Iemand al sa matra wasteland geprobeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door johan bos op 07-05-2013 20:46 ]
PSN: Deere6030
[ Voor 7% gewijzigd door johan bos op 07-05-2013 20:46 ]
Ben nu Wasteland Stratis aan het spelen. Is er ook een guide te vinden oid? Vind geen items en heb ik geen idee waar ik deze wel kan vindenJoSchaap schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:49:
ik doel erop dat het probleem met de loot te maken heeft met vehicle ownership en dat is iets dat in arma3 nu problemen geeft. als je in de driverseat hebt gezeten is het voertuig van jouw team en kun je wel loot pakken.
ik doel erop dat ik hiervoor geen fix in de missiefile kan maken
[ Voor 3% gewijzigd door Pirate-Bozz op 07-05-2013 20:57 ]
[ Voor 48% gewijzigd door JoSchaap op 09-05-2013 20:00 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Thanks blijf ik daar ook nog even in hangenJoSchaap schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:56:
DEV blijf ik bij, heb je ook een stuk minder kinderachtig grut (illegale kopieën spelen niet op DEV)
*update* screenshot van de nieuwe settlementKnown issue: one remaining start-up error about cinderblocks
New Dedicated Server parameters for configuring ports for steam services (should allow multiple DS per OS-instance) - details via David Foltyn
Fixed: Headgear items when on the ground (WeaponHolder) were missing the 'Take' action
Removed redundant CfgFirstAid >> firstAidScript
Fixed: Starting scenarios from subfolders did not work correctly
Fixed: Wheel speed in damaged or destroyed state
Smoke shell effect tweaked
Rocket effects tweaked
Added: When the default (GUI) color is updated, it will be forced for all users who were using the previous default.
Fixed: Chromatic aberration remained when camera was launched from the pause menu
Removed: pauseOnLoad.sqf redundant script
Added small settlement near Kamino firing range
[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 10-05-2013 14:26 ]
Volvo V40 T3 MY13
Nee juist niet, ik verwacht een heel andere game.jterpstra schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:46:
Als je bf3 taferelen verwacht, zit je verkeerd.
PM maar dan stuur ik je wel een alpha lite invite
Oh dat zal je hier voldoende krijgen, learning curveRedje schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:21:
[...]
Nee juist niet, ik verwacht een heel andere game.
Vraag is alleen vind ik het leuk, voor 25,- de full game is een koopje maar toch wil ik het even proberen.
BF ben ik wel klaar mee, iedere versie wordt simpeler gemaakt.
Beetje leerkurve is wel wenselijk.
1
| arma3server.exe -config=A3Server.cfg -nosound -nosplash -maxmem=2047 -nointro -world=empty |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| hostname = "[NL] GoT RACE-SERVER - By Schnoop [Arma3 racing]"; passwordAdmin = "jouwadminwachtwoord"; reportingIP = "arma3pc.master.gamespy.com"; motd[] = {"Welcome op de raceserver","Scheuren langs de stippellijn","Aan de deur wordt niet gekocht"}; motdInterval = 5; maxPlayers = 33; // Maximum amount of players. VerifySignatures = 2; voteMissionPlayers = 1; // Tells the server how many people must connect so that it displays the mission selection screen. voteThreshold = 0.33; // 33% or more players need to vote for something, for example an admin, new map disableVoN = 0; // If set to 1, Voice over Net will not be available vonCodecQuality = 8; // Quality from 1 to 10 persistent = 1; // If 1, missions still runs on even after the last player disconnected. class Missions { class COOP { template = "JouwMissieFilename.Stratis"; //zonder .pbo difficulty = "Veteran"; }; }; |
[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 14-05-2013 14:30 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| // GLOBAL SETTINGS hostname = "[DYNRace] Race for stratis - Test server"; // As seen in the Gamespy Browser password = "***"; // Comment out if no password required passwordAdmin = "***"; // Password to become server admin. reportingIP = "arma3pc.master.gamespy.com"; // WELCOME MESSAGE ("message of the day") // It can be several lines, separated by comma // Empty messages "" will not be displayed at all but are only for increasing the interval motd[] = { "This server runs a alpha of the DynRace mod." }; motdInterval = 5; maxPlayers = 3; // Maximum amount of players. VerifySignatures = 2; voteMissionPlayers = 1; // Tells the server how many people must connect so that it displays the mission selection screen. voteThreshold = 0.33; // 33% or more players need to vote for something, for example an admin, new map disableVoN = 0; // If set to 1, Voice over Net will not be available vonCodecQuality = 8; // Quality from 1 to 10 persistent = 1; // If 1, missions still runs on even after the last player disconnected. class Missions { class MP_RaceForStratis { template="Stratis%20Race.Stratis";// omit the .pbo suffix difficulty="regular";// difficulty: recruit, regular, veteran or mercenary (see CfgDifficulties in the main game config) }; }; |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| addons\weapons_f.pbo - 47117 ======================= String STR_A3_CfgMods_A31 not found PhysX3 SDK Init started ... PhysX3 SDK Init ended. String STR_A3_Ruins0 not found String STR_A3_CfgVehicles_thingX0 not found String STR_A3_CfgMods_A31 not found Mission Stratis%20Race.Stratis: Number of roles (3) is different from 'description.ext::Header::maxPlayer' (32) |
[ Voor 17% gewijzigd door Schnoop op 14-05-2013 14:40 ]
[ Voor 32% gewijzigd door osmosis op 14-05-2013 18:03 ]
1
| in the server.cfg comment out the reportingIP= line with ; at beginning so you force server into LAN mode |
[ Voor 37% gewijzigd door JoSchaap op 15-05-2013 14:05 ]
[ Voor 43% gewijzigd door JoSchaap op 23-05-2013 13:41 ]
DM me je Steamaccount maar evenShotgunbunny schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:22:
Ik heb erg veel Operation Flashpoint gespeeld en ook wat Arma 1 en OF2. Arma 2 voelde echter een beetje raar aan, ik zit dus te twijfelen of ik 3 wel wil aanschaffen.
Heeft er iemand misschien nog zo'n lite versie voor mij?
[ Voor 10% gewijzigd door Schnoop op 23-05-2013 15:11 ]
Hoe kom ik aan DEVbuild?JoSchaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:40:
aangezien dit het arma3 topic is, ik zou gewoon eens beginnen met wat potjes domination, of coop met iemand een van de standaard scenarios uitproberen
gebruik wel de DEVbuild, die loopt stukken beter en heeft betere dag/nacht belichting en geluid
binnenkort komt de eerste contenttoevoeging!
een sniper package, met een antiaterieel-sniper, een portable rangefinder en ghillies!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| EXE rev. 05634 All of the Things from SPOTREP #00004 Sniper Package (WIP) staged for testing 1 x BLUFOR sniper and spotter duo 1 x BLUFOR sniper rifle 1 x OPFOR sniper and spotter duo 1 x OPFOR sniper rifle Known issue: missing firing sounds Currently the reload after every shot for bolt action rifles like M320 is wrong. We are looking into it. 1 x Rangefinder Field Manual records Rangefinder hint Fixed: Evasive left and Lean left toggle are not conflicting actions Dynamic light influence on AI visibility tweaked further Fixes to refreshing of difficulty indicator in Campaign and Scenarios displays Disabled Difficulty tab in Game Options in MP Fixed selection of first RscTree item after opening Scenarios dialogue Added: UI controls validator - Inventory can recognize which UI controls were not properly initialized, and show some error information Added: Reveal action reveals mines Decreased mine reveal angle Helicopter AI improvements (e.g. diving too much during attack runs) Decreased flashlight influence on side recognition Fixed: Stabilize car turrets Terrain decal fix (Stratis runway) Fixed: Crash when Hunter tries to fire artillery Improved ship AI path planning Fixed: Ragdoll could interfere with cargo poses in multiplayer Adjusted default friction material to allow vehicles to slide a bit over the rocks and boats over terrain Combat pace transition from stand to kneel while moving FL fixed Weapons disabled in running states Fixed: Adjusted rotation speed of turrets for Speedboat Fixed: http://feedback.arma3.com/view.php?id=3351 (BLUFOR Speedboat shouldn't have optics for rear gunner) Fixed: http://feedback.arma3.com/view.php?id=8414 (particle effect was always generated on the ground) Fixed: When respawnOnStart was set to 1 in description.ext, death scripts were sometimes executed after respawn scripts BIS_fnc_addCommMenuItem: Arguments [caller:Object, cursorPos:Array, target:Object, is3D:Bool, itemID:String] are now passed into expression field as _this oxygenCapacity of all units changed Removed doubled onPauseScript execution Vehicle weapons are now lockable to prevent losing lock during weapon change TRG now uses correct 5.56x45mm ammunition Changed: Minefield Site now rotates all mines in the direction of the Site module Added: Dialog for custom init code for virtual providers in Supports module Added: Dialog for custom supply crate init code for supply drop in Supports module Fixed visual representation of broken wheels not matching the correct wheel for wheels destroyed using scripts |
[ Voor 5% gewijzigd door JDeraGear op 23-05-2013 18:01 ]
Thanks dude!Ircghost schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:52:
De belangrijkste vraag nu is, wat ben je gaan spelen. Als je daarmee spawnde kwam je waarschijnlijk in een Wasteland server of Dayz server terecht. Op een normale server speel je meer in teams tegen elkaar, of als team tegen de ai. Je moet er dus goed op letten welke missie je joined.
Verder is op dit moment het pakken van wapens uit auto's bugged, als je die wilt pakken moet je even in de driverseat gaan zitten en dan vervolgens uitstappen om het te pakken. Ook kun je het eerst op de grond gooien en het daar vandaan pakken.
Pistolen doen schade zat, gewoon een kwestie van beter mikken. Of je schoot op een dooie..
Als je op youtube zoekt op arma 3 noob guides of iets dergelijks dan kom je denk het meeste tegen wat makkelijk toegankelijk is.
Daarnaast kun je mij ook op Steam toevoegen, ik ben vaak online dus dan kun je ook gewoon je vragen stellen.
en natuurlijk, have fun
[ Voor 13% gewijzigd door JDeraGear op 23-05-2013 20:41 ]
[ Voor 13% gewijzigd door JDeraGear op 23-05-2013 22:19 ]
Maar er is geen andere manier om aan wapens te komen toch? Tenminste, ik vind tot nu toe alleen maar medkits in de voertuigen.JoSchaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:29:
als je wasteland speelt hebben de gunstores vaak een proximity radar, de vijand weet het dus als daar een enemy zit (zie je op de map) M
[ Voor 86% gewijzigd door JoSchaap op 24-05-2013 15:46 ]
Wasteland is saai manJDeraGear schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Maar er is geen andere manier om aan wapens te komen toch? Tenminste, ik vind tot nu toe alleen maar medkits in de voertuigen.
Je kan alle maps uit arma 2 ook spelen, en die nieuwe altis map wordt echt sick (270 km2 tov 20km2 in huidige stratis map)Ircghost schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:15:
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat wij nieuwe mappen gaan krijgen voor arma 3. Ik vind deze map eigenlijk wat saai aanvoelen, weet niet echt waarom. Ik mis wel de wat grotere steden, nu is maar 1 echt stadje. Zo leer je het wel heel snel kennen.
Ah kijk dat is wel een stuk groter, ik zal als TS binnenkort maar weer eens wat dieper in de updates gaan ben een beetje te lui geweestBever! schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:10:
[...]
Je kan alle maps uit arma 2 ook spelen, en die nieuwe altis map wordt echt sick (270 km2 tov 20km2 in huidige stratis map)
dat is gewoon arma, altijd al zo geweest, zodra een mp server een paar uur loopt, neemt je fps af.R0y. schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:22:
Gister ook even op de server gespeeld, maar er was wel aardig wat lag. Ik hoorde ook andere mensen erover in de chat en het voip systeem.
Ik ga het vanavond weer eens proberen
[ Voor 19% gewijzigd door Stronkie op 27-05-2013 16:28 ]
Ik heb de onderste gepakt. Dank! Eens kijken of dit iets voor mij is.
[ Voor 52% gewijzigd door yorkick op 27-05-2013 15:57 ]
Ik vind de quad's tergend traag. Maar het is alpha dus daar zal hun prio ook niet liggen.JoSchaap schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:00:
de server doet niets met voertuigsnelheden, dat is gewoon arma3 (of de quad was niet helemaal in orde)
De what????Ircghost schreef op zondag 26 mei 2013 @ 19:22:
Lekker hoor! Maar waarom zet je ze niet even in de members only tag?
yorkick schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:19:
[...]
Ik heb de onderste gepakt. Dank! Eens kijken of dit iets voor mij is.
[ Voor 33% gewijzigd door Stronkie op 27-05-2013 11:01 ]
[ Voor 110% gewijzigd door laquaezzi op 27-05-2013 17:39 ]
Dit heb ik gedaan omdat de volgorde van de keys niet meer klopte, er waren al keys in gebruik.. dat is de redenIrcghost schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:51:
Haha goede mod JoSchaap xD.
@laquaezzi, ik weet niet waarom je hebt besloten eentje midden in de rij te pakken. Maar als je al de lijst gebruikt zet die dan op zijn minst goed neer, de onderste is al gebruikt door iemand anders gisteravond. Anders wordt het zometeen helemaal een chaotische lijst.
Daarnaast ben ik er nog steeds voor dat het een members only lijst wordt, anders kunnen niet geregistreerde lurkers de codes pakken en dat weet niemand meer wat er gebruikt is.
Er waren er wat in gebruik die hier nog niet gemeld waren, ben verder van onder naar boven gegaan.Stronkie schreef op zondag 26 mei 2013 @ 19:19:
Hier zijn 20 nog wat ArmA AlphA Light codes.
Gewoon code met steam registreren.
Ow gaarne melden welke code je gebruikt hebt zoals post hieronder
Mijn dank is groot
Members only: ArmA Light
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Have fun with it
[ Voor 10% gewijzigd door Righthere op 27-05-2013 19:06 ]
Ik vond persoonlijk die showcases niks maar heb arma toch gekocht! De multiplayer gameplay is 10 keer beter imo!MonkeySandwich schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:52:
Gedownload en eventjes de infantry showcase geprobeerd maar dat is al gelijk best intenslater deze week maar een uitgebreider testen. Het voelt en zag er zo ontzettend awesome uit
.
De laatste serieuze milsims die ik heb gespeeld zijn nog uit de tijd van amercas army en deltaforce.
Dank!Ircghost schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:58:
Members only: ArmA Light
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Mannen ik ga niet de lijst blijven aanpassen, als je een gebruikt quote dan de gehele lijst en streep degene door die je hebt gebruikt. Dan hou je het ook overzichtelijk voor de rest..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq