Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ah, dennis weer met zijn filmpjes... Altijd fijn als dennis in een topic langs komt...
Arme jongen, hij snapt het allemaal niet zo goed.

Ik ben er na 100tallen van zijn domme filmpjes nog niet achter of hij nou een troll of een idioot is.

:/

Altijd in deze trant: YouTube: Dennis585 Black Ops II - My first 3 kills of the day
Tijd om die jongen zijn mogelijk tot filmpjes linken uit te zetten :)

[ Voor 83% gewijzigd door unfor op 26-10-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:52:
FF in een tank rondrijden :

*filmpje*

Wanneer komt de eerste DLC uit?

Heb er zin in.
Is weer een masterpiece d:)b

Die stunts in het begin, briljant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Dennis kun je ook een filmpje maken waar je het hele eiland afwandelt? Dan zou ik graag willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piekartz87 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:31:
Dennis kun je ook een filmpje maken waar je het hele eiland afwandelt? Dan zou ik graag willen zien.
Jullie brengen me op goeie ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Gisteren nog een workshop missie geprobeert. Wat werkt dat toch slecht het samenwerken met de AI.
Ze nemen geen cover, ze healen zichzelf niet, ze pakken geen ammo, ze schieten af en toe gewoon niet zodat de vijand tot op 50 meter kan naderen ook al vertel ik dat ze diegene moeten schieten.

Als ik een sniperrifle had en ik had een spotter dan had ik nog meer schade aan kunnen richten dan met die 10 man die ik bij me had.

Oh en de cannon van een gunship heeft waardeloze splash damage. Met de minigun van zo'n littlebird achtige chopper doe je ook niks geen dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dan heb je waarschijnlijk net de verkeerde missies te pakken.

gister heb ik me een aantal uren goed vermaakt met King of the hill (multiplayer op stratis en altis)
is een erg leuke game mode en op wat detailwerk na (gebouwen staan wat vreemd) is het erg mooi gemaakt!

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
De werking van de AI in je squat verandert niet met een andere missie.

De effectiviteit van de AH-9 miniguns wordt ook niet beter. Ik heb het getest, je hebt meer dan 1000 bullets nodig om een auto met gun erop te laten exploderen. Lijkt me een beetje overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

je kunt de AI in je missie tot in de kleinste details africhten, alleen gaat dat iets verder als het gebruik van de arma-editor. lang niet alle missies in de workshop gaan verder als de ingame editor :)

http://www.arma3editor.com/2013/04/24/patrol-script/

http://community.bistudio...itor:_Waypoints#Behaviour

[ Voor 12% gewijzigd door JoSchaap op 29-10-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Laat ik het zo stellen, de vanilla miniguns op de AH-9 pawnee zijn verschikkelijk zwak te noemen. Daar kwam ik toevallig achter in een missie. Maar ik heb het ook getest verder.

Ik geloof je meteen als je zegt dat er missies zijn waar dat beter is. Maar na ongeveer 10 workshop missies blijf ik er weinig van merken :P

Alhoewel de vijandelijke AI niet slecht was. Toen ze mijn team hoorden (shoten) sloten ze ons in. Mijn team en mijn mogelijkheid ze te leiden waren slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren heb ik 'King of the Hill' online geprobeerd, na eerder alleen maar Wasteland te hebben gedaan. Wasteland is leuk, maar je kunt helaas niets opbouwen (behalve je basis, die wordt wel gesaved). Je personal progress wordt niet opgeslagen, waardoor als je doodgaat je geheel opnieuw kunt beginnen. Erg vervelend als je dan ook weer in the middle of nowhere spawnt waar weinig voertuigen zijn (ook al verschilt dat weer per server/smaak van Wasteland). Wat wel erg leuk is, is met een groepje rondtrekken en zo (deel)missies doen.

King of the Hill daarentegen is wel erg anders. Voor die het nog niet geprobeerd hebben, try it :D De bedoeling is dat je met 3 factions strijdt om een gebied (eigenlijk altijd een stad of dorp). In plaats van dat je dwalend op zoek gaat naar resources, kun je levelen en met die levels open je weer nieuwe mogelijkheden. Je progress wordt gesaved waardoor je de volgende keer gewoon weer verder kunt gaan met de level die je behaald hebt.

Spelen er mensen hier nog wel multiplayer hier eigenlijk? :) Zie dat de server van JoSchaap ook vrijwel altijd leeg is..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Net even single player geprobeerd, damm wat loop hij te haperen, toch maar wat lager zetten die settings

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Die settings lager helpen gaat je toch waarschijnlijk nauwelijks helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie wil meegenieten van de campaign :

Erg pro gemaakt tot nu toe , dit gaat genieten worden.

Ik vind trouwens dat je de vijanden maar moeilijk kan zien ,
zeker op afstand is dat erg moeilijk in vergelijking met
andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:18:
Voor wie wil meegenieten van de campaign :

[video]

Erg pro gemaakt tot nu toe , dit gaat genieten worden.

Ik vind trouwens dat je de vijanden maar moeilijk kan zien ,
zeker op afstand is dat erg moeilijk in vergelijking met
andere spellen.
Dit is ook geen normaal spel :), dit is ArmA!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:26:
[...]

Dit is ook geen normaal spel :), dit is ArmA!
Klopt , het is allemaal erg hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Adanteh schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:11:
Die settings lager helpen gaat je toch waarschijnlijk nauwelijks helpen :D
want? wil van het weekend eigenlijk nog wat tweaken

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Floks schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:17:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Floks schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:17:
[...]

Want buiten de standaard dingen zoals niet je AA zinloos hoog zetten je object draw distance veel te hoog heeft het allemaal nauwelijks invloed op de FPS. De reden dat FPS vaak zo laag is in Arma is omdat de enige niet bepaald snel is en zeker in multiplayer valt er weinig te tweaken als speler zijnde. Het verschil tussen hoge settings en lage settings is gemiddeld genomen nauwelijks te merken. Ik speel zelf met settings die ik fijn vindt en waarmee ik geen drops krijg als ik midden in een bos loop met wat smokegrenades... maar als ik een random multiplayer server kom maken die graphics settings echt niks uit. Welcome to Arma :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Toevallig dat jullie het er nu over hebben. Ik ben gisteren na wat tweaken van een magere 20 fps naar ruim het dubbele gegaan. Ik ben gaan tweaken aan de hand van een guide. Zal die even opzoeken en hier posten straks!

Er zijn wat settings die juist beter werken op een hogere setting dan een lage :S

*guide
http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guide

[ Voor 13% gewijzigd door Piekartz87 op 01-11-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Very High perfect op mijn laptop zonder iets te tweaken.

Het speelt dan ook vloeiend en lekker weg in FullHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Wat voor een laptop heb je dan wel niet?

Ik heb een aardige pc maar ik moest toch behoorlijk wat tweaken. Mijn GPU werdt een beetje ontzien door het spel terwijl dat het beste onderdeel in mijn pc is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piekartz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:27:
Wat voor een laptop heb je dan wel niet?

Ik heb een aardige pc maar ik moest toch behoorlijk wat tweaken. Mijn GPU werdt een beetje ontzien door het spel terwijl dat het beste onderdeel in mijn pc is :P
Een Asus G750JX met i7 , ssd en gtx 770m.

1899 minder geld nu maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:34:
[...]

Een Asus G750JX met i7 , ssd en gtx 770m.

1899 minder geld nu maar dan heb je ook wat.
Jezus. Had je daar niet beter een gaming desktop + laptop voor kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
chiIIed schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:39:
[...]

Jezus. Had je daar niet beter een gaming desktop + laptop voor kunnen kopen?
dat nog afvragen :P
is ronduit zonde om zoveel geld aan een laptop uit te geven..
maar goed om nou alles te geloven wat die kerel zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Basxt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:44:
[...]

dat nog afvragen :P
is ronduit zonde om zoveel geld aan een laptop uit te geven..
maar goed om nou alles te geloven wat die kerel zegt.
Zal het een kerel zijn? Komt uit 1975 volgens zijn profiel :D

Gister ook even de campaign gespeeld. Begon leuk werd al snel walking sim.

[ Voor 5% gewijzigd door chiIIed op 01-11-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
-fail-

[ Voor 97% gewijzigd door Basxt op 01-11-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger had ik wel desktops , maar tegenwoordig is er met een laptop goed te gamen.

Een laptop is ook aanzienlijk goedkoper qua stroom verbruik en is wat makkelijker op elk buro te plaatsen.
Ook veel minder kabels en andere rommel niet meer zoals bij desktops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:19:
Vroeger had ik wel desktops , maar tegenwoordig is er met een laptop goed te gamen.

Een laptop is ook aanzienlijk goedkoper qua stroom verbruik en is wat makkelijker op elk buro te plaatsen.
Klopt klopt. En die kabels prop je toch gewoon achter je bureau, niemand die het ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

en toch speelt mijn desktop om een of andere reden veel fijner als een laptop, zeker met sims en arma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
En wat voor de een vloeiend is, is voor anderen niet vloeiend... Vind het hoe dan ook knap als Arma 3 op een laptop FullHD vloeiend loopt met alles op high, terwijl ik met mijn redelijk high-end game PC toch wel moet tweaken om het lekker te laten lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Piekartz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:37:
Toevallig dat jullie het er nu over hebben. Ik ben gisteren na wat tweaken van een magere 20 fps naar ruim het dubbele gegaan. Ik ben gaan tweaken aan de hand van een guide. Zal die even opzoeken en hier posten straks!

Er zijn wat settings die juist beter werken op een hogere setting dan een lage :S

*guide
Dank een antwoord waar ik wat mee kan :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Piekartz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:37:

*guide
En spring nu een multiplayer server in en je zal zien dat de dubbele FPS uiteindelijk weinig verschil meer zal zijn. Dat is het hele probleem met die tweaks van de game zelf (Dingen buiten de game om zijn eigenlijk de standaard dingen die je voor elke game zou moeten doen, dus die zijn wel aan te raden): Het werkt prima in de editor en je FPS zal zeker wel wat omhoog gaan, maar in een realitisch scenario (Aka een gemiddelde MP server) is het verschil tussen settings in één keer heel veel kleiner. Zelf had ik eerst ook alles getweaked zodat het precies goed liep, maar ondertussen heb ik de settings gewoon weer terug gezet naar wat fijn werkt en geen resource hog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

SanderTje! schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:52:
En wat voor de een vloeiend is, is voor anderen niet vloeiend... Vind het hoe dan ook knap als Arma 3 op een laptop FullHD vloeiend loopt met alles op high, terwijl ik met mijn redelijk high-end game PC toch wel moet tweaken om het lekker te laten lopen :)
Net al mijn Artic Silver 5 binnen gekregen met de post, en binnen een paar minuten zou mijn FX8320 en Asus R9 280X moeten arriveren, kijken hoeveel dat uitmaakt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
In multiplayer was het voor mij eerst onspeelbaar, 14 fps. Met mijn getweakte instellingen is het iets meer dan 20 op het moment maar ik heb nog niet de tijd gehad om alle voorgeschreven tweaks toe te passen gisteren.

Maar een verdubbeling van het fps in single player is toch merkwaardig te noemen. Zelf had ik al het nodige ingesteld hoor maar als (ik noem maar wat) shadows op high beter draait dan op low... tja, dan is het niet verkeerd om wat op te zoeken.

*edit

Vanavond even wat multiplayer settings op gaan zoeken. Kijken of ik dat goed vloeiend kan krijgen.

En! ik ga voice commands uitproberen voor het bevelen van een squat in single player. Kijken of dat een beetje werkt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Piekartz87 op 01-11-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Je bent geen squad leader in de single player :)
net uitgespeeld en erg underwhealming..

[ Voor 29% gewijzigd door Bever! op 01-11-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Piekartz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:05:
Maar een verdubbeling van het fps in single player is toch merkwaardig te noemen. Zelf had ik al het nodige ingesteld hoor maar als (ik noem maar wat) shadows op high beter draait dan op low... tja, dan is het niet verkeerd om wat op te zoeken.

*edit

Vanavond even wat multiplayer settings op gaan zoeken. Kijken of ik dat goed vloeiend kan krijgen.
Bespaar je de moeite. Meestal als je in een "verkeerde" server terecht komt die het niet aankan dan ondervinden alle spelers daar ook last van. Als jouw FPS in multiplayer laag is en in Singleplayer hoog, dan is het zeer waarschijnlijk dat de problemen niet bij jou liggen maar bij de server. Probeer wat andere servers om te kijken of de performance daar ook matig is. Een goeie graadmeter (persoonlijk) vind ik de ws.arma.su servers voor wasteland die meestal wel een goede performance hebben. Hiervoor is wel de normale build nodig, met een DEV build kom je er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Bever! schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:39:
Je bent geen squad leader in de single player :)
net uitgespeeld en erg underwhealming..
De singleplayer is groter dan die campaign die net uitgekomen is ;)
Workshop missies genoeg.
Nickbn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:41:
[...]

Bespaar je de moeite. Meestal als je in een "verkeerde" server terecht komt die het niet aankan dan ondervinden alle spelers daar ook last van. Als jouw FPS in multiplayer laag is en in Singleplayer hoog, dan is het zeer waarschijnlijk dat de problemen niet bij jou liggen maar bij de server. Probeer wat andere servers om te kijken of de performance daar ook matig is. Een goeie graadmeter (persoonlijk) vind ik de ws.arma.su servers voor wasteland die meestal wel een goede performance hebben. Hiervoor is wel de normale build nodig, met een DEV build kom je er niet in.
Bedankt voor de wasteland server tip. Maar ondanks dat het aan de servers zal liggen kan ik het alsnog speelbaar proberen te maken zodat ik in ieder geval online kan gaan als ik wil. Heb al iets vooruitgang geboekt, van niet speelbaar naar redelijk crappy :')

Vooralsnog is het ARMA 2 multiplayer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Ben blij verrast door king of hill gamemode, erg leuk. Veel beter dan wasteland :r
Nu nog grote benny CTI ssservers met 128 man en ik ben helemaal happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
King of the Hill is in principe wel tof, maar toen ik het speelde waren gunships overmachtig terwijl die dingen enorm goedkoop waren. Lekker buiten de range van die AA launchers hangen en wat met Thermal rondhagen. Het was vooral die perk waarvoor je extra geld kreeg hoe verder je af stond die die dingen OP maakte. 2 kills maken in een gunship van een kilometer afstand en je had weer genoeg geld om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:42:
Ben blij verrast door king of hill gamemode, erg leuk. Veel beter dan wasteland :r
Nu nog grote benny CTI ssservers met 128 man en ik ben helemaal happy
King of Hill is erg leuk, vind ik ook inderdaad :+
Ik zit altijd op Hostile Takeover #4 (eenvoudig te vinden in de serverlijst).

Is met 48 man met een server in de UK. Vrijwel altijd vol, das goed, maar ook lastig om binnen te komen. :)

Op welke server speel jij?

[ Voor 9% gewijzigd door SanderTje! op 06-11-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:19:

Ik reageer hier niet vaak afgelopen tijd maaruh,.. die statement is wat als 50cc scooters aanprijzen
op een high-end motorbeurs :+

Maakt de scooter niet slecht. alleen ja,.. not the right place

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:08:
[...]

Ik reageer hier niet vaak afgelopen tijd maaruh,.. die statement is wat als 50cc scooters aanprijzen
op een high-end motorbeurs :+

Maakt de scooter niet slecht. alleen ja,.. not the right place
Klopt helemaal , maar aan de andere kant : Ik vermaak me er prima mee.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ook een scriptje geschreven voor suppression. Valt niet te omzeilen door bepaalde settings uit de zetten en is volledig script based, dus kan zonder problemen op elke server gezet worden: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5loB7Oro3x0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Nice, maar alleen serverside script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Server side script als in? Hij moet gewoon in de missie gezet worden en loopt bij alle spelers zelf. Je voegt in principe een check toe, die een scriptje loopt elke keer als er een speler schiet. Werkt gewoon voor MP. Kan ook wel in een addon, maar AI kan je niet suppressen (En daar zijn wel betere scripts voor ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Omdat client side scripts wat makkelijker te beïnvloeden zijn, niet dat ik weet hoe. Maar dat lijkt de algemene insteek te zijn.

Gisteren met Nick 3/4 uur lopen roamen op UK #3 Wasteland met over het algemeen zeer goede gear en mooie actie. Op het einde werden we wat ongeduldig en hebben we twee mensen erg blij gemaakt met onze gear maar wat een potje. Allerlei voertuigen en mooie shootouts gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Dit vat wel een beetje onze laatste avond samen qua geluid. (ja andere game, maar het gaat om het geluid)

[ Voor 52% gewijzigd door Nickbn op 14-11-2013 11:54 . Reden: Markgebak ]

• Piekartz87
Vorige week begonnen met missies doen met onze clan (dhqlax). 2 fireteams van 5 man hadden we bij elkaar.
Onze communicatie kan nog beter en officiëler. Maar wat gaaf is dat zeg die samenwerking en opereren als een team. Het spel komt zo echt tot zijn recht wat mij betreft.

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Nickbn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:49:
Dit vat wel een beetje onze laatste avond samen qua geluid. (ja andere game, maar het gaat om het geluid)

[video]
Hahaha ze schelden alleen gelukkig wat minder bij ons :P

• Adanteh

Wel tot het einde kijken. (Overigens graphics en multiplayer gelijk voor CoD en BF4? Ik speel beide niet meer, maar BF4 is toch wel zonder twijfel de winnaar daar)

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Hahaha mooi einde!

---
Al moet ik zeggen dat ik nog wel steeds bepaalde elementen mis aan Arma;

- Stil staan voor het switchen naar je sidearm (de andere kant op wil ik nog wel begrijpen), dit is volgens mij een engine limitatie.
- De slechte in en uitstap animaties.. ik zou eigenlijk ook het liefst willen dat de deur open en dicht gaat. Nog beter is het als die open kan blijven staan, zodat je onder dekking van de deur naar buiten kan.
- Terrein deformatie, doet af aan de simulatie

- Geen transportkisten (huilie huilie)

[ Voor 93% gewijzigd door Ircghost op 14-11-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
- In het echt wisselen van wapen terwijl je loopt maakt het lastiger. Je pistool uit je holster trekken of een vakje van een harnasje / vest is niet zo'n big deal. Je wapen op je rug vast maken als je een riem om hebt maakt het met een scherfvest / harnasje al een stuk lastiger. Het ziet er zelfs bij de grootste pro's nog ongemakkelijk uit als zij lopen van wapen wisselen.

- Ja ben met je eens over de animaties. De ergste animatie is nog wel die van de ATV. Als je direct wil lopen voordat je "helemaal" uitgestapt bent dan rijdt je ATV nog doodleuk door. Is wel gek.

- Transportkisten zijn er wel? weet niet precies wat je bedoelt. Heli's puur voor transport? De Blufor heeft de blackhawk en de civillians hebben de c49 en de indeps hebben iets wat lijkt op de mi-8. Op for weet ik even niet zo snel.

-Welke game heeft wel terrein deformatie dan? BF3 en 4? Dat is ook maar beperkt. Volledig kapot te maken omgevingen? Red faction idee? Is eigenlijk ook geen terrein toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

er waren animaties met deuren die open gingen. maar ook problemen omdat je niet altijd goed door openstaande deuren kon schieten e/d.

komt vast nog wel terug. :)

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/8416/s58c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Nickbn schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:14:
- In het echt wisselen van wapen terwijl je loopt maakt het lastiger. Je pistool uit je holster trekken of een vakje van een harnasje / vest is niet zo'n big deal. Je wapen op je rug vast maken als je een riem om hebt maakt het met een scherfvest / harnasje al een stuk lastiger. Het ziet er zelfs bij de grootste pro's nog ongemakkelijk uit als zij lopen van wapen wisselen.
Ja precies wat ik bedoel, daarom zei ik ook pistool moet makkelijk te pakken zijn. Maar weer je wapen pakken kan weer wat langer duren. En in principe zou je ook je wapen kunnen laten hangen aan ?touwtjes toch? Hoeft niet altijd op je rug?
- Ja ben met je eens over de animaties. De ergste animatie is nog wel die van de ATV. Als je direct wil lopen voordat je "helemaal" uitgestapt bent dan rijdt je ATV nog doodleuk door. Is wel gek.
Inderdaad ja
- Transportkisten zijn er wel? weet niet precies wat je bedoelt. Heli's puur voor transport? De Blufor heeft de blackhawk en de civillians hebben de c49 en de indeps hebben iets wat lijkt op de mi-8. Op for weet ik even niet zo snel.
Sorry ik zal iets specifieker zijn, wanneer ik zeg kist dan bedoel ik een lat. Dus C-130 bijvoorbeeld. Er zijn maar weinig vliegvelden maar dan kun je tenminste wel mooie dropacties doen met humvee's en een squad.
-Welke game heeft wel terrein deformatie dan? BF3 en 4? Dat is ook maar beperkt. Volledig kapot te maken omgevingen? Red faction idee? Is eigenlijk ook geen terrein toch?
Ik gebruikte denk ik de verkeerde term, wat ik bedoel is dat als je kruipt het terrein vaak helemaal beweegt per beweging die jij maakt. Het vormt zich nog voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Dat heeft toch gewoon te maken met je viewdistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Kun je me uitleggen hoe dat er precies mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:01
Zonet het eerste deel van de Campaign uitgespeeld, begon me de laatste dagen te ergeren aan Battlefield 4 en dus maar weer eens Arma geprobeerd.

De omvang van de map, de sfeer, de sounds, ik vind het allemaal geweldig. De hitmarkers zijn echter om te huilen, ik heb totaal geen idee of ik iemand raak totdat ie dood neervalt. De animaties die daarbij horen zijn ook niet geweldig. Het voelt enigzins vertraagd aan.

De game loopt verder wel aardig op mijn systeem, soms dropt ie opeens naar 20-25 fps, waarbij de GPU usage ontzettend laag is, een halve tel later loopt ie opeens weer vrolijk rond de 50-70 fps. Maargoed, als doorgewinterde Operation Flashpoint en Arma speler ben ik dat enigzins gewend.

Het leuke is dat qua gameplay Arma 3 (gelukkig) in feite helemaal niet verschilt van Operation Flashpoint, het gevoel dat je niet een superheld bent maar slechts een soldaat zoals alle anderen in het spel weet me nog steeds te boeien.

Overigens hebben ze de geweldige soundtracks van Operation Flashpoint in een nieuw jasje gestopt, hoewel ik ze niet zo geslaagd vind als het origineel passen ze goed bij de game.

Deze komt redelijk vaak voorbij in Arma 3: http://youtu.be/7bj2uSIGqvw

[ Voor 9% gewijzigd door Tom. C op 25-11-2013 20:17 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

EINDELIJK!

http://dev.arma3.com/sitrep-00036

laatste stukje
LOGISTICS

Ready your broadband connections, because we stand on the verge of releasing lots of data for modders. Barring any showstoppers, we will next week be releasing data from pretty much all Arma 2 content. This will be done under new licenses, that make it possible to use the data to release within Arma games. It will no longer require case-by-case requests to use Arma 2 models and textures for Arma 3 mods for example. Things should be clear and accessible for anyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ircghost schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:20:
Kun je me uitleggen hoe dat er precies mee te maken heeft?
Als mijn viewdistance hoog staat dan kan ik alles daarbinnen gewoon zien er er is dan geen deformatie. Het terrein is sowieso al hoe hij gewoon is, anders was er ook geen gedetailleerde kaart van.

Kan zijn dat jij net wat anders bedoelt en dat wij dus langs elkaar heenpraten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Piekartz87 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:07:
[...]

Als mijn viewdistance hoog staat dan kan ik alles daarbinnen gewoon zien er er is dan geen deformatie. Het terrein is sowieso al hoe hij gewoon is, anders was er ook geen gedetailleerde kaart van.

Kan zijn dat jij net wat anders bedoelt en dat wij dus langs elkaar heenpraten :P
Het gaat over het gebied gigantisch dicht bij je. Probeer maar eens prone over een randje van een berg te kruipen. Dan zul je zien dat ongeveer rond een meter voor je er steeds kleine wijzigingen in het terein zitten. Heeft weinig met view distance te maken. Het kan wel zijn dat de Terain graphic setting er wat invloed op heeft.
Iknowrite. Toch gaat het wel even duren voordat er wat bruikbaars uit komt denk ik. Het zal toch wel weer het typische geval zijn dat er 10 verschillende M16 mods uitkomen, 10 losse mods voor Mk17s, etc. Hopen dat er uiteindelijk gewoon complete packs worden gereleased. Een goed voorbeeld van hoe het wel moet is deze mod. Een enorme lading aan verschillende type wapens en attachments met losse ammo er bij. Nu nog Franse uniformen er bij in en je hebt met één download een volledig nieuwe factie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Zal er vanavond eens op letten.

Wat ik wel vervelend vind is dat de vijanden op grotere afstand gedeeltelijk in de grond zakken voor mijn view.

[ Voor 4% gewijzigd door Piekartz87 op 26-11-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is opzettelijk. Aangezien grass niet rendert op grote afstand (Wat vrij logisch is) wordt de cover die je normaal van in het gras zitten gecompenseert door het in de grond zakken. Probleem is alleen dat het niet alleen bij hoog gras gebeurt, maar ook als je op een strand ligt. Sowieso vind ik het maar een nare oplossing.

Deze oplossing zou veel mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
Beetje laat maar de Advanced Combat Sound Environment mod klinkt echt bangelijk goed! _/-\o_

http://forums.bistudio.com/showthread.php?169390-Advanced-Combat-Sound-Environment-(A3)-WiP-Thread

Hoop dat ie snel klaar is!

Zijn hier sommigen ook actief in een zogenaamde Realism Unit?
Dat lijkt me ontzettend vet.

Heb dankzij NickThissen gisteren de ACRE Mod uitgetest. Dat geeft wel een hele andere ervaring ivm communicatie en gameplay.

[ Voor 26% gewijzigd door Fragbeestje op 03-12-2013 13:35 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ben me er wel in aan het verdiepen maar ik zit toevallig net in een casual wasteland/dayZ/ achtige clan.

Gelukkig willen we op woensdagen wel missies gaan doen in ARMA 3 op serieuze wijze.
2 weken terug hadden we 2 fireteams, veel geleerd met zn allen over de communicatie wijze etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Wow, dat geluid is echt veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik had mij laatst al in MCC verdiept met ARMA 3. Ook echt een aanrader.
Die ACRE mod ga ik deze week ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
De MCC wou ik ook wel eens bekijken maar als ik het goed begrijp kan je dit on the fly gebruiken om missies te maken maar kan je ze niet exporteren naar een echte missie die je in de mission editor kan inladen.

Of zit ik er naast?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Als je een downloader vind voor de ACRE mod kun je die dan linken? Vond laatst alleen maar dooie links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Zover ik weet (kan het zo niet nakijken) kan dat wel. Ik kon wel wat opslaan in ieder geval.
Je kan ook een basis setup maken (een paar vijandelijke kampen en een mooi ingedeelde vriendelijk kamp)
Als je dan met vrienden of een clan wilt gaan spelen kan je on the fly wat missie perameters aanmaken.

Enige nadeel is dat je zelf al weet wat er komen gaat natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Modbreak:Dit is spam/werving en hoort hier dus niet thuis

[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
#YOLO
http://www.tacticalbattle.../viewtopic.php?f=36&t=573

Spirituele opvolger van Project Reality die vrijdag in Open Beta gaat, met onder andere wat coding werkt van ondergetekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Holy shit, allemaal dingen die ik al tijden hoop te zien van de normale developpers.. jammer dat dit allemaal zo langzaam gaat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Ircghost schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:03:
jammer dat dit allemaal zo langzaam gaat daar.
Dit vat toch wel ons romantische avondje goed samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Nou nou, vooral die firewall die zo lekker meewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dus hier was je mee bezig adanteh, ziet er geweldig uit :)

allicht toch maar eens een keer proberen ipv alleen lui op de bank via livestreams naar kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Drivers van mijn HD6970 geupdate en ik kan kan ARMA 3 niet meer starten.
Kan DX11 apparaat niet vinden, niet genoeg geheugen.

Vanavond maar ff kutten met drivers dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

een reboot doet meestal al wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Iedereen is inderdaad welkom deze vrijdag. Keep in mind dat ik echt maar een paar dingen heb gedaan. Er is voornamelijk één dude al jaren mee bezig. Main dev van Project Reality voor Arma, maar daar was allemaal gedoe tussen lui onderling, dus is dat team uit elkaar gevallen. Hij is door gegaan met de code die zal al hadden en "Project Reality" is opnieuw begonnen. Anyway, naar al mijn gezeik op BIS mag dit ook wel een keer gezegd worden: Wat een top bedrijf

http://community.bistudio.com/wiki/Arma_Licensed_Data_Pack
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20131005024260/survival303/images/d/d2/Itshappening.gif

En in de categorie "Wat is deze?!"

http://makearmanotwar.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Adanteh op 05-12-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
JoSchaap schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:34:
een reboot doet meestal al wonderen :)
Dat is uiteraard het eerste waar ik aan gedacht had :P

Maar nee, driver compleet deinstalleren en de nieuwste (niet de beta) erop.
Ik denk dat Windows de vorige keer zelf een standaart driver installeerde terwijl ik bezig was met de goede driver.

Hij doet het weer :)
Meteen een erg leuke SP missie kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Adanteh schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:56:
Iedereen is inderdaad welkom deze vrijdag. Keep in mind dat ik echt maar een paar dingen heb gedaan. Er is voornamelijk één dude al jaren mee bezig. Main dev van Project Reality voor Arma, maar daar was allemaal gedoe tussen lui onderling, dus is dat team uit elkaar gevallen. Hij is door gegaan met de code die zal al hadden en "Project Reality" is opnieuw begonnen. Anyway, naar al mijn gezeik op BIS mag dit ook wel een keer gezegd worden: Wat een top bedrijf

http://community.bistudio.com/wiki/Arma_Licensed_Data_Pack
[afbeelding]

En in de categorie "Wat is deze?!"

http://makearmanotwar.com/
hier is t dan: http://community.bistudio.com/wiki/Arma_Licensed_Data_Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

juh nu je het zegt haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ShortsNL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:24:
Modbreak:Dit is spam/werving en hoort hier dus niet thuis
Ik heb ooit i.c.m. ArmA II op jullie TS server gezeten samen met Pepperana die mij toen jullie website en zo heeft laten zien en dat was inderdaad heel gezellig zonder rare toestanden die sommige ArmA communities weleens "erbij gooien" zeg maar :)

Zodra ik tijd heb voor ArmA III kom ik weer langs op jullie TS server !! Lekker Medic Tentjes bouwen voor cover midden in een leeg veld :+ en met mijn SMAW tijdens nachtmissies Tunguska's het leven zuur maken :Y)

[ Voor 51% gewijzigd door Gropah op 12-12-2013 23:55 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

de laatste update van het jaar wordt een leuk kerstkado :)

http://dev.arma3.com/sitrep-00038

- AAF Reinforcements pack
- Standalone dedicated servers! <- EINDELIJK!
- Linux dedicated server <- ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen!

daarna gaan ze tot 14-1 met vakantie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Mag ook wel even haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die verbeterde server package is ook echt nodig. A3 draait op dit moment gewoon bar slecht. Vooral het inladen van missies met veel personen duurt eeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

JoSchaap schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:39:
de laatste update van het jaar wordt een leuk kerstkado :)

http://dev.arma3.com/sitrep-00038

- Standalone dedicated servers! <- EINDELIJK!
Eindelijk ARMA3 op LAN-Parties!, zonder afhankelijk te zijn van internet... YES!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• JoSchaap

JoSchaap

en nu wordt het helemaal een crosspost feest :D

DayZ Epoch gaat een ArmA3Epoch mod maken :)

Afbeeldingslocatie: http://cs323320.vk.me/v323320816/52b2/cfJzeZHlyjc.jpg

http://dayzepoch.com/foru...4530-epoch-mod-for-arma-3

dit kan best nogeens gaaf worden!

[ Voor 38% gewijzigd door JoSchaap op 12-12-2013 14:15 ]

• chiIIed
Arma 3 Epoch Mod will be a total conversion mod coded from the ground up, and no longer based on DayZ. Many of the key ideas from DayZ Epoch will play a major role in Epoch Mod however everything else will change!
Ben benieuwd.

Verwijderd

Spannend inderdaad.

• Adanteh
Ik verwacht dan wel toffe gameplay beelden van jou, Dennis. Anyway, zoals ik al zei. Nu die DayZ license and Arma 2 data er is zal het allemaal wel in sneltrein vaart switchen naar Arma 3. Qua coding zijn er vooral dingen bij gekomen en moeten in de basis de meeeste dingen gewoon werken als je ze port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Heb epoch 2x geprobeert. Ik zie echt niet waar de fun in zit :P Iedereen zijn ding natuurlijk.

Kan niet wachten tot ACE en ACRE goed up zijn met ARMA 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Acre werkt al prima vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Wie maakt er hier overigens gebruik van track ir of zoiets dergelijks?
En zo ja, is het een must of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Ik gebruik Trackir 5 al bijna 2 jaar nu, gebruik het voornamelijk bij FSX, DCS etc.. En dat is echt ronduit geweldig en een must voor die sims.

Voor arma 2 en 3 .. heb nog een beetje gemengde gevoelens.. ik gebruik het soms maar ik ben er niet zo extreem larisch over. Maar ik denk dat dit voornamelijk komt omdat ik geen goed profiel gebruik (waardoor ik op het moment nog te veel mijn hoofd moet draaien). Ik zal eens binnenkort een goed profiel downloaden en serieus kijken naar hoe fijn ik het vind.

Het is overigens wel extreem fijn als je vliegt in arma.. dan gebruik ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb een freetrack setup liggen.

Dit is erg handig met vliegen in first person maar verder gebruik ik het eigenlijk alleen voor de lol.
Kunnen ook leuke situaties uit ontstaan als je bijvoorbeeld in wasteland tegen een boom aanrijd omdat je net een slok van je bier neemt en dus ook in de auto omhoog kijkt en niet ziet waar je heenrijd :)

In het begin werd ik er wat draaierig van maar dat is gewoon een kwestie van een goed profiel maken met een kleine deadzone erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Haha ja dat ken ik, eergisteren nog met ets2 .. was aan het drinken.. knal ik opeens mijn truck in de railing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Voor vliegen is het echt ideaal en zeker als je met muis vliegt. Nu ik meer met joystick vlieg heb ik ook vaak dat ik gewoon freelook toggle (2x Alt) en als ik even moet rondkijken mijn muis gebruik, maar over het algemeen is freelook daar een stuk handiger.

Over ACRE: Taskforce Arrowhead Radio is er nu ook, wat er redelijk oke uit ziet, maar is volop in ontwikkeling. Alpha testen voor ACRE2 is net begonnen en wat ik van Nou (de maker) heb gehoord is dat iets om naar uit te kijken. Vooral de directional audio moet erg goed zijn, met occlusion en dergelijke voor objects. ACE is er niet voor Arma 3 en dat zal ook nog wel even gaan duren in alle waarschijnlijkheid (Paar devs die willen niet devven voor A3 vanwege die contest/Steam gebruik). Nou, die ook een belangrijke ACE dev is, is druk bezig met ACRE2. Al met al zou ik niet snel iets verwachten.. En dan nog. ACE is een top mod, maar voor PvP totaal niet interessant. Vooral qua helicopters, tanks en dergeiljke is 'realism' gewoon niet leuk in een PvP setting. Laat ik nu juist graag PvP spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik ben nog op zoek naar een track ir set. Iemand had er 1 maar die was dus helaas net weg.
Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste