Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Basxt schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:26:
[...]

Awesome! :D
Misschien ook een idee om ingame opties te configureren. Zoals het uitzetten van de "Thirsty warning" etc.

Ook zou een Hardcore mode wel gaaf zijn waar je gewoon echt helemaal niets aan notifications krijgt. Dus ook geen melding als er bijv een stad gecaptured is of er een nieuwe missie is. :*)

Edit: JoSchaap misschien is het ook wel leuk om te livestreamen terwijl jij de wasteland in elkaar zet. :)
ik doe het niet alleen en ben al bijna een week bezig :) zou een erg langdradige stream worden :)
allicht dat ik de stream een keer aanzet als ik wat dingetjes ga testen :)

probleem is dat ik op windows 8.1 zit en dus elke keer als ik wil streamen ATI drivers en Xsplit moet herinstalleren en dan werkt het maar 1 keer, daarna crasht xsplit de ati drivers en andersom ;)
Dus heel veel motivatie om te streamen is er niet

*edit* weer een update over de voortgang: http://forums.a3wasteland.com/index.php?topic=3.msg19#msg19

[ Voor 7% gewijzigd door JoSchaap op 03-09-2013 10:41 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
JoSchaap schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:31:
[...]

ik doe het niet alleen en ben al bijna een week bezig :) zou een erg langdradige stream worden :)
allicht dat ik de stream een keer aanzet als ik wat dingetjes ga testen :)

probleem is dat ik op windows 8.1 zit en dus elke keer als ik wil streamen ATI drivers en Xsplit moet herinstalleren en dan werkt het maar 1 keer, daarna crasht xsplit de ati drivers en andersom ;)
Dus heel veel motivatie om te streamen is er niet

*edit* weer een update over de voortgang: http://forums.a3wasteland.com/index.php?topic=3.msg19#msg19
MooI!
Heb dit geweldige filmpje gevonden van een 3D explosive interface.
Zou geweldig zijn in Wasteland denk ik zelf!

YouTube: 3d explosive interface.

wow. Naarmate ik het filmpje meer kijk zie ik gewoon de potentie dat dit heeft.
C4 aan een auto plakken? kan normaal niet, nu dus wel.
Ik vind dat bommen in arma veel te weinig features hebben, Stel je vind in Wasteland een C4, no way dat je daar mee makkelijk een kill maakt. Maar attach je hem aan een auto en ga je campen op een bergje dan is dit echt geweldig.

JoSchaap.. Dit zou eigenlijk gewoon een must-have feature moeten zijn voor de nieuwe wasteland! _/-\o_ :D

[ Voor 20% gewijzigd door Basxt op 03-09-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik had eergisteren gewoon een explosive charge op een ifrit geplaatst hoor, gewoon tegen de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Ircghost schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:14:
Ik had eergisteren gewoon een explosive charge op een ifrit geplaatst hoor, gewoon tegen de achterkant.
Ja. Maar van wat ik begrepen heb is dat ze normaal niet blijven plakken. In dit geval dus wel.

Ik kan het ook volledig fout hebben hoor.
Maar dat is één van de vele dingen in dit filmpje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
De game heeft dus nog de nodige optimimalisaties te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Wow. @nieuwe update!

Support for marking favorite sessions in the MP server display

Added: M2A1 Slammer tank
Added: T-100 Varsuk tank
Added: AFV-4 Gorgon wheeled APC
Added: IFV-6a Cheetah tracked IFV AA
Added: M4 Scorcher self-propelled artillery
Added: M5 Sandstorm MLRS
Added: 2S9 Sochor self-propelled artillery
Added: ZSU-39 Tigris tracked IFV AA
Added: CRV-6e Bobcat tracked engineering vehicle
Added: A 143 Buzzard jet fighter :o
Added: Truck variants
Added: SUV
Added: Hatchback variants
Added: Ship and boat variants
Added: FIA faction

[ Voor 72% gewijzigd door Basxt op 04-09-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Twee versies van de jet trouwens. Een CAS variant met 2x air-to-ground, 2x laser guided bombs, 300 cannon kogels, en 2x short range AA missiles. Daarnaast nog een AA variant met 300 cannon kogels, 2x long range AA en twee keer short range AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Adanteh schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:32:
Twee versies van de jet trouwens. Een CAS variant met 2x air-to-ground, 2x laser guided bombs, 300 cannon kogels, en 2x short range AA missiles. Daarnaast nog een AA variant met 300 cannon kogels, 2x long range AA en twee keer short range AA
Nice!
Vind het alleen erg moeilijk om een landing in te zetten zonder autopilot ofcourse. Want ik plaats dan een Shift+Click voor een waypoint maar een echte direction van aanvliegen heb je niet. je moet dus altijd op je map kijken of je recht aanvliegt:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

die bobcat is maar een raar ding :D

Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/595888031689254748/5A5E2BDC570904643EFEEA493861CE4590614359/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Doet me hier aan denken.
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_ac-M0_bqRHU/TC76o3N6NuI/AAAAAAAABJw/DhYVaEx5TSY/s1600/Trojan+talisman.jpg

Je kan er ook bij refuelen, misschien ook repairen? Iig zou het wel fijn ondersteunend voertuig kunnen zijn in domination.
Wel jammer dat die kraan/blad het niet doen.

Verder is die Arty/MLRS heel leuk. Maar wil ze nooit zien in Wasteland/Domi. Met die MLRS kan je de hele map overschieten 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door chiIIed op 04-09-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

en wat is het eerste dat je doet als je eeen vmax van 323 km/h op de sportwagen ziet...

juist..

YouTube: ArmA 3 - attempt to jump a ramp with 300km/h

falen! :D

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha big faillll :P

Verwijderd

Na al het moois hier gezien te hebben toch maar overstag gegaan.

Erg benieuwd hoe straks de single player campaign gaat uitpakken.
Hoop op wat mooie snipermissies

Verwijderd

Nog 1 week jongens en WW3 kan starten.

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer de eerste syrie en egypte mods uitkomen.

Kunnen best gave evac missies worden

• JoSchaap

JoSchaap

Modnaam 'WhysoSyrias' !

Lijkt me een vet idee. Al zal het wel voor wat frictie zorgen.. :')

Verwijderd

Dat werd ook gezegd over games over de ww2 en gebeurde ook.

En ach het is en blijft in een spelletje natuurlijk altijd fictie.
Hoe kan je anders de wereld veroveren met duitsland in hoi3 d-;

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
JoSchaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:46:
Modnaam 'WhysoSyrias' !

Lijkt me een vet idee. Al zal het wel voor wat frictie zorgen.. :')
Haha ik ben veur!

Vooral met de setting (veel bruin en rond de middelbare zee) zullen de maps waarschijnlijk erg snel aangepast worden. Ook is er niet echt een grote stad dus misschien wordt Homms wel de nieuwe Fallujah van Arma 3.

• JoSchaap

JoSchaap

zouden jullie deze even kunnen upvoten?
http://feedback.arma3.com/view.php?id=13986

ze zijn flink bezig met het toevoegen van nieuwe objects maar vergeten duidelijk te testen na een aanpassing..

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Hoe upvote je die dan?

• JoSchaap

JoSchaap

heb je een account voor nodig op de tracker, als t teveel moeite is, begrijpelijk :)

• Adanteh
And while your at it: http://feedback.arma3.com/view.php?id=2766
Die anti airs zijn trouwens echt ziek sterk. Doet me een beetje denken aan de AA die ook steeds in Battlefield zit. No way dat die echt alleen tegen air units gebruikt gaat worden. Die artillery is al helemaal ziek. Als je hem op extreme distance zet, is de map niet eens groot genoeg om in te schieten. Die MLRS hebben we het niet over... Op medium kan hij al de hele map over schieten. Wat wel jammer is trouwens, dat we niet echt een mijn opruim auto hebben. Ik hoopte dat die bobcat het kon doen, maar dat valt helaas tegen. Ook jammer dat die kraan niet te animeren is.

@Syrie... Takistan lijkt daar dan toch meer op neem ik aan en zou een vele logischere map zijn.

Anyway, na de nieuwe content hoop ik nu toch vooral op een uitbreiding van FIA (De civilian independent factie). Nu hebben we alleen een offroad met een MG achterop, maar meer ook niet helaas :(

[ Voor 18% gewijzigd door Adanteh op 05-09-2013 13:04 ]

• Basxt
Iemand al ervaring met de Altis Life server?
Dit is de eerste keer dat ik hem zie in de server lijst en er kunnen ook rond de 90 mensen in als ik het goed zag.
Zal updated of het een lagfest is!

edit.. rond de 30. valt me eigenlijk nog wel mee! :*)
edit.. wat een chaos 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Basxt op 05-09-2013 21:52 ]

• chiIIed
15 fps op die server :(

Heb ik het over blackwing gaming server.

[ Voor 48% gewijzigd door chiIIed op 05-09-2013 22:59 ]

• Adanteh
Wat is 'de altis life' server. Probleem bestaat nog steeds dat als ik Altis Life wil spelen ik niet weet welke server ik moet hebben en iedereen maar weer zijn eigen versie van de missie heeft. De ene loopt crap, de andere is leeg. Etc

• Adanteh
Wij zitten er nu op. Misschien leuk om een keer een gang op te zetten op zo'n Altis Life server. Onder Adanteh kan je wel vinden op Steam en TS is ook gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Kng server draait tonics originele missie. Maar ik vind er echt geen reet aan.. start dan gewoon de sims op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
JoSchaap schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 01:13:
Kng server draait tonics originele missie. Maar ik vind er echt geen reet aan.. start dan gewoon de sims op..
8)7

Is ook precies het zelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad.

Ik probeer vooral nu willekeurig gedownloade missies.
Zit me een partij crap tussen maar ook een paar pareltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dat zijn altijd leuke dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Iemand de nog missies gemaakt die diegene wilt delen? :)

Also: JoSchaap, Is er een kleine mogelijkheid dat wij bijv als groep hier jouw nieuwe missie gaan testen? Bugs vinden etc en beetje fun maken?

Als we dan gewoon een paar dagen van te voren een anouncement maken dat we dan en rond die tijd gaan testen dan komt dat denk ik helemaal goed!

(Misschien doormiddel van de GoT Steam group?)

Dit vond ik vanmiddag terwijl ik een missie maakte:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VmvzM33.jpg
Kleine Easter Egg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

gister eens Altis Life geprobeerd, was best grappig als cop zijnde :) als civ is het wat saaier als je alleen speelt

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Streepje schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:02:
gister eens Altis Life geprobeerd, was best grappig als cop zijnde :) als civ is het wat saaier als je alleen speelt
Holy shit man.
Server is net ge restart en gewoon 50 FPS. maar ik ging dus onderweg naar een oil plek voor olie, wordt ik opeens achtervolgt door 2 hatchbacks, ze dwingen me op uit te stappen ik moest al mijn stuff aan hun geven en ik mocht weer verder. maar holy shit dat was vet. gewoon een groep van 4/5 man die mij aanhoud als civilian dus woww. heb het opgenomen! Ik zat echt zo van hold on! Hold on! need to get my fraps on! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Basxt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:02:
[...]

Holy shit man.
Server is net ge restart en gewoon 50 FPS. maar ik ging dus onderweg naar een oil plek voor olie, wordt ik opeens achtervolgt door 2 hatchbacks, ze dwingen me op uit te stappen ik moest al mijn stuff aan hun geven en ik mocht weer verder. maar holy shit dat was vet. gewoon een groep van 4/5 man die mij aanhoud als civilian dus woww. heb het opgenomen! Ik zat echt zo van hold on! Hold on! need to get my fraps on! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Post even svp :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Zal het zo even doen! :)
Zit er nu nogsteeds in. echt een geweldige server. Random politie controles etc. gewoon gaaf. :D

Edit: YouTube: Arma 3 Robbery. @Altis Life server.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W_ZaaVFOC_s&feature=youtu.be]
Hij is aan het uploaden even geduld! Denk 5 min en hij staat erop. :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Basxt op 07-09-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Basxt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:02:
[...]

Holy shit man.
Ik heb ook 1x olie gedaan. Was er zo dusdanig lang mee bezig, voornamelijk auto rijden, dat het de moeite echt niet waard is. Je kan maar 12 crude oil met je meenemen. Moet je license halen van 10k, ben je dat vergeten kan je geen olie refinen. Gelukkig had ik dat bij me dus olie gerefined. Helemaal terug gereden naar die trader (was iets van 13km). Olie verkocht. Kreeg er 14k voor ofzo. :(

Ik hou het wel bij appeltjes plukken :*)
Misschien nog keertje met een gang drugs doen ofzo. Maar afaik kan je nog niks in je auto stoppen dus betwijfel of dat goed verdient.

Je had gewoon in die suv moeten stappen en weg karren. Voordat ze door hebben wat er gebeurt ben je al op snelheid. Daarnaast kunnen de meeste voor geen meter schieten :P

[ Voor 6% gewijzigd door chiIIed op 07-09-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
chiIIed schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:54:
[...]

Ik heb ook 1x olie gedaan. Was er zo dusdanig lang mee bezig, voornamelijk auto rijden, dat het de moeite echt niet waard is. Je kan maar 12 crude oil met je meenemen. Moet je license halen van 10k, ben je dat vergeten kan je geen olie refinen. Gelukkig had ik dat bij me dus olie gerefined. Helemaal terug gereden naar die trader (was iets van 13km). Olie verkocht. Kreeg er 14k voor ofzo. :(

Ik hou het wel bij appeltjes plukken :*)
Misschien nog keertje met een gang drugs doen ofzo. Maar afaik kan je nog niks in je auto stoppen dus betwijfel of dat goed verdient.

Je had gewoon in die suv moeten stappen en weg karren. Voordat ze door hebben wat er gebeurt ben je al op snelheid. Daarnaast kunnen de meeste voor geen meter schieten :P
Ja dat olie gedoe vind ik ook maar niks nee. Net hebben dr een paar een bank gerobbed, 1 miljoen hebben ze gestolen.
Vraagje, welke auto gebruiken hun in dit filmpje? Ik heb net 50k uitgegeven aan die Hatchback maar bleek toch die niet te zijn :|
Wat een crap ding. gaat veels te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Suv. Gebruiken ze. En jij hebt nu de hatchback sport. Je moet alleen niet volgas geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik dacht dat altis life een soort sims was maar nu ik dit zo zie wil ik dit wel eens proberen haha, beetje politie spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Basxt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:28:
[...]

Zit er nu nogsteeds in. echt een geweldige server. Random politie controles etc. gewoon gaaf. :D

[video]
Jezus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
inb4 boze 'true arma vets'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Ircghost schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:13:
Ik dacht dat altis life een soort sims was maar nu ik dit zo zie wil ik dit wel eens proberen haha, beetje politie spelen :D
Dacht ik ook ja :)
Server is als hij net gerestart is echt een pareltje qua FPS, maar na een uurtje is het weer rond de 20. Echt jammer dat BIS dit spel zo un optimized heeft. En dat de fps vanuit de server komt is mij ook nogsteeds een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

mijn vakantie is ook eindelijk begonnen, meteen maar wat spulletjes besteld voor een nieuwe homeserver (oude maakte teveel herrie, kon geen arma3 server draaien en had verouderde harware), meteen maar even oog op arma3 gehouden en een cpu met iets mer clockspeed gekozen. (niet in de lijst, 120GB SSD's, die heb ik hier nog)
http://www.alternate.nl/h...Id=28336&cmd=loadSentCart

altijd handig om wat mp missies op uit te proberen met een groepje (verbinding hier kan tot 45-a 50 spelers wel aan als er in huis geen grootverbruikers (torrents) aan staan)

nog 5 dagen en dan is de launch :) ik hoop dat we op tijd de a3wl missie naar onze zin krijgen :)

die life servers zijn niets voor mij, iets teveel RP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
JoSchaap schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:33:
mijn vakantie is ook eindelijk begonnen, meteen maar wat spulletjes besteld voor een nieuwe homeserver (oude maakte teveel herrie, kon geen arma3 server draaien en had verouderde harware), meteen maar even oog op arma3 gehouden en een cpu met iets mer clockspeed gekozen. (niet in de lijst, 120GB SSD's, die heb ik hier nog)
http://www.alternate.nl/h...Id=28336&cmd=loadSentCart

altijd handig om wat mp missies op uit te proberen met een groepje (verbinding hier kan tot 45-a 50 spelers wel aan als er in huis geen grootverbruikers (torrents) aan staan)

nog 5 dagen en dan is de launch :) ik hoop dat we op tijd de a3wl missie naar onze zin krijgen :)

die life servers zijn niets voor mij, iets teveel RP :)
Netjes!

Kan niet wachten op de launch! Komt er ook nog een soort van script anti hack in? Behalfe Battleye ofc. en misschien een manier om mods een berichtje te sturen?

En indd het is maar waar je van houd met de Life server:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
[YouTube: http://youtu.be/qVBzN-cONTc]
Hatchback sport ging me ook niet hard genoeg. Plus hij heeft nu zwaailichten en is zwart... In de categorie unmarked secret service autos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

mooi einde ook :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Jo, hoe draai je eigenlijk gewoon local een server? Ik heb Tophe's dedicated server tool gedownload, de missie aangevinkt en nog snel wat andere dingetjes ingesteld en opgestart. Zodra ik connect (via 127.0.0.1:2302) kom ik wel gewoon op een laadscherm en staat er dit in de console
16:42:45 Player Adanteh connecting.
for users.
16:42:45 Mission wip_ada_vehicleStore.Altis read from bank.
, maar verder laad mijn game helemaal niks.

Ik moet nu toch maar eens aan de slag om mijn dingen ook werkend voor multiplayer te krijgen (En dan ga ik meteen ondervinden waarom alle beetje uitgebreide servers zo gigantisch slecht lopen). Ik snap bijvoorbeeld al niet wat de reden is dat addActions local zijn. Nu moet ik dus voor alle players die addActions toevoegen (Ook al kom je nooit in de buurt van die auto).. en wat doe die addAction? Juist ja, weer een script versturen naar alle players...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:46
Basxt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:28:
[...]

[video]
Dit ga ik ook eens doen, is dat met de dev build van Arma?

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Rikvdlee schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:01:
[...]

Dit ga ik ook eens doen, is dat met de dev build van Arma?
Dev build indd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe start ik dat atlis enzo op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Selecteer in je steam opties van Arma dev build.

De server draait nu echt geweldig. kan iedereen aanraden de blackwing gaming Altis Life nu te joinen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basxt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:45:
[...]

De server draait nu echt geweldig. kan iedereen aanraden de blackwing gaming Altis Life nu te joinen _/-\o_
ok dus de "mods"/aanpassing doet die vanzefl?
Basxt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:45:
[...]

en waar doe ik dat precies kan het niet vinden echte steam amateur ondanks 200+ games d-;

gevonden

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
Ben aan het wachten totdat die een plaatsje vrij heeft :)

Edit: Ik zit erin!

[ Voor 16% gewijzigd door Rikvdlee op 07-09-2013 18:59 ]

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij nog ff de dev downloaden duurt gelukkig niet lang met 10.1mb/s

is er een ts waar alle arma3 fans zitten

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Video's streamen vanaf Youtube in arma?
het kan nu!
http://forums.bistudio.co...-WIP-Video-Streaming-Mod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
Mooi avondje gehad op Arma 3 Altis Life server met Bas

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Rikvdlee schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:56:
Mooi avondje gehad op Arma 3 Altis Life server met Bas
Ja zeker ;)
Misschien kan er iemand wel een Teamspeak servertje opzetten voor GoT?
Dan kun je die gewoon joinen en gaan spelen met anderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basxt schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:05:
[...]

Ja zeker ;)
Misschien kan er iemand wel een Teamspeak servertje opzetten voor GoT?
Dan kun je die gewoon joinen en gaan spelen met anderen. :)
Lijkt me erg fijn en leuk om het door te krijgen.

Gister op de wasteland server van joschaap gespeeld.
Viel eigenlijk tegen.
Geen enkele gearspawn in een huis/gebouw helemaal nergens.

Alleen in de bijna nergens vindbare voertuigen (map is superdepupergroot) en bij de missies die zonder voertuig veeeelstever lopen zijn.

helaas beetje tegenvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 08:57

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Leuke video van de dayZ dev's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Ben zelf niet zo'n dayZ fan, maar ik moet toegeven dit ziet er toch wel leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:33:
[...]

Lijkt me erg fijn en leuk om het door te krijgen.

Gister op de wasteland server van joschaap gespeeld.
Viel eigenlijk tegen.
Geen enkele gearspawn in een huis/gebouw helemaal nergens.

Alleen in de bijna nergens vindbare voertuigen (map is superdepupergroot) en bij de missies die zonder voertuig veeeelstever lopen zijn.

helaas beetje tegenvaller
Was dat in Altis? Dan is het gewoon simpel weg van Stratis naar Altis geport.
JoSchaap werkt op dit moment aan een nieuwe versie dus komt hopelijk wel goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basxt schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:48:
[...]

Was dat in Altis? Dan is het gewoon simpel weg van Stratis naar Altis geport.
JoSchaap werkt op dit moment aan een nieuwe versie dus komt hopelijk wel goed! :)
ok maar er is toch maar 1 server op het moment ofniet?

of sla ik de plank nu volledig mis d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Wat je even moet begrijpen is dat mensen de missie gewoon kunnen downloaden en dit vervolgens op hun eigen server hosten. Vaak, uit eer voor de maker/luiheid/of filtermogelijkheden houden ze de originele naam van het bestand.
In dit geval zijn er mensen die de 404 wasteland van Joschaap hosten en niks anders hebben gedaan dan de map te veranderen. De map van 404 wasteland is echter gemaakt voor het tientallen malen kleinere stratis waardoor de missie nu erg leeg en saai lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:00:
Wat je even moet begrijpen is dat mensen de missie gewoon kunnen downloaden en dit vervolgens op hun eigen server hosten. Vaak, uit eer voor de maker/luiheid/of filtermogelijkheden houden ze de originele naam van het bestand.
In dit geval zijn er mensen die de 404 wasteland van Joschaap hosten en niks anders hebben gedaan dan de map te veranderen. De map van 404 wasteland is echter gemaakt voor het tientallen malen kleinere stratis waardoor de missie nu erg leeg en saai lijkt.
ok dus joschaap heeft helemaal nog geen server lopen die wel een beetje werkt?
heeft ie dat wel graag de naam d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:02:
[...]

ok dus joschaap heeft helemaal nog geen server lopen die wel een beetje werkt?
heeft ie dat wel graag de naam d-;
Nog niet nee.
Ik kan je aanraden om nu gewoon op de Altis Life te spelen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basxt schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:50:
[...]

Nog niet nee.
Ik kan je aanraden om nu gewoon op de Altis Life te spelen! :*)
altis life das toch met politie en civilians ofniet?
je mag daar amper schieten niet voor mij d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

attachto is leuk met dit civvy hatchbacks :)

ideetje van reddit gejat : http://imgur.com/a/9HjPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:34:
attachto is leuk met dit civvy hatchbacks :)

ideetje van reddit gejat : http://imgur.com/a/9HjPS
hehe kan niet wachten.

hoe is trouwens de fps en server side lag met jullie versie.

die van de 404 server op het moment met wasteland is slechttttttttttttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
@Jo, je kan natuurlijk ook gewoon AddWeapon doen eh. Dan krijg je een james bond auto met bijvoorbeeld een minigun op de voorkant. AttachTo staat weer zo vreemd.

Also beste topic op de BI forums momenteel: http://forums.bistudio.co...t-in-A3-and-your-thoughts
Hopen dat dat gaat gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar 3 dagen en om dit te vieren een Halo Jump :

Het nieuwe eiland is inderdaad vet groot.

Ik kan niet wachten op donderdag.

Is er al een datum voor een Tweaker Arma Gathering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jo Dennis,

Paar dingen;
1) We hadden je volgens mij toch al gevraagd (net zoals dit in elk ander topic tegen je gezegd wordt) eens te kappen met die nutteloze filmpjes van je. Mocht je nou zo graag een filmpje willen posten (en ik kan dat best waarderen) doe dan een beetje aan editten, maak er daadwerkelijks iets spannends van.

2) Weet je waar HALO voor staat? Ik denk het niet gezien je filmpje, het staat namelijk voor High Altitude, Low Open. Nu was er wel een low opening maar geen high altitude: "In typical HALO/HAHO insertions, the troops are dispatched from altitudes between 15,000 feet (4,600 m) and 35,000 feet (11,000 m)"

3) Over wat voor Gathering heb je het? Ik heb daar niks van voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:00:
2) Weet je waar HALO voor staat? Ik denk het niet gezien je filmpje, het staat namelijk voor High Altitude, Low Open. Nu was er wel een low opening maar geen high altitude: "In typical HALO/HAHO insertions, the troops are dispatched from altitudes between 15,000 feet (4,600 m) and 35,000 feet (11,000 m)"
En over het algemeen is het ook niet de pilot die eruit springt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Ircghost , ik heb weer veel bijgeleerd.

Paar weken geleden hadden we het over een dag na de 12de.
Dan zouden we misschien een keer allemaal samenkomen op steam en een tijdje samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:34:
[...]

En over het algemeen is het ook niet de pilot die eruit springt. :D
En voor de duidelijkheid: Dus ook niet de copiloot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dat sowieso, vooral op servers waar de spawntijd voor vehicles hoog is. Als je dit soort dingen wil uithalen kun je beter de editor opstarten dan val je er niemand mee lastig, kun je zo gek doen als je wilt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zaterdag de tip gekregen om dit spel eens te proberen en heb er geen spijt van, vind het erg leuk vooral co-op missies :D Heb verder nog niet in openbare online servers gespeeld (kan me ook niet zo snel voorstellen hoe dat werkt?) maar ben wel al begonnen aan een eigen missie, ook leuk.. Valt me ook mee hoe moeilijk het is, zelfs zonder scripts te schrijven kom ik al heel ver.

Waar ik wel mee vast zit is de inventory om mee te beginnen in te stellen. Ik begrijp dat dit via de initialization van elke unit apart moet waarbij je met een stukje script wapens en ammo toevoegt, maar kan dat niet makkelijker / sneller?
Daarnaast is het een heel gedoe om op te zoeken welke mags bij welke wapens horen (via de config editor kon ik dat vinden en ook via een lijst online maar die is helaas niet heel erg recent en klopt dus vaak niet meer). De attachments voor wapens kan ik al helemaal niet vinden ook niet online of in de config editor, wilde bijvoorbeeld een silencer op een sniper zetten maar die weigert, vast omdat ik niet de goeie gekozen heb... Iemand tips hoe ik dit soort dingen uit vind behalve trial en error??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
NickThissen schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:22:
Zaterdag de tip gekregen om dit spel eens te proberen en heb er geen spijt van, vind het erg leuk vooral co-op missies :D Heb verder nog niet in openbare online servers gespeeld (kan me ook niet zo snel voorstellen hoe dat werkt?) maar ben wel al begonnen aan een eigen missie, ook leuk.. Valt me ook mee hoe moeilijk het is, zelfs zonder scripts te schrijven kom ik al heel ver.

Waar ik wel mee vast zit is de inventory om mee te beginnen in te stellen. Ik begrijp dat dit via de initialization van elke unit apart moet waarbij je met een stukje script wapens en ammo toevoegt, maar kan dat niet makkelijker / sneller?
Daarnaast is het een heel gedoe om op te zoeken welke mags bij welke wapens horen (via de config editor kon ik dat vinden en ook via een lijst online maar die is helaas niet heel erg recent en klopt dus vaak niet meer). De attachments voor wapens kan ik al helemaal niet vinden ook niet online of in de config editor, wilde bijvoorbeeld een silencer op een sniper zetten maar die weigert, vast omdat ik niet de goeie gekozen heb... Iemand tips hoe ik dit soort dingen uit vind behalve trial en error??
Mooi om te horen!
En ik denk dat iedereen die wat minder verstand heeft van de code zich wel ergert aan het feit dat er ten eerste geen handboek is met alle code voor een missie. En dat je niet een simpele load-out hebt in de editor waar je gewoon simpel weg kan selecteren wie wat draagt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Een handboek is er wel, maar dat is vaak niet al te duidelijk. De modules zijn al allemaal wat beter geworden, maar vereisen vaak nog steeds scripting om het te laten werken. Gear aanpassen moet inderdaad ook gewoon per item en dan bijvoorbeeld bij de init dat in laden en dat betekent dat je dus voor elk item de config op moet zoeken. Er komen waarschijnlijk wel weer programmatjes waarmee je een script kunt maken en je een visuele inventory hebt, maar dat is nog niet je van het. Ik hoop persoonlijk dat je gewoon in de editor bij een unit een gear knopje krijgt en je het normale inventory screen te zien krijgt en daar alles in kunt stellen

Voor silencers: In principe hebben wapens met silencers een eigen config naam (Iknowrite), die moet je even opzoeken en die gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Er zou eigenlijk een wiki moeten komen daarvoor, net zoals voor minecraft. Lekker uitgebreid en erg overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Er is een wik voor, maar dat is gewoon de uitleg van wat een command doet (En dan moet je er al heel wat van snappen voordat je überhaubt door hebt wat ze allemaal bedoelen). Die modules werken ook niet je van het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Goed laat ik het dan zo zeggen; die wiki moet net zo volledig en goed worden als die van Minecraft. Een onvolledige of te beperkte wiki is eigenlijk geen wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na meerdere heerlijke arma3 potjes gespeeld te hebben met wat bekenden moet ik zeggen dat ik ontzettend geniet.

Kan nogsteeds niet op de release wachten en vooral wasteland.
Moet geweldig zijn op zo'n groot eiland maar denk dat het ook wel gehalveerd mag worden om afstanden te beperken en wat meer actie in de game te behouden.
Ook een gear save functie lijkt me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het grote eiland is beschikbaar, dat weet je toch? Het lijkt alsof je denkt dat die pas bij de release beschikbaar is :).
Verder snap ik wat je bedoeld maar wat je vaak ziet is dat er bepaalde objectives zijn en mensen gaan daar vanzelf heen aangezien het op de kaart wordt aangegeven.
Een gear save functie is gelukkig al aanwezig voor de domination servers maar het zou inderdaad heel fijn zijn als je die ook buiten de server om kunt saven. Sterker nog, ik raad je aan hierop te stemmen op de Arma 3 community tracker, of als het nog niet bestaat (lijkt me sterk) dit aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hoe bedoel je gear saven buiten de server om? Als in dat VAS (Het gear systeem dat wordt gebruikt op de meeste domination servers) je eigen gear presets deelt met andere servers? Dat is namelijk al het geval. Je gear presets met VAS worden gewoon opgeslagen op de server. Een andere server joinen met precies dezelfde gear die je op een andere server had gaat hem nooit worden. Als je dan op een Wasteland server speelt met alleen maar high-end spul en je gaat naar een andere server dan gaat het gigantisch OP zijn. Wat wel kan is de gear saven van spelers en dan die database te delen met andere servers, zodat het daar ook ingeladen kan worden. Dan krijg je een zelfde idee als DayZ, waar je gear ook gedeeld wordt binnen een bepaalde hive. Dat heeft echter helemaal te maken met iets dat BIS moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik bedoel met gear saven is dat als ik uitlog op een server waar ik altijd met mijn maten speel.

En we morgen weer beginnen ik niet weer de eerste 2 uur wil zoeken naar mijn shit maar gewoon weer met mijn homies verder wil kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Eind vorige week samen met NickThissen en nog een paar anderen de Arma III beta maar aangeschaft en ik ben gelijk verkocht.

Ik heb vroeger nog vrij veel Operation Flashpoint gespeeld en ook heel wat missies gemaakt. Hopelijk heb ik redelijk wat tijd om me in dit spel te verdiepen want het is echt onwijs gaaf.

Enkel het vliegen met een helicopter gaat me nog niet zo goed af. Misschien toch maar eens m'n joystick van de zolder plukken.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Adanteh schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 01:03:
Hoe bedoel je gear saven buiten de server om? Als in dat VAS (Het gear systeem dat wordt gebruikt op de meeste domination servers) je eigen gear presets deelt met andere servers? Dat is namelijk al het geval. Je gear presets met VAS worden gewoon opgeslagen op de server. Een andere server joinen met precies dezelfde gear die je op een andere server had gaat hem nooit worden. Als je dan op een Wasteland server speelt met alleen maar high-end spul en je gaat naar een andere server dan gaat het gigantisch OP zijn. Wat wel kan is de gear saven van spelers en dan die database te delen met andere servers, zodat het daar ook ingeladen kan worden. Dan krijg je een zelfde idee als DayZ, waar je gear ook gedeeld wordt binnen een bepaalde hive. Dat heeft echter helemaal te maken met iets dat BIS moet doen.
Ik zei toch al dat het op de domination servers al actief is? :)

En wat ik bedoel met gear saven is niet dat je zoals in Wasteland dan opeens dikke OP gear hebt, waarom zou je dat willen... dat suggereer ik ook niet.

Wat ik bedoel is een systeem zoals in BF of COD waar je bepaalde presets kunt maken, dus bijvoorbeeld een sniper gear een assault gear. Vooral in Arma is dat dat zo handig aangezien je talloze items hebt die je op honderden manieren kan combineren.
Dat betekent dus niet dat je opeens in Wasteland dat kunt selecteren, maar wel dat wanneer je bijvoorbeeld een eigen missie of een open domination missie speelt (waar alles vaak beschikbaar is) je eigen gear presets kunt kiezen.
Dit werkt ook in BF waar je bijvoorbeeld bij gunmaster gewoon een van je klasses selecteert maar omdat de server het niet toelaat krijg je wel je skin maar niet je wapens en dergelijke.

Snap je nu wat ik ermee bedoel? :)

Verwijderd

Ik snap volledig wat jij bedoelt en zou dit ook een super toevoeging vinden.

Maar zoals ik zij waar mij het om gaat is het dayz idee.
Je vind na uren spelen gear logt uit en morgen ga ik verder en heb dezelfde gear.
Dit mag best server based zijn.
Daar dayz het van de ene naar de andere server meeneemt maakt het wat gevoeliger voor misbruik.
Terwijl als het serverbased is zit je toch met je groepje en kan je lekker tekeer gaan.

• Adanteh
Ik snap wat je bedoeld, maar dat is al gewoon mogelijk, maar je bent van servers afhankelijk die hetzelfde gear systeem gebruiken :D Aangezien bepaalde gamemodes echter vaak hetzelfde gear systeem gebruiken kan je in principe al gewoon tussen servers switchen en je gear presets behouden!

@Semmy, dat bedoelt hij dus juist niet :D

Verwijderd

Adanteh schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:07:
Ik snap wat je bedoeld, maar dat is al gewoon mogelijk, maar je bent van servers afhankelijk die hetzelfde gear systeem gebruiken :D Aangezien bepaalde gamemodes echter vaak hetzelfde gear systeem gebruiken kan je in principe al gewoon tussen servers switchen en je gear presets behouden!

@Semmy, dat bedoelt hij dus juist niet :D
dat snap ik maar ik doel op wat ik wil hebben

• Adanteh
Gear saven vind ik inderdaad zelf ook wel fijn. Dan nog de locatie en het wordt al veel makkelijk om gewoon af en toe te spelen in plaats van dat je weer eerst een tijd bezig bent om alles bij elkaar te sprokkelen. Maar goed, ik ben ook maar eens begonnen met een eigen gamemode. Denk sector control meets Warfare met voor de civilians een Altis Life gedeelte er in. Moet alleen gaan kijken hoe ik het draaiend ga krijgen, want het zou vooral tof zijn met een hele bult spelers.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vEYqmS6.jpg. Sector control + spawn locaties zit er nu in ieder geval in.

Verwijderd

Morgen om 10 uur in de ochtend gaat alles omgezet worden.

Welcome to Arma 3 release week! In two days we are transitioning from Beta to full release. For some of you Alpha and Beta veterans this is almost like any patch that has come before, albeit a huge one. For others this is going to be the starting point of their Arma 3 experience. For all of us, this is the first step on a hopefully long journey - as the platform grows and matures. This Thursday, 09:00 GMT+1 (Prague), is our target time for the switch from Beta to full version on Steam. Things are prepared and staged, so it should be feasible. We'll keep you posted via our (social) channels - including unveiling the splendid launch trailer!

Ik zit er al klaar voor.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Mooi! :) Nu wordt het kijken naar de ontwikkeling, gaan ze eerst bugs verhelpen of willen ze meteen voor het DLC pad gaan.

Ik hoop ten zeerste dat ze blijven focussen op de code, aan arma 2 heb ik nog steeds veel lol maar het is jammer dat de code zo brak is gebleven.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:13:
Morgen om 10 uur in de ochtend gaat alles omgezet worden.

Welcome to Arma 3 release week! In two days we are transitioning from Beta to full release. For some of you Alpha and Beta veterans this is almost like any patch that has come before, albeit a huge one. For others this is going to be the starting point of their Arma 3 experience. For all of us, this is the first step on a hopefully long journey - as the platform grows and matures. This Thursday, 09:00 GMT+1 (Prague), is our target time for the switch from Beta to full version on Steam. Things are prepared and staged, so it should be feasible. We'll keep you posted via our (social) channels - including unveiling the splendid launch trailer!

Ik zit er al klaar voor.
Zou nvidia/amd al drivers hebben klaarliggen? Ik hoop het van wel.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• haarbal
  • Laatst online: 20:56
waarom zouden er nieuwe drivers nodig zijn? aan de gpu kant draait het al prima.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Gravitar
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
haarbal schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:53:
waarom zouden er nieuwe drivers nodig zijn? aan de gpu kant draait het al prima.
Niet echt, ik heb moeite om 50 FPS te halen in multiplayer op ultra terwijl mijn crossfire 7870 XT's maar voor zo'n 40% benut worden. CPU is eveneens niet volledig belast dus daar ligt het niet aan. Of dat verholpen kan worden met betere drivers vraag ik me wel af, ik vrees dat het toch meer aan de engine ligt.

*EDIT* Sorry, voor de volledigheid, de hoogste belasting die ik tijdens multiplayer op 1 core heb is momenteel 64 % op een niet overgeclockte i5 3570k. Object view distance en shadows zijn inderdaad effectieve manieren om de framerate te verbeteren, maar het is toch jammer om settings te moeten verlagen terwijl je hardware schijnbaar niet volledig belast wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Gravitar op 11-09-2013 19:38 ]

• haarbal
  • Laatst online: 20:56
Gravitar schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:22:
CPU is eveneens niet volledig belast dus daar ligt het niet aan.
Klopt niet. Zodra er 1 core vol belast wordt kan je al cpu limited zijn in een spel. Arma schaalt goed naar 2 cores, nog redelijk naar 3, daarna amper nog.

Object viewdistance naar beneden is de meest effectieve manier om een hogere framerate te krijgen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Mjin intresse gaat nu uit naar hoe ver joschaap is met wasteland.

In een DM had hij het erover dat hij op een release op hetzelfde moment richte als de release van arma3 zelf.

Komop joschaap vertel het ons d-;
Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste