Nou na mijn PSU te vervangen kan ik weer fatsoenlijk gamen. (vrijdag ongeveer 6 random restarts)
Erg productieve dagje, zal later wel even uittypen.
EDIT 13-02:
Gisteren uren bezig geweest in de Exile server, wat een plezier en spanning.
Inmiddels zijn we bezig met een base en dat vorderd goed,
Op een gegeven moment was er een airdrop in de buurt, dus ik en een vriend die kant op om even polshoogte te nemen en loot te scoren.
Na even rustig observeren neem ik positie in om hem te kunnen verdedigen en gaat hij er op af. (er staan ook 2 quads)
Na niet heel lang hoor ik een auto aankomen (geen zicht op dat moment), hij staat stil 20m bij mij vandaan.
Dus ik maak het besluit om de driver neer te schieten, ik loop langzaam richting de auto en zie nog iemand rennen. (schiet ik ook neer)
Daarna moet ik herladen en staat er nog iemand op, waarna ik dus neergeschoten wordt. (shit)
Mijn vriend gaat ook dood, vervolgens via TS een andere vriend opgeroepen welke even wacht tot alles in de auto zit en neemt vervolgens alle loot+ auto mee.
Vervolgens komen we deze groep nog 3 keer tegen, waaronder aan het einde waar ik na even bij de trader gweest te zijn richting onze groep ga en zie dat ze proberen te flanken.
(denk dat ze wel 3 auto's aan ons kwijtgeraakt zijn.

)
Heb denk ik ongeveer 7-8 kills gemaakt, voornamelijk bij dezelfde 3 personen in een groep.
Best vermakelijk als je aan de winnende kant staat, we werken steeds beter samen en dat werpt zeker zijn vruchten af.
Grenco kwam ook langzaam onze kant op, dus kijken of we langzaam de groep kunnen uitbreiden en zo de server eens goed onder druk zetten, de server zit regelmatig vol (60-65 mensen).
Geeft best wel wat spanning en mooie momenten.
*Zag dat ik wat veel informatie opschreef, dus maar even het tweede deel korter gemaakt.
Misschien ga ik binnenkort beginnen met streamen/opnemen, dus dan kan je het zelf zien als je daar intresse in hebt.*
[
Voor 91% gewijzigd door
Ithric op 13-02-2017 09:04
]