Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
@Adanteh

In arma2 deed ACE het anders prima met PvP... Erg leuke missies daarmee gespeeld

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46
Zo te hebben ze de multiplayer performance verbeterd.

http://forums.bistudio.co...ance-binary-quot-feedback

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ook maar even een paar OPFOR textures voor de Buzzard in elkaar geknutself. Eentje met standaard Hex kleuren, eentje met de OPFOR Urban kleuren en een extra priveversie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RVYqLeXl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik heb een probleem met Arma 3 :(

Om een 1 of andere manier kan je met de campaign en sommige user made mission wel saven ,en later als je verder wilt gaan ,deze savegame's laden.
Alleen bij een stel user made mission's gaat dit niet :X
Je kan wel saven ,en zolang Arma draait kan je ze laden ,alleen zodra je Arma uitzet en bv de volgende dag wilt verder gaan zijn de savegame´s weg,
(Zijn gelukkig ook niet de moeilijkste missie waarbij dit gebeurt 8)7 )

Is er een oplossing voor dit probleem :?

*Arma 3 gekocht via Steam en de user made mission´s komen via Steam workshop*

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arma 3 is nu mooi met 40% korting op Steam te kopen.

Hopelijk brengt dat wat nieuwe spelers in het spel.

Ik ga binnenkort zelf ook weer een paar games Arma 3 spelen.

Druk , druk , druk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Dat zijn meestal de spelers die je net niet in Arma III wilt hebben. Maar goed.. Wie weet :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik weet niet of ik aan spelen toe kom, maar heb maar effe van de aanbieding gebruik gemaakt, want ik wou het sowieso kopen namelijk :)

ArmA II + Alle Expansion Packs heb ik ook trouwens 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alle Arma's , van 1 t/m 3 plus alle expansions.

Heerlijk die Steam sale.

Merry Christmas everyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb al heel lang geen arma3 meer gespeeld, speelde het in de alpha tijd, maar toen liep het echt onwijs stroef op mn pc. (15/20 fps) is er nu een hop veranderd? heb het spel eraf gegooid dus is het de moeite om te proberen?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:03:
ik heb al heel lang geen arma3 meer gespeeld, speelde het in de alpha tijd, maar toen liep het echt onwijs stroef op mn pc. (15/20 fps) is er nu een hop veranderd? heb het spel eraf gegooid dus is het de moeite om te proberen?
Het is een stuk verbeterd , maar je moet nu niet met dezelfde setup 200fps verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik zit er al een tijdje aan te denken om Dayz Standalone te halen, maar nu viel me op dat arma 3 de Breaking point mod heeft.

Zat net naar deze video te kijken en ziet er goed uit.

Spelen er hier mensen deze mod, als dat zo is wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Nickrsd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:03:
Je moet even een guide erbij pakken eventueel voor de settings. Er zijn een paar settings die niet echt logisch zijn maar waarbij je wel 20 fps erbij kan halen.
(ja, voor mij was het 20 fps ;) )

Sommige multiplayer servers zijn nog altijd crappy waardoor je alsnog geen goede fps haalt maar daar kan je client side weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke guide heb jij gebruikt Piekartz87 ?

S.J_84 geloof me speel nu 2 dagen breaking point en het is echt ongeloofelijk goed al voor een alpha.
was sayz SA na 2 uur al zat.
Voor meer info: http://www.thezombieinfection.com/
Deze mod heeft een eigen launcher en inlogsysteem en verdient meer aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:53:

S.J_84 geloof me speel nu 2 dagen breaking point en het is echt ongeloofelijk goed al voor een alpha.
was sayz SA na 2 uur al zat.
Voor meer info: http://www.thezombieinfection.com/
Deze mod heeft een eigen launcher en inlogsysteem en verdient meer aandacht.
Ik heb gisteravond ook even gespeeld en hij speelt inderdaad echt supersoepel! mijn statistieken in de launcher waren alleen gebugged waardoor het leek alsof ik 5 pvp kills had gemaakt en 140 zombies en -800 humanity had maarja is opzich niet vervelend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:53:
http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guide

Deze heb ik gebruikt. Het is in ieder geval een goed uitgangspunt, zelf een beetje tweaken kan daarna altijd nog natuurlijk.
Opvallend is bijvoorbeeld dat de shadows op hogere setting betere fps geeft. Dat soort dingen kom je zelf niet makkelijk achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ga er is mee rommelen want mn frames moeten beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Piekartz87 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:32:
[...]

http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guide

Deze heb ik gebruikt. Het is in ieder geval een goed uitgangspunt, zelf een beetje tweaken kan daarna altijd nog natuurlijk.
Opvallend is bijvoorbeeld dat de shadows op hogere setting betere fps geeft. Dat soort dingen kom je zelf niet makkelijk achter.
Ircghost en ik zijn nog steeds bezig met onze" ultimate" settings guide, of in ieder geval een pgoing daartoe die dieper en specifieker is dan de guide die jij noemt. Let wel dat deze guide in tijden van alpha is gemaakt en door updates sommige instellingen zich nu anders gedragen in de huidige optimalisaties dan de guide noemt. We hopen binnen een aantal weken de guide te mogen delen maar eerst moeten we gewoon zeker weten dat alles klopt en er geen halve waarheden in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Bedankt AntOO en enix,

Ik heb toevallig eergisteren iemand via Dayz ontmoet die Arma 3 had en de mod ook wou proberen.
Misschien een leuk tijdverdrijf totdat Dayz wat meer op orde is, als je daar fully geared bent valt er op dit moment niet veel meer te doen.

Ga dan zo nu en dan een kijkje nemen als er wat patches uitgebracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Na veel drukte en de feestmaand/nieuwjaar nu weer rustig aan begonnen met het werk aan de missie. ook de rest van het team begint weer te ontwaken :)

de pre-release build staat sinds vandaag op v0.9f en heeft met name een berg fixes op het gebied van performance, spawntijden en gebruiksgemak. ook zijn er nieuwe missies toegevoegd (geldmissies) in een derde laag en is elke town nu capture-able :)

2 servers up voor nu, helaas nog untested omdat ik op mn werk zit :)

GoT A3Wasteland v0.9F STRATIS #1 [DAY/TERRITORY/BaseSaving/MONEYMISSIONS/VETERAN/3RDP:ON/VON:ON] (Allowed:CBA/STHUD/FA_STANCE/LANDTEX)
GoT A3Wasteland v0.9F STRATIS #2 [DAY/TERRITORY/BaseSaving/MONEYMISSIONS/VETERAN/3RDP:ON/VON:ON] (Allowed:CBA/STHUD/FA_STANCE/LANDTEX)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.74.173.50:2302/b_160_400_0_E8E328_CF0909_53D440_151CC3_0_1_0.pngAfbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.34.60.210:2322/b_160_400_0_E8E328_CF0909_53D440_151CC3_0_1_0.png

[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 03-01-2014 15:58 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
S.J_84 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:26:
Bedankt AntOO en enix,

Ik heb toevallig eergisteren iemand via Dayz ontmoet die Arma 3 had en de mod ook wou proberen.
Misschien een leuk tijdverdrijf totdat Dayz wat meer op orde is, als je daar fully geared bent valt er op dit moment niet veel meer te doen.

Ga dan zo nu en dan een kijkje nemen als er wat patches uitgebracht zijn.
Ik heb me vanavond weer een paar uur vermaakt op de uk server. Helaas was het daar kill on sight fanfest . Altijd jammer als je volledig gegeared bent met assaultrifle + pistol met silencers. Toen ben ik maar arma 3 Coop gaan spelen, kan ook niet wachten op ace + acre oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hey Jo, heb je nog iets nodig als vervanging voor R3F Logistics? Basis zit er nu wat in, maar wil er nog wat grappige dingen mee gaan doen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rNOAoc-PIL0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Nickbn schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:22:
[...]

Ircghost en ik zijn nog steeds bezig met onze" ultimate" settings guide, of in ieder geval een pgoing daartoe die dieper en specifieker is dan de guide die jij noemt. Let wel dat deze guide in tijden van alpha is gemaakt en door updates sommige instellingen zich nu anders gedragen in de huidige optimalisaties dan de guide noemt. We hopen binnen een aantal weken de guide te mogen delen maar eerst moeten we gewoon zeker weten dat alles klopt en er geen halve waarheden in staan.
Ik ben benieuwd.

Klopt helemaal wat je zegt, maar daarom is dit ook een goed start/begin punt. Het heeft mij in ieder geval wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Het loopt met deze guide momenteel een klein beetje spaak omdat we niet genoeg verschillende configuraties hebben en ook niet goed kunnen "ontdekken" welke hardware nu significant beter werkt en met welke instellingen dat is. Het testen duurt daarom wat langer dan gehoopt maar hij komt er zeker aan. Doe m'n best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Adanteh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 04:10:
Hey Jo, heb je nog iets nodig als vervanging voor R3F Logistics? Basis zit er nu wat in, maar wil er nog wat grappige dingen mee gaan doen.
[video]
Ziet er veelbelovend uit, zeker als ook towing, logitics, artillery en lifting zonder die franse R3F rommel kunnen :P

niet dat er nog veel standaard van over is in de missie maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
airlifting heeft TacBF een ander systeem voor (Stuk ingewikkelder, waar je kabels aan een heli moet vast maken voordat je opstijgt en dan slings om object dat je wil liften gooien en vervolgens kan je zo omhoog vliegen). Towing zal er eerst ook niet inkomen. Uiteindelijk dat het misschien gewoon een keer volledig standalone systeem word met al die dingen er in, maar voor nu is het gewoon meer de controls / options die je krijgt, waar de daadwerkelijke manier om cargo en dergelijke op te slaan van TacBF gewoon gedraaid word. Gaat nog wel leuk worden, want het idee dat ik had is natuurlijk weer eens onmogelijk omdat BIS de zaken niet op orde heeft (AttachTo en collision wil nog wel eens problemen geven met bepaalde objects. Sommige objects colliden nergens mee, maar bijvoorbeeld helicopters willen nog wel eens spontaan exploderen! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

och ja.. arma en towing..

maar de volgende update zit weer vol juweeltjes! :) (zie sitrep van gister)

[ Voor 19% gewijzigd door JoSchaap op 15-01-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Vannacht komt Campaign deel 2 uit *O*

En voor wie nog een leuke frustrerende multiplayer missie zoekt kan ik 'Sky Track 3000' aanraden! :D

verkrijgbaar in de steam workshop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=179421569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
JoSchaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:16:
En voor wie nog een leuke frustrerende multiplayer missie zoekt kan ik 'Sky Track 3000' aanraden! :D
verkrijgbaar in de steam workshop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=179421569

[video]
Goeie Joschaap! Dit is de beste missie als je vriendschappen op de proef wil stellen. Ircghost kan er over meepraten ;) Aanrader idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
JoSchaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:16:

[video]
Lol, TrackArmia. Wist niet dat je dit soort spul ook allemaal had voor Arma. Heb me er nooit in verdiept, toen ie final uit was en de performance crap bleek ben ik andere games gaan doen. Zal ondertussen wel beter zijn denk ik, dus zal het weer eens checken.
Bovenstaand filmpje doet me nog meer aan de multiplayer-mod van GTA San Andreas denken eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 21-01-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Die Skytrack is heerlijk om te doen, lekker frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Geweldig die Skytrack. Overigens zou een Trackmania mod zo in elkaar te zetten zijn. Gewoon de configs van bestaande vehicles aanpassen, zodat ze wat sneller optrekken en wat lichter zijn. Ik vraag me wel af hoe hij die missie heeft gemaakt, ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal handigmatig is gedaan. Paar van die banen en hoppakee. Ik had trouwens wel minimaal verwacht dat je een Nederlandse Fennek texture zou gebruiken Jo.

Ik heb trouwens Campaign deel 1 nog niet eens gespeeld. Misschien toch maar een keer doen, maar ik heb echt een strondhekel aan AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik ook, deed gisteren een missie en mijn groepsgenoten zagen een AI ergens in de verte waardoor ze in combat mode gingen.. 500 meter al kruipend door een bos terwijl er niks aan de hand was. Ik was geen groepscommedant dus ik kon ze ook niet vertellen dat het safe was. Ben op een gegeven moment gewoon ver vooruit gerend en ben koffie gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
https://www.humblebundle.com/weekly

17min, to get arma II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Waar heb je het over man :P je hebt nog net geen 2 dagen;
Time Remaining:
01:22:58:12 d/h/m/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Laatst online: 02-08 09:26
o lol,dacht dat dat de xl was en dat die ging verlopen. Ach mensen hebben dus nog nt iets langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ntr-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 09:32
Ik heb lange tijd geen Arma 3 meer gespeeld wegens tijdgebrek. Hoe is het geworden na aantal updates ? Ik speel het sinds september niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

op http://dev.arma3.com/ kun je alles terugvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik probeer nu eigenlijk voor het eerst een wasteland te spelen met arma 3, maar is het nou gewoon zo dat alle servers vol cheaters zitten? Er is echt geen lol aan zo... of ben ik gewoon heel slecht en zij heel goed? Stel je ligt in het donker ergens in the middle of nowhere prone op de grond, dan ben je vrijwel niet te zien, auto komt langs, draait om, rijdt recht op je af over je heen, dood. Je schiet op iemand op 200m in een dorpje, mist uiteraard, even wachten, je ziet hem aan komen rennen en je bent meteen dood. M'n tegenstanders missen dus nooit. Ik zie ze nooit schieten. Zodra ze in de buurt zijn val je om. Al zit je prone achter cover, binnen een halve seconde ben je dood. Ik kan zelf dus in single player de AI niet zo snel killen. Dus... aimbots en wallhack? Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Als de auto thirdperson reed en 3 schermen heeft dan is het een kwestie van pech hebben, omdat die meer ziet dan je zou denken :P maar dat andere zou ik niet weten...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Zoijar schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:43:
Ik probeer nu eigenlijk voor het eerst een wasteland te spelen met arma 3, maar is het nou gewoon zo dat alle servers vol cheaters zitten? Er is echt geen lol aan zo... of ben ik gewoon heel slecht en zij heel goed? Stel je ligt in het donker ergens in the middle of nowhere prone op de grond, dan ben je vrijwel niet te zien, auto komt langs, draait om, rijdt recht op je af over je heen, dood. Je schiet op iemand op 200m in een dorpje, mist uiteraard, even wachten, je ziet hem aan komen rennen en je bent meteen dood. M'n tegenstanders missen dus nooit. Ik zie ze nooit schieten. Zodra ze in de buurt zijn val je om. Al zit je prone achter cover, binnen een halve seconde ben je dood. Ik kan zelf dus in single player de AI niet zo snel killen. Dus... aimbots en wallhack? Jammer.
In wasteland kan je vaak gras enzo uitzetten plus met een nvg is het heel makkelijk om mensen te zien. Ik had je waarschijnlijk ook gezien :) schieten kost inderdaad even oefenen, maar 200meter is niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

eniux schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:22:
In wasteland kan je vaak gras enzo uitzetten plus met een nvg is het heel makkelijk om mensen te zien. Ik had je waarschijnlijk ook gezien :) schieten kost inderdaad even oefenen, maar 200meter is niet veel.
Ja maar toch, ze schieten wel heel erg snel raak steeds. Je moet toch even kijken waar iemand is, mikken en schieten... Lijkt verdacht veel op dit:

YouTube: ┌► Arma 3 Free Hack ◄┐ UNDETECTED Aimbot // Wallhack // ESP // Limited

Of dit idd ja, daar ben ik meestal de ontvanger van: YouTube: Arma 3 Aimbot hack. free download (link in description) Undetected

[ Voor 34% gewijzigd door Zoijar op 26-01-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

of het zijn gewoon mensen die verdomd goed kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanNL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09-2024

StefanNL

www.lowtac.nl

S.J_84 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:50:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om Dayz Standalone te halen, maar nu viel me op dat arma 3 de Breaking point mod heeft.

Zat net naar deze video te kijken en ziet er goed uit.
[video]

Spelen er hier mensen deze mod, als dat zo is wat vinden jullie ervan?
Ik ben er pas (door jouw link) mee beginnen. Ik vermaak me er prima mee. van wat ik van die Dayz hoor is het meer PVP dan survival, en hier zijn zombies nog echt irritant. Ook het weer systeem van Arma 3 maakt dit geweldig. Je loopt weleens door een mistbank waar je maar 5 meter ziet. Dan knijp je hem toch wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:01
Die tweede campaign is een stuk moeilijker dan de eerste.
Daarnaast loopt het spel opeens een stuk slechter bij mij.

Meer mensen die aan de tweede campaign zijn begonnen?

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Ja ik heb de tweede episode ook al uitgespeeld.
spoiler:
Kan er vrijwel niets positiefs over zeggen dus laat ik het maar bij deze zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Sinds wanneer is 1 schot niet meer voldoende om infanterie te doden? Ik zie dat ik ze 3 keer raak maar dood gaan ho maar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dat hangt er natuurlijk van af:
welk wapen
welke kogels
waar raak je ze
wat is de dificultysetting waar de missie onder draait
welk armor/kleding draagt de ai..

er zijn een hoop factoren betrokken bij de effectiviteit van je schot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
Ik heb de JSRS sound mod geinstalleerd. Toen ik vervolgens een server wou joinen werd ik gekicked omdat ik deze mod had geinstalleerd. De server had wel een groen icoontje in de server browser. Toen ik de standaard sounds weer gebruikte kon ik de server wel in. Tot mijn verbazing zag ik de chat een melding verschijnen dat de betreffende server JSRS wel toestaat.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon met de mod geactiveerd die server kan joinen? Moet ik zelf ook bepaalde keys installeren of iets dergelijks?

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Waarschijnlijk zat je op een andere versie dus heeft het mogelijk een andere key? Misschien de 2.1 update?

Overigens; onbekende nieuwe timer: http://www.arma3.com/soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
Ircghost schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:30:
Waarschijnlijk zat je op een andere versie dus heeft het mogelijk een andere key? Misschien de 2.1 update?

Overigens; onbekende nieuwe timer: http://www.arma3.com/soon
Ik heb 2.0 geinstalleerd met vervolgens 2 kleine updates. Eerste update heeft v1.0001 als naam en de andere v1.1. Kan niks vinden over een 2.1 versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Tom. C op 12-02-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Kijk even in het JSRS topic. Bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Je hebt gelijk, die bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die onbekende timer is trouwens niet zo heel onbekend. Al verschillende aanwijzingen naar het gebruik van de nieuwe Lightning particle effects als gamemechanic (Zelfs een bliksemschicht in dat oogje op die site). Daarnaast een screenshot met de sector control modules. En A3 kan sowieso wel een fatsoenlijke MP gamemode gebruiken. Zal wel eerst op de dev branch komen, waar ze ook al weer liepen te teasen (Weer met blikeminslag op een punt)

• Tom. C
Adanteh schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:33:
Kijk even in het JSRS topic. Bekend probleem.
Dankjewel, probleem is inmiddels opgelost. Draaide inderdaad een andere (nieuwere) versie van JSRS.

Er is een nieuwe MP mode aangekondigd.

http://www.arma3.com/dlc/zeus

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Wow dat is gaaf zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:47

Bever!

3

Eindelijk content... nu nog een goede cti zoals vroegah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ook weer een nieuwe Tactical Battlefield update uit: http://www.tacticalbattle...viewtopic.php?f=33&t=1084

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ok die ZEUS DLC is vet!

recap van de livestream hier:

http://www.twitch.tv/arma3official/b/503586496

oja en ook arma3 modders haken in op flappy bird's succes

YouTube: Flappy Quads

[ Voor 40% gewijzigd door JoSchaap op 18-02-2014 16:17 ]

• JoSchaap

JoSchaap

wat mensen zin om vanavond icm @AllInArma wasteland Chernarus onder ArmA3 te testen?

Ik wil even kijken of het 'speelbaar' is :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C6yKUAw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R5cS9lo.jpg

samenvatting

Voertuigen uit arma2 zijn expres weggelaten ivm ontbrekende geluiden en rare physics
450 vehicles (arma3)
17 helicopters (arma3)
11 boten (arma3)
alle baseparts uit zowel arma2 als arma3 spawnen rondom en in steden
alle wapens uit zowel arma2 als arma3 in vehicle loot en gunstores
2 missie lagen (main/side)
5 general stores (basepart purchase nog even buiten gebruik)
4 gunstores

benodigdheden:

- Arma2 (geinstalleerd en eenmaal opgestart)
- Arma2oa (geinstalleerd en eenmaal opgestart)
- Arma3
- Arma3 mod: @CBA_A3
- Arma3 mod: @AllInArma

(Sixlauncher zou de mods voor je moeten kunnen configureren)
https://dev.withsix.com/projects/all-in-arma/wiki

voorbeeldlaunchparameter voor als je het echt persee met de hand wil doen:

maak een startwithAiA.BAT in je gamedir met deze inhoud (uitgaande van standaard paden):

code:
1
2
3
4
@echo off
c:
cd "C:\Progra~2\Steam\SteamApps\common\Arma3~1" 
start "" "C:\Progra~2\Steam\SteamApps\common\Arma3~1\arma3.exe" -mod=@CBA_A3;@AllInArma\ProductDummies;C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\ARMA2O~1;C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\ARMA2O~1\expansion;C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\ARMA3~1;@AllInArma\Core;@AllInArma\PostA3 -noSplash -noIntro -world=empty

[ Voor 10% gewijzigd door JoSchaap op 20-02-2014 18:12 ]

• NoFearCreations
  • Laatst online: 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wow, dat klinkt heel erg goed. Erg jammer dat Arma3 ruk draait op mijn pc.

---RAWE CEEK!!!---

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

@schaap: Gebruik je ook de wapens uit Arma 2?
If so, dan heb je het idee waar ik laatst met je over sprak al voor 90% uitgevoerd. :O :)

Jammer van de vehicles... Ik dat dat de physics het verassend goed deden, ook van A2 vehicles in A3 en dat allen de audio een probleem was?
Nu nog op de een of andere manier AiA developers zien te pushen om dat te fixen...zou helemaal top zijn!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• JoSchaap

JoSchaap

Dit is inderdaad N.A.V. jouw PM. en ik begin bf4 weer ff beu te worden ;)

zie PM voor testserver btw zal m vanavond wel op public gooien :)

*edit server up filter op GoT ingame :)

flimpje

YouTube: Arma 3 Wasteland v0.9f (AllinArma) Chernarus testing

[ Voor 70% gewijzigd door JoSchaap op 20-02-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Gister even getest en ik moet zeggen dat het al wel 90% is van wat ik zelf in gedachten had. Cool! :)
Chernarus op Arma 3 is wel echt een verademing. Het ziet er een stukje leuker uit, mooi zonlicht / wolken. View distance is beter dan in Arma 2 en continu 70-80 FPS. :)

Ik zou erg graag een missie zien (om te gaan hosten ergens) met enkel Arma 2 content (geen Arma 3 wapens meer)...of wellicht optioneel dmv een server parameter.

De Arma 2 voertuigen zouden inderdaad moeten wachten tot Bohemia de zogeheten samples gaat releasen.

Verder zijn er nog wel wat gameplay tweaks welke de mod echt veel zouden verbeteren imo. Denk aan:
- Classes/Skins herzien voor een zo goed mogelijke indeling (en wellicht toch introduceren van Engineer/Medic classes zonder arma 3 neven-effecten).
- Sprinten lijkt nu meer op joggen.
- Vehicle physics zijn echt al flink beter dan Arma 2, echter sla je met 120 kph door een bocht meteen 3 keer over de kop.... dat is ook nog niet helemaal wat het moet zijn (ook de acceleratie van auto's is bij sommige erg vreemd en gaat zwaar gefaseerd).
- Nergens Thermal/TWS mogelijkheden.
- HP van Bots tijdens missies is belachelijk (6 bodyshots met MK17 en ze liggen nog niet :) ).
- Dynamisch weer (al is dit meer een cosmetische fix).
- Random loot (eten, drinken, repair kits, basic weapon crates) in sommige gebouwen. Zal wat tweaken nodig hebben zodat het geen overkill aan items wordt maar ook niet te weinig.
- General/Gun store vendors staan op vreemde plekken. Deze weer in ere herstellen indien mogelijk.
- Niet alle wapens mogen terug in een crate geplaatst worden.
- Wapens (en misschien ook andere items) kunnen niet meteen van je backpack naar je weapon slot, je moet ze eerst op de grond droppen.
- Player names + Player icons/status zichtbaar voor mensen die bij elkaar in 1 group zitten.
- Delays/vertragingen bij het oppakken/verplaatsen van crates/baseparts (sommige pickups gaven problemen met de player stance?)
- Verschrikkelijk irritante krekel geluidje vervangen door een ander stukje audio (zuchtje wind net zoals in Samatra Wasteland misschien?).
- Enorme delay bij het uitstappen van sommige voertuigen (met name heli's....soldier stapt uit alsof hij terugkomt van een toeristisch vluchtje).
- Uit een heli/vliegtuig kunnen springen zonder hier een speciale Parachute backpack voor nodig te hebben (tja...het blijft natuurlijk wel een spel he...).
- Tow script?
- Refuelen bij de Chernarus gas stations (ipv enkel met jerrycan).
- Wellicht eens experimenteren met de mogelijkheid tot schieten tijdens het rennen (dit zou de gameplay drastisch veranderen denk ik).
- Wellicht als het bovenstaande experiment succesvol is, eens experimenteren met de stamina/run timer (de vraag wordt dan hoe hardcore en/of hoe veel flow je wil hebben in de PVP actie en wat dit doet voor de overall balance/feel van de game..... leuke test lijkt me dat).

- Uiteindelijk nog (long shot...) Object + Base saving!? Dit werkt op sommige A2 Wasteland servers ook en is best cool. Met een goed cleanup script is er allemaal wel een mouw aan te passen en crates+vehicles saven enkel als je hier bijv. 500 USD. voor betaald (ook om te voorkomen dat mensen random alles gaan saven etc.).

Dat is even zo 'from the top of my head'. Maar de basis is er inderdaad helemaal.

[ Voor 25% gewijzigd door Da_maniaC op 22-02-2014 17:06 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

En zelfs de performance was prima te doen! :)
Ik laat de server wel ff lopen de komende dagen!

Afbeeldingslocatie: http://arma3.swec.se/server/image/94242

IP/Hostname:
ccc-cd001.dyndns.tv

port: 2302

Nodig:
- Arma2, Arma2OA, Arma3 (Geinstalleerd en in die volgorde minimaal een keer opgestart geweest)
- SixLauncher van Play-withsix (Installeer daarmee de mods @CBA_A3 en @AllinArma

server heeft geen password dus iedereen kan joinen. :)
missiefile zal nog worden aangepast om de stores te fixen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

@ Joschaap:
Heb vanmorgen nog even gespeeld en de hierboven gepostte lijst nu verder bijgewerkt met findings die ik ben tegengekomen etc.

Zijn ook nog wel een paar nieuwe bevindingen bijgekomen na aanpassingen die je hebt gedaan in poging tot verbeteringen aan te brengendenk ik... :)
- Dynamic weather! Werkt erg mooi (wat een pluspunt van Arma 3 zeg...ziet er supermooi uit). Ik kreeg echter 10 seconden regen en toen was het weer weg. Er kwam vervolgens wat zware bewolking opzetten en deze bleef meer dan een uur over heel de map heen hangen (maw het werd nogal donker, voor een lange periode).
- De weapon balance van voertuigen lijkt enorm veranderd te zijn. Ik moet nu 2 hele steden afzoeken om uberhaupt een wapen te pakken te krijgen (niet geheel voornaam voor Wasteland :)) .
- Je gun stores staan op de juiste plek nu, maar de objects droppen continu uit de lucht zowel de crate als kassa, als de vendor. :P

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3336343713766860729/25FEB721517F31DD08A21E4C64357BDF2435B212/640x400.resizedimage

Was er opzich redelijk aan gewend...had ik eindelijk mijn MK17 CCO weer, wilde ik de store uitlopen en viel de kassa ineens op mijn hoofd... dood... ARGGHHH... :P

[ Voor 11% gewijzigd door Da_maniaC op 22-02-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ja ik had het al gezien. De vehicle loot is idd iets dat ik nog aan moet passen.

die stores.. sja... arma.... hehehe

Ik zal iig de kassa's er ff bij weghalen. Die ai rechtop krijgen zal nog leuk worden (ws iets dat door allinarma veroorzaakt wordt). Zit vandaag even op een verjaardag. Dus ws pas vannacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Gister weer eens met wat maten arma 3 opgestart. De nieuwe map zag er eg mooi uit en de missions waren ook zeer mooi.

Echter begon het na ongeveer 1-2 uur wel weer te irriteren. Mens wat erger ik me aan de "clumsy" controls van dat spel zeg. Kruip je tegen een muur aan, staat je character ineens op... Het inzoomen loopt soms zo scheef en stotterig (zit je controls ineens vast ofzo).
Om maar niet te beginnen over alle belachelijk lompe animations. Hebben ze eindelijk een ragdol systeem in arma 3 en alsnog is je character een trein op rails.

Als ze eens tijd stopten in het soepel maken van alle movements/animations & button/UI dan denk ik dat ze een vele grotere userbase zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 06:37
De BuG-community Arma2/Wasteland/DayZ-mod liefhebbers hebben gisteren zich ook gestort op het Arma 3 avontuur genaamd Altis Life. Het leek mij maar saai maar wat heb ik mij ziek gelachen toen onze "goed voorbereide" bankoverval helemaal uit de klauwen liep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Als ze eens tijd stopten in het soepel maken van alle movements/animations & button/UI dan denk ik dat ze een vele grotere userbase zouden krijgen.
Die UI changes gaan er voorlopig niet komen, dat zit allemaal zo in die engine gebakken en is voor modders ook een hel om mee te werken. De systemen achter animations zijn ze nu mee bezig, maar verwacht niet dat het allemaal ultra snel en smooth zal gaan. Het is natuurlijk al een wereld van verschil met ArmA 2, maar het lijkt vooral te komen omdat de opzet van animations (En de daarbij behorende configs) nog uit de Operation Flashpoint tijd stammen. Hierrrrrrrrr is meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Adanteh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:45:
[...]

Die UI changes gaan er voorlopig niet komen, dat zit allemaal zo in die engine gebakken en is voor modders ook een hel om mee te werken. De systemen achter animations zijn ze nu mee bezig, maar verwacht niet dat het allemaal ultra snel en smooth zal gaan. Het is natuurlijk al een wereld van verschil met ArmA 2, maar het lijkt vooral te komen omdat de opzet van animations (En de daarbij behorende configs) nog uit de Operation Flashpoint tijd stammen. Hierrrrrrrrr is meer info.
Als ik dat stuk zo lees gaat het vooral over hoe de AI omgaat met animations. Iets waar ik als gebruiker geen voordeel bij heb. Of mis ik nu iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

uit de community focus van vandaag:

altis life is met een groepje best vermakelijk ja :)
zolang je geen linksrijders op de server aantreft met 130 km/h :+

highlight momentje voor Levi:
http://www.twitch.tv/joschaap/c/3780654

[ Voor 51% gewijzigd door JoSchaap op 24-02-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha die Dynosaurs zijn echt een goed idee.. als BI eindelijk eens de animal life gesynched krijgt dan kun je gewoon een heel eiland maken met dyno's om samen te hunten en te overleven. Ik krijg al allemaal heerlijk ideeën daarover, wat zou dat mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hey, er staat ook iets anders in die community focus hoor... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Adanteh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:33:
Hey, er staat ook iets anders in die community focus hoor... :'(
jaja ik heb tacbf ook gespot hoor ;)

http://www.arma3.com/community-focus

rechtsbovenin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Altis Life bankrobbers

Gisteren en eergisteren samen met f00f, Konjo en Marcel een poging gedaan om de centrale bank van Altis te overvallen.

Bankoverval P1

Met maar 4 politieagenten online dachten wij het ideale moment uitgekozen te hebben om onze overval op de bank uit te voeren. Het begon al uitstekend: met het appelplukken hadden we net genoeg geld voor 2 pistolen, Konjo moest een eventuele confrontatie met de politie met zijn blote handen aangaan.

Met een rubberboot hadden we het perfecte plan bedacht om het schiereiland waar de bank op gelegen ligt, te bereiken. De enige brug naar land zou ervoor zorgen dat we rechtstreeks in de handen van de politie zouden vallen...

Als echt navy-seals (in ondergoed, hawai-outfit en lederen-duik-pak-outfit) en vol overtuiging van onze kans van slagen kwamen we aan op het eiland. "Hoor jij ook wat?" "Kak! het alarm is al afgegaan!!"

In alle paniek gooide ik mijn pistool op de grond in plaats dat ik hem uit mijn holster pakte...n00b! Maar uiteindelijk wisten f00f en ik ons te verschansen in de bank en begon de teller te lopen....10 slopende minuten moesten we wachten voordat we onze buit konden meenemen. Konjo stond ongewapend op de uitkijk en binnen 5 min werden de eerste zwaailichten geconstateerd. Arme Konjo werd gelijk neergeschoten...onze enige crimineel zonder wapen en wij hadden zelf ook geen 1 schot gelost :(

De stand-off in de bank hield enkele minuten stand, f00f wist 1 agent neer te schieten waarna we werden overmand en getazzed. De arrestatie was een feit en de 3 overgebleven agenten brachten ons 2en naar de arrestatie-wagen. Op het moment dat we bij de auto aankwamen brak plots de hel los. 3 zwaarbewapende rebellen stonden aan de overkant van de brug en reden tactisch hun gepantserd voertuig de brug over. Met een paar geplaatste schoten van de zijde van de politie belande het voertuig in het water. De 2 andere rebellen schoten 2 agenten neer en de enige overgebleven agent nam f00f mee de bank weer in, als menselijk schild wel te verstaan.

Chaos volgde, de rebellen wisten mij te bevrijden maar de laatste agent bleek een supercop: hij schakelde in zijn eentje de 3 rebellen en f00f uit. Ook ik verloor het leven doordat in de paniek een rebel mij aanzag voor de supercop...

Bankoverval P2

Geleerd van de eerste ervaring besloten we ditmaal zwaardere wapens en een sneller boot + auto mee te nemen naar de bank (in plaats van appels hadden we ons in de zout-handel gestort, iets lucratiever) . Marcel posteerde zichzelf aan de ene zijde van de brug, ikzelf aan de andere zijde op het eiland en f00f nam de bank voor zijn rekening.

9 agenten online en binnen 2 minuten stond de eerste al bij de brug...een paar waarschuwingsschoten van mijn zijde dwongen de agent tot stoppen, hij stapte uit met Marcel in zijn rug en werd getrakteerd door Marcel door een kogel in het hoofd. Ondertussen cirkelde er al een politie-heli boven de bank en deze zette de landing in, dropte twee agenten in onze rug. Deze namen de boot in beslag en waren op weg naar de achteringang van de bank. Tijd voor mij om f00f te gaan assisteren in de bank. 2 man probeerden de bank aan de voorzijde en 2 aan de achterzijde zich toegang te verschaffen. In het vuurgevecht welke volgde kon ik 2 agenten welke aan de achterzijde probeerden binnen te komen nog neerschieten. De laatste agent wist mij nog wel te "tasen" waardoor ik 15 seconden niets kon doen.

f00f kon ik helaas daardoor niet assisteren en deze werd getrakteerd op een politiekogel in het voorhoofd...

Door de chaos was mij totaal onduidelijk of Marcel nog leefde of in staat was hulp te bieden. Aangezien f00f niet meer in leven was "stopte" de teller van de heist en had het voor mij weinig zin om de teller weer te starten. Via direct-com gaf ik aan dat ik mij wou overgeven en de agenten gaven aan dat ze daarmee akkoord gingen. Nadat ik mijn wapen had gedropped kwamen de 3 agenten binnen wandelen om mij te "tasen" en in de boeien te slaan.

Maar wat de heren ook probeerden, ze kregen niet de optie om mij te restrainen. Uiteindelijk vrijwillig in de politie helikopter gestapt en meegenomen naar het plaatselijke bureau. Daar aangekomen waren er 7 agenten verzameld welke mij in totaliteit wel 20 keer "ge-tased" en geprobeerd te restrainen...geen succes.

Uiteindelijk kozen ze ervoor om mij "vrij" te gaan aangezien ik "extremely lucky" was dat de optie niet beschikbaar werd.

De agenten waren erg "blij" dat we op deze manier speelden en hadden nog nooit eerder meegemaakt dat iemand zich had overgegeven tijdens een bankoverval. Ze konden het erg waarderen dat we tot op het laatst in onze "rol" bleven. Weer eens iets anders dan al die speler welke de politie alleen maar (proberen) te trollen.

Op naar bankoverval p3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha mooi verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ook met de P2 heb ik weer meegeholpen en de politie weer een tijdje bezig gehouden. Politie auto gejat en lekker rondgereden... Nu wel mijn rijbewijs kwijt en ik kreeg een boeten van 80.000 dollar. Helaas had ik maar 3700 en werd ik vrij gelaten, mooi!

Vanavond maar eens een goed plan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

overigens is het sneller/veiliger om zout te doen met die grote trucks ipv coke.

verkoop: http://www.twitch.tv/joschaap/c/3785315

Zoals hierboven gelinkt hebben we gister met z'n 3en nog een run gedaan met de HEMMT's. Maar voor die 300k met de vele risico's en het feit dat je niet vanuit je voertuig kunt traden met de dealer. maakt het gemakkelijker om het zout 3-hoekje aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Dat klinkt gaaf! Ik heb geprobeerd om Altis Life als cop te spelen maar ik krijg steeds "Mission Failed" wanneer de missie klaar is met downloaden. Als Civ had ik een quad gekocht maar ik kon niet instappen, toen was de lol er snel vanaf.

Daarna Domination geprobeerd, merkte toen al heel snel dat Arma III alleen leuk is als je met een groep speelt en elkaar helpt. Alleen heb je geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dat je mission failed krijgt kan te maken hebben met het feit dat je mogelijk niet gewhitelist bent als cop, dus wordt je automatisch niet toegelaten.

--
En om in te stappen moet je eerst het slot eraf halen, volgens mij 'u' of iets dergelijks. Staat in de spel beschrijving welke key het exact it, dan hoor je ook zo'n geluidje dat het slot erop/af gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Ircghost op 25-02-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Ircghost schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:57:
Dat je mission failed krijgt kan te maken hebben met het feit dat je mogelijk niet gewhitelist bent als cop, dus wordt je automatisch niet toegelaten.

--
En om in te stappen moet je eerst het slot eraf halen, volgens mij 'u' of iets dergelijks. Staat in de spel beschrijving welke key het exact it, dan hoor je ook zo'n geluidje dat het slot erop/af gaat.
Ik heb mij inderdaad nergens als cop aangemeld. Ik zie overigens white list slots en "normale" slots voor cops.

Ik wist dat je het slot moest unlocken en dat dit in het keuze menu kwam te staan. Ik het eens nakijken. Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Konjo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Ook met de P2 heb ik weer meegeholpen en de politie weer een tijdje bezig gehouden. Politie auto gejat en lekker rondgereden... Nu wel mijn rijbewijs kwijt en ik kreeg een boeten van 80.000 dollar. Helaas had ik maar 3700 en werd ik vrij gelaten, mooi!

Vanavond maar eens een goed plan bedenken.
Onze gang "Hello Kitty Gang Bang" (nee nee ik heb de naam niet verzonnen...) hield de politie gisteren flink bezig haha. Door alle chaos was ik op een gegeven moment compleet kwijt waar iedereen was en zich mee bezig hield. Het laatste wat ik mee kreeg dat jullie door de politie gevangen waren genomen voordat de heist überhaupt was begonnen...van 5 overvallers terug naar 3.

Ach dit waren wat "verkennings-overvallen" om te kijken hoe snel de politie reageert :+ we leren elke keer weer een beetje bij. Een geslaagde overval zal wellicht ergens deze week wel komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Loev schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:07:
[...]

Ik heb mij inderdaad nergens als cop aangemeld. Ik zie overigens white list slots en "normale" slots voor cops.

Ik wist dat je het slot moest unlocken en dat dit in het keuze menu kwam te staan. Ik het eens nakijken. Dank :)
Howto met veel info:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=225716527

• JoSchaap

JoSchaap

in navolging van de P1 en P2 die niet lukte hebben we het vannacht met zn drieen even wel goed gedaan. helaas was de vangst wat magertjes maar deze tactiek werkte dus wel prima :)

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:24
JoSchaap schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:50:
in navolging van de P1 en P2 die niet lukte hebben we het vannacht met zn drieen even wel goed gedaan. helaas was de vangst wat magertjes maar deze tactiek werkte dus wel prima :)

[video]
hadden het ook met een boot kunnen gaan zo lang we maar richting het water weer weg gaan
maar dan moeten we oppassen voor de sea mine`s :P
foof krijgt het voor elkaar om er 3 af telaten gaan en niet eens dood te gaan wat een vent

maar ja nu nog is een keer run doen met een volle server en hopen dat er dan rond de 10cops er zijn of meer

• Da_maniaC

Da_maniaC

Geweldige actieverhalen :P
Helaas moest ik gister wat spullen op gaan halen met een vriend van me...vanavond ben ik als het goed is ook weer van de partij. :)

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Wel saaiste filmpje ooit :P

• JoSchaap

JoSchaap

Sja.. de popo durfde de oversteek niet te maken nadat Levi de eerste in 1 shot neerhaalde.
Pas in de laatste minuut zag ik er eentje sneaky proberen zwemmend langs de brug dichterbij te komen maar toen was het al telaat voor ze :)

Ik mocht de boel in SonyVegas niet harder doorspoelen als ik al gedaan. ik zal volgende keer het hele aftelgebeuren er wel gewoon uitknippen als er toch niets boeiends gebeurd :)

Ik vind wel dat ze de reserve iets mooier hadden kunnen opbouwen als een dome met een rode krat.. maargoed #notmyserver :')

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Op de andere Altis server staat het toch ook in een echt flatgebouw en dan helemaal boven in (net onder het dak?) dat gebouw is ook omsingeld met hoge muren en toegangsbomen, erg gaaf!

• JoSchaap

JoSchaap

de BWG Server bedoel je? waar PsiSyndicate en Frankie momenteel op spelen :)

http://www.blackwing.co.uk/

Die hebben vaak volle servers, en worden inmiddels bijna dagelijks geDDoS'ed
:')

[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 27-02-2014 12:04 ]

• FriezNL
Kak, mis ik weer all the fun :) op zich is de vangst niet slecht, de bankrovers welke dinsdag een poging deden hadden "maar" $110000,-

Vanavond ben ik er ook weer ;) dinsdag-avond was het wel geinig met de gejatte politie-wagen. Toch even een soundboard installeren om de sirene na te bootsen, op 1 of andere manier klinkt mijn eigen wieiwieeeeeewieeee niet realistisch genoeg om andere spelers voor de gek te houden.

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
FriezNL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:10:
Kak, mis ik weer all the fun :) op zich is de vangst niet slecht, de bankrovers welke dinsdag een poging deden hadden "maar" $110000,-

Vanavond ben ik er ook weer ;) dinsdag-avond was het wel geinig met de gejatte politie-wagen. Toch even een soundboard installeren om de sirene na te bootsen, op 1 of andere manier klinkt mijn eigen wieiwieeeeeewieeee niet realistisch genoeg om andere spelers voor de gek te houden.
Dan kan je beter HENK knockout slaan voor 140.000 hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik kom er gisteren pas achter wat voor soort game ARMA 3 is. Ik dacht altijd dat het simpelweg een shooter was. Blijkt het dus een semi-realistische 'oorlog simulator' te zijn. Ik zeg: Gaaf!

Denk dat ik deze wel wil aanschaffen op basis van wat ik gelezen heb.

Maar is mijn bevinding juist dat ik deze game enigszins kan vergelijken met de iets oudere America's Army? Ik heb die game jaren geleden echt helemaal grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Kijk even wat video's online Dacide. America's Army is niet echt hetzelfde. Arma komt meer af van de eerste Operation Flashpoint.

De vele mods en grote community maken ARMA vooral populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

bron: Wikipedia: ARMA (series)

ARMA (stylized as ArmA) is a series of military simulation games after a split with Codemasters which was once Operation Flashpoint. Since 2006 to 2013 all ARMA games are developed by Bohemia Interactive or their subsidiaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ga zeker even video's en review checken ja.
Maar ik vergeleek hem met America's Army omdat dat in feite (tot op heden) de meest realistische shooter is die ik ooit gespeeld had.

Maar zo te zien gaat ArmA nog heel wat verder/dieper dan AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

eindelijk een intressante update :)

http://dev.arma3.com/sitrep-00048

new stuff
new area's
new campain

en modtools! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nice! Ben wel benieuwd of je voor de achievements nu weer de campagne opnieuw moet spelen om ze te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Waarom kun je bepaalde stukjes in de campaign niet skippen? 1 stukje in het tweede gedeelte van de campaign waar je de ammo truck moet hiden en waar opeens een Heli komt lukt me echt nooit, ook al ga ik meteen weg met een SUV wordt ik toch neergeknalt -_-

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste