Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-05 09:02
Kw4kje schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:50:
[...]

Is ook niet zo heel moeilijk, vraag me nu af wat je precies doet dan.

Misschien is het beter om eerst eens van die mods af te blijven en kijken of je op een 'normale' server wel kan joinen?

(vraag me ook namelijk af of je die mods wel goed installeert, is een kwestie van subscriben via steamwork shops en aanzetten. Zit ook veel zooi tussen, je moet wel precies weten welke nodig is voor de server)

Je hebt zeker weten geen mods geïnstalleerd, draaien?

Dit is dus leeg:

[afbeelding]

Je moet dan wel servers pakken die geen mods vereisen, neem bijv King of The Hill of een Wasteland.
En nu zegt ie dit:

addon anim_helvantis_v2 requires addon Chernarus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-05 16:39
KipCurreh schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:16:
[...]

Ikzelf zit momenteel bij 77th JSOC (nog maar als recruit btw), een tactical milsim unit..

Ze hebben zelf 2 public invade & annex servers, en dan de private waar we trainings/operations etc op doen.. De publics hebben niet echt veel mods omwille van de toegankelijkheid zo groot mogelijk te houden, de private zit dan weer tjokvol (ik geloof dat de pack iets van een 14-15 GB is :) ) maar die wordt natuurlijk binnen de unit gehouden..
Die pack bestaat uit normale mods die gewoon beschikbaar zijn voor iedereen, dat weet je hé?;) CBA, Ace, CUP, maps, uniforms en weapons?;)

Zeker goeie servers, en 77th is een goeie eenheid.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

http://www.exilemod.com
pr0jekt was here [ twitter: @pr0jekkt ] - pandemic [ twitter: @Allergically ]
visit nigger.stream for better memes
Website van Exile mod is gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 11:05

KipCurreh

Nightcrawler

dogtagz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:04:
[...]

Die pack bestaat uit normale mods die gewoon beschikbaar zijn voor iedereen, dat weet je hé?;) CBA, Ace, CUP, maps, uniforms en weapons?;)
Natuurlijk, aangezien we zelf suggesties mogen doen als we iets vinden op armaholic wat kan toedragen tot de beleving.. Zijn dan vnl. goeie maps (die ook niet te groot zijn qua filesize), gear, vehicles en gameplay dingen zoals rappellen etc...

Ik bedoel maar dat de modpack (die dus bestaat uit 100+ verschillende dingen) in 1 pack door de unit wordt aangeboden en bijgewerkt via Armasync of whatever. Lekker handig wel.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:00

John Doos

ClaudZaque

Exile website is inmiddels hersteld, ook is de XM8 app gratis geworden zie ik :)

Android
Google Play: Exile Mod XM8

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

Iemand enig idee hoe Arma 3 life mod speelt met een gtx 1060 en een i7 6700? of tog een 1070 nemen of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiezzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 17:01
Anoniem: 632581 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:53:
Iemand enig idee hoe Arma 3 life mod speelt met een gtx 1060 en een i7 6700? of tog een 1070 nemen of maakt het niet uit?
Tenzij je 1440p/2160p speelt gaat het volgens mij echt niets uitmaken.
Ik speel 1440p met GTX 970 in SLI en elk is op ultra amper 40-50% belast bij KOTH of gelijkaardige

De performance bij een life mod hangt ook af van de server, en de hoeveelheid mods etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Cookiezzz op 20-09-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cookiezzz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:03:
[...]

Tenzij je 1440p/2160p speelt gaat het volgens mij echt niets uitmaken.
Ik speel 1440p met GTX 970 in SLI en elk is op ultra amper 40-50% belast bij KOTH of gelijkaardige

De performance bij een life mod hangt ook af van de server, en de hoeveelheid mods etc.
Oke, maar ik zou goed moeten zijn met een gtx 1060?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cookiezzz
  • Laatst online: 29-05 17:01
Anoniem: 632581 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:05:
[...]

Oke, maar ik zou goed moeten zijn met een gtx 1060?
In mijn mening wel :)
Paar benchmarks.
https://www.reddit.com/r/...1060_benchmarks_with_old/
http://www.hardwareunboxe...k-review-25-games-tested/

Let op, deze zijn waarschijnlijk single player benchmarks, multiplayer performance is nooit zo goed :)

Cookiezzz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:37:
[...]

In mijn mening wel :)
Paar benchmarks.
https://www.reddit.com/r/...1060_benchmarks_with_old/
http://www.hardwareunboxe...k-review-25-games-tested/

Let op, deze zijn waarschijnlijk single player benchmarks, multiplayer performance is nooit zo goed :)
Nog een vraag. Wat zou het verstandigst zijn voor arma 3 een i5-6400 inclusief gtx 1060 of een i7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th0rsten
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 12:21
Laatst ook maar eens arma3 gekocht.

heb wel een FX8350 op constant 4.4 ghz dus fps met Exile mod op een drukke server 27-40 fps ><
wel GTX 1070 kaartje maar dat maakt dus niet zoveel uit.

Veel arma 2 dayz gespeeld dus als er mensen zijn die me een keer mee willen nemen op avontuur ?
Pm me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Die FX8350 is wel een flinke bottleneck voor je GTX1070... Vooral in CPU-heavy games zoals ARMA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th0rsten
Ik weet het maar mijn AMD 270 ging pas kapot en heb de ZEN CPU's op het oog.

Dus maar meteen een goede video kaart gehaald en nu nog een maand en wat weekjes wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th0rsten
Waarschijnlijk speelt het nog beter op mijn i7-4790 gforce 940 m laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:21

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Awsom schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:37:
Die FX8350 is wel een flinke bottleneck voor je GTX1070... Vooral in CPU-heavy games zoals ARMA.
Verschil tussen een FX8320 op 4.6Ghz en een i7 6700K op 4.5Ghz met een GTX970 is er bij mij echt een van dag en nacht geweest. Ik ging van 20-30FPS met slechte frametimes naar steady 60 op de hoogste instellingen. Ja, ik ben pro-AMD, maar voor deze game(s, DayZ, Arma2) wil je gewoon een Intel CPU hebben als dat even kan :)
Th0rsten schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:26:
Waarschijnlijk speelt het nog beter op mijn i7-4790 gforce 940 m laptop
Qua CPU gegarandeerd, qua GPU zal het een stuk krapper zitten. Ik haal namelijk op mijn laptop (met een i5 6300HQ en een GTX960M OC) niet zo'n heel geweldige resultaten op alles hoger dan low-medium. Dat ligt echter volledig aan de GPU. Denk dat je daar met een 940M nog een stukje meer moeite mee gaat hebben helaas...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Wanneer heb je voor het laatst een benchmark / review gelezen? 2008? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:21

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Awsom schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:40:
[...]

Wanneer heb je voor het laatst een benchmark / review gelezen? 2008? :+
Hahaha ik wist dat ik het anders had moeten verwoorden :+
Ik bedoel dat het prima CPU's zijn (al is dat inmiddels met de huidige prijzen niet echt meer van toepassing) maar dat je voor games als deze nog beter een i3 6100 kunt halen. Singecore performance is gewoon meer dan 2x zo hoog dan de bulldozer architectuur.

Ik heb 2 jaar geleden een grote test gehouden met frequentie en coregebruik. Arma heeft veel aan 6 zo snel mogelijke cores, dus je zou kunnen kijken welke cores bij OC'en het eerste falen en die uit zetten en de rest zo hoog mogelijk clocken. Ook is RAM snelheid om de een of andere reden echt enorm belangrijk bij deze game, daar moet je (Th0rsten) misschien ook eens naar kijken :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th0rsten
Thx voor de tip!

Ga ik zeker proberen.
Hoop dat als ZEN uit is er snel reviews over worden gemaakt inc arma3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 09:25
Speel tegenwoordig exile op winter cherno, lekker toepasselijk en heerlijke map. Veel betere framerate door al die bosjes die weg zijn. Volle snelheid offroad rijden en bijna nergens tegenaan botsen.

Roaming AI + volle server = <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathrow1986
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-05 13:37
rolandos582 schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:33:
Speel tegenwoordig exile op winter cherno, lekker toepasselijk en heerlijke map. Veel betere framerate door al die bosjes die weg zijn. Volle snelheid offroad rijden en bijna nergens tegenaan botsen.

Roaming AI + volle server = <3
Welke server speel je? Ik zit zelf ook naar een winter map te kijken momenteel. ff weer wat anders als Tanoa :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
Net een Game pc gekocht. Nu ben ik aan het twijfelen om arma 3 te kopen. ik ben benieuwd als er nog een redelijke community voor is? zijn er hier op tweakers nog veel Nederlandse spelers?

Als ik Arma 3 koop voor €35,- is het dan verstandig om ook de DLC voor 16 euro te kopen?

bvd!

als iemand samen wil spelen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-04 08:40
benjamin19 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:15:
Net een Game pc gekocht. Nu ben ik aan het twijfelen om arma 3 te kopen. ik ben benieuwd als er nog een redelijke community voor is? zijn er hier op tweakers nog veel Nederlandse spelers?

Als ik Arma 3 koop voor €35,- is het dan verstandig om ook de DLC voor 16 euro te kopen?

bvd!

als iemand samen wil spelen hoor ik het graag!
De arma community is zeer uitgebreid omdat er in arma zoveel verschillende dingen te doen zijn. Van roleplayen, naar king of the hill gamemodes, naar militaire simulatie gamemodes. Er zijn alleen niet veel drukke nederlandse servers. Ik heb zelf arma in 2014 gekocht, en ben na 1500 uur nogsteeds niet uitgespeeld. De Apex DLC is leuk om erbij te hebben, maar de karts dlc en helicopter dlc enzo is nog niet nodig aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 09:41
komen vaak aanbiedingen voor arma 3 met alle dlc voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd denk dat de Apex uitbreiding al voldoende is eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

tim641 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:25:

De arma community is zeer uitgebreid omdat er in arma zoveel verschillende dingen te doen zijn. Van roleplayen, naar king of the hill gamemodes, naar militaire simulatie gamemodes. Er zijn alleen niet veel drukke nederlandse servers. Ik heb zelf arma in 2014 gekocht, en ben na 1500 uur nogsteeds niet uitgespeeld. De Apex DLC is leuk om erbij te hebben, maar de karts dlc en helicopter dlc enzo is nog niet nodig aan het begin.
Ik ben zoals dat heet een echte BF2 'veteraan' en heb al een tijdje mij niet meer actief bezig gehouden met dit soort spellen. ( als in 7 jaar?) Ik heb even via YT gekeken naar de Arma games en wat mij opvalt is dat tijdens gameplay met name op de internationale servers (USA?) heel veel wannabe 'generaal 'Patton' types zitten met lachwekkende bevelen en uitvoeringen op tactiek gebied. Is dat dus wat ik kan verwachten want als er iets is waar ik een beetje klaar mee ben is om in een clan/team te komen en dan dit soort idioten mee te maken als het uiteindelijk doel wordt dat je weer verliest als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 17:31
Anoniem: 323791 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:55:
[...]

Ik ben zoals dat heet een echte BF2 'veteraan' en heb al een tijdje mij niet meer actief bezig gehouden met dit soort spellen. ( als in 7 jaar?) Ik heb even via YT gekeken naar de Arma games en wat mij opvalt is dat tijdens gameplay met name op de internationale servers (USA?) heel veel wannabe 'generaal 'Patton' types zitten met lachwekkende bevelen en uitvoeringen op tactiek gebied. Is dat dus wat ik kan verwachten want als er iets is waar ik een beetje klaar mee ben is om in een clan/team te komen en dan dit soort idioten mee te maken als het uiteindelijk doel wordt dat je weer verliest als team.
In de standaard/vanilla ArmA kom je dit vrij veel tegen inderdaad, maar er zijn zoveel mod's en (custom) gamemodes dat je daar niet mee te maken hoeft te krijgen. Als BF veteraan ga je "King of the Hill" (by sa matra) waarschijnlijk wel waarderen. Ondanks dat je in die gamemode wel teams/groups kan aanmaken, met bijbehorende VOIP kanalen, kom ik in de EU servers deze generaals vrijwel nooit tegen.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:28
Gisteren voor het eerst gespeelt, met 2 vrienden.

Die hebben me een beetje wegwijs gemaakt en wat gear gegeven, daarna direct 3 vs 6 (players, ben geen npc tegengekomen buiten de traders) bij een missie en we hadden de overhand. (begreep later dat ze wel redelijk wat ervaring hadden)

Wat gear in een auto gestopt en toen reed ik tegen iets aan (dicht bij een spawnpoint bleek later), toen warden we behoorlijk overlopen zeg maar.

Toch al iets van 5-6 kills in uurtje of 2-3 spelen, best intensief maar erg leuk. (we spelen een mod)

Dit smaakt zeker naar meer en we moeten nog op elkaar inspelen, dus verwacht wel dat we veel plezier hiermee gaan hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 08-02-2017 10:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Ik vind ArmA online niet echt gebruiksvriendelijk. Even een mulitplayer-game joinen zat er bij echt niet in, 90% van de servers speelt een of andere suffe real-life mod, de andere 10% speelt met andere maps/mods waarbij ik alleen maar foutmeldingen/downloads krijg die maar niet willen lukken. Vind het maar lastig zoeken/kiezen en als je dan in een game komt is de actie aan de andere kant van het eiland en is het al een hele opgave om bij de andere spelers in de buurt te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
Divak schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:07:
Ik vind ArmA online niet echt gebruiksvriendelijk. Even een mulitplayer-game joinen zat er bij echt niet in, 90% van de servers speelt een of andere suffe real-life mod, de andere 10% speelt met andere maps/mods waarbij ik alleen maar foutmeldingen/downloads krijg die maar niet willen lukken. Vind het maar lastig zoeken/kiezen en als je dan in een game komt is de actie aan de andere kant van het eiland en is het al een hele opgave om bij de andere spelers in de buurt te komen :D
Zoek eens naar een "King of the Hill" server. Als je fouten krijgt bij het joinen van een dergelijke server, dan moet je het spel opstarten zonder MOD's enabled.

In King of the Hill ben je altijd binnen 3 minuten bij de actie.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Ik speel trouwens op een Exile Tanoa server, gisteren waren er ruim 60 mensen online. :D

Was niet echt slim bezig, maar het is echt verslavend.

Lag met een maat op een berg te spotten richting een havenstad en we zagen een auto rijden.
Ik fungeerde een beetje als spotter en cover, zodat hij niet in zijn rug geschoten zou worden.

Beetje iets te ongeduldig en wou een bambi neerschieten, toen nam ik teveel risico en lag ik waarschijnlijk open en bloot met een Assualt rifle op de berg. :+
Kortom ik was bij 1 schot dood... 8)7

Meestal spelen we met zijn drieén wat zeker wat toevoegd aan de ervaring, elkaar coveren en het gebied uitkammen etc.

*Server heet trouwens [TheWeaponshop] als je opzoek bent naar een actieve server, met ook sociale mensen. (Heb al enkele hilarische taferelen gehad bij traders 8) )

[ Voor 0% gewijzigd door Ithric op 09-02-2017 11:00 . Reden: spelfouten ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Laatst online: 10:18
Ga het vandaag aan kopen vroeger nog gespeeld. Zoek nu wat mense om mee samen te spelen

Steam: bierka89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Bieren heb je zojuist een vriend request gestuurt.

Weet niet welke mods etc je gebruikt, maar dat komt vast goed. (ik speel voornamelijk Exile Tanoa)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Ithric schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:24:
Bieren heb je zojuist een vriend request gestuurt.

Weet niet welke mods etc je gebruikt, maar dat komt vast goed. (ik speel voornamelijk Exile Tanoa)
Nog geen moet het nog aankope en downloade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
ik ben ook van Plan om Arma te gaan spelen. Snap er alleen niet zoveel van. Er zijn zoveel verschillende mods!! iemand suggesties voor een leuke mod? en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
Ithric schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:58:
*Server heet trouwens [TheWeaponshop] als je opzoek bent naar een actieve server, met ook sociale mensen. (Heb al enkele hilarische taferelen gehad bij traders 8) )
Ik heb de laatste tijd ook een aantal potjes gespeeld op deze server, zeker vermakelijk
benjamin19 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:48:
ik ben ook van Plan om Arma te gaan spelen. Snap er alleen niet zoveel van. Er zijn zoveel verschillende mods!! iemand suggesties voor een leuke mod? en waarom?
Tja, wat/ hoe wil je spelen? Survival? MilSim? Of beetje battlefield achtig?

[ Voor 34% gewijzigd door Grenco op 11-02-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Grenco schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Ik heb de laatste tijd ook een aantal potjes gespeeld op deze server, zeker vermakelijk

[...]

Tja, wat/ hoe wil je spelen? Survival? MilSim? Of beetje battlefield achtig?
klinkt alle drie wel interessant! maar dat zijn voornamelijk multiplayer mods denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grenco
benjamin19 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:04:
klinkt alle drie wel interessant! maar dat zijn voornamelijk multiplayer mods denk ik?
Het zijn niet direct mods, maar meer categorieën. Dit vroeg ik zodat ik je een mod/gamemode zou kunnen adviseren.

Als je eerst wat singleplayer wilt spelen, dan zitten er in ArmA al een paar leuke missies ingebouwd en zelf vind ik het erg leuk om wat aan te klooien in de diverse Armory missies (te vinden in de Steam Workshop).
Hang je zelf vol met wapens en spawn wat voertuigen/ vijanden.

Qua multiplayer kan ik je King of the Hill (Battlefield achtige actie) of Wasteland (simpele survival) adviseren. Beide zijn zonder mods te spelen, gewoon even bij de server browser filteren op bovenstaande.

Exile is een wat meer hardcore survival en een echte mod, waarvoor je diverse dingen extra moet downloaden. Een 3rd party ArmA launcher zoals "A3Launcher" maar dit een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Grenco schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:48:
[...]
Ik heb je een Steam Invite gestuurd, misschien kunnen we elkaar dan soms helpen/assisteren als we op dezelfde server zitten.

Gisteren alweer iemand toegevoegd uit de USA, was erg vermakelijk via TS toen ook.
Grenco schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:10:
[...]

Het zijn niet direct mods, maar meer categorieën. Dit vroeg ik zodat ik je een mod/gamemode zou kunnen adviseren.

Als je eerst wat singleplayer wilt spelen, dan zitten er in ArmA al een paar leuke missies ingebouwd en zelf vind ik het erg leuk om wat aan te klooien in de diverse Armory missies (te vinden in de Steam Workshop).

Qua multiplayer kan ik je King of the Hill (Battlefield achtige actie) of Wasteland (simpele survival) adviseren. Beide zijn zonder mods te spelen, gewoon even bij de server browser filteren op bovenstaande.

Exile is een wat meer hardcore survival en een echte mod, waarvoor je diverse dingen extra moet downloaden. Een 3rd party ArmA launcher zoals "A3Launcher" maar dit een fluitje van een cent.
Ik kreeg wat hulp bij het installeren en instellen, maar was goed te doen met klein beetje kijken en proberen anders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
Ithric schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:13:
[...]

Ik heb je een Steam Invite gestuurd, misschien kunnen we elkaar dan soms helpen/assisteren als we op dezelfde server zitten.
Geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Kan je nog is frend request sture gistere was je er in eens tusse uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:55

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Als er iemand nog behoefte aan heeft, ik speel A3 ondertussen al ruime tijd niet meer. Als iemand het topic wil overnemen in een nieuw deel, be my guest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Grenco schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:10:
[...]

Bedankt voor de Tips, net wasteland geprobeerd, maar snap er helemaal niks van! Arma lijkt mij wel een schitterend spel. interesse om samen misschien een mod te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
benjamin19 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:47:
[...]

Bedankt voor de Tips, net wasteland geprobeerd, maar snap er helemaal niks van! Arma lijkt mij wel een schitterend spel. interesse om samen misschien een mod te spelen?
Wasteland is door voertuigen struinen op zoek naar goede gear en daarna is het eigenlijk Team Deathmatch (Blauw vs Rood) m.u.v. team groen hun spelen een soort van Free for all ;)

Ik wil best wel eens samen spelen. Voeg mij maar toe op Steam (zelfde nick). Weet niet zeker of ik vanavond nog een potje doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjamin19
Grenco schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:55:
[...]

Wasteland is door voertuigen struinen op zoek naar goede gear en daarna is het eigenlijk Team Deathmatch (Blauw vs Rood) m.u.v. team groen hun spelen een soort van Free for all ;)

Ik wil best wel eens samen spelen. Voeg mij maar toe op Steam (zelfde nick). Weet niet zeker of ik vanavond nog een potje doe.
is prima! heb je toegevoegd als het goed is. op dit moment alleen niet beschikbaar met een werkende microfoon. vanaf volgende week weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ithric
Nou na mijn PSU te vervangen kan ik weer fatsoenlijk gamen. (vrijdag ongeveer 6 random restarts)

Erg productieve dagje, zal later wel even uittypen.

EDIT 13-02:
Gisteren uren bezig geweest in de Exile server, wat een plezier en spanning.

Inmiddels zijn we bezig met een base en dat vorderd goed,

Op een gegeven moment was er een airdrop in de buurt, dus ik en een vriend die kant op om even polshoogte te nemen en loot te scoren.
Na even rustig observeren neem ik positie in om hem te kunnen verdedigen en gaat hij er op af. (er staan ook 2 quads)
Na niet heel lang hoor ik een auto aankomen (geen zicht op dat moment), hij staat stil 20m bij mij vandaan.
Dus ik maak het besluit om de driver neer te schieten, ik loop langzaam richting de auto en zie nog iemand rennen. (schiet ik ook neer)
Daarna moet ik herladen en staat er nog iemand op, waarna ik dus neergeschoten wordt. (shit)
Mijn vriend gaat ook dood, vervolgens via TS een andere vriend opgeroepen welke even wacht tot alles in de auto zit en neemt vervolgens alle loot+ auto mee. :9

Vervolgens komen we deze groep nog 3 keer tegen, waaronder aan het einde waar ik na even bij de trader gweest te zijn richting onze groep ga en zie dat ze proberen te flanken.
(denk dat ze wel 3 auto's aan ons kwijtgeraakt zijn. :+)

Heb denk ik ongeveer 7-8 kills gemaakt, voornamelijk bij dezelfde 3 personen in een groep.

Best vermakelijk als je aan de winnende kant staat, we werken steeds beter samen en dat werpt zeker zijn vruchten af.

Grenco kwam ook langzaam onze kant op, dus kijken of we langzaam de groep kunnen uitbreiden en zo de server eens goed onder druk zetten, de server zit regelmatig vol (60-65 mensen). _/-\o_

Geeft best wel wat spanning en mooie momenten.

*Zag dat ik wat veel informatie opschreef, dus maar even het tweede deel korter gemaakt.
Misschien ga ik binnenkort beginnen met streamen/opnemen, dus dan kan je het zelf zien als je daar intresse in hebt.*

[ Voor 91% gewijzigd door Ithric op 13-02-2017 09:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Nou gisteren eindelijk tegen players gespeelt, was er vermakelijk en leerzaam.
Sinds vandaag is Grenco met zijn goep bij ons gevoegd en proberen we samen het eiland over te nemen.

Na een groepje van 3 te hebben gedwarsboomt warden wij uiteindelijk geraid door hun.
Eerst nog even rustig looten, maar ze bleven bij de base (lang leven de Camera's), uiteindelijk na ik denk 30 minute langzaam met 3 man ze ingesloten en bijna allemaal neergehaald.

Helaas bleef 1 onopgemerkt en heeft de meeste van ons uiteindelijk toch neergeschoten, tevens vele mijnen waren geplaatst die we maar door Suicide te doen hebben opgeruimd.

Vermoedelijk zal vanacht ons vlag wel gestolen zijn, maar die 10k hebben we zo weer terug!

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Supermooi spel is het toch. Ben nu bezig met de campaign en doe de tutorials. Een paar screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xLOVPtA.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HoQb9Rh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8mYMJNB.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YaLjyFu.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nhAxolP.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 23-02-2017 01:26 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beelzebassie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 08:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 23:51

KhaZ

Alfa Romeo

Ik dus die Humble Bundle gekocht.. blijk je voor veel servers de Apex DLC nodig te hebben.. zucht. Is er een truc om hier goedkoop aan te komen?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KhaZ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Ik dus die Humble Bundle gekocht.. blijk je voor veel servers de Apex DLC nodig te hebben.. zucht. Is er een truc om hier goedkoop aan te komen?
Alleen G2A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 23:51

KhaZ

Alfa Romeo

Mja dat scheelt €2-3 met een hoop risico dat een supplier niet levert, dan koop ik 'm liever via Steam.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532949

Hallo mede Tweakers.

Ik ben opzoek naar iemand of meerdere iemanden die zo vriendelijk zouden zijn om mij met een klein projectje op weg te helpen :)

Ik ben begonnen aan het in elkaar zetten van een een muliplayer mode, welke sterk is geinspreerd door A3Wasland, maar met wat elementen die het serieuzer moeten maken, zoals de toevingen van wat ACE modules. Echter ben ik nogal nieuw op dit gebied en heb ik niet zoveel scripting skills als dat ik graag zo willen.

Wat ik nog zoek:
-Een goed script om random auto's te kunnen spawnen met random loot er in.
- Een goede manier om de player data te saven om ze een goede presterent wereld te creëren
- Nog wat hulp met het oplossen van wat bugs...

Mochten er nog ervaren missie bouwers op dit form rondhangen, elke hulp word zeer gewaardeerd _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 532949 op 24-03-2017 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:10
Hey guys,

ik twijfel een beetje of ik dit spel wil gaan spelen of niet. Dit omdat ik eigenlijk geen ervaring heb met Arma.
Kan je dit een beetje makkelijk online spelen of kost het behoorlijk wat tijd om alle opties en basics te kennen en verveel ik op dat moment enkel de andere spelers omdat ik er niks van snap? Ofwel, kan ik hier zo in stappen?

Op dit moment speel ik voornamelijk BF1 en CS:GO, maar ben op zoek naar een andere shooter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 00:33
crimby schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:14:
Hey guys,

ik twijfel een beetje of ik dit spel wil gaan spelen of niet. Dit omdat ik eigenlijk geen ervaring heb met Arma.
Kan je dit een beetje makkelijk online spelen of kost het behoorlijk wat tijd om alle opties en basics te kennen en verveel ik op dat moment enkel de andere spelers omdat ik er niks van snap? Ofwel, kan ik hier zo in stappen?

Op dit moment speel ik voornamelijk BF1 en CS:GO, maar ben op zoek naar een andere shooter...
Arma 3 is fantastisch. Maar het kost wel tijd om voordat je je een beetje thuis gaat voelen. Waar spellen als BF1 en CS:GO makkelijk te spelen zijn maar moeilijk om heel goed in te worden geldt beide eigenlijk een beetje voor Arma. Andere spelers zouden blij moeten zijn dat er nog steeds nieuwe spelers bij komen en een beetje uitleg geven moet te doen zijn lijkt me! Mijn ervaring is dat de community best vriendelijk is over het algemeen. Ik zou even wachten op een sale en dan de game kopen.

Hartstikke mooi trouwens dat A3 nu 64-bit geworden is. Check mijn VRAM usage na een paar uur spelen!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/la578XF.jpg

Game draait opzich wel goed maar CPU en GPU usage is dramatisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom. C op 07-05-2017 16:53 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:31
crimby schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:14:
Hey guys,

Dan zou ik meer opteren voor een Tom Clancy game: The Division of Wildlands. Buiten de de idd uitgebreide controls van Arma, is ie veel te buggy en niet goed geoptimaliseerd in mijn ervaring

Heb in de officiele campaign meermaals moeten herstarten omdat er dingen niet triggerden, en ook een officiele showcase (waar de developpers de features tonen), kon ik ook niet afmaken omdat het gewoon niet deftig werkte. En dat is dan nog het officiele gedeelte, meestal wordt Arma gespeeld met een hoop mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:49

Argarath

MasterBlaster

Arma 3 is de enige game die voor mij multiplayer een beetje interessant weet te houden. Het is echter een game die vraagt om veel investering, zowel qua tijd als qua geduld. Ervoor terug krijg je echt realistische milsim, i.p.v. de Hollywood-ervaring van Battlefield enz.

Community is over het algemeen inderdaad behulpzaam. Er zijn best wat leuke servers waar je eerst op kunt spelen, voordat je kunt overstappen naar een zwaar gemodde server (40 gig aan mods is heel gewoon).

Ik kan het je van harte aanbevelen, als je een game zoekt waar je wat meer tijd en moeite in moet steken.

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-05 12:40

ghostman

dwarf

Niet dat ik echt meer game, maar ARMA inclusief DLC's zijn in de aanbieden. Zelf vond ik Apex duur voor 30,-, maar die kost los maar 10,-! :D

ARMA

http://store.steampowered.com/app/107410/Arma_3/

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:38
Aangeschaft, dank :) weet iemand ook hoe je fps kunt verhogen? (i7 2600K, 1060 GTX, 16 GB DDR3) zie tig Youtube video's en tutorials. Wat helpt écht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Ook aangeschaft. Voornamelijk voor Battle Royale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 22:51
ghostman schreef op zondag 18 juni 2017 @ 16:07:
Niet dat ik echt meer game, maar ARMA inclusief DLC's zijn in de aanbieden. Zelf vond ik Apex duur voor 30,-, maar die kost los maar 10,-! :D

[afbeelding]

http://store.steampowered.com/app/107410/Arma_3/
Ik denk dat het tijdens de Steam Summer Sale nog wat goedkoper wordt, grote kans iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedgin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-01-2022
Zijn er nog mensen die deze spelen? Ik heb het aangekocht in de steamsales en speel nu solo. Desolation Redux, Battleroyal en de single player. Ik heb ook redelijk wat uur in Arma 2 Dayz zitten van in zijn hoogtijden.
Ik zou graag eens een coop spelen of een team vormen in 1 van de vele mods.

[ Voor 14% gewijzigd door Swedgin op 05-07-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-05 09:02
iemand enig idee waarom ik een Steam Workshop download krijg van 120GB?? van Arma 3

[ Voor 7% gewijzigd door Christiaan99jl op 06-07-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Heb je mods?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Sinds deze week ook bezig van ARMA, eerst ff goed lezen voordat ik ermee begin (nog geen tijd gehad). Dit topic zal dan wel van pas komen. Was helemaal verkocht toen ik de trailer zag. Ben benieuwd hoe de game-ervaring zelf is!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedgin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-01-2022
Mijn steamnaam is speklapjes. Voeg me maar toe wie geïnteresseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

Wel jammer dat de framerate nog steeds een dingetje is in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:49

Argarath

MasterBlaster

Inmiddels een voor mij nog steeds onopgelost issue met Arma III met de Pilgrimage SP scenario. De laadtijden van saves zijn inmiddels ruim een half uur.

Het gekke is dat de game direct reageert als de GPU het scherm uitschakelt. Radeon r470 met de nieuwste drivers, i7 2600k, 16 gig ram.

Heb me al een ongeluk gezocht in de energy-saving-settings, maar kan niks vinden. Uiteindelijk laadt de game wel gewoon. Wel een beetje naar als je na 5 minuten spelen weer overhoop geschoten wordt... 😬

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB98
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-03 23:16
Spelen nog veel mensen dit? ik speelde heel af en toe de APEX (co-op) maar zou graag de volledige functionaliteit aangeleerd krijgen..
http://steamcommunity.com/id/bryan980322/
contacteer me alsjeblieft hierop als je me wilt begeleiden in het online gamen :D

• Ithric
Spelen er nog mensen Arma 3 hier, heb al een tijdje niet meer gekeken hier.

We hadden wat pech met enkele servers en heb samen met een vriend besloten om een eigen server te gaan hosten. (Dedicated)
Dus mocht iemand op een Arma 3 Exile (Altis map) met meerdere mods willen spelen, laat maar even weten.

Weet even niet of het op prijs gesteld wordt om hier reclame te maken met naam en IP, dus zal dat nog niet doen.

Ik speel zelf al een aantal maanden en indien de tijd het toelaat wil ik best via Discord iemand de wegwijze in Arma 3 trouwens.
Tot nu toe vind ik het nog steeds leuk, maar dat is vooral wanneer je met 2 of meer bent. :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-10-2020
Hierom vragen stellen we niet op prijs...

[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 13-09-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor die €11,89 kon ik hem niet laten liggen: http://store.steampowered.com/app/107410/Arma_3/

Vanavond of komend weekend even testen. En dan gooi ik er direct de IFA3 mod overheen. Videos etc zien er goed uit en WW2 is altijd nice :D

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren even kort zitten testen en wat met de settings lopen spelen. Als ik auto detect doe gooit die wel leuk alles op Ultra. Maar tijdens het spelen krijg ik dan met geen mogelijkheid een stabiele 60FPS :P

Dus binnenkort weer even verder tweaken om het wat beter speelbaar te laten draaien.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/21415067_1570341246338183_7155084295685420983_o.jpg?oh=918ea86e73feaf53d7c965dfd32ae58e&oe=5A56ECAC

[ Voor 22% gewijzigd door Paulus07 op 07-09-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Mensen zijn niet echt actief meer in Arma 3 of wel?
Ik ben weer wat aan het server hoppen, maar alleen is het een stuk minder leuk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik heb geen FPS verschil gezien tussen 970, 1080 en 1080ti.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

@New Yorker

Bij ArmA 3 gaat het ook meer om de processor voor meer FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:08:
@New Yorker

Bij ArmA 3 gaat het ook meer om de processor voor meer FPS.
Ik zie geen reden om i7 4790k te vervangen.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanNL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09-2024

StefanNL

www.lowtac.nl

New Yorker schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:54:
[...]

Ik zie geen reden om i7 4790k te vervangen.
Zou ik zeker niet doen. Met mijn 3770 speel ik het nog goed maar het ligt er vooral aan wat je doet. Veel units=CPU. in je eentje op een map is vooral GPU. Dan hangt het ook nog eens af hoeveel objecten/bomen er op de map staan. Mocht je veel multiplayer spelen blijft de server vooral een bottleneck.

Anoniem: 170423

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j1tYDqVeSQDF7CwUJiqYNp03/full.jpg

De laatste tijd een beetje aan het spelen met de editor.

Je kunt leuke scenario's bedenken in ArmA 3.

Het is wel erg stil in het topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-05 11:59
Sorry voor de Bump!

Mochten er nog Arma geïnteresseerden zijn kom dan eens kijken bij http://JAGC.nl

Wij spelen nog elke vrijdag avond Campaign missies/ops die opgezet worden door een Zeus (soort game master)

Arma is natuurlijk nog beter te maken met een aantal mods, mocht je het geen probleem vinden om mods te installeren en een avondje gezellig mee te willen doen kom dan eens langs!

Onze teamspeak: ts.jagc.nl

We zullen je graag helpen zodat je lekker mee kan knallen!

Groetjes
JAGC.Spud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Nu de HostileTakeover KOTH EU servers er niet meer zijn, ben ik overgestapt naar CodeFourGaming RHS KOTH servers. Zijn er hier nog meer mensen die op deze servers spelen?

Ik zit voornamelijk op de #EU3 HC No Towers.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• privacybeleid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-05 21:40
RHS KOTH is erg mooi, helaas tijdelijk even uit sync sinds de arma tanks release dus hebben RHS vehicles bugs, na de komende arma 3 encore release zal er een RHS release volgen en zijn ze weer werkend. Ik gebruik ook de JSRS sound mod voor extra audio immersion.

hardcore RHS KOTH vehicle servers met niet teveel spelers zijn mijn favoriet

scenarios opzetten in de editor is ook erg leuk, de tijd vliegt.

FPS is inderdaad vrijwel volledig cpu gerelateerd, (single thread performance) en server playercount, onder de 50 players is het meestal wel speelbaar ook met zwakkere cpus.

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=375092418 zie comments voor realistische arma 3 performance op diverse hardware

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/78409867-fb93-44d2-a7d2-82973ac7f024.png map Esseker, mod Ravage

[ Voor 29% gewijzigd door privacybeleid op 05-07-2018 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05 13:35
nu op mijn nieuwe pc ook maar weer eens Arma III geinstalleerd (Steam version) met heli-pack.
Nog actieve spelers hier waarmee eens samen geknald kan worden?

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Ik speel sinds een dag of wat ook ARMA 3, aangezien een paar vrienden waar ik gewoonlijk 7 Days To Die mee speel dat laatst speelden. Zijn een aantal ARMA newbies, en een paar ervaren spelers. Internationale groep, dus de communicatie is in het Engels, en we gebruiken een Discord ipv de ingame chat. Als er mensen zijn die het wel willen spelen maar geen goede server meer hebben dan kan ik wel wat gegevens sturen wanneer ik thuis ben. De meeste van ons spelen voornamelijk 's avonds, een aantal gaan rustig tot na 1 uur 's nachts nog door. Huidige server heeft geen speciale DLC spul er op, we hebben wel wat mods draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewimp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 19:55
Ik speel wel eens op de servers van deze groep:
https://zeus-community.net/a3/

Een vaste aantal dagen in de week wordt er gespeeld met best een grote groep. Maken ook gebruik van teamspeak voor de organisatie en ze staan heel erg open voor nieuwe spelers. Apex DLC is sowieso een must, zonder de rest kom je wel weg. Meer info op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Ben sinds kort erg onder de indruk van Arma 3 en ben weer van plan om een (goeie) game pc te gaan bouwen.

Is dit voor deze game nog de moeite?
Of is het advies wachten op bv een upgrade van dit spel (sim)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
@ Plofke

Arma heeft gewoon iets unieks wat je nergens anders kan vinden, maar heeft ook zo zijn issues.

Qua hardware heeft arma het meeste profijt van een hoge kloksnelheid CPU.

onderstaande thread heeft een hoop tips:

https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1731305438

Ook bestaat er een performance binary gemaakt door Bohemia zelf (dwarden)

Over arma4 is nog bijzonder weinig bekend, voorlopig druppelt er nog steeds Arma3 DLC binnen.

Speel met een maat nog steeds met grote regelmatig LAN games, of met zn 2en op een dedicated bohemia server.

Online warlords, Rhino AT GM + AR2 laser guidance buddy...... je lacht je rot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Laatst online: 11-02 15:42
Plofke schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:40:
Ben sinds kort erg onder de indruk van Arma 3 en ben weer van plan om een (goeie) game pc te gaan bouwen.

Is dit voor deze game nog de moeite?
Of is het advies wachten op bv een upgrade van dit spel (sim)?
Ik heb onlangs mijn oude pc wat geüpgrade. Oa een GTX 560 vervangen met een GTX1660. Kan ArmA3 prima spelen nu op 1080p in ultra mode. Vooral veel coops met een maat. Heerlijk gamen!

Dus ja het is het waard. Met name Apex mod is erg mooi en er zijn vele leuke missies in de omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Laatst online: 11-02 15:42
Bedankt voor de tip, vanavond gelijk fijn tunen. Bij mij blijft ArmA3 momenteel hangen op 60fps, dus zal zeker hoger kunnen met wat aanpassingen.

En idd eens dat ArmA een unieke game is. Ik speel het sinds Operation Flashpoint uitkwam jaren geleden. Na jaren niet gespeeld sinds dit jaar weer verslaafd aan ArmA3 coop mode. Nog geen andere game tegen gekomen die het kan evenaren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binamin
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-10-2024
Zijn er nog mensen die dit spelen of op zoek zijn naar mensen om mee te spelen? Ik maak zelf uit van een semi serieuze unit die een paar keer per week (niet op vaste dagen) missies speelt.

Hier een linkje van een missie van afgelopen week van mijn unit.
YouTube: Arma 3 Gameplay - Op Red Rider - Zeus point of view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swabbie
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik kan 2nd NATO Reaction Unit enorm aanraden als iemand naar een serieuze 18+ milsim unit zoekt. Geen yes sir, no sir onzin en een fijne, Europa georiënteerde community. Er zitten een aantal actieve en ex-militairen in waardoor er een hoop te leren valt!

https://discord.gg/KZ2jNwD
https://clanlist.io/user/profile/2ndNRU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Die realistische servers moet je wel leuk vinden. Zo speelde ik een keer in die servers, je mag bijvoorbeeld geen sniper scope pakken en die gevechten zijn vaak op zeer lange afstanden waar je geen reet ziet. Volgens mij heeft 77th JSOC ook ex militairen en reservisten, bijvoorbeeld die heli piloot is ook echt een militaire piloot.

[ Voor 23% gewijzigd door New Yorker op 22-07-2020 18:20 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
En hoe speel je deze game zonder direct voor uncle sam te moeten werken? Ik wil gewoon een game inkomen en beginnen met missies te spelen met een groep soldaten. Tot nu toe is dat ontzettend moeilijk te vinden, heel veel RPG en andere onzin servers, waar moet ik op letten als ik gewoon een game tegen een AI leger wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Divak schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:23:
En hoe speel je deze game zonder direct voor uncle sam te moeten werken? Ik wil gewoon een game inkomen en beginnen met missies te spelen met een groep soldaten. Tot nu toe is dat ontzettend moeilijk te vinden, heel veel RPG en andere onzin servers, waar moet ik op letten als ik gewoon een game tegen een AI leger wil spelen?
bmr insurgency geeft veel vrijheid tegen AI. Als er geen mensen zijn pak ik gewoon bots mee. Er zijn verschillende bmr insurgency servers.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
Ik heb gisteren heel de avond gespeeld op de servers van "77th JSOC" zoals hierboven ook gemeld. Invade & Annex, geen gedoe met mods of andere toestanden. Erg zit goed tempo in, en ik heb twee keer in goede teams gezeten waar iedereen goed samenwerkte.

Ik had de game zelf alweer jaren niet aangeraakt dus miste nog heel veel gevoel met controles ('wat was deze knop ook alweer') en ik mis nog steeds heel veel functies. Maar ik het weer eens oppakken en verder spelen.

Dit is eigenlijk de perfecte setting/server om te game te spelen, dit heb ik in mijn honderen uren Operation Flashpoint, ArmaA, ArmA2 en ArmA3 nog nooit gevonden, in ieder geval niet zo toegankelijk.. waarschijnlijk nooit goed gezocht.

Vanavond eens zoeken naar vergelijkbare servers, maar dan in WW2 settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-05 18:45
New Yorker schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:19:
Die realistische servers moet je wel leuk vinden. Zo speelde ik een keer in die servers, je mag bijvoorbeeld geen sniper scope pakken en die gevechten zijn vaak op zeer lange afstanden waar je geen reet ziet. Volgens mij heeft 77th JSOC ook ex militairen en reservisten, bijvoorbeeld die heli piloot is ook echt een militaire piloot.
Yup, mijn favoriete game-mode !
Damn wat is dat genieten zeg, met 60 man coöp tegen de computer.
In deze spelmode komt Arma het beste tot zijn recht vind ik. Echt aan te raden om eens te checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binamin
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-10-2024
Divak schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:57:
Ik heb gisteren heel de avond gespeeld op de servers van "77th JSOC" zoals hierboven ook gemeld. Invade & Annex, geen gedoe met mods of andere toestanden. Erg zit goed tempo in, en ik heb twee keer in goede teams gezeten waar iedereen goed samenwerkte.

Ik had de game zelf alweer jaren niet aangeraakt dus miste nog heel veel gevoel met controles ('wat was deze knop ook alweer') en ik mis nog steeds heel veel functies. Maar ik het weer eens oppakken en verder spelen.

Dit is eigenlijk de perfecte setting/server om te game te spelen, dit heb ik in mijn honderen uren Operation Flashpoint, ArmaA, ArmA2 en ArmA3 nog nooit gevonden, in ieder geval niet zo toegankelijk.. waarschijnlijk nooit goed gezocht.

Vanavond eens zoeken naar vergelijkbare servers, maar dan in WW2 settings.
Dat is de server waar ik ook heel wat uren in heb doorgebracht, totdat ik m'n huidige unit tegenkwam. Toen nooit meer teruggekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 13:52

tazzman

a real boardmonkey

Met ons Falcon BMS groepje spelen we ook vaak ARMA 3 op onze eigen server. Gewoon lekker chill co-op (PVE) missies spelen. Meestal spelen we TRGM2 missies in Iraq of Afghanistan gebaseerde maps (Fallujah, Lithium, Takistan, etc.) We nemen het niet al te serieus, dus hebben we wel ongelimiteerde respawns aangezien het niet echt leuk is als iemand al na 10 minuten in een 3+ uur durende missie het loodje legt. Ook gewoon met de virtual arsenal d'r in zodat iedereen zijn eigen favoriete load-out kan nemen.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jqHVCZh8/20200810224046-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/c40p3w9d/20200810224137-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sDmt4xq7/20200810224138-1.jpg

Falcon BMS blijft onze 'hoofd sim' maar het is toch wel prachtig om een team genoot in een A-10 (A-164) naar een doelwit te praten. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:03
Ik heb Arma 3 vanilla net geinstalleerd op m'n nieuwe pc (Ryzen 5 3600 en RX 5700XT), maar het aantal FPS valt me toch wel tegen. Ja ik speel met alles bijna op het hoogst (1080p), maar als ik in een stad kom is het echt 30fps?

Er is vrij lage CPU en GPU use, maar ik lees op internet dat dat wel meer voorkomt.

Maar is het echt zo slecht geoptimaliseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
MailMan schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:11:
Maar is het echt zo slecht geoptimaliseerd?
Matige multithreading ja. Slechte optimalisatie? Weet niet, zou je moeten vergelijken met wat andere spellen die moderne oorlogvoering op dit niveau simuleren.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:03
haarbal schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:37:
[...]

Matige multithreading ja. Slechte optimalisatie? Weet niet, zou je moeten vergelijken met wat andere spellen die moderne oorlogvoering op dit niveau simuleren.
Als 75% van de cores niets aan het doen zijn en een spel/sim van 7 jaar oud niet soepel kan lopen op een nieuwe game pc, dan vind ik dat best slechte optimalisatie :P

Matige/geen Multithreading lijkt wel echt het probleem te zijn en blijkbaar is mijn performance normaal in vergelijking met andere systemen.

Kom pas net kijken bij ARMA maar gisteren al wel leuke co-ops gedaan met 2 anderen. Weet verder eigenlijk niet zo goed waar te beginnen met Multiplayer en mods/dlc om te proberen. Was wel wat verbaasd dat je een mod nodig hebt om over een muur te kunnen springen :o

[ Voor 18% gewijzigd door MailMan op 16-08-2020 16:00 ]

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste