Zou het niet doen, die van Synology zijn beter
Ondertussen ook een mailwisseling gehad met Bol.com en het standaard antwoord gehad:
Artikel 8.3
Vooral dit zinnetje in de mail : Wij gaan er van uit dat de externe verkoper uw bestelling spoedig bevestigd. vindt ik in deze context toch wel heel erg schijnheilig.
Na wat verder door te zoeken kwam ik in de ALGEMENE VOORWAARDEN KOPEN BIJ ANDERE VERKOPERS tegen.U geeft aan dat u het niet eens bent met de strekking van onze e-mail.
De door u ontvangen e-mail is per abuis aan u gestuurd. Volgens onze gegevens heeft u de bestelling geplaatst bij een externe verkoper. Deze heeft uw bestelling nog niet bevestigd en heeft nog het recht deze te annuleren. Dit staat echter los van de mail die enkel bedoelt was voor klanten die dit artikel bij bol.com zelf hebben aangeschaft. U kunt deze mail zodoende als niet verzonden beschouwen. Wij gaan er van uit dat de externe verkoper uw bestelling spoedig bevestigd.
Artikel 8.3
M.a.w. Bol.com heeft toch nog een slinkse manier gevonden dat ze haast niemand een kortingsbon hoeft te sturen. In plaats daarvan hebben waarschijnlijk alle sub-leveranciers de instructie gekregen om de order simpelweg niet te accepteren, waardoor de order na 6 werkdagen automatisch wordt geweigerd.Indien een Andere Verkoper, zijnde een natuurlijk persoon een bestelling niet aanvaardt binnen zes (6) werkdagen, zal bol.com de Klant binnen acht ( 8 ) werkdagen nadat de Klant de bestelling heeft geplaatst laten weten dat zijn bestelling niet is aanvaard en de eventueel door bol.com ter zake reeds ontvangen betaling retourneren
Vooral dit zinnetje in de mail : Wij gaan er van uit dat de externe verkoper uw bestelling spoedig bevestigd. vindt ik in deze context toch wel heel erg schijnheilig.
[ Voor 5% gewijzigd door Luppie op 01-09-2014 20:21 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Laat ik ook maar reageren hierzo.
Ik zit toch al lang genoeg op GoT om deze constante lijn te zien die de afgelopen jaren 'trend' wat betreft Bol.com en zijn externe leveranciers.
- Ik snap niet dat mensen het toch iedere keer weer proberen; via Bol.com bestellen bij externe verkopers levert vrijwel niks op als ze een prijsfout hebben; hooguit een kortingsbon
- Dit is al de zoveelste keer in 2014, Bol.com weet er altijd onderuit te komen met addertjes in hun voorwaarden
- Persoonlijk bestel ik niks meer via externe leveranciers bij Bol.com; je komt altijd met lege handen terug (ik spreek uit ervaring)
Het beste is gewoon om niks meer te proberen te bestellen via Bol.com via een externe partner met dit soort 'slinkse praktijken', maar bij Bol.com zelf.
Toegegeven; de externe leveranciers worden vaker gemixed met fouten/EAN codes, maar Bol.com zelf is wat coulanter tegenover hun klanten als het bij hun besteld is.
Ik zit toch al lang genoeg op GoT om deze constante lijn te zien die de afgelopen jaren 'trend' wat betreft Bol.com en zijn externe leveranciers.
- Ik snap niet dat mensen het toch iedere keer weer proberen; via Bol.com bestellen bij externe verkopers levert vrijwel niks op als ze een prijsfout hebben; hooguit een kortingsbon
- Dit is al de zoveelste keer in 2014, Bol.com weet er altijd onderuit te komen met addertjes in hun voorwaarden
- Persoonlijk bestel ik niks meer via externe leveranciers bij Bol.com; je komt altijd met lege handen terug (ik spreek uit ervaring)
Het beste is gewoon om niks meer te proberen te bestellen via Bol.com via een externe partner met dit soort 'slinkse praktijken', maar bij Bol.com zelf.
Toegegeven; de externe leveranciers worden vaker gemixed met fouten/EAN codes, maar Bol.com zelf is wat coulanter tegenover hun klanten als het bij hun besteld is.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Ze hoeven ook niemand een kortingsbon te sturen, dat is geen verplichting. Je wist ook dat de prijs fout was, dus slachtoffer ben je ook niet.Luppie schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:19:
M.a.w. Bol.com heeft toch nog een slinkse manier gevonden dat ze haast niemand een kortingsbon hoeft te sturen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Deze aanbieding is m.i. toch anders dan de andere 'prijsfouten', waarbij het vaak één aanbieder is. Nu waren het er 6 of 7 (vaak of allen wel via bol.com volgens mij?). Als het om één aanbieder gaat, die een product aanzienlijk goedkoper aanbiedt, dan is het aannemelijker dat het een prijsfout betreft.gambieter schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:27:
[...]
Ze hoeven ook niemand een kortingsbon te sturen, dat is geen verplichting. Je wist ook dat de prijs fout was, dus slachtoffer ben je ook niet.
Daarnast, zou deze prijs niet kunnen? Het is een product (NAS) dat wel vaker met een flinke korting wordt aangeboden. Laat ik als voorbeeld een andere NAS nemen. De Thecus N2520 Gigabit NAS kost bij andere (internet)winkels minimaal 230 euro, terwijl deze bij Cyberport 100 euro kost.
Ik ben het helemaal met zerocool82 eens en dan vind ik zijn beredenering nogal ver gezocht.
Als 'niet-tweaker'of als 'gewone consument' zie ik een NAS met de naam DS214, dat lijkt wel verdacht veel op deze uitvoering : pricewatch: Synology DiskStation DS214se voor € 134,-
Aangezien bol.com net zoiets is als de mediamarkt, qua omvang met inkoopvoordelen etc. is het helemaal niet zo vreemd dat ze een soortgelijk apparaat aanbieden +/- 20% onder de prijs. En als je dan ook NAS'en van andere merken ziet langs komen onder de € 100,- dan kan ik de consument niet kwalijk nemen, dat ze denken dat de DS214 voor €104,- een normale prijs is.
Het is gewoon een kwestie van door een bepaalde bril kijken.
Ondertussen alsnog een DS214+ besteld, maar niet bij bol.com, mijn kuddo's gaan naar CoolBlue. Altijd een zeer goede ervaring mee qua sales en aftersales.
Als 'niet-tweaker'of als 'gewone consument' zie ik een NAS met de naam DS214, dat lijkt wel verdacht veel op deze uitvoering : pricewatch: Synology DiskStation DS214se voor € 134,-
Aangezien bol.com net zoiets is als de mediamarkt, qua omvang met inkoopvoordelen etc. is het helemaal niet zo vreemd dat ze een soortgelijk apparaat aanbieden +/- 20% onder de prijs. En als je dan ook NAS'en van andere merken ziet langs komen onder de € 100,- dan kan ik de consument niet kwalijk nemen, dat ze denken dat de DS214 voor €104,- een normale prijs is.
Het is gewoon een kwestie van door een bepaalde bril kijken.
Ondertussen alsnog een DS214+ besteld, maar niet bij bol.com, mijn kuddo's gaan naar CoolBlue. Altijd een zeer goede ervaring mee qua sales en aftersales.
[ Voor 9% gewijzigd door Luppie op 01-09-2014 23:34 ]
Laten we nu niet (zoals bij elk prijsfout topic) weer vervallen in het verzinnen van redenen waarom het een aannemelijke prijs zou zijn. Een tegoedbon is een coulance/tegemoetkoming maar geen recht.
Het is niet voor niets dat we in de titel zetten [Prijsfout].
Het is niet voor niets dat we in de titel zetten [Prijsfout].
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Luppie: van een gewone consument mag je best verwachten dat hij prijzen vergelijkt. Hier zie je dan dat het 50% scheelt zonder dat er ergens het woord aanbieding gebruikt wordt. Je gaat dus hier niet hard kunnen maken dat je aan je mocht aannemen dat de prijs juist was.
Beetje advocaat van de duivel spelen, maar dit is geen sterke case vrees ik.
Beetje advocaat van de duivel spelen, maar dit is geen sterke case vrees ik.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Je heeft zelf al aan dat je het typenummer verkeerd leestLuppie schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:30:
Ik ben het helemaal met zerocool82 eens en dan vind ik zijn beredenering nogal ver gezocht.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
IT First gebeld en die geven aan niet uit te leveren. Zij hebben BOL.COM hiervan op de hoogte gesteld.
Nu ligt de afwikkeling dus bij Bol.Com.
De 2e brief (Over externe verkoper) van BOL.COM heb ik niet ontvangen.
Nu ligt de afwikkeling dus bij Bol.Com.
De 2e brief (Over externe verkoper) van BOL.COM heb ik niet ontvangen.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Weer bericht van Bol:
Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: xxxxxx
Artikel: Synology Diskstation DS214 ? NAS server -
Aantal: 1
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat de overige artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.
Betaalmethode: Achteraf betalen
U heeft gekozen voor de betaalmethode Achteraf betalen. U heeft geen betalingsverplichting meer.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account. Als u heeft betaald met Air Miles dan storten wij deze binnen 24 uur terug. U kunt uw saldo checken op www.airmiles.nl.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Nog niets over de kortingscoupon.
Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat de overige artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.
U heeft gekozen voor de betaalmethode Achteraf betalen. U heeft geen betalingsverplichting meer.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account. Als u heeft betaald met Air Miles dan storten wij deze binnen 24 uur terug. U kunt uw saldo checken op www.airmiles.nl.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Anoniem: 368013
Ik zou niet te veel verwachten van een kortingscoupon. Bij de [prijsfout] Asus ultrabook, 699 bol.com werd een cadeaubon ter waarde van € 12,50 geboden door Bol.com, maar toen ging het ook om een grovere fout.
Dat ging via bol.com zelf toch? En niet via externe een leverancier zoals hier.
[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 02-09-2014 16:49 ]
Anoniem: 368013
Dat was inderdaad via Bol.com zelf, maar in dit geval ligt de fout toch ook bij Bol.com? Aan de voorkant een verkeerd product tonen en aan de achterkant een ander product hebben hangen, of kregen de externe leveranciers van Bol.com bestellingen door voor het juiste product maar tegen een verkeerde prijs?WhySoSerious? schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:49:
Dat ging via bol.com zelf toch? En niet via externe een leverancier zoals hier.
Vreemd, eerst was het een prijsfout (bij drie leveranciers?) en nu zijn ze niet in staat de Synology DS214 te leveren, terwijl het nog een gangbaar product is.MegaTronics schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:35:
Weer bericht van Bol:
Geachte heer,
Met vriendelijke groet,
bol.com
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die mail van de prijsfout heb ik vorige week al gehad, met daarin de mededeling over een kortingscode. Die heb ik nog niet gehad.
Anoniem: 516869
Verwacht daar maar niet teveel van, zal hooguit 10% of 10 euro korting zijn.MegaTronics schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:11:
Die mail van de prijsfout heb ik vorige week al gehad, met daarin de mededeling over een kortingscode. Die heb ik nog niet gehad.
Als het 10 euro is die je random kan besteden, dan is dat mooi meegenomen.
Iemand dinsdag al een 'Code' gehad.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Net een mail gehad:
Geachte heer xx,
Onlangs hebben wij helaas (een deel van) je bestelling moeten annuleren omdat onderstaand artikel niet beschikbaar was.
Besteld bij bol.com:
Titel Prijs
Synology Diskstation DS214 – NAS server
Synology € 259
Graag willen wij je hierbij informeren dat dit artikel weer leverbaar is. Je kunt dit artikel wederom bestellen. Als compensatie voor het ongemak bieden wij je een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in je account geplaatst en wordt automatische verrekend bij je volgende bestelling. De korting is geldig tot en met 1 oktober 2014.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Geachte heer xx,
Onlangs hebben wij helaas (een deel van) je bestelling moeten annuleren omdat onderstaand artikel niet beschikbaar was.
Besteld bij bol.com:
Titel Prijs
Synology € 259
Graag willen wij je hierbij informeren dat dit artikel weer leverbaar is. Je kunt dit artikel wederom bestellen. Als compensatie voor het ongemak bieden wij je een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in je account geplaatst en wordt automatische verrekend bij je volgende bestelling. De korting is geldig tot en met 1 oktober 2014.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Haha, ok dus op die kortingscode hoef ik niet te wachten >_<.
Zou hem dinsdag krijgen, maar nog niet gehad overigens.
Zou hem dinsdag krijgen, maar nog niet gehad overigens.
[ Voor 32% gewijzigd door 3DDude op 03-09-2014 09:36 ]
Be nice, You Assholes :)
2,50 korting zie ik bijna elke maand in mijn mailbox verschijnen omdat weer een maand niks besteld hebDizzy01 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:24:
Net een mail gehad:
Geachte heer xx,
Besteld bij bol.com:
Titel Prijs
Synology € 259
Met vriendelijke groet,
bol.com
Goed bezig bol.com
Wat een schrale bende zeg. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maar een 2,50 code is vrijwel altijd in omloop en door iedereen te gebruiken, dus zo'n geweldige compensatie is dit niet.
Verder vond ik de prijs helemaal niet zo schrikbarend laag als wat zij doen laten lijken. Ik heb vorige week namelijk een afgeprijsd artikel gekocht voor 99 euro terwijl het normaal 230 euro kostte. Precies zoals deze NAS eigenlijk.
De algemene voorwaarden en het inmiddels alom bekende " kennelijke vergissing" worden naar mijn mening een beetje misbruikt om zo onder vrijwel elke koopovereenkomst uit te kunnen komen.
Daarnaast snijden de verklaringen van beide partijen (Bol.com en externe verkoper) geen hout. Bol zegt dat de externe verkoper geen voorraad meer heeft, terwijl de externe verkoper wijst op een prijsfout bij Bol.
Verder vond ik de prijs helemaal niet zo schrikbarend laag als wat zij doen laten lijken. Ik heb vorige week namelijk een afgeprijsd artikel gekocht voor 99 euro terwijl het normaal 230 euro kostte. Precies zoals deze NAS eigenlijk.
De algemene voorwaarden en het inmiddels alom bekende " kennelijke vergissing" worden naar mijn mening een beetje misbruikt om zo onder vrijwel elke koopovereenkomst uit te kunnen komen.
Daarnaast snijden de verklaringen van beide partijen (Bol.com en externe verkoper) geen hout. Bol zegt dat de externe verkoper geen voorraad meer heeft, terwijl de externe verkoper wijst op een prijsfout bij Bol.
Mooi dat je het vergelijkt met een willekeurig ander product wat waarschijnlijk al enige tijd op de plak is blijven liggen. Maar een factor 3 lagere prijs voor een courant stukje elektronica waar nog geen opvolger voor is, valt dus wèl onder een kennelijke vergissing.
Dat je het probeert is prima, maar ga niet moeilijk doen als ze het opmerken en niet willen leveren.
Dat je het probeert is prima, maar ga niet moeilijk doen als ze het opmerken en niet willen leveren.
Vergelijking tussen een product wat al enige tijd op de plank is blijven liggen met een courant stukje eletronica?PROnline schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:52:
Mooi dat je het vergelijkt met een willekeurig ander product wat waarschijnlijk al enige tijd op de plak is blijven liggen. Maar een factor 3 lagere prijs voor een courant stukje elektronica waar nog geen opvolger voor is, valt dus wèl onder een kennelijke vergissing.
Thecus N2520 Dual Core Atom NAS Server
Synology DiskStation DS214Eerste prijsvermelding woensdag 4 september 2013
Eerste prijsvermelding woensdag 11 september 2013
Dat zeg ik, product dat lang op de plak ligt. Kijk naar het aantal views van de N2520. Die wordt dus zeer waarschijnlijk maar weinig verkocht. Dus blijven ze langer op de plank liggen.

De Synology is vanaf het begin af aan mateloos en onverminderd populair.
Synology DiskStation DS214

Zelfde als voor iPhones. Zie je ook niet dalen in prijs, totdat er een nieuwe generatie is.
De Synology is vanaf het begin af aan mateloos en onverminderd populair.
Synology DiskStation DS214
Zelfde als voor iPhones. Zie je ook niet dalen in prijs, totdat er een nieuwe generatie is.
[ Voor 3% gewijzigd door PROnline op 03-09-2014 11:54 ]
Dat heeft een heel andere reden. Zat producten die behoorlijk populair zijn die gewoon (mega) dalen in prijs.PROnline schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:53:
Nickname does not reflect reality
Net een mail gehad met een kortingscode van 15 euro voor items in elektronica.
Ik heb een cadeaubon van 15 euro gekregen te besteden in elektronica.
Raar dat andere 2,50 gekregen hebben..
In navolging op de e-mail van vrijdag 29 augustus sturen wij u hierbij, een dag later dan beloofd, de cadeauboncode. Onze excuses voor de vertraging.
Uw cadeauboncode is:
Waarde: euro 15,00
Geldig tot: 2 oktober 2014
De cadeaubon is uitsluitend geldig op de productgroep electronica
In navolging op de e-mail van vrijdag 29 augustus sturen wij u hierbij, een dag later dan beloofd, de cadeauboncode. Onze excuses voor de vertraging.
Uw cadeauboncode is:
idem hierVreesie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:35:
Ik heb een cadeaubon van 15 euro gekregen te besteden in elektronica.
Uw cadeauboncode is:
CheckMegaTronics schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:35:
Net een mail gehad met een kortingscode van 15 euro voor items in elektronica.
Komt mooi uit, ik heb nog aardig wat cadeaubonnen staan dus kan mooi deze maand iets uitzoeken wat ik eigenlijk niet nodig heb maar wel goedkoop aan kan komen
Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Mensen, lees de topicwaarschuwing. Geen "ik ook" posts. De laatste vier posts zijn precies dat en niets meer.
[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 03-09-2014 13:27 ]
De bon van € 15 gekregen en gelijk verzilvert in mijn account en daar staat ook inderdaad bij alleen Computer en Elektronica.
Let wel op dat de bon geldig is tot 02-10-2014 dus niet zo lang.
Let wel op dat de bon geldig is tot 02-10-2014 dus niet zo lang.
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 03-09-2014 15:04 ]
Ik heb ondertussen mijn DS214+ bij Coolblue besteld en geleverd gekregen.

Ga die € 15,- kortingsbon niet gebruiken. Dus als iemand er nog interesse in heeft mag mij een PM sturen, dan stuur ik de code op. De bon is verstuurd naar de eerste die reageerde

Ga die € 15,- kortingsbon niet gebruiken. Dus als iemand er nog interesse in heeft mag mij een PM sturen, dan stuur ik de code op. De bon is verstuurd naar de eerste die reageerde
[ Voor 10% gewijzigd door Luppie op 03-09-2014 15:50 ]
Via welke site hebben degene besteld die een kortingsbon hebben ontvangen van 15 euro? Ik heb namelijk bij mijn annulering via Centralpoint geen bericht ontvangen van een kortingsbon/code.
Normale prijs neem ik aan?Luppie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:44:
Ik heb ondertussen mijn DS214+ bij Coolblue besteld en geleverd gekregen.
[afbeelding]
IT FIRST, kreeg die 2,50 euro mail EN de 15 euro bonMmarkM schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:54:
Via welke site hebben degene besteld die een kortingsbon hebben ontvangen van 15 euro? Ik heb namelijk bij mijn annulering via Centralpoint geen bericht ontvangen van een kortingsbon/code.
Yep. Dat zal ze bij Bol leren
Dat is inderdaad de beste en de meest volwassene reactie op bol.comLuppie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:51:
[...]
Yep. Dat zal ze bij Bol leren€300,- aan omzet naar de concurrent en een medetweaker blij gemaakt met de bon.
Koop gewoon ergens anders je electronica.
En boeken en beelddragers bij bol.com
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Geen kortingscode maar wel dit hehe:
Beste klant,
Bol.com is de winkel van ons allemaal, speciaal voor jou. Je hebt recent het volgende artikel bij ons besteld: Synology Diskstation DS214 ? NAS server.
We horen graag jouw persoonlijke ervaringen met deze bestelling. Met jouw hulp kunnen we onze winkel nog beter maken.
..
Beste klant,
Bol.com is de winkel van ons allemaal, speciaal voor jou. Je hebt recent het volgende artikel bij ons besteld: Synology Diskstation DS214 ? NAS server.
We horen graag jouw persoonlijke ervaringen met deze bestelling. Met jouw hulp kunnen we onze winkel nog beter maken.
..
Bol.com geeft bij mij niet thuis voor de 15 euro. Ik heb via Centralpoint besteld. Gezien het feit de bestelling bij een externe verkoper is gegaan zijn ze niet aansprakelijk. Ondanks dat heb vertelt dat er hier ook mensen zijn die 15 euro van bol.com hebben ontvangen, was dit voor hun misschien een andere situatie aldus bol.com.
De prijsfout en het daarbij geannuleerde product vind ik totaal niet erg, hier had ik op gerekend, maar dat ze niet thuis geven hierbij vind ik wel slordig.
De prijsfout en het daarbij geannuleerde product vind ik totaal niet erg, hier had ik op gerekend, maar dat ze niet thuis geven hierbij vind ik wel slordig.
Ik heb bij IT First besteld en wel een kortingscode ontvangen. Inmiddels verzilverd op een USB3.0 Sandisk Extreme USB stick. Die had ik toch al nodig
Ik heb precies hetzelfde met die bon gedaan.redfoxert schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:31:
Ik heb bij IT First besteld en wel een kortingscode ontvangen. Inmiddels verzilverd op een USB3.0 Sandisk Extreme USB stick. Die had ik toch al nodig
weer een mailtje 
:Besteld bij bol.com:
Titel Prijs
Synology € 259
Graag willen wij je hierbij informeren dat dit artikel weer leverbaar is. Je kunt dit artikel wederom bestellen. Als compensatie voor het ongemak bieden wij je een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in je account geplaatst en wordt automatische verrekend bij je volgende bestelling. De korting is geldig tot en met 23 oktober 2014.
Met vriendelijke groet,
bol.com
CB vind ik qua service en aftersales inderdaad indrukwekkend.Luppie schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:30:
Uitermate goede ervaringen mee. Dan wil je wel eens wat meer betalen.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
Even een herinnering: vergeet niet je bon vandaag nog in te wisselen, geldig tot en met vandaag!
Iemand nog een bon over die t/m vandaag geldig is? (via dm is welkom
)
Iemand nog een bon over die t/m vandaag geldig is? (via dm is welkom

[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 01-10-2014 21:16 ]
Let op:
Geen "ik ook" posts, het is wel duidelijk dat genoeg mensen het geprobeerd hebben.
Geen "ik ook" posts, het is wel duidelijk dat genoeg mensen het geprobeerd hebben.