Ik vind de ws.arma.su servers ook de leukste (Sa-Matra V11), maar wat ik jammer vindt is dat de scopes zo ontzettend ontoegankelijk zijn. Dat het niet allemaal voor het grijpen ligt snap ik, maar IETS toegankelijker mag ook wel. Ik speel al heel lang op die servers, en heb maar een paar keer een betere scope gehad dan een ACO (en sporadisch een (A/M)RCO).
Aan de andere kant, op andere wasteland servers heb je bijvoorbeeld binnen 2minuten een Nightstalker scope. Dat is ook weer niet leuk.
Grotman schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:35:
Heb ff dat Wasteland geprobeerd op die server, maar ik loop over giga vlaktes en elk huis of gebouw dat ik inloop is zo kaal als wat, ligt nooit iets. Na bijna 5 km lopen zie ik ineens drie mannetjes in een veld, en die schieten me overhoop. Had mn pistol in mn rugzak om sneller te lopen, dus waarom ze me neerschoten is me ook een raadsel. Had verder helemaal niks, want geen enkel gebouw heeft loot.
Ik vond er dus erg weinig aan en ben maar wat anders gaan doen

En de auto's/trucks wat genoemd wordt spawnen (afhankelijk van welke versie van Wasteland je speelt), in de spawnzones. Aangeduid met een lichtgrijze cirkel op de map. In de open vlaktes hoef je meestal niet te verwachten om een voertuig te vinden, tenzij een player de auto ergens kapot heeft achtergelaten. Je pistol hoef je trouwens niet in je backpack te stoppen om sneller te lopen. Als je control indrukt 'lower' je je wapen.
Op de Sa-Matra wasteland servers waar de meeste hier op spelen, vind je enkel backpacks, water, voedsel, fuel, repairkits en heeeeel sporadisch een weapons crate in gebouwen.
[
Voor 54% gewijzigd door
EG Mike op 13-05-2014 13:41
]