Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

JoSchaap schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:58:
de BWG Server bedoel je? waar PsiSyndicate en Frankie momenteel op spelen :)

http://www.blackwing.co.uk/

Die hebben vaak volle servers, en worden inmiddels bijna dagelijks geDDoS'ed
:')
Blackwing speel ik ook wel vaak op, ook voordat het "cool" was, toch een miljoentje volgensmij, ik speel wel eens samen met Psy en Kat, is wel grappig om te zien wat er off-camera gebeurt :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Jeej, laaste campain chapter is er :D Die maar eens uitspelen en kijken hoe de online wereld van ARMA eruit ziet...

Heren (en dames?), na een tijdje flink gegoogled te hebben en menig forum en sites gelezen te hebben heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden op mijn volgende vraag: zijn er specifieke eigenschappen voor de verschillende wapens?

I.e.: Is de MX 3GL hetzelfde als de TAR-21 EGLM en F2000A EGLM of zijn er (subtiele) verschillen tussen de wapens? zo ja, welke/waar kan ik een tabelletje vinden met die verschillen?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
"Tabbelletje" ga je vinden in de config viewer... Ga maar de editor in en klik die tandwielen aan... Het zijn allemaal behoorlijke abstracte verschillen en in de praktijk komt het neer op de basis dingen: Andere muzzle velocity, andere recoil eigenschappen, etc. Al met al gaat het niet zozeer om die stats en is het meer gewoon een kwestie van smaak. Doe mij die Katiba maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Tyoi schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:19:
Jeej, laaste campain chapter is er :D Die maar eens uitspelen en kijken hoe de online wereld van ARMA eruit ziet...

Heren (en dames?), na een tijdje flink gegoogled te hebben en menig forum en sites gelezen te hebben heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden op mijn volgende vraag: zijn er specifieke eigenschappen voor de verschillende wapens?

I.e.: Is de MX 3GL hetzelfde als de TAR-21 EGLM en F2000A EGLM of zijn er (subtiele) verschillen tussen de wapens? zo ja, welke/waar kan ik een tabelletje vinden met die verschillen?
Ja er zijn verschillen. De MX heeft een kaliber van 6.5mm, maarde TAR en de MK20 (of jouw F2000) gebruiken allebei 5.56mm kaliber. De hogere kalibers hebben gewoon meer kracht en op langere afstanden maakt dit een verschil of je iemand 3 keer moet raken of 1 keer voordat ie neergaat. Wat Adanteh ook zei zullen er tussen dezelfde kalibers en andere guns misschien wel verschillen zitten maar gaat het denk ik ook meer om voorkeur.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Mk18. met DMS scope. Ja de DMS zit standaard op de rahim maar die Rahim heeft kleinere magazijnen. Door het grotere kaliber een prima gun voor op afstand en voor dichtbij ook geen gekke keuze. Daarna kies ik de Vermin. Ondanks zijn kleinere kaliber kan je op 300 meter nog aardig mee uit de voeten.

Ik vraag me af wat de anderen als favo gun hebben? (Snipers aub buiten beschouwing laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 14:05
Hoe hebben jullie je joystick geconfigureerd? ik wil eindelijk eens het heli vliegen gaan proberen.
zelf heb ik een logitech extreme 3d pro.

ben opzoek naar een paar hints en tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik vraag me af wat de anderen als favo gun hebben? (Snipers aub buiten beschouwing laten)
Negev. Geen idee wat de standaard naam is. Die CSAT 7.62 LGM is echt een beest. Voeg bipod deployment toe en je kan helemaal loesoe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Ja da's ook een mooi ding. de Zafir. ook die vuurt 7.62 af en je kan vrij nauwkeurig vuur uitbrengen als je op je buik gaat liggen. Als je doelwit in een huisje gaat zitten kan je gewoon blijven vuren. Dat ding penetreert door muren als R Kelly in een minderjarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat ding penetreert door muren als R Kelly in een minderjarige.
:D :'( :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
murky123 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:26:
Hoe hebben jullie je joystick geconfigureerd? ik wil eindelijk eens het heli vliegen gaan proberen.

Ik doe eigenlijk alleen de vliegtuigen nog met een joystick. De helicopters zijn niet echt gemaakt om met joystick te vliegen. Ik raad je de muis en keyboard aan.

Naar links/rechts is banken en niet left turn. Voor de rest spreekt het eigenlijk voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik vind ze juist veel makkelijker te vliegen met een joystick dan met mobo en muis, gelukkig maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had de proef versie gedownload, was eigenlijk zodanige enthousiast dat ik hem wel wou kopen. Helaas gooide performance issues root in het eten. Is het normaal dat dit spel echt als dikke stront draait op een R 290 met een i 4770k op very high ? beide flink over geclocked.

Vooral als er een paar gebouwtjes staan loopt het dus erg slecht, ik haalde in de main campaign in spec-ops camp 60 fps oid, maar deel dat maar de helft op veel punten. GPU load komt vrijwel niet boven de 50%....

Heeft de full betere performance? Reden voor mij om dit spel links te laten liggen. Nu speel ik deze serie sinds Operation FP en weet ik dat slechte performence er onderhand bij hoort, maar dat was wel echt ene teleur stelling. Op 30 fps game ik echt niet meer.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ircghost schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:15:
Ik vind ze juist veel makkelijker te vliegen met een joystick dan met mobo en muis, gelukkig maar! :)
Het in de lucht draaien etc is wel makkelijker met joystick. Het gebruik van de rudder ook. Maar het precieze landen in een compound vind ik met muis/keyboard wel handiger.
Ik wil nog wel heeeel graag een track IR hebben.

Heb wel een custom mapping voor helo vliegen met tobo/muis.
evilpin0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:07:
Heeft de full betere performance? Reden voor mij om dit spel links te laten liggen. Nu speel ik deze serie sinds Operation FP en weet ik dat slechte performence er onderhand bij hoort, maar dat was wel echt ene teleur stelling. Op 30 fps game ik echt niet meer.
Ik kan je aanraden even een optimalisatie guide op te zoeken. Er zijn een aantal tweaks die je fps erg kunnen boosten.
Er zijn ook een aantal dingen daarin die niet logisch zijn, daarom kun je beter even een guide doornemen, je bent niet de eerste met dat probleem :P

ARMA blijft een complex spel met een aantal imperfecties. Blijft de moeite waard though.
Soms ligt de lage FPS ook aan een multiplayer server.

[ Voor 44% gewijzigd door Piekartz87 op 24-03-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Gelukkig heb ik dan ook track IR ;). Met de Logitech 3d pro vind ik ook precisie werk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
evilpin0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:07:Heeft de full betere performance? Reden voor mij om dit spel links te laten liggen. Nu speel ik deze serie sinds Operation FP en weet ik dat slechte performence er onderhand bij hoort, maar dat was wel echt ene teleur stelling. Op 30 fps game ik echt niet meer.
Korte antwoord: Nee. 30 FPS is voor game zoals ArmA genoeg. Simple as that. Het is geen twitch shooter, je sprint niet alle kanten op, etc. Ja, het is zeker jammer dat het allemaal niet wat sneller draait en langzamerhand begint het allemaal wel wat beter te worden, maar verwacht geen gigantische verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik wacht de oculus rift consumenten versie overigens nog even af voor ik een track IR aanschaf :P
Geen idee of dat een beetje praktisch wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb mijn settings iets lager staan en draai nu met 60/70 frames.. (mijn systeem staat in mijn handtekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hey, is het mogelijk om mods/addons ook te gebruiken in de campaign(s)? Heb bijvoorbeeld een weaponmod geïnstalleerd (http://www.armaholic.com/page.php?id=24924), welke prima naar voren komt als ammobox in de editor maar de wapens zijn niet te vinden (als loot) in de campaingn.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:01
Tyoi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:21:
Hey, is het mogelijk om mods/addons ook te gebruiken in de campaign(s)? Heb bijvoorbeeld een weaponmod geïnstalleerd (http://www.armaholic.com/page.php?id=24924), welke prima naar voren komt als ammobox in de editor maar de wapens zijn niet te vinden (als loot) in de campaingn.
Ik denk dat je met dat soort mods afhankelijk bent van wat de ontwikkelaar in de missions heeft gezet. Ik ga er dus van uit dat dit niet gaat werken. Sound- en graphics mods werken wel gewoon in de SP.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik was er al bang voor. Maar dan een 2e vraag, misschien mis ik het maar wat is het nut van de addons dan? Tot zover ik het kan vinden/zien kan je de mods (weapon/units/ect) alleen gebruiken in de editor. Ofwel, als je zelf een missie gaat maken. (en wellicht online?)

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
Tyoi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:42:
Ik was er al bang voor. Maar dan een 2e vraag, misschien mis ik het maar wat is het nut van de addons dan? Tot zover ik het kan vinden/zien kan je de mods (weapon/units/ect) alleen gebruiken in de editor. Ofwel, als je zelf een missie gaat maken. (en wellicht online?)
Inderdaad, in de editor kun je zelf complete missies maken, al is dat niet makkelijk. Als je in de Steam Workshop kijkt kom je aardig wat user-created content tegen. In de editor kunnen alle mods nuttig zijn.

Ik speel Arma vooral online, en dan hangt het van de server af of een mod wordt geaccepteerd of niet. Ik gebruik eigenlijk alleen maar sound- en graphics mods, en de bekendsten daarvan worden vaak wel ondersteund door de servers. (Tip: probeer JSRS2.1 en BlastCore eens.)

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Kay nou ja, in mijn idee doet dat wat afbreuk aan de addons (weapon/unit/items). Ik heb JSRS2.1 en BlastCore er al op staan, ik ga wat meer ervaring opdoen en de campaign(s) uitspelen om daarna maar eens de online wereld te verkennen.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
Tyoi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:51:
Kay nou ja, in mijn idee doet dat wat afbreuk aan de addons (weapon/unit/items). Ik heb JSRS2.1 en BlastCore er al op staan, ik ga wat meer ervaring opdoen en de campaign(s) uitspelen om daarna maar eens de online wereld te verkennen.
Trouwens, die mod, vervangt die de bestaande ammoboxes in de game of worden er nieuwe toegevoegd? In het eerste geval zouden ze best eens in de SP op kunnen duiken.

De campaign is overigens zeker de moeite waard! Soms wel redelijk pittig aangezien je teammates de intelligentie van pak hagelslag hebben, maar dat is al sinds Operation Flashpoint zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

murky123 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:26:

Ik heb ooit in ArmA II die joystick gebruikt samen met de Logitech G25 pedalen voor de helikopters : E-P-I-C gewoon :D

Dus als je zoiets voor elkaar kan krijgen samen met Track IR : Gewoon DOEN!!! _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ik vlieg met de muis, in firstperson only servers gebruik ik tevens rudderpedals (in 3rd person heb je die imho niet echt nodig) met de muis heb ik voor mijn gevoel meer controle over heli's :) jet's vlieg ik eigenlijk nooit mee :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Wat maakt het uit of je 3rd of first person vliegt voor het gebruik van pedals? Als je meer ziet heb je minder controls nodig? :P

Rudders heb ik nu op de toetsen staan, dat is wel fijner met mijn joystick (zit ook ruddermogelijkheid op).
Zal eens kijken of ik mijn momo stuurtje/pedalen voor kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

daarom staat er ook i.m.h.o. voor ;)
is mijn persoonlijke voorkeur, in 3rd person kom ik er vaak met de toetsenbordknoppen wel uit. waar ik in 1st een stuk voorzichtiger vlieg en meer controle wel welkom is :)

overigens heb ik de Wasteland chernarus server op arma3 weer bijgewerkt naar de laatste builds/modversie :)

benodigde mod hier: http://forums.bistudio.co...0241-A3MP-ArmA-3-Map-Pack

http://www.gametracker.com/server_info/95.96.3.197:2302/
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/95.96.3.197:2302/b_560_95_1.png
http://arma3.swec.se/server/data/100152

[ Voor 49% gewijzigd door JoSchaap op 25-03-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb gisteravond een stuk of 6 missies gevlogen met een hoge rating in de workshop, toch behoorlijk vermakelijk. Stiekem is vliegen in Arma echt best wel leuk!

Ik gebruik alleen de Logitech 3d pro met de twist als rudder, ik heb namelijk geen losse rudders (al wil ik die wel aanschaffen ooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Hoe kijken jullie eigenlijk tegen dat hele 3rd person verhaal aan? Ik weet dat in Alle Arma's en OFP het standaard was, maar ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar in 1st person only servers.

Voor alle gamemodes en voornamelijk PVP gamemodes met name vind ik dat 3rd person afgeschaft moet worden. Standaard. Misschien met een harde patch van bohemia dat je 3rd person alleen nog maar aan kan zetten met een aanpassing van een ini bestandje ofzo.

Hoezo?
ik word inmiddels gillend gek van al die periscoop-sniper-helden die laf achter een steentje gaan liggen en met 3rd person de hele server terroriseren. Je kan niet even een move maken of de vijand is wat dat betreft in het voordeel. Als je hetzelfde gedrag vertoont krijg je van die saaie "wie gaat er het eerst"praktijken. Ook met voertuigen ben ik van mening dat de 3rd person modus eruit gesloopt moet worden. Het is gewoon te makkelijk.

De commander view met de belachelijke uitzoom modus moet daar ook mee gelijk lopen. Wil je units naast je neerzetten? gebruik dan maar de kaart.

Meningen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Bij elke server waar er sprake is van PvP moet het sowieso uitstaan, zorgt inderdaad alleen maar voor (vals..)spelende personen. Het voordeel is ontzettend groot voor campers, dus erg negatief voor een eerlijke gameplay.

Bij server waar het PvE is maakt het mij niet zoveel uit, ik vind het zelf altijd leuker om het zonder te doen maar daar maakt het niet zoveel uit.

Maar het kan al uitgezet worden, dus het is eigenlijk gewoon een kwestie van meer mensen die dit iets vinden dat meer gepromoot moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik vind dat je in voertuigen best 3rd person mag hebben. Buiten voertuigen niet. Dit is vrij makkelijk in te stellen in je multiplayer missie file.
In een voertuig heb je (zonder trackIR al helemaal) een nadeel qua perspectief en mogelijkheden om om randjes heen te kijken in vergelijk met de werkelijkheid.

3rd person in infanterie modus is te makkelijk te misbruiken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ook als je inzittende 3rd person hebt kun je makkelijk valsspelen, mensen kunnen veel minder makkelijk een goede roadblock of trap prepareren omdat je in een auto 3rd helemaal makkelijk om je heen kunt kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Het is inderdaad kiezen tussen 2 niet ideale opties. Maar als mij gevraagd wordt wat ik fijner vind dan kies ik daarvoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Daarvoor being jouw mening of die van mij of die van Nick :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Oh mijn mening. 3rd person in voertuigen een mogelijkheid, en 1rst only buiten voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
In voertuigen moet je ook gewoon geen third person hebben. Vaak word je beschoten in voertuigen en heb je niet direct door van waar het komt. Met third person zie je altijd de rakket / shells / kogels aankomen en stelt dat ook geen zak meer voor. Het is zeker jammer dat we geen fatsoenlijke interiors hebben, maar toch... Overigens is het toch gewoon een kwestie van gewenning. Als ik MP speel doe ik eigenlijk in het weekend alleen maar TacBF en daar staat third person sowieso altijd al uit. Op het begin even wennen (Vooral qua voertuigen), maar het is allemaal gewoon veel leuker. Wordt helemaal mooi omdat dan de commander in een voertuig precies aan kan geven hoe je moet rijden om niet vast te komen achter stenen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Zal dat TacBF eens bekijken :)

Speel nu eigenlijk bijna alleen maar ARMA 2 ACE. We zijn bezig met een public server op dit moment, zit nog aardig wat werk in om alles een beetje dicht te timmeren. We willen de bezoekers dwingen om samen te gaan werken en niet zomaar weg kunnen rijden/vliegen.

Verder speel ik meestal op de wrecking crew server waar het ook alleen maar first person is. Daar kan ik prima mee leven verder.

Ik hoop dat dat TacBF mij een beetje dezelfde ervaring kan geven dan stap ik zo over naar arma 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Probleem is alleen dat het redelijk hardcore is.. Bekend probleem met ArmA op dit moment: Op Altis Life servers zitten zo'n 50 man per server. Op TacBF krijgen we alleen in de weekenden rond de 50 man :/ Overigens is het gewoon begonnen als Project Reality port, dus als je dat kent zou het redelijk bekend moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Dat probleem heeft onze clan nu een beetje. We hebben een epoch/dayz gedeelte en een tactical gedeelte. Samen doen we soms wasteland of wat anders.
Ons tactical gedeelte steekt goed in elkaar en we hebben een eigen server. Alleen hebben we erg weinig leden :P
Epoch eigen server draait wel vrij goed.

http://www.dhqlax.com/ voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dat TacBF ziet er echt goed uit! Welke server speel je Adenteh? En wanneer kan ik mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Speel nu sinds gisteren, begonnen op de blackwing gamers altis life server. Heb alleen FPS problemen, van low tot ultra settings allemaal rond de 20 FPS, en de GPU wordt niet volledig belast. Vsync is uit, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

wat de belasting betreft. dat is gewoon arma3 staat verder los van de server/gamemode die je joint.

20fps op life servers (zeker die van BWG) komt nu eenmaal voor. servers zitten continu ram-vol en echt geoptimaliseerd is de missie nu ook weer niet :)

[ Voor 55% gewijzigd door JoSchaap op 28-03-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Vind het toch apart, want er zitten een aantal pieken tussen van in de 90% belasting, dus het kan wel. Daarnaast is het toch ook raar dat van ultra naar low settings gaan hooguit 2 fps verschil is?

Er is trouwens ook een youtuber die op die server speelt, hij zit dus op diezelfde stampvolle server en speelt super smooth.

Of denk ik dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
van het ene op het andere moment wil ingame chat/voice niet meer werken bij mij.
Ik hoor andere wel op de verschillende channels, maar mijn voice komt niet door.
als ik op CAPSLOCK druk en ga praten zie ik wel het microfoon iccontje maar niet mijn naam verschijnen
skype en alles werkt wel gewoon.
ARMA open in als administrator.

win7 64bit

iemand een hint of oplossing. het is erg lastig communiceren zo

[ Voor 7% gewijzigd door murky123 op 28-03-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik probeer nu al een tijdje een dedicated server te draaien op ubuntu alleen het lukt steeds niet.

Dit is de guide die ik volg http://erictgrubaugh.com/...3-linux-dedicated-server/ alleen die werkt dus niet.

Is er iemand die zelf een linux server aan het hosten is die me hier mee kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

@murky je naam zie je alleen in public channels zoals side/global/vehicle/group
ws heb je de chat op direct staan dan zie je idd geen naam, of de server toont geen VON-namen :)

het wel of niet zien van je naam daar heeft geen invloed op de werking van voice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Was toch wel postief verrast afgelopen weekend door dit spel online. Co-op was erg vet, tijden lang bf gespeeld en laatste weken ook veel titanfall. Dat blijven absoluut me frag spelletje. Maar de teamplay in dit spel sprak me erg aan, erg spannend om te weten dat als je dood gaat je weer 10 min in een chopper zit.

Graphics zijn wel echt wow, moet eerlijk zeggen dat ik de graphics wel beter dan bf4 op ultra vind onderhand. Mischien technishe niet beter maar sommige landschappen zien er wel echt bizar mooi uit op ultra/high en geven echt een zeer realtische gevoel van een Grieks vakantie eiland :)

Player vs player in dit spel lijkt me echt geen ruk aan, third person mode en gras uit/aan lijken me een flink oneelijk voordeel geven. Vooral in first person is het spel echt zeer intent, waar het in third person mode veranderd naar een in het gras lig spel terwijl ik third person gebruik om alles te spotten. Maar co-op echt subliem! Mooi om te zien hoe dit spel sinds OFP heeft ontwikkeld. Zeker me go-to Sunday shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
evilpin0 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:35:
Player vs player in dit spel lijkt me echt geen ruk aan, third person mode en gras uit/aan lijken me een flink oneelijk voordeel geven. Vooral in first person is het spel echt zeer intent, waar het in third person mode veranderd naar een in het gras lig spel terwijl ik third person gebruik om alles te spotten. Maar co-op echt subliem! Mooi om te zien hoe dit spel sinds OFP heeft ontwikkeld. Zeker me go-to Sunday shooter
Er zijn genoeg servers waarbij er sprake is van een soort "hardcore" modus waarin de 3rd person niet werkt en je het gras ook niet zomaar uit kan zetten. Ik speel zelf voornamelijk op ws.arma.su UK #3 wasteland zonder 3rd person en het bevalt me uitstekend. Aanrader voor als je net als ik enorm allergische reacties krijgt van 3rd person

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
eutw.net heeft ook verschillende servers draaien waarvan de 3rd person is uitgeschakeld. 1tje heeft het ingeschakeld. Deze servers draaien overigens de Warfare missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

EnoRM94 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:20:
Vind het toch apart, want er zitten een aantal pieken tussen van in de 90% belasting, dus het kan wel. Daarnaast is het toch ook raar dat van ultra naar low settings gaan hooguit 2 fps verschil is?

Er is trouwens ook een youtuber die op die server speelt, hij zit dus op diezelfde stampvolle server en speelt super smooth.

Of denk ik dan verkeerd?
Je eerste punt klopt, dit komt gewoon doordat de servers ofwel niet sterk genoeg zijn, of dat de missie brak is of gewoonweg omdat Arma altijd kut (sorry sorry maar het is gewoon zo) draait op multiplayer.

Dat van die Youtubers met hun smooth beeld kan ik me echt kwaad om maken, of het nu maar zo lijkt of dat het echt zo is? Mijn hardware doet in ieder geval niet onder voor die van hun en ze nemen ook nog op.

Het ligt ook niet aan mijn CPU, want ik kan alles omhoog schroeven wat ik wil, FPS blijft zelfde, singleplayer alleen view distance op 6000 (meer is niet nodig) en de rest op ultra en enabled waar het kan makkelijk 60 FPS op Altis met bijv. zo'n showcase waar je alle voertuigen hebt.

Ik snap het echt niet, sowieso moet je al 60+ FPS hebben om een 30 FPS Battlefield experience te krijgen, het jagged gewoon en lijkt vaak te stutteren als hij niet 60 draait, dus bijv. 25-30 op BWG e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb object distance vaak maar op max 3000, zelfs dat heb je niet eens echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ircghost schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:14:
Ik heb object distance vaak maar op max 3000, zelfs dat heb je niet eens echt nodig.
Normaal heb ik hem ook op 1000, maar het was gewoon om te laten zien dat een AMD ook makkelijk kan meekomen in ArmA, want het lijkt me niet dat Intel niet begrenst is door de server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
kuusj98 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:12:
[...]

Je eerste punt klopt, dit komt gewoon doordat de servers ofwel niet sterk genoeg zijn, of dat de missie brak is of gewoonweg omdat Arma altijd kut (sorry sorry maar het is gewoon zo) draait op multiplayer.

Dat van die Youtubers met hun smooth beeld kan ik me echt kwaad om maken, of het nu maar zo lijkt of dat het echt zo is? Mijn hardware doet in ieder geval niet onder voor die van hun en ze nemen ook nog op.

Het ligt ook niet aan mijn CPU, want ik kan alles omhoog schroeven wat ik wil, FPS blijft zelfde, singleplayer alleen view distance op 6000 (meer is niet nodig) en de rest op ultra en enabled waar het kan makkelijk 60 FPS op Altis met bijv. zo'n showcase waar je alle voertuigen hebt.

Ik snap het echt niet, sowieso moet je al 60+ FPS hebben om een 30 FPS Battlefield experience te krijgen, het jagged gewoon en lijkt vaak te stutteren als hij niet 60 draait, dus bijv. 25-30 op BWG e.d.
View distance op 6000 is best hoog hoor. Ik heb hem vrijwel altijd op 2000.

Helaas hangt de performance van Arma inderdaad af van de servers en de missies die erop draaien. Ik speel sinds kort weer Warfare met Arma 2 OA. De AI spawnt daar alleen wanneer je in de buurt komt van steden, het doet een beetje af aan de ervaring aangezien je dus de vijanden ziet verschijnen en verdwijnen.
Wanneer de AI echter constant aanwezig is, daalt je fps richting diashow denk ik. Op de WASP server waar ik altijd speel, haal ik nu echter met gemak 60 tot 80 fps. In steden daalt het tot 50 ongeveer, heel goed te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tom. C schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:23:
[...]

View distance op 6000 is best hoog hoor. Ik heb hem vrijwel altijd op 2000.

Helaas hangt de performance van Arma inderdaad af van de servers en de missies die erop draaien. Ik speel sinds kort weer Warfare met Arma 2 OA. De AI spawnt daar alleen wanneer je in de buurt komt van steden, het doet een beetje af aan de ervaring aangezien je dus de vijanden ziet verschijnen en verdwijnen.
Wanneer de AI echter constant aanwezig is, daalt je fps richting diashow denk ik. Op de WASP server waar ik altijd speel, haal ik nu echter met gemak 60 tot 80 fps. In steden daalt het tot 50 ongeveer, heel goed te doen dus.
Ik blijf het raar vinden dat ik destijds BF3 op 30-40 FPS had gespeeld en dat ik dat vloeiend vind/vond aanvoelen en ik bij arma echt gewoon al 5 jaar met tich verschillende hardware het dia-show gevoel heb, dat varieerd van een AMD 64 X2 4200+ - AMD Phenom ii x4 965BE (4.2Ghz) - diverse Intels - AMD FX-8320 (4.8Ghz), videokaarten van 8600GT - GT220 - HD7850 - 7850 CF (een ramp) - 280X.

En ik heb gewoon bij elke PC hetzelfde gevoel, maar ik zal zeikmodus /uit en erover ophouden want jullie vinden dat weer niet leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
kuusj98 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:35:
[...]

Ik blijf het raar vinden dat ik destijds BF3 op 30-40 FPS had gespeeld en dat ik dat vloeiend vind/vond aanvoelen en ik bij arma echt gewoon al 5 jaar met tich verschillende hardware het dia-show gevoel heb, dat varieerd van een AMD 64 X2 4200+ - AMD Phenom ii x4 965BE (4.2Ghz) - diverse Intels - AMD FX-8320 (4.8Ghz), videokaarten van 8600GT - GT220 - HD7850 - 7850 CF (een ramp) - 280X.

En ik heb gewoon bij elke PC hetzelfde gevoel, maar ik zal zeikmodus /uit en erover ophouden want jullie vinden dat weer niet leuk natuurlijk.
Nee ik vind je 'gezeur' terecht. Operation Flashpoint gebruikte deze engine al en sindsdien is er qua performance bar weinig veranderd. Zodra je online gaat is de performance gewoon om te huilen. Ik heb me erg vaak geirriteerd aan de framerate en dat is gewoon zonde, want Arma is een heel erg goede game.

Ik denk wel dat de vergelijking met BF3 niet een goede is. Arma is natuurlijk veel en veel groter.
Ik vind juist 30fps bij Arma nog goed te doen omdat de gameplay veel trager is dan bij andere shooters. Zodra je echter de 60fps aantikt merk je dat 30fps toch wel een stuk minder is. In steden met veel AI heb ik mijn fps weleens zien dalen tot 20-25 fps en dan ben ik er ook wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tom. C schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:44:
[...]
Ik denk wel dat de vergelijking met BF3 niet een goede is. Arma is natuurlijk veel en veel groter.
Ik vind juist 30fps bij Arma nog goed te doen omdat de gameplay veel trager is dan bij andere shooters. Zodra je echter de 60fps aantikt merk je dat 30fps toch wel een stuk minder is. In steden met veel AI heb ik mijn fps weleens zien dalen tot 20-25 fps en dan ben ik er ook wel klaar mee.
Ik moest even een game pakken die in me op kwam, je kunt elk spel pakken wat niet ArmA is en je merkt verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Helemaal mee eens ook, als dit spel goed geoptimaliseerd was zou ik het veel vaker spelen. Heb een high end pc, zwaar geoverclocked en draai bf4 4 op ultra met 150 res scale, effectief dus op 1620P. Spel dropt nooit of zelden onder de 60 fps en dat is dan in scenes met zwake rook.

En arma3? gewoon 20-30 fps in sommige gebieden. Haalt de lol er zeker uit en de reden hoezo ik nooit player vs player zou spelen erin.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 02-04-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Zijn er eigenlijk nog wat nederlandse rebel groepen bezig in altis life?

ik word het een beetje beu om als burger steeds maar een willekeur aan bekeuringen te krijgen van de politie e.d.

en in real life ben ik al braaf genoeg. hahaha

[ Voor 11% gewijzigd door murky123 op 05-04-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik wil best met jou rebellen hoor, geef maar aan wanneer je wilt gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Heel soms aan het spelen maar zijn vooral veel kindjes.. Gisteren wel heel leuk hele tijd met een Amerikaan als indie in wasteland zitten te klooien: ongv 60 man op server en wij maaiden ze aan alle kanten elke keer neer.. Zo weinig communicatie want 6 van hun met full gear tegen 2 van ons met pistols nog steeds winnen we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ik zat gister avond op een SOG server, en daar wat meth gemaakt en verhandeld, wat auto's gekocht en in de garage gezet. en ook een rebel "mike" leren kennen. hij is NL. ik moet nog ff uitvogelen hoe lid te worden van de rebels.

vanavond zal ik wel weer online gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
http://altissog.enjin.com/home ik heb me hier maar eens ingeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 12:26
Als je er een beetje van houdt om echt tacties en in teamplay wilt spelen zou ik voorstellen om Coop te spelen op de S.O.S tactical gaming server. De members zelf zijn ook heel veel online maar er is gewoon heel veel communicatie ingame en echte teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Ben sinds een paar dagen ook bezig met wat meer tactische arma, ga zeker die server eens kijken.

Ook wat sessies met hoge FPS gespeeld, en jesus wat is het dan een geweldig spel. Jammer dat dat bijna nooit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw hier op tweakers maar wilde dit jullie niet onthouden.

Een nieuwe mod op ARMA 3 is bezig met zijn intrede te maken.

King of the Hill, een mod waar veel tactisch samenspel moet worden gevoerd.

Het speelt zich (op meeste servers) af in Kavala, hier in Kavala is een grote cirkel op de stad getrokken.
Spelers in deze cirkel kunnen de stad cappen voor een van de drie teams.

Redfor bluefor en independant.

Door cappen krijg je geld en exp. Dit is ook te verdienen door het samenblijven met je team, elkaar te reviven en andere acties.

Met het geld kan je verschillende wagens guns en andere goodies kopen.
Met de EXP speel je ze vrij.

Ik heb nog niet in ARMA een mod gevonden waar bij mensen uit zichzelf de teamplay op zoeken.
Bij deze mod is dat echter anders.

Een voorbeeld :
Gister een potje gespeeld.
Ik zat in de bluefor group en hadden in totaal 5 minder man.
Moeilijker dus om de overmacht in Kavala te creeren en zo de stad te cappen.
Echter door het samen spel van bluefor slaagde wij er in om de pot te winnen.

Een zeer geslaagde mod in mijn ogen tot zo ver welke nog in ontwikkeling is.
Echt het bekijken waard.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 14:14 . Reden: Spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Toevallig speel ik dat nu! Ik speel op de servers sinds gisteren bij hostile takeover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Leuk geschreven en kan het ook zeker aanraden! Mijn enige commentaar (al doet dat er niet echt toe ;) ), is dat het niet echt nieuw is. Het zit er al vanaf het begin in en had al meteen vanaf het begin dagelijks een paar honderd spelers gelijktijdig (over verschillende servers natuurlijk).

Het is denk ik een van mijn favoriete onderdelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:42:
Ben nieuw hier op tweakers maar wilde dit jullie niet onthouden.

Een nieuwe mod op ARMA 3 is bezig met zijn intrede te maken.

King of the Hill, een mod waar veel tactisch samenspel moet worden gevoerd.

Het speelt zich (op meeste servers) af op Kavala, hier in Kavala is een grote cirkel op de stad getrokken.
Spelers in deze cirkel kunnen de stad cappen voor een van de drie teams.

Redfor bluefor en independant.

Door cappen krijg je geld en exp. Dit is ook te verdienen door het samenblijven met je team, elkaar te reviven en andere acties.

Met het geld kan je verschillende wagens guns en andere goodies kopen.
Met de EXP speel je ze vrij.

Ik heb nog niet in ARMA een mod gevonden waar bij mensen uit zichzelf te teamplay op zoeken.
Bij deze mod is dat echter anders.

Een voorbeeld :
Gister een potje gespeeld.
Ik zat in de bluefor group en hadden in totaal 5 minder man.
Moeilijker dus om de overmacht in Kavala te creeren en zo de stad te cappen.
Echter door het samen spel van bluefor slaagde wij er in om de pot te winnen.

een zeer geslaagde mod in mijn ogen tot zo ver welke nog in ontwikkeling is.
echt het bekijken waard.
dit bestaat al een half jaar ofzo. wat wel nieuw is is dat missiecoder Sa-Matra nu een eigen KOTH versie aan het maken is. En dat is/wordt zeker een aanrader. die dude levert geen half werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
King of the hill heb ik ook al wat uurtjes gespeeld, maar het teamwork viel me vaak wel tegen, maar dat kan ook de server zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het is natuurlijk heel erg verschillend, soms heb je geluk en soms heb je pech met je team. gelukkig kun je vaak van server verwisselen, scheelt natuurlijk ook een hoop :). En als je samenwerkt met iemand via TS maakt het bijna niet uit hoe je eigen team is, daar heb je al lol genoeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dan ligt het inderdaad aan mij.
Ik zag hem een aantal dagen voor het eerst voorbij komen.
Ik ben een best redeijk actieve ARMA speler dus eigenlijk ging ik er van uit dat hij nieuw was. :$
Beetje te ijdel blijkt.

En inderdaad Sa-Matra heeft in ARMA 2 goed werk geleverd met onderandere zijn versie van de Wasteland mod.
Die vondt ik het fijnste spelen. Ik kan niet wachten om strakjes weer een paar uurtjes goed te knallen!

Dan zal jullie de volgende ook niet ontgaan zijn.

Battleroyale.

Een mod die gelijkenis heeft met "The Hungergames" en "Battle Royale" uit asiamania.

Tot op een X aantal personen kunnen op een server spelen.
Nadat het max aantal spelers bereikt is worden de spelers automatisch in een vliegtuig gestopt.
Dit vliegtuig vliegt over de map en dropt spelers op een bepaalde hoogte uit het vliegtuig.

Nadat je veilig geland bent is het noodzaak om je loot bij elkaar te schrapen.
Je dropt zonder gear dus je moet je kleding rugzak guns ect gaan vinden.

Na een aantal minuten wordt het speelveld verkleint, dit is aangegeven op de map met een blauwe cirkel.
Je moet dus goed van je omgeving bewust zijn want als je buiten deze cirkel komt val je dood neer en ben je af.
Ook is het dus zo dat als je telaat in de blauwe cirkel ben je af/dood bent.

Er is geen respawn af is af.

Dit houdt dus in dat er uiteindelijk eentje overblijft.
Dit alles zorgt voor een zeer intense ervaring en je als laatste wil overblijven.

Nu is er nog een addertje onder het gras.
Zoals sommige misschien gezien hebben in de Hungergames zijn er "random" events.

Nu is er momenteel alleen maar een random bombardment op de map.
Maar laat je verbeelding spreken en ik voorzie dat er NPC'S de map patrouilleren om jou een nieuw kijkgaatje te geven.

Wederom geeft deze mod wel wat uren speel plezier.

Ook weer het kijken waard! 8)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 14:23 . Reden: aanvulling tweede mod ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
die is wel ontzettend gaaf, had daar nog nooit van gehoord. Ga die zeker eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Dat klinkt erg goed inderdaad.
ARMA 3 maar weer eens aanslingeren, laatste tijd alleen nog maar arma2 gedaan.

Ik hoorde dat er nu een A10 in arma3 zit? Moet ik nodig eens proberen. Normaliter zit ik altijd in een A10 in arma2 met onze clan.

Ik moet ook nodig een track IR setje aanschaffen om die reden maar ik vind het wel erg prijzig. Misschien wachten op de ocules rift (die is nog duurde rnatuurlijk mja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Bij mij staat bij alle battle royale server, servers currently locked.. bij jullie ook?

-
Antwoord zelf gevonden, dan is de ronde blijkbaar bezig

--
Eerste ronde tegen 22 gewonnen met 6 kills :)

[ Voor 41% gewijzigd door Ircghost op 09-04-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
Join the Elysium Life Now!

Our Arma3 - Altis Life ''Elysium Life Server'' looking for a new population of players!

We need: Cops, Rebels and New gang recruits to join our world!
We have houses for you to buy, apples for you to pick and cocaine for you to gather.
Join now and be apart of our new world!?!

The Server is American/European related. with a really nice community!

Including: Housing/Gang Bases/Smoking weed/Car lock sounds and regular updates and other things!
We are always looking for improvement of the server so if you got any sugestions or help to offer with editing, dont be shy and talkt to admins on the server/TS or website

Server name: Elysium Life
Server IP: 74.122.192.171:2302
Teamspeak IP: ts41.gameservers.com:9377
Website: http://elysium-life.enjin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Wat een leuke Engelse reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
dudee schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:37:
Wat een leuke Engelse reclame.
Kon ook in het nederlands ;) maar willen wat breder publiek aantrekken ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maar dit is een Nederlands forum maar dat terzijde.

Is dit je eigen server of van een vriend of speel je er gewoon op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
speel er zelf op.. en doe zelf map editing erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Van de week ook een bank beroofd met een maat van me, we werden door een aantal uit gemaakt als noobs en stupid. Omdat er 3 agenten online waren in Altis Life en dat moesten er 4 zijn volgens hun wat helemaal niet waar was :) Als rebels zijn we met een bootje naar de bank gevaren het duurt best lang een bank beroven haha maar goed kreeg et 150.000 voor 75.000 de man :)

Vraagje:

Hoe kan ik in ARMA III EDITOR 3rd person view aanzetten?

Krijg net een update ZEUS is nu verkrijgbaar als DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Arma III editor 3rd person view aanzetten? Wat bedoel je? In de preview mode of iets dergelijks? Esc -> Configure -> Game -> Difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Ja in de preview mode zal eens kijken onder Esc -> Configure -> Game -> Difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:50
Ik zit met een raar verschijnsel.
Net clean install Windows 8.1 gedaan op een i7 2600k met 16 Gb RAM en een R290 en toch is de framerate niet wat het moet zijn.

Of ik nu op ultra setting speel of op low settings, de framerate blijft exact hetzelfde en altijd rond de 27-30 hangen, ook al zet ik vsync af. Het loopt echt niet vloeiend genoeg in steden terwijl ik toch echt wel arma op high vlot zou moeten kunnen draaien toch?

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
JacobsT schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:59:
Net clean install Windows 8.1 gedaan op een i7 2600k met 16 Gb RAM en een R290 en toch is de framerate niet wat het moet zijn.

Of ik nu op ultra setting speel of op low settings, de framerate blijft exact hetzelfde en altijd rond de 27-30 hangen, ook al zet ik vsync af. Het loopt echt niet vloeiend genoeg in steden terwijl ik toch echt wel arma op high vlot zou moeten kunnen draaien toch?
http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guide

Gebruik die guide voor wat optimaliseren, daarnaast schijnt arma op een SSD zetten ook veel te helpen. Wat bij mij ook nog veel hielp was overclocken (FX-8320).

Edit: Ik ga er trouwens vanuit dat dit op multiplayer is, want anders is het wel ongebruikelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Broud op 10-04-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:50
Klopt is inderdaad in multiplayer. Snap het echt niet. Van slechte code gesproken...

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
Jacobs, dit ligt echt niet aan je rig. Zorg iig dat je objects op low staat, dat is FPS-aids. De rest kan je doen wat je wilt, maar scheelt amper. Online is ARMA gewoon een drama. Erg jammer, want het heeft gewoon potentieel om de beste tactical shooter te zijn die er is... sterker nog, dat is het ook :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Adanteh schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:03:
Arma III editor 3rd person view aanzetten? Wat bedoel je? In de preview mode of iets dergelijks? Esc -> Configure -> Game -> Difficulty.
Gelukt tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
JacobsT schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:17:
Klopt is inderdaad in multiplayer. Snap het echt niet. Van slechte code gesproken...
Check ook even de settings als je multiplayer ingame bent toets T indrukken muiswiel scrollen en dan staat daar uit me hoofd dacht ik iets van 'setting' of 'video settings' daar kan je het vaak het gras (details van de grond) laag zetten dat scheelt vaak ook best wat fps. Een SSD is zeker mooi zou nooit meer anders willen voor games ben altijd als eerste in de server (of iemand anders moet een snellere SSD hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

Bever!

3

JacobsT schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:59:

Viewdistance bepaalt alles. En speel je offline of online in dit geval. Mits online server fps is lokale fpa en die is vaak laag.
Overigens zit er ook al maanden een bug in catalyst waardoor de clocks van r9 kaarten random fluctueert zonder reden. Powerplay bug. Is te fixen dmv radeonpro en evt afterburner..

[ Voor 11% gewijzigd door Bever! op 13-04-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tevens net ook paar potjes gedaan met battleroyale, erg leuk! Maar wel makkelijk zeg. Vanuit het vliegtuig alvast scouten waar je bent en dan zodra je gedropped bent ff marker zetten waar je heen wil en dan er zo snel mogelijk komen dat je een gun hebt. Omgeving uit want er komen veel meer mensen naar die plek en dan beetje campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Tjah, dan moet je het misschien spannender voor jezelf maken. Ik probeer ook eerst gewoon goed te stacken, soms door middel van voertuigen in de grote steden voordat de cirkel actief wordt. Daarna zoek ik gewoon actief mensen op in plaats van te campen. Maakt het wat spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

A3Wasteland komt steeds dichter bij een v1 release. nog even wat werk aan revive en een custom scoreboard en dan kunnen we een eerste release gaan doen.

v0.9g changelog - https://github.com/A3Wast..._Wasteland.Altis/pull/111

Aankondiging over het scoreboard en een request-for-idea's - http://forums.a3wasteland.com/index.php?topic=173.0

servertjes:

Afbeeldingslocatie: http://arma3.swec.se/server/image/100152
Afbeeldingslocatie: http://arma3.swec.se/server/image/39039
Afbeeldingslocatie: http://arma3.swec.se/server/image/21586

[ Voor 33% gewijzigd door JoSchaap op 24-04-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:29:
Tevens net ook paar potjes gedaan met battleroyale, erg leuk! Maar wel makkelijk zeg. Vanuit het vliegtuig alvast scouten waar je bent en dan zodra je gedropped bent ff marker zetten waar je heen wil en dan er zo snel mogelijk komen dat je een gun hebt. Omgeving uit want er komen veel meer mensen naar die plek en dan beetje campen.
Tenzij je op een Hardcore BattleRoyale server speelt, dan kan je geen markers neerzetten en in third person om rotsen heen kijken. Kijken of het dan nog zo makkelijk is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Arma 3 fans hier? Voor iedereen die het interessant vind, ik heb sinds een paar weken een zelfgemaakte Insurgency Zargabad server online staan met Nederlandse eenheden (MARSOF mod). Random weapon caches, intel, IED's, etc!

Verder erg leuk om te melden dat we bezig zijn met Nederlandse wapens! Voor iedereen die interesse heeft, kom vooral eens langs! modlist is te vinden op jip.li/modlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nee er zijn hier geen arma 3 fans, verkeerde topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:30:
[...]

Tenzij je op een Hardcore BattleRoyale server speelt, dan kan je geen markers neerzetten en in third person om rotsen heen kijken. Kijken of het dan nog zo makkelijk is :9
Oh ik ga dat dan zeker proberen! Word het een stuk leuker!

Tevens Nederlandse wapens? Ben je zeker snel uitgemod: 2 wapens ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Tevens Nederlandse wapens? Ben je zeker snel uitgemod: 2 wapens ofzoiets.
Zijn er toch al gauw meer dan je denkt..

Je hebt de 'oude' C7 en C7 met UGL, de nieuwe C7 met verschillende handgrips en UGL. Zelfde geld voor de C8 (dan heb je al gauw 10 modellen bij elkaar). Komt bij een Minimi, FN MAG en daarna als er nog budget is eens kijken voor sniper rifles. Kijk anders ook eens hier: http://www.defensie.nl/or...houd/materieel/bewapening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
DaantjeeuhMe schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:34:
Arma 3 fans hier? Voor iedereen die het interessant vind, ik heb sinds een paar weken een zelfgemaakte Insurgency Zargabad server online staan met Nederlandse eenheden (MARSOF mod). Random weapon caches, intel, IED's, etc!

Verder erg leuk om te melden dat we bezig zijn met Nederlandse wapens! Voor iedereen die interesse heeft, kom vooral eens langs! modlist is te vinden op jip.li/modlist
op dit moment probeer ik op de server te komen maar constant ping 2500 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
DaantjeeuhMe schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:25:
[...]

Zijn er toch al gauw meer dan je denkt..

Je hebt de 'oude' C7 en C7 met UGL, de nieuwe C7 met verschillende handgrips en UGL. Zelfde geld voor de C8 (dan heb je al gauw 10 modellen bij elkaar). Komt bij een Minimi, FN MAG en daarna als er nog budget is eens kijken voor sniper rifles. Kijk anders ook eens hier: http://www.defensie.nl/or...houd/materieel/bewapening
FN MAG is toch door Fabrique Nationale in Belgie gewoon gemaakt? C7 C8 door colt ?canada?
En Minimi daar is toch m249 van afgeleid?

Of bedoel je gewoon wapens die door Nederlands leger word gebruikt? Want dan klopt het dan heb je paar leuke wapens om te gebruiken! Waarschijnlijk ook veel n packs te vinden?

Als je zin/tijd etc hebt misschien leuk om auto erin te maken? Een echt Fennek? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
De maker van @MARSOFF loopt rond bij tangodown.nl, dus daar kun je kijken welke voertuigen etc worden toegevoegd aan de mod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ircghost schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:22:
De maker van @MARSOFF loopt rond bij tangodown.nl, dus daar kun je kijken welke voertuigen etc worden toegevoegd aan de mod. :)
Thanks, ik heb al contact met 'm opgenomen hierover :D
Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste