Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
MailMan schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:55:
Als 75% van de cores niets aan het doen zijn en een spel/sim van 7 jaar oud niet soepel kan lopen op een nieuwe game pc, dan vind ik dat best slechte optimalisatie :P
40% van de cores zijn weinig aan het doen. Maar omdat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen smt en cores lijkt het enorm laag.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:03
Gek, Free-sync/Adaptive Sync lijkt niet te werken in dit spel. Meer mensen die daar last van hebben?

LG 27GL850 met 5700XT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
voor de mensen nog PvE gamemodes willen uitproberen:

Domination co40 (capture the island vs ai, dorpjes innemen etc.)

speel zelf al een tijdje op "HUD Arma3 DK #1 Domination", en deze is best leuk (dit is een modded variant van de bovenstaande Domination co40, best een lange mod-lijst incl. RHS modules etc, uiteraard geen verplichting maar andere spelers die in modded vehicles rijden kan je dus niet zien)

leuke vind ik zelf dat de focus ook wat meer ligt richting infantry, gezien je dorpen vaak deur-tot-deur moet clearen (Ai spawned ook in-doors)

ook zijn mensen over het algemeen voorzichter met friendly fire i.v.m. penalties (geforceerde 2 minuten in jailcell) dus je zal niet vaak CAS treffen die maar lukraak bommen gooit zonder communicatie met infanterie, het "combined-arms" gevoel komt dan meestal beter uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binamin
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-10-2024
YouTube: Arma 3 Gameplay - Op Brimstone - Squad Leader point of view

Weer een leuke missie gedaan gisteren. Met ongeveer 30 man. Mensen geïnteresseerd om keertje mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novastorm76
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 12:38
Binamin schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:58:
YouTube: Arma 3 Gameplay - Op Brimstone - Squad Leader point of view

Weer een leuke missie gedaan gisteren. Met ongeveer 30 man. Mensen geïnteresseerd om keertje mee te doen?
het lijkt mij super leuk, maar ik moet zeggen dat ik mij wel een noob voel in Arma III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binamin
novastorm76 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:38:
[...]

het lijkt mij super leuk, maar ik moet zeggen dat ik mij wel een noob voel in Arma III.
We doen er morgen weer een, met maar een paar mods en ongeveer 25 spelers. We zijn semi serieus, maar helpen de nieuwe spelers graag. Als je wilt, join onze discord en we praten daar verder:
https://discord.gg/k9fEShc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

De laatste tijd een beetje spelen met de editor van ArmA III:

YouTube: 10 Kills in ArmA 3 by Dennis585

YouTube: ArmA III with 5 Sniper Kills

Eerste filmpje nog in 1080p op mijn oude laptop en het tweede filmpje in 1440p op mijn nieuwe desktop.

Zijn er nog tips voor leuke dingen om te doen in ArmA III? Aanraders dus?

Na 7 jaar ArmA III gaat het wel tijd worden voor ArmA IV. Is daar al nieuws over te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:17:
De laatste tijd een beetje spelen met de editor van ArmA III:

YouTube: 10 Kills in ArmA 3 by Dennis585

YouTube: ArmA III with 5 Sniper Kills

Eerste filmpje nog in 1080p op mijn oude laptop en het tweede filmpje in 1440p op mijn nieuwe desktop.

Zijn er nog tips voor leuke dingen om te doen in ArmA III? Aanraders dus?

Na 7 jaar ArmA III gaat het wel tijd worden voor ArmA IV. Is daar al nieuws over te vinden?
8)7

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
unfor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:21:
[...]

AUB niet het ARMA3 topic volspammen met nutteloze filmpjes zoals je altijd in de CoD topics doet..
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06:45
Zoek al enige tijd naar een tactical shooter .. heb rainbowsix helemaal plat gespeeld, maar wil meer in een oorlog setting spelen.
Is dit beetje een game met een “makkelijke” instap?
Bedoel spel is inmiddels 8jaar oud, maar wel de moeite waard nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Iets als King of the Hill is een vrij 'makkelijke instap'.
Geen mods voor nodig (bestaan ook met als je dat zou willen, maar is niet nodig om KotH te kunnen spelen), niet al te veel gedoe met spawnen en de actie te vinden. Spring bij iemand in de auto of de heli en voordat je het weet zit je in de actie.
Let alleen wel een beetje op of iemand friendly is. Soms kun je het niet goed zien (weten welke uniformen en voertuigen bij 1 kant horen is erg handig, maar geen vereiste), dan kun je de kaart openen, en als je daar iemand ziet van je eigen team kleur, niet schieten. :)
Wat daar vaak bij kan helpen, is dat je een waypoint op de kaart kan zetten (Shift+muissclick) die je vervolgens in de 3D wereld ziet. Maakt de kaart lezen makkelijker, en als je iets op de kaart ziet, kun je dat meteen vertalen naar ingame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binamin
Even een dood topic nieuw leven inblazen...

Zijn er hier nog meer ArmA 3 spelende mensen? Als er nog iemand is die nog een leuke unit zoekt om samen mee te spelen zo af en toe. Laat het dan even weten. Wij spelen in ieder geval elke vrijdag avond een missie om 20.00 uur.

Hierbij een link naar een missie van mijn unit van afgelopen vrijdag:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-05 19:20
Game op dit nogal gehyped op YT door o.a. Jackfrags.
Iemand ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eitje84
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-05 15:25
Hi,

Sinds hele lange tijd Arma 3 maar weer eens aangeslingerd, blijft toch een kek spel!

Maar.... als ik al mijn oude mods laat (zijn er best een paar) dan heb ik twee issues:

1) ik heb geen squad command bar meer en kan mijn lui niet meer aansturen zoals normaal
2) de mededelingen hoor ik niet meer, zie we de ondertitels, maar hoor geen papa bear meer die iets van me wil.

Iemand enige idee waar dit aan kan liggen?
Op Reddit iets gezien over ACE3 instellingen maar daar kon ik niks vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 14:33
Layumi schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 16:56:
Game op dit nogal gehyped op YT door o.a. Jackfrags.
Iemand ervaring??
Dat is Arma reforger. Soort battlefield achtige mod, wel leuke spannende game. wel beetje traag omdat sim dus.
Pagina: 1 ... 34 35 Laatste