Toon posts:

[PC] Arma III

Pagina: 1
Acties:

• Adanteh
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12-01 13:32
Ircghost schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:10:
Een paar lui en ik waren roadblock duty aan het doen in A3 :P
Zag hem toevallig op reddit langskomen en herkende de namen al. Dat is vanuit Tangodown toch of niet?
ghostman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:25:Wat voor'n servers zitten jullie altijd als ik vragen mag? Heb op 1 server gezeten (dat je geld moet verdienen en dan kun je wapens kopen om mensen weer te overvallen) maar dit duurt gigantisch lang voordat je geld genoeg hebt om wapen auto etc te kunnen kopen.
Ikzelf speel in A3 alleen maar tactical battlefield (shameless plug natuurlijk), maar als je redelijk nieuw bent in Arma zijn de populairdere dingen vaak iets logischer. Die Life dingen heb ik helemaal niks mee (Wat jij speelde). Andere sandbox dingen zijn bv Wasteland (Missie) en Exile (Mod). Exile heb ik nog niet geprobeerd maar ziet er op zich best redelijk uit. King of the Hill is ook behoorlijk populair en vrij toegankelijk. Dat zijn dan met name de PVP dingen.

Qua coop is het écht compleet anders en is het vooral aan te raden om op zoek te gaan naar een groep met spelers. Hangt een beetje van je instelling af (en leeftijd is daar ook vaak aan verbonden) waar je op zoek naar moet gaan... Sommige mensen klooien gewoon wat rond (Casual), andere hebben verplichte trainingen en weer andere moet je alles super tacticool doen met perfecte radio discipline en chain of command (Milsim). Het is maar wat je fijn vindt. Grootste verschil is vaak tussen de tactical groepjes die dus wel zoveel mogelijk tactiek proberen te gebruiken, maar zonder het hele militaire gebeuren er bij en de milsim groepen die dat dus wel doen.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 18:02

KipCurreh

Nightcrawler

PuckStar schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:25:
Vanwege steam sales dit spel vorige week maar gekocht. Het is nog erg wennen!
Heb een paar campaign missies gedaan (best moeilijk) en ben online gegaan op een Ahoy server waar annex wordt gespeeld.
Maar ik heb niet het idee dat het daar heel gecoordineerd gaat. Iedereen stuift maar gewoon op het target gebied af en zoekt de vijanden.
Daardoor is het voor mij nog moeilijk te weten wie ik wel en niet kan schieten (kan friendly en enemy nog niet goed onderscheiden), dus als ik op de map check of het een friendly is ben ik eigenlijk al te laat als het toch een enemy was.
Op TS zitten ze allemaal in 1 channel dus echt een squad channel is er niet (of ik zie het niet).

Waar en wat spelen jullie Nederlanders zoal? Ik wil graag eens samen spelen om te leren en uiteraard om wat tactieser te werk te gaan.

O.a. as zaterdag overdag heb ik ruim de tijd.
Als je Invade & Annex graag speelt, kan ik je de 77th JSOC EU1 & 2 server aanraden... Hier proberen we de klemtoon te leggen op squad-based teamplay, met iemand die als HQ speelt etc...
Dit loopt meestal vrij goed, al heb je altijd idioten natuurlijk..

In het begin moet je een beetje zoeken, maar eens je in een goede squad met squadleader zit, heb je een enorm leuke spelervaring..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:56
Uit deze thread komt het volgende lijstje:
  • AKS-74U 5.45 mm Assault Rifle
  • AKM 7.62 mm Assault Rifle
  • AK-12 7.62 mm Assault Rifle
  • RPG-7 Launcher
  • PM 9 mm Pistol
  • SPAR-16/S/17 Assault Rifles
  • CAR-95 5.8 mm Assault Rifle
  • CAR-95-1 5.8 mm Light Support Weapon
  • LIM-85 5.56 mm Light Machine Gun
  • Type 115 6.5 mm / .50 cal Assault Rifle
  • Protector 9 mm Sub-Machine Gun
  • CMR-76 6.5 mm Designated Marksman Rifle
  • ERCO Optics
Ben heel erg benieuwd..

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 2080 Super | Mijn livesets

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:06
Dennis585 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:05:
Wie weet hoe laat de Apex DLC vandaag uitkomt?
19:00 CET heb ik gehoord, also : http://www.eutw.net/lates...launch-stats-mission-tool

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Cookiezzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-01 13:08
Anoniem: 632581 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:05:
[...]

Oke, maar ik zou goed moeten zijn met een gtx 1060?
In mijn mening wel :)
Paar benchmarks.
https://www.reddit.com/r/...1060_benchmarks_with_old/
http://www.hardwareunboxe...k-review-25-games-tested/

Let op, deze zijn waarschijnlijk single player benchmarks, multiplayer performance is nooit zo goed :)

• Th0rsten
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-12-2021
Ik weet het maar mijn AMD 270 ging pas kapot en heb de ZEN CPU's op het oog.

Dus maar meteen een goede video kaart gehaald en nu nog een maand en wat weekjes wachten :/

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:10
Wanneer heb je voor het laatst een benchmark / review gelezen? 2008? :+

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Awsom schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:40:
[...]

Wanneer heb je voor het laatst een benchmark / review gelezen? 2008? :+
Hahaha ik wist dat ik het anders had moeten verwoorden :+
Ik bedoel dat het prima CPU's zijn (al is dat inmiddels met de huidige prijzen niet echt meer van toepassing) maar dat je voor games als deze nog beter een i3 6100 kunt halen. Singecore performance is gewoon meer dan 2x zo hoog dan de bulldozer architectuur.

Ik heb 2 jaar geleden een grote test gehouden met frequentie en coregebruik. Arma heeft veel aan 6 zo snel mogelijke cores, dus je zou kunnen kijken welke cores bij OC'en het eerste falen en die uit zetten en de rest zo hoog mogelijk clocken. Ook is RAM snelheid om de een of andere reden echt enorm belangrijk bij deze game, daar moet je (Th0rsten) misschien ook eens naar kijken :)

R7 5800X - RTX3070 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Ithric
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 19:55
Gisteren voor het eerst gespeelt, met 2 vrienden.

Die hebben me een beetje wegwijs gemaakt en wat gear gegeven, daarna direct 3 vs 6 (players, ben geen npc tegengekomen buiten de traders) bij een missie en we hadden de overhand. (begreep later dat ze wel redelijk wat ervaring hadden)

Wat gear in een auto gestopt en toen reed ik tegen iets aan (dicht bij een spawnpoint bleek later), toen warden we behoorlijk overlopen zeg maar.

Toch al iets van 5-6 kills in uurtje of 2-3 spelen, best intensief maar erg leuk. (we spelen een mod)

Dit smaakt zeker naar meer en we moeten nog op elkaar inspelen, dus verwacht wel dat we veel plezier hiermee gaan hebben.

[Voor 5% gewijzigd door Ithric op 08-02-2017 10:15]

iRacing Profiel

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-01 21:29
Ik vind ArmA online niet echt gebruiksvriendelijk. Even een mulitplayer-game joinen zat er bij echt niet in, 90% van de servers speelt een of andere suffe real-life mod, de andere 10% speelt met andere maps/mods waarbij ik alleen maar foutmeldingen/downloads krijg die maar niet willen lukken. Vind het maar lastig zoeken/kiezen en als je dan in een game komt is de actie aan de andere kant van het eiland en is het al een hele opgave om bij de andere spelers in de buurt te komen :D

• Ithric
Ik speel trouwens op een Exile Tanoa server, gisteren waren er ruim 60 mensen online. :D

Was niet echt slim bezig, maar het is echt verslavend.

Lag met een maat op een berg te spotten richting een havenstad en we zagen een auto rijden.
Ik fungeerde een beetje als spotter en cover, zodat hij niet in zijn rug geschoten zou worden.

Beetje iets te ongeduldig en wou een bambi neerschieten, toen nam ik teveel risico en lag ik waarschijnlijk open en bloot met een Assualt rifle op de berg. :+
Kortom ik was bij 1 schot dood... 8)7

Meestal spelen we met zijn drieén wat zeker wat toevoegd aan de ervaring, elkaar coveren en het gebied uitkammen etc.

*Server heet trouwens [TheWeaponshop] als je opzoek bent naar een actieve server, met ook sociale mensen. (Heb al enkele hilarische taferelen gehad bij traders 8) )

[Voor 0% gewijzigd door Ithric op 09-02-2017 11:00. Reden: spelfouten]

iRacing Profiel

• Grenco
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:32
benjamin19 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:04:
klinkt alle drie wel interessant! maar dat zijn voornamelijk multiplayer mods denk ik?
Het zijn niet direct mods, maar meer categorieën. Dit vroeg ik zodat ik je een mod/gamemode zou kunnen adviseren.

Als je eerst wat singleplayer wilt spelen, dan zitten er in ArmA al een paar leuke missies ingebouwd en zelf vind ik het erg leuk om wat aan te klooien in de diverse Armory missies (te vinden in de Steam Workshop).
Hang je zelf vol met wapens en spawn wat voertuigen/ vijanden.

Qua multiplayer kan ik je King of the Hill (Battlefield achtige actie) of Wasteland (simpele survival) adviseren. Beide zijn zonder mods te spelen, gewoon even bij de server browser filteren op bovenstaande.

Exile is een wat meer hardcore survival en een echte mod, waarvoor je diverse dingen extra moet downloaden. Een 3rd party ArmA launcher zoals "A3Launcher" maar dit een fluitje van een cent.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• benjamin19
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:00
Grenco schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:55:
[...]

Wasteland is door voertuigen struinen op zoek naar goede gear en daarna is het eigenlijk Team Deathmatch (Blauw vs Rood) m.u.v. team groen hun spelen een soort van Free for all ;)

Ik wil best wel eens samen spelen. Voeg mij maar toe op Steam (zelfde nick). Weet niet zeker of ik vanavond nog een potje doe.
is prima! heb je toegevoegd als het goed is. op dit moment alleen niet beschikbaar met een werkende microfoon. vanaf volgende week weer.

• Ithric
Nou na mijn PSU te vervangen kan ik weer fatsoenlijk gamen. (vrijdag ongeveer 6 random restarts)

Erg productieve dagje, zal later wel even uittypen.

EDIT 13-02:
Gisteren uren bezig geweest in de Exile server, wat een plezier en spanning.

Inmiddels zijn we bezig met een base en dat vorderd goed,

Op een gegeven moment was er een airdrop in de buurt, dus ik en een vriend die kant op om even polshoogte te nemen en loot te scoren.
Na even rustig observeren neem ik positie in om hem te kunnen verdedigen en gaat hij er op af. (er staan ook 2 quads)
Na niet heel lang hoor ik een auto aankomen (geen zicht op dat moment), hij staat stil 20m bij mij vandaan.
Dus ik maak het besluit om de driver neer te schieten, ik loop langzaam richting de auto en zie nog iemand rennen. (schiet ik ook neer)
Daarna moet ik herladen en staat er nog iemand op, waarna ik dus neergeschoten wordt. (shit)
Mijn vriend gaat ook dood, vervolgens via TS een andere vriend opgeroepen welke even wacht tot alles in de auto zit en neemt vervolgens alle loot+ auto mee. :9

Vervolgens komen we deze groep nog 3 keer tegen, waaronder aan het einde waar ik na even bij de trader gweest te zijn richting onze groep ga en zie dat ze proberen te flanken.
(denk dat ze wel 3 auto's aan ons kwijtgeraakt zijn. :+)

Heb denk ik ongeveer 7-8 kills gemaakt, voornamelijk bij dezelfde 3 personen in een groep.

Best vermakelijk als je aan de winnende kant staat, we werken steeds beter samen en dat werpt zeker zijn vruchten af.

Grenco kwam ook langzaam onze kant op, dus kijken of we langzaam de groep kunnen uitbreiden en zo de server eens goed onder druk zetten, de server zit regelmatig vol (60-65 mensen). _/-\o_

Geeft best wel wat spanning en mooie momenten.

*Zag dat ik wat veel informatie opschreef, dus maar even het tweede deel korter gemaakt.
Misschien ga ik binnenkort beginnen met streamen/opnemen, dus dan kan je het zelf zien als je daar intresse in hebt.*

[Voor 91% gewijzigd door Ithric op 13-02-2017 09:04]

iRacing Profiel

• Ithric
Nou gisteren eindelijk tegen players gespeelt, was er vermakelijk en leerzaam.
Sinds vandaag is Grenco met zijn goep bij ons gevoegd en proberen we samen het eiland over te nemen.

Na een groepje van 3 te hebben gedwarsboomt warden wij uiteindelijk geraid door hun.
Eerst nog even rustig looten, maar ze bleven bij de base (lang leven de Camera's), uiteindelijk na ik denk 30 minute langzaam met 3 man ze ingesloten en bijna allemaal neergehaald.

Helaas bleef 1 onopgemerkt en heeft de meeste van ons uiteindelijk toch neergeschoten, tevens vele mijnen waren geplaatst die we maar door Suicide te doen hebben opgeruimd.

Vermoedelijk zal vanacht ons vlag wel gestolen zijn, maar die 10k hebben we zo weer terug!

iRacing Profiel

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Supermooi spel is het toch. Ben nu bezig met de campaign en doe de tutorials. Een paar screenshots:

[Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 23-02-2017 01:26]

...

• Beelzebassie
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20-01 23:26

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 01:03
Niet dat ik echt meer game, maar ARMA inclusief DLC's zijn in de aanbieden. Zelf vond ik Apex duur voor 30,-, maar die kost los maar 10,-! :D

ARMA

http://store.steampowered.com/app/107410/Arma_3/

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• StefanNL
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 03-11-2021

StefanNL

www.lowtac.nl

shadow4thedark schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:54:
[...]

Ik zie geen reden om i7 4790k te vervangen.
Zou ik zeker niet doen. Met mijn 3770 speel ik het nog goed maar het ligt er vooral aan wat je doet. Veel units=CPU. in je eentje op een map is vooral GPU. Dan hangt het ook nog eens af hoeveel objecten/bomen er op de map staan. Mocht je veel multiplayer spelen blijft de server vooral een bottleneck.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpudNL
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 05-12-2021
Sorry voor de Bump!

Mochten er nog Arma geïnteresseerden zijn kom dan eens kijken bij http://JAGC.nl

Wij spelen nog elke vrijdag avond Campaign missies/ops die opgezet worden door een Zeus (soort game master)

Arma is natuurlijk nog beter te maken met een aantal mods, mocht je het geen probleem vinden om mods te installeren en een avondje gezellig mee te willen doen kom dan eens langs!

Onze teamspeak: ts.jagc.nl

We zullen je graag helpen zodat je lekker mee kan knallen!

Groetjes
JAGC.Spud

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binamin
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Zijn er nog mensen die dit spelen of op zoek zijn naar mensen om mee te spelen? Ik maak zelf uit van een semi serieuze unit die een paar keer per week (niet op vaste dagen) missies speelt.

Hier een linkje van een missie van afgelopen week van mijn unit.
YouTube: Arma 3 Gameplay - Op Red Rider - Zeus point of view

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-01 21:29
Ik heb gisteren heel de avond gespeeld op de servers van "77th JSOC" zoals hierboven ook gemeld. Invade & Annex, geen gedoe met mods of andere toestanden. Erg zit goed tempo in, en ik heb twee keer in goede teams gezeten waar iedereen goed samenwerkte.

Ik had de game zelf alweer jaren niet aangeraakt dus miste nog heel veel gevoel met controles ('wat was deze knop ook alweer') en ik mis nog steeds heel veel functies. Maar ik het weer eens oppakken en verder spelen.

Dit is eigenlijk de perfecte setting/server om te game te spelen, dit heb ik in mijn honderen uren Operation Flashpoint, ArmaA, ArmA2 en ArmA3 nog nooit gevonden, in ieder geval niet zo toegankelijk.. waarschijnlijk nooit goed gezocht.

Vanavond eens zoeken naar vergelijkbare servers, maar dan in WW2 settings.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-01 16:51
shadow4thedark schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:19:
Die realistische servers moet je wel leuk vinden. Zo speelde ik een keer in die servers, je mag bijvoorbeeld geen sniper scope pakken en die gevechten zijn vaak op zeer lange afstanden waar je geen reet ziet. Volgens mij heeft 77th JSOC ook ex militairen en reservisten, bijvoorbeeld die heli piloot is ook echt een militaire piloot.
Yup, mijn favoriete game-mode !
Damn wat is dat genieten zeg, met 60 man coöp tegen de computer.
In deze spelmode komt Arma het beste tot zijn recht vind ik. Echt aan te raden om eens te checken!

• tazzman
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 02-01 12:30

tazzman

a real boardmonkey

Met ons Falcon BMS groepje spelen we ook vaak ARMA 3 op onze eigen server. Gewoon lekker chill co-op (PVE) missies spelen. Meestal spelen we TRGM2 missies in Iraq of Afghanistan gebaseerde maps (Fallujah, Lithium, Takistan, etc.) We nemen het niet al te serieus, dus hebben we wel ongelimiteerde respawns aangezien het niet echt leuk is als iemand al na 10 minuten in een 3+ uur durende missie het loodje legt. Ook gewoon met de virtual arsenal d'r in zodat iedereen zijn eigen favoriete load-out kan nemen.

Falcon BMS blijft onze 'hoofd sim' maar het is toch wel prachtig om een team genoot in een A-10 (A-164) naar een doelwit te praten. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:09
MailMan schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:55:
Als 75% van de cores niets aan het doen zijn en een spel/sim van 7 jaar oud niet soepel kan lopen op een nieuwe game pc, dan vind ik dat best slechte optimalisatie :P
40% van de cores zijn weinig aan het doen. Maar omdat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen smt en cores lijkt het enorm laag.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Zephyr
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14-12-2021
voor de mensen nog PvE gamemodes willen uitproberen:

Domination co40 (capture the island vs ai, dorpjes innemen etc.)

speel zelf al een tijdje op "HUD Arma3 DK #1 Domination", en deze is best leuk (dit is een modded variant van de bovenstaande Domination co40, best een lange mod-lijst incl. RHS modules etc, uiteraard geen verplichting maar andere spelers die in modded vehicles rijden kan je dus niet zien)

leuke vind ik zelf dat de focus ook wat meer ligt richting infantry, gezien je dorpen vaak deur-tot-deur moet clearen (Ai spawned ook in-doors)

ook zijn mensen over het algemeen voorzichter met friendly fire i.v.m. penalties (geforceerde 2 minuten in jailcell) dus je zal niet vaak CAS treffen die maar lukraak bommen gooit zonder communicatie met infanterie, het "combined-arms" gevoel komt dan meestal beter uit de verf.

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Dennis585 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:17:
De laatste tijd een beetje spelen met de editor van ArmA III:

YouTube: 10 Kills in ArmA 3 by Dennis585

YouTube: ArmA III with 5 Sniper Kills

Eerste filmpje nog in 1080p op mijn oude laptop en het tweede filmpje in 1440p op mijn nieuwe desktop.

Zijn er nog tips voor leuke dingen om te doen in ArmA III? Aanraders dus?

Na 7 jaar ArmA III gaat het wel tijd worden voor ArmA IV. Is daar al nieuws over te vinden?
8)7

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:10
unfor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:21:
[...]

AUB niet het ARMA3 topic volspammen met nutteloze filmpjes zoals je altijd in de CoD topics doet..
:D

• crizyz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-01 12:55

crizyz

ne.t.weaker

Iets als King of the Hill is een vrij 'makkelijke instap'.
Geen mods voor nodig (bestaan ook met als je dat zou willen, maar is niet nodig om KotH te kunnen spelen), niet al te veel gedoe met spawnen en de actie te vinden. Spring bij iemand in de auto of de heli en voordat je het weet zit je in de actie.
Let alleen wel een beetje op of iemand friendly is. Soms kun je het niet goed zien (weten welke uniformen en voertuigen bij 1 kant horen is erg handig, maar geen vereiste), dan kun je de kaart openen, en als je daar iemand ziet van je eigen team kleur, niet schieten. :)
Wat daar vaak bij kan helpen, is dat je een waypoint op de kaart kan zetten (Shift+muissclick) die je vervolgens in de 3D wereld ziet. Maakt de kaart lezen makkelijker, en als je iets op de kaart ziet, kun je dat meteen vertalen naar ingame.

Crizyz op Steam

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee