Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:52
[quote]Ircghost schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:58:
Members only: ArmA Light
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bedankt!

Ik heb de gebruikte code doorstreept.

[ Voor 3% gewijzigd door glennvho op 28-05-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik zou nog even wachten als ik jou was, op dit moment is het nog in alpha status. De beta status wordt waarschijnlijk binnenkort aangekondigd. Misschien is er dan meer bekend over waar het beter op loopt, op dit moment valt er weinig over te zeggen. Ik heb een lekkere en moderne setup maar ook ik heb problemen (naast vele anderen) met een goede framerate,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Heb op een ander forum ook nog maar even een uitleg gedaan over het hoe en wat van Domination, wat misschien voor nieuwe mensen in Arma 3 ook nog wel interessant is. Domination in Arma 3 is eigenlijk precies hetzelfde

http://forum.bug-community.com/Thread-Andere-Missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Domination. <3

Ik heb er zeker enkele honderden uren in zitten!

[ Voor 8% gewijzigd door rgras op 28-05-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/rb7yqe36d/107410_screenshots_2013_05_28_00009.jpg

Er was geen plaats meer in de heli? 8)7

Nou al een paar keer die bug gezien, dat je iemand door de lucht ziet schieten achter een chopper :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Gebeurt in Arma 2 ook als je als gewonde in de Heli wordt gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:54
Gister weer even wat showcases geprobeerd, wat is die AI af en toe verschrikkelijk dom maar aan de andere kant lijk ik ook niks raak te schieten dus uiteindelijk pakken ze mij toch wel. Komend weekend maar even de Alpha aanschaffen zodat ik het multiplayergeweld in kan duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7MyFEUg.jpg

Just saiyan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Just saying you are awesome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

R0y. schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:03:
[afbeelding]

Er was geen plaats meer in de heli? 8)7

Nou al een paar keer die bug gezien, dat je iemand door de lucht ziet schieten achter een chopper :Y
Nee dat is Colonel 100 a.k.a. "Shitbucket" uit de BFF video's op YouTube :

YouTube: Battlefield Friends Transport Chopper S2 Ep13 @ 2:11 ;) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 13:41

Stronkie

Where wind is Trouble

ben blij dat de codes hier zijn aftrek nog vinden

heb de overige arma keys (waren er nog 120) verdeelt over engeltalige arma freak sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hoe kwam je daar aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 13:41

Stronkie

Where wind is Trouble

Well zoals bekend is (hoop ik) is dat ik Admin ben bij een ArmA community. Deze heeft een hele zooi aan light key's gekregen van BIS. Een text document van 2 pagina's met allemaal light codes :)

Deze hebben we vergeven op onze website. Maarja nu de beta er aan begint te komen vond ik het slimmer om ze gewoon online te zetten en wie ze nodig heeft pakt ze maar gewoon. Wat kun je er anders mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ah dat verklaart het een en ander! Wist overigens niet dat jij admin was, hopelijk kun je het mij vergeven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dit weekend veel beta teasers op de twitch stream en de E3 zelf :)

www.twitch.tv/arma3official

[ Voor 24% gewijzigd door JoSchaap op 31-05-2013 15:31 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
server desync iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Even een lijstje dingen uit de stream
  • Direct vanuit de Editor missies plaatsen op Steam Workshop (En subscriben (Automagiche updates) kan ook). Komt waarschijnlijk een paar weken nadat de beta begint
  • 3D scopes.
  • Stance indicator
  • Green team (Independent)
  • Nieuwe voertuigen; mi-48, commanche, strider (Ifrit/Hunter maar voor Green), en transport truck
  • Beta over ongeveer 3 weken
  • Geen altis. Misschien in de dev branch van de beta, maar zeker niet bij het begin.
  • Titan: AT / Anti air launcher
  • Modules / Sync met triggers verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Adanteh schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:31:
Even een lijstje dingen uit de stream
  • Direct vanuit de Editor missies plaatsen op Steam Workshop (En subscriben (Automagiche updates) kan ook). Komt waarschijnlijk een paar weken nadat de beta begint
  • 3D scopes.
  • Stance indicator
  • Green team (Independent)
  • Nieuwe voertuigen; mi-48, commanche, strider (Ifrit/Hunter maar voor Green), en transport truck
  • Beta over ongeveer 3 weken
  • Geen altis. Misschien in de dev branch van de beta, maar zeker niet bij het begin.
  • Titan: AT / Anti air launcher
  • Modules / Sync met triggers verbeterd.
Wat moet ik me voorstellen met 3d scopes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Adanteh schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:06:
Heb op een ander forum ook nog maar even een uitleg gedaan over het hoe en wat van Domination, wat misschien voor nieuwe mensen in Arma 3 ook nog wel interessant is. Domination in Arma 3 is eigenlijk precies hetzelfde

http://forum.bug-community.com/Thread-Andere-Missies
Ow vet Domination! Zoveel gespeeld in Arma 2, jammer dat ik nooit een leuk team kon vinden. Dat zou helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
R0y. schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:06:
[...]

Wat moet ik me voorstellen met 3d scopes?
Volgens mij was het dat je scope als pincture-in-picture gerendered wordt, dus je zit je scope ingezoomd maar ook de omgeving blijft zichtbaar, niet zoals nu dat je hele scherm zwart is. Daarnaast worden alle objecten zoals gras ook netjes meegerendered.

Nog tips voor servers om dit spel beter onder de knie te krijgen? Ben al bezig geweest op de Wasteland server van JoSchaap en heb me nu een doel gesteld om gunstore snipers op te zoeken en te besluipen, maar ben tot nu toe niet zo succesvol geweest. Maar ik zoek ook nog wat mogelijkheden die het Arma gevoel wat beter naar voren brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
MonkeySandwich schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:10:
[...]

Volgens mij was het dat je scope als pincture-in-picture gerendered wordt, dus je zit je scope ingezoomd maar ook de omgeving blijft zichtbaar, niet zoals nu dat je hele scherm zwart is. Daarnaast worden alle objecten zoals gras ook netjes meegerendered.
Dat is het niet. Picture in Pictures scopes zou betekenen dat alleen je scope is ingezoomd en je verder dus niet inzoomt. Verder klopt je uitleg wel. zo werkten heel veel scopes eerst in Arma. Nu werken ze meer zo. Zoals je ziet wordt er alleen nog steeds buiten de scope ook ingezoomt, wat natuurlijjk niet klopt. PiP scopes zou betekenen dat je puur en alleen inzoomt bij de scope.

Hier een plaatje van PiP scope voorbeeld. Zit dus niet in de game en gaat probably ook niet komen

[ Voor 7% gewijzigd door Adanteh op 03-06-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MonkeySandwich schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:10:
[...]

Nog tips voor servers om dit spel beter onder de knie te krijgen? Ben al bezig geweest op de Wasteland server van JoSchaap en heb me nu een doel gesteld om gunstore snipers op te zoeken en te besluipen, maar ben tot nu toe niet zo succesvol geweest. Maar ik zoek ook nog wat mogelijkheden die het Arma gevoel wat beter naar voren brengen?
Ik vermaak me erg veel met domination, als je op een goede server speelt (lees: mensen die het serieus nemen) is het erg leuk.. leuker dan wasteland imo :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Laatst online: 05-09 12:07
Leuk interview met een Nederlandse medewerker van Bohemia bij gamekings:
http://www.gamekings.tv/v...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
leuker dan :P, maar vind ik ook hoor! Ik speel domination met de 15th met de ACE mod. Man, dat is echt geweldig. Kan niet wachten totdat de ACE mod ook draait op Arma 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Ik ken de kerel nog wel uit mijn Operation Flashpoint dagen. Hij runde een website over OFP waar ik voor schreef. Toen al maakte hij missies voor Bohemia die ze gebruikte in hun expensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schnoop schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:53:
Leuk interview met een Nederlandse medewerker van Bohemia bij gamekings:
http://www.gamekings.tv/v...lvr.it&utm_medium=twitter
Leuk interview, niet alleen over Arma 3 e.d. maar ook over het werken bij een gamestudio en hun filosofie e.d. Thanks voor de link :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Ik ben trouwens op zoek naar mensen die zin hebben/interesse om mij te helpen met mijn race scripts.
Het alleen werken is vooral lastig vanwege het testen. Daarnaast is extra hulp altijd welkom omdat daarmee de release enkel vooruit geschoven wordt.

Indien je interesse hebt / meer wilt weten check deze post dan even:
http://forums.bistudio.co...69&viewfull=1#post2406769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zojuist liep ik ook tegen een nieuwe showcase aan van de All in Arma (AiA) mod voor Arma 3.
Ziet er erg indrukwekkend uit moet ik zeggen. :) Alle Arma 2 content (indien je de game hebt) toegankelijk voor de Arma 3 engine:

Kan niet wachten tot ze de laatste kleine bugs fixen om het eens goed te spelen! :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Schnoop schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:15:
Ik ben trouwens op zoek naar mensen die zin hebben/interesse om mij te helpen met mijn race scripts.
Het alleen werken is vooral lastig vanwege het testen. Daarnaast is extra hulp altijd welkom omdat daarmee de release enkel vooruit geschoven wordt.

Indien je interesse hebt / meer wilt weten check deze post dan even:
http://forums.bistudio.co...69&viewfull=1#post2406769
Gaaf! In Arma heb ik een poging gewaagd om een Dakar mod op te starten. Groote map zonder steden en zie maar hoe je aan de andere kant komt. Uiteraard zonder GPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Da_maniaC schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:35:
Zojuist liep ik ook tegen een nieuwe showcase aan van de All in Arma (AiA) mod voor Arma 3.
Ziet er erg indrukwekkend uit moet ik zeggen. :) Alle Arma 2 content (indien je de game hebt) toegankelijk voor de Arma 3 engine:
[video]
Kan niet wachten tot ze de laatste kleine bugs fixen om het eens goed te spelen! :)
Ze zitten nog steeds met dezelfde engine bugs en daarnaast draait alles op dit moment op 404 Wasteland versies en laten we heel eerlijk zijn: Dat stelt weinig voor vergeleken met Sa-Matra. Vooral cleanup en dergelijke is rampzalig. Toen met die Utes versie eigenlijk daar vooral tijd aan besteed. Het laten draaien van Wasteland stelt niet zoveel voor, maar het fixen van die nogal beperkte 404 dingen kost veel meer tijd. Probleem is alleen dat ik de ballen verstand heb van scripting en je op een gegeven moment dus niet zo veel meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ga zo maar weer eens in de editor oefenen met een chopper, ik bak er echt niks van met dat ding! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

even snel een intro gemaakt voor de nieuwe GoT wasteland v2 (Arma3) :)

Er is enorm veel tijd in gaan zitten. maar dan heb je ook wat :)

YouTube: Arma3 - GoT Wasteland V2 Changes and features

zodra de stable branch ook de snipers heeft gaat ie live/public :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Waarom wacht je daarop? Jij draait toch DEV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JoSchaap schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:52:
even snel een intro gemaakt voor de nieuwe GoT wasteland v2 (Arma3) :)

Er is enorm veel tijd in gaan zitten. maar dan heb je ook wat :)

YouTube: Arma3 - GoT Wasteland V2 Changes and features

zodra de stable branch ook de snipers heeft gaat ie live/public :)
Ziet er erg goed uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

@IRCghost IK draai m uiteraard al. maar je wil niet weten wat een gezeik er uitbreekt als ik de missie vrijgeef terwijl ie nog niet met stable werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Let the cry babies cry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

kom net bij toeval deze uitgebreide arma3-performance guide tegen :)

http://www.day0.com.au/fo...tweaks-and-settings-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
http://www.ausgamers.com/promotions/arma3-alpha-lite

Meer codes, ook voor de alpha lite beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Ik zat gisteren met het honeybadger-InternetRelayChatSpook op een Italiaanse server, maar oh oh oh wat een pastazooitje was dat. Er was werkelijk geen "lasagna" van te maken (insert ongemakkelijke stilte wachtend op luidkeels gelach hier). Stelletje, "Pizzabakkers"...

En dan verlang ik zo naar onze redder in nood, hoop in bange dagen en admin extraordinaire superieure haute hereaux: _/-\o_ JoSchaap _/-\o_ om ook eens een keer een andere missie dan "Wasteland JoSchaap Superedition 48.5 mint :*) " te hosten zodat we ook lekker een goed lopende server hebben voor andere missies. Of dat Joschaap zijn serverspecs met de wereld deelt zodat de kwaliteit van de rest van de Arma3Alpha servers omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Is het ook mogelijk om alleen het geluid van mensen hun mic wat harder te zetten? Vooral in een chopper hoor ik ze soms niet..

@ boven mij...

Was dat een domination server? Speel daar regelmatig volgens mij op.. Iets met bella?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Was inderdaad domination op de bella server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ircghost schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:15:
Was inderdaad domination op de bella server.
Heb het daar toch vaak naar m'n zin hoor.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Nickbn schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:10:
Ik zat gisteren met het honeybadger-InternetRelayChatSpook op een Italiaanse server, maar oh oh oh wat een pastazooitje was dat. Er was werkelijk geen "lasagna" van te maken (insert ongemakkelijke stilte wachtend op luidkeels gelach hier). Stelletje, "Pizzabakkers"...

En dan verlang ik zo naar onze redder in nood, hoop in bange dagen en admin extraordinaire superieure haute hereaux: _/-\o_ JoSchaap _/-\o_ om ook eens een keer een andere missie dan "Wasteland JoSchaap Superedition 48.5 mint :*) " te hosten zodat we ook lekker een goed lopende server hebben voor andere missies. Of dat Joschaap zijn serverspecs met de wereld deelt zodat de kwaliteit van de rest van de Arma3Alpha servers omhoog gaat.
je zult in de lach schieten maar die server die constant vol zit draait op een VPS bij TransIP.nl (XL variant) ;)
dus echt dedicated is het niet :P

op de dev branch zitten een aantal uitstekende domination servers met actieve admins die kunnen restarten :)

versie 7 oid die speelt momenteel het lekkerst :)

[ Voor 7% gewijzigd door JoSchaap op 04-06-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
R0y. schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:34:
[...]

Heb het daar toch vaak naar m'n zin hoor.. :Y
Heb het daar als ik speel ook vaak naar me zin, maar die server draait wel vaak voor geen bout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ircghost schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:50:
[...]

Heb het daar als ik speel ook vaak naar me zin, maar die server draait wel vaak voor geen bout.
Klopt, 2 dagen terug was de server weer weg voor een uur. Kon hem net ook weer niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Is het eigenlijk goed te doen om een server op een virtual machine te draaien, ik heb zelf namelijk best een leuke server (Dell 1950, 2x Quad Xeon, 16 GB ram, VMware 5) in een rack hangen met 1Gbps uplink en geen data kosten. Draai er nu alleen Teamspeak op voor wat vrienden en wat hosting voor bekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nickbn schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:10:En dan verlang ik zo naar onze redder in nood, hoop in bange dagen en admin extraordinaire superieure haute hereaux: _/-\o_ JoSchaap _/-\o_ om ook eens een keer een andere missie dan "Wasteland JoSchaap Superedition 48.5 mint :*) " te hosten zodat we ook lekker een goed lopende server hebben voor andere missies. Of dat Joschaap zijn serverspecs met de wereld deelt zodat de kwaliteit van de rest van de Arma3Alpha servers omhoog gaat.
Ik loop er altijd al over te zeiken, maar het grootste voordeel van Arma is ook een gigantisch nadeel. Iedereen kan dan wel zijn eigen servers hosten en missies maken / aanpassen, maar dat resulteert in dat 90% van de servers vaak heel erg buggy zijn, overspoelt worden met cheaters, kindjes en pizzabakkers en je geen enkele manier hebt om nu te kijken wat wel en niet fatsoenlijke servers zijn. Sterker nog, als ik een Barbie Dressup gamemode maakt, waar het doel is om nieuwe kleren te kopen en ik noem hem "Domination v120 west CQ ultradeluxe" dan zou je het verschil niet zien met een 'echte' domination server. Als ik er dan ook nog een keer honderd mods toe laat, die best wel wat toe kunnen voegen aan de gameplay, dan moet je dit ook maar uitvogelen door trial en error? Hoe weet je nu welke mods een server toe laat? Geen idee! Hoe weet ik nu hoe een server er bij staat? Hoe weet ik überhaubt wat een bepaalde missie inhoud? Wat is er anders dan de 'standaard' gamemode. Zijn er admins aanwezig? Hoe lang is de missie al bezig? Hoe zien de teams / squads er uit?

Arma heeft vooral rond die hele server browser en mod-download dingen zoveel verbeterpunten en helaas ziet het er nu uit dat daar helemaal niks aan gaat veranderen. Zo'n Workshop publish ding is leuk, maar ten eerste hoef je missies zelf helemaal niet te downloaden als je wilt joinen en ten derde heeft Workshop net zulke gebrekkige filters als Armaholic (Echt, de zoekfunctie van Armaholic is rampzalig. Ratings werken ook niet. Je kunt niet makkelijk dependancies uitzoeken en even snel een coop missie vinden voor bijvoorbeeld 4 players valt ook niet te doen). Jammer jammer jammer... Maar hey, we hebben nu wel 3D Scopes. OMGOMGOMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
JoSchaap schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:35:
[...]

je zult in de lach schieten maar die server die constant vol zit draait op een VPS bij TransIP.nl (XL variant) ;)
dus echt dedicated is het niet :P

op de dev branch zitten een aantal uitstekende domination servers met actieve admins die kunnen restarten :)

versie 7 oid die speelt momenteel het lekkerst :)
Welke heb je dan? 5, 10 of 25 pm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zojuist weer even op die bella server gespeeld.. Naja.. gespeeld...

Begon goed, gear gepakt.. Zat te wachten op een lift van een chopper. Ik word opgehaald, en precies midden in het vuurgevecht (het midden van de cirkel rond de missie) gaat de piloot op zo'n 125 meter op zijn gemakje stil hangen. En dalen, zodat we konden landen. Chopper valt neer, 6 man dood en nog geen respawn point.

Chopper 2, ging beter.. Al vroeg de piloot :
How does this work?
:F ....

Toen gingen mensen teamkillen @ airport, en iemand anders ging ergens midden op de map alle huizen beschieten met zijn RPG en wapens. Zijn buurman wou een meeuw in de lucht neerschieten.

Kortom, next server!

Ik heb niks tegen CoD (speel het zelf ook wel eens), maar het CoD gehalte was toch wel erg hoog op dat moment! Erg jammer, aardig naar mijn zin daar gehad (voor zo lang ik speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Tja, retards heb je altijd gehad bij ArmA, maar het is veel erger geworden sinds DayZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

als ik domination join probeer ik altijd wel in een groepje te komen met een squad-tag achter de namen :)

vaak als men weet hoe je een squad invult, kennen ze de game ook wel redelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door JoSchaap op 05-06-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Wasteland word steeds gaver JoSchaap, net weer even een lekker potje op de DEV sever gespeeld en het ging niet heel slecht, een paar mooie kills, eindelijk een sniper beslopen en afgemaakt. Jammer dat ik binnen een half uurtje mijn fully pimped EBR weer kwijt was...

Later nog 2 lui in guillies in CQB verrast in één van de stranddorpjes (volgens mij de zelfde als die mij eerder mn EBR afhandig maakte) helaas crashte de game tijdens het looten van de eerste...

Waarop moet ik zoeken om die Domination server te vinden? Want als ik zocht op Domination kon ik geen public DEV server vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MonkeySandwich schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:21:
Wasteland word steeds gaver JoSchaap, net weer even een lekker potje op de DEV sever gespeeld en het ging niet heel slecht, een paar mooie kills, eindelijk een sniper beslopen en afgemaakt. Jammer dat ik binnen een half uurtje mijn fully pimped EBR weer kwijt was...

Later nog 2 lui in guillies in CQB verrast in één van de stranddorpjes (volgens mij de zelfde als die mij eerder mn EBR afhandig maakte) helaas crashte de game tijdens het looten van de eerste...

Waarop moet ik zoeken om die Domination server te vinden? Want als ik zocht op Domination kon ik geen public DEV server vinden...
Die van JoSchaap? Is die er dan?

Ik voer meestal DOM in en dan vind je er wel wat hoor...

Wat ik wel mis is iets van een friends list binnen in arma (of de optie van steam dat een vriend je kan joinen).. En favorite functie zou ook fijn zijn btw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
R0y. schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:25:
[...]

Die van JoSchaap? Is die er dan?
Nee in het algemeen, zal wat beter moeten zoeken blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MonkeySandwich schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:27:
[...]

DOM werkt bij mij iig, het lijstje is klein hoor met DEV.. maar je moet gewoon geluk hebben. Zoals mij ervaring hierboven al staat met BELLA.. heb toch zo'n 15 uur plezier gehad op die server, en in een half uurtje sla ik totaal om 8)7 .

Als ARMA3 daadwerkelijk uit is zullen er vast en zeker veel meer servers zijn om uit te kiezen en hebben we waarschijnlijk ook allemaal "onze" vaste servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
MonkeySandwich schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:27:
[...]

Zoek je in titelnaam of in mission naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
In de hostnaam (titel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Zoek maar in de mission, dat gaat beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

hehehe, de scriptdetectie zet mensen al goed op de hak: http://www.mpgh.net/forum...land-got-v2-antihack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
lol. nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Very nice :D

JoSchaap, gaat je server ooit nog eens met een full day/night cycle draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dat kan pas als arma het probleem fixt dat MP servers na 4 uur uptime nog maar op 10% van de FPS draaien :)

server herstart nu elke 6 uur en sja.. dan is het dus weer 4:00 's ochtends :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Is het niet leuker dat je die wat meer in de schemering zet? Dus uurtje of 8? Ik vind spelen in het donker echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Gewoon je missie aanpassen zodat een ingame dag IRL 2 of 4 uur duurt.

[ Voor 14% gewijzigd door rgras op 06-06-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Dat werkt nog niet goed in arma3 maar de evening server komt voor het weekend weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
-Hier stond iets wat mogelijkerwijs verkeerd geïnterpreteerd zou kunnen worden-

Iemand al killshots gemaakt vanaf 2300 meter met de nieuwe sniper rifles?

[ Voor 82% gewijzigd door Nickbn op 07-06-2013 00:31 . Reden: Gehakt of kebab, het blijft een moeilijk euvel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb als test een nieuwe missie draaien op beide servers met een snelle day/night cycle
geen idee wat de impact is op de FPS dus er kunnen hier en daar wat bugs in zitten.

beide servers draaien op dev build,
server #1 - full dedi op zakelijk glas van kpn
server #2 - vps XL bij transip.nl

verder 100% gelijk qua inrichting, missie en config

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.74.173.50:2302/b_560_95_1.png
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.34.60.210:2322/b_560_95_1.png

[ Voor 37% gewijzigd door JoSchaap op 07-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JoSchaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:05:
ik heb als test een nieuwe missie draaien op beide servers met een snelle day/night cycle
geen idee wat de impact is op de FPS dus er kunnen hier en daar wat bugs in zitten.

beide servers draaien op dev build,
server #1 - full dedi op zakelijk glas van kpn
server #2 - vps XL bij transip.nl

verder 100% gelijk qua inrichting, missie en config

[afbeelding]
[afbeelding]
Tof! Vanavond eens uitproberen als ik op tijd thuis ben :) Ga je in de toekomst ook Domination o.i.d. hosten? Of blijft het bij wasteland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

wat domination betreft blijf ik liever gewoon een speler.

Ik heb er veel te veel plezier in om daar ook aan de ontwikkelkant mee aan de slag te gaan.
Tijdens wasteland potjes blijf je als ontwikkelaar toch op bugs letten e/d

ik wil mn speelplezier voor domation niet verzieken door daar ook al in te duiken :)

op bella komt overigens wel veel tuig. al meerdere malen gehad dat mensen 2 granaten droppen bij de ammobox en dan snel disconnecten voor ze ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JoSchaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:22:
wat domination betreft blijf ik liever gewoon een speler.

Ik heb er veel te veel plezier in om daar ook aan de ontwikkelkant mee aan de slag te gaan.
Tijdens wasteland potjes blijf je als ontwikkelaar toch op bugs letten e/d

ik wil mn speelplezier voor domation niet verzieken door daar ook al in te duiken :)

op bella komt overigens wel veel tuig. al meerdere malen gehad dat mensen 2 granaten droppen bij de ammobox en dan snel disconnecten voor ze ontploffen.
Santchels ook vaak.. Zo irritant!

Zat gisteravond wasteland te spelen, was bij het vliegveld en op de berg tegenover me zag ik een sniper. Heeft zeker een half uur geduurd voordat ik eindelijk bij hem was om hem vervolgens vanaf zo'n 3 meter een headshot te geven.

Terwijl ik ze inventory aan het doorspitten was werd ik zelf ook neergeschoten.. Ik schrok zo hard dat ik bijna van me stoel af viel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Volgens mij is dit nog niet gepost, 12 nieuwe screens van de E3!

Arma3.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

inderdaad en net op de stream hebben de devs ook een hoop nieuwe content laten zien zoals een nieuwe missie en ALTIS! :)

terugkijken kan hier: http://www.twitch.tv/arma3official/b/414291657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
JoSchaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:22:op bella komt overigens wel veel tuig. al meerdere malen gehad dat mensen 2 granaten droppen bij de ammobox en dan snel disconnecten voor ze ontploffen.
Probleem is dat je er niet zo veel tegen kunt doen naar mijn idee. In Arma is het gewoon heel erg makkelijk om met een paar granaten en satchels de hele server over hoop te gooien. Even een heli met een paar man er in killen, terwijl die net een tijdje hebben lopen vliegen is natuurlijk echt niet fijn. Zelfde geldt voor rammen en alles. In Arma2 zie je helaas heel veel mensen die even in een tank alle helicopters om ver rijden, om vervolgens alle andere vehicles even kapot te schieten en de resterende ammo nog wat te legen op rondlopende spelers. Als je zo'n iemand dan kickt ben je misschien van die speler af, maar je moet vervolgens wel wachten op alle respawns, groepen weer bij elkaar krijgen... of worse, stuk voor stuk alle vehicles gaan repairen, wrakken opruimen, you name it. Het lijkt mij toch wel interessant om met wat mensen te kijken naar een domination server waar je dat soort dingen zoveel mogelijk voorkomt. Daarom Jo, dat "wat domination betreft blijf ik liever gewoon een speler" mag van mij wel veranderen ;)

Met missie files wil ik best klooien en dat vind ik verder ook wel leuk om te doen. De map wat veranderen is ook allemaal wel prima, maar van een server fatsoenlijk draaiend krijgen / houden en wat daar om heen zit heb ik écht de ballen verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JoSchaap schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:21:
inderdaad en net op de stream hebben de devs ook een hoop nieuwe content laten zien zoals een nieuwe missie en ALTIS! :)

terugkijken kan hier: http://www.twitch.tv/arma3official/b/414291657
Cool was al bang dat ik het niet meer kon terug kijken.

Straks even kijken. Thnx!

Edit:
Sniper chopper? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/avlltxvxh/temp.jpg

Zojuist weer op Bella zitten spelen maar het niveau was weer laag hoor, veel teamkills.. Zouden ze eigelijk een script voor moeten hebben! 3tk's oid = paar dagen ban.

Toch nog een vraag, ik zag de onderstaande mod en die lijkt me wel interessant. Ondanks bugs (omdat het natuurlijk nog alpha is ) kan ik hier mee problemen krijgen met bepaalde servers?

Shacktac Fireteam HUD

[ Voor 42% gewijzigd door R0y. op 08-06-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Als ze het niet toelaten: Ja.

Dat is één van mijn grootste problemen met Arma. Hoe weet je of ze het toelaten? Dat weet je dus niet :D

Dat soort mods zijn eigenlijk essentieel, zeker als je first person only hebt en een beetje fatsoenlijk met teams will spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Adanteh schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:44:
Als ze het niet toelaten: Ja.

Dat is één van mijn grootste problemen met Arma. Hoe weet je of ze het toelaten? Dat weet je dus niet :D

Dat soort mods zijn eigenlijk essentieel, zeker als je first person only hebt en een beetje fatsoenlijk met teams will spelen
Danku, ga er zo is mee aan de slag :)

Edit
Gelijk maar weer verwijderd, kwam gelijk al 2 servers tegen die me gelijk kickte vanwege de modified files ;(

[ Voor 13% gewijzigd door R0y. op 09-06-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
ik gebruik het tot nu toe best vaak, nog niet gekicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dat gebeurd alleen als de server het niet toestaat (de key niet heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ircghost schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:24:
ik gebruik het tot nu toe best vaak, nog niet gekicked
Ik had het met de BELLA server, niet zo zeer de HUD mod maar kreeg allerlei meldingen over Community Base Addon (CBA) die volgens armaholic nodig is om de HUD te draaien.

Zag er zo uit: Klik . Maar dan in A3 ipv 2 :)

Edit:

Zeus is opzich ook wel een leuke server voor Domination!

[ Voor 7% gewijzigd door R0y. op 09-06-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Altijd leuk met die mods :D

Overigens komen er toch wel weer toffe dingen aan voor missies:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EIy6B0z.jpg

Nadeel blijft dat je dus mensen allemaal die mod moet laten downloaden om je server te laten joinen. Zou natuurlijk tof zijn als je gewoon een Wasteland server in een lijst ziet staan, meteen ziet dat die mod er gebruikt word (En als je er op klikt je een kleine popup krijgt met een screenshot en wat korte informatie) en zodra je joined word ie automagisch gedownload. Tada, in één keer een mooi independent team er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
@ JoSchaap: Net weer gebruikt gemaakt van een van je servers! Nog steeds top. Had een frisse restart om 00:00 uur. Man wat loopt het netjes dan!

Eén puntje viel me op. Je versnelt de dag/nacht cyclus. Maar ik heb de indruk dat hierdoor de missies ook 2x korter duren. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Nee de missies hebben een hardcoded timer en doen niets met de ingame tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Adanteh schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:43:
Altijd leuk met die mods :D

Overigens komen er toch wel weer toffe dingen aan voor missies:
[afbeelding]

Nadeel blijft dat je dus mensen allemaal die mod moet laten downloaden om je server te laten joinen. Zou natuurlijk tof zijn als je gewoon een Wasteland server in een lijst ziet staan, meteen ziet dat die mod er gebruikt word (En als je er op klikt je een kleine popup krijgt met een screenshot en wat korte informatie) en zodra je joined word ie automagisch gedownload. Tada, in één keer een mooi independent team er bij.
Hoe groot is die mod dan bijvoorbeeld? Want als je een server inlaad moet je altijd wel iets van 4mb downloaden, heb ook al wel grotere bestanden gezien.. In de tijd van van ET heb ik zelfs wel eens 1Gb gedownload, dus het kan prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

website zal nog wel even down blijven, TransIP.nl heeft de VPS op de 8e ge-null-route na een fikse DDoS aanval op de got2dayz site waardoor hun eigen netwerk hinder begon te ondervinden.

heb de boel nu achter cloudflare gehangen, meer is er niet tegen te doen :+
Maar het zal nog wel even duren voor ze reageren :)

tot die tijd is alleen de dedicated a3 server bereikbaar

a3.got2dayz.nl:2322
of
arma3.got2dayz.nl:2322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Die arme hackers konden niet jouw GOT Wasteland V2 hacken dus gaan ze het met dossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

oh die detectie stelt niets voor hoor, de truuk zit m puur in het bijhouden van nieuwe hack releases en de variabellen die gebruikt worden toevoegen aan de scans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik zat even die code door te lezen toen je linkte naar die website, zag ik nou goed dat je ook constant nieuwe mensen toevoegd aan de lijst met 'known-hackers- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

gedetecteerde hack menu's krijgen inderdaad een ban, maar dat is alleen op mn eigen servers, niet in de missie..

het is natuurlijk onzin dat we dit in de missies moeten gaan afhandellen. t word tijd dat battleye terugkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het wordt tijd dat ze wat anders vinden voor Battleye, of het een enorme update geven. Zoals bij Arma 2 blijkt is het enorm verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

volgens mij wordt het een combi van battleye en VAC als ik de opmerkingen goed samenvat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ircghost schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:41:
[...]
Hoe groot is die mod dan bijvoorbeeld? Want als je een server inlaad moet je altijd wel iets van 4mb downloaden, heb ook al wel grotere bestanden gezien.. In de tijd van van ET heb ik zelfs wel eens 1Gb gedownload, dus het kan prima :).
Die mod is nog niet uit, dus geen idee hoe groot hij is. Overigens worden de missie files nu via de server gedownload, wat dus niet snel gaat. Je kan het ook van een andere server af laten downloaden (Dus gewoon dat bestand ergens uploaden en dat scheelt weer). Gemiddelde internetsnelheid in Nederland is zo'n 8 mbit. Overigens is het dan ook een kwestie van één keer een mod downloaden klaar is kees. Sure, het is allemaal niet instant, maar als nog HEEL veel sneller dan dat gedrocht van een PLay WithSix installeren (Waar dan heel veel mods weer niet tussen staan) of alles handmatig gaan downloaden en aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
JoSchaap schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:59:
Nee de missies hebben een hardcoded timer en doen niets met de ingame tijd :)
My bad :P
Kan het wel dat ze eerder beginnen als er bijv. staat: 5 minutes remaining untill side mission starts dat het dan 2,5 is? Of is ook de aanloop naar een missie een hardcoded timer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Gisteren erg naar mijn zin gehad op een Domination server van zeus (?).. Gelukkig werkt die wel met de shacktac fire hud! :Y Gelijk weer even geinstalleerd, speelt toch een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Als je trouwens wat rond kijkt op sites kom je echt wel dingen tegen die super tof zouden zijn in Arma 3. Ik was bang dat dat er nooit mogelijkheden zouden zijn voor genoeg content en wat bang dat er overal maar een beperkt aantal voertuigen van voorkomen. Ik weet ook niet hoe veel man er aan Arma 3 werken en voertuigen maken voor Arma 3 kan nogal wat werk zijn, maar als je dit soort dingen tegen komt hoop je toch wel dat er een mooie complete game word gereleased
Afbeeldingslocatie: http://gunsandtactics.com/wp-content/themes/PrestigeLight/thumb.php?src=http://gunsandtactics.com/wp-content/uploads/2013/04/commander-600-433.jpg&w=600&h=433&zc=1
EEN QUAD/BUGGY weird ding MET EEN MACHINE GUN! LOOK AT IT!
Afbeeldingslocatie: http://www.strikehold.net/wp-content/uploads/2010/11/special-forces-dune-buggy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.strikehold.net/wp-content/uploads/2012/10/DSCN0129.jpg

Ik hoop ook wel dat er in de toekomst echt gebruik gemaakt van worden van realistische opslag ruimte. Zo'n Jackal met die jerrycans achter op en dan een lege tank hebben? Een military offroad / humvee met een lekkende band, terwijl er mooi eentje achter op hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Van die onderste heb ik zijn voorganger in het echie gezien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

Heb het ook even uitgeprobeerd.

Wat mij opvalt is het constante gecheat en gekloot op elke server....

Ik kan echt niet begrijpen, dat je als developer, een client vertrouwt met wat ie naar je server/andere clients stuurt...
Ik las zelfs dat je complete scripts kunt planten op de server/client en laten executen, dat is toch te gek voor woorden...

Hoe het zou moeten zijn is dat de server de baas is, en de clients vertelt wat er gebeurt, en niets anders!

Sorry dat ik een beetje flip, heb al een jaar er op zitten met het ontwikkelen van een network engine, voor mijn nieuwe game en ik kijk wanhopig naar deze rommel vragende hoe ze een professionele game durven te maken.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

arma is altijd al zo geweest en zodra battleye terug is zal het flink afnemen met het gecheat :)

dayz heeft om die reden de client-server structuur op de schop gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:39
Vincenz0 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:31:
Sorry dat ik een beetje flip, heb al een jaar er op zitten met het ontwikkelen van een network engine, voor mijn nieuwe game en ik kijk wanhopig naar deze rommel vragende hoe ze een professionele game durven te maken.
Opzet is ook net even anders... Je moet 't eerder zien als een spel waar je met een paar (vertrouwde) vrienden/community missies op simuleert, op een passworded, al dan niet LAN server, niet een BF/CoD mainstream shooter.

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

offtopic:
je leeft nog! :D

over 7 dagen verloopt trouwens de alpha lite versie. persoonlijk kan ik nog maar moeilijk wachten op de beta, zoveel leuke ideeen met het groenne leger en de nieuwe voertuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zo rij ik elke dag naar mijn werk B)
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste