Die DSM 5.1 ziet er goed uit!
Omdat mijn chinees (en waarschijnlijk ook van de rest hier) niet zo goed is is
deze link waarschijnlijk wat praktischer.

Indien je geen zin hebt het hele verhaal te lezen, hieronder staan enkele nieuwe features:
-
Photostation lijkt op het oog hetzelfde, maar zal wat (andere) overgangseffecten hebben.
-
VideoStation lijkt een integratie krijgen met
OpenSubtitles, waardoor deze subs (denk ik) automagisch van het internet gehaald kunnen worden.
-
NoteStation [nieuw] Een soort app om aantekeningen te maken, welke dan 'in je cloud' staan. Deze lijken daarna ook in het widgetpaneel zichtbaar te zijn. (not sure XD)
-
Security Advisor is een feature die aangeeft op welke vlakken de NAS nog niet optimaal beveiligd is, en waar je eens zou naar kunnen kijken. Waarschijnlijk vanwege het ransomware virus van laatst dat ze hier extra prioriteit aan hebben gegeven. Het lijkt mij iig zeer handig!
-
Cloud Sync heeft er weer enkele nieuwe clouds bijgekregen (straks werkt deze dus met zowel GoogleDrive, OneDrive als Dropbox

) en er zijn nieuwe instellingsmogelijkheden waardoor je o.a. je transfersnelheid kunt limiteren en zijn er file restricties mogelijk.
- En last but not least, de
specs voor de DS415+ (indien ze nog niet bekend waren):
- Quad-core Atom 2.4GHz (AES-NI Hardware Encryption)
- 2GB DDR3 (1600MHz)
- Adviesprijs $600 dollar (geen idee wat dat in NL doet)
[
Voor 7% gewijzigd door
SmiGueL op 14-09-2014 00:10
]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup