Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Wauw. De Marksman DLC patch is geweldig. Met mijn clan gebruikte ik al een mod die dit enigzins mogelijk maakte, maar ik ben hier echt ondersteboven van, werkt heel erg fijn met het deployen van bipods en weapon resting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Gister Arma 3 gekocht en ik wil er vandaag mee gaan beginnen.
Ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten, ik heb DayZ gespeeld, en daar ben ik helemaal verslaafd aan. Ik hou van realistische games, daarom denk ik dat Arma 3 het meest ideale spel voor mij is.
Hebben jullie misschien nog wat tips voor een beginner/noob? Ik ben al begonnen met tutorials te kijken want dit spel gaat volgens mij nog veel dieper als DayZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Begin gewoon met de SP campaign en shooting ranges :)

Eventueel wat custom singleplayer missies van de workshop. in MP is er ook veel te doen maar bij MP geld wel dat je afhankelijk van de server, performance inlevert.

Om arma te leren kennen kun je beter eerst de campaigns doen :)
Of zelf iets proberen te maken in de editor :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
De singelplayer campain is een hoop frustratie maar kan je wel de basis controls leren kennen. Ook de VR trainingen zijn hier handig voor omdat je wat meer info krijgt over bepaalde wapens en hun effecten (zoals bijvoorbeeld de blastradius van een claymore). Op multiplayer kan je Invade & Annex servers proberen, dat is een grote coop tegen AI die continu door gaat, maar zoals JoSchaap hierboven zegt is de performance erg server afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Er zit ook een singeplayer in het spel? :/
Dan is die €45 in een keer niet zo veel meer, ik dacht dat Arma 3 alleen maar MP was.
Damn dat is wel héél erg nice, dan ga ik natuurlijk eerst beginnen met de SP ja, hopelijk heb ik het spel erna zodanig onder de knie, dat ik ook online iets kan betekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

yep, indien nog niet gekocht kun je ook kijken :P

YouTube: Survive - Part 1 - ArmA 3 Campaign Playthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ja als onderdeel van het spel heb je dit;

- Campaign
- Bootcamp
- Virtual Reality omgeving (kun je alles testen)
- stuk of 15 Scenarios voor de losse onderdelen.
- Challenges (vele firing ranges en met DLC's ook vlieg en kart challenges)
- Onbeperkte Editor
- Steam workshop met honderden/ duizenden scenarios

En natuurlijk de multiplayer sandbox ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Gister nog even de SP geprobeerd. Schieten is een hoop verbeterd sinds de laatste patch, het fatigue systeem stoort nog steeds heel veel. Daardoor lijkt het alsof jij als een astma patiënt een groep doorgewinterde militairen op een 50km mars bij moet zien te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

daarom staat dat systeem in de meeste MP missies ook keihard uit :)

Ik weet niet of je in de SP toegang hebt tot een commandwindow (standaard in je ESC menu)

indien wel: https://community.bistudio.com/wiki/enableFatigue

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 21-04-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Net klaar met de bootcamp, en de graphics zien er echt veel beter uit dan ik verwacht had, nu zal dat in de MP wel wat minder zijn neem ik aan.

Waar speelt Arma 3 zich eigenlijk af, in Rusland ergens neem ik aan?
Ik weet bijv. dat Chernasus in DayZ gebaseerd is op Tsjernogorsk. Is de map van Arma 3 ook gebaseerd op een gebied in Rusland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

griekenland! vond je het niet een beetje zomers voor rusland? :D

Stratis is gebaseerd op Agios Efstratios: Wikipedia: Agios Efstratios
Altis is gebaseerd op Limnos: Wikipedia: Limnos

Chernarus (Arma2) komt overigens niet uit rusland maar Tjechie. zoek op google maps maareens de rivier Povrly op ;) exact de kustlijn van chernarus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Aahah, en ik maar altijd denken dat DayZ zich in Rusland afspeelde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
GluonC schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:20:
Aahah, en ik maar altijd denken dat DayZ zich in Rusland afspeelde. :D
Allemaal 1 pot nat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Wat zijn de leukste modes om online te spelen?
Ik zie zoveel verschillende modes staan, zoals RPG, Sandbox, SC, Coop, en nog een hele boel, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan spelen. :')

Gister alleen SC (king of the hill) gedaan, waar je volgens mij met 3 teams tegen elkaar strijd, om een bepaald punt te veroveren, een soort conquest dus als ik het goed begrepen heb.
Best een leuke mode en de helikopter brengt je meestal meteen naar de actie, maar ik zou ook graag eens andere game-modes willen testen om te kijken wat ik nou het leukste vind.

[ Voor 48% gewijzigd door GluonC op 22-04-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

RPG (roleplaying) zijn zeer uitgebreide servers voor te vinden, maar het moet je wel liggen om een beetje rond te lopen en met mensen te praten enzo :)

Coop kan erg leuk zijn maar het leukst als je ook met een groepje op teamspeak zit :)
CTI of invade&annex missies zijn ook leuk als er voldoende mensen ingame zijn

Het populairst in MP blijven toch altijd King of the Hill en wasteland :) (als je de roleplay servers niet meerekent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
MonkeySandwich schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:45:
Gister nog even de SP geprobeerd. Schieten is een hoop verbeterd sinds de laatste patch, het fatigue systeem stoort nog steeds heel veel. Daardoor lijkt het alsof jij als een astma patiënt een groep doorgewinterde militairen op een 50km mars bij moet zien te houden...
Als je veel met shift rent dan ben je zo buiten adem en dan loop je trager als dan wanneer je normaal zou lopen. In het echt sprint je ook geen grote afstanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
King of the Hill vind ik tot nu toe de leukste mode.
Ik heb coop geprobeerd, maar daar snapte ik helaas niet zo heel veel van, ga vanmiddag nog eens coop proberen denk ik.
Ook de epoch mode gespeeld gister, maar dat gebied is echt veel te groot naar mijn mening. Dan speel ik toch liever DayZ, terwijl Arma 3 Epoch veel beter werkt, en er is meer te doen.
Wasteland ook even gespeeld, maar ook daar moet ik me nog wat meer ingaan verdiepen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ben nu sinds 2 dagen helemaal verslaafd aan de Coop Invade & Annex missies.
Hier komt Arma 3 het beste tot zijn recht vind ik, enigste kleine minpunt is dat je soms 20min op de basis aan het wachten bent totdat je naar een missie word gebracht met je squad. Maar het tactisch spelletje, en het communiceren met je squad-members vind ik een heel leuk aspect, iets wat je bij King of the Hill nauwelijks hebt. Daar heb ik veel meer het idee dat iedereen voor zichzelf speelt ipv elkaar te helpen.
Kan iemand mij trouwens zeggen wat voor scope hier gebruikt word?
YouTube: ArmA 3 Coop - Sniper gameplay / Invade & Annex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik denk dat het de Night stalker scope is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Oke ty ik ga er eens naar kijken ))
Welk wapen gebruiken jullie meestal en met welke scope?
Ik gebruik meestal de MXC 6.5 MM met een DMS scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
GluonC schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:26:
Oke ty ik ga er eens naar kijken ))
Welk wapen gebruiken jullie meestal en met welke scope?
Ik gebruik meestal de MXC 6.5 MM met een DMS scope.
Speel ook veel invade/annex. Veruit leukste mp mode. Ben zelf groot fan van de Zafir met nightstalker scope. Zit ook een IR mode op.

Zoek naar servers waar HALO jump aan staat als je niet op chopper wil wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-08 13:44
Oh my.. Hier volgt even een kort verhaaltje dat ik kwijt wil. :o

Ik heb mezelf nooit gezien als een gamer omdat als ik een game speelde het hield bij 1 game.
Zo heb ik uren en uren besteed aan COD 4. De eerste Game die ik ooit heb gespeeld.
Vermaakt heb ik mij met deze game en zo ook met zijn 2 broertjes MW2 en MW3. Ik was best goed en had er mijn amusement mee maar van tijd tot tijd verlangde ik naar een serieuze game, en lets face it bij COD speel je 9 van de 10x tegen volwassenen die nog kinderen zijn of kinderen zelf.

Ik was dus aan het zoeken geslagen en heb een resem games gedownload (ja niet gekocht) om uit te proberen of het iets voor mij zou zijn. verschillende genre's hebben de revenu gepasseerd. Race games die best vermakelijk zijn maar ik weer niet serieus kan noemen. RPG's die me niet kunnen boeien en de populaire FPS. Ik was opzoek naar serieuze gameplay en dat houd niet in, het villen van varkens zoals bij AC. Het gevoel dat ik graag bij een game krijg is het gevoel dat ik krijg als ik de chernobyl missie in COD4 speel, de beste single player missie die ik ooit gespeeld heb.

Arma 3 was zo een game die ik gedownload heb en geprobeerd. Tzag er verbluffend uit en de mogelijkheden leken mij heel uitgebreid. Hoewel ik vaak gefrustreerd heb lopen zoeken achter de juiste knop deed het spel me toch iets. Zeker nadat ik op youtube heb rondgekeken en heb gemerkt hoe intens een teamspel kan zijn. Ik zat met spanning te kijken en ik speelde niet eens. DAT is wat ik zoek.

Arma 3 heb ik dan ook net gekocht op Steam voor de helft van de prijs (dankzij de illegale download)
Nu zal ik vaak nog lopen zoeken achter toetsen of mijzelf afvragen waarom ik die kerel niet kan raken na de 10de poging maar we gaan ervoor. Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Tips zijn meer dan welkom over vakjargon mods of het eender wat. :D

Oh en niet te vergeten. Als er hier mensen zijn die samen met mij de wereld van ARMA 3 willen verkennen dan zou ik dat heel fijn vinden. In dat geval stuur je me maar een DM.

Greetings and wich me luck! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dimitri.vdv op 10-05-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tweakers,
Graag wil ik jullie melden dat onze "UniteTheClans - BE" ,ARMAIII server gisteren online gegaan is!
De bedoeling van UniteTheClans is om enthousiaste PC gamers samen te brengen.
Nickname Steam: Shredomaniac
Teamspeak3 server: UniteTheClans.Cloudapp.net
ARMA III server: UniteTheClans - BE

ideeën en opmerkingen zijn meer dan welkom!
Meer info volgt nog! }:O
Groeten,
Jeroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:09:
Hoi Tweakers,
Graag wil ik jullie melden dat onze "UniteTheClans - BE" ,ARMAIII server gisteren online gegaan is!
De bedoeling van UniteTheClans is om enthousiaste PC gamers samen te brengen.
Nickname Steam: Shredomaniac
Teamspeak3 server: UniteTheClans.Cloudapp.net
ARMA III server: UniteTheClans - BE

ideeën en opmerkingen zijn meer dan welkom!
Meer info volgt nog! }:O
Groeten,
Jeroen.
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Organiseren jullie eigen missies zoals Shack Tac, of joint de clan bestaande spelmode zoals Wasteland, King of the Hill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
De Tanoa content pack wordt in de eerste helft van 2016 verwacht.

Erg mooi setting. En ook met DX12 support. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Kw4kje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:44:

[video]

Normaal spring ik niet zo snel op de hype train maar hiervoor maak ik een uitzondering :) DX12 én jungles in arma , de wonderen zijn de wereld nog niet uit :P

Ben trouwens op zoek naar meer Steamvrienden voor arma. Ben pas sinds een paar maanden pc gamer. Speel veel invade & annex / Domination en dan voornamelijk de rol van heli piloot. Zelfs speciaal een x55 Hotas gekocht voor t vliegen , echt geweldig. Goeie blackfootgunners zijn echter zeldzaam op de publieke servers. :F

Steamnaam: Dutchflc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Kw4kje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:44:

[video]

hehe "hé kleurtjes" was het eerste wat ik tegen mezelf zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DutchFLC schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Normaal spring ik niet zo snel op de hype train maar hiervoor maak ik een uitzondering :) DX12 én jungles in arma , de wonderen zijn de wereld nog niet uit :P

Ben trouwens op zoek naar meer Steamvrienden voor arma. Ben pas sinds een paar maanden pc gamer. Speel veel invade & annex / Domination en dan voornamelijk de rol van heli piloot. Zelfs speciaal een x55 Hotas gekocht voor t vliegen , echt geweldig. Goeie blackfootgunners zijn echter zeldzaam op de publieke servers. :F

Ik wil wel graag een keer gunner zijn bij je :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
:)
evilpin0 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:30:
[...]

Ik wil wel graag een keer gunner zijn bij je :D
Voeg me toe op Steam , komt dat helemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Voeg mij ook maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dco2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
DutchFLC schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Op welke servers speel je dan meestal invade & annex? Ik op 77th jsoc maar het niveau is daar zwaar naar beneden gedoken op gebied van mentaliteit en zoek al tijdje naar nieuwe server met genoeg volk
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
dco2 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:23:
[...]

Op welke servers speel je dan meestal invade & annex? Ik op 77th jsoc maar het niveau is daar zwaar naar beneden gedoken op gebied van mentaliteit en zoek al tijdje naar nieuwe server met genoeg volk
.
Tsja , eikels ontkom je bijna niet aan op publieke servers. Soms een beetje serverhoppen om in een goed clubje terecht te komen. Heb maar 2 servers als favoriet staan geloof ik. Gamerscentral.de is er 1 van als ik het me goed herinner (zit nu op mn werk).

Heb er ook aan zitten denken om bij clan/groep te gaan maar wat me daar aan tegenstaat is het soms min of meer verplicht moeten spelen op vaste momenten. Sommige zijn ook wel érg serieus wat ik hier en daar gezien heb. Verrot gescholden worden omdat ik een foutje maak in een "spelletje" heb ik niet zoveel zin in.

Is ook bij het Blackfoot vliegen/gunner. Veiligste en meest realistische manier voor benaderen (verse) AO is hoog blijven en van ver weg (minimaal 3 km) doelen uitschakelen. Dit is echter poepsaai voor de piloot :O . Veel leuker maar stukken risicovoller is de low&slow approach. Vanachter bomen , huizen en bergen opduiken en dan doelen uitschakelen is veel leuker. Ook al word je misschien wat vaker neergehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DutchFLC schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:50:
[...]

Is ook bij het Blackfoot vliegen/gunner. Veiligste en meest realistische manier voor benaderen (verse) AO is hoog blijven en van ver weg (minimaal 3 km) doelen uitschakelen. Dit is echter poepsaai voor de piloot :O . Veel leuker maar stukken risicovoller is de low&slow approach. Vanachter bomen , huizen en bergen opduiken en dan doelen uitschakelen is veel leuker. Ook al word je misschien wat vaker neergehaald :)
Precies hoe ik zelf altijd de choppers vloog in battlefield :) Veel leuker zo.

Had je toegevoegd op steam (snell sjonnie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Zit te denken om ook Arma 3 maar eens te kopen. Al verwacht ik dat mijn huidige processor nog wel eens de bottleneck kan worden (i7 920) icm HD 7970.
Hij is nu via steam te kopen voor 18 euro. Al is de package deal een betere optie, 24 euro.
Buy Arma 3 - Extended Edition
Includes 4 items: Arma 3, Arma 3 Helicopters, Arma 3 Karts, Arma 3 Marksmen

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 19-06-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
GroeneThee schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:10:
Zit te denken om ook Arma 3 maar eens te kopen. Al verwacht ik dat mijn huidige processor nog wel eens de bottleneck kan worden (i7 920) icm HD 7970.
Hij is nu via steam te kopen voor 18 euro. Al is de package deal een betere optie, 24 euro.

[...]

Mag wel aannemen dat er geen grote bugs meer aanwezig zijn.
Er zitten (zoals in bijna elke game) nog wel wat kleine issues in maar over t algemeen draait t prima. Probleem met Arma is een beetje dat de optimalisatie niet perfect is. Ik heb een vrij nieuw en misschien beetje over the top systeem (i7 4970k / 16gig / gigabyte 970) dus het draait gemiddeld met 100fps bij mij (singleplayer , HD ultra settings) Je bent sowieso beter af met Nvidia is de algemene ervaring. In multiplayer stort de performance bij bijna iedereen in, ik zit dan ook rond de 30/40fps , ben niet technisch genoeg om dat te verklaren 8)7 Zoals eerder vermeld ben ik pas sinds paar maanden pc-gamer dus durf niet te zeggen hoe het op jouw systeem zal draaien. (ben me net voor het systeem bouwen pas gaan verdiepen in componenten dus van "oudere" GPU's/CPU's heb ik geen kaas gegeten |:(

Voor die 24 euro kun je hm maar in huis hebben joh ;)

Dus als je hm koopt voor de ervaring / simulatie en genoegen neemt met lagere grafische settings heb je een topgame in huis.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchFLC op 19-06-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik heb hem ook aangeschaft voor 24 euro tijdens de summer sale. Ik ben benieuwd. Nog geen eerdere versies gespeeld en ik game sowieso weinig. (Cs:go ook gekocht deze sale maar weer geretourneerd. Niet helemaal mijn ding)
Ik zal me binnenkort gaan verdiepen in dit spel en alle mods.
Zag al iets over playwithsix voorbij komen om makkelijk mods te installeren.
"Battle royale" lijkt me wel wat. Meer info hier: http://www.rockpapershotgun.com/2015/06/17/best-arma-3-mod/

[ Voor 27% gewijzigd door JulesvH op 19-06-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ook hier toch maar de trekker overgehaald :)

Nu mij maar eens even verdiepen in de mogelijkheden en settings.

Kwam deze link tegen : http://day0.com.au/forum/...tweaks-and-settings-guide
en
https://www.reddit.com/r/...all_the_arma_3_newcomers/

voor de newbies onder ons :)
DutchFLC schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:23:
[...]

Er zitten (zoals in bijna elke game) nog wel wat kleine issues in maar over t algemeen draait t prima. Probleem met Arma is een beetje dat de optimalisatie niet perfect is. Ik heb een vrij nieuw en misschien beetje over the top systeem (i7 4970k / 16gig / gigabyte 970) dus het draait gemiddeld met 100fps bij mij (singleplayer , HD ultra settings) Je bent sowieso beter af met Nvidia is de algemene ervaring. In multiplayer stort de performance bij bijna iedereen in, ik zit dan ook rond de 30/40fps , ben niet technisch genoeg om dat te verklaren 8)7 Zoals eerder vermeld ben ik pas sinds paar maanden pc-gamer dus durf niet te zeggen hoe het op jouw systeem zal draaien. (ben me net voor het systeem bouwen pas gaan verdiepen in componenten dus van "oudere" GPU's/CPU's heb ik geen kaas gegeten |:(

Voor die 24 euro kun je hm maar in huis hebben joh ;)

Dus als je hm koopt voor de ervaring / simulatie en genoegen neemt met lagere grafische settings heb je een topgame in huis.
Eind oktober komt er een kleine upgrade van mijn pc (compleet nieuw systeem 8) ) dus dan kan ik er volledig van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
JulesvH schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:07:
Ik heb hem ook aangeschaft voor 24 euro tijdens de summer sale. Ik ben benieuwd. Nog geen eerdere versies gespeeld en ik game sowieso weinig. (Cs:go ook gekocht deze sale maar weer geretourneerd. Niet helemaal mijn ding)
Ik zal me binnenkort gaan verdiepen in dit spel en alle mods.
Zag al iets over playwithsix voorbij komen om makkelijk mods te installeren.
"Battle royale" lijkt me wel wat. Meer info hier: http://www.rockpapershotgun.com/2015/06/17/best-arma-3-mod/
Heb na een paar maanden spelen eigenlijk nog geen mods geïnstalleerd. Vermaak me nog steeds met de standaard content.

Mods en extra sp/mp missies (scenarios) kun je trouwens makkelijk installeren via de steam workshop. Allemaal door de community gemaakte extra content. Voor zover ik weet geen extern iets meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Iemand hier die ARMA III speelt in combinatie met Iron Front? Ziet er wel super vet uit moet ik zeggen:

YouTube: Scouting Krauts in Normandie - Arma 3

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:47
FireFoz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:24:
Iemand hier die ARMA III speelt in combinatie met Iron Front? Ziet er wel super vet uit moet ik zeggen:

YouTube: Scouting Krauts in Normandie - Arma 3
Dat zier er echt cool uit! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Hier nog een video met wat meer voertuigen e.d.

YouTube: ArmA III - CAA Coop 2014/09/26. Iron Front: Día 1

Je hebt hier voor volgens mij het spel Iron Front nodig. Deze is helaas nog wel prijzig op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
FireFoz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:25:
Hier nog een video met wat meer voertuigen e.d.

YouTube: ArmA III - CAA Coop 2014/09/26. Iron Front: Día 1

Je hebt hier voor volgens mij het spel Iron Front nodig. Deze is helaas nog wel prijzig op steam
Klopt €24,99.

Zit zo eens de community hub van Iron Front te bekijken maar het spel zelf lijkt niet echt actief. Je zou het dus puur voor de Arma 3 mod moeten kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
R0y. schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:41:
[...]

Klopt €24,99.

Zit zo eens de community hub van Iron Front te bekijken maar het spel zelf lijkt niet echt actief. Je zou het dus puur voor de Arma 3 mod moeten kopen..
Dat is inderdaad het nadeel. Ik vond liberation 1944 in arma II ( of hoe het heette ) altijd erg leuk om te doen. Realistische oorlog in WWII setting. Maar om daarvoor nu een losse game te kopen waar je niet veel mee doet is ook weer zo zonde.

Het is jammer dat de meeste Co-op of private of weinig spelers trekt, dit is vaak wel altijd leuk om te spelen als er een beetje teamplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Speel de laatste 2 maanden nu ook ARMA 3 met ACE. Iemand nog leuke servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Heb het toch maar gewoon gekocht :p laat straks wel weten hoe het is :) de community is wel wat actiever dan het op het eerste gezicht lijkt, het zit allemaal een beetje "verstopt"

Hier is ie trouwens maar 5 euro:
http://www.gamersgate.com...ron-front-liberation-1944

Maar dat is geen Steam Key.... ik heb hem gewoon via steam gekocht voor 25 euro. Denk dat dit ook wel goed is. Dit is overigens zonder DLC

[ Voor 40% gewijzigd door FireFoz op 14-08-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
FireFoz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:03:
Heb het toch maar gewoon gekocht :p laat straks wel weten hoe het is :) de community is wel wat actiever dan het op het eerste gezicht lijkt, het zit allemaal een beetje "verstopt"

Hier is ie trouwens maar 5 euro:
http://www.gamersgate.com...ron-front-liberation-1944

Maar dat is geen Steam Key.... ik heb hem gewoon via steam gekocht voor 25 euro. Denk dat dit ook wel goed is. Dit is overigens zonder DLC
Was er op steam geen pakket incl Dlc voor de zelfde prijs? Ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nee helaas niet. Heb nog niet veel gespeeld want de installatie zat niet mee. Heb single player de campaign gedaan, dat was niet al te best. Veel bugs helaas. Maar dat was de training, wellicht dat de missies zelf beter gaan. Vanavond nog een poging :) het zag er wel goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
FireFoz schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:13:
Nee helaas niet. Heb nog niet veel gespeeld want de installatie zat niet mee. Heb single player de campaign gedaan, dat was niet al te best. Veel bugs helaas. Maar dat was de training, wellicht dat de missies zelf beter gaan. Vanavond nog een poging :) het zag er wel goed uit
Iron Front Digital War Edition kopen
Bevat 2 items: Iron Front : D-Day 1944 DLC, Iron Front: Digital War Edition
Maar nu maar weer ontopic gaan? :P

Ik kan echt niet wachten op die DLC van arma. Ziet er zo cool uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Is toch ontopic? Is een mod van Arma 3 :)

Ik heb het gisteren nog even gespeeld, nu een missie van iemand uit de community. Was toch wel erg gaaf! Maar ik ben nog nieuw in Arma dus het is allemaal even wennen. De mod werkte in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:52

KipCurreh

Nightcrawler

Zo, eindelijk eens tijd om Arma III uit te proberen...
Heb nu een paar missies gedaan van de eerste campaign (Survive) en bevalt me best wel..

Enkel de movement lijkt me wat stroef (kan soms niet sprinten etc).. Nu weet ik wel dat dit geen CoD of BF is, maar als een getrainde soldier maar een paar 100m kan lopen vooraleer hij moe is, klopt er toch iets niet :D

Ook vind ik de overdreven weapon sway (?) ENORM irritant... Ook hier weer hetzelfde verhaal, realisme OK, maar men red dot sight beweegt gewoon naar alle kanten van het scherm, is bijna onmogelijk om deftig te schieten zeg maar..
Als je dan campaign speelt, knallen al je AI teammates iedereen al neer, vooraleer jij er ofwel bent of 1 deftig schot hebt kunnen lossen...

Ik ben best wel te vinden voor realisme in een tactical shooter, maar heb zo 't gevoel dat ze hier de verhoudingen zodanig verwrongen hebben om het realistisch te maken, dat 't bijna niet speelbaar is.. Het is in eerste instantie nog steeds een game toch :)

Genoeg geklaagd, als er mensen op steam zitten die me wat meer kunnen en willen bijbrengen van deze game, add me gerust..
Kan ook gewoon zijn dat ik wat controls mis ofzo, ik weet 't niet 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door KipCurreh op 21-08-2015 09:26 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Zijn er ook mensen die Escape Altis/ Escape Chernarus spelen? Ik vind het een enorm spannende game mode met een paar medespelers:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
KipCurreh schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:56:
Heb nu een paar missies gedaan van de eerste campaign (Survive) en bevalt me best wel..

Enkel de movement lijkt me wat stroef (kan soms niet sprinten etc).. Nu weet ik wel dat dit geen CoD of BF is, maar als een getrainde soldier maar een paar 100m kan lopen vooraleer hij moe is, klopt er toch iets niet :D

Ook vind ik de overdreven weapon sway (?) ENORM irritant... Ook hier weer hetzelfde verhaal, realisme OK, maar men red dot sight beweegt gewoon naar alle kanten van het scherm, is bijna onmogelijk om deftig te schieten zeg maar..
Als je dan campaign speelt, knallen al je AI teammates iedereen al neer, vooraleer jij er ofwel bent of 1 deftig schot hebt kunnen lossen...

Ik ben best wel te vinden voor realisme in een tactical shooter, maar heb zo 't gevoel dat ze hier de verhoudingen zodanig verwrongen hebben om het realistisch te maken, dat 't bijna niet speelbaar is.. Het is in eerste instantie nog steeds een game toch :)

Genoeg geklaagd, als er mensen op steam zitten die me wat meer kunnen en willen bijbrengen van deze game, add me gerust..
ARMA is dan ook echt een game waarvan je kan zeggen: L2P!
Is nu eenmaal niet het type shooters waar je zo even in stapt, wat je ervaring in andere shooters ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
KipCurreh schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:56:

Helemaal mee eens, heb het spel al jaren en was groot van Operation flashpoint (toen ik nog meer tijd en geduld had). Maar ik zou graag een mod zien dat wat realisme weg neemt en aanvult met wat soepelere gameplay.

Kom je na een 2 minuten sprint ergens aan, staan er paar mannetje. Je legt aan, alles mis want je bent nog minuten lang buiten adem, wordt je binnen 2 kogels omgelegd door de AI die bijna altijd lijkt te raken. Ben ik weer voor 3 maanden uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

evilpin0 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:02:
[...]

Helemaal mee eens, heb het spel al jaren en was groot van Operation flashpoint (toen ik nog meer tijd en geduld had). Maar ik zou graag een mod zien dat wat realisme weg neemt en aanvult met wat soepelere gameplay.

Kom je na een 2 minuten sprint ergens aan, staan er paar mannetje. Je legt aan, alles mis want je bent nog minuten lang buiten adem, wordt je binnen 2 kogels omgelegd door de AI die bijna altijd lijkt te raken. Ben ik weer voor 3 maanden uitgespeeld.
Tja, ik hoor wel vaker van mensen dat het spel idioot moeilijke controls heeft, heel ingewikkeld is en dat het veel te onmogelijk is om normaal te spelen.

Ik vraag mij af wat er moeilijk is aan shift + w om te rennen, de muis om te aimen, scrollen voor alle acties, G voor granaat, F voor fire modes en zo nog wat dingetjes. Zo gigantisch moeilijk is dat toch niet?

Daarnaast moet ik wel gelijk geven over het feit dat de AI wel erg Aimbot overkomt en dat als ze je zien dat je vrijwel zeker dood bent. Het is echter zo, dat als je tactisch je plek kiest met voldoende cover, en dat je ze neerschiet als ze niet naar je kijken dat je grote kans hebt dat je overleeft. Als ze je hebben gezien kun je bijvoorbeeld een paar smokes gebruiken en van positie veranderen.

Hoe dan ook, mijn framerate probleem is eindelijk uit de wereld. Ik haal nu met welke settings dan ook 60+ FPS, 8X AA, ultra terrain enz.

Blijkbaar heeft de GTX970 toch veel invloed, en was het niet per-see mijn CPU die bottleneckt. Zelfs op 12KM met 8KM objects haal ik 60FPS als er niet al te veel gebeurt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
kuusj98 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
Tja, ik hoor wel vaker van mensen dat het spel idioot moeilijke controls heeft, heel ingewikkeld is en dat het veel te onmogelijk is om normaal te spelen.

Ik vraag mij af wat er moeilijk is aan shift + w om te rennen, de muis om te aimen, scrollen voor alle acties, G voor granaat, F voor fire modes en zo nog wat dingetjes. Zo gigantisch moeilijk is dat toch niet?
Probeer maar eens de keys te re-binden, dan weet je wel genoeg hoe ingewikkeld de keys zijn, daar kan je zonder overdrijven zo een half uurtje voor uit trekken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Probeer maar eens de keys te re-binden, dan weet je wel genoeg hoe ingewikkeld de keys zijn, daar kan je zonder overdrijven zo een half uurtje voor uit trekken... :+
Heb ik al vaak genoeg gedaan, ik speel Arma sinds de release van Arma II (wauw, alweer bijna 6 jaar) en inmiddels ruim 2000 uur verder is er niet heel veel meer te ontdekken. Van welk wapen het beste is in welke situatie tot zowat ieder plekje in Chernarus. Enige wat ik nooit echt actief heb gedaan is de campaign spelen, misschien wel eens leuk om te doen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

[...]

Heb op armaholic een addon gevonden die die overdreven weapon sway toch tamelijk inperkt, bestaat nog altijd maar je gaat niet meer over heel je scherm zigzaggen...
Is miss een beetje valsspelen, maar speelt voor mij nu 10x aangenamer...

fyi
http://www.armaholic.com/page.php?id=26266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
[...]

Misschien is Squad iets? Ik hou hem iig in de gaten want het ziet er geweldig uit tot nu toe :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Nu online
Squad lijkt me wel gaaf. Ik haal momenteel mijn team/multi-player kick uit WoT.

Arma3 moet ik nog eens wat uitgebreider proberen. Ziet er prima uit en de mate van realisme is ook prima. Wat mij het meeste tegenstond bij een snelle test is het gevoel dat ik op wat pixels in de verte aan het schieten ben. Ik weet niet of ik dichterbij moet sluipen/flanken of dat het zo gespeeld wordt als ik beschrijf?
Battle royale is best spannend en ook iets meer combat van dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dco2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
JulesvH schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:17:
Squad lijkt me wel gaaf. Ik haal momenteel mijn team/multi-player kick uit WoT.

Arma3 moet ik nog eens wat uitgebreider proberen. Ziet er prima uit en de mate van realisme is ook prima. Wat mij het meeste tegenstond bij een snelle test is het gevoel dat ik op wat pixels in de verte aan het schieten ben. Ik weet niet of ik dichterbij moet sluipen/flanken of dat het zo gespeeld wordt als ik beschrijf?
Battle royale is best spannend en ook iets meer combat van dichterbij.
Je kan dichterbij sluipen maar de vijand moet toch dood. Gebruik je rangefinder of verrekijker. Er wordt veel vanop afstand geschoten en met afstand bedoel ik 700-900m (toch op de servers waar ik op speel). En op die afstand worden de vijanden wel eens klein en het wordt helemaal leuk als ze nog eens in de grond durven kruipen door een bug. :P Natuurlijk speelt iedereen zoals hijzelf wilt, dus als je dichterbij wilt en kunt ga ervoor zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Ben opzoek naar 3 man (vrouw mag uiteraard ook) die Arma 3 iets realistischer willen spelen.

Ongeveer zo: YouTube: ARMA 3 ▶︎ Operation Rolling Thunder, 1st Battalion/3rd Special Forces Group [Milsim Gaming]
MCC kan ik opzetten, task force radio via TS.
Stuur even een PM als je interesse hebt.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dit is mischien gaaf nieuws voor mensen met een linux os ( steam machine) of Mac pc of laptop.
http://dev.arma3.com/ports
:) _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
De campaigns van arma 2 zijn sowieso erg slecht qua triggers en balance etc.

We spelen nu met mijn clan arma 3 met Alive, ace, taskradio en we gebruiken ook de zeusmod om onze missies wat spannender te maken.

Arma 3 campaign is wel aardig maar het gaat natuurlijk vooral om de multiplayer.

Arma 3 wasteland in chernarus is erg vet op het moment vindt ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:17
Een nieuwe mod voor arma3, die momenteel nog in de maak is maar deze zou binnenkort open gaan voor het grote publiek.

Als de video van frankie nog maar in de buurt van wat hij toont zal deze mod toch wel een grote hype zijn! Dit natuurlijk als de fps weer niet bedroevend slecht is..

YouTube: THE HORDE! - Arma 3 DayZ Exile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Van het weekend een zeer succesvolle horror missie welke ik zelf gemaakt heb georganiseerd voor onze club (http://reacheliteforces.com/).

Verhaal:
Two months ago an unidentified flying object landed near the Travis Air Force base (Solano County, California). Shortly after confirmed touchdown all contact was lost with the base.
Later found footage revealed an unknown entity engaging present personnel without warning. All means of engaging the entity appeared to fail because it carried some sort of protective energy barrier. Moments after engagement the footage stopped when the base's power went down. We believe this was caused by some sort of EMP blast. The unknown entity used the base to gain access to the secure military network from which it proceeded to download information about our defensive capabilities. It clearly was a reconnaissance mission.

Samples found at the base revealed a never before seen DNA structure. Scientists are having a hard time performing any kind of research on the samples since they appear to suffer heavy damage from any contact with light.

Since friendly intentions are clearly not what they are after a scientific team was assembled to come up with a way to overcome the entities protective energy field. Because of the apparent technology level of the enemy we established a new research station at an old military base at Fort McDowell (Angel Island). We are hoping the base will be kept hidden from our enemy since it's inactivity in the past.

A couple of hours ago the team tested a new device which they believe will neutralize the protective energy barrier of the entity. The device generates a permanent energy field similar to an EMP.
Only minutes after enabling the field radar picked up the same type of craft as of the first encounter. Moments later all contact with the research facility was lost.
We can only assume that their research had potential, or even worked, because of the immediate hostile engagement.

If that alone isn't enough at the moment this happened a high ranked Russian military general was also present on the island. The officer just arrived at the island with a security delegate. The general was suppose to be briefed about the events which occurred at the Travis Air Force base. We are unaware of their current status.

Your team is the only one close enough to the research base. We need to secure the research in order to stand any chance against future engagements.
Complete QBO voor de geinteresseerden.

Trailer vanuit team lead:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SJd8QQDQLrg]

Highlights vanuit team lead:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RkDMZKfNtxg]

Compilate (met veel te harde muziek) van ik als zeus:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MyuqGtgpuqM]

En de complete zeus sessie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5QujUBraTew]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Schnoop schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:28:
Van het weekend een zeer succesvolle horror missie welke ik zelf gemaakt heb georganiseerd voor onze club (http://reacheliteforces.com/).

Verhaal:

[...]

Complete QBO voor de geinteresseerden.
Dit ziet er echt wel vet uit...

Ik speel nog niet zo lang Arma 3 (ongeveer een 24u ingame time momenteel)..
Zit nu halfweg de 2de campaign, wat een hel om die AI's te commanderen btw.. Ook alle VR trainings gedaan, enkele firing drills op goud en wat challenges...

Heb met een vriend dan eens een coop gedaan, denk de 007... Hier hebben we met ons 2 een 3-4 uur over gedaan (enkele keren opnieuw laden etc) maar hoe zalig was dit ! _/-\o_

Dus ik ben momenteel op zoek naar een aantal mensen, of een groep die meer van deze coop missies doen.. En dus niet struikelen over het feit dat ik nog redelijk groen ben in deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
KipCurreh schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:23:
[...]

Dit ziet er echt wel vet uit...

Ik speel nog niet zo lang Arma 3 (ongeveer een 24u ingame time momenteel)..
Zit nu halfweg de 2de campaign, wat een hel om die AI's te commanderen btw.. Ook alle VR trainings gedaan, enkele firing drills op goud en wat challenges...

Heb met een vriend dan eens een coop gedaan, denk de 007... Hier hebben we met ons 2 een 3-4 uur over gedaan (enkele keren opnieuw laden etc) maar hoe zalig was dit ! _/-\o_

Dus ik ben momenteel op zoek naar een aantal mensen, of een groep die meer van deze coop missies doen.. En dus niet struikelen over het feit dat ik nog redelijk groen ben in deze game :)
Je mag me altijd toevoegen op Steam mocht je dat hebben : DutchFLC

Speel veel Invade&Annex / Domination , voornamelijk als Helipiloot

Wat betreft je AI commanderen , kijk eens naar voice commando's. Werkt echt perfect. Middels een klein progammatje genaamd GlovePie. Heb je heel dat vervelende commandomenu niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Zijn er hier nog meer mensen die actief Sa-Matra Wasteland spelen? En toevallig ook nog op de UK #1 Stratis server? Het is een vrij kleine community, je ziet erg vaak dezelfde mensen en ik vraag me af of daar ook Tweakers tussen zitten :) Inmiddels al dik 800 uur erin zitten en zeker 90% daarvan is Wasteland. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen!

BF1 Stats

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

DutchFLC schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:42:
[...]

Je mag me altijd toevoegen op Steam mocht je dat hebben : DutchFLC

Speel veel Invade&Annex / Domination , voornamelijk als Helipiloot

Wat betreft je AI commanderen , kijk eens naar voice commando's. Werkt echt perfect. Middels een klein progammatje genaamd GlovePie. Heb je heel dat vervelende commandomenu niet meer nodig.
Ik vind je alleszins niet op steam :)

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Foodie88 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:21:
Zijn er hier nog meer mensen die actief Sa-Matra Wasteland spelen? En toevallig ook nog op de UK #1 Stratis server? Het is een vrij kleine community, je ziet erg vaak dezelfde mensen en ik vraag me af of daar ook Tweakers tussen zitten :) Inmiddels al dik 800 uur erin zitten en zeker 90% daarvan is Wasteland. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen!
Ik zat er gisteren maar weer eens op nadat ik je bericht las :). Blijft inderdaad erg leuk! Ik was iets te ongeduldig maar had best wat mensen te pakken. Voeg me maar toe op Steam als je samen wilt roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:56
Ook nog Tweakers die Invade & Annex spelen? Ben er de laatste tijd echt heel erg veel op en aangezien m'n maten Arma niets vinden, zoek ik nog wat mede-spelers. :)

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

SleepyPanda schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:29:
Ook nog Tweakers die Invade & Annex spelen? Ben er de laatste tijd echt heel erg veel op en aangezien m'n maten Arma niets vinden, zoek ik nog wat mede-spelers. :)
Ik en een vriend hebben onlangs onze eerste uren op een Ahoy world server doorgebracht, en dat is ons wel goed bevallen jah...

Voeg me maar toe op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:28:
[...]

Daarnaast moet ik wel gelijk geven over het feit dat de AI wel erg Aimbot overkomt en dat als ze je zien dat je vrijwel zeker dood bent. Het is echter zo, dat als je tactisch je plek kiest met voldoende cover, en dat je ze neerschiet als ze niet naar je kijken dat je grote kans hebt dat je overleeft. Als ze je hebben gezien kun je bijvoorbeeld een paar smokes gebruiken en van positie veranderen.

Hoe dan ook, mijn framerate probleem is eindelijk uit de wereld. Ik haal nu met welke settings dan ook 60+ FPS, 8X AA, ultra terrain enz.

Blijkbaar heeft de GTX970 toch veel invloed, en was het niet per-see mijn CPU die bottleneckt. Zelfs op 12KM met 8KM objects haal ik 60FPS als er niet al te veel gebeurt.
En niet te vergeten de vele command functies die je ook nodig bent voor bepaalde missies. Ik ben er zelf nog niet eens uit hoe ik zie welke granaat ik in handen heb terwijl het wisselen tussen granaten wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Ook pas begonnen, en erg lastig inkomen, maar met beetje oefening gaat het toch al prima

Weapon Sway is toch niet zo erg? zolang je niet overal heen rent als een malle, en eenmaal aimen, je adem inhouden, en weapon sway is bijna weg.

Verder echt een spel waarvan je bijna verplicht de Bootcamp (trainings missies) moet spelen om het door te krijgen.

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mods voor betere gprapichs via de steamworkshop. Als ik het in type vind ik niets qua praphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:25:
Zijn er ook mods voor betere gprapichs via de steamworkshop. Als ik het in type vind ik niets qua praphics.
Wat is er mis met de graphics? Ik bedoel als je alles op ultra kunt draaien ziet de game er toch mooi uit?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Verwijderd

Wat is er mis met modden net zo'n vraag

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Laat ik het anders stellen;

Graphics is ruim begrip. Wat wil je precies veranderen? Wat moet anders of mooier? Als je dat voor jezelf beantwoord dan kun je ook met betere zoektermen zoeken in de steam workshop.

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Sinester schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:37:
Ook pas begonnen, en erg lastig inkomen, maar met beetje oefening gaat het toch al prima

Weapon Sway is toch niet zo erg? zolang je niet overal heen rent als een malle, en eenmaal aimen, je adem inhouden, en weapon sway is bijna weg.

Verder echt een spel waarvan je bijna verplicht de Bootcamp (trainings missies) moet spelen om het door te krijgen.
Nu ik een beetje verder sta in de game, geef ik je hier volkomen gelijk in.. Moet toegeven dat ik in het begin het hier enorm moeilijk mee had, maar gezien men achtergrond van meerdere COD's en BF's was het ff wennen...
Heb idd de meeste firing ranges, VR training en showcases doorlopen, en dan kom je meer en meer in het juiste ritme om deze game goed te spelen..

Beetje slechte vergelijking, maar het doet me terugdenken aan de allereerste Ghost Recon... Deze begon ik online te spelen na UT'99, kwestie van wennen telt dan ook wel 8)

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:21:
Laat ik het anders stellen;

Graphics is ruim begrip. Wat wil je precies veranderen? Wat moet anders of mooier? Als je dat voor jezelf beantwoord dan kun je ook met betere zoektermen zoeken in de steam workshop.
Grond textures, lightning algemeen en op objecten.
Maar zoals ik al zie is er niets te vinden in de workshop.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik zal dan gewoon zoeken op armaholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Omdat er ook geen mods zijn om de graphics op te poetsen. Wat wil je trouwens mooier maken? Dat is wel een goeie vraag van Ircghost.

Dat gezegd hebbende, ik heb wel eens mensen SweetFX horen gebruiken. Ook kun je in game aardig met de setting spelen om de kleurtjes wat leuker te maken, etc.

Als je op zoek bent naar mods om bepaalde effecten mooier te maken in-game, de enige die ik ken zijn mods van blastcore, en die heeft de neiging iedere nieuwe Arma build weer kapot te gaan.

• GroeneThee
oef dat ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb ook eindelijk maar A3 gekocht. Na weken aan het zoeken te zijn naar goedkope keys, wel of niet legaal, zag ik van het weekend ineens dat de Extended Edition 50% off was in de BI store. Nog geen 3 tientjes voor de basis game + alle mogelijke DLC, dus gelijk gekocht.

Ben groot fan van A2: Epoch/OverPoch, meer dan 3000 uur inzitten. Wilde in eerste instantie voor A3:Epoch gaan, maar werd me afgeraden, schijnt nog erg buggy te zijn. Nu bezig met Exile, en het bevalt me zeer goed! En wat is het Weapon Attachements systeem in A3 brilliant!

Nog meer mensen die actief Exile spelen?

---RAWE CEEK!!!---

• TheBeast1969
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-06-2022
Ik speel van alles met ARMA3, vooral CO-OP, met de nieuwe 3D Editor is een missie maken veel leuker.

Ook omdat je nu veel in de missie file zelf kan verwerken, verwacht dat ik dat de FPS drop minder zal worden.

Exile wil ik nog wel gaans spelen, daar nog niet aan toe gekomen.

Ik (namens onze clan) zoek nog ARMA3 spelers die het leuk vinden om TvT spelen en CO-OP, wel serieus gameplay.

Indien iemand het wilt doen, je kan me toevoegen op steam ubb1_thebeast

Ik speel ook veel samen met een Nederlandse Clan.
Zelf ben ik van een internationale clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ben momenteel zelf niet meer actief in Arma 3 (combinatie van tijdsgebrek, iets te trage pc en een iRacing verslaving) maar voor diegene die graag iets meer op een tactische manier spelen kan ik zeker aanraden om eens te kijken op http://www.tangodown.nl

Heb er zelf maar 2 keer mee samengespeeld maar het was echt heel goed georganiseerd en het was heel leuk om op die manier te spelen. Zeker omdat ik al een hele tijd de filmpjes van Jester814 op tjoetjoep aan het volgen ben en die manier van spelen me wel enorm aantrekt.

Ik zal er maar eens werk van maken om eens een nieuwe pc samen te stellen zodat hij het wat beter kan trekken allemaal want als ik sommige screenshots hier zo voorbij zie komen ben ik toch redelijk jaloers :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik wou net voor het eerst sinds lange tijde Arma 3 weer eens gaan spelen, maar ik kan geen enkele server joinen.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/25f7t6c.jpg

Weet iemand waar het probleem ligt? Aan mijn internet connectie ligt het niet, ik heb ook geen mods geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michavb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 04:01
GluonC schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:57:
Ik wou net voor het eerst sinds lange tijde Arma 3 weer eens gaan spelen, maar ik kan geen enkele server joinen.
[afbeelding]

Weet iemand waar het probleem ligt? Aan mijn internet connectie ligt het niet, ik heb ook geen mods geïnstalleerd.
Probeer de default arma3 componenten als mods te starten (selecteer via de launcher) (curator, karts, heli,marksman)

[ Voor 3% gewijzigd door michavb op 02-10-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanNL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09-2024

StefanNL

www.lowtac.nl

GluonC schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:57:

Zit je mischien nog in de devbranch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Exile is geupdate naar 0.9.3.2b, maar ik kan mijn vaste server niet meer in. Wat ik lees op het Exile forum, is dat er een heleboel bugs bij zijn gekomen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik heb Arma 3 opnieuw geïnstalleerd en toen kon ik wel weer servers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Beetje een stress dag bij de Exile devs, 4 updates in 24 uur, we zijn nu inmiddels al op 0.9.3.4 aan gekomen.
Ga morgen wel weer verder kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wie kan helpen, ik probeer in exile wat te eten of drinken maar ik krijg het menutje daarvoor niet te zien, als ik op een rugzak ofzo klik dan zie ik hem wel maar die kan ik natuurlijk niet eten :P Is er een mod die de boel verkloot wellicht?
heb nu wel aardig wat mods erop gedonderd.
battle royale
arma enhanced movement
CBA_A3
cup weapons pack
wsmaps
wspatch
wsweapons
advanced combat radio environment 2
cup unit pack
esseker
exile mod
ace
FHQ_accessories
RHS: USAF EN AFRF

gefixt, advanced combat radio environment
arma enhanced movement
fHQ_ accessories
BR mod uitgezet, nu kan ik gewoon eten :)

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-10-2015 23:54 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren een enorm leuke avond beleefd op een Invade & Annex coop server..

Onze Charlie company zat aardig goed vol, mooie verdeling van roles en onze leader was ook heel goed.. Toch echt een vette ervaring als je deze game als team kunt spelen...

Vraagje ivm VoN (voice over network)
Momenteel staat men ingame geluid op men main speakers, en heb ik men headset als microfoon en TS... Nu is het zo als er over VoN gepraat wordt, dit dus over men main speakers komt en dit niet altijd even makkelijk te verstaan is (headset + omgevingslawaai zoals explosies, choppers, etc...)
Is er een mogelijkheid om de VoN ook naar men headset te krijgen, dus dat al men communicatie via men headset gebeurt en de rest van geluid via men main gaat ?
Het hele communicatiemenu is ook nogal onhandig imo, met / als toets om te kiezen welke channel etc...

Momenteel heb ik enkel ShackTac fireteam HUD (en dus CBA) als mod aan staan..

-Edit-
Ik ben blijkbaar niet de enige die dit een probleem vindt

http://feedback.arma3.com/view.php?id=5623

Maar de optie bestaat dus tot op heden niet, helaas

[ Voor 8% gewijzigd door KipCurreh op 15-10-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Nu online
Leuk artikel over Altis Live, een Arma3 mod.
http://www.rockpapershotg...y-ridealong-with-a-rebel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha mooi verhaal inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Hadden we net een paar dagen ervoor geoefend op beachlanding, stap ik uit de boot op 0:47...

Then Arma happened :)

En ja, ik heb dit overleefd... Alle kruisjes in 't rood buiten men hoofd (geel) 8)

[ Voor 19% gewijzigd door KipCurreh op 18-11-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Een paar lui en ik waren roadblock duty aan het doen in A3 :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rJ9Fvqb.jpg