Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-08 07:23
Zie Jackson6 in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Let er even op dat de specificaties bij Bol.com elkaar tegenspreken.
Er wordt over 8Gb Ram gesproken, terwijl de opboud één 4 Gb module en één 2 Gb module aangeeft...
Verder spreekt bol.com over een tweede harde schijf, hier wordt niet over gesproken in de pricewatch.
Weet verder niet in hoeverre het een prijsfout is, veel aanbieder bij bol.com hanteren een vergelijkbare prijs...

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 18-05-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Daar heb je wel gelijk in, ik doelde eigenlijk op de modelnummer, die wel hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ook het EAN nummer is hetzelfde, het lijkt dus wel om hetzelfde product te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Begin er nou maar niet aan, ze leveren iets compleet anders, ga je reclameren krijg je bij omruil nogmaals het verkeerde artikel en uiteindelijk beroepen ze zich op een 'kennelijke vergissing'. Zelfs met een zwart-op-wit bevestiging van de klantenservice blijven ze zich op een kennelijke vergissing.

Oftewel: wil je een gokje wagen leef je uit, maar weet dat het meestal gedoe zonder resultaat betekent.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:02
coyote1980 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:47:
Begin er nou maar niet aan, ze leveren iets compleet anders, ga je reclameren krijg je bij omruil nogmaals het verkeerde artikel en uiteindelijk beroepen ze zich op een 'kennelijke vergissing'. Zelfs met een zwart-op-wit bevestiging van de klantenservice blijven ze zich op een kennelijke vergissing.

Oftewel: wil je een gokje wagen leef je uit, maar weet dat het meestal gedoe zonder resultaat betekent.
WKOA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:46
Bol.com staat er wel vaker om bekend om niet uit te leveren of het verkeerde te leveren.
Ik zou het niet proberen, komt meestal niks goeds uit bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Uiteraard, ik wilde alleen maar meegeven dat je dit niet moet bestellen als je er niet tegen kunt dat ze iets anders leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:20
Typisch... Wil ik 'm net bestellen, zie ik bij de betaalmogelijkheden dat achteraf betalen met een acceptgiro niet mogelijk is. Dan nemen we het risico maar niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:19
Het lijkt een leuke gok, maar er komst vast en zeker een hoop gezeik bij kijken. Ik heb het ook 2 keer gedaan, de ene keer pakte het goed uit, de tweede keer wilden ze dat ik de cartridge/laptop terug stuurde op mijn kosten en daarvoor kreeg ik dan een cadeaubon van 5 euro, daar heb ik hartelijk voor bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hier staat trouwens de laptop voor de normale prijs op Bol.com met dan wel de juiste kleur en juist aantal RAM en dergelijke : http://www.bol.com/nl/p/a...k-touch/9200000021758075/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het nummer dat bij specificaties onder "overige" google kom ik oa. op de volgende vivobook uit, die overeenkomt met de afbeelding op bol.com

Vivobook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:11:
Als ik het nummer dat bij specificaties onder "overige" google kom ik oa. op de volgende vivobook uit, die overeenkomt met de afbeelding op bol.com

Vivobook
Die afbeelding is toch echt anders, kijk maar naar de uitlijning van het touchpad t.o.v. de spatiebalk bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
Zijkant is ook anders. Die van bol.com heeft geen sd-kaart lezer rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Maar als je inderdaad googled op de cijfers die bij Overige kenmerken staan dan zie je in google de Asus VivoBook S301LA-C1023H in de resultaten(2e resultaat bij mij), maar als je er op klikt dan kom je op de ASUS UX301LA-DE022H - Ultrabook pagina van 699.

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 18-05-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07
Bij zo'n groot prijsverschil gaan ze het juiste artikel nooit leveren. In hun AV staat ook dat ze niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor vermoedelijke schrijf of drukfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast als ik een image search doe op VivoBook S301LA-C1023H dan kom ik wel dezelfde afbeelding tegen als die bol.com gebruikt. (als ik me niet nog een keer vergis...)

Het is wel een russische site, maargoed:
http://komp.1k.by/mobile-...301LA_C1023H-1004517.html

Ik denk dat je deze laptop geleverd gaat krijgen als je besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
Die ean code klopt toch wel . Het is een zenbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/23mk6yf.jpg

Klopt zoiezo niet veel van.
8gb geheugen opgebouwed uit een module van 4gb en 1 van 2 gb :S

Ook staat er 500gb EN 256gb SSD (volgens tweakers enkel 256 gb)

[ Voor 4% gewijzigd door paulus_01 op 18-05-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Laatst online: 10-09 22:19
Uit de bevestigings mail :
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
ASUS UX301LA-DE022H - Ultrabook -
Asus
1 € 699,00 € 699,00 Voor zondag 21.00 uur besteld, maandag in huis

Eens kijken wat er geleverd gaat worden.
M'n confidence level begint al aardig af te nemen na dit tweakers speurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bliksemsss
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 12:57
Twee keer gehad dat ik een 'leuke aanbieding' dacht gezien te hebben bij Bol.com.
Een keer goedkope R9 280X: doodleuk R7 270 geleverd.
Pas 16GB ddr3 voor €80.
Je krijgt gewoon een ander product geleverd. Naar 3x retour zenden en 3x wéér het zelfde foute product geleverd te krijgen begin ik er niet meer aan.
Komt nog bij dat ik nu zelfs 4 stuks geleverd kreeg ipv 5 die ik besteld had.
Zal wel weer veel getouwtrek worden om m'n geld terug te krijgen.

Niet aan beginnen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:22
Nog een prijsfout voor de ASUS G750JZ-T4046H
Normaal 2299 nu 589
Maar Let op: staan een totaal andere afbeeldingen bij.

https://m.bol.com/nl/p/as...ie_mobiel_product_product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
betalen via Creditcard een optie?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

M3lvinG schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:58:
Nog een prijsfout voor de ASUS G750JZ-T4046H
Normaal 2299 nu 589
Maar Let op: staan een totaal andere afbeeldingen bij.

https://m.bol.com/nl/p/as...ie_mobiel_product_product
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/ac3fe780518a404582790a07a7af541b.png

10TB HDD 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, let op de topictag: [Prijsfout?]. De kans dat het geleverd wordt is inderdaad niet groot, dus elke bestelling is opportunistisch en geen reden om achteraf boos te worden. Als je serieus wilt gaan bestellen, neem dan eerst contact op met Bol.com en zorg dat de prijs bevestigd wordt door de klantenservice.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:26

knakworst

Get more sats!

Het gewicht belooft wel een ultrabook ;)
Uiterlijke kenmerken
Afmetingen 23,4 x 33,1 cm (lxb)
Gewicht 2,8 g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:54
Ook ik heb zojuist een telefonische bevestiging gekregen dat de prijs van Asus G750JZ juist is.

Edit: verduidelijking bevestiging.

[ Voor 30% gewijzigd door Jorco op 18-05-2014 13:42 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Mijn ervaring met Bol is dat als hun leverancier niet wil leveren voor de "foute" prijs, ze gewoon de hele bestelling annuleren.

Zelfs met telefonische bevestiging heb je geen garantie dat ze niet achteraf terugkrabbelen.

edit: Het plaatje is van deze laptop: pricewatch: Asus R453LA-WX080H en die komt qua prijs overeen. Dus waarschijnlijk is er een foutje gemaakt met het typenr.

[ Voor 35% gewijzigd door Atomsk op 18-05-2014 13:38 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Jorco schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:31:
Ook ik heb zojuist een telefonische bevestiging gekregen van de Asus G750JZ.
Bevestiging van wat?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
inderdaad niet duidelijk... bevestiging van de de prijs fout is of bevestiging dat de prijs juist en en artikel juist is?

volgens mij gaan ze zelf van uit dat de prijs klopt omdat het COMPUTER zo zegt.

ik ben wel blij met een cadeaubon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:37
De ASUS G750JZ-T4046H met achteraf betalen besteld, kijken wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06
hoe heb je dat gedaan? optie is grijs hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Wognummer schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:42:
Dan heb je waarschijnlijk te weinig gekocht bij bol.com of geen grote bedragen. Ik heb ook genoeg bij bol.com besteld, maar vast niet duur genoeg om mij als credietwaardig te beschouwen.

Ik heb die optie ook niet. Het vakantiegeld is dan wel binnen, maar heb zoals in dit topic al is gemeld geen zin in dat gezeik achteraf...

[ Voor 17% gewijzigd door BLACKfm op 18-05-2014 13:45 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06
valt ook wel mee 1 week geleden nog een NAS van 300 euro :P en meteen betaald toen hij binnen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 09-09 15:37
Bij mij is die optie ook grijs bij de 'ASUS UX301LA-DE022H', maar bij de 'ASUS G750JZ-T4046H'had ik de optie op achteraf te betalen wel.

Eigenlijk heb ik liever de ASUS UX301LA-DE022H omdat deze een 13.3 inch scherm heeft en die andere een 17 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:53
Het lijkt erop dat bol.com zijn links verkeerd heeft staan:

Het product heeft hetzelfde nummer (9200000024777661) als de Asus R453LA-WX080H-NL Ultrabook:
pricewatch: Asus R453LA-WX080H

http://www.bol.com/nl/p/a...trabook/9200000024777661/

Maar niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:44
Nou ik heb dan maar ook besteld. En direct ook even gebeld of bestelling goed is doorgekomen en prijs correct is. Alles klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de link naar de site van asus met de ASUS ZENBOOK UX301LA.

Die van de bol.com link lijkt er niet eens op.
Het enige wat overeenkomt is het modelnummer...
Bovendien is deze ook via de tab "andere verkopers" 690,95 Euro bij econs.nl.

De "echte" UX301LA DE022H staat hier gewoon voor 1799 Euro :)

Succes met bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:22
Xepos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:03:
Nou ik heb dan maar ook besteld. En direct ook even gebeld of bestelling goed is doorgekomen en prijs correct is. Alles klopt.
Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Zojuist Bol.com nog een keer gebeld.
Ze hebben telefonisch aangegeven dat de prijs onjuist is en dat dit reeds doorgegeven is. De website zou op dit moment aangepast worden. Er werd verteld dat diegene die de laptop gekocht heeft een annulering tegemoet zal zien komen...
Helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Wognummer schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:42:
Ik meen me te herinneren dat Bol.com acceptgiro toestaat op basis van een soort scoresysteem waarbij ze kijken naar je bestelgeschiedenis en op basis van je postcode ook of die buurt doorgaans geen gezeik oplevert. Sommigen hier kunnen zoals je ziet voor een paar honderd euro bestellen op acceptgiro, terwijl ik voor een bestelling van 100 euro de optie al niet meer had laatst. Ook wel begrijpelijk dat ze dergelijke controles uitvoeren, maar het is een beetje irritant als je niet weet wanneer je wel en niet met acceptgiro kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
Als de prijs telefonisch door Bol bevestigd wordt is er geen sprake meer van een kennelijke fout of vergissing. Bol zal in dat geval gewoon moeten leveren wat overeengekomen is.
Het blijft altijd opletten op het juiste model, productnummer e.d. dat is je eigen verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
HoppyF schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:39:
Als de prijs telefonisch door Bol bevestigd wordt is er geen sprake meer van een kennelijke fout of vergissing. Bol zal in dat geval gewoon moeten leveren wat overeengekomen is.
Het blijft altijd opletten op het juiste model, productnummer e.d. dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Zolang het niet bewezen kan worden (geluidsopname o.i.d.) wordt het altijd een welles-nietes spelletje helaas.

Edit: Zojuist voor de ASUS G750JZ-T4046H telefonische prijsbevestiging gekregen, staat mooi opgenomen dus misschien dat dit nog helpt.

[ Voor 12% gewijzigd door gajus26 op 18-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
HoppyF schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:39:
Ja, wil je er ook even bij vertellen dat er al eerder gevallen zijn geweest waarbij de prijs door de klantenservice bevestigd is (zelfs per e-mail), maar dat Bol zich erop blijft beroepen dat de prijs voor de consument een kennelijke vergissing betreft en dat ze voor de foutieve informatie van de medewerker hun excuses aanbieden?

Uit het topic kun je inmiddels al herleiden welk verkeerde product je geleverd gaat krijgen. Kortom heb je zin in gedoe en producten terugsturen en ergernis? Dan moet je hem gewoon bestellen. Bij een paar tientjes verschil doen ze soms(!) niet moeilijk, maar reken niet op een laptop van 1700 euro voor 700 euro. Daarnaast geeft de klantenservice inmiddels dus ook aan dat de prijs onjuist is.

[ Voor 3% gewijzigd door coyote1980 op 18-05-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Als je naar het Otto arrest kijkt moeten ze het in principe leveren. 700 euro voor een laptop is geen heel gekke prijs, dus mocht er eventueel een rechtszaak van komen, zal je kunnen zeggen dat je als leek er geen verstand van hebt en 700 euro een normale prijs lijkt voor een laptop.

Hetzelfde is een tijdje terug gebeurd met die Dell laptops met 512gb SSD, die werden ook gewoon geleverd.

Of je er al die moeite voor wil doen is een 2e.

Edit @hierboven.
Ah, dat verandert het een en ander. Laat maar :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Knul op 18-05-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Knul schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:08:
Als je naar het Otto arrest kijkt moeten ze het in principe leveren. 700 euro voor een laptop is geen heel gekke prijs, dus mocht er eventueel een rechtszaak van komen, zal je kunnen zeggen dat je als leek er geen verstand van hebt en 700 euro een normale prijs lijkt voor een laptop.

Hetzelfde is een tijdje terug gebeurd met die Dell laptops met 512gb SSD, die werden ook gewoon geleverd.

Of je er al die moeite voor wil doen is een 2e.

Edit @hierboven.
Ah, dat veranderd het een en ander. Laat maar :P.
In principe is je redenering juist. Bol.com zou moeten leveren.
Er is namelijk onderzoek gedaan door navraag te doen bij de klantenservice. Wanneer deze de prijs bevestigen en men kan dit bewijzen, dan kan men stellen dat er voldaan is aan de onderzoeksplicht. Van een kennelijke vergissing kan dan niet zomaar sprake zijn.
Doordat voor de ASUS G750JZ-T4046H geen andere aanbieders zijn, is een kennelijke vergissing des te lastiger te achterhalen voor een leek. Ben eens benieuwd hoe dit gaat lopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:46

BPP

gajus26 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:14:
[...]

In principe is je redenering juist. Bol.com zou moeten leveren.
Er is namelijk onderzoek gedaan door navraag te doen bij de klantenservice. Wanneer deze de prijs bevestigen en men kan dit bewijzen, dan kan men stellen dat er voldaan is aan de onderzoeksplicht. Van een kennelijke vergissing kan dan niet zomaar sprake zijn.
Doordat voor de ASUS G750JZ-T4046H geen andere aanbieders zijn, is een kennelijke vergissing des te lastiger te achterhalen voor een leek. Ben eens benieuwd hoe dit gaat lopen :).
Ik heb hem ook maar besteld de G750. Niet geschoten is altijd mis. Maar dit is nou precies wat de moderators bedoelen met prijszeiken. Mensen proberen zich alweer in te dekken wanneer Bol niet gaat leveren, maar we weten allemaal dat de prijs niet klopt. Dus wanneer je krijgt wees blij en zoniet pech gehad.

En hoezo geen andere aanbieders? Er zijn genoeg webshops waaronder Alternate die hem aanbieden voor 2000+. Hou je nou niet zo van de domme. _O-

[ Voor 7% gewijzigd door BPP op 18-05-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk.drol
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-08 19:54
Bol.com gebeld en er is mij bevestigd dat de prijs van de
ASUS G750JZ-T4046H
WEL klopt!

...helaas bedacht ik achteraf pas dat een audio-opnamen ervan wel handig zou zijn geweest...

[ Voor 34% gewijzigd door dirk.drol op 18-05-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08 06:16

TweakingRens

Dondersteen

Ben benieuwd wat hier uit komt bij de verschillende bestellingen. Hou ons op de hoogte! :Y)

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Ook ik heb met Bol.com gebeld en bevestigd gekregen dat de prijs wel klopt, men geeft aan dat de site gewoon klopt. Toch nog verder gevraagd of ik 100% zeker gegarandeerd de laptop geleverd krijg binnen de aangegeven 3-6 werkdagen. Toen begon mevrouw een verhaal over een eerder aangeboden koptelefoon die voor 9,99 euro te koop was, die eigenlijk 60 euro waard was. De klanten die er een hadden besteld kregen in dat geval hun geld binnen 4 werkdagen teruggestort.

Nu heb ik het hele gesprek wel opgenomen en er werd daadwerkelijk bevestigd dat de prijs klopt, maar ik heb het idee dat ze dat in veel gevallen wel zullen aangeven. Ik weet dan ook niet of het audio gesprek sterk genoeg bewijs is, aangezien er vervolgens wel werd verteld dat er dus gevallen bekend zijn waarbij de klanten hun product niet geleverd kregen en werden terugbetaald wegens een typfout of iets dergelijks. Ik kan natuurlijk dat deel wel uit het bestand knippen, ze nemen echter zelf ook de gesprekken op :P

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakingklaas schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:46:
Ben benieuwd wat hier uit komt bij de verschillende bestellingen.
Verkeerde artikel geleverd en daarna een lange conversatie met de klantenservice wordt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:11:
[...]

Verkeerde artikel geleverd en daarna een lange conversatie met de klantenservice wordt dat.
Ah klantenservice is een gratis nummer dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xepos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:22:
[...]

Ah klantenservice is een gratis nummer dus geen probleem.
Terugsturen is ook gratis naar antwoordnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedyjules07 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:06:
Nu heb ik het hele gesprek wel opgenomen en er werd daadwerkelijk bevestigd dat de prijs klopt, maar ik heb het idee dat ze dat in veel gevallen wel zullen aangeven. Ik weet dan ook niet of het audio gesprek sterk genoeg bewijs is, aangezien er vervolgens wel werd verteld dat er dus gevallen bekend zijn waarbij de klanten hun product niet geleverd kregen en werden terugbetaald wegens een typfout of iets dergelijks. Ik kan natuurlijk dat deel wel uit het bestand knippen, ze nemen echter zelf ook de gesprekken op :P
Ik vraag me af of je de juiste vraag hebt gesteld. Je krijgt inderdaad EEN laptop geleverd, maar een hele andere waarschijnlijk :+
Of je moet op tape het typenummer en alle specificaties opdreunen en de persoon aan de lijn elke keer met "ja" laten beantwoorden, maar denk dat ze wel iets beters te doen hebben dan zo'n interview. Ben wel benieuwd wat ze gaan leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:31
ik heb nog een keer goed de specificaties bestudeerd en zie dit staan:

Overige kenmerken 4716659579915

Dit EAN nummer verwijst je door naar deze laptop: pricewatch: Asus VivoBook S301LA-C1023H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Nu online
Dit werd al eerder gemeld, maar de vraag is of dit verder ter zake doet. Uitgangspunt is m.i. een gemiddelde consument, en niet een tweaker die de specs uit z'n hoofd kent.

Er wordt een laptop aangeboden met een bepaalde naam en specs. Je komt hier vanzelf op uit wanneer je in de laptop categorie d.m.v. de filters zoekt naar een Asus ultrabook 12-14" met 8192 MB of meer intern geheugen. Er wordt in het zoekresultaat 500 GB harde schijf gemeld. Verder klikken laat zien dat er ook een SSD in zit. Je denkt: wat een lage prijs, en checkt die bij bol.com. Deze wordt bevestigd.
Dan is er m.i. geen reden voor bol.com om levering te weigeren.

Het lijkt me erg ver gezocht dat een consument wordt geacht een nummer bij ' overige kenmerken' op te zoeken. Juist omdat bij de specs ook nog een keer het model wordt herhaald, alsmede een EAN nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Wally2002 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:04:
Dit werd al eerder gemeld, maar de vraag is of dit verder ter zake doet. Uitgangspunt is m.i. een gemiddelde consument, en niet een tweaker die de specs uit z'n hoofd kent.

Er wordt een laptop aangeboden met een bepaalde naam en specs. Je komt hier vanzelf op uit wanneer je in de laptop categorie d.m.v. de filters zoekt naar een Asus ultrabook 12-14" met 8192 MB of meer intern geheugen. Er wordt in het zoekresultaat 500 GB harde schijf gemeld. Verder klikken laat zien dat er ook een SSD in zit. Je denkt: wat een lage prijs, en checkt die bij bol.com. Deze wordt bevestigd.
Dan is er m.i. geen reden voor bol.com om levering te weigeren.

Het lijkt me erg ver gezocht dat een consument wordt geacht een nummer bij ' overige kenmerken' op te zoeken. Juist omdat bij de specs ook nog een keer het model wordt herhaald, alsmede een EAN nummer.
Hier gaat het toch niet om. Deze discussie is op Tweakers al tientallen keren gevoerd. Nee de consument hoeft niet de EAN nummers uit zijn hoofd te kennen, maar de laptop is bij andere winkels gewoon meer dan twee keer zo duur. Dat er op de markt andere laptops zijn die ook 13 inch zijn en 8GB ram en 500GB aan opslagruimte heeft betekend niet dat elke laptop hetzelfde (en dat weet een normale consument ook wel, daar hoef je geen tweaker voor te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg maar al honderden keren gevoerd... en toch blijven we dat claimgedrag posten, gesprekken opnemen wtf.
Gewoon afwachten. Krijg je de juiste, dan spring je een gat in de lucht, krijg je een andere, dan pech gehad en meteen kosteloos retour. Hoe moeilijk kan het zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Melden jullie trouwens dat jullie de gesprekken opnemen?

Buiten dat, snap ik werkelijk niet dat "jullie" zo ver gaan voor een laptop. Steek al die moeite die jullie nu doen in een baan, extra werk, overwerk, wat dan ook, en koop dat ding voor de prijs die het heeft.

[ Voor 65% gewijzigd door Scrummie op 18-05-2014 20:20 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
BPP schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:13:
[...]

Hier gaat het toch niet om. Deze discussie is op Tweakers al tientallen keren gevoerd. Nee de consument hoeft niet de EAN nummers uit zijn hoofd te kennen, maar de laptop is bij andere winkels gewoon meer dan twee keer zo duur. Dat er op de markt andere laptops zijn die ook 13 inch zijn en 8GB geheugen en 500GB aan geheugen betekend niet dat elke laptop hetzelfde (en dat weet een normale consument ook wel, daar hoef je geen tweaker voor te zijn)
De normale consument weet niets.
Ik krijg genoeg mensen in de winkel die met een budget van 300 euro komen voor een snelle laptop, "met zo'n SSHDH schijf". En velen denken dat een laptop met 1TB HDD beter is dan die met een halve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:18:

Gewoon afwachten. Krijg je de juiste, dan spring je een gat in de lucht, krijg je een andere, dan pech gehad en meteen kosteloos retour. Hoe moeilijk kan het zijn ;)
100% zeker dat je de verkeerde krijgt.
Gaat wel vaker fout bij Bol met koppeling tussen website en magazijn en vandaar ook die "verkeerde" prijs.
Normaal zijn ze altijd duurder dan andere aanbieders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Een collega heeft zojuist contact gehad met Bol en ze op dit topic gewezen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Nu online
BPP schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:13:
[...]

Hier gaat het toch niet om. Deze discussie is op Tweakers al tientallen keren gevoerd. Nee de consument hoeft niet de EAN nummers uit zijn hoofd te kennen, maar de laptop is bij andere winkels gewoon meer dan twee keer zo duur. Dat er op de markt andere laptops zijn die ook 13 inch zijn en 8GB ram en 500GB aan opslagruimte heeft betekend niet dat elke laptop hetzelfde (en dat weet een normale consument ook wel, daar hoef je geen tweaker voor te zijn)
Misschien was mijn voorbeeld niet zo'n goede insteek, maar ik schrijf:
Je denkt: wat een lage prijs, en checkt die bij bol.com. Deze wordt bevestigd.
Hoe ver moet je als consument dan wel gaan bij een koop op afstand? Blijkbaar kun je niet uitsluitend van de specs uitgaan, want er zijn diverse laptops met dezelfde specs te krijgen in een brede prijsrange. Dan mag ik als consument er toch van uit gaan dat het vermelde model nummer de juiste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Wally2002 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:42:
[...]

Misschien was mijn voorbeeld niet zo'n goede insteek, maar ik schrijf:

[...]

Hoe ver moet je als consument dan wel gaan bij een koop op afstand? Blijkbaar kun je niet uitsluitend van de specs uitgaan, want er zijn diverse laptops met dezelfde specs te krijgen in een brede prijsrange. Dan mag ik als consument er toch van uit gaan dat het vermelde model nummer de juiste is?
Tuurlijk mag je daar van uitgaan, maar dat betekend niet dat je het ook uitgeleverd krijgt. Het gaat om de feiten. En een feit is dat dit type bij andere (web)winkels voor meer als het dubbele over de toonbank gaat en dat je hier rustig kan spreken over een foutieve prijsstelling en dat BOL de overeenkomst gewoon kan verbreken. Er bestaat ook nog zoiets als een onderzoeksplicht voor de consument. En een enkele zoekopdracht in google laat bovenaan al gelijk 3 aanbieders zien die de laptop aanbieden voor 1700+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, de discussie gaat weer richting de ethische aspecten ("je weet echt wel dat het niet klopt maar probeert te profiteren van een vergissing" en "nee hoor, ik weet echt van niets en dat kan de consument echt niet weten"). Die discussie is al zo vaak geweest en loopt toch nergens op uit.

Oftewel: die gaat hier niet weer opnieuw gevoerd worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die besteld heeft en de verkeerde thuis krijgt houdt er wel een kortingscode aan over.
In dit geval zal die rond de 15 Euro zijn omdat het om flinke vergissing gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:17:
Iedereen die besteld heeft en de verkeerde thuis krijgt houdt er wel een kortingscode aan over.
In dit geval zal die rond de 15 Euro zijn omdat het om flinke vergissing gaat.
Staat dat ergens in voorwaarden tegenwoordig? :+
Dat doen ze misschien uit coulance, maar je hebt er geen recht op als je dat dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Atomsk schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:32:
Mijn ervaring met Bol is dat als hun leverancier niet wil leveren voor de "foute" prijs, ze gewoon de hele bestelling annuleren.

Zelfs met telefonische bevestiging heb je geen garantie dat ze niet achteraf terugkrabbelen.
Wat op zich niet erg is. In dergelijke gevallen mág een bedrijf dat zelfs doen. Het zou een beetje van de zotte zijn als een bedrijf maar 'moet' leveren, terwijl de kostprijs voor henzelf (veel) hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Dit mailtje gestuurd :
Hallo , Ik heb deze laptop bij jullie besteld : http://www.bol.com/nl/p/a...-laptop/9200000024777661/ nou valt het me op dat de plaatjes niet kloppen. Als je deze laptop bijvoorbeeld bij Tweakers bekijkt ziet het er zo uit : pricewatch: Asus Republic Of Gamers G750JZ-T4046H
Nou wou ik graag even weten of dat ik wel de juiste laptop ga ontvangen.

Kreeg dit als antwoord :

Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 18 mei 2014.

U geeft aan dat u wilt weten of u de bestelde laptop gaat ontvangen.

De informatie op de website is leidend, het gaat hier om hetzelfde artikel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*knip*

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 18-05-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:54
Scrummie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:18:
Melden jullie trouwens dat jullie de gesprekken opnemen?

Buiten dat, snap ik werkelijk niet dat "jullie" zo ver gaan voor een laptop. Steek al die moeite die jullie nu doen in een baan, extra werk, overwerk, wat dan ook, en koop dat ding voor de prijs die het heeft.
Bol.com meldt zelf voor aanvang van het gesprek al dat dit gesprek (weliswaar voor trainingsdoeleinden) kan worden opgenomen. Zonder mijn instemming is er geen gesprek mogelijk, wat ook vreemd is.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen namen van medewerkers noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

CptChaos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:28:
[...]
Wat op zich niet erg is. In dergelijke gevallen mág een bedrijf dat zelfs doen. Het zou een beetje van de zotte zijn als een bedrijf maar 'moet' leveren, terwijl de kostprijs voor henzelf (veel) hoger liggen.
Het is ook van de zotte dat webwinkels aan de lopende band prijsfouten maken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar helpdesk. Even afwachten wat het gaat worden.
Verder al diverse topics gelezen over wel/niet leveren, de kans lijkt mij 10/100. Maargoed, niet geschoten altijd mis, maar ik wel een zo groot mogelijk schietveld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
gambieter schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:42:
[mbr]Geen namen van medewerkers noemen :) [/]
ik wou net zelf even aanpassen maar werd al censuurd :D of iets met level6 account hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Update:

Net even gebeld, volgens Bol.com medewerker juiste prijs:
http://www.bol.com/nl/p/a...5/#product_specifications

Mocht niet juist/leverbaar zijn, mocht ik hem annuleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

HollowGamer schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:59:
Update:

Net even gebeld, volgens Bol.com medewerker juiste prijs:
http://www.bol.com/nl/p/a...5/#product_specifications

Mocht niet juist/leverbaar zijn, mocht ik hem annuleren. :)
Wat aardig van hun dat dat zomaar mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BPP schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:01:
Wat aardig van hun dat dat zomaar mag.
Aardig van hun? Aangezien Bol.com alleen online is, zit je áltijd met WKOA opgescheept, waardoor ze (bij wet) zelfs verplicht zijn om bestellingen terug te nemen, zonder opgaaf van reden als het product niet bevalt.

Sterker nog; ze mogen zelfs indien er duidelijk sprake is van een typfout (wat hier gewoon gaande lijkt te zijn), je zelfs een factuur na sturen. Wil je die niet betalen, dan zul je helaas de koop moeten ontbinden, apparaat terugsturen (onder eigen kosten) en het betaalde bedrag wordt teruggestort.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 18-05-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-09 08:50
Daar gaat de discussie weer...
Anyway, rond welke tijd versturen ze de pakketjes normaal? Ik heb nog steeds als status "Wordt verwerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
WilliamP schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:10:
Daar gaat de discussie weer...
Anyway, rond welke tijd versturen ze de pakketjes normaal? Ik heb nog steeds als status "Wordt verwerkt".
Same here
CptChaos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:07:
[...]
Aardig van hun? Aangezien Bol.com alleen online is, zit je áltijd met WKOA opgescheept, waardoor ze (bij wet) zelfs verplicht zijn om bestellingen terug te nemen, zonder opgaaf van reden als het product niet bevalt.

Sterker nog; ze mogen zelfs indien er duidelijk sprake is van een typfout (wat hier gewoon gaande lijkt te zijn), je zelfs een factuur na sturen. Wil je die niet betalen, dan zul je helaas de koop moeten ontbinden, apparaat terugsturen (onder eigen kosten) en het betaalde bedrag wordt teruggestort.
Zelf heb ik gebeld & gemailed, en zal ik als consument niet moeilijk doen als Bol.com het alsnog niet levert. Maar volgens de verkoper was de prijs in orde, plus was er geen spraken van een fout. Van mail nog geen reactie, maar heb ik dan wel aan de onderzoekseisen voldaan? Of hoe moet ik dit zien?

[ Voor 64% gewijzigd door HollowGamer op 18-05-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HollowGamer schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:16:
[...]

Same here

[...]

Zelf heb ik gebeld & gemailed, en zal ik als consument niet moeilijk doen als Bol.com het alsnog niet levert. Maar volgens de verkoper was de prijs in orde, plus was er geen spraken van een fout. Van mail nog geen reactie, maar heb ik dan wel aan de onderzoekseisen voldaan? Of hoe moet ik dit zien?
Eigenlijk wel alleen als ze toch annuleren kun jij vervolgens naar de rechter, of de geschillencommissie om je gelijk te krijgen. Goede kans dat dit wel lukt overigens als jij een bewijs van die bevestiging hebt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

CptChaos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:07:
[...]

Natuurlijk niet. Er komt een koop tot stand nadat er betaald en geleverd is. Dan kunnen ze echt niet zomaar nog een extra bedrag in rekening brengen. En doen ze dat toch dan hoef je dat never nooit niet te betalen.
En nee terugsturen hoeft ook niet op eigen kosten. Bij Bol.com kun je kostenloos retourneren.

*knip*

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 18-05-2014 22:35 . Reden: Laat dat soort opmerkingen svp achterwege ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Zucht. Ik zie weer allerlei sterke claims over wat wel en niet toegestaan zou zijn. Als iemand dergelijke claims wil maken, dan svp MET bron of onderbouwing. Verder: lees de voorgaande topics over dergelijke voorvallen, zodat het wiel hier niet opnieuw als vierkant wordt uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb in ieder geval de gok genomen en besteld. Heb ook gebeld en gevraagd of de prijs klopte. Ik heb daarvan een geluidsopname. Ben benieuwd, want ergens noemde die vrouw ook twee ean nummers, was allemaal wat verwarrend. Een viviobook is een lagere range dan die ultrabook toch, ze noemde het een viviobook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Laatst online: 13:04
De ASUS G750JZ-T4046H in de bestelling gezet. Het vreemde is dat dit alles klopt aan de laptop, zelfs het EAN nummer (op de HDD typo na dan..). Waar het bij vorige prijsfouten niet zo was. Maar ik vrees dat we allemaal een berichtje gaan krijgen van ''de leverancier kan hem niet meer leveren voor die prijs'' of iets dergelijks.

Ach, de gok waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 08:10
Ik heb ze beide besteld maar de betaling ging zogenaamd door een technische fout niet goed.
Als ik het product toch wil wordt me gevraagd opnieuw te bestellen.

Het geld is uiteraard wel afgeschreven, wat een klojo's zet het product dan op non actief als je het niet wil/kan verkopen..

Dus proberen is denk ik geen goed idee :)

edit: Nu werkt hij bij mij ook!

[ Voor 17% gewijzigd door procyon op 19-05-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 12:56

ADK

Net beide besteld, betaling was ook geen probleem. Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Besteld Acceptgiro :+ kijken of het geleverd gaat worden. Ook nog korting...}

Bestelbedrag € 699,00
Verzendkosten € 0,00
Subtotaal € 699,00
Kortingscode - € 104,85
Totaalbedrag € 594,15

[ Voor 55% gewijzigd door 42dpi op 19-05-2014 00:18 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
Ben toe aan een snelle nieuwe laptop. Heb de gaming asus besteld via acceptgiro. Nette prijs. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Noord27 op 19-05-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:02
Hier ook de G750JZ besteld. We zullen zien.

Hoe heb je zo'n fikse korting geregeld?
42dpi schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:13:
Besteld Acceptgiro :+ kijken of het geleverd gaat worden. Ook nog korting...}

Bestelbedrag € 699,00
Verzendkosten € 0,00
Subtotaal € 699,00
Kortingscode - € 104,85
Totaalbedrag € 594,15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBozMen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-06 12:31
Dat is die 15% korting op sommige laptops. Dat geldt overigens niet op de G750JZ.
Mij lukt het helaas niet om middels acceptgiro te bestellen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door falcon123 op 19-05-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 08:10
De laptop is op 16-05 ontvangen, zou kunnen dat hij hem echt gewonnen heeft.
Nu ik die plaatjes trouwens bekijk; wat een foeilelijk ding is het dat we gekocht hebben d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
falcon123 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:31:
Ik zie net dat op de tweakers pricewatch pagina ook een foutje staat volgens mij, er staat dat er 1,000TB aan totale opslag zit bij de pricewatch: Asus Republic Of Gamers G750JZ-T4046H

Totale opslag 1,000TB
Zelfs nog iets meer dan dat Bol.com op hun site heeft staan :+
1,000 is gewoon 1 hoor. 3 decimalen achter de komma..

Als het een . was geweest kon je het anders op pakken. Nu lees je het verkeerd.

Een laptop van 589,00 is ook geen 58900 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marktplaats is een bekend gevolg van de prijsfouten hier, genoeg snuiters die ze meteen beide of in veelvoud gaan bestellen. Van mij mag bol.com gerust een week met de terugbetaling wachten voor dat soort lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Noord27 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:37:
[...]

1,000 is gewoon 1 hoor. 3 decimalen achter de komma..

Als het een . was geweest kon je het anders op pakken. Nu lees je het verkeerd.

Een laptop van 589,00 is ook geen 58900 euro..
Je hebt gelijk :P Het is blijkbaar tijd om naar bed te gaan :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
procyon schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:37:
[...]

De laptop is op 16-05 ontvangen, zou kunnen dat hij hem echt gewonnen heeft.
Nu ik die plaatjes trouwens bekijk; wat een foeilelijk ding is het dat we gekocht hebben d:)b
Als je iets nieuw in de doos aan biedt, zet je toch die doos op de foto bij je add ipv foto's uit een google zoekopdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vragen of je 'm morgenochtend meteen kan ophalen, kans is groot dat meneer pas vanaf dinsdag thuis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QbyEgPqTXCqI9sKeQisQzRbI/full.jpg

Nee maar ik heb de ASUS UX301LA-DE022H dan wel besteld maar of ze gaan echt niet leveren of leveren de verkeerde of gaan achteraf rekeningen sturen.

One can only hope.

Sowieso staat Bol nou niet bekend om de juist specificaties correct neer te zetten: laptop's die 39kilo wegen laptop's waar meer ram dan opslag in zit, camera's met een nog hogere resolutie dan Curiosity die op Mars aan het heen en weer tuffen is.
Noord27 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:41:
[...]

Als je iets nieuw in de doos aan biedt, zet je toch die doos op de foto bij je add ipv foto's uit een google zoekopdracht?
100% ik ben wel eens te lui om foto's te maken als het om tientjes gaat maar dingen van 2000.- euro ga ik echt wel foto's maken anders neemt niemand je serieus...

[ Voor 62% gewijzigd door 42dpi op 19-05-2014 00:54 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Zijn er al mensen die een track en trace hebben gekregen? Aangezien bij de ultrabook maandag in huis als je het voor 21 uur hebt besteld.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen discussie over ethische aspecten of dat men echt niet kan weten dat het een fout is. Claims over wat webshops of klanten wel en niet mogen moeten onderbouwd worden met bronnen.