Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:53:
Spawned met nv zonder gps..
* met gps zie ik nogsteeds mijn locatie op de map niet die moet ik zelf uitzoeken aan de hand van de coords.
* gear in vehicles hot dammmmmm.
* vooral veel med gear maakt medic overbodig
* ai moeilijkheid geweldig this is arma zegmaar
* eerste stad waar ik stond in 1 oogopslag minimaal 12 voortuigen waarvan 4 military maakt niet uit lekker makkelijk. juiste balans tussen veel en weinig zoeken.
* zelfde ui
* diverse malen gedacht food of water gevonden te hebben maar die zak/emmer.jerrycan deed het niet en verderop wel
- CTRL+M om je gps te gebruiken, GPS doet niets met je normale map
- als je geen pickup optie krijgt is het geen food/water

Adanteh schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:20:
Komt ie na 5 minuten kijken:
- Interface is nog hetzelfde voor player menu, spawnen en de de vehicle content van R3F (Die dus nog steeds onleesbaar is)
- Kom zomaar een crate tegen, met absurd veel gear (Laser designator, 30 FAKS(!!!!!), 5 binos, 5 GPS, etc). Lijkt me ietwat overdreven.
- Oude items worden nog voor water bottles + eten gebruikt. Er zit gewoon een water bottle in en er zijn ook wel gewoon items voor het eten (Tactical bacon anyone). Even een replace all doen

- Indeling van items in vehicles is ook nog hetzelfde. 1 wapen met 4 mags, in de meeste gevallen 2x een attachment, een enorme bult FAKS (Wat medics compleet zinloos maakt) en twee chemlights. Betekent dat je na 1 vehicle al klaar bent met gear zoeken.
- Friendly AI? Ik kon er gewoon op af rijden in mijn strider en vond het al vreemd dat ze niet schoten. Lag er nog één levend op de grond, kon ik hem gewoon mediccen.
- MBT missie. Hoeft niet te repairen of niks. Dan is het gewoon een kwestie van vol gas er op af en er snel in springen en klaar is kees. Normaal had je altijd risico-momentje als je moest fuelen of repairen.
- Also geen verschil tussen type wapens. Kans op een vector is net zo groot als sniper, wat een beetje weird is.
Also, spawnt met NVGs en gps?
- dialogs worden pas in v1 aangepakt (nog niet in de pre-release) omdat de heren die hieraan werken ook meteen nieuwe stores gaan inbouwen en alles in een keer willen invoegen.
- inhoudscherm van vehicles moet inderdaad aangepakt worden
- Random crates gaan uit in de GoT Versie is een instelling die ik nu even aan had gezet om de nieuwe spawn mechanics te testen.
- de waterflesjes en bacon hebben we er even ingehad maar deze zijn erg lastig te spotten als ze als loot in het gras vallen of in gebouwen spawnen. probeer maareens een energy drink te vinden nu (is een redgull blikje)
- vehicle loot wordt configureerbaar voor admins staat nu voor testdoeleinden even hoog om te kijken of alles werkt
- bij welke missies was de AI 'friendly' mogelijk hebben ze een verkeerde wapen/ammo combinatie. sowieso zijn vehicles en crates in missies nu gelocked tot alle AI dood is.
- MBT zou ook op slot moeten zitten, en geen fuel moeten hebben, zoniet heeft iemand in het team mn code terug gedraaid, ik zal het checken!
- ik zal het thermal verhaal eens in de groep gooien imho moet een server admin thermal op de server uit kunnen schakelen.
- de manier waarop vehicles objects en loot spawnt zijn compleet ge-recode en nu afhankelijk van de grootte van de stad, ook is er minder kans op military vehicles al vind ik persoonlijk dat die kans nog wel iets omlaag kan.
- de server heeft tot aan de restart constant op 50fps gedraait, tot 30 spelers kan mn verbinding met gemakt aan, als het erboven heeft gezeten zal het wel gaan laggen maar uit de monitoring sie ik geen peaks in cpugebruik (max 40%, geheugen 4GB van de 8, SSD heeft ook niet veel i/o peaks gehad), maar het blijft een 100/10 upc verbinding uiteraard
na de voice zal ik eens in de code duiken
(jaja, helaas beloofd.. kom ik niet onderuit)
[
Voor 11% gewijzigd door
JoSchaap op 13-09-2013 21:02
]