel eerder word bezorgd).
Trouwens, voor degene die hem al hebben, de gedetailleerde textures e.d, zijn die al beschikbaar of worden die pas vrijgegeven met een day-one patch?
Volgens mij zit alles er al in. Ik heb momenteel wat met de minder legale versie gespeeld.icratox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:00:
[...]
De naam kwam me al bekend voor, en ik zie net dat je het al eerder in het topic had geplaatst![]()
Maar goed, iniedergeval, ik zie wel. Na 3 weken wachten nadat de consoles hem al hadden, maakt dat ene dagje ook niet meer uit (al is het stiekem wel leuk als het spel eerder word bezorgd).
Trouwens, voor degene die hem al hebben, de gedetailleerde textures e.d, zijn die al beschikbaar of worden die pas vrijgegeven met een day-one patch?
Er komt natuurlijk een day one patch uit die er waarschijnlijk voor zorgt dat alles wat smoother loopt, al draait hij nu al netjes stabiel. Soms als ik een schip plunder en er een hoop rook vrijkomt wil hij nog wel eens last hebben van Frame drops. Vanmiddag maar even de laatste Nvidia Drivers downloaden en wachten op de patch. Ik vind het ook niet erg om een dagje langer te wachten, maar PostNL kan ook om 4u in de middag komen... beetje zonde van me vrije dag
Gedetaileerde textures, als in, die struiken waar je in kan zitten die alleen gekleurde bladeren hebben zonder enige vorm van textures?icratox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:00:
[...]
Moet zeggen dat ik de weer effecten wel gruwelijk bruut vindt, stevige wind, en dan door die struiken enzo in de jungle, alles beweegt, dat geeft iig een next gen feeling
Ik heb beelden van textures gezien waarvan ik wel onder de indruk ben. Ben erg benieuwd hoe het er op mijn pc uit gaat zien. (GTX 760)Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:21:
[...]
Gedetaileerde textures, als in, die struiken waar je in kan zitten die alleen gekleurde bladeren hebben zonder enige vorm van textures?
Moet zeggen dat ik de weer effecten wel gruwelijk bruut vindt, stevige wind, en dan door die struiken enzo in de jungle, alles beweegt, dat geeft iig een next gen feelingHet water verder ook erg vet, hier en daar wat glitchy, maar al met al, eindelijk eens iets wat er beter uit ziet dan alle statische meuk.
Ik speel alles max (minder legale versie) met FXAA, zonder issues, wel screen tearing als de neten, maar dat komt omdat V-Sync de FPS capt op 30 en dat wil geen enkele PC gamer 
(2500k, 8gb ramz, en een gtx 580 TF). Dus aan je 760 zal het niet liggen.
Ben wel benieuwd of de originele anders is dan de minder legale versie, aangezien ie voor men gevoel een stuk minder schijfruimte in beslag neemt.
Ben wel benieuwd of de originele anders is dan de minder legale versie, aangezien ie voor men gevoel een stuk minder schijfruimte in beslag neemt.
Heb het 1 en ander al uitgeprobeerd in een "early release"Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:21:
[...]
Moet zeggen dat ik de weer effecten wel gruwelijk bruut vindt, stevige wind, en dan door die struiken enzo in de jungle, alles beweegt, dat geeft iig een next gen feelingHet water verder ook erg vet, hier en daar wat glitchy, maar al met al, eindelijk eens iets wat er beter uit ziet dan alle statische meuk.
spoiler: Gameplay
Die wind heeft ook behoorlijke invloed op de richting die je schip vaart. Af en toe kom je een wervelwind tegen en die pulled je schip gewoon zijn richting op. Dus daar moet je goed voor oppassen. Verder af en toe ook van die gigantische rol golven die je schip kunnen vernietigen als je hem niet met de boeg in de golf stuurt. Erg vet allemaal 
Daarnaast heeft mijn pc geen enkel probleem met het spel, al heb ik inderdaad ook nogal screen tearing met v-sync uit. Maybe fixed de day-one patch dat
Waarschijnlijk zal de game iets beter gaan presteren als de patch uit isZen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:03:
Ik speel alles max (minder legale versie) met FXAA, zonder issues, wel screen tearing als de neten, maar dat komt omdat V-Sync de FPS capt op 30 en dat wil geen enkele PC gamer
Ik heb een 670 en daar draait ie ook alles op Max, ook VSync uit
Hoeveel is zeker dat er een day one patch komt?
Al eens SweetFX geprobeerd in plaats van in-game AA ? Ik gebruik het veel, bevalt goed.Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:03:
http://sfx.thelazy.net/games/game/339/
Daarnaast doe ik aan "downsampling". Maak een hogere resolutie aan als de max van de monitor, de game wordt "gerenderd" op die hogere resolutie en daarna gedownsampled naar 1080p voor weergave.
Volgens velen geeft dit een beter beeld als AA en is het niet of nauwelijks zwaarder voor de GPU als AA.
IK merkte in de demo wel ook een FPS limiet vanwege CPU gebruik. veelal 100% op slechts 1 core (3770k), terwijl mijn 2 7870's slechts 60% belast werden.
Volgens Steam is de game 17 GB, de "demo" is 15, zo goed als geen verschil.
De pre-load is trouwens nu begonen bij Steam, vanavond om 19:00 onze tijd is de release in de US.
[ Voor 21% gewijzigd door RubbeR01 op 19-11-2013 14:07 ]
Wist niet eens dat het bestond, vanavond maar eens kijken of het wat is, is dat SweetFX dat downsampling? of doe je dat met wat anders?RubbeR01 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:00:
[...]
Al eens SweetFX geprobeerd in plaats van in-game AA ? Ik gebruik het veel, bevalt goed.
http://sfx.thelazy.net/games/game/339/
Daarnaast doe ik aan "downsampling". Maak een hogere resolutie aan als de max van de monitor, de game wordt "gerenderd" op die hogere resolutie en daarna gedownsampled naar 1080p voor weergave.
Volgens velen geeft dit een beter beeld als AA en is het niet of nauwelijks zwaarder voor de GPU als AA.
IK merkte in de demo wel ook een FPS limiet vanwege CPU gebruik. veelal 100% op slechts 1 core (3770k), terwijl mijn 2 7870's slechts 60% belast werden.
Volgens Steam is de game 17 GB, de "demo" is 15, zo goed als geen verschil.
De pre-load is trouwens nu begonen bij Steam, vanavond om 19:00 onze tijd is de release in de US.
Loopt goed, fps is hoog genoeg (ik neem niet genoegen met een schrale 30 fps), wel screentearing als een idioot zonder V-Sync, en met V-Sync een fps van 30 .. Komt vast wel een patchje voor.
Ik kon gister preloaden, maar dat was misschien 100mb ofzo, volgens de steamsite word de game pas donderdag avond gereleased, of is dat de Europese?
260.1 Mb, ik ben benieuwd wat daarvan de inhoud is..Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:29:
[...]
Ik kon gister preloaden, maar dat was misschien 100mb ofzo, volgens de steamsite word de game pas donderdag avond gereleased, of is dat de Europese?
SeetFX en downsampling zijn 2 verschillende dingen. Downsampling doe ik met CRU, omdat ik AMD heb.Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:29:
[...]
Wist niet eens dat het bestond, vanavond maar eens kijken of het wat is, is dat SweetFX dat downsampling? of doe je dat met wat anders?![]()
Loopt goed, fps is hoog genoeg (ik neem niet genoegen met een schrale 30 fps), wel screentearing als een idioot zonder V-Sync, en met V-Sync een fps van 30 .. Komt vast wel een patchje voor.
Nvidia guide ; http://screenarchery.wiki...ion_%E2%80%93_NVIDIA_only
pre-load gisteren was idd 260mb, maar vanaf vanmiddag kan je de hele 17 GB via steam pre-loaden
donderdag is de europese release, vrijdag pas UK, maar vandaag om 13:00 EST is de US release (19:00 NL).
Waarom zit er zoveel verschil tussen de digitale releases?
Ter info: Bij mijn Ubishop-account staat sinds een half uurtje een T&T code.
Gezien de ervaring met de xbox360 levering (voor m'n broertje), komtie morgen binnen!!
Gezien de ervaring met de xbox360 levering (voor m'n broertje), komtie morgen binnen!!
Mensen de multiplayer al geprobeerd? Is het alleen maar PvP zegmaar? of kanje bots toevoegen voor de humor en minder frustrerende ervaring?
Als zelfs Ubi ze officieel gaat verschepen, mag bol.com er ook wel aan beginnenMacchill schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:09:
Ter info: Bij mijn Ubishop-account staat sinds een half uurtje een T&T code.
Zijn er al meer mensen die iets bevestigd hebben?
[ Voor 6% gewijzigd door Dubrillion op 19-11-2013 19:29 ]
ok, steam versie is geinstalleerd, blijbaar 23 GB.
Kan ook play klikken, uplay wordt gestart, maar vraagt om een key, en steam geeft me geen key
Edit: restart Steam, en jawel, krijg mn key en kan spelen via uplay !
Kan ook play klikken, uplay wordt gestart, maar vraagt om een key, en steam geeft me geen key
[ Voor 20% gewijzigd door RubbeR01 op 19-11-2013 19:29 ]
Meeeeeeeeen je niet? Steam is normaal flink streng, dus dat verbaast me wel enig sindsRubbeR01 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:24:
ok, steam versie is geinstalleerd, blijbaar 23 GB.
Blijkbaar heeft ubisoft het spel al vrijgegeven, want ik heb het spel via uplay gekocht en ben hem ook al aan het downloaden.
mmm..vreemd op shop.ubi.com staat nog steeds 21 november.
mmm..vreemd op shop.ubi.com staat nog steeds 21 november.