@Adanteh
In arma2 deed ACE het anders prima met PvP... Erg leuke missies daarmee gespeeld
In arma2 deed ACE het anders prima met PvP... Erg leuke missies daarmee gespeeld
Mechwarrior Online: Flapdrol
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Verwijderd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Het is een stuk verbeterd , maar je moet nu niet met dezelfde setup 200fps verwachten natuurlijk.Nickrsd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:03:
ik heb al heel lang geen arma3 meer gespeeld, speelde het in de alpha tijd, maar toen liep het echt onwijs stroef op mn pc. (15/20 fps) is er nu een hop veranderd? heb het spel eraf gegooid dus is het de moeite om te proberen?
Je moet even een guide erbij pakken eventueel voor de settings. Er zijn een paar settings die niet echt logisch zijn maar waarbij je wel 20 fps erbij kan halen.Nickrsd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:03:
ik heb al heel lang geen arma3 meer gespeeld, speelde het in de alpha tijd, maar toen liep het echt onwijs stroef op mn pc. (15/20 fps) is er nu een hop veranderd? heb het spel eraf gegooid dus is het de moeite om te proberen?
Verwijderd
Ik heb gisteravond ook even gespeeld en hij speelt inderdaad echt supersoepel! mijn statistieken in de launcher waren alleen gebugged waardoor het leek alsof ik 5 pvp kills had gemaakt en 140 zombies en -800 humanity had maarja is opzich niet vervelendVerwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:53:
welke guide heb jij gebruikt Piekartz87 ?
S.J_84 geloof me speel nu 2 dagen breaking point en het is echt ongeloofelijk goed al voor een alpha.
was sayz SA na 2 uur al zat.
Voor meer info: http://www.thezombieinfection.com/
Deze mod heeft een eigen launcher en inlogsysteem en verdient meer aandacht.
http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guideVerwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:53:
welke guide heb jij gebruikt Piekartz87 ?
Ircghost en ik zijn nog steeds bezig met onze" ultimate" settings guide, of in ieder geval een pgoing daartoe die dieper en specifieker is dan de guide die jij noemt. Let wel dat deze guide in tijden van alpha is gemaakt en door updates sommige instellingen zich nu anders gedragen in de huidige optimalisaties dan de guide noemt. We hopen binnen een aantal weken de guide te mogen delen maar eerst moeten we gewoon zeker weten dat alles klopt en er geen halve waarheden in staan.Piekartz87 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:32:
[...]
http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guide
Deze heb ik gebruikt. Het is in ieder geval een goed uitgangspunt, zelf een beetje tweaken kan daarna altijd nog natuurlijk.
Opvallend is bijvoorbeeld dat de shadows op hogere setting betere fps geeft. Dat soort dingen kom je zelf niet makkelijk achter.
[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 03-01-2014 15:58 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Ik heb me vanavond weer een paar uur vermaakt op de uk server. Helaas was het daar kill on sight fanfest . Altijd jammer als je volledig gegeared bent met assaultrifle + pistol met silencers. Toen ben ik maar arma 3 Coop gaan spelen, kan ook niet wachten op ace + acreS.J_84 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:26:
Bedankt AntOO en enix,
Ik heb toevallig eergisteren iemand via Dayz ontmoet die Arma 3 had en de mod ook wou proberen.
Misschien een leuk tijdverdrijf totdat Dayz wat meer op orde is, als je daar fully geared bent valt er op dit moment niet veel meer te doen.
Ga dan zo nu en dan een kijkje nemen als er wat patches uitgebracht zijn.
Ik ben benieuwd.Nickbn schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:22:
[...]
Ircghost en ik zijn nog steeds bezig met onze" ultimate" settings guide, of in ieder geval een pgoing daartoe die dieper en specifieker is dan de guide die jij noemt. Let wel dat deze guide in tijden van alpha is gemaakt en door updates sommige instellingen zich nu anders gedragen in de huidige optimalisaties dan de guide noemt. We hopen binnen een aantal weken de guide te mogen delen maar eerst moeten we gewoon zeker weten dat alles klopt en er geen halve waarheden in staan.
Ziet er veelbelovend uit, zeker als ook towing, logitics, artillery en lifting zonder die franse R3F rommel kunnenAdanteh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 04:10:
Hey Jo, heb je nog iets nodig als vervanging voor R3F Logistics? Basis zit er nu wat in, maar wil er nog wat grappige dingen mee gaan doen.
[video]
Goeie Joschaap! Dit is de beste missie als je vriendschappen op de proef wil stellen. Ircghost kan er over meepratenJoSchaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:16:
Vannacht komt Campaign deel 2 uit
En voor wie nog een leuke frustrerende multiplayer missie zoekt kan ik 'Sky Track 3000' aanraden!
verkrijgbaar in de steam workshop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=179421569
[video]
Lol, TrackArmia. Wist niet dat je dit soort spul ook allemaal had voor Arma. Heb me er nooit in verdiept, toen ie final uit was en de performance crap bleek ben ik andere games gaan doen. Zal ondertussen wel beter zijn denk ik, dus zal het weer eens checken.JoSchaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:16:
Vannacht komt Campaign deel 2 uit
En voor wie nog een leuke frustrerende multiplayer missie zoekt kan ik 'Sky Track 3000' aanraden!
verkrijgbaar in de steam workshop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=179421569
[video]
[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 21-01-2014 12:43 ]
verkeerde topicbadboyqxy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:43:
https://www.humblebundle.com/weekly
17min, to get arma II
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
In wasteland kan je vaak gras enzo uitzetten plus met een nvg is het heel makkelijk om mensen te zien. Ik had je waarschijnlijk ook gezienZoijar schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:43:
Ik probeer nu eigenlijk voor het eerst een wasteland te spelen met arma 3, maar is het nou gewoon zo dat alle servers vol cheaters zitten? Er is echt geen lol aan zo... of ben ik gewoon heel slecht en zij heel goed? Stel je ligt in het donker ergens in the middle of nowhere prone op de grond, dan ben je vrijwel niet te zien, auto komt langs, draait om, rijdt recht op je af over je heen, dood. Je schiet op iemand op 200m in een dorpje, mist uiteraard, even wachten, je ziet hem aan komen rennen en je bent meteen dood. M'n tegenstanders missen dus nooit. Ik zie ze nooit schieten. Zodra ze in de buurt zijn val je om. Al zit je prone achter cover, binnen een halve seconde ben je dood. Ik kan zelf dus in single player de AI niet zo snel killen. Dus... aimbots en wallhack? Jammer.
Ja maar toch, ze schieten wel heel erg snel raak steeds. Je moet toch even kijken waar iemand is, mikken en schieten... Lijkt verdacht veel op dit:eniux schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:22:
In wasteland kan je vaak gras enzo uitzetten plus met een nvg is het heel makkelijk om mensen te zien. Ik had je waarschijnlijk ook gezienschieten kost inderdaad even oefenen, maar 200meter is niet veel.
[ Voor 34% gewijzigd door Zoijar op 26-01-2014 00:19 ]
Ik ben er pas (door jouw link) mee beginnen. Ik vermaak me er prima mee. van wat ik van die Dayz hoor is het meer PVP dan survival, en hier zijn zombies nog echt irritant. Ook het weer systeem van Arma 3 maakt dit geweldig. Je loopt weleens door een mistbank waar je maar 5 meter ziet. Dan knijp je hem toch wel even.S.J_84 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:50:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om Dayz Standalone te halen, maar nu viel me op dat arma 3 de Breaking point mod heeft.
Zat net naar deze video te kijken en ziet er goed uit.
[video]
Spelen er hier mensen deze mod, als dat zo is wat vinden jullie ervan?
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Ik heb 2.0 geinstalleerd met vervolgens 2 kleine updates. Eerste update heeft v1.0001 als naam en de andere v1.1. Kan niks vinden over een 2.1 versie.Ircghost schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:30:
Waarschijnlijk zat je op een andere versie dus heeft het mogelijk een andere key? Misschien de 2.1 update?
Overigens; onbekende nieuwe timer: http://www.arma3.com/soon
[ Voor 7% gewijzigd door Tom. C op 12-02-2014 16:48 ]
Ircghost schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:34:
Je hebt gelijk, die bedoel ik.
Dankjewel, probleem is inmiddels opgelost. Draaide inderdaad een andere (nieuwere) versie van JSRS.Adanteh schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:33:
Kijk even in het JSRS topic. Bekend probleem.
[ Voor 40% gewijzigd door JoSchaap op 18-02-2014 16:17 ]
1
2
3
4
| @echo off c: cd "C:\Progra~2\Steam\SteamApps\common\Arma3~1" start "" "C:\Progra~2\Steam\SteamApps\common\Arma3~1\arma3.exe" -mod=@CBA_A3;@AllInArma\ProductDummies;C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\ARMA2O~1;C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\ARMA2O~1\expansion;C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\ARMA3~1;@AllInArma\Core;@AllInArma\PostA3 -noSplash -noIntro -world=empty |
[ Voor 10% gewijzigd door JoSchaap op 20-02-2014 18:12 ]
---RAWE CEEK!!!---
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 70% gewijzigd door JoSchaap op 20-02-2014 21:39 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Da_maniaC op 22-02-2014 17:06 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 11% gewijzigd door Da_maniaC op 22-02-2014 12:43 ]
Die UI changes gaan er voorlopig niet komen, dat zit allemaal zo in die engine gebakken en is voor modders ook een hel om mee te werken. De systemen achter animations zijn ze nu mee bezig, maar verwacht niet dat het allemaal ultra snel en smooth zal gaan. Het is natuurlijk al een wereld van verschil met ArmA 2, maar het lijkt vooral te komen omdat de opzet van animations (En de daarbij behorende configs) nog uit de Operation Flashpoint tijd stammen. Hierrrrrrrrr is meer info.Als ze eens tijd stopten in het soepel maken van alle movements/animations & button/UI dan denk ik dat ze een vele grotere userbase zouden krijgen.
Als ik dat stuk zo lees gaat het vooral over hoe de AI omgaat met animations. Iets waar ik als gebruiker geen voordeel bij heb. Of mis ik nu iets.Adanteh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:45:
[...]
Die UI changes gaan er voorlopig niet komen, dat zit allemaal zo in die engine gebakken en is voor modders ook een hel om mee te werken. De systemen achter animations zijn ze nu mee bezig, maar verwacht niet dat het allemaal ultra snel en smooth zal gaan. Het is natuurlijk al een wereld van verschil met ArmA 2, maar het lijkt vooral te komen omdat de opzet van animations (En de daarbij behorende configs) nog uit de Operation Flashpoint tijd stammen. Hierrrrrrrrr is meer info.
[ Voor 51% gewijzigd door JoSchaap op 24-02-2014 18:37 ]
jaja ik heb tacbf ook gespot hoorAdanteh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:33:
Hey, er staat ook iets anders in die community focus hoor...
Ook met de P2 heb ik weer meegeholpen en de politie weer een tijdje bezig gehouden. Politie auto gejat en lekker rondgereden... Nu wel mijn rijbewijs kwijt en ik kreeg een boeten van 80.000 dollar. Helaas had ik maar 3700 en werd ik vrij gelaten, mooi!
[ Voor 41% gewijzigd door Ircghost op 25-02-2014 14:58 ]
Ik heb mij inderdaad nergens als cop aangemeld. Ik zie overigens white list slots en "normale" slots voor cops.Ircghost schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:57:
Dat je mission failed krijgt kan te maken hebben met het feit dat je mogelijk niet gewhitelist bent als cop, dus wordt je automatisch niet toegelaten.
--
En om in te stappen moet je eerst het slot eraf halen, volgens mij 'u' of iets dergelijks. Staat in de spel beschrijving welke key het exact it, dan hoor je ook zo'n geluidje dat het slot erop/af gaat.
Onze gang "Hello Kitty Gang Bang" (nee nee ik heb de naam niet verzonnen...) hield de politie gisteren flink bezig haha. Door alle chaos was ik op een gegeven moment compleet kwijt waar iedereen was en zich mee bezig hield. Het laatste wat ik mee kreeg dat jullie door de politie gevangen waren genomen voordat de heist überhaupt was begonnen...van 5 overvallers terug naar 3.Konjo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:25:
[...]
Ook met de P2 heb ik weer meegeholpen en de politie weer een tijdje bezig gehouden. Politie auto gejat en lekker rondgereden... Nu wel mijn rijbewijs kwijt en ik kreeg een boeten van 80.000 dollar. Helaas had ik maar 3700 en werd ik vrij gelaten, mooi!
Vanavond maar eens een goed plan bedenken.
Howto met veel info:Loev schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:07:
[...]
Ik heb mij inderdaad nergens als cop aangemeld. Ik zie overigens white list slots en "normale" slots voor cops.
Ik wist dat je het slot moest unlocken en dat dit in het keuze menu kwam te staan. Ik het eens nakijken. Dank
hadden het ook met een boot kunnen gaan zo lang we maar richting het water weer weg gaanJoSchaap schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:50:
in navolging van de P1 en P2 die niet lukte hebben we het vannacht met zn drieen even wel goed gedaan. helaas was de vangst wat magertjes maar deze tactiek werkte dus wel prima
[video]
Dan kan je beter HENK knockout slaan voor 140.000 hahaha.FriezNL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:10:
Kak, mis ik weer all the funop zich is de vangst niet slecht, de bankrovers welke dinsdag een poging deden hadden "maar" $110000,-
Vanavond ben ik er ook weerdinsdag-avond was het wel geinig met de gejatte politie-wagen. Toch even een soundboard installeren om de sirene na te bootsen, op 1 of andere manier klinkt mijn eigen wieiwieeeeeewieeee niet realistisch genoeg om andere spelers voor de gek te houden.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq