Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:10

ghostman

dwarf

Vandaag heb ik eindelijk ARMA gekocht inclusief alle dlc's :)

Begin na zo'n 12 uur totaal spelen ook eindelijk te begrijpen hoe alles werkt etc en heb dus ook multiplayer gedaan, maar vond het opzich niet zo heel leuk. Wat voor'n servers zitten jullie altijd als ik vragen mag? Heb op 1 server gezeten (dat je geld moet verdienen en dan kun je wapens kopen om mensen weer te overvallen) maar dit duurt gigantisch lang voordat je geld genoeg hebt om wapen auto etc te kunnen kopen.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
Ircghost schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:10:
Een paar lui en ik waren roadblock duty aan het doen in A3 :P
Zag hem toevallig op reddit langskomen en herkende de namen al. Dat is vanuit Tangodown toch of niet?
ghostman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:25:Wat voor'n servers zitten jullie altijd als ik vragen mag? Heb op 1 server gezeten (dat je geld moet verdienen en dan kun je wapens kopen om mensen weer te overvallen) maar dit duurt gigantisch lang voordat je geld genoeg hebt om wapen auto etc te kunnen kopen.
Ikzelf speel in A3 alleen maar tactical battlefield (shameless plug natuurlijk), maar als je redelijk nieuw bent in Arma zijn de populairdere dingen vaak iets logischer. Die Life dingen heb ik helemaal niks mee (Wat jij speelde). Andere sandbox dingen zijn bv Wasteland (Missie) en Exile (Mod). Exile heb ik nog niet geprobeerd maar ziet er op zich best redelijk uit. King of the Hill is ook behoorlijk populair en vrij toegankelijk. Dat zijn dan met name de PVP dingen.

Qua coop is het écht compleet anders en is het vooral aan te raden om op zoek te gaan naar een groep met spelers. Hangt een beetje van je instelling af (en leeftijd is daar ook vaak aan verbonden) waar je op zoek naar moet gaan... Sommige mensen klooien gewoon wat rond (Casual), andere hebben verplichte trainingen en weer andere moet je alles super tacticool doen met perfecte radio discipline en chain of command (Milsim). Het is maar wat je fijn vindt. Grootste verschil is vaak tussen de tactical groepjes die dus wel zoveel mogelijk tactiek proberen te gebruiken, maar zonder het hele militaire gebeuren er bij en de milsim groepen die dat dus wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:08

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Adanteh schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:40:
[...]

Zag hem toevallig op reddit langskomen en herkende de namen al. Dat is vanuit Tangodown toch of niet?
Nee dit was vanuit LowTac, ik speel niet meer actief met Tangodown. LowTac is voortgekomen uit een paar leden van Tangodown :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Adanteh schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:40:
[...]

Ikzelf speel in A3 alleen maar tactical battlefield (shameless plug natuurlijk), maar als je redelijk nieuw bent in Arma zijn de populairdere dingen vaak iets logischer. Die Life dingen heb ik helemaal niks mee (Wat jij speelde). Andere sandbox dingen zijn bv Wasteland (Missie) en Exile (Mod). Exile heb ik nog niet geprobeerd maar ziet er op zich best redelijk uit. King of the Hill is ook behoorlijk populair en vrij toegankelijk. Dat zijn dan met name de PVP dingen.

Qua coop is het écht compleet anders en is het vooral aan te raden om op zoek te gaan naar een groep met spelers. Hangt een beetje van je instelling af (en leeftijd is daar ook vaak aan verbonden) waar je op zoek naar moet gaan... Sommige mensen klooien gewoon wat rond (Casual), andere hebben verplichte trainingen en weer andere moet je alles super tacticool doen met perfecte radio discipline en chain of command (Milsim). Het is maar wat je fijn vindt. Grootste verschil is vaak tussen de tactical groepjes die dus wel zoveel mogelijk tactiek proberen te gebruiken, maar zonder het hele militaire gebeuren er bij en de milsim groepen die dat dus wel doen.
Thanks :). Vandaag met een vriend (die veel ARMA speelt) vandaag 2 uur Wasteland gedaan (zit je in een squad, en zijn er missie's die je kunt doen op de map). Dit is toch wel echt anders dan die Life dingen. Lijkt me ook wel grappig om een keer iets serieuse te doen met missie's met meerdere mensen. Er is hier toevallig niet een Tweakers ARMA Teamspeak zoals in CSGO? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-05 08:04
ghostman schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:23:
[...]

Thanks :). Vandaag met een vriend (die veel ARMA speelt) vandaag 2 uur Wasteland gedaan (zit je in een squad, en zijn er missie's die je kunt doen op de map). Dit is toch wel echt anders dan die Life dingen. Lijkt me ook wel grappig om een keer iets serieuse te doen met missie's met meerdere mensen. Er is hier toevallig niet een Tweakers ARMA Teamspeak zoals in CSGO? :D
Terug naar CSGO jij. Iemand moet me kalmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:35

KipCurreh

Nightcrawler

ghostman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:25:
Vandaag heb ik eindelijk ARMA gekocht inclusief alle dlc's :)

Begin na zo'n 12 uur totaal spelen ook eindelijk te begrijpen hoe alles werkt etc en heb dus ook multiplayer gedaan, maar vond het opzich niet zo heel leuk. Wat voor'n servers zitten jullie altijd als ik vragen mag? Heb op 1 server gezeten (dat je geld moet verdienen en dan kun je wapens kopen om mensen weer te overvallen) maar dit duurt gigantisch lang voordat je geld genoeg hebt om wapen auto etc te kunnen kopen.
Ikzelf zit momenteel bij 77th JSOC (nog maar als recruit btw), een tactical milsim unit..

Ze hebben zelf 2 public invade & annex servers, en dan de private waar we trainings/operations etc op doen.. De publics hebben niet echt veel mods omwille van de toegankelijkheid zo groot mogelijk te houden, de private zit dan weer tjokvol (ik geloof dat de pack iets van een 14-15 GB is :) ) maar die wordt natuurlijk binnen de unit gehouden..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hier meestal invade & annex (coop)
Is redelijk casual te spelen, maar ook leuk als je een squad bij elkaar kunt krijgen met voip.
Of je moet willen vliegen, dan moet je goed en serieus zijn. Echt niet grappig als al je passagiers dood gaan door een domme fout of omdat je niet kunt vliegen.
En kunt dus een eigen loadout samenstellen (bepaalde wapens zijn wel beperkt tot bepaalde klassen)

King of the hill is ook wel leuk voor pvp, maar moet je dus geld verdienen. Daar heb ik meestal geen zin in.
Weet iemand nog een pvp mode waar dat niet hoeft? gewoon direct eigen loadout maken en gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Battle royale is ook wel best een leuke pvp mode, maar dan wordt iedereen zo goed als naakt gedropt en moet je wapen en gear vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dco2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
KipCurreh schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:16:
[...]

Ikzelf zit momenteel bij 77th JSOC (nog maar als recruit btw), een tactical milsim unit..

Ze hebben zelf 2 public invade & annex servers, en dan de private waar we trainings/operations etc op doen.. De publics hebben niet echt veel mods omwille van de toegankelijkheid zo groot mogelijk te houden, de private zit dan weer tjokvol (ik geloof dat de pack iets van een 14-15 GB is :) ) maar die wordt natuurlijk binnen de unit gehouden..
Die zijn echt goed. Was ook een recruit, maar helaas no time to play de laatste tijd. Ben wel best jaloers op hoe ze alles runnen. Wilde hetzelfde doen met een paar vrienden, maar daar zijn we snel vanaf gestapt als je bekijkt hoeveel tijd er in kruipt plus is moeilijk als je verschillende games op verschillende platformen speelt. Zeker dat laatste is bij ons een probleem.

Wat ik wel bijhou van mn tijd bij 77th is die Task Force Radio. Iedere keer als ik een missie gebruik ik dat. Het tilt het spel dichter bij de realiteit. :P

[ Voor 7% gewijzigd door dco2 op 23-11-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

KipCurreh schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:16:
[...]

Damn.. Wat voor'n mods moet je dan aan denken? Heb wel gezien dat je radio mods hebt, kleding mods, wapen mods, voertuig mods etc maar dat is toch geen 14-15GB? Of is het een hele map wat er gemaakt ik ofzo :P

Ik heb helaas niet zo heel veel vrije tijd dus echt serieus missie's uitvoeren, trainingen etc heb ik geen tijd voor, anders leekt het me best gaaf.
defusion schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:32:
Hier meestal invade & annex (coop)
Is redelijk casual te spelen, maar ook leuk als je een squad bij elkaar kunt krijgen met voip.
Of je moet willen vliegen, dan moet je goed en serieus zijn. Echt niet grappig als al je passagiers dood gaan door een domme fout of omdat je niet kunt vliegen.
En kunt dus een eigen loadout samenstellen (bepaalde wapens zijn wel beperkt tot bepaalde klassen)

King of the hill is ook wel leuk voor pvp, maar moet je dus geld verdienen. Daar heb ik meestal geen zin in.
Weet iemand nog een pvp mode waar dat niet hoeft? gewoon direct eigen loadout maken en gaan?
Vliegen gaat nog niet zo goed ben ik achter gekomen :+. Dit lijkt me ook wel leuk, maar wat is nu de bedoeling? Op internet lees ik dat je met een squad verschillende missie's kunt doen zoals in Wasteland of ga je met alle squads op één missie af?

King of the hill heb ik geprobeerd te joinen maar word elke keer gekicked omdat ik niet gewhitelist ben oid?
KipCurreh schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:11:
Battle royale is ook wel best een leuke pvp mode, maar dan wordt iedereen zo goed als naakt gedropt en moet je wapen en gear vinden...
Dit heb ik een uurtje gespeeld, maar vond het een beetje nutteloos. In de server waarin ik zat waren geen missie's niks. Je moet maar wapens en gear vinden en zorgen dat je niet neergeschoten werd en dat was het. Misschien dat ik op een verkeerde server zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Het is doorgaans 1 main mission en 1 side mission.
Het merendeel is gewoon een dorp/stad en omgeving clearen van vijanden. Soms moet je wat dingen opblazen als radio towers enzo.
Verder wat random dingen zoals AA spawns zodat je heli piloten niks kunnen tot het gecleared wordt.

En je krijgt steeds nieuwe missions zodra de main mission gedaan is. rinse and repeat. Vandaar ook best ok om casual te spelen.

En steeds verplaatsen per heli (spawn, side mission, main mission, nieuwe mission area zodra gecleared, etc), afstemmen met elkaar. Als piloot heb je het druk iig.

Ga anders even een youtube filmpje kijken met gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

ghostman schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:50:

Damn.. Wat voor'n mods moet je dan aan denken? Heb wel gezien dat je radio mods hebt, kleding mods, wapen mods, voertuig mods etc maar dat is toch geen 14-15GB? Of is het een hele map wat er gemaakt ik ofzo :P

Ik heb helaas niet zo heel veel vrije tijd dus echt serieus missie's uitvoeren, trainingen etc heb ik geen tijd voor, anders leekt het me best gaaf.
Nu heb ik er geen precies zicht op aangezien ik nog maar recruit ben, en dus enkel de modpack kan gebruiken... Je moet weten dat 77th JSOC deze modpack als 1 geheel aanbiedt via armasync, waar dus alles inzit..
Voor zover ik weet gebruiken we Shacktack HUD, Task force radio, ACE, JSRS, Blastcore Phoenix enz..
Verder zitten er een stuk of 10 extra maps in, waaronder Wake Island, Takistan, Panthera Island, Isla Duala en Australia..
En dan nog gewoon tonnen aan gear content, zowat alle US army die je maar kan denken... Ook wapens en voertuigen in vele verschillende versies.. en de USS Nimitz die we als uitvalsbasis gebruiken natuurlijk :)
Dit heb ik een uurtje gespeeld, maar vond het een beetje nutteloos. In de server waarin ik zat waren geen missie's niks. Je moet maar wapens en gear vinden en zorgen dat je niet neergeschoten werd en dat was het. Misschien dat ik op een verkeerde server zat?
Mwa niet echt, Battle Royale houdt vooral in dat je idd je gear zelf gaat moeten zoeken in een bepaalde regio (grote cirkel op map) terwijl je de andere spelers moet zien te killen.. Om de zoveel tijd verkleint de cirkel en dus de speelbare oppervlakte, tot er uiteindelijk nog 1 speler overblijft..
Beste is een server te kiezen via de site van BR zelf, http://battleroyalegames.com/servers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

KipCurreh schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:09:
[...]

Nu heb ik er geen precies zicht op aangezien ik nog maar recruit ben, en dus enkel de modpack kan gebruiken... Je moet weten dat 77th JSOC deze modpack als 1 geheel aanbiedt via armasync, waar dus alles inzit..
Voor zover ik weet gebruiken we Shacktack HUD, Task force radio, ACE, JSRS, Blastcore Phoenix enz..
Verder zitten er een stuk of 10 extra maps in, waaronder Wake Island, Takistan, Panthera Island, Isla Duala en Australia..
En dan nog gewoon tonnen aan gear content, zowat alle US army die je maar kan denken... Ook wapens en voertuigen in vele verschillende versies.. en de USS Nimitz die we als uitvalsbasis gebruiken natuurlijk :)
Was meer benieuwd hoe je aan de 14/15GB kwam (leek me nogal veel :P), maar als je echt zoveel aan mods hebt kan dat wel kloppen.

Waarschijnlijk kan ik met een vriend van mij dit weekend mee doen met een echte oefening waar een stuk of 60 mensen aan mee doen. Weet alleen niet of milsim of gewoon casual. Thanks voor de uitleg :)
[...]

Mwa niet echt, Battle Royale houdt vooral in dat je idd je gear zelf gaat moeten zoeken in een bepaalde regio (grote cirkel op map) terwijl je de andere spelers moet zien te killen.. Om de zoveel tijd verkleint de cirkel en dus de speelbare oppervlakte, tot er uiteindelijk nog 1 speler overblijft..
Beste is een server te kiezen via de site van BR zelf, http://battleroyalegames.com/servers/
Dan snapte ik hem dus niet helemaal :P. Ik dacht dat je gewoon moest zoeken en mensen moest neer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Speelt hier iemand Exile op de UPG Chernarus server? Gisteren begonnen, heb al een barn als kleine base. Enige is dat het surviven in je eentje best pittig is omdat de meeste wel samen/met meerdere spelen. Voordeel is bij doodgaan dat je je 'geld' wel houdt.

Heb nu paar uurtjes exile gedaan en ziet er gaaf uit. Hoop flashbacks van arma 2 dayz zeg maar:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-06 11:58
Die Arma 3 Exile mod ziet er wel geinig uit. Na 1200+ uren in Arma 2, wellicht weer tijd voor een vervanger. De kinderziektes zullen er ondertussen wel uit zijn.

Deze video van Frankie ziet er ook erg nice uit :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:02

NoFearCreations

3DPrint the world!

Frankie's videos zijn complete gescript. Hebben weinig met exile te maken, exile heeft standaard ook geen zombies.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
NoFearCreations schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:22:
Frankie's videos zijn complete gescript. Hebben weinig met exile te maken, exile heeft standaard ook geen zombies.
Natuurlijk maar de manier hoe deze gespeeld word ziet er erg netjes uit. Is er wel een exile met zombies? Vind zombies wel ff wat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Er zijn servers die de mod RyanZombies gebruiken. Alleen op het moment is er weinig Exile te spelen. De A3 update heeft Exile gesloopt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
NoFearCreations schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:04:
Er zijn servers die de mod RyanZombies gebruiken. Alleen op het moment is er weinig Exile te spelen. De A3 update heeft Exile gesloopt.
Hmmm precies. Maar zulke servers als bij Frankie zijn er dus eigenlijk niet? Ik vond persoonlijk Arma 2 epoch echt geweldig, het gedeelte PvP + zombies is gewoon een goede combo. Alleen 1 van de 2 is minder leuk imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die zijn er wel, gewoon een server zoeken die Ryanzombies er op heeft. Gross van de servers zijn PvP. Als je goed zoekt vind je er ook wel een met hoardes erop. Volgens mij heeft de CreditCardGaming server alle mods van die videos, want zijn ze daar ook in opgenomen. Maar het zal nog wel een paar dagen duren voordat Exile weer speelbaar is, A3 update heeft meer dan 450 exile files gesloopt. Update zelf zit ook nog vol met bugs, echt een ramp wat ze bij BI hebben uitgebracht.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Know that feel. TacBF medic system is al een paar updates half kapot en uiteindelijk toch wat workarounds gevonden.... 1.54 uit en weer werkt de helft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afgelopen avond begonnen met Exile, en ik merk toch geen problemen. Is het inmiddels gefixt dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan zal je nog op een oude versie zitten, Exile update is vanmiddag uitgekomen.

-Edit-

Komt morgen middag uit.

[ Voor 18% gewijzigd door NoFearCreations op 09-12-2015 20:23 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ja afgelopen nacht is onze server gepatched. Sommige dingen weg, sommige dingen extra.

Voteday / votenight vind ik wel fijn oid. Maar de prijzen gaat nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat ik nog veel erger vind, is healtloss als je in een voertuig ergens tegenaan rijdt. Reed in een hummer een hekje omver, -20% health.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
NoFearCreations schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:40:
Wat ik nog veel erger vind, is healtloss als je in een voertuig ergens tegenaan rijdt. Reed in een hummer een hekje omver, -20% health.
Ye das wel minder. Volle snelheid met quad tegen hekje = dood. Zo'n hekje moet je met max 10kmph rammen anders ben je de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 11:45
Vanwege steam sales dit spel vorige week maar gekocht. Het is nog erg wennen!
Heb een paar campaign missies gedaan (best moeilijk) en ben online gegaan op een Ahoy server waar annex wordt gespeeld.
Maar ik heb niet het idee dat het daar heel gecoordineerd gaat. Iedereen stuift maar gewoon op het target gebied af en zoekt de vijanden.
Daardoor is het voor mij nog moeilijk te weten wie ik wel en niet kan schieten (kan friendly en enemy nog niet goed onderscheiden), dus als ik op de map check of het een friendly is ben ik eigenlijk al te laat als het toch een enemy was.
Op TS zitten ze allemaal in 1 channel dus echt een squad channel is er niet (of ik zie het niet).

Waar en wat spelen jullie Nederlanders zoal? Ik wil graag eens samen spelen om te leren en uiteraard om wat tactieser te werk te gaan.

O.a. as zaterdag overdag heb ik ruim de tijd.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
PuckStar schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:25:
Heb een paar campaign missies gedaan (best moeilijk) en ben online gegaan op een Ahoy server waar annex wordt gespeeld.
Maar ik heb niet het idee dat het daar heel gecoordineerd gaat. Iedereen stuift maar gewoon op het target gebied af en zoekt de vijanden.
Daardoor is het voor mij nog moeilijk te weten wie ik wel en niet kan schieten (kan friendly en enemy nog niet goed onderscheiden), dus als ik op de map check of het een friendly is ben ik eigenlijk al te laat als het toch een enemy was.
Op TS zitten ze allemaal in 1 channel dus echt een squad channel is er niet (of ik zie het niet).

Waar en wat spelen jullie Nederlanders zoal? Ik wil graag eens samen spelen om te leren en uiteraard om wat tactieser te werk te gaan.

Het helpt als je een squad(? Ben het woord vergeten) kiest. Meestal blijven die bij elkaar en wordt er gepraat. Het is een mooie server om te beginnen. Heb er al heel veel mooie momenten beleefd en sessie's van een paar uur met complete vreemden. Het geeft teamplay toch wel een nieuwe betekenis. :p

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 11:45
SleepyPanda schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:30:
[...]

Het helpt als je een squad(? Ben het woord vergeten) kiest. Meestal blijven die bij elkaar en wordt er gepraat. Het is een mooie server om te beginnen. Heb er al heel veel mooie momenten beleefd en sessie's van een paar uur met complete vreemden. Het geeft teamplay toch wel een nieuwe betekenis. :p
Hmm dan zat ik zeker telkens toevallig in een stille squad.Heb namelijk elke keer wel een squad gejoined.

Maareh waar/wanneer spelen jullie Nederlanders?! :)

[My Home Automations]

• rolandos582
PuckStar schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:27:
[...]

Hmm dan zat ik zeker telkens toevallig in een stille squad.Heb namelijk elke keer wel een squad gejoined.

Maareh waar/wanneer spelen jullie Nederlanders?! :)
Exile is waar veel gespeeld word. Zijn een aantal Nederlandse server, speel zelf op https://inthegame.nl/de-gameservers/
http://www.gametracker.com/server_info/213.163.69.57:2312/b/
Toch weel lekker actief overdag etc. :)

[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 31-12-2015 19:31 ]

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:47

www.unitedoperations.net

ARMA zoals het bedoeld is

• rolandos582
Dat is gewoon TakiLife ? Politie, medics, Nato, ook met ranks etc. Vind het maar niks dat je als missie commander mensen kunt gaan neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Als je Invade & Annex graag speelt, kan ik je de 77th JSOC EU1 & 2 server aanraden... Hier proberen we de klemtoon te leggen op squad-based teamplay, met iemand die als HQ speelt etc...
Dit loopt meestal vrij goed, al heb je altijd idioten natuurlijk..

In het begin moet je een beetje zoeken, maar eens je in een goede squad met squadleader zit, heb je een enorm leuke spelervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532949

Hallo mede Arma spelers,

ik vroeg me af of er hier wat mensen zijn die wat verstand hebben van mods maken, en dan met name MP scenarios op zetten. Ik heb hier zelf namelijk erg weinig ervaring mee en weet niet zo goede welke tools ik kan en moet gebruiken. Als er iemand zou zijn die me hierin wat wegwijs zou willen maken zou ik dat opprijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Anoniem: 532949 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:30:
Hallo mede Arma spelers,

ik vroeg me af of er hier wat mensen zijn die wat verstand hebben van mods maken, en dan met name MP scenarios op zetten. Ik heb hier zelf namelijk erg weinig ervaring mee en weet niet zo goede welke tools ik kan en moet gebruiken. Als er iemand zou zijn die me hierin wat wegwijs zou willen maken zou ik dat opprijs stellen :)
Bedoel je MP missies maken ? Want onder 'mods maken' versta ik andere dingen zoals modelling etc...

Als je missies bedoelt, in onze unit worden Zeus (officiële DLC) en MCC (armaholic) veel gebruikt voor campaign/custom missions aan te maken en te hosten...
En ik denk dat er heel binnenkort wel een ferme update zit aan te komen die de standaard editor ook danig gaat veranderen (3D editor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532949

KipCurreh schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:08:
[...]

Bedoel je MP missies maken ? Want onder 'mods maken' versta ik andere dingen zoals modelling etc...

Als je missies bedoelt, in onze unit worden Zeus (officiële DLC) en MCC (armaholic) veel gebruikt voor campaign/custom missions aan te maken en te hosten...
En ik denk dat er heel binnenkort wel een ferme update zit aan te komen die de standaard editor ook danig gaat veranderen (3D editor)
Ja een multiplayer missie maken :D, en op een dedicated server hosten. Dit laaste is geen probleem , maar het eerste wel. Ik heb niet genoeg ervaring met scripten, en ook weet ik niet hoe je .pbo bestanden kuan maken ..
Als er iemand is met wat ervaring hierin hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Afgelopen week aangeschaft en een avondje genoten van de single player campaign. Mooi gemaakt en het bracht me helemaal terug in het gevoel van de eerste Operation Flashpoint campaigns :)

Nu heb ik alleen het probleem dat mijn voortgang in de campaign helemaal is verdwenen, ik heb al een keer geprobeerd om de campaign opnieuw te spelen maar na elke reboot is de voortgang gewoon weg. Iemand een idee? (game draait trouwens op Win10)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 30-01-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 11:07
Anoniem: 93248 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:41:
Afgelopen week aangeschaft en een avondje genoten van de single player campaign. Mooi gemaakt en het bracht me helemaal terug in het gevoel van de eerste Operation Flashpoint campaigns :)

Nu heb ik alleen het probleem dat mijn voortgang in de campaign helemaal is verdwenen, ik heb al een keer geprobeerd om de campaign opnieuw te spelen maar na elke reboot is de voortgang gewoon weg. Iemand een idee? (game draait trouwens op Win10)
Dat is een vreemd probleem. Wat je wel kunt doen als houtje touwtje oplossing is met een cheatcode alle missies unlocken. Dan kun je gewoon reverten vanaf het punt waar je gebleven bent.

Left Ctrl + Left Shift +Del moet natuurlijk '-' zijn op t numpad en dan 'campaign' intypen. Krijg je meteen alle missies beschikbaar. Werkte ook al in Operation Flashpoint. :Y)

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Anoniem: 93248 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:41:

niet per ongeluk een account voor online en offline gemaakt?

dit heb ik per ongeluk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudolf schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:55:
[...]

niet per ongeluk een account voor online en offline gemaakt?

dit heb ik per ongeluk gedaan.
Zojuist iets gevonden wat waarschijnlijk werkt, vergt wel het gebruik van een cheat.
Geprobeerd om in de settings van de launcher mijn profiel naam 'aan' te zetten, daarna via de cheat L-SHIFT+L-CTRL+NUM-MIN>'endmission' de campaign 'doorgespoeld' naar mijn vorige eindpunt.
Daarna de pc opnieuw gestart en bij terugkomst blijkt hij mijn save te hebben onthouden! Ik hoop dat dit een permanente oplossing is maar anders kan ik altijd nog redelijk eenvoudig op mijn oude punt komen met behulp van de cheat.

Mocht iemand alsnog andere gedachtes hebben dan hoor ik het natuurlijk graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Zit er over na te denken om deze game ook aan te schaffen, staat nu bij de weekend deals voor 50% korting in de Steam store.
Wat ik me echter een beetje afvraag is het vele geklaag in het (recente) verleden over de performance en frame drops in deze game. Is dat anno 2016 inmiddels opgelost of spelen deze problemen vandaag de dag nog steeds?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:11
The_Scratcher schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:41:
Zit er over na te denken om deze game ook aan te schaffen, staat nu bij de weekend deals voor 50% korting in de Steam store.
Wat ik me echter een beetje afvraag is het vele geklaag in het (recente) verleden over de performance en frame drops in deze game. Is dat anno 2016 inmiddels opgelost of spelen deze problemen vandaag de dag nog steeds?
Mijn ervaring is dat het nog steeds zo is. Ondanks dat gewoon aanschaffen want het is een topgame die zijn geld zeker waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

De engine is en blijft bagger zolang hij maar gebruikt maakt van 1 core van je CPU, en je GPU helemaat niet. Maar de gameplay van verschillende mods is zo goed, dat je er geen "last" van hebt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Ok, heb hem inmiddels aangeschaft + de Marksmen dlc. Best pittig als newbie om alles onder de knie te krijgen, komt nogal wat op je af haha. Heb wel destijds de originele Operation Flashpoint aangeschaft met alle add ons. Wat een ontzettend gave was dat!

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ben wel benieuwd naar die apex update en of co-op campaign een beetje werkt.
Even kijken of ik de verleiding kan weerstaan nu alvast te bestellen met 20% korting op steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Arma 3 exile namalsk is food fun. Zeker een aanrader! Was sowieso al groot fan van de namalsk map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 687353

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TIBQJGRh1Zo]

Ik wil gewoon laten zien wat voor een dikke noob dat ik ben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Anoniem: 687353 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:37:
[video]

Ik wil gewoon laten zien wat voor een dikke noob dat ik ben. :D
Een advies gelijk al, laat gewoon sneller je gameplay zien. Video duurt maar 3:02 en daarvan begint de gameplay pas op 1:00. Niemand zit daarop te wachten. Voor de rest prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Wilde Exile eens een nieuwe poging gaan geven en het gaan spelen.
Arma 3 opnieuw geïnstalleerd. Wat blijkt? Ik kan het met geen mogelijkheid meer opstarten/spelen.
De Launcher start wel... de game (arma3.exe) is zichtbaar in task manager maar na het laden van het splash screen gebeurt er niets meer.

Bij het killen van arma3.exe via taskmgr krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/m58AN4fCbg5qZdtx9sxUIeaw/full.jpg

Iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Heb al wat gegoogled maar so far nog geen goede oplossing kunnen vinden. Het lijkt een erg veelvoorkomend probleem te zijn... vooral bij AMD gebruikers.
https://forums.bistudio.c...eady-unable-to-init-dxgi/
https://www.reddit.com/r/...zuhz/unable_to_init_dxgi/
- Ik heb inmiddels de Crimson drivers geupdate naar de allerlaatste versie...maakt helaas ook geen verschil.
- Ik heb de DXSETUP.exe in de Arma 3 folder uitgevoerd als Administrator. Hij lijkt wel één en ander te installeren maar hierna (en na een reboot) werkt het ook nog steeds niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 30-05-2016 21:12 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Da_maniaC schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:10:
Arma 3 opnieuw geïnstalleerd. Wat blijkt? Ik kan het met geen mogelijkheid meer opstarten/spelen.
De Launcher start wel... de game (arma3.exe) is zichtbaar in task manager maar na het laden van het splash screen gebeurt er niets meer.

[afbeelding]

Heb al wat gegoogled maar so far nog geen goede oplossing kunnen vinden. Het lijkt een erg veelvoorkomend probleem te zijn... vooral bij AMD gebruikers.
- Ik heb inmiddels de Crimson drivers geupdate naar de allerlaatste versie...maakt helaas ook geen verschil.
- Ik heb de DXSETUP.exe in de Arma 3 folder uitgevoerd als Administrator. Hij lijkt wel één en ander te installeren maar hierna (en na een reboot) werkt het ook nog steeds niet.
Slechte timing, de nieuwe arma 3 1.6 en exile 0.9.6.1 geven een hoop problemen. Heb je die gedownload of heb je nog de oude versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 687353

Ik heb een vraagske jongens.
Heeft er iemand het klaar gekregen om Arma 3 via eendere welke Arma3 launcher beeld te krijgen op OBS Studio?
Als ik gewoon Arma 3 opstart, krijgt ik wel beeld op OBS Studio.
Met normale OBS was het maar anti-cheat aanvinken.
Ik heb ook beeldcapture geprobeerd, maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

rolandos582 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Slechte timing, de nieuwe arma 3 1.6 en exile 0.9.6.1 geven een hoop problemen. Heb je die gedownload of heb je nog de oude versies?
Los van de timing... anderen spelen momenteel ook Arma 3 (Steam versie) en Exile (ongeacht welke huidige versie momenteel wordt gebruikt) en daar werkt het wel. Bij mij wil Arma 3 niet opstarten zo lijkt...
Da_maniaC schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:10:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/m58AN4fCbg5qZdtx9sxUIeaw/full.jpg

Iemand een idee?

[ Voor 55% gewijzigd door Da_maniaC op 31-05-2016 16:20 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Onlangs deze game aangeschaft toen ik op zoek was naar een leuke oorlog game. Wat een game, ik heb lang niet zo veel plezier gehad met een singleplayer. Gisteren multiplayer geprobeerd (KotH) wat leuk is, maar wat ik wel jammer vind is de performance. Ik speel de game op een i5 4590 & GTX970 en de fps daalt enorm in steden (20-30 fps) en het stottert al als ik inzoom. Verschillende optimalisatie guides gevolgd maar tot nu toe niet veel betere fps. Heeft iemand hier nog tips/een echt goede guide?

En verder nog tips qua gamemodes/servers voor een Arma noob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

isimba schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:21:
Onlangs deze game aangeschaft toen ik op zoek was naar een leuke oorlog game. Wat een game, ik heb lang niet zo veel plezier gehad met een singleplayer. Gisteren multiplayer geprobeerd (KotH) wat leuk is, maar wat ik wel jammer vind is de performance. Ik speel de game op een i5 4590 & GTX970 en de fps daalt enorm in steden (20-30 fps) en het stottert al als ik inzoom. Verschillende optimalisatie guides gevolgd maar tot nu toe niet veel betere fps. Heeft iemand hier nog tips/een echt goede guide?

En verder nog tips qua gamemodes/servers voor een Arma noob?
Invade & Annex als je meer voor een tactical ervaring bent.. Ik kan je de Ahoyworld en 77th JSOC servers aanraden in dat geval..

Verder moet je begrijpen dat Arma III een geweldige game is, maar oh zo slecht geoptimaliseerd..

In onze unit gebruiken we een enorme modpack voor onze missions, en als het een beetje hectisch wordt op momenten kan het naar het einde toe zelfs onder de 10 fps droppen (onspeelbaar).. 20-30 fps is dan al zeer mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
KipCurreh schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:52:
[...]

Invade & Annex als je meer voor een tactical ervaring bent.. Ik kan je de Ahoyworld en 77th JSOC servers aanraden in dat geval..

Verder moet je begrijpen dat Arma III een geweldige game is, maar oh zo slecht geoptimaliseerd..

In onze unit gebruiken we een enorme modpack voor onze missions, en als het een beetje hectisch wordt op momenten kan het naar het einde toe zelfs onder de 10 fps droppen (onspeelbaar).. 20-30 fps is dan al zeer mooi ;)
Thanks, ik zal die servers eens opzoeken :).

Echt jammer van de optimalisatie, gelukkig maakt de gameplay een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
77th JSOC moet je inderdaad eens proberen! Super toffe ervaring

Ik krijg ongeveer dezelfde foutmelding als Da_maniaC bij een Epoch server, terwijl ik wel op een andere Epoch server kan spelen?
Maar dus niet op die server waar mijn basis staat. Na de laatste patch duurt het ook zeker 10minuten voordat het spel eindelijk is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Deze game is heel erg CPU based. Hij draait op 1 core, en dan is een hoge CPU core noodzakelijk. Zelf draai ik 1440p op ultra en zo'n 40fps. Moet hem nog ff tweaken maar ik wou de hoge view distance :D

Een echte aanrader atm is KoTH 1944 met http://steamcommunity.com...filedetails/?id=660460283

Echt enorm fun, arma 3 met een WW2 mod. Enorm populair atm op a3launcher.
Enkele servers :
81.19.208.112:2302
149.202.31.23:2302
81.19.208.101:2402
149.202.31.22:2302
91.121.93.11:2402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:40
Ik ga meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Dit is dus wat Arma nou zo mooi maakt.
Denk je alle leuke mods wel gespeeld te hebben, kom je wéér een geweldige mod tegen.
@Rolandos582 ty for sharing
Ik ga Iron Front meteen downloaden.

Ik kan geen genoeg krijgen van Arma 3. Zoveel toffe mod's :)

Arma 3 Apex is trouwens te downloaden.

With the brand new 100 km² South Pacific island Tanoa, a co-op campaign, and new vehicles, weapons, and characters at the heart of Arma 3 Apex, this upcoming expansion for Arma 3 aims to dig into the theme of near-future combat, expand the main game's line-up of more familiar / modern-day armaments, and introduce new vehicle classes, such as VTOL aircraft and Light Strike Vehicles.

[ Voor 46% gewijzigd door GluonC op 08-06-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Zou er ergens al eens lijst te vinden zijn met alle armament/ordnance die gebruikt gaat worden voor de 'near future warfare' ?
Ik ben erg benieuwd in hoeverre hier wapens uit Arma 2 en Overwatch uit terug te vinden zouden zijn...
Dat zou de integratie van wat andere gamemodes een stuk interessanter maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 23:13
Uit deze thread komt het volgende lijstje:
  • AKS-74U 5.45 mm Assault Rifle
  • AKM 7.62 mm Assault Rifle
  • AK-12 7.62 mm Assault Rifle
  • RPG-7 Launcher
  • PM 9 mm Pistol
  • SPAR-16/S/17 Assault Rifles
  • CAR-95 5.8 mm Assault Rifle
  • CAR-95-1 5.8 mm Light Support Weapon
  • LIM-85 5.56 mm Light Machine Gun
  • Type 115 6.5 mm / .50 cal Assault Rifle
  • Protector 9 mm Sub-Machine Gun
  • CMR-76 6.5 mm Designated Marksman Rifle
  • ERCO Optics
Ben heel erg benieuwd..

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Top! Nu nog wat M-, HK- en SCAR- rifles en het lijstje is al zeer ver compleet (al lijken er weinig sniper rifles in het lijstje te zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:11
Zag vandaag ineens de nieuwe Tanoa DLC. Kriebelt toch wel om die aan te schaffen. Hoe zijn jullie eerste ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:30

HugoBoss1985

Xenotech

R0y. schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:30:
Zag vandaag ineens de nieuwe Tanoa DLC. Kriebelt toch wel om die aan te schaffen. Hoe zijn jullie eerste ervaringen?
En weet iemand of dx12 toegevoegd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hangt er van af hoeveel je Arma speelt. Tanoa ziet er wel prima uit, maar zijn ook redelijk wat minpunten over te noemen (Met name dat het midden van het eiland alleen maar oerwoud is en dat heb je na 5 minuten wel gezien). Qua content houdt het totaal niet over en lijkt het mij vooral redelijk gefocussed op civie spul om de Life playerbase blij te maken. Uiteindelijk zijn de reacties nogal gemixt. Speel je vooral Wasteland en dat soort sandbox modes, dan zou ik het wel halen. Prima terrain voor het en de content is ook wel oké. Speel je voornamelijk coop scenarios dan zit er eigenlijk weinig in dat je echt wil hebben.
HugoBoss1985 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:45:
En weet iemand of dx12 toegevoegd is?
Niet toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Laatst online: 02-06 11:40

John Doos

ClaudZaque

Er zitten een serie nieuwe wapens in waaronder AK series. En een geweldig zieke Combi rifle met 2 barrels. 30rnd. 6.5caseless door de bovenste loop en 10rnd. 50call door de onderste :D

Tevens kun je via Steam, rechtermuisknop op arma 3, proporties , en de sneakpeek van Apex inladen. (8.1gb)

Even al je mods uitschakelen, normaal opstarten en via het training menu in virtual reality met alle nieuwe guns knallen en voertuigen rijden/vliegen.

Er zit ook een intens ziek gunship in wat nog het meeste op een evolutie van de osprey lijkt met explosieve gattling Gun, 120mm tank kanon en 40mm grenade launcher in de boeg. En een vtol achtige hind welke zeer overpowered is ^^

Ps. Als je het nog niet merktte, ik ben hyped :+

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 10:31
Iemand bekend met de video's van FrankieonPCin1080p op youtube? Zelf met heel veel plezier naar deze aflevering gekeken: YouTube: THE MINIGUN! - Arma 3: DayZ - Ep.4, en nu in de summer sale Arma ook gekocht.

Iemand die met ook zoiets wil proberen? Als ik alleen speel is het nogal veel nieuwe info die op me afkomt, dus zou graag met iemand op pad gaan die een beetje bekend is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jammer dat de afleveringen van het begin tot het eind gescript zijn op de servers van CreditCardGaming. Meestal ook met mods die op een normale multiplayer server niet eens kunnen draaien.

Zijn A2;Epoch video zijn wel erg leuk om te kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 715621

Kent iemand nog leuke mods voor Arma 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michavb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:01
Anoniem: 715621 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:51:
Kent iemand nog leuke mods voor Arma 3?
Ik zou zeggen, kijk eens rond op http://www.armaholic.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Wie weet hoe laat de Apex DLC vandaag uitkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Anoniem: 170423 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:05:
Wie weet hoe laat de Apex DLC vandaag uitkomt?
19:00 CET heb ik gehoord, also : http://www.eutw.net/lates...launch-stats-mission-tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hij download bij mij nu, ik vermoed dus de apex download van 19:00.
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/91d43b5059778f6d406c09fda7f2ba4d.jpg

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/4e51ebee0e5049cf2db4f373a970cea2.jpg

https://dev.arma3.com/post/spotrep-00058

[ Voor 30% gewijzigd door rolandos582 op 11-07-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-05 20:19
Vanavond even bezig geweest met Apex, ziet er mooi uit :Y
Single player is wel karig, tis goed te merken dat het mp gericht is.

En, verrassing, verrassing, het is een fps killer :')
Heb je eindelijk alles zover gekregen dat je netjes tussen de 50 en 60 fps zit...
Na de update weer tussen de 30 en 40.

Nou ja, het is erger geweest :+

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 21:08
Spelen er ook mensen Escape Tanoa / Escape Chernarus?:) ben wel benieuwd wie er zin heeft in die game- mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:47

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arma 3 ooit eens tijdens Steam Sale gekocht maar nooit iets mee gedaan. Eergister geinstalleerd, maar wat een heerlijke game zeg!

Eerst maar de single player campaign afmaken voordat ik me aan multi player ga wagen. (alhoewel ik dankzij Operation Flashpoint en DayZ niet helemaal onbekend ben met de format)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik ben naar iemand opzoek die coop dynamic missies (ai) wil spelen met een handvol mods, custom weapons, kleding, maps, enzo... en redelijk serieus te werk gaan met het clearen van objectives. PB me even mocht je interesse hebben.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:25

Christiano007

Ich bin der champion

Is Arma3 nog wel de moeite waard om te kopen of wordt het niet zo veel meer gespeeld? (geen flauw idee dus)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Christiano007 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:05:
Is Arma3 nog wel de moeite waard om te kopen of wordt het niet zo veel meer gespeeld? (geen flauw idee dus)
Met 0.5 seconden google werk was dit mijn resultaat: http://steamcharts.com/app/107410

36.000 spelers in de afgelopen 24 uur.

Wat super toevallig, precies gelijk is aan de hoeveelheid fallout 4 spelers (gewoon omdat het kan :p http://steamcharts.com/cmp/107410,377160)

Er wordt nog veel gespeeld. De beste speelervaring die je kan krijgen is als jij je aanmeld bij één van de honderden Arma 3 clans die geregeld custom scenarios spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nu met die nieuwe dlc zal dit ook wel wat hoger liggen dan gemiddeld.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:44:
Nu met die nieuwe dlc zal dit ook wel wat hoger liggen dan gemiddeld.
Als je kijkt op die eerste link dan zie je dat het opzich nog wel los lijkt te lopen. Vrij grote constante fluctuatie.

• rolandos582
Ircghost schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:18:
[...]
Er wordt nog veel gespeeld. De beste speelervaring die je kan krijgen is als jij je aanmeld bij één van de honderden Arma 3 clans die geregeld custom scenarios spelen.
Muahh, exile word veel gespeeld samen met KotH. exile tanoa is atm populair door nieuwe DLC en erg leuk. KotH is meer gewoon schieten en rennnen. exile is bouwen/schieten/missies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 804529

Beste gamers,

Kan iemand mij vertellen of arma3 ook uit komt op de Xbox of ps!?

Hoor graag jullie reactie!

Mvg fastbullet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Anoniem: 804529 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 15:12:
Beste gamers,

Kan iemand mij vertellen of arma3 ook uit komt op de Xbox of ps!?

Hoor graag jullie reactie!

Mvg fastbullet
Ik volg het gaming nieuws dagelijks en ik heb hier niks over gehoord.

Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-05 09:02
Goedemiddag,

Ik probeer op Arma 3 multiplayer te komen maar dat lukt mijn niet echt. Ik wil graag dus online spelen, maar als ik naar de server lijst ga en op een server klik krijg ik telkens een pop-up met dat ik bestanden nodig heb met PDO en andere dingen waar ik niks van snap en daarna word ik gekickt.

Ik heb gelezen dat A3launcher een oplossing is. Ik heb alle mods gedownload en krijg nog steeds hetzelfde bericht op mijn scherm. Ik weet dus niet meer wat ik moet doen.

In het begin als ik opstart krijg ik deze 2 pop-ups al ook zonder mods:

A3_Baseconfig_F
A3_Map_Altis_Scenes_F

Als iemand er verstand van heeft dan hoor ik het graag!

[ Voor 9% gewijzigd door Christiaan99jl op 14-08-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 23-04 22:49
Klinkt als corrupte of missende data files in je Arma 3 map, laat steam je bestanden eens controleren.

in steam library
rechter muis knop op Arma3.
- Properties
- Local Files

Klik op verify integrity of game cache..

even geduld duurt een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 804529

Anoniem: 170423 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

Ik volg het gaming nieuws dagelijks en ik heb hier niks over gehoord.

Nee dus.
Zonde want ik denk zelf dat ze op dat gebiedt echt nog veel gamers blij zullen maken!
Dis ik denk zelf om een computer aan te schaven, want mijn laptop trek het niet😁.

Is het niet te downloaden via de Xbox en dan te spelen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Kw4kje schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:48:
Klinkt als corrupte of missende data files in je Arma 3 map, laat steam je bestanden eens controleren.

in steam library
rechter muis knop op Arma3.
- Properties
- Local Files

Klik op verify integrity of game cache..

even geduld duurt een paar minuten.
Nee even gekeken en is 100% goed. Voor de duidelijkheid staat er dus dit

Addon A3_Baseconfig_F requires addon A3_Map_Altis_Scenes_F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Christiaan99jl schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Nee even gekeken en is 100% goed. Voor de duidelijkheid staat er dus dit

Addon A3_Baseconfig_F requires addon A3_Map_Altis_Scenes_F
Steam\steamapps\common\Arma 3\Addons

hier horen de volgende bestanden in te staan:

map_altis_scenes_f.pbo
map_altis_scenes_f.pbo.a3.bisign

Mocht deze er wel in staan, misschien helpt het om ze er eens opnieuw in te zetten. ge-upload klik

als ik bestand map_altis_scenes_f.pbo namelijk weggooi, krijg ik dezelfde melding:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zmJSzSu.png

[ Voor 13% gewijzigd door Kw4kje op 14-08-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Net level 26 aangetikt in KOTH (Volgens mij niet al te lang geleden gewiped, was 34). Wel vervelend dat de experience en je geld over alle KOTH servers gedeeld is, maar de wapen unlocks per server kunnen verschilllen. Nu heb ik voor $20k de AK-12 gekocht op een Duitse KOTH server maar die kan ik niet gebruiken op de Hostile Takeover servers. Daar moet ik level 31 zijn. Nu ook maar een SPAR16 gekocht om eens te kijken.

KOTH op Tanoa vind ik veel leuker dan op Altis. Je hebt veel meer beschutting en mensen zien je niet van 10 km aan komen vliegen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ircghost schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:18:
[...]

Met 0.5 seconden google werk was dit mijn resultaat: http://steamcharts.com/app/107410

36.000 spelers in de afgelopen 24 uur.

Wat super toevallig, precies gelijk is aan de hoeveelheid fallout 4 spelers (gewoon omdat het kan :p http://steamcharts.com/cmp/107410,377160)

Heb je de nieuwste DLC echt nodig om leuk te gamen of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Christiano007 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Heb je de nieuwste DLC echt nodig om leuk te gamen of valt het wel mee?
De nieuwe DLC is echt geweldig en is ook bijzonder populair. Maar het ligt ook aan de groep met wie je speelt. Er zijn tientallen custom maps in de omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Kw4kje schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 23:29:
[...]

Steam\steamapps\common\Arma 3\Addons

hier horen de volgende bestanden in te staan:

map_altis_scenes_f.pbo
map_altis_scenes_f.pbo.a3.bisign

Mocht deze er wel in staan, misschien helpt het om ze er eens opnieuw in te zetten. ge-upload klik

als ik bestand map_altis_scenes_f.pbo namelijk weggooi, krijg ik dezelfde melding:

[afbeelding]
Klopt ik had dezelfde melding. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik dit:

Addon anim_helvantis_v2 requires addon Chernarus

Ik snap niet waarom ze dit zo moeilijk moeten maken

[ Voor 3% gewijzigd door Christiaan99jl op 15-08-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Christiaan99jl schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:41:
[...]

Klopt ik had dezelfde melding. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik dit:

Addon anim_helvantis_v2 requires addon Chernarus

Ik snap niet waarom ze dit zo moeilijk moeten maken
Is ook niet zo heel moeilijk, vraag me nu af wat je precies doet dan.

Misschien is het beter om eerst eens van die mods af te blijven en kijken of je op een 'normale' server wel kan joinen?

(vraag me ook namelijk af of je die mods wel goed installeert, is een kwestie van subscriben via steamwork shops en aanzetten. Zit ook veel zooi tussen, je moet wel precies weten welke nodig is voor de server)

Je hebt zeker weten geen mods geïnstalleerd, draaien?

Dit is dus leeg:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/mkdu0g.png

Je moet dan wel servers pakken die geen mods vereisen, neem bijv King of The Hill of een Wasteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou heb puur de basisgame gekocht om te kijken of online leuk is, maar wat is dit anders zeg vergeleken met BF of CoD :D

Welke modus is nou echt het leukste om te spelen online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
Christiano007 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:19:
Nou heb puur de basisgame gekocht om te kijken of online leuk is, maar wat is dit anders zeg vergeleken met BF of CoD :D

Invade & Annex is heel tof om het spel echt goed te leren kennen. Team up en vraag of ze het niet erg vinden om een redelijk nieuwe speler te 'begeleiden'. De meesten zullen je graag helpen, vooral de ervaren squad leaders.

• Christiaan99jl
Kw4kje schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:50:
[...]

Is ook niet zo heel moeilijk, vraag me nu af wat je precies doet dan.

Misschien is het beter om eerst eens van die mods af te blijven en kijken of je op een 'normale' server wel kan joinen?

(vraag me ook namelijk af of je die mods wel goed installeert, is een kwestie van subscriben via steamwork shops en aanzetten. Zit ook veel zooi tussen, je moet wel precies weten welke nodig is voor de server)

Je hebt zeker weten geen mods geïnstalleerd, draaien?

Dit is dus leeg:

[afbeelding]

Je moet dan wel servers pakken die geen mods vereisen, neem bijv King of The Hill of een Wasteland.
Sorry voor late reactie.

Ik heb het spel helemaal opnieuw geinstalleerd dus heb geen mods. Als ik hem opstart en krijg ik al een melding dat er iets is meg een addon daarna ben ik verder gegaan naar de serverlijst en klik ik op linksonder bij "Play" op "Play without mods" dan begint hij te laden maar kom niet verder in een server of wat dan ook

Ik vind het maar een lastig geval

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 06:52

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Christiano007 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:19:

In Arma 2 was Wasteland ongeëvenaard geweldig, letterlijk een uur of 1000 gespeeld die modus. Base bouwen, rood tegen blauw tegen de independent. In Arma 3 is het nooit echt superleuk geworden, ik vind het wel nog leuk om met een groepje of lone wolf iedereen af te knallen met een 50 cal.

Nu heb ik Arma 2 echt idioot veel gespeeld (2000-2500 uur) met vooral DayZ mod's/Wasteland, maar Arma 3 zit tot dusver maar 400 uur in. Als je veel vrienden hebt die dit spel spelen kun je er makkelijk een jaar lang iedere avond van genieten, maar als die vrienden zoals bij mij ophouden met gamen in zijn algemeenheid dan is er niet echt meer lol aan.

Wel ironisch, ik heb altijd performance issues gehad met deze game, frametimes die zo volatiel als diarree waren en framerates in het algemeen die niet speelbaar waren. Nadat ik van een FX8320 naar een 6700K ben gegaan heb ik echter frames te over. Ik heb hier een jaar of 2 geleden al een klein onderzoekje naar gedaan (multicore usage/clockspeed) en deze game icm AMD is gewoon niet lekker.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1 ... 33 ... 35 Laatste