Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Ik heb ook geen service mail ontvangen over een vergissing, alleen maar dat de bestelling de 24e wordt geleverd. Misschien dat ik hem dan toch nog krijg aangezien de vivobook voor 23:00 besteld morgen in huis is :P

[ Voor 57% gewijzigd door androidlover op 21-05-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Als je hem niet online kunt omruilen, omdat ze heel slim/sluw die knop uitgezet hebben, dan moet je even bellen, dan doen ze het zo voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Bellen zit er helaas niet in voor mij; keelonsteking.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me handig om met een chronologisch verhaal te komen met bewijzen, zoals navraag bij klantenservice over de correctheid van de aanbiedingen, printscreens kunnen ook geen kwaad. Uiteraard zowel voor de 13" ultrabook als de 17" gamelaptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:17
Zojuist even gebeld en het verhaal kort gehouden (verkeerd artikel geleverd), maar wordt toch verwezen naar retourfunctie op website.

Ik ga toch maar uitgebreid reageren op hun servicemail, vrees dat anders uiteindelijk weer de verkeerde laptop geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
De retourfunctie is niet volledig; DAT is het probleem. Je kan daar niet verzoeken om alsnog het juiste artikel te laten leveren. Dat moet je aanvinken of aanvinken dat je je geld terug wilt. Sneaky zaakje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, het gehak op bol.com begint vervelend te worden. Als het niveau van de discussie niet omhoog gaat (dwz inhoudelijke bijdragen ipv statusupdates en geklaag), dan gaat het topic dicht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
androidlover schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:31:
[...]

De vivobook is de S301LA-C1023H. Dus ze zeggen hier dat ik gewoon de ultrabook geleverd krijg. Mocht dit achteraf toch niet zo zijn dan heb ik deze bewijs mail nog.
Voor alle duidelijkheid:
Ik heb de doos opengemaakt en er staat als CPU-(logo), Intel i5 op. Geen zin om de notebook op te starten, het is gewoon de S301LA.. Het zou inderdaad anders moeten zijn, maar zo te zien heeft Bol.com nu ook de advertentie wat gefixed. De notebook heb ik met retour aangeboden, tevens met terugbetaling. Je gaat toch waarschijnlijk elke keer die S301LA ontvangen ipv. de Ultrabook. Maar was het proberen waard. ;)
Zie vorig topic btw. van Bol.com over welke stappen je kunt overwegen, als student zijnde heb ik er toch niet de tijd voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
Wat staat er nou in gambieter in "[prijsfout] Asus ultrabook, 699 bol.com"? Inhoudelijke bijdragen svp, dit is niet de HK of een chatbox.

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 21-05-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Laatst online: 12-09 23:30
HollowGamer schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:16:
[...]

[...]

Voor alle duidelijkheid:
Ik heb de doos opengemaakt en er staat als CPU-(logo), Intel i5 op. Geen zin om de notebook op te starten, het is gewoon de S301LA.. Het zou inderdaad anders moeten zijn, maar zo te zien heeft Bol.com nu ook de advertentie wat gefixed. De notebook heb ik met retour aangeboden, tevens met terugbetaling. Je gaat toch waarschijnlijk elke keer die S301LA ontvangen ipv. de Ultrabook. Maar was het proberen waard. ;)
Zie vorig topic btw. van Bol.com over welke stappen je kunt overwegen, als student zijnde heb ik er toch niet de tijd voor. :P
in de mail van bol stond dat die ongeopend met seal terug moest. ik weet niet of ze nu moeilijk doen anders ga je gebruik maken van WKOA? laat maar weten ,ben wel benieuwd of ze ook moeilijk doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
Zojuist deze mail gekregen van Bol.com:
Op 589 heeft u bij ons onder bestelnummer 8********* het artikel 'ASUS G750JZ-T4046H - Laptop' besteld.

Dit artikel heeft met een verkeerde titel en prijs op onze website gestaan. Helaas is hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in Artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden wordt uw bestelling geannuleerd.

Indien u met IDEAL heeft betaald ontvangt u binnen drie tot vijf werkdagen het aankoopbedrag terug op uw rekening. Heeft u gekozen voor achteraf betalen, dan vervalt de betalingsverplichting voor deze bestelling. Bij betaling met credit card wordt de reservering ongedaan gemaakt.

Om u tegemoet te komen in het ongemak kunt u alsnog de laptop 'ASUS G750JZ-T4046H - Laptop' bestellen met korting die hieronder wordt geboden. Deze cadeaubon is alleen geldig voor dit artikel.

Uw cadeauboncode is: **-****-*****-****
Geldig tot en met: 1 januari 2015
Waarde: euro 12,50

Het inwisselen van de cadeaubon werkt als volgt:
1. Leg het artikel in uw winkelwagen.
2. Klik op ‘Verder naar bestellen’.
3. Doorloop op de pagina ‘Bestellen’ onder ‘Gegevens controleren’ de stappen ‘Adresgegevens’, ‘Verzendwijze & Cadeauservice’ en klik dan op ‘Naar betalen’.
4. Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waar u de code kunt invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.
5. Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Dus ze hebben het door... Jammer maar helaas... :(

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Op 576 heeft u bij ons onder bestelnummer xxxxxxxxx het artikel 'ASUS G750JZ-T4046H - Laptop' besteld.

Dit artikel heeft met een verkeerde titel en prijs op onze website gestaan. Helaas is hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in Artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden wordt uw bestelling geannuleerd.

Indien u met IDEAL heeft betaald ontvangt u binnen drie tot vijf werkdagen het aankoopbedrag terug op uw rekening. Heeft u gekozen voor achteraf betalen, dan vervalt de betalingsverplichting voor deze bestelling. Bij betaling met credit card wordt de reservering ongedaan gemaakt.

Om u tegemoet te komen in het ongemak kunt u alsnog de laptop 'ASUS G750JZ-T4046H - Laptop' bestellen met korting die hieronder wordt geboden. Deze cadeaubon is alleen geldig voor dit artikel.

Uw cadeauboncode is: BM-LFYJ2-DL6LO-NGFTZ4

Jammer, maar helaas, 12,50 korting valt me wel tegen op zo'n dure laptop hehe. Jammer dat de code alleen gebruikt kan worden voor de laptop. Bol.com lijkt in ieder geval nu ook wakker bij de Asus G750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 10-09 16:25
Ik heb ook de andere laptop gekregen.
Deze gaat weer retour.
Kreeg net een lekkere late reactie van Bol.com:

Geachte heer/mevrouw ,

Op xxx heeft u bij ons onder bestelnummer xxxxx het artikel 'ASUS G750JZ-T4046H - Laptop' besteld.

Uw cadeauboncode is: xxxxxxxx

Het inwisselen van de cadeaubon werkt als volgt:
Leg het artikel in uw winkelwagen.
Klik op ‘Verder naar bestellen’.
Doorloop op de pagina ‘Bestellen’ onder ‘Gegevens controleren’ de stappen ‘Adresgegevens’, ‘Verzendwijze & Cadeauservice’ en klik dan op ‘Naar betalen’.
Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waar u de code kunt invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.
Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
Dus je hebt ook nog geen fluit aan die bon, want die is alleen geldig op de Gaming laptop..

Iemand enig idee wat dat getal: U heeft op 5xx ... voor stelt?

[ Voor 28% gewijzigd door Noord27 op 21-05-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 10-09 16:25
Noord27 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:33:
Dus je hebt ook nog geen fluit aan die bon, want die is alleen geldig op de Gaming laptop..

Iemand enig idee wat dat getal: U heeft op 5xx ... voor stelt?
Nee het is gewoon een cadeaubon, dus op alles te gebruiken en zonder minimale besteding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik zou 'm even weghalen, want ik heb mijn code net succesvol gebruikt voor een heel ander product...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Heb inderdaad ook zo'n mailtje ontvangen met €12,50 cadeaubon. Ik laat het hier ook bij, we wisten dat allemaal dat het ging gebeuren. Ook al was de servicedesk ontzettend vaag en incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
Dus je kunt die code wel overal voor gebruiken?

Staat deze paragraaf bij jullie er niet tussen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
Yep staat ook bij mij, net ook een ander artikel besteld met de 12,50 korting. Dus de tekst is incorrect met de code.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 17:06
Ook ik kan bevestigen dat de cadeaubon gewoon op alle producten werkt.
Zo toch maar weer 2 mooie boeken besteld voor vrijwel geen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Nu online
*knip* die is geen chatbox. Kappen met het gebabbel dus.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 21-05-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:54
*knip* zelfde als hierboven

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 21-05-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:OK, laatste kans. Dit topic dreigt te verworden in een vuilnisbakje waar alleen maar "ik ook" of gebabbel wordt gepost. Als het zich niet drastisch verbeterd, dan is een slotje onvermijdelijk. Verpest het dus svp niet voor degenen voor wie dit topic wel nuttig is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op precies dezelfde manier ging het al eerder met andere verkeerd geprijsde producten op de website.
Er wordt een verkeerde koppeling gemaakt tussen website en magazijn, gevolg je krijgt verkeerd product.
Contact met de klantenservice is een herhaling van standaard antwoorden totdat er iemand door heeft dat er iets niet klopt.
Vervolgens wordt dan de aloude vertragingstactiek toegepast met als resultaat: Helaas niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:16:
Vervolgens wordt dan de aloude vertragingstactiek toegepast met als resultaat: Helaas niet meer leverbaar.
Ook dat is geen excuus voor Bol: het was geen op=op actie.

Ik begrijp dat Tweakers in overleg is of het wel/niet is toegestaan om in dit forum concreet vervolgstappen richting Bol te bespreken, dus dat wacht ik even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:05
Ook ik heb de mail met kortingscode ontvangen en gebruikt voor een ander product.

Het vreemde is wel dat ik de bestelling dinsdag al geannuleerd had. Blijkbaar gaat echt alles bij bol.com automatisch (verkeerd) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:15:
[...]

Ook dat is geen excuus voor Bol: het was geen op=op actie.

Ik begrijp dat Tweakers in overleg is of het wel/niet is toegestaan om in dit forum concreet vervolgstappen richting Bol te bespreken, dus dat wacht ik even af.
Serieus man, hou toch op..
Ik heb twee annuleringen binnen en net een gratis beschermhoesje voor mijn xperia z2 kunnen kopen.
Petje af voor bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:15:
[...]
Waarvoor dank :)

We hebben inmiddels besproken hoe hiermee verder te gaan (ook in het licht van hoe deze zaken in het verleden gelopen zijn) en besloten dit topic te sluiten.

Het ging hier al lang niet meer om het melden / bespreken van een aanbieding en gezien het niveau van de reacties (ondanks herhaaldelijke sturing) zien we er geen heil in om dit op deze manier voort te zetten.

Als iemand specifiek verder wil discussiëren over de afhandeling van deze bestellingen, dan kan daarvoor een topic geopend worden in het Shopping Forum. Voor generieke discussie over de morele aspecten van dit soort kwesties hebben we Moreel/Ethische zaken bij extreem lage verkoopprijs

Voor wat betreft het opzetten van acties wil ik jullie graag even wijzen op "Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid"
Mocht je desondanks toch besloten hebben om de 'aanbieding' te bestellen dan is het niet de bedoeling om GoT te gebruiken als medium om een actiegroep te formeren om de leverancier te 'dwingen' om te leveren.
Mocht er een topic in het Shopping Forum worden geopend en mocht er iemand een actie op willen zetten: be our guest, maar dat is dan verder iets wat jullie onderling kunnen regelen (dat werkt ook veel beter dan op een publiek forum waar jan en alleman er zich tegenaan zal gaan bemoeien). Een eenmalige mededeling van degene die het voortouw wil nemen is in overleg met de mods mogelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 22-05-2014 09:48 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen discussie over ethische aspecten of dat men echt niet kan weten dat het een fout is. Claims over wat webshops of klanten wel en niet mogen moeten onderbouwd worden met bronnen.