Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 12:42
Ik heb de pbo's geinstalleerd (wasteland v2) maar ik de server niet joinen, hij begint te mekkeren over 0.62 (ik op 0.60) heb dev mode aangezet in steam....

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
JoSchaap.. Super vet om je hier te zien! Enig idee of we nog wat brute missies gaan krijgen in Altis? Heb je al ideeën? :)

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

Helaas is je V2 wasteland al weer gehackt, een van je servers werd vandaag weer plat gegooit met een soort nieuws ticker in de onderkant van je scherm "lol your anti-hack sucks"...

Wat een kleuters..

Is er niets server-side wat je kunt afvangen met scripts om bepaalde dingen die een client uitvoert te blocken?

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Die antihack stelt natuurlijk niet veel voor. T wordt gewoon tijd dat battleye terugkomt :)

@BaSxt, waar denk je dat GoT in de missienaam voor staat ;)
Wbt side en main missies zit ik vol ideeën. hter heb ik ook nog een buglijstje openstaan waarvan 1 een lastige is

[ Voor 18% gewijzigd door JoSchaap op 13-06-2013 09:27 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Zo eindelijk die dev mode aan praat gekregen, na tig keer steam af te hebben gesloten (hij installeert hierna een patch) zo ff kijken of ik je server kan joinen.

Edit: Ik krijg de melding dat de 3 pbo files not signed by a key accepted by this server. To play on this server remove the listed files or install additional accepterd keys... ?

Iemand?

[ Voor 37% gewijzigd door Justin2000 op 13-06-2013 11:23 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

waarschijnlijk heb je mods aanstaan die de server niet accepteerd :)

mods uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Ik heb alleen GoT_Wasteland-Complete_V108f.Stratis.pbo , GoT_Wasteland_V2_Full.Stratis.pbo en GoT_Wasteland_V2n_Full.Stratis.pbo in de addon map gezet?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Waarom ? Ga je zelf een server starten?

De missie heb je alleen nodig als je zelf wilthosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Owkeeeee! net verwijderd krijg de melding nu niet meer. Nu word ik na enige tijd laden gekicked from server..

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Bedankt voor het antwoord! Kan nou al voor me zien hoe we een Wasteland missie in Altis gaan krijgen.
Ik denk dat dat zelfs nóg beter is, Wat zal het worden? 150 man in Altis?
Release wat ideas JoSchaap! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Justin2000 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:11:
Owkeeeee! net verwijderd krijg de melding nu niet meer. Nu word ik na enige tijd laden gekicked from server..
ga naar steam. rechtermuis knop op Arma III --> properties --> local files --> Verify Intergrity of game cache

Die optie checkt of jij wat missing files hebt en zet die er dan automatisch bij. En anders gewoon even een clean install ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Erg vreemd, lijkt niet te helpen, zit niet thuis en heb trage verbinding, Nu ff geen tijd om een clean install te doen (duurt me ff om te downloaden van steam)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

join je wel servers met een groen bolletje ervoor?

sowieso moet je niets aan de bestanden in je gamedir veranderen, addons is een map van de game zelf! :)

[ Voor 51% gewijzigd door JoSchaap op 13-06-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Ja in dev mode word ik gekicked van alle servers (groen bolletje ja, zonder reden) net ff weer terug uit dev mode, nu kan ik wel wat servers joinen. Ik zal straks dev mode weer ff testen.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
JoSchaap wat vindt jij van Co40AW? Ik kom amper hackers tegen, vergeleken met andere servers. Ook merk je een ontzettend groot verschil met gecrackte clients die niet de Dev client ondersteund. Dus als je een Dev server joined, zul je al snel wat meer ervaren spelers zien naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

alle coop missies zijn eigenlijk wel leuk als je een beetje een leuk team hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Kan het filmpje niet fatsoenlijk linken, komt vanaf het steam forum.

Klik!

Arma 3 beta gameplay en iets met scenarios in steam workshop :Y oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
R0y je link werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Thanks, was al bijna bang dat je me blij ging maken met een dooie mus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Zéér interessant filmpje van GameKings met Jan-Joris.
http://www.gamekings.tv/v...n-van-t-land-over-arma-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik zag gister al ergens langs komen dat ze met hem aan het praten waren. Mooi is dat. Nu kijk ik al tijden geen Gamekings meer (Ging op een gegeven alleen maar over consoles en uitgebreidere games kregen wat mij betreft nooit de waardering die ze verdienden). Moet wel zeggen dat hier vooral JJ aan het woord is over hoe BI in elkaar steekt, wat een beetje vreemd is voor een interview ;) Uitleggen hoe de game werkt en alles is leuk en aardig, maar als je zo'n lead developer naast je hebt zitten zal die het waarschijnlijk nog wel beter weten. Mooie is wel dat Joris-Jan ook er dan gewoon in springt en uitlegt hoe het zit, zonder de Activision style marketting DOGS DOGS YEAH MAN EXACTLY WHERE DO YOU SEE DOGS? Wat ik me kan herinneren was sowieso een Ruben een betere keus geweest voor dat interview. Wel mooi dat vooral de nadruk bleek te liggen op de community. Nu nog hopen dat de nieuwe BITools goed gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 00:07
Hee das onze Hollander die verbaal uitleg geeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje met betrekking tot arma3 ik wil de Alpha graag downloaden alleen ik weet niet of me computer het spel wel trekt? Ik heb daarom wat hulp nodig van experts :)

Ik had gehoord dat Arma3 erg op de processor leunt.

De processor is een; Intel(R) Core(TM) it CPU @ 3.20 GHz

En de videokaart is een; NVIDIA GeForce GT 320

Ik hoop Arma3 samen met een vriend van me te kunnen spelen, hopelijk is dit mogelijk zo ja; Op welke settings en is de frame rate wel op orde

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
ah je hebt het gevonden Pieperloy

Geef even je steam nick dan stuur ik je een alpha code ,dan kan je zien of hij een beetje loopt op jou systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:10:
ah je hebt het gevonden Pieperloy

Geef even je steam nick dan stuur ik je een alpha code ,dan kan je zien of hij een beetje loopt op jou systeem.
Okay, dan moet ik eerst even steam installeren goed?

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:11:
[...]

Okay, dan moet ik eerst even steam installeren goed?

Groetjes,
De game loopt via steam inderdaad.
Zodra je steam hebt geinstalleerd geef dan effe je steam nicknaam dan krijg je van mij een code.

[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 15-06-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:13:
[...]

De game loopt via steam inderdaad,zodra je hebt geregeld geef dan effe je steam nicknaam dan krijg je van mij een code.
Roger, hij is nu aan het installeren ik vermoed dat die zo klaar is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:13:
[...]

De game loopt via steam inderdaad.
Zodra je steam hebt geinstalleerd geef dan effe je steam nicknaam dan krijg je van mij een code.
Gelukt, ik log in met de naam "Pieperloy" ik neem aan dat dat ook mijn nickname is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:20:
[...]

Gelukt, ik log in met de naam "Pieperloy" ik neem aan dat dat ook mijn nickname is?
Kan je veranderen dmv. een profile. Die moet je volgens mij de eerste keer dat je een arma game opstart aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ook even aan het klooien om toch een keer een sciptje te maken. Nu bezig met een commorose achtig menu (Denk BF2) om de objects van bijvoorbeeld wasteland veranderen. Na heel wat geklooi heb ik in ieder geval de basis door en heb ik nu dit goed werkend.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/3X2e3A150H33/arma3%202013-06-15%2020-16-57-99.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 18:18
Iemand nog een alpha code over, zodat ik het eens kan proberen?

Steam: firedre.

[ Voor 3% gewijzigd door Firedre op 16-06-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik lees overal dat de beta op 25 juni uitkomt *feest* *O*

Wat hopen jullie dat er in de beta zit? Er komen geloof ik wat extra voertuigen...

Ik hoop stiekem op wat meer wapens, wat meer afwisseling zou fijn zijn :Y
Additions will include new arsenals and vehicles to test and new scenarios that include a co-op and multi-team, wave-based defense scenario. Additionally, a new “Independent” faction consisting of a military native to Altis and Stratis was mentioned. You know, in case you were tired of Blufor and Opfor.

Another change is that uploading player-created missions to Steam Workshop will be directly integrated into the Arma 3 mission editor, which should streamline things a bit. This isn’t necessarily going to be available during the beta, but it is a confirmed feature. Eventually.

[ Voor 58% gewijzigd door R0y. op 16-06-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik kan sinds vandaag niet meer met servers connecten. Ik blijf hangen in het scherm en naar een paar minunten word ik gekickt. Ik zie ook geen connecting message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Loev schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:02:
Ik kan sinds vandaag niet meer met servers connecten. Ik blijf hangen in het scherm en naar een paar minunten word ik gekickt. Ik zie ook geen connecting message.
Heb je mods aan?
Probeer even je arma 3 files te checken door naar arma 3 te gaan in steam, rechtermuisknop properties, local files, verify intergrity of game cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Zelfde heb ik last van, oplossing game afsluiten hierna steam afsluiten dan steam weer opstarten en inderdaad verify intergrity, wanneer dit gereed is (paar minuten) kun je sessies weer joinen.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
R0y. schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:22:
Ik lees overal dat de beta op 25 juni uitkomt *feest* *O*

Wat hopen jullie dat er in de beta zit? Er komen geloof ik wat extra voertuigen...

Ik hoop stiekem op wat meer wapens, wat meer afwisseling zou fijn zijn :Y
Er zitten op dit moment een paar extra wapens in voor zover ik weet, maar niks spectatulairs. Zijn vooral dezelfde soort wapens, maar dan voor GREEN. Extra voertuigen zijn er ook 'maar' 4 geloof ik. GREEN Iftrit. Transport truck. Commanche en een Mi helicopter. Ik denk zelfs dat er bij release niet heel erg veel content gaat zijn. Hoop vooral dat All-in-Arma heel erg populair gaat zijn en dat BI met wat support komt om dingen goed over te kunnen zetten. Denk dan vooral aan de physics voor voertuigen, maar ook attachments kunnen gebruiken op de Arma2 / OA wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Adanteh schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:56:
[...]

Er zitten op dit moment een paar extra wapens in voor zover ik weet, maar niks spectatulairs. Zijn vooral dezelfde soort wapens, maar dan voor GREEN. Extra voertuigen zijn er ook 'maar' 4 geloof ik. GREEN Iftrit. Transport truck. Commanche en een Mi helicopter. Ik denk zelfs dat er bij release niet heel erg veel content gaat zijn. Hoop vooral dat All-in-Arma heel erg populair gaat zijn en dat BI met wat support komt om dingen goed over te kunnen zetten. Denk dan vooral aan de physics voor voertuigen, maar ook attachments kunnen gebruiken op de Arma2 / OA wapens.
Zat te hopen op een tank oid. Hoe was dit bij arma 2.. zaten al die voertuigen erin bij release of zijn die later toegevoegd?

Lijkt me toch vet om in wasteland in een tank rond te baggeren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Adanteh schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:56:
[...]

Ik denk zelfs dat er bij release niet heel erg veel content gaat zijn.
Denk je? Waar baseer je dat dan op? Naar mijn idee zal er meer dan genoeg content zijn bij de release. Wapens, classes, handguns etc. Zo is het bij de vorige delen (ofp, arma, arma2 en arma2oa) ook geweest dus ze zouden hun lijn wat dat betreft doorbreken als ze nu met minder komen. Het gebrek aan een grote hoeveelheid wapens en "content" in de alpha lijkt mij geen voorbode voor het totale product. Zou mijns inziens marketingtechnisch ook niet handig zijn om al bij de alpha meer dan 25% van je content vrij te geven voor het grote publiek.
Denk dan vooral aan de physics voor voertuigen, maar ook attachments kunnen gebruiken op de Arma2 / OA wapens.
Het leeuwendeel van de Arma2oa wapens heeft al attachments. Toegegeven is dit niet modulair want je moet echt kiezen tussen fysiek verschillende wapens. (met rco sight, zonder rco, met granaatwerper, zonder granaatwerper) De wapens zijn er technisch gezien al. Je zou per definite het basis wapen in OA (de mk16 of mk17) kunnen modden met attachments erop (stukjes van de wapenmodellen copy paste anyone?) Lijkt me in een week te doen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er een mogelijkheid om de ingame communication (dus de mensen met een mic) wat harder te zetten. Ik hoor ze meestal niet door het geschreeuw van de ingame voice die regroup roept.

Ik speel zo nu en dan op de zeus server (DOM) en ik hoorde zojuist de admin zeggen dat er een nieuwe missie komt en vooral voor de mensen die van simulatie houden zou dit erg leuk zijn. De rest kon ik natuurlijk niet horen door de regroup spam/choppers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
R0y. schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:39:
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er een mogelijkheid om de ingame communication (dus de mensen met een mic) wat harder te zetten. Ik hoor ze meestal niet door het geschreeuw van de ingame voice die regroup roept.

Ik speel zo nu en dan op de zeus server (DOM) en ik hoorde zojuist de admin zeggen dat er een nieuwe missie komt en vooral voor de mensen die van simulatie houden zou dit erg leuk zijn. De rest kon ik natuurlijk niet horen door de regroup spam/choppers. :)
Dan moet je VOIP (als ik het goed heb) wat harder zetten Effecten is voor ingame sounds volgends mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Weinig nieuwe content? Hebben jullie Altis gezien? voordat je die map helemaal uit je hoofd kent dan is de volledige versie al uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nickbn schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:23:
[...]

Denk je? Waar baseer je dat dan op? Naar mijn idee zal er meer dan genoeg content zijn bij de release. Wapens, classes, handguns etc. Zo is het bij de vorige delen (ofp, arma, arma2 en arma2oa) ook geweest dus ze zouden hun lijn wat dat betreft doorbreken als ze nu met minder komen. Het gebrek aan een grote hoeveelheid wapens en "content" in de alpha lijkt mij geen voorbode voor het totale product. Zou mijns inziens marketingtechnisch ook niet handig zijn om al bij de alpha meer dan 25% van je content vrij te geven voor het grote publiek.
Ten eerste moeten ze bijna met allemaal zelf bedachte dingen komen. Ik zou het zeker tof vinden als ze met van alles en nog wat aan komen zetten, maar heel veel echt nieuwe dingen verwacht ik. Zeker wel meer dan dat er op dit moment is though. Niet dat ik het erg zou vinden, maar wat variatie is toch wel wel leuk.
Het leeuwendeel van de Arma2oa wapens heeft al attachments. Toegegeven is dit niet modulair want je moet echt kiezen tussen fysiek verschillende wapens. (met rco sight, zonder rco, met granaatwerper, zonder granaatwerper) De wapens zijn er technisch gezien al. Je zou per definite het basis wapen in OA (de mk16 of mk17) kunnen modden met attachments erop (stukjes van de wapenmodellen copy paste anyone?) Lijkt me in een week te doen moeten zijn.
Hoop inderdaad ook vooral op het feit dat ze misschien een Mk17 CQC kunnen pakken en daar bijvoorbeeld de attachments aan toe kunnen voegen. Ik denk alleen dan dat de achterste iron-sight in de weg gaat zitten en die waarschijnlijk niet zo weg te toveren is voor zover ik weet. Arma 2 was daar nogal een bitch mee (Denk ook aan M16A3 M203 waar je bijvoorbeeld altijd de grenade sights in de weg hebt zitten. Qua attachments bedoel ik inderdaad het modulaire systeem waar ik toch wel blij mee ben (Hoewel de aanpak ietwat vreemd is, hopen dat dat gaat veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:54
Net op JoSchaap's server rondgetoerd alleen werkte GPS niet. Ik had alleen een grote rode cirkel (zowel met als zonder GPS) en m'n maatje had helemaal niks. Wel een paar missies kunnen completen maar weinig spelers tegen gekomen, het was erg rustig. Beetje rondgevlogen met de helikopter die we uiteindelijk verkeerd stalden mid-air en na de crash zijn we maar gestopt.

AI was trouwens ook super dom, misschien moet die een tikje hoger gezet worden want ik kon bijna naast ze gaan lopen en ze zagen me nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
GPS betekent niet dat je jezelf op de map gaat zien. GPS kan je openen met Ctrl+M. Jezelf op de map kunnen zien is een server setting voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ah ok, dan is dat laatst gewijzigd want eerder was het wel. Ik zal er de volgende keer op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

die rode cirkel geeft (ongeveer) je positie weer (niet exact)

exacte locaties zie je alleen als de server in een mode draait lager als veteran (dan zie je jezelf en gespotte nme's als marker op de map)

verder doet het niets.

GPS open je net als in arma2 met CTRL+M

[ Voor 99% gewijzigd door JoSchaap op 17-06-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Die deed het bij mij dus wel, alleen de GPS stip niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

was t bericht nog aan het aanpassen. is afhankelijk van de difficulty op de server. mijn servers draaien in veteran (geen player markers dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Basxt schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:24:
[...]

Dan moet je VOIP (als ik het goed heb) wat harder zetten Effecten is voor ingame sounds volgends mij.
Ik heb de opties:
  • Effects
  • Music
  • Radio (o.a. regroup geschreeuw volgens mij)
  • Von (?)
  • Sound sources (?)
  • Microphone (mijn mic)
Zou niet weten welke ik moet hebben. VON?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
VON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Maar google verteld mij wat anders :
The game uses steam configuration for sound recording for your Microphone. Some people have steams voice configuration disabled or selected on a different hardware input. This effects Arma 3's in game VON, effectively disabling it preventing you from talking in game.

We need additional settings in the game to select audio capture device separate from steam.
Dat gaat dan toch over jezelf? Of lees ik het verkeerd.
Ik zal het straks even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
VoN is Voice over Net. Dat is de optie waarmee je andere mensen kunt horen praten. Dat stukje tekst gaat over het loskoppelen van de Audio Recording device ten opzichte van je Steam Voice chat. Dat gaat inderdaad over jezelf, maar heeft weinig te maken met hoe luid je anderen gaat horen ;)

Edit: Overigens zag ik laatst een feedback ticket waar ik ook wel blij van werd. Er stelde iemand voor om je VoN output los te koppelen van de rest van het geluid van de game. Dan zou je bijvoorbeeld dus de 'radio' kunnen transmitten over je koptelefoon en de rest van het geluid via je speakers (Als je daarvoor verschillende audio devices hebt). Ik zou dat zelf toch wel tof vinden. Gebruik gewoon een open kop telefoon en dat zou het prima werken. Ik gooi tegenwoordig alles over mijn speakers, maar heb een hele tijd gehad dat ik Teamspeak en dergelijke op mijn koptelefoon had en de rest van het geluid over de speakers. Sowieso is plaatsbepaling op de vierkante meter in Arma veel minder belangrijk, dus dingen íets minder goed horen is ook geen probleem.

[ Voor 56% gewijzigd door Adanteh op 17-06-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

is ook tof als je record kun je de audiokanalen los van elkaar in volume aanpassen waar nodig :)

overigens wel jammer dat dxtory nu overgenomen is door een of andere raar japans bedrijf en er nu een 20% film bedekkende banner inzit. dus maar weer terug naar fraps :')

zelf ben ik bezig geweest met het opnieuw opbouwen van de gunstore in wasteland (het dialoogscherm)
kost even wat uitzoekwerk. maar het is gelukt :)

YouTube: Arma3 - GoT Wasteland New gunstore dialog preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Iemand die zin heeft in wat co-op Wasteland; add Pryth op steam! :) Ben voornamelijk opzoek naar mede-bandits. Ik ga zelden voor de objectives. Heb ook een TS3 server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 18:18
Firedre schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:40:
Iemand nog een alpha code over, zodat ik het eens kan proberen?

Steam: firedre.
Niemand een code meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Volgens mij moet je snel wezen, beta is volgens mij de 25ste. En wat er dan met de alpha codes gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
ik kan jou om 1 of andere reden niet DM'en Firedre. En op steam ben je ook niet te vinden. Stuur mij even een DM met je e-mail adres dan stuur ik m vanavond nog naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:41
Als je de Alpha koopt, heb je dan korting op de Full Game straks? Of moet je die apart weer aanschaffen?
Heb nog > 50 euro tegoed op een paysafecard. Deze game lijkt mij zeer leuk. Maar de game is nog lang niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Alpha nu kopen is ook beta en release. Je mag dus eerder spelen, voor de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

Ben benieuwd naar de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Adanteh schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:02:
VoN is Voice over Net. Dat is de optie waarmee je andere mensen kunt horen praten. Dat stukje tekst gaat over het loskoppelen van de Audio Recording device ten opzichte van je Steam Voice chat. Dat gaat inderdaad over jezelf, maar heeft weinig te maken met hoe luid je anderen gaat horen ;)

Edit: Overigens zag ik laatst een feedback ticket waar ik ook wel blij van werd. Er stelde iemand voor om je VoN output los te koppelen van de rest van het geluid van de game. Dan zou je bijvoorbeeld dus de 'radio' kunnen transmitten over je koptelefoon en de rest van het geluid via je speakers (Als je daarvoor verschillende audio devices hebt). Ik zou dat zelf toch wel tof vinden. Gebruik gewoon een open kop telefoon en dat zou het prima werken. Ik gooi tegenwoordig alles over mijn speakers, maar heb een hele tijd gehad dat ik Teamspeak en dergelijke op mijn koptelefoon had en de rest van het geluid over de speakers. Sowieso is plaatsbepaling op de vierkante meter in Arma veel minder belangrijk, dus dingen íets minder goed horen is ook geen probleem.
Is gelukt :Y

Moest uiteindelijk nog wel wat gaan klooien met de geluidseffecten. Ondaks dat VON volleback staat, effects op 50% hoor je mensen nog niet boven zo'n heli uit komen. Effects staat nu op zo'n 25%.

Vanavond zelf geen Arma3 gedaan, maar een goede vriend zat op de ZEUS server.. Schijnt een bug te zijn dat alles de hele tijd ontploft. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 19-06-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
R0y. schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:26:
[...]

[...]

Is gelukt :Y

Moest uiteindelijk nog wel wat gaan klooien met de geluidseffecten. Ondaks dat VON volleback staat, effects op 50% hoor je mensen nog niet boven zo'n heli uit komen. Effects staat nu op zo'n 25%.

Vanavond zelf geen Arma3 gedaan, maar een goede vriend zat op de ZEUS server.. Schijnt een bug te zijn dat alles de hele tijd ontploft. 8)7
De Zeus servers zijn echt Héérlijk. De admins begonnen vandaag ook zelf al te zeggen dat ze het heel belangrijk vinden dat er altijd admins in een server zijn zodat players die zich niet gedragen er uitgezet kunnen worden.
Hij zei ook dat je daardoor juist meer spelers terug krijgt en de slechte weg blijven.
Zo was er vandaag een die Mic de hele tijd aan had staan en netjes gevraagd werd om hem uit te zetten, heeft dit niet gedaan dus kreeg hij een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Basxt schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:28:
[...]

De Zeus servers zijn echt Héérlijk. De admins begonnen vandaag ook zelf al te zeggen dat ze het heel belangrijk vinden dat er altijd admins in een server zijn zodat players die zich niet gedragen er uitgezet kunnen worden.
Hij zei ook dat je daardoor juist meer spelers terug krijgt en de slechte weg blijven.
Zo was er vandaag een die Mic de hele tijd aan had staan en netjes gevraagd werd om hem uit te zetten, heeft dit niet gedaan dus kreeg hij een kick.
Klopt, worden ook regelmatig mensen gekicked die zich niet aan de regels houden.. Aardige gasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Dit kwam ik tegen op de steam forums:
Today Bohemia Interactive confirmed the 25th of June as the official release date for the Arma 3 Beta. Building upon the well-received Arma 3 Alpha, the Arma 3 Beta features a varied selection of brand new content – including 10 vehicles, 7 weapons, 4 showcase missions (Combined Arms, Supports, Commanding & Night), 2 multiplayer scenarios and 4 challenges.

Set against the beautiful backdrop of Stratis (20 km²), the Arma 3 Beta turns its focus towards firepower and logistics. The Challenges game mode will also be making its first appearance, enabling players to practice their weapons handling and movement across a selection of firing drills. Plus, all of the content from the Arma 3 Alpha will be available, alongside the popular scenario editor and modding support.

“Having just showed off the Beta for Arma 3 at E3 2013, we are keen to get it into gamers' hands quickly. Bringing some heavy firepower and additional transport options will allow for more diverse scenarios in both singleplayer and multiplayer. We also can't wait to open up the Steam Workshop scenario publication, which will make content-sharing with other players much more convenient.“
Joris-Jan van ‘t Land, Project Lead on Arma 3
People who are currently participating in the Arma 3 Alpha will gain access to the Arma 3 Beta through an automatic Steam update. Those who are new to Arma 3 can join in by purchasing the Arma 3 Beta (which includes a version of the full game) from Steam or Store.bistudio.com.

The price of the Arma 3 Beta, in comparison to the Arma 3 Alpha, will be increased. The regular Arma 3 Beta will be available for 34.99 EUR/29.99 GBP/44.99 USD (current price: 24.99 EUR/19.99 GBP/32.99 USD), while the Arma 3 Digital Deluxe Edition will be sold for 44.99 EUR/39.99 GBP/59.99 USD (current price: 39.99 EUR/34.99 GBP/49.99 USD). Please note that the current (heavily discounted) Alpha deal, which includes Beta-access and the full game, will still be available until Tuesday June 25th.

Those who would like to sponsor development further have the option to purchase the Arma 3 Supporter Edition (69.99 EUR/59.99 GBP/91.99 USD) from Store.bistudio.com. The Arma 3 Alpha Lite, a free but limited variant of the Arma 3 Alpha, will be discontinued after June 25th.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
JoSchaap ik kom al een tijdje je servers niet meer in. Ze staan in de lobby menu ook op creating. Zijn ze offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Volgens mij slaat creating op het niet actief zijn van een missie en/of omdat er geen spelers op de server aanwezig zijn. Ik join regelmatig als eerste de server en het duurt dan vaak wel iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

klopt arma servers starten de missie pas nadat de eerste speler deze heeft getriggerd en gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Mijn Arma 3 Alpha dev is nu aan het updaten 1,2 gb. :o

Beta is here *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Kw4kje op 21-06-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

yeap! vanavond meteen aan de slag :) helaas nog werk tot 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Wat een update! Alleen dacht ik op de een of andere manier dat Altis hier ook in zou zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Laatst online: 22-09-2019
Basxt schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:27:
Wat een update! Alleen dacht ik op de een of andere manier dat Altis hier ook in zou zitten..
Daar ging ik ook vanuit, heb vast niet goed opgelet. Kan iig niet wachten! Recent weer wat ArmA 3 gedaan, toch wel weer tof. Kom ook overal de naam van JoSchaap tegen, goed bezig d:)b !

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

altis komt pas in de final release hebben ze bij de E3 uitgelegd. heeeel misschien op DEV branch iets eerder

heb de wasteland servers weer werkend gekregen op de beta, ik zal vanavond even naar de nieuwe meuk kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Lekker bezig Jo. Replace Kaybar met Katiba of zo? Die vehicle names hebben ze helaas ook veranderd. Had veel liever MH9_base in plaats van Heli_light of iets dergelijks. Heli_light weet je weer niet welke helicopter het precies is.

Heb alleen nog wel steeds onder de 20 FPS in wasteland. Jippiejee!

[ Voor 13% gewijzigd door Adanteh op 21-06-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WGRNpPSl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AE1sPJEl.jpg

Baasss. Die rocketpods, komen met z'n luikje naar buiten. :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nlMZQXEl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kdNxTxYl.jpg

epic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Laatst online: 22-09-2019
OK, zsm die update binnenhalen zometeen :9~ :9~

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ziet er allemaal tof uit! Zijn er nog meer voertuigen toegevoegd? Kan niet kijken, zit op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
R0y. schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:54:
Ziet er allemaal tof uit! Zijn er nog meer voertuigen toegevoegd? Kan niet kijken, zit op het werk :(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2ANeRT0l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b9IFEUfl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gtp02PWl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RFjMZtHl.jpg

Dit waren ze volgens mij. Zit nog wel een zooitje meer voertuigen in, dit was BlueFor :)

[ Voor 5% gewijzigd door HammerNL op 21-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

oja nu dxtory door een of ander raar bedrijf is overgenomen en een grote banner in de recordings zet.

heeft iemand nog een alternatief? want fraps is nou ook niet echt alles..

beetje offtopic maar met name arma/dayz spelers gebruikten dxtory ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 21-06-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:02
msi afterburner kan ook prima recorden en screenshots nemen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Die amv is wel bruut zeg, lekker heli's uit de lucht knallen :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JpLt4Pol.jpg

De game heeft ook aardig een performance boost gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kw4kje op 21-06-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Komt er een Wasteland in Altis? Het enige wat je dan nog mist is wat zombies en je hebt een simpele Dayz:)
Denk dat ik daar nog het meest naar uitkijk, de brute multiplayer missies. Helaas gaat dat nog even duren:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

altis komt pas in de final game :)

er is weer een nieuwe REPORT-INN *(developer interview)*
http://www.arma3.com/news...lav-cinko-qa#.UcRgwZxTWH8

ben ws om 19:00 thuis en zal dan asap beginnan aan he updaten van de wasteland missie

[ Voor 90% gewijzigd door JoSchaap op 21-06-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
JoSchaap schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:17:
altis komt pas in de final game :)

er is weer een nieuwe REPORT-INN *(developer interview)*
http://www.arma3.com/news...lav-cinko-qa#.UcRgwZxTWH8

ben ws om 19:00 thuis en zal dan asap beginnan aan he updaten van de wasteland missie
Ja weet ik :*) Maar beetje voor dromen haha.
Succes vanavond! Maak er wat moois van :)
Hoe zit dat trouwens met de Admins in jullie wasteland server? wat als er iemand de heletijd loopt te teamkillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik krijg sinds beta regelmatig de melding dat ik "out of memory" ben, ik heb virtueel geheugen uit staan maar heb max 4.5 GB geheugen in gebruik.
Ben ik de enige?
En ik mis de post processing setting in het menu, motion blur is irritant..

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 21-06-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
unfor schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:22:
Ik krijg sinds beta regelmatig de melding dat ik "out of memory" ben, ik heb virtueel geheugen uit staan maar heb max 4.5 GB geheugen in gebruik.
Ben ik de enige?
Ik heb de gegevens bij appdata van arma 3 lite een backup gegeven, ik las op steam dat alle instellingen etc een reset hebben gehad. Kan iemand dit bevestigen? Net thuis en moet zo weer weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
unfor schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:22:
Ben ik de enige?
Misschien kun je een set launch option gebruiken.
-cpuCount=8 -exThreads=7 -maxmem=2048 -maxvram=1024 -nosplash -skipintro -high

Misschien moet je wel wat Ram aanpassen wat in deze code staat.

Post Processing is nu inderdaad verandert en is nu "Turning Bloom" en Nog iets, je hebt 4 sliders en de middelste 2 moet je gewoon op 0 zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
R0y. schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:41:
[...]

Ik heb de gegevens bij appdata van arma 3 lite een backup gegeven, ik las op steam dat alle instellingen etc een reset hebben gehad. Kan iemand dit bevestigen? Net thuis en moet zo weer weg |:(
ja klopt helemaal! :| Moest alles opnieuw instellen en showcases moeten ook opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Wat.. Vraag mij niet hoe.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xvfHxL2.png

[ Voor 34% gewijzigd door Basxt op 21-06-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Oei! een foutje in JoSchaap z'n missie? Misschien werkt je hackdetectie net even iets té goed JoSchaap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Nickbn schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 19:33:
Oei! een foutje in JoSchaap z'n missie? Misschien werkt je hackdetectie net even iets té goed JoSchaap?
Beetje jammer van zo'n reactie. Ten eerste hack ik niet, en zet ik dit erop zodat JS zijn servers kan verbeteren tegen dit soort dingen.
Denk je nou serieus dat als ik zou hacken ik dit erop ga zetten? |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Basxt op 21-06-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hoezo werkt het te goed? Er staat toch dat er juist geen script is gevonden? :D
Lijkt mij een prima melding. Ik zou je pas druk gaan maken als er zegt dat er WEL een script is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Adanteh schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 19:37:
Hoezo werkt het te goed? Er staat toch dat er juist geen script is gevonden? :D
Lijkt mij een prima melding. Ik zou je pas druk gaan maken als er zegt dat er WEL een script is gevonden.
Naar mijn idee is het geen van beide en is dit een soort van "grap" van de hacker die alle players te zien krijgen als je joined.

Ben nu voor de 2e keer gejoined en krijg weer dezelfde melding.
Iemand die dit kan confirmen?

[ Voor 11% gewijzigd door Basxt op 21-06-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Naar mijn idee is het een soort anti-hack tool die op scripts scanned als je de server joined. Een zelfde soort addon word veel gebruikt op bepaalde Arma 2 servers (Bijvoorbeeld op custom DayZ versies).

@Jo, moeten we anders een keer kijken naar die dialogs? Alles is nu nog in Arma 2 stijl en misschien is het toch wel handig om dat even te veranderen. Met die GUI Editor is het niet eens zoveel werk :)

[ Voor 33% gewijzigd door Adanteh op 21-06-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Die melding is gewoon normaal hoor, kom in meerdere servers tegen. Er staat toch juist dat je geen hacks gebruikt, ik zie het probleem niet hoor, het is niet zo dat je die om de haveklap tijdens het spelen krijgt ofzo. :D

[ Voor 20% gewijzigd door Kw4kje op 21-06-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Basxt schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 19:36:
[...]

Beetje jammer van zo'n reactie. Ten eerste hack ik niet, en zet ik dit erop zodat JS zijn servers kan verbeteren tegen dit soort dingen.
Denk je nou serieus dat als ik zou hacken ik dit erop ga zetten? |:(
Lieve Basxt.

Ik denk dat je de reactie verkeerd hebt geinterpreteerd. Mijn post was op geen enkele wijze bedoeld om jou te beschuldigen van (of in enig verband te brengen met) hacken.

Het was een ludiek bedoelde reactie naar Joschaap die ergens in een voorgaande reactie liet zien dat zijn anti-hack methode wel wat mensen in beroering brengt (getuige zijn linkje naar de hackforums over ArmA3). Het was dan ook een reactie op een tooltje dat misschien net even iets té goed werkte, daarmee doelend op het zelfs tegenhouden van legitieme spelers.

Ik dacht dat die link toch wel duidelijk was. Afijn ik heb mij vergist en zal mij voortaan van dit soort reacties onthouden, gezien het verkeerd opgevat kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

die melding is juist goed!

hij vind GEEN cheats op je pc

btw even een heads up voor diegene die wat fps missen, in de beta staat ineens VSYNC weer aan :/

uitzetten en je hebt je oude performance weer terug ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 35 Laatste