Wel vet dat ze die crafting elementen van Far Cry 3 in AC verwerkt hebben
Unboxing van de buccaneer edition: YouTube: Assassins Creed 4 -- Buccaneer Edition Unboxing
En nog meer gameplay.. deze keer een 7 minuten lange gameplay walktrough over Stealth in de game. Onder water gameplay, Stealth, Upgrade Edward en Havanna komen aan bod. Met dialoog van Ashraf Ismael ( game director ).
YouTube: Assassins Creed IV Stealth Experience Walkthrough
[Voor 11% gewijzigd door bulletrene op 14-08-2013 09:46]
Nette trailer. Ze hebben het erg veel over next gen. Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in een vergelijking met de Current Gen om te zien hoe die eruit ziet. Mocht de next gen nou echt zoveel beter zijn, wil ik nog wel overstappen met mn preorder.bulletrene schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:46:
En nog meer gameplay.. deze keer een 7 minuten lange gameplay walktrough over Stealth in de game. Onder water gameplay, Stealth, Upgrade Edward en Havanna komen aan bod. Met dialoog van Ashraf Ismael ( game director ).
De singleplayer missions en ingame extra's die momenteel exclusief zijn aan bepaalde collectors edities, worden die later nog apart aangeboden op één of andere manier? Om 40 euro bij te leggen voor de extra missies is ook wat.
[Voor 4% gewijzigd door Nfear op 14-08-2013 22:36]
Waarschijnlijk wel, maar via DLC dan. De ingame-extra's van ACIII werden vrij snel erna ook als DLC aangeboden, zelfs als onderdeel van de seasonpass.NoFearz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:36:
De singleplayer missions en ingame extra's die momenteel exclusief zijn aan bepaalde collectors edities, worden die later nog apart aangeboden op één of andere manier? Om 40 euro bij te leggen voor de extra missies is ook wat.
M'n "next-gen"-probleem is ook opgelost: De Xbox-one release in NL is uitgesteld tot 2014 (nieuws: Microsoft stelt release Xbox One in Nederland en België uit tot begin 2014)janvanmil schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:28:
[...]
Nette trailer. Ze hebben het erg veel over next gen. Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in een vergelijking met de Current Gen om te zien hoe die eruit ziet. Mocht de next gen nou echt zoveel beter zijn, wil ik nog wel overstappen met mn preorder.
Ik las het gister ook dat de XBOX One is uitgesteld tot 2014 hier in Nederland. Dit maakt het meteen een stuk minder intressant als je de games van dit najaar wil kopen en aan het twijfelen was tussen current/next-gen. Persoonlijk denk ik dat de PC versie redelijk overeen zal komen met de next-gen versie van het spel. Ik ben (mede omdat ik een nieuwe game PC heb gebouwd) dan ook overgestapt dit jaar.. en heb voor het eerst een pre-order geplaatst van AC op de PC. Volgens de game director komt de PC versie 2 weken na de release van de console versie, die 2 weken kan ik wel wachten 
Overigens ben ik blij om te zien in de nieuwe trailer dat er redelijk wat customization voor de Jackdaw in de game zit. Zo kun je onder andere:
- de hull van de jackdaw verven in een andere kleuren
- verschillende soorten zeilen kopen ( alhoewel ze zeker niet allemaal mooi zijn..)
- verschillende soorten beelden voor aan de voorkant van het schip kopen

Overigens ben ik blij om te zien in de nieuwe trailer dat er redelijk wat customization voor de Jackdaw in de game zit. Zo kun je onder andere:
- de hull van de jackdaw verven in een andere kleuren
- verschillende soorten zeilen kopen ( alhoewel ze zeker niet allemaal mooi zijn..)
- verschillende soorten beelden voor aan de voorkant van het schip kopen
Ik denk ook dat de PC redelijk overeen zal komen met de next-gen. Maar voor mij geen reden om dan over te stappen naar een pc. Ik ben juist overgestapt naar een console, omdat mn pc steeds net niet goed genoeg was om nieuwe spellen op een fatsoenlijke resolutie te draaien.
M'n pre-order voor de Xbox360 blijft nu gewoon staan.
M'n pre-order voor de Xbox360 blijft nu gewoon staan.
Kan me heel goed voorstellen dat als je pc steeds niet goed genoeg is, je liever overstapt op naar de console. Dat was voorheen ook mijn reden dat ik over ben gegaan van PC naar XBOX360. Echter nu ik een vast inkomen heb en mijn hobby om mijn PC up-to-date te houden groter is geworden zit er behoorlijk krachtige hardware in mijn PC... en dan is het toch wel leuk als je dit soort games met wat extra eyecandy kan spelen 

Is het nou waar dat de PC versie later komt?
De pc-versie komt op 14 november (zie start post)
Sorry je hebt helemaal gelijk. Wel jammer. Net als deeltje III zie je overal Reviews verschijnen en moet ik nog twee weken wachten. Gelukkig zijn het er maar tweejanvanmil schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:15:
De pc-versie komt op 14 november (zie start post)

M'n pre-order voor de PS3 geannuleerd, Playstation 4 komt 29 november uit, dan koop ik hem daar wel op!
Heb je je pre-order zelf geannuleerd?HansAnders07 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:08:
M'n pre-order voor de PS3 geannuleerd, Playstation 4 komt 29 november uit, dan koop ik hem daar wel op!
Voor het spel ja, niet voor de PS4 uiteraard 

Ziet er weer erg leuk uit.
Kan niet wachten. Eerst even flink wat weken met GTA V mezelf vermaken en daarna weer heerlijk Assassins Creed op de PC spelen
Kan niet wachten. Eerst even flink wat weken met GTA V mezelf vermaken en daarna weer heerlijk Assassins Creed op de PC spelen

Die laatste trailer is wel heel tof. Die muziek de actie. Zeer gaaf. Krijg gelijk xin.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik kreeg van de week spontaan zin om AC II te spelen. Me zusje kwam uit Italie terug en was in Florence en Venetie geweest enz. Blijft toch wel DE klapper denk ik. AC II was fantastisch 

Op de Gamescom pagina van AC4 staan 1 actie en 1 reward van het spel vermeld.
Pagina is overigens hier te vinden.
Lijkt me niet dat dit pas aan het einde van de game zal zijn. Zouden we dan eindelijk weer flink wat sequences krijgen?Action 3 - Saw That One Coming…
Complete Sequence 13...
By completing this Action, you're a true Assassin! Welcome to the Brotherhood.

Tweakers heeft een hands-on-preview en een video preview gepubliceerd.
Misschien dat ze bedoelen dat je de abilities door middel van het leaking effect na sequence 13 ook in de moderne wereld 'weer' bezit?Martell schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:23:
Op de Gamescom pagina van AC4 staan 1 actie en 1 reward van het spel vermeld.
[...]
Lijkt me niet dat dit pas aan het einde van de game zal zijn. Zouden we dan eindelijk weer flink wat sequences krijgen?![]()
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Man man, ik kan door de bomen het bos niet meer zien met die gameplay filmpjes. Ik heb er dan ook nauwelijks wat bekeken tot dusver. Ik prop m straks toch wel in m'n pc en dan zie ik t wel. Ik merk dat ik wel een stuk minder 'hyped' ben dan met ACIII. Waardoor het komt weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat het Desmond tijdperk nu is afgelopen. Ik weet het niet. Daarnaast denk ik de goede oude tijd te missen in Florence en dergelijke. ACIII was erg vermakelijk maar deed het toch net niet voor me...De sfeer was niet hetzelfde als de ACII reeks.
[Voor 49% gewijzigd door Mu.siQ op 28-08-2013 01:34]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik ben wel redelijk hyped. Ze zeggen dat Edward weer een echte badass is net als Ezio.Mu.siQ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:28:
Man man, ik kan door de bomen het bos niet meer zien met die gameplay filmpjes. Ik heb er dan ook nauwelijks wat bekeken tot dusver. Ik prop m straks toch wel in m'n pc en dan zie ik t wel. Ik merk dat ik wel een stuk minder 'hyped' ben dan met ACIII. Waardoor het komt weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat het Desmond tijdperk nu is afgelopen. Ik weet het niet. Daarnaast denk ik de goede oude tijd te missen in Florence en dergelijke. ACIII was erg vermakelijk maar deed het toch net niet voor me...De sfeer was niet hetzelfde als de ACII reeks.
Maar ik ben het met je eens de sfeer is totaal anders. Maar er zal sowieso weinig kunnen tippen aan Italie
Ik vond het deel in Constantinopel alweer minder dan ACII en Brotherhood. ACIII maakte ook niet zoveel los als ACII deed. Die was fantastisch. Van te voren was ik wel erg hyped over ACIII, maar hij maakte het niet helemaal waar. Warrig verhaal en ik had toch wat meer van de Assassins willen zien.
Persoonlijk hoop ik de volgende in Londen, Paris of het liefst Feudal Japan. Kom maar op met die ninja's

Ik ben echt benieuwd wat de verschillen gaan zijn tussen current-gen en next-gen... Is daar al iets over bekend?
Cunning linguist.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, maar volgens mij is er nog niets over bekend. In de (commented) trailers vertellen de developers wel dat ze door de next-gen veel meer activiteit in de omgeving hebben kunnen brengen. Maar of er dan minder in de omgeving gebeurt in de current gen, geen idee.Bart ® schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:08:
Ik ben echt benieuwd wat de verschillen gaan zijn tussen current-gen en next-gen... Is daar al iets over bekend?
Ook heb ik in één van de commented walktrough video's de game director Ashraf horen zeggen dat ze de belichting mooier maken met Next-Gen. Dit vertelde hij tijdens een stukje jungle gameplay. Verder inderdaad ambient life wat schijnbaar beter is met Next-Gen.
Ik vraag me ook wel af wat het verschil precies zal zijn. Het verschil in graphics met Next-Gen en Current-Gen zal best te zien zijn in de textures etc. maar verschillen met de PC versie zullen er niet veel zijn, wie weet zelfs helemaal niet.
Zojuist zag ik een video van GamersBeverage op youtube waarin wordt uitgelegd dat de "hood" van Edward niet handmatig op/af gedaan kan worden, dit zal automatisch gebeuren aan de hand van de gameplay. Kom je in een gebied met vijanden, dan zal Edward zijn kap dus omhoog doen.
Ik vraag me ook wel af wat het verschil precies zal zijn. Het verschil in graphics met Next-Gen en Current-Gen zal best te zien zijn in de textures etc. maar verschillen met de PC versie zullen er niet veel zijn, wie weet zelfs helemaal niet.
Zojuist zag ik een video van GamersBeverage op youtube waarin wordt uitgelegd dat de "hood" van Edward niet handmatig op/af gedaan kan worden, dit zal automatisch gebeuren aan de hand van de gameplay. Kom je in een gebied met vijanden, dan zal Edward zijn kap dus omhoog doen.
Uiteindelijk zal de PC versie denk ik het mooiste blijven. Als je ziet wat er voor hardware in de PS4 zit en voor welke kosten moet mijn €1350,- PC wel iets meer moeten kunnen. Mijn videokaart was al bijna even duur dan de PS4.... Als ik het zo terug leesbulletrene schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:07:
Ook heb ik in één van de commented walktrough video's de game director Ashraf horen zeggen dat ze de belichting mooier maken met Next-Gen. Dit vertelde hij tijdens een stukje jungle gameplay. Verder inderdaad ambient life wat schijnbaar beter is met Next-Gen.

Ik vind het trouwens best jammer dat je ze ''hood'' niet zelf op en af kan doen. Toen ik dat zag in de gameplay dacht ik echt

en omdat we nog niet genoeg gameplay/video's hadden, weer een nieuwe open world gameplay walktrough.
YouTube: Locations and Activities - 10 Minute Gameplay Walkthrough | Assassin's Creed 4 Black Flag [UK]
YouTube: Locations and Activities - 10 Minute Gameplay Walkthrough | Assassin's Creed 4 Black Flag [UK]
Woooh super gaaf die gameplay. Ik kan echt niet wachten meer. De graphics zien er ook super goed uit en een hoop variatie zo te zien 

Die stem van blackbeard mocht wel wat meer donker(rook stem) en kracht inzitten.
[Voor 10% gewijzigd door rejer op 06-09-2013 16:32]
In de vloedgolf van filmpjes komt zojuist nog een filmpje binnen:
YouTube: Assassin's Creed 4 'A Diverse Open World'
Klein beetje off-topic; Assassins Creed Liberations krijgt een HD remake voor PC/PS3/XBOX360.
Hier het nieuws + trailer http://www.insidegamer.nl...beration-krijgt-hd-remake
YouTube: Assassin's Creed 4 'A Diverse Open World'
Klein beetje off-topic; Assassins Creed Liberations krijgt een HD remake voor PC/PS3/XBOX360.
Hier het nieuws + trailer http://www.insidegamer.nl...beration-krijgt-hd-remake
[Voor 35% gewijzigd door bulletrene op 10-09-2013 11:43]
ook ietwat off-topic maar wel interessant ; er is een tablet versie aangekondigd : AC:Pirates
is eerder een spin-off ...
is eerder een spin-off ...
Bij Mycom weet ik het niet, maar bij bol.com werd deze via de email toegestuurd.electrom schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:21:
Weet iemand waar je de toegangscode tot The Watch krijgt wanneer je hem bij Mycom besteld hebt?
Ik denk dat ik weer redelijk bij ben met het toevoegen aan het start topic van de video's die de afgelopen weken zijn uitgebracht. Mocht ik nog wat gemist hebben hoor ik dat graag.
Deze trailer is één van de betere vind ik persoonlijk! Nog maar een maandje ongeveer 

Ik heb ze onlangs een mailtje gestuurd en heb nu een code gekregen van een medewerkerjanvanmil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:41:
[...]
Bij Mycom weet ik het niet, maar bij bol.com werd deze via de email toegestuurd.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Weet iemand of het ook mogelijk is om enkel de extra missie's te pre-orderen/kopen ? Ben enkel hierin geïnteresseerd en niet zozeer in die figurine etc.
Eventueel achteraf als DLC te kopen ?
Eventueel achteraf als DLC te kopen ?
Gezien de DLC van de vorige delen zullen waarschijnlijk alle extra missie's als DLC aangeboden gaan worden. Er is volgens mij geen pre-order met alleen alle digitale extra's
1 november is de release in europa. (29 oktober is de release in de USA, 30 oktober australie, japan ergens eind november).electrom schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:45:
AC IV komt als ik mij niet vergis toch uit op 29 oktober? Hoe kan het dan dat mijn bestelling volgens Mycom al op 22 oktober zal aankomen?
Geen idee waarom Mycom dan de 22ste aangeeft.
Was het niet zo dat met AC3 er ook winkels waren die de game een paar dagen voor de release al verzonden? er verschenen toen al gameplay video's op youtube. Wellicht gebeurt nu hetzelfde?
Dan zal ik zeer blij zijn wanneer ik hem al vroeger kan spelenbulletrene schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:19:
Was het niet zo dat met AC3 er ook winkels waren die de game een paar dagen voor de release al verzonden? er verschenen toen al gameplay video's op youtube. Wellicht gebeurt nu hetzelfde?

Weer een nieuwe trailer...

[Voor 4% gewijzigd door electrom op 30-09-2013 22:06]
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
De Preview van Tweakers doet mijn vermoeden alleen maar vergroten.
Deeltje IV is een vermakelijke game, maar dwaalt nog meer van het Tempelier / Assassin conflict af.
En dat vond ik nou juist het gaafste aan deel I en II.
Het wordt waarschijnlijk een fantastische game, maar ik hoop wel dat het een beetje in de zelfde stijl blijft als deel I en II (de serie).
Het was te verwachten:
nieuws: Assassin's Creed IV: Black Flag verschijnt pas op 19 november voor Windows
Deeltje IV is een vermakelijke game, maar dwaalt nog meer van het Tempelier / Assassin conflict af.
Het wordt waarschijnlijk een fantastische game, maar ik hoop wel dat het een beetje in de zelfde stijl blijft als deel I en II (de serie).
Het was te verwachten:
nieuws: Assassin's Creed IV: Black Flag verschijnt pas op 19 november voor Windows
[Voor 24% gewijzigd door Dubrillion op 01-10-2013 14:03]
Nieuwe gameplay video( preview van Eurogamer ). Bevat spoilers!
YouTube: Assassin's Creed 4: Black Flag - Hand's On Preview - Eurogamer
YouTube: Assassin's Creed 4: Black Flag - Hand's On Preview - Eurogamer
Ik denk wel dat er nog steeds veel missies en concflicten met Tempeliers zullen plaatsvinden. In de trailers e.d. besteden ze er wel minder aandacht aan, maar in een gameplay-walktrough van Ubisoft is duidelijk een sluipmoordenaarsmissie tegen een Tempelier te zien.Dubrillion schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:27:
De Preview van Tweakers doet mijn vermoeden alleen maar vergroten.
Medetweakers, afgelopen weekend bij First Look geweest en na de demo helemaal wild geworden. Hierop wilde ik een black chest edtitie gaan aanschaffen maar tot mijn verbazing was ik niet in staat om een PC versie aan te schaffen op Uplay. Alleen de console versies zijn beschikbaar op Uplay. Houdt dit in dat deze versie dan uitverkocht is? Als dat het geval is dan de volgende vraag, zijn de extra DLC pakketten gekoppeld aan de versie die je besteld? Dus kan ik evt. een Xbox 360 versie bestellen en de DLC voor een PC versie gebruiken of alleen voor de xbox?
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
[Voor 3% gewijzigd door Seal9 op 07-10-2013 09:28]
Voor zover mij bekend is, zijn de DLC codes gekoppeld aan het paltform waar je ze voor koopt. De DLC code voor de PC versie zal dus niet werken op een XBOX of andersom.
Black Chest versie ga je niet zomaar meer aankomen vrees ik.. Buccanneer edition is nog wel te bestellen bij onder andere Bol.com!
Black Chest versie ga je niet zomaar meer aankomen vrees ik.. Buccanneer edition is nog wel te bestellen bij onder andere Bol.com!
Dammit, dat is dus focked up. Ik dacht van nou als de pc versie er niet meer is dan bestel ik wel een xbox versie van de black chest en verkoop ik het spel wel, dan heb ik in ieder geval de chest. Straks maar even ubi bellen om zekerheid te krijgen.bulletrene schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:38:
Voor zover mij bekend is, zijn de DLC codes gekoppeld aan het paltform waar je ze voor koopt. De DLC code voor de PC versie zal dus niet werken op een XBOX of andersom.
Heb de buccanneer editie ook bekeken maar dat is toch net weer iets minder leuk. Juist die canvas doeken en het boegbeeld spreken me wel aan. Als de dlc's inderdaad gekoppeld zijn aan de hoes dan wordt het de buccanneer editie. Maar hoop dat dit niet het geval is.
Als het je puur om de collectibles gaat, kun je dat wel doen.
Dan bestel je de Black Chest voor bijv. de XBOX en verkoop je het spel met DLC voucher.
Dan heb je voor jezelf de black chest met collectible items!
Dan bestel je de Black Chest voor bijv. de XBOX en verkoop je het spel met DLC voucher.
Je moet maar van die hele piraten setting houden of niet, ik moet er persoonlijk niks van hebben. Ik vind juist die hele setting van Italie@renaissance helemaal geweldig, past ook helemaal bij assassin's. Zou echt Frankrijk@Franse revolutie willen zien,lekker de guillotine in actie zienelectrom schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:03:
[...]
Ik denk wel dat er nog steeds veel missies en concflicten met Tempeliers zullen plaatsvinden. In de trailers e.d. besteden ze er wel minder aandacht aan, maar in een gameplay-walktrough van Ubisoft is duidelijk een sluipmoordenaarsmissie tegen een Tempelier te zien.

Ik ga AC IV iig later in 2014 kopen.
Dat zou een optie kunnen zijn.bulletrene schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:50:
Arg, waarom hebben ze niet gewoon genoeg voorraad voor de PC. Als die DLC vouchers nou gewoon los van de game is dan koop ik hem direct en bestel ik er een pc versie bij. Maar dat is dus maar de vraag.
Toch zijn mensen er best positief over. De gameplay is zoals alle AC's gewoon top. Dat vind ik fantastisch en één van de leukste gameplays die er is. Toch spreekt het verhaal me nog niet helemaal aan. Ik mis zoals ik al eerder aangaf de tempelier conflicten uit AC I en II. Ze zeggen wel dat ACIV er fantastisch uit ziet wat komt bij me volgende vraag. Weet iemand al iets over de systeemeisen? En gokken jullie dat dit een port wordt of een goed gebalanseerde port?
De system specs:
Minum requirements:
•Operating System: Windows Vista SP SP1 or Windows 7 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
•Processor: Intel Core 2 Quad Q8400@2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620@2.6 GHz
•RAM: 2GB for Windows Vista, Windows 7, Windows 8
•Video card: Nvidia GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
•DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
•Disk Space: 30 Gb
•Sound: DirectX compatible sound card with latest drivers
•Peripherals: Windows-compliant keyboard and mouse required, optional controller
recommended specs:
•Operating System: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
•Processor: Intel Core i5 2400S@2.5 GHz or AMD Phenom II x4 940@3.0 GHz or better
•RAM: 4GB or more
•Video card: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
•Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better, GT400, GT500, GT600, GT700 or AMD Radeon HD4870 series or better, HD5000, HD6000, HD7000 series*
•Note: Latest GeForce drivers tested: 320.49 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000 and above.
Meer informatie : http://www.pcgamesn.com/a...ury-32-bit-dont-mark-spot
Minum requirements:
•Operating System: Windows Vista SP SP1 or Windows 7 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
•Processor: Intel Core 2 Quad Q8400@2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620@2.6 GHz
•RAM: 2GB for Windows Vista, Windows 7, Windows 8
•Video card: Nvidia GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
•DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
•Disk Space: 30 Gb
•Sound: DirectX compatible sound card with latest drivers
•Peripherals: Windows-compliant keyboard and mouse required, optional controller
recommended specs:
•Operating System: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
•Processor: Intel Core i5 2400S@2.5 GHz or AMD Phenom II x4 940@3.0 GHz or better
•RAM: 4GB or more
•Video card: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
•Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better, GT400, GT500, GT600, GT700 or AMD Radeon HD4870 series or better, HD5000, HD6000, HD7000 series*
•Note: Latest GeForce drivers tested: 320.49 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000 and above.
Meer informatie : http://www.pcgamesn.com/a...ury-32-bit-dont-mark-spot
Ooooooh dat valt reuze mee. Dan kan mijn PC wel even het maximale eruit halen 

Apart want met mijn pc die makkelijk de recommend specs haalt, had ik behoorlijke frame drops in assassins creed 3. Is het nu dan een veel betere port van next gen consoles af ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gezien de consoles veel meer op pc's lijken qua inhoud zou de schaalbaarheid etc beter beide richtingen op geprogrammeerd kunnen worden. De ontwikkeling ligt sowieso dichter bij de pc dan.. denk dat het ook daar mee te maken heeft.
Had het al wel gedacht - er komt weer een Season Pass voor AC IV. Zit te denken om die maar aan te schaffen en m'n Buccaneer Edition preorder te cancelen. Ga er vanuit dat je, net als in AC III, dezelfde 'extra' singleplayer missies krijgt.
De eerste DLC
YouTube: Freedom Cry DLC Trailer Featuring Adewale|Assassin's Creed 4 Black Flag [NL]
3 uur gameplay.
YouTube: Freedom Cry DLC Trailer Featuring Adewale|Assassin's Creed 4 Black Flag [NL]
3 uur gameplay.
[Voor 69% gewijzigd door rejer op 08-10-2013 20:24]
Welke versie zou ik dan het beste kunnen pakken? De 360 versie die zal mijn vriendin dan nog kunnen gebruiken maar als ik em wil verkopen dan kan ik het beste een PS4 of Xbox one versie kunnen kopen of niet? Daar kan ik meer voor krijgen dan een 360 versie.bulletrene schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:50:
Weet jij of ze de collectable figurine eventueel ook los verkopen? Die van 3 werd wel los verkocht maar heb die van 4 nog niet gezien.
@Seal9 Volgens mij wordt de statue uit de BlackChest edition niet los verkocht ( tenminste nog niet..)
Maar er is wel een andere statue van Edward Kenway die je kunt bestellen bij de UbiShop:
http://shop.ubi.com/store...05700/productID.277679500
Persoonlijk vindt ik die cooler dan de Black Chest statue
En ik denk dat je voor de PS4 of XBOXOne versie meer geld kunt vragen als voor de Xbox360 versie idd..
Maar er is wel een andere statue van Edward Kenway die je kunt bestellen bij de UbiShop:

En ik denk dat je voor de PS4 of XBOXOne versie meer geld kunt vragen als voor de Xbox360 versie idd..
Damn, ik vind de Black Chest figurine beter dan die van de Buccanneer editie. Heb inderdaad ook de Ubishop figurines gezien en die zijn wel erg cool inderdaad. Bij Gamemania kan ik de Buccanneer krijgen voor 80, heb zelf nog een 15 euro bon van ze dus dat zou 65 euro zijnbulletrene schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:53:
@Seal9 Volgens mij wordt de statue uit de BlackChest edition niet los verkocht ( tenminste nog niet..)

Weet jij of die DLC die je erbij krijgt ook los kan kopen?
Als we kijken naar de vorige delen uit de serie zal het zo gaan:
- Het spel komt uit met exclusieve DLC voor bepaalde editions.
- Er komt een season pass waarmee je alle eerdere DLC kan downloaden
- In sommige gevallen komt alle DLC alsnog los verkrijgbaar.
Ik denk dat je je jezelf daar dus niet druk om hoeft te maken
- Het spel komt uit met exclusieve DLC voor bepaalde editions.
- Er komt een season pass waarmee je alle eerdere DLC kan downloaden
- In sommige gevallen komt alle DLC alsnog los verkrijgbaar.
Ik denk dat je je jezelf daar dus niet druk om hoeft te maken

Dit: http://assassinscreed.ubi...?1=1#tcm2897912-Maintab-5electrom schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:42:
Welke extra content bevat de Special Edition precies?
Leuk he, google

AC4:BF Story Trailer ( let op! Spoilers ) : YouTube: Assassin's Creed IV Black Flag | Story Trailer & Global Release Date
AC4:BF Making of part 1 IGN : YouTube: Assassin's Creed 4: Making of Black Flag - Exclusive Gameplay & Concept Art (Part 1)
AC4:BF Making of part 2 IGN : YouTube: Assassin's Creed 4: Making of Black Flag - Creating a Next-Gen Open World Caribbean (Part 2)
AC4:BF Losse gameplay in stad : YouTube: Teo Plays Assassin's Creed 4 Black Flag (PS4) - Funny Moments, Fails and Gameplay
AC4:BF Making of part 1 IGN : YouTube: Assassin's Creed 4: Making of Black Flag - Exclusive Gameplay & Concept Art (Part 1)
AC4:BF Making of part 2 IGN : YouTube: Assassin's Creed 4: Making of Black Flag - Creating a Next-Gen Open World Caribbean (Part 2)
AC4:BF Losse gameplay in stad : YouTube: Teo Plays Assassin's Creed 4 Black Flag (PS4) - Funny Moments, Fails and Gameplay
Weer effe de nieuwste trailers geupload in de startpost. Ik heb ze nog niet gezien en ga het waarschijnlijk ook niet doen. Ik wil zo blanco mogelijk aan het spel beginnen.
Als ze nog ff doorgaan met het posten van die filmpjes hebben we dalijk de game al uitgespeeld als hij nog moet uitkomen. Maar ziet er natuurlijk wel allemaal zeer tof uit.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik ben het met je eens. Maar toch is er nog weinig bekend gemaakt over het verhaal.janvanmil schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:31:
Weer effe de nieuwste trailers geupload in de startpost. Ik heb ze nog niet gezien en ga het waarschijnlijk ook niet doen. Ik wil zo blanco mogelijk aan het spel beginnen.
Wat zijn nou Edward ze motieven enz? Nog ongeveer een maandje voor de PC. Ik ben erg benieuwd

Klopt het nu dat de release is vervroegd naar de 29ste oktober?
Ja dat klopt. Alleen voor de PC niet natuurlijk 

Minder bugs voor ons :Dubrillion schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:27:

http://tinyurl.com/5sdar8p
en de Playstation 4, Xbox one en de Wii U ook niet.Dubrillion schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:27:
mare ik zal mn vrije dag eens gaan verzetten

[Voor 14% gewijzigd door janvanmil op 24-10-2013 13:38]
Heb ik vorig jaar ook gedaan. Kwam die niet in de ochtend zoals beloofd, maar eind van de middag.janvanmil schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
en de Playstation 4, Xbox one en de Wii U ook niet.
mare ik zal mn vrije dag eens gaan verzetten
45 minuten installeren (andere PC toendertijd)... Daar ging me vrije dag.
Ik had mezelf beloofd de dag daarna vrij te nemen. Dat word nu wat moeilijker

Dan maar Maandag

Helaas alleen de PC versieNotna schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:16:
Voor wie het gemist heeft:
plan: Tweakers geeft korting op Assassin's Creed IV Black Flag

Ik kreeg zojuist een mailtje van Bol.com dat mijn bestelling, zijnde Assassin's Creed IV Black Flag special edition, is verzonden. Vreemd, ik meen dat het officieel nog niet is verschenen. Ik zie het wel.
[Voor 13% gewijzigd door Plato1989 op 26-10-2013 01:47. Reden: Screenshot toegevoegd]
Klopt op Fok! geven ze aan dat ie ook in grote ketens vandaag al te koop is. Dit omdat Ubisoft en Bol ze al verscheept hebben. Mogelijk omdat Ubi ze al twee dagen eerder wilde verkopen hebben ze nu gezegd "verstuur maar". Ik had stiekem gehoopt dat de PC versie ook naar voren geschoven zou zijn .... Nou ja. Ik heb Batman nog op de lijst.. En GTA.... En The last of us.... En en en 

Same here voor bol.com! ik ben benieuwd wanneer de post komt ...
En hij is net aangekomen:
Touwtje moet je overigens zelf spannen. Aangezien ik niet bij de boyscouts dan wel in de marine heb gezeten heb ik het op zijn hollands gedaan; zolang het maar vast zit
Touwtje moet je overigens zelf spannen. Aangezien ik niet bij de boyscouts dan wel in de marine heb gezeten heb ik het op zijn hollands gedaan; zolang het maar vast zit

[Voor 30% gewijzigd door Notna op 26-10-2013 11:38]
Ik heb bij de mediamarkt Rotterdam Black Flag voor €36,75 opgehaald. Als extra kreeg ik een comic book en dlc downloadcode mee. Hoe kan dat voor €36,75? Gebruik maken van de actie 'tweede game 50% korting'. Dus ik nam twee exemplaren Black Flag mee voor €49, tweede exemplaar kost dan €24,50 dus totaal €73,50 / 2 = €36.50 per stuk. Dat vond ik het reizen wel de moeite waard
Comic book uitgelezen en nou vraag ik me af..

spoiler:
Kunnen wij ooit een AC in Rusland ten tijde van de tsaar + opmars oktober revolutie verwachten of wat?
Goed bezig! Heb je de standaard versie van Black Flag?Joosie200 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:38:
Ik heb bij de mediamarkt Rotterdam Black Flag voor €36,75 opgehaald. Als extra kreeg ik een comic book en dlc downloadcode mee. Hoe kan dat voor €36,75? Gebruik maken van de actie 'tweede game 50% korting'. Dus ik nam twee exemplaren Black Flag mee voor €49, tweede exemplaar kost dan €24,50 dus totaal €73,50 / 2 = €36.50 per stuk. Dat vond ik het reizen wel de moeite waardComic book uitgelezen en nou vraag ik me af..
spoiler:Kunnen wij ooit een AC in Rusland ten tijde van de tsaar + opmars oktober revolutie verwachten of wat?
spoiler:
antwoord op je spoiler vraag: Waarschijnlijk niet, dat verhaal is verteld in de comics.
Jep, standaard editie ditmaal. Zat te dubben of ik niet gewoon de special edition moest halen voor 48 euro bij willekeurig welke webshop in het rijtje van budgetgaming.nl, maar 11,75 euro besparen èn toch wie weet nog de special edition dlc meegekregen hebben is toch een leuke meevaller. Vraag me namelijk af welke andere dlc je nu voor Black Flag mee kan geven anders?janvanmil schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:43:
[...]
Goed bezig! Heb je de standaard versie van Black Flag?
spoiler:antwoord op je spoiler vraag: Waarschijnlijk niet, dat verhaal is verteld in de comics.

Hmm, oké, in dat geval is het eigenlijk een vraag die onnodig in spoiler staat. Maar wie weet halen ze inspiratie uit de comic book serie. Want hoe leuk zou het zijn om weer echt hoge torens tot je beschikking te hebben als uitkijkpunt

edit: nevermind, het is me al duidelijk wat die code inhoudt: tis een VIP-code. Van wat ik begrijp is het een vorm van preorder bonus
Maar welke extra content je dan krijgt is me nog niet duidelijk.. Het is dus AC: The Watch en ik heb als downloadable content Trove of Mystery gekregenPre order actie iedere consument die een pre-order plaatst (geldt voor iedere editie) krijgt van ons binnen 3 werkdagen een unieke digitale code (platform uniform) Met deze code gaat u naar www.assassinscreed.com/vip en registreert zich op de site. Tevens kan u hier aangeven voor welk platform u AC4 heeft gepreorderd. Met deze code ontvangt u een extra vrij te spelen content bij release en tevens ontvangt u toegang tot een VIP programma genaamd “The Watch” waarin u toegang krijgt tot nog meer informatie en exclusieve content voor AC4
[Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 26-10-2013 21:31]
Zo, net even een uur of wat kunnen spelen en in Havanna aangekomen. Dingen die opvielen:
-Graphics (360) vallen enorm tegen
-Erg veel slordige bugs; vast zitten op een mini rots, dieren kunnen assasinaten zonder hidden blade, veel misprongen enz.
- Wéér zijn de controls omgegooid
-De camera zit tijdens het varen zowat in de boot: POV zuigt ballen imo
- Onduidelijke drukke en sluggish aanvoelende map
- Het verhaal buiten de Animus; wtf?
Verder heeft het wel een betere "feel" dan ACIII en is Edward veel meer relatable. Misschien moet ik er nog wat aan wennen maar ik had meer verwacht eigenlijk. Vooral de slordige bugs zijn erg onnodig imo....
-Graphics (360) vallen enorm tegen
-Erg veel slordige bugs; vast zitten op een mini rots, dieren kunnen assasinaten zonder hidden blade, veel misprongen enz.
- Wéér zijn de controls omgegooid
-De camera zit tijdens het varen zowat in de boot: POV zuigt ballen imo
- Onduidelijke drukke en sluggish aanvoelende map
- Het verhaal buiten de Animus; wtf?
Verder heeft het wel een betere "feel" dan ACIII en is Edward veel meer relatable. Misschien moet ik er nog wat aan wennen maar ik had meer verwacht eigenlijk. Vooral de slordige bugs zijn erg onnodig imo....
Het verhaal buiten de animus ben ik ook benieuwd naar. En aan de andere kant interesseert het me weer geen r**t
.
Helaas zal ik nog een paar weken moeten wachten voordat de PC versie uitkomt

Helaas zal ik nog een paar weken moeten wachten voordat de PC versie uitkomt

Multiplayer valt me erg tegen. Ze gooien alles op de schop behalve de multiplayer zelf. In singleplayer kun je blocken waarom ze dat nog steeds niet toestaan in multi is mij een raadsel. Met stun kom je niet ver genoeg, verder vind ik het hide 'n seek idee ook knap waardeloos, je krijgt geen tijd om een chase te starten of te counteren of wat dan ook. Verdedigen is er niet bij, heb je wat perks die je in wil zetten en dan lock je op je tegenstander, komt er doodleuk de melding: cannot lock. Wait whut? Tel er bovenop dat allen voor een compleet afwezig is en in groepjes van 4 vs 4 matches doen boeit me geen klap zo.
Singleplayer laat ik wachten, tot ik AC3 compleet heb uitgespeeld
Singleplayer laat ik wachten, tot ik AC3 compleet heb uitgespeeld

Gisteren was ik ff bij de mediamarkt in Roermond. Daar zag ik de game al liggen voor de Ps3. Koste wel 69,95. Met release zou hij stond in het krantje meen ik 45 of 55 kosten daar. Maar hij is us al te koop hier. Ik wacht op een ps4 versie
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heerlijk verslavend weer. in 2 dagen al weer 10 uur gespeeld. Niet echt opgeschoten in het verhaal, weer zoveel te doen en te ontdekken.
Wat wel fijn is, is dat het een stuk kleurrijker is dan vorige delen. De grauwe steden en besneeuwde landschappen zijn vervangen door azuurblauwe zeeen en witte stranden.
De mogelijkheden voor het upgraden van uitrusting komt zo uit Far Cry 3. Dus er kan volop gejaagd worden.
Waar ook meteen de bugs om de hoek komen kijken. Op hol geslagen dieren rennen door bomen of van cliffs af maar blijven in de lucht doorrennen.
Besturen van de schepen en kanonnen is weer wat verbeterd en het enteren van schepen is leuk uitgewerkt.
Wat wel fijn is, is dat het een stuk kleurrijker is dan vorige delen. De grauwe steden en besneeuwde landschappen zijn vervangen door azuurblauwe zeeen en witte stranden.
De mogelijkheden voor het upgraden van uitrusting komt zo uit Far Cry 3. Dus er kan volop gejaagd worden.
Waar ook meteen de bugs om de hoek komen kijken. Op hol geslagen dieren rennen door bomen of van cliffs af maar blijven in de lucht doorrennen.
Besturen van de schepen en kanonnen is weer wat verbeterd en het enteren van schepen is leuk uitgewerkt.
Heb hem ook vroegtijdig ontvangen (Dank u Bol.com). Ik heb nog niet echt het Assassin's creed gevoel maar het speelt wel heerlijk weg. Je legt hem moeilijk aan de kant
Player1s Twitch
Aaaaaaaaah ik ben jaloers. Ik kijk eerlijk gezegd door de laatste beelden meer uit naar deel IV dan naar deel III vorig jaar. In het begin was ik sceptisch, maar deze lijkt me wel weer erg gaaf. Misschien komt de PC versie ook wel 5 dagen eerder
. Ik heb al een vrije dag ingepland