Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
http://www.bol.com/nl/p/s...0020139200000019398154PLZ
Da's toch ook niet duur?

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 28-08-2014 20:37 ]
Whoohoo...140 euro in de pocket!
[ Voor 51% gewijzigd door NrG! op 28-08-2014 20:45 ]
Retourkosten? Als ze worden uitgeleverd, dan is er toch geen reden om terug te sturen..?
[ Voor 60% gewijzigd door zerocool82 op 28-08-2014 20:43 ]
Verkeerde EAN koppeling meestalzerocool82 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:42:
Net besteld voor 111 euro (Heuvelplein), enige die nog beschikbaar was volgens mij.
[...]
Retourkosten? Als ze worden uitgeleverd, dan is er toch geen reden om terug te sturen..?
Als het lukt, heb je een goeie deal!
Als de leverancier niet levert wat je hebt gekocht, dan gaat je dit natuurlijk geen geld kosten om terug te sturen.
'Heuvelplein levert sport- en speeltoestellen waar kinderen en volwassenen blij van worden.'zerocool82 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:42:
Net besteld voor 111 euro (Heuvelplein), enige die nog beschikbaar was volgens mij.
Prijs lijkt dus inderdaad een foutje.
Marijnnn schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:49:
[...]
'Heuvelplein levert sport- en speeltoestellen waar kinderen en volwassenen blij van worden.'
Prijs lijkt dus inderdaad een foutje.

Twee modellen.NrG! schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:55:
En casero verkoopt geeneens synology nas..
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Niet nodig dus niet gedaan, maar doe er je voordeel mee
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Tis wel opvallend dat Casero 3 verschillende prijzen zijn, en bij van Gils en BR Electronics 2 prijzen
Ik heb een deel betaald met de cadeaubonnen die ze de vorige keren gaven omdat ze niet leverden.laredo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:21:
Welke betaalmethode hebben de mede bestellers gekozen? Ik op rekening. Vraag me af of dat überhaupt nog iets uitmaakt?

De rest van het bedrag met de optie: Achteraf betalen.
*Iedereen weet hoe dit hoogstwaarschijnlijk gaat aflopen. Je kan van die webshops ook niet verwachten dat ze ladingen van die NASsen gaan uitleveren ver onder de inkoopsprijs..
[ Voor 23% gewijzigd door SmiGueL op 28-08-2014 22:00 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
ideallaredo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:21:
Welke betaalmethode hebben de mede bestellers gekozen? Ik op rekening. Vraag me af of dat überhaupt nog iets uitmaakt?
Jep hier ookNordlys schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:38:
Een bestelling van Heuvelplein is geannuleerd nu. Viel ook wel te verwachten
Wel jammer want me D212j heeft het soms wat moeilijk.
Tegelijk logisch dat het om een al dan niet bewuste prijsfout gaat..
Zijn dat cadeaubonnen als in 'Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. '? Of een ander soort bonnen (kortingsbonnen)?SmiGueL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:39:
[...]
Ik heb een deel betaald met de cadeaubonnen die ze de vorige keren gaven omdat ze niet leverden.
De rest van het bedrag met de optie: Achteraf betalen.
*Iedereen weet hoe dit hoogstwaarschijnlijk gaat aflopen. Je kan van die webshops ook niet verwachten dat ze ladingen van die NASsen gaan uitleveren ver onder de inkoopsprijs..
Bestelling om 23:25 nog gedaan via IT First. We zullen zien
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
achteraf betalen mooi aangezet
Zal wel niet lukken, maar de 214 stond echt op mijn wishlist. Dus toch maar geprobeerd
Overigens voegen 'besteld'-posts niet veel toe aan dit soort topics, probeer die achterwege te houden.
[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 28-08-2014 23:43 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Be nice, You Assholes :)
Dit dus. Verwacht stiekem morgen wel een annuleringsmailtje.3DDude schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:43:
Ook een besteld bij IT First, we gaan het morgen wel horen / zien
Maar een poging kan geen kwaad en anders ga ik wel voor de ReadyNas.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
* MegaTronics waagt het gokje deze keer ook maar weer eens. De vorige keer leverde het bij Bol.com een externe 4 TB schijf op voor € 125 en een 15" HP laptop voor € 260.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ben benieuwd of ik morgen post krijgSynology Diskstation DS214 – NAS server -
Levertijd: Op werkdagen voor 16.00 uur besteld is volgende werkdag in huis
Er staat "volgende werkdag"Ben benieuwd of ik morgen post krijg
Ik verwacht, als hij komt, dat ik hem dus ook maandag pas krijg
Er zijn nu al zoveel mensen, alleen al via dit topic, maar ik gok ook anderen die het hier niet melden, dat er nu haast wel een lampje moet gaan branden bij IT First
[ Voor 35% gewijzigd door Medic op 29-08-2014 08:33 ]
Hmm true....maar blijf toch even fingers crossed houden voor morgenMedic schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:31:
[...]
Er staat "volgende werkdag"
Ik verwacht, als hij komt, dat ik hem dus ook maandag pas krijg
Even wachten tot ik een verzendbevestiging heb en dan even twee WD schijven erbij scoren
[ Voor 14% gewijzigd door lubbertkramer op 29-08-2014 08:33 ]

Volgensmij krijg een een aantal mensen gewoon een zandbak
De door u bestelde Synology Diskstation DS214 – NAS server welke u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar, dit doordat er wegens een verkeerde koppeling bij ons de Synology 1U Synology Rail Kit Sliding RKS1314 wordt aangeboden, zij zullen daarom uw bestelling annuleren Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: In Behandeling voor Annulering Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door blottle op 29-08-2014 09:27 . Reden: typo ]
Ik heb met credit card betaald (dus ook niet 'direct' betaald). De betaling wordt dan door bol.com (of externe verkopers via bol.com) ongedaan gemaakt. Bij iDeal zal het waarschijnlijk binnen enkele dagen worden teruggeboekt.blottle schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:56:
Ik kon niet achteraf betalen aanklikken dus heb het niet gedaan. Hebben jullie gewoon met iDeal betaald?
Anoniem: 368013
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 368013 op 29-08-2014 10:03 ]
Anoniem: 325202
datzelfde had ik ook..heb hem nog snel geannuleerd...ding is ook van 2011 dus dan is 100 euro nog veel.Anoniem: 325202 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:09:
Mijn Popcorn Hour A-300 die daar 100 euro was is trouwens wel vandaag verzonden, maar ik vraag me af of dat een goede deal is. Ik kan er ook maar niet achter komen of er wifi bij zit want er zit ook een versie bij met wifi stick bij bol.com en die is wel 230 euro. Maar bij bol.com kun je dit ding ook al tweedehands bestellen voor 120 en op marktplaats vaak ook voor dat geld met een hardeschijf erbij dus ik weet nou niet zo goed of het een hele goeie deal is....
er staat bij de specs:Anoniem: 325202 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:09:
Mijn Popcorn Hour A-300 die daar 100 euro was is trouwens wel vandaag verzonden, maar ik vraag me af of dat een goede deal is. Ik kan er ook maar niet achter komen of er wifi bij zit want er zit ook een versie bij met wifi stick bij bol.com en die is wel 230 euro. Maar bij bol.com kun je dit ding ook al tweedehands bestellen voor 120 en op marktplaats vaak ook voor dat geld met een hardeschijf erbij dus ik weet nou niet zo goed of het een hele goeie deal is....
Aansluitingen
Verbinding met pc USB 3.0, LAN, WLAN (WiFi)
Draadloze verbinding Ja
Was er een beetje vanuit gegaan dat dat betekent dat er wifi bij zit, maar zo niet dan maar retour. Je weet maar nooit bij Bol.com.
Geachte heer, mevrouw,
Allereerst onze excuses.
Door een fout op de website van Bol.com stond het door u bestelde product aangeboden met foutieve content. Er is bij ons een Railkit voor een Synology NAS besteld (RKS1314), terwijl de content van de NAS zelf (DS214) werd aangegeven. Daar het om een compleet ander artikel gaat, zullen wij deze niet uitleveren, waarvoor onze welgemeende excuses.
De order zal worden geannuleerd en verwerkt in de administratie van bol.com. Indien u de betaling al heeft voldaan, zal deze door bol.com worden terugbetaald. U ontvangt hiervan een bevestiging van bol.com.
Indien u vragen heeft, dan kunt u altijd reageren op deze e-mail.
pricewatch: Popcorn Hour A-300
voor 99 klopte wel gewoon. Staat er al dagen en is gewoon geleverd.
Zit 130 onder volgende in pw.
Anoniem: 368013
Overigens mijn tip: bespaar jezelf de moeite om 'je recht' proberen te halen, tenzij je een lange adem hebt, zeker bent van je zaak en werkelijk bereid bent een beroep te doen op de geschillencommissie en misschien zelfs naar de rechter te stappen.
Bol.com beroept zich op hun algemene voorwaarden (ondanks dat dat niet opgaat als ze een aannemelijk aanbod doen). Zelfs als je van tevoren met de klantenservice belt om te checken of die prijs klopt en je dat bevestigd krijgt durft Bol.com te beweren dat je niet aan de onderzoeksplicht hebt voldaan.
Anoniem: 325202 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:09:
Mijn Popcorn Hour A-300..
Michel242186 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
datzelfde had ik ook..heb hem nog snel geannuleerd...ding is ook van 2011 dus dan is 100 euro nog veel.
divealicious schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
er staat bij de specs:
Aansluitingen
Verbinding met pc USB 3.0, LAN, WLAN (WiFi)
Draadloze verbinding Ja
Er is een volledig topic gericht op de Popcorn Hour A-300. Dit topic gaat over de Synology DS214sambalbaj schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:21:
pricewatch: Popcorn Hour A-300
voor 99 klopte wel gewoon. Staat er al dagen en is gewoon geleverd.
Zit 130 onder volgende in pw.
[ Voor 17% gewijzigd door zerocool82 op 29-08-2014 13:36 ]
Ook kan ik de DS214 niet meer in het assortiment vinden. Ik heb mijn bestelling gedaan via first IT die tussen de wederverkopers stond voor 104 euro maar heb nog geen annulering ontvangen op het moment van schrijvenProduct niet leverbaar
Onze excuses, het product is niet (meer) leverbaar.
Wellicht hebben we een vergelijkbaar product in onze winkel.
Begin op onze homepage of gebruik de zoekfunctie.
Welke wederverkoper had jij, dat verschilt nogal als ik het topic zo leeswtfman86 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:09:
Mijne is verzonden maar zal dan railkit zn??
Synology Diskstation DS214 – NAS server (RKS1314) staat er op factuur...
De website zelf geeft op het RKS nummer inderdaad Railkitswtfman86 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:12:
Centralpaint.be
Synology Diskstation DS214 – NAS server (RKS1314) staat er op factuur...
Wie heeft daar nog meer een nas gekocht?
En je hebt geen NAS gekocht, maar rails voor je NAS.Geen "ik ook" posts, het is wel duidelijk dat genoeg mensen het geprobeerd hebben.
De bestelling in mijn account en bevestiging per mail zeggen anders, staat duidelijk plaatje van de DS214 en beschrijving:GioStyle schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:18:
[...]
En je hebt geen NAS gekocht, maar rails voor je NAS.

[ Voor 25% gewijzigd door lubbertkramer op 29-08-2014 14:26 ]
Hier een link naar Google cache van de Synology pagina http://webcache.googleuse...cd=20&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Ik heb daar ook gekocht. Verzenddatum wordt verwacht rond 09.09.2014Frank!in schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:14:
Ik heb de ds214 bij casero.nl gekocht via bol.com. Deze order is nog niet geannuleerd
Wie heeft daar nog meer een nas gekocht?
Ik blijf hoopvol

Enige die ik zie is een RS214Teknoviking schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:16:
In Google cache kun je de lijst van synology producten zien die IT-First aanbiedt. De 214 staat ook in dit overzicht. Ik ben ondertussen wel heel benieuwd of en wat ik geleverd ga krijgen.
Hier een link naar Google cache van de Synology pagina http://webcache.googleuse...cd=20&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
DS214+ en de DS214J.
De DS214 zie ik niet staan hoor.
Ook die komt niet voor in de IT First lijst.. Heel apart hoe ze dit voor elkaar hebben gekregenlubbertkramer schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:14:
[...]
De website zelf geeft op het RKS nummer inderdaad Railkits-> http://www.centralpoint.be/nl/zoeken/RKS1314/
[ Voor 23% gewijzigd door Patrick89 op 29-08-2014 15:27 ]
Was uiteindelijk nog een heel gedoe om alles weer recht te breien, dus let goed op bij het retourproces.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Patrick89 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:24:
[...]
Enige die ik zie is een RS214
DS214+ en de DS214J.
De DS214 zie ik niet staan hoor.
You only live once, so enjoy the ride.
Iets beter je research doen ! Geintje (Wil je niet afzeiken of zo hoor)worldfastest schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:26:
Iets beter kijken.. staat er wel tussen: Synology DS214 PLAY 2 Bay Max. 8TB 1.6GHz 1GB
[...]
Je hebt een Play editie en een niet Play editie..
https://www.synology.com/nl-nl/
Kijk maar onder producten.
Ik zie het nu ook ja, was er gemakzuchtig vanuit gegaan dat de 214 hetzelfde was als de 214 Play. Ik heb mijn order overigens maar geannuleerd, op bol.com krijg je een 404 als je wilt kijken naar de producten die IT-First nog meer aanbied (http://www.bol.com/nl/w/-.../index.html#seller_offers). Daarnaast heb ik geen zin in het getouwtrek na een verkeerde levering.Patrick89 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Iets beter je research doen ! Geintje (Wil je niet afzeiken of zo hoor)
Je hebt een Play editie en een niet Play editie..
https://www.synology.com/nl-nl/
Kijk maar onder producten.
Ik blijf het topic wel volgen om te kijken of ik morgen of maandag niet spijt van mijn annulering heb
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit artikel heeft met een verkeerde prijs op onze website gestaan. Helaas is hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in Artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om die reden wordt uw bestelling geannuleerd. Hiervan krijgt u een annuleringsbevestiging per e-mail.
Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
Wij komen u graag tegemoet en bieden u daarom een korting aan waarmee u de laptop 'Synology Diskstation DS214 - NAS server' alsnog kunt bestellen. Wij sturen u aanstaande dinsdag een kortingscode per e-mail die u hiervoor kunt gebruiken.
Lol sinds wanneer is het een laptop

* MegaTronics heeft dezelfde mail ontvangen.
Edit: @ Laptop verhaal: Knip en plak van de vorige foute prijsopgave?
[ Voor 22% gewijzigd door MegaTronics op 29-08-2014 16:33 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Maar goed, dit wisten we natuurlijk van te voren ;-)
Ik niet namelijk
Edit;
Speak of the devil; daar is de email
Jammer maar te verwachten
[ Voor 29% gewijzigd door Medic op 29-08-2014 16:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Om welke aanbieder ging het? Ik heb geen bericht gehad over een kortingscode.hijacker80 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:31:
Wij komen u graag tegemoet en bieden u daarom een korting aan waarmee u de laptop 'Synology Diskstation DS214 - NAS server' alsnog kunt bestellen. Wij sturen u aanstaande dinsdag een kortingscode per e-mail die u hiervoor kunt gebruiken.
Met de (winst)marges die zij hanteren op producten kunnen zij het makkelijk op deze manier doen, maar erg efficiënt is het niet.Jumpman schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:23:
Het gaat wel heel veel fout bij Bol.com. Naar mijn mening kunnen ze onderhand beter personeel op een menselijke check zetten, voor het doorvoeren van de prijs, dan telekens dat getouwtrek, retouren en de administratie kosten die ze daar mee maken.
Naja we zien dinsdag wel.. ga ik die code niet gebruiken komt die in dat mooie topic drvoor
Zal wel iets van 10 of 20 euro zijn gok ik zo?
Be nice, You Assholes :)
Geachte heer, mevrouw,
Hierbij willen wij u informeren omtrent een foutief artikel op bol.com. Wij weten niet zeker of bol.com u inmiddels al geïnformeerd heeft omtrent uw bestelling. Vanwege een foutieve ean code op de site van bol.com is er een ander artikel besteld dan wat u via bol.com besteld heeft.
Wij moeten uw bestelling hierdoor helaas annuleren. Inmiddels is bol.com hier druk mee bezig om e.e.a. op haar website te herstellen. Wij verwachten dat dit vandaag / dit weekend weer opgelost is.
Excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop dat bol.com u alsnog informeert.
Met vriendelijke groet,
Caseroshopping.nl
www.caseroshopping.nl
Ligt dit dan aan bol of de externe verkoper?
Is er een kortingsbon toegezegd bij jullie?
Ook zojuist de mail gehad betreft een annulering.Mr.Jingles schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:37:
Zojuist is mijn bestelling ook per mail geannuleerd. Zijn er ook mensen die nog wel in de bestelprocedure zitten?
Is er een kortingsbon toegezegd bij jullie?
Krijg mijn geld binnen drie werkdagen teruggestort.
Het was het proberen waard

Hartelijk dank voor uw e-mail van 30 augustus 2014.
U heeft een e-mail ontvangen omtrent uw bestelling die geannuleerd is. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is.
De mail is bestemd voor klanten die dit artikel bij bol.com zelf hebben gekocht. Volgens onze gegevens heeft u het artikel via een externe verkoper aangeschaft. U kunt de mail zodoende als niet verzonden beschouwen.
De externe verkoper heeft uw bestelling op dit moment nog niet bevestigd. Zodra de verkoper de bestelling bevestigd ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Tot dat moment hebben zowel U als de verkoper nog het recht de bestelling te annuleren. Wij gaan er echter van uit dat uw bestelling spoedig na het weekend wordt bevestigd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
You only live once, so enjoy the ride.
Dat is gewoonweg niet correct, de verkoper dient het product te leveren. Enkel als aannemelijk is dat de prijs veel te laag is (alle andere aanbieders hebben bijvoorbeeld een prijs die 100% hoger ligt), dan heeft de verkoper het recht om de koop te annuleren. Maar dit is wel de wijze waarop bol.com werkt. Tevens verwijzen ze naar hun eigen voorwaarden, waarin zou worden aangegeven dat bol.com altijd bestelling kan weigeren (maar wat niet klopt).worldfastest schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:48:
De externe verkoper heeft uw bestelling op dit moment nog niet bevestigd. Zodra de verkoper de bestelling bevestigd ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Tot dat moment hebben zowel U als de verkoper nog het recht de bestelling te annuleren. Wij gaan er echter van uit dat uw bestelling spoedig na het weekend wordt bevestigd.
Bij een andere bestelling, die ook niet werd uitgeleverd door bol.com / externe verkopers via bol.com werd in de e-mail verwezen naar artikel 5 in de Algemene Verkoopvoorwaarden:
Maar artikel 5 in de Algemene Verkoopwaarden stelt ten aanzien van weigering door bol.com enkel:Overeenkomst:
Conform de Algemene Verkoopvoorwaarden, Artikel 5, is bol.com gerechtigd bestellingen te weigeren dan wel bepaalde voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald.
Oftewel, enkel annulering indien er twijfels zijn over o.a. de betalingsverplichtingen. Waarbij bol.com op basis van onderzoek dit dient te motiveren.De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
Anoniem: 516869
Ja klopt, deze discussie herhaalt zich keer op keer bij elke prijsfout. Helaas heeft niemand de ballen hier om er serieus werk van te maken.zerocool82 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:08:
[...]
-juridisch geneuzel-
[...]
Maar artikel 5 in de Algemene Verkoopwaarden stelt ten aanzien van weigering door bol.com enkel:
[...]
Oftewel, enkel annulering indien er twijfels zijn over o.a. de betalingsverplichtingen. Waarbij bol.com op basis van onderzoek dit dient te motiveren.
Beetje laat, maar was van IT Firstzerocool82 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:59:
[...]
Om welke aanbieder ging het? Ik heb geen bericht gehad over een kortingscode.
Edit: moet ze op EIGEN kosten overmaken volgens retouraanvraag... Ik ga ze eerst mailen en zien dat ze tenminste die kosten terugbetalen...
[ Voor 46% gewijzigd door wtfman86 op 01-09-2014 17:57 ]
Geen "ik ook" posts, het is wel duidelijk dat genoeg mensen het geprobeerd hebben.