Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
net gekocht met de tweakers kortingscode en inderdaad de downloads zijn vrijgegeven bij uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Razorbite schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:30:
Ik heb via steam gekocht en kon afgelopen vrijdagavond preloaden. Meestal is dit een teken dat een spel snel vrijgegeven gaat worden. Ik verwacht dinsdag. Iemand anders ervaring?
Selfie alert!

Had ik ff gelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Woot! Inderdaad zijn de digitale downloads vrijgegeven! Here we go..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Martell schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:22:
Woot! Inderdaad zijn de digitale downloads vrijgegeven! Here we go..... :D
Het is wel te merken download schommelt van 1MB/s-7.5MB/s (7.5 is mn max)
Wel handig om de proxy optie uit te zetten in uplay, het lijkt nu wel wat stabieler te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Even een vraagje: Als ik mijn code gewoon bij Uplay ingeef en daar installeer, heb ik dan ook de extra content van de Special Edition?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ja want de DLC zit of los in te voeren of gelijk in de code. Moet wel lukken volgens mij. Podver moet ik gewoon op de Bol te wachten. Alles en iedereen heeft hem al :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Bedankt! Wel vreemd dat je hem nog niet hebt van Bol.com, zijn die normaal niet altijd vroeger dan de release?

Edit: Hij is aan het downloaden! Resterende tijd is 3u?! Is dit bij iedereen het geval? Wanneer ik AC3 installeerde, duurde het slechts 30 min of zo...

[ Voor 41% gewijzigd door electrom op 19-11-2013 21:25 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Heb je een speciale editie gekocht dan, of wil je echt perse een cd hebben.
Anders annuleer je die van bol.com toch en bestel je hem via ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
electrom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:20:
Bedankt! Wel vreemd dat je hem nog niet hebt van Bol.com, zijn die normaal niet altijd vroeger dan de release?

Edit: Hij is aan het downloaden! Resterende tijd is 3u?! Is dit bij iedereen het geval? Wanneer ik AC3 installeerde, duurde het slechts 30 min of zo...
Zelfde hier via steam, download is 100% moet ie for some reason nog een half uur aanklungelen met uplay ofzo .. Ik verlang naar een tijd waar de uitgevers van hun eigen brakke programma's afstappen en Steam de hand schudden (EA, met Origin, Ubisoft, met uPlay, Rockstar, met .. ehm .. Social Club?)

Onder het installeren nog maar ff de "demo" spelen dan -___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Brackpc schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:24:
Heb je een speciale editie gekocht dan, of wil je echt perse een cd hebben.
Anders annuleer je die van bol.com toch en bestel je hem via ubisoft
Bol is ook streng met releasedatums. Voor de consoles kwam die eerder uit en heeft Bol ze ook snel verzonden. Ik hen ze wel de vraag gestuurd of die ook eerder kwam, maar ze zeiden van niet. Dat was wel voor steam en Uplay hem vrijgaven dus gok dat hij vannacht verstuurd wordt. Ik heb de buccanneer versie. Van AC wil ik altijd graag een special edition. Voor de rest normaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:30:
[...]

Zelfde hier via steam, download is 100% moet ie for some reason nog een half uur aanklungelen met uplay ofzo .. Ik verlang naar een tijd waar de uitgevers van hun eigen brakke programma's afstappen en Steam de hand schudden (EA, met Origin, Ubisoft, met uPlay, Rockstar, met .. ehm .. Social Club?)

Onder het installeren nog maar ff de "demo" spelen dan -___-
Ik ga geen demo spelen denk ik, meteen de volledige versie :) Wat kan je nota bene allemaal doen in die demo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 26-08 00:25
Dubrillion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:38:
[...]

Bol is ook streng met releasedatums. Voor de consoles kwam die eerder uit en heeft Bol ze ook snel verzonden. Ik hen ze wel de vraag gestuurd of die ook eerder kwam, maar ze zeiden van niet. Dat was wel voor steam en Uplay hem vrijgaven dus gok dat hij vannacht verstuurd wordt. Ik heb de buccanneer versie. Van AC wil ik altijd graag een special edition. Voor de rest normaal niet.
Precies dezelfde situatie hier, dus dan maar duimen dat de buccaneer (en de andere versies ook natuurlijk) worden verstuurd vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
icratox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:39:
[...]

Precies dezelfde situatie hier, dus dan maar duimen dat de buccaneer (en de andere versies ook natuurlijk) worden verstuurd vanavond.
Ik gok van wel. Ben Vrijdag vrij dus hoop dat hij anders vroeg komt. Ook hoop ik dat ik me savegame over kan zetten van de "demo" van Skidrow 8) . heeft iemand dit al gedaan ondertussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
electrom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:39:
[...]

Ik ga geen demo spelen denk ik, meteen de volledige versie :) Wat kan je nota bene allemaal doen in die demo??
Met de "demo" bedoel ik de gepirate versie -____-
Hilarisch wel, dat die een week eerder uit is, en ik na een uur de "demo" gespeeld te hebben de digital deluxe en de season pass op steam gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zen!th schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:41:
[...]

Met de "demo" bedoel ik de gepirate versie -____-
Hilarisch wel, dat die een week eerder uit is, en ik na een uur de "demo" gespeeld te hebben de digital deluxe en de season pass op steam gekocht heb.
Heeft het toch nog nut al dat "gepirate" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Zojuist mn eerste community event ge-unlocked. Een trade ship kun je aanvallen en 10.000 verdienen. Al je friends krijgen deze ook voor de komende 8 uur. Helaas nog te vroeg in het spel om dit schip aan te kunnen.

Zouden wat tweakers mij aub aan uplay als friend willen toevoegen ? username=RubbeRNL

Steam is http://steamcommunity.com/id/RubbeRNL/

[ Voor 7% gewijzigd door RubbeR01 op 19-11-2013 23:27 ]

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:36
Ik voeg je wel toe, heb het spel net binnen via Steam, is nog .Net framework aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Voeg mij ook maar ff toe, hamt4ro(steam) enVVyy(uplay). Ben wel benieuwd wat de meerwaarde is van kopen (behalve dat ubi er geld voor krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Hij staat bij mij op bol.com nog altijd als "Word Verwerkt", dus denk niet dat ie nog bezorgd word woensdag. Jammer, maar goed, dan zien we wel wanneer.

[ Voor 10% gewijzigd door icratox op 20-11-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb een schatkaart en krijg de melding dat ik de treasure tool moet gebruiken maar heb geen idee wat dat is laat staan hoe ik het moet gebruiken.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
icratox schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:10:
Hij staat bij mij op bol.com nog altijd als "Word Verwerkt", dus denk niet dat ie nog bezorgd word woensdag. Jammer, maar goed, dan zien we wel wanneer.
Ik heb ook geen mailtje gehad. Wel tergend vervelend. Als zelfs Steam en Uplay hem legaal vrij hebben gegeven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
MatMich schreef op woensdag 20 november 2013 @ 02:52:
Ik heb een schatkaart en krijg de melding dat ik de treasure tool moet gebruiken maar heb geen idee wat dat is laat staan hoe ik het moet gebruiken.
Iemand?
De treasure tool is je secundary weapon, dus je pistool, werpmessen of dergelijke. Dit selecteer je bij het wisselen tussen wapens, op de controller doe je dat met de vierpuntstoets, op toetsenbord zou ik het eigenlijk niet weten... wellicht Numpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik zit te twijfelen om mijn pakket bij Bol.com te annuleren en dan de ''Digital Deluxe'' versie aan te schaffen. Dan mis ik alleen me figurine van Edward. Scheelt wel 35Euro + je krijgt meer bonussen. Dan kan ik eventueel de Season Pass erbij nemen en ben ik nog goedkoper uit O-)

[ Voor 50% gewijzigd door Dubrillion op 20-11-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
En ja: daar is de driver. Vanavond even testen, alles staat klaar!

meuk: Nvidia GeForce/Ion 331.82 WHQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Dubrillion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:10:
Ik zit te twijfelen om mijn pakket bij Bol.com te annuleren en dan de ''Digital Deluxe'' versie aan te schaffen. Dan mis ik alleen me figurine van Edward. Scheelt wel 35Euro + je krijgt meer bonussen. Dan kan ik eventueel de Season Pass erbij nemen en ben ik nog goedkoper uit O-)
Precies wat ik gedaan heb. Heb er geen spijt van. Zojuist een flink aantal keren op "Verder" moeten drukken vanwege alle content in de game die ik daardoor heb 'vrijgespeeld'. _/-\o_ Daarnaast kun je ook met Aveline aan de slag, en inderdaad, de combinatie Deluxe Edition + Season Pass kost 60 euro (denk dat er nog wel wat keys vrij zijn van de Tweakers actie).

En zo'n figurine, ach, dat loopt toch alleen maar stof te happen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Martell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:23:
[...]

Precies wat ik gedaan heb. Heb er geen spijt van. Zojuist een flink aantal keren op "Verder" moeten drukken vanwege alle content in de game die ik daardoor heb 'vrijgespeeld'. _/-\o_ Daarnaast kun je ook met Aveline aan de slag, en inderdaad, de combinatie Deluxe Edition + Season Pass kost 60 euro (denk dat er nog wel wat keys vrij zijn van de Tweakers actie).

Ik heb hetzelfde gedaan. Artbook en andere toevoegingen heb ik niet veel aan. Nu heb ik ook de Seasons Pass erbij genomen en scheelt het alsnog 30 euro met de Buccanneer van Bol.com. Krijg je misschien tien uur meer met alle DLC enz voor toch een flinke smak minder. Figurine die achteraf te bestellen is bij Ubisoft vind ik eerlijk gezegd nog mooier ook. Mooi cadeau voor Kerst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Martell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:23:
[...]

Moet je de game opstarten voordat je de dlc krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik kreeg bij me bestelling te zien dat het in Uplay zichtbaar zou zijn. Ik denk wel dat het allemaal verwerkt is in de game die je aanschaft. Had ik bij deel III ook. Nu vanavond op het gemakkie de download aanzetten. Heb er tot nu toe ook geen spijt van. Kan de figurine altijd nog achteraf bestellen. Die vind ik nog mooier ook. Helaas voor Bol zijn ze nu wel een bestelling kwijt, mja moeten ze maar opletten en Tweakers forum lezen dat Steam en Uplay ze al vrij gaven ;)

Zijn er mensen die de demo van Skidrow gespeeld hebben en de savegame over gezet hebben naar de legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Als ik vragen mag, wat bedoelde je met extra bonussen? Degene die je krijgt met de season pass of zijn er uberhaupt nog andere bonussen die je niet hebt in de buccaneer editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Martell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:55:
[...]

De treasure tool is je secundary weapon, dus je pistool, werpmessen of dergelijke. Dit selecteer je bij het wisselen tussen wapens, op de controller doe je dat met de vierpuntstoets, op toetsenbord zou ik het eigenlijk niet weten... wellicht Numpad?
Werpmessen? Die zijn me nog niet opgevallen .. Hoe kom je daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik had er toevallig 1 in het begin van het spel door iemand te robben toen hij dood was. Maar ik heb ze daarna niet meer gezien of gekregen tbh.

http://uk.ign.com/wikis/a...lack-flag/Throwing_Knives

Blijkbaar bij die snelle dudes kan je ze krijgen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dubrillion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:44:
Ik kreeg bij me bestelling te zien dat het in Uplay zichtbaar zou zijn. Ik denk wel dat het allemaal verwerkt is in de game die je aanschaft. Had ik bij deel III ook. Nu vanavond op het gemakkie de download aanzetten. Heb er tot nu toe ook geen spijt van. Kan de figurine altijd nog achteraf bestellen. Die vind ik nog mooier ook. Helaas voor Bol zijn ze nu wel een bestelling kwijt, mja moeten ze maar opletten en Tweakers forum lezen dat Steam en Uplay ze al vrij gaven ;)

Zijn er mensen die de demo van Skidrow gespeeld hebben en de savegame over gezet hebben naar de legale versie?
Niet geprobeerd, is vermoedelijk ook niet mogelijk daar je met DLC's en geen uplay met de skidrow demo.

Sowieso heb ik een hoop nutteloze meuk gekocht in de demo, dus wat dat betreft begin ik liever overnieuw zonder dat ik al die miskopen doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
icratox schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:12:
Als ik vragen mag, wat bedoelde je met extra bonussen? Degene die je krijgt met de season pass of zijn er uberhaupt nog andere bonussen die je niet hebt in de buccaneer editie?
Uhm bij de digital deluxe krijg je de Aveline missies erbij+ wat extra singleplayer outfits en wapens die niet bij de Bucvanneer zitten. Heb ook de season pass dus hopelijk komen er betere DLC dan deel III. Vond die Washington missies helemaal niet bij Assassins passen. De missies met Adewale lijken me daarnaast dan weer erg gaaf :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
tijd om verder te gaan met spelen :)
als iemand interresse heeft ik stream op: http://www.twitch.tv/brackpc (geen commentaar just gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Patch op ps4 is uitgekomen en is dus nu 1080p ipv 900p icm een nieuwe AA methode.
http://www.neogaf.com/for...p=90569273&postcount=1502
Ziet er heel strak uit.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ook 60fps? 900p is wel echt een niet 2013 resolutie om eerlijk te zijn, weet niet vanaf wanneer wanneer ik 1080p gamede, maar mijn huidige scherm heb ik 3 jaar nu -__- Die daarvoor was 1440x900 denk ik.

Nieuwe AA methode? als in, AA wat al jaren bekend is op PC? of ook echt iets nieuws :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Zojuist ook mijn bol.com bestelling geannuleerd en hem bij Uplay besteld. 30 euro goedkoper en dan ook nog een season pass was het wel waard :D. Vanavond is lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nee het is 30fps, native 1080p Met een spciale AA methode door hun zelf gemaakt speciaal voor ps4 en xbone. Xbone is btw als de rumors kloppen of ook 900p of 720p. Alleen ps4 is naar 1080p geschopt.
En ja tuurlijk op pc is het allemaal mooier en beter te maken, maar een ps4 kost maar 400 euro. Dat koste mijn 680gtx niet eens bij release(500+ euro) en die had al moeite met assassins creed 3 met alles max(wel txaa aan dan)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
NL-RaVeR schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:58:
Zojuist ook mijn bol.com bestelling geannuleerd en hem bij Uplay besteld. 30 euro goedkoper en dan ook nog een season pass was het wel waard :D. Vanavond is lekker spelen :)
Bol.com krijgt een zware dag denk ik. Ik gok niet dat wij de enige zijn :+

http://www.bol.com/nl/p/a...edition/1004004013673564/
HAHAHAHAH hij staat nu morgen in huis... Ik had ze vanmorgen voor ik hem annuleerde even gemaild.... Zijn ze toch net te laat.

[ Voor 23% gewijzigd door Dubrillion op 20-11-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:18:
[...]

Bol.com krijgt een zware dag denk ik. Ik gok niet dat wij de enige zijn :+
Gewoon een stomme communicatiefout -> als wij deze informatie al hebben, dan heeft dikkeafzetter.com m zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Razorbite schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:19:
[...]

Gewoon een stomme communicatiefout -> als wij deze informatie al hebben, dan heeft dikkeafzetter.com m zeker
Nou ja dikkeafzetter... Ik vind Bol.com over het algemeen altijd erg goed. Misschien niet de service van Coolblue of CDROMLAND, maar wel een goede webwinkel. Retourneren en annuleren is altijd goed geregeld. Jammer dat ze er dit keer naast grijpen. Ik betrap mezelf er op dat ik vaak als eerste bij Bol.com bestelt en er later betere deals verschijnen. Dit is echter pas van het laatste jaar ofzo. Daarvoor altijd bij Bol.com bestellen. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 20-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Precies wat ik bedoel. Een goede deal is er (vrijwel) nooit te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Assassin's Creed 3 liep ook voor geen meter, Black Flag loopt met FXAA alles max verder op een gtx 580, zou 680 moet dus wel wat meer AA kunnen ;)

Met AC3 had ik textures allemaal op standje net niet staan, en nog was het niet lekker vloeiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Saturn heeft de PS3 versie voor €35, kun je daar niet mer ideal betalen. Alleen rembours, cadokaart of paypal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Dan maak je toch een paypal account aan en koppel je die direct aan je bankrekening?

Zelfde idee als iDeal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Notna schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:51:
Dan maak je toch een paypal account aan en koppel je die direct aan je bankrekening?

Zelfde idee als iDeal ;)
PayPal is iDeaal O-) O+

Ik moet wel zeggen dat digitaal kopen wel een beetje de lol van het pakket ontvangen weghalen.
Wachten op je pakket, uitpakken, installeren en spelen is toch altijd wel leuk O+
Jammer dat Tweakers een veel betere aanbieding had dan Bol.com O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Dubrillion op 20-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47
(PC) Misschien dat iemand dit weet.
Ik heb de Uplay PC versie, bij installatie gezegd dat deze op een andere schijf geinstalleerd moest worden maar staat nu toch op de C drive.
Is een SSD die nu gelijk bijna vol staat, iemand die daar toevallig een workaround voor heeft.
Effe ernaar gegoogled maar geen oplossing gevonden, is wel lekker snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:53:
[...]

...

Ik moet wel zeggen dat digitaal kopen wel een beetje de lol van het pakket ontvangen weghalen.
Wachten op je pakket, uitpakken, installeren en spelen is toch altijd wel leuk O+

...
Downloaden, unzippen, ect. is de moderne variant. Welkom in 2013! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
shaiwa887 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:19:
(PC) Misschien dat iemand dit weet.
Ik heb de Uplay PC versie, bij installatie gezegd dat deze op een andere schijf geinstalleerd moest worden maar staat nu toch op de C drive.
Is een SSD die nu gelijk bijna vol staat, iemand die daar toevallig een workaround voor heeft.
Effe ernaar gegoogled maar geen oplossing gevonden, is wel lekker snel ;)
Je zou kunnen kijken of je in Uplay de installatie locatie van games kan wijzigen.
Sinds kort (lees:het viel me pas op) kan je via Steam verschillende installatie locaties(schijven) aanhouden.

Waarschijnlijk staat Uplay zelf wel op je andere schijf ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zen!th op 20-11-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Zen!th schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:43:
[...]

Je zou kunnen kijken of je in Uplay de installatie locatie van games kan wijzigen.
Sinds kort (lees:het viel me pas op) kan je via Steam verschillende installatie locaties(schijven) aanhouden.

Waarschijnlijk staat Uplay zelf wel op je andere schijf ;)
Dit betekend wel dat je opnieuw moet installeren. Maar een andere schijf is inderdaad gemakkelijk in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Razorbite schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:41:
[...]

Moet je de game opstarten voordat je de dlc krijgt?
Ja, heel krom was dat geregeld. Heb de Uplay Deluxe Edition via Tweakers, de eerste keer dat ik opstartte kreeg ik al een paar rewards, niet al te veel. Daarna heb ik het spel afgesloten en een paar minuten later wederom opnieuw opgestart, en toen kreeg ik de Black Island, Sacrficed Secrets etc etc missies, Aveline missies, en de outfits van Altaïr, Ezio en Connor.

Het wordt nu wel lastig kiezen tussen de Captain Morgan outfit en de Edward the Legend outfit... :+

Overigens een tip: log in met je Uplay account op https://acinitiates.com/. Vanaf level 3 krijg je nog 2 speciale zeilen voor je schip (waarvan één met zwarte zeilen en een doodshoofd, nice!) en een Sea Shanty: "The Maid of Amsterdam".

[ Voor 3% gewijzigd door Martell op 20-11-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47
Razorbite schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:51:
[...]

Dit betekend wel dat je opnieuw moet installeren. Maar een andere schijf is inderdaad gemakkelijk in te stellen.
Kon het wel instellen maar staat nu toch op m'n C drive, zal eens kijken wat een herinstallatie doet.
@Zen!th: In steam is het idd nu heel makkelijk aan te passen. Tijden de installatie kreeg je de optie om de installatie mappen aan te passen maar staat nu toch op de locatie die er standaard stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Martell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:54:
[...]

Overigens een tip: log in met je Uplay account op https://acinitiates.com/. Vanaf level 3 krijg je nog 2 speciale zeilen voor je schip (waarvan één met zwarte zeilen en een doodshoofd, nice!) en een Sea Shanty: "The Maid of Amsterdam".
Je krijgt per levelstijging extra bonussen als ik goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Razorbite schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:24:
[...]

Je krijgt per levelstijging extra bonussen als ik goed begrijp?
Klopt, maar eenmalig zo'n bundel voor in de game voor zover ik weet. De rest van de beloningen zijn nog verborgen of niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Heeft iemand al goed naar die acinitiates.com gekeken? Lijkt me opzich wel leuk, maar linkt niet lekker met mijn uplay account .. Geeft ie bij jullie ook guest-gebrabbel aan? of wel je uplay meuk, als ik kijk bij men profile herken ik niets wat wel bij mijn uplay staat.

Vanavond maar eens allebei tegelijk inloggen en kijken of het dan wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Op Uplay heb je het tabje DLC. Als je de seasonpass hebt zie je een plaatje wat lijkt op Blackbeard. Toekomstige DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Dubrillion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:49:
Op Uplay heb je het tabje DLC. Als je de seasonpass hebt zie je een plaatje wat lijkt op Blackbeard. Toekomstige DLC?
Daar lijkt het op. Waarschijnlijk een multiplayer DLC gezien de achievements/trophies: http://www.xbox360achieve...ckbeard-s-Wrath--DLC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Erg jammer dat OKS nog steeds geen keys heeft :(

Is het trouwens mogelijk om van de normale editie de special editie te switchen als je de normale al gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Basekid schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:54:

Is het trouwens mogelijk om van de normale editie de special editie te switchen als je de normale al gekocht hebt?
Ik denk dat je dan de extra pakketten los moet kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
Basekid schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:54:

ik weet van steam dat je bij far cry 3 kon updaten naar de digital deluxe editie, na een tijdje, weet niet of dat meteen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Nu online
Ok merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zo de download is eindelijk klaar. Ik gaat ook lekker overnieuw beginnen :)

• Zen!th
Hetzelfde gister avond gedaan, beetje met die ACinitiates gespeeld, is opzich wel leuk, alleen sommige challenges kan je nog niet aan het begin en moet je ze cancelen ;) Verder brengt het leuke variatie mee met de game! :)

Irriterent wel is dat je nu al die chests, al die music dingen weer opnieuw moet pakken, dat hangt me wel de keel uit ;)

• Razorbite
Ik heb gisteravond 2 uur gespeeld, maar je wordt wel erg aan het handje gehouden in het begin. Ik wil gewoon los in de wereld! :D

• NL-RaVeR
Razorbite schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:02:
Ik heb gisteravond 2 uur gespeeld, maar je wordt wel erg aan het handje gehouden in het begin. Ik wil gewoon los in de wereld! :D
Dat kun je al vrij snel. Je moet ff door de eerste 3 sequences heen waarna je alle basics hebt. Tussendoor kun je al hier en daar verkennen etc.

Verder ook mooi dat Uplay tegenwoordig direct naar twitch kan streamen :). Alleen weet iemand of je dan ook kan aangeven dat je niet alleen wil streamen, maar ook je video kan "opslaan" bij twitch.tv (via Uplay)?

• Zen!th
NL-RaVeR schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:27:
[...]

Dat kun je al vrij snel. Je moet ff door de eerste 3 sequences heen waarna je alle basics hebt. Tussendoor kun je al hier en daar verkennen etc.

Verder ook mooi dat Uplay tegenwoordig direct naar twitch kan streamen :). Alleen weet iemand of je dan ook kan aangeven dat je niet alleen wil streamen, maar ook je video kan "opslaan" bij twitch.tv (via Uplay)?
Kost dat streamen veel pc resources en interewebs bandbreedte, of is het redelijk strak gecompressed?

Heb de optie wel gezien in Uplay, alleen opslaan niet, maar misschien moetje dat zelf in twitch instellen?

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Heeft iemand de companion app (het tweede scherm) al geprobeerd op een tablet? Ik heb de companion app op mijn iPad geinstalleerd, en dat werkt echt ongelooflijk prettig. Een interactieve kaart, een progression tracker, je piraten liederen beluisteren en ga zo maar door. Allemaal real-time. Wat een gave toevoeging :D

[ Voor 29% gewijzigd door delta1 op 21-11-2013 22:24 ]

• Zen!th
Collega van mij neemt morgen zijn iPad mee, moet je ze allebei tegelijk aanhebben? of kan de companion app ook los?

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

delta1 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:22:
Heeft iemand de companion app (het tweede scherm) al geprobeerd op een tablet? Ik heb de companion app op mijn iPad geinstalleerd, en dat werkt echt ongelooflijk prettig. Een interactieve kaart, een progression tracker, je piraten liederen beluisteren en ga zo maar door. Allemaal real-time. Wat een gave toevoeging :D
Anders lees je even wat post terug ;)

Had dezelfde bevindingen als jij overigens. Uitermate handig in het gebruik hoewel ik het gedurende de tussen uurtjes vooral gebruik voor Kenways Fleet te managenen zodoende geld te farmen.

@hierboven; ze werken ook onafhankelijk van elkaar maar de live map bijv. Wertk niet zonder dat de game ook aan is.

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 21-11-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik ben wel erg onder de indruk van het water. Ook hoe het van de boot afdruipt na een flinke golf draagt bij aan dat idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Nu online
Ja hoe de boot door/op van die grote golven crasht is echt nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren avond besteld bij Saturn voor de Xbox 360 voor maar €35,99 en vind deze games heerlijk spelen op een gameconsole .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gisteravond ps3 account en uplay account gelinkt en dus ingelogd gespeeld, moet zeggen dat de game daarna minder soepel liep.
Guards die verdwijnen en bijna vlak voor je neus weer spawnen, en meer/vaker framerate drops dan met "offline" spelen.
Moet ook zeggen dat elke zucht, scheet of gespotte makreel gedeeld wordt met vrienden in uplay wel een beetje overdreven is. 8)7

Dus maar weer gewoon lekker uitgelogd spelen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Het valt mij op de pc op dat NPC's regelmatig te laat binnen je field of view worden geplaatst (soort pop in). Heeft dit iets met mijn instellingen te maken of ervaren jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
hmmdat heb op de ps3 ook wel eens.
Zou zo maar kunnen dat het game gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Grrrr ik heb een bug. Bij 1 van de assassin contracts is het schip ontsnapt. Toen kreeg ik later een melding dat het schip terug was, maar hoe vaak ik het schip ik laat zinken me contract gaat niet over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dubrillion schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:28:
Grrrr ik heb een bug. Bij 1 van de assassin contracts is het schip ontsnapt. Toen kreeg ik later een melding dat het schip terug was, maar hoe vaak ik het schip ik laat zinken me contract gaat niet over :S
Heb ik ook gehad, dat schip ging bij mij Docken, en toen kon eindelijk die kerel van het schip af, en heb ik em 50x gestoken met die hidden blades, koste me een half uur voor 1 assassination ;)

Ik zou ff de game rebooten, en dan naar het schip zwemmen (dus niet aanvallen). Dan moetje die kerel neer kunnen steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Zen!th schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:33:
[...]
Kost dat streamen veel pc resources en interewebs bandbreedte, of is het redelijk strak gecompressed?
Heb de optie wel gezien in Uplay, alleen opslaan niet, maar misschien moetje dat zelf in twitch instellen?
Naar mijn idee niet, maarjah, heb dan ook wel flinke specs dusjah. Verder goede kwaliteit. Kan de save optie helaas niet vinden. Normaal stel je dat in je streaming client in en niet bij twitch. Agjah, misschien komt dat nog.

Kreeg gister ook nog een melding ingame: Your now ranked 201 as most progressive pirate :D. Echt supertoffe game :D

Vindt alleen jammer dat ik de companion app niet kan gebruiken. Mijn HTC One X is niet ondersteund en voor de Surface RT is ie er (nog) niet :(

[ Voor 9% gewijzigd door NL-RaVeR op 22-11-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
NL-RaVeR schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:35:
[...]

Naar mijn idee niet, maarjah, heb dan ook wel flinke specs dusjah. Verder goede kwaliteit. Kan de save optie helaas niet vinden. Normaal stel je dat in je streaming client in en niet bij twitch. Agjah, misschien komt dat nog.

Kreeg gister ook nog een melding ingame: Your now ranked 201 as most progressive pirate :D. Echt supertoffe game :D

Vindt alleen jammer dat ik de companion app niet kan gebruiken. Mijn HTC One X is niet ondersteund en voor de Surface RT is ie er (nog) niet :(
ik heb ook dikke specs dus daar moet t niet aan liggen!

En ik kreeg de melding nr. 304 (met 2,5 uur spelen? :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Net even de Companion App geinstalleerd ;) Vanavond kijken hoe het werkt als de game aan staat.

De meeste items zijn aan het begin goed gesynced, behalve men time played, maar die zal wel updaten als ik de game en de app aan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
[...]

progressive moet zijn prosperous ?

Die community events kun je bakken met geld verdienen. 10.000 voor een royal convoy en 4.000 voor een white whale !
En je uplay vrienden uithelpen met Kenways Fleet geeft ook goede extra's. Voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Die White Whale heb ik nog niet gevangen, kan je dat vanaf het begin doen? (zodra je je JackDaw hebt?) Of moetje daar eerst iets in de main story doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Zen!th schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:18:
Die White Whale heb ik nog niet gevangen, kan je dat vanaf het begin doen? (zodra je je JackDaw hebt?) Of moetje daar eerst iets in de main story doen?
Je kunt prima gelijk die kant op varen, denk alleen dat je een tekort aan harpoenen zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
Flex0r schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:21:
[...]

Je kunt prima gelijk die kant op varen, denk alleen dat je een tekort aan harpoenen zal hebben.
Rowboat full upgrade en die andere 2 de 2e stap (elite is niet nodig)
Met rowboat 2 lukte het mij niet, wel slechts 1 poging gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:49
RubbeR01 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:23:
[...]

Rowboat full upgrade en die andere 2 de 2e stap (elite is niet nodig)
Met rowboat 2 lukte het mij niet, wel slechts 1 poging gedaan.
Ik had de eerste ook in 1 keer, overigens wel net aan maar ik miste dan ook 2 keer het moment dat de vis met zn staart gaat slaan (boot en harpoenen wel volledig uitgerust).

Zit nu met 25 uur speeltijd aan het begin van sectie 6 en ondanks glitches die ik ben tegengekomen (eerder genoemde pop-uppen van soldaten, of zelfs alleen maar zwevende pistolen waar een heel manneke had moeten staan/lopen) is het werkelijk een heerlijke game weer... Topserie dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Wat wel opvallend is: de oude glitches zijn erg hardnekkig.

Ik bedoel: popup, plotseling tegen muren oprennen (waarom is sprint dezelfde button als freerun??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Zen!th schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:16:
Net even de Companion App geinstalleerd ;) Vanavond kijken hoe het werkt als de game aan staat.

De meeste items zijn aan het begin goed gesynced, behalve men time played, maar die zal wel updaten als ik de game en de app aan heb ;)
Sterker nog, die synced alleen als je game en de app tegelijk aanstaan. Anders doet hij er helemaal niets mee (howel je progress kwa objectives wel synced.....)

Met name voor schatkaarten en het managen van je fleet is de app een uitkomst
Razorbite schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:33:
Wat wel opvallend is: de oude glitches zijn erg hardnekkig.

Ik bedoel: popup, plotseling tegen muren oprennen (waarom is sprint dezelfde button als freerun??)
We zitten wat dat betreft weer op AC II niveau, vindt ik ook. Te vaak zit er een memory leak in (vallen door de grond heen), zit je vast achter een kiezelsteen of gaat hij X kant op springen als je dat toch echt niet doet

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 22-11-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Had laatst een bugje dat een NPC ongeveer een meterje of 10 achter het achtersteven zweefde na een zeeslag. _O-
Gelukkig verdween hij wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Notna schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:36:
[...]

Sterker nog, die synced alleen als je game en de app tegelijk aanstaan. Anders doet hij er helemaal niets mee (howel je progress kwa objectives wel synced.....)

Met name voor schatkaarten en het managen van je fleet is de app een uitkomst

[...]

We zitten wat dat betreft weer op AC II niveau, vindt ik ook. Te vaak zit er een memory leak in (vallen door de grond heen), zit je vast achter een kiezelsteen of gaat hij X kant op springen als je dat toch echt niet doet
Owww okee, helder ;) nahja men fleet kan ik nog niet managen, dus ik moet even afwachten na welke missie je dat unlockt.

Klopt, erg irritant, als je nou gewoon voor freerunnen een knop hebt (in my case shift) en vervolgens kan freerunnen, maar zodra je een muur wil GAAN beklimmen freerunnen+springen (in my case shift+spatie).

Dan ren je niet rond om te ontsnappen en hang je perongeluk voor 4 guards aan een dakgoot ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Zen!th op 22-11-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
[...]

Heb de Companion app wel op m'n One X geinstalleerd. Heb het .apk bestand gedownload via http://wiiare.in/12141-as...anion-app-fur-androidios/ (credits to Notna), waarop ik 'm direct installeerde op de telefoon ipv ook die extra package te downloaden. Installatie verliep prima, en eenmaal geinstalleerd ging de app uit zichzelf een in-app "update" downloaden. Na een minuut of wat was ie klaar en kon ik 'm volledig gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Is er ook een manier om het op je iPhone te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Zojuist is er een update verschenen, die het standaard beschikbaar maakt voor zowel Android tablets als telefoons! Wellicht is die update ook al voor iPhones verschenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 23:46

db87

Mach 2 GT modded

Essentiële tip voor AMD gebruikers:

Gebruik Radeon Pro om triple buffering te forceren, het spel wordt daarmee een stuk beter speelbaar.
De in-game Vsync optie zorgt voor onnodig veel input-lag en framedrops, zonder Vsync heb je behoorlijk veel tearing omdat AC4 regelmatig onder de 60fps duikt.

Afbeeldingslocatie: http://i99.photobucket.com/albums/l281/db87/ac41.png

Afbeeldingslocatie: http://i99.photobucket.com/albums/l281/db87/ac42.png

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Martell schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:30:
Zojuist is er een update verschenen, die het standaard beschikbaar maakt voor zowel Android tablets als telefoons! Wellicht is die update ook al voor iPhones verschenen. :)
linkje? De versie in de google play store is nog niet geupdate namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Weet je dat zeker?
Volgens mij wel want eerder was de app niet compatible met mijn htc maar nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Is de companion app alleen voor tablets? Hij zegt dat hij niet geschikt is voor mijn Xperia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Flex0r schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:49:
Weet je dat zeker?
Volgens mij wel want eerder was de app niet compatible met mijn htc maar nu wel.
Zeker, net gechecked. Mijn Xperia M is (nog steeds) niet compatible. Gaat over versie 2.1 van 21 november 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Dan hebben we het over dezelfde versie. En als je nu de link volgt naar het apk bestand een paar berichten hierboven? Zo heb ik 'm voor deze laatste update erop gezet.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste