Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
dudee schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:25:
[...]

FN MAG is toch door Fabrique Nationale in Belgie gewoon gemaakt? C7 C8 door colt ?canada?
En Minimi daar is toch m249 van afgeleid?

Of bedoel je gewoon wapens die door Nederlands leger word gebruikt? Want dan klopt het dan heb je paar leuke wapens om te gebruiken! Waarschijnlijk ook veel n packs te vinden?
Klopt, en er is ook wel een heleboel mogelijk door de nodige mods bij elkaar te gooien, maar het zijn nog steeds niet allemaal de wapens zoals we ze hier gebruiken, en dat zou IMO toch wel supervet zijn!
Ircghost schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:22:
De maker van @MARSOFF loopt rond bij tangodown.nl, dus daar kun je kijken welke voertuigen etc worden toegevoegd aan de mod. :)
Ik heb al contact met 'm opgenomen over integratie en of hij me kan helpen hiermee, ik heb zelf namelijk absoluut geen verstand van dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:26

steveman

Comfortabel ten onder

Wat is dit spel achterlijk moeilijk zeg :D

Ongelovelijk, ik heb vroeger redelijk wat Operation Flashpoint gespeeld, dus ik snap het verschil zeker met een arcade-shooter...

Ik kom gewoon niet verder dan de 2e confrontatie met die Infantry Showcase :$
Ziet er wel ontzettend mooi uit, dan dan weer wel.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De AI schiet dan ook wel met dodelijk accuratie door de bosjes heen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
evilpin0 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:23:
De AI schiet dan ook wel met dodelijk accuratie door de bosjes heen :)
Ja, dat is de voornaamste reden dat ik alleen maar multiplayer speel. Zowel co-op als normaal maakt het veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Speel de laatste tijd erg vaak Wasteland in de WS.ARMA UK #3 Hardcore server. Heb je hele leuke combat tussen zitten. Op wat goede avonden zitten er teamgenoten bij die toch serieus proberen te spelen, waardoor we vaak leuke georganiseerde missions kunnen doen en bases capturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Geo, dat kom je niet vaak tegen! Daarom speel ik ook vooral indie met 2-3 vrienden max.

[ Voor 3% gewijzigd door dudee op 22-04-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
EnoRM94 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:00:
[...]

Ja, dat is de voornaamste reden dat ik alleen maar multiplayer speel. Zowel co-op als normaal maakt het veel beter.
Al geprobeerd om in de difficulty settings Super AI uit te zetten? Maakt een hoop verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Met mijn huidige systeem kan ik ArmA3 niet lekker draaien, zou het met een m4a89gtd pro mobo en een AMD 1055t cpu beter draaien?

Ik ga dan van een X4 naar een X6 cpu, en een stuk hogere clock snelheid. Mijn huidige systeem staat in me onderschrift.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ik zou zeggen ja, hij zal wat beter draaien.

ARMA is behoorlijk afhankelijk van je cpu dus dat zal een verbetering moeten geven.
De settings goed tweaken doet ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nu in DayzEpoch voor ArmA2, gemiddeld 25fps, met dips naar onder de 20 in grote steden,

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Is arma niet single core? Dus kan je beter een snellere quad nemen dan een 6 core?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik heb er nu geen tijd voor maar als je arma 3 aanzet en kijkt naar je processor vermogen per core dan zie je meteen wat het doet, ik gok zo dat het zeker wel multiple core functionaliteit heeft.

Weinig spellen maken gebruik van meer dan 4 cores, dus voor gaming zijn de i5 vaak het beste. Voornamelijk omdat games ook niet of nauwelijks gebruik maken van hyperthreading mogelijkheden die de i7 biedt.

Wel heeft een hogere clocksnelheid in principe altijd meer winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wil alleen geen Intel cpu. Wil voor een beperkt budget mijn huidige systeem wat upgraden. En omdat de ArmA series niet veel van je GPU vragen, moet de GTX560 TFII nog wel voldoen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja een i5 zou ik persoonlijk ideaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Intel > AMD in ArmA any day. Die upgrade zou ik voor ArmA niet de moeite waard vinden. Gaat het een verschil maken? Ja. Gaat het een groot verschil maken? Nee. Zelfs de overstap naar intel is niet je van het. Als je geen intel wil zou ik gewoon met de FPS leren leven, want anders geef je straks geld uit en ga je het verschil nauwelijks merken. Sowieso is de A3 performance nog verre van ideaal, met een paar uitzondering daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

ArmA 2 is gewoon goed speelbaar, al zou een paar FPS meer wel lekker zijn. ArmA 3 is net wat te zwaar, dus hoopte dat een kleine upgrade zou helpen.

Weet dat Intel de betere keus is, maar is ook gelijk een stuk duurder.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Maar in het geval van een processor is goedkoop bijna altijd duurkoop. Processors doe je meestal het langst mee van allemaal en is het ondersteunde en belangrijkste deel pur sang (moederbord daar gelaten :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan wacht ik nog maar even tot ik de rest van me PC ook ga upgraden. Hoop dat een FX8xxx cpu van AMD snel zat is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik heb nu een X4 965. Hierna komt er gewoon een fatsoenlijke i5.
Maar mijn processor is iets beter en arma3 draait prima bij mij. Ik denk dat je nog wat fps winst met wat tweaks kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik durf het niet aan om ArmA3 te kopen, om er dan achter te komen dat het toch niet draait. Ik begrijp ook dat je performance per server kan verschillen. Bij de gedownloade versie, kan je via Tunngle ook online, maar dat loopt dus niet soepel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:36:
Ik durf het niet aan om ArmA3 te kopen, om er dan achter te komen dat het toch niet draait. Ik begrijp ook dat je performance per server kan verschillen. Bij de gedownloade versie, kan je via Tunngle ook online, maar dat loopt dus niet soepel.
Ik speel het op een laptop met i7 en GTX 770m prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ja nogal logisch, nogal een verschil met mijn setup.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja of je gaat naar google en je zoekt een benchmark op met je vidkaart of je test je eigen systeem en vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik weet dat de GPU niet erg belangrijk is in de ArmA spellen, daar zit ik ook aan een CPU upgrade te denken. Mijn GTX560 is nog wel voldoende.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ff speuren voor een nieuwe i5 sandybrigde ofzo? Misschien dat het een stuk goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat is niet echt een budget upgrade. Maar wacht eerst even af tot ArmA3 een keer in de steamsale gaat, dan kan ik op legale servers is testen wat hij doet.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dan heeft het weinig nut om een upgrade te doen, i5+mobo ben je met 300 euro klaar? Stel voor je kan goedkope cpu of mobo kopen en dus 200-250 euro. Voor minder krijg je echt niet een "upgrade" in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
eindelijk is men gtx 770 msi aangekomen, nu lijkt arma 3 op alles ultra gewoonweg subliem daar waar ik met men oud ati kaartje in de verte dorpen nog niet zag kan ik nu alles rendereren tot waar ik kan zien.

Welke mods spelen de mensen van tweakers zoal ?

ikzelf: breaking point en wasteland dus indien er mensen eens willen samen gamen let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Voor iedereen die nog eens langs wil komen: Insurgency Zargabad MARSOF… modlist @: http://jip.li/modlist . Krijgen regelmatig (vooral 's avonds en in de weekenden) een leuk aantal mensen online waarmee we leuk en coöperatief samen spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik speel vrij veel Wasteland (meestal op de ws.arma.su servers); echter zijn de mensen waar ik mee speel steeds inactiever aan het worden, en alleen spelen vind ik lang niet zo leuk. Ben in de avonduren vaak beschikbaar, speel vrijwel altijd Independant, en schiet alles af wat beweegt (no mercy >:)).

Iemand zin om een keer te teamen? Steam id: Pryth :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
pryth schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:44:
en schiet alles af wat beweegt (no mercy >:)).

Iemand zin om een keer te teamen? Steam id: Pryth :)!
Dan moet ik zeker wel heel stil zitten?

Vraagje,
Zou ik hiermee arma 3 (Wasteland) mee kunnen spelen op medium of hoger in 1080p ?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G3420 Boxed€ 52,90€ 52,90
1ASRock H81M-HDS€ 38,95€ 38,95
1Club3D Radeon R9 270 '14 Series€ 144,99€ 144,99
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 46,86€ 46,86
1Cooler Master N200 Closed€ 33,-€ 33,-
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 54,99€ 54,99
1Seasonic S12II-Bronze 430W€ 44,70€ 44,70
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 416,39

Als het niet kan, wat zou ik dan moeten aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik ging laatst even Lone Wolfen op wasteland UK3, was erg vermakelijk. Nadat Nick mij 2x had gepakt heb ik zijn groepje 2x weten neer te halen, plus nog wat losse group kills hier en daar. Toch uiteindelijk met 15 kills weer uitgelogd in 1.5u speeltijd :). Jammer genoeg wel 4x als freshspawn binnen 20seconden neergeschoten door hill snipers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Shankfull schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:59:
[...]

Dan moet ik zeker wel heel stil zitten?

Vraagje,
Zou ik hiermee arma 3 (Wasteland) mee kunnen spelen op medium of hoger in 1080p ?

Als het niet kan, wat zou ik dan moeten aanpassen?
Moeilijk te zeggen, het is nogal CPU afhankelijk en je hebt wel een behoorlijke budget cpu erin zitten.
Het is een CPU die in het basissysteem zit van tweakers best buy. Een systeem samengesteld voor tekstverwerking en internetten etc. Niet voor gamen.

Kortom, nee ik denk het niet. Een sterkere cpu is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

de vernieuwde vehicle shops in A3Wasteland v0.9g zijn wel grappig (textures syncen nu ook goed in mp)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/3282306773513079853/31769445A0002795AD04F9E86FA096E4E8BF5298/

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
zijn die Hello Kitty skins iets van Arma ofzo? Op veel Altis Life servers gebruiken ze dat ook vaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
volgens mij is het vrij eenvoudig om skins van bepaalde heli's aan te passen. Ik zie vaak verschillende dingetjes op de littlebirds en pawnee's voorbij komen. Misschien weet Joschaap meer hiervan?

[ Voor 82% gewijzigd door Nickbn op 03-05-2014 08:29 . Reden: tweakers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je kan in principe een JPG of PAA bestand gewoon in je missie inpakken en deze vervolgens op vehicles plakken door setObjectTexture(Global) te gebruiken. Op die manier worden bijvoorbeeld de vehicle skins gedaan voor politie autos in wasteland en deze skin van die helicopter ook. Als je simpel weg een voertuig een bepaalde kleur wil geven, hoef je niet eens een texture te maken, maar kan je gewoon setObjectTexture doen, met een kleur er bij. Overigens is het Hello Kitty geen onderdeel van de texture, maar deze wordt automatisch op de helicopter geplakt door de squad XML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Iemand hier toevallig ook last van de serverlijst die enorm traag laad?
Heb mijn filter altijd op Wasteland of King of the Hill staan maar het laden daarvan duurt echt gewoon een aantal minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het laad enigzins langzaam maar heb vooral dat er overal 300/400 ping bij staat. Als ik dan ingame zit dan is mijn ping gewoon rond de 16 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Arma3 slaat mijn favoriete servers niet op. Ik kan ze markeren als favoriet maar met een refresh ben ik alles weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

komt doordat ze overgestapt zijn op steam in de laatste update (Gamespy is ermee gestopt)
zal ws wel opgelost worden in een volgende update

http://forums.bistudio.co...php?175463-End-of-Gamespy

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik dacht al zoiets toen ik het Gamespy logo zag. Even geduld dus :)

Ik ben op zoek naar een leuke groep mensen om coop te spelen. Samen is Arma 3 natuurlijk vele malen leuker. Graag niet te serieus, het blijft een spelletje ;) Aantal regels is normaal maar niet doorslaan. DM bij interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dat merkte ik ook op inderdaad, snapte al niet wat er mis ging. Makes sense dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Een ABR met silencer is mijn nieuwe favoriete wapen op Stratis Wasteland! Door de kleine map in combinatie met veel spelers is een ABR zonder silencer meteen een doodvonnis.

Normaal gesproken is de silencer het eerste wat ik van m'n wapen af sloop, maar gister was ik dat vergeten. Ik kom aan bij een Aircraft Wreck objective, midden in een vallei. Ik zie iemand sprinten naar de weapons cache, en na het wachten op het juiste moment viel deze speler in kwestie meteen om (+/- 450m). Mee dat ik wilde op staan en wat meer in te moven zag ik direct spelers van alle kanten aankomen. Heb uiteindelijk een minuut of 20 op dezelfde plek gelegen omdat er zo veel players rondliepen, en ik niet ongezien kon bewegen. Normaal gesproken relocate ik na bijna elk schot, maar nu hadden players geen idee dat ze uberhaupt beschoten werden als ik een keer miste. Na een kwartier had iemand de laatste NPC dood (die zat verstopt in een bosje), en de objective was completed; de aanvoer van nieuwe players was hiermee klaar. De laatste vijf minuten nog wat laatste mensen opgeruimd en uiteindelijk de cache voor mezelf geclaimd.

Eindstand na 20minuten: 3 NPCs, 14 players en een overvolle weapons cache.

Dit is nou precies waarom ik zo kan genieten van Arma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
Ik ben DayZ SA een beetje zat en zit er aan te denken om arma 3 te halen voor wasteland en battle royale, kan iemand me wat meer vertellen over wasteland en je persoonlijke ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Wasteland is heerlijk als lone wulf op het volle stratis, altijd wel wat te doen. Je kunt het spelen zoals je wilt, met goede actie .. niet al te veel verzamelen maar vooral veel jagen (of base building).

Battle royale is ene leuke uitdaging en goed opgezet, maar het niveau van de spelers ligt wat laag lijkt het. Echter wel een goede modus.

Zelf vind ik King of the Hill een van de meest vermakelijke modi. Duidelijk, objective- en redelijk teambased.

--
Echter het leukste aan arma is natuurlijk goede missies doen met andere spelers tegen de AI :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ircghost schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:24:
Echter het leukste aan arma is natuurlijk goede missies doen met andere spelers tegen de AI :).
Objection! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
DENIED :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Waar je ook van houdt, ArmA III is zijn geld dubbel en dik waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Absoluut, arma kan echt van alles waarmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Dit. Ik hou zelf wel van milsim actie, en dan is dit echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 18-09 08:37
Dus zo te horen een flinke variatie! Denk dat ik hem wel ga aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
voeg 'pryth' (ingame name: Mike) maar toe op Steam als je ArmA hebt geïnstalleerd, dan zal ik je tourguide zijn op de uitgestrekte velden van Altis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SherlockHolmes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-08 16:09
Net nog een goed potje Stratis Wasteland zeg.

Solo, van bosje naar bosje, met Mk18 ABR 7.62mm + Silencer en MRCO.

Echt superstealthy, geëindigd met een score van 31-4 (waarvan 26 kills in 1 leven). Heb ongeveer 5 uur achter elkaar in 'n server gezeten.

Goede tijden. Het doet me bijna vergeten over de bagger optimalisatie en de bugs die er sinds ArmA 2 al inzitten maar Bohemia niets voor doet. Maargoed :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SherlockHolmes schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:01:

Het doet me bijna vergeten over de bagger optimalisatie en de bugs die er sinds ArmA 2 al inzitten maar Bohemia niets voor doet. Maargoed :P .
De optimalisatie wordt hard aan gewerkt volgens de developers! De bugs vind ik wel meevallen. Ik zou het eerder schoonheidsfoutjes noemen. Echte game-breaking bugs ben ik nog niet tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Ik zit een beetje te kijken naar Arma3. Vroeger groot fan van Operation flashpoint geweest. Gehele single player en campaign uitgespeeld. Arma1 vond ik toch een grote instapdrempel hebben omdat ik jaren geen OF aangeraakt had. Ik zag dat er een bootcamp voor ArmA3 aan zit te komen. Dan misschien maar een kans geven. Enig idee wanneer die komt?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik geloof dat die voorlopig nog niet komt, maar er is een single player die je bekend maakt met veel van de (nieuwe) technieken, en op co-op servers wordt je ook vaak wel geholpen (bij mij wel in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Uit ervaring kan ik spreken dat Arma leren vrij makkelijk is voor simpele gamemodes als wasteland en Battle Royale. De lastigere dingen zijn als je echt de grote georganiseerde gevechten gaat doen en tactisch meer bezig moet. Maar zelf doe ik daar weinig aan mee.

Vind wastelands en battle royale al leuk genoeg;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:08
yo, nieuwe hier in ArmA III, zaterdag gekocht :-).
Waren het even zat om DayZ SA te spelen en geen zin in zombies.
Al vermaakt met Battel Royale, en altis life, rpg? als ik dat goed zeg, ben al geboeid, gevangen en getazerd etc. haha.

Nu wil ik vanmiddag ff die Wastelands uitproberen, dan oef ik alleen maar die a3mp_v14.zip te downloaden en dan een server zoeken ?

http://www.got2dayz.nl/?page_id=661

Ik weet niet of dat nog leidend is aangezien info er over vinden erg versnipperd is.

[ Voor 14% gewijzigd door Phyt_ op 12-05-2014 13:48 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Je hoeft niks te downloaden voor Wasteland. Gewoon zoeken op wasteland in de serverlijst en joinen die hap!

overigens is het wel handig die zip te downloaden omdat veel servers er gebruik van maken en je dan een hoop meer maps hebt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 12-05-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Gewoon die WS.ARMA.SU (ofzo) Wasteland servertjes pakken. Zijn de leukste, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb ff dat Wasteland geprobeerd op die server, maar ik loop over giga vlaktes en elk huis of gebouw dat ik inloop is zo kaal als wat, ligt nooit iets. Na bijna 5 km lopen zie ik ineens drie mannetjes in een veld, en die schieten me overhoop. Had mn pistol in mn rugzak om sneller te lopen, dus waarom ze me neerschoten is me ook een raadsel. Had verder helemaal niks, want geen enkel gebouw heeft loot.
Ik vond er dus erg weinig aan en ben maar wat anders gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
In wasteland zit het meeste loot dan ook in auto's/trucks ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 12-05-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Kw4kje schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:44:
In wasteland zit het meeste loot dan ook in auto's/trucks ;)
Zag ik ook nergens! :P
Op een of andere manier doet die map me ook weinig. Chernarus vind ik erg sfeervol, maar Arma 3 en Alris/Stratis blijkt me totaal niet te boeien. Speel het amper tot nooit meer, eigenlijk alleen in de beta regelmatig gedaan. Maar me toen ook maar amper vermaakt. Vind het landschap veel te eentonig en te kaal op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ik vind de ws.arma.su servers ook de leukste (Sa-Matra V11), maar wat ik jammer vindt is dat de scopes zo ontzettend ontoegankelijk zijn. Dat het niet allemaal voor het grijpen ligt snap ik, maar IETS toegankelijker mag ook wel. Ik speel al heel lang op die servers, en heb maar een paar keer een betere scope gehad dan een ACO (en sporadisch een (A/M)RCO).

Aan de andere kant, op andere wasteland servers heb je bijvoorbeeld binnen 2minuten een Nightstalker scope. Dat is ook weer niet leuk.
Grotman schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:35:
Heb ff dat Wasteland geprobeerd op die server, maar ik loop over giga vlaktes en elk huis of gebouw dat ik inloop is zo kaal als wat, ligt nooit iets. Na bijna 5 km lopen zie ik ineens drie mannetjes in een veld, en die schieten me overhoop. Had mn pistol in mn rugzak om sneller te lopen, dus waarom ze me neerschoten is me ook een raadsel. Had verder helemaal niks, want geen enkel gebouw heeft loot.
Ik vond er dus erg weinig aan en ben maar wat anders gaan doen :P
En de auto's/trucks wat genoemd wordt spawnen (afhankelijk van welke versie van Wasteland je speelt), in de spawnzones. Aangeduid met een lichtgrijze cirkel op de map. In de open vlaktes hoef je meestal niet te verwachten om een voertuig te vinden, tenzij een player de auto ergens kapot heeft achtergelaten. Je pistol hoef je trouwens niet in je backpack te stoppen om sneller te lopen. Als je control indrukt 'lower' je je wapen.

Op de Sa-Matra wasteland servers waar de meeste hier op spelen, vind je enkel backpacks, water, voedsel, fuel, repairkits en heeeeel sporadisch een weapons crate in gebouwen.

[ Voor 54% gewijzigd door EG Mike op 13-05-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Dat van die scopes ligt denk ik aan jou, ik heb op die servers meerdere keren ammo boxes gevonden VOL met scopes. Daarnaast kan je ook gewoon scopes kopen in de gunstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
EnoRM94 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:18:
Dat van die scopes ligt denk ik aan jou, ik heb op die servers meerdere keren ammo boxes gevonden VOL met scopes. Daarnaast kan je ook gewoon scopes kopen in de gunstore.
De scopes zijn er wel, dat weet ik. Maar ze zijn iets te ontoegankelijk. 'Gewoon' kopen in de gunstore? Dacht het niet. ALS er al een scope in het assortiment zit, is 'ie niet te betalen. De ammoboxes heb ik ook een paar gevonden. Maar het probleem hier is, dat deze loot niet respawned (toch?) en de barracks waar deze doorgaans spawnen direct na de restart geloot worden.

Nogmaals, ik ben gewoon van mening dat ze IETS vaker mogen spawnen in bijvoorbeeld vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Hoezo niet te betalen? Een opdracht doen en je hebt al 5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
EnoRM94 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:17:
Hoezo niet te betalen? Een opdracht doen en je hebt al 5000.
Als je heel toevallig een geocache met wapens kan looten ja. Vaak zit er gear in wat niks oplevert, en de rest van de missies brengt echt geen 5k op. Of je speelt niet op de Sa-Matra (V11) missie. En dan zit je nog met het probleem dat een gunstore echt niet vaak een fatsoenlijke scope verkoopt (buiten sporadisch een SOS scope). Of jij hebt natuurlijk veel meer geluk dan ik, dat kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Een leuke modus die ik hier nog niet echt voorbij heb zien komen is CTI (Capture the Island), op verschillende plekken op de kaart zijn steden met elkaar verbonden via nodes. Je moet eerst een verbindende node cappen voordat je gelinkte kan overnemen (beetje het Latice systeem van Planetside 2).
Je verdient daar geld en exp mee, welke je kan gebruiken om voertuigen en alle gear te kopen.

Behoorlijk teambased en zit goed in elkaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ircghost schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:56:
Een leuke modus die ik hier nog niet echt voorbij heb zien komen is CTI (Capture the Island), op verschillende plekken op de kaart zijn steden met elkaar verbonden via nodes. Je moet eerst een verbindende node cappen voordat je gelinkte kan overnemen (beetje het Latice systeem van Planetside 2).
Je verdient daar geld en exp mee, welke je kan gebruiken om voertuigen en alle gear te kopen.

Behoorlijk teambased en zit goed in elkaar :).
Dat heb ik regelmatig tijdens de beta gespeeld en dat beviel me ook wel. Je wordt door de werking aangespoord om teambased te spelen, en dat maakt het best leuk en spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 19-09 09:14
Heb Arma III gekocht toen hij nog in Alpha was op Steam en daarna eigenlijk nooit meer gespeeld. De multiplayer modes klinken wel heel vet die jullie hier noemen. Misschien toch maar weer is installeren :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
"King of the hill" (ook van Samatra) is ook een leuke mod: 3 facties die strijden om 1 stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Unomomentodado schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:08:
"King of the hill" (ook van Samatra) is ook een leuke mod: 3 facties die strijden om 1 stad.
King of the Hill een tijdje gespeeld. Het is niet zo mijn ding. De naam zou beter 'King of the Hospital' kunnen zijn. Maargoed, dat is persoonlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Klinkt als een leuke modes die zeker goed kan werken als er echt een teamplay is :). Zal er vanavond is naar kijken als ik tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Arma III is free to play dit weekend! Dus voor iedereen die nog twijfelt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Indeed! Gezamenlijk met veel korting voor andere Bohemia producten (tot wel 80%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
helemaal leuk als je een beetje XP en geld hebt voor fatsoenlijke wapens/gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jup, vind het ook leuk dat het persistent is (dus zelfs met restarts :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 14:51
Ircghost schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:09:
Indeed! Gezamenlijk met veel korting voor andere Bohemia producten (tot wel 80%)
tot wel 100% op operation flashpoint, nu arma cwa, claim claim, al heb ik hem hier ook in de kast staan.

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 16-05-2014 19:33 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Arma 3 gekocht, nu nog op zoek naar iemand/groep die mij kan helpen want het is allemaal wel erg overweldigend !

Mijn steam id: http://steamcommunity.com/id/okaydanny

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:01
Heb t ook net gedownload om ff uit te proberen voordat ik het koop.
Welke servers/gamemodes zijn een must om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Lees een beetje boven je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Arma 3 gratis weekeind en gelijk veel hackers en scripters ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ben nu veel king of the hill aan het doen. Lekker heen en weer vliegen met mn helicopter en mensen droppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Even wachten tot het weekend weer over is, opzich wel goed dat er wat meer hackers zijn. Hopelijk dichten ze weer een paar gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Helaas brengt zo'n weekend ook een boel volk wat geen idee heeft wat ze aan het doen zijn :( ik speel veel op de ws.arma.su UK#1 server en heb me redelijk lopen ergeren aan teamkillers en mensen die niet in teamverband kunnen/willen spelen of maar gewoon je vehicle rammen als hun graag dat voertuig wouden hebben.
Gelukkig hebben we altijd een redelijk vast groepje en heb je er na een poosje geen last meer van en hebben we gister nog even leuk mensen kunnen lastig vallen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0e8XHNx.jpg

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Vind deze game echt onzettend moeilijk. Misshcien iemand die zin heeft om vanavond/morgenavond een potje samen te spelen? :) DM me maar even voor mijn Steam mocht je interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Streepje schreef op maandag 19 mei 2014 @ 05:46:
Helaas brengt zo'n weekend ook een boel volk wat geen idee heeft wat ze aan het doen zijn :( ik speel veel op de ws.arma.su UK#1 server en heb me redelijk lopen ergeren aan teamkillers en mensen die niet in teamverband kunnen/willen spelen of maar gewoon je vehicle rammen als hun graag dat voertuig wouden hebben.
Gelukkig hebben we altijd een redelijk vast groepje en heb je er na een poosje geen last meer van en hebben we gister nog even leuk mensen kunnen lastig vallen

[afbeelding]
Ah waren jullie dat die gister in de avond een dikke 30min met een HMG aan het knallen zijn geweest? Ben maar een beetje uit de buurt gebleven. Kon geen Titan AT vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ja we hadden een ifrit en hunter met gmg en later die tank erbij maar toen crashte mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Eigelijk is dit gewoon een verkapte omhoogschop-post :+

Ik blijf me verbazen hoe mooi dat Arma3 er eigelijk uitziet. In-game valt het niet meer zo op, maar als je dan zo'n screenshot ziet..

Er zijn ook mods die geluidseffecten en explosies e.d. 'verbeteren', toch? Ik heb nog nooit een mod met die doeleinden geïnstalleerd, dus ben wel benieuwd eigelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
JSRS is een heel bekende (en goede!!!) geluidsmod, verder zijn her hier en daar nog wel wat geluidsmods hoewel iets minder bekend (SpeedOfSound), en je hebt ook nog BlastCore die het visuele aspect van explosies etc verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jup, JSRS en BlastCore zijn gave mods. Het enige probleem is dat veel servers de keys niet hebben/niet accepteren dus je zult best vaak geweigerd worden als je daarmee je online game inlaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SherlockHolmes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-08 16:09
Ik vind het terrein in ArmA zo lelijk. Bijvoorbeeld als je in een heli vliegt en naar beneden kijkt, echt lelijk.

Maar ik vind het nog steeds enorm gaaf.

Helaas kan Bohemia geen normaal geoptimaliseerd spel maken, zonder bugs, maar OK, vind het enorm gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

SherlockHolmes schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:54:
Ik vind het terrein in ArmA zo lelijk. Bijvoorbeeld als je in een heli vliegt en naar beneden kijkt, echt lelijk.

Helaas kan Bohemia geen normaal geoptimaliseerd spel maken, zonder bugs, maar OK, vind het enorm gaaf.
daar heb ik eigenlijk geen last van, maar ik speel eigenlijk alleen Wasteland en daar vlieg ik nooit zo hoog (max 300 meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
net een half uur lang met 2 gunners in mijn ghost hawk gevlogen op een KoTH server. Hadden half uur lang alleen maar attack helicopters achter ons. 2x hadden ze ons bijna dood en toch nog weggekomen. Ze hadden mn rotors kapot geschoten en kon nog veilig landen 1x. Snel field repair doen en naar basis gegaan om hem helemaal te repairen. Daarna teruggekomen en hadden we er 2 gepakt. 3rde werd gepakt door een friendly die ook in een attack helicopter ging omdat ik maar bleef zeuren voor support. Heb nog nooit zoveel plezier gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha dat zijn de mooie verhalen! Alleen is het niet zo heel chill voor de server meestal (tenzij er een fix is geweest) de miniguns zorgen vaak voor massive lag op de KotH servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Had laatst ook iets moois (speel altijd milsim, co-op):

Vliegen naar een AO toe in die Merlin (of hoe heet dat ding in A3?), komt er ineens uit het niets een vijandige heli aan. Wij hadden verder geen luchtsteun in de vorm van heli's of jets, dus dat was klote.. (NOTE: tijdens UAV verkenning van de AO hadden we GEEN heli gezien in de wijde omgeving, dus we dachten dat het safe was). Wij afwijken van onze course, en gelukkig dankzij onze piloot 'enigszins' veilig weten te landen, hoewel onze heli keihard FUBAR was. Op de grond gelijk bailen, omdat onze heli op het punt van exploderen stond. Iedereen weg rennen, een punt naast de heli (buiten gevaar) veilig stellen, stinger pakken (gelukkig hadden we er daar een van bij ons): vijandige heli neer. Vervolgens waren er wel een paar gasten gesneuveld, maar nadat we hadden vastgesteld dat onze 'LZ' secure was snel de lichamen van het wrak weg gesleept en de medic er op los gelaten. Vervolgens snel uit de voeten gemaakt met ons 'platoon' (man of 20), omdat we nu wel degelijk aandacht hadden gekregen en er 2 patrouilles op ons af kwamen… haha

Die AO hebben we overigens daarna in pak 'm beet een uur of twee veilig gesteld :)

Mooie tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
SherlockHolmes schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:54:

Als je de mogelijkheid hebt om mods te gebruiken zou ik hier of hier even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
is er een GoT platoon eigenlijk in A3 ? zoja wat spelen jullie met name? Ik speel met name KotH en battle royale
Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste