Ah, dan ligt het inderdaad aan mij.
Ik zag hem een aantal dagen voor het eerst voorbij komen.
Ik ben een best redeijk actieve ARMA speler dus eigenlijk ging ik er van uit dat hij nieuw was.
Beetje te ijdel blijkt.
En inderdaad Sa-Matra heeft in ARMA 2 goed werk geleverd met onderandere zijn versie van de Wasteland mod.
Die vondt ik het fijnste spelen. Ik kan niet wachten om strakjes weer een paar uurtjes goed te knallen!
Dan zal jullie de volgende ook niet ontgaan zijn.
Battleroyale.
Een mod die gelijkenis heeft met "The Hungergames" en "Battle Royale" uit asiamania.
Tot op een X aantal personen kunnen op een server spelen.
Nadat het max aantal spelers bereikt is worden de spelers automatisch in een vliegtuig gestopt.
Dit vliegtuig vliegt over de map en dropt spelers op een bepaalde hoogte uit het vliegtuig.
Nadat je veilig geland bent is het noodzaak om je loot bij elkaar te schrapen.
Je dropt zonder gear dus je moet je kleding rugzak guns ect gaan vinden.
Na een aantal minuten wordt het speelveld verkleint, dit is aangegeven op de map met een blauwe cirkel.
Je moet dus goed van je omgeving bewust zijn want als je buiten deze cirkel komt val je dood neer en ben je af.
Ook is het dus zo dat als je telaat in de blauwe cirkel ben je af/dood bent.
Er is geen respawn af is af.
Dit houdt dus in dat er uiteindelijk eentje overblijft.
Dit alles zorgt voor een zeer intense ervaring en je als laatste wil overblijven.
Nu is er nog een addertje onder het gras.
Zoals sommige misschien gezien hebben in de Hungergames zijn er "random" events.
Nu is er momenteel alleen maar een random bombardment op de map.
Maar laat je verbeelding spreken en ik voorzie dat er NPC'S de map patrouilleren om jou een nieuw kijkgaatje te geven.
Wederom geeft deze mod wel wat uren speel plezier.
Ook weer het kijken waard!
[
Voor 63% gewijzigd door
Verwijderd op 09-04-2014 14:23
. Reden: aanvulling tweede mod ]