Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Zen!th schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:33:
[...]

Heb ik ook gehad, dat schip ging bij mij Docken, en toen kon eindelijk die kerel van het schip af, en heb ik em 50x gestoken met die hidden blades, koste me een half uur voor 1 assassination ;)

Ik zou ff de game rebooten, en dan naar het schip zwemmen (dus niet aanvallen). Dan moetje die kerel neer kunnen steken ;)
Heb ik allebei geprobeerd. Lukt helaas niet. Nu blijft er in me beeld staan dat ik me target nog moet afmaken.... Niet gamebrakend maar wel vervelend. Heb net me eerste Man o War geplunderd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Martell schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:53:
[...]
Heb de Companion app wel op m'n One X geinstalleerd. Heb het .apk bestand gedownload via http://wiiare.in/12141-as...anion-app-fur-androidios/ (credits to Notna), waarop ik 'm direct installeerde op de telefoon ipv ook die extra package te downloaden. Installatie verliep prima, en eenmaal geinstalleerd ging de app uit zichzelf een in-app "update" downloaden. Na een minuut of wat was ie klaar en kon ik 'm volledig gebruiken. :+
Thanks for the info. Ga ik vanaaf proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
NL-RaVeR schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:31:
[...]

Thanks for the info. Ga ik vanaaf proberen :D
Ik hoop t voor je, momenteel zijn de servers down ...................

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Typisch .. Was bij de Release van FC3 ook ;) constant servers down, ook toen had ik een originele en een gepirate versie op mijn PC geinstalleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik sta echt verbaasd hoe soepel en snel die companion app telkens bijgewerkt wordt na elke missie/plundering.
Petje af voor Ubisoft wat dat betreft. _/-\o_

Dat in tegenstelling tot de game waar missies soms niet te voltooien zijn of halverwege blijven hangen. :F

[ Voor 26% gewijzigd door Flex0r op 22-11-2013 23:57 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nu moeten ze hem alleen nog even bijwerken naar Android 4.4 ;). Ik krijg alleen een zwart scherm te zien. Ik heb nog steeds dat een contract niet meer op me map verschijnt. Dus ik hoopte dat hij dan op me companion app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Wauw, kom er net (pas) achter dat er treasure maps te verdienen zijn met de companion app. Wat gaaf! Er kunnen niet genoeg van die dingen in de game zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik begrijp niet hoe de treasure maps werken. Aan de hand van de coordinaten moet je een schat vinden, maar als ik op kaart kijk dan zie ik de coördinaten niet veranderen. Bovendien zie ik allemaal schatkisten op de kaart staan, maar als je naar een kist loopt dan kan je niets doen.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Als je je pointer ergens klikt op de map, als waypoint zegmaar, dan zie je de coordinaten erbij staan.

Die komen altijd EXACT overeen met een icoontje op de kaart. Dus als de schat ergens in Havana ligt dan heeft je treasuremap de coordinaten die je ziet als je je waypoint op Havana klikt.

Daar is het dan vervolgens zoeken naar iets wat je herkent op je treasuremap. Niet heel moeilijk te vinden.

Tevens als je ergens aankomt waar je een treasuremap van hebt dan zegt ie in beeld deze locatie lijkt op een treasuremap, open je tool etc.

:)

=edit=
Ergo: de coordinaten veranderen niet met je pijltje mee, je moet ergens een navpointer neerzetten en dan zie je welke coordinaten daarbij horen :)

[ Voor 12% gewijzigd door vosss op 23-11-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
als ik een waypoint plaats op de kaart, dan blijven de coordinaten hetzelfde. Hoe kan je dan ooit een schat vinden met behulp van die coordinaten?

[ Voor 32% gewijzigd door drernie op 23-11-2013 12:09 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
Zoeken naar iets herkenbaars op de schatkaart. Ze zijn echt niet moeilijk te vinden.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
wat hebben de coordinaten dan voor nut als die niet op de kaart terug te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
je weet welk eiland je moet hebben of welke kaart je moet bestuderen als je op een eiland bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De game geeft ook aan als je een map hebt voor de plek waar je bent. Verder zijn die coordinaten er iid voor zodat je weet welke plek ze zijn. De exacte plek is een beetje ouderwrtsch zoekwerk zoals een echte piraat dat hoort te doen ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoevich
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 08:14
Weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb problemen met de PC versie van Black Flag via uPlay.

Mijn systeem is al 2x compleet vastgelopen. Het geluid speelt wel door, maar beide schermen worden zwart en ik kan echt helemaal niks meer. Cold reboot is de enige oplossing.

Overigens heb ik gisteren de game een paar uur lekker kunnen spelen, en vandaag doet ie ineens alsof ik het spel met een controller speel terwijl ik gewoon het toetsenbord gebruik! Mijn keyboard instellingen staan goed ingesteld, maar op dit moment werken zowel muis als toetsenbord helemaal niet meer en kan ik edward niet eens meer bewegen. Nog meer mensen die hier last van hebben??

Afbeeldingslocatie: http://piclair.com/data/r2yjb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Neem aan dat die Companion app ook met de vita werkt. Werkt dit van uit de game of moet ik downloaden uit ps store??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

De companion app er enkel voor telefoons en tablets op iOS of Android, niet op de Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Het begon leuk maar ik vind dat vaar gedoe echt helemaal niks, lastig omslachtig en helemaal niet AC.
Ik denk dat ik deze verder links laat liggen.
De oorspronkelijke sfeer is wat mij betreft helemaal weg en nogmaals ik vind dat accent op dat varen ruk als ik dat zou willen koop ik wel een piraten game.
Dit heeft helemaal niets meer van doen met de titel.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel een beetje of ik deze game vrijdag wel of niet mee moet nemen voor de ps4.
Ac1 en 2 konden me niet echt boeien (gek genoeg wel uitgespeeld) maar AC BrotherHood en die daarna (naam even kwijt) weer wel. Vooral het zoeken naar verborgen schatten in die kerkers vond ik erg leuk. Zit dat er weer in?

Ik heb 4 ook gespeeld maar daar kon ik dan weer niet echt inkomen gek genoeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
MatMich schreef op zondag 24 november 2013 @ 01:21:
Het begon leuk maar ik vind dat vaar gedoe echt helemaal niks, lastig omslachtig en helemaal niet AC.
Ik denk dat ik deze verder links laat liggen.
De oorspronkelijke sfeer is wat mij betreft helemaal weg en nogmaals ik vind dat accent op dat varen ruk als ik dat zou willen koop ik wel een piraten game.
Dit heeft helemaal niets meer van doen met de titel.
Jammer.
Ik denk er gelijkaardig over. Ik zit ondertussen aan de 6e sequentie en een aantal missies vond ik zeer goed bedacht en leuk om te spelen. Het gedoe met de boten vind ik ook een stuk minder. De eerste paar keer is het een leuke afwisseling, vooral het aan boord gaan en 10-15 manschappen doden + een extra opdracht uitvoeren, maar daarna wordt het wel zeer repetitief. Wat verder wordt het kapen van een boten ook veel moeilijker zodat je eerst wat moet 'grinden' en makkelijke targets kapen voor hout & metaal om je boot te kunnen upgraden. Ook het jagen, verzamelen van fragmenten, liederen en schatkisten is meer dan uitgebreid genoeg...

Het verkennen van de eilandjes vind ik wel ok. Bizar vind ik wel dat na elke missie Ubisoft om een waardering vraagt, dat haalt me toch elke keer wat uit het spel.

Zelf vind ik de ACII-reeks voorlopig de beste! Het verkennen van Rome en andere Italiaanse steden is echt ongeëvenaard.

Voorlopig zie ik ACIV wat los van de reeks, de verhaallijn over tempeliers en moordenaars komt maar sporadisch aan bod en de setting is anders. Het is een vermakelijke game die ik wel zal uitspelen, maar minder leuk dan de voorgaande delen. 6/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoevich
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 08:14
En toch vind ik AC4 tot nu toe beter/leuker dan AC3. Ik ben nog maar in sequentie 2 door bovenstaande bug (zie mijn eerdere post) maar het feit dat je ongeveer direct kan beginnen met het spelen van edward, en niet eerst door eeuwige intro videos/dialogen moet doorlopen of eerst 4 sequenties met een andere character moet gaan spelen.

Wat dat betreft heb ik met deze game gelijk veel meer een Assassins Creed gevoel dan met AC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:32
Aegir81 schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:33:
[...]

Ik denk er gelijkaardig over. Ik zit ondertussen aan de 6e sequentie en een aantal missies vond ik zeer goed bedacht en leuk om te spelen. Het gedoe met de boten vind ik ook een stuk minder. De eerste paar keer is het een leuke afwisseling, vooral het aan boord gaan en 10-15 manschappen doden + een extra opdracht uitvoeren, maar daarna wordt het wel zeer repetitief. Wat verder wordt het kapen van een boten ook veel moeilijker zodat je eerst wat moet 'grinden' en makkelijke targets kapen voor hout & metaal om je boot te kunnen upgraden. Ook het jagen, verzamelen van fragmenten, liederen en schatkisten is meer dan uitgebreid genoeg...

Het verkennen van de eilandjes vind ik wel ok. Bizar vind ik wel dat na elke missie Ubisoft om een waardering vraagt, dat haalt me toch elke keer wat uit het spel.

Zelf vind ik de ACII-reeks voorlopig de beste! Het verkennen van Rome en andere Italiaanse steden is echt ongeëvenaard.

Voorlopig zie ik ACIV wat los van de reeks, de verhaallijn over tempeliers en moordenaars komt maar sporadisch aan bod en de setting is anders. Het is een vermakelijke game die ik wel zal uitspelen, maar minder leuk dan de voorgaande delen. 6/10.
Je kan dat vragen om feedback uitzetten onder de online opties. Heb ik ook gedaan om precies die reden die jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:32
Pfff wat is die acinitiates sites trouwens een groot gebugged drama. Inloggen werkt zo goed als niet, site laad half...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik zat op 58% op mijn save game, vervolgens een paar uurtjes lang forten lopen slopen, wat schatkistjes lopen zoeken, 2 Man of Wars toegevoegd aan m'n collectie.. sluit de game af met 66%.. ik sluit het spel en uPlay synchroniseert met de cloud.. start 5 minuten later het spel weer op na een korte pauze.. save game laad weer op 58%.. GG |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Basekid schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:53:
Pfff wat is die acinitiates sites trouwens een groot gebugged drama. Inloggen werkt zo goed als niet, site laad half...
Volgens mij iets van de laatste dagen, vorige week werkte het namelijk perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Basekid schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:53:
Staat ook elke keer bij, dit is in "Alpha" fase, dus even geduld hebben.

Gelukkig hebben ze de game zelf niet in "Beta" uitgebracht maar gewoon een goed lopende game met een berg screen tearing :)

Iemand btw een idee wat je moet doen bij ACinitiates, en dan die memory's over Nassau en Havanna?
Heb de hele game 3x door gestruint en die website ook, maar kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 26-08 00:25
Screen tearing had ik ook last van zonder Vsync, eenmaal vsync aangezet werkte het prima. Ik heb normaal vsync in de nvidia opties standaard aanstaan, maar ook even een tijdje zonder die instelling in de grafische kaart geprobeerd. Tearing werd in sommige games een groot probleem, en daarna dus weer netjes per game aangezet waar ik er last van had :)

Overigens moet ik zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van het spel. Moet wel zeggen dat ik de paarden mis :P Altijd leuk om op een paard door zo'n stadje heen te racen. Maar iniedergeval, fast travel heb ik bijna nauwelijks gebruikt, 2x maar misschien en momenteel bij sequence 6. Vind het hele zeilen te leuk om te laten liggen. Wat ik soms alleen wel jammer vind is dat je de Jackdaw niet kunt omruilen voor een ander ship in je vloot. Hoewel overpowered, kan het toch leuk zijn om met een Man'o'war over de zee heen te varen :D Aan de andere kant word de Jackdaw natuurlijk ook gezien als de 2nd main character van het spel, dus wel te begrijpen.

[ Voor 6% gewijzigd door icratox op 25-11-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Maar, met Vsync capt ie de FPS op 30, en ik vertik het om als PC gamer met 30fps te gaan hakken ;)

Screentearing is vooral erg als ik 2 schermen aan hebt, vermoedelijk is de FPS dan net wat lager.

Er zijn wat missies waarmee je een ander bootje krijgt, echter benje daarna weer blij met je Jackdaw :p
Die Man'o'war's zijn vermoedelijk wel goed traag, maar inderdaad wel leuk om 250 kanonnen onder je linker muisknop te hebben :)

Heb sinds kort een rare glitch, als ik die Diving Bell gebruikt heb, geven mijn Mortars & Heavy Shots geen geluid meer. Erg irritant, want een elite mortar heeft een geluid om random te schieten, puur voor de kippenvel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat is niet alleen met je diving bell overigens. Ik heb vaak genoeg om wqt voor reden dan ook dat als ik een schip aan het enteren ben ik alleen nog maar de muziek hoor en niets van de ambience sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dan ben ik iig niet de enige die het probleem heeft.
Ik hoor dan ook weer geen muziek, maar alleen voetstappen en zwaarden die tegen elkaar slaan, dus het klinkt echt of je in zwaar dichte mist op open zee zit :p

Wapens hoor ik niet schieten, Mortars en Heavy Shots van omliggende boten ook niet, maar ontploffende tonnetjes en Chase/Broadside Cannons hoor ik wel weer -__-

Een exit to main menu en continue fixt het probleem weer, maargoed, de eerste keer klinkt het behoooorlijk stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Tot nu toe erg brute game. Zit nu op zo'n 20 uur speeltijd en pas 40% van de main missie klaar. Ben erg veel aan het verkennen, random soldaten killen en met het bootje rondvaren. Ook al paar keer zo'n legendary schip geprobeerd, maar die krijg ik met geen mogelijkheid neer tot nu toe. Erg bruut tot nu toe en de companion app op mijn HTC One X ernaast is ook nice (zou mooi zijn als ze hiervoor ook een website maken die ik op een 2de scherm ernaast kan zetten :)).

Verder wel paar bugs tegen gekomen:
- 1 Kill missie kan ik niet voltooien omdat die naar een eiland is gevlucht maar daar niet te vinden is. Wel constant zo'n rode pointer naartoe staan wat niet echt prettig is :(.
- Een keer op een muurtje gaan zitten waar ik met geen mogelijkheid meer vanaf kon komen??
- Hetzelfde hangend aan een dakrand.
- Tot nu toe ook 3x een "AC4SP.exe werkt niet meer" gehad, waarvan 1 tijdens een missie :(.
- Daarnaast de "gebruikelijke" misstappen (langs een kist oprennen, springt ie erop, etc)

Verder heb ik met het geluid geen problemen zoals andere vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
NL-RaVeR schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:43:

Verder wel paar bugs tegen gekomen:
- 1 Kill missie kan ik niet voltooien omdat die naar een eiland is gevlucht maar daar niet te vinden is. Wel constant zo'n rode pointer naartoe staan wat niet echt prettig is :(.
:( F****cking irritant inderdaad (heb het ook op de xb360), als iemand hier een oplossing voor weet ben je per direct mijn held van de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Dat screen tearing is inderdaad een beetje jammer... Ik ben al blij dat mijn PC het spel goed aan kan. Dit spel is een van de hoofd redenen dat ik mijn PC een upgrade gaf eerder dit jaar. Kan nu met alles op maximaal spelen :) maar wel veel screen tearing helaas.... Morgen maar even RadeonPro proberen met Triple Buffer V Sync? zag ik eerder in dit forum voorbij komen..

Verder moet ik zeggen ( na eerst 2 weken op de XBOX360 te hebben gespeeld ) dat hij er op PC veeeel beter uitziet! :) De omgevingen is gedetaileerder, de textures zijn beter, en vooral de belichting en volumetric fog voegt voor mij veel toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RHE218 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:51:
[...]

:( F****cking irritant inderdaad (heb het ook op de xb360), als iemand hier een oplossing voor weet ben je per direct mijn held van de dag!
MOOOOOII. Dat heb ik ook. Er lagen 3 boten. Ik maak de grootste af en de kleine ontsnapt helaas.
Staat er 5 minuten later je contract is terug... Is die helemaal niet terug. Ook geen pointer op de map, maar wel een objective altijd in beeld |:( |:( |:( . Wachten op een patch maar. Je kan die missies, net als een memory ook niet resetten helaas 8)7. Best wel gek, want je ziet mensen met een PS3 die er ook last van hebben en YouTube filmpjes van 3 a 4 weken oud en Ubisoft heeft het gewoon nog niet opgelost :S

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 25-11-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Snap nog steeds niet zo goed hoe ik die mortar gebruik (ik speel op de pc met de xbox controller)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Donnie schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:47:
Snap nog steeds niet zo goed hoe ik die mortar gebruik (ik speel op de pc met de xbox controller)
Linker breaker en dan de cirkel uitlijnen op het schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Donnie schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:47:
Dat wordt ook compleet niet goed uitgelegd, maar het is de tegenovergestelde knop van door je verrekijker kijken; oftewel linker shoulderbutton. Ingedrukt houden en dan mikken zoals mijn voorganger ook al aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt mannen, wordt echt waardeloos uitgelegd idd ;) vanavond is testen haha.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Donnie schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:10:
Detail:
Als je geen mortiergranaten meer vooradig hebt, kun je nog wel met je linkerbumper in de verrekijkermodus gaan, maar je zal dan geen "doelcirkel" zien. Dan lijkt het dus net of hij niet werkt, maar je hebt dan gewoon niets wat je de lucht in kan schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Donnie schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:10:
Word helemaal niet waardeloos uitgelegd ;)

Op het moment dat je mortars koopt krijg je een keurige tutorial. Die je (zelf, handmatig) door moet klikken. Vermoedelijk heb je toen niet goed opgelet met het kopen van de mortar :D

Met muis/keyboard is het "R" en dan muisje slepen en klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12
Zen!th schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:58:
[...]

Word helemaal niet waardeloos uitgelegd ;)

Op het moment dat je mortars koopt krijg je een keurige tutorial. Die je (zelf, handmatig) door moet klikken. Vermoedelijk heb je toen niet goed opgelet met het kopen van de mortar :D

Met muis/keyboard is het "R" en dan muisje slepen en klikken :)
Bijna goed. Mortar is "Q" en verrekijker "E" in de standard button config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
My bad, "R" staat in de tutorial, terwijl "Q" idd de correcte knop is ;) (Weet 99.9% zeker dat dat niet met elkaar klopt in de game).

Ik ga even zoeken of "R" ook werkt en of ik dit tutorials nogmaals kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Zen!th schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:09:
My bad, "R" staat in de tutorial, terwijl "Q" idd de correcte knop is ;) (Weet 99.9% zeker dat dat niet met elkaar klopt in de game).

Ik ga even zoeken of "R" ook werkt en of ik dit tutorials nogmaals kan bekijken.
bij mij ook R! Kreeg het al niet aan de praat! ;) Straks ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Zelfde issue dus, ben erg benieuwd waar die "R" vandaan komt dan, ik heb geen knop in mijn controls staat op "R" (nooit gehad ook) terwijl "R" in de tutorial staat en "Q" alleen maar lijkt te werken .. Lijkt erop of dat die turorials geen dynamische input hebben, waardoor als jij je controls veranderd de tutorials niet mee veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Zen!th schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:47:
Zelfde issue dus, ben erg benieuwd waar die "R" vandaan komt dan, ik heb geen knop in mijn controls staat op "R" (nooit gehad ook) terwijl "R" in de tutorial staat en "Q" alleen maar lijkt te werken .. Lijkt erop of dat die turorials geen dynamische input hebben, waardoor als jij je controls veranderd de tutorials niet mee veranderen.
Ik heb niets veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Mortars vond ik altijd het mooiste speelgoed, totdat ik de heavy shots écht goed leerde kennen. Wauw, gisteren een level 60 Man of War binnen een halve minuut buiten werking gesteld. _/-\o_

Welke missie is het trouwens dat je 'm niet kan af maken? Dan sla ik die voorlopig nog even over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel tijd je al met de single player bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
janvanmil schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:11:
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel tijd je al met de single player bezig bent?
Ik in steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martell schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:00:
Mortars vond ik altijd het mooiste speelgoed, totdat ik de heavy shots écht goed leerde kennen. Wauw, gisteren een level 60 Man of War binnen een halve minuut buiten werking gesteld. _/-\o_
Ik ben er ook pas gisteren achter gekomen hoe ik de heavy shots af kan vuren (Xbox360) terwijl ik al 6 Man o' War schepen in mijn vloot heb en nog 1 fort moet overnemen. Dit komt hopelijk goed van pas om de legendary schepen te laten zinken. Want op dit moment ben ik nog kanonnen voer :)

Ik moet zeggen dat AC4 mij veel beter bevalt dan AC3: Ondanks dat het hele piraten gebeuren niets met assassins heeft te maken, is het wel veel beter uitgewerkt dan in AC3. Ook kun je tenminste weer ongezien op de daken rondsluipen.

Hopelijk maakt Ubisoft in de volgende game wel weer een aparte free run en sprint knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dat gaat op een xbox niet werken :P

Maar ik heb t gevonden. Nu 99% sync in 57 uur. Nog 3 missies te gaan voor 100%

[ Voor 18% gewijzigd door janvanmil op 25-11-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:28:
[...]

Ik ben er ook pas gisteren achter gekomen hoe ik de heavy shots af kan vuren (Xbox360) terwijl ik al 6 Man o' War schepen in mijn vloot heb en nog 1 fort moet overnemen. Dit komt hopelijk goed van pas om de legendary schepen te laten zinken. Want op dit moment ben ik nog kanonnen voer :)
lol, ik ben na aanleiding hiervan even gaan lezen op inet en snap nu pas hoe je heavy shots af vuurt. Als je schip naast een andere vaart moet je dus niet mikken maar gewoon schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Uhu, ook per puur toeval achter gekomen. Als je het eenmaal weet ben je niet meer te stoppen overigens :9

*doet game starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Basekid schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:01:
[...]

Je kan dat vragen om feedback uitzetten onder de online opties. Heb ik ook gedaan om precies die reden die jij aangeeft.
Bedankt! Stel ik straks zeker in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik snap iets niet zo goed. Ik neem dus een basis (fort) links onderin op de kaart over met de naam Conttoyyor of iets dergelijks. De map zeg money gain high. Met veel pijn en moeite tornados ontwijkt, fort neer gehaald, kan ik 2 lullige kistjes openen ca 300/400 gold (of hoe het ook heet).

Als ik het "binnengebouw" binnenloop, zie ik een tafel vol geld, en in de hoek een gigantische kist vol goud, maar ik kan er niets mee?

Mis ik iets?

(Kortom, voelt een beetje zinloos of die forten over te nemen en de beloning is bij lange na de moeite niet waard)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Volgens mij krijg je de beloning direct op je balans bij geschreven als je het fort hebt veroverd. Tenminste... Let er even op voor een volgende keer zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik ging aanvallen met 6 k. Ik kwam er uit met 6k :(

Zijn er andere snelle manieren om geld teverdienen voor schip upgrades? Ik kan helaas geen gebruik maken van fleet omdat ik er niet mee online kan. Spel is het halen waard dus dat ga ik van het weekend zeker doen. Kan ik met het fleet gebeuren beetje geld goed verdienen?

(Wel hopen dat na toevoegen officiele key/account mn saves niet verloren gaan -.-)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Met de fleet kan je in 2 dagen makkelijk 150k binnenharken (mits je fleet een beetje wat schepen bevat). Verder is het vooral schatkistjes zoeken, schepen enteren en lekker free roamen alvorens je heel veel verder gaat met de main missies (ik ben alleen maar nog aan het freeroamen en zit in Sequence 3. Bijna de hele kaart leeg gemaakt en explored op de diving bell missies na (aangeizen ik die nog niet kan kopen ivm progressie sequences)

[ Voor 62% gewijzigd door Notna op 26-11-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GOED NIEUWS. De companion app is te downloaden via de Play Store op me Nexus 5. Er zullen waarschijnlijk wel veel meer telefoons die hem kunnen downloaden. Nu hopen dat ze hem ook ge-update hebben naar Android 4.4 ;). Voordeel is dat ik nu altijd even me fleet kan beheren :D

Google Play: Assassin’s Creed® IV Companion

Gelukkig heeft KPN storing en denkt hij dat hij over me 4G bundel zit en dus heb ik een internetsnelheid van dikke stront op een helling |:(

[ Voor 35% gewijzigd door Dubrillion op 26-11-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Klopt het trouwens dat warehouses na verloop van tijd weer gevuld worden? Ik ben er nu een paar tegen gekomen die vol zitten, terwijl ik toch echt dacht dat ik ze geleegd had. Dat, of m'n geheugen laat me in de steek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Martell schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:41:
Klopt het trouwens dat warehouses na verloop van tijd weer gevuld worden? Ik ben er nu een paar tegen gekomen die vol zitten, terwijl ik toch echt dacht dat ik ze geleegd had. Dat, of m'n geheugen laat me in de steek. 8)7
Volgens mij worden ze weer gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yup, ze komen weer vol te zitten na verloop van tijd :) Amper de moeite waard overigens; je kan beter een schip enteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Dubrillion schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:29:
GOED NIEUWS. De companion app is te downloaden via de Play Store op me Nexus 5. Er zullen waarschijnlijk wel veel meer telefoons die hem kunnen downloaden. Nu hopen dat ze hem ook ge-update hebben naar Android 4.4 ;). Voordeel is dat ik nu altijd even me fleet kan beheren :D
Jep, mijn HTC One X wordt nu ook officieel ondersteund. Ik had er al de tablet versie op staan, maar nu zijn de knoppen wat groter gemaakt voor kleinere scherm formaten. Top :).
Zag tevens dat ik 91ste sta als deadliest assassin :D
AC4BF App Screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Welke versie staat er nu bij jullie? Mijn Xperia M is niet compatible (versie 2.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
janvanmil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:32:
Welke versie staat er nu bij jullie? Mijn Xperia M is niet compatible (versie 2.1)
Versie 2.1 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Als we het toch over mobile en AC hebben:

video: Ubisoft toont de naval combat uit Assassin's Creed Pirates

Ziet er best leuk uit ook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ziet er zeker leuk uit! Deze ga ik kopen, leuk voor onderweg!

[ Voor 28% gewijzigd door Fiddle op 26-11-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben voor de verandering even uit mijn Linux-schulp gekropen en heb AC4 nu op de desktop staan, maar ik voel me wat overrompeld door de grafische instellingen. MSAA8x, CSAA8x(16x), TXAA4x, FXAA, SMAA, welk van die dingen wil ik gebruiken? Mijn videokaart mag op zich wel wat hebben, maar ik heb geen flauw benul wat het mooiste beeld geeft. Shadow quality op very high, of soft shadows (high)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

In theorie geeft alles op max het mooiste beeld. Echter ligt het er maar net aan waar je minder waarde aan hecht om de FPS omhoog te krikken.

MSAA = Multisample Anti Aliasing. Oftwel; karteljes langs voorwerpen en objecten worden strakker gemaakt zodat het meer op een echte rechte lijn lijkt

Eigenlijk is in bovenstaande de AA Anti Aliasing en de letters ervoor de methode. Wellicht even een zoektoch op Google doen om je meer bekend er mee te makenen zo je conclusie te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Amanoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:44:
Ik ben voor de verandering even uit mijn Linux-schulp gekropen en heb AC4 nu op de desktop staan, maar ik voel me wat overrompeld door de grafische instellingen. MSAA8x, CSAA8x(16x), TXAA4x, FXAA, SMAA, welk van die dingen wil ik gebruiken? Mijn videokaart mag op zich wel wat hebben, maar ik heb geen flauw benul wat het mooiste beeld geeft. Shadow quality op very high, of soft shadows (high)?
Persoonlijk vind ik shadows op very high mooier dan soft shadows.

FXAA is het minst zwaar, en geeft het meeste effect tussen aan en uit.
SMAA is iets zwaarder dan FXAA, en iets scherper.

De rest vind ik persoonlijk teveel FPS vreten in hoeveel scherper het wordt, maar dat is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Notna schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:02:
In theorie geeft alles op max het mooiste beeld. Echter ligt het er maar net aan waar je minder waarde aan hecht om de FPS omhoog te krikken.

MSAA = Multisample Anti Aliasing. Oftwel; karteljes langs voorwerpen en objecten worden strakker gemaakt zodat het meer op een echte rechte lijn lijkt

Eigenlijk is in bovenstaande de AA Anti Aliasing en de letters ervoor de methode. Wellicht even een zoektoch op Google doen om je meer bekend er mee te makenen zo je conclusie te trekken?
Ik heb wel al wat gezocht, maar een heel eenduidig antwoord over welke AA methode ik als max moet zien heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hier kan je (halverwege de pagina) zien wat de verschillende AA methodes doen.
http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide

Als je op de plaatjes klikt kan je met een schuifje spelen om te kijken welke AA methode jij t leukste vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het lijkt er trouwens op dat het spel enkel om kan gaan met van tevoren ingeprogrammeerde controllermodellen. Laat nu net mijn game controller van König daar niet in staan en de in plaats daarvoor gekozen controller voor geen meter kloppen. Aanpassen in de instellingen lijkt niet te kunnen. Nu moet ik dus continu in het bestand DefaultBindings.map gaan kloten om uit te vogelen welk knopnummer van de game bij welk nummer bij welk nummer op de controller hoort. Naar en lastig, maar in ieder geval heb ik de joysticks goed werkend, net als de d-pad and the 4 knoppen aan de rechterkant van de controller. Het scheelt dat ze een plaatje hebben van een controller in het spel, weet ik in ieder geval wat wat hoort te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 27-11-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Laatst online: 30-08 11:48
Iemand anders ook last van de vsync ingame? Ik heb als ik vsync aan heb staan fps drops naar 40, maar als ie sowieso below 60 valt word ie gecapped op 30. Blijken meerdere mensen problemen mee te hebben maar er is ook al een hele simpele oplossing voor gevonden. Terwijl je ingame zit ga je naar windows door ctrl+alt+delete te drukken, dan ga je weer terug in de game. vsync werkt nu zoals hij hoort te werken, zonder enige fps drops. :)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zijn grote framedrops bij Vsync niet vrij normaal? Volgens mij hoort fps in fracties van je monitor zijn refresh rate te gaan. Dan zijn grote FPS drops zoals van 60 naar 30 juist normaal gedrag voor Vsync en als je dat niet hebt vraag ik me af of Vsync überhaupt niet uitgegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Google het probleem maar, veel mensen hebben er last van. En de vsync was niet uitgegaan want er was geen screen tearing. De screen tearing in ac 4 is echt groot. En dit kleine simpele trucje helpt echt goed voor de mensen die hetzelfde hebben. Vsync werkt ook niet als je hem uitzet in ac4 maar wel geforceert aanzet in CCC bijvoorbeeld, ook niet met tripple buffering.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Zen!th
Wat kan je overigens met al die "Art" meuk die je krijgt uit je Fleet? komen die ergens te staan, of gebeurt er niets mee?

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik dacht dat die in je hideout kwam te staan maar heb nooit de moeite genomen het te checken. Ben te druk bezig de map te clearen en zodeonde ook de Templar Keys zodat ik dat stomme armor eindelijk kan pakken :+

Kan ik meteen checken dan :P

• Zen!th
Nou, ik ben die hideout 50x door gestruind, maar ik zie niets waarvan ik denk:oeeh piece of art:)

• MuddyMagical
KOmt die art niet in de captains cabin op de Jackdaw?

• Notna

Notna

Where are you?®

Misschien is het alleen gelde waard? Of is het alleen voor je Animus DB op te bouwen?

Of Of Of

http://www.gamefaqs.com/b...ed-iv-black-flag/67731402

• RHE218
Zen!th schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
Nou, ik ben die hideout 50x door gestruind, maar ik zie niets waarvan ik denk:oeeh piece of art:)
Ben je ook beneden geweest?
Ik heb daar wel van die aankleedpoppen gezien en houten planken waar zwaarden en pistolen op "gedisplayed" kunnen worden. Mogelijk stonden daar ook kasten waar je kunst in kan staan... weet ik niet zeker.

Ga zo meteen weer eens kijken want ben daar ook al even niet meer geweest..

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:07
Niet te geloven die tearing in dit spel.. Met vsync is dat wel weg, maar je fps gaat mee.
Naar windows truckje werkt hier helaas niet.

• Robbie.b
Zalaroth schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:03:
Niet te geloven die tearing in dit spel.. Met vsync is dat wel weg, maar je fps gaat mee.
Naar windows truckje werkt hier helaas niet.
Raar. Bij mij werkt dat perfect. Doe je het wel met ctrl+alt+delete, ipv alt+tab?

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:07
Yep.. ctrl+alt+del. (op i5 467k / R9 280x op Win 8.1)
Maar goed, zie forums er vol van dus zal maar een patch moeten afwachten ben ik bang. Verschrikkelijk slordig geoptimaliseerd dus.

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik vind assassins creed een hele gave serie, maar heb nog niet veel titels ervan gespeeld. Ben ooit met deel 1 begonnen, maar niet zo ver gekomen, wel tot een stuk voorbij het moment dat je in de huidige tijd zit en wat leert over het onderzoek waaraan je deelneemt. Maar hoe de verhaallijn in dat deel en de delen erna verder gaat weet ik niet. Ik vind het verhaal altijd wel heel belangrijk in een game. Is het dan leuk om meteen met black flag te beginnen? Of toch eerst de andere versies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:15:
Ik vind assassins creed een hele gave serie, maar heb nog niet veel titels ervan gespeeld. Ben ooit met deel 1 begonnen, maar niet zo ver gekomen, wel tot een stuk voorbij het moment dat je in de huidige tijd zit en wat leert over het onderzoek waaraan je deelneemt. Maar hoe de verhaallijn in dat deel en de delen erna verder gaat weet ik niet. Ik vind het verhaal altijd wel heel belangrijk in een game. Is het dan leuk om meteen met black flag te beginnen? Of toch eerst de andere versies doen?
Gewoon beginnen! De verhaallijn die 'onder' de andere delen zat is toch niet boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Zen!th schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
Wat kan je overigens met al die "Art" meuk die je krijgt uit je Fleet? komen die ergens te staan, of gebeurt er niets mee?
Gisteren even naar huis geweest:

Tegenover de grote kamer in het huis (waar je het huis zelf op kunt knappen, en je de fleet in-game kunt managen) heb je ook 2 kamers en daar staan je kunstvoorwerpen in (oa de grote kast in de rechterkamer).

Of je daarvoor eerst het huis opgeknapt moet hebben weet ik dan weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:15:
Heb ik ook gedaan.
Ik heb een redelijk deel van AC1 gespeeld, maar ben daarna gestopt met het spelen ervan.
Toch maar Black Flag gekocht en tot nu toe geen moment spijt van gehad, heerlijk om de piraat uit te hangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:47
Ik heb alle versies gespeeld. En alle versies vond ik heerlijk. Nu Black Flag ook weer. Heerlijk game! Hoop echt niet dat dit het laatste deel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Littledevil9 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:04:
Ik heb alle versies gespeeld. En alle versies vond ik heerlijk. Nu Black Flag ook weer. Heerlijk game! Hoop echt niet dat dit het laatste deel is!
Ik vermoed in een piratensetting wel. Persoonlijk hoop ik op een deeltje in Egypte of Sparta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
Flex0r schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:08:
[...]

Heb ik ook gedaan.
Ik heb een redelijk deel van AC1 gespeeld, maar ben daarna gestopt met het spelen ervan.
Toch maar Black Flag gekocht en tot nu toe geen moment spijt van gehad, heerlijk om de piraat uit te hangen. :D
Ok, dus de verhaallijn is niet doorlopend vanaf AC1, AC2, brotherhood, revelations, AC3, AC4? Je kan ze gewoon als losse games spelen met een eigen verhaallijn? Tot waar loopt het verhaal van AC1 dan door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Je speelt in principe maar met een Assassin per game.
AC1 - Altaïr
AC2 - Ezio
AC3 - Connor
AC4 - Edward

De achterliggende personages(die in Animus liggen) veranderen minder vaak en pas in AC4 speel je met een nieuw ditmaal naamloos personage.
Zoals ik zei heb ik dus enkel AC1 gespeeld en nu dus AC4, nu schijnt algemeen AC2 wel de betere van de serie te zijn dus misschien moet ik die ook maar eens proberen.
Maar tot nu toe heb ik in AC4 maar een twee keer een moment gehad waar ik geen idee had waar men naar refereerde, een kort wikia bezoekje loste dat voor mij op.
Aan de ene kant natuurlijk minder leuk dan een game spelen en het op die manier te ontdekken, maar aan de andere kant heb ik een redelijke backlog aan games en te weinig tijd om die weg te werken dus, you win some you lose some.

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 29-11-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het idee is dat je in elke game wat nieuwe dingen ontdekt die van belang zijn in de tegenwoordige tijd. De tegenwoordige tijd kom je echter vrij beperkt tegen en de verhalen in het verleden worden volgens het plot in de tegenwoordige tijd vooral doorlopen om aan het eind van de rit bij een antwoord te komen. De nieuwe ontdekkingen die in de tegenwoordige tijd van belang zijn, zijn dus ook even beperkt. Eigenlijk is het hele verhaal in het heden gewoon vrij kort. Hoe dat hedendaagse gedeelte in AC4 werkt weet ik niet, though, ik ben nog niet ver genoeg in het spel om er veel over te zeggen. Abstergo kennende zijn ze net als in voorgaande delen op zoek naar bepaalde informatie, maar wat hun huidige motieven zijn zal ik niet weten.

Verder draait de serie vooral om de plotten van de diverse assassins uit het verleden. Die plotten zijn in de tegenwoordige tijd meer achtergrondinformatie, en zou je kunnen overslaan, al mis je dan wel aardig wat goeds (al vond ik het verhaal van Connor weinig aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
Ok tnx, das duidelijk ;) Nu gewoon lekker met Blackflag beginnen dus op de PS4 voor het verledenverhaal en mss eens de oude titeltjes erbij pakken en spelen voor het gehele tegenwoordige tijd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik heb m'n code voor de extra content van de Special Edition ingewisseld. Waar vind ik die content en wapens nu? De hoofdmissies lopen gewoon door en de wapens staan niet in m'n inventaris.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Aaaarrrrggghhh, net bijna 10 minuten bezig geweest met 1 fragment in Kingston, ongelofelijk zeg, wat een kleren ding is dat :( Locatie:623,172 -___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind het een beetje jammer dat je weinig echte steden bezoekt in de loop van het verhaal. Tot nu toe vooral in Havanna en die ene piratenstad geweest. Maar ze maken het wel goed met een aardig aantal kilometers dat je kan afvaren.

Ik pikte net een leuk fragmentje van een gesprek op:
"The way I see it, sword fighting is a little like making love. It's not always what you do, but what you say"
"A pity for you then, you're the most inarticulate bugger I've ever met"
"Oy, man. That ain't... that ain't... nice."

Ben ik de enige die nu aan Monkey Island moet denken?

[ Voor 43% gewijzigd door Amanoo op 01-12-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Amanoo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:07:
Ik vind het een beetje jammer dat je weinig echte steden bezoekt in de loop van het verhaal. Tot nu toe vooral in Havanna en die ene piratenstad geweest. Maar ze maken het wel goed met een aardig aantal kilometers dat je kan afvaren.

Ik pikte net een leuk fragmentje van een gesprek op:
"The way I see it, sword fighting is a little like making love. It's not always what you do, but what you say"
"A pity for you then, you're the most inarticulate bugger I've ever met"
"Oy, man. That ain't... that ain't... nice."

Ben ik de enige die nu aan Monkey Island moet denken?
look behind you a three-headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik kwam er trouwens via TV Tropes achter dat het spel meer shoutouts bevat. Een van de personen die je in een van de side missions moet vermoorden heet Mancomb Seepgood, een naam uit de. Monkey Island serie, en er zit ook ergens een quote van LeChuck in het spel. En dan zijn er nog wat shoutouts die niets met piraterij te maken hebben. Ik kan dat soort humor altijd wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Klote save systeem!
Was aan het spelen. Bezig met eilanden aan het verkennen en assassin contracts aan het doen.
PC crasht, mooi volledig rood scherm etc.
Ik reset mn systeem, wil terug spelen, save game wordt niet herkent...
Oftewel ik kan opnieuw beginnen met het spel... >_<
Net terwijl mn schip zowat volledig geupgrade was, ik 2 legendary schepen had laten zinken en alle forten had overgenomen. Was iets van over 57% syncronisation...

Wordt ik gewoon pissig van =/

Battlelog

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste